Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Akia + Julian - we all love the party scene

2 deltagere

Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Søn Nov 11, 2012 3:00 pm

Akia var taget til L.A da han var blevet inviteret af Julian. Han havde taget en lidt for stor t-shirt på med noget skrift, en hue og ellers et par slidte, revede og hullede bukser og ellers et par nitte converse. Intet overdrevet. Han stod uden for Undergrounds indgang og ventede på, han kunne komme ind*

*Julian var på arbejde og gik ud blandt de andre da han vidste Akia skulle komme. Nogle af de andre gjorde store øjne da Julian pludselig kom gående. Hans blik gled ned igennem rækken og fik øje på Akia* du skal med mig *julian tager fat i hans arm og begynder at hive ham med indenfor*

*Akia ventede stille og roligt og fik så øje på Julian. Han forstod ikke folks reaktion - for ham var det jo bare Julian* okay da.. *han lod Julian tage sin arm, og egyndte så at gå med inden for, stille og roligt og smilede lidt for sig selv*

*Julian vidste godt han var populær og folk vidste hvem han var, men for ham var han jo bare sig selv og han ville helst være det i Akias øjne* har jo selv inviteret dig *blinkede han til ham og træk ham med indenfor. Han lagde sine arme om ham bagfra da de var kommet indenfor hvor et par stykker så en smule jaloux på Akia* var det en god rejse smukke? *begyndte at skubbe ham mod kontoret*

*Akia vidste jo også godt at Julian var populær, men han kunne ikke se at det skulle røre ham på noget som helst punkt* ja det ved jeg *smilte han til Julians blink og mærkede han arme om sig og kunne godt fornemme at han fik jalousi blikke fra en masse andre. Han var dog små beruset og i forvejen ligeglad* den var okay *lader sig skubbe ind mod hans kontor*

Du dater ham den populærer *blinkede han drillende og åbnet døren indtil kontoret mens han grinte en smule af sin egen kommentar* ved din far godt du er her sexy eller har du flygtet?
Det kan jeg godt fornemme, men så må folk være jaloux over det *griner kort over Julians kommentar og ryster på hovedet* han ved godt jeg er i L.A.. sagde at jeg havde en ven der, og han lader mig for det meste gøre som jeg vil.

Ja det er jo det. jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvad de er og ik er *grinte over Akias kommentar* hvorfor griner du fjolle? *prikker hans hoved en smule* du er godt nok en klog lille en *glider hånden ned på hans røv og klemmer den let*

Det ved jeg godt. Hvad har du drukket eller taget? *spurgte han med en drillende undertone, da han som sagt var lidt småberuset og sjovere end ellers* din kommentar *mærker prikket på hovedet og smiler lidt* ja, det ved jeg da godt, du sku bare vide *mærker hånden glide ned over sin røv og mærkede så klemmet og smilte let derved, mens han kort sukkede nydende*

jeg har ikke drukket noget som helst endnu. Jeg er lige mødt. Så jeg har skam ikke drukket endnu *griner let og ryster på sit hoved af Akia* hva sjovt er der ved den lille fjollehoved? jamen gør jeg skam også *klemmer hans røv igen* savnet mig?

Nåh okay, skulle bare være sikker. Så er det kun mig der er småberuset *griner lidt for sig selv og trækker lidt på skulderne* fordi du kommer med den der: du dater ham den populærer, sådan vildt selvsikkert *smiler af ham og mærker endnu et klem på sin røg og sukker igen nydende* savner da altid dit company. Det er altid så sjovt *tydelig han har drukket lidt, da han plejer være utrolig tilbageholden*

kan jeg så fornemme. Du er en værre en er du, men jeg kan li det *griner en smule for sig selv og nikker let* jamen jeg er selvsikker. Ved jo godt jeg er lækker også. hvad vil du gøre ved det måske? *kysser ham på håret* ja jamen var jo det jeg tænkte. Har nu også dig savnet

mmmh, og det ved jeg godt du kan… men der ikke noget du kan gøre ved det, er der? *smiler uskyldigt og griner så af ham* jamen du er rigtig lækker, det har du helt ret i, men derfor behøver man da ikke være så selvsikker.. hmm kan jeg gøre noget ed det? *mærker kysset i håret og hiver fat i hans skjorte og kysser hans læber* har du? *smiler* vi skal ha’ noget at drikke

Nej det er jo det jeg mener *blinker ganske selvsikkert til ham* jo man gør. Du er jo selv mega lækker Akia *gengælder hans kys og tager fat i hans hænder for at nusse dem ganske blidt* mmh lige om lidt. Jeg kan jo spise dig så bliver jeg fuld *griner let for sig selv*

Det ved jeg, det ved jeg *griner igen en smule af ham, da man ikke kan lade være* Og jeg er bare overhovedet ikke enig i hvad du siger *forsætter kysset og holder fast i Julian’s hænder* hmm, jeg er alt for lækker til at blive spist, det troede jeg du vidste *smiler igen en smule uskyldigt*

jamen jeg er da ligeglad med hvad du er og ikke er. Jeg synes du er det *klemmer igen hans røv en smule* og lige før var du ikke lækker. du er godt nok sjov smukke. Det må jeg sige, men lad os komme ud og få noget af drikke *blinker let til ham og kysser hans læber ganske blidt*

jamen det er også dig der har sådan en mærkelig holdning altså *mærker igen klemmet på sin røv og sukker nydende af det* jamen ved godt jeg er sjov, men jeg er altså for lækker til at blive spist, men enig *gengælder kysset og går så ud fra kontoret og hen mod baren*

Ja hva vil du gøre ved det? ikke min skyld du er lækker og åbenbart også små tændt *blinker ganske drillende til ham* bare sjovt for lige før var du ikke lækker og nu er du det *går selv op mod baren og bestille noget at drikke til dem og vil nu stadig gerne i seng med Akia*

Det ved jeg da virkelig ikke, kan jeg gøre noget ved det? Og jeg er ikke tændt, jeg kan bare godt lide det du gør *griner af ham og ryster så lidt på hovedet* ja det skifter en smule *følger med og venter på noget at drikke til dem og smiler, da det er der, og tager en stor tår og tænker egentlig ikke så meget på sex. Ved godt man lægger meget op t det, men man er jo van til noget der hjemme*

Så skal jeg nok få dig i humør *blinker let til ham og ser lusket på ham* ja kan jeg da høre du gør lille tosse. *tager selv en tår af sin øl og holder om Akia i mens* du er virkelig noget for dig selv. ved du det? danser du så også?

Hmm ja, jeg har prøvet så meget så det må vi om du kan *løj også om det sidst men tænker ikke over det, og ser på det luskede blik* mmmh, du dygtig *står ind mod ham og smiler, og tager så endnu en tår af sin egen øl* selvfølgelig danser jeg *stiller kort sin øl og giver sig til at danse tæt op af ham, langsomt og intenst*

Selvfølgelig kan jeg da det. Du er jo herre meget jomfru Akia *blinker ganske let til ham* jeg er nemlig virkelig dygtig at du ved. Jeg er jo en Storm *drikker en ordentlig tår mere* Jamen så lad os danse *lader sig hive med ud og smiler ved Akia danser sig op af ham og nusser ham ganske blidt på hans bagdel*

Ku er jeg altså ej, jeg ved ikke hvorfor du har den idé bare fordi jeg ikke ville i seng med dg sidst, betyder det ikke at jeg er jomfru, det er du godt klar over ikke? *smiler og nikker til at de skal danse og danser elles tæt op af ham, frækt og intent og ærker hans hænder på sin bagdel og at han nusser den og smiler lidt for sig selv*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  Admin Man Nov 12, 2012 1:32 am

Fordi jeg ikke tror på du ikke er det, men nu må vi jo se *blinker let til ham inden de kommer ud på dansegulvet. Nyder virkelig at stå her med Akia da han pludselig mærker en tage fat i hans arm og hive ham væk derfra. En anden ung fyr som er omkring Akias alder som kun lige får Julian til den ene side* MIN! *fyren kysser Julian og holder godt fat mens Julian står og skubber fyren væk fordi han lige nu faktisk ikke vil og kun dater Akia* Hey! *udbryder Julian*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Man Nov 12, 2012 4:58 am

Jamen har prøvet at have sex masser af gange da jeg boede I Japan. Jeg gad bare ikke sidst, men der var det jo ikke min skyld at du gav mig et blowjob.. *siger det mumlende for sig selv og sukker kort. Mærker Julian forsvinde og kigger efter ham og ser drengen kysse ham. Kan mærke en vrede og sorg stige op indvendig, løber hen mod drengen og slår ham hårdt inden man løber såret væk derfra*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Man Nov 12, 2012 9:12 am

*Julian løber efter Akia og forstår godt hvis han reagere som man gør da det aldrig er sjovt at se ens date kysse en anden. Julian har dog andre ved siden af også, men kun en han kalder sin date da de andre kun er til sex og ikke en skid andet* Akia! *hiver fat i hans arm da man endelig kommer op på siden af ham*

*Akia løber bare væk da han ikke gider at høre på Julian lige nu og mærker hans tag i ens arm* giv slip *slår ud efter ham og skal bare væk. Han leder mest af alt efter et sted, hvor han kunne få lov til at få nogen stoffer indenbors. Den dreng skulle da virkelig holde sig væk*

Nej jeg vil ej! Jeg gengældte ikke kysset så du skal slet ikke være så sur *tager fat i hans arm igen og løfte ham op på sin skulder og bære ham mod kontoret igen for at smide ham ned i sin stol og tager fat i hans hage* du er da virkelig en stædig lille unge at du ved det. Jeg gengældte ikke kysset. Jeg skubbede ham væk *ved jo godt man egentlig gerne må da man trods alt er single, men kan godt forstå Akia*

Nej det siger du jo! Men hvorfor skulle jeg tro på det? *mærker taget i armen og derefter man bliver luftet og giver sig til at slå på ham* jeg skal have stoffer, giv nu slip dit fjols! *råber mens man slår og mærker man bliver smidt ned i en stol og mærker taget i ens hage og kigger trodsigt på ham* jeg er dit date og derfor skal han ikke kysse dig! Jeg er da ligeglad med hvad du laver når vores date er slut, men derfor skal han ikke gøre det!

Fordi det passer. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal kysse andre når vi er på date sammen! *mærker hans slag, men tager sig ikke af dem lige nu* du skal ingenting ha lige nu. Bagefter lover jeg dig vi fucker os selv op, men ikke lige nu *holder godt fast og kysser ham på munden i stedet for at svare ham og nusser ham i nakken ganske blidt*

Lad nu bare være! Og du fucking bestemmer ikke over mig! Jeg gider ikke høre på dig og jeg skal have stoffer nu! *mærker kyset på munden og gengælder kysset efter noget tid og mærker man bliver nusset i nakken og nyder det også en del og holder fast i hans skjorte*

jamen jeg er da ligeglad. Du får det bagefter og sådan er det bare. Lige nu skal du tage og falde til jorden Akia. Det er dig jeg er på date med og jeg kan ikke gøre for han blev jaloux. *mærker at Akia gengælder det efter noget tid og bryder let kysset* se det er kun dig jeg er på date med *kysser ham ganske blidt igen og nusser ham let i nakken*

Giver ham da ikke ret til at tro han kan kysse dig! Er ligeglad med hvad du laver, når du ikke er på date med mig og jeg ligger ikke noget i vores date, andet end jeg er den eneste du må kysse med! *hvæser en smule af Julian og kigger op på ham* ja det siger du jo *gengælder igen kysset og nyder, at blive nusset i nakken* jeg skal ha’ stoffer *har dog aldrig prøvet det før*

Kan han heller ik. vi er jo på date sammen og det var derfor jeg skubbede ham væk *nikker let for sig selv* mmh det siger jeg *mærker han igen gengælder kysset og smiler for sig selv* du skal ikke ha stoffer endnu. Ikke før jeg siger til *kysser ham blidt på halsen og napper ham ganske blidt mens man let nusser ham på brystkassen*

Jeg gider ikke snakke mere om ham og ja det kan jeg sgu da godt høre *kigger på hans smil og nikker* jo jeg skal. Du bestemmer ikke over mig og jeg kan godt skaffe dem selv *mærker kyssene op af sin hals og nappende ind i mellem og hiver nydende efter vejret og mærker så hans hånd op af sin brystkasse* stop nu Julian… *sukker nydende*

du skal være sammen med mig nu. Så tager vi stoffer senere og jeg finder nogle som er i høj kvalitet *lader sin tunge glide let over hans hals* nej jeg vil ej. *bider ham atter i halsen og hiver hans t-shirt over hovedet* du er min lige nu Akia. Så er den ikke længere

jeg skal have stoffer nu og så er jeg ligeglad med hvilken kvalitet de er i *stønner igen nydende og bider sig i læben* gør som jeg siger *stønner atter en gang og mærker sin t-shirt forsvinde op over sit hoved og kigger på ha ved hans ord* betyder ikke dukan gøre hvad du vil, Julian. Jeg skal have stoffer og det kan kun gå for langsomt *skubber ham en smule væk, da man godt kan lide at lege kostbar*

Du skal kun ha det bedste Akia og sådan er det bare *betragter han bider sig selv i læben og får hans t-shirt helt af og smider den på gulvet* gør jeg heller ikke. du er min lige nu Akia *hvisker det ganske blidt og mærker man bliver skubbet væk. rejser sig og skubber ham ind mod væggen og kysser ham på munden mens man kærtegner hans brystkasse let igen kort inden han begynder at åbne hans bukser*

Du behøver ikke forkæle mig, kan godt selv betale. Min far er rig *kigger efter sin t-shirt der ryger på gulvet og kan mærke man bliver små nervøs, men det kan stadig skjules væk* jo du prøver på og du ejer mig ikke. Ingen gør *mærker væggen ind mod sin ryg og gengælder Julian’s kys og kan mærke ens hænder begynder at ryste en smule. Mærker hans hånd over ens brystkasse og sukker nydende og høre og mærker Julian åbner ens bukser*

Ved jeg godt, men jeg gider ik ha du får fingre i noget low lort. Så ender du på hospitalet. Det gider jeg ikke *kan ikke mærke han bliver nervøs* nej på ingen måde. Jeg vil ik eje dig. Bare ikke dele dig lige nu *mærker han gengælder hans kys og begynder at skubbe hans bukser ned og nusser hans mave en smule mens man smiler i kysset over hans lyde*

Jeg kunne ikke være mere ligeglad lige nu og jeg ender ikke på hospitalet *prøver at skjule man er nervøs og ikke har prøvet andet end forspil* stop nu Julian, du har ingen grund til at opføre dig sådan *mærker han hiver ned i ens bukser og mærker hånden over sin mave og prøver på at fortælle sin krop, den ikke skal tænde på det*

jamen er jeg. Jeg har ikke lyst til at ende vores date der *ryster på hovedet af ham og kysser ned over hans brystkasse og ned mod hans mave for at hive hans boxers af* jeg har al mulig grund Akia *tager fat i hans lem og lader sin tunge glide rundt om hans spids da man har tænkt sig at tænde ham og gå hele vejen med ham lige her i klubben*

Sagde heller ikke den sku ende, jeg skal bare have nogen stoffer *mærker kyssene ned af sin brystkasse og mod sin mave og stønner nydende, mens man prøver på ikke at tænde på det eller sige lyde. Bliver endnu mere nervøs da Julian tager hans boxers af* nej du har ej *mærker han tager fat i hans lem og mærker Julians tunge om sin spids og kan mærke hvordan man allerede hurtig bliver blød i knæene så man nærmest ikke kan stå oprejst og stønner nydende. Er jo tændt i forvejen men bliver det i hvert fald endnu mere*

Jo jeg har. så kan du se jeg kun har dig i hovedet når vi er på date sammen. Jeg er ligeglad med alle andre lige nu *lytter til hans nydende støn og smiler let for sig selv. Lader tungen glide rundt om igen ganske kort inden han man rejser sig igen og kysser ham grådigt på munden. Lader hånden glide ned over hans lem for at kærtegne det ganske let inden man begynder at åbne sin skjorte da Akia virker alt for nervøs*

Jamen jeg er ligeglad med hvad du laver, når vi ikke er på date og hvis du vil være sammen med ham bagefter, kan du bare det *føler sig lidt såret af at snakke om det og bder sig i læen da man mærker tungen glide rundt om sit lem endnu en gang og stønner igen nydende. Gengælder det grådige kys og mærker hånden over sit lem og at det bliver kærtegnet for endnu en gang at stønne nydende. Ligger mærke til at Julian begynder at tage sin egen skjorte af og kigger skræmt på ham*

Jamen vil jeg ikke. Ikke idag. Hold nu op Akia. Jeg er med dig lige nu og så ikke mere snak om det. *flytter hovedet da man ser hans blik* Akia jeg vil ha dig *hvisker det blidt ind i hans øre og kysser ham blidt på halsen*

Fint nok *mumler det for sig selv og hører hans hvisken ind mod sit øre og mærker kyssene blidt op af sin hals og stønner endnu en gang nydende* men… ik… ikke nu.. jeg skal nok gøre noget andet for dig, men…. Ikke…. nu *vil ikke indrømme man er jomfru*

Hvorfor ikke nu? du er jo tændt og jeg vil kun ha dig *hvisker det ganske blidt og nusser ham let i siden og ned over hans lem. Vil dog til en hver tid heller gøre det lige her og lige nu end hjemme i sin seng da man selv er mere afslappet end derhjemme*

Fordi det bare ikke skal være lige nu, Julian… *mærker at han nusser ham i siden og mærker hånden ned over sit lem igen og stønner igen. Akia er ligeglad med hvor hans første gang er henne, men han er stadig en smule angst for den samtidig med han gerne ville have den overstået*

Jo det skal. Jeg er ganske forsigtig hver gang jeg er med en ny fyr *åbner sine bukser en smule med den anden hånd og napper ham ganske let i halsen mens man får sine bukser ned. Man kan godt høre Julian er i det mere kærlige hjørne så akia behøver ikke være bange for det vil gøre ondt*

Det er ikke min f…før…første gang *siger det en smule nervøs da Julian åbner sine bukser samtidig og man kigger kort ned mod hans underliv. Mærker så nappet i halsen og stønner igen nydende. Akia kan jo også godt høre at Julian er i det kærlige hjørne, men han er stadig en del tilbageholden. Til dels fordi det er hans første gang og så fordi han oplever ting derhjemme*

siger jeg ik. Siger jeg altid er forsigtig med en ny fyr. Ikke andet *ved jo godt et sted det er Akias første gang kysser blidt Akia på munden mens man lader sin hånd glide op for at glide op i ham. Vil bare ikke stemples for voldtægt bagefter og derfor ingen stoffer før de er færdige*

Jamen derfor er det ikke min første gang alligevel *prøver stadig at benægte det, men bliver mere og mere nervøs indvendig og ryster mere på kroppen. Gengælder blidt kysset og mærker så en finger oppe i sig og lader et støn passere forbi sine læber og kan godt regne ud, man ikke får stoffer forløbeligt*

med mig er det *mærker han begynder at ryste mere og mere og stopper let kysset mens man stadig forsætter med sin finger* Jeg vil ha dig. Ingen andre skal røre dig. Gi efter *hvisker det ganske blidt ind i hans øre med en kærlig stemme*

me..men *mærker stadig fingeren inde i sig og prøver at holde sin nydende lyde tilbage, mens man lytter på hvad han hvisker til en og bider sig hårdt i læben* fo…for…forsigtig… så *hvisker det lavt og rødmer, men heldigvis næsten ikke til at se på ham*

Jeg skal nok være forsigtig smukke. Det lover jeg *hvisker det blidt og lader en finger mere glide op i Akia og kysser ham blidt på munden. Julian har trods alt stadig sine boxers på så der kan ikke ske så meget endnu, men vil stadig gerne have tilladelse da man ik vil være voldtægtsmand*

Lo…lover du mig det? *hvisker det lavt og mærker endnu en finger oppe i sig og prøver at holde fast i Julian da det bliver svære og svære at stå op, for al den nydelse mens man stønner nydende. Holder skam også hele tiden øje med Julians boxers*

så sikker at du må melde mig for voldtægt hvis det gør alt for ondt *hvisker det blidt og kan godt se han har svært ved at stp op og finder det nærmest kært. Ligger ham stille ned på gulvet da det er nemmere og kan altid skifte stilling et par gange* du hiver bare mine boxers af når du er klar *kysser ham blidt på halsen og lader sin finger løbe rundt om hans ene nippel*

Lad vær med at sige sådan noget… *mumler det ind mod ham og prøver at gemme sig en smule. Lader sig ligge ned på gulvet og tænker slet ikke på stillinger lige nu. Han nikkede lidt til det Julian sagde og mærker kyssene på halsen og stønner nydende. Han mærker fingeren rundt om sin ene nippel og stønner højere. Efter lidt tid hiver han forsigtig ned i hans boxers*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  Admin Man Nov 12, 2012 9:52 pm

Hvorfor? Det er jo bare for at understrege jeg nok skal være forsigtig *ved godt Akia næppe tænker på stillinger og gør det heller ikke som sådan selv lige nu, men tænker bare på at man altid kan skifte hvis det er. Mærker Akia fjerner ens boxers og smiler for sig selv. Løfter hans ben let og føre et par fingre stille og roligt op i ham mens man kysser ham ganske blidt på munden og har virkelig ikke travlt lige nu da man trods alt har lovet at passe på og være forsigtig*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Man Nov 12, 2012 11:37 pm

Det ved jeg godt *mumler det en smule for sig selv og bider sig hårdt i læben. Lader sit ben løfte op og mærker et par fingre oppe i sig og stønner nydende og gengælder derefter kysset, prøver dog stadig a holde sine nydende lyde tilbage*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  Admin Tirs Nov 13, 2012 1:47 am

Godt smukke *nyder bare at høre alle hans lyde og trækker efter noget tid sine fingre ud og håber det er nok man har fået gjort plads. Bryder kysset let for at se ind i hans øjne inden man stille begynder at trænge op i ham og kan for alvor nu mærke hvor stram Akia er og er klar over chancen for han er jomfru er ret stor. Eller nærmere var siden man er på vej op i ham*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Tirs Nov 13, 2012 9:37 am

[22:04:37] Stine/Jerome: Mmmh *mærker fingrene forsvinde og mærker han liver en smule nervøs og mærker Julians lem begynde at udfylde ens indre, mens man holder om Julian og lukker øjnene, for at vænne sig en smule mere til følelsen da man trods alt var jomfru indtil små sekunder siden og kan mærke hvor varmt det hurtigt bliver*

*stopper let op hele vejen ind for at Akia kan vende sig til følelsen* nu er du i hvert fald ikke jomfru *hvisker det ganske blidt, men en smule drillende og kysser ham ganske let på munden mens man seriøst nyder tanken om at være oppe i Akia og endnu mere hvis han faktisk var jomfru indtil få sekunder siden*

*mærker han stoppe let op en gang i mellem og bider sig i læben, mens man prøver at vænne sig til det og rødmer ved Julian's ord* h..hold nu kæ..kæft.. jeg... kun lige blevet 14.. *gengælder kysset og køre sine fingre gennem Julians hård ganske kærligt*

ja præcis. så.. smuk.. ung.. fristende.. og jeg fik min vilje *hviskede han blidt ind i hans øre da han virkelig elskede at vide han var deres første og nusser ham ganske let ned af siden. Føler virkelig bare man indtager ungt kød på den gode måde. Kommer endelig helt i bund og stopper op for at lade ham vænne sig til det helt*


*Rødmer bare endnu mere da man ikke magter at høre på ham* ti... ti stille *kan ikke se hvad der virkelig er så specielt ved at være den første. Det skal mest af alt bare overstås I Akia's hoved. Mærker Julian helt i bund og mærker han stoppe helt op, så man kan vænne sig til følelsen og vænner sig da også til den efter lidt tid*

*nyder at tage folks førset gange da han ved at folk husker deres første gang bedre end alle andre og nyder folk kan huske ham for den slags da han ved han er god. Da man er sikker på Akia er klar begynder han at bevæge sig en smule i akia med et lavt støn*

*bider sig lidt i læben og mærker Julian begynder at bevæge sig inde i ham og stønner lavt af en bladning af meget lidt smerte og ellers nydelse, mens den varme følelse bliver mere intens ved bevægelserne. kan dog stadig ikke se, hvad der er så specielt ved første gang, da han rent faktisk er ligeglad*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  Admin Tirs Nov 13, 2012 7:20 pm

*lytter til hans lyde og har virkelig tænkt sig at passe på ham lige nu. Han vidste jo godt han var igang med at tage hans første gang og Julian kunne virkelig ikke andet nyde tanken. Det kunne godt være Akia ikke kunne se det vigtige i det nu, men han ville blive klogere. Julian stønner selv ganske lavt som han stadig bevæger sig i ham og tager fat i hans ene hånd for at flette deres fingre sammen så Akia har mulighed for at give den et klem mens han begynder at kysse ham igen*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Tors Nov 15, 2012 1:23 am

*ved godt at Julian sikkert godt kunne regne ud, at man ikke havde prøvet det før også siden han passer så godt på en. Akia kan virkelig ikke se det vigtige i at det skal være med en man kan lide. Han er virkelig ligeglad. Stønner stadig nydende og lydende af smerte forsvinder langsomt væk for hver bevægelse. Mærker hans hånd i sin og holder fast hans hånd og lader dem flette sammen og gengælder nydende hans kys*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  Admin Tors Nov 15, 2012 1:49 am

*stønner stadig og smiler for sig selv i kysset da Akia lader ham flette deres fingre sammen. Lytter til hvordan smerte lydende tydeligt forsvinder stille og roligt hvilket gør Julian ret så glad da man trods alt bare vil passe på ham lige nu. Er sikker på Akia nok skal blive klogere på det med at give sin første gang ud randomly selvom man aldrig selv tænker så langt når man tager fyres første gange*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Fre Nov 16, 2012 8:37 am

*lytter på Julian's støn og holder godt fast i hans hånd og lukker sine øjne i, mens man selv stønner nydende. Tænker jo heller ikke selv over det på noget som helst punkt og kan da godt være man bliver klogere, men klogere bliver man i hvert fald ikke lige nu og har helleer ikke brug for det* ka..kan du li.. det?

*nikker let og kysser hans kind* Ja.. Meget *stønner forsat og mærker hvordan Akia holder fast i hans hånd og smiler for sig selv inden man kysser ham på munden ganske blidt, men på samme tid ret så intens*

*mærker kysset på kinden og ser hans nik* det jeg.. hah.. glad.. for *stønner det og gengælder så hans kys ganske intenst, mens han lader sin frie hånd køre op i Julians hår og nusser et ganske kærligt og prøver at holde sine lyde tilbage en smule*

du jo dejlig.. sådan.. hvordan sku man ik.. ku li det *stønner selv og mærker hånden i håret og bevæger sig stadig ganske blidt i ham og er ganske imponeret over hvor længe Akia holder, men er sikker på det bare er fordi han er van til at lege med sig selv*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Man Nov 19, 2012 9:49 am

jeg er ikk... dejlig *stønner forsat og køre sin hånd gennem hans hår og hiver efter vejret nogle gange. Er faktisk tæt på at komme, men prøver at holde det tilbage, da det simpelthen bare vil være for pinligt*

Du er vildt dejlig *stønner stadig og kan godt fornemme at Akia er tæt på* Kom for mig Akia *hvisker det ganske blidt ind i hans øre da man vil ha at han skal komme og så er det mindre pinligt*

Nej…. *gemmer sig en smule indtil Julian og rødmer kraftigt ved de ord han hvisker til en og klemmer Julians hånd en smule og kan mærke, hvor tæt på man er og ens muskler spænder sig sammen og det nærmest bliver helt krampeagtigt, indtil der spreder sig en afslappende, varm følelse i hele hans krop og han kan høre sig selv stønne i det han kommer*

jo *mener det skam helt bestemt. Mærker at Akia kommer og smiler for sig selv. Stopper op og kysser ham på kinden* skal jeg forsætte eller skal vi finde noget andet til mig? *hvisker det ganske let da man stadig ikke er klar til at komme*

jamen nej *protestere stadig, da man mener noget helt andet end Julian. Mærker han stopper op og mærker kysset på kinden og rødmer ved hans spørgsmål og klemmer igen Julians hånd* det…det bestemmer du selv *rødmer en smule*

Jeg har lovet ikke at forvolde dig skade Akia så jeg forsætte ikke medmindre du er sikker på kan klare det. Du skal jo ikke tvinge din krop til noget den ikke kan holde til *hvisker det ganske blidt og mærker hvordan han klemmer ens hånd*

Jeg ved ikke hvad min krop kan holde til.. så det bestemmer du altså selv *mumler det en smule, da man rent faktisk ikke ved det og man stadig finder det ubehageligt, at man kom så hurtigt i forhold til Julian*

jamen så synes jeg din hånd skal gøre det færdig i stedet for. jeg har ikke lyst til at være skyld i der sker dig noget *hvisker det ganske blidt og nusser ham igennem håret*

Det kan vi godt sige at jeg skal gøre *mærker man bliver nusset gennem håret og kigger o på ham og kysser hans læber ganske blidt en enkelt gang*

*trækker sig ud og ligger hans ene hånd på ens lem og kysser ham blidt tilbage da man virkelig gerne vil have lov til at komme også*

*mærker han trækker sig ud og sætte sig en smule op og mærker sin hånd over hans lem og bevæger sin hånd op af det og gengælder forsat kysset*

*begynder at stønne da Akia virkelig har styr på det der. Kysser ham stadig lige kærligt og intens og nusser ham ganske blidt ned af siden*

*forsætter med sin hånd og gengælder kysset ligeså intenst og nyder at blive nusset ned ad siden, mens man bevæger sin hånd over hans lem forsat uden rigtig at tænke over det, da han er så vant til det*

*bryder kysset let mens man stadig stønner* hurtigere *er trods alt så langt væk i nydelse man er mere tæt på nu da han virkelig har styr på det der*

*lader kysset bryde og høre, hvad han stønner og gør som han beder ham, bevæger sin hånd en anelse hurtigere og ved godt han er væk i nydelse og man har styr på det, da man efterhånden burde have det*

*stønner endnu højere og kysser ham igen på munden og lukker sine øjne i mens. Dels pga. kysset, men også for nydelsen skyld. Akia har virkelig styr på det her og er virkelig ekstra tændt med tanken om man har taget en jomfru mere. Må da også efter noget tid bryde kysset igen* jeg.. kommer *kommer ikke særlig lang tid efter*

*hører hvordan Julians støn bliver højere og bider sig lidt i læben og lukker selv sine øjne for at nyde deres kys, som han gengælder. Lader så kysset bryde og høre hans ord og mærker en substans i sine hænder og slikker den væk fra sine hænder og kigger så hen på Julian*

*hiver en smule efter vejret og kysser Akia kort på munden* du så dejlig *hvisker det ganske blidt og kysser ham igen på munden*

*gengælder kysset og ryster så på hovedet* nej jeg er ej. Lad vær med at sige sådan *gengælder endnu en gang hans kys og rejser sig så* jeg vil meget gerne ha’ stoffer nu…

jo du er så og jeg siger hvad der passer og intet andet *hvisker det ganske blidt og lader ham rejse sig. Begynder at tage sit tøj på* skal jeg nok skaffe. regner med du vil feste igen så

jamen jeg ved det ikke passer, så det gør du altså ikke *begynder at tage sit tøj på og retter en smule på sit hår og nikker så* selvfølgelig vil jeg det og jeg går med dig

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  Admin Man Nov 19, 2012 7:26 pm

Jamen det synes jeg det gør Akia og så er den bare ikke længere *blinker let til ham og retter selv let på sit hår. Kysser ham blidt på kinden* Så skaffer jeg noget og så fester vi hele natten ok? *kysser ham kort på munden og holder ham under hagen. Går hen til døren og tjekker Akia er klar før man åbner den og holder den for Akia. Giver ham et klask i hans røv da han går forbi en og lukker så døren igen. Ser sig omkring og får øje på den fyr man kender for at hive Akia med hen mod ham ved at holde Akia i hånden. Går med ham op i VIP-området i et hjørne hvor ingen kan se dem og lader Akia vælge i mellem hash, E og lidt andet sjovt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Tirs Nov 20, 2012 9:28 am

Jamen du er også bare så mærkelig når du synes det *mumler de en smule for sig selv og mærker kysset på kinden* Jaaah selvfølgelig! *smiler ved tanken om at man skal være noget så påvirket og gengælder kysset og mærker hans tag på ens hage og holder let fast i hans skjorte og giver så slip og lader sig gå ud af døren og mærker klasket på sin røv og smiler ganske frækt til Julian da man ikke kan lade være. Følger efter Julian og kigger på d valg muligheder man har. Peger på Hash’en og E’en så Julian kan vælge derefter*

Så må jeg være mærkelig Akia for sådan er det altså. du er skør. ved du det? *ved godt Akia gælder sig til at være påvirket. Mærker taget i hans tøj og smiler for sig selv. Ligger sine arme om Akia da han står og skal vælge* har du prøvet det før? og du skal være ærlig smukke *hvisker det ganske blidt*

Mig skør? Jeg er da fuldkommen normal…. Ved ikke hvad du snakker om *mærker hans arme om sig og putter sig en smule indtil dem* nej jeg har kun prøvet at være fuld.. *smiler lidt for sig selv ved tanken om man står i Julians arme lige nu og har bare tænkt sig at vise overfor de små drenge, hvem det er Julian er på date med*

ja sådan normal skør din smukke dreng *hvisker det ganske blidt i hans øre* så vælger vi den der *pegede på hashen da han ikke ville have at han rodede sig ud i alt for meget på en gang og lod manden række Akia en joint og tog de sidste 4 i lommen og betalte ham. fyren gik igen og Julian smilede for sig selv* tænder du den? *rækker ham en ligther man hiver op fra sin lomme*

Hmm det siger du jo, men hvis jeg er normal skør er jeg jo bare sej jo *hvisker det tilbage og nikker lidt til at de vælger hash og forstår godt han ikke vil rode sig ud i alt for meget. Tager imod jointen og følger mandens og Julians bevægelser nøje og nikker så til det Julian siger* selvfølgelig *tager imod lighteren og tænder jointen. Tager et hiv og lader røgen finde vej ned til hans lunger for så at exhalere* her *rækker den mod Julian*

ja det er jo lidt der min point ligger. Julian ville bare ikke risikere at Akia røg ud i for meget så længe han var nær. Han ville så helst heller ikke have han gjorde det når han ikke var nær. Så heller stille og roligt vende ham til tingene da han ikke ville forbyde den slags* tak *tager imod den og inhalere selv og vender Akia om for at kysse ham på munden kort* se jeg er kun på date med dig lige nu

Det ved jeg godt *smiler lidt og ved også godt det sikkert er af egoistiske grunde, da han jo ikke holder af Julian selv og ikke ville magte at skulle tage ansvar for andre end sig selv i aften. Og vil dog heller ikke tage hans forbud seriøst, hvis han begyndte på det* det var så lidt *venter på at virkningen indtræffer og lader sig vende om og gengælder kysset* mmmh kun mig

*ved godt man ikke kan forbyde noget da man selv faktisk er på stoffer i ny og næ, men langt fra ligeså meget som Jaylen og Joshua har været det. Blot sådan en gang om mdr. og ellers stiv. Venter selv på det begynder at virke og deler sin joint med ham* mmh lige nemlig. Sådan skal det lyde

*kan heller ikke se hvorfor Julian skal forbyde en noget, når de bare er venner og Akia ikke vil følge et forud om Julian så var hans kæreste, da han gerne ville have lov til at leve rent faktisk* det ved jeg, men det er det du er *kan mærke at ens joint begynder at virke*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  Admin Tirs Nov 20, 2012 7:28 pm

Du skør Akia. Virkelig *hvisker det blidt ind i hans øre og lader Akia tage et hiv i mens* men hey jeg kan jo li det *griner en smule hjerteligt for sig selv og tager så selv et hiv. Nyder egentlig bare det her da man ikke rigtigt kan lade være*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Ons Nov 21, 2012 9:57 am

Det ved jeg da godt, men jeg er også fantastisk *griner en smule, da jointen langsomt er begyndt at virke ganske langsomt og høre godt hans grin over det han siger* mmmh, det kan du i hvert fald *smiler og tager et hiv efter Julian og puster røgen ind i munden på ham*

du er en værre grinebider. Næste gang tager vi E. så skal jg vise dig hvor sjov verden kan være *griner selv lidt og slugger den røg man får i munden. Står lidt sådan her med Akia mens man ryger den færdig og hiver ham med ud for at finde dansegulvet og danser med ham igen*

Det ved jeg godt og det lyder skam sjovt… verden er da altid sjovt, eller noget *griner en smule og smiler da Julian sluger røgen til sig, da det her er sjovt. Lader sig så hive med ud til dansegulvet og danser endnu en gang tæt og frækt op ad ham*

du er skør smukke *griner for sig selv og ryster på hovedet af ham* frække fyr *nyder det virkelig og holder ham let ind mod sig for at markere at han er med en lige nu*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Fre Nov 23, 2012 12:31 am

Du kan lide det *smiler smørret og danser forsat op ad ham forsat* mmmh det ved jeg *smiler frækt for sig selv og prøver også virkelig at pisse sit terotium lige nu, da han ejer Julian mens de på date*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Man Nov 26, 2012 8:44 am

har jeg nogensinde sagt jeg ikke kunne li det? *blinker ganske let til ham. Nyder virkelig at Akia pisser sit territorium af lige nu da det altså er ret så sødt trods for man lige nu ikke har andre i hovedet end Akia selvom man har det normalt og nyder stadig bare at han danser op af en*

Nææh, men jeg synes alligevel at jeg ville nævne det *smiler for sig selv og slikker kort Julian op ad halsen, mens han holder øje med folk omkring sig. Har det lige nu pisse sjovt og tænker ikke rigtig over noget indtil det går op for Akia at han rent faktisk lige har brudt et løfte, han havde haft til sin mor*

må du også godt smukke *mærker slikket op af halsen og smiler for sig selv* Du skal virkelig vise alle du er på date med mig nu huh? *smiler bare ved tanken da man stadig bare finder det sødt*

mmmh *ser godt han smiler for sig selv og stopper med at danse og kigger bare på ham og nikker med et falsk smil, mens ens tanker bare kredser om det løfte man har brudt* men er sikker på de gerne vil være sammen med dig lige nu, så det må du godt… skal noget andet….

*løfter sit øjenbryn* Akia vores date er ik slut endnu. hva sker deR? *ser en smule bekymret på ham og trækker ham til siden*

Der sker ikke noget, jeg skal bare noget andet så den er slut nu… *lader sig hive væk og står og svajer lidt og har det utroligt dårligt med sig selv. Kan ikke lide man har brudt et løfte om at man aldrig ville gå om bag sin fars ryg på den måde, som han havde gjort det*

akia hva sker der? *spørg først da de er alene da man godt kan regne ud der er sket noget siden det hele bliver afbrudt på den der måde*

*Kigger bare på Julian en smule skræmt* jeg skulle slet ikke have været her, for jeg har brudt et løfte.. jeg lovede min mor at jeg aldrig ville lyve overfor min far, men jeg gør det hele tiden *nærmest ved at gå i panik over sig selv*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  Admin Man Nov 26, 2012 9:54 pm

Lyver om hvad smukke og er der noget jeg kan gøre? *ser bestemt på ham da man trods alt ikke ønsker at være skyld i at Akia kommer i knibe* hvor har du sagt du ville være henne da?

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Tirs Nov 27, 2012 9:38 am

Jeg løj overfor min far om hvor jeg tog hen og lovede jeg min mor aldrig at gøre…. Og jeg lyver hele tiden *prøver at skubbe det væk* jeg har sagt jeg var hos en ven jeg havde fået, og det troede han på… godtroende som den idiot er *har tydeligvis kun forpligtelse overfor sin mor og kan ikke lide sin far*

Jamen du er jo med en ven. Bare ældre end han sikkert tro. Det er jo bare en sandhed med motifikationer *kan godt mærke at akia har det sådan, men siger intet til det* skal jeg køre dig hjem til din mor?

Jeg sagde intet om at vi skulle feste og jeg synes ikke det rager ham! Men jeg har stadig brudt et løfte til min mor! *bider sig i læben ved Julian’s spørgsmål* hun bor ikke I USA….. det kun min far og hans mand, der gør det.

men du lyver jo ikke. du sagde du skulle være med en ven og det er du jo. du sagde bare ik hvor gammel jeg var og hva vi sku så du lyver jo ikke søde *kysser blidt Akia på panden* ohh. hvor bor hun så?

Jo jeg bryder stadig et løfte jeg har lavet overfor hende… *bider sig i læben ved kysset på kinden og trækker så på skulderen* ikke på den her jord længere, så det ved jeg ikke *ligger sit hoved mod Julians mave da man ikke når længere op og bider sig hårdt i læben*

som er? *betragter let Akia* Ohh. Det er ked af at høre smukke *mærker hans hoved ind mod sin mave og nusser ham let i nakken* lad os tage hjem til mig

At jeg ikke ville gøre sådan noget overfor ham *bidr sig i læben da Julian siger han er ked af at høre det og putter sig tættere indtil ham* mmmh… kan vi godt… men vi skal feste videre hjemme hos dig *smiler lidt*

men du lyver jo ikke direkte. Du fordrejer det jo bare en smule *holder ham stadig tæt indtil sig og nikker let* jamen selvfølgelig. så er jeg jo sikker på hvad der sker og ikke sker smukke. du skal ikke være alene nu

Nej det ved jeg godt…. Men jeg føler stadig jeg går bag hende ryg *mærker man stadig bliver holdt tæt indtil ham og smiler stort, da man stadig er skæv trods alt* mmh vi skal feste meget! *kysser Julians hals kort og bevæger sig ud derfra*

synes jeg ikke du gør smukke *smiler bare til ham* det skal vi. Det skal du slet ikke være i tvivl om *blotter let sin hals inden man tager hans hånd og går ud derfra og går ud af døren. Finder sin motorcykel og lader Akia hoppe op inden man køre mod sin bolig i NY*

Synes jeg, at jeg at jeg gør *smiler da Julian siger de skal feste videre* yaaaaay! *smiler da Julian blotter sin hals, da man ikke rigtig kan lade være. Går med ud til motorcyklen og sætter sig op og smiler da de køre mod Julians bolig. Stiger af da de er femme og går med ind*

Forstår jeg også godt du gør søde, men jeg kan også godt se det som du ikke gør. *låser sin motorcykel og låser op for sin lejlighed hele vejen op og åbner døren for ham* så. Skal du så ha mere af drikke smukke?

*går med ind i lejligheden og går ind med ham og sætter sin sko og taske på gulvet og nikker* mmmh, meget gerne.. o en joint mere på et tidspunkt *stiller sig helt tæt på Julian og slikker sig om læben*

*tager selv sine sko af* jamen så finder vi da nogle flaksker i skabet *går over i sit barskab og tager nogle flasker frem* Jamen skal du også nok få *Stiller det ned og kigger på Akia*

*betragter Julian en smule* du behøver ikke forkæle mig så meget, det bryder jeg mig ikke om… *smiler kort og går med ham hen og kigge og smiler da der komer flasker frem og kigger tilbage til Julian* hej *smiler frækt til ham*

Jeg forkæler dig. Jeg giver dig hvad du fortjener smukke. Det er slet ikke det samme *ligger mærke til hans smil og stryger ham over kinden* hva er det helt præcis du vil ha sexy? *blinker let til ham*

Jamen det er altså ikke noget jeg fortjener og jo det er *mærker strøget over kinden og ser hans blink* hmm? Jeg ved ikke, er der noget jeg gerne vil have? *smiler en lille smule for sig selv*

Jamen det er vi to om at bestemme *nikker en smule for sig selv og griner hjerteligt af ham* Jamen jeg ville ikke have noget imod mere sex, men det er bestemt ikke et must

Jamen det er vi ikke nu *finder to glas og hælder op i det og høre det hjertelige grin og smiler lidt* I know, det ville jeg heller ikke *smiler frækt til Julian inden man drikker en smule* vi mangler musik! Vi skal høre rock!

nej og bliver vi heller aldrig *blinker let til ham* er du allerede afhængig af mig huh? *kan ikke lade være med at drille ham ganske kærligt og nikker let. Finder sin laptop frem og sætte anlægget til inden man sætter noget musik på de begge ville kunne li*

Det ved jeg godt vi ikke gør *smiler da man bliver blinket til* afhængig? Af dig? Næh, det tror jeg ikke *driller tilbage og lytter til musikken før man tager mere at drikke og lytter til musikken og kigger så igen på Julian og smiler frækt til ham endnu en gang*

det tror jeg helt bestemt du er. du kan ikke være andet din lille liderlige dreng *blinker ganske let til ham og tager selv noget at drikke inden man kysser Akia på munden ganske dybt*

så må du tro om igen og lade være med at drømme sådan.. og jeg er bestemt ikke liderig *smiler frækt og gengælder dybt kysset og ligger sine arme om Julians nakke og lader sit hoved glide en smule på skrå, mens man lytter til musikken der bare gør en mere stiv og skæv*

når man har prøvet en Storm en gang vil man for evigt være afhængig af en Storm. tro mig *blinker drillende til ham og nusser ham ned af hans side og lader sin tunge glide over hans læber*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Ons Nov 28, 2012 9:35 am

Hmm så det mener du? Så må du jo selv have prøvet en Storm *smiler drillende og griner lidt. Lader sin mund åbne sig og glider sin tunge omkring Julian's mens man sukker nydende*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Fre Nov 30, 2012 9:12 am

Når man selv er en Storm så er det slet ikke nødvendigt at prøve en. Jeg kender bare tilpas mange der er det til at kunne udtale mig om det *blinker let til ham da man bestemt ikke har tænkt sig at indrømme man faktisk har været med sin egen lillebror og man ikke er den eneste i familien der har den slags tendenser. Lader sin tunge glide rundt om hans og nusser ham i nakken og begynder at hive hans trøje af igen da man faktisk godt kunne finde lyst til ham igen på ingen tid*

Hmm, det siger du jo. Men du kan ikke udtale dig om at hele din familie er god baseret på hvad folk de siger, da det er meget individuelt, *synes selv man lyder klog og griner et øjeblik da man ikke kan tage sig selv seriøs på noget som helst område. Er dog ligeglad med hvad Julian har gjort da det ikke rigtig er hans problem, sådan at sige. Han leger intenst med Julians tunge og nyder at blive nusset i nakken. Lader sin trøje hive af og smiler frækt i kysset*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  Admin Lør Dec 01, 2012 2:12 am

Jeg en Storm. Jeg kan alt og endda meget mere end du tror *må bryde kysset for at få hans trøje helt af og kysser ham så igen ganske grådigt og når godt at se hans frække smil. Ved godt det ikke er hans problem man har været med sin bror, men vil på ingen måde dømmes på det da langt de fleste synes det er ret så klamt. Nusser ham ned af siden og om på maven ganske blidt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  JeromeWinther Lør Dec 01, 2012 9:17 am

Det siger du jo. Men jeg synes nu alligevel at det lyder som noget helt andet *lader kysset stoppe og lader sin trøje glide af ens krop, mens man smiler for sig selv. Gengælder grådigt kysset og knapper Julians skjorte en smule op. Akia var typen der var ret så ligeglad med det miste, oftest led han af mangel på empati, så han ville på ingen måde dømme ham. Han var stortset også ligeglad med verdenen omkring ham*

hva mener du dog? Mine to fætre har i hvert fald haft sex flere gange og de klager ikke over at ha gjort det. *mærker at Akia åbner ens skjorte og smiler let for sig selv i kysset. Julian var også ligeglad med det meste. Han bekymrede sig mere om at miste dem han havde kært en så meget andet her i verden*

Hmm, men det er stadig ikke din erfaring. I Japan gik jeg på en skole for klogeåger. Jeg kan hurtigt regne ting ud *får den åbnet og derefter hans bukser. Efter det hele er sket er Akia så træt han bare falder i søvn indtil Julian*
//Out

jamen så sidder jeg jo i saksen for er kun straight A student *falder selv i søvn med Akia på sit skød kort inden i stuen og løfter så Akia op for at ligge ham i seng og ligger sig ved hans side for at holde om ham hele natten*
//out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Akia + Julian - we all love the party scene  Empty Sv: Akia + Julian - we all love the party scene

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum