Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Heather+Seth - If you love me let me go

2 deltagere

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Darcel

Go down

Heather+Seth - If you love me let me go  Empty Heather+Seth - If you love me let me go

Indlæg  JeromeWinther Man Maj 07, 2018 3:37 am

Denne tråd er tilegnet Seth Engel Minore York
Maj 2055. Kl. 21:42. 
Tråden foregår i Central Park
Outfit



Heather var taget til Central Park for at mødes med Seth som aftalt. Alt han havde sagt var de skulle snakke om et eller andet, men hun vidste ikke hvad de skulle snakke om og hun var heller ikke sikker på, hun havde lyst til at få at vide hvad det var om. Hun sad pt. ved en bænk, der var ved den åbning de havde aftalt at mødes ved. Hun sad og kiggede gennem sin telefon med høretelefoner i. Hun var ikke bange for at være her om aftenen, da hun godt kunne finde af at forsvare sig selv og hun kunne magi, så det kunne aldrig gå helt galt. Hun havde altid været meget god til at klare sig selv, så tanken om at skulle give sig væk til en person, skræmte hende. Hun vidste dog godt alle var skræmte, så hun ville ikke bruge det som en undskyldning, som Seth vlle. Hun kiggede op fra sin telefon for at se om han var i nærheden og da hun umiddelbart ikke kunne se ham, lod hun hovedet og tankerne glide ned på det newsfeed hun gled igennem og prøvede at distrahere sig selv, for når Seth ville mødes sådan uden videre, så regnede hun med, han medbragte dårligt nyt.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Heather+Seth - If you love me let me go  Empty Sv: Heather+Seth - If you love me let me go

Indlæg  Admin Man Maj 07, 2018 4:05 am

Seth havde tænkt sig at fortælle Heather om sin lille dumfejl med fyren han ikke engang vidste hvad hed før medierne ville skrive om det. Mest af alt fordi det eneste der faktisk var gået igennem hans hoved efter han havde været sammen med den fyr var at det var virkelig dumt og det virkelig bare vidste at han ikke havde ændret sig en skid. Seth vidste heller ikke helt hvorfor han faktisk havde gjort det her imod Heather og hans chance hos hende. Nok mest af alt fordi det var faldet i hans skød og han ikke havde været sammen med en fyr virkelig længe og han ville have det ud af sit system inden havde tænkt sig at gå mere målrettet efter Heather. Også selvom det ville få ham til at opføre sig som en lille lost hundehvalp der ikke kunne finde sin ejer eller sit yndlings legetøj. Han vidste han ville komme til at bøde for denne fejl og han vidste han ville gøre alt for at hun bare ville sige to ord til ham igen. Også selvom han godt vidste det betød han sikkert skulle holde sig fra hende igen i virkelig lang tid og han var ganske sikker på det ville være en smertefuld proces. Især fordi han faktisk havde opgivet alt om Leslie og bare kunne mærke præcis hvor meget han faktisk bare savnede Heather i sit liv. Seth fik da også meget hurtigt øje på Heather og bed sig en anelse i den ene side af sin læbe. Han vinkede ganske let til hende og det var tydeligt på ham at det næppe var af gode årsager han var kommet for han lyste virkelig bare af dårlig samvittighed. Da han kom en smule tættere på måtte han da også køre hånden igennem sit hår inden han slog sine solbriller op så hun i det mindste kunne se ham i øjnene. "Hey smukke" sagde han stille og nikkede mod bænken ved siden af hende for ligesom at hentyde til om han måtte sætte sig ned. Han ville dog til en hver tid mene at det at han faktisk indrømmede sine fejl var en stor forbedring hos sig selv. Også selvom hun sikkert ikke var enig og hun helt sikkert havde set mindre slemt på at han havde spurgt hende om det var ok at han sluttede sit kapitel med fyre inden han var seriøst efter hende.

outfit

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heather+Seth - If you love me let me go  Empty Sv: Heather+Seth - If you love me let me go

Indlæg  JeromeWinther Lør Maj 26, 2018 10:32 pm

Hun lod hovedet glide op fra sin skærm, da hun hørte en stemme hun genkendte. Seths. Hun ville lyve, hvis det ikke fik hende hjerte til at banke en smule hårdere mod hendes bryst og hun ikke fik lyst til at springe direkte i hans favn, når hun så ham. Hun havde dog lært på den hårde måde af ham, at man skulle passe på og selvom Seth nok ikke troede det, så tog det meget af hendes selvkontrol at sige nej til ham og ikke gøre de ting, hun havde lyst til i nærheden af ham. Hun ville ikke såres af ham igen. Ikke nogensinde. Det havde været svært at samle sig selv op sidst. Hun havde lovet sig selv at en dreng aldrig nogensinde skulle have lov til at såre hende. Igen. Hun tog headsettet ud ad øret og rykkede sig, så han kunne sidde ned. "Hey Seth," svarede hun. Hun var bange for, hvad han ville sige. Hun regnede ikke med, at det var noget godt, når han kom til New York om aftenen uden de havde aftalt noget om de skulle mødes før. Hun ville ham jo gerne, men hun ville samtidig gerne passe på sig selv. Hun havde givet ham en chance, hun havde været sammen med ham og kysset ham og givet udtryk for, at hun var klar til at stole på ham. Lidt anede hun, at han ville tage hele det fundament væk fra hende igen og hun endnu en gang ville få en grund til ikke at stole på ham. Hun lagde sin telefon ned i sin taske og så op på ham, hvor hun studerede de blå øjne han havde sig. Så på det lange mørkeblonde, let krøllede hår og hvordan det faldt lige inden hans skuldre. Så på hans kindben og bed sig i læben. Hun havde savnet ham og hun kunne mærke det i hele sin krop. Hun afbrød sine tanker med vilje, da hun fik lyst til at kysse ham. "Hva så?" spurgte hun og begyndte at køre en hånd gennem hendes blonde lokker, da hun var nervøs.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Heather+Seth - If you love me let me go  Empty Sv: Heather+Seth - If you love me let me go

Indlæg  Admin Man Jun 11, 2018 3:10 am

Seth var ikke klar over at Heather kæmpede sådan for at give efter og bare kysse ham. Ikke fordi han ikke havde en anelse om at hun også var glad for ham, men han vidste jo godt det var ham der var det store fuck op af de to og det ofte var ham der skulle kæmpe en lang og sej kæmp om ikke bare at kysse hende og holde hende tæt. Han havde i mange år haft en kæmpe svaghed i Kate og hvis hun havde ringet havde han været der på pletten og det var lige før han ville overveje at være en kæreste utro for hende til han havde mødt Heather og overført den svaghed for Kate til Heather. En svaghed han havde nægtet han havde haft under forholdet med Leslie da han trods alt havde elsket Leslie ganske oprigtigt, men havde Heather vist interesse for ham var han også godt et sted klar over han ville skide Leslie et stykke for at være med Heather. Han følte sig som en lost puppy når han så ind i Heathers øjne og blev som fanget af hende på en måde som kun Kate havde formodet at fange ham før. "Må jeg sidde?" spurgte han stille og bed sig en anelse i læben da han godt vidste det var tydeligt at han havde fuckede op når han sådan out of nowhere ville mødes med Heather. Han havde lyst til at kysse hende for at kunne forsegle kysset og ligge det i en æske for at holde sig selv til ilden hvorfor det var han var så vild med hende og lagde da også sine arme om hende da han havde sat sig ned for at trække hende blidt indtil sig og strøg hende let over den ene kind for at kysse hendes læber ganske blidt. "Behøver jeg have en grund til at se dig?" spurgt han i en ganske mild og dog på samme tid nervøs latter som afslørende ham ganske kraftigt. Han gav lidt hendes gener skylden selvom han godt vidste det langt fra var dem som var på spil og gjorde ham så pokkers ærlig omkring alt. Nej det var det faktum at han var så vild med hende at han havde lyst til at skrige det ud til alle og han havde lyst til at forklare hans fans de ikke behøvede at sukke efter ham for han havde alligevel kun en kvinde på hjernen og hende følte han bestemt ikke han kunne opnå. Hverken dengang eller nu. Og det plagede ham så grusomt at han på ingen måde var sig selv nær hende. "Ej.. Jeg har lidt en tilståelse som jeg faktisk heller vil have du høre fra mig end en eller anden lorte avis" sagde han stille og slog blikket en smule ned og træk da også stille sine arme til sig igen og gav sig til at lege med sine fingre for nøj hvor kunne Heather dog gøre ham noget så nervøs at det var helt ulideligt. Det hele skær i ham og han ville virkelig bare ønske han havde været ærlig omkring han havde behov for at lukke for det kapitel at være sammen med fyrer for så havde Heather sikkert kunne tilgive ham. Han lod den ene hånd glide op i sin nakke for at klø den ganske let. "Ser du.. Heather jeg har virkelig dummet mig ud over alle grænser og jeg kan godt forstå hvis du ikke har lyst til at se mig" sagde han stille og lod sin hånd glide ned fra sin nakke af mens han blot tænkte han ligeså godt kunne rive det plaster af han havde gang i, i stedet for at gå rundt om den varme grød og gøre alting langt værre end de var. Han ville ikke gang forsøge at undskylde sig med han var fuld eller ligge ansvaret over på Frej for han havde tænkt sig at være voksen nok til faktisk at tage et ansvar selv. "Jeg har været sammen med en fyr" mumlede han lavt og virkelig ikke så meget som et gram af stolthed i sit eget svar. Han havde lyst til at rejse sig op og gå i cirkler, men så havde han ingen chance for at gribe ud efter Heather for hun ville bestemt ikke blive glad og ville sikkert give ham en flad som han selv mente han havde fortjent. Han ville bestemt blive ynkelig indenfor de næste par minutter og var helt indstillet på han sikkert også ville begynde at græde overfor hende. En ting som heller ikke normalt lå til ham, men Heather var virkelig bare den kvinde han ville gøre alt overfor. Det havde han også forklaret både Celina og Frej efterfølgende, men det var virkelig lidt sent nu.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heather+Seth - If you love me let me go  Empty Sv: Heather+Seth - If you love me let me go

Indlæg  JeromeWinther Tirs Jun 12, 2018 2:45 am

Heather kæmpede med mange ting omkring Seth. Hun nægtede dog at afgive sin værdighed for en fyr og derfor holdt hun også stædigt fast i den. Hun gav sig ikke bare, og det var derfor hun netop ikke hoppede op i hans arme og kyssede ham, som hun ellers gerne ville. Bede ham om at elske hende og kun hende. Være sammen med hende, behandle hende som den kvinde hun var og dele intime, små og finurlige hemmeligheder om hinanden. Holde hindanden tæt, gemme sig ind på et hotelværelse, æde pizza og drikke champagne. Hun havde brændt sig på kærlighed før, og som sagt, så nægtede hun at lade en dreng såre hende. Hun havde lært af sine fædre ikke at hengive sig 100 procent til en dreng, med mindre han også var til hende, og de havde sagt, hun ikke ville være i tvivl når det skete eller det var sådan en, hun ville få fat i. Hun var en pige, der kunne lide at have det sjovt og kunne have det sjovt uden drenge, og i skolen var hun enten blevet kaldt en slut eller en prude. Hun havde kysset en del og hun havde da også været i seng med en del, men hun gjorde det ikke bare uden at tage forholdsregler. Hun vidste når hun ville være sammen med en fyr bare for at være sammen med dem og hvornår hun havde følelser involveret. Hun havde følelser involveret med Seth, og hun gav sig ikke bare væk, for så ville han jo såre hende. Igen. "Hvad tror du selv?" spurgte hun og flyttede sin taske, så der var plads til ham. Hun anede jo heller ikke, hvad hun skulle stille op med sig selv. Hun kunne jo fornemme og ikke mindst se på ham at eller andet var galt. Hun mærkede hans læber mod sine og gengældte kysset, og nød han strøg hende over kinden, men hun havde en eller anden fornemmelse af, at hun ville fortryde hun nød det lige om lidt. Hvorfor var han her? "Du er næsten lige kommet hjem, regnede ikke med du ville tilbage til USA så hurtigt," kommenterede hun og kunne godt høre hans nervøse latter. Et eller andet var galt. Hun ville dog heller ikke beskylde ham, så lige nu, gjorde hun alt for at holde sig i skindet og ikke angribe ham og udspørge ham med det samme. Det krævede meget energi, ligesom det sikkert gjorde for ham lige nu at beholde modet for rent faktisk at sige det. Nu havde han jo spildt hendes tid på at vente på de dårlige nyheder, så nu kunne hun ligeså godt få det leveret. Hun havde ikke brug for, han rev plasteret af lidt ad gangen.
Hun lod sine øjne hvile på ham da han begyndte at snakke om, han havde en tilståelse som hun ikke skulle høre fra en eller anden lorte avis. Det var ikke, han skulle være far, for det havde hun fået at vide. Hun bed sig i læben. Hvordan forberedte man et hjerte på at blive såret? "Og det er?" spurgte hun, mens hun gjorde sit bedste på at beholde sine egne bekymringer inde. Hele hendes følelsesregister var allerede i gang med at grave de følelser op, hun skulle finde. Hun havde mest af alt lyst til at gå inden han overhovedet kunne sige hvad det var. Farvel, vi ses aldrig igen, din gris. Tror du, jeg giver mig hen til hver en fyr? Vidste han ikke, at han var speciel for hende? Hvorfor var hun så ikke for ham? Lige nu kunne hun slet ikke se, det var stort af ham, at sige det til hende først, fordi hendes følelser sad i klemme. Hun så på han levede med sine fingre og kunne godt gætte han var nervøs. Hun fulgte en hver af hans bevægelser for at håbe på, noget han gjorde, gav et praj om hvad han havde gjort, så hun kunne skjule sine følelser en smule væk. Men nej.  Noget dumt? Tænkte hun, som han begyndte at snakke. Hun kunne mærke hvordan hendes øjne begyndte at blive fugtige inden han overhovedet havde sagt, hvad han havde gjort. Hun så væk fra ham og mærkede verden for et splitsekund gik i stå, som han fortalte, hvad han havde gjort. Hun kunne ikke få et ord over sine læber, mens hun nægtede at sende et eneste blik i hans retning, mens øjnene blot blev mere fugtige. Han havde hvad? En fyr? Hvorfor? Betød hun intet? Det de havde gjort, var det ikke noget?

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Heather+Seth - If you love me let me go  Empty Sv: Heather+Seth - If you love me let me go

Indlæg  Admin Ons Jul 18, 2018 6:06 am

Seth var godt klar over Heather ikke var den nemmeste at få fat i, men han gjorde gerne arbejdet. Det var også derfor han heller selv ville indrømme han havde dummet sig i stedet for hun skulle høre det fra sine veninder eller en avis. Han vidste jo godt et sted det ikke var spor i orden at han havde været sammen med en anden, men han havde bare heller ikke regnet med de var begyndt for alvor at flirte. Også selvom en del af ham godt vidste det for hvorfor skulle han ellers have lyst til at sige den slags til hende? For ikke at nævne at han var virkelig tung i hjertet omkring det her. "Det kunne da godt være du ikke ville have jeg skulle sidde ned" sagde han med et ganske let grin og rodede sig ganske let i de lange lokker i nakken. Man kunne da aldrig vide med Heather og han ville ærlig talt heller ikke forsøge at forudsige hende. Da slet ikke lige nu. Han var godt klar over han lyste ud at der var noget galt. Det var også derfor han ikke havde lyst til at trække det i lang drag. "Jeg vil altid tage til USA for at se dig Heather" sagde han stille og bed sig selv ganske let i læben selvom det var sandt. Han vidste jo godt hun sikkert ikke havde behov for at få plasteret revet langsomt af, men han skulle lige tage lidt mod til sig. Han lagde mærke til fugten var begyndt at komme frem i hendes øjne før hun vendte blikket væk fra ham. Han selv pillede let ved sine lange fingre i mangel på bedre at fortage sig. "Hør Heather jeg kan godt forstå du ikke vil se mig igen, men du skal vide jeg vil følge dig med hvert et lille hjerteslag min krop indeholder når du vil snakke med mig igen" sagde han stille og bed sig let i læben igen og pressede langsomt sine tænder længere ned i læben med fare for at komme til at bløde. Han var dog ligeglad. "Jeg har ikke engang en undskyldning for jeg ved godt det var forkert og jeg ved godt jeg er et fjols. Det er fandme for dumt at lade en kvinde som dig glide i mellem sine fingre endnu en gang når faktum er det er dig jeg er vild med" sagde han stille for at genoptage sit bid i sin læbe og fik da også denne gang presset så hårdt på at han fik sin læbe til at bløde denne her gang. Han var bare ligeglad med det faktum. Han havde ødelagt sin chance med den kvinde han var vild med og her fra og til evig tid handlede det kun om at bruge tiden på at vinde hende tilbage med alle midler. Om så han skulle være platromantisk.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heather+Seth - If you love me let me go  Empty Sv: Heather+Seth - If you love me let me go

Indlæg  JeromeWinther Tors Jul 19, 2018 3:01 am

"Det må du altså gerne," påpegede hun med et lille smil over sine læber. Heather var egentlig ret træt af hans undskyldninger og hans lort. Hun følte ikke, han respekterede hende eller var klar til at være sammen med hende og da sket ikke, når han havde været sammen med en anden kort tid efter, de to havde været sammen og han var kommet hjem. Hun kunne være forstående, men lige nu var hun det virkelig ikke. Han skulle have det at vide direkte. Hun var træt af hans lege og det var slet ikke meningen, det skulle være så svært som det her var. Hun bed sig lidt i læben ved hans ord. "Nåh, vil du det?" spurgte hun og fjernede en hårlok, som var faldt ned foran hendes ansigt, og satte den blidt bag hendes øre. Hun ville helst ikke lade ham se hende græde. Hun kunne godt være stærk udadtil, samtidig med hendes følelser var nemme at se. Hun kunne bare ikke holde det tilbage lige nu, for hun vidste han havde dårlig nyt med sig. Hvorfor ville han ellers være her fuldstændig uprovokeret på det her tidspunkt? Hun havde ikke ringet til ham og bedt ham komme. De havde ikke aftalt noget og han var ikke på tour. De var ikke en gang med at indspille et album, ham og hans band. Hun havde ikke set han bed sig i læben, for hun så jo ikke på ham og hun havde ikke tænkt sig at gøre det. Hun var klar til at rejse sig op og gå. Hun kunne mærke vandet forlade sine øjne og blive til tårer der faldt forsigtigt, men sikkert ned ad hendes kinder ved hans ord og hun havde ikke lyst til at svare ham. Hun ville bare lave ham snakke, så derfor svarede hun ikke. Hun lyttede til det næste han sagde, som flere tårer faldt fra hendes øjne og ned ad hendes kinder. "Hold nu kæft," bad hun med en bestemt stemme. Der var ikke noget han kunne sige, der ville få Frej til at forsvinde. Der var ikke noget, der kunne gøre det bedre. Jo, ikke at se ham igen. At han holdt sig væk fra hende. "Du kan tydeligvis ikke styre din fucking pik, Seth og kan du ikke det, kan du umuligt elske mig eller have et behov for at være sammen med mig, så gå din vej. Jeg vil ikke se dig igen," påpegede hun med en hård stemme, mens hun stadig nægtede at se på ham. Hun så ikke han blødte og ville han græde, ville hun kun kunne høre det. Hun ville bare væk, men hendes ben ville ikke rejse sig og hun overvejede at ringe til en af hendes fædre for de kunne hente hende. 

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Heather+Seth - If you love me let me go  Empty Sv: Heather+Seth - If you love me let me go

Indlæg  Admin Tors Jul 19, 2018 5:00 am

"Jeg kan godt styre min pik. Det var bare ikke gået op for mig vi endelig var på rette vej før det var for sent. Jeg gider ikke finde på en lam undskyldning for der er intet som undskylder det her" sagde han stille og kunne mærke sine egne øjne begyndte at blive fugtige. Ikke kun fordi det faktisk gjorde ondt på ham at han havde fucket det op med hende endnu en gang, men fordi hun selv græd. Det skær sådan i hans hjerte at se hende på den der måde. "Hvis jeg holder mig fra andre i et helt år Heather vil du så snakke med mig igen?" spurgte han stille og vidste godt han ikke skulle røre hende lige nu selvom det faktisk var det han havde allermest lyst til. Bare hive hende indtil sig og forsøgte sig da også kort med at ligge en hånd på hendes ryg, men kunne godt fornemme at han ikke skulle og træk den derfor hurtigt til sig igen mens et par tåre stille begyndte at glide ned af hans kinder. "Hvis jeg havde en tidsvender og kunne gøre det hele om så gjorde jeg det Heather. Jeg fortjener slet ikke at kende sådan en fantastisk kvinde som dig" sagde han stille og kunne mærke hans brystkasse gjorde helt utrolig ondt, men det var hans egen skyld og han kunne ikke gøre noget ved det nu. Han tog gerne smerten til sig og havde tænkt sig at lære af den. Han havde ikke engang tænkt sig at sige han havde ændret sig fordi han faktisk selv indrømmede sine fejl. Det måtte hun selv komme frem til på et tidspunkt. Han vidste også det ville blive en prøvelse at holde sig fra andre et helt år, men det var bare som om det var det hele værd hvis man spurgte ham. "Skal jeg ringe efter en taxa til dig?" spurgte han stille med en skæv grimasse og kunne godt forstå hun bare ville væk fra ham lige nu og han ville gerne sikre sig at hun kom sikkert hjem.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heather+Seth - If you love me let me go  Empty Sv: Heather+Seth - If you love me let me go

Indlæg  JeromeWinther Tors Jul 19, 2018 5:20 am

Hun så stadig ikke på ham også selvom han mente, han godt kunne styre sin pik, ifølge ham selv. "Whatever, Seth," svarede hun inden hun tørrede nogle tårer væk fra sine øjne. Hun ville ikke have, han rørte hende. Han skulle forsvinde eller også skulle hun. Hun vidste sådan set også godt, det var en forbedring, han fortalte hende hvad han havde gjort, men lige nu var det ligegyldigt. Hun var blevet såret af ham endnu en gang og det var alt, der fyldte hos hende. "Du kan prøve," svarede hun, dog var hun skeptisk. Hun kunne ikke love, at noget han nogensinde kunne gøre, ville få hende til så meget at værdige ham et eneste blik. Hun var god til at passe på sig selv og det faktum han havde fået en chance mere af hende og alligevel forkludret den, var en ret stor deal for hende. Han mærkede hånden på ryggen, men ignorerede ham. Hun gad ikke en gang flytte sig, men regnede med han kunne regne ud, at han skulle give slip. Hele hendes krop gjorde ondt. Hendes hjerte var nærmest stoppet og hun prøvede virkelig at holde sig selv sammenfattet, fordi han ikke skulle se hvor ondt det gjorde på hende. Hun vendte sig for at se på ham med et par vrede sårede øjne, da han snakkede om en tidsvender. Hun lagde mærke til de tårer han havde på sine kinder og selvom hun havde lyst til at trøste ham, ændrede blikket sig ikke. Det var dog rart at se, han havde følelser med i det, selvom hun lige nu ikke rigtigt kunne nyde det eller gøre noget ved det. "Det har du helt ret i, og det har du ikke. Du var dum Seth og det er sidste gang, du nogensinde får lov til at behandle mig sådan," svarede hun koldt og ikke mindst afvisende. Hun så tilbage på ham som han tilbød at ringe efter en taxa. Hvorfor ville han dog gøre det? "Ja," svarede hun kort og ventede til taxaen kom, inden hun smuttede med tårerne stadig trillende ned ad sine kinder. 

//Out// 

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Heather+Seth - If you love me let me go  Empty Sv: Heather+Seth - If you love me let me go

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Darcel

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum