Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

2 deltagere

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Tirs Sep 24, 2013 8:08 am

*tager hende med ud på dansegulvet og får ikke øje på Loke da der er nogen der står i vejen hvilket sikkert også er meget godt lige nu. Begynder at danse sammen med hende*

Måske har hun gjort noget som du ikke gjorde siden han kan leve med det faktum. I don't know. Jeg er egentlig også lidt ligeglad. Kan jo være han holder op med at have noget imod dig Gers *sender hende et smil da man håber det*
Skat Tyler er her og ved du fucking godt. Gider ikke mere drama *ser ud mod Freja og Tyler* Forsøger at score din søster I guess *skynder sig at smide penge for hvad end Loke bestiller*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Tirs Sep 24, 2013 8:13 am

*Lader sig føre med ud på dansegulvet og danser også op af Tyler da de er kommet derud. Er ret så ligeglad med at ens søskende virkelig bare er overbeskyttende lige nu*

Måske, men det er mere det faktum det er min lillesøster. Jeg er da ligeglad med om han kan lide mig eller ej. Er også ret sikker på Loke er ligeglad med det drama det skaber *griner bare lidt og skæver hen til Loke*

Det kan jeg da virkelig heller ikke tage mig af. Jeg har ret til at være her, det er altså et frit land *siger det henvendt til både Gers og Alex og ser så Alex smide pengene på bordet og kigger på ham* skat, jeg har altså mine egne penge og ret så mange af dem *kysser Alex læber endnu en gang og tager dog imod det, da man ikke gider diskutere det og godt ved han vil være venlig* Jamen det er jo min søster.. *kigger hen imod dem og kunne virkelig hidse sig op, især fordi ens søster jo kun er 17 år* Jeg smadre ham seriøst hvis han gør hende ondt.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Ons Sep 25, 2013 4:05 am

*smiler for sig selv over hun danser op af en og ligger sin hånd på hendes hofter så hun bedre kan danse op af en. Nyder det virkelig og ved man nok skal få sin vilje med at score hende og er faktisk ligeglad med hvad Gers og Loke vil sige*

Kan jeg så godt se, men altså.. Lad ham nu. Det er bare godt han kommer over Loke og ved jeg godt han er. Jeg gider det bare ikke. *ved man vil blive mellemmand og stoler på at Tyler ikke bare vil udnytte hende*
Ved jeg godt det er skat. Jeg er også glad for at se dig, men er Tyler helt sikkert ikke. Jamen jeg ved da godt du har det, men jeg er din kæreste. Lev med det *ved godt Loke faktisk har flere penge end en selv, men har ikke tænkt sig at lade ham betale altid da man også gerne selv vil og kan altid tjene flere penge* Ja og jeg smadre ham også hvis han såre hende, men tror bare han er ovre dig skat. Det er alt

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Ons Sep 25, 2013 7:34 am

*mærker hans hænder på sine hofter og danser forsat op af ham og har det virkelig sjovt. Vender sig om til ham da sangen er færdig og stiller sig så bare tæt op af ham* hmm det var sjovt *smiler drilsk til ham*

Så du siger jeg bare skal lade ham knalde min søster eller hvad som om hun bare er en eller anden ting? *kigger bestemt på ham og vil ikke gøre ham til mellemmand, men mener nu stadig det man siger og tager en står tår af sit drikkelse. Og føler sig lidt som tredjehjul, nu når Loke også er her og har bare i forvejen en dårlig dag*
Er alle ikke altid glad for at se mig bortset fra ham? Og så må han tage at blive voksen, kan da ikke være så svært. Hmmm.. kan være jeg godt kan leve med det en enkelt dag skat *smiler til ham og tager en tår af det man har bestilt.* det kan godt være, at han er det. Jeg er sådan set ligeglad.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Ons Sep 25, 2013 7:41 am

Må vi gøre en anden gang *blinker let til hende og kysser hende blidt på hendes læber. Har stadig ikke fået øje på Loke da man er langt væk i Freja lige nu*

*ryster på hovedet* Nej for hun er ikke en ting, men du kan ikke vide hvor langt han går og ikke går med hende. Hiver Gers indtil sig så hun ikke skal føle sig som tredjehjul*
Jo bestemt skat og han er ikke så gammel. Desuden.. Den eneste han har været forelsket i nogensinde røvrandte ham for hans bedste ven. Du udnyttede ham. Is it any wonder han vil videre? Og ingen af jer ved hvor meget han laver med hende. Giv ham nu en chance *tager selv en tår* Don't be. Det er godt han kommer videre

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Ons Sep 25, 2013 7:56 am

Det synes jeg lidt vi må *gengælder hans kys og ved godt at Loke er her, men ved jo så heller ikke at der er noget imellem dem*

Jo jeg kan, for jeg ved hvor langt han gik med mig *lader sig hive indtil Alex og smiler bare en smule* jeg tror jeg vil feste du ved.. så kan du få Loke lidt for dig selv *blinker til ham*
Du skal da ikke efterlade mig alene med ham søs! *griner og ryster på hovedet* det er han da selv uden om. Folk kan da lade være med at lade sig udnytte og det er som sagt stadig min lillesøster og han vil ikke snakke med den ene af dem. *ser godt de kysser og skal virkelig styre sig lige nu, det er jo ens mindste søster* Alex, har du noget der er lidt sjovt?

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Ons Sep 25, 2013 8:04 am

*smiler for sig selv da hun gengælder kysset*

Betyder ikke han gør det igen *selvom man nu langt fra er sikker på han ikke vil gøre det* Nej jeg vil gerne have du er her Gers. Du trænger til det
Og jeg ved ikke hvad der er anderledes ved Freja. Spørg ham af altså. Hvordan har de overhovedet mødt hinanden? *får øje på de kysser og nikker til Lokes spørgsmål* Eh.. Ja lige om lidt. Skal lige *går udenfor da man er nød til at få fat i en kontakt for at have mere til Loke*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Ons Sep 25, 2013 8:09 am

*forsætter kysset og køre sine hænder ned af hans ryg. Bryder kysset og ser op på Loke* hvad snakker du om? *smiler bare og holder fast i Tyler*

Du ved ligeså godt som jeg, at det er det det betyder *siger det ganske bestemt og ser Loke nikke, da han mener det samme. Vil bare ikke ha' ens søster bliver udnyttet, da hun er ret så naiv* Jamen det møder jeg da ikke nye mennesker af Alex *smiler drilsk til ham. Går efter Loke* stop nu for helved Loke, det lige meget ikke. Freja kan godt selv.
Jeg havde hende med i skole i dag. *Loke nikker lidt og kigger på deres kys forsætter og kan ikke styre sig og går over mod dem* Hvaaaa Tyler skal du nu ligge an på min søster nr. 2? Sig mig kan du ikke holde dig væk fra os? *vil bare gøre alt for de ikke skal stå og kysse*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Ons Sep 25, 2013 8:20 am

*ser på Loke og sender ham et smil* Loke, Loke, Loke. Det her har intet med din familie at gøre. Freja er en sød og smuk pige der modsat de tumper jeg går på skole med helt sikkert har noget mellem ørene. Hun er jo din søster ikke? Desuden hva vedkommer det dig hvad jeg gør?

Ja jeg gør, men jeg håber seriøst bare at han ikke gør det igen *ville heller have den slags hvis det havde været Blaze* Jamen det kan vente. Lige nu hænger du ud sammen med mig
*kommer tilbage så hurtigt som muligt da det går op for en Loke sikkert blander sig og finder dem da også henne ved Tyler og Freja* Skaaaaat? Kan nu nu lade Tyler være? *er ganske rolig*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 28, 2013 6:37 am

*Freja hiver lidt i Tylers trøje og kigger op på Loke og kan mærke man faktisk bliver en smule irriteret på ham* Synes du skulle blande dig uden om Loke, du er heller ikke et ideal for hvordan man behandler kvinder eller mennesker i det hele taget

Hvorfor kan du så ikke lide min søster, huh Tyler? Nogle gange er du så fail at det er helt vildt *griner bare af ham og kigger på sin søster, da hun siger det hun gør. Vælger bare at ignorere det, da hun umuligt kan hentyde til at man har slået sin eks kæreste ihjel. Men bare hentyder til hvordan han er generelt* Det vedkommer mig, når det er mine søskende Tyler. Hvis du gør dem ondt, så torturere jeg dig til døde. *Kigger på Alex og bider sig i læben. Ved godt man er virkelig fjendtlig. Siger ingenting til Alex*
*Gersimi tager fat i Loke, da han rent faktisk virker irriteret* Kom Loke, så holder vi fest herhenne. Freja er snart 18, hun kan jo godt bestemme selv, ikke? *hiver lidt i hans arm*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 28, 2013 6:49 am

*mærker taget i trøjen og lader hende bare holde der. Blander sig ikke i hvor godt et ideal Loke er eller ej* Hun sagde I var søskende. Gjorde Gers ikke og jeg hader hende da heller ikke. Jeg var bare sur den dag. Er det virkelig så underligt? Desuden er hun ven med Alex så har da ikke tænkt mig at hade hende ud i al evighed *sukker ganske lavt over Loke*

*siger intet, men betragter dem bare. Lader Gers hive fat i Loke og nikker let. Ved godt at man ikke kan sige noget lige nu der køler Loke ned*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 28, 2013 6:54 am

*Bliver bare mere irriteret ved Tylers ord og tager fat i ham* du har lige indirekte sagt du hader min søster, det håber jeg du er klar over. Desuden hvorfor skulle Gers fortælle, hvem hun er i familie med? Du er bare sur over, at det er Alex jeg knepper med og ikke dig og det ikke er dig, som fik mig i sidste ende *giver slip fra ham og mærker godt at Gers har haft fat i en, men er stærkere end Gers*

*Gers kom til at give slip*

kom Tyler *tager fat i Tyler og hiver ham væk fra Loke* undskyld han er sådan. nogle gange er han bare så mærkelig *fniser*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 28, 2013 7:02 am

Jeg hader ikke Gers for helved. Og jeg er ikke sur over at Alex vandt dig. Jeg er såret over du bildte mig ind vi var kærester for du kunne få hævn over Alex. Jeg var ikke en skid andet end dit legetøj *lader sig tage i uden at gøre modstand overhovedet* Desuden er Freja sød så der bliver slet intet problem med det denne gang og jeg er ovre dig i øvrigt *synes ik det er fedt at Freja kommer til at vide at man har været forelsket i hendes bror. Mærker at Freja tager fat i en*

*tager fat i Loke og Gers* Skat kom så. Lad dem nu for helved

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 28, 2013 7:10 am

*Går bare væk fra ham, mens man viser ham fingeren da man er fucking sur og ligeglad med hvad han har at sige* tobak? *kigger hen på Alex uden at sige mere*
*Gers valgte bare at gå med uden et ord*

*er sådan set ret ligeglad med at Tyler og Loke har haft et eller andet og er også skide fuld og skæv, så kan nok alligevel ikke huske det imorgen* du skal ikke tænke på det *bider ham i læben ganske kærligt*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 28, 2013 7:14 am

Gør jeg heller ikke Freja *smiler ved hendes kærlige bid og kysser hende på munden ganske blidt*

*griner bare en smule af Loke* Skat altså og ja. Har skaffet det *rækker ham jointen og smiler til ham* Gers vi må styre ham din skønne bror

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 28, 2013 7:22 am

*smiler bredt* godt, for nogle gange er han bare mærkelig *gengælder kysset på munden og nusser ham af ryggen* søde Tyler

*kigger på Alex, og synes virkelig ikke det er noget at grine af* han kan da lade mine søstre være i fred. *tager imod jointen og tænder den. Giver sig til at ryge den og kan efter ikke særlig lang tid mærke virkningen*

Jaa måske sku du straffe ham Alex, når han ikke kan opføre sig pænt *siger det ganske drillende og kigger på sin bror ryge*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 28, 2013 7:32 am

Har jeg fundet ud af han er *mærker nusset på ryggen og smiler for sig selv* Smukke Freja *hiver hende med mod et toilet da man får helt lyst til hende lige nu*

Ej du er bare nuttet når du er i det der humør skat. Det er alt. Sorry. Desuden er jeg skide skæv *kysser ham på kinden da Loke begynder at ryge* Gør jeg også når vi kommer hjem *blinker let til Gers* Den oplysning havde du jo sikkert brug for

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 28, 2013 7:49 am

Jamen det er da altid noget *griner og smiler da han kalder en for smuk. Ved ikke helt hvad man skal sige til det dog. Lader sig dog hive med ud på toilettet. Kysser hans læber ganske grådigt*

Baaah bare drop det *mumler noget på dansk da man er skide irriteret over det. Mærker virkningen og griner bare ved Alex' og Gers' ord* jeg skal fandme ikke straffes! *tager fat i Alex' trøje og hiver ham indtil sig og kysser hans læber*
Okaaaaaaaay, lidt for meget info Alex *griner bare af ham* woooow, get a room! *griner bare af dem*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 28, 2013 8:02 am

*gengælder hendes grådige kys og skubber hende ind i en bås for at masser hendes bryst mens man stadig holder det grådige kys*

Undskyld skat. Jeg forstår dig godt. Det er jo din søster *høre godt han mumler noget man ikke fatter* Jo du skal fandme så! *gengælder hans kys for at bryde det ved Gers' ord* Pas på jeg ik hiver dig med ind i det rum så *Griner en smule for sig selv*


Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 28, 2013 8:14 am

*forsætter kysset og lader sig skubbe ind i en bås. Ligger sine arme om ham og mærker han massere hendes ene bryst og sukker nydende i kysset. Køre sine hænder ned af ham og hiver op i hans trøje*


Hmm.. ja det er *kigger kort efter dem men er skæv så tænker ikke videre over det* skal fandme ikke straffes. Kan du da godt nok selv blive *griner ved hans søsters ord og over Alex' kommentar* eeej det er min søster Alex
Du kommer bare, som om du tør Alex *griner bare og smiler ved Lokes kommentar over det jo er hans søster*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 28, 2013 8:26 am

*mærker hendes arme om sig og høre hendes nydende suk. Lader hende hive op i trøjen og bryder kun kysset for at hive den helt af og hiver hendes trøje af nu man er igang. Kysser hende igen og lader hånden glide ned i mellem hendes ben for at kærtegne hende*

Jo du skal fandme. Jeg skal fandme ikke straffes din skøre dansker. Ja og? Det betyder da ikke man ikke kan have en rask trekant og jeg tør mere end du tror Gers *blinker let til hende*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 28, 2013 8:31 am

*smiler da han hiver sin egen trøje af og hjælper til med sin egen. Køre sin hånd over hans brystkasse og ned af hans mave. Stopper op ved hans bukser mens man gengælder kysset grådigt. Mærker hånden mellem sine ben og sukker nydende*

Det tror jeg da nok du godt kan tåle. Min søster Alex *gentager det og griner. Ved godt Alex tør og hvis ens søster forsætter med det der, så vil Alex helt sikkert bevise sig* En rask trekant med min lillesøster? du er jo sindssyg i dit hoved *griner igen*
*griner bare af Alex* fuck du mærkelig når du er skæv Alex *forsætter med at grine* amen jeg tror altså ikke på, at du tør.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 28, 2013 8:41 am

*Mærker hånden over brystkassen og ned af maven. Forsætter med sin hånd mellem hendes ben og nyder virkelig bare alle hendes lyde lige nu*

Ja hva er der med din søster? Hun er smuk *blinker let til Loke* Jamen ved du jo godt jeg er. Hvor vil du hen med det? *vender blikket mod Gers* Jamen jeg er altid mærkelig *ligger sine arme om hende og kysser hende på munden ganske dybt da man godt tør. Har dog ikke følelser i det, men er bare grådig og derfor er det dybt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 28, 2013 8:47 am

*åbner hans bukser og sukker forsat nydende med hånden mellem sine ben. Kysser Tyler ned af halsen*

Det siger jeg heller ikke, siger bare det er incest Alex *griner da han blinker til en. Kigger på de kysser og smiler bare, da man er ret så ligeglad da man godt ved Alex elsker ham*
Det ved jeg ikke, påpege det overfor dig tror jeg *får et chok ved kysset men gengælder det da dybt og ved godt der ingen følelser er i det. Ville også have stoppet det hvis man kunne se at Loke havde noget imod det*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 28, 2013 9:06 am

*blotter sin hals og åbner hendes bukser og sukker i nydelse over kyssene på halsen*

Incest er bedst så længe det bliver i familien *elsker nemlig kun Loke og vil ik elske nogen anden*

*åbner hans bukser og sukker forsat nydende med hånden mellem sine ben. Kysser Tyler ned af halsen*
*kan godt mærke hun får et chok, men dog gengælder kysset alligevel. Ville også stoppe hvis Loke ikke kunne li det. holder også kort øje med Loke ud af øjenkrogen mens man kysser Gers og hiver Loke hen mod sig for at han ikke skal føle sig glemt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 3 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum