Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Man Nov 26, 2012 10:09 pm

Alex var taget i byen for det som ville blive sidste gang i New York for noget tid. Egentlig hadede han at han havde behov for at komme væk igen for han ville helst ikke efterlade Blaze når han havde det som han havde, men han var nød til at komme væk fra alle de minder der lå i byen og Tyler havde skrevet han havde behov for ham. Desuden havde Alex fået strange ordre fra Murder om at starte banden op et nyt sted så den for alvor kunne udvikle sig da Murder stadig drømte om den spredte sig til hele landet. Alex bevægede sig ind på diskoteket som han så ofte gjorde det og fandt vejen til baren. Han hev sin mobil frem og skrev en sms til Blaze om han ikke kom forbi. Nok var Alex i stort fest humør, men der var alligevel noget over at skulle bruge det med sine venner denne sidste aften og Murder og dem ville først komme senere. Alex bestilte sig en øl mens han ventede på svar fra Blaze. Alex havde et par jeans på der sad stramt ind mod hans ben og en sort skjorte. Hans hår var pjusket som altid og han havde et nittebælte hængende over hofterne.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  JeromeWinther Tirs Nov 27, 2012 7:31 am

Blaze var pakket ind i sin store dynejakke og sad op på taget og hørte musik. Lige nu hørte han Stupid For You, mens han havde fundet sin gamle dagbog frem. Han sad og læste i den og kunne mærke sin mobil vibrerer. Han havde ikke lagt mærke til hvor sent det var eller at det var mørkt omkring ham. Skylar var vel ikke en gang kommet hjem endnu? Han hev sin mobil op ad lommen og smilede lidt. Alex. Han havde jo også brug for Alex og ville blive ked af, at han skred. Han ville slet ikke kunne kapere det og slet ikke oven i det med Skylar. Han skrev ja tilbage og bevægede sig ned i Skylar's og hans lejlighed. Han låste sig ind og tog en flaske fra alkohol skabet og gik ud mod badet. Han drak lidt af flasken, mens han var i bad og mens han tog tøj på og gjorde sig klar. Han havde iført sig en blå supermans trøje og et par sorte, tætsiddende jeans med revner i og ellers havde han iført sig sin læderjakke med nitter, mens hans hår strittede og han havde snoet et bandana rundt om hovedet. Han tog flasken og sine smøger med sig og iførte sig sine slidte lilla converse. Han skrev en sms til Alex om at han var på vej og gik ud af døren og låste igen. Han ville skrive til Skylar, når han var kommet ud fra lejlighedens opgang.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Tirs Nov 27, 2012 8:05 am

Alex smilede for sig selv og skrev han nok skulle give et par omgange nu hvor Blaze rent faktisk kom. Alex glædede sig til Blaze kom og ville gøre alt for at besøge Blaze når først han var flyttet. Sandheden var jo at Alex ville komme til at savne ham noget så groft og han ville gøre alt for at se ham når han havde penge til det. Alex kunne jo heller ikke undvære Blaze som sådan. De var jo gode venner.
Skylar kom gående op af trappen som Blaze trådte ud af døren. Han var mere eller mindre kommet fra arbejde så han havde stadig sit jakkesæt på. "Gud hey skat. Er du på vej i byen?" spurgte han med et smil over sine læber og løftede hans hoved for at give ham et kys. Skylar ville gøre alt for snart at vise Blaze at han elskede ham for han havde efterhånden anerkendt hvorfor han havde haft det sådan her.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Tirs Nov 27, 2012 8:56 am

Blaze tog en tår i det han hørte Skylar's stemme. Han ville blive meget ked af det over at Alex skulle rejse. Det ville støde op i alt det med Skylar og det ville bare komme til at gøre så ondt på ham. Han kiggede op på Skylar, en smule stiv var han allerede. Han vinkede en smule "HEEEEJ LÆKRE!" smilte han og havde lige nu glemt alt det med at han ikke troede på at Skylar egentlig elskede ham. Han kunne let ikke huske det lige nu, da han var mest lykkelig, når han var fuld. "Ja, Alex spurgte om jeg ikke kom i byen.... vil du med" spurgte han og gengældte så hans kys og lagde sine arme om ham. Blaze ville virkelig savne en af sine bedstevenner. Han så Alex som hans bror og kunne ikke forestille sig ikke bare let at kunne komme på besøg, når han ville.

Skylar grinte ganske let af ham. "Er du lidt stiv skat?" spurgte han med et smil over sine læber. Når Blaze opførte sig på den der måde kunne han næsten ikke være andet og det var lige fremme sødt. Skylar ville også snart komme til anerkendelse og sige hvad det var som trykkede ham. Skylar ville jo ikke skubbe Blaze længere væk da han jo virkelig elskede ham højt. "Jamen gerne" sagde han med et smil over sine læber og kiggede let ned af sig selv. "skal jeg skifte eller er habit fint nok?" spurgte han med et smil og lagde selv sine arme om Blaze. Skylar ville jo godt kunne forstå ham og ville gøre alt for at støtte ham i det her.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Ons Nov 28, 2012 9:37 am

"MIG?! STIV?! ej det tror jeg ikke. Jeg drikker altså aldrig, så nu synes jeg da bare du er en meget mærkelig dude, you know.." grinte han, da det var sjovt. Ku var han stiv og ret hurtig var han blevet det, da han ikke havde meget appetit for tiden og derfor ikke rigtig havde spist. Blaze kunne snart heller ikke mere ved tanken om at Skylar ikke elskede ham. Han vr jo også begyndt at opføre sig anderledes. Han var begyndt ikke at ville have sex og prøve at vise Skylar, hvor meget han egentlig elskede ham. Han smilede da SKylar spurgte og mærkede hans arme om sig. "Du må meget gerne beholde det på. Du har en god røv i det og så klæder dig dig.." smilede han og kssede hans kind og stak ham sin flaske. "Skal vi?" spurgte han.

"Ja dig stiv" sagde han med et glimt i øjet og grinte let af ham. "Nej det er jo sandt. Du er simpelthen uskyldigheden selv" sagde han med et grin mere og rystede let på hovedet af ham da han nogle gange var lidt for sjov. Skylar var nåede til en anerkendelse mere eller mindre, men han ville for alvor anerkende det når han så Alex med Blaze og han havde fået lidt indenbors. Skylar havde godt lagt mærke til at Blaze havde ændret sig, men troede bare det var fordi han havde kommet til det punkt at sex ikke var alt. "Jamen så beholder jeg det da på smukke" sagde han med et smil over sine læber og kyssede ham blidt på munden efter han havde mærket kysset på kinden. Han tog imod flasken og tog en tår. Han nikkede let og vendte om for at gå med ham.
Alex ventede stadig på Blaze og var selv påvirket. Dog ikke mere påvirket end det var hvad man ville kalde snalret fordi Alex kunne holde til lidt mere.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Lør Dec 01, 2012 6:36 am

”Jeg er aldrig stiv. Ved slet ikke hvad du taler om” sagde han med et grin, da han virkelig var blevet det pænt hurtigt. Han havde heller ikke haft nogen at drikke med inden, så klart han havde drukket hurtigt for ikke at føle sig nedern. Han kunne godt lide at drikke, men han gad ikke drikke alene. Han var jo ikke en eller anden alkoholiker, selvom han ikke kunne holde sig selv ud, når han var ædru. Blaze vidste jo også godt at der v var andre måder at vise sin kærlighed på og det var han goså begyndt på han følte bare aldrig han fik et respons på det overhovedet. Han vidste bare ikke hvordan Skylar ville have det med Alex og han var også ligeglad lige nu. Han ville hen til sin ven og dette var da en bonus, at han kæreste ville med. Og man måtte endelig ikke misforstå ham. – han var skam glad for det. ”Det er jeg glad for” sagde han med et smil over sine læber og gengældte hans ys og lod ham tage en tår.. Han begyndte at gå mod byen. Da de nåede frem og var kommet ind smilede han til Skylar. ”Finder du noget at drikke? Så finder jeg lige Alex..”

"Nej det ved jeg heller ikke selv skat. Det er bare sådan en fornemmelse jeg har skal du se" sagde han med et grin og blinkede ganske let til ham. Han var godt klar over at Blaze ikke var typen der drak alene og det var også bare ganske godt. Det ville han helst ikke have. Så heller han drak hver weekend med sine venner og Skylar var jo også begyndt at bløde op på det punkt når det kom til fester fordi han selv havde gjort det en del. Skylar havde intet mod Alex. Han havde noget mod han lagde an på Blaze. Skylar synes jo selv han gav ham respons på Blazes nye måder at vise sin kærlighed på, men han gjorde det ikke fordi han var så langt nede i sin egen lille idé om Blaze kun elskede Harry. "du så dejlig skat" sagde Skylar med et smil og kyssede hans hår let. Skylar nikkede let. "skal jo nok" sagde han med et smil og begyndte at gå mod baren.
Alex havde været ude på dansegulvet og fik endelig øje på Blaze og gik derfor fra den pige han stod med og op til Blaze. "Hey smukke" sagde Alex med et smil og lagde sine arme om ham til et kram

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Lør Dec 01, 2012 9:53 am

“Nååååh, det var da en mærkelig fornemmelse at have!” sagde Blaze med et grin og kunne ikke rigtig lade være. Han synes bre det her var sjovt. Han var trods alt også påvirket. Blaze nød at drikke hver weekend. Han nød at han kunne tage stoffer og nød, at der var et tidspunkt, hvor han følte, at han ikke havde borderline på. At han bare var et normalt menneske og ikke skulle bruge det som undskyldning til hver ting. Han vidste jo også godt at Skylar var begyndt at bløde op omkring det hele og det var skam skønt. Han følte ikke længere det var så anstrengt, når han havde været i byen og Skylar var i nærheden og var ædru for Skylar blev for det meeste heller ikke sur længere Blaze vidste jo godt at Skylar ikke havde noget imod Alex som sådan. Han kunne bare ikke altid se, at det Alex gjorde var flirt. Det var bare sådan Alex var og derfor kunne han ikke rigtig se det. Han gik jo heller ikke med på flirten, hvis han kunne se det. Blaze kunne ikke se at han fik et respons. Han var langt væk i, at Skylari ke elskede ham så han lagde ikke mærke til det. Han blev ved med at prøve at finde metoder, hvor på at han kunne bevise overfor Skylar at han rent faktisk elskede ham. ”Jamen det ved jeg godt! Du har aldrig mødt nogen så dejlig som mig, har du vel?!” grinte han, da han ikke kunne lade være. Han var jo trods alt påvirket.
Blaze smilede stort da han fik øje på Alex og lagde sine arme omkring ham og holdt sig tæt indtil ham og ville ikke ive slip lige nu. ”Hey søde..” sagde han glad.

Skylar rystede let på hovedet. "Nej det har jeg ikke skat. Så ville jeg jo ikke være med dig. Du er den dejligste dims her i verden" sagde han med et varmt smil over sine læber. Skylar var skam godt klar over at Blaze ikke følte han var nok lige for tiden, men gjorde Skylar jo heller ikke. Det var bare Skylar der var nød til at komme til en anerkendelse da det var ham som var den voksne og faktisk tog dem længst ned. Alex flirtede som sådan ikke med Blaze. Det var kun denne ene aften for at se Skylars reaktion. Skylar vidste godt Blaze ikke ville flirte igen, men der ville stadig fare en djævel i ham.
"Hva så smukke? hvordan går det med ham din mand?" spurgte han med et smil og træk Blaze lidt til siden uden at slippe ham. Alex ville jo heller ikke give slip lige nu. Han vidste jo godt hvad der skulle til at ske og fandt derfor et afsiddes sted de kunne snakke i fred.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Søn Dec 02, 2012 6:00 am

”Nej jeg er ej. Det er du altså og så er den diskussion ovre for jeg har ret og sådan er det bare nåh!” sagde han med et grin. Blaze syntes jo heller ikke at det var flirt og sådan var det kort og godt. Han kunne jo ikke gøre for hvis det var at Skylar så det som det. Men han vidste jo ikke at Skylar troede at han elskede Harry stadigvæk, han troede han var begyndt at opføre sig anderledes fordi han ikke elskede ham længere. Blaze kiggede på Alex og kiggede så ned. ”Det går fint med ham. Jeg er begyndt at arbejde hos ham og så underviser han mig også…” svarede han afvigende, da han ikke hade ylst til at snakke om det. Blaze lagde godt mærke til at Alex heller ikke ville give slip fra ham af. Han holdt godt fat i ham og lod sig så hive hen til et sted, hvor de kunne være lidt alene. Hvad ville Alex fortælle ham? For kendte han ham ret ville han normalt ikke bare trække ham væk. ”er der noget du vil sige?” spurgte han bekymret og kiggede op på Alex.

"Og han nægter dig stadig sex?" spurgte Alex roligt og sendte ham et smil. Alex ville kende den perfekte måde at få ham til at komme tilbage til Skylar. Han skulle bare blive jaloux og vise at han elskede Blaze. "Nu må du ikke blive alt for ked og jeg kommer sådan til at savne dig Blaze" sagde Alex stille og holdte stadig godt fast i ham. "Jeg flytter. Murder vil ha jeg skal starte banden op et nyt sted og mener det er bedst. Nok er jeg over Matti, men jeg er den som bedst kan starte det hele op uden ham og han ville ikke væk herfra igen" sagde han med et skævt smil over sine læber og ville tydeligt ikke væk, men kunne godt se logikken i at det var ham der skulle gøre det.
Skylar stod stadig og ventede på Blaze, men han havde ikke så travlt. Han var sikker på Blaze havde en god grund og så det lige nu ikke som om der var sket noget. Skylar stolede jo fuldt ud på Blaze.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Søn Dec 02, 2012 8:08 am

”Mmh, han nægter mig stadig sex og selvom jeg viser at jeg elsker ham, så er det som om at han bare er ligeglad… og jeg gør altså alt hvad jeg kan..” mumlede han trist og kunne mærke han var ved at få våde øjne bare ved tanken om det. Han lyttede til det Alex sagde og kunne mærke hans tåre begyndte at vælte ud ad hans øjne. Han måtte ikke flytte væk fra ham. ”Men, så skl du jo flytte væk herfra… og så kommer jeg ikke til at kan se min bror så meget” græd han og lagde sit hoved på hans skulder. Han holdt godt fast i ham og kunne slet ikke med tanken om at han skulle flytte. ”Ved godt din bande er vigtig og alt muligt, men…” han prøvede kort at finde ord på det, men det var svært når han var ked af det. ”Kan vi stadig komme til at se hinanden?” spurgte han . Blaze vidste ikke at Skylar troede på ham, for han var jo bare overbevidst om at han var ligeglad.

"Måske sku vi tricke hans jalousi og jeg forsøger at kysse dig når han ser det?" spurgte han med et smil og strøg ham over kinden. Han kunne godt se Blaze blev trist. "Er sikker på han elsker dig og han bare skal skubbes lidt til søde. Det er jo derfor jeg er her ikke?" spurgte han med et smil over sine læber og holdte ham stadig indtil sig. "Selvfølgelig ser du din bror Blaze. Jeg vil ikke have du falder ved du nok" sagde han stille og nussede ham let i håret. "Den er ikke vigtigere end dig. Jeg kan bare ikke få Murder snakket fra det og selvfølgelig kommer vi stadig til at se hinanden. Jeg holder jo af dig dit lille fjollehoved. Jeg kommer så ofte jeg kan og ellers må du få ham der Skylar til at gi dig rejsen" sagde han stille og kyssede ham i håret. "skal vi prøve at teste Skylars jalousi?" spurgte han med en mild og varm stemme og holdte ham stadig indtil sig.
Skylar var så småt begyndt at blive utålmodig i forhold til hvor han var henne.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Man Dec 03, 2012 1:09 am

Blaze trak lidt på skulderen. Han vlle helst heller ikke gøre noget der gjorde Skylar sur. Han var jo ikke interesseret i at Skylar skulle gå fra ham. ”Tror du ikke, at det ville gøre ham sur på mig? Og jeg tror kun han bliver sur fordi han skal og ikke fordi han elsker mig” svarede han roligt og bed sig en smule i læben. Blaze prøvede virkelig på ikke at være egoistisk omkring de her. Det var dog svært. Han ville jo gerne have at Alex blev. Det gjorde ondt og lige nu hadede han Alex for at ville flytte væk herfra. ”Det ved jeg nu ikke…” mumlede han og trak lidt på skulderen. Han sukkede lidt og prøvede at tørre sine øjne. Han brød sig virkelig ikke om tanken. Tænk hvis han kom til at se mega lidt til Alex, fordi han fik al for travl til ham. Han ville ganske simpelt ikke kunne lide tanken. ”Lover du det?” mumlede han og bed sig i læben. ”Jeg arbejder, så jeg kan godt betale rejsen selv… men eg kan bare ikke lide at du skal flytte..” hviskede han og trak igen lidt på skulderen ”Jeg tror ikke at det gør ham jaloux, men at han bare lader som om. Men du må da gerne prøve..” mumlede han. Blaze tænkte ikke over, hvor længe han havde været væk. Han puttede sig indtil Alex og holdt godt fast i ham.

Han rystede let på hovedet. "Nej søde det tror jeg altså ikke. Jeg tror han ville reagere fordi han elsker dig om ikke andet kan du finde ud af hvorfor han pludselig er som han er. Han virker nogenlunde ligeså privat som mig så er sikker på han har en god grund" sagde han stille og strøg ham ned af ryggen. Alex ville jo også helst blive, men han blev nød til det. Han ville også helst bare være nær Blaze og vide han var ok. "Ja jeg lover det. Hvornår har jeg sidst brudt et løfte til dig?" spurgte han stille og sætte sig ned på hug for at se op på Blaze. "Kan jeg heller ikke søde, men jeg lover at komme og besøge dig. Du er min lillebror ok?" spurgte han med et smil og rejste sig så op. "hold nu op søde. Lad os prøve" sagde han med et smil, strøg ham over kinden igen og tog fat i hans hånd. Han begyndte at gå ud fra der hvor de stod. "Kan du se ham nogle steder?" spurgte han stille da han ikke kunne få øje på ham. Han havde jo set Skylar før. Alex nikkede mod bardisken hvor Skylar stadig stod. Han hev Blaze med ud på dansegulvet. Skylar fik øje på dem og smilede let for sig selv. Skylar havde intet mod det. Derimod løb en vrede igennem ham da Alex løftede Blazes hoved og kyssede Blaze på munden. Skylar slap sin øl der gik itu på gulvet og gik med haste skridt hen for at skubbe Alex væk. "HAN ER MIN!" råbte Skylar så vredt at alle nær dem stoppede op.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Man Dec 03, 2012 8:54 am

Blaze lod sig hive med ud på dansegulvet og dansede kort med Alex for så at lade sit hoved løfte og mærkede så hans læber mod sine og lavede store øjne for at ligne at det ikke var aftalt. Han mærkede at Alex blev skubbet væk fra ham. Han kiggede på Skylar og det var tydeligt at Blaze havde grædt. Han tog fat i Skylar – han troede dog stadig ikke på at Skyla elskede ham overhovedet. Han hev lidt i ham ”Ikke gør mere ud af det, folk de kigger” Blaze kunne godt lide at få opmærksomhed, men synes ikke at han skulle have det lige nu. Han hev i hans jakkesæt og bed sig i læben og så hen mod Alex for at sikre sig at han ikke var kommet noget til. Var han det ville han ikke kunne tilgive sig selv for at gå med på idéen og han var jo i forvejen ked af over at han skulle rejse, hvilket også stod skrevet i hele hans ansigt.

Skylar knyttede let sin næve og så skiftevis på Alex og Blaze. "Han skal fandme ikke røre min fyr!" råbte Skylar vredt og så vredt på Alex. Skylar så ned på Blaze som han hev i hans tøj på den der måde og kunne godt se Blaze havde grædt. Skylar skinede sin hånd og bed sig let i læben. "Skat hvad sker der?" spurgte Skylar stille og så en smule ned på Blaze igen da han trods alt var lavere end ham. Skylar lagde sine arme om Blaze og så undskyldende på ham. Der var dog ikke sket noget med Alex andet end han var sikker på Blaze ville kunne se at Skylar elskede ham selvom han ikke kunne det ud fra det her.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  JeromeWinther Tirs Dec 04, 2012 10:27 pm

Blaze kiggede bestemt på Skylar og bed sig en smule i læben. "Ta' det nu roligt. Han gjorde det ikke med vilje" sagde han og holdt stadig fast i Skylar's tøj for at holde sig tilbage. Havde Skylar reageret ligesom den dag på kontoret, så havde Blaze stillet sig ind i mellem dem. Blaze tog fat i hans hånd, for at han ikke ville slå ham. "Alex skal flytte væk fra New York og det fortalte han mig. Det er lige meget og ikke noget jeg har lyst til at snakke med dig om lige nu" sagde Blaze ganske roligt og kunne mærke, han var tæt på at græde igen. Blaze kiggede hen på Skylar og kiggede nærmest undskyldende på ham.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Ons Dec 05, 2012 9:42 am

Skylar nikkede let til den del med at han skulle tage det roligt og gav derfor Blaze et kys på pandda han havde sænket sin hånd. Skylar mærkede grebet i hånden og smilede let for sig selv. "Det er jeg ked af at høre skat. Måske du tilbringe tid med ham. Om ik andet i morgen. Jeg vil gerne ha I får en ordenligt afsked" sagde han med et mindre smil som var en anelse skævt og strøg ham ganske let over kinden blidt. Skylar havde bare behov for ham lige nu. Skylar tog Blazes hånd for at give den et kys. "Måske vi skal forsætte derhjemme og så følger jeg dig ud til Alex i morgen. Så kan du være der indtil du skal i skole derhjemme på mandag. Hva siger du til det?" spurgte han med et smil da det lå i luften han havde virkelig behov for Blaze lige nu

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Fre Dec 07, 2012 9:03 am

Blaze lagde mærke til at Skylar nikkede og slappede lidt mere af. Han kendte Skylar og vidste godt, hvad han kunne finde på at gøre. Folk var så også efterhånden begyndt at lade være med at stirre, hvilket var positivt.. Blaze kunne godt lid opmærksomhed, men han var virkelig ikke i humør til det lige nu. Faktisk var det den sidste ting han magtede lige nu. Utrolig nok. ”Må jeg godt det?” spurgte han en anelse overrasket, da han ikke havde regnet med det på Han mærkede strøget over kinden. Han var dybt ulykkelig over at Alex skulle rejse, virkelig. Blaze mærkede kysset på sin hånd og kunne da godt forstå, at Skylar havde brug for ham det var slet ikke det. ”Så synes jeg vi skal gå nu og det vil jeg gerne” mumlede han og kiggede hen på Alex. Han gav sig et kram og tog fat i Skylar’s hånd for at begynde at tage hjem

Skylar valgte dog at slappe af denne gang fordi han kunne se på Blaze det var virkelig vigtigt at han gjorde. Skylar nikkede ganske let. "Ja selvfølgelig må du det når jeg selv foreslår det. Du skal jo sige rigtig farvel og på gensyn til din ven og jeg ved jo godt du ikke vil være mig utro" sagde Skylar med et kærligt smil over sine læber og nikkede let for at understrege sine ord. Han vidste det jo godt, men det var jo bare når Alex sådan stod og kyssede hans fyr så var det altså ikke lige fedt. "Så gør vi det" smilede Skylar kærligt og lod Blaze kramme Alex og flettede så deres fingre sammen inden de gik. Han sørgede for de kom hjem og låste døren op for dem. Han holdte døren og låste den igen da de kom ind. Han lagde sine arme om Blaze og kyssede ham dybt før han fik en chance for at tage sine sko af. Skylar havde virkelig behov for Blaze lige nu. Han åbnede hans jakke og skubbede den ned mod gulvet mens han stadig kyssede ham og begyndte at skubbe ham mod stuen og var ligeglad med skoene for en gangs skyld.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  JeromeWinther Lør Dec 08, 2012 9:33 am

"Det er jeg glad for og tak skal du have... så tager jeg hen til dig imorgen når du er kommet op Alex.." sagde Blaze med et smil. Han ville virkelig komme til at savne Alex, da han jo var som en bror for ham. Han nikkede lidt til det Skylar sagde og fik krammet Alex ordentligt farvl, inden man trådte væk fra ham for at tage med Skylar. Han gik ind af døren og kiggede på Skylar der låste døren og bed sig lidt i læben imens. Han mærkede Skylar's arme om sig og holdt fast i hans jakke og gengældte kysset. Baze vidste jo godt at Skylar havde brug for ham, men han kunne bare ikke se at Skylar elskede ham overhovedet. Han lod sin jakke åbnes og hjalp Skylar ved at trække den af sin krop og åbnede også Skylar's jakke også. Han lod sig skubbe ind i mod stuen og hev fast i ham for ikke at vælte.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Man Dec 10, 2012 10:26 pm

"Det er jeg glad for og tak skal du have... så tager jeg hen til dig imorgen når du er kommet op Alex.." sagde Blaze med et smil. Han ville virkelig komme til at savne Alex, da han jo var som en bror for ham. Han nikkede lidt til det Skylar sagde og fik krammet Alex ordentligt farvl, inden man trådte væk fra ham for at tage med Skylar. Han gik ind af døren og kiggede på Skylar der låste døren og bed sig lidt i læben imens. Han mærkede Skylar's arme om sig og holdt fast i hans jakke og gengældte kysset. Baze vidste jo godt at Skylar havde brug for ham, men han kunne bare ikke se at Skylar elskede ham overhovedet. Han lod sin jakke åbnes og hjalp Skylar ved at trække den af sin krop og åbnede også Skylar's jakke også. Han lod sig skubbe ind i mod stuen og hev fast i ham for ikke at vælte

Alex nikkede ganske let og sendte Blaze et smil. Det blev et helved at skulle flytte væk fra sin lillebror på den der måde. Han ville jo egentlig helst ikke, men hvis det var sådan Murder ville have det så var det bare sådan og Alex havde selv foreslået South Carolina pga. Tyler. Alex gengældte hans kram og bed sig ganske let i læben. "Vi ses i morgen lillebror" sagde Alex med et smil og roddede Blaze ganske let i håret.
Skylar smilede for sig selv i kysset da han mærkede han fik Blazes jakke væk og mærkede hvordan han tog fat i ham. Skylar holdte også godt fat i Blaze mens han stadig kyssede ham. Han vidste godt det var tydeligt at mærke han havde behov for Blaze. Han selv var jo sikker på det var tydeligt at han elskede Blaze, men han ville godt næste morgen kunne høre det ikke var og så var det at det for alvor ville begynde at blive tydeligt hvad han lavede. Skylar brød ganske let kysset for at kysse ham ned mod hans hals. Han ville bevise Blaze var hans helt igennem. Skylar begyndte at åbne Blaze's bukser og ville tydeligt gerne have ham lige nu.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  JeromeWinther Lør Dec 15, 2012 8:53 am

Blaze gengældte kysset og begyndte at åbne Skylars slips og smed det af. Han åbnede derefter Skylars skjorte mens de bevægede sig mod sofaen. Blaze kunne kun se at Skylar ikke elskede ham og det overraskede ham daogså, at Skylar lige pludselig ville have sex. Hans teorivar at han bare følte at hans mandighed var blevet trådt på. Han lod Skylar åbne sine bukser og blottede sin hals mens han stønnede nydende. "Skylar... hah..." stønnede han og begyndte at åbne Skylar's skjorte. Han prøvede at kunne koncentrerer sig, men det var simpelthen bare for nydelsesværdigt lige nu.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Søn Dec 16, 2012 1:02 am

Skylar smilede let da han mærkede at Blaze træk hans slips af. Skylar elskede jo Blaze utroligt højt og ville bare gerne vise ham at det her var hans område. Skylar lod Blaze åbne sin skjorte og fik ham skubbet stille og rolig mod sofaen. "Hva er der skat?" spurgte han blidt som han fik Blazes bukser op og begyndte at skubbe dem ned inden han skubbede Blaze ned i sofaen for at hive hans bukser helt af. Skylar havde behov for ham og så på samme tid ville han bevise at Blaze var hans. Han havde jo ikke tænkt over det her kunne mistolkes. Skylar hjælp til med sin skjorte og smed den på gulvet inden han begyndte at hive hans trøje. Skylar var kun i en verden med de to og begyndte at bide ham i halsen da han havde fået trøjen af og følte lidt han indtog Blaze som et andet rovdyr lige nu som han lod sin hånd glide over hans brystkasse og ned over hans mave til hans inderlår for at kærtegne det og begyndte så at hive hans boxers ned.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Søn Dec 16, 2012 1:51 am

Blaze troede ikke på at Skylar elskede ham. Han mente kun han gjorde det her, fordi han havde følt sig trådt på og ville bevise et eller andet overfor Alex. Han smilte da han fik hjælp til at åbne Skylars skjorte og kiggede op på ham. "Ikke noget..." sagde han og lod sig skubbe ned mod sofaen og lod sine bukser falde helt og adeles af. Han kunne ikke se at Skylar havde et behov for lige præcis ham - han mente, at han havde behov for en form for trøstesex. Han lod ham hive op i hans trøje og mærkede bidende i sin hals og stønnede nydende, og lod sin trøje glide af sig og mærkede Skyla's hånd ned mod sin brystkasse og sukkede nydende. Han mærkede hvordan den gled ned over hans mave og derefter hans inderlår og sukkede igen nydende. Han lod Skylar hive sine boxers ned og kiggede op på ham.

Skylar tænkte slet ikke på den der måde, men han skulle jo nok komme til at finde ud af det. Han ville bevise at Blaze var hans. Der var på ingen måde noget trøste i det og så var han i øvrigt begyndt at kunne mærke en stor længsel efter Blaze på flere måder andet end bare kys. "Jeg elsker når du stønner mit navn skat" hviskede han blidt tilbage og bed ham igen i halsen blidt. Han fik hans boxers af og smed dem på gulvet inden han lod sin hånd glide henover hans lem og løftede hans ben op. Skylar ville virkelig bare gerne have Blaze lige nu og kunne slet ikke vente hvilket var tydeligt. Han lod en finger glide op i ham da det var så længe siden de havde haft sex at det ikke skulle gøre ondt på Blaze da han var i sit kærlige hjørne.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Man Dec 17, 2012 6:55 am

Blaze vidste jo kke, at Skylar ikke tænkte over det. Alt han vidste var, at han ikke kunne tro på at Skylar elskede ham, for sådan opførte sig ikke længere som om at han elskede ham. Blaze havde jo også en længsel efter Skylar, men længsel var ikke så meget sex. Han ville elskes af ham. Han var jo stoppet med at lægge op til sex, fordi han havde indset at Skylar afviste ham hver gang. "Mmmh.. det ved...jeg" hviskede han og stønnede nydende ved endnu et bid i sin hals. Han lod sin boxers glide af og mærkede hans hånd over sit lem. "Mmmmh... hah..!" stønnede han og lod sit ben løfte sig. Han mærkeede en finger oppe i sig og stønnede højere og holdt fast i ham. Han nød virkelig det her noget så meget.

Skylar elskede ham virkelig højt, men fordi han trods alt var forblindet af sin idé om at Blaze elskede Harry så var det for svært for ham at vise det ordentligt. Han skulle bare lige komme opdage hvordan han havde det og det ville han ikke gøre med det samme. Det ville dog snart ske. Skylar længtes også bare generelt efter Blaze, men lige nu var han sikker på det her var den eneste løsning. Han vidste jo godt Blaze var holdt op med at ligge op til noget, men ikke desto mindre var han selv noget så trængende. Han forsætte let med sin ene finger og lod en finger mere blande sig for at han kunne komme til at blive klar nok til at Skylar ville trænge op i ham. Han var dog ganske blid i et forsøg på at vise han elskede ham.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Man Dec 17, 2012 8:12 am

Blaze vidste jo ikke hvordan Skylar havde det omkring Harry. Men han kunne jo ikke gøre for at den første, at han elskede og havde været kærester med, havde begået selvmord. Han bebrejdede sig selv for det - og det samme gjorde han for sin egen fars død - hvordan kunne det overraske nogen? Blaze ville blive overrasket, når han fandt ud af det, det var i hvert fald sikkert. Han vidste jo godt at Skylar villle blive trængende uden sex - han kendte ham jo godt og han var det jo også selv - samtidig med han delvis havde mistet interessen for det. Han havde det meget blandet. Han mærkede endnu en fingger oppe i sig og stønnede nydende. Han kunne snart ikke vente mere. "Hah.. Skylar.... be...be om.." stønnede han mod hans øre.

Skylar holdte bare stædigt fast i at han stadig var en form for erstatning og Blaze aldrig ville kunne elske ham højt nok. Skylar havde jo også nærmest mistet lysten til sex, men han ville vise Blaze de var sammen og lige nu gik han måske bare lidt efter det nemme i stedet for hvad han burde gøre. Han nikkede let for sig selv og træk sine fingre ud for at lade sig selv trænge op i ham i stedet for. Han havde trods alt sørget for at fjerne sine boxers da han virkelig bare havdde lyst til ham lige nu. han kunne slet ikke holde sig væk fra ham.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  JeromeWinther Tors Jan 24, 2013 7:30 am

Blaze kunne ikke forstå, hvordan Skylar kunne tro, at Blaze bare på den måde ville erstatte ham. Han ville rejse væk, fordi han ikke ville kunne bære at skulle se på Skylar uden at de var sammen, fordi han var så ulykkeligt forelsket i ham. Han kunne ikke være i et forhold med en han ikke elskede; kun have sex med dem. Han mærkede Skylar oppe i sig og stønnede nydende. Han lagde sine arme om ham og bevægede dem langsomt over hans nøgne ryg. Han mærkede hans varme nøgen hud, mod sine egne kolde fingre og bevægede en hånd op ad hans nakke, op til hans hår og nussede det kærligt. Han havde savnet at mærke Skylar på den her måde.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Fre Jan 25, 2013 10:22 pm

Skylar var begyndt at fokusere på det negative i stedet for at kigge på at Blaze netop ikke havde kunne være i landet når han ikke var sammen med Skylar. Han glemte alt om at Blaze ikke kunne være i forhold med en som han ikke elskede da han virkelig bare følte sig som en erstatning for Harry og Blaze sikkert bare ville være tættere på en der lignede Harry i stedet for at elske Skylar selv. Skylar selv havde også savnet at mærke Blaze på den der her måde. At mærke det der stramme indre rundt om sig mens man kom i bund og kunne begynde at bevæge sig. Nærheden i at være sammen med Blaze på den her mere intime måde. Han mærkede hans hånd over sin ryg og kunne godt mærke de var kolde, men det gjorde ham intet. Han smilede let for sig selv da han mærkede nusset i nakken og kunne mærke det behagelige kuldegys igennem sin krop og gøs ganske lavt af nydelse inden et støn gled over hans læber. Han lod sine læber blidt finde Blazes og kyssede dem dybt og kærligt da han virkelig elskede ham noget så inderligt

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  JeromeWinther Søn Jan 27, 2013 1:04 pm

Blaze fokuserede jo også på alt det negative. Han følte at han gjorde alt for Skylar for at vise, at han elskede ham men han fik ikke noget igen. Det gjorde ham deprimeret og han kunne mærke hvordan en hånd langsomt gled op af hans mave og rev hans hjerte ud for at træde og trampe på det. Det gjorde mere ondt dag for dag, og jo længere tid der gik, jo mere følte han sig rent faktisk uelsket. Blaze var ovre Harry, men han elskede ham jo stadig som sin ven. Det havde været hans første kæreste og han var død, han havde forladt ham - begået selvmord og var nu død og begrevet og han savnede ham - var det ikke naturligt? Da Skylar begyndte at bevæge sig stønnede han nydende og hev nogle gange efter vejret. Han hørte Skylar's støn og smilede for sig selv og nussede ham op i håret, da hans hår var så dejlig blødt. Blaze kyssede ham dybt og kærligt igen og lukkede sine øjne for at nyde kysset endnu mere.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Admin Tirs Jan 29, 2013 4:11 am

Skylar lagde godt mærke til hans smil i kysset eller kunne i hvert fald godt fornemme det var til stede. Han mærkede godt hvordan han kyssede ham, men han kunne alligevel ikke helt se de følelser. Han mærkede hans hånd igennem sit hår og nød det virkelig. Det var som om der var en vis nærvær, men han følte den var falsk. Han ville dog kun have det her skulle være blidt. Han ville vise Blaze at han elskede ham og lige nu føltes det også som det rigtige at gøre. Han kunne godt fornemme nogle følelser fra Blazes side af, men han følte de var falske. Det kunne ikke passe sådan som han hele tiden snakkede om Harry. Han forsætte med sine blide, men lange stød. Skylar stønnede stadig og var sikker på verden var godt igang med at gå i stå med kun plads til dem

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place Empty Sv: Blaze + Alex + Skylar - Drama all over the place

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum