Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Blaze + Skylar - Second time's the charm?

Go down

Blaze + Skylar - Second time's the charm?  Empty Blaze + Skylar - Second time's the charm?

Indlæg  JeromeWinther Lør Nov 10, 2012 9:44 am

Det var lørdag eftermiddag og Skylar havde haft Blaze med til en af de store fester på forlaget dagen før. Skylar havde gjort alt for at holde Blaze fra at drikke sig fuld, men som altid havde det ikke lykkes ham særlig godt for Blaze gjorde trods alt altid hvad han selv ville. Skylar brød sig slet ikke om at han spildte tiden på den der måde og han brød sig ikke om at se Jaylen komme forbi hans hjem engang i mellem siden han godt kunne genkende Jaylen fra den video sammen med ham den anden og Skylar var dybt jaloux over at Blaze stadig så andre. Han havde endda sagt at hvis han skulle have sex med andre skulle det ikke være i hans hjem for han ville ikke se på det. Jaylen og Blaze lavede heldigvis ikke noget, men det ændrede ikke på det gjorde ondt på Skylar at vide de havde haft gjort det og han endda selv havde set det. Skylar var stået tidligt op og havde begyndt at rydde op i sin lejlighed. Han nåede også i bad og da klokken nærmede sig halv 4 valgte han at lave morgenmad. Han vidste godt et sted at hans følelser var tydelige selvom han ikke sagde dem til Blaze og han vidste ikke helt hvorfor han ikke sagde det. En del af ham var sikker på at Blaze ikke var til fyrer der var på Skylars alder så det virkede en anelse håbløst. Han havde dog bestemt sig for at det skulle være tid til at sige dem og derfor ville han vække Blaze med morgenmad. Skylar havde trukket i et par jeans og en skjorte for selvom han var derhjemme var han stadig typen der gjorde noget ud af det. Han lavede en mindre bakke til ham med lidt æg, brød, juice og et par pandekager. Han åbnede døren indtil deres soveværelse og sætte bakken på natbordet. Han skubbede ganske blidt til ham mens han kaldte hans navn inden han gav ham et blidt kys på panden. ”Blaze jeg kommer med morgenmad” sagde han med den milde stemme, det varme og kærlige smil over sine læber og det franske accent indover hans engelske sprog. Jo længere tid Blaze boede der, jo hårdere var Skylar faldet for ham. Han kunne jo ikke vide han nok snart ville få knust sit hjerte og endda på en helt anden måde end han troede. Det ville så også gøre at han smed Blaze ud og aldrig ville se ham mere.

Blaze drak når det passede ham, og sådan var han bare. Han mente ikke, at folk skulle have lov til at bestemme, hvad han drak og ikke drak. Han var gammel nok til at styre det selv og han mente ikke, at det var spild af liv. Det var en af de mange måder, at have det sjovt på. Blaze hadede decideret når folk prøvede på at bestemme over ham. Han kunne ikke lide at føle sig fanget. Han hade jo gjort hvad der passede ham stort set altid og altid fået lov til, at gøre som han ville, for hans mor havde bare givet ham lov. Han havde så også gjort det, om han så havde fået lov eller ej. Hans mor kunne så slet ikke bestemme over ham længere på nogen måde. Og han havde slet ikke bedt Skylar om at være hans værge. Han var gammel nok til selv at bestemme. Blaze havde intet for Skylar. Han var på ingen måde forelsket i ham. Han ville kun have sex med ham og lade som om, de havde et forhold, fordi han så Harry i ham. Han var dog god til at lade som om, at han kunne lide Skylar. Og det var ikke fordi de var i et officielt forhold, for Blaze ville aldrig være i forhold med nogen, han ikke elskede. Han fik det bare til at se ud som om, at han ikke var sammen med andre, trods for at han havde al ret til. De var jo ikke decideret sammen. Blaze mente nu også, at han havde ret til at invitere Jaylen på besøg, når han ville hjælpe ham. Desuden så vidste han godt, at det også var Skylar's lejlighed, men han boede her for helved sgu da også. Han kunne ikke bare blive ved med at sige, at de ikke kunne være hos ham, fordi ham han boede sammen med, ikke kunne lide dem. Blaze var til ældre fyre og ikke til så meget andet. Skulle han være i et forhold med nogen, måtte de gerne være en hel del ældre end ham. Han skulle ha' en moden fyr, ikke en dreng, der var under hans niveau når det kom til ting som fagligt og sådan. Skulle han feste, så var han ligeglad hvilket niveau de var på. Blaze sov i sengen. Han sov lige nu ret så tungt og nød at han bare kunne sove. Han havde ikke lagt mærke til at Skylar rent faktisk var væk. Han drømte sødt om at han var verdens hersker over chokoladeland. Han vågnede da han hørte en fransk accent og en velkendt stemme. "Qui.. qui... jeg skal nok vågne..." mumlede han træt og var ved at nå til sin opstandelse. Han satte sig langsomt op og gned sig i øjnene. "MAD" udbrød han, da han var hundesulten og han ligefrem kunne dufte alle de lækre ting.

Skylar vidste godt de ikke var i et forhold hverken officielt eller uofficielt, men det ændrede ikke på hans ejerfornemmelser. Det var ikke fordi han ikke måtte se Jaylen. Han ville bare ikke have at Blaze knaldede rundt med alle mulige i hans seng. Det gjorde virkelig ondt på ham og han troede et sted at ham og Blaze havde noget kørende. Han kunne jo ikke vide at Blaze faktisk bare udnyttede ham. Han grinede let til hans ord om han var vågen og endnu mere da Skylar gjorde ham opmærksom på der var mad hvilket tydeligt fik ham til at vågne op. ”Så vågnede du i hvert fald” sagde han med en mild latter og sætte bakken på hans skød da han havde sat sig op. ”Tænkte jo nok at mad ville hjælpe på tingene og når du er færdig kan du jo gå i bad. Det dur ikke at ligge og snue hele dagen væk selvom du har været godt i gang” sagde han med en mild latter. Han havde dog tænkt sig at være lidt sød ved Blaze lige netop den dag, men han Blaze behøvede lige nu ikke at vide hvorfor. Skylar havde godt nok været i bad for flere timer siden, men hvis Blaze bad om det kunne han sikkert godt finde på at gå med alligevel. Skylar var trods alt gået fra crush til rent faktisk at være forelsket i ham i stedet for og det var nok også derfor at han synes at Blaze skulle vide det. Skylar ville ikke forbyde Blaze at se hans venner. Hverken nu eller hvis de var i forhold.

Blaze havde intet imod at udnytte Skylar, han ville bare ikke være i et forhold med ham, grundet at han ikke elskede ham. Hans plan fra starten af, havde hele tiden prøvet på at komme i seng med Skylar. At Skylar så var endt med at blive forelsket I ham, var ikke meningen. Og han vidste jo egentlig godt at Skylar var forelsket i ham og han have vidst det længe nu. Han blev også kun bekræftet i det, sidst han var blevet smidt ud. Blaze søregede jo også med vilje med, at han ikke kneppede med folk i Skylar's seng, men hjemme ved dem eller ude i byen. Han tog jo ikke nogen med hjem med vilje. Han tænkte jo alligevel en smule logisk og so what, hvis der var en smutter. Skylar ville jo nok tilgive ham alligevel. Sådan var han virkelig begyndt at tænke. Skylar havde jo gjort det de sidste mange gange. Blaze ville aldrig nogensinde i sit liv, have noget som helst kørende med Jaylen. Han hjalp Jaylen med at høre hvordan det gik og så fik han samtidige nye informationer fra Jerome, som så kunne hjælpe Jaylen videre i sin kamp om at få Jerome tilbage. Blaze var ret sikker på, at Jaylen snart var der. Der manglede kun et lille skub. det var han næsten overbevidst om og det var utrolig godt for Jaylen. Han ville egentlig også bare gerne have, at de kom sammen igen. Blaze kiggede lidt på Skylar, da han vågnede. Han lagde sit hoved ind mod hans overarm og nikkede lidt. "Ja... men det er jo mad.. ikke sandt?" sagde han roligt og tog en tår af juicen og gav sig til at spise med stor glæde. Han var virkelig sulten. Blaze fandt kort sin mobil for at se på tiden og tjekkede også om nogen havde skrevet til ham. Han lagde den fra sig og hørte på hvad Skylar sagde og kyssede hans skulder en enkelt gang. "Oh men Skylar, jeg kan jo ikke gå i bad helt alene... hvem skal så vaske mig? Så er det jo kun vandet, der får lov til at røre min krop" sagde han og kyssede Skylar kort på munden - drillende. Han kørte sin hånd ned af hans mave og ned over skjorten. Den var lukket. Jackpot. Så blev det hele meget sjovere. "Så bliver jeg selv nødt til at smøre sæben ud på min krop.. Helt selv" sagde han og knappede et par knapper op fra Skylar's skjorte. Han kiggede op på ham med et frækt blik i øjnene, men også en anelse drillende og lokkende.

Skylar kendte ikke til hans plan og hvis han gjorde det ville han ikke tilgive ham. Han vidste heller ikke helt hvorfor han havde tilgivet ham for videoen hvis han skulle være ærlig da det faktisk gjorde ret så ondt på en, men savnet til Blaze blev vel for stort. Det betød dog ikke at han ville tilgive alt hvad Blaze lavede for han havde skam også en grænse selvom Blaze næppe kunne se den siden han altid forsøgte at skubbe til den. Hvis Blaze havde sex i hans seng ville han nok smide ham ud i længere tid end over videoen. Skylar vidste godt et sted at Blaze bare hjælp Jaylen og så igen ikke. Hvis han gjorde det ville det faktisk glade ham en del fordi han til tider tvivlede på om Blaze kunne gøre uselvisk handling selvom han et sted godt vidste at det kunne han godt. Denne gang ville Skylar bare ikke komme til at tilgive ham med det samme. ”Ja og jeg håber du kan li maden i hvert fald for det er kun til dig” sagde han med et smil over sine læber og nikkede let til hvad der bliver sagt om det er mad og lader ham spise i fred og tage af juicen. Han mærkede kysset på skulderen og smilede let for sig selv. ”Jeg har ellers været i bad mens du lå og sov” sagde han med et grin og sagde ingenting til han kiggede på sin mobil. ”Vaske dig? Kan du nu heller ikke det selv søde? Jeg troede ellers du var gammel nok til at kunne det selv” sagde han en smule drillende selvom han nu ikke havde noget mod det og gengældte så hans kys. Han mærkede hans hånd ned over sin mave uden på tøjet og smilede let for sig selv. ”Ja du har det hårdt. Føler du virkelig du skal bruge så mange ting på at lokke mig?” spurgte han roligt og mærkede hvordan han åbnede hver enkelt lille knap i hans skjorte og så ham ind i øjnene. Han lod ham åbne hans skjorte op og tog fat i hans hage for at løfte hans hoved så han kunne give ham et kys inden han skubbede let til bakken for at hive sig selv op at stå og træk Blaze med. ”Jeg skal nok gå med dig i bad frække. Så meget lokken behøver du slet ikke” sagde han med et smil over sine læber og tog fat i hans hånd for at hive ham med ud på badeværelset og skubbede ham op af væggen for at begynde at kysse ham igen da han lige nu ikke tænkte på vandet og ville vise at han var nem nok at lokke til mere lige nu.

Blaze var heller ikke dum nok til at fortælle Skylar om sin plan på noget som helst punkt. Han vidste jo godt, at det ville være utrolig dumt og så dum var han jo heller ikke, når det kom til stykket. Han havde så aldrig nogensinde været dum, men han gad ikke vise, at der faktisk foregik en masse ting i hans hoved. Ikke altid. Han kunne jo også sagtens være sød og det varhan også, men ikke rigtig over for autoriter, og heller ikke Skylar. Selvom han nogen gange var sød overfor Skylar og det måtte selv Skylar indrømme. Blaze prøvede altid at skubbe til Skylar's grænser, han var generelt grænsesøgende og han holdt virkelig af at gå over folks grænser. Han ville jo så heller ikke have sex i Skylar's seng, andet end med ham. "Den smager rigtig godt... tak for mad" sagde han da han var færdig og rystede lidt på hovedet af Skylar. Han skulle jo ikke gå i bad, når han sov. Han skulle gøre det, når han var vågen. Det var jo det, der var meningen med et bad. "Jamen Skylar. Du skal ikke gå i bad, når jeg ligger og sover. Du skal vente til at jeg er vågen.. ellers er det jo fuldstændig forkert" sagde han meget bestemt. Det var virkelig for galt. Et bad var skabt til at dyrke sex i. Og en anden ting var at man også kunne blive ren sådan et sted. "Nej jeg kan faktisk ikke.. så derfor bliver du jo nødt til at hjælope mig.. det kan du godt forstå ikke?" spurgte han og åbnede også hans bukser. Han kunne virkelig ikke holde sig fra Skylar lige nu og han ville gøre alt for at få ham med i bad lige nu. Han smilede da han fik sit kys gengældt og lagde mærke til hans smil. "Lokke dig? Jeg ved slet ikke, hvad du taler om.. jeg opføre mig egentlig som jeg plejer" svarede han og tog hans skjorte helt af og mærkede hans tag om sit hage og derefter hans læber på sine og gengældte kysset. Blaze lod Skylar skubbe til bakken og lod sig trække med ud på badeværelset. Det her skulle satme nok blive sjovt. "Men du ved, at jeg elsker at lokke dig" sagde han med et frækt smil. Han lod sig skubbe ind i væggen og gengældte instenst hans kys og nussede ham over ryggen. "Mmh, rør mig, Skylar" hviskede han ganske instenst og frækt. Han havde virkelig lyst til hans berøring lige nu. Virkelig lyst til at føle, at han var Harry. Det var også det han forestillede sig inde i sit eget hoved lige nu og derfor lod han sig også rive med, mere end hvad han ville have gjort, hvis det var hvilken som helst anden. Skylar mindede jo bare så meget om Harry, at han ikke kunne gøre for det.

Skylar ville blive rasende når han fandt ud af han kun var en erstatning og ville denne gang smide ham ud og aldrig se ham igen. Han ville være ligeglad med hvor han tog hen for han skulle bare holde sig langt væk fra ham hvis han skulle være ærlig. Skylar var jo godt klar over at Blaze ikke var dum og han næppe kun var selvisk, men det var ikke altid lige nemt at se selvom det ikke var på den typisk selviske måde. Det var mere en ’center of attention’ kind of selviskhed han havde og på en måde kunne han godt li at han var sådan. Skylar kunne dog ikke li når Blaze forsøgte at skubbe til hans grænser, men det var måske også meget klart. Det var trods alt ganske normalt. Skylar kunne godt li alt ved ham og det var ikke fordi Blaze var super god til at gøre ham sur og han havde da også kun gjort det en gang. ”Ved jeg godt det gjorde. Smagte lidt af det, men jeg er da glad for at du kunne li det” sagde han med et varmt smil over sine læber. ”Fordi jeg skal med dig i bad eller hvad? Jeg kunne jo ikke vente på at du stod op din lille sovetryne og jeg havde behov for et bad for at vågne” sagde han med et glimt i øjet for at drille ham en smule. Han vidste jo godt hvor Blaze ville hen med det og det var fint nok med ham. Han havde ikke noget mod at gå i bad med ham. Dels var det hyggeligt og dels fordi Blaze var.. Blaze og han kunne jo godt li ham. Skylar havde ikke noget mod tanken om sex og bad. Han skulle bare drille Blaze en smule lige nu. Han nikkede let mens han grinte let. ”Jo det kan jeg da godt forstå Blaze” sagde han med et grin og så lidt på ham. ”Jeg kan godt forstå du gerne vil have mig med i bad og helt sikkert bare vil det fordi du kan glo på mig i mens” drillede han let kærligt inden han blinkede let til ham. Han mærkede godt han åbnede hans bukser og smilede let for sig selv da han godt havde forstået det. Det var ikke fordi var den sværeste person her i verden at gennemskue. Han nikkede let til at Blaze elskede at lokke ham da han jo godt vidste det og gengældte hans frække smil. ”Jeg ved det og jeg elsker når du gør det” sagde han med et smil over sine læber og mærkede hans nus over sin ryg. Han begyndte at hive hans boxers af og var selv gået ud af sine bukser på vej til badeværelset. Han løftede ham op i sin favn ved at hive ham op ved hoften og håbede Blaze lagde sine ben om sig og gik mod bruseren for at tænde den let og flyttede sig en smule inden han skubbede ham ind mod væggen og begyndte at kysse ham mens han brugte den anden hånd til at kærtegne hans overkrop. Skylar forsvandt hurtigt ind i en anden verden hvor der kun var de to og stak hånden ind under bruseren for at tjekke vandet og gik ind under bruseren med Blaze i sin favn og skubbede ham op af væggen under bruseren og begyndte at kysse ham på halsen mens hånden nok engang fandt hans overkrop. Denne gang dog mere for at finde hans ene nippel og begyndte at kærtegne den.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar - Second time's the charm?  Empty Sv: Blaze + Skylar - Second time's the charm?

Indlæg  JeromeWinther Lør Nov 10, 2012 9:47 am

Blaze ville først bare tænke at det var fint for ham. Men han ville tilsidst også indse, at han var forelsket i Skylar og det ville ende i flere ting. Blandt andet i at han ville være tæt på at rejse ud af landet, og ja.. alt muligt. for han ville bare ikke kunne forstå, hvorfor det lige skulle være Skylar af alle mennesker. Han kunne ikke få Harry igen. Han kunne heller ikke kravle tilbage til N.Y og bo hjemme eller hos Julian. Julian ville helt sikkert hade ham for det alligevel og han ville intet sex få ud af det, de første måneder. Han kunne altid bo hos Alex og få sex ud af det - men i sidste ende, ja, så ville det være lettest at rejse til Frankrig og så bare slå sig ned der. Så var der ingen problemer. Så kunne han glemme både Skylar og Harry. Harry ville han dog komme til at glemme og Skylar ville blive alt det, der fyldte hans dumme hoved. Blaze var jo ikke decideret selvisk. Han tænkte også på andre end sig selv. Han kunne bare godt lide at få opmærksomhed og blev the center of attention ret tit, uden at skulle gøre noget for det, men han var faktisk ret godt tilfreds, hvis han skulle være helt ærlig. "Godt du kan rose dig selv lidt, hvad?" spurgte han. Blaze vidste godt, at han nogle gange virkede som en, der hadede Skylar. Det gjorde han ikke. Han elskede ham dog heller ikke. Han så ham mere som en ven. Lige nu i hvert fald. "Jamen hvor er du da dum... jeg kunne sgu da sove, efter vi havde været i bad sammen... altså, min seng og jeg køre med flexsider.. eller min side af sengen og jeg.. og det går rimelig godt, den lader mig sove, lige præcis når jeg har lyst til og det er gerne brugt. Specielt mandage, hvor jeg pjækker fra skole" forklarede han roligt. Han vidste godt, at han drillede, men han drillede egentlig mest af alt bare igen. Blaze tændte egentlig mest af alt på idéen med sex i et bad. Han fandt det sgu altid dejligt. Han betragtede Skylar lidt da han snakkede. "Det fordi du er fucking nøgen, og din krop er fucking lækker, ikke? Og så har du noget stort og imponerende mellem dine ben, som jeg simpelthen bliver nødt til at se noget til ind i mellem.. Skylar got a monster in his pants, yes" sagde han drillende og lod sin hånd køre ved hans lem uden på hans bukser. Der skulle virkelig heller ikke noget geni til at gennemskue, hvad han gerne ville lige nu. Han lagde stærkt op til det og alle mænd, kunne da næsten se, når man lagde op til sex. "Mmh, men du kan ikke holde til det" hans toneleje lagde stærkt op til, at det var dril. Men han fandt det selv helt utroligt sjovt. Blaze lod Sylar hive ned i hans boxers og lod sig derefter løfte op. Han lagde sine ben om Sylar's hofteparti, og sine arm omkring hans nakke. Han gengældte kysset ganske intenst og mærkede hans hånd over sin mave, og nød det virkelig. Han sukkede derfor nydende i kysset. Han mærkede væggen op af sin ryg og derefter vandet der faldt ned på hans krop. Han blottede sin hals for Skylar og stønnede nydende. Han mærkede hans hånd ved sin nippel og kørte sine hænder gennem hans hår, mens han forsat stønnede. Blaze forsvandt skam også ind i en anden verden... en verden med ham selv og Harry...

Julian ville aldrig hade Blaze for det, men han ville være mindre glad for det. Julian holdte trods alt både af Skylar og Blaze som sine bedste venner, men han havde kendt Skylar længere. Julian selv ville aldrig kunne vælge mellem dem og ville derfor kun være dybt skuffet over Blaze når det kom dertil selvom han på den anden side godt ville kunne forstå ham til et vis punkt. Julian ville dog mene der var bedre måder at gøre den slags på. Skylar ville dog være sikker på at han aldrig kunne tilgive Blaze. Det ville være at gå så meget over hans grænser at han aldrig ville kunne tilgive ham. Skylar ville dog alligevel komme og hente Blaze for han elskede ham jo for meget til noget andet. Skylar ville sikkert også få en kort periode hvor han faktisk begyndte at falde tilbage i sit gamle pattern fra da han havde været ung når Blaze havde gjort ham vred i et håb om at få Blaze ud af systemet. Skylar ville dog kunne holde det til weekenderne. Alex ville heller end gerne have Blaze boende når det var. Alex så Blaze som en slags lillebror som han på samme tid havde sex med. Han beskyttende ham dog som en slags lillebror. Han nikkede let til det var godt at han kunne rose sin egen mad. Skylar var god i et køkken og han vidste det godt. ”Flextid simpelthen? Det så ellers ikke ud til den ville slippe dig tidligere. Jeg tror du har et forhold til vores seng. Den elsker dig for meget til at slippe dig” sagde han med et grin og rystede bare let på hovedet af ham over at han pjækkede om mandagen. Den samtale gad han dog ikke lige nu. Blaze vidste jo godt at Skylar ikke brød sig om at han pjækkede fra skolen af. Blaze skulle være noget om så han gad eller ej. Det der med at spilde sin tid det gad han ikke på nogen måde. Lige nu var dog ikke tidspunktet til at snakke om det da Blaze jo tydeligt lagde op til sex og Skylar elskede at han lokkede på den der måde da han jo gerne ville. Skylar tændte på mange ting og sex i badet var bestemt en af de ting der stod på hans liste. Han kunne dog finde på mange andre ting også. Det vidste Blaze dog godt for han havde set Skylars hemmelige rum fordi han jo ikke havde troet på at Skylar rent faktisk ikke var kedelig i sengen. Han kunne ikke lade være med at grine let over hans kommentar om at han var lækker og havde et såkaldt monster mellem sine ben. ”Smukke du tænker virkelig med dit tredje ben. Ved du godt det? Det er bare fordi du gerne vil have den op et vis sted” sagde han med et mindre grin mens han rystede let på hovedet af ham selvom han dog havde tænkt sig at gi ham hvad han ønskede siden Skylar jo sådan set også gerne selv ville. Han mærkede hans hånd uden på sine bukser og måtte sukke ganske lavt. Det var skam også tydeligt for Skylar at Blaze lagde op til sex. Det var ikke så svært at se. Heller ikke for Skylar. ”Du vil ikke have jeg skal holde til det honey så det går jo nok meget godt op” sagde han med et selvsikkert glimt i øjet. Han mærkede at Blaze rent faktisk gjorde som han havde håbet på for at det var lidt nemmere at holde øje med ham. Skylar havde egentlig glemt at få sine boxers af da han var trådt ud under bruseren, men lige nu var det også lige meget for de skulle alligevel af og til vask så om de blev våde nu eller ej det kan jo være lige meget. Han hørte hans støn og begyndte faktisk at blive en smule tændt. Han forsatte sine kærtegn for hans nippel og kyssede ham let på halsen. Skylar havde tænkt sig at være mere blid denne gang. Han selv kunne mærke vandet nedover sin krop og satte Blaze ned for at trække sine boxers af og smed den ud af bruseren så de landede på gulvet med et slask inden han lod sin hånd glide ned over hans krop og ned mod hans lem for at tage fat i det og lod sin finger glide over hans spids.

Blaze ville stadig prøve at undgå at kontakte Julian efter det var sket. Han ville ringe til ham, den dag, han tog afsted til Frankrig for at sige farvel. På et tidspunkt ville han også selv syntes, at han slet ikke havde behandlet Skylar ordentligt og være dybt forelsket i ham. Han ville også bare give sig til at tude, når Skylar hentede ham og fortælle ham, hvordan hans følelser var for ham og råbe af ham, at han ikke kunne forstå at det skulle være ham frem for så mange andre og at han lige så godt kunne slå ham ihjel, for han kunne ikke bære det. Men sådan havde han det ikke lige nu. Der elskede han Harry mere end noget andet og det ville han aldrig holde op med. Trods for at han ville blive forelsket i Skylar. Harry ville stadig være hans ven, trods for at han ikke så ham længere. Og det måtte Skylar et sted lære at leve med, for det var sådan det var og sådan det ville være. Blaze vidste ikke det rent faktisk ville få Skylar til at gå tilbage til sit gamle mønster. Han havde ikke tænkt at det kunne gøre så ondt på ham, men på den anden side, så vidste han jo ikke, at han vilel afsløre sig selv. "Jaja, flextid. Jamen jeg har faktisk også et intimt forhold til den her seng her.. den har set mig nøgen helt utrolig mange gange og så rør den på en eller anden måde faktisk ved mig.. men altså, det er stadig flextid kærlighedforhold sengen og jeg har. Det er sådan når vi har brug for hinanden, hvis du forstår.." forklarede han Skylar. Blaze vidste jo godt, at det var med vilje, han lod være med at kommentere det med at han pjækkede om mandagen. Det var heller ikke relevant lige nu. Den snak kunne de altid tage senere og resultatet ville blive det samme; Blaze ville ikke høre efter alligevel, for han mente at han var i sin gode ret til rent faktisk at pjække. Blaze tændte på mange ting andet end sex i badet. Men lige nu var det, det han ville og derfor også det, han nået så åbenlyst gik efter. Og Skylar var jo med på den alligevel så det gjorde det kun endnu mere sjovt. Blaze havde hurtigt fundet ud af, at Skylar i hvert fald ikke var kedelig i sengen og han kunne meget godt lide det hemmelige rum. Der var mange interessante ting. Han hørte Skylar's grin og smilede bare lidt. "Selvfølgelig gør jeg det! I'm a boy afterall! Og hele tiden.. min krop skriger efter dig. Den vil ha' dig hele tiden, Skylar" svarede han og smilede let og frækt til ham. Blaze fandt det virkelig sjovt at ligge op til Skylar og det var slet ikke meningen, at han kunne holde til det på nogen som helst måde. Det gjaldt jo helst om at være så uimodståelig som overhovedet muligt, hvis man spurgte ham. "det er rigtig nok, men du kan jo tydeligvis slet ikke tåle det, kan du vel?" spurgte han tydeligt drillende. Blaze lod sin hals være blottet mens han stønnede nydende af Skylar's berøring. Han kunne mærke, hvordan det helt igennem tændte ham og han måtte hive efter vejret et par gange. Det var virkelig skønt. Han stillede sig til rette på gulvet og smilede da han kunne se Skylar's lem komme frem. Han mærkede Skylar's hånd ned over sin krop og derefter ved sin spids og stønnede nydende og lukkede øjnene nydende i. Forstillede sig stadig Harry for sit indre blik, hvilket fik ham til at stønne mere.

Skylar ville kunne lære at forstå det, men han ville nok skulle bruge tid på det. Skylar ville skulle lytte meget til ham for at forstå det, men en ting var sikkert. Skylar ville aldrig tro at Blaze faktisk ville falde for ham ovenpå det her. Skylar ville ikke tro på det før Blaze rent faktisk stod i lufthavnen og virkelig ville fortryde alt som han havde gjort indtil nu. Julian ville undre sig over at Blaze pludselig ville være stille for han lagde altid mærke til mere end man sådan lige troet og Bentley var heller ikke det eneste her i hans liv som han faktisk bekymrede sig om. Julian var trods alt stadig caring overfor Blaze og havde aldrig valgt side mellem Jerome og Blaze, heller ikke når de var uvenner. Det ville gøre mere ondt på Skylar end han ville indrømme for Skylar var dybere forelsket i Blaze end han havde lyst til at indrømme det. Han grinte en smule af ham ved hans første ord og rystede en smule på ham. ”Du er jo tosset Blaze. Jeg ved da godt at den har set dig nøgen flere gange. Jeg ligger jo ligesom ved siden af dig silly, men jeg skal da nok huske næste gang at vække dig så du kan komme med i bad din lille kropsfikseret og gerne vil se min krop når vi er i bad” sagde han med et let drillende glimt i øjet da han lige nu ikke kunne lade være. Nogle gange var Blaze egentlig en tosse, men det ændrede ikke på det faktum at han var vildt forelsket i ham. Skylar vidste godt at resultatet ville blive det samme uanset hvornår de tog den snak om hvorvidt Blaze skulle pjække eller ej, men det ændrede jo ikke på at Skylar rent faktisk ville tage den. Han kunne jo ikke vide at han rent faktisk ville ’slippe’ for at tage den grundet det som snart ville ske. Skylar var med på den og han var ikke kedelig i sengen. Han ville også være langt mere bild denne gang af netop den grund at Blaze jo sådan set godt vidste at han ikke var kedelig i sengen og derfor kunne han godt tillade sig at være mere bild i sengen. Selvfølgelig var Skylar med på den. Han havde også sine lyster og de omhandlede alle sammen Blaze da han trods alt kun ville gøre det med dem som han faktisk holdte af og det ville sige de alle handlede om Blaze. ”Ej er du en fyr Blaze? Det havde jeg ikke opdaget. Så er det derfor du har sådan en dejlig stram lille røv. Ved du slet ikke at dit dirty talk ikke virker, men de ting du gør?” spurgte han med et glimt i øjet da han så hans frække smil og lod sin hånd glide let ned på hans bagdel for at give den et let klem. Skylar havde det på den der måde for Blazes dirty talk virkede virkelig ikke på nogen måde. Det var alle de der ting han gjorde der virkede. Det at han havde åbnet hans skjorte lokkede langt mere. Skylar vidste jo godt et sted det ikke var meningen han skulle kunne modstå det og det gjorde ham egentlig heller ikke noget for han ville jo gerne. ”Igen. Din dirty talk stinker honey og hvem siger det ikke bare er fordi jeg også vil have dig lige nu?” spurgte han med et let glimt i øjet inden han havde begyndt at kysse hans hals. Skylar nød at han stønnede på den der måde da det tændte ham yderligere. Skylar lagde godt mærke til den måde han så på hans lem på da han havde fjernet sine boxers. Skylar ville blive rasende hvis han vidste at Blaze ikke engang tænkte på ham lige nu. Det ville gøre så ondt på ham på alle mulige leder og kanter. Han slap hans lem for at lade sin hånd glide ind i mellem hans ben og lod en finger glide let op i ham for Skylar var i sit bilde humør. Han ville dog aldrig havde gjort det hvis han havde vist hvilken pris det ville komme til at få at være det. Da han havde gjort det noget tid inden han løftede ham op for at begynde at trænge blidt op i ham. Han havde godt set at han havde lukket sine øjne, men troede mere at det var for at opnå mere nydelse.

Det var jo ikke fordi Blaze ville være forelsket I Harry. Blaze ville dog stadig elske ham. Harry havvde været hans første rigtige forelskelse og han havde ikke givet slip på ham. Han ville dog se Harry som sin og ikke noget andet. Det ville jo være Skylar han var forelsket i og dermed Skylar han ville have. Han ville aldrig kunne bruge Skylar som erstatning bag efter og det ville også være utrolig dumt, for Blaze kunne ikke fake en forelskelse. Han fakede jo heller ikke lige nu. Han havde aldrig nogensinde sagt til Skylar at han var forelsket i ham eller at han elskede ham, for that matter. "Mmh og du kan lide, at jeg oftest ligger nøgen i sengen.. og jeg er da ikke blind, jeg kan godt se, når du ligger ved siden af mig. Gør du hver nat, hvor jeg er her jo" svarede han som om at det gav sig selv. Det gjorde det et sted også. Han gad nu heller ikke tage snakken med Skylar vedrørende om han pjækkede fra skolen eller ej. Det vedkom jo på ingen måde ham og han var alt for borgerlig til at snakke med om sådan noget. Han mente godt at han måtte pjække og han gjorde det også når han følte for det. Han mente ikke at nogen skulle bestemme over ham og han blev også sur, når folk prøvede på at gøre det. Blaze var nu også meget rebelsk og gjorde virkelig tit til det ekstreme, hvad det passede ham og når det passede ham. Blaze ville ikke have noget imod at Skylar var blid. Det ville bare minde endnu mere om Harry og det var ikke fordi at Blaze udelukket var til hård sex, for det var han ikke. Han kunne lide blid sex lige så meget som han kunne lide hård sex. Det kom så meget an på den han var sammen med. Han kunne dog også godt lide, at der var lidt forskelligt i det. Blaze elskede når alt omhandlede ham. Generelt så elskede han at være the center of attention og han var det også virkelig ofte. "Hvor er du sjov hva? Er du så en tøs, fordi du ikke er med på mit druk, hvad? Og jeg ved da godt, det er det jeg gør" sagde han bestemt og nussede en anelse for hans lem og kyssede ham på brystet. Han vidste godt at dirty talk ikke var hans stærkeste side og han lod for det meste også andre tale sådan. Blaze kiggede kort på Skylar og kørte en finger ned af hans hals, da han ikke rigtig kunne lade være. Han var utrolig god til at lokke, når han skulle gøre ting i al almindelighed. "Det kan jeg se på dig!" sagde han bestemt. Han lod sin hals være blottet og stønnede forsat. Det var trods alt virkelig fantastisk. Men han havde jo så også Harry for sit indre blik, hvilket resulterede i at Blaze kørte sine hænder ned af Harry's krop i sin lille fantasi - men ned af Skylar's i virkeligheden. Blaze mærkede at Skylar slap hans lem og derefter en finger oppe i ham. Han stønnede nydende. Han mærkede lidt efter Skylar's lem oppe i sig og stønnede nydende. Havde stadig Harry for sit indre blik.

Skylar ville godt kunne forstå hvis Blaze ikke ville kunne slippe Harry et sted siden det var hans første, men han ville nok have svært ved det i starten siden han på ingen måde havde haft det sådan med nogen. Han ville sikkert kunne forstå det når først Blaze sagde at han mere så Harry som en ven, men han ville stadig skulle bruge tid på at finde ud af det. Skylar vidste jo nok et sted at Blaze ikke kunne fake følelser, men det var bare ikke der den ville ligge hvis han ikke forstod det. Det ville mere være det der med at Blaze ikke kunne slippe Harry og lige nu vidste han jo godt at Blaze aldrig havde lovet ham noget eller at han havde sagt der var nogle følelser eller noget. Skylar tog bare en risiko lige nu og det ville også være sidste gang han gjorde den slags. Han havde ladet sig forføre af Blaze jo mere han havde prøvet og blevet blindet af sin kærlighed til ham. Ellers ville han faktisk knapt gå i seng med folk der ikke elskede ham igen. Hvis han nogensinde kom i den situation igen ville han aldrig gøre det. Han nikkede ganske let til at han kunne li det. ”Hvis du ikke har lagt mærke til det så er jeg også af hankøn” sagde han drillende med et charmende smil over sine læber da han godt kunne li at se Blaze nøgen ved sin side. Han vidste godt at Blaze ville blive sur når de skulle snakke om hans pjækkerier, men det var der bare ikke noget at gøre ved. Det tog han gerne med. Skylar selv kunne også li at være blid og hård. Det kom an på hvilket humør han var i og hvem han var med. Han havde bare skulle vise sidst at han ikke var kedelig i sengen og selv når han var blid var han langt fra kedelig. Skylar kunne meget mere end Blaze lige troede. Han elskede dog at sætte Blaze i midten og forkæle ham på alle mulige måder om så det var i sengen eller ej. Det var ikke det som var vigtigt for ham lige for tiden. Det handlede bare om at Blaze skulle have den opmærksomhed som han havde behov for. ”Som om druk gør en til en mand Blaze” sagde han med et grin og rystede let på hovedet af ham. Han mærkede hvordan han nussede for hans lem og sukkede ganske lavt da han begyndte at kysse ham på brystkassen i mens. Blaze kunne godt lokke alligevel, men det var bestemt ikke pga. hans dirty talk. Han mærkede hans finger ned af sin hals mens han selv kyssede Blaze på halsen og nød det her lige nu. ”Av så klog du er Blaze” drillede han kærligt da det var svært at skjule at han faktisk gerne ville have Blaze lige nu da hans lem reagerede. Han selv stønnede også af det de lavede. Det var sådan en dejlig følelse lige nu. Han holdte ham stadig op af væggen og flyttede sine læber fra hans hals af og op over hans kinder til hans mund for at dæmpe dem begge og for at Blaze kunne have en grund til rent faktisk at have lukket sine øjne i.


JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar - Second time's the charm?  Empty Sv: Blaze + Skylar - Second time's the charm?

Indlæg  JeromeWinther Lør Nov 10, 2012 9:50 am

Blaze skulle nok få Skylar til at forstå det en smule. Harry havde været hans første og faktum var, at han havde været fjorten da han var blevet forelsket i Harry. Han vil dog ikke gå rundt og snakke om Harry hele tiden og han ville kun snakke om ham, hvis Skylar begyndte at nævne ham. Han ville dog blive sur, hvis Skylar talte grimt om ham. Blaze havde dog ikke tænkt sig t nævne, at hans første gang havde været med Julian og at der var en fotograf, der havde nøgen billeder af ham. Generelt så vidste han jo godt, hvad han skulle fortælle Skylar og hvad han ikke skulle fortælle Skylar. Så dum var han heller ikke. Og han tænkte jo også en gang i mellem. Han løftede et øjenbryn ved det Skylar sagde og havde mest af alt lyst til at grine. Skylar - hankøn? Mmh, helt sikkert. "Jah, selvfølgelig er du det Skylar" sagde han med et stort smil plantet på sine læber. "Man kan da i hvert fald sige, at du ligner en" svarede han roligt og kyssede Skylar kort på munden. Blaze mente jo selv, at han havde ret til at pjække. Skolen gjorde ikke noget for ham og lærerne lavede heller ikke andet end at skælde ham ud. Han havde jo kun troet at Skylar var kedelig i sengen, på grund af han at han var så borgerlig. Han havde jo så fundet ud af, at han ikke skulle dømme en hund på hårene. Han kunne dog vældig godt lide, at blive sat i midten. "Det er der jo så delte meninger om, ikke sandt?" spurgte han med et lille smil plantet på sine læber. Det skadede ikke at drikke en gang i mellem - altså for Syklar's vedkommende. Det var en god måde at slippe alle sine hæmmninger på. Blaze holdt jo selv af at drikke, han gjorde det så bare næsten hver weekend, men det var en anden sag. Han havde så heller ikke noget imod at miste kontrol over sig selv. Ikke længere i hvert fald. Han havde haft det, men det var en anden sag. Når Blaze var fuld lev han om mulig endnu mere the center of attention - også selvom han ikke havde bedt om det. Han kunne dog gå meget mere målbevidst efter det, når han var fuld. Han lagde også gerne op til alle, han syntes var den mindste smule flot eller kunne minde lidt om Harry. Og nogle af dem, havde så helt utrolig svært ved at stå for det. Blaze stønnede nydende og rørte stadig ved Skylar's krop. Han smilede frækt op til Skylar. Blaze kunne o godt lide at lokke, men han vidste også godt, hvad det var der lokkede. "Det ved jeg skam godt, Skylar" sagde han drillende og mærkede kyssene på sin kind og derefter på sin mund. Han gengældte kysset og mærkede stadig væggen op mod sin krop. Han holdt fast i Skylar med sine arme

Skylar ville godt kunne lære at forstå det, men det ville ikke ændre på at han i starten ville blive jaloux hvis Blaze nævnte Harry og i starten ville være bange for at han stod i skyggen af Harry. Han ville gøre alt i starten for at være bedre end Harry nogensinde havde været og grunden til han nok ville have svært ved at forstå det var fordi han ikke havde haft det sådan overfor sin første ægte kærlighed. De var trods alt blevet enige om at gå fra hinanden til hans families store skuffelse da de havde spået de skulle forlovelses og giftes med tiden. Skylar ville faktisk være ligeglad med at Julian havde været hans første gang. Det havde jo været uden følelser så det ville aldrig komme til at gå Skylar på af nogen art. Skylar lagde godt mærke til hans smil og rystede let på hovedet af ham. ”Så du mener altså ik jeg er hankøn? Hvem af os er det nu lige der er størst dernede? Må jeg lige høre den igen?” spurgte han drillende da han godt kunne fornemme den spøgefulde undertone hos Blaze. Nok var Skylar en anden form for mand end Julian da han var langt mere borgerlig og sikkert også på en anden måde end Harry havde været det, men ikke desto mindre var han en mand. Det havde især været tydeligt at Blaze havde drillet da han havde understreget det med at han lignede en mand. ”Hov hov Blaze. Jeg er mere mand end du nogensinde bliver din lille..” grinte han let inden han gengældte hans kys. Det var også den eneste grund til at han ikke havde fået færdiggjort sin sætning og han var også sikker på at Blaze havde gjort det med vilje. Blaze vækkede en eller anden form for pjattet side af ham. Det var jo ikke fordi han var mindre voksen af den grund, men han havde nemmere ved at løsne op og blive blid nær Blaze. Mere han havde i forvejen. ”Ved jeg da godt der er. Det skal vi vist ikke diskutere” sagde han og rystede let på hovedet af ham. Han vidste godt det ikke skadede at drikke sig fuld en gang i mellem, men faktum var at han var bange for at falde tilbage i sit gamle mønster. En ting han faktisk også ville gøre ligeså snart han kendte til sandheden om Blaze. Skylar kunne jo også godt drikke, men kun for nydelse og der blev det at drikke sig stiv bare ikke indbefattet. Skylar brød sig ikke om at miste kontrollen over sig selv. Skylar selv sukkede nydende ved Blaze’s berøring. Skylar kunne godt li at Blaze lokkede ham, men han ville hade sig selv for det i det lange løb. Skylar var controlfreak på en måde. I hvert fald overfor sig selv. Det var også derfor han ikke havde tilladt sig selv at falde for nogen før han havde mødt Blaze. Han havde virkelig gjort et stort indtryk på ham og det var ikke fordi han som sådan sammenlignede ham med nogen bestemt. Han kunne bare godt li hans type. Han elskede trods alt at forkæle Blaze når han ville have al opmærksomheden. Han nikkede bare let til at Blaze var klog og kyssede ham forsæt. Han løftede ham en smule mere op og begyndte at trænge blidt op i for så at tage hans hånd der havde været på sit lem for at finde Blazes hånd og flettede deres fingre sammen og løftede hans hånd op over hans hoved. Den eneste grund til Blaze ville kunne holde sig oppe var fordi han selv hjælp til. Skylar kunne slet ikke holde alle sine følelser for ham tilbage. Det kunne både mærkes på den måde han kyssede ham på og den kærlige måde som han behandlede ham på lige nu. Han behandlede lidt Blaze som om han kunne gå i stykker hvert andet øjeblik. Et nydende støn gled over hans læber da han begyndte at mærke Blazes indre rundt om sit lem og kunne slet ikke få nok af den følelse lige nu.

"Hey, det synes jeg ikke vi skal snakke om.. Du skal ikke give Willy mindreværdskomplekser vel?" griner en anelse og gemmer sit hoved mod Skylar's skulder. Blaze kunne ikke lide at Skylar var så borgerlig, men på det område var Blaze også en anelse punket. Han kunne også godt lide at være provokerende, og det var han også for det meste. Han prøvede virkelig også at være det overfor Skylar, men det var bare en anelse svært når Skylar på ingen måde lod sig provokere, af det han gjorde. Harry havde overhovedet ikke været borgerlig, bare voksen og voksen på en hel anden måde end Skylar. Julian var så ikke hans type, han havde bare fået noget godt sex og det var sådan set også det, han ville have haft. Han kom af med sin første gang og det var han utrolig glad for. Han havde egentlig tænkt at det bare var noget, der skulle overstås. Han fortrød så heller ikke noget som helst. Han kunne ikke se det specielle i den første gang. Han kunne se det specielle i sex mellem folk der elskede hinanden, det var så også det. Blaze havde jo også haft sex med Scott efterfølgende mange gange. Han havde ladet ham tage nøgenbilleder og sådan noget af ham og på det tidspunkt var han lige fyldt fjorten. Han havde så også haft et crush på Scott, men mere var det ikke blevet til. Han havde mødt Harry - en person, han virkelig holdt af, som han så desværre havde mistet. "Og hvorfor er du så det? der er jo utrolig mange måder, at være mand på, Skylar" sagde han bestemt og rakte tunge til ham. Blaze var måske fimset på nogle områder, men gjorde ham ikke en mand mindre. Blaze lod kysset forsætte det og holdt en anelse fast i Skylar. Han nappede ham ganske kærligt i læben og smilte lidt til ham. Han vidste godt at Skylar kunne være pjattet nær ham, han nød også, når han var det. Blaze kiggede en anelse på Skylar og løftede sit ene øjenbryn. "Det tror jeg da vist ikke lige vi skal, nej" svarede han så bare og slikkede ham på brystet. Blaze vidste jo ikke det her kunne få Skylar til at gå tilbage i sit eget mønster. Han var dog også lidt bange, i det, han vidste at Skylar var forelsket i ham, men han havde så ikke dårlig samvittighed over at udnytte det, som han gjorde. Han havde jo hverken be eller afkræftet om han kunne lide ham. Blaze kunne heller ikke lide at miste kontrol over sig selv, det skulle folk endelig ikke tro. Men han vidste også, at det var det eneste der hjalp og det havde været svært i starten, men nu voldte det ham ingen problemer overhovedet. Han lod sig løfte op og lagde sine ben om Skylar's hofte, for at kunne holde sig oppe. Blaze elskede at få opmærksomhed og han fik den også tit og endda helt uden at bede om den oftest. Det kunne han godt lide. Blaze lod deres hænder flette sammen og lod deres arme være over hans eget hoved. Han lod kysset forsætte og mærkede ham inde i sig. Han stønnede en anelse bag kysset. Han forestillede sig stadig det var Harry. At følelserne kom fra Harry og ikke Skylar, for ellers blev han også bare skræmt fra vid og sans.

”Du har bare ikke navngivet dit lem vel Blaze?” spurgte han let og hævede det ene øjenbryn. Det var da bare en smule for sjovt hvis han skulle være ærlig. Skylar holdte dog høfligt et grin tilbage, men han måtte også kæmpe en smule med det. Skylar ville aldrig navngive sit lem selvom det skulle være åååh så godt at gøre det. Det var en lidt for langt ude tanke hvis man spurgte ham. Det kom dog ikke fra hans borgerlige syn, men et syn han altid havde haft til tingene. Skylar vidste godt at Blaze ikke brød sig om hans borgerlighed, men ikke desto mindre var det blevet en del af Skylar. Skylar havde ændret sig fuldstændig da ham og Julian havde skulle til at læse økonomi. Selv Julian vidste ikke hvorfor den ændring var kommet hos Skylar, men det var også en masse små ting der havde fået Skylar til at ændre sig fuldstændig. Mest af alt var han flov over det liv han havde valgt at leve. Det meningsløse liv med sex og druk i lange baner. Skylar ville godt kunne lære at slå sig løs en gang i mellem, men kun fordi når sandheden om Blaze havde udnyttet ville slå ham så langt tilbage at han ville komme til at savne det i ny og næ det med at slå sig løs, men ellers samme borgerlighed. Skylar havde ikke elsket særlig mange i sit liv eller været forelsket heller, men en del af ham havde også været bange for at lukke folk ind efter han havde set hvad hans far havde gjort ved hans mor. Det var også derfor han hurtigt havde fundet vejen til livet i overhalingsbanen. Julian havde godt vist han ikke var Blazes type og Blaze var jo sådan set også kun Julians type når det kom til sex idet Julian i sidste ende ikke brød sig om Blazes måde at få opmærksomhed på da han i sidste ende var til de mere stille typer så det var sådan set ret så gensidig. Han nikkede ganske let til der var mange måder at være mand på. Det var der skam også i hans hoved, men det at kunne drikke en masse var bare ikke mandigt i hans hoved og ville nok heller ikke blive det foreløbig. Han så godt han rakte tunge af ham og prikkede let ud efter den uden at ramme den da Blaze var hurtigt nok til at trække den til sig igen. Han mærkede godt hans kærlige nap i hans underlæbe. Han rystede let på hovedet for at få sluttet deres diskussion for derefter at mærke hans tunge på sin brystkasse hvilket fik ham til at sukke lavt da det var ret så godt. Skylar mærkede benene rundt om sig præcis som det havde været meningen så han kunne hjælpe med at holde sig selv oppe også. Det at høre ham stønne var en dejlig lyd idet Skylar vidste at Blaze nød det ligeså meget som ham selv. Han nåede stille hele vejen i bund og begyndte at bevæge sig i ham hvilket gjorde at han selv begyndte at stønne bag kysset hvor Skylar virkelig ikke kunne ligge en dæmper på sine følelser for engang skyld. Skylar vidste jo slet ikke hvad han sætte i gang hos Blaze. Så havde han nok et sted forsøgt at dæmpe det, men Skylar var i sit blide humør og kunne derfor ikke ligge skjul på det om så han ville det. Han bevægede sig med ganske langsomme og blide stød selvom det i længden ville være hårdt idet de stod op og ikke lå ned, men Skylar var trods alt trænet og han ville hurtigt finde et mere normalt tempo blot fordi det ville blive hårdt andet i længden at være så blid. I sidste ende ville selv almindelig rytme være mere blidt end det de havde haft sidst.

Blaze grinte da han spurgte. "Selvfølgelig har jeg det. Det er sådan noget, man gør, når man er skide fuld med sin bedsteven og man virkelig bare stener for groft. vi skrev det faktisk ned, så vi var sikker på, at kunne huske det" forklarede han. Han tænkte ikke på om, det havde været sundt eller ej. Han havde bare gjort det fordi han var pisse fuld. Det var ikke fordi han gik rundt og kaldte sit lem for Willy til hverdag, og det kom han heller aldrig nogensinde til og han havde heller ikke noget behov for det. På noget som helst punkt. Han synes bare det var sjovt og alt andet lå der som egentlig ikke i det. Blaze syntes det var umådeligt sjovt at prøve på at provokere Skylar og alle hans borgerlige meninger. Blaze så ikke nogen mening i at ændre sig. Han kunne ikke se, at han drak for meget eller gik for meget i byen. Det gjorde han jo heller ikke. Ikke i føle sig selv - men alt var jo meget, når man spurgte Skylar - det syntes Blaze i hvert fald. Han kendte så ikke Skylar's grund til at stoppe med de liv, han havde levet. Blaze slog sig trods alt løs til hver eneste fest han var til. Heldigvis var det ikke noget Skylar så så tit, for så ville han helt sikkert nok være skuffet over Blaze. Det troede han i hvert fald. Blaze havde jo også svært ved at lukke folk ind, men det var af andre grunde end Skylar.. Han vidste ikke Skylar havde det, for han kendte ham ikke og han havde ikke gjort sig nogen tanke om at spørge. I bund og grund var han jo også ligeglad med Skylar lige nu, men det ville trods alt ændre sig. Når det gjorde, så ville Blaze også gøre sit bedste på at lære ham at kende. Julian var godt nok også kun Blaze's type, når det gjaldt om sex. Julian var en god ven og sådan noget, men han ville aldrig nogensinde kunne blive mere end det. Nok ville Julian kunne styre ham, det slet ikke det. Blaze ville dog bare være alt for trodsig ved en type som Julian. Var det Skylar - eller Harry or den sags skyld, så var han langt mere trodsig. Men han ville dog gerne provokere, men det var så heller ikke det samme. Blaze kunne godt se, hvad der var ved at være mand på den måde han var. Det var rock'n'roll, øl og metal. Det var sgu da nice, hvis man spurgte Blaze. Men han vidste godt, at Skylar ikke var enig. Skylar mente sikkert også, at metal var den værste omgang larm. Men det skulle han selvfølgelig ikke kunne sige. det var endnu en gang en af de idéer han ligeosm bare havde om Skylar og som var svær at komme af med. Men det var også et billede han havde fået, på grund af Skylar's væremåde. Det var jo også derfor, han havde troet at han var dårlig til sex og pisse kedelig. Men der havde det så vist sig at være fuldstændig anderledes. Blaze lod forsat sin tunge køre ned af hans brystkasse, da han kunne høre, at han kunne lide det. Blaze holdt sig oppe. Trods for at hans krop var lille, så havde han faktisk en del muskler. Han mærkede at Skylar var helt i bund og derefter hans bevægelser inde i sig og kunne mærke de var bløde. Han kunne mærke Skylar's følelser i kysset og det gjorde ham egentlig en smule bange. Blaze gengældte dog kysset og stønnede en anelse.

Han bed sig hårdt i læben for ikke at komme til at grine for meget og har heldigvis lykkeligt glemt at Julian faktisk engang i sin tid gjorde det samme med dem da de havde været yngre for som sagt var det flere år siden og han havde været så stang bacardi at han ikke kunne huske det. Det var nok også bedst for Skylar lige nu da han fandt det noget så ufattelig morsomt. Skylar kunne så af logiske grunde heller ikke huske hvad det egentlig var hans lem var blevet kaldt og han havde helt sikkert også været langt væk på stoffer på samme tid. Skylar ville heller ikke kunne tage det spor seriøst hvis Blaze virkelig kaldte sit lem for Willy til hverdag. Det var bare for morsomt og det ville han altid synes. Det var nok bare hans borgerlighed der synes det nu, men han havde jo også sin grund til han var blevet sådan. Skylar vidste godt at Blaze nød at provokere ham, men faktum var også det var svært at gøre ham sur og det ligeså meget var det som gjorde at Blaze morede sig med det. Skylar var dog bestemt og havde mange regler, men når de blev brudt blev han jo heller ikke rigtig sur så det var ikke fordi der var nogle konsekvenser som sådan. Det var også bare en af grundene til at Blaze blev ved. Skylar vidste det jo dybeste set godt, men han lod sig forblinde af sin kærlighed til Blaze. Det ville dog snart være slut for selv Skylar havde sine grænser til hvad han fandt sig i selvom det måske langt fra var noget som Blaze kunne forestille sig. Blaze drak for meget og det var ikke kun hvis man spurgte Skylar. Hvis man spurgte samfundet gjorde han det. Den eneste fordel ved at de ville komme fra hinanden var at Skylar ville være mindre streng hvad angik fester og alkohol næste gang han så Blaze efter det her for så ville han selv huske hvordan det var at drikke sig stang bacardi igen. Om det var godt eller skidt måtte blive op til Blaze selv at vurdere når den tid kom. Skylar ville sagtens kunne acceptere metal. Det var jo ikke fordi han var så kedelig igen bare fordi han var borgerlig. Det var ligesom hans gemte rum bare nogle ting han ikke vidste så meget og heller ikke noget han kunne se hvorfor han skulle. Skylar havde faktisk nogenlunde samme musik smag som Julian hvilket ville sige rock og helt op til metal. Skylar synes bare ikke det passede sig at vise at man kunne li metal når man var på hans alder og man arbejdede med det som han gjorde så derfor var det altid bare det som var i radioen og andre medier som Skylar hørte normalt. Også når det kom til alt det danse-musik der fandtes. Skylar havde bare modsat Julian en stor passion for japansk rock også hvor Julian stod en smule mere af. Hvis Blaze havde vist det faktum havde han sikkert også plaget om at tage til Japan for at tage til koncert. En ting som Skylar faktisk godt ville kunne finde på hvis det var et band han virkelig godt kunne li. Skylar kunne også finde på at tage til Japan bare for at se musicals som Black Butler. Blaze ville dog ikke komme til at opleve den side foreløbig fordi han ville nægte at se ham bagefter. Skylar mærkede godt forsat hans tunge over sin brystkasse hvilket fik ham til at give slip på sine nydelses lyde da han lige nu nød det her helt ekstremt. Skylar var godt klar over at Blazes krop indeholde holdte en del muskler. Blazes krop var den slags hvor man ikke skulle lade sig snyde af hvordan den så ud, men i sidste ende var det Skylar der havde flest. Eller retter. Størst muskler. Skylar mærkede hvordan Blaze gengældte hans kys og lagde ikke mærke til om det var de samme følelser der kom tilbage og kunne ikke fornemme om det skræmte ham eller ej da han selv lige nu var så opslugt af det var sådan en skøn fornemmelse at have sex med ham igen. Han bevægede sig ganske langsomt og ganske blidt. Det var ikke engang lange og hårde ryk lige nu, men blot langsomme og blide bevægelser. Skylar stønnede ganske højlydt og mærkede hvordan varmen fra vandet løb ned af hans krop i mens hans støn gav en let genklang i rummet sammen med Blazes egne støn. Det fyldte Skylar op med ekstra passion hvis det virkelig var muligt.

Blaze kunne nu godt forestille at det var noget Julian havde fundet på. Det var også ham, der havde fundet på det, den gang med Jerome. Der havde Jerome's reaktion også kun været, at han syntes det var sjovt på grund af stofferne og det, at han havde været stiv. Hver gang Blaze nævnte det, blev Jerome bare flov og sagde, at det hed hans lem i hvert fald ikke. Blaze var utrolig god til at huske, hvad han lavede når han var væk på stoffer og alkohol. Men der blev også optaget og taget billeder i løbet af aften og natten, og det var en af grundene til at det blev lige den del lettere. For det andet, havde han en rigtig god hukommelse. Blaze syntes kun det var sjovt at kalde sine kropsdele for navne, men det var ikke fordi han syntes at de skulle kaldes det til hverdag. Kun når det var ment i sjovt, for han syntes faktisk også selv at sådan noget kunne være for meget. Blaze havde jo hurtigt fundet ud af, at der ikke var nogen konsekvenser, når han brød reglerne. Også en af grundene til at han rent faktisk blev ved. På den anden side, så ville han faktisk altid bryde reglerne, lige meget om der var konsekvenser af det. Han var trods alt ret ligeglad, han gjorde hvad det passede ham. Desuden så var Skylar ikke hans far, mor eller værge på noget som helst punkt. han boede bare hos ham - og det gjorde ikke at Skylar havde nogen ret til at skulle bestemme overfor ham. Heller ikke bare fordi at de boede sammen. Det gjorde jo ikke Skylar til noget specielt som sådan. Hans mor havde heller aldrig nogensinde fået lov til at bestemme over ham og sådan var det jo bare. Blaze regnede jo ikke med, at Skylar skulle finde ud af, at han bare brugte ham. Men noget andet var så selvfølgelig også, at han blev skræmt af alle Skylar's følelser, så på et eller andet tidspunkt ville han også ha' stukket af. Så det var vel på en eller anden måde godt, at det var Skylar der smed ham ud. Blaze syntes nu stadig ikke at han drak meget. Han drak jo ikke hver weekend, men de weekender han drak, var så også fra fredag til søndag og også tit mandag. Og i ferierne var det over længere perioder. Og han nød det. Men Blaze ville jo nok højst sandsynligt nyde friheden. Blaze kunne virkelig godt lide metal - og han ville være ret ligeglad med hvilket job, han havde. Han ville høre det alligevel. Han kunne virkelig godt lide, hvordan metal rungede i hans hoved og fik alt hans aggression ud og hans frustration. Han følte sig virkelig væk i en anden verden, når han hørte metal og generelt rock. Blaze hørte sjældent det de spillede i radioen. Det meste af det, var ikke ham alligevel. Og de fleste fester han gik til, var alternative fester. Blaze kunne så også virkelig godt lide j-rock. Han ville også helt klart plage om at komme til koncert i Japan - men han havde flere gange været til konert med X Japan, da de trods alt boede i USA. Og havde spillet i både L.A og New York. Og det havde været så fucking awesome. Blaze ville så aldrig nogensinde bede Jaylen om at tage ham med til Japan. Han ville prøve selv at få råd til det, men det var nu svært når man ikke betalte teenagere så forfærdelig meget for deres arbejde. Blaze vidste godt at Skylar var stærkere end ham. Han ville bare ikke have at folk skulle tro at han var slap. Sandheden var jo at Blaze trænede, men at han ikke ville have så mange synlige muskler. Han havde meget let sixpack, når han strammede sin mave. ellers var den jo bare flad. Blaze nussede ham gennem hans hår. Han var stadig dybt skræmt, da han kunne mærke alle Skylar's følelser. Han måtte virkelig fokusere på at det var Harry og indtil videre gik det sgu egentlig meget godt. Det var Harry der var for hans ændre blik. Han stønnnede ind i mellem, og nydende. Han åbnede kort sine øjne, for at se et ansigt, der lignede Harry's helt voldsomt meget. Det var som at have sex med Harry igen. "Mmmh.. Mere..." stønnede han nydende.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar - Second time's the charm?  Empty Sv: Blaze + Skylar - Second time's the charm?

Indlæg  JeromeWinther Lør Nov 10, 2012 9:52 am

Skylar havde egentlig også fundet det ret så sjovt, men han havde for det første lidt glemt det og for det andet ville han ikke finde det særlig sjovt at blive mindet om at Julian havde navngivet hans lem. Han kunne heller ikke huske navnet, men hvis han kendte Julian ret så var det sikkert et eller andet lamt. Skylar selv havde aldrig kunne huske noget da han havde fået en del blackouts når han var i den tilstand og det var sikkert også en af grundene til at han ikke brød sig om at indtage al den slags ting. Han havde også gjort så mange ting som han slet ikke var stolt af længere. Nok var der normalt ingen konsekvenser når han brød reglerne, men det var ville der komme denne gang og endda en ret så hård en. Der ville også komme det fremover for at Blaze ikke skulle løbe om hjørner med ham når han nåede dertil. Skylar vidste jo godt han ikke var hans far og det var heller ikke det som han ville. Faktisk var det nok det sidste han ville da han virkelig ikke kunne klare sin egen far selv. Han ville bare gerne bestemme det fordi han havde bestemte regler i hans hjem. Han vidste lige nu heldigvis ikke at Blaze udnyttede ham for så ville han aldrig havde gjort det her. Så havde faktisk aldrig lukket Blaze ind for sin dør, men bare afskærmet ham fra sit liv fra starten af. Skylar vidste heller ikke at hans følelser skræmte Blaze for så ville han have prøvet at holde dem tilbage, men lige nu kunne han ikke fordi han var så fuld af passion lige nu og kunne virkelig ikke styre det. Det havde så også været bevist på sin vis. Han ville jo gerne have at Blaze skulle vide hans følelser da han gerne ville have Blaze skulle blive hans, men aften ville noget andet for de to. Skylar kunne godt li metal, men man kunne ikke se det på ham. Generelt var der mange ting hvor Blaze ville blive chokeret hvis han vidste det. Blaze kendte jo heller intet til Skylars vilde ungdom, men det ville være tydeligt når Blaze var ude af hans liv igen. Skylar vidste godt de havde holdt koncerter i USA og han havde da også været med til dem. Skylar elskede trods alt den japanske kultur og pop kultur. Ellers havde han heller aldrig valgt at starte et forlag der havde med manga og den japanske kultur at gøre. Skylar ville give Blaze den oplevelse om så Blaze ikke ville tage imod det eller ej for faktum var at Skylar synes at Blaze skulle af sted når han holdte ligeså meget af Japan som Skylar selv gjorde hvis ikke næsten mere. Skylar mærkede hans nus igennem håret og nød det lige nu. Det hele var så blidt og perfekt lige nu. Han vidste godt at Blaze havde nogle muskler og havde godt set hans svage sixpack, men så længe den kun var tydeligt når han ville have at andre skulle se den så gik det nok for Skylar var mere til fyrer med en flad mave. Han var dog alligevel stadig stærkere end Blaze. Skylar havde som sådan heller ingen præferencer for køn og alder, men alligevel lå den meget som Julians med unge fyrer og piger på hans egen alder. Han ville dog ikke have noget mod fyrer der var på hans egen alder for hans Ciel tattoo betød ikke han foretræk unge fyrer, men fordi Julian engang havde kaldt ham Sebastian og drillet Skylar med sin forkærlighed for anime og manga. Han hørte hans tiggen efter mere og sætte tempoet en ganske let smule op, men han var stadig lige blid ved ham da han lige nu nød det her. Han kyssede ham blidt på halsen og fik vandet i munden mens han stadig bevægede sig i ham og nød lige nu det varme vand ned over deres kroppe. Han var så sprang fuldt af lidenskab lige nu.

Blaze ville nu heller ikke give sig til at finde ud ad om Skylar's lem nu også havde et navn. men det kunne selvfølgelig være sjovt, hvis Julian stadig kunne huske det, og begyndte at fortælle ham om det. Så ville han have noget at mobbe Skylar med. Og Blaze kunne godt lide at mobbe Skylar trods alt. Det var nemlig altid sjovt. Han selv havde også tit haft blackouts og sådan noget, men for det meste var han faktisk rigtig god til, at huske hvad han havde lavet. Nogen af tingene var selvfølgelig lidt mere væk end andre, men sådan meget af de sjoveste og vigtigste ting, kunne han i hvert fald godt huske. Men han havde nu et behov for at feste, og det skulle Skylar ikke lave om på. Han havde brug for den frihed, han fik ved det. Han havde generelt brug for at komme ud, og han havde brug for at drikke og tage stoffer. Ellers kunne han på ingen måde blive glad igen. det troede han i hvert fald. I øjeblikket drak han jo, fordi han på ingen måde var glad. Han havde mistet, den person, han elskede allermest. Det var på ingen måde fair, at bede ham om at stoppe. Når han så ville væresammen med Skylar, ville han selvfølgelig ikke drikke for at være glad, men drikke, fordi han synes det var sjovt. Men også fordi han ligesom havde behovet og det skulle Skylar forstå. Og så skulle han ikke bestemme om han måtte eller ej. Hvis han var bekymret for, hvad der ville ske, så måtte han jo bare tage med. Blaze ville ikke have nogen erstatnings far. Det havde han også gjort tydeligt, overfor sin stedfar - der ikke kunne lide ham i forvejen. Han ville mest af alt, have sin far tilbage. Og når nogen nævnte hans far, så blev han som et barn. Han kunne heller ikke lide at se på andre, der var sammen med deres far. Det gav ham endnu mere skyldfølelse. Blaze blev jo skræmt helt vildt af, at han ikke lagde skjult på det. Han valgte jo så bare bevidst at fokusere på, at det var Harry der gjorde det. Han ville ikke tænke på alle de følelser, Skylar lagde i det. Det var jo på ingen måde gengældt. Han havde jo ikke tænkt sig, at udnytte ham fra starten af. Han havde bare prøvet på at komme i seng med ham, men det ville han ikke. Det var først da, at Skylar selv lagde op til, at det var gået op for Blaze at Skylar kunne lide ham. Og der skulle det udnyttes. Men det havde som sagt aldrig været meningen fra starten af. Det var bare kommet hen ad vejen. I følge Blaze var det jo Skylar's egen skyld. Han havde aldrig nogensinde sat sig ned og tænkt: Nu vil jeg lære Skylar at kende. Men det ville han, når hanblev forelsket i ham. men Skylar kunne så heller ikke prale af, at kende Blaze. Det var det kun Jerome der sådan rigtig kunne, selvom Harry havde kendt ham rimelig godt også. Blaze foretrak den japanske rock kultur. Og generelt hele den alternative kutlur. Man var så sindssyg fri. Og man kunne vise sin stil frem og endda blive det næste store modeikon. Og det kunne selvfølgelig være nice, hvis han selv blev det. Han havde også mange ting, han gerne ville købe i Japan og opleve der. Han ville dog ikke kunne tage imod sådan en rejse, for han ville ikke mene, at han havde fortjent den. Blaze var kun til fyre, men han lod lige nu som om hanvar til piger, fordi drenge kun sårede ham. De skulle helst også være ældre end ham, men det gjorde ikke noget at de var på samme alder. Men når de var ældre, var der også større chance for, at de også var på samme niveau som han var. Blaze kunne nu godt lide at sige, at mobbe Skylar med hans Ciel tatovering. Det var sjovt. Han mærkede at tempoet blev sat op og klemte sine negle ind i hans hud. Han mærkede kyssene på halsen og blottede den. Han nød også det varme vandover sin krop. Det hele var egentlig meget godt lige nu. Han stønnede nydende og en anelse højt også. Fokuserede på, at det var Harry, han var sammen med, ikke Skylar.

Julian kunne sikkert godt finde på at sige at Skylars lem havde et navn hvis bare han var stiv nok og han fik talt over sig i en eller anden rus der som sådan ikke var ukendt for Julian at have engang i mellem stadig selvom han næsten lige var blevet 28 år. Julian levede det liv han nu engang gjorde og han nød at slå sig løs på sin egen club engang i mellem. Han var så heller ikke i en alder hvor det bare var pinligt hvis han slog sig løs så det skulle nydes en del hvis man spurgte ham. Skylar havde godt nok også kunne huske det meste af sine drukturer da han var yngre, men det ændrede ikke på at han havde foragtet i sidste ende at vågne op med en tilfældig næste morgen og ikke kunne huske hvem personen var eller hvor man havde samlet dem op henne. Det hele havde mindet ham en anelse for meget som hans såkaldte far og det var nok det sidste han ville sammenligne sig selv med. Skylar vidste jo ikke at Blaze var ulykkelig, men hvis han havde vidst det havde han i sidste ende nok rådet ham til ikke at drikke alligevel af den grund det var en usund grund til at drikke. Det kunne Skylar trods alt relatere til da han selv havde gjort det da han havde været sur på sin far var han jo begyndte at feste vildt sammen med Julian og det havde egentlig bare skubbet hans sorg ind i hans indre for at gøre det hele værre da den var kommet frem igen. Skylar ville jo netop være bekymret for der ville ske og uanset hvad ville han jo tage med alligevel. Det ville han så også gerne nu, men han vidste det ikke helt på samme måde som han ville komme til når Blaze engang havde kommet til fornuft og var begyndt at falde for en meget afvisende Skylar. Skylar ville slet ikke være hans erstatnings far af nogen art. Skylar holdte jo inderligt af ham og kunne slet ikke skjule det lige nu om så han ville det. Han var så dybt forelsket i ham at han var blindet af det hvilket i sidste ende ville koster Skylar noget så dyrt. Skylar kendte dog egentlig ikke Blaze særlig godt, men han mente ikke det var fortiden der betød om man kunne være forelsket i en person i nutiden og han kunne altid nå at indhente Blazes fortid. Det troede han i hvert fald selvom alle broer stod overfor at blive brændt før han ville vide af det. Skylar kunne ikke se hvordan det kunne være hans egen skyld han blev udnyttet. Han havde ikke bedt om det selv bare fordi han havde gået i seng med Blaze uden at vide om hans følelser var gengældt. Skylar ville faldt hårdt tilbage i sit gamle mønster da han ville miste fodfæstet en helt del og han ville også ende med at være ligeglad med Blaze når ikke hans hjerte talte for ham og hev i ham med tanken om at Blaze kunne være kommet noget til. Det var også derfor han ville drukne sine sorger i alkohol så godt som han nu kunne komme til. Skylar havde bare ledet sig rive med af sine følelser og måtte betale prisen for det. Skylar nød den måde Blaze stønnede på mens han mærkede hans negle i sin hud og forsætte i det nye tempo han havde fundet sig. Skylar kunne slet ikke få nok lige nu og kunne ikke lade være med at være så blid ved ham som han nu var idet han virkelig nød Blaze på en helt anden måde end han havde gjort det før. Blaze var noget helt specielt for ham og det kunne ingen tage fra ham igen. Ikke lige nu i hvert fald. ”Åh Blaze” stønnede han højlydt med en stemme der sikkert også mindende om Harry’s mens han lakkede mod sin egen undergang selvom der stadig var tid endnu inden han ville komme.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar - Second time's the charm?  Empty Sv: Blaze + Skylar - Second time's the charm?

Indlæg  JeromeWinther Lør Nov 10, 2012 9:53 am

Blaze havde også tit overvejet om han skulle drikke sig stiv sammen med Julian. Han var sikker på, at der ville komme mange spændende historier ud af det, og dem kunne man jo egentlig altid bruge. Blaze var ligeglad med hvor gamle folk var, når de tog i byen. Så længe de var mellem 15-35. Når det var alt derover, kunne det godt virke en smule nasty og mærkeligt. Især hvis de prøvede på at lægge an på en samtidig. Blaze havde den regel, at han i hvert fald ikke skulle have en på fyrre, med den alder han selv havde nu. Der satte han sin grænse. Blaze savnede dog at kunne tage på Underground – han var mest af alt flyttet hertil, for stadig at kunne være tæt på Jerome. At der så var en der lignede Harry – gjorde det så kun endnu bedre. Han savnede dog stadig L.A og Julian. De fleste af hans minder var i den by. Både gode som dårlige. Han havde så også været der i kort tid – der havde han mødt Scott. Egentlig savnede han Scott, selvom han ikke havde noget for ham på den måde. Scott havde trods alt bare været en af hans rigtig gode venner. Blaze vidste jo godt, at det ikke var sundt at drikke, når man var ulykkelig. Han gjorde det bare alligevel. Sandheden var at Blaze var rigtig god til at lade som om, at han var glad. Og han spillede på det. For han ville ikke have, at nogen skulle prøve på at hjælpe ham. Det måtte kun Harry, men han var der ikke længere. Harry havde gjort, at Blaze ikke skar i sig selv. Det var så kommet igen. Denne gang var han sikker på, at det ikke ville forsvinde igen. Desuden så ville Blaze ikke mene, at man ville kunne sammenligne deres sorg på nogen som helst måde. Men nu kendte ingen af dem hinanden særlig godt. Han var selv utrolig lukket, og han hadede at betro sig til andre. Og ja, han vidste da godt, at fortiden ikke gjorde noget for den man elskede. Men det gjorde noget for forståelsen af det menneske, man elskede. Plus, der var en ting, der hed, at man gerne vil vide alt om den man holdt allermest af her i verden. Og det var egentlig mest af alt bare en kendsgerning. Blaze havde drukket siden han var 12-13 år gammel. Han havde kendt en masse ’voksne’ mennesker, og de lod ham ryge og drikke, som det behagede ham. Så Blaze var lynhurtigt trukket ind i det – han mente dog ikke, at han havde haft sex i nogen form for tidlig alder. Han havde været tretten, og det var jo egentlig ikke et tidligt tidspunkt at have sex på – hvis man spurgte ham. Han kunne næsten ikke huske noget af det, andet end det havde været med Julian og at de lige havde mødtes den dag. Alt andet var jo egentlig bare historie. Han kan dog huske, at han havde helt vildt ondt i røven bagefter. Blaze ville jo i sidste ende falde for Skylar, men han ville dog alligevel holde af Harry. Det havde trods alt været hans første kærlighed, og han betød virkelig meget for ham og ville nok også altid gøre det. Og han havde utrolig svært ved at give slip. Men Blaze kunne godt se, at det var Skylar’s egen skyld, at han blev udnyttet. De var ikke officielt i et forhold eller noget som helst, så han kunne jo gøre, hvad det passede ham. Det var jo ikke hans skyld, at Skylar var blevet forelsket i ham. Blaze ville i starten bo på gaden og egentlig mest af alt bare syntes, at det var fedt. Han ville dog ende med at flytte ind hos Alex. Af en eller anden grund kunne han ikke få sig selv til at spørge Jerome efter hvad der var sket. Desuden så boede Jerome jo også hos Curtis. Så det var egentlig lidt trist. Blaze hørte godt at Skylar stønnede hans navn, og han holdt sine arme tæt omkring ham, mens han nød tempoet. ”Så goo..goodt” stønnede han nydende. Han vidste godt der ville gå tid før Skylar kom. Lige nu fokuserede han dog på det var Harry, så for hans gjorde det egentlig ikke oget som helst.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar - Second time's the charm?  Empty Sv: Blaze + Skylar - Second time's the charm?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum