Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

2 deltagere

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Ons Sep 18, 2013 8:03 am

Så det, du siger er egentlig at de ingen hjerne har men alt de har er deres flotte udseende og deres forældres penge? *hæver et øjenbryn da man vel er en Campbell og man bestemt ikke er dum i den familie. Smiler da han er færdig* hvad skal vi nu?

Nej aldrig. Vi har altid ret! Sådan er det at være en Campbell. *griner* jeg kan godt lide at være stoned. Jeg gider bare ikke være det hele tiden, hvis du forstår *lader sig hive ned af sidegaden og kigger på ham og hæver derefter et øjenbryn* hmmmmmm... jeg tror godt jeg vil nøjes med 25 % af dig. Gider ikke dele dig med min storebror, det er lidt gustent Alex *driller bare tilbage og venter på de kan blive stoned*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Ons Sep 18, 2013 8:29 am

*nikker ganske let* Ja dem jeg har mødt her er sådan og det er virkelig bare ikke mig. Jeg vil gerne have en der har noget mellem ørene. Ellers keder jeg mig i længden. Nogle gange forstår jeg ikke hvordan mine klassekamerater er kommet ind. Jamen jeg har fri nu. Måske en kop kaffe?

Ja, ja putten lil. Du har seriøst spist noget du ik kan tåle *griner af hende* Jamen det er da ellers sjovt at være det hele tiden.. Eller.. Nej.. Egentlig ikke *bider sig let i læben bare ved tanken. Det ville være for meget at flygte fra alt og vil man ikke* Så skidt da. Bare det kun er på venskabsplan. Tror lidt Loke ville blive rasende hvis vi ever lavede andet *griner da man driller og ville egentlig aldrig kunne gøre det mod Loke*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Tors Sep 19, 2013 6:57 am

Det kender jeg godt, det er utroligt med hvilke typer man lukker ind. Men generelt, gider man så at være sammen med nogen der er meget dummere end en selv? *smiler og nikker* meget gerne. Jeg er her kun fordi jeg besøger Loke, så jeg har ingen timer *griner lidt*

Nøh, det tror jeg i hvert fald ikke, at jeg har *griner bare af hans kommentar* Nej der kan du selv se, det er ikke sjovt at være skæv hele tiden *kunne slet ikke forestille sig hvordan det ville være at skulle være hele tiden. Mmmh, det tror jeg så også han ville og ærligtalt, så vil jeg kun være din ven Alex *smiler venligt til ham*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Tors Sep 19, 2013 7:41 am

*ryster ganske let på hovedet* På ingen måde og resten er af dem er forsnottet rigmands unger der ikke er spor taknemlige over hvor de er henne i verden *lever godt nok selv i en rigmandsfamilie, men kan godt huske sine mere trænge kår og er derfor glad for at man har en chance* Hvor gammel er du da siden du bare sådan kan besøge Loke? *hæver øjenbrynet let*

Det tror jeg så du har. I har godt nok ikke altid ret. Det ville være skrækkeligt hvis I altid havde det. Så ville jeg slet ikke være her mere *griner let for sig selv da man trods alt aldrig så meget som to sekunder har overvejet selvmord. Heller ikke i hårde tider. Blot drukket sig selv ned* Så pyt da. Det er faktisk ikke super rart. Du skal ikke prøve det *ryster på hovedet af sig selv og sine egne dumheder* Ærlig talt Gers så tror jeg heller aldrig vi ville kunne fungere på andet plan *køber deres hash og betaler slet ikke da ens pusher sidder i klemme hos Alex på anden måde* Nåh, men tag en *rækker sin lille pakke ud mod hende med 4 i for at stoppe de to andre ned i smøgæsken man har af metal*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Tors Sep 19, 2013 8:02 am

*lytter lidt til det han siger og nikker lidt* jeg tror bare dumheden er udbredt ved de fleste. Men hey.. hvad de ikke har, gør bare de er nemmere at lege med *smiler drilsk og lever ikke decideret rigt, men heller ikke fattigt. Har hvad man har brug for, bortset fra en rask mor* jeg er 17, men mine forældre er ved at flytte til byen, fordi min søster bruger meget tid hos Loke og han trøster hende meget og mor er indlagt her og sådan. Så.. jeg er her bare på forhånd og besøger Loke *smiler bredt*

Hmm, det kan diskuteres Alex. Men om vi så ikke altid har ret, så vil vi i hvert fald gerne have det og det er det, det handler om når det kommer til stykket *har været langt nede og overvejet selvmord. Har også ar forskellige steder men det er dækket med tatoveringer* Det har jeg heller ikke lyst til. Efter at have været døddrukken i en uge, så har jeg ærlig talt fået nok *smiler til ham og griner så* tror jeg så heller ikke. Loke må sgu godt beholde dig for sig selv *tager imod pakken og tager en* tak *finder sin ligther og tænder op for den og tager et stort hiv og holder det nede i lungerne i noget tid, inden man puster ud* den er god *smiler*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Tors Sep 19, 2013 8:21 am

Tror jeg desværre du har ret i, men ja så sandt som det er sagt. Jeg gider bare ikke lege med noget som er alt for nemt. Det bliver kedeligt i længden. *nikker mens man lytter og rejser sig så de kan finde en kop kaffe på en café* Trøster hende siger du? Indlagt med? *hæver øjenbrynet og har delvist lyst til at udnytte Gersime lige nu, men også dels lyst til at holde om hende. Dog vil man glemme sidste delen ligeså snart man ser hende da man hader hende* Er du 17? Wow.. Det troede jeg ik *er virkelig oprindeligt forbløffet*

Jamen I kan slet ikke tåle at få ret hele tiden. Gal verden ville falde sammen så *griner en smule af det og ryster så på hovedet* Nej I skal helt klar ik ha for meget ret *har kun gjort det dumme at lade sig smide i fængsel for at komme væk fra alt, men hvis Loke gjorde det samme som Matti havde gjort ville man ende med at blive mere vred og såret og ville slet ikke kunne love for hvad man så gjorde* Jamen godt *nikker bare let enigt* Bestemt. Kvali shit fra din svoger. Lille luset pusher *har et kækt smil over sine læber og pusheren forlader dem. Alex selv tænder sin og tager et hvæs*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 21, 2013 5:01 am

Det forstår jeg godt, det er også al for kedeligt *siger det med et glimt i øjnene. Kan selv være naiv, når man elsker nogen men kan godt finde på at bruge andre til sin egen fordel derudover. Hæver et øjenbryn* Kender du Gersimi? Men vores mor har kræft og dør højst sandsynligt af det. Og hende og mor har et meget tæt forhold, mens jeg er mere knyttet med min far *smiler ganske let, selvom man ikke kan lide at snakke om det* Hvor gammel troede du jeg var? *lyser op i bredt smil og går ud af kantinen, da man bare godt vil videre da man nyder hans selskab*

Jo vi kan da så, vi kan godt tåle at få at vide noget vi allerede ved *griner og ryster på hovedet* jo vi skal! Vi er så dejlige at det skal vi *har selv gjort dumme ting, men på en hel anden måde og jo da også i kærlighedens navn. Men har så aldrig oplevet at en kæreste var hende utro. Har bare været i forhold hvor der var evig magtkamp og det var trætende i længden.* fuck ja *griner og tager et hvæs mere og nyder at mærke røgen i lungerne. Efter at have røget den, hopper man op på Alex og lægger sine arme om hans hals* vi skal i byen og du er min ganger! *fniser*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 21, 2013 5:25 am

Ja meget endda *nikker let for sig selv* Ja jeg gør. Eller.. Kender og kender. Jeg har mødt hende et par gange, men hun er vist ret så gode venner med en af mine venner som hedder Alex. Som så også er Lokes kæreste *tilføjer kun det sidste da det sikkert giver mere mening for hende* Ahh ja ok *kan bedre forstå nu* I don't know. På alder med mig og ikke et år yngre

Neeej I kan så ej *ryster på hovedet af hende* Dejlige ja, men I kan ik tåle at få ret hele tiden *griner bare en smule selvom man mener det* Jamen klart vi skal i byen, men hvis jeg skal bære dig så hop lige ordentlig op din skøre skid. Du sidder af lort til *hopper et par gange for at Gers sidder bedre selvom hun allerede er oppe på ens ryg. Begynder så at gå og vil komme til at møde Tyler helt tilfældigt og lokke ham med i byen*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 21, 2013 8:33 am

*lytter til alle navnene og nikker* okay så et eller andet sted langt ude *griner lidt og smiler da han har troet hun var ældre* der er så heller ikke mange dage til jeg bliver 18, men altså.. *smiler venligt og går ud mod gaden og følger med ham. Får så øje på Gersimi oven på Alex' ryg og løber hen mod hende og ligger sine arme om hende* hej søs!

Jo vi kan *nikker bestemt da hun mener de godt ka, men ved inderst inde godt at de kan de altså ikke* jamen så fint da *lader ham hoppe og sidder så ordentligt op på ham* hyp hyp ædle ganger! mod byen! *griner da det bare er så sjovt. Får så øje på sin søster efter noget tid og hopper ned og krammer hende* jamen hej Freja. *får øje på Tyler og stirre bare på ham* jeg ser du har mødt Tyler *vinker til ham, trods for man ikke fatter hvad man har gjort ham*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 21, 2013 8:49 am

Ja noget i den stil *nikker ganske let til det passer meget godt sammen* Jamen jeg bliver 19 i år bette så jeg vil stadig være ældre end dig *griner let for sig selv. Får ikke øje på de to andre før Freja sætter i løb. Et svagt suk glider over læberne da man ser Gers. Går dog roligt derover for så at vinke mod Gers* Hey I to

Jamen jeg er på vej *griner og har det selv sjovt. Får pludselig øje på de andre og lader Gers hoppe ned* Hopper du op igen putte? *griner let til Gers og laver high five til Tyler* Tyler. Cheer fucking op. Ellers får du fandme intet sjovt tobak

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 21, 2013 8:56 am

Bah, jeg er da bare ligeglad! Jeg er sød og dejlig *fniser lidt. Giver slip fra sin søster og kigger fra Alex og så til Tyler* Sjov tobak? Ligesom hash og sådan noget *kigger hen på sin søster og kan se hun er påvirket i hendes øjne, da de er røde og bider sig i læben* sjovt nok *smiler og tager fat i Tylers hånd, da han er så hyggelig* skal vi ikke tage med dem?

*hopper op på Alex igen og griner* selvfølgelig søde. Det er meget sjovere set oppe fra *kigger på Tyler og griner bare* cheer up, dude. Der er ingen grund til at være emo hele livet, vel. Kom hyp hest! Vi skal i fucking byen og vi kan tage Freja med *klapper ham på måsen, da han skal sætte i galop nu. Er ret så ligeglad med Tyler lige nu da man godt ved, at han ikke kan lide hende andet end når han er stiv til tider*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 21, 2013 9:09 am

Ja det siger jeg da heller ikke du ikke er *blinker ganske let til hende da man er enig med Freja* Ja lige præcis. Hash. Sådan noget Alex tager lidt for meget af *giver ham blikket med at han skal holde sin kæft da man også selv gør det* Jeg er fandme ikke emo Gers *tænker bare videre i sit hoved at man så en man ikke gad. Mærker taget i hånden og nikker ganske let* Jo klart Freja. Hvis du gerne vil så gerne

*ligger godt mærke til blikket og siger bestemt intet til Freja om det. Ved også godt hvorfor Tyler ikke bryder sig om Gers og synes bare han er for dum siden han gerne ville hende før han vidste hvem det var* Snak pænt til hinanden *ryster på hovedet af Gers og Tyler. Mærker klappet i røven og griner af hende* Skal lige gi Tyler sit tobak. Vil du også ha? *spørg Freja og finder med lidt besvær sin æske frem og rækker det ud mod Tyler*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 21, 2013 8:39 pm

*Kigger hen på Alex og griner bare* nååå.. okay så *smiler bare, har prøvet det før og har da heller ikke noget imod det. Kan dog bare bedre lide at være fuld end at være omtåget. Kigger på Gers og Tyler diskutere kort og kan godt fornemme de ikke bryder sig om hinanden* det vil jeg gerne *begynder at gå, da man altid er med på at have det sjovt* Og jo tak, jeg vil også gerne have. *vil ikke stå tilbage overfor sin søster*

*Den eneste grund til man ikke grund til man ikke kan lide Tyler er fordi, han ikke kan lide en selv og derfor gider man ikke bruge energi på det* Selvfølgelig Alex. Loke vil jo heller ikke have vi taler grimt til hinanden *smiler bare, da man har fået at vide at Loke at Tyler ku li ham..* baaah! Det er da sjovere at du er i galop *lader ham give ham tobakken og klapper ham i måsen igen*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Søn Sep 22, 2013 2:57 am

*Kan godt li at være både fuld og langt væk alt efter humør, men siden Gers er der vil man bare gerne være væk så man ikke skal tænke på hun også er der for at ligge vildt an på Freja senere. Ligger godt mærke til Gers' smil og er egentlig ret så ligeglad med om hun ved at man har kunne li Loke eller ej da det ingen hemmelighed er* Jamen så gør vi det Freja *sender hende et varmt smil og tager hendes hånd igen og tager en joint til hende for at tænde den for hende*

*Ved godt hvorfor Tyler ikke kan li Gers af den simple grund at Tyler tænker på Loke når han ser hende og derfor kan Tyler kun holde Gers ud når han er påvirket for så tænker han ikke på Loke eller at Gers ikke havde sagt det var Lokes søster* Hyggeligt at møde dig. Freja ik? *spørg hende med et smil inden man mærker klappet i røven og griner af Gers* Så kan Tyler og Freja jo ikke følge med fjolle

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Søn Sep 22, 2013 7:45 am

*kan nu aller bedst bare lide at være stiv, da det for det meste bare er nok til at man har det sjovt. Holder bare fast i Tylers hånd og synes han virker ret så dejlig og magter næsten ikke og hører på Gers og Tyler* Jo jeg er Freja. Og jeg gætter på du er Lokes kæreste, Alex *smiler venligt til ham*

Det er da lige meget Alex! Så må de bare lette deres fede røv og gå noget hurtigere. Det skal da ikke begrænse os vel? *griner og holder godt fast i ham, da man ikke har lyst til at falde ned. Men samtidig kan man også godt lide hans selskab, da Loke ret så tit omgås nogle fede personligheder og man altid godt ha' ku lide de venner Loke har haft efter han er flyttet til USA*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Søn Sep 22, 2013 8:06 am

*synes nu også at Freja virker sød og kan bestemt allerede godt li at være nær hende* Så du kan ikke være sød ved din egen søster huh Gers? *er faktisk en del mere glad nu og vil derfor ikke have det vilde mod Gers i den her tilstand*

*nikker ganske let inden man griner let* Hva afslørede mig? *griner videre da man ikke kan lade være* Men smukt navn må jeg sige. Sikke en masse guddommelige navne i en familie *bredt smil over sine læber* Gers lad nu de andre følge med *griner af hende og hopper let på stedet med hende. Kan nu også godt li Gers og synes Tyler skal give hende en chance mere*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Man Sep 23, 2013 7:03 am

*kan ret kort tid efter mærke jointen virke og smiler for sig selv, da man er i sin egen sjove lille verden* Du er sådan en rigtig Loke type, tror jeg *smiler bare til ham og griner da han mener man har et guddommeligt navn* mmmmh, man må også gerne opføre sig som en, når man har sådan et navn, ing? *stopper op da de når frem*

Jeg er altid sød ved min søster Tyler. I modsætning til mange mennesker er det en evne jeg besidder *smiler drilsk og griner da han hopper på stedet* naaaah, så må Tyler jo bare være ligeså stærk som dig Alex og selv være hest *griner og hopper ned da de er fremme* god hest *kysser hans kind som belønning*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Man Sep 23, 2013 7:24 am

Seriøst Alex du skal ik give dem gode idéer *griner selvom man ik har noget mod at Freja føler sig gudommelig. Bukker sig en smule da Gers siger man må lege hest så Freja kan komme op og begynder at gå med hende på ryggen* Såå tung er hun heller ik

En Loke type? Hva er nu det? *griner bare en smule af hende da man ikke er helt med* Jamen selvfølgelig må I det. Så mangler vi bare lille bitte Loke *griner en smule for sig selv da Loke trods alt er ældre end en selv* Tyler? Stærk. Ej det vil jeg se før jeg tror det *lader hende hoppe ned da de er fremme*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Tirs Sep 24, 2013 6:35 am

Synes da godt han må give os gode idéer *griner en smule og føler sig ikke guddommelig som sådan, laver bare en anelse sjov med det. Hopper op på Tylers ryg og lægger sine arme om hans hals* en Loke type er bare sådan en som dig. *griner da han mener at Loke er bitte* hmm, det gør vi vel.. ring til ham hvis du gerne vil ha' din kæreste med

En Loke type er sådan en mærkelig en *hvisker det i Alex' øre og griner bare lidt* tror heller ikke Tyler og stærk *ignorer det der med at ens søster ikke er særlig tung* nååh, vi må hellere gå ind *går ind på diskotekket*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Tirs Sep 24, 2013 6:43 am

Synes jeg ikke *griner det en smule. Synes nu at Freja skal behandles som en gudinde, men kun fordi Gers er der og Freja skal have det bedre end nogen anden lige nu. Mærker hun hopper op og armene omkring sin hals for så at gå. Kigger over mod Alex der godt kender hans blik*

Ej idag er det Champell pigerne der skal forkæles. Han kan blive det når jeg kommer hjem *nikker for sig selv og skriver hurtigt Loke en besked om at man er sammen med Freja og Gers og han nok ikke bør komme forbi da Tyler er der* Ja. Let's rock! *tager Gers i hånden for at gå derind*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Tirs Sep 24, 2013 6:50 am

Baah *hopper ned da de er fremme og går ind, selvom man jo egentlig langtfra er gammel nok. Går direkte op til baren, da man gerne vil have noget alkohol med det samme*

Fuck ja, vi er også alt for dejlige til ikke at blive forkælet, ikke Freja? *smiler for sig selv og nikker for at understrege det Ser godt Alex skriver til Loke, men er helt sikker på Loke faktisk er ligeglad og kommer alligevel* FUCK YEAH! *tager Alex i hånden og går derind*

*Loke ser smsen og besutter sig for at tage derhen, bare for at irritere Tyler*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Tirs Sep 24, 2013 6:57 am

*er ligeglad med om Freja er gammel nok da man jo heller ikke er gammel nok selv. Tager Freja i hånden og fletter deres fingre sammen* Er de så faktisk *siger det med et glimt i øjet*

*Ved godt et sted at Loke sikkert er ligeglad, men håber nu at han for once vil følge det da man ikke har tænkt længere grundet hashen* Jeg giver første omgang hvis alle siger hvad de skal have

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Tirs Sep 24, 2013 7:37 am

*fletter sine fingre sammen med hans og står tæt op af ham, da man virkelig nyder hans selskab. Smiler da Alex vil byde dem på noget* det er vi da.. vi skal altid forkæles *fniser og bider sig i læben* hmm.. en øl tak

Yay, Alex er dejlig *kigger hen mod Tyler og ens søster* Ih, hvor han bare flirter med hende. Det er jo usmageligt *hvisker det til Alex* og jeg vil også gerne have en øl.

*Loke går derind også, og møder dem oppe i baren og prikker Alex på skulderen, da man vil have hans opmærksomhed*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Tirs Sep 24, 2013 7:48 am

*Lader Alex bestille* Vil du ikke med ud og danse? *har kun lige taget en tår af sin egen øl og vil bare være nær hende lige nu. Har et glimt i øjet og har bestemt tænkt sig at score hende for aften*

Hvorfor er det usmageligt? *hæver det ene øjenbryn og tager imod sin egen øl da man har bestilt 4* Er du jaloux Gers? *kan virkelig ikke følger hende lige nu. Vender sig om da man mærker en prikken på skulderen* Gud hey skat *udbryder det overrasket* Skat for helved du høre virkelig ikke efter *kysser ham på munden*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Tirs Sep 24, 2013 7:58 am

Jo det vil jeg gerne *smiler bredt og tager hans hånd efter at have taget en tår af sin egen øl og har vinket til Loke. Ville så heller ikke have noget imod at blive scoret af ham*
Fordi han ved vi begge er i familie med Loke, men han har noget imod mig. Derfor er det. Og jeg er ikke jaloux, og det er foruden det min lillesøster *smiler bare lidt til ham og tager en tår af sit drikkelse. Vinker til Loke da man ligger mærke til ham*

*vinker til sine to søstre og smiler til Alex* nææh, I skal da ikke have det sjovt uden mig vel? *gengælder kysset* hvad så? Hvad laver han sammen med Freja? *stiller sig ved siden af Alex og bestiller noget at drikke til sig selv*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 2 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum