Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

2 deltagere

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 6 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Ons Okt 09, 2013 7:37 am

*Vil gerne have et mærke, men så skal Alex i hvert fald også have et. mærker tempoet blive sat op og stønner en anelse højere da det er virkelig godt. Køre sine hænder ned af ham og bider ham så en smule ned af halsen*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 6 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Ons Okt 09, 2013 7:41 am

*Mærker bidet i hals og stønner kort en smule højere* kom.. Kommer hvis du ikke stop.. stopper *hentyder til bidet da det vil gøre at tingene går en del hurtigere da man virkelig nyder det noget så skrækkeligt lige nu*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 6 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Ons Okt 09, 2013 7:47 am

*hører godt det han stønner, men har ikke lyst til at stoppe* e...er selv tæt..tæt på *stønner det ind mod hans øre, som man så også bider i en enkelt gang, inden man igen bider ham ned af halsen*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 6 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Ons Okt 09, 2013 7:50 am

*nikker for at vise man har hørt det og bliver om muligt mere tændt af at få det hvisket sådan ind i øret* haaaa *hiver efter vejret da man mærker bidet igen og der skal ikke mange ryk til før man faktisk kommer dybt oppe i Loke. Hiver stadig en smule efter vejret og ligger sig halvt ind over Loke uden at være for tung* hvor jeg dog elsker dig skat *hvisker det lavt og en smule udmættet inden man trækker sig ud af ham*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 6 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Ons Okt 09, 2013 8:11 am

*kommer samtidig med Alex og stønner højt og nydende. Lægger sine arme om ham og nusser ham ned af ryggen. Hører hans ord og smiler for sig selv* jeg elsker også dig skat *hvisker det ind i hans øre og nusser ham så i håret. Mærker han trækker sig ud og holder forsat fast i ham*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 6 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Tors Okt 10, 2013 4:34 am

*mærker at man bliver nusset ned af ryggen og smiler for sig selv også. Smiler endnu bredere da man høre hans hvisken og mærker man derefter bliver nusset i håret* Forstår man nu ikke helt du gør, men det er din sag. Tror du ikke vi bare skal sove her? *kigger ned på Loke og har virkelig ikke lyst til a flytte sig lige nu*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 6 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Tors Okt 10, 2013 4:51 am

*lægger godt mærke til hans brede smil og stryger ham ned af kinden* Forstår heller ikke du elsker mig, men jeg lader dig bare gøre det, hvis det gør dig glad *mumler det ganske lavt og nikker til at de bare skal sove her* mmmmh *ligger sine arme om ham og lukker sine øjne, da man egentlig er ret træt nu. Falder i søvn ikke længe efter* //out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 6 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Tors Okt 10, 2013 4:54 am

Lader mig? Hvor du dog virker storsindet lige nu Loke, men selvfølgelig gør det mig glad. Jeg er jo vild med dig *blinker let til ham* Og kan bedre forstå jeg kan li dig end omvendt *nikker let for sig selv og falder i søvn ca. på samme tid som Loke*

//out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place - Page 6 Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum