Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

I hate the world - Rin + Ach

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

I hate the world - Rin + Ach - Page 2 Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Søn Nov 11, 2012 1:10 pm

"Du kender slet ikke min stil. Det første jeg gør, er da slet ikke at gå i seng med dem. Det er at være charmerende og alt muligt andet Rent faktisk ikke tænke på sex, før det lige kan anskues at skulle lægge op til det. De fleste piger synes jeg er sød fordi jeg har så meget karisma at de ikke kan stå for mig" svarede han roligt og smilede smørret. han kunne godt mærke at Rin's hænder rystede en smule og han måtte hjælpe ham. "Oh god, du nervøs" mumlede han og prøvede at hjælpe ham så godt han kunne med sine hænder. Det kunne vel ikke være så svært - selvom det var første gang. Rin var virkelig kejtet og Ach va lige nu glad for, at han ikke var nogen tøs og skulle være med Rin. Han var selv stadig kun på et stadie hvor piger var interessante og drenge var noget, man var sammen med når man var fuld.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach - Page 2 Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Man Nov 12, 2012 5:52 am

"Gør jeg da haller ikke. Jeg er gentleman, bukker for dem, rødmer og så finder de mig nuttet. Så får man lov til at kysse dem derefter" sagde han med et smil over sine læber da Rin også var gået hen og blevet en virkelig lille charmør. Han var det bare på en anden måde som pigerne heller ikke kunne stå for. Han nikkede ganske let til han var nervøs og mærkede endelig Ach rundt om sig ved fælles hjælp. Han stønnede lavt for sig selv og begyndte at kysse ham ganske blidt på munden. Han vidste jo godt han var virkelig nervøs, men han havde jo heller ikke været sammen med hverken en fyr på den her måde eller med en pige. Han skulle dog nok komme efter det. Han begyndte at trænge sig stille op i ham og kom hele vejen i bund. Han begyndte at bevæge sig en smule i ham og var så heldig at han ikke faldt ud i mens. Det var virkelig en underlig, men også skøn følelse.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach - Page 2 Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Tors Nov 15, 2012 1:44 am

"Fuck hvor ville jeg aldrig kysse med dig eller gå i seng med dig, hvis jeg var en pige. Ville bare finde dig så homo, at du kunne være min homoven. Jeg skal fandme nok lære dig, hvordan man rigtig skal score damer..." svarede han roligt og sendte ham et charmerende smil, det samme som han brugte på pigerne. Han mærkede Rin's lem inde i sig og vidste også godt han var nervøs. Men han kunne ikke forstå, hvoran det kunne være så svært. Det var mærkeligt, det havde han ikke været. For ham havde det bare æret helt naturligt. Han mærkede han begyndte at bevæge sig og sukkede nydende. Han mærkede han kom helt i bund og smilede lidt for sig selv, da han så begyndte at bevægede sig stønnede han ganske lavt. Den følelse var han på ingen måde vant til, men så slemt var det heller ikke.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach - Page 2 Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Fre Nov 16, 2012 8:20 am

"Jamen nogle piger kan li det og jeg har også tænkt mig at være mere styrende overfor pigerne og være som altid overfor drengene. Jeg er ligesom to år bagefter dig hvad angår piger" sagde han med et smil og nikkede let. "Mmh du skal. Jeg vil også være med piger" hviskede han ganske blidt og kyssede ham let på munden. Rin kunne nemlig heller ikke modstå det smil. Rin var blevet mere kæk nær piger og smilede mere charmende, men det gjorde han også ved fyrene. Rin var nervøs fordi det var første gang sådan og han ikke var et natur-talent som Ach, men Rin var også langt mere begge ting end Ach han var. Rin begyndte dog at slappe mere af da han hørte Ach stønne og gjorde det også selv. Han kyssede ham stadig på munden og lod sin ene hånd glide op i hans hår for at nusse det let. Rin havde virkelig lyst til at være kærlig overfor Ach lige nu da det var deres første gang sådan her for begge og så bare fordi han faktisk havde indset at han havde alt for mange følelser for ham

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach - Page 2 Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Man Nov 19, 2012 1:17 am

"Nå nå så det har du. Det vil jeg glæde mig til at se" sagde han en anelse drillende, da han ikke kunne lade være. "Jamen er det noget jeg kan gøre ved?" spurgte han med et grin. Han kunne ikke gøre for at Rin var bagud med pigerne. Achilles kunne score alle, hvis han gad. Men det var ikke altid det han var interesseret i det. Det var mest når han havde fået noget indenbors, for ja, Ach hang ud med de forkerte mennesker og han var et sted godt klar over det, men ingen skulle bestemme over ham. "jaja, det vil du sikkert gerne" svarede han og gengældte hans kys og holdt fast i ham. Ach vidste jo godt det var Rin's første gang og det ikke var lige let for alle. Det kunne han jo ikke gøre noget ved - hos ham havde det bare faldet ham naturligt, men på det tidspunkt han havde været sammen med Rin sidst, havde han også været med en pige. Forskellen var jo bare, hvor man fik det fra. Han gengældte forsat kysset og mærkede hånden i sit hår og hørte skam også hans støn og bed sig kort i læben. Han kunne godt mærke at Rin var kærlig og det var fint nok for ham.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach - Page 2 Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Man Nov 19, 2012 2:03 am

"Hold nu bare kæft Ach" hviskede han blidt da han godt kunne høre at Achilles bare drillede ham. Rin kunne godt tage styringen. Han skulle bare lige over det punkt at han havde kysset en pige og så ville det hele være nemmere for så var man ikke genert på samme måde mere. "Mmh.. Lær mig det Ach. Jeg beder dig" hviskede han blidt og slikkede ham let på kinden. Rin ville lære det og han så jo op til Ach på det der punkt. Han havde jo også flere gange brokket sig til Romen over at Ach var mere populær fordi han ikke kunne finde ud af det. Han kunne ikke lade være med at smile over han holdte fast på den der måde og slappede en del mere af. Rin holdte også sine kys og stønnede stadig. Det var virkelig for skønt det her og selvom det var uvant så var det faktisk ikke så slemt. Han ville dog til en hver tid foretrække og være nederst med en fyr. Rin nussede ham forsæt i håret og havde virkelig godt fat selvom det var på den blide måde.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach - Page 2 Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Tirs Nov 20, 2012 8:52 am

"Hvorfor skulle jeg?" spurgte han med et smørret grin, da han ikke kunne lade være. Han hørte godt han sagde, at han måtte hjælpe ham og mærkede slikket på kinden. Ach lagde jo også mest an på drenge, når han var fuld eller han havde en grund til det. Nu havde han fx en grund til at ligge an på Masvis - han ville kunne gøre Rin noget så jaloux og det fortjente han da også efter det her, hvis han skulle være ærlig. Achilles holdt forsat fast - og ville da til hver en tid også foretrække at være øverst, men havde ikke noget imod at skulle være nederst en gang i mellem. Han sukekede nydende ind i mellem. Efter noget tid, var han dog tæt på at komme. "Jeg... kommer, Rin.."

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach - Page 2 Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Tirs Nov 20, 2012 9:17 am

"Fordi.. fordi jeg siger det" stønnede han højt og bed sig så i læben. Egentlig ville han sige at han skulle holde kæft fordi han var vild med ham, men han holdte det inde i sig selv. Ach behøvede ikke høre han havde ret. Rin ville godt nok blive jaloux og såret for at Ach lagde an på Masvis og hade tanken om der ville ske noget for Masvis var stadig single, men derfor gjorde det stadig dybt ondt. Han ville dog stadig aldrig kunne hade Ach for det, men bare mene de skulle være sammen alle tre hvilket om muligt var en endnu mere vanvittig idé end at elske sin bror. Rin nikkede let og bed sig hårdt i læben. "Mig.. Mig.. med" stønnede han højt og kom faktisk lige inden Ach gjorde det. Rin havde intet mod at styre sådan en gang i mellem, men som Ach foretræk at styre så foretræk Rin at blive styret. Det havde ikke været så slemt selvom han havde været nervøs. Rin faldt sammen over Ach og kyssede ham på munden blidt. "Jeg vil i bad og ha min bror med. Så får du lov til at slippe for mig resten af dagen hvis det er" hviskede han blidt og flyttede sig for at hive Ach mod badeværelset så de kunne komme i bad. Rin vaskede Ach og da de var færdige og han havde fået tøj på lod han sig smide af helveds til da Ach vist var begyndt at vågne op igen. Det havde jo kun været en pille og endda af den milde slags. Rin hadede sig selv for det her og resten af sommeren var smadret for groft.

//out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach - Page 2 Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Tirs Nov 20, 2012 9:20 am

Ach kom ikke ret lang tid efter og mærkede at Rin faldt ned over sig. Han lod sig trække med i bad og ville ikke være glad for at vide, at Rin var forelsket i ham. Han vågnede derefter op og blev noget så vred.

//Out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach - Page 2 Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum