Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

I hate the world - Rin + Ach

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Tirs Okt 23, 2012 9:42 am

Det var ude på eftermiddagen. Sådan i starten ved en 13 tiden. Rin lå stadig i sin seng. Udenfor skinnede solen. Det var trods alt sommerferie. Han havde dynen ude til den ene side så den kun lå halvt henover det ene ben. Han havde kun sine boxers på og lå og så op i loftet. Lyden at deres forældres bil der kørte fik et smil til at glide over hans læber. En hel dag uden de skulle være der. Han lod dovent det ene ben glide udover kanten og svang ganske let med det. Han gad virkelig ikke noget nu hvor han slap for opdragelsesskole selvom deres forældre stadig ikke vidste hvad der var sket året før og de heller ikke skulle.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Ons Okt 24, 2012 12:20 am

Achilles var gået ud for at få røget sig en smøg og havde hørt bilen køre. Han var blevet færdig i det øjeblik de kørte og gik indenfor igen. Han havde iført sig en hoodie i sort med noget skrift på og ellers et par grønne bukser. Han gik ind på deres værelse og kiggede hen på Rin ”Godmorgen” sagde han velvidende at det var eftermiddag og Rin nok ikke havde sovet så længe. Han satte sig i sin seng og hev en sodavand frem og åbnede den. Han tog en tår og lænede sig tilbage. Han betragtede sin bror en smule, og kunne ikke lade være med at tænke på, at de havde haft sex.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Ons Okt 24, 2012 10:17 am

Rin så en smule doven over på sin bror. "Nu vover du på at overfalde mig bare fordi vi er alene hjemme" sagde han en smule drillende og så over på ham med et smil over sine læber. "Ellers siger jeg til snotsæk af en kæreste der føler jeg ligner dig at du har været hende utro" sagde han med et selvsikkert glimt i hans øjne. Han selv havde intet mod at han havde været med sin bror. Han kunne da bare lade være med at være så dejlig som han var. Faktisk hadede han sådan Ach's kæreste og han var sikker på det kun var fordi han ikke selv havde nogen kæreste når Ach havde det. Han var sikker på han nok skulle finde ting til at pisse Ach af. Mest af alt fordi Rin selv var fuld af had, foragt og vrede til en del for tiden.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Ons Okt 24, 2012 8:50 pm

Han kiggede på ham og grinte lidt. ”Så meget har jeg heller ikke brug for sex, vel? Jeg får sgu da fast sex nærmest konstant” sagde han drillende tilbage og kiggede på ham. Han drillede ham tilbage, nu når Rin skulle drille ham. Det var jo ikke fordi Rin var utiltrækkende overhovedet, hans bror var pæn og så meget lignede de heller ikke hinanden, så narcissistisk føltes det heller ikke. Nok var han ikke forelsket i hende, men hun var nu hans veninde. ”Tal pænt om min kæreste. Fandeme ikke min skyld at du ikke har nogen kæreste” sagde han roligt og kunne godt fornemme at han virkede vred. Han lagde sine arme over tværs. Der skulle meget til at køre ham sur, så han kunne da bare prøve.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Ons Okt 24, 2012 8:57 pm

"Hurra. Det gør jeg også hvis det er det jeg vil. Er du klar over hvor mange liderlige fyrer skolen er fyldt op med? Men jeg gider bare ik efter sidste sommer. Jeg takker nok engang min sempai for at tage den slags fra mig" sagde han med et suk og rystede let på hovedet. Rin var dybt tiltrukket af Achilles og hadede inderligt bare hans kæreste. "Luk nu røven. Jeg er ikke jaloux på din lille klamme kæreste. Hun kan fandme bare lade være med at sammenligne os. Ik at jeg ligner mr. populær Harris" sagde han med et fnys og vendte ryggen til ham da han virkelig ikke gad se på ham. "Hun er en sæk" mumlede han og træk puden over sit hoved. "Hvis vi ligner hinanden så meget af udseende burde jeg overveje at forføre hende, men problemet er hun er så grim det halve gør ondt" sagde han under sin pude da han stadig ikke gad se på Achilles. Rin var fyldt op med had til hende og havde ingen idé om hvorfor

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Ons Okt 24, 2012 9:11 pm

”Og det skal jeg være interesseret i eller hvad? Og jeg er da virkelig ligeglad med hvad han gjorde. Kan ikke være mit problem. Nogen af os behøver jo ikke konstant opmærksomhed” sagde han roligt og grinte lidt, over han prøvede på at få ramt på ham. ”Hvad er dit problem med jeg er populær? Og tal pænt om min kæreste. Jeg kan sgu da ikke gøre for at hun sammenligner dig med mig. Desværre er vi født som tvillinger” svarede han stadig roligt tilbage og grinte igen da han vendte ryggen til ham. Han var da virkelig bare for mærkelig – hvad var det for noget at være sur over? Han ville aldrig nogensinde rigtig kunne se ud af ingen ting at Rin havde følelser for ham. ”Tal pænt om hende” gentog han og rejste sig op ved det næste han sagde og holdt ham ned i sengen. ”En lille homo ved da ikke hvad der er pænt. Hvis du vil kneppe hende, så prøver du da bare på det” sagde han.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Ons Okt 24, 2012 9:20 pm

"Jeg vil heller ik ha konstant opmærksomhed. Jeg nød ik lige fremme at blive voldtaget af den idiot og helt ærligt hvis du ik har lagt mærke til det sidder jeg nede bag ved i timerne som dig" sagde han med et fnys og rystede på hovedet til han sku snakke pænt om hende. Hva sku han sige? At han hadede han var populær fordi han mente Ach var hans? Rin flyttede først sin pude da Ach var færdig med at kalde ham homo og så over på ham. "Jeg er ikke homo. Mercedez er vildt pæn og hvis jeg havde nosser nok ville jeg kysse hende på stedet" indrømmede han blankt og rejste sig op for at kravle over på Ach's skød. "Jeg vil ik dele dig" hviskede han blidt og lagde sine arme om ham. "Jeg hader sådan Lil. Hun skal holde sig fra dig. Du er min" hviskede han blidt og holdte fast så hvis Ach skubbede ham væk ville han ryge med

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Tors Okt 25, 2012 6:17 am

”Mmmh, men der gør jeg opmærksom på mit intellekt” svarede han med et grin og gad ikke høre om den voldtægt. ”Du lagde sikkert selv op til det, skal du se” sagde han roligt og gad ikke høre på ham, så derfor reagerede han som han gjorde. Han nikkede. Han skulle tale pænt om hende. Hun var hans veninde. ”Uuuuha, grunden til du nok ikke havde nosser skal du se, er nok fordi du er en lille homodreng, der helt seriøst aldrig nogensinde får kneppet en pige” saggde han med et grin og lod ham kravle op på hans lår. ”Hold nu op Rin. Du ejer mig jo ikke” svaede han og skubbede en smule til ham og lyttede på det han sagde og rullede kort med øjnene. ”Rin, du ejer mig ikke. Jeg er helt min egen” svarede han roligt og gad ikke skubbe ham væk lige nu, da han vidste at han selv ville ryge med, når han sad på den der måde. ”Hvad fuck er der galt med dig? Hvorfor er du så sur?”

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Tors Okt 25, 2012 7:57 am

"Bare få mig til at fremstå som om jeg er dum" sagde han med et suk og mærkede virkelig en kniv i ryggen og hele vejen ind igennem hjertet ved Ach's ord om at selv havde lagt op til det. "Vel gjorde jeg ej! Alt jeg gjorde var at skrive mine historier og så kaldte han mig klam for bagefter at sige jeg selv havde lagt op! Hold op med at sige noget andet! Du min bror!" råbte han vredt og virkelig dybt såret. Hvorfor sagde Ach pludselig sådan? "Nej jeg er så ej. Jeg har bare ikke mødt de rette piger endnu. Det er først her lige inden ferien jeg er begyndt at møde søde piger" sagde han og nikkede bestemt for sig selv. "Jo" hviskede han blidt og borede let sine negle ind i hans nakke for at sidde bedre fast. "Jamen jeg vil ik dele dig" hviskede han let og knyttede sig længere indtil ham. "Jeg hader hende. Jeg hader Joust. Jeg hader alle der nærmere sig dig og Masvis. Jeg vil ik dele jer. Jeg.. Jeg ved ik hvorfor" hviskede han ganske blidt og borede neglene endnu mere ind i hans nakke da han tydeligt ikke ville væk. Hans stemme var begyndt at ryste en smule. Ach vidste jo godt at Rin kunne li Masvis og når han begyndte at sige det var som med Masvis måtte det begynde at være klart. "Min siger jeg" hviskede han og nikkede let bestemt.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Tors Okt 25, 2012 9:14 pm

”Det gør jeg ikke. Siger jeg bruger mit intellekt. Siger ikke at du ikke bruger det. Jeg gør bare opmærksom på mit” sagde han med et grin. ”Har du jo også ved at lade ham læse de der historier. Desuden så lad vær med at hids dig sådan op. Fat nu jeg ikke gider at høre om dig og dit fucking liv konstant, du er ikke den eneste her i verden der har problemer Rin. Så lad vær med at opfør dig som om at du e den eneste der er blevet voldtaget, for er der mange der er” varede han køligt og var faktisk en anelse sur på ham lige nu. ”Nej nej, det siger du jo bare” sagde han køligt og mærkede han borede hans negle ned hans hals. ”Stop” svarede han, da han ikke ville lade ham holde så godt fast og prøvede på at fjerne sine arme, men lagde ikke de store kræfter i lige nu. ”Hold nu kæft” svarede han og lyttede på alle dem han hadede. Han kunne godt regne ud, hvad det var Rin følte. Han skubbede ham væk fra sig ”Hold dig fra mig” sagde han køligt.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Tors Okt 25, 2012 9:28 pm

"Ved jeg da godt. Jeg gider ikke konstant gøre det" sagde han stille og rystede let på hovedet. "Jeg lod ham da heller ikke. Tror du jeg er dum? Han nakkede dem fra min taske. Jeg ved godt jeg ikke er den eneste med problemer, men du siger jo ikke selv dine vel dine store idiot? Jeg vil jo gerne være her for dig. Du min bror og jeg elsker dig uendeligt!" sagde han bestemt da han naturligvis ikke havde ladet ham læse de historier med sin gode vilje. Slet ikke når han havde fået af vide han var en klam homo. Det ville være dumt. "Ja det siger jeg. Seriøst Ach nogle gange tror jeg virkelig ik du tror på din egen bror" sagde han med et vredt blik. Han kom jo ikke til ham for sjov skyld. Han vidste godt Ach ikke ville have han holdte så tæt, men han ville ikke give slip. Han rystede bare på hovedet til han skulle holde sin kæft. Rin mærkede skubbet og faldt ned på gulvet inden han rejste sig hurtigt og skubbede Ach med fuld kraft ned mod sengen. "Du er min!" sagde han stædigt og kyssede ham let på halsen og forsøgte at holde ham nede. Han ville virkelig ikke dele Ach og han anede slet ikke hvorfor, selvom en del af ham kunne regne det ud. "Hvorfor skal du være så skide kold lige nu? Skal du nu til at smadre alt i mig som Masvis? Nåhh nej.. Det er rigtigt. Du vil heller være med din kæreste" sagde han med et dybt suk og flyttede sig fra ham før Ach nåede at skubbe ham

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Fre Okt 26, 2012 4:51 am

"Nej nej, det er det du ikke vil" svarede han og grinte bare kort af ham. "Tror du selv at du er dum?" svarede han flabet tilbage på hans psøgsmål og gad virkelig ikke høre på det der lige nu. "Du opføre dig som om du er den eneeste her i verden med problemer, Rin. Og nej, jeg fortæller dig aldrig en skid, det ved jeg sgu godt" svarede han køligt "og lad vær med at fyr ord som jeg elsker ud så let" svarede han vredt og skubbede til ham. Han gad ikke høre på sådan nogle ord. "Nå tror du virkelg ikke det?" sagde han og så ind på hans vrede blik. Hans øjne var kølige. Ach faldt ned i sengen og kiggede op på ham "STOP!" råbte han og mærkede kyssene på halsen. Han prøvede på at skubbe ham væk fra sig - han havde regnet ud at det her var lidt som Masvis ud fra det han sagde. Hans bror skulle ikke elske ham på samme måde som han elskedde Masvis. "jeg har en fucking kæreste, så hold dig til Masvis! Og jeg er kold, fordi jeg ikke gider høre på du sviner hende til og tror du eer mig!" råbte han.

"Nogle gange gør jeg faktisk og især når du siger sådan der. Er du så glad nu?" spurgte han og slog blikket ned inden han rystede på hovedet af ham. "Jeg ved da godt jeg ik er den eneste med problemer Ach. Det er jo ikke det jeg siger. Hold op med at ligge ting i munden på mig!" sagde han vredt da det jo ikke var det han mente med det. Han havde bare behov for at være nær sin bror og det sårede ham dybt at Ach pludselig synes det var hans egen skyld når han sidst havde vist omsorg på sin egen måde. "fordi jeg elsker dig. Du er min bror. Det er normalt" sagde han stille og mærkede hans forsøg på at skubbe ham væk. Rin troede jo at ordene kun var at elske som han elskede sin bror. Altså broderligt. "Nej det tror jeg faktisk ik. Jeg forstår det ikke. Sidst havde du ondt af mig over jeg var blevet voldtaget og blev sur. Nu er du ligeglad. Hva sker der for dig?" spurgte han helt uforstående til hvad det egentlig var som skete. Det hele virkede så ulogisk for ham. "En kæreste du ikke elsker alligevel. Jeg vil ik dele dig. Du er min bror" hviskede han lavt og krammede sine ben indtil sig da han havde flyttet sig fra Ach af. Rin kunne ikke se det var på samme måde. Det var det ikke i hans hoved. Rin valgte med vilje ikke at kommentere det med Masvis. Han vidste jo godt de sikkert aldrig ville ende sammen og det smertede i hans brystkasse noget så vildt og fik ham til at kramme sig mere sammen. "ik snak om Masvis" hviskede han blidt og helt tiggende.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Lør Okt 27, 2012 7:21 am

”Glad? Mig? Hvad tror du selv, Rin? Jeg er sgu da altid glad” svarede han med et grin og så godt, at han rystede sådan på hovedet af ham. Achilles gad bare ikke høre på ham lige nu. Han var træt af folk der klynkede, træt af folk der kun kunne tænke på deres ego og ikke også på alle andre. Ikke så meget på ham, men andre. Desuden var han bare så tilpas ligeglad for tiden af den grund, han var i gang med at slette alle følelser. Han ville være en robot og de eneste to følelser han ville være I stand til at kende var at være glad eller trist. ”Gider ikke snakke om det der lige nu” svarede han, da han ikke gad at forklare det til Rin. Han ville alligevel ikke forstå, hvad han mente ved det og ville mene han kun hentydede til ham trods for han hentydede til nærmest alle han kendte. ”Hold nu kæft, Rin. At du ikke vil dele mig har ikke noget at gøre med, at jeg er din bror” svarede han vredt og gad ikke det her. Han smilede da han flyttede sg væk fra ham. ”Det er din egen skyld, du nævnte ham selv din idiot” svarede han køligt og gad ikke lige nu.

"Jo det har så din store skiderik" sagde han hårdt og skubbede hårdt til ham og kravlede ind over ham. Rin var selv træt af at han selv tudede og andre gjorde det. Han følte sig svagelig og han var træt af jagten på kærligheden og slet ikke nu hvor Ach faktisk tværede det i hovedet på ham på den der måde. Han opfattede dog ikke det var fordi han var forelsket og Ach faktisk afviste ham. Han begyndte at bide ham i halsen og tog vredt fat i hans hænder for at skubbe dem ned. "Jeg vil ik dele dig fordi du er min bror. Jeg kan li Masvis og ik dig din klamme unge. Nok er jeg så klam at ha sex med min bror, men jeg er fandme ikke så klam!" råbte han vredt da han godt kunne høre på Ach han mente der var mere i det. Rin nægtede dog alt lige nu. Det kunne ikke være sandt for man kunne ikke elske to. Det havde han forklaret sig selv for længe siden.

"Nej det har ikke" svarede han og faldt længere bagover ved skubbet. Achilles kunne bare ikke have når folk de tudede for tiden. Han gad ikke høre på det. Han var vant til at være den stærke, vant til at være den, hvor ingen spurgte; er du okay? Fordi de forventede han var det og fordi han kunne gemme alt det, der var dårligt i hans liv væk. Hvis Rin mente han havde det svært, skulle han være glad for, at han ikke også havde Achilles liv. Nok var Achilles populær, men Rin skulle ikke tro at det var sjovt. Der var andre forventninger til ham. Han prøvede på at skubbe ham væk og blottede faktisk ikke halsen for ham, da han ikke havde lyst til at have sex med ham og mærkede så taget i sine hænder og prøvede på at gøre modstand. Han ville ikke! "Jo Rin, det er du!" råbte han, da han var blevet sammenlignet med Masvis. "Du skal ikke sammenligne mig med Masvis og sige det er det samme så! For så er det fordi du er syg i dit lille hoved!" råbte han.

"Jeg sammenligner bare at jeg ikke vil dele jer. Det er da ikke det samme! Du er virkelig bare så skide dum!" råbte han vredt da han virkelig var helt sikker på at han ik var forelsket i Ach. Når han fandt ud af at han var det ville han dog hade sig selv. Rin var trods alt virkelig god til at falde for det som var forbudt og han gad virkelig bare ikke kærlighed mere. Derimod hvis folk kom til ham så ville han gerne og han var også begyndt at tude mindre over det. Det kom når det kom og ikke så meget som et sekund før. "Og jeg kan ik li dig på den der måde" sagde han med et bestemt nik og lagde sine kræfter i alt hvad han kunne og begyndte at bide ham i halsen mens han lagde mere af sin krop indover ham for at begynde at åbne hans bukser og løftede sig kun en smule for at vende ham om. Det kunne godt være at Ach ikke ville det her, men Rin var så vred at han havde svært ved at stoppe lige nu.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Man Okt 29, 2012 7:23 am

"Nej det er ikke det du sammenligner, Rin" svarede han og råbte vredt. "Du siger at du ikke vil dele mig og det er på samme måde som ved Masvis" ssvarede han ganske roligt, men stadig vredt. Achilles kunne ikke se, han kunne lide sin bror. Han accepterede kun sin biseksuelle side, når han var fuld. Ikke når han var ædru endnu. "Nej det siger du jo" svarede han vredt og irriteret. Han mærkede bidene i halsen og prøvede stadig på a smide ham væk fra sig. Han lagde mærke til at han åbnede hans buser og at han derefter blev vendt om, han prøvede dog stadig at få ham væk fra sig. "Det der gør du ikke!" råbte han vredt.

"Nej" sagde han bestemt selvom en stor del af ham jo egentlig godt vidste det. Han synes bare selv tanken var klam og han ville hade sig selv for at have følelser for sin bror også. Han var trods alt mere obs på alt angående følelser. Han kunne bare ikke have tanken og nu hvor Ach sagde han havde det sådan kunne han jo godt selv se det. Rin vidste godt han var gået hen og blevet bi. Eller han vidste han var død nysgerrig på piger også i hvert fald. Han kunne jo ikke være sikker før han havde været mere intim med en pige. Han begyndte at bide ham i halsen igen ganske blidt. "Hvis jeg må får du lov til at tage over bagefter og så skal jeg nok være blid. Du skal måske drikke før du kan forstå du gerne vil ha sex med din bror? Måske endda stoffer" hviskede han ganske blidt og begyndte at kærtegne hans bagdel da han egentlig heller ville frivilligt

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Man Okt 29, 2012 9:03 am

Han nikkede lidt, da han ikke gad at diskutere det. Han vidste, at han havde ret. Han var jo ike dum. Han kunne ikke se, at det kunne være andet end at det var det samme at han havde for Masvis. Han ville ikke acceptere det, for han var i hvert fald ikke selv forelsket i sin egen bror - så klam var han fandme heller ikke. Ach var hovedsagligt mest interesseret i piger og skulle virkelig være stiv eller påvirket af noget andet, før han kunne være interesseret i fyre. Han hørte godt hvd han sagde og sukkede. "Rin jeg skal ha' stoffer eller alkohol, for overhovedet at ville have sex med en fyr" svarede han og mærkede bidet i halsen endnu en gang. Han mærkede hvrdan han begyndte at kærtegne hans bagdel. "Desuden har jeg ikke brug for sex med en fyr eller emd dig.."

"Kom nu Ach. Jeg finder en pille til dig. Jeg har sådan lyst til dig" hviskede han ganske blidt og lod sin tungespids glide op over hans hals for at bide ganske let i den igen. "Jeg ved godt du ikke har brug for det, men hvis jeg kan kysse piger så kan du også godt være sammen med mig" hviskede han ganske blidt og gned sig en smule mod ham inden han flyttede sig fra ham med et smil over sine læber og åbnede skuffen til sit natbord. Han fandt en mindre pose med piller og lagde den let på sin tungespids inden han tvang sin tunge ind i hans mund for at Ach skulle komme til at få den. Rin skulle nok komme til at lokke ham og han kendte alle de virkemidler han skulle trække på for det ville lykkes. Rin tog ikke stoffer selv, men han havde dem gerne for at give dem til Ach og få hvad han ville. Han lod på samme tid sin ene hånd glide henover hans side og nussede den ganske blidt så den kunne forsvinde hvor hen den ville i næste sekund.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Man Okt 29, 2012 10:34 pm

”Hold nu kæft” gentager han og ville ikke vide, hvorfor han egentlig havde stoffer på sig. Achilles havde prøvet at være på stoffer før, så det var ikke noget nyt for ham. ”Nej jeg kan ikke. Jeg har ikke brug for at være sammen med fyre, når jeg er til piger, Rin” svarede han køligt og kiggede hen mod den skufe han åbnede og fandt posen med piller. Han mærkede Rin’s tunge inde i sin mund og at pillen gled ned i hals halsrør og da han ikke havde spist, virkede pillen ret hurtigt. Han mærkede en hånd hen over sin side, og kunne mærke hans pupiller kort udvidede sig og han derefter bare smilede stort da pillen begyndte at virke. Han kunne ikke rigtig lade være og blodet pulserede rundt i hans krop, mens det var tydeligt at se, at han blev mere og mere påvirket. Han kiggede på Rin og sukkede nydende ved at blive nusset på siden.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Tirs Okt 30, 2012 7:43 pm

Han rystede ganske let på hovedet. "Nej jeg vil ej. Jeg har lyst til dig Ach" hviskede han ganske blidt da han trods alt var ærlig omkring det. "Jamen jeg er ikke bare en fyr. Jeg er noget specielt" hviskede han let og ville ikke sige det var fordi han var hans bror han var noget særligt da det ligeså meget var fordi han var den eneste fyr som Ach var sammen med på den der måde. Rin var godt klar over han næppe havde spist. Det var trods alt morgen så chancen for at han havde spist endnu var lille. Rin kyssede ham ganske blidt på halsen og lod sin hånd glide om på hans bagdel for at nusse hans bagdel ganske blidt. Han skulle nok få Ach til at mærke ret da Rin virkelig havde lyst og behov for at prøve at være øverst for en gangs skyld. Han lod sin ene finger glide let rundt om hans åbning og nappede blidt hans hals.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Tirs Okt 30, 2012 8:02 pm

”Det ved jeg godt…” mumlede han. Han kunne jo godt fornemme at Rin havde lyst til ham. ”Det siger du jo. Du er jo min bror…” mumlede han, selvom han ikke så det som noget specielt at han og Rin gik i seng sammen. Han ville langt hellere gå i seng med en pige. Achilles spiste sjældent om morgenen, da han virkelig aldrig havde noget der mindede om appetit. Han spiste dog meget, når han først fik en. Han havde så heldigvis en høj forbrænding og han var jo en dreng i voksealderen, så spise gjorde han meget. Han mærkede kyssene på halsen og sukkede nydende, og mærkede så den hånd der gled om til hans bagdel og nød også at blive nusset der. Han var ligeglad med om han blev taget lige nu, for lige nu var han på stoffer. Bagefter ville han dog se det som voldtægt. Han ville virkelig ikke kunne det som andet, da det var ganske ufrivilligt han havde fået en pille og ikke kunne nå at gøre noget ved det og ikke mindst var det ganske ufrivilligt at han havde sex med sin bror. Han ville jo ikke. Han mærkede en finger der gled rundt om hans åbning og stønnede nydende og mærkede derefter nappet i halsen og sukkede endnu en gang nydende. Det ville være voldtægt og Achilles ville have svært ved at skulle snakke med Rin, når han var blevet sig selv igen. Han ville i længere tid være mere ligeglad end han var i forvejen og han ville helst undgå ham når de var i skole. Men det var måske forståeligt nok.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Tirs Okt 30, 2012 10:39 pm

"Undskyld jeg kan da ikke gøre for du er en omvandrende fristelse" hviskede han ganske blidt og rystede let på hovedet. "Nej fordi jeg er den eneste fyr du er sammen med" hviskede han ganske blidt da han ikke havde lyst til at blive mindet om hvor klam han var at kunne li sin egen bror. Rin spiste heller ikke om morgen. Han kunne simpelthen ikke få det ned og slet ikke når han hele tiden stræbede sådan for at være perfekt. Han nød virkelig at høre hans nydende suk. Rin ville fortryde det her så meget når Ach ville begynde at se det som voldtægt og ville gå helt i stykker indeni. Han hørte igen hans suk da han kærtegnede hans åbning. Hvorfor var Ach også så fristende og smuk? Han kunne jo ikke holde sig fra ham af nogen art. Han lod forsigtigt sin finger glide op i ham og bed ham ganske let i halsen. Rin var en smule nervøs, men siden pillen havde ligget på hans tunge havde noget af det gledet ind i hans mund og taget nok til han var mindre nervøs. Han ville dog være nær Ach og til sidst vende ham igen for at kysse hans mund da han ikke kunne lade være.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Tors Nov 01, 2012 1:33 am

”Nej da, for det er jo min skyld at jeg er så lækker, det kan jeg godt se” svarede han bestemt og grinte kort, da han også var lidt fjollet lige nu og ikke kunne tage sig selv seriøst på grund af stofferne. ”Nå nå, altså altså, du” sagde han med et grin, og synes jo lige nu ikke han var klam selvom han syntes det ellers. Han ville ikke have sex med sine egne søskende – det var da forkert – var det ikke?! Det var det han havde lært gennem det sidste 12 år af hans liv. Achilles spiste ikke om morgen, fordi han for det meste ikke havde tid eller bare ikke gad. Det var ikke på grund af noget specielt eller på grund af noget psykisk. Det var bare sådan det var. Om morgenen ville han hellere snige sig ud og få sig en smøg. Det var det bedste om morgen ifølge Achilles. Han ville se det som voldtægt, da det egentlig var imod hans vilje og han havde jo også fået stoffer imod sin vilje. Han ville lang tid være kold og prøve at undgå Rin – han ville virkelig have svært ved at tilgive ham og endnu svære ved at sku åbne sig til både Rin – men også andre. Han mærkede en finger inde i sig og stønnede nydende. Han kunne jo ikke mærke at Rin var nervøs, men han ville så lige nu langt fra heller ikke bemærke det. Han var jo for det første på stoffer og før havde han været langt væk med at bede ham om at stoppe.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Tirs Nov 06, 2012 3:46 am

"Ja det er nemlig. Du kan bare blive grim og mindre bad boy. Så ville du slet ikke være så tiltrækkende" hviskede han blidt ind i hans øre da han synes det var Ach's skyld han var så dejlig som han var. Det var jo slet ikke fair af nogen art. Rin var godt klar over det var forkert at have sex med sine søskende, men han ville ikke dele Ach. Det gjorde så ondt at vide han havde en kæreste og nu var det efterhånden gået op for ham hvorfor han havde det sådan. Rin ville hade sig selv for den her idé. Han ville virkelig ikke kunne undvære Ach bagefter. Det ville komme til at gøre ret så ondt på ham. Han lyttede til hans nydende suk og bed sig ganske let i læben over det. Han lod stille en finger mere blande sig selvom Rin langt fra var stor, men han ville være helt sikker på at Ach ikke kom til skade da det ikke var det som han var ude på. Han kyssede ham blidt på halsen og lod sin tunge glide henover hans hals. Når han var færdig ville han også bryde sammen over det han havde gjort for han vidste jo godt et sted Ach ville blive sur, men han kunne bare ikke styre sine lyster og det at skulle gøre Ach til sin ejendom lige nu

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Fre Nov 09, 2012 3:26 am

Achilles mærkede endnu en finger oppe i sig og stønnede nydende derved. Han vidste godt Rin ikke var stor og det næppe ville gøre ondt. Der skulle så også meget til at det skulle gøre ondt og Achilles var påvirket og havde i forvejen en høj smertetærskel, men var han påvirket kunne han nærmest ikke mærke smerte før den var voldsom intens. Han ville virkelig være vred på ham i lang tid. Han kunne ikke have sådan noget. "Du kunne jo også bare lade være med at være homo" svarede han roligt tilbage, da han ikke kunne se det var hans skyld. Nok var Achilles biseksuel, men for det første var han mest til piger og for det andet, var det lige nu mest når han var påvirket. Rin kunne holde sig væk fra hans krop, når han egentlig slet ikke gad at have sex emd ham og det her var voldtægt. Han kunne vel bare bruge sin fucking hjerne - det kunne vel da ikke være så svært. Achilles ville blive så vred, han ville nægte at dele værelse med Rin. Han ville ikke ku se ham i øjnene og han ville undgå at tale til ham.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Fre Nov 09, 2012 7:09 am

Rin var godt klar over Ach sikkert havde en høj smertetærskel, men det ændrede stadig ikke på Rin ikke var særlig stor. Ikke bare alene fordi han var ung, men han var det bare ikke alligevel. "Jeg er ikke homo. Jeg er bi. Jeg har kysset piger ja jeg har så" sagde han bestemt da han virkelig ikke var homo. Det var faktisk trættende for det troede Masvis også. Han havde bare en svaghed for fyrer. Det var ikke det samme. Rin træk sine fingre ud af ham igen og åbnede sine bukser op for at hive let ned i dem. Han kyssede blidt Ach på halsen og nappede blidt i den. Rin kunne ikke bruge sin hjerne fordi han var forelsket i Ach og han ville bare have ham for sig selv. Når han ikke kunne det så slog hans hjerne klik. Det var trods alt nemmere at overfalde Ach end Masvis. Rin træk ned i sine boxers og lagde sig mere ind over Ach. Hvor var han dog fuldt ud nervøs for han gjorde det rigtigt og godt nok. Rin tog let fat ved sit lem og forsøgte at presse sig op i Ach og følte sig noget så dum fordi han ikke var ligeså god som Ach.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  JeromeWinther Fre Nov 09, 2012 10:20 pm

"Uha, man har kysset piger.. så er man jo helt vildt meget biseksuel, det kan jeg fandme godt se" svarede han med et smil over sine læber. Han kunne ikke se, at det skulle gøre ham biseksuel. Han mente nok at man kunne kysse nogen fra det andet køn, trods for ens tilbøjeligheder kun var fyrer eller piger. Men han lod Rin om de naive tanker, da han i sit eget hoved vidste bedre end ham. Ach blottede sin hals en smule og sukkede nydende. Han havde lagt mærke til at Rin havde hevet ned i sine bukser, men han var påvirket og derfor virkelig ligeglad. Når virkningen aftog ville han først være vred. Ach bed sig lidt i læben da Rin tog sine boxers af og mærkede, at han lagde sig mere hen over ham og hans forsøg på at trænge sig ind i ham. Han bed sig lidt i læben, da det her var slemt akavet og han ikke ikke rigtig kunne hjælpe ham som sådan. Han ville hade det faktum hans egen bror var forelsket i ham, i Ach's verden var det klamt og det kunne godt være han ville udvikle samme følelser, men det ville ikke være i sådan en tidlig alder, hvor alt sådan noget med drenge var klamt og nyt.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Admin Lør Nov 10, 2012 10:16 am

"Jeg skal nok få hende til at gå længere. Er bare en gentleman modsat dig" sagde han stille i en drillende hvisken. Rin ville jo gerne mere med hende. Han var bare nervøs når det kom til at skulle tage styringen og derfor var det nemmere med en fyr. Rin flyttede sig let og vendte Ach om da han virkelig ikke duede til det her og rystede da også let på sine hænder. Han lagde sig ind over Ach igen og kyssede ham ganske blidt på munden og begyndte igen en smule kikset at forsøge sig på at trænge op i ham, men nu kunne Ach langt bedre hjælpe til selv. Rin havde desværre allerede så småt faldet for Ach nu og han ville hade sig selv tusind gange for nok engang at falde for noget han ikke kunne opnå. Han vidste dog godt man ikke kunne styre hvem man faldte for, men det var bare en smule irriterende det var sådan hele tiden.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I hate the world - Rin + Ach Empty Sv: I hate the world - Rin + Ach

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum