Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

This must be my lucky day - Charlie + Ray

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

Go down

This must be my lucky day - Charlie + Ray Empty This must be my lucky day - Charlie + Ray

Indlæg  Admin Man Aug 07, 2017 1:46 am

Juli 2053
Charlie Brown
Ray var taget hjem på ferie. Det ville sige. Det var langt mere en forlanget weekend for han havde trods alt fået sig et fritidsjob nu så han kunne betale til sin del af lejligheden i London. Det var trods alt ikke helt billigt. Heller ikke selvom de var to. Ikke alene havde Raven slået op med ham fordi hun havde fundet ud af det med Collin, men Collin ville heller ikke snakke med ham og siden han elskede dem begge to dybt gjorde det noget så ondt på ham. Det var som om hele hans krop ikke virkede og derfor havde han behov for nogle dage med sine forældre.

Det var godt vejr i Edinburgh. Det var byen der bedre var kendt for at være Skotlands hovedstad og også stedet hvor Ray havde boet før han var flyttet il London. Ja da lige udover da han havde boet på Hogwarts. Klokken var omkring 16.00 og Ray havde lyst til noget varmt at drikke selvom det var ganske fint vejr da det trods alt var sommer. Lige i det øjeblik han svingede rundt om hjørnet hvor han vidste hans gamle stam café lå begyndte det at stå ned i stinger og det begyndte at lyne og tordne hvilket fik Ray til at sætte i løb for at nå frem i tør vejr uden at han lagde mærke til hvor det egentlig var han løb henne. Han havde trods alt kun en skjorte og et par shorts på så det var ikke fordi han havde nået at dække sit hår med.

Charlie gik og nød solskinsvejret, han nød at det var ferie, selvom han ikke ligefrem nød, at være hjemme. Jo selvfølgelig elskede han sin familie, men på det sidste var han begyndt, at blive virkelig usikker på sig selv. Han havde en underlig følelse i kroppen, hver gang han så på en pæn fyr, hvilket i hans hoved ikke kunne være normalt, han var sikker på, at der var noget galt med ham, men han turde ikke sige det til nogen, tænk nu hvis de ville give ham ret, og sige der var noget galt med ham.
Det var jo ikke fordi han ikke godt vidste, at nogle tændte på deres eget køn, men den tanke havde bare ikke ramt ham. Måske fordi han vidste at hans familie aldrig ville acceptere det. De var jo alle sammen så skide fine på den. Måske lige undtal Skyler, hun lavede altid ballade, men af en eller anden grund *host* mors og fars pengepung*, så slap hun altid afsted med det..

Pludselig var det som om, at himlen valgte at flække midt over og lade al regnvand slippe på én gang. Han vendte hurtigt rundt på hælene og løb mod det første halvtag han fik øje på, selvom han godt kunne se, at han ikke var den eneste om fik den idé, det var der mange andre der også havde fået.
"Hov, undskyld," sagde han som han mærkede, han kom til, at træde en fremmede ung mand over tæerne og flyttede hurtigt sin fod igen, men det sekund han vendte blikket mod den unge mand, kunne Charlie mærke det igen. Den der underlige følelse i kroppen. Han kunne ikke rigtigt beskrive den, men den var der igen.

"Du skal da ikke undskylde. Det var ligeså meget min skyld. Jeg så mig ikke for" sagde han med en glad stemme og lod sit blik glide op for at se hvem det var han talte til. På samme tid var hans skotsk også ganske tykt, men nu var de også i Edinburgh så det måtte forventes at fyren foran ham forstod det. Ray fortrød helt at hans blik havde gledet hurtigt op da han så ansigtet på den fyr han var løbet ind i. Han så enormt sød ud. Han bed sig en anelse ubevidst i læben inden han stille slap den igen. Ray havde sådan en dårlig vane med at bide sig i læben når han blev små nervøs eller fandt folk pæne. "Det er jo ikke din skyld det pludselig begynder at regne vel?" spurgte han med en ganske mild latter da man trods alt ikke kunne gøre for det pludselig blev regnvejr ud af ingenting. Sådan var det desværre bare nogle gange om sommeren. At det kom out of nowhere. "Måske en kop kakao for at vi kan få varmen igen?" foreslog han med et smil selvom han få sekunder efter han havde forslået det havde lyst til at give sig selv et drag over nakken for at foreslå den slags til en fremmede fyr der vel var omkring hans alder, måske en ganske smule yngre, men det kunne ikke være meget i hvert fald. Det var jo ikke fordi alle fremmede fyrer havde lyst til at være i selskab med fremmede og da slet ikke med frygten for at nogen ville flirte med dem. For nok var Ray ikke den mest feminine, men han var bestemt heller ikke den mest maskuline med sit violette hår og sit tynde lag af make-up for at fremhæve sine kindben da han gik en smule mere op i at se godt ud når han var hjemme i Edinburgh.

Charlie så lidt på fyren foran ham, med et lidt forsigtigt smil, "Men jeg trådte øverst, så nok lidt mere min skyld," sagde han i et mildt grin. Normalvis var Charlie ikke nogen usikker type, men på det sidste, havde han bare haft en masse indre følelser som han syntes var svære at håndtere, måske fordi han ikke helt vidste, hvorfor han fik dem, eller hvad han skulle gøre ved dem.
Han var egentlig heller ikke typen som var særligt genert af sig, han var faktisk ret afslappet omkring det meste, inklusiv det faktum, at stort set alle vidste hvem hans forældre var, for det var jo ikke ham som folk genkendte på gaden, det var dog mest hans mor, som var skuespillerinde. Hans far var mest kendt på firmaets navn. "Nej, så var jeg nok blevet ret upopulær, men det kunne da være fedt, hvis jeg kunne få det til at stoppe igen," sagde han i et nyt grin, den fremmede fyr, var faktisk ret sød, eller måske bare venlig, det kunne Charlie jo ikke vide efter to minutters snak.
Charlies blik gled lidt rundt, for at se efter en café som solgte kakao ved foreslaget, før han vendte blikket tilbage på fyren, "Joh, det lyder faktisk ret godt," sagde han med et smil på læberne, han var vant til fremmede mennesker, efter alle de gange han og hans søskende var blevet tvangsindlagte til diverse sammenkomster i forbindelse med firmaet, så han var nok bare af natur ret åben omkring det, at møde nye mennesker. "Jeg hedder Charlie, by the way" præsenterede han sig og rakte høfligt hånden frem mod ham.

"Og så alligevel ikke helt og det får du mig ikke altså ikke til at indrømme andet" sagde han med et smil og nikkede let for sig selv. Ray var så for en gangs skyld ikke usikker. Nok også mest af alt fordi denne her fyr ikke virkede så hård som Collin havde gjort det. Desuden hvilede Ray meget i sig selv hvad angik det at han var biseksuel så det hjælp også en helt del.
Ray var mere end som mange kendte fordi ham og Keira holdte fester og fordi Ray var typen der havde været populær da han gik i skole, men det var også noget helt andet end at være kendt for ens familie. Det var ikke fordi MacKay klanen var specielt kendt. "Jeg kan ellers godt lide regn. Bare jeg er klædt på til det" sagde han med et ganske let grin da han langt fra ville have noget imod hvis Charlie kunne lave regn. Han elskede regn. Bare ikke når han kun havde en skjorte på og et par shorts. Nu var det heldigvis sådan at hans skjorte ikke var lys så det gjorde måske lidt mindre, men stadig.
Ray nikkede let til at han gerne ville have kakao og nikkede mod det halvtag de stod under faktisk tilhørte en café. Han åbnede døren for ham for ham og tog imod hans hånd. Ligesom Ray skulle til at præsentere sig lød hans navn igennem hele lokalet. "Well if is isn't Ray" råbte ekspedienten igennem lokalet og vinkede Ray og Charlie op til disken. Manden bag disken snakkede om muligt endnu mere tykt skotsk end Ray gjorde og hvis man ikke lige kunne forstå skotsk så ville det være nærmest umuligt at forstå hvad han sagde. "Forresten hyggeligt at møde dig Charlie" sagde han med et smil som han selv bevægede sig op mod disken. Det var trods alt Ray's gamle stam café hvor han ofte havde været før så de kendte ham mere eller mindre alle sammen der. Han bad om to kopper kakao og kiggede sig rundt efter et sted de kunne sidde.

Charlie måtte slippe et morende grin, "Jah okay, det må jeg jo så affinde mig med," sagde han og sendte et smil til Ray. Charlie var nok mest så usikker, fordi han vidste hvordan hans familie ville tage det, hvis han sprang ud som homoseksuel. Jo og så var der selvfølgelig også den del om, at han var jomfru, både med piger og drenge, så han prøvede nok bare lidt, at overbevise sig selv om, at han jo teknisk set ikke kunne vide, hvad han var til, før han havde prøvet begge dele.
"Arh, ja, det er rigtigt, bare det ikke lyner og tordner," sagde han og gøs lidt ved tanken. Det kunne godt være han var 15 år gammel, men for pokker hvor han hadede lyn og torden, han vidste ikke hvorfor, det var jo ikke fordi han nogensinde havde oplevet noget i den forbindelse, men måske var det bare lyden og forskrækkelsen som ofte fulgte med.
Charlie fulgte roligt med ind på caféen, og nikkede som tak, til at Ray holdt døren for ham. Han grinte let, som ekspedienten tydeligvis kendte Ray, "Du må være Ray, gætter jeg mig så til," sagde han i et smil og gav hans hånd et klem, før han slap den igen, og gik med op til disken. "Jamen i lige måde," sagde han venligt og begyndte at finde nogle mugglerpenge frem, for at betale for begge kakaoer.

"Godt. Selvom jeg godt ved vi skotter er stædige" sagde han med et ganske let grin da han godt kunne høre på Charlie at han var skotte også. Nu var Ray så også fra en gammel skotsk klan der havde ejet en stor del af det skotske highland så det forklarede en hel del om hvorfor han var så stædig. Langt de fleste skotter kom så også fra en gammel klan. Selv Brown var en tidligere klan. De kom bare fra det skotske lowland i stedet for. Ray havde prøvet både drenge og piger, men nu var han også lidt ældre end Charlie. Dog havde han været ca. samme alder som Charlie første gang han havde været sammen med en af hvert køn. Den første pige han havde været sammen med havde været en kæreste, men den første dreng han havde været sammen med havde bestemt ikke været en kæreste og egentlig også en del ældre fyr. Det var ikke fordi han havde været misbrugt eller noget da han gerne selv havde villet det, men det havde måske været lidt mere svært at sige nej til en overbevisende person. Dog gjorde det ham intet for det havde jo fået ham til at indse at han var til begge køn, men nu var Ray så også bare en meget tilgivende person.
"Er du bange for lyn og torden? Så var det lige før jeg sku håbe på det ville begynde så jeg kunne passe på dig" sagde han med en mild latter inden han kort efter slog sin hånd op for munden. Ok det var ikke fordi han ikke ville flirte med drengen, men tænk nu hvis han ikke var til fyrer.. Det var så typisk Ray ikke at tænke sig om og han var altid møg nervøs for når han lagde an på en fyr at han ville få tæv fordi han havde taget fejl. Nok var det aldrig sket, men altså.. Man kunne jo aldrig vide.
Han nikkede let. "Ja det kan jeg vist ikke lige løbe fra" sagde han med et smil da han trods alt var kendt på det sted og det kunne han ikke lave om på. Han skyndte sig dog at finde sine penge frem og lagde ud før Charlie havde nåede at betale. "Jeg spurgte om du ville have kakao og så er det også mig der betaler" sagde han en anelse bestemt og nikkede let for sig selv. Nok var Ray kun for en ganske almindelig standard familie hvor penge ikke hæng på træerne, men de var omvendt heller intet problem. Desuden arbejdede han jo for at kunne forsøge sig selv da han boede i London trods alt. "Synes du jeg ligner en der ikke kan betale for noget jeg selv byder på?" spurgte han en anelse drillende og så sig om efter et bord. Ok ved siden af Charlie var hans tøj noget anderledes. Hans skjorte var ternet og så ikke særlig dyr ud, hans shorts lignede de var revet op over knæet, men de var købt sådan så det var ikke fordi han havde ødelagt dem.

Rays ord fik Charlie til, at grine let, "Stædig? Aner ikke hvad du snakker om, mate," sagde han i et smil, som tydeligt afslørede, at han vidste præcist hvad Ray snakkede om. Charlie kunne da helt bestemt godt være meget stædig, det lå nok både til familien, men også i det skokske.
Charlies kinder blussede fuldstændigt op, og han vidste slet ikke hvad han skulle svare. Han prøvede virkelig at glemme de tanker han havde omkring andre mænd, men det var altså ikke nemt, når der nu stod en så flot fyr foran ham, og snakkede sådan til ham. "Nej, det kan jeg ikke.." svarede han til spørgsmålet, og bed sig lidt i læben, uden at vide hvad han skulle svare til dn del om at han ville passe på ham.

Han grinte let, "Forkortet af Raymond, eller er det bare Ray?" spurgte han nysgerrig, det var jo en mulighed, man vidste jo aldrig. Han måtte dog slippe et nyt roligt grin, som Ray var hurtigere til, at betale end han selv var, "Det okay, jeg kan godt selv betale," sagde han med et varmt smil på læberne, det var jo langt fra penge han manglede, og hvis han endelig gjorde, så kunne han altid bare sige det til sine forældre, og så ville kontoen være fuldt op igen på ingen tid.
Der var ingen tvivl om, at de tre søskende var ekstremt forkælet, og Charlie måtte nok indrømme, at han elskede det, selvom deres forældre jo så også forventede, at de ville arbejde for dem, når de var færdige på Hogwarts. "Nej, nej, overhovedet ikke, jeg ehm.. Ville bare være venlig," sagde han i et smil, og nikkede mod et ledigt bord, de kunne sidde ved, "Der er plads derovre," sagde han med et nyt smil.

"Nej det gør du sikkert ikke" sagde han med et glimt i øjet og grinte en anelse da han godt var klar over at selvfølgelig vidste hvad han snakkede om. Det lå trods alt ret så meget til det at være skotte. En ting som Ray var utrolig stolt af hvis han skulle være ærlig. Han elskede hvor han selv kom fra og når han drak whisky så var det også kun skotsk. Ray lagde i starten ikke mærke til hans røde farve i kinderne indtil han lød en anelse usikker i sit svar. Det fik Ray til at hæve sit ene øjenbryn og bed sig selv ganske let i læben. "Undskyld. Ville ikke gøre dig forlegen" mumlede han lavt og kløede sig selv i nakken som han gjorde når han blev en anelse nervøs. Enten var drenge til fyrer eller også så var det fordi han blev forlegen over en fyr kunne tro den slags om ham og derfor gik i stå. Uanset hvad havde det ikke været Rays mening at få ham til at gå sådan i stå.

"Just Ray" sagde han med et lille let nik og skær en let grimasse over navnet Raymond. Det var ikke verdens kønneste navn og Ray kunne langt bedre li sit eget. Desuden var det sjovt at sige hans navn på skotsk når der var rulle r og den flade afslutning. "Nej nej jeg insistere. Jeg ville byde på kakao og så vil jeg også betale" sagde han en anelse bestemt uden at være hård i det for det kunne han slet ikke. "Man kan da aldrig vide. Jeg er sikker på min roomie ikke har noget imod jeg bruger mine penge på andet end lejligheden i London" sagde han med et ganske let grin og skulle virkelig tage sig selv i ikke at namedroppe da han sikkert ikke kendte Keira. Det var jo ikke sikkert at denne fyr havde gået på samme skole som ham selv for Ray skød ham bestemt til kun at være et år eller to yngre end hans egen 19 år. Han nikkede let til hvor der var plads og gik med ham over mod bordet. Kort tid efter blev deres kakao sat ned foran dem. "Så lader du tit fremmede fyrer byde dig på kakao?" spurgte han en anelse drillende da han altså var virkelig nysgerrig på om han var til fyrer. Ray vidste godt han skulle styre sig, men han var helt enormt nuttet at se på og så alligevel var det ikke fordi hans nuttet faktor var ligesom Rays egen. Mere nuttet på den der måde hvor han faktisk bare var lækker og ikke helt brugte det som om han var en bamse der skulle krammes og sårbar ligesom Ray selv kunne være det. Alligevel var Ray ikke helt så sårbar hele tiden og kunne sagtens være ligeså selvsikker som han var det lige nu, men åh hvor ville en som Charlie dog kunne få hans hjerte til at bløde hvis han ikke var til fyrer for Ray var typen der faldt enormt hurtigt for folk.

Charlie lo let, hvis der fandtes en skotte som ikke var, bare en smule stædig, så havde han i hvert fald aldrig mødt ham eller hende. Han var både født og opvokset i Skotland, så hans accent var ikke til at tage fejl af, det galt hele familien. "Slet ikke, overhovedet," kørte han joken videre med et smil på læberne.
Han vidste dog ikke helt hvordan han skulle håndtere sine røde kinder. Det var ubehageligt på en bahagelig måde, at få sådanne en besked fra en anden fyr. Han kunne nok ikke rigtigt forklare det, selvom han ville ønske, at han kunne. Han rystede lidt på hovedet, "Nej, nej.. Det.. Er okay," sagde han i et lidt tøvende smil, han følte sig ret så splittet, for det første, fordi han ikke vidste om Ray rent faktisk lagde an på ham, og for det andet, fordi han ikke vidste om det bare var ønske-tænkning, og hvis det var det, hvorfor ønskede han så pludselig, at en total fremmede ung mand, skulle lægge an på ham? Det hele var bare så forvirrende.

Han nikkede lidt, til at han han Ray, og det ikke var forkortet af noget. Han grinte lidt, "Jamen okay, så får du lov til, at betale," sagde han, en gratis kop kakao sagde man vel aldrig nej til? Han fandt faktisk dette her ret så hyggeligt, Ray virkede som en ret cool fyr, og af en eller anden grund, så ville Charlie faktisk gerne lærer ham bedre at kende. "Bor du i London? Hvor gammel er du?" spurgte han nysgerrig, okay, det kunne jo være han kun var 17 eller 18, så han lige var gået ud af skolen, men på den anden side, kunne Charlie jo heller ikke vide om Ray var magiker ligesom han selv var.
Han tog plads på en stol ved siden af Ray, og grinte så lidt, "Ehm, nej ikke rigtigt.." svarede han, og blev pludselig en smule usikker på, om dette her var noget Ray så som en date? Men det var vel ikke en date, når de kun lige havde mødt hinanden? "Du invitere måske tit fyre på kakao?" spurgte han i et grin, som dog hurtigt forsvandt lidt igen, "Altså ikke mente på den måde.. Eller.. Du ved hvad jeg mener," sagde han og mærkede igen, hvordan hans kinder blussede en smule op, dog langt fra lige så meget som før.

"Er du sikker?" spurgte han en anelse bekymret og bed sig atter i læben. Selvom man mente at biseksuelle havde en radar hvor man nærmest kunne fornemme om den anden var enten homo, hetero eller bi så var Ray ret så sikker på at hans var totalt i stykker og selv hvis den virkede så var det vel grunden til at han endnu ikke havde fået et helt lav tæv ud af komme til at ligge an på random dudes. Måske kom det sig også af Ray egentlig bare var typen der flirtede ret så naturligt og det var sjældent han tænkte over at det var det som han var igang med. Så som lige nu hvor han egentlig blot var venlig og flirtende på samme tid.

Han nikkede let til om han boede i London. "Ja sammen med min bedste veninde fra skoletiden" sagde han med et bredt smil over sine læber og nikkede let for sig selv for at understrege sin egen pointe. "Jeg bliver 19 til oktober" svarede han med et smil på hvor gammel han var indtil han studsede over måden Charlie spurgte på. Han lagde hovedet ganske let på skrå. "Hvor gammel er du selv da?" spurgte han en smule forundret for selvom hans nysgerrig måde at spørge på sagtens kunne ligge til en på hans egen alder virkede det pludselig som om fyren overfor ham var langt yngre end han først havde antaget. Ray så det ikke som en date dog. Ikke når de lige havde mødt hinanden, men det kunne Charlie jo ikke vide. Han rystede ganske let på hovedet. "Neeej.. Kun de nuttet. Ellers plejer det at være the other way around" forklarede han en anelse drillende for at se hans reaktion. Han kunne ikke lade være med at grine mildt af ham da han tilføjede en masse for det ikke skulle lyde som om Ray var en billig ting der gik på date med en masse. Ok han havde haft mange partnere og sådan, men det løb altså også hurtigt op når man var polygam og derfor havde haft flere på samme tid og kun to kærester hvoraf den ene havde slået op med ham en mdr forinden. "Du får det nærmest til at lyde som om vi er på date og du vil vide om jeg er en slut" sagde han med sin forsæt milde latter der langt fra var ondsindet ment for sådan var han ikke som person. Han lagde dog en hånd for munden for at Charlie ikke skulle blive mere rød i kinderne af forlegenhed. "Undskyld. Jeg skal nok være sød nu.. Tror jeg nok da" sagde han med et smil og bed sig i læben for ikke at grine igen.

Charlie nikkede lidt, "Ja, helt sikker," sagde han i et lille smil, han kæmpede en indre kamp for ikke at rødme igen. Han hadede at han rødmede så hurtigt, men det var jo nok fordi han var så usikker omkring sin seksualitet, selvom han inderst inde godt vidste, at han som minimum var bi.
"Arh, jamen fedt," sagde han, da Ray fortalte at han boede sammen med en veninde, han glædede sig også helt vildt til, at han kunne flytte hjemmefra, så ville det måske blive nemmere for ham, at springe ud, fordi han ikke skulle være bange for, at blive smidt ud i stedet for. "19? Ehm, jeg er kun 15," sagde han, selvom han et kort øjeblik overvejede, at lyve sig en smule ældre, så var det nok klogere, at være ærlig.

"Nuttet? Du.. Syntes måske jeg er.. Nuttet?" spurgte han og mærkede en underlig følelse i kroppen. Han var aldrig blevet kaldt nuttet af en anden fyr før, og selvom han prøvede ikke at lægge noget i det, så kunne han godt mærke at hans krop og hjerne lagde bare en lille smule i det.
Charlie tabte fuldstændig kæben og så direkte på Ray, "En date? Nej, nej, ingen date, overhovedet, vi er jo begge to mænd," sagde han i en lettere dum latter, og kløede sig lidt i håret, mens hans blik gled hurtigt rundt på cafeen, som var han bange for, at nogen ville høre det, hvilket han faktisk også var en smule, for selvom han ikke så ofte blev genkendt, så vidste han jo at mange vidste hvem hans far var, og han kunne jo ikke huske alle dem han havde mødt i gennem sin far. Han lo let, "Du virker da ret sød," sagde han lidt forsigtigt og sendte ham et lille smil og tog en tår af sin kakao.

"Er du kun 15? Jeg var stensikker på du var mindst 17" sagde han ganske forundret og var kun sikker på at han ikke løj fordi hvem skulle dog lyve sig så ung når man sad sammen med en på 18? Det ville jo være komplet dumt hvis han skulle være ærlig. Han havde dog intet imod det. Det var ikke fordi hverken alder eller køn gjorde at han ikke gad folk.

Han nikkede let til om han synes han var nuttet. "Ja det synes jeg du er. Er der noget galt i det?" spurgte han med et varmt smil over sine læber da han virkelig ikke kunne se noget galt i det, men han var ligesom også selv ganske sikker på hvad han var til så det gjorde jo en helt del. Han lagde atter sit hoved let på sned ved hans udtalelse om de jo begge var fyrer. "Ja og? Jeg ved ikke med dig Charlie, men jeg er selv ret så biseksuel. Dog ville jeg gøre en del mere ud af mig selv hvis jeg faktisk skulle på date med nogen" sagde han med et smil for ligesom at ligge kortene på bordet. Det var så også mest af alt fordi Charlie var den usikre at han selv kunne være så sikker og han selv kunne være så rolig i det. Havde Charlie været en hård fyr havde han gået en del mere rundt om bordet så at sige og været bange for at gøre noget galt. Præcis som det havde været med Collin blot et år tidligere. Ray lagde dog godt mærke til at Charlie kiggede rundt i caféen inden han selv kom til det for at forsøge at se hvad han kiggede efter. "Tak. Gør du nu også selv" smilede han varmt og tog selv en tår af sin kakao. Hans eget hjerte var så også begyndt at spilde ham et puds og Ray vidste desværre godt hvad det betød for ja så hurtigt gik det for ham. Hvis han var i et godt selskab og de virkede søde så pegede hans hjerte på dem og han kunne ikke gøre for det, men det gik bare hurtigt for ham. Han skulle dog nok styre sig for den andens skyld da han altid kom ret strong ud hvis han plaplerede løs.

Charlie lo let, "Nej dog ikke, men tak, det tager jeg som et kompliment," sagde han i et smil, han havde da ikke noget imod at ligne eller virke som en på 17, det måtte jo betyde, at han var moden af sin alder, og den tanke kunne han virkelig godt lide. Han var faktisk ret glad for, at han ikke havde løjet om sin alder, da det virkede som om, at det ikke var noget problem for Ray.

"Det ved jeg ikke.. Er der?" vendte han spørgsmålet, han vidste ikke om der var noget galt i, at finde en anden fyr nuttet. Det kom nok meget an på, hvem man spurgte. Charlie måtte nok også indrømme, at han fandt Ray virkelig pæn, måske endda også direkte lækker, ikke at det var noget han ville sige højt, igen fordi han var så usikker. Han ville dog ønske, at han bare kunne springe ud og bare sige tingene som de var.
"Er du til begge køn?" spurgte han i en stemme som næsten var lettet, så var han altså ikke den eneste i verden, som havde det sådan når han var sammen med en flot mand, eller det vidste han jo godt, at han ikke var, men han havde aldrig før mødt en, som også kunne have de tanker om sit eget køn. Han lo let, "Well, jeg har aldrig været på en date før, såh.." indrømmede han med et lille skuldertræk, og et smil på læberne. Han var jo også kun 15 år, det var nok de færreste som havde været på dates i den alder.
Han smilede lidt, "Tak," sagde han og smilede lidt, det var som om, at han var blevet en smule mere tryg efter Ray havde fortalt han var til begge køn. Alligevel vidste Charlie stadig ikke helt hvordan han skulle håndtere det. Han havde aldrig kysset med en fyr, han havde dog kysset med en pige, men ikke mere end det, og det havde nok mest været i et forsøg på, at overbevise sig selv om, at han bestemt ikke var til mænd, men det havde bare virket stik modsat. Han havde faktisk lyst til, at prøve at kysse med en fyr, han turde bare ikke. "Har du prøvet at kysse med en fyr?" spurgte han så, og mærkede igen de pokkers kinder blusse en smule op.

"Det bør du også. Jeg er ellers normalt god til det der med at kunne se det på folk. Det må jeg sige. Du forundre mig" sagde han med et bredt og varmt smil mens han nikkede let for sig selv. Han havde langt fra et problem med det. Det ville så heller ikke røre ham hvis de faktisk havde været på date og Charlie kun var 15. Han kunne jo godt selv huske hvordan det var at være 15 og få blikke af en på 18. Det havde han trods alt selv prøvet. Og han havde endda været 2 år ældre end Ray selv var nu.

Han rystede let på hovedet til der intet galt var i det. Det synes han i hvert fald ikke, men nu blev han også selv kaldt for nuttet så det var måske ligeså meget det. "Ja jeg er til begge køn. Det er som ofte det som biseksuel betyder" sagde han det sidste en anelse drillende, men heller ikke for meget da Charlie trods alt virkede ret så usikker i det. Han ville jo heller ikke skræmme ham væk. "Ikke det? Jeg havde min første kæreste da jeg var 15 og her gik jeg og troede det var normalt" sagde han en anelse forundret og kunne faktisk ikke få det til at hænge sammen i sit hoved. Han bed sig derfor let i kinden som han tænkte da han altid havde troet det var ret så normalt. Nu havde hans første kæreste så også blidt ham utrolig meget lort ind for at sige det mildt og han var stadig ganske bange for hende. Han bemærkede godt Charlies kinder blussede op igen og kunne mærke at hans hjerte bankede let når det skete. "Ehm... Jeg tror det eneste jeg ikke har prøvet med en fyr er at være i forhold med en" sagde han stille og kløede sig ganske let i nakken. Han havde for dalen kun været 16 år gammel første gang med en fyr og det var endda sent synes han selv. Nu var han så også blevet virkelig tryghedsnarkoman af hans første kæreste, men han havde også kun været 14,5 år da han havde mødt hende og hun havde ik lige fremme været sød ved ham. "Du har måske aldrig..?" spurgte han og valgte ik at færdiggøre sætningen da Charlie var så usikker af sig. Dog hentydede han kun til kys i denne her sammenhæng.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This must be my lucky day - Charlie + Ray Empty Sv: This must be my lucky day - Charlie + Ray

Indlæg  Admin Man Aug 07, 2017 1:51 am

Et lille smil meldte sig på Charlies læber, "Forundre jeg dig? Er det en god ting?" spurgte han i et lidt usikkert grin, det håbede han da, at det var. Det kunne godt være, det bare var Charlie som var langsomt ude, men det var nok også fordi han inderst inde godt vidste, at han var til mænd, men bare ikke ville indrømme det, hverken over for sig selv eller overfor andre.

Han grinte let, "Jah, det er rigtigt nok," sagde han med et lille smil, han vidste ikke helt hvordan han skulle forholde sig i nærheden af en biseksuel, primært fordi han aldrig havde været i selskab med en før. Men det var virkelig rart, at snakke med Ray, han virkede ret åben omkring det hele, og det var præcis hvad Charlie havde brug for, for at komme ud af sin skal.
Han rystede lidt på hovedet, "Nej, det har jeg ikke.. Det er sikkert også helt normalt, det er nok bare mig, som er lidt.. Langsom," sagde han, egentlig ville han nok have brugt et andet ord, såsom mærkelig eller sådan noget, men han kunne virkelig godt lide at sidde her sammen med Ray, selvom de kun lige havde mødt hinanden, Ray virkede bare ret cool, og Charlie måtte indrømme, at han følte sig en smule betaget af ham.
Dog spærrede han øjnene op, som Ray fortalte om det eneste han ikke havde lavet med en anden fyr. "Waow.. Ehm.. Kan to fyre godt.. Du ved.. Være sammen, sammen?" spurgte han, uden helt at være sikker på om, han ville høre svaret, men på den anden side så ville han jo ikke have spurgt, hvis det ikke var fordi han var nysgerrig. Han rystede på hovedet, "Nej, altså jo en pige, engang, men det er ved at være et års tid siden," svarede han ganske ærligt, og bed sig lidt i læben, han havde kysset en pige, men aldrig en fyr.

"Bestemt ja. Det er godt at lære noget nyt engang i mellem" sagde han med et smil da han synes det var rart. Hvorfor skulle alt være nemt og lige til? Det var jo ikke spor sjovt hvis man spurgte Ray. "Desuden havde jeg min første kæreste da jeg var 14,5 år. Hun blidte mig en masse ind for at sige det mildt" sagde han med et ganske let suk.

"Vi kan ikke alle være fremme i skoene vel? Det ville da være enormt kedeligt hvis vi alle var ens hvis jeg skal være ærlig" sagde han med et beroligende smil da han synes han ville berolige Charlie der ikke så specielt glad ud for at være langsom i betrækket. Ray kunne ikke lade være med at smile over hans spørgsmål. "Du er lidt nuttet. Ved du godt det?" spurgte han for at sige på en sød måde at han lidt stillede små dumme spørgsmål uden det skulle være nedgørende. "Selvfølgelig kan de det. Både i forhold og you know" sagde han for ikke at bruge ordet sex. Han tog blidt fat i hans hage og lænede sig frem med et stort smil over sine læber. Han fangede blidt hans læber for at give ham et kys og flyttede kort tid efter sit hoved igen for at han kunne nå at reagere dog uden at han ville kunne nå at kysse tilbage. Han bed sig let i læben for at se hans reaktion inden han kunne finde på at gøre det igen. "Se. Det var ikke så slemt vel?" spurgte han med et smil og var ikke længere væk end Charlie havde mulighed for at kysse ham igen hvis han selv turde det og ellers havde Ray da tænkt sig at give ham et kys mere hvis han kunne lide det.

"Det er rigtigt," svarede han i et smil, Charlie elskede at suge viden til sig, selvom han gik på Gryffindor, så var der rigtigt mange punkter, hvor han følte sig langt mere som en Ravenclaw. Ikke fordi han mente han var klogere end gennemsnittet, men fordi han godt kunne lide, at lærer nye ting og læse bøger og sådan. "14,5? Waow, det var tidligt.. Hun lyder ikke som nogen rar kvinde," sagde han og rynkede lidt på panden.

"Ja, det kan vi kun blive enige om, men det ville nu være ret befriende, ikke at være så.. Ja, tilbage i skoene," sagde han i et mildt smil, han var jo egentlig ikke genert af sig, når han var sammen med sin familie og alle deres vigtige business kontakter, og heller ikke når han var sammen med folk han kendte, altså hans venner og veninder på skolen foreksempel. Han vidste heller ikke helt præcist, hvad det var ved Ray, som gjorde Charlie så nervøs, måske det var fordi han faktisk fandt Ray ret tiltrækkende.
Han lo let, "Jaah, det siger du jo, jeg er," sagde han og smilede lidt til ham. Han syntes stadig det var lidt underligt, at blive kald nuttet, det var han trods alt ikke blevet kaldt i mange år, faktisk ikke siden han var helt lille.
"Ja, altså jeg ved godt to mænd kan være kærester.. Men ehm.. Ja," sagde han i et nyt lille grin, og kørte en hånd i gennem sit korte hår, før han vendte blikket tilbage på Ray, da han mærkede hans hånd mod sin hage, og lod sin egen hånd falde ned igen. Hvad lavede Ray? Hvorfor smilede han sådan? Og hvorfor kom han lige pludselig meget tæt på? Mere nåede Charlie ikke at tænke, før han ganske kort mærkede Rays læber mod sine egne, og han blev om muligt, endnu mere rød i hovedet end han havde været hidtil. Han havde en fuldstændig uvant følelse i hele kroppen, den var varm og alligevel kold, det var som om det hele snorrede rundt. "Jeg.. Øhm.." han rømmede sig lidt, og mærkede lysten til mere stige i ham, "Neeej, nej, det var det ikke," sagde han i et lille smil. Han havde virkelig lyst til, at prøve det igen, som han så ind i Rays øjne, han var lokkende tæt på, og han måtte bide sig lidt i læben for ikke at lade sig følge flowet og kysse ham igen, han vidste jo ikke om det bare havde været sådanne et 'medlidenheds-kys' og han ville virkelig ikke gøre noget forkert.

Ray selv havde også gået på Gryffindor og heldigvis før Collins storebror havde været overhoved. Så var han da sikker på at han ikke ville blive straffet for at have fucked Collin sådan op. Ray ville også holde det faktum hemmeligt at han var magiker ret så længe da man aldrig kunne vide når de var et mugglersted og det var ikke lige det han havde tænkt sig at sige til alle og enhver. "Er hun heller ikke" sagde han stille og valgte at lade være med at komme ind på at hun havde sagt en masse til alle om at han havde brug for mere end en i et forhold og det faktisk var hende der havde fået det så langt ud at det var gået op for Raven og Collin. Han havde dog tænkt sig at indrømme at han havde det sådan hvis han nogensinde kom så langt som at være tæt på at blive kæreste med en ny igen bare for at de kunne vide det inden han startede et forhold igen for ikke om han ville brænde sig igen.

"Sådan er det. Det er sikkert også meget sundt et sted at være mere sikker på sig selv først" sagde han med et smil der var ganske forstående. Det havde sikkert været en del sundere end det giftige forhold han havde haft til at starte med, men sket var sket og selvom det var hendes skyld at han nu var drøn afhængig af andre så kunne han alligevel ikke ændre det nu så han kunne ligeså godt lade være med at prøve på noget. "Åh Charlie altså.. Uden at skal lege sexundervisning og alt det her. Mænd har en behind.. Der er et hul.. Lig to og to sammen" sagde han en anelse lavt for at det kun var Charlie der kunne høre det. "Og det gør altså ikke specielt ondt i længden" mumlede han ganske lavt og fik selv en let rød kulør i hovedet, mest af alt fordi han synes det var en anelse pinligt at sige højt. Ray var trods alt til både at give og få så han af alle burde vide det. "Måske får du lov til at prøve det en dag med en sød fyr" sagde han med et bredt smil og et ganske let nik. Det lød i hvert fald som om Charlie gerne ville prøve at være med en fyr når han spurgte sådan. Ved Charlies ord lænede Ray sig ind mod ham igen for at give ham et kys som han faktisk ville kunne nå at prøve at gengælde. Rays hjerte bankede så også allerede helt ustyrligt og han vidste godt selv at han lige der på stedet var ved at falde for Charlie. Det eneste han dog bare ikke håbede var at hans hurtige fald for ham ville skræmme Charlie væk for det gjorde den slags ret så ofte for folk.

Charlie så lidt på Ray, men valgte ikke at spørger ind til mere omkring hans eks-kæreste, da det ikke virkede som om, det var en person som Ray havde lyst til, at snakke om, og Charlie ville jo heller ikke blande sig, da de trods alt kun lige havde mødt hinanden og snakket måske omkring en halv times tid, eller en time, det vidste han faktisk ikke.

Han nikkede lidt, "Jah, det er det nok.. Jeg er normalt ikke så.. usikker," indrømmede han med et lille smil, men det var jo sandheden, al den usikkerhed i ham, var først kommet da det var begyndt, at gå op for ham, at han ikke tændte på piger, som han var helt sikker på ikke var normalt i hans alder. Han vidste godt, at der fandtes folk som kun tændte på deres eget køn, men han havde aldrig troet, at han selv ville være en af dem.
Hans mund gled op i et fint lille o, som Rays ellers så fint indpakket forklaring lød. Han vidste slet ikke hvad han skulle svare til det. Det var virkelig akavet at snakke om, for ham, men på den anden side, så var han jo også nysgerrig, selvom han ikke havde det så godt med at indrømme det. Men det hjalp uden tvivl på det, at Ray også fik lidt røde kinder ved samtalen. "Øhm.." et lidt akavet smil meldte sig på hans læber, "Jeg.. Ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige," indrømmede han i et lille, stille grin. Han spærrede øjnene en smule op, "Det tror jeg ikke.. Det.. Det ville jeg nok ikke turde," sagde han og mærkede igen varmen sprede sig i hans kinder.
Som Ray lænede sig mod Charlie igen, reagerede Charlie nærmest per automatik ved at læne sig mod Ray også. Lidt forsigtigt begyndte han at gengælde kysset, selvom det var virkelig grænseoverskridende for ham. Han tog sig selv i, lidt prøvede, at gøre kysset en smule dybere, men brød det så igen, da han kom i tanke om, at de jo var et offentligt sted. "Folk kigger," hviskede han stille uden at flytte sig overhovedet, hvilket ville sige, at hans læber kun var få centimeter fra Rays.

Ray var ganske glad for at Charlie ikke spurgte mere indtil hans eks-kæreste. Det var ikke lige fremme fordi det var verdens sjoveste topic her i verden hvis man spurgte Ray. Han var trods alt død bange for hende og det var ikke lige fremme fordi han havde lyst til at udvise usikkerhed. Det var nok at Charlie var det hvis man spurgte Ray. Det var mere end rigeligt. Han behøvede ikke se Rays usikkerhed allerede.

"Ikke det? Hvorfor så nu?" spurgte han ganske nysgerrig og lagde hovedet kort på sned. Han ville dog til en hver tid lade Charlie ikke var på den slags spørgsmål for han kunne godt forstå hvis han ikke ville svare på det for at være ærlig. Det var ikke lige fremme fordi det var det mest rare her i verden at svare på hvis man spurgte Ray. Ray var normalt ganske sikker. Lige nu var det især nemt at være sikker for Charlie var så usikker.
Han lagde godt mærke til hans lille o med munden ved hans forklaring og sendte ham et varmt smil da han vidste han havde forstået hvad han havde sagt. Ray fik kun røde kinder fordi det var sex snakkede handlede om. Han havde trods alt kun lige mødt Charlie og faktum var at han nød sex med begge køn så det var en anelse pinligt at sidde og sige til en fremmede. "Ikke turde? Hvad er du så bange for?" spurgte han med delvis bekymring i stemmen fordi Charlie havde det sådan med det. Det kunne være mange ting. Det kunne være angst for smerten i det, angst for at være med en fyr generelt eller noget helt tredje. Gud vide om Charlie var så usikker fordi han aldrig havde regnet med han var til fyrer? Han mærkede han gengældte kysset og kunne ikke lade være med at smile en smule for sig selv over det. Han lod ham gøre et forsøg på at gøre kysset dybere og spærrede let sine øjne op da Charlie midt i det hele brød kysset. "Og hvad så hvis folk kigger? Hvorfor ikke bare være ligeglad med folk? De er da bare jaloux over det ik er dem som har en at kysse på, men hvis det hjælper kan vi da godt gå et andet sted hen" foreslog han med et varmt smil og strøg let Charlie henover kinden. Der var ingen grund til at gøre hans usikkerhed værre selvom han mest af alt havde lyst til bare at kysse ham igen og være skide ligeglad med alle andre. Nu var det så heller ik ham der var usikker så det var noget andet. Og Ray var ganske afklaret med hvad han var til og ikke var til. For ikke at glemme at Rays hjerte virkelig ikke var til at styre lige nu. Han håbede bare ikke at Charlie bemærkede det for han var virkelig glad for ham.

Charlie trak lidt på skulderne, med et lille smil på læberne, "Det ved jeg ikke.. Jeg er nok bare ikke så god til, at snakke om sådan noget," sagde han ærligt og bed sig en smule i læben, han vidste ikke helt hvordan han skulle håndtere det. Han var jo så pokkers nysgerrig, og alligevel syntes han det var virkelig grænseoverskridende.
Hans kinder blev en smule røde atter en gang, "At kunne li' det.." mumlede han, og bed sig lidt i læben som han vendte blikket mod kakaoen. Det var nok det som skræmte ham mest. Han havde ikke tænkt så meget over, om det ville gøre ondt eller om han ville være til at få eller give, for det vidste han jo ikke. Nej, det var mere det, at han var bange for, at blive bekræftet i sin egen mistanke om, at han var mænd.
Charlie nød virkelig kysset med Ray, og han ville ønske, at han ikke var så bekymret for, at blive opdaget. Men hele hans familie boede jo i Skotland, plus Hogwarts lå i Skotland og dermed kunne folk fra skolen jo også komme forbi, hvilket bare ville være virkelig pinligt. "Fordi.. Mine forældre," sagde han som en meget kort forklaring, på, hvorfor han ikke bare kunne være ligeglad med hvem der kiggede. "Hvor skulle vi gå hen?" spurgte han med et lille smil, og mærkede en varme sprede sig, i det Ray rørte hans kind. Han havde virkelig lyst til, at sige det var lige meget, og bare kysse ham igen, men hans frygt for at blive bosted, var lige nu større end hans lyst til Ray, udelukket fordi hans forældre ikke vidste noget og det gjorde hans søskende heller ikke, eller hans venner for den sags skyld.

"Oh" sagde han stille og sendte ham et let skævt smil. Han lod den dog ligge der, men han var sikker på der var noget dybere i det. Noget som Charlie ikke havde lyst til skulle snakkes om lige der hvor der var flere end bare dem. "Er det så forfærdelig en tanke hvis du er til fyrer da?" spurgte han en anelse lavt da Charlie trods alt var helt æskerød i kinderne igen og følte lidt at det her ikke var stedet at snakke om det.
Ray kunne godt mærke at Charlie nød hans kys og kunne ikke lade være med at smile en anelse for sig selv i kysset, men det var også præcis derfor det ik havde givet nogen mening for ham at Charlie så havde stoppet det igen og bekymret sig om andre ville kigge på. "Dine forældre?" spurgte han og lagde hovedet let på sned. Ray kom fra en ganske almindelig gennemsnitsfamilie så han var ikke van til det der med at socialisere og alt det. Det var ikke noget man gjorde i hans omgangskreds. "Jeg er skotte.. Du tror ikke mine forældre stadig bor her? De ved godt jeg er til begge køn" forklarede han med et smil. Nok det var måske ikke det mest optimale og Charlie ville sikkert være en anelse usikker over at skulle møde Rays forældre, men i det mindste kunne de være i fred og Charlie kunne bedre forholde sig til at skulle snakke om alt det med muligvis at være til fyrer. "Altså.. Mine forældre er ikke hjemme nu og jeg ved godt det lyder underligt når jeg kun lige har mødt dig, men altså.." sagde han og kløede sig ganske let i nakken. Han håbede bare virkelig ikke at han skræmte stakkels Charlie væk, men hans hjerte ville bare så gerne lære ham at kende og det hoppede og dansede sådan over en fyr han kun lige havde mødt. Det var nærmest skrækkeligt for han ville jo ikke skræmme ham.

Charlie lod sin hånd glide ind i gennem sit halv mørke hår, og trak så lidt på skulderne, "Det ved jeg ikke.. Det er bare.. Ikke så velset i min familie," forklarede han en smule mut, han hadede sig selv, for at have det sådan, men hvad kunne han gøre? Det var jo ikke fordi han var vågnet op en dag, og tænkt hvad han kunne gøre, for at pisse sin familie mest af. Det var jo bare kommet stille og rolig med alderen.
Han nikkede lidt, "Ja, mine forældre.. De er ret fine på den, og jeg tror ikke de ville kunne acceptere det," sagde han i et lille suk, han ville ønske, at hans familie bare ville være okay med det, det var uden tvivl også en af årsagerne til, at Charlie selv var så usikker omkring sin seksualitet, han prøvede nok bare stadig at overbevise sig selv om, at han ikke var til mænd, selvom han kun lige var blevet bekræftet i det, af Rays kys.
Han lo mildt, "Det kan jeg skam godt høre," sagde han som Ray sagde han var skotte, det var Charlie jo også selv. "Ved de det godt? Og de acceptere det bare?" spurgte han overrasket, og kunne ikke undgå at mærke hvor jaloux han blev over, at andres forældre bare kunne acceptere den slags, nu hvor hans egne ikke kunne.
Han bed sig en anelse i læben og nikkede så lidt, "Bor de langt væk?" spurgte han, og drak det sidste han havde tilbage i sin kop, nu havde Ray trods alt betalt, så var det mindste Charlie kunne gøre, da at drikke ud og så var han jo sådan set klar til, at gå. "Og tak for kakao, by the way," sagde han i et nyt varmt smil. Han kunne godt mærke at han blødte mere og mere op, måske var det fordi Ray virkede som om, at han havde tjek på det hele, og det Charlie meget mere tryg.

"Oh. Det kunne jeg næsten fornemme" sagde han stille og nikkede let for sig selv. Nok ville han aldrig kunne forstå at nogen havde det sådan, men det betød ikke at han ikke ville hjælpe ham alligevel. Han var så også selv bare ganske heldig på det punkt så derfor var det bare ikke ligeså nemt at sætte sig ind i, men han vidste godt nogle familier havde det sådan. Det måtte virkelig være folks egen sag hvad de var til og det var ikke fordi man kunne gøre for det. "Fine? Charlie? Hvordan fine?" spurgte han og bed sig ganske let i læben. Bare han nu ikke gik og forsøgte at komme ind på livet på en eller anden high class dude. Han ville aldrig blive accepteret der. Han følte et øjeblik at al håb om nogensinde at ku være med Charlie blev dræbt lige der.
Han nikkede ganske let. "Ja de gør. Nu kommer jeg bare fra en sød og forstående familie, men jeg har jo så heller aldrig været kæreste med en fyr. Det kan være derfor måske. Eller også er jeg bare heldig fordi jeg ikke kommer fra andet end en gennemsnits familie hvor vi ikke skal tænke på hvad andre tænker" sagde han det sidste en smule eftertænksomt. Det kunne sagtens ligge der. Det ville i hvert fald give god mening.
Han rystede let på hovedet til om de boede langt væk. "Nej ikke særlig langt væk. Like 10 min på gå ben" forklarede han med et smil og skyndte sig selv at drikke sin kakao. "Du skal ikke takke. Ikke så længe jeg får lov til at kysse dig igen" sagde han med et let charmerende smil over sine læber og sagde det ikke så højt at andre kunne høre det. Seriøst hvor hans hjerte dog virkelig hamrede imod hans bryst. Det var dog skrækkeligt. Han var en anelse bange for at skræmme ham væk, men det lod ikke til at Charlie lagde mærke til det. Han skubbede døren op til de kunne komme ud derfra og gik ned af gaden. Han svingede rundt om et hjørne et par gange til at han kom til et lille hus. Ray fandt sine nøgler frem og låste op. Det ville sige. Det var egentlig stort, men Ray synes ikke det var fordi han var van til det. De trådte ind i en lille gang. "Må jeg kysse dig nu?" spurgte han stille og bed sig let i læben. At tage sko af kunne vente. Bare han fik lov til at kysse Charlie og han ikke opdagede det forbandede hjerte.

Han nikkede lidt, "Jah, jeg kan jo bare ikke rigtigt gøre noget ved det.." sagde han, inderst inde vidste han også godt, at det kun var et spørgsmål om tid, før han ville springe ud overfor sine forældre, for på et eller andet tidspunkt, så ville han jo møde en sød fyr, en fyr som Ray.
"Du ved.. De har ret høje standarder om alt og alle, min mor er skuespillerinde og min far ejer sit eget firma, så de mener de har et ry at værne om," forklarede han, dog uden at komme ind på, hvilket firma hans far ejede, da han jo ikke vidste om Ray var magiker, så ville det jo blive lidt svært at forklare om et firma som prøvede at få teknologien ind i den magiske verden.
"Det lyder virkelig dejligt, og befriende," sagde han ærligt, hvor ville han dog ønske at hans familie havde det på samme måde. "Okay, og de har ikke noget imod du bare hiver fremmede med hjem?" spurgte han i er lille grin, og fulgte så med ud på gaden, i det mindste var det holdt op med at regne nu. Hans kinder blussede igen op, som Ray sagde Charlie ikke skulle takke, han var virkelig charmende, "Du er ret charmende, ved du godt det?" spurgte han i et genert smil, og med kinder der var lige så røde som tomater.
Som de kom inden for, lod Charlie blikket glide lidt rundt, det gjorde man vel altid første gang man var hjemme hos nogen. Han vendte dog blikket mod Ray som hans spørgsmål lød, hvilket fik ham til at grine lidt, før han så nikkede. Han kunne virkelig godt lide at kysse med Ray. Og denne gang turde han faktisk godt tage intertivet, dog stadig en smule forsigtigt kyssede Charlie Rays læber, og holdt det lidt i håb om Ray ville gengælde det.

Han rystede ganske let på hovedet. "Nej ikke hvis du ikke tør at springe ud hvis du altså kun er til fyrer, men det er heller ikke vigtig så længe du ikke er sikker på hvad du er til og sådan" forklarede han med et varmt smil over sine læber. Det var heller ikke vigtigt så længe han ikke havde en kæreste eller var vild med en hvis man spurgte Ray. Nok havde han selv sprunget ud for længe siden, men der havde han jo også været glad for en fyr så det var mest af alt derfor.
"Oh sådan fine på det. Det forstår jeg mig slet ikke mig. Sådan er min familie ikke, men så kan jeg godt se det er svært" sagde han med en skæv grimasse selvom han ikke helt kunne sætte sig ind i det. Han var dog en anelse mere rolig da han ikke følte at Charlie kom fra en fornem familie for selvom hun var skuespiller så havde han stadig ingen idé om hvem Charlies mor var. Og bare fordi hun var skuespillerinde var der ingen der sagde hun var en af dem der tjente store penge og var kendt. Det var ik lige fremme fordi Charlie havde sagt sit efternavn.
"Det er det skam også. Det gør alting lidt nemmere. Nok har jeg aldrig haft en fyr som kæreste, men altså.. Stadig dejligt" sagde han med et varmt smil og nikkede let for sig selv. Det var virkelig skønt at kunne være sig selv. Han rystede let på hovedet til de ikke havde noget imod at han tog fremmede med hjem. Ray havde altid været sådan og ekstremt udadvendt. "Vel er jeg så ej" sagde han med et let forlegen smil over sine læber. Han kunne ikke selv se det. Sådan synes han ikke selv han var.
Ray kunne ikke lade være med at smile da Charlie tog initiativet og gengældte hans kys. Han lagde sine arme rundt om hans hals for at nusse ham ganske blidt i nakken og lod sine øjne glide i for at kunne nyde kysset endnu bedre. Han brød dog kysset efter lidt tid og lod sine arme glide ned for at tage fat i hans hånd med den ene hånd. "Kom med" sagde han med et kærligt smil over sine læber og lod ham få en rundtur i huset inden han fandt sit gamle værelse der stadig var fyldt op med plakater. Det var en anelse rodet med tøj udover det hele da han virkelig ikke havde kunne beslutte sig for hvad han skulle have på. "Så det er så mit værelse" sagde han med et varmt smil og holdte stadig Charlie i hånden.

Charlie rystede lidt på hovedet, "Jeg tror bare jeg er for usikker endnu, til at snakke med mine forældre om det," forklarede han med et lille smil. Han ville jo heller ikke begynde at sige til, alle mulige at han var til fyre, hvis han så en dag prøvede det, og det så viste sig slet ikke at være noget for ham. Så ville han hellere være helt afklaret med det selv, før han begyndte at blande andre ind i det, det var forvirrende nok som det var nu, syntes han.
"Ja, du ved, nyt forretningsmøde hver dag nærmest," sagde han og rullede svag med øjnene, han måtte nok indrømme at han var virkelig træt af det, fordi når hans far skulle afsted, så skulle hele familien jo helst med, da det så bedst ud, Charlie blev også ofte stoppet på gaden af journalister som spurgte om han havde nogle kommentar til alverdens ting omkring hans fars firma, men han prøvede bare at blande sig udenom. "Nej, jeg ville også hellere være fri.. Hvordan er din familie så?" spurgte han af ren nysgerrighed.
Han nikkede forstående, "Det kunne jeg godt forestille mig.. Nej, men det må da stadig være fedt, at vide, de er glade, bare du er glad," sagde han med et lille smil, uden helt at være sikker på, om det var sådan det hang sammen, men det lød sådan, hvilket Charlie virkelig misundede. Han lo let, "Undskyld," sagde han så, det var jo ikke meningen han ville gøre han forlegen eller noget, han kunne også mærke han selv blev varm i kinderne, fordi det virkede som om, han havde ramt et blødt på i Ray.
Charlie mærkede hvordan hans hjerte gik helt amok i hans brystkasse, og for et øjeblik frygtede han lidt, at det var på vej ud af hans brystkasse, da han mærkede Ray gengælde hans kys, men endnu mere da han mærkede armene omkring, og det blide nus af hans nakke, hvilket fik hans nakkehår til at rejse sig. Det var bestemt ikke sådan her han havde haft det, da han havde kysset med en pige. Han lukkede ligeledes øjnene, og lod sine hænder glide forsigtigt op til Rays hofter, Charlie slap dog Ray hurtigt igen, som han brød kysset, og rømmede sig så en smule, før han tog imod Rays hånd og fulgte med rundt i huset.
"I bor fedt," sagde han med et smil, og tog sig ikke rigtigt af rodet i form af tøjet. Han kendte det jo selv. Han bed sig lidt i læben, "Er du enebarn?" spurgte han, selvom han ærligt talt havde lyst til, at kysse lidt mere på ham, end at snakke lige nu. Charlie gav Rays hånd et lille klem, før han lod sit blik glide lidt rundt i værelset.

"Det haster jo heller ikke at snakke med sine forældre om det. Jeg sagde det også kun til mine forældre da jeg var på din alder fordi jeg så en fyr. Jeg undlod bare lige den detalje at han altså var 5 år ældre end mig" sagde han det sidste med et lille let grin. Så længe hans forældre ikke havde mødt ham da de ligesom ikke havde været kærester så kunne det jo være ligegyldigt hvis han skulle være ærlig. Og så var det lidt en måde at fortælle Charlie på hvorfor han var så ligeglad med den aldersforskel der var i mellem dem. At Charlie kun var 15 år og han selv var 18 år gjorde ham virkelig ingenting. Det var jo ikke hans alder der afgjorde om han var et godt menneske trods alt. Desuden var der sikkert stor forskel på at være til begge køn for så var der stadig en chance for at han ville ende op med en pige mens hvis man var homo så var den chance ligesom ikke til stede og derfor var det vel et sted nemmere at være til begge køn end blot et.
"Forretningsmøder? Undskyld jeg spørg, men hvad skal du til dem?" spurgte han ganske uforstående da han virkelig ikke kunne følge med i den form for logik. Igen var frygten for at Charlie kom fra en velhavende familie til stede og han derfor ingen chance ville have. Han vidste godt han skulle stoppe den der rutsjebane som han havde gang i, men heldigvis var han van til han nemt kom i følelseshelvede at det ikke var tydeligt på ham. "Sådan nede på jorden. Meget stille og rolige. Jeg er født i Glasgow så ikke lige fremme det mest rige område her i verden. Begge mine forældre arbejder om dagen og har fri når de kommer hjem. Mor passer børn og far arbejder i en bank" forklarede han med et smil over sine læber.Det var skønt med forældre der accepterede hvem han var. Det gjorde livet en hel del nemmere hvis han skulle være ærlig. At de så også skulle leve med andet end det så som at han var polygam valgte han at holde for sig selv for nu. Det var ikke vigtigt så længe han ikke var i forhold med Charlie og han ikke på nuværende tidspunkt havde en kæreste. Lige den del havde de dog det langt mere svært med. Ikke fordi de selv var katolikker, men der var mange af dem i Skotland trods alt. Han havde godt mærket hånden ved hoften og blev ved med at sige til sig selv han skulle slappe af når Charlie ikke havde kysset en fyr før.
Han nikkede let til om han var enebarn inden han valgte ikke at spørge indtil om Charlie havde nogle søskende idet han atter lagde sine arme rundt om Charlies hals og kyssede ham blidt på læberne. Han havde langt mere lyst til det her. Han ville bare være sikker på at de ikke blev forstyrret i at kysse og derfor havde det været mest logisk at hive ham med ind på værelset. Han havde dog synes det var fjollet ikke at vise ham rundt først da det bare ville virke som om han kun var ude på at kysse ham og det var han altså ikke.

Charlie slap et lille grin, "Jeg tror bare, at jeg prøver at finde ud af det hele selv, før jeg begynder at snakke med nogen om det.. Men fem år ældre, er da ikke så slemt?" sagde han en anelse spørgerne. Han gik selv ikke så meget op i alder, men nu var det heller ikke fordi han regnede med, at han skulle have en kæreste lige nu og her, hvor han ikke engang vidste hvad han var til, selvom han nok måtte indrømme, at Rays kys havde bragt Charlie langt hen af vejen, mod at indse at han nok var til fyre.
"Min far ejer et ret stort firma, og han mener at mine søskende og jeg skal arbejde for ham, når vi er færdige med skolen, så det er vigtigt, at vi følger med i, hvad der sker, når det sker," forklarede han uden at gå i detaljer omkring hvilken form for firma det var, da han jo stadig ikke vidste om Ray var magiker eller muggler.
Charlie nikkede lidt, som han lyttede da Ray fortalte om sin familie, "Det lyder som en dejlig familie," sagde han ærligt med et lille smil på læberne. Hans far var ofte væk flere dage i træk, somme tider også et par uger af gangen, og det samme var hans mor, hvis hun foreksempel skulle indspille en film i et andet land eller sådan noget. Alligevel havde han og hans søskende aldrig manglet noget, de havde altid fået alt hvad de pegede på, så på den måde kunne han selvfølgelig godt mærke, at han var født ind i en familie som ikke manglede penge, men kærlighed havde der ikke altid været så meget af, det havde tit været William, Charlies storebror, som havde passet både Charlie og Skyler.
Som Charlie igen mærkede Rays arme omkring sin nakke, mærkede han varmen sprede sig i hele hans krop, inklusiv hans kinder som endnu en gang blussede en smule op, som han gengældte kysset som blev tildelt hans læber. Han vidste ikke hvad Ray gjorde, men han følte slet ikke, at han kunne få nok. Han kunne sagtens bruge resten af dagen på, at stå her og kysse med ham. Charlie lod igen sine hænder, forsigtigt, finde vej til Rays hofter. Dog mærkede han, hvordan hans nedre begyndte at reagere på både kysset, men også det faktum at de stod meget tæt lige nu, hvilket fik ham til, at slippe både hofter og kys ret hurtigt og han blev ildrød i hovedet ved den uvante følelse og reaktion fra hans krops side af. "Jeg.. Ehm.. Undskyld.." sagde han mumlende, da han slet ikke vidste, hvad han skulle sige eller gøre af sig selv.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This must be my lucky day - Charlie + Ray Empty Sv: This must be my lucky day - Charlie + Ray

Indlæg  Admin Man Aug 07, 2017 1:53 am

"Det er også det bedste" sagde han med et varmt smil og rystede ganske let på hovedet til at 5 år ikke var meget. "Men det synes min mor dengang. Ville hun aldrig gøre idag" forklarede han da det mest af alt fordi hun ville have haft fået et chok. Det var Ray i hvert fald ganske sikker på, men han kunne jo ikke vide det når han netop aldrig havde sagt aldersforskellen. Det var det eneste han ikke havde turdet dengang. Ray derimod savnede at have en kæreste. Nok var det kun nogle få uger siden Raven var gået fra ham, men Ray duede ikke til at være single i længere tid af gangen. Han tryghedsnarkoman på den måde hvor han helst ikke ville være single alt for længe af gangen da han var bange for at være alene. Uanset om det var ham der var den mest beskyttende i et forhold eller ej så var det nemmere at gemme sig for hans eks hvis han var i et forhold hvis man spurgte Ray. Det var jo ikke fordi han ikke havde elsket Raven for selvfølgelig havde han da det. Collin også for den sags skyld, men han var bange i samme grad som han havde elsket dem. Hvilket ville sige helt ud i ekstremerne.
Ray sank engang da Charlie snakkede om hans far ejede et firma og nikkede let forstående selvom han ærlig talt blev en anelse skræmt af tanken. Nu var Ray også kun fra en ganske almindelig gennemsnitsfamilie så et sted var han bange for de standarder der ville følge med at kende Charlie. Og hans tøj sagde egentlig også noget mere rigdom end Ray sådan lige havde set fra starten af, men det kunne jo godt have været et tilfælde.
"Det er det også" sagde han med et bredt smil da han selv var ret så glad for hans familie og nikkede derfor for sig selv. Ray havde oplevet masser af kærlighed i sit liv, men alligevel havde hans første kæreste skræmt ham så meget at det havde ændret ham. Nogle gange var han sikker på hans forældre havde været overbeskyttende da han var mindre fordi han var ene barn at det havde påvirket ham en helt del.
Ray mærkede hans hænder igen søgte hans hofter og bemærkede ganske ikke helt hvad der skete for Charlie slap ham. Et hurtigt blik der uforstående kørte op og ned af Charlie fandt pludselig forklaringen. "Det skal du da ikke undskylde for" sagde han med et varmt smil over sine læber inden han bed sig ganske let i læben. "Jeg tager det ærlig talt som et kompliment" sagde han stille og bed sig atter let i læben. Selvom Ray ærlig talt godt kunne have lyst til Charlie var han også af den filosofi han skulle den slags med en kæreste når det var hans første gang og alt det der. Hans hjerte bankede stadig derud af og selvom han havde lyst til også at sige det ville han virkelig ikke skræmme Charlie væk. Nok kendte han ham ikke særlig godt, men han var virkelig helt igennem dejlig. I hvert fald det han havde set indtil videre.

Charlie nikkede lidt, "Ja, det tænker jeg i hver fald.." sagde han med et lille smil, han havde måske et lille håb om, at hans mor ville tage det rimeligt pænt, det var nok mest hans far og søskende han var bekymret for. Især hans far. "Din familie lyder ret cool," sagde han med et smil på læberne.
Han vidste ikke om han nogensinde ville kunne springe ud overfor sin familie. Det ville nok kræve en drengekæreste, som ville bakke ham op. Eller måske det blot ville kræve, at han forelskede sig i en fyr så dybt, at han faktisk ville turde stå frem. Også fordi, at han godt vidste, at hvis han først sprang ud som homoseksuel, så ville han ikke have mulighed for at trække i land igen.
Charlie var nok det man kaldte en rigmandssøn, men han var ganske afslappet omkring det, han prøvede bare at følge med flowet og så bare tage en dag af gangen. "Kan jeg godt forstå," sagde han med et varmt smil på læberne. Han ville ønske, at hans familie ville være ligeså åben omkring det, som det lød som om at Rays familie var.
Charlies røde kinder, kunne han slet ikke styre, det her var virkelig pinligt, hvis han skulle være ærlig. Han bed sig i inder siden af sin ene kind, han havde aldrig været så flov i hele sit liv, men det var som om, at han havde mistet al kontrol lige nu. "Jo, jeg skal," mumlede han, tydeligt pinlig berørt over situationen, da han selv mente, at en undskyldning var på sin plads, for selvom Ray havde startet med at kysse Charlie, så var det jo ikke sikkert at Ray ville mere end det. "Hvorfor?" spurgte han stille, men undrende, da han ikke kunne se noget som helst kompliment i, at han stod og tændte på, at de kyssede, men hold nu op, hvor havde han lyst til mere, men han var ret så nervøs for, hvordan hans krop ville reagere, hvis de forsatte.

Han nikkede ganske let til at det var det bedste. Også for at man var mere sikker på at man faktisk var til et bestemt køn selvom der var noget der kunne tyde på at Charlie var til fyrer så gjorde det da ikke noget at være sikker først. Eller i hvert fald have en kæreste før man sagde alt muligt. Slet ikke hvis Charlies familie virkelig var helt så konservativ som den lød. Så var det ikke fordi man kunne ændre mening. "Er de også" sagde han med et varmt smil over sine læber. Selvom hans forældre var cool håbede han nu alligevel ikke at de ville komme hjem fra arbejde mens Charlie var der. Det ville være en anelse akavet for de ville sikkert bedre kunne kende Charlie end Ray havde gjort det. De var trods alt langt mere inde i den voksne verden. Nok var Ray 18, men han var kun lige flyttet hjemmefra og læste på uni så hans verden var et lidt andet sted. Det var også langt nemmere at springe ud hvis der var en man var glad for hvis man spurgte Ray.
Ray havde jo faktisk været med en rigmandssøn før. Collin var jo egentlig også en rigmandssøn. Det havde Ray bare ingen idé om overhovedet. Derfor ville der også sprede sig en voldsom panik i hans indre hvis han faktisk helt oprigtig vidste at Charlie var rigmandssøn for han havde stadig ingen idé om det. Og han ville heller kysse end at prøve at finde ud af om Charlie var muggler eller ej.
Han rystede let på hovedet til at han ikke skulle undskylde. Det var jo ikke fordi man selv kunne gøre for det. Det skete bare. Det kunne ske på de mest åndsvage tidspunkter og Ray havde ærlig talt oplevet det som var værre.
"Fordi ikke alene må jeg kysse godt siden du tænder på det, jeg må også have et vist udseende for den reagere på noget som helst og jeg har intet imod at være den fyr der fortæller din krop at du tydeligvis er til fyrer" sagde han med et drenget smil der på samme tid var ganske charmerende inden han bed sig ganske let i læben. Ray kunne virkelig kun se det gode i det, men han skulle virkelig holde sig fra at gøre mere end kysse ham selvom han bestemt havde lyst til det. "Når du aldrig har kysset en fyr før. Har du så heller aldrig set på en og følt dig små tændt?" spurgte han en anelse nysgerrig inden han tog fat i hans hånd for at gå hen til sin seng. Han sætte sig ned og hev Charlie med sig så han selv ville falde bagover hvis Charlie kom med. "Du er virkelig nusser Charlie. Jeg kunne virkelig godt falde..." sagde han og lagde en hånd for munden da han var ved at afsløre sine skide følelser. Hvorfor skulle de også altid komme så hurtigt? Han ville ikke skræmme Charlie væk og han vidste godt han næppe var samme sted. Hans hjerte hamrede løs af frygt for Charlie ville stikke af nu.

Charlie havde det egentlig rigtigt godt med sine søskende, og han og Skyler var virkelig tætte, men han stolede alligevel ikke nok på hende, til at indrømme overfor hende, at han måske var til drenge. Han havde næsten lyst til, at fjerne det der 'måske' efter at have kysset med Ray, han var usikker, ikke dum.
Han havde det virkelig underligt inden i kroppen lige nu, på den ene side havde han lyst til, at stoppe alt det her lige nu, fordi han var så pinlig berørt over hans krop, men på den anden side, så var det jo også en ret rar fornemmelse, og Ray virkede til, at tage det ret cool, hvilket uden tvivl hjalp på det hele.
Han blev om muligt endnu mere rød i hovedet ved Rays ord, "Det gør du også.. Altså kysser godt, og ser godt ud," sagde han med et lidt akavet smil på læberne, "En ting er vel at tænde på lidt kysseri, men jeg ved jo stadig ikke om, jeg tænder på, du ved.. Gå hele vejen," sagde han og bed sig lidt læben ved Rays spørgsmål, og trak så lidt på skulderne, "Det ved jeg ikke.. Tæller du med?" spurgte han så, som han prøvede at glemme, at det hele var akavet, han ønskede jo at det bare skulle virke naturligt, og det gjorde det jo også et eller andet sted, i og med, at han naturligt havde tændt på det.
Han lod sig hive med over til sengen, og satte sig som Ray gjorde det, "Fa-falde? For mig?" spurgte han og spærrede øjnene op, dog slap han ikke Rays hånd eller noget, han blev siddende ved siden af ham. Charlie måtte nok indrømme, at han havde altid havde set sig selv om single hele livet, da han var alt for genert til, at invitere nogen ud og alt for flov til, at springe ud.

Ray bed sig let i læben og nikkede let forstående til hans ord. "Det er sandt nok, men det er jeg nu ret så sikker på du gør når der skal så lidt til Charlie" sagde han med et varmt smil og håbede han var ganske forsikrende. Det var jo ikke fordi han ikke ville den slags med Charlie, men han kunne ikke få sig selv til at gøre det ved en jomfru. Ray var håbløst romantiker og mente der var visse ting her i verden man skulle med en kæreste første gang. "Desuden kan jeg oplyse om du ikke er den eneste der bliver helt elektrisk af vores kys" sagde han stille og kløede sig ganske let i nakken. Nok havde der ikke været helt så meget reaktion, men det var mest af alt fordi Ray havde talt den virkelig meget ned inde i hans hoved. "Jeg føler mig helt beæret at du ved det" sagde han stille og bed sig atter i læben. Han kunne slet ikke lade sin læbe være lige nu og hvis han ikke snart stoppede ville han bide hul i den, men det var en god måde at tale sig selv ned på. Ray var glad for han ikke slap hans hånd og gav den derfor et let klem. Ray kunne godt mærke at han virkelig var bange for at Charlie ville gå nu. Han havde også mest af alt givet hans hånd et klem for at han ikke skulle gå. Han nikkede ganske let og så en smule ned i gulvet og gav sig til at trampe let med den ene fod. "Ja falde for en som dig" sagde han og lod sit blik glide op på ham for at fange hans øjne. "For det første er det ikke fordi jeg ikke vil mere end kysse dig. Jeg synes bare at første gange høre en kæreste til. For det andet vil jeg virkelig gerne lære dig bedre at kende og sådan for jeg.. Jeg kunne virkelig godt." sagde han og håbede resten af sætningen gav sig selv. Han sank engang da det var som om ordene sad en anelse fast i hans hals og han skulle også virkelig passe på at han ikke sagde at han faktisk allerede var der. "Skidt med du er en anelse usikker med det her og du kun er 15 år. Det betyder ingenting. Skidt med at du skal lære det hele fra bunden af. Man skal jo starte et sted" sagde han stille og gav atter hans hånd et klem. Han måtte ikke gå. Det måtte han altså ikke. Man kunne godt svært mærke på ham at han var bange for det skete og det gjorde ham en anelse usikker, men ikke mere end han stadig var stærk på samme tid.

"Tror du?" spurgte han stadig en smule usikker, han vidste ikke helt hvad han skulle tro længere, eller det ville sige, han var ret sikker på, at han som minimum var bi, men han tændte jo slet ikke på piger, på samme måde, som han gjorde med fyrer. Han smilede lidt ved Rays ord, selvom hans nedre var begyndt at slappe af igen, fordi de var stoppet med at kysse, så var det rart at vide, at han ikke havde været den eneste, som havde kunne mærke, hvor rart det havde været og han havde virkelig lyst til, at gøre det igen, men blev holdt tilbage af frygten for, at det samme ville ske igen. "Det var altså også ret hyggeligt," sagde han i et lille smil.
"Gør du? Men tak, fordi du tager det så.. Pænt," sagde han selvom det sidste blev sagt ret stille, så ville han bare have at Ray vidste, at Charlie satte pris på, at Ray var ret cool omkring det, selvom han også havde virket en smule overrasket. Han smilede lidt, som han mærkede klemmet om sin hånd, og vendte så blikket mod Ray, han havde virkelig lyst til at kysse ham igen, det var som om, at alt dette her, virkelig havde givet ham mere mod på at prøve sig lidt frem og ikke være så bange for, hvad der ville ske.
"Kunne du? Jeg er jo ikke noget særligt.. Bare en usikker, uerfaren lille dreng, i forhold til dig," sagde han og bed sig ligeledes lidt i læben, som Ray sagde han godt kunne falde for en som Charlie. Han mente bestemt ikke selv, at han ville være det værd. Han nikkede lidt forstående, "Var din første gang også med en kæreste? Jeg vil også gerne lærer dig bedre at kende," indrømmede han så, og smilede lidt som kinderne igen blussede lidt op.
Et stille grin lød fra Charlie, "Mener du det? Altså jeg er ret sikker på, at du ville kunne få hvem som helst, bare ved at smile til dem," sagde han og gav også Rays hånd et lille klem, Charlie havde bestemt ikke lyst til, at gå, men han vidste også godt, at klokken var ved at være tid til, at vende snuden hjemad, for han ikke skulle ende i et forhør fra sine forældre om, hvor han havde været henne.

Han nikkede ganske let. "Ja det tror jeg helt bestemt Charlie. Rom blev ikke bygget på en dag som man siger" sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Bare fordi Charlie havde fundet ud af han godt kunne lide at kysse med fyrer nu så betød det jo ikke at man havde lyst til at springe ud og alt det på en og samme tid. "Det var det og det er bestemt ikke sidste gang jeg kysser dig" sagde han med et bredt smil over sine læber og havde virkelig bare lyst til at overfalde ham i kys lige nu. Han ville bare gerne fjerne det pinlige i det for Charlie først inden han begyndte at kysse ham igen så han vidste det var ok.
Han nikkede til at han følte sig beæret og sendte Charlie et let smil. "Det er da det mindste jeg kan gøre når du sådan skal til at leve med hvad din krop gør" sagde han med et smil og gav ham et blidt kys på kinden. Åh det hjerte der. Det pumpede virkelig rundt i ham og han kunne slet ikke stoppe det lige nu. Ray kunne jo også godt selv huske hvordan det var første gang at finde ud af at han var til fyrer. Der havde han også været vildt nervøs og følt sig underlig over hans krop reagerede som den gjorde. "Og hvad så hvis du er usikker? Det har jeg jo også selv engang været. Og uerfaren for den sags skyld. Man skal jo starte et sted og din usikkerhed har jo intet at gøre med om man kan falde for en som dig" sagde han med et let ryst på hovedet. Han var sikker på at Charlie ikke altid var så usikker og nervøs, men det blot var fordi han ik var van til hvordan hans krop havde det med fyrer. "Både og. Min første gang med en pige var. Min første gang med en fyr var ikke" mumlede han og kløede sig let i nakken med den anden hånd der var fri. Han rystede let på hovedet til at han kunne få hvem som helst. Hvor han dog havde lyst til at fortælle at hans hjerte allerede havde peget på ham, men Charlie ville sikkert blive skræmt. Han bed sig derfor ganske hårdt i læben og lagde sine arme rundt om hans hals for at se ham dybt ind i øjnene. "Du vover på at blive bange og alt muligt, men selv hvis jeg ville have alle og enhver så er det ikke det jeg vil" sagde han en anelse bestemt og med en vis usikkerhed i stemmen. "Jeg tror på eventyr Charlie. I eventyr er prinsessen glad for prinsen bare det hun møder ham" sagde han og så stadig dybt ind i hans øjne og følte hans hjerte sad i halsen. "I'm like that" mumlede han lavt og holdte en anelse fast i Charlie. Så mange ting Charlie skulle lære på en dag.

Charlie var halvblod, og med alt det som hans fars firma lavede i samarbejde med mugglerfødte, for at få mugglerting ind i den magiske verden, så Charlie og resten af familie havde et rigtigt godt kendskab til både mugglernes verden og den magiske, hvilket nok også var den eneste grund til, at han godt forstod Rays udsagn. "Det er rigtigt nok, men alligevel.. Det kunne være ret fedt ikke, at være så.. Akavet omkring det," sagde han i et lille grin og rystede mildt på hovedet af sig selv.
Han grinte let, som Ray sagde det ikke blev sidste gang han ville kysse Charlie, "Hvornår?" spurgte han med et par kinder som atter engang måtte blusse lidt op, noget han virkelig håbede ville gå over med tiden, men lige nu var det hele jo nyt, så det var vel ikke så underligt, at han reagede som han nu engang gjorde.
Et lille nik sendte Charlie til Ray, "Jah, dumme krop.." mumlede han og bed sig lidt i læben, da han var sikker på, at hvis han nu bare havde haft kontrol over sit nedre hoved, så havde de stadig kysset, hvilket han virkelig gerne ville lige nu. Han smilede derfor også varmt, da han mærkede Ray kysse hans kind, og aede hans håndryg med sin ene tommelfinger, da de stadig holdt i hånd.
"Men det må da være langt fede, at være sammen med en som ved hvad han laver.." sagde han stille, men på den anden side, når han havde hørt de andre drenge fra kollegiet snakke om tøser, så havde mange af dem jo også sagt, at de langt hellere ville have en jomfru, for det første fordi de så selv kunne forme hende som de ville have hende, men også fordi at de selv så ikke kunne blive sammenlignet med nogen.
Han nikkede lidt til Rays svar omkring hans første gang med hvert køn, men nåede ikke at svare, før han mærkede Rays arme omkring sin hals, og han mærkede hvordan hans hjerte sprang et slag over, som han kiggede ind i de nøddebrune øjne. "O-okay," sagde han stille, som Ray sagde han ikke måtte blive bange, og et øjeblik blev han ramt af frygten for, at Ray havde en kæreste, hvorfor vidste han ikke helt, da Ray egentlig ikke havde sagt noget som kunne hentyde til det. "Hvad vil du så?" spurgte han en smule hæst, og så forsat ind i hans øjne. Charlie mærkede hvordan hans hjerte bankede der ud af, som om han lige havde løbet marton. Han nikkede så lidt til hans ord, "Må.. Må jeg godt kysse dig nu?" spurgte han stille, Ray var så lokkende tæt på lige nu, at det var det eneste Charlie havde lyst til, han havde ikke planer om at løbe nogen som helst steder hen, ikke andre end ind i Rays arme.

"Det skal nok komme. Bare rolig. Giv det tid. Ligesom det at skal affinde sig med at man er til fyrer. Det hele kommer altså ikke på en dag" sagde han med et varmt smil da Rom virkelig ikke blev bygget på en dag. Ting tager den tid som ting gør og Charlie havde en masse han skulle til at lære. Det skulle nok komme før eller senere. Det var han ganske sikker på.
"Om lidt" sagde han stille da han nok skulle komme dertil, men han havde noget at sige først og det skulle trods alt lige udover hans læber først. En ting som det virkelig ikke havde haft lyst til før nu. Det tog trods alt også tid da han var virkelig bange for at Charlie skulle skride. Det var helt vildt og det var ikke en særlig behagelig ting at have det på den måde.
Ray kunne ikke lade være med at smile da Charlie strøg hans håndryg. Det gjorde det hele meget nemmere. Det var ikke lige fremme fordi det han ville sige var let for de havde trods alt lige mødt hinanden og Ray var allerede faldet godt og grundigt for ham. Det var virkelig ikke særlig fedt altid at have det på den måde, men på den anden side så var det nemmere at få dem væk der blev let skræmte af den slags ting. "Jeg er ærlig talt ligeglad med den slags ting Charlie. Jo det er rart, men det er ikke det som betyder mest her i verden. Og slet ikke for mig" forsikrede han Charlie om med en mild tone. Ray var trods alt meget i midten hvad angik det at tag og få så derfor gjorde det ham intet at fyren ingen erfaring havde.
Hvis der var noget som Ray havde lært af alt det med Raven og Collin så var det bestemt ikke at være en kæreste utro. Så var det bedre når han kom længere hen at indrømme at man var til flere forhold inden man gik ind i et forhold og han aldrig kunne vide hvornår lynede ramte, men at det ofte tog lang tid når han var i et forhold. Også fordi følelserne for Raven nok ville gå væk da han havde såret hende dybt, men han var i tvivl om dem for Collin ville. "Ha... Ha... Dig" hviskede han det sidste og sank igen da han virkelig var bange for at Charlie ville smutte lige nu. Han kunne dog ikke lade være med at smile da Charlie spurgte om han måtte kysse ham igen. Han svarede ham ikke, men lænede sig blot det sidste stykke frem og kyssede ham igen. Denne her gang dybt for nu behøvede han jo ikke skjule sit dumme hjerte der var på vej ud af hans brystkasse af flere årsager, men den støreste var helt bestemt at han følte for ham inden han skubbede Charlie ned at ligge så han kunne ligge sig indover ham og for alvor kysse ham. Desuden måtte Charlie ikke gå og det kunne han ikke rigtigt med Ray indover sig på den der måde selvom han ikke var den tungeste person her i verden.

Charlie mærkede hvordan hans hjerte bankede, når han så på Ray, "Hvor lang tid gik der for dig?" spurgte han, og bed sig en anelse i læben, han havde virkelig lyst til, at kysse Ray, men han var samtidig også virkelig nervøs, han kunne jo godt mærke at hans krop og hjerne godt kunne lide, at kysse med Ray, og hvis han allerede kunne mærke det nu, hvem vidste så ikke, hvordan det ville være om nogle år?
Charlie sendte et lille forsigtigt smil til Ray, som han svarede om lidt, han havde det underligt i kroppen, han kunne ikke rigtigt beskrive hvordan, men det var nok bare en masse følelser i hans krop som alle sammen lige nu kæmpede om hans opmærksomhed, hvilket blot gjorde ham endnu mere nervøs, og selvom han gjorde alt hvad han kunne for, at skjule det, så havde han en fornemmelse af, at Ray godt kunne både se og mærke det på ham.
Han forsatte med at stryge sin tommelfinger over Rays håndryg, både fordi han gerne ville røre ved ham, men ikke helt vidste hvor eller hvordan, så var det her jo ganske uskyldigt, men også fordi, han godt kunne fornemme, at det som Ray var ved, at fortælle, var en smule svært for ham, hvilket gjorde ham en smule mere nervøs. Han smilede lettet, som Ray fortalte, at han var ligeglad med om fyren havde erfaring eller ej, og at det ikke betød noget for ham, "Hvad betyder så noget for dig?" spurgte han og mærkede igen de pokkers dumme kinder blussede op.
Han spærrede dog øjnene op, da Ray sagde ham, "M-mig?" spurgte han og mærkede hvordan hans hjerte nærmest sad helt oppe i halsen på ham. Den havde han godt nok ikke set komme. Hvad kunne nogen som helst se i ham? Lille, uerfarende, nervøse Charlie? Han nåede dog ikke, at reagere yderligere på det, da han mærkede Rays læber mod sine egen, og Charlie var ikke længe om, at gengælde kysset, han kunne godt mærke, at han fik mere og mere mod på, at det var okay, at de kyssede, især her hvor ingen kunne se dem. Med et lille forskrækket gisp, mærkede han pludselig sengen mod sin ryg, som Ray skubbede ham ned og lægge, og så lidt op på ham, som han lagde sig indover Charlie, men begyndte så at gengælde kysset igen. Han fik det pludselig meget varmt, og kunne mærke på sin krop, at det her var noget som tændte ham, han lod derfor sine hænder glide om på ryggen af Ray. Det var virkelig dejligt dette her, og han kunne mærke hvordan hans nedre igen så småt begyndte at få sit eget liv igen, hvilket fik ham til, at slippe kysset, "Undskyld, det er altså virkelig pinligt," sagde han hurtigt, og bed sig i læben med knald røde kinder. Helt ærligt, kunne den ikke godt stoppe nu? De kyssede jo kun, det burde vel ikke tænde ham så meget? Selvom det jo nok var fordi det hele var så nyt for ham.

"Du kan slet ikke regne med hvor hurtigt tingene går for mig. Jeg er ikke most guys" sagde han med et mindre grin da det trods alt kom sig af at var typen der faldt enormt hurtigt for folk og derfor var det også kommet hurtigt til ham at han var til begge køn. Desuden var han slet ikke biseksuel, men panseksuel da det slet ikke var kønnet, men personligheden der tiltræk ham og han var meget ude i ekstremerne fordi han selv var så meget i midten som han var. Han ville også sagtens kunne være sammen med en trans hvis det var det. Det rørte ham ikke. Ligesom aldersforskel heller ikke gjorde ham noget. Som ofte blev man dog rolige med tiden i forhold til det med at tænde på noget, men for Ray svingede det også en del. Nogle gange skulle han se på folk og så var det der mens andre gange skulle han pille før hans krop var med hvad hans hjerne ville.
Ray lagde aldrig rigtig mærke til så meget hvis han skulle være ærlig. Jo han ville kunne se at Charlie var tændt og sådan, men aldrig om han ville ligge mærke til om han rent faktisk havde noget for Ray selv. Altså udover ren fysisk tiltrækning. For Ray havde det i bund og grund også meget sådan at ingen ville kunne falde for ham og slet ikke efter det med Collin og Raven.
Han kunne ikke lade være med at smile en anelse over strøget over hånden og det fik ham virkelig til at falde til ro. Det var nemlig ikke specielt nemt for ham og han var virkelig bange for at Charlie ville blive skræmt fra vid og sans. Han træk let på skulderen. "Jeg har to typer jeg primært er til. Enten dem som er virkelig hårde i det og kan beskytte mig eller dem der er i den modsatte ende og jeg kan beskytte. Jeg er lidt en dims for mig selv og jeg kan ikke komme tættere i beskrivelse end det" sagde han stille og bed sig ganske let i læben. Han lagde godt mærke til hans kinder skiftede farve igen og havde virkelig bare lyst til at overfalde ham i kys og kram. Han var fantastisk. Han nikkede let da Charlie gentog ordet mig inden han skubbede ham blidt ned og ligge. Han nød at Charlie gengældte hans kys og kom da også en anelse ubevidst med et par små nydelses suk hvilket næppe gjorde det bedre for Charlie. Han lod ham bryde kysset efter de var væltet ned på sengen og kiggede ned på ham. "Hvad undskylder du nu for?" spurgte han i en blid hvisken og nappede ham ganske blidt i øret. "Jeg kan vise dig noget andet i stedet for" hviskede han blidt og sætte sig en anelse op, men ikke længere væk end Charlie stadig kunne nå ham og åbnede sin skjorte for at hive den af inden han begyndte at åbne Charlies skjorte ligeså forsigtigt blot fordi han ville kigge. Han ville til en hver tid stoppe hvis Charlie ikke ville mere og lænede sig ned over ham for at kysse ham blidt. "Du stopper mig altså bare" hviskede han ganske blidt og kærligt inden han lod hånden glide ned for at åbne hans bukser og ligesom han skulle til at åbne dem og lade hånden glide ned hørte han pludselig døren til sit værelse knirke som den blev åbnet og hans mor stod i døren. Ray der godt nok var van til hans forældre vidste hvad han var til røg dog alligevel ned fra Charlie og ned af sengen da han vidste Charlie ikke var van til at være til fyre. "Ray hvorfor har du dog en Brown her? Hvorfor har du ikke præsenteret din gamle mor?" spurgte hun med den mildeste og roligeste stemme. Denne her gang var det Ray der kogte helt op i kinderne da han kunne regne ud hans mor vidste hvem denne fyr var. "Jeg troede ikke en MacKay mængdede sig med overklassen" sagde hun med et drillende grin da de trods alt havde en del mere styr på 'voksen-verden' end Ray havde det.

Charlies fokus på deres samtale var efterhånden fuldstændig ødelagt, han havde alt for travlt med, at fokuser på, hvad Ray gjorde og hvad hans egen krop gjorde. Han kunne slet ikke finde hoved eller hale i sig selv, hans hjerte bankede hurtigere og hurtigere. Sandheden var jo, at han virkelig godt kunne lide at lægge her med Ray, generelt Ray kunne Charlie virkelig godt lide.
Han så op på Ray med sine brune øjne, som han spurgte hvad Charlie undskyldte for, "At.. Ehm.." begyndte han et svar, men mistede helt sit ordforråd, da han mærkede Rays blide napperi mod sit øre, hvilket fik ham til, at lukke øjnene af ren nydelse. For pokker, Ray var en dejlig fyr og lige nu følte Charlie sig langt oppe på en sky.
Charlie åbnede øjnene igen, som Ray snakkede igen, og hans ord, fik Charlie til, at bide sig en smule i læben, og rettede sig automatisk op, så han støttede på albuerne, da Ray satte sig lidt op. Han kunne dog ikke lade vær med, at smile en lidt, som Ray knappede sin skjorte op og tog den af, Ray var virkelig et syn for guder. Charlie lagde sig tilbage fladt ned på ryggen, da Ray begyndte at åbne hans skjorte også. Han gengældte kysset som Ray tildelte hans læber, og nikkede så lidt, "Skal jeg nok," sagde han stille, næsten hæst.
Charlie lå så fordybet i Rays berørelse, at han hverken hørte fodtrin eller at der blev taget i håndtaget, det var først da Ray pludselig forsvandt fra ham, og døren gik helt op, at det gik op for ham, at de var blevet bosted. Meget hurtigt fik han sat sig op, lige nu virkelig glad for, at Ray ikke havde nået længere, end til, at skulle til at åbne hans bukser. Han gav sig hurtigt til, at knappe sin skjorte igen, og mærkede hvordan han blev ildrød i hovedet, som Rays mor tydeligvis genkendte ham, hvilket så også måtte betyde at de var magikere, da muggler trods alt ikke kendte til hans fars firma. Han åbnede kort munden for, at sige bare et eller andet, men han kunne slet ikke få nogle som helst ord ud af sin mund. Han turde ikke rejse sig for, at give hende hånden, hvilket han ellers ville have gjort under normale omstændigheder, da han var utroligt velopdragen lige på det punkt. "Jeg.. Ehm, goddag, fru MacKay" sagde han, stadig rød i hovedet som en tomat, men nu havde hun jo lige afsløret deres efternavn. Han havde virkelig lyst til, at grave sig ned lige nu, han håbede inderligt ikke, at det var en kvinde som snakkede med hans far. Han vidste slet ikke hvad han skulle sige til, noget som helst af alt dette her. Lige nu havde han faktisk lyst til, at løbe skrigende bort.

Ray havde virkelig bare haft lyst til at give ham et handjob da hans mor var vædet ind af døren. Ray mærkede hans verden falde godt og grundigt sammen foran sine øjne igen indenfor mange få uger. Denne gang dog ikke af samme grunde som sidst. Han var selv ildrød i hovedet og sad som forstenet. Rays mor var ligeså mild som Ray var det. Ray sad stadig med bar overkrop da han trods alt havde direkte smidt sin skjorte for at Charlie havde mere at kigge på i mens og sad blot helt forstenet nede på gulvet inden han viftede med sine arme og kiggede fra Charlie og op til sin mor. Han følte sig som om han var en lille dreng på 15 år igen der var blevet taget i sin første gang selvom det langt fra var det. "No... Du siger ikke?" stammede Ray og bed sig ganske hårdt i læben som han snakkede til sin mor der tydeligvis forstod sin dreng og nikkede ganske let. "Men hyggeligt at møde dig Brown. Hvis I to ordner jeres tøj giver jeg te" sagde hun med et varmt smil over sine læber og gik ud af døren. Ray lod sit blik glide op på Charlie igen og kravlede med lidt besvær op til sengen. "Ej det må du altså undskylde. Jeg vidste ikke.. Er du magiker?" røg det ud af ham inden han lagde hovedet ganske let på skrå. Ray blev pludselig fyldt op med tusindvis af spørgsmål. "Mor siger altså ikke noget til din far. Hun kender ikke familien Brown.. Det er vi slet ikke fine nok til" sagde han en anelse flovt og slog kort blikket ned inden han så op på Charlie igen og bed sig let i læben. Han lænede sig frem for at give Charlie et kys på munden inden han flyttede sig for at se ham dybt ind i øjnene. "Du vil stadig gerne se mig.. Ikke?" spurgte han stille da han trods alt blev en anelse usikker da det ikke var normalt at Brown og MacKay blandede sig med hinanden. Ray bukkede sig ned for at samle sin skjorte op. Ray havde lyst til at sige han nok skulle gøre det ordenligt næste gang og det var bedre at mødes inde i London og hjemme hos ham i stedet for. Ray var virkelig noget så forelsket i Charlie allerede og han ville ikke miste chancen for at se ham igen bare pga. sin mor.

Charlie kiggede lidt forvirret fra Ray til hans mor, og tilbage på Ray igen, som han prøvede at regne ud, hvad de snakkede om, da han, modsat Rays mor, ikke fattede en brik af hvad Ray mente. Han havde ikke vidst hvad Ray, havde haft i tankerne, da de havde ligget der på sengen, men han måtte nok indrømme, at han virkelig havde nydt det.
Hans kinder var da også kun lige begyndte at tone lidt af, da Rays mors kommentar lød omkring deres tøj, hvilket blot gjorde, at Charlies kinder blussede op igen, om muligt endnu mere end før. "I lige måde, fru MacKay," sagde han næsten skamfuldt, og mærkede hvordan han næsten holdt vejret, til hun var gået ud og havde lukket døren efter sig, hvor han så pustede tungt ud og vendte blikket mod Ray, som han kom op på sengen igen.
Charlie bed sig lidt i læben, "Det okay, det er jo ikke din skyld," sagde han, og kunne et eller andet sted ikke lade vær med, at finde sitiuationen en smule morsom, udelukket fordi det var så akavet og pinligt, især, hvis de så skulle ned og drikke te med hende om lidt. Han nikkede lidt, "Ja, det er jeg, det er du vel også?" spurgte han, selvom han godt kunne regne svaret ud.
Han lod sine hænder glide i gennem sit hår, som han prøvede at bearbejde alt der lige var sket, før han vendte blikket tilbage på Ray, "Fine nok? Penge er ikke alt, tro mig," sagde han, han ville tyve gange hellere have en mor der var så cool som Rays, end han ville have en mor med næsen så langt oppe i skyerne, at hun ikke engang så sine egne børn.
Charlie tøvede dog heller ikke med, at gengælde det nye kys som Ray gav ham. Det var faktisk lige hvad han havde brug for lige nu. Han rynkede dog lidt på panden, "Selvfølgelig, hvorfor skulle jeg ikke ville det?" spurgte han, som hans blik flakkede en smule, da han ikke helt kunne finde ud af, hvilket et af Rays øjne, han skulle kigge ind i. Han lagde lidt forsigtigt en hånd mod Rays kind, og kyssede så hans læber igen, bare lige for at understrege, at han altså mente det.

Ray ville også gerne vise ham det han havde haft i tankerne, men ikke nu hvor hans mor var der. Det ville være for pinligt for Charlie. Det ville han nu alligevel ikke byde ham. Han havde nok at tænke på i forvejen til at skulle tænke på at Rays mor var hjemme nu også.
Ray lagde godt mærke til et sted at Charlie nærmest holdte vejret inden hans mor var gået ud af døren og så alligevel havde han ikke lagt mærke til det fordi han mest af alt var væk i tanken om at han var glad for en rigmandssøn.
Han nikkede ganske let. "Jo. Jeg burde have vidst det. Du har været i medierne og alt muligt. Jeg er 18 år. Jeg burde have vist bedre" sagde han med en ganske let skæv grimasse. Han havde bare lettere glemt det. Og så var han forblindet af Charlies smukke udseende. Det ville ikke blive en spor pinlig omgang te og det ville blot være for at hun mødte ham ordenligt og så ville Charlie sikkert skulle hjem bagefter da tiden trods alt begyndte at løbe fra dem og han var trods alt ikke så gammel.
Han nikkede ganske let til om han var magikere. "Tidligere Gryffindor og læser på Det Magiske Universitet" forklarede han ganske kort blot for at slå det fast nu hvor det var out there at de var magikere begge to. Ray fik sin skjorte på og knappede den. Det var ikke lige det som han havde håbet på, men nu var det altså bare sådan. "Ja fine nok. Vi er ikke rige. Vi er en ganske almindelig familie og selvom det måske er fint nok til dig så er det næppe til din familie" sagde han med en ganske let skæv grimasse og var virkelig bange for at det hele var ødelagt nu. Han var dog glad for det ikke var det mest tydelige her i verden at han havde det på den måde, men det ændrede ikke på at han var bange for at det var. "Fordi.. Fordi.. Du kommer fra en anden status end mig. Fordi jeg er bare en almindelig fyr og ikke har penge. Nok er det ligemeget for dig, men... Jeg vil bare ikke forspilde mine chancer" sagde han stille og mærkede hans strøg over kinden. Han gengældte hans kys og lukkede kort sine øjne i for at nyde det ekstra meget. Endnu engang rasede hans hjerte afsted og han ville ønske det her kunne vare for evigt. Han brød dog kysset efter lidt tid fordi de skulle nedenunder trods alt. "Vi må heller drikke te med min mor. Tror gerne hun vil møde dig" sagde han med et varmt smil og rejste sig op. Han rakte ham hånden og havde ikke tænkt sig at slippe den igen. Ray ville virkelig gøre alt for at kunne få lov til at være kærester med Charlie, men det behøvede ikke være lige nu. Dog ville det ikke gøre ham noget hvis det blev snart. Resten af hans ferie ville han i hvert fald se om han kunne bruge i selskab med Charlie. "Forresten. Jeg må heller invitere dig på date inden min mor spørg om du er min kæreste" sagde han med et ganske let grin som han åbnede døren for at gå ned. Dermed ikke sagt de var det nu. De havde jo lige mødt hinanden, men så kunne han forsvare Charlie overfor sin mor.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This must be my lucky day - Charlie + Ray Empty Sv: This must be my lucky day - Charlie + Ray

Indlæg  Admin Man Aug 07, 2017 1:54 am

Charlie ville slet ikke kunne koncentrere sig, hvis de skulle forsætte nu, han ville ikke kunne nyde det, eller noget som helst, han ville bare hele tiden frygte, at Rays mor ville komme ind igen.
Han bed sig lidt i læben, ja, Charlie havde flere gange stillet op til interviews, han havde været med sin far og resten af familien for den sags skyld, rundt i stort set hele verden. Selvom man måske ikke skulle tro det, når han var så nervøs og usikker omkring alt dette her med Ray og sin egen seksualitet, så var han på når det galt firmaet, men det var jo også noget han var vokset op med. Han var ligeglad med at stille sig op foran flere tusind magikere og fortælle og forklare om, hvorfor det var så godt og vigtigt, at få mugglernes ting ind i det magiske samfund, men indrømme at han var til fyre? Det var virkelig grænseoverskridende. "Hvis du havde vidst det, ville du så stadig have kysset mig?" spurgte han og bed sig lidt i læben.
"Waow, det havde jeg ikke set komme.. Altså at vi begge er magikere," sagde han med et lille smil på læberne, det gjorde i hvert fald alting meget lettere, for så skulle ingen af dem passe på med hvad de sagde. "Hvad læser du på uni?" spurgte han nysgerrig.
Han træk lidt på skulderne, "Intet er fint nok for min familie, om du så var kongelig, så ville de stadig mene de var bedre.." sagde han en smule mumlende, de ville også have haft alle deres børn skulle være hjemmeskolet, men det havde familiens advokat talt dem fra. Heldigvis da.
"Min familie er meget speciel.. De acceptere ikke folk som ikke har samme holdninger som dem.. De acceptere ikke bi-eller homoseksualitet, hvilket også er grunden til, at jeg ikke tør fortælle dem det.. Men jeg vil virkelig gerne se dig igen Ray," sagde han med en mild rødme. Han vidste jo godt, at hans forældre ikke ville smide ham ud af familien eller noget, men han vidste også godt, at de ville blive sure og skuffet, hvilket næsten var værre.
Han smilede lidt i kysset, og slap det så, da Ray gjorde. Charlie nikkede lidt, "Ja, hun virker ret cool," sagde han i et lille smil, hun var da ikke flippet ud eller gået i baglås, da hun var gået ind på dem, hun havde taget det ret cool, det var nok mere Charlie og Ray som var freaket ud end hende.
Han tjekkede sine knapper på sin skjorte igennem en sidste gang, for at være sikker på alle var lukket og ikke var knappet skævt, før han tog Rays hånd, og fulgte med. Han grinte let, "En date? Okay, hvor hen?" spurgte han, han kunne faktisk godt lide tanken om en date med Ray, og et eller andet sted inden i ham, lød ordet kæreste, faktisk heller ikke så farligt, men lige nu ville han bare gerne lærer Ray ordenligt at kende.

Ray ville sagtens kunne koncentrere sig, men han var ganske sikker på at Charlie ikke ville og så var det bedre at forsætte en anden dag. En dag hvor Charlie var hos ham i stedet for. Keira var trods alt ikke typen der bare gik ind på hans værelse og de havde også et system til at vise hvornår de ikke skulle forstyrre hinanden så det var meget bedre.
Ray kunne jo godt huske de interviews nu og vidste godt Charlie var langt mere sikker der. Det var måske også en af de ting der havde hyldet ham ud af det. At han ikke var ligeså sikker da han havde mødt ham. Han bed sig hårdt i læben ved hans spørgsmål og rystede ganske let på hovedet. "Nej, men så er det godt at jeg ikke vidste det. Synes du ikke? Jeg ville ikke gå glip af at lære dig at kende" sagde han stille og med et let smil der på samme tid var fyldt med varme. Der var ingen grund til at tænke på hvis han ikke havde vist det for nu var kyssene trods alt sket. Ray ville være skrækslagende hvis han havde vist at Charlies familie havde en masse penge og aldrig så meget som nærmet sig ham. "Havde jeg heller ikke, men det er skønt ikke at skulle gemme hvem jeg er" sagde han med et smil og gav hans kind et blidt kys. "Forsvar mod mørkets kræfter" forklarede han med sit forsætte smil over sine læber. Det var stadig dybt ironisk når den sidste fyr han havde kunne li studerede mørk magi.
Han lod Charlie forklare færdig omkring sin familie og nikkede ganske let til at han havde forstået. "Tænk ikke at kan acceptere sine børn som de er. Jeg skal nok støtte dig Charlie" sagde han med en mild og varm stemme. Han skulle nok være der for ham. Han skulle nok lade Charlie selv springe ud i sit eget tempo. Han var ikke typen der pressede på. Bare han fik lov til at se Charlie igen så var alt andet ligegyldigt. Han nikkede let til hans mor virkede cool. Normalt ville Ray heller ikke freake sådan ud over at blive taget i den slags. Det var faktisk kun fordi Charlie var så usikker omkring sin seksualitet, men det nævnte han ikke for ham. "Hjemme hos mig. Jeg laver mad til dig" sagde han med et smil da han trods alt ikke havde så mange penge at rutte med. Han tjekkede kun sin skjorte fordi Charlie gjorde. "Altså i London" tilføjede han med et smil og nikkede let for sig selv.
Han gik nedenunder sammen med Charlie og holdte ham stadig i hånden. Det var hyggeligt at sidde sammen med hans mor og drikke te i selskab med Charlie. Det måtte også være dejligt for ham at vide nogen tog det roligt det med at han var til fyrer. Inden Charlie gik fik han også kontakt oplysninger på ham og fulgte ham næsten hele vejen hjem. Han ville være sikker på at Charlie ikke skulle forklare sig alt for meget og holdte sig derfor nogle gader væk. Han havde givet ham det sidste kys i døren hjemme hos hans egen mor så Charlie følte de havde sagt ordenligt farvel. På turen hele vejen hjem kunne Ray mærke hvordan hele hans krop boblede over i glæde.

//Out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This must be my lucky day - Charlie + Ray Empty Sv: This must be my lucky day - Charlie + Ray

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum