Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

I Wanna Try, Even Though I Could Fail (ADVARSEL) Ray + Charlie

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

Go down

I Wanna Try, Even Though I Could Fail (ADVARSEL) Ray + Charlie Empty I Wanna Try, Even Though I Could Fail (ADVARSEL) Ray + Charlie

Indlæg  Admin Man Aug 07, 2017 2:25 am

Ray Duncan MacKay - Juli 2053 - Rays lejelighed omkring kl 17 - Outfit

Charlie havde stadig en del af sommerferien tilbage, og han ville gøre alt hvad der stod i sin magt for at bruge så meget af tiden sammen med Ray. Han ville nok ikke sige, at han var direkte forelsket i Ray, ikke endnu i hvert fald, men han måtte nok indrømme, at han fik sommerfugle i maven, når han tænkte på ham. Han glædede sig derfor også virkelig meget til, at se ham igen.
Han gik roligt ned af gaden mod Rays lejelighed, han havde aldrig været der før, og måtte indrømme, at han var ret spændt på, at se hvordan han mon boede. Han kunne godt mærke, at han lidt ubevidst satte farten mere og mere op, jo tættere han kom, både fordi han ikke ville komme for sent, men også fordi han helst ikke ville genkendes på vejen. Derfor havde han en cap på, så han kunne bøje hovedet ned af, hvis nogen begyndte at kigge på ham, det var jo ikke altid folk lige kunne sætte en finger på, hvor de havde set ham før, det var jo ikke som sådan ham, som var kendt, det var mere hans forældre, og de fleste genkendte ham som 'Derek og Kathrine Brown yngste barn'. Hvilket også passede ham helt fint.
Han stoppede op foran Rays bygning, og kiggede så lidt ned af gaden i begge retninger, bare lige for at være sikker på, at der ikke var nogen som havde fulgt efter ham. Han gik så ind i opgangen og stoppede foran Rays dør, som han bankede på. Allerede nu, kunne han mærke sommerfuglene begyndte at vrimle rundt i hans mave.

Ray havde heldigvis været for langt væk i at lave mad til Charlie til at holde øje med vinduet selvom det bestemt havde været planen, men så var han kommet i tanke om en masse der lige skulle fjernes, en masse der skulle være i tip top stand. Han gik forbi sit spejl for nok den hundrede gang inden han vidste at Charlie ville komme. Han var virkelig nervøs og han vidste ikke helt hvorfor. Charlie vidste jo godt at han var vild med ham allerede og det var jo ikke fordi han var dårlig til at lave mad eller noget, men denne gang ville han bare gøre det rigtigt. Hvis han nogensinde blev kærester med Charlie havde han da også tænkt sig at sige til ham at han var polygam, men det ikke betød han havde behov for at se andre det første stykke tid. Ikke at han ville vælte det over på ham første dag de var kærester, men først når hans hjerte fandt flere det ville have. Selvom han godt vidste at han stadig var ganske glad for Collin og Raven, dog mest Collin stadig. Han rettede atter på sin blå skjorte der sad stramt ind mod hans krop og de sorte jeans der som altid sad tæt mod hans krop idet han hørte døren. Ray var også sikker på han ikke kunne nå det hele selvom det var løgn. Han var jo færdig. Han skyndte sig ud til døren og håbede ikke at man kunne høre at han nærmest løb hen til døren. Ray åbnede døren og var sikker på at hans hår sad ud til alle sider selvom det ikke gjorde. Han havde skiftet over til blond hår i stedet for hans violette som han havde haft sidst. Han lagde sine arme om Charlie for at hive ham indenfor så andre ikke kunne se at han lod sine læber finde hans til hilsen mens døren blev skubbet i bag dem.

Charlie smilede lidt for sig selv, da han kunne høre fodtrin på den anden side af døren. Hvert fodtrin mod døren, fik hans hjerte til at slå hurtigere og hurtigere. "Hey.." mere nåede Charlie ikke, at sige, før han mærkede Rays arme omkring sig, og blev trukket indenfor. Der gik da heller ikke mange sekunder, før Charlie mærkede Rays læber mod sine egne, og hørte døren gå i bag sig.
Det hele gik utroligt hurtigt, så der gik lige et par sekunder før det gik op for ham, hvad der var sket, men så begyndte han da også at gengælde kysset, og lod sine hænder finde Rays hofter. Han slap dog kysset efter lidt, og smilede så til ham, "Den velkomst, kunne jeg godt vende mig til," sagde han stille, uden at trække sig yderligere, selvom han godt kunne mærke, at hans kinder allerede nu begyndte at blusse lidt op.
"Du har farvet hår," konstaterede han med et smil, og lod sin ene hånd glide op til, Rays hår ved hans øre, "Det klær dig," tilføjede han så og lod sin hånd glide ned til Rays kind, og kyssede hans læber på ny. Her kunne Charlie godt stå og kysse med Ray de næste par timer, hvis det skulle være.

Ray nåede ikke engang at sige hey da han havde travlt med at få Charlie indenfor døren. Han smilede let for sig selv da Charlie gengældte hans kys og nød at mærke hans hænder ved sine hofter. "Så det kunne du? Det er jeg da sørme glad for at høre" sagde han med et varmt smil over sine læber da han var glad for at Charlie godt kunne lide at blive hilst sådan på. Han lagde godt mærke til hans kinder blev røde og kunne ikke lade være med at smile for sig selv. Han nikkede ganske let til han havde farvet sit hår. Han lod Charlie mærke på sit hår for ligesom at kunne se på det tættere på og sendte ham et varmt smil da Charlie sagde at han godt kunne lide det. "Det er jeg da glad for" smilede han varmt og lod være med at sige han ville fortryde det hvis Charlie ikke kunne lide at hans hår var blevet blond. Han gengældte hans kys nogle minutter inden han brød det for at lade ham tage skoene af så han kunne komme med indenfor. Heldigvis havde han taget maden af så han kunne i det mindste ikke brænde den på. Det gjorde det hele meget nemmere. "Men kom indenfor. Skal ikke overfalde dig sådan der" sagde han en anelse undskyldende selvom Charlie havde sagt at han ikke havde noget imod det. Han gik længere ind i lejligheden og vidste at Charlie nok helt sikkert kunne dufte maden. Lige nu håbede han godt nok ikke at han var vegetar for det var ulempen ved at han knapt nok kendte ham. Han kunne ikke vide om han ramte noget han ikke kunne lide og derfor havde han da også holdt det ganske simpelt med at lave fish and chips der var næsten ligeså godt som det man kunne købe rundt omkring. Normalt var det heller ikke Ray at gå rundt i sådan nogle pæne skjorter, men det havde han valgt at gøre for Charlie da det passede bedre til hvor han kom fra.

Charlie tog sig selv i, at være utroligt fristet til, at lade sine hænder glide fra Rays hofter og om på hans bagdel, men nåede dog at stoppe sig selv, ved hans lænd. Han bed sig lidt i læben, som han nikkede, "Yeah.. Lød det meget kikset?" spurgte han en kende usikker, selvom han havde ment det. Dog kom hans forsigtige smil tilbage på hans læber, som Ray sagde han var glad for det, og Charlie mærkede hvor lettet, han pludselig følte sig.
Charlie rømmede sig en smule, som det ligesom gik op for ham, at han stod og nærstuderede Rays hår, og sendte ham så et smil i stedet for. Han mente dog virkelig, at det blonde hår klædte ham. Charlie lod sig fordybe i kysset, som han denne gang havde taget interaktivet til, hvilket han faktisk var ret stolt over, at han havde turde. Men det var sikkert fordi at han denne gang, var langt mere sikker på, at de ikke ville blive afbrudt. Plus han jo havde været hjemme, hvor han havde kunne bearbejde det hele inden i sit hoved.
Han nød kysset så længe det varede, men lod Ray bryde det, og tog så sine sko af, i et mildt grin, over Rays ord, "Det okay, jeg kan godt li, at kysse med dig.." han spærrede øjnene op ved sine egne ord. Havde han lige sagt det højt? Han mærkede hvordan han blev ildrød i hovedet, og vendte blikket skamfuldt ned mod gulvet. Han håbede lige nu bare, at Ray ikke havde hørt det, som han gik med ind i lejeligheden. "Hvor her dufter," sagde han en smule hurtigt, både fordi han mente det, men også for at skifte samtaleemnet, som han stadig håbede Ray ikke havde hørt.

Han ville så ikke have haft noget imod hvis Charlie rent faktisk havde taget ham på hans bagdel. Det ville blot gøre ham en anelse glad på en mærkelig måde hvis Charlie faktisk turde noget mere end hvad der var sket sidst, men den slags skulle nok komme. Det var han sikker på. Han rystede ganske let på hovedet. "Nej på ingen måde. Det lød faktisk ret så sødt at du ved det" sagde han med et smil og prikkede ham let på næsen. Charlie kunne ikke sige noget kikset i Rays verden. Han var blot skøn.
Han lagde godt mærke til den rødmen Charlie fik i kinderne da han tog sig selv i at nærstudere Rays hår. Han vidste godt det var nemt at se forskel på det violette og blonde hår og så alligevel var det så tæt på hinanden at han var imponeret over at Charlie havde set forskellen. Han kunne også godt selv lide det hvis han skulle være ærlig. Det var rart med noget andet end det man plejede. Ray kunne ikke andet end nyde når Charlie faktisk tog lidt initiativ til at gøre noget. Nu var det også nemmere nu hvor det var der hvor Ray boede og ikke ude i offentligheden.
"Jeg kan også godt li at kysse dig" sagde han med et varmt smil over sine læber og betragtede Charlie tage sine sko af. Egentlig enormt dobbelt moralsk når Ray selv gik rundt i sine sorte Converse, men det var jo også ham der boede der og Charlie var så høflig en lille størrelse. Han havde skam hørt det og synes blot det var sødt. Det var som om Charlie ikke kunne lave nogle fejl, men blot være dejlig. "Jeg takker. Jeg håber altså du spiser kød" sagde han med et smil inden han bed sig selv ganske let i læben da han faktisk havde glemt at tjekke op på det. Ellers ville de godt nok få et problem. Han havde trods alt ikke tænkt sig at slå en masse op på nettet selvom han var sikker på der stod en masse om Charlie på nettet når nu han var kendt, men han ville heller lære Charlie at kende for Charlie end det andet.

Det hele skulle nok komme for Charlie, men lige nu var han stadig et sted, hvor han bare prøvede at følge med sin krop og dens lyster, hvilket holdt ham tilbage, da hans hjerne mente det var forkert, det var jo det eneste hans var vokset op med, men helt sikkert noget, som han håbede Ray ville kunne få hans hjerne til at acceptere hurtigt. Hans lyst var der jo. Han grinte mildt, som han mærkede Rays finger på sin næse, "Godt, for jeg mener det," sagde han i et langt mere roligt smil, han vidste ikke hvad det var ved Ray, men der var noget over ham, som fik Charlie til at slappe af og acceptere at han faktisk godt kunne lide, at blive budt velkommen ved at blive mere eller mindre overfaldet med kys.
Charlie så lidt på Ray, da han sagde han også godt kunne lide når de kyssede, "Hvorfor stoppede vi så?" spurgte han, som han havde fået skoene af, med en mild rødme på sine kinder. Han ville virkelig ikke have noget imod, at få lov til, at kysse lidt mere på Ray inden de skulle spise. Han følte slet ikke, at han kunne få nok, hvilket uden tvivl også var fordi, at de lige nu var et sted hvor ingen kunne se dem, og ingen kunne gå ind på dem her. I hvert fald ikke så vidt Charlie vidste, men han kendte jo heller ikke til Rays roomie.
Han nikkede lidt, "Jeg spiser stort set alt," svarede han beroligende, han var jo vant til store selskaber, og havde været med familien ude og spise meget fine steder siden han var blevet født stort set, så han havde hurtigt lært, at hvis man ikke spiste, hvad der blev serveret, så måtte man gå sulten i seng. Det var utroligt så meget man kunne vende sig til smagen af, når man var sulten nok. Han hadede når folk prøvede at lærer ham, at kende i gennem medierne, jo der stod sikkert hvad hans livret var, samt ynglingsfarve og alt muligt andet, men han ville meget hellere have at folk spurgte ham. Men det værste var nok alle de billeder som var over alt, nogle mindre heldige end andre.
Han kunne ikke lade vær med, at lade blikket glide lidt rundt, med et smil på læberne, "Hvor bor du fedt," sagde han imponeret, selvom det var langt fra som han selv boede, så virkede dette her meget mere som et hjem, frem for det dukkehus han selv boede i, hvor husalferne nærmest væltede over hinanden, hvis man rykkede bare 2 cm til en vase, for at få lov til, at rette den tilbage igen.

"Jamen jeg tror dig gerne" sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Han var ganske glad for at Charlie ikke havde noget imod at blive overfaldet af kys da han trods alt godt kunne lide at overfalde ham i kys og kram. "Fordi du skal have lov til at komme indenfor og fordi jeg har lavet mad" sagde han med et ganske let grin. Ray kunne så også godt lide at kysse Charlie, men det havde han jo også sagt. Desuden var Keira ikke typen der listede sig ind på folk ligesom hans mor. Hun var venligheden selv. Når altså man ikke nævnte Alastair selvfølgelig. Ray havde så også uhjælpeligt hængt fast på Keira i mange år og han havde desværre været vidne til hvad Alastair havde lavet. Det var bare aldrig gået op for ham at det var Collins bedste ven. Også dengang.
"Nåh ja.. Fancy familie. Undskyld.." sagde han stille og bed sig let i læben da han havde kaldt hans familie for fancy og slog blikket kort ned i gulvet. Ray havde slet ikke søgt på ham. Sådan var han ikke. "Så kan du vel også li fish and chips selvom det ikke er skotsk?" spurgte han med et ganske let grin og nikkede let for sig selv. Idet mindste ville selv en vegatar næsten kunne være med. I hvert fald hvis det var en der spiste såkaldt hvidt kød. Ray kunne ikke lade være med at lyse op da Charlie godt kunne lide hans hjem. Han synes selv der var ganske hyggeligt. "Bare vent til du ser mit værelse så" sagde han med et let grin da det var det eneste han ikke havde vist ham. Jo og så Keiras værelse. Ray var så nørd om sit hjemland at han havde det skotske flag hængende. Ray sætte maden på bordet og da han havde gjort det lagde han atter sine arme om Charlie for at stjæle et kort kys da han ikke kunne lade være. Ray var virkelig en forelsket idiot og det var så meget nemmere når Charlie faktisk godt vidste det selvom det var gået hurtigt. Han sætte sig ned og lod Charlie tage mad først inden han selv gjorde. Han begyndte at spise og havde kun serveret sodavand da det trods alt var fish and chips.

Et varmt smil meldte sig på Charlies læber, han var virkelig gået hen og blevet glad for Ray, men han var stadig utroligt bange for, hvordan hans forældre ville håndtere det, hvis de vidste deres søn kyssede på en anden fyr og rent faktisk kunne lide det. Et varmt smil meldte sig på Charlies læber, "Jeg glæder mig til, at smage," sagde han ærligt, han havde faktisk set frem til denne aften siden de havde lavet aftalen.
Han bed sig lidt i læben, "Det okay, de er vel ret fancy.. Det stiger dem til hovedet, at vi har penge, især Skyler.." sagde han med et lille suk, William gik mere op i jobbet og score damer, end han gik op i pengene, hvorimod Skyler bare kunne være en rigtigt rich bitch. Selv havde Charlie et ret afslappet forhold til penge, han mente bestemt ikke at de gjorde nogen lykkelig, men forstod nu også godt, hvis andre ikke havde det på samme måde. Men selvfølgelig kunne han også godt lide at bruge penge, men hvis de ikke havde været der, havde han jo heller ikke gjort det, så det var egentlig ret simpelt.
Han rømmede sig en smule, "Jeg har aldrig smagt, fish and chips, men jeg er altid frisk på, at prøve noget nyt," sagde han med et mildt smil, det var meget, hvis ikke stort set aldrig, at de spiste ting, som skulle spise med fingrene hjemme hos Charlie. Et nyt smil meldte sig på hans læber, "Det vil jeg glæde mig til," medgav han, han ville gerne se Rays værelse, men han ville også gerne at de lige fik spist og hygge sig lidt.
"Kan jeg hjælpe med noget?" spurgte han som Ray begyndte at stille maden på bordet. Han gengældte det kort kys, som Ray gav ham, før han ligeledes satte sig ved bordet, og begyndte at spise, "Mmh, det smager virkelig godt," sagde han med et smil på læberne. Det var nok meget godt, at Ray kun havde valgt at servere sodavand til maden, da Charlie jo var for ung til, at dikke. Han mærkede hurtigt, at han blev godt mæt, og lagde derfor bestikket fra sig, "Tak for mad, Ray, det smagte godt," sagde han med et varmt smil på sine læber.

"Det ville jeg ikke gøre hvis jeg var dig" sagde han med et ganske let grin selvom Ray var utrolig dygtig i et køkken. Nok kunne han ikke lave fin mad, men han kunne godt lave almindelig engelsk og skotsk mad. Selvom de begge var skotter synes han stadig han var mere i humør til at lave engelsk mad den dag.
"Din søster ikke sandt?" spurgte han en anelse usikker da han ikke var helt så sikker på det. Han fulgte trods alt stadig ikke så godt med og han var ikke begyndt på det bare fordi han kendte Charlie. Det var den forkerte måde at lære ham at kende på hvis man spurgte Ray. Ray forstod slet ikke at man havde et behov for at være fancy, men nu var han også meget nede på jorden så han var sikker på at selv hvis han fik en masse penge så ville han stadig ikke blive mere snobbet af den grund. Dog kunne man ikke vide når man ikke havde prøvet det. Man kunne mene mange ting og så skete det nogen gange alligevel når man mindst ventede det. Ray arbejdede for sine penge og han arbejdede endda på Collins stambar blot i håb om at støde ind i ham selvom han stadig var vild med Charlie.
Ray skulle lige til at kommentere på at Charlie aldrig havde smagt det og nåede da også at hæve sit ene øjenbryn indtil han kom i tanke om det var ret så gennemsnits mad og mest noget turister spiste. "Der er rodet. Så er du advaret" sagde han med et let grin selvom det meste rod der lå derinde var hans vasketøjskurv og hans make-up bord for ja Ray havde make-up når han var i byen og lige nu havde han faktisk også en smule. Så feminin var han nemlig til tider.
Han rystede ganske let på hovedet til om Charlie kunne hjælpe med noget. Han ville helst bare selv. Charlie var trods alt hans gæst og han ville imponere ham da han gerne ville vinde titlen af at være Charlies kæreste. "Det er jeg glad for" sagde han med et varmt smil over sine læber da han havde været nervøs for om Charlie kunne lide det og valgte at rejse sig op. Selvom han var stopmæt kunne han ikke lade være med at ville være tæt på Charlie. "Hjælper du mig med at tage af bordet?" spurgte han med et smil da Charlie gerne måtte hjælpe med det. Også fordi han egentlig bare havde lyst til at kysse ham igen og det var virkelig udmattende når man var mæt. Han begyndte selv at tage tingene ud og skyllede det af inden han tog fat i Charlies hånd og hev ham mod sit værelse.

Rays ord fik Charlie til at grine, "Åh nej, har du forgiftet maden?" spurgte han morende og blinkede til sin egen store overraskelse til Ray, hvilket fik ham til, at rømme sig en smule og vende blikket lidt ned mod gulvet. Det var bare så fristende, og han havde jo intet problem med, at blinke sødt til pigerne, eller sende dem charmende smil, men det var uden tvivl også fordi, at med random piger, lagde han jo intet i det overhovedet. Men med Ray? Så lagde han virkelig meget i det.
Han nikkede lidt, som Ray spurgte om Skyler var hans søster, "Ja, min søster.. Hun er et år ældre end mig, og så er der William, han er 20," fortalte han med et roligt smil på læberne. Det var rart, at han var begyndt at slappe mere af i nærheden af Ray, selvom han stadig kunne gøre Charlie utroligt usikker og nervøs.
Han grinte let, "Jeg er sikker på, at rod aldrig har slået nogen ihjel," sagde han i et varmt smil. Den eneste grund til, at Charlies eget værelse ikke var roddet, var bestemt ikke fordi han selv ryddet sine ting op, men det gjorde husalferne for ham, eller for hele familien teknisk set.
Da de var blevet færdige med at spise, nikkede Charlie til Rays spørgsmål, "Ja selvfølgelig," svarede han og rejste for, at hjælpe Ray med at tage af bordet. Et smil meldte sig på hans læber, som Ray tog hans hånd, og han lod sig hive med ind på Rays værelse, hvor han gik mere eller mindre i stå, "Waow.." sagde han stille, han gad virkelig godt selv bo sådan. Han vendte blikket mod Ray og smilede til ham, "Du bor altså virkelig fedt," sagde han og slap Rays hånd, kun for at lade begge sine hånder glide til Rays hofter, som Charlie søgte Rays øjenkontakt med et varmt smil på læberne. Det var som om, at han fik mere og mere mod til, at tage initiativ, selvom han stadig var nervøs. Alligevel lod han blidt sine læber finde Rays, og lod sine hænder nusse hans lænd.

"Ih ja. Lad mig dog forgifte maden når jeg er vild med dig" sagde han med et grin da det ikke var så slemt at sige mere når Charlie godt vidste. Det havde han jo allerede sagt første dag de hvor de havde mødt hinanden så derfor var det ikke så slemt mere eller gjorde ham så forlegen længere. Faktisk kunne han godt lidt lide at sige det. Bare ikke alt for ofte så Charlie ikke skulle mindes om det hele tiden heller dog. Charlie var virkelig skøn og Ray ville gøre alt for at blive hans kæreste. Han ville så heller aldrig blive jaloux hvis han nogensinde så Charlie blinke til piger da han trods alt vidste at Charlie kun var til fyrer.
Han nikkede ganske let da han nok synes han kunne huske et eller andet om det. Han havde virkelig ikke specielt styr på det der, men det skulle han jo nok lære. Det var han i hvert fald sikker på.
"Jo det gør" sagde han og legede en anelse dramatisk og slog sine hænder op til hans kinder for så at grine ikke lang tid efter. Han brød sig ikke om rod og faktum var at han ikke havde særlig meget rod på sit værelse af en dreng at være. Nu havde Ray så ikke nogle husalfer til at rydde op efter sig. Han skulle gøre det helt selv.
Ray kunne ikke lade være med at smile over hans reaktion og så en smule ned i gulvet og kørte sin ene fod i cirkler inden han kiggede op igen. "Du er bare jaloux på mit make-up bord" sagde han med et grin selvom han godt vidste det ikke passede. Ray gengældte hans kys med et smil i kysset og lod sine øjne glide i. Han gik en anelse bagud med Charlies hænder rundt om ham for at falde ned på sengen og holdte fast i Charlie ved hans hals for at hive ham med ned. Han havde trods alt ikke tænkt sig at bryde kysset lige nu. Han kunne kysse ham til hans læber blev ømme hvis det skulle være. Han nussede ham ganske blidt i nakken mens han stadig holdte kysset og lod blidt sin tunge glide i mellem sine læber så den kunne finde vejen til Charlies mund og lege den søde leg der ville få Ray til at sukke nydende.

Charlie mærkede hurtigt hvordan rødmen overtog hans kinder, uden han kunne gøre noget som helst ved det, selvom han godt vidste Ray var vild med ham, så var det alligevel rart, at høre det. Han bed sig lidt i læben, "J-jeg tror, måske også jeg er lidt vild med dig," indrømmede han og mærkede hvordan han blev endnu mere rød i hovedet, en ting var jo at have følelserne, en anden ting, var at sige dem højt. Så blev de bare en smule mere ægte. Charlie var jo kun flirtende overfor piger, fordi han i så mange år havde set William være det, og fordi han inderst inde altid godt havde vidst han var til fyre, så det var jo bare et cover, men det måtte han jo tage med Ray, hvis det en dag skulle blive relevant.
Det var helt rart, at selv kunne få lov til, at fortælle om sin familie, i stedet for, at folk nærmest vidste mere om dem, end han selv gjorde. Han kunne dog ikke lade vær med at grine, da Ray lavede sjov omkring roddet, "Well, så er det godt jeg er Batman, jeg skal nok redde os begge fra det farlige rod," sagde han morende,
Han grinte let, "Aarh, ikke helt, men jeg tror du ville blive jaloux på Skylers," grinte han, godt nok var Charlie homoseksuel, men han ville nok aldrig blive så feminin, at han ville begynde at gå med make-up, i hvert fald ikke endnu. Selvom Skyler flere gange havde givet ham make-up på da de var små, dog for sjov og fordi hun havde skulle øve sig, og hvilken anden prøveklud ville være bedre end lillebror?
Charlie lod også sine øjne glide i, for at nyde kysset endnu mere. Han blev dog en smule overrasket som Ray fik dem væltet ned i seng, men genoptog hurtigt kysset igen, da Ray lå over Charlie. Han lod sine hænder glide lidt ned, fra Rays lænd til hans bagdel, noget han havde haft lyst til længe, men nu lå Ray ligesom lidt til det. Han lod Ray gøre kysset dybere og prøvede så godt han kunne, at følge med i Rays tempo. Han havde jo lyst, selvom det var grænser som hele tiden blev skubbet. Ray var altså en virkelig dejlig fyr, og Charlie havde nok lidt flere følelser indblandet end han først havde antaget.

Ray var sikker på hans hjerte var på vej til at hoppe ud af hans brystkasse ved Charlies ord om han måske også var lidt vild med Ray. Han havde lyst til at sige til Charlie at han ikke skulle spøge med den slags, men tog hurtigt sig selv i at Charlie næppe kunne finde på den slags når han knapt havde ville indrømme i starten at han var til fyrer. Rays hjerte sprang derfor et slag over ved tanken. "Virkelig?" spurgte han med en mild stemme og forsøgte at dæmpe sin overraskelse i stemmen og på samme tid glæde. Hans hjerte hoppede rundt og siden han vidste Charlie ikke ville tage pis på ham vidste han godt der var en stor chance for at de faktisk kunne blive kærester. Han vidste bare ikke hvor hurtig på aftrækkeren Charlie var for han vidste godt han selv var det trods alt. Nu var Ray selv til mere end en person så han ville aldrig have et problem med at Charlie blinkede sødt til pigerne. Bare det var ham som Charlies hjerte bankede for.
"Batman? Siger du til mig at du er min yndlings superhelt i hele verden? Og det siger du først nu?" spurgte han for at køre med på hans leg selvom han var ganske vild med superhelte. Det var ikke for sjov at han havde en t-shirt med Batman på og en cap der gik til. "Altså Charlie så kan du godt se hvis du er min yndlings superhelt så er du nød til før eller senere at blive kæreste med mig" sagde han med et glimt i øjet selvom han nu på et eller andet plan mente det. Også selvom han lidt stadig kørte hans joke videre.
"Åh hun må have meget så. Jeg tror bare ikke helt hun ville gide høre på ham der fyren hendes bror kender der går op i make-up uden at hun sikkert forsøgte at ligge to og to sammen og jeg vil da ikke sætte dig i fare for at komme ned i homo kassen" sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Han vidste godt han selv var feminin trods alt og med sådan et bekendtskab ville de sikkert begge ende med den fine titel af at være homo og selvom han var feminin så var det bestemt ikke homo han var. Han brugte bare tid på at se godt ud.
Ray kom til at sukke let nydende da Charlie lod sine hænder finde hele vejen ned til hans bagdel. Ray nød at Charlie forsøgte at følge med i hans kys og lod ham gøre kysset dybere. Lige nu lod han måske også lidt Charlie sætte sine grænser. Den eneste grænse han havde var trods alt at han ikke ville gå i seng med ham når de ikke var kærester. Han brød kysset efter lidt tid for at kysse ham ned af halsen i stedet for og nappede ham blidt i halsen en anelse drillende. "Du ved godt du er enormt fristende ikke mr. Batman?" spurgte han en anelse drillende inden han flyttede hovedet for at kigge ham dybt ind i øjnene.

Charlie nikkede lidt og bed sig i læben, "Ja.. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal beskrive det.." sagde han og genoptog bidet i sin læbe, han havde aldrig været vild med nogen før, han havde aldrig haft en kæreste, han havde kun kysset en enkelt pige før han overhovedet havde mødt Ray, så det var vel ikke så underligt, at alle de her nye følelser som Ray satte i gang i ham, forvirrede ham og gjorde ham nervøs og usikker? Og så var Ray oven i købet en fyr jo.
Charlie måtte slippe en latter, "Yep, faktisk afslører en god superhelt aldrig sin sande identitet, men jeg siger bare, at ingen har nogensinde set Batman og mig på samme tid, på samme sted," sagde han morende og blinkede til Ray, egentlig en smule overrasket over, at Ray overhovedet vidste hvem Batman var, da det trods alt var en muggler superhelt. Han spærrede dog øjnene en smule op ved Rays ord omkring, at blive kærester, som han ikke helt kunne gennemskue, om var en joke, eller om han mente det, "Hellere før end senere," hørte han pludselig sig selv sige, det var som om, at hans mund havde sit eget liv, og bare sagde hvad hans hjerne tænkte højt.
Charlie nikkede lidt til, at Skyler havde meget make-up, og tøj for den sags skyld. Han mindes ikke at have set hende i samme sæt tøj to gange, da ikke lige foruden skoleuniformen som hun jo skulle have på, på skolen. "Skyler ville ikke engang kunne lægge to og to sammen, om man så gav hende en ny taske for det," sagde han med et kort rul med øjnene. Hun var virkelig blank til tider, eller hun var jo sådan set klog nok, men hun så bare ikke andre end sig selv, selvom han var tæt med sin søster, så vidste han godt, at hun ikke ville kunne holde på en hemmelighed, men hun ville tilgengæld nok også være den i familien som ville være mest cool med, at Charlie var til fyre. Udelukket fordi hun så endelig ville få en at se på fyre med, når de var ude og rejse hele familien. "Hun er nok den eneste, som ville acceptere det," mumlede han og vendte blikket lidt ned.
Charlies klemte automatisk en smule om Rays baller, da kysset blev dybere. Han kunne virkelig godt lide, at røre ved Ray, kysse med ham og selvfølgelig også når Ray rørte ved Charlie. Som Ray brød kysset, åbnede Charlie øjnene og sendte ham et varmt smil, selvom hans øjne hurtigt gled i igen, da han mærkede Rays læber mod sin hals, hvilket fik ham til, at sukke stille og nydende. Han åbnede dog øjnene igen, da Ray snakkede, "Fristende? Hvad mener du?" spurgte han lidt usikkert, og mærkede hvordan hans hjerte begyndte at slå rytmisk, hurtigere end normalt, og tippede hovedet en smule til den ene side, som han så ind i Rays øjne.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I Wanna Try, Even Though I Could Fail (ADVARSEL) Ray + Charlie Empty Sv: I Wanna Try, Even Though I Could Fail (ADVARSEL) Ray + Charlie

Indlæg  Admin Man Aug 07, 2017 2:28 am

"Du behøver ikke forklare alt Charlie" hviskede han mildt da det der med at beskrive i denne her sammenhæng virkelig var en anelse overvurderet hvis man spurgte Ray. Det der med følelser var trods alt ikke en nem følelse. Det burde Ray af alle vide noget om selvom han aldrig ville kunne vide præcis hvordan andre havde det. Desuden havde han ikke bedt Charlie om at beskrive noget som helst. Han havde blot været positivt overrasket over Charlie rent faktisk kunne følge Rays hurtige tempo når det kom til at falde for folk.
"Sandt nok, men jeg troede Batman var ældre. Dog passer det med han kommer fra en rig familie" sagde han det sidste en anelse eftertænksomt. Nu var Ray altså halvblod af den der slags der blendede nemt ind blandt mugglere. Det var sikkert også en af grundende til Charlie havde troet han var muggler. Udover hvor de havde mødt hinanden.
Ray overvejede et sekund at drille videre, men kom i tanke om Charlies usikkerhed og kunne ikke få sig selv til at drille ham mere. Det havde trods alt ikke været tydeligt at han havde ment det. "Uden pis. Jeg vil gerne være din kæreste" sagde han med et stort og bredt smil over sine læber. Det var bare den del med at Charlie var Batman han havd joket med. Resten mente han skam ganske seriøst. "Er det godt eller skidt?" spurgte han med et hævet øjenbryn omkring at hans søster ikke ville kunne regne det ud. "Så er det hende du skal alliere dig med den dag du springer ud smukke. Måske hun vil støtte dig" sagde han med et smil i håb om det var sådan. Det ville i hvert fald være godt med hjælp fra mere end bare ham. Nu ville Ray så heller ikke have noget imod at skulle støtte ham. Ikke bare fordi de vist var kærester nu, men også bare normalt. Nu var det trods alt ikke alle der havde ligeså nemt ved st springe ud som ham og måske var det også bare nemmere at springe ud som bi end homo. Ray kunne trods alt ende med en pige og det ville Charlie aldrig kunne.
Ray sukkede nydende da Charlie klemte hans baller let. Han nød det trods alt. Det var ikke fordi han havde bestemte regler om at det kun var styrende der måtte rage ham på hans røv for faktum var at han virkelig godt kunne lide den slags. "Du ved... Fristende.. Nu har du trods alt været en god dreng og vente" hviskede han blidt og gav sig atter til at kysse ham på halsen.

Et næsten lettet smil meldte sig på Charlies læber, "Det er jeg glad for, for det tror jeg heller ikke jeg kan," sagde han med et lille smil på læberne, han ville alligevel ønske, at han kunne forklare sine følelser for Ray, både for Rays skyld, men også for sin egen, fordi han havde behov for, at vide, at det han følte ikke var forkert, selvom Ray havde gjort det ret tydeligt for ham. Han ville bare så gerne være sammen med Ray, og han ville ønske, at hans familie ville være okay med det.
"Se, jeg har virkelig været god til, at skjule min hemmelige identitet. Den rige familie må han dog gerne beholde for sig selv," det sidste blev nok sagt mest som en mumlen, selvfølgelig elskede han at kunne købe hvad han ville, men han hadede når hans forældre troede at de bare kunne give alle børnene penge og så mere eller mindre overlade dem til sig selv, i stedet for kærlighed. Det var måske også en af grundene til, at Charlie ikke var særlig god til, at sætte ord på sine følelser, han havde aldrig rigtigt lært det.
Charlie spærrede øjnene op, "M-mener du det? Jeg.. Jeg vil også gerne være din kæreste," sagde han tydeligt påvirket af, at han måske lige havde fået sin første kæreste. Selvfølgelig kun positivt. Charlie ville gerne være kærester med Ray, han kunne nærmest ikke forstille sig noget bedre, eller noget han hellere ville. Han kunne mærke hvordan alt i ham, begyndte at boble af glæde. Han kunne slet ikke finde ro i kroppen.
Han trak lidt på skulderne, "Det ved jeg ikke.. Både og, tror jeg," sagde han eftertænktsom, han kunne nok både se fordele og ulemper for, om Skyler skulle kunne regne ud, at Ray og Charlie var blevet kærester. Han kunne ikke lade vær med, at smile lidt, da Ray kaldte ham smukke, "Måske.. Hun er cool nok, men hun er også lidt.. Egocentret," sagde han, det var nok den pæneste måde han kunne sige det på. Han vidste dog også godt, at han aldrig ville kræve eller forvente noget som helst fra Rays side, selvom de lige var blevet kærester, men han ville bestemt heller ikke have noget imod det, han ville elske, at vide, at Ray ville være der og støtte Charlie, når han en dag skulle springe ud, for det vidste han jo godt nu, ville blive en nødvendighed.
Charlie mærkede en lettet følelse i kroppen, da Rays nydende lyd lød, det måtte jo betyde at han gjorde noget rigtigt. Han så lidt på Ray, "S-sex?" spurgte han ret så usikkert, før han endnu engang mærkede Rays læber mod sin hals, hvilket fik ham til, at sukke nydende for skyde hovedet en anelse bagud af nydelse. Han lod derfor sine hænder glide fra Rays bagdel og op af hans sider og ryggen, for at trække hans skjorte med op, "Du er virkelig dejlig, ved du godt det?" spurgte han i en stille hvisken.

"Det er altså heller ikke nemt at beskrive følelser. Jeg mener. Jeg forstår nogle gange ikke hvordan man kan gøre det i bøger, men det lykkes dem altid. Tror man skal være virkelig god med ord for at kunne det" sagde han med et ganske let smil over sine læber. Han synes selv han var ganske god med ord, men selv han var ikke skide god til det der med at skulle forklare hvordan han havde det altid.
"Ja det må jeg sige du er. Har du øvelse?" spurgte han med et smil over sine læber og en ganske let drillende undertone. Han selv havde aldrig haft andet penge til at klare sig og forkæle sig selv en smule. Det var sådan nogenlunde det han havde. Mere end det havde han aldrig haft og han ville gå i spåner hvis Charlie nogensinde forkælede ham med ting han ikke selv ville kunne købe.
Han nikkede let til om han mente det. "Ja jeg mener det Charlie" hviskede han med en blid og kærlig stemme. Han kunne mærke hans hjerte hoppede helt vildt over at Charlie faktisk gerne ville være kærester. Han holdte virkelig meget af ham og han ville bare gerne have ham tæt på sig.
Han lyttede på det som Charlie som om hans søster og nikkede ganske let forstående. "Egocenteret har jeg så intet imod" sagde han med et smil og valgte lidt med vilje ikke at nævne at han selv var ret så egocentreret. I hvert fald når det kom til det der med kærlighed. Desuden var hans eks-flirt Collin ret så ego og det var en af de ting han havde været vild med så det var ikke fordi han ville komme til at have problemer med Skyler med den beskrivelse som Charlie kom med. Ray ville så havde været der om så Charlie sprang ud uden at have en kæreste på. Han ville dog næppe være der hvis Charlie sprang ud fordi han havde fundet en anden der ikke var ham selv.
Han nikkede ganske let og kyssede ham blidt på halsen. "Hmmm. Når du er klar" hviskede han blidt og så op fra hans hals ved Charlies ord. "Ikke noget nær så dejlig som dig" hviskede han blidt og kyssede ham atter på munden. Han nød at mærke Charlies hænder på sin bagdel og kunne ikke lade være med at drille ham en smule og trykkede sit underliv ned imod ham blot for at se hans reaktion.

Charlie kunne ikke lade vær med, at smile lidt ved Rays ord, "Jeg tror nu også det er nemmere, at beskrive nogle fiktive følelser, end ens egne," sagde han med et varmt smil på læberne, da han var ret sikker på, at det var sådan det hang sammen. Han ville personligt have det meget nemmere ved, at skrive en bog og fortælle om deres følelser, end han ville have ved at fortælle om sine egne.
"Mmh, jeg har lært det af den bedste, min kollega Spiderman," drillede han videre med et morende smil på sine læber, det var virkelig dejligt, at kunne snakke med en anden magiker om mugglerne superhelte, uden at skulle passe på, hvad man ellers sagde, for ikke af enten afsløre den magiske verden for mugglere, eller at det var en eller anden blodfanatisk heks eller troldmand.
Han bed sig lidt i læben og nikkede så, "Jeg har aldrig haft en kæreste før," indrømmede han med et lidt flovt smil, og mærkede sine kinder blive varme. Han ville bare ikke have, at Ray skulle have nogle som helst forventninger om, at Charlie vidste alt muligt.
Han rystede lidt på hovedet, "Der er intet galt i, at være ego en gang i mellem, men Skyler er.. Ja, Skyler er nok bare en kategori for sig selv," sagde han i et lidt tøvende grin. Han brød sig ikke om, at snakke grimt om sin søster, men hun vidste det sikkert også godt selv, desuden så var Charlie ret sikker på, at det blot var en facade, for når de var alene, så var hun jo cool nok.
Charlie mærkede hvordan en underlige snurren spredte sig i hans krop, som tog udgangspunkt i hans hjerte. Han vidste slet ikke hvornår han ville blive klar, eller om han nogensinde ville blive det. Men på den anden side, så havde han jo heller aldrig troet at han skulle finde sammen med en fyr, og her lå han så alligevel sammen med Ray og nød det fra inderst til yderst. "Hvad hvis jeg aldrig.. bliver.. klar..?" hans fokus på at snakke forsvandt ret hurtigt fra ham, da han mærkede Ray pressede sit underliv mod hans. Han mærkede hvordan hele hans krop tændte op, han kunne dårligt nok koncentrere sig om kysset, som han ellers prøvet så godt han kunne, at gengælde. Han lod forsigtigt sine hænder glide om til Rays skjorteåbning for, at knappe et par af de knapper han kunne komme til, op.

Han nikkede ganske let enigt med hans ord. Han var helt sikker på at det var rigtigt nok. Det der med at beskrive sine egne følelser var i hvert fald bestemt ikke spor nemt. Det ville han nu engang give Charlie helt ret i. Det havde han ikke tænkt over før at det var derfor.
"Altid noget du er Batman og ikke Joker. Det tror jeg godt nok at jeg ville være ked af" sagde han med et ganske let grin. Han havde da også lyst til at vise ham det tøj han havde med Batmans logo på, men lige nu var der andre ting at lave end lige det. Han ville bare være tæt på Charlie. Alt andet var ligemeget. Blodfanatiker var det sidste han var. Han vidste godt det var tydeligt lige nu, men derfor var han det stadig ikke og hvis der var en modstandsgruppe mod Garden ville han joine selvom det helt bestemt var ganske farligt. "Jeg har aldrig haft en drengekæreste før" sagde han stille og bed sig let i læben. Nok havde han haft to kærester før, men aldrig en dreng. Så på et eller andet plan ville det også blive anderledes. Og så igen var det ikke helt, men han synes bestemt lidt at det var. På en måde som han ikke kunne forklare. Ray ville så heller ikke have nogle forventninger. Det var som om Charlie havde indrømmet at han ikke havde andet end kysse en pige første gang de havde mødt hinanden så han regnede slet ikke med at han havde haft en kæreste før.
Han nikkede ganske let forstående til hans ord om sin søster. Nu havde Ray så vidt han vidste ingen søskende så han ville ikke kunne sætte sig ind i det, men ikke desto mindre kunne han godt følge det med at ego folk. Dog havde han virkelig intet imod dem om så de var ekstreme. Collin havde ligesom også kun elsket sig selv og det havde aldrig ændret noget for Ray.
"Så må jeg tage det med, men du er en fyr Charlie. Du skal nok blive klar" forsikrede han Charlie om. Det ville nærmest kun være hvis Charlie var aseksuel at han ikke ville blive klar og siden han havde givet ham et handjob et par gange vidste han at det ikke var tilfældet. Han mærkede hans hånd over sin krop og brød kysset for at Charlie nemmere kunne knappe hans skjorte op. Han sætte sig en anelse op og lagde sine hænder på hans brystkasse så Charlie kunne få lov til at nyde den udsigt som han vidste han kunne lide. Han lænede sig ind over Charlie for at knappe hans knapper op i hans skjorte og kyssede ham blidt på brystkassen og ned mod hans mave. Ray havde lyst til ham, men han havde også tænkt sig at være lettere ondskabsfuld og pirrende så han var sikker på Charlie ville finde lysten til det.

Charlie grinte let, han kunne virkelig godt lide, at de kunne grine samme, det var virkelig noget som uden tvivl var med til, at Charlie slappede mere og mere af i Rays selskab, selvom han stadig blev nervøs og usikker når de blev intime. Men nu havde han jo heller ingen erfaring overhovedet, så han vidste jo aldrig hvornår han gjorde noget forkert, alligevel var han tryg ved Ray, og regnede med, at han nok skulle sige til, hvis Charlie fik bevægede sig helt ud på dybt vand.
Han mærkede en mild rødme melde sig på hans kinder, "Sååh.. Jeg er også din første i noget," sagde han, dog overraskende roligt. Var der mon forskel på, om man var kærester med en af samme eller modsatte køn? Det var nok noget Charlie aldrig selv ville finde ud af, ud over, at han selvfølgelig ville kunne spørger sig frem, hvis han altså kendte nogen som var til begge køn og havde haft kærester af begge køn.
Han bed sig lidt i læben, og nikkede så, han følte sig virkelig heldig over, at have mødt Ray, han var jo helt i gennem dejlig. Han måtte nok også indrømme at det han frygtede mest, var jo direkte dumt at frygte. Han frygtede jo, at han ville kunne lide det, men nu hvor de var blevet kærester, så var det næsten som om, at frygten i stedet var blevet til frygten for ikke at kunne lide det.
Han slap kysset da Ray gjorde, og fik knappet de sidste knapper op, hvorefter han lod sine hænder glide ned langs Rays arme, for at få ærmerne af og dermed skjorten helt af ham. Han mærkede hvordan hans hjerte begyndte at slå hurtigere, som han mærkede Rays hænder mod sin brystkasse, hvilket han virkelig ikke håbede han ville kunne mærke. Han lagde lidt forsigtigt sine håndflader mod Rays lår, som han kiggede op mod ham med et yderst tilfredst smil på læberne, han kunne virkelig godt lide at se Ray fra den her vinkel og halvnøgen. Han lod sine fingre nusse Rays inderlår, da han begyndte at åbne hans skjorte også. Han var virkelig sikker på, at hans hjerte ville springe ud af hans brystkasse lige om det. Charlie måtte lukke øjnene af nydelse, da han mærkede Rays læber ned af sin brystkasse og nedad, hvilket helt automatisk fik ham til, at trække maven en smule ind, som et stille nydende suk lød fra ham, og han flyttede sin ene hånd fra Rays ene lår og lod den finde vej igennem Rays hår. "Ray, det.. du.. du.. tænder mig," fik han hvisket mellem sine små nydende suk, mens hans hjerte stadig bankede som om han havde været ude og løbe.

Ray kunne også godt lide det med at de kunne grine sammen. Især fordi han kunne mærke at det fik Charlie til at slappe af. Han var virkelig vild med ham og han ville gøre alt for at han havde det godt. Hverken mere eller mindre. Ray skulle nok guide ham hvis han trådte over hans grænser. Han kunne jo godt selv huske hvordan det var at have en første kæreste. Det var ikke fordi det var specielt mange år siden og Ray var egentlig blot et ganske åbent menneske. Ja selv den del med han havde behov for flere ville han blive mere åben med når de havde været samme i noget tid. For lige nu var han ærlig talt egoistisk og ville beholde Charlie for sig selv og han ville have lov til at nyde det i stedet for at skræmme ham væk fra starten af.
Han nikkede ganske let og kyssede hans næse. "Ja jeg har aldrig været kæreste med en fyr før. Jeg håber ikke folk har ret når de siger man har nemmere ved at blive uvenner med en af sit eget køn" sagde han stille og rystede let på hovedet da det var en underlig ting folk sagde. Ray vidste ikke om der var en forskel, men han kunne forestille sig at de ville få en del mere modvind. Ikke bare fra Charlies familie, men selv efter det når de kom til at gå på gaden. Han var dog villig til at tage denne kæmp med folk for Charlie.
Han mærkede hvordan Charlie gav ham en hånd med at få skjorten af og smed den på gulvet. Ray kunne sagtens mærke hans hjerte pumpe afsted. Det var måske lige netop det som gjorde det hele bedre. At han vidste Charlie var ligeså meget med i det her som Ray selv var. Han kunne ikke lade være med at små sukke i nydelse over Charlies nus af hans inderlår. Han lagde mærke til Charlie træk maven ind og kunne ikke lade være med at smile for sig selv godt gemt væk da hans hoved vendte ned mod Charlies mave. Han kiggede op ved hans ord. "Det var sørme også min mening" sagde han med et drillende glimt i øjet og åbnede hans bukser langsomt ved at give hans mave et kys for hver enkelt lille knap inden han skubbede dem ned over hans bagdel som han regnede med Charlie ville løfte op for ham og træk dem ned over hans ben. Han hev buskerne helt af for så at skynde sig at fjerne sokkerne nu hvor han var der inden han kyssede hans lem udenpå hans boxers og masserede ham ikke længe efter selv samme sted. Selvom Ray bestemt havde tænkt sig at det var Charlie der skulle mærke det at være med en fyr så skulle han stadig have nydelse først så han ville glemme alt om smerten når de kom dertil.

Charlie var stadig ret nervøs omkring det hele, men det hjalp uden tvivl på det hele, at de nu var blevet kærester, selvom han stadig var bekymret for hvordan hans familie ville tage det. Han frygtede så meget, at de ville se ham som en helt anden person, han var jo i forvejen den yngste, og der blev forventet meget af en, når man var en Brown, men det var han efterhånden vant til.
Han havde mistet sit fokus på deres samtale, hvilket sikkert kunne mærkes og ses på ham. Han rynkede lidt på næsen da Ray kyssede den, og smilede så lidt, "Jeg kan ikke forestille mig, at være uvenner med dig," sagde han i en mild rødme, og lod en hånd finde vej til Rays ene kind, som han aede blidt. Ray var virkelig en dejlig fyr, og Charlie måtte indrømme, at han var inderligt glad for at have mødt ham, selvom det hele var gået ret hurtigt, så følte han alligevel at Ray også gav Charlie plads til, at være nervøs og usikker.
Charlie elskede at høre Ray sukke nydende når han rørte ved ham, så vidste han i det mindste, at han gjorde noget rigtigt, eller også var Ray bare god til, at fake, men for at beskytte sig selv, valgte han at tro på det første. "Jamen.." sagde han hæst, men måtte opgive at snakke mere, hans fokus lå på hver enkelte lille berørelse som Ray tildelte hans krop, så det var som om, at hans mund ikke rigtigt kunne få lov til, at sige noget mere. Små nyende suk lød fra ham, for hvert kys han mærkede mod sin mave, i takt med, at hans bukser blev løsere og løsere, fordi Ray knappede dem op. Han lettede lidt på sin bagdel, da han godt kunne mærke, at Ray ønskede hans bukser helt af, og det var faktisk også noget Charlie selv ønskede, da de pludselig føltes mere stramme end normalt.
Som han mærkede Rays læber mod sine bokseshorts, spærrede han dog øjnene op, og så ned på ham, "Ray.." sagde han stille, men endnu engang forsvandt hans ordforråd, og han mærkede hvordan blodet strømmede til hans nedre og fik den til at vokse i takt med Rays berøring. Han anede ikke hvor det her ville ende, men han regnede nok bare med, at det ville ende ligesom de sidste par gange de havde været sammen, hvilket han havde det fint med. "Kys mig," bad han stille, med den bagtanke, at hvis Rays mund kom op til Charlies, så ville han kunne nå Rays buksekant og dermed få hans bukser af ham også. Charlie tænke bare ikke lige over, at Ray sådan set lige havde kysset ham, bare ikke ligefrem på munden, men en del længere nede, og eftersom Ray ikke var tankelæser, så kunne han jo heller ikke vide hvor Charlie mente Ray skulle kysse ham.

Ray var også nervøs. Ikke fordi var jomfru eller noget. Nej. Han var nervøs for om Charlie ville kunne lide det. Han var nervøs for at Charlie ville hade det så ufatteligt meget at han ikke havde lyst til den slags igen for en ting var at kæle lidt for hinanden. Det var trods alt ofte ikke forbundet med smerte, men det som Ray havde i tankerne var. Ray kunne godt fornemme at Charlie havde mistet sit fokus hvilket så langt fra gjorde ham noget lige nu. "Vi bliver bare dem som modbeviser det hele" sagde han med et ganske let nik selvom det var svært ved den måde de lå på og at Charlie nussede ham på kinden ikke særlig længe efter.
Ray vidste godt det gik hurtigt. Det var bare sådan han var så han håbede bare at andre kunne følge med hans tempo. Han kunne også godt huske hvordan et var at være nyt til alt sådan her noget så naturligvis gav han på samme tid så meget plads til Charlie som muligt. Så længe siden var det jo heller ikke at han selv havde været der.
Ray ville så aldrig fake det når de var kærester. Det var både sikkert og vist. Slet ikke en der var så ny til tingene som Charlie. Hans krop var bare highly sensitiv når han var i det hjørne. Ray kiggede op ved hans ord og kunne ikke lade være med at smile kærligt. Charlie var virkelig noget så fantastisk og han var så glad for at han kunne kalde ham sin kæreste. Aldrig havde han været så glad for en regnvejrs dag som da han havde mødt Charlie. Ray bed sig let i læben ved hans næste og nikkede let. Han hev stille ned i hans boxers for at give hans nu blottet lem et ganske blidt kys. Han tog blidt fast om hans lem for at lade sin tunge glide op af siden. Han vidste godt de aldrig havde gjort det før, men det var en god måde at få Charlie til ikke at blive alt for overrasket over Ray havde en helt ustyrlig lyst til ham.

Charlie følte slet ikke, at han kunne være i sin krop lige nu. Hans hoved var fyldt med tanker og følelser, som hans krop aldrig havde oplevet før. Han følte at han skulle holde fokus på hundredevis af ting på en gang, samtidig med, at han kun kunne fokusere på, hvad Ray lavede og gjorde, som tændte Charlie så ufatteligt meget.
Han prøvede virkelig, at følge med, men han havde lidt en fornemmelse af, at det var en tabt kamp på forhånd. Han ville gerne sige noget, bare et eller andet, men hans mund kunne slet ikke forme ord lige nu. Ray var kommet ind på livet af Charlie utroligt hurtigt, men Charlie ville ikke ønske det anderledes. Han var virkelig blevet glad for Ray, han var så skøn, og Charlie måtte nok indrømme, at han var blevet mere sikker i sin sag om, at være til fyre efter at have mødt Ray, han kunne slet ikke se sig selv, sammen med andre end Ray.
Som Ray nikkede, indstillede Charlie sig mentalt på et nyt kys til sine læber, og lod derfor øjnene glide i, men det nåede kun at vare et ganske kort øjeblik, da han mærkede hans bokseshorts blev hevet ned, hvilket fik ham til at se ned mod Ray, en smule undrende, lige indtil han mærkede kysset mod sit nedre, hvilket fik ham til, at slippe et lidt for højt nydende suk. Han mærkede hvordan hele hans krop blev fyldt op med nydelse og en varme han ikke helt kunne beskrive. "Ik.. Fair.." fik han sagt stille, da han mærkede tunge mod sit lem, og måtte så bide sig lidt læben, for ikke at sukke yderligere, da han mærkede en varme gå igennem hele sin krop, som vækkede en helt ny følelse i ham. En helt ny form for lyst til Ray. Helt automatisk, lod han sine fingre lukke omkring Rays hår, ikke fordi han ikke kunne lide det, nej helt ovre i den anden grøft, hvis han skulle være ærlig.

Ray kunne ikke lade være med at smile let for sig selv og lod atter sin tunge glide op af hans lem. "Hvem siger det skal være fair?" spurgte han med et drillende glimt i øjet som han så op fra det han havde gang i kun for at Charlie kunne se det. Han var virkelig i drillehumør og det skulle gå i et tempo som Charlie kunne følge lidt med i. At han selv havde noget så inderligt lyst til Charlie lige nu måtte han styre en anelse for at han ikke skulle blive alt for skræmt. Det ville trods alt blive en noget smertefuld proces og det var ikke fordi han havde travlt af nogen art. Han tog en anelse bedre fast om hans lem og lod sin tunge glide rundt om hans spids for at lade hans lem forsvinde ind i sin mund. Han kunne ikke lade være med at blive glad da Charlie tog fat i hans hår. Han vidste godt det ikke var fordi han ville tage styringen eller noget andet i den stil, men blot fordi det var en del nemmere at koncentrere sig om den form for nydelse. Sådan var det i hvert fald hvis man spurgte Ray. Han lod hans lem forsvinde helt ind i hans mund inden han begyndte at bevæge sit hoved. Han lod sit blik glide let op for at kunne vurdere hvad Charlie synes om det da han trods alt godt vidste de aldrig havde lavet den slags før og alt af den her slags var nyt for Charlie. Det var jo også derfor han gik forsigtigt frem. Han ville give ham ekstra nydelse, lade ham vide hvor meget han holdte af ham på og havde lyst til ham. Ray var helt væk i Charlie og var virkelig blot så dybt taknemlig for at skæbnen havde ført dem sammen.

Charlie var gået fuldstændig i baglås, han kunne ikke få et eneste ord ud af sin mund, selvom Ray stillede ham et spørgsmål, så var hans fokus helt andre steder lige nu, og han endte derfor blot med, at pege lidt i mod sig selv, med den frie hånd. Hans hjerte bankede som aldrig før, han havde et hav af følelser i sin krop lige nu, som han slet ikke kunne finde rundt i.
Charlie følte sig utroligt blottet, men samtidig stolede han jo på Ray, og selvom det hele var nyt og et sted ret så skræmmende, så havde han bestemt ikke tænkt sig, at sige stop. Han måtte selvfølgelig indrømme, at han ikke ligefrem havde forudset, at første gang hans nedre skulle i nærheden af nogensom helst mund, så ville det være en anden fyrs mund. Men hele fornemmelsen var bare så dejlig og et sted faktisk også befriende på en eller anden måde, og han kunne mærke hvordan han var helt ude af stand til, at skjule sin nydelse, hvilket for Ray sikkert også var ret tydeligt.
Han måtte slippe et støn, selvom han virkelig prøvede at lade vær, og han lod sine øjne glide i, for at nyde det hele meget mere. Det var slet ikke fordi han ville styre noget som helst, han havde bare brug for, at have fat i et eller andet, og hans hånd havde jo været lige ved Rays hår i forvejen, og så var der sikkert også noget underbevidst i det, som han bare ikke tænkte over lige i øjeblikket.
Han måtte dog slippe et støn en del højere end tidligere, da Ray rigtigt gik i gang, og hele hans krop spændte op. For pokker han var dejlig, der var noget over Ray som Charlie slet ikke kunne beskrive, han var så glad for ham, også selvom de ikke havde kendt hinanden særligt længe. Han vendte blikket lidt ned mod Ray, og slap så taget i hans hår, for at lade sin hånd glide ned til Rays kind, "Overhovedet ikke fair," sagde han stille mellem sin vejrtrækning som var tydeligt påvirket af, at han var tændt og var i nydelse uden lige, Han måtte derfor lade hovedet falde ned mod sengen igen, og lukke øjnene, mens små, nydende suk og støn forlod hans læber, i takt med Rays tempo.

Ray rystede ganske let på hovedet. “Nej det tror jeg ikke du har” sagde han med et drillende glimt i øjet da han bestemt ikke kunne huske noget om det skulle være fair. Charlie skulle have det her i sit eget tempo selvom det var svært for Ray at holde sig helt væk fra sin nye kæreste. Han var så vild med ham at det halve kunne være nok og han var så skøn at se på som han lå der uden tøj på.
Ray kunne godt lide tanken om Charlie ikke holdte noget tilbage så han kunne vide om Charlie kunne li det her eller ej. Han var dog sikker på Charlie ville stoppe ham hvis han ikke brød sig om det. Han kunne bare ikke få nok af ham og han ville give ham det hele. Hverken mere eller mindre. Han smilede indeni over hans støn og vidste han havde ramt et rigtigt punkt.
Ray regnede så heller ikke med at Charlie ville styre noget som helst og det havde han det faktisk fint med. Det var rart ikke at være den substantive i alt hvad man lavede. Han mærkede hans hånd glide fra sit hår og ned til sin kind. Han så op fra det han lavede og nød at se Charlie i den her tilstand. Ray forsætte med det han havde gang i et stykke tid inden han flyttede sit hoved fra Charlies lem af for at kysse ham blidt på munden i stedet for. Han havde med vilje ikke holdt den længere end Charlie ikke ville komme af det. Han åbnede sine egne bukser og hev dem ned for at smide dem på gulvet. Ray var blevet noget så tændt af at høre hans små lyde og ville ikke holde sig væk fra Charlie på nogen måde. Han hev ned i sine boxers og var sikker på Charlie ville hjælpe ham. Han kyssede blidt Charlie på halsen og nappede ham så blidt i øret. Han kunne mærke sit hjerte rase derud af og så ned i hans øjne. “Må jeg?” spurgte han blidt og hev selv en smule efter vejret da han var virkelig utrolig tændt over at se Charlie i den her tilstand. Han håbede bare Charlie forstod hans hentydning da han ikke havde lyst til at forklare sig selv lige nu. “Jeg skal nok være blid” hviskede han kærligt for ligesom at understrege hvad det var han ville.

Han trak let på smilebåndet, men kunne ikke finde ord til, at svare, der skete alt for mange ting i hans indre, til at han kunne føre en samtale også. Det var han nok alligevel for meget dreng til. En ting af gange. Det kunne godt være, at Charlie ikke altid var lige god til, at sige fra, men lige når det om til sådanne nogle ting her, så havde han altså grænser, og han ville ikke tøve med, at sige stop, hvis Ray gik over de grænser. Men lige nu var det hele jo bare så tilfredsstillende, at stop slet ikke var en del af hans ordforråd.
Han følte slet ikke, at han kunne få nok af Ray, det hele var overvældende og dejligt på samme tid. Han mærkede hvordan hans krop blev mere og mere varm og opstemt, i takt med at Ray gjorde mere og mere for Charlies nedre. Han vidste snart ikke, hvor længe endnu, at han ville kunne holde til den her behandling, nu var det jo ikke fordi, at han var super rutineret i, at holde sin afslutning tilbage. Han vejrtrækning blev tungere og tungere, og han mærkede hvordan han snart ville være nødt til, at give op, men i samme øjeblik stoppede Ray, hvilket efterlod Charlie med et forvirret blik, indtil Ray kyssede ham, og han gengældte kysset, mens han lod sine fingre spidser glide lidt op og ned af hans brystkasse.
Charlie smilede til Ray, da han begyndte at tage sine bukser af, og han lod hurtigt sine hænder glide ned for at hjælpe ham ud af det sidste tøj, han ville ikke have noget imod, hvis Ray ville have samme behandling, som han lige havde givet Charlie, selvom han havde en eller anden form for skuffelse over, at han ikke havde gjort det færdigt, men nu vidste han jo heller ikke, hvilke tanker Ray havde sig, han var helt i himlen da Ray begyndte, at kysse Charlies hals og de små nap i hans øre, sendte han endnu længere op og flyve mentalt.
Han så lidt på ham, da hans spørgsmål lød, og troede egentligt først, at han mente om Charlie også ville gå ned på Ray, men som hans tilføjelse lød, fangede Charlie ret hurtigt, at det ikke var tilfældet. Han bed sig lidt i læben, mens han så op og Ray, hans hjerte bankede hårdt af nervøsitet. Alligevel endte han med at nikke lidt, han vidste jo godt, at det på et eller andet tidspunkt ville komme til, at ske, så hvorfor ikke nu, hvor de begge to alligevel var i humøret, ”Men hvad hvis jeg ikke kan li’ det?” spurgte han stille, selvom svaret vel var åbenlyst.

Ray vidste også godt Charlie ikke var specielt rutineret og det var jo også derfor han havde holdt sådan igen. Han ville bare give Charlie en masse nydelse på en gang selvom han godt vidste det betød at han ikke ville kunne holde så længe. Nu kunne Ray så også godt regne ud at Charlie helt sikkert ville være frygtelig stram og så ville han heller ikke selv kunne holde specielt lang tid så det ville nok komme til at gå alt sammen. Det var han i hvert fald helt igennem sikker på. Ray kunne heller ikke få nok af Charlie og det var jo også derfor han havde lyst til det hele på en og samme tid. Han ville have mere og selv det var ikke nok. Han ville smelte sammen med Charlie så meget som han kunne få med hud og hår at vise ham at de var et par nu. En ting der blot fik det hele til at køre rundt i ham af glæde. Han kunne slet ikke få ind i sit hoved at en som Charlie ville have en som Ray selv. Han var ikke fin nok til hans familie. Han var ikke nogen speciel. Han mærkede Charlie hjælp til og kunne ikke lade være med at smile for sig selv og være fyldt op af en glæde over Charlie og hans små nervøse træk selvom de langt fra var tydelige lige nu. Han var godt klar over at han ikke havde været tydelig til at starte med, men da Charlie nikkede til hans spørgsmål og han var sikker på Charlie vidste hvad han sagde ja til begyndte hans hjerte at pumpe derud af da han ikke ville skade sin nye kæreste. Han rystede ganske blidt på hovedet. “Nu stiller du dumme spørgsmål skat” hviskede han blidt og flyttede sig en smule for at tage fat i en skuffe. Han fandt en lille tube med glide cream udelukkende for at Charlie ikke skulle få helt så mange smerter af sin første gang som Ray selv havde haft. Han kyssede blidt Charlie på munden i håb om at sige han nok skulle være så forsigtig som han overhovedet kunne være det. Ray selv var trods alt både passiv og aktiv så han af alle burde vide hvilken smerte der kunne komme med første gang med en fyr. Han gled stille op i Charlie og lod ham vane sig en smule til smerten inden han havde tænkt sig at gøre noget som helst.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I Wanna Try, Even Though I Could Fail (ADVARSEL) Ray + Charlie Empty Sv: I Wanna Try, Even Though I Could Fail (ADVARSEL) Ray + Charlie

Indlæg  Admin Man Aug 07, 2017 2:31 am

Charlie var uden tvivl blevet bedre til, at håndtere tanken om, at være til mænd efter han havde mødt Ray, og uanset hvad fremtiden end måtte bringe, så ville han være evigt taknemlig for det. Han var så glad for Ray, at han ville gøre alt for ham, han havde aldrig haft det sådan før, hverken med en pige eller en anden fyr.
Charlie havde det lige nu som om, at hans hjerte sad helt oppe i halsen på ham, han var nervøs og spændt og på samme tid helt utroligt tændt. Han havde godt en fornemmelse af, at det måske ville være en smule ubehageligt lige i starten, men han regnede ikke med, at det ville komme til, at gøre direkte ondt, måske spænde en smule, men ikke værre end det.
Et lille smil meldte sig på hans læber, da Ray kaldte ham skat, den eneste som nogensinde før havde gjort det, var hans mor og Evanna, men det var jo i nogle helt andre sammenhæng. "Undskyld," sagde han stille og bed sig lidt i læben, mens han fulgte Ray med blikket, som han begyndte at trække en skuffe ud, han havde lyst til, at spørger, hvad det var han fandt frem, men valgte at lade vær, han kunne jo altid spørger bagefter, lige nu var det nok bedre, at han ikke stillede for mange spørgsmål, men bare lod Ray vise vejen frem.
Han gengældte kysset som Ray tildelte hans læber, og bed sig så lidt i læben. Hele hans krop sitrede af nervøsitet, hvilket gjorde, at han helt automatisk også spændt op i hele kroppen, hvilket overhovedet ikke gjorde det bedre, da Ray så gled op i ham. Han mærkede en smerte uden lige skyde i gennem ham, mest af alt fordi han ikke havde været forberedt på, at det ville gøre ondt, men også fordi han spændt så meget op. Han bed sig hårdt i læben, for ikke at sige noget, selvom hans ansigt og vejrtrækning nok afslørede rigeligt.

Ray var også virkelig skud i Charlie. Han ville helst ikke miste ham og det var også derfor han havde tænkt sig at være ærlig omkring hvordan han var i et forhold når det var tid til det. Lige nu var han blot ganske egocentreret omkring Charlie og ville ikke dele ham med andre. Hvert lille øjeblik var ganske kostbart og han ville være sikker på han fik det hele med.
Ray vidste godt det ville gøre ondt i starten og det var jo også lidt derfor han havde ventet med det her. Dels det og så bare at man mente man skulle have sin første gang med en som man elskede. "Hvad undskylder du for fjolle?" spurgte han med et kærligt smil over sine læber da han synes Charlie var en smule fjollet lige nu. Han ville så ikke have noget imod hvis Charlies stillede spørgsmål, men på den anden side var han lidt glad for at han ikke gjorde for det ville helt sikkert få junior til at ligge sig hurtigt ned igen hvis det var det som de skulle bruge fokus på lige nu. Han smilede for sig selv da Charlie gengældte hans kys og mærkede godt hvordan han spændte op. Han brød da også kysset for at kysse ham ned af halsen. "Slap af skat og stol på mig" hviskede han ganske blidt og var ganske glad for han havde brugt hjælpemidler selvom det også bare betød at han nemmere var gledet op i ham. Han kyssede ham atter ganske blidt og havde ikke tænkt sig at bevæge sig før at Charlie slappede bare en smule af. Det var en anelse problematisk og han vidste godt Charlie sikkert ikke havde været forberedt og så alligevel havde han så meget som Ray nu kunne forberede ham ved pænt at spørge om han måtte noget som helst. Han tog da også chancen efter lidt tid og træk sig en anelse ud for blidt at glide op i ham. Han behandlede Charlie som om han kunne gå i stykker når som helst og faktum var også bare man skulle passe på med at have sex på den måde og det helst skulle være godt for Charlie og ikke bare ren smerte.

Charlie fandt det hele ret overvældende lige nu. Ikke nok med, at han lige havde fået sin første kæreste, så var det oveni købet en anden fyr, som da også lige var nogle år ældre end Charlie selv var. "At stille dumme spørgsmål," svarede han stille, og bed sig lidt i læben, han var jo ikke i tvivl om, at hvis han ikke kunne lide det, så ville Ray stoppe med det samme, for selvom de måske ikke havde kendte hinanden særligt længe, så følte Charlie allerede, at han kendte Ray ret godt.
Hele hans krop var splittet af følelser. Hans hjerne prøvede hele tiden, at finde ud af, hvad han skulle fokuser mest på, kysset eller den smerte han stadig mærkede. Et lille gips lød fra Charlie, da Ray brød kysset, og han mærkede læberne mod sin hals, hvilket fik Charlie til, at bide sig lidt i læben, da det trods alt stadig var en rar følelse, som Rays kys gav Charlie. Hans hjerte bankede der ud af, da han vendte blikket mod Ray, som han bad ham om, at slappe af og stole på ham. "J-jeg stoler på dig," sagde han stille, i et tungt åndedrag, mens han prøvede at slappe af, men det var svært for ham, da det virkelig gjorde ondt, på trods af hjælpemidlet.
Han havde jo sådan set været forbedredt på, hvad det var der skulle ske, han havde bare ikke været forberedt på, at det ville gøre ondt. Han havde nok bare nærmere tænkt, at når noget andet kunne komme ud, så gjorde det vel ikke den store forskel på, at noget skulle op. Han gjorde alligevel som Ray havde bedt ham om, og slappede så meget af, som nu engang var ham muligt. Han gengældte kysset, så godt han kunne, men måtte bryde det igen, da Ray træk sig lidt ud, med et ansigtsudtryk som nok afslørede, at Charlie stadig prøvede, at vende sig til smerten. Han overvejede et kort øjeblik, om han skulle spørger om de ikke kunne bytte, men på den anden side, så havde han en fornemmelse af, at han ikke ville kunne holde ret længe, hvis de byttede, og han ville jo også gerne have at Ray fik noget ud af det.

“Det skal du da ikke undskylde for silly” sagde han med et hjerteligt smil over sine læber og rystede ganske let på hovedet af Charlie. Det var jo ikke fordi det var ok at stille spørgsmål. Hvor skulle han vide noget som helst fra når han aldrig havde haft en kæreste før? Det var ikke fordi man kunne lære en masse fra en eller anden bog. Og selv hvis man havde kunne det så var det virkelig bare ikke på nogen måde det samme. Ray følte også virkelig de havde en god connection. Nu var han så også typen der faldte for folk af næsten at have kendt dem i 10 minutter, men ikke desto mindre havde Charlie fundet sig i at det gik så hurtigt som det gjorde. Det fik ham bare til at være endnu mere glad for det hele. Han ville aldrig af med Charlie og han havde tænkt sig at gøre alt for at blive med ham. Om så det betød han før eller senere måtte indrømme sit behov for mere end en person i hans hjerte.
Han kunne dog godt forstå hvis Charlie ikke kunne koncentrere sig for den smerte han oplevede. Det var ikke fordi Ray havde glemt den smerte. Selvom det ikke var hans første gang i Charlies sted så kunne man desværre ikke engang undgå den næsten samme smerte hvis en fyr var bare en lille smule stor. Man lærte bare at fokusere på det dejlige i det. Den der følelse der løb indover ens krop der kunne være så dejlig at den skreg på mere og ikke ville have at det skulle stoppe. Han vidste også godt det var meget at bede ham om. At forsøge at slappe af når det var nærmest fysisk umuligt. Eller det i hvert fald føltes sådan, men han var nød til at prøve alligevel. Eftersom Charlie ikke havde haft sex før ville han næsten ikke kunne holde til at bytte plads. Han lod da også Charlie bryde kysset og vidste godt det gjorde ondt på ham. Han vidste så også at Charlie før eller senere ville vende sig til det og helt sikkert endda også ville nyde det fyldt ud. Ray var stadig meget forsigtigt i sine bevægelser. Han gled stille og blidt ud for blidt at glide tilbage i bund uden at have alt for meget kræft. Ray kunne da heller ikke holde et svagt støn tilbage da Charlie trods alt var virkelig stram og det var længe siden Ray havde haft lige netop den følelse omkring hans nedre dele.

Charlie mærkede en varme sprede sig i sin krop, ved Rays ord og ikke mindst hans smil. Han kunne virkelig ikke lade vær med, at smelte indeni, hver gang Ray smilede til ham, og han var slet ikke i tvivl om, at han var forelsket, selvom en del af ham, stadig prøvede, at overbevise ham om, at han ikke var til fyrer, udelukket fordi han vidste hvordan største delen af hans familie ville have det med det.
Et sted var det nok meget godt, at Ray endnu ikke havde fortalt Charlie, at han var til forhold med mere end en person af gangen. Alt dette her, var mere end rigeligt for Charlies hoved, at skulle håndtere. Ikke nok med, at han kun var 15 år gammel, så havde han også lige fået sin første kæreste, som oveni købet også var en fyr. Så hvis Ray oveni alt det, også havde valgt at smide bomben om, at Charlie skulle dele Ray med en anden, så kunne det godt være, at han var freaket endnu mere ud end han i forvejen gjorde.
Charlie prøvede virkelig af alle mentale kræfter, at slappe så meget af, som han overhovedet kunne, hvilket desværre bare ikke var ret meget. Men det var jo ikke fordi, at han ikke stolede på Ray, Charlie regnede med, at hans kæreste vidste hvad han lavede, selvom smerten dog modsagde ham en smule. I bund og grund, prøvede han bare at slappe af og lade vær med, at tænke alt for meget, for der var tusindvis af spørgsmål i hans hoved, som han alligevel ikke fandt helt passende, at stille lige nu.
Han tog sig selv i, nærmest at holde vejret, mens Ray gled ud, og måtte derfor også trække vejret en smule mere overfaldirsk end normalt, da han åbnede øjnene og så op Ray, før hans blik gled ned af Rays brystkasse og mave, som han lod sine hænder finder Rays hofter, mens hans blik vandrede længere ned, da Ray begyndte at glide tilbage. Det var virkelig et syret syn, for Charlie, for på trods af smerten, var han stadig tændt. Betød det, at han tændte på smerte? Han måtte dog skyde tanken væk igen, da han lod sit hoved tippe bagud, i takt med Rays støn og bevægelser. Charlie vendte blikket tilbage til Rays ansigt, og søgte hans øjenkontakt, for at sende ham et lille nik, som tegn på at han var okay, "Du må ikke stoppe," bad han i en hæs hvisken.

Ray kunne heller ikke lade være med at smelte lidt når Charlie smilede, men det var også mest af alt fordi Ray sådan set var glad og lykkelig over at Charlie faktisk gengældte hans følelser så hurtigt. Det var trods alt ikke særlig normalt at være så glad for nogen så hurtigt som Ray var det og en del af ham var altid skide bange for at skulle sige sine følelser, men omvendt ville han bare heller afvises end han ville holde dem skjult. Han var trods alt direkte med mange ting og selvom han godt vidste at Charlies familie ikke ville acceptere dem så var det fuldstændig ligegyldigt for han ville ikke vige fra Charlies side af på noget punkt. Han elskede ham så inderligt højt og ville bare være med ham hvad end prisen for dette forhold måtte blive.
Der var jo også en grund til at Ray holdte alt det andet væk lige nu udover at han faktisk bare gerne ville give sig selv lov til at nyde præcis hvor dejlig han synes at Charlie var. Hverken mere eller mindre.
Ray forstod godt han havde svært ved at slappe af for selvom han havde brugt hjælpemidler var det stadig rigtig svært at slappe af for det gjorde rigtig ondt. Det ville Ray også gerne indrømme. Ray lagde mærke til alle de små detaljer som Charlie gjorde for han ville være sikker på at Charlie kunne lide det selv igennem smerten. Han ville give alt for at han kunne lide det. Det var utrolig vigtigt. Ikke bare fordi det var Charlies første gang med Ray, men fordi det var hans allerførste gang hvilket lidt var gav Ray en anelse præstations angst, men ikke mere end han godt vidste hvad han selv lavede. At Charlie ikke havde noget at sammenligne med gjorde blot at Ray ville være endnu mere sikker på det var godt i stedet for at tænke det som at Charlie ikke kunne vide hvad der var godt når han netop ikke havde prøvet det før. Ray skulle også nok besvare alle hans spørgsmål når de ikke længere var igang. Han smilede let for sig selv da Charlie lod sine hænder glide over hans krop for at mærke de blev placeret på hans hofter. Ray selv havde ikke flyttet sit blik langt væk fra Charlies øjne andet end for kort at forsøge at opfange hvor Charlie så hen, men måtte opgive på halvvejen da han heller ville kigge på Charlie. Ray lænede sig en smule tættere mod Charlie selvom det ville være tungere for ham selv og kyssede ham kort på munden. “Bare rolig” hviskede han blidt imod hans læber og kyssede ham igen. Lige nu var Ray glad for at han ikke var helt så slap som han ellers så ud til at være for det var trods alt også hårdt for hans arme at holde sig oppe og især når han var så tæt på Charlie som han var. Faktisk var han sikker på at han kunne mærke Charlies hjerterytme så tæt var han på ham mens han stadig holdte sig oppe og havde sine bilde bevægelser. Ray kunne heller ikke holde sine støn inde og havde heller ikke tænkt sig det. “Char… lie” stønnede han ganske lavt blot for at understrege præcis hvor meget han nød det her og selvom Charlie var helt enorm stram grundet hans manglende erfaring så kunne Ray godt holde distancen noget tid endnu. Han var langt fra tæt på.

ngen tvivl om, at det hele var gået utroligt hurtigt for Charlie, men indtil videre var det heldigvis ikke gået hurtigere end, at han havde kunne følge med Ray. I hvert fald bare nogenlunde. Han var utroligt fascineret af Ray som person. Alene det, at en fyr som var ældre end Charlie selv, var nok til, at Charlie blev blød i knæene.
Selvfølgelig var det svært for Charlie, at mærke nydelsen bag smerten, men bare det, at det var Ray som han var sammen med, gjorde at det var det hele værd, også fordi Charlie var så tryg ved Ray, og han var sikker på, at Ray vidste hvad han lavede, han frygtede nok bare ret meget, at det ikke ville være super godt for Ray, eftersom Charlie ikke havde nogen som helst idé om, hvad eller hvordan han kunne hjælpe til gøre det godt for Ray.
Charlies blik kunne slet ikke finde ud af, hvor det skulle finde hvile, han ville gerne se Ray i øjnene, men samtidig var han også utrolig nysgerrig omkring hvad der skete mellem dem. Hans blik blev dog hurtigt rettet tilbage til Rays øjne, da han lænede sig ned til ham, og lod automatisk sine hænder glide fra Rays hofter til hans ryg, som han blidt nussede lidt med sine ru fingre og gengældte Rays kys, hvorefter et lille smil meldte sig på hans læber, selvom hans vejrtrækning stadig var noget han prøvede, at få kontrol over. Han nåede dog ikke at svare, før han mærkede Rays læber mod sine egne igen, og var heller ikke denne gang, længe om at gengælde det. Han elskede at kysse med Ray, han ville kunne gøre det hele dagen, hvis det skulle være.
Han måtte dog slippe kysset igen, da Ray forsatte sine bevægelser mod ham, og små blandinger af gips og støn forlod hans læber. Han forstod slet ikke, hvordan Ray kunne holde sig oppe så længe, uden at mase Charlie overhovedet, ikke fordi Charlie ville føle sig mast under Ray, men det var alligevel imponerende så stærke armmuskler han havde. Charlie var virkelig glad for, at Ray ikke holdt sine støn tilbage, for han kunne mærke i hele sin krop, hvor tændende det var, at høre, selvom det var Ray som lavede alt arbejdet, og Charlie egentlig ikke lavet meget andet end at nusse sin kæreste på ryggen og prøve at holde fokus på nydelsen frem for smerten. Han havde ingen idé om, hvor længe han selv burde kunne holde eller om han overhovedet ville komme, når det var første gang og så lige på den her måde. Han vidste bare, at lige i nuet, var der mere nydelse end smerte i hans krop, især da Ray stønnede hans navn, hvilket fik ham til, at strække sig op efter et nyt kys.

Ray var egentlig normalt slet ikke til fyrer der var yngre end ham selv. Piger der var yngre end ham selv ja, men ikke fyrer. Der var bare et eller andet over Charlie som han ikke ville give slip på. Der var noget over ham som Ray bare ikke ville gå glip af. Det var også derfor han havde sådan en fart på. Ikke kun fordi han normalt var sådan, men også bare fordi Charlie havde slået benene under ham.
Ray nød det skam selvom han var bekymret for at Charlie ville komme til at lide overlast. Intet var for godt til Charlie. Desuden var det hans første gang så derfor synes Ray selv det var et enormt pres. Det skulle trods alt være så godt at han havde lyst til det igen en anden gang. Ray kunne ikke lade være med at smile for sig selv over Charlie hænder gled op på hans ryg. Han nød hvert lille øjeblik med Charlie. Han nød at kysse ham. Han nød at mærke ham.
Han lod Charlie bryde kysset da det var det hele værd da han hørte Charlie stønnede. Han nød at vide at Charlie trods alt godt kunne li det selvom det gjorde ondt på ham. Ray havde ikke noget imod at lave alt arbejdet. Faktisk var der lidt en del af ham der nød at det var ham der fik lov til at lave alt arbejdet. At det var ham der fik lov til at styre lige nu. Det var ikke fordi han ikke brød sig om når det var ham lå i Charlies sted, men han kunne godt li det var omvendt. Ray fangede hans bløde læber og kunne virkelig ikke andet end nyde det. Ulempen ved at Charlie ikke havde prøvet det her før var også bare at han var så helt utrolig stram at den dejlige følelse rundt om hans lem var virkelig optimal. Ray forsøgte da også at tænke på noget andet for at holde længere, men nu var Ray normalt heller ikke den mest aktive i sengen så det var ikke særlig nemt. Han brød da også kysset efter lidt tid for at hviske ham blidt ind i øret. ”Ka… Ik.. mere” hviskede han blidt i et støn og kom da også ikke særlig lang tid efter. Han var dog sikker på at Charlie ville få et kæmpe chok og hvis Charlie ikke selv var færdig ville han gerne afhjælpe ham med det.

Charlie havde mange blandet følelser i kroppen, og det var virkelig svært for ham, at finde ud af dem alle sammen. En del af ham sagde stop, fordi det gjorde ondt, men det havde den gjort lige siden de var begyndt. Men den anden del af ham, talte bare højere. For ingen tvivl om, at på trods af smerten, så var det virkelig dejligt, at mærke Ray så tæt på. Charlie nød hvert et kys Ray tildelte ham, og han gengældte dem, så godt han kunne med den vejrtrækning han havde, på grund af deres aktivitet.
Han vidste godt, at det her nok ikke ville blive sidste gang, men lige nu håbede han bare på, at det ikke ville gøre ligeså ondt fremadrettet. Charlie lukkede øjnene lidt, ikke fordi han ikke ville se på Ray, men fordi han prøvede at fokusere på noget andet end smerten.
Han åbnede dog øjnene igen, da han mærkede Ray brød kysset, hvortil Charlie lod sin ene hånd glide fra Rays ryg og frem til hans kind. Han nikkede lidt, til Rays hvisken mod Charlies øre, og drejede så hovedet, for at fange hans læber på ny. Han spærrede dog øjnene op midt i kysset, da han mærkede Ray ikke kunne holde mere. Det var godt nok en meget underlig og uvant følelse, som han på ingen måder kunne beskrive. Minusset ved at være dreng var nok, at det var umuligt, at fake, men på den anden side, så var det vel heller ikke normalt, at nå hele vejen første gang? Og vel slet ikke når det var på den her møde? "Du er virkelig dejlig, ved du godt det?" spurgte han i en stille stemme, mens han prøvede, at genvinde kontrollen over sin vejrtrækning og sin plus, selvom han ikke var kommet, så var hans krop stadig tændt, hvilket han lige skulle have styr på igen.

Ray ville gerne forsikre ham om det ville holde op med at gøre ondt i længden, men lige nu var det bare ikke tidspunktet for det. Ray var så crazy forelsket i Charlie at han ville gøre alt for ham. Han selv havde heller ikke lige nemt ved at holde kyssene da han selv havde problem med at få vejret, men det gjorde bare ikke at han ikke ville prøve at holde deres kys. Han nød dem trods alt helt vildt.
Ray så mere det at han lukkede sine øjne var fordi han ville nyde det endnu mere så han ville ikke blive fornærmet over det. Faktisk nød han tanken om at Charlie gjorde alt for at nyde det som de lavede mest muligt og kunne ikke andet end glæde sig over han fik lov til det her. Han følte også selv han havde en masse at leve op til når det var Charlies første gang for han skulle virkelig sikre sig at han nød det og havde lyst til det her en anden god gang.
Han mærkede hånden over sin kind og kunne ikke lade være med at smile indeni over det. Han nød virkelig at mærke Charlie på alle de her måder på en og samme tid. At have ham så tæt på og vide at man ikke kunne komme tættere på lige nu. Det fik ham helt til at smelte udover alle kanter. Han vidste godt det ikke var den rareste følelse her i verden og slet ikke første gang. Han træk sig også ud ikke særlig længe efter selvom han godt vidste det ville blive enormt messy. Det var bare som om det ofte var mere ubehageligt at han blev oppe i ham når han var kommet. ”Ved du godt du er endnu dejligere end mig?” spurgte han i en mild hvisken og kyssede ham blidt på læberne så Charlie ikke kunne nå at sige ham imod. Han lod sin hånd glide ned i mellem dem og tog blidt fat om Charlies lem for at bevæge hånden. Han kunne trods alt godt mærke han stadig var tændt og han vidste godt Charlie ikke var blevet færdig og det synes Ray faktisk han skulle have lov til. Nu var det trods alt ikke hans lem der havde været omsluttet noget dejlig stramt og Ray havde været virkelig forsigtig så det var ikke fordi han havde ramt de rigtige punkter ordenligt.

Charlie havde nok altid lige haft den klassiske drøm om, at få sig en kernefamilie, når han blev voksen, men det var nok primært fordi, at selvom han havde en stor familie med mange søskende, så var de jo ikke ligefrem nogen kernefamilie, jo udefra, men ikke indenfra. Men efter han havde mødt Ray første gang, havde Charlie nok lidt, glemt sin drøm om en kernefamilie, ikke fordi han ikke ville det med Ray, men fordi han bare gerne ville slappe af og nyde livet, og bare tage tingene som de kom.
Han havde på en eller anden måde ikke så travlt mere. Han var så forelsket og glad for Ray, at det var det eneste som betød noget for Charlie.
Han skar dog en lille grimmasse da Ray trak sig, mens han mærkede hvordan hans plus stadig ikke var faldet helt ned endnu. Han aede blidt Ray i nakken, med et lille smil på læberne, men nåede ikke at svare ham, før han mærkede læberne mod sine egne. Charlie var da bestemt heller ikke længe om at gengælde kysset, så kunne han altid modargumentere bagefter.
Han åbnede dog øjnene en smule overrasket, da han mærkede Rays hånd mod sit nedre, men lod dem dog hurtigt glide i igen og gjorde kysset dybere. I Charlies hoved havde Ray ikke behøvet, at gøre det, men han ville bestemt heller ikke brokke sig over det. Han måtte da også slippe kysset ret hurtigt igen, som han mærkede hvordan han nærmere sig sit klimaks. "K..kommer," hviskede han næsten hæst, som han spændt op, lige før han mærkede den velkendte følelse af lettelse skylle indover ham, og han faldt næsten helt udmattet sammen under Ray. "Ad.." sagde han og grinte lidt, og kyssede så Rays læber på ny. "Og nej, du er dejligst," sagde han og blinkede til ham,

Ray havde aldrig haft en drøm om kernefamilie, men det kom sig sikkert også af at han vidste han var polygam og godt vidste at han aldrig ville kunne få en helt normal familie. Det var sikkert også derfor at han aldrig rigtig havde haft den drøm. Også selvom han kom fra en familie fyldt med kærlighed. Han havde dog ikke tænkt sig at lade Charlie vide allerede nu at han faktisk var polygam og få Charlie til at stikke af. Han var trods alt virkelig vild med ham og ville ikke af med ham igen. Han kendte så heller ikke Charlie godt nok til at kende hans drømme eller omvendt. Det var han sikker på det nok skulle komme med tiden.
Han mærkede Charlie nussede ham blidt i nakken og kunne ikke lade være med at smile for sig selv. Han vidste godt det ikke var pænt at afbryde Charlie på den der måde, men han ville helst gerne have ret lige nu og det kunne han kun på den måde. Det vidste han jo også godt selv.
Han var godt klar over at han sikkert ikke behøvede det her, men han havde lyst til det. Han lod Charlie bryde kysset da det var hans egen tur til at komme og slap ham ikke før han var færdig for at grine ganske mildt da Charlie sagde ad. ”Hva er det som er så ad smukke?” spurgte han med et varmt smil over sine læber inden han gengældte hans kys ganske blidt. Han rystede ganske let på hovedet da han ikke var helt enig med ham i at det var sådan det hæng sammen, men han vidste godt han næppe kunne få Charlie til at ændre mening. ”Jeg tror du skal i bad nu min skat” sagde han med et varmt smil og lagde sig ned ved siden af Charlies side. Han vidste godt det var en messy affære, men ikke desto mindre havde han nydt det som bare pokker. ”Jeg håber virkelig du nød det” sagde han med et varmt smil over sine læber og nussede ham ganske blidt i håret.

Det var nok meget fornuftigt af Ray, ikke at smide bomben omkring Rays behov for, at have flere kærester på en gang endnu. Charlie var kun selv ved, at finde ud af hvem han var, hvilket det faktum at han selv var til fyre, var en del af. Men han var faldet godt og grundigt for Ray, aldrig havde Charlie været så glad for en regnvejrs dag, som den dag han havde mødt Ray.
Charlie havde det virkelig som om, at han lige havde været ude og løbe 10 kilometer uden pause. Hans hjerte galoprede afsted, han blev næsten helt bekymret for, om det ville banke sig vej igennem hans brystkasse lige om lidt. Han smilede lidt forsigtigt og undskyldende til Ray. Okay, det var måske ikke helt gennemtænkt, at sige 'ad' lige efter første gang sex med sin kæreste. "Bare.. Ehm.. Sæd.." svarede han og mærkede en rødme snige sig ind på ham.
Han nikkede dog ret ivrigt, da Ray sagde Charlie skulle have et bad. "Ja, det tror jeg også," sagde han, men vidste ikke helt om han turde bevæge sig, han var bange for, at være godt øm. "Er der håndklæde derude?" spurgte han og drejede hovedet lidt, så han kunne se på Ray.
Et lille smil meldte sig på Charlies læber og han lukkede kort øjnene, da Ray nussede ham i håret, bare fordi det var rart og hyggeligt. Han nikkede så lidt og åbnede øjnene igen. "Jeg.. Det gjorde ondt, men på en god måde.. Giver det mening?" spurgte han usikkert og bed sig lidt i læben.

Ray ville elske at høre om Charlies idé med at hans hjerte var på vej ud af hans krop. Det var svært for Charlie at gøre noget forkert og gøre at Ray ville elske ham mindre som det var lige nu. Han kunne lide alt ved ham og selv hans måske lettere barnlige symbolske tankegang gjorde at Ray kun holdte mere af ham på vejen. Måske fordi Ray selv ofte kunne være på samme måde trods han var et ældre. Ray kyssede ham blidt på panden da han smilede undskyldende. Han havde jo også taget det roligt da han jo godt var klar over det ikke var sex-delen der var ad. ”Det må du vane dig til skat” sagde han med et drillende glimt i øjet da han ikke så nogen grund til at pakke sig ind alle mulige steder når han vidste han ikke selv var syg og Charlie var jomfru indtil nu. ”Skal jeg bære dig derud?” spurgte han drillende inden han nikkede til der var håndklæder derude og forklarede hvor de gemte sig henne. Han nikkede ganske let til om det gav mening. ”Ja det ved jeg godt. Jeg kan godt selv huske det. Jeg troede jeg skulle dø ti gange mindst og jeg ville ravne hele vejen op og gå i stykker, men i sidste ende er det dejligt og især med en man holder af” sagde han med et varmt smil over sine læber og kyssede Charlie på panden igen. ”Hør. Jeg tror også jeg går med dig hvis du ik har noget imod det. Så skal du ikke ligge op af en klisteret kæreste. Havde jeg tænkt over det her så havde jeg haft papir” sagde han med et ganske let suk og følte faktisk lidt det var hans skyld at det hele var så indklisteret.
Ray rejste sig op og løb ud efter noget papir til Charlie inden han kom tilbage og rakte ham hånden for at hive ham med ud i badet. Det var virkelig en af de bedste dage han længe havde haft og han håbede aldrig dagene med Charlie ville stoppe.

//Out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I Wanna Try, Even Though I Could Fail (ADVARSEL) Ray + Charlie Empty Sv: I Wanna Try, Even Though I Could Fail (ADVARSEL) Ray + Charlie

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum