Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Honey I'm home! (Jac og Alida)

Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Ons Nov 13, 2013 9:12 am

*er taget mod Alida med magi da man har en god nyhed som man er sikker på hun vil elske. Er lidt ligeglad med at det lige nu regner selvom man er gennemblødt trods for det er en stille regn, men har brugt noget tid på at komme hele vejen ned af gaden og købt en buket blomster til hende selvom man normalt ikke er sådan. Har desuden en mindre taske med lidt tøj i bare at for være smuttet bare lidt ud af sit hjem for real*

*sidder oppe i sin lejlighed og laver ikke det helt vildt store ud over man lige har været i bad og har fundet sig en smøg. Går ud mod sin dør da man egentlig forventer at ens roomie snart burde komme hjem og døren sådan er pænt meget låst. Låser den op for at se ud mod opgangen af ren nysgerrighed*

Hey smukke *sender hende et smil og drypper ned på gulvet* Har du noget mod at lukke min ind? Jeg har en overraskelse jeg er sikker på du vil høre *kysser hende på kinden og trækker blomsterne frem og rækker hende dem*

*kigger overrasket da man hører en velkendt stemme, har dog svært ved at placere den, inden man opdager at det er Jac* hej Jac *ligger godt mærke til han drypper og kigger de blomster man får rækket mod en. Træder til side så han kan komme ind* hvad laver du her? troede ligesom du fik fat i sidst, at jeg ikke magtede dig

De er til dig *træder indenfor* Ja ved jeg godt, men det fik mig også til at gøre noget jeg burde have gjort for længe siden *bider sig selv i læben* Jeg er skredet fra Bobby og nu har jeg intet sted at være da jeg godt nok ikke gider at se på Alec og hans kæreste

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tors Nov 14, 2013 8:55 am

Jamen ååhm.. tak.. *kigger på ham og hæver et øjenbryn. Er overraskset da han siger han er gået fra Bobby og tror ikke hel på det* jeg tror ikke på dig.. desuden så synes jeg det er mærkeligt det så er mig der går til. Som om jeg kun er god nok efter Bobby

Jeg forstår godt du ikke tror mig Alida, men det er jeg altså og jeg kommer jo ikke kun til dig fordi jeg er gået fra ham. Jeg har været er en gang efter sidst og der ville du ikke se mig. Så hvad vil du præcist ha jeg skal gøre? Du var også god nok da jeg var sammen med Bobby, men jeg har bare tænkt over de ting du sagde og det er jo dig jeg vil ha i sidste ende for helved *bider sig let i læben og slår blikket nedad fordi hun tror hun kun er god nok nu*

Du forstår slet ikke hvordan det virker når du kun kommer, når du har et behov... jeg tror ikke på du er gået fra Bobby.. og jeg tror mere han er gået fra dig og du kommer til mig fordi nu er jeg god nok.. du kan sove her til imorgen..

*nikker ganske let* Jo jeg gør og jeg tænker på dit behov denne gang Alida. Du vil ikke dele mig. Du vil ikke lade dig dele. Fint... Så bliver det sådan her. Ja det tog sin tid og sikkert for sent, men jeg kan ikke gøre tingene anderledes end de er *bider sig atter i læben. Alt man vil er at ha lov til at elske Alida* Til i morgen er bedre end intet

Men du tænte ikke på mit behov den gang og jeg er ikke den samme mere Jac. Jeg kan ikke tage prisen for at du hele tiden sorger mig længere, og det må du forstå *siger det meget bestemt og mener det virkelig* og det er for sent ja... så må du jo være hos Jesse eller en ven fra imorgen af. For jeg er ikke din ven Jac. Det sagde jeg også sidst vi så hinanden..

Nej jeg ved det. Jeg tænkte på mit fucking behov. Kun mit. Selv Bobbys mors død var intet ved siden af mit behov, men sådan er jeg ikke længere. Jeg ved godt jeg har formået dig meget smerte, men jeg vil rette op på det og jeg stopper ikke før vi er et par Alida *ryster på hovedet* Jeg skal fandme ikke være hos Alec og Josiah. Jeg vil være her hvor jeg er til du indser jeg er din ven og jeg er vild med dig.

Jamen det indser jeg ikke Jac for jeg kan ikke se det og jeg tror ærlig talt ikke på dig *ser bestemt op på ham og står jo sådan set nærmest kun i et håndklæde og trusser lige nu, da man lige har været i bad* desuden så tror jeg faktisk ikke jeg er hjemme det meste af aftenen

Jo du gør Alida. Om jeg så skal stå på hovedet for dig *har faktisk slet ikke bemærket hendes lette påklædning* Hvor skal du hen da? *ligger hovedet på skrå*

Jamen jeg er stadig ikke interesseret Jac. Jeg ser dig ikke en gang som en ven længere *kigger undrende på ham* jeg skal i byen.. ud at score.

Jeg ved det Alida. Så må jeg bare være den som er knust over at være vild med en der ikke vil have en, men det stopper mig ikke. Jeg ved godt jeg skal gøre en masse for du overhovedet vil se på mig, men jeg er villig til det. Jeg er så skide vild med dig Alida og jeg vil gerne nøjes med bare at kunne være din ven *bider sig i læben* Jeg vil med

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tors Nov 14, 2013 9:43 am

Du skal ikke gøre noget for der er intet her i verden, der kan få mig til at tro på, at du rent faktisk elsker mig og jeg er stadig ikke interesseret i at være din ven Jac *sukker og er ret så tøvende* du kan også bare blive her og være her sammen med min roomie... *begynder at gå mod sit tøjskab*

Jamen jeg vil være din ven Alida og jeg er ligeglad med prisen *ryster på hovedet* Nix jeg tager med dig. Jeg skifter bare lige til det tøj jeg nåede at få ud af lejligheden *går ud på det man mener må være badeværelset og skifter tøj for at komme tilbage ikke lang tid efter og hænger sit våde tøj op*

jamen jeg vil stadig ikke være din ven lige meget hvad du prøver at bilde mig ind, for jeg tror virkelig ikke en skid på dig *siger det igen bestemt og får skiftet tøj til et par rigtig stramme jeans og ens løsssiddende trøje*

Jamen så må jeg bare bevise mig Alida koste hvad det, koste vil *ved godt det kommer til at blive besværligt, men har tænkt sig at gøre alt for det. Er så dybt forelsket i Alida at man kan mærke man føler sig ødelagt og halv uden hende i sit liv og er ligeglad med om man en dag falder sammen bare man har Alida ved sin side. Kan trods alt mærke at man er ved at bukke under for sin egen lille verden der trykker på* Det ser godt ud

*vil ikke tro på ham da man har følt sig så såret og virkelig bare er stået af overfor al ting. Er ret kold mod alt der sker og er blevet ret så fucked på hel andre områder end man var før og så alt sammen pga. Jac. Kigger op på ham da han komplimenterer hende* nåh.. øh.. tak... *er virkelig ligeglad og tager sin jakke på og går ud mod døren. Vil bare gerne hurtig afsted*

Så lidt *Er selv ved at være godt smadret af det her. Har ingen styr over sine egne følelser og vil da også smadre den første og bedste der ligger an på Alida uden at man selv ved man har det sådan. Vil bare være nær hende og vil gøre de mest fucked ting for at komme til det. Om så man skal sætte ild til halvdelen af byen, drikke sig fra vid og sans og true hendes roomie for at må være der. Føler dog selv man har det ok uden at vide hvad der sker inde under huden. Går med hende da man selv har fået jakke på hurtigt inden hun smutter*

*begynder at gå ned mod byen og siger ikke rigtigt noget, da ens tanker bare køre på fuld fart. Ved dog godt man har tænkt sig at drikke sig så stiv at man ikke kan huske halvdelen af hvad man har gjort alligevel. Kommer ned til der hvor man plejer at være og kommer da også ind. Aflevere sin jakke i gardaroben og går op mod baren. Ligeglad med om han er der eller ej, da man jo egentlig helst gerne vil væk fra ham lige nu. Kan slet ikke magte mere inde i hovedet*

*Går bare med uden et ord og aflevere selv sin jakke. Bestiller noget at drikke og har egentlig bare tænkt sig at være nær Alida uden et ord selvom det hiver og trækker i en for at forklare hende en masse, men ved man er ringe til ord så det hele vil bare blive en omgang vrøvl*

*bestiller en omgang shots til sig selv, da man skal være hurtig stiv og opnår da også den virkning. Ignorer fuldstændig at Jac er der, da man ikke ser ham som sin ven og helst bare vil glemme man stadig har følelser for ham. Møder da også en pæn dreng, som man kommer i snak med*

*Kigger stadig bare på og får øje på drengen som Alida snakker med. Kan mærke en vrede stige op i en man virkelig ikke har styr på og det er endda uden man er særlig fuld. Griber fat i drengens krave efter man er kommet hen til ham ved hjælp af få og hastige skridt og slår da også fyren ned i løbet af 2 sekunder da man virkelig ikke tænker overhovedet*

*kysser drengens læber ganske blidt og ser slet ikke Jac komme og når kun at se drengen blive ført væk fra sig og tager fat i Jac da han begynder at slå ham* stop for helved Jac! Du skal fandme ikke bestemme over hvem jeg er fucking sammen med *slår ind mod hans arm*

*bemærker slet ikke Alida da man er i fuld sving med at slå fyren ned og stopper ikke før man mærker hans blod på ens knytnæve og fyren ligger stille. Han trækker dog stadig vejret. Tager sine hænder op til hovedet og presser hænderne ind mod sit hoved. Kan mærke ens verden falder helt sammen og er virkelig bare i chok over sig selv lige nu da man ikke regnede med man ville gøre den slags*

*slår stadig på Jac for at få ham til at stoppe* STOP NU FOR HELVED DIN FAG! *råber virkelig og prøver at hive ham væk fra ham, men kan ikke gøre det alene. Sætter sig ned ved siden af drengen da han ligger ned og kigger trodsigt op på Jac* dit fucking svin! *finder sin stav frem da man bliver nødt til at hjælpe ham og menneskerne omkring en ikke lige syntes at kigge lige nu* hvad fuck tror du, at du har gang i? huh? Du skal jo ikke gå amok på hver eneste person som ikke lige passer ind i dit billede. Fat det nu Jac, du sårede mig. Jeg vil ikke være sammen med dig.. det der er ikke kærlighed... *kan mærke ens tårer presse sig på og får bare helet det værste* han skal på sygehuset... fucking bastard *rejser sig op*

*begynder at mærke hendes slag, men ikke høre hendes ord. Det er først da det går op for en hvad man har gjort at han høre hendes stemme. Ser hende knæle ved drengen og lukker sine øjne kort for at få det hele til at stoppe og håber man bare drømmer. Får slet ikke svaret hende da ordene sidder fast i halsen og virkelig bare er i chok over hva man har gjort og virkelig bare elsker hende så dybt det har sagt klik. Ligger en hånd på hendes skulder for at få hende til at flytte sig og løfter drengen op* Ja sygehuset *er helt rolig da man stadig er i chok og tager hendes hånd for at svinge sin stav da man er skide ligeglad med alt lige nu bare man kommer væk og får fyren på hospitalet. Havde Alec været der ville han se at Jac var ødelagt og dybt forelsket, men han er der ikke og det er ligemeget når hun intet kan se*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tors Nov 14, 2013 10:18 pm

hvad fuck tror du at du har gang i, huh Jac? Svar mig for helved, din fucking skank! *er virkelig vred og magter simpelthen ikke at han er sådan. Vil ikke se at han kan lide hende, da man ikke vil såres igen. Kommer med på hospitalet og får da også drengen hen til lægen og hiver Jac væk derfra* din fucking skank

*vågner først helt op da drengen er afleveret og lader sig hive til siden* Undskyld Alida. Det sagde bare klik da jeg så ham kysse dig. *kigger sig omkring en smule forvirret* Eh hvor er vi henne? *har glemt alt om at man har fået dem dertil da hjernen virkelig bare har været i koma* Lever han? Er han ok? Klare han den?

*har virkelig lyst til at stikke ham en lussing og kigger på ham da han forklare sig* og det giver dig ret til ikke at kunne styre dig, huh? *opdager han er forvirret og stikker ham en lussing med alle hans spørgsmål* for helved Jac! vi er på hospitalet og det ved jeg ikke, vi har givet ham til lægen!

*ryster på hovedet til det ikke giver ham en grund til ikke at kunne styre sig* Nej det gør ej, men det må være nogenlunde sådan du havde det velvidende at hver gang du sendte mig hjem tog jeg hjem og kyssede Bobby. Du så det bare ikke. Gør bare ikke det gør mindre ondt *mærker lussing og kigger forvirret på hende* Gjorde vi? Det kan jeg slet ikke huske vi gjorde. Vi må heller vente her for at se om han har det godt *tager sig til panden og roder rundt med sine fingre i sit pandehår*

jeg gider slet ikke tale om hvordan jeg har det, okay! Det gør stadig ikke, at du har ret til at blande dig i mit liv *er virkelig vred og kan ikke tro på han har gjort det* ja vi gjorde, vågn op! Og jeg tror ærlig talt ikke han har lyst til at se dig, din fucking skank *bider sig i læben og ved stadig ikke lige hvordan man skal reagerer*

Jeg ved godt jeg ikke skal blande mig i dit liv. Jeg blander mig heller ikke. Jeg er bare en jaloux idiot der er vild med den her pige som ikke føler for mig mere. *forstår godt hun er vred. En del af en har også lyst til at gå, men vil ikke opgive kampen om hendes hjerte eller virke som en kujon* Jeg vil heller ik snakke med ham. Jeg vil snakke med lægen og sikre mig han er ok. *tager fat i hendes hånd og holder den fast for at ligge den på ens brystkasse* Mærk nu for helved jeg er vild med dig Alida

du burde stadig ikke reagerer sådan der, lige meget hvad så er der aldrig en grund til at slå folk ned *er virkelig også helt forvirret og jo stadig fuld, så er bare sådan lidt væk i situationen* så find lægen.. *mærker han tager hendes hånd og sætter den på hans brystkaste. Tager sin hånd til sig og kigger op på ham* st...stop.. for helved Jac.. bare stop....

Ved jeg godt det ikke er Alida. Jeg ved ikke hvad der skete for mig ok? Jeg har ingen logisk forklaring på det for lige pludselig var jeg i en anden verden og mærkede pludselig noget blod på min hånd. Og kort tid efter var jeg her uden at vide hvordan jeg kom hertil *lader hende trække hånden til sig igen* Nej jeg vil ikke stoppe Alida. Jeg fucking elsker dig ok? Jeg ved godt jeg er sent ude. Jeg ved godt jeg har såret og ødelagt dig, men jeg har også ødelagt mig selv på det her

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Fre Nov 15, 2013 12:44 am

og hvad retfærddigører at du har ødelagt dig selv når du har ødelagt mig, huh? Kan da ikke være mit problem du valgte forkert for så mange år siden Jac.. jeg vil ikke mere, for jeg tror ikke på, at du kan hjælpe mig overhovedet.. jeg tror bare at det er bedst vi slet ikke ses.. du ska likke ha' kontrollen i mit liv.. *er virkelig dybtsåret efter det han gjorde sidst* og du leger stadig med mig ved at gøre sådan som du gør nu... og jeg beder dig om at stoppe...

Det retfærdiggøre ikke en skid. Jeg ødelægger åbenbart bare alt omkring mig når jeg kan li nogen. Kitty og Masa begik selvmord. Bobby skred fra sin kæreste, jeg ødelagde dit bryllup ved at komme og give dig et kys. Jeg har ikke en pis forstand på det med kærlighed ok? Men jeg ligeglad med om jeg så kommer i fængsel i forsøget på at vise dig jeg elsker dig. Det er ikke dem jeg kan li der skal lide for hvad jeg gør. Det skal jeg selv *hiver hende indtil sig* jeg skal nok stoppe hvis du siger du virkelig intet føler for mig og lyder som du mener det Alida. Jeg forsøger ikke at lege med dig. Jeg forsøger at vise jeg er vild med dig koste hvad det vil

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tirs Nov 19, 2013 8:46 am

Fuck hvor er du dygtig huh? Og hvorfor presser du det hele hen på mig, og jeg gider ikke Jac! Jeg vil slet ikke have noget med dig at gøre.. Og ja.. Det ødelagde du også, ligesom du knuste mit hjerte og havde en stor indflydelse på mit liv efter det… og jeg vil ikke elskes af dig, jeg har været smadret nok af at elske dig *siger det bestemt og mærker man bliver hevet indtil ham. Kigger op på ham og bider sig i læben* hold… hold nu kæft!

Jeg forsøger jo ikke at presse det hen på dig Alida og jeg ved godt jeg har ødelagt dig. Jeg har ikke tænkt mig at ødelægger dig igen *bider sig i læben hårdt* Nej jeg vil ikke holde kæft. Sig til mig helt oprigtigt at du ikke føler så meget som en mm for mig Alida og så lader jeg dig være resten af dit liv. Hvis du kan se mig i øjnene og sige det så er jeg væk og ellers bliver jeg ved med at forsøge til vi er et par om du så vil det eller ej.

Jo du gør.. Du presser det hele hen på mig… og du regner med jeg kan tage dine orde for gode vare, huh? Hold nu kæft for helved.. *ved godt man ikke kan sige det og skubber ham væk fra sig* jeg skal hjem nu… *har virkelig lyst til at løbe og inden man overhovedet får tænkt sig om, så begynder ens krop at løbe væk af sig selv*

Nej jeg forventer det ikke. Jeg håber det Alida, men det er også alt. Jeg er nød til at sætte handling bag mine ord *mærker skubbet og får givet slip* ALIDA! *løber efter hende da man ikke bare sådan vil give slip igen. Ved godt man sikkert gør alt forkert lige nu, men kan kun gøre det på sin egen måde*

*giver sig bare til at løbe rundt på hospitalsgangene for at komme væk fra ham. Stopper op da man regner med at han er kommet væk fra en og har bare lyst til at drukne det i piller lige nu. Hader ham som pesten for hele tiden at lege med hendes følelser*

*løber stadig efter. Har bestemt ikke tænkt sig at lege med hendes følelser denne gang og er virkelig bare væk i hende og er virkelig gået fra Alida og vil da også gerne bevise man mener sine ord. Kommer rundt om hjørnet og får øje på hende* Alida lad os nu bare tage hjem til dig ok? Har noget så du kan glemme hvad jeg har gjort *tager trods alt stadig stoffer i ny og næ*

*får øje på ham og kigger op på ham* gå nu væk Jac!! Jeg vil ikke snakke med dig mere… og du siger kun det der for at kunne udnytte mig endnu mere.. *bider sig hårdt i læben og kan mærke at man har lyst til at skubbe ham væk fra sig* jeg vil ingen ting Jac.. Jeg vil bare… være væk…

*ryster på hovedet* Nej jeg rør dig ikke medmindre du selv vil Alida. Så beviser jeg jo ikke en skid andet end jeg er en stor idiot. Det har jeg ikke lyst til igen. *nikker let og rækker sin hånd ud mod hende* Jeg har ting til at komme væk med *klapper på lommen med den modsatte hånd af den som rækker ud mod hende*


Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tirs Nov 19, 2013 9:23 am

*tager hans hånd og nikker så ganske let* men jeg tager det kun hvis du også gør

Hvad med morale? Du ved jeg mister den når først jeg gør den slags med dig Alida. Jeg vil gøre tingene rigtigt. Jeg vil vise dig hvad du betyder for mig *bider sig let i læben og lader hende tage hans hånd*

Jeg tager ikke stoffer med mindre du tager dem med mig *er ret så ligeglad lige nu og skal til at give slip på hans hånd. Vil ikke tage dem alene*

*Giver hendes hånd et klem og fisker en pille op til hende* Frem med tungen smukke. Så følger jeg efter *lader sig gerne ødelægge for hende igen lige nu da man trods alt ikke kan modstå stoffer i sidste ende. Tager selv en pille efter man har lagt den på hendes tunge*

*'mærker klemmet i sin hånd og stikker sin tunge ud. Er ret ligeglad med det hele endnu. Smiler da man mærker pillen mod ens tunge og sluger den også kort tid efter med et stort selvtilfredst smil*

*stryger hende over kinden som hun sluger pillen og kysser hende blidt på hendes læber selvom man godt ved man tager forskud på glæderne, men har bare behov for det mens man stadig er nogenlunde ved bevisthed da man godt ved at man vil forsvinde ind i en verden hvor der kun er hende og man er ligeglad med at gøre alt rigtigt. En verden man bagefter vil fortryde og forsøge at flygte fra mens det hele bliver overtaget af dæmoner*

*mærker strøget over kinden og mærker hans læber mod sine. Gengælder det ikke, men skubber ham heller ikke væk. Ved godt at ens sande følelser et eller andet sted vil komme frem fordi man mister kontrol fuldstændig men vil ikke tænke over det. Vil bare gerne være væk fra det hele da man simpelthen ikke kan magte virkelighedens verden mere. Mærker efter noget tid pillens virkning*

*bliver ved med prøvende at kysse hende indtil man mærker virkningen stille sprede sig i ens krop selvom den kommer senere end hendes af rent fysiske grunde. Vil alligevel ikke kunne huske hendes sande følelser når man ikke er påvirket længere selvom man er så van til det. Kun en mindre del af en vil kunne huske det og det vil være nok til at man ik slipper forsøget*

*gengælder hans kys og holder fast i hans trøje* Jac, hvor er vi henne? *griner lidt og forsætter så kysset og presser sig selv ind mod ham*

*mærker at hun endelig gengælder kysset og smiler for sig selv. Mærker også godt taget i trøjen og stryger hende over kinden* Don't care as long as you are here *hiver hende længere ind da hun presser sig ind mod ham* Et hospital frække.. Hva siger du? *glimt i øjet*

*mærker strøget over kinden og smiler over hans svar* stop it you *lader sig hive længere ind mod ham og smiler bredt for sig selv. Smiler frækt ved hans spørgsmål* hmmm det lyder da meget kinky

*ryster på hovedet* No Alida *bemærker hendes smil og bider sig kækt i læben* Ja ikke? Det er kun dig jeg gider så kinky stuff med *blinker let til hende* Så hvor skal vi dog finde hen på sådan et stort hospital? *klemmer hendes ene balle ganske let efter man har ladet hånden glide derned*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tirs Nov 19, 2013 10:03 am

yes Jac *kigger op på ham og blinker tilbage til ham* mmmh det ved jeg godt.. det fordi jeg er dejlig *tænker sig lidt om* hmm vi kunne gøre det overalt... men måske vi skulle finde noget andet end en gang i hvert fald *mærker hans hånd glide ned af en og mærker så klemmet på ens balle og sukker nydende*

Ja du er nemlig Alida *nikker enigt med hendes ord om hun er dejlig* Nok en god idé. Ellers bliver vi bare smidt ud før tid. Måske en tom stue? *giver hendes balle et klem mere da hun sukker nydende da det er sød musik i ens øre*

du skal ikke give mig ret.. og ja det tror jeg også og det ville jo være trist.. og ja en tom stue *sukker endnu en gang nydende inden man vælger at hoppe op på hans ryg* kooooom min slave Jac, vi skal finde et sted!

Jo jeg skal så. *nikker enigt til det ville være trist at blive smidt ud allerede inden der var sket noget. Lader hende hoppe op på ens ryg og begynder at gå* Kun når det dig Alida *griner let da man trods alt ik bryder som en slave-titel*

nej du skal ej *smiler og holder fast i ham så man ikke falder ned og smiler* det ved jeg godt, du kan jo også kun være min slave *peger hen mod en dør* måske er der ledigt derinde

Jamen jeg vil også kun være din slave *griner en smule og går mod døren hun peger på og åbner den. Hun har faktisk ret og smiler let for sig selv. Lukker den efter dem og lader hende hoppe ned*

mmmmh du skal ikke være andres slave *bider ham i øret og smiler da man opdager at rummet er tomt. hopper ned fra hans ryg*

*ryster let på hovedet og sukker nydende over bidet i ørene* Sååå sexy. Hvis jeg er din slave må du jo heller blive forkælet og styre *Blinker til hende og presser hende over mod sengen for at kysse hende ned af halsen*

eller også er det mig som skal forkæle dig og styre *smiler og blinker tilbage til ham. Lader sig presse op mod sengen og blotter sin hals mens man sukker nydende*

Som du vil det *blinker til hende og bider hende blidt i halsen* så vil min herskerinde have?

mmmh *blinker tilbage til ham og mærker bidet og sukker endnu en gang nydende* hmm dig *køre sine hænder op af hans krop*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Ons Nov 20, 2013 11:36 pm

Som du ønsker min smukke herskerinde *blinker til hende og mærker hendes hånd op af sin krop. Kysse hende på munden og begynder at åbne hendes bukser og lader hånden glide op under hendes trøje da man hurtigt skal kunne komme væk igen og massere hendes bryst*

*smiler da man er hans herskerinde og får trøjen af ham. Gengælder kysset og lader ham åbne ens bukser. Mærker hånden op under ens trøje og sukker nydende ved hans hånd*

*Lader hende fjerne ens trøje og smiler for sig selv i kysset. Har ikke lyst til at bryde kysset og gør det bare mere lidenskabeligt da man hungre efter hende*

*lader kysset blivve mere lidenskabeligt og åbner hans bukser. Køre sine hænder ned af hans ryg derefter og klemmer sig selv tætere ind mod ham*

*stopper hende ikke i at åbne ens bukser og smiler for isg selv i kysset. Nyder at have hende så tæt på sig og klemmer hendes bryst en smule ganske kort og sikre sig det ikke er for hårdt*

*mærker han glemmer ens bryst og stønner nydende da det på ingen måde er for hårdt. Kysser ham så ned af halsen*

*blotter sin hals for hende og sukker nydende* Sikke langsom min herskerinde er. Her troede jeg du hungrede efter mig *glimt i øjet*

*smiler da han blotter isn hals og griner ganske blidt* jeg prøver som end bare at pine dig. Desuden er det dig som kun har boxers på *køre sin hånd uden over hans lem på hans boxers*

Du piner mig også Alida og vi skal heller ik larme for meget. Så bliver vi opdaget *skubber ned i hendes hipsters og stønner ved hendes hånd ved hans lem* og nu gør du det for alvor

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tors Nov 21, 2013 12:53 am

jamen der er ikke nogen på den her gang. LAgde du ikke mærke til det, huh? *griner lidt for sig selv. Lader ham fjerne ens hipsters og forsætter med sin hånd* mmmmh

Kald det en dårlig undskyldning for snart at må mærke dig Alida *stønner forsat nydende over det hun gør da man virkelig nyder det her og bare vil have mere*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tirs Nov 26, 2013 12:00 am

hmm du må lige vente lidt *slikker ham over øret og bukker sig ned. Tager hans lem i munden og smiler bredt*

Jamen nej Alida *mærker sit lem forsvinde ind i hendes mund og bider sig hårdt i læben* Du fucking unfair du er

jamen jo Jac *smiler og bevæger sit hoved over hans lem* nej jeg er ej. Du elsker mig

*stønner nydende da Alida trods alt kan sit shit* Ved du jo godt jeg gør. På mere end en måde *tager fat i lagnet*

*smiler da Jac stønner og lader sin tunge glide op af hans lem* mmmmmh *lægger godt mærke til hans reaktioner*

*nyder virkelig at mærke hendes tunge op af sit lem og bider hårdt i læben igen da det er alt for godt det her* du er pisse un.. unfair

*forsætter stadig og pirre ham fuldstændig med vilje* nej jeg er ej.. jeg er dejlig

*holder godt fast i lagnet* du er dum Alida. Jeg hungre efter dig

mmmh det kan jeg mærke *tager hans lem ud af munden og skubber ham ned i sengen og sætter sig over ham*

Heee *mærker at hun tager lemmet ud igen og lader sig skubbe ned i sengen og smiler da hun sætter sig over en. Hiver hende ned mod sig for at kysse hendes læber da man hungre efter hende på flere måder trods alt*

*lader sig hive ned mod ham og gengælder hans kys og lader sig selv glide ned over hans lem*

*smiler da hun gengælder hans kys og stønner nydende ved hende over sit lem. Lader sin ene hånd glide igennem hendes hår og nyder virkelig bare det her noget så meget*

*begynder at bevæge sig over ham og stønner nydende. Mærker hånden gennem sit hår og nyder det virkelig*

*nusser hende blidt i håret og nyder at høre hendes støn selvom kysset dæmper det for dem begge hvilket sikkert er meget godt da de er på et hospital trods alt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tirs Nov 26, 2013 5:20 am

*vil ikke ha' det skal stoppe bare fordi det bliver opdaget så ville i forvejen undgå at stønne for højt. Mærker hans hånd i sit hår og nyder det meget, mens man sætter tempoet en smule op*

*hiver ganske let efter vejret i nydelse og kredser hende ned over hendes ryg fra håret af da det her er godt. Er virkelig inde i en verden af nydelse og vil have det her skal vare for evigt da man trods alt savner Alida noget så grusomt, men det lige nu er ens krop der taler for en*

*hører godt at han hiver efter vejret og svajer i sin ryg da man mærker hans negle over den, da man nyder det helt uendeligt meget. Er også væk i en hel anden verden lige nu og kan ikke andet end at nyde det. Har jo også savnet Jac så grusomt*

*smiler da hun svajer i takt med man kredser hende over ryggen og gør det igen da man nyder at se hende på den der måde. Kan godt lige nu mærke at Alida har savnet en, men vil have glemt det faktum når man kommer til sig selv igen*

*svajer forsat i takt med hans negle og nyder virkelig at mærke ham på den måde. Kysser forsat hans læber, mens man bevæger sig over ham*

*hiver ganske let efter vejret i nydelse over det her og smiler igen ved hendes reaktion på man kredser hende på ryggen. Nyder virkelig bare det hele og vil have det ikke stopper selvom man godt ved det før eller senere vil ske*

*vil heller ikke have det til at stoppe lige nu da man nyder det så ufattelig meget. Sætter endnu en gang tempoet op og bider ham blidt i læben*

Alida jeg ender med at komme af det der *hvisker det lavt efter Alida har bidt en i læben da hendes tempo virkelig sætter gang i en masse i en*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tirs Nov 26, 2013 8:19 am

nej.. ikke endnu.. ikke stoppe *sætter tempoet ned og kysser hans læber. Kan godt nok snart heller ikke mere, hvos det forsætter sådan her, men vil bare have ham*

Vil.. heller.. ik *vil virkelig ikke komme endnu og mærker hun sætter tempoet ned igen. Gengælder hendes kys og hiver hende helt ned til sig for at få hver lille bid med af hende*

*smiler frækt til ham dah an siger han ikke vil. Forsætter kysset og lader sig hive ned til ham*

*kysser hende mere grådigt og lidenskabeligt hvilket får hele ens krop til at give efter og til sidst må man da også komme selvom det virkelig ikke passer en. Har virkelig heller ikke tænkt sig at flytte sig da man bare vil være nær hende lige nu*

*gengælder grådigt kysset og må melde sig færdig sammentidig med ham og putter sig indtil ham, helt tæt*

*nusser hende over ryggen og lukker kort sine øjne for at se om man kan finde ud af om man drømmer. Åbner sine øjne igen og får øje på Alida og har det helt igennem vidunderligt*

*betragter ham og kysser hans brystkasse* tror du ikke vi helelre må få tøj på og tage hjem til mig, huh? *kysser hans læber*

*mærket kysset på brystkassen og smiler for sig selv. Ryster let på hovedet* Nej jeg ligger ligeså godt Alida *gengælder hendes kys og er virkelig bare væk i sin egen verden. Høre knapt det pusler udenfor døren da de er mm fra at blive opdaget*

det gør jeg også, men du vil vel ikke opdages huh? *smiler lidt og nynner lidt for sig selv. Hører døren gå op og kigger op* hahaha oh shit

Hvorfor ik? Jeg er fucking ligeglad *ligger mærke til døren og tager hurtigt sit tøj på for at tage Alidas hånd og sætter i løb væk derfra så de ikke får ansigter på dem*

er du nu også det? *griner og får hurtigt sit tøj på da døren går op. Løber med Jac og har det skide sjovt over det*

Ja jeg er så. Det er dig jeg ik vil se blive fanget *ligger sine arme om hende da man er kommet ud og lidt væk* Alida din crazy shit

nåååh, hvorfor så ikke det? *mærker hans arme om sig og griner* mmmh altid!

Fordi jeg er pisse ligeglad med det meste efterhånden *nikker let* Ja og jeg kan li. Det er næsten det værste af det hele

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tirs Nov 26, 2013 9:34 am

Hvorfor er du det? *kigger op på ham* hvorfor er det det værste?

Fordi jeg er Alida. Sådan er det bare. Det eneste jeg giver en fuck omkring er dig og min tvilling *bider sig i læben* Fordi du er en bad girl missy *blinker til hende*

Du er fucking mærkelig *hopper op på ham da man vil løftes* altid *blinker igen til ham*

I know *lader hende hoppe op og begynder at gå* hjem til dig smukke?

*smiler og hopper helt op. Holder godt fast i ham og nikker* ja self

*begynder at gå mod hendes hjem og stopper ikke før man er fremme for at sætte hende ned ved døren*

*smiler og ser på den verden de går forbi og lader sig sætte ned* iih det var sjovt *låser op for dem*

Godt du more dig Alida *blinker til hende og går ind efter hende. Sætter sine sko og hænger sit overtøj* og nu skal små Alida'er i seng *griner let*

jeg morer mig altid *tager sine ting af og kigger op på ham* Alida'er skal i seng med Jac

Har du jo også lovet mig smukke, men ik flere ruter eller hva? *driller let da man mest af alt bare vil putte med hende lige nu*

ja I know, kun den en til sengen *driller og hopper op igen*

Hva mener du? *ligger hovedet på skrå og bære hende indtil hendes seng for at sætte hende ned igen*

at jeg vil ha' en rute *smiler og lader sig løfte derind og sætter sig ned. Tager endnu en gang sit tøj af og finder en lang t-shirt*

Frækt alligevel *tager selv sit tøj af for at sætte sig i boxers* er du så min herskerinde igen? *blinker let til hende*

mmmh altid *lægger sig ned i sengen og kigger op på ham* nej det har jeg jo været i dag *blinker til ham*

*hiver hende indtil sig* Jeg kan nu også bedre li når du ik er det *kysser hende blidt på munden og stryger hende ned over siden og ned mod hendes mave inde under trøjen*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Ons Nov 27, 2013 9:38 am

*lader sig hive indtil ham og smiler* det tænkte jeg nok *gengælder kysset og mærker hans hånd over sig og mærker hånden over sit maveskind*

Ingen bestemmer over mig ved du nok *blinker let til hende og lader hånden glide op for at masser hende bryst ganske blidt*

Der er heller ingen som bestemmer over mig *siger det ganske bestemt og blinker tilbage ti ham. Mærker hans hånd over sit bryst og sukker nydende*

Ved jeg godt og jeg kan li det er sådan *blinker tilbage til hende og forsætter med sin hånd da man vil have hende op og køre igen inden de skal sove*

Mmmh det kan du *stønner forsat nydende* du er unfair Jac

Ved jeg godt Alida. Jeg vil have mere af dig *hvisker det blidt*

*hører godt hans hvisken som mest af alt virker helt forførende for hende lige nu*

*masser stadig hendes bryst blidt og bider hende blidt i halsen. Skubber ned i hendes hipsters og lader sin hånd glide henover hendes underliv*

*blotter halsen og stønner ved alle de ting han gør. Lader ham skubbe ned i ens hipsters og mærker hånden over sit underliv og gisper. Lader lige nu Jac gør som han vil og om det så betød han vil være sammen med hende på samme måde som med Bobby. Tager fat i hans boxers og hiver ned*

*Smiler da hun hiver ned i hans boxers og har virkelig glemt alt om hvad fanden man har gang i da man godt ville vide det her er for dumt. Har virkelig lyst til hende lige nu og bider hende blidt i halsen igen inden man trænger op i hende. Er virkelig forelsket i hende og ville aldrig have gjort det her hvis man var ved sin fulde fem*

*ved jo også inderst inde at det her er dumt og vil få konsekvenser, men tænker ikke på det. SKænker det på ingen måde en tanke. BLotter halsen og stønner. Mærker ham oppe i sig og stønner nydende*

*smiler da hun blotter halsen og bider hende blidt i halsen inden man trænger op i hende med et smil. Begynder at kysse hende og bevæger sig blidt, men dog bestemt i hende lige nu*

*nyder kombinationen af hans blide stød og bidende i halsen og stønner virkelig nydende lige nu og vil ikke ha' det til at gå væk*

*vil heller ikke have det til at gå væk og nyder hver lille mm af hende da man virkelig ikke kan få nok uanset hvad man prøver. Vil bare have hver lille fiber i hendes krop og bare kunne få lov til at være hendes kæreste*

*vil også nyde hver en del af det man kan få og ved man ville hade ham imorgen, da man aldrig ville ha' gjort det her uden at være påvirket*

*Ved godt hun vil hade en dagen efter og får helt sikkert også bare stukket halen mellem sine ben og skredet uden at tænke over det faktisk understreger at hun har ret i sin teori der ikke passer*

*kysser Jacs læber og hiver ham helt tæt indtil sig, da man virkelig gerne vil mærke ham*

*Lader sig hive helt indtil ham og gengælder hendes kys. Er stadig lige bestemt for at prøve at understrege hun ikke skal være med andre end en selv*

*mærker også godt at han er bestemt og kan godt gætte på hvad det er, som ligger i det. Nyder det bare og stønner ind mod hans læber*

*Ved godt det er tydeligt, men tænker ikke over det da man stadig er påvirket trods alt* Ali.. da *stønner hendes navn og river hende henover maven*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tors Nov 28, 2013 2:58 am

*synes lige nu bare det er skide sødt, da man jo trods alt godt kan li ham* J..ac *stønner det ind mod hans øre og mærker neglene over sin mave og stønner*

*smiler for sig selv da hun stønner ens navn da det virkelig gør en del for en. Han lod atter sine negle bore sig ind i hendes skind og havde virkelig ingen idé om at hun rent faktisk kunne li en*

*mærker hans negle nede i ens hud og stønnner virkelig nydende, da man godt kan lide smerte*

*smiler for sig selv og bider hende hårdt i halsen. Kan også godt li at påføre smerte, men lige nu vil man bare have at hun forstår ens følelser selvom det er mere ubevist at det er derfor*

*mærker bidet det hårde bid i sin hals og stønner af smerte og nydelse. Ved heller ikke det er derfor lige nu, men ville vide det når man ikk er påvirket og har tænkt over det*

Kan.. snart.. ik.. mere *er virkelig så langt væk i nydelse at man virkelig bare næsten ikke kan mere fordi det hele er så skønt*

H..heller ikk mig! *holder godt fast i ham og borer sine negle ned i hans ryg*

*stønner en smule højere ved neglene i sin ryg og kommer ikke særlig lang tid efter dybt oppe i hende*

*når til ende samtidig med ham og stønner nydende derved. Ligger sine arme om ham og kysser hans læber*

*trækker sig ud og gengælder hendes kys. Stryger hende ned over kinden og nyder bare at være med hende lige nu. Vil helst have tiden står stille sådan her*

*lader ham trække sig ud og mærker kysset. Vil også bare have tiden står stille. Putter sig indtil ham og nyder at han er her* du er min

Ja jeg er Alida *nusser hende igennem håret og kan ikke lade være med at smile da hun siger sådan.*

*smiler stort for sig selv og nyder at blive nusset i håret* jeg har savnet dig

Jeg har godt nok også savnet dig Alida *sender hende et smil og nusser hende stadig blidt igennem håret*

Har du? *smiler stort og nusser hans mave*

*nikker let* Ja jeg har. Meget endda søde. Jeg har bare holdt mig væk fordi du ikke ville snakke med mig

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tors Nov 28, 2013 9:21 am

det ved jeg godt *kysser hans læber ganske blidt

Er du ved at være træt smukke? *Gengælder blidt hendes kys og kan for alvor mærke man slapper helt igennem af*

mmmmh meget *ligger sig oven på ham og med hovedet ind mod hans brystkasse* jeg vil ligge her

*nusser hende igennem håret* Så sov min skat. Så passer jeg på dig hele natten

*mærker man blivver nusset i håret og nyder det* er du her så også når jeg vågner?

Ja jeg lover det Alida. Jeg går ingen steder før du smider mig ud *nusser hende forsat i håret og nyder stadig bare at være tæt på hende*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Tors Nov 28, 2013 9:55 am

det skal du love *lukker øjnene og falder ret hurtigt i søvn, da man slapper af nær ham*

Gør jeg også Alida *falder i søvn selv. Vågner også op før hende og bider sig hårdt i læben. Har lyst til at flytte sig, men kan huske noget om man har lovet hende at blive mens alt man tænker er shit* Alida? Sover du? *forsøger at nå sine boxers bare for at dække sig til, men ikke flytte sig ud af sengen*

*vågner da han spørger om man sover og af bevægelse og kigger på Jac og bemærker derefter man er nøgen* hvad tror du selv? *er ret så kølig*

Lad dog være med at være så fucking sur Alida. Der skal to til det vi gjorde og du skal ikke give mig hele skylden. *får fat i sine boxers og får dem på* Desuden lovede jeg dig at blive her til du vågnede. Det er alt jeg kan huske

*kigger op på ham* og du synes ikke jeg var sur inden? Jeg sagde jo du ville komme tilbage bare for at bruge mig og knuse mig en gang til *hiver dynen op foran sig* og tillykke med det

Jamen ville jeg ikke for helved. Jeg kom tilbage fordi jeg er vild med dig, men fair. Gi' mig hele fucking skylden. Det er også min skyld jeg tilbød dig stoffer og du ikke ville tage dem alene. Det er min skyld jeg holder et løfte for once *sukker og rejser sig op for at tage sine bukser på* Jeg skal nok skride hvis det er det som du ønsker

Så du er vild med mig efter du ikke er sammen med Bobby mere.. fordi jeg kommer i fjerde række... alt efter det andet crap du har haft, har jeg alligevel været det værste.. men sikkert. Så det har du altid lige kunne komme tilbage til. Det er din skyld jeg er sådan *krammer sine knæ og har lyst til at græde* så skrid Jac...

Jeg har været vild med dig hele tiden. Hvem stoppede dit bryllup for sit eget ego måske? Jeg ved godt jeg har smadret dig, men jeg vil gerne gøre det rigtige Alida *bemærker den måde hun sidder på og sætter sig ned på sengen og ligger sine arme om hende* Alida jeg er ked af jeg gik i seng med dig for at prøve at bevise jeg elsker dig. Det er ikke sådan man gør

Det gjorde du, men det beviser ingen ting overfor mig andet end du ikke ønsker mig lykkelig Jac *mærker hans arme om sig og bider sig hårdt i læben, da man ikke vil ha han er sød ved en* d...drop det nu

Hvis det gør dig lykkelig at jeg forsvinder ud af dit liv så bliver jeg ude af det. Jeg håbede bare du ville blive lykkelig med mig Alida. *ryster på hovedet og nusser hende ned af ryggen* Nej jeg vil ikke. Jeg er skyld i alt det her. Jeg er skyld i du har det skidt og jeg vil gøre det hele rigtigt

*kigger op på ham og bider sig hårdt i læben. Det er virkelig for meget inde i hovedet lige nu* jeg.. jeg kan ikke lige nu

*lader hende tage sin hånd og smiler for sig selv ganske svagt* Kan ikke hva smukke?

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Fre Nov 29, 2013 8:30 am

*holder hånden fast og kan mærke man er tæt på at græde igen* kan ikke mere i hovedet... jeg kan ikke mere.. ikke mere dig

*bider sig hårdt i læben* Undskyld Alida *trækker sig selv ind mod hende da hun trods alt holder fast i ens hånd og endda ret så godt* Jeg ville ønske jeg var den der type der ved hva man skal sige. Der ved hvad man skal gøre. Typen der gjorde lige det rette for at få den man holder af, men jeg er desværre lidt en anti-helt, dum som en dør på følelser og jeg er endda ligeså ringe til at vise hvad jeg mener, men Alida. Trust me når jeg siger at jeg bliver fordi jeg lovede det. At jeg kun fortryder vi har haft sex fordi jeg ik vil såre dig og vise jeg bruger dig, men hold da kæft hvor jeg fucking ik fortryder at være nær dig *giver hendes hånd et klem*

*lytter til det han siger og ligger sig bare indtil hans skulder* bare ti stille... *holder bedre fast i ham og mener virkelig han bare skal tie stille lige nu*

*nusser hende i håret og har også tænkt sig at være stille nu hvor hun faktisk sidder op af en. Nyder virkelig bare at være så tæt på Alida at ens hjerte virkelig bare hamre løs*

*mærker nusset i håret og tænker virkelig meget over det her* Jac... jeg er dit sidste valg *mumler det ind mod hans skulder, da man mener det*

*mærker ens hjerte stoppe kort og har svært ved at håndtere smerten da man virkelig bare elsker Alida* Det mente Bobby også engang og ham endte jeg med at overbevise om han skulle være med mig *er virkelig på nippet til at flygte da man ikke kan håndtere det her på nogen måde*

men.. du valgte Bobby over mig.. du havde kendt mig længere tid end ham... og jeg var ikke god nok til at være bedre end Bobby *bider sig hårdt i læben for ikke at græde*

Jeg har kendt Bobby siden jeg var 13 Alida. Siden jeg kom tilbage på skolen. Han var der da jeg fik skylden for at Masa begik selvmord. Du var jo god nok smukke. Hans mor var syg og døede. Jeg kunne ikke efterlade en så sårbar og igen blive beskyldt for andre ville dø. Alida hvis du var mit sidste valg hvorfor stoppede jeg så dit bryllup? *har virkelig lyst til at skride og vil helt sikkert snart gøre det hvis ik hun græder*

Og du har kendt mig længere tid end det.. Jeg var der også da han begik selvmord.. jeg havde det heller ikke godt, jeg havde mit eget lort.. men du var der ikke, da jeg havde brug for dig.. men jeg var for dig. Du vidste jeg ku lide dig, du vælger Masa og Kitty over mig. Du ved jeg stadig kan lide dig og ofre alt for dig.. du vælger Bobby. Så smadre du min eneste chance for at blive lykkelig og glemme dig.. og for hvad? At du stadig var sammen med Bobby, så jeg kan klog på, at du stadig er lykkelig *kan mærke en tåre falde og skynder sig hurtigt at tørre den væk*

Og jeg var en idiot der tog stoffer under Masa og Kitty. Jeg.. Jeg er virkelig så gennemført ked af hvordan jeg har behandlet dig og vil til at behandle dig som du fortjener. *ligger mærke til tåren og får sat sig ned igen da man kort fik løftet sin bagdel, men heldigvis ikke mere end det ser ud som om man bare ville tættere på hende* Undskyld *tager fat i hendes hage og kysser hende på munden selvom man sikkert bliver skubbet væk og alt muligt andet*

De...det er lige meget nu. Nu betyder det ingenting, for hvad er sket, er sket. Det ka man ikke bare rette op på. *lader sin hage løfte og mærker hans læber mod sine. Gengølder tøvende kysset til trods for man gerne vil kysse ham. Det går bare imod alt lige nu*

Jeg kan fucking alt jeg sætter mig i hovedet *mærker godt at hun tøver en helt del, men forsætter kysset da hun må få æren af at stoppe det hvis hun virkelig ikke vil have det her på nogen måde*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Lør Nov 30, 2013 8:16 am

Kan du det? *lader kysset forsætte og holder bedre fast i ham, tøver jo kun ordi man ikke vil såres*

Ja jeg kan *ligger virkelig alle sine følelser i da Alida på ingen måde skal være i tvivl om det selvom det sikkert kan være en smule overvældende lige nu*

*mærker godt følelserne i kysset, men det er meget overvældende og ved ikke helt hvad man skal gøre aff sig selv*

*prøver virkelig at styre sine følelser for ikke at skræmme hende væk, men har svært ved det må og må bryde kysset da ens følelser virkelig bare løber af med en. Bider sig hårdt i læben og ser undskyldende på hende*

*skal lige til at bryde det, da han selv stopper og kigger op på ham. Har lyst til at sige han skal gå igen, men vil også blive ulykkelig hvis han så går* det.. ø..h.. okay

*ryster let på hovedet og trækker hende indtil sig for at nusse hende ned af ryggen* Nej det er ej. Det ik nemt at håndtere så mange følelser på en gang

*mærker man bliver nusset ned og ryggen og bider sig hårdt i læben* nej det er det vel ikk

Skal jeg blive her? *forsøger at finde på noget at sige og får bare slynget det første og det bedste ud*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Admin Man Dec 02, 2013 5:46 am

*bider sig hårdt i læben* d...det ve...d jeg ikk.. du har vel ikke andre steder at være?

*ryster let på hovedet* Nej har jeg ikke, men jeg vil heller ikke blive hvis du ik vil have det Alida. Jeg vil ik være her mod din vilje. Så heller holde Alec og hans taber kæreste ud

Du må godt blive her.. *kiggerr op på ham og kan nu godt lide Jesse og hans kæreste* men så ska du ikke sigen oget ondt om Jesse og hans kæreste

Nu er det også kun Alec's kæreste jeg snakker om. Jeg har intet mod Alec. Jeg elsker min tvilling så højt som man nu kan med sin bror og vil til en hver tid beskytte ham fra alt, men tak fordi jeg må blive. *smiler for sig selv da det virkelig øger ens chancer for at kunne vise hende at man er vild med hende*

Det ved jeg godt, men stadigvæk... og det var da så lidt *smiler* //Out?

Intet stadigvæk. Jeg har stadig ik tilgivet ham for at såre Alec. *kysser Alida på håret og er bare glad for at må være der. Glæder sig allerede til at bo der*//out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Honey I'm home! (Jac og Alida) Empty Sv: Honey I'm home! (Jac og Alida)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum