Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

2 deltagere

Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  Admin Tirs Apr 02, 2013 8:20 am

*Jesse havde gjort det hele klar og havde inviteret Alida. Hun skulle helst ikke vide at Jac var der for så ville hun aldrig komme på besøg. Jac havde passet deres mor hele dagen og var derfor i Frankrig. Han vidste så heller ikke at hun kom for så var han skredet igen inden Jesse kunne nå at tælle til 10. Jac savnede hende jo. Hun var hans bedste veninde og han vidste jo godt selv han havde fucket op. JAc ville bare gerne kunne snakke med hende. Det var ude på aften og Jesse havde inviteret på kage*

*Alida var i byen alligevel, så hun havde besluttet sig for at besøge Jesse. Hun havde en smøg i munden og et smil på sine læber, da hun ringede på uden på døren. Hun glædede sig til at se Jesse, da det seriøst var længe siden. Hun håbede lige nu på at det bare skulle være de to. Selv havde hun forandret sig en del siden sidst. Hun havde en top på, så man tydelig kunne se hendes tatoveringer og så havde hun tabt sig og havde en smule uredt hår, men det var meningen*

*Jesse åbnede døren med et smil og lagde sine arme om hende til et kram* heeeeeeeeeeeey smukke *lyser helt op da man ser hende. Der lyder plaske lyde fra badet af, men det kan trods alt ligeså godt være Josiah. Så længe Jac seriøst holder kæft lige nu skulle det nok gå da hun skal ind for at man sikre sig hun bliver*

*smiler til ham, da man får øje på hende og ligger sine arme godt om hende* hey basse! *smiler stort til ham og lytter på de plaske lyde som er, men tænker ikke videre over det, da det som sagt godt kan være Josiah og ham har man ikke noget imod. Træder ind i lejligheden og tager sin frakke af*

ihh hva er dog det du har på fingeren? *udbryder det helt hvilket får plasket til at holde op kort inden det starter igen* Ihh kom ind kom ind. Jeg har lavet kage! *nikker let til sine egne ord og griner en smule til og hiver Alida ind med et stort smil over sine læber*

*smiler stort da han får øje på den* er den så tydelig? Men det er min vielsesring *ligger ikke mærke til at plasken stopper og er bare glad for at se Jesse lige nu* uuuh det lyder godt! Er der meget kage? *griner lidt og lader sig hive ind i lejligheden*

*nikker ivrigt og er godt klar over hvordan Jac vil ha det med det* ja selvfølgelig er der meget kage når det er til os *griner for sig selv og lader hende tage sko af inden man tager hendes hånd og begynder at gå mod stuen med hende. Vandet stopper og nogen træder ud af badet, men bliver på badeværelset*

Og selvfølgelig bliver du inviteret Jesse, vi skal bare i gang med at planlægge det. Selvom det langt fra bliver tradionelt. men det kan være du vil lave en kjole til mig? *smiler og griner lidt* der bør også være meget kage! for kage er gud og dermed har kage magten! *holder hans hånd og går mod stuen og lytter til vandet som stopper* hvem er i bad? Josiah eller hvad?

Og selvfølgelig bliver du inviteret Jesse, vi skal bare i gang med at planlægge det. Selvom det langt fra bliver traditionelt. men det kan være du vil lave en kjole til mig? *smiler og griner lidt* der bør også være meget kage! for kage er gud og dermed har kage magten! *holder hans hånd og går mod stuen og lytter til vandet som stopper* hvem er i bad? Josiah eller hvad?

*nikker let og er bare glad for at man må komme med* Jamen selvfølgelig smukke. Til dig laver jeg alt gratis. Ved du da godt. Kender du måske nogen bedre end mig? Nej vel? *griner let for sig selv* Jamen det er jo det *skære et stykke til hende og lader som om han ikke høre hendes spørgsmål* så hvor skal det være henne?

Du skal ikke lave sådan et stort stykke arbejde gratis for det første. Og nej jeg kender ingen som er bedre end dig, derfor jeg spørger dig, ik? *kigger på at han skære et stykke og hæver et øjenbryn* hvem er det som er i bad Jesse? og det ved vi ikke.. måske i Sverige... måske i Norge.... eller England... hvor end vi vil... men han er jo svensk.

jo det gør du nemlig *nikker bestemt og griner let* Jamen jeg gør det gerne gratis, men jeg er dyr ellers. Ved du nok. Kage? *byder hende kage da man virkelig ikke vil sige det lige nu og nikker let til hendes ord* Så synes jeg det skal være i Sverige når I begge er svensk

jeg skal ikke have det gratis, du skal også have penge for det. *smiler til ham og tager imod kagen og smager på den* mmh, den er god.. *bider sig i læben* for helved Jesse, hvem er ude i det skide bad?

Hvis du siger det *bider sig hårdt i læben og skal til at svare da Jac kommer ud i bukser og bar overkrop* heee *Jesse ser bare ned inden man ser undskyldende på Alida*
*Jac skulle til at sige noget da man får øje på Alida og går helt i stå midt i at skulle tage en t-shirt* Jesse hva laver hun her? *Spørg ganske roligt og har egentlig lyst til at skride og så igen bare løbe over og give hende et kram*

*kigger på Jesse med et hårdt blik før man drejer sit hoved og kigger på Jac* Åh, altså jeg ved ikke om du har hørt om det, men man kan også spørge den person man taler om, når hun er til stede *siger det ganske køligt*

I skal lære at snakke sammen skal I! Og hun vidste ikke at du var her nåh! *siger Jesse med sin let barnlige bestemmelse i tonelejet*
Ikke dit hjem Alida så ik dig jeg spurgte *tager roligt sin t-shirt på og har lyst til at gi hende et kram stadig*

Jeg har intet at snakke med ham om *siger det ganske roligt og kigger på Jesse igen og prøver at ignorere at Jac er bag ved en, da det går ualmindeligt meget ondt og alt man har lyst til er at give ham fingeren og skride, men bliver for Jesses skyld* Jeg troede du havde travlt med at have ham bøsserøvens pik i munden, så det må du da undskylde.

Jo du har. I er venner. Stop så *siger Jesse ganske bestemt da man ikke har lyst til at være vidne til det her*
Hverken mig eller Bobby er homo tak. Det er Jesse som er det. *siger det ganske roligt og sætte sig i stolen lidt væk fra de andre rundt om bordet og kigger let på Alida* og Jesse mener vi skal snakke sammen og så må vi jo prøve

Nej jeg er ikke venner med ham, Jesse. Jeg var venner med ham og det er så vidt jeg ved datid og har ikke snakket med ham længe *siger det roligt og kigger på sin kage og så hen på Jac og griner bare ganske let ved hans ord, da det er sjovt* Hmm, jeg er forlovet, hvor er du i dit liv? *viser ham fingeren med sin ring på*

Derfor er I stadig venner. For min skyld. Jeg beder jer *ser tiggende på dem*
*Jac ser på ringen og spærre sine øjne op inden han slår dem ned igen* i hvert fald hverken gift eller forlovet. Jeg har ikke behov for det selvom vi har været sammen i 5 år. Jeg har det som Jesse. Jeg tror ikke på den slags *har egentlig en smule ondt i brystet over det, men kan alligevel intet ændre*

Skal ikke være venner med ham, kan dog godt snakke til ham *kigger væk fra de tiggende øjne, da man ikke vil have Jac tæt på sig* Det har intet at gøre med om man tror på det eller ej, det er en måde at vise man elsker hinanden på udover det sædvanlige. *kigger ikke på ham og siger det med et ret bitchy tonefald*

Hva er forskellen? *spørg Jesse en smule dumt selvom man egentlig er glad for de bare kan snakke igen så*
Ligeglad. Skal ikke giftes og så er det jo godt du elsker ham så meget Alida. Han er en ufattelig heldig ung herre må jeg sige og så er den egentlig ikke længere *Siger det ganske roligt og er godt klar over Jesse ser igennem en*

Forskellen er at en ven kan man holde ud at se på *siger det lavt så Jac ikke kan høre det* mmh det må man sige, der var en der kunne finde ud af at handle og træde til og indrømme sine følelser. Men to fyre kan vist heller ikke blive gift her, kan de? Det er jo ikke ligefrem Skandinavien. *siger det roligt og smiler sarkastisk*

Og du kan ikke det med mig? *spørg Jac da man høre et eller andet med holde ud og så forsvinder resten. Jesse forstår hende skam godt*
Nej det kan vi ikke og hvad så? skal ikke giftes om så jeg kunne. Og hvor vil du hen med det? *ser let på Jesse og ville ønske man faktisk kunne forsvinde lige nu* Hva fanden vil du høre? Jeg elsker Bobby og det ved du godt, men jeg kan ligesom ikke have to vel? *Sukker højlydt af hende og ryster på hovedet*

*kigger bare på ham og ignorere det lige nu da man ikke gider at svare på det og bider sig i læben og er ked af at Jesse skal opleve det og trækker lidt på skulderen* Well, du kan jo ikke finde ud af at handle, kan du Jac? Og ja, det vil jeg gerne høre, at han var vigtigere end mig og mine følelser var lige meget! Fuck hvor fik du lov til at bruge mig! *har sådan lyst til at give ham fingeren og gå, da man kan mærke vreden men også tårerne ulme op inde i sig* Jeg har ikke en gang tænkt mig at diskutere det. Så hvad med at luk munden for en gang skyld?

Det passer ikke Alida! Du aner ik hvor meget jeg faktisk stadig tænker på dig, men jeg må jo ikke nærme mig. Hva fanden vil du ha jeg skal gøre? Nærme mig alligevel? For jeg har forsøgt, men held og lykke med at finde en vis lorte bror ikke vil give en adressen på *ser vredt på Jesse da man jo faktisk har forsøgt mens Jesse lige nu bare er stille* Alida for helved. Jeg kan jo li jer begge

Det var ikke dig, som fik lov til at være ulykkelig i et år, før du kunne glemme det hele og sige fuck det, var det vel? NEJ! for du havde en, som åbenbart var vigtigere for dig! Hvis du forelsker dig i to, så tag den sidste, for så var du ikke nok ikke forelsket i den første, vel? Så sig for helved han var vigtigere end mig og mine følelser intet betød for dig! Og ved du hvad, du måtte ikke få min adresse! Ingen gang mine forældre ville give den til dig! *ryster svagt i vrede og prøver virkelig at være stærk*

Nej det var ikke mig der var ulykkeligt i et år. Det var mig der havde ødelagt min bedste veninde og ikke engang kunne gøre noget for hende. Det er heller ikke spor sjovt af nogen som helst art. Nej det kan ikke måle sig med dit, men sådan har jeg det og nej Alida. Jeg elsker jer begge lige højt. Nogle gange overvejer jeg at forlade ham blot for at jeg ikke har valgt nogle af jer, men han har ligeså meget behov for mig som du havde *forsøger selv at være stærk lige nu, men kan kun pga. Jesse er der*

*er også kun stærk pga Jesse's tilstedeværelse og fordi man har lovet sig selv aldrig at græde over en dreng lige siden* åh hvor du har det hårdt, huh? Jeg håber han var det hele fucking værd. Han må virkelig være mere end sex, ikke? Det var alt jeg var, huh? Jeg synes virkelig du må dø lykkelig med ham og blive der, hvis han har noget så brug for dig! For han må være vigtigere end mig, hvis du blev. trods for du vidste jeg også havde brug for dig! Ved du hvad? Fuck dig!

*Jac rejser sig og ligger sine arme om hende velvidende at hun vil skubbe ham væk og holder derfor så fast som muligt* Alida stop. Jeg savner dig. Stop *Hvisker det ganske lavt og er lige nu ligeglad med sine facader*

*spærre sine øjne op og skubber ham væk fra sig* gå væk! Du er så klam, jeg havde brug for dig og stadig væk var det mig som sku efterlades? Ti! Jeg brækker mig over dig *kan mærke ens stemme skælve* gå væk!

*holder virkelig godt fast i hende* Fordi hvis jeg kunne ville jeg jo passe på jer begge. Han har været min ven siden jeg kom tilbage fra Frankrig. Jeg ved jo godt I begge har behov for mig, men det var aldrig min mening at efterlade dig. Du flyttede selv. Jeg ville jo være her for dig hvis jeg måtte se dig *ryster på hovedet og er virkelig ligeglad med Jesse lige nu*

*prøver stadig at skubbe ham væk* du valgte at være sammen med Bobby din skiderik! ergo var det også mig du forlod og så kunne jeg lige så godt skride fuldt og helt og som om jeg ville se på dig bagefter. *prøver forst at komme fri* gå væk fra dig, eller jeg slår dig seriøst ned.

Jeg vil jo stadig gerne snakke med dig ligeglad med hvad der rør sit i mit fucking hjerte Alida. Jeg ved godt jeg ikke kan få jer begge og jeg er super egoist fordi jeg gerne vil, men jeg vil stadig være her for dig *ser alvorligt på hende* så slå mig ned. Det er alligevel kun JEsse som ser på

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Sv: Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  Admin Ons Apr 03, 2013 11:17 pm

Nej og du valgte ham, færdig slut! Så er der ikke mere og snakke om og du skal ikke være i mit liv! Jeg skal giftes nu og ved det har jeg ret til at få dig ud af mit liv! *kigger spydigt på ham og slår ham mod brystet* giv slip.

Ja og hva så? Det betyder jo ikke at jeg ikke vil ha dig i mit liv. Det betyder ikke at jeg ikke elsker dig for det gør jeg Alida, men jeg kan ikke være sammen med jer begge på en gang for pokker! Selvom jeg gerne ville det. Du af alle burde vide jeg har behov for begge køn i mit liv, men den går Bobby aldrig med til *mærker slangene i brystkassen og er egentlig lidt ligeglad* nej jeg vil ej

Nej og jeg skal så være tredjehjulet? Som om jeg gider! Du valgte ham, og det er fint, men jeg har ikke tænkt mig at være tredjehjulet eller rebound når Bobby skrider. Du valgte ham stadig frem for mig og det kan du ikkke komme uden om. Og jeg skal giftes, så det her er sidste gang du ser mig. *stopper med at slå og bider sig i læben*

Det er jo ikke det jeg beder dig om for helved Alida. Jeg vil bare gerne have dig i livet som min ven. Er det virkelig sådan en svag ting at forstå? Du skal ikke en skid være rebound eller tredjejhul. Hvorfor tror du jeg ik engang har sagt noget til Bobby trods for det er 2 år siden huh? Virkelig Alida. Det er jo fordi jeg ønsker du skal være med en som elsker dig og kun dig. *holder stadig fast om hende og smiler let da hun holder op med at slå* Jeg vil gerne se dig. Hold nu op. Jeg har savnet dig sådan

Vi skal ikke være venner og det er sådan det er. Jeg har intet at tale med dig om og har faktisk kun følt mig svigtet. Der er ikke plads til dig i mit nye liv, og det er sådan det er. Og hvis du ikke forstår det, får jeg en tatovering hvor der står fuck Jacques. *bider sig hårdti læben*

*Jesse kan godt at se hun stadig kan li hans bror og forstår hende egentlig godt*
Hvis du får sådan en så har du i det mindste et minde om mig Alida. *stryger hende let over læberne da hun bider i dem igen* og jeg vil ik forstå det. Jeg vil jo bare være en ven. Jeg vil aldrig kunne elske dig ene og alene og det er sådan en du fortjener

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Sv: Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  JeromeWinther Fre Apr 26, 2013 7:36 am

*kigger kort hen på Jesse og skubber Jac væk fra sig* jeg kan ikke være din ven. Du har valgt og du valgte ham, og så må det være træls for dig, men jeg kan ikke se dig i øjnene efter det. Jeg ville aldrig kunne være sammen med dig, for jeg ville se ham over det hele på dig og det er ikke fair at bede ham om at dele når han ikke elsker mig på samme måde, som du mener du har gjort, ligesom det ikke er fair at bede mig om at dele dig, når jeg ikke kender ham eller deler de følelser du har for ham. Jeg skal giftes, Jac, og du får ikke lov til at være en del af det liv, så nej. Jeg får ikke lavet nogen tatovering med dit navn, og jeg vil gerne have dig ud af det *ser bestemt på ham*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Sv: Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  Admin Søn Apr 28, 2013 10:11 pm

*bider sig hårdt i læben og slår blikket ned ved hendes ord da hun siger hun ikke kan lade sig dele og ser op på hende igen. Det hele gør faktisk noget så ondt på en på en noget dybere måde end man havde forventet* Ville du have lavet det da? *ser en smule undrende på hende* Og jeg ved godt det ikke er fair og du må godt være med din mand. Bare.. Bare lad mig få lov til at være i dit liv. Jeg vil deles mellem jer. Jeg elsker jer begge *bider sig atter i læben* Måske burde jeg bare slippe jer begge. Det er ikke fair for nogen af jer. Så er der ingen af jer der får min kærlighed og jeg kan lade jer begge blive glade *ser over på sin bror* Sorry Alec. Det her går virkelig ikke. *Jesse har vildt lyst til at give Alida et kram da hun har det langt værre end Jac*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Sv: Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  JeromeWinther Man Apr 29, 2013 4:26 am

Jeg skal elskes af en som kan elske mig og mig alene. Ikke af en som skal ha' to samtidig. hvis man er forelsket i to, var man måske ikke forelsket i den første man forelskede sig i *siger det bestemt og ryster på hovedet* nej, skal ikke have noget der minder om dig på min krop, det er da sikkert. Du valgte Bobby frem for mig, og sådan er det. Hjerter vil aldrig nogensinde blive knust ligeligt. Så spar mig for alt dit lort, Jac. Vær du bare sammen med din elskede Bobby, men mit liv får du ikke lov til at være en del af. Du knuste mit hjerte og jeg tror ikke, at jeg kan tilgive dig for det *kigger væk og holder sin hånd på din skulder, har bare lyst til at skubbe verden fra sig*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Sv: Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  Admin Man Apr 29, 2013 5:50 am

*Jac åbner sin mund og lukker den igen* Jo jeg er så. Jeg.. Jeg... *bider sig hårdt i læben og slår blikket ned igen* Jeg ville jo ikke knuse dig Alida. I never meant for this to happen.. Really. Hvis du ikke kan tilgive mig har jeg mistet den bedste veninde en fyr kunne have. Den dejligste pige der nogensinde har ejet mit hjerte. Jeg savner dig så inderligt at du ikke forstår det og jeg ved godt jeg ikke fortjener at kende dig Alida. Jeg.. Jeg skal nok give slip nu *rodder sig let i håret og skær en skæv grimasse for så at gå mod døren da man lige nu ødelægger en dag som Alida og Jesse kunne have sammen med sin egen egoisme. Har faktisk tænkt sig at give slip på Alida fordi det er det hun beder om og da man elsker hende så højt ved man godt det er det rette at gøre*
*Jesse stiller sig på tæer og ser undskyldende på Alida* Undskyld. Det var en dårlig idé *hvisker det ganske lavt og er faktisk noget så ked over at Alida skal have det sådan*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Sv: Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  JeromeWinther Man Apr 29, 2013 6:21 am

*kigger bare på ham* jeg ved ikke hvad jeg gør mod dig? Jeg har haft det forfærdeligt de sidste to år! Jeg er først lige kommet oven på efter det her, og jeg vil ikke have dig i mit liv længere, for du får ikke lov til at ødelægge mig igen! Det tog mig lang tid at nå til det her, så hvorfor tror du, at du får lov til at ødelægge noget af det her udfra din egen egoisme? Hvis man tager de dage og år du har brugt med Bobby, så har du kun brugt få dage med mig, Jac! Og hvad havde vi? SEX! Det var alt vi havde sammen, så hvad med at forsvind så hurtig som muligt, for jeg er ikke interesseret! Skrid hjem til Bobby og hyg dig, for jeg har ikke tænkt mig at være en del af det shit længere! Mit liv er i fucking Sverige! *kigger på ham gå og vender blikket mod Jesse* Det gør ikke noget Jesse *nusser ham i håret*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Sv: Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  Admin Man Apr 29, 2013 6:29 am

*stopper op og ser mod hende* Jeg ved godt jeg har brugt år med Bobby, men ændre ikke på hvad jeg føler Alida og jeg har jo lige sagt jeg giver slip. Så jeg kan ikke ødelægge noget. Du var mere end bare sex. Husk jeg var ikke en, men to utro for at være nær dig Alida. Jeg var kun en utro for at være med Bobby da jeg slog op med Kitty efter min første gang med Bobby. Jeg beder dig ikke om at tage fra Sverige af Alida og jeg ville aldrig gøre det *bider sig hårdt i læben* Som sagt. Jeg lader dig gå Alida. Jeg kan ikke påføre dig mere smerte *går ud af døren med et tungt hjerte og lukker den i efter sig*
*bliver nusset i håret og ser op på hende* Virkelig. Undskyld. Jeg håbede bare I kunne være venner *slår blikket ned* du elsker ham stadig *hvisker det lavt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Sv: Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  JeromeWinther Man Apr 29, 2013 6:37 am

Jac, du var din kærester utro med hinanden så kom ikke her og sig, at jeg betød en skid for dig! Jeg var bare en af de hookers du havde, du lige kunne knalde, og jeg er så fucking ligeglad med hvad du har at sige! Jeg holder stadig på at man ikke kan være forelsket i to uden at følelserne for den første ikke var til stede, og tak for at give slip! Så kan det endelig være at jeg kan leve normalt igen *kigger væk da han går og lytter til Jesse* hey det går nok og vi skal ikke snakke om mig ok? *hvisker det*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Sv: Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  Admin Man Apr 29, 2013 7:06 am

*Jac siger slet ikke mere da man ikke ser Alida som en eller anden luder og godt selv kan føle for to på en gang. Har ikke engang lyst til at sige at det var så lidt at man vil slippe hende for hun kan komme videre, men går bare ud af døren i stilhed*
Jo vi skal Alida. Jeg kan se det. Du elsker ham stadig *ligger sine arme stille om hende for at hun kan bryde sammen hvis det er det hun har behov for*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Sv: Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  JeromeWinther Søn Maj 26, 2013 3:13 am

*rækker fuck til ham da han lukker døren og kigger bare på Jesse* nej jeg har ikke tænkt mig at snakke om det. *giver ham et kram, men bryder ikke sammen, da man ikke vil* men lad os have det sjovt i stedet, ikke?

//out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Sv: Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  Admin Søn Maj 26, 2013 3:28 am

*lukker sine øjne kort og nikker bare til hendes ord om de skal have det sjovt* Jo Alida

//out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac Empty Sv: Helved der brød løs - Jesse, Alida og Jac

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum