Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jesse+Josiah

2 deltagere

Go down

Jesse+Josiah Empty Jesse+Josiah

Indlæg  Admin Man Sep 24, 2012 10:58 am

Jesse havde blevet for at snakke med Blaze efter de andre var gået. Skylar havde med vilje ikke blandet sig i hvad de havde snakket om og havde derfor givet sig i kast med arbejde i stedet for på sit kontor. Jesse vidste jo godt at han skulle vise Josiah at han elskede ham, men han kunne bare ikke have tanken om at de ikke kunne have sex. Det havde dog hjulpet en helt del at snakke med Alida. Han var også godt klar over hans bad boy stadig var en bad boy, men også bare blevet en smule mere voksen. Han havde bare skulle have det sidste skub fra Blaze af og nu hvor han faktisk var en smule påvirket ville det hjælpe en helt del for ham at lade sin stolthed knække. Jesse havde været på vej mod Josiah, men igen havde hans mod svigtet ham da russen fra dagen før var begyndt at glide ud af hans krop. Han turde ikke se Josiah i øjnene for nok vidste han at han stadig elskede ham, men alligevel var der en svag frygt af det hele var for godt til at være sandt der gjorde at han ikke turde se ham i øjnene. Det hele kørte virkelig rundt i den unge drengs hoved. Det ville sige han følte sig ikke helt ung længere. Han var 20 år og selvom han havde haft ikke mindre end 4 fantastiske kærester havde han svigtet de 3 af dem for den samme fyr. I flere år havde hans tanker mest af alt handlet om Josiah og han kunne ikke få ham ud af sit system på nogen måde. Det gik ham bare på det var så mange år siden de sidst havde været et par når han aldrig var holdt op med at elske Josiah selvom han havde gjort det værste Jesse kunne forholde sig til: Josiah havde været sammen med hans mor mens de havde været i et par og senere været med hans bror. Jesse slog derfor vejen forbi et lille værtshus for at bælle en stor øl så han atter havde det godt. Han havde trods alt ikke spist andet lidt få af de pandekager der var blevet lavet så det var nemt at få ham til at sejle rundt igen på anden dag. Hans skjorte var da også blevet åbnet da der var en fyr der havde prøvet på noget. Jesse havde dog sparket ham sådan en i skridtet så han havde flyttet sig og kun nået at åbne de to øverste knapper. Jesse havde kort ladet ham fordi han savnede at have sex, men havde ladet fornuften sejere og havde stoppet det igen. Han dukkede op på Josiahs dørtrin da klokken var ca. 1 om natten og bankede hårdt og bestemt på. Han skulle nok sige ham en ting eller to. Hvad bildte den idiot sig egentlig ind at bruge 2 år på at finde ud af han elskede Jesse? Jesse bed sig hårdt i læben for ikke at råbe efter idioten at han skulle komme og åbne for ham så han kunne fortælle ham at han elskede ham og han bare havde afvist ham sidst fordi han helst ikke ville have været Morphiz utro da han ikke havde fortjent det. Han skulle nok vise Josiah at han kun tilhørte ham og hvis de ikke skulle have sex så måtte Jesse jo leve med det. Han ville jo være sikker på Josiah elskede ham selvom han sådan set kun forstod følelser når der var sex med og det ville også pisse ham godt og grundigt af hvis de ikke skulle have det. Jesse vidste bare ikke at Josiah havde set dem som kærester siden de havde set hinanden sidst. Jesse havde så vidt som muligt holdt sig fra at være med andre fordi han ikke ville miste chancen for at være kærester med Josiah, men hvis andre lagde an på ham havde han på ingen måde stoppet dem.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jesse+Josiah Empty Sv: Jesse+Josiah

Indlæg  JeromeWinther Tirs Sep 25, 2012 11:13 pm

Josiah lå i sin sofa med en smøg stikkende ud af mundvigen, mens han bare sad i sin egen verden. Han lavede ingenting. Han stirrede bare. Han savnede Jesse, og havde grædt da Jesse var gået sin vej. Men det behøvede Jesse ikke vide. Det var så også første gang, Josiah nogensinde havde grædt i hele sit liv. Han elskede virkelig Jesse mere end noget andet. Han kunne ikke leve foruden. Han ville bare ikke vise en svag side af sig selv til Jesse. Han ville ikke føle sig som den samme bagefter. Josiah lagde hovedet ned på puden, inhalerede og pustede røgen ud. Han havde en flaske vodka til at ligge ved siden af sig – han var nærmest blevet helt afhængig af alkohol de seneste år. Han tog en tår og hørte, at det bankede på døren. Han rejste sig dovent op. Hvem fuck ville komme på et tidspunkt som dette? Han rettede på sin skjorte og gik mod døren, åbnede den og fik øje på Jesse. Han kiggede bare en smule på ham og vidste ikke rigtig hvad han skulle sige. ”Uhm, hej. Du må da gerne komme ind” sagde han og smilte til ham Smilet var helt igennem falsk, men det var ikke til at se. Jesse havde ingen idé om, hvor ondt det egentlig gjorde, at se på ham. Selvfølgelig var Jesse heller ikke en del af Josiah’s mentallitet. ”Har du det godt?” spurgte han venligt og havde lyst til at køre sin hånd gennem hans hår, mærke ham tæt indtil sig og holde om ham. Men den lyst holdt han for sig selv, selvom den var decideret ødelæggende. Den lyst, han ikke kunne udleve, fordi han ville passe på Jesse. Især efter sidst hvor Jesse var løbet sin vej væk derfra. Josiah ville ikke vise sine følelser udelukket gennem sex.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jesse+Josiah Empty Sv: Jesse+Josiah

Indlæg  Admin Tirs Sep 25, 2012 11:44 pm

Jesse bed sig selv ganske let i læben. Han var blevet mødt med et rum der duftede inderligt af Josiah og hans hjerte var mm fra at knække sammen. Jesse var trods alt påvirket af helveds til og hans tøj sad i uorden. Han trådte indenfor uden et ord og tog sine sko af hvilket også vidste Josiah at han ville være der i længere tid. Jesse slog let sine arme om Josiah. "Skiderik" hviskede han lavt og begyndte så at grine. Han stak langt væk af alkohol og græs. Det havde været hårdt for Jesse at skulle se Morphiz i øjnene, men det havde været hans egen skyld for han kunne bare lade være med at kysse med Josiah. Jesse var mm fra at skulle falde om af træthed, men han ville ikke lige nu. "Jeg håber satme du er happy over jeg har brudt med Morp" sagde han med et grin da han virkelig ikke kunne tage det seriøst og stilte sig på tæer fordi han ville have et kys. Det hele sejlede en helt del. Hvis Jesse havde sagt han var single havde Josiah sikkert reageret helt anderledes. "Jeg vil ha et kys for at være dygtig ja jeg vil så" sagde han tiggende og bed sig ganske let i læben. Jesse ville være på en følelsesmæssig rollercoaster, men det ville Josiah så sikkert også gøre. Han ville bare føle ham nær og kysse med ham lige nu. Duften af Josiah havde virkelig slået ham noget så inderligt ud fordi det gjorde det hele langt værre

Josiah kiggede på Jesse, da han ike sagde hej til ham eller noget som helst, men bare gik ind. Josiah havde stadig sin smøg i munden og alkohol i blodet, dog ikke nok til at han var påvirket. Men han lugtede af det. Han havde jo også lagt mærke til, hvordan hans tøj det sad. Han valgte bare ike at sige noget til det. Han mærkede Jesse arme om sig og hev ham en smule indtil sig og hørte godt, hvad han sagde og hans grin bagefter. Og ja, Jesse lugtede af alkohol og græs. Han sagde dog ikke noget til det. ”Så må jeg være det, Jesse” sagde han roligt og var ret ligeglad med at Jesse synes han var en skiderik. Han ville bare gerne være sammen med ham. Han spærrede kort øjnene op, da han sagde han havde slået op med ham, der havde stjålet hans Jesse. ”Du har hvad?” spurgte han og hev ham tættere indtil sig og lagde godt mærke til den måde, han stilte sig på tær på. Han tog fat i hans hage og kiggede ham i øjnene. Hans øjne var kærlige og dog alligevel fyldt op med ambivalens, da han elskede Jesse så højt og det her gjorde ondt på ham. Han havde jo også følelser. Han havde aldrig tænkt på sine egne følelser, trods for han oftest var egoistisk. Det var dog ikke på den måde, som i at der ikke var plads til andre. Men på så mange andre punkter. Han sank sin hoved ned mod Jesse’s læber og kyssede kærligt hans læber.

Jesse mærkede han blev hevet ind til ham og kunne ikke andet end smile en smule for sig selv. Han var bare glad for at kunne være hos ham igen. Han kunne tilbringe hele tiden hos ham hvis det var det. Jesse var godt klar over at han lugtede og var ærlig talt en smule irriteret over at han ikke kommenterede hverken det eller hans tøj. Han ville så gerne have at han gjorde det for så kunne han provokere ham og sige nogen i det mindste gad kneppe ham. At han så ikke havde haft sex med fyren var så straks noget andet. "Jeg har slået op med Morphiz din dumshit. Er du både dum og blind eller hvad?" sprugte han med et dybt suk og rystede let på hovedet af ham inden han mærkede hans tag i sin hage. Han gengældte hans kys med største fornøjelse og lukkede sine øjne i og mærkede hvordan han blev hevet længere ind mod ham. Jesse kunne godt se hans følelser, men som sådan ville han ikke det. Han åbnede let hans bukser op da han ville have mere end bare kys velvidende at han sikkert ville blive afvist igen. Nok havde han snakket med Blaze og Alida, men hans stædighed forbød ham bare sådan lige at give op på sin egen måde

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jesse+Josiah Empty Sv: Jesse+Josiah

Indlæg  JeromeWinther Ons Sep 26, 2012 6:23 pm

Han kommenterede det ikke at den grund, at han godt vidste hvad svaret ville være og han ville blive endegyldigt jaloux og ikke mindst også ked af, at Jesse var sammeen med andre. Det kunne han ik rigtig med. Han vidste også, at Jesse gerne ville prøve at prøv på at provokere ham og lige nu ville han ikke lade det ske. Han kiggede lidt på ham og bed sig lidt i læben. Han havde lyst til at smile, men i stedet skjulte han sin glæde. ”Har du det?” spurgte han overrasket og holdt godt fast i ham. Han ville gerne have ham indtil sig. Han havde virkelig savnet ham. Han forsatte kysset med lukkede øjnene og holdt ham så tæt som muligt. Han hørte godt at hans bukser blev lynet op og fjernede hans hånd. ”Nej” sagde han bestemt og tog fat i begge hans hænder med en hånd, og tog fat i hans hage for at se ham i øjnene. ”Jesse jeg elsker dig” sagde han bestemt, men kærligt. ”Vil du ikke godt forstå, at du bare skal være min igen?”

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jesse+Josiah Empty Sv: Jesse+Josiah

Indlæg  Admin Ons Sep 26, 2012 7:31 pm

Jesse ville så inderligt gerne have at han udvidste hvor jaloux han var. Det var jo netop en måde at vise på at man elskede en anden. Da han stadig ikke nævnte det kunne han mærke en træng der voksede i ham der ville have ham til at kommentere det. Han havde jo netop stoppet det fordi det kun var Josiah der måtte det. Jesse lagde godt mærke til at han bed sig i læben og håbede så inderligt på en smule glæde over det, men der var intet at spore nogle steder. Jesse slog sit blik ned og mærkede taget der blev strammet ind igen. "Ja jeg har og du er skide ligeglad" mumlede han og overvejede et kort sekund at skubbe ham væk med al sin styrke. Det ville sige han havde jo ikke meget styrke, men stadig. Han lod ham fjerne sin hånd og så trodsigt op på ham. "Hvis du elsker mig så helt igennem meget hvorfor kan du så ik bare virke en smule glad for at jeg har slået op med Morphiz huh?" spurgte han og skubbede let til ham. "Nej jeg vil ik forstå det. Jeg er godt klar over du vil vise du elsker mig uden at have sex. Gøre det på en anden måde. Jeg er godt klar over du stadig er en bad boy, men bare blevet mere moden, men du kan ik engang kommentere mit tøj" nærmest råbte han da han var irriteret over at Josiah slet ik reagerede på de ting han ønskede sig. Han skubbede let til ham igen da det virkelig kun var halvhjertet. Hans hoved ville skubbe ham væk, men hans hjerte ville holdes om. "Er du klar over jeg afviste fyren der gjorde det her ved mig? Er du klar over jeg kun vil være med dig? Forstår du slet ik at jeg i alle de år har elsket dig og det er trods de ufatteligt dumme ting du har gjort?" spurgte han og mærkede et par tåre der begyndte at glide ned over hans kinder. "Jeg ville slet ik være her hvis jeg ik ville være din.. Baka.. Sidst jeg havde sex og endda med en pige begyndte jeg at tudbrøle, fandt ud af jeg var homo og savnede dig noget så inderligt" hviskede han mens tårene stadig løb. Det var kun fordi Jesse var påvirket at han sagde så meget i stedet for bare at acceptere og sige ja. Det hele havde sådan kørt rundt i hans lille hoved. "Jeg elsker dig Josiah.. Jeg elsker dig virkelig højt" hviskede han og greb fat i hans tøj som han plejede når han havde behov for at han var nær ham og vide han ikke bare gik

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jesse+Josiah Empty Sv: Jesse+Josiah

Indlæg  JeromeWinther Tors Sep 27, 2012 7:01 pm

Josiah kiggede på ham og måtte styre sin vrede. Han måtte sige til ham, at han skulle falde ned. Josiah’s vredetærskel havde ikke ændret sig og når han blev vred og secielt på Jesse, så kunne han ikke styre det. Han vidste jo ikke glæde af den grund, at han troede at det var for godt til at være sandt. ”Det er jeg glad for” sagde han og måtte stadig holde sin vrede tilbage over den måde, Jesse reagerede på. ”Måske fordi det lyder for godt til at være rigtigt, tror du ikke? Du ved ikke, hvordan det føles at du har en kæreste… mens jeg har holdt mig væk fra andre siden jeg var i seng med Jacquces…” sagde han roligt. Hvis Jesse ville skubbe ham væk, så ville han bare holde bedre fast. Han fik ikke lov til at gå som sidst og nu var han også ret meget stærkere end Jesse, så hvis det skulle være en konkurrence på styrke, jamen så ville han jo også vinde den. Han mærkede skubbet og tog fat i hans hånd. Han måtte virkelig styre sig, ved hans næse kommentar, for ikke at bryde ud i vrede. Det rasede op i ham, men han vidste han ville give sig til at voldtage Jesse lige på stedet, men alligevel var hans stemme hævet, da han åbnede munden. ”Hold nu kæft Jesse! Der er en fucking grund til jeg ikke spørger! Fordi jeg ved, at jeg bliver jaloux og at jeg derfor vil overfalde dig!” han kiggede hårdt på ham, dog alligevel med en smule bløde øjne. Han hørte på det han fortalte og hev ham indtil sig og gemte ham ind mod sit bryst. ”Jeg elsker også dig Jesse… mere end noget andet” hviskede han. Der var ikke særlig meget bad boy over ham i dag og det vidste han også godt. Derfor han ikke havde svaret på, at han var blevet mere moden og stadig var en bad boy. Selvfølgelig var han begge ting, men han havde grædt over Jesse var skredet på den måde, så derfor ville han helst ikke give udtryk for det lige nu. Han var skam stadig bad boy, men ikke lige nu. Men klart, han ville være det når alt det her virkelig var gået op for ham. Han var det jo også til hver dag. Han var bare en bad boy, der var blevet udsat for noget så abstrakt som kærlighed og dens utrolige styrke.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jesse+Josiah Empty Sv: Jesse+Josiah

Indlæg  Admin Tors Sep 27, 2012 8:25 pm

Jesse var godt klar over han prikkede til hans vrede, men han følte slet ikke at Josiah reagerede overhovedet. Fordi han reagerede anderledes end han var van til. "Ligesom du ikke ved hvordan det føles endelig efter 2 år at finde ud af den fyr man elsker har gjort den slags ting for en som ellers kun plejede at bevise sin kærlighed med sex. Den eneste metode her i verden jeg kender til" sagde han stille og slog blikket ned. Han kunne jo slet ik forstå at Josiah havde gjort det indtil han havde snakket med Alida og Blaze, mest Alida. Det havde føltes som en stor løgn at han havde gjort det sådan.. Indtil Alida havde fået ham til at forstå det kunne være sandt. "Jeg prøvede jo at komme over dig.. Jeg troede ik du elskede mig" hviskede han lavt og slog ham i brystkassen. Dog ikke særlig hårdt for selv det var halvhjertet. Jesse ville jo heller ikke gå. Det var en af grundene til det tydeligt var halvhjertet. Desuden var han godt klar over han var en lille slapsvans ved siden af Josiah. Han havde slet ik hans rå styrke af nogen art. Jesse kiggede op på ham ved hans ord og havde to sekunder lyst til at få ham til det og så igen vidste han at Josiah ville hade sig selv hvis han blev lokket til at voldtage Jesse. Hans hjerte galoperede derud af for fuld skrue og fik ham til at hive en smule efter vejret. Den eneste grund til han ikke forsøgte at provokere Josiah til at voldtage ham var pga. hans blide øjne. Han lod sig hive indtil ham og lagde sit hoved blidt på hans brystkasse. "Jeg stoppede ham fordi det kun var dig som måtte røre mig" hviskede han blidt og holdte godt fast i hans tøj. "Jeg godt klar over det virker for godt til at være sandt at jeg er her og jeg er single, men gjorde det også til at du stadig elskede mig" hviskede han blidt og strammede sit greb i hans tøj da han sagde at han elskede ham mere end noget andet. Jesse kiggede let op på ham med tåre i øjnene stadig. "Vil du ik nok sige det igen?" hviskede han blidt da han kunne mærke han havde behov for at høre det. En stor del af ham ville gerne spørge Josiah om de var kærester nu, men han kunne ikke få ordene over hans læber da hans snak med både Blaze og Judas havde gjort at han godt vidste at den styrende skulle påpege det.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jesse+Josiah Empty Sv: Jesse+Josiah

Indlæg  JeromeWinther Fre Okt 05, 2012 7:25 pm

”Og du tror ikke det er derfor, at jeg vil vise dig andre måder? Jeg er blevet så meget ældre, Jesse og mere voksen og jeg har lært ting ved det og for en gang skyld, har jeg faktisk lært af mine fejl” svarede han roligt og så på ham. Det havde han jo. Han havde fundet ud af, at deres forhold havde vaklet blandt andet på grund af, at det næsten kun havde handlet om sex. ”Hvorfor skulle jeg ikke elske dig?” spurgte han og så lidt på ham. Han bed sig i læben og mærkede slaget på brystkassen, hvilket han bare lod ham gøre da det or det første ikke var særlig hårdt, men han også godt kunne mærke, at det var halvhjertet. Josiah ville virkelig hade sig selv, hvis han havde fået voldtaget Jesse. Han havde ikke lyst til at blive vred lige nu, men rent faktisk vise sin gode side frem til Jesse – vise ham hans kærlighed. Han lagde godt mærke til at Jesse begyndte at hive efter vejret og kyssede så hans læber ganske kærligt og holdt fast i hans hænder. Han lagde sine arme godt og tæt om ham, da Jesse placerede sit hoved mod hans bryst. Han nikkede lidt. ”Det ved jeg godt Jesse” hviskede han ind hans øre og løftede hans hoved lidt for at se ham ind i øjnene. ”Du er min og ingen skal røre dig ellers så slår jeg dem ihjel. Ingen skal røre ved mit kunstværk, lige meget hvor forblindende det er, lige meget hvor strålende det er… for ingen kunster har lyst til at dele” hviskede han og kyssede så endnu en gang hans læber. Han smilede ganske kærligt og tørrede så hans tårer væk. ”Jeg elsker dig” hviskede han kærligt.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jesse+Josiah Empty Sv: Jesse+Josiah

Indlæg  Admin Lør Okt 06, 2012 8:01 am

Jesse åbnede sin mund og skulle tydeligt til at sige noget for at lukke sin mund igen og bare se på ham ham inden han nikkede ganske let. Han ville så gerne komme med en masse bemærkninger om at han løj og fyldte ham med en masse, men han vidste jo godt det hæng sammen sådan. 'Kunne det tænkes han var blevet ældre og ville vise sine følelser på en anden måde?' - Alidas ord gav genklang i hans hoved og da Josiah spurgte hvorfor han ikke skulle elske ham kunne han mærke verden bryde ned igen. "Du.. Du knepper min mor og min bror. Hvordan kan det give at du elsker mig?" spurgte han en smule vredt og så let trodsig på ham. "Bare fordi Jacques minder om mig skal du... du.. ik... " sagde han stille i en hvisken han og især de sidste par ord. Var det derfor Josiah havde været med Jacques? Fordi han jo netop havde træk fra Jesse af? Hans ord kunne dog igen ikke komme over hans læber, men de lå bare lige der og hvilede på hans læber som om de ventede på en grund til at rase igen. Jesses hjerte knæk helt sammen på den gode måde da han mærkede Josiahs læber mod sine og gengældte blidt hans kys og kunne mærke nogle tåre løbe da han jo godt kunne mærke hvor kærligt det var. Tåre på den gode måde. Han lod sit hoved løfte og så ind i hans øjne. "Jeg vil heller ik være andres" hviskede han ganske blidt og gengældte atter hans kys. Hans hjerte braste virkelig bare sammen på den der gode måde og det ville ikke stoppe igen. "Jeg.. Jeg elsker også dig.. Min bad boy" hviskede han blidt og stilte sig på tæer let mens han lagde sine arme rundt om hans nakke og kyssede ham grådigt for at prøve at hive ordene ud af hans mund 'vi er kærester' mens han lukkede sine øjne i og sukke i nydelse og længsel noget så dybt og nærmest hjertensskær

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jesse+Josiah Empty Sv: Jesse+Josiah

Indlæg  Admin Søn Okt 14, 2012 9:15 am

”Nej jeg knepper dem ikke. Jeg kneppede dem, og til din information så har jeg ikke haft sex siden jeg var sammen med din bror” svarede han og kiggede kort på ham. Han så på ham og gad ikke svare på det. Han havde jo fortrudt det. Han sukkede en smule og strøg ham bare gennem håret, for det første så Jesse kunne slappe af, men han også selv kunne. Han smilede kærligt. ”Du er min kæreste” hviskede han og krammede ham indtil sig. Han kørte sin hånd op under hans trøje og kørte sine negle dybt ind i hans hud, for at bekræfte at han ente det. Han kunne ikke se, hvorfor han skulle sige andet. ”Min smukke kæreste..” sagde han mens han gennemborede sine negle dybere nd hans hoved og kyssede ham grådigt tilbage, mens han sukkede nydende over at kunne kysse ham igen.

Jesse åbnede sin mund og skulle tydeligt til at sige ham imod, men vidste godt at det passede. Det gik ham bare på at han kunne høre det var sandt selvom det også gjorde ham glad. Han mærkede strøget igennem håret og lukkede derfor sin mund i igen. Jesse rødmede helt op ved hans ord og nikkede ganske let og gemte sit hoved ind imod hans brystkasse. "er jeg?" spurgte han stille i en glad hvisken. Nogen ville kalde den lykkelig, men Jesse vidste godt lykke ikke var til andet i et øjeblik. Hans hjerte hamrede hårdt derud af og han var sikker på det ville sige bang om lidt. Et nydende suk gled over hans læber da han mærkede hans negle i sin hud og kunne mærke hvor meget han havde savnet rigtig smerte. Nok havde Morp forsøgt med hård sex og det havde været nok en overgang, men langt fra nok i længden. Det der med at blive taget hårdt var ik nok når man elskede at bløde. Jesse kiggede let op på ham og rødmede bare mere. Han gengældte hans kys på samme grådige måde og mærkede hvordan Josiah fik lavet hul og en smule blod glide ud. Jesse brød let kysset. "Her... herre.. hvis.. hvis du ik stopper... kom.. kommer jeg altså" hviskede han forlegen da der virkelig ikke skulle noget til nu hvor det var Josiah og længe siden.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jesse+Josiah Empty Sv: Jesse+Josiah

Indlæg  Admin Søn Okt 14, 2012 11:46 pm

Han kunne godt se, at Jesse skulle til at sige ham imod, men var bare glad for, at han ikke gjorde det. Han betragtede ham forsat, da han var glad for at se ham og have ham tæt på. Han nikkede bestemt. ”Ja du er. Og du er kun min.” hviskede han ind i hans øre, ganske kærligt. Josiah troede ikke på lykke eller skæbnen. Han mente bare det var to abstrakte hensigter, som ikke kunne være til, men bare en forklaring eller en fornægtelse af noget videnskabeligt eller den virkelige verdens fremtoning. Han kunne godt mærke, hvordan Jesse’s hjerte hamrede. Det gjorde hans eget også, men lige nu sad det nærmest oppe i halsen på ham. Josiah smilede lidt, da Jesse for det første kaldte ham for Herre – det gjorde ham glad at høre det ord igen, men også da han sagde, at han ville komme hvis han blev ved. Han fjernede sin hånd og slikkede blodet væk fra den. ”Det må vente til en anden gang, Jesse” hviskede han og kyssede hans læber. ”Kan være vi skal få dig ind i seng, du kan låne en af mine trøjer og så holder jeg om dig, hele natten… for du får ikke lov til at gå fra mig” sagde han bestemt og lød også som den gamle badass Josiah på den måde han lagde trykket på de sidste ord han sagde; for du får ikke lov til at gå fra mig.

"Hvorfor tror du jeg sagde det?" spurgte han stille og bed sig ganske let i læben. Det var jo netop fordi han godt vidste han ikke måtte det. Han ville jo heller ikke tvinge Josiah til det selvom han inderligt savnede det. Lige nu savnede han bare det at være nær Josiah en del højere og hvis han ikke måtte få sex så bare det at være nær Josiah nok. Han kunne ikke tanken om hvis han skulle hen og slippe ham igen for det ville virkelig bare gøre noget så ondt og han havde ikke lyst til det. Ikke lige nu og slet ikke nu hvor Josiah sagde de var kærester igen. Han nikkede ganske let og rødmede helt ved idéen om at ligge og blive holdt om Josiah igennem en hel nat. "så... Så du vil passe på mig igen og alt muligt? For far bliver næppe glad for jeg er sprunget ud som homo og slet ik at jeg er med dig igen" hviskede han blidt og hoppede let på stedet for at vise han ville bæres. Alle de tåre havde jo også gjort ham træt og han ville bare være nær sin elskede igen. "Min.. Min herre" hviskede han blidt ind i hans øre.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jesse+Josiah Empty Sv: Jesse+Josiah

Indlæg  Admin Man Okt 15, 2012 12:12 am

”Det ved jeg godt” sagde han roligt. Det var jo ikke fordi, at han ikke ville have sex med ham. Langt fra, for han var noget så trængende, men han kunne jo godt styre sig. Det var mest af alt fordi han ville lære Jesse, at der var mange andre måder at vise sin kærlighed på end bare sex. Desuden havde han sex med ham allerede første dag de kom sammen igen, ville han føle at han havde gjort at deres forhold bare handlede om sex, selvom der var så meget andet i det, som han ville kunne se. Han var ikke sikker på om Jesse kunne se det, og derfor ville han hellere vise ham sin kærlighed først, gøre opmærksomhed på alle det gode i deres forhold på sin egen måde og så kom sex i sidste række. For Jesse skulle ikke tro, at det var alt der var i deres forhold. ”Jeg har altid passet på dig Jesse. Alt du skulle var bare at kalde” sagde han og rakte sin arm op, hvor deres ’tatovering’ var. ”Men ja, jeg skal nok passe på dig. Ingen får lov til at gøre dig fortræd” hviskede han og løftede ham op, da han begyndte at hoppe. Han smilede ved hans hvisken ”Min Jesse” hviskede han tilbage og satte ham ned på sin seng. Han hjalp tøjet af ham og fandt en t-shirt til ham og fik sit eget tøj af, lagde sine arme om ham og holdt ham tæt.
//Out

Jesse vidste godt sex ikke var alt, men han havde behov for at lære det for bare det at få det på ord fra andre var ikke helt det samme. En del af ham var jo godt klar over sex ikke var alt, men en stor del var ikke klar over det for det var den del der havde fået anerkendelse igennem alt. Hans forhold til Nedd havde hurtigt udviklet sig til sex og endda før de havde været kærester. Hans første gang havde mere eller mindre været random i stedet for noget specielt, hver gang andre havde sagt de kunne li ham havde det endt i sex, faktisk lige med undtagelse af Conel, men ellers havde folk gjort det. Jesse nikkede let til han bare kunne kalde. "mmmh, men svært når jeg ikke ville se dig jo" sagde han stille da det var den eneste grund til han ikke havde brugt den. Han havde jo gjort det sidste gang han havde set Josiah, men det havde også været sidste udvej. Jesse smilede let træt da Josiah lovede at passe på ham. Han lod sig løfte op og ind i sengen for at lade Josiah tage hans tøj af uden at ligge op til noget som helst. Han ville ikke afvises igen. Det gjorde alt for ondt i længden. Han puttede sig ind mod hans brystkasse for at blive passet på og faldt da også ret hurtigt i søvn hvilket sagde han var tryg.

//out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jesse+Josiah Empty Sv: Jesse+Josiah

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum