Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

2 deltagere

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 14, 2013 7:48 am

*Sidder i sine timer som man plejer og trods for man er skide sur på Loke sidder man stadig på første række. Er kun sur fordi han udnyttede en og knuste ens hjerte, men finder ham jo stadig ganske pæn og vil derfor have en god udsigt*

*Alex er ude og gå en tur og vil hente forsyninger til aftens sjov og spas da man skal feste med Gersimi og Loke hvilket altid plejer at være godt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 14, 2013 7:52 am

*Sidder aller bagerst og følger ikke rigtig med men finder det bare sjovt at ens bror er så passionsfuld omkring emnet. Får øje på drengen der sidder på førsterrække og bider sig i læben, da man synes han er ret så pæn. Hører lyden af frikvarter og går ned mod ham* Hej! *siger det med et bredt smil*

*Er inde at besøge sin mor på sygehuset og høre på hun snakker, mens man kæmper hårdt for at holde det ud. Får efter et par timer at vide hun skal gå. Går ud fra sygehuset af og kigger ned i jorden mens hun går, så ser ikke tingene omkring sig*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 14, 2013 7:59 am

*vender hovedet mod den let yngre pige som er ufattelig køn* Jamen hey. Hvordan er du kommet ind her? *ligger hovedet en anelse på skrå. Vil være ligeglad med det er Lokes søster så længe han ved det fra starten af*

*Går så meget i sine egne tanker ud forbi hospitalet at man går ind i Gersimi. Ser op for at se hvem man gik ind i og smiler en smule for sig selv da man opdager det er Gersimi*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 14, 2013 8:17 am

*kigger på ham og smiler venligt* Jeg er Loke's lillesøster, så jeg er bare med ham på arbejde i dag. Jeg hedder Freja *nikker kort* hvem er du så? *sætter sig oppe på bordet og kigger efter ens bror, som dog er væk lige nu*

*kigger op da man bumper en i en eller anden fucktard* hey.. *skal til at sige noget og opdager så det er Alex og ligger sine arme om ham* hej Lokes kæreste! *smiler drillende og gemmer bare sit dårlige humør væk*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 14, 2013 8:42 am

Jamen hyggeligt at møde dig så *smiler til hende og rakker hånden ud mod hende* Tyler. Elev af din skøre bror *er lige nu glad for at Loke er væk og derfor har man intet mod at møde endnu en af Lokes søskende. Desuden føler man sig ikke ført bag lyset når hun siger det så åbenlyst*

Lokes kæreste? Har jeg nu ikke noget navn mere? *griner en smule for sig selv og gengælder hendes kram* Eller jeg har måske kun et navn når du stønner det? Ej.. Hva så? Hva laver du derinde? *peger mod hospitalet med sin ene hånd uden at slippe hende helt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Lør Sep 14, 2013 8:51 am

jamen i lige måde *smiler bredt og tager hans hånd. Nikker til hans navn og griner bare da Tyler kalder Loke skør* Skør? Jeg ville nok nærmere kalde ham skudt i hovedet *synes han virker meget sød* synes du så rent faktisk det er interessant det han underviser i?

Selvfølgelig, men nu er det jo så ikke mig der stønner det længer men nærmere min storebror *griner lidt og kigger lidt væk ved hans spørgsmål* åh ikke det store, undersøgelser du ved *vil helst ikke snakke om det, da det bare gør ondt*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Lør Sep 14, 2013 8:58 am

*nikker ganske let* Kan vi så godt blive enige om han er, men tror intet kan ændre det *nikker atter. Hun virker ret så flink hvis han skal være ærlig* Ja meget endda. Er det så overraskende? *ligger hovedet en anelse på skrå*

Sandt, men derfor harjeg stadig et navn Gers *blinker ganske let drillende til hende* Undersøgelser? For hvad dog? *ser en smule nysgerrig på hende og holder sin arm om hende, men man begynder at gå og ligner mest af alt et kærestepar lige nu*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Søn Sep 15, 2013 6:39 am

Nej det tror jeg så tilgengæld at du har ret i '*smiler ganske venligt og synes også han virker ret så flink* hmm nej, jeg synes også det er spændende, men jeg synes det er sjovere han er i sin egen verden du ved *smiler*

Er du nu også sikker på det? *griner lidt og blinker drillende tilbage til ham* det er lige meget *vil ikke lyve yderligere og går ind mod ham, da han alligevel har sin arm om hende. Går så ellers bare med ham og ved godt de ligner et kærestepar*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Søn Sep 15, 2013 8:08 am

Det er helt bestemt sjovt, men tror jeg ville være lige sådan hvis jeg skal være helt ærlig *nikker ganske let for sig selv og sender hende et smil* Skal vi ik gå et sted hen i stedet for at stå her og glo?

Ja jeg er helt sikker Gers. Så vidt jeg ved hedder jeg Alex. Gers hva er der galt? *kigger alvorligt på hende da man virkelig gerne vil vide det*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Søn Sep 15, 2013 8:22 am

Det er også meget sjovere at lytte på, når folk er engageret *sender ham et smil tilbage og nikker ganske lidt* det vil jeg meget gerne. Jeg er ret så ny her, så håber lidt du kender nogle fede steder

Det kan også være at du bare intet navn har, ing? Så vidt jeg ved, er vi født uden et navn *ryster lidt på hovedet* der er ingen ting *vender hovedet væk, men må til sidst opgive* min mor har kræft.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Søn Sep 15, 2013 8:28 am

*Nikker ganske enigt* Ja det er jo det som det er. Det får også folk til at ville være med i timen. Jamen vi kan jo altid starte med kantinen. Du vil vel gerne ha lidt mad i maven

Ej nu er du simpelthen for dum at høre på *ryster på hovedet af hende* Ja det er vi også, men jeg har jo fået et navn senere Gers. Nu skal du ik være ligeså klog som din bror *klapper hende let på hovedet. Stopper dog op da hun stadig ikke vil snakke om det og holder stadig fast i hende* Åh er jeg ked af at høre. Noget jeg kan gøre?

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Søn Sep 15, 2013 8:56 am

Det gør det nemlig, selvom jeg før har oplevet at dem som er fuldstændig væk i deres egen verden mens de underviser, får eleverne til at gøre grin med dem i stedet for og så høre de ikke efter. Men så taler vi altså om isolation fra den virkelig verden *griner let og ved godt det ikke er sådan Loke er, da han så også kan være streng da han vil ha' folk høre efter, hvad fuck det egentlig er han siger* Meget gerne! Jeg er også sulten!

Nææææ, vel er jeg ej! Du synes jeg er dejlig og høre på! *griner lidt af ham* Hmm, mig? Ligeså klog som min bror? Det kommer fandme aldrig til at ske! *griner lidt endnu en gang og mærker klappet på hovedet og sender ham et blidt smil* nej ikke rigtigt. Hun dør højst sandsynligt af det, sååh... *bider sig hårdt i læben*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Man Sep 16, 2013 6:46 am

*nikker enigt da han godt kan se det* Nu tror jeg bare ikke Loke er sådan. Han går bare virkelig op i sit fag og så er den ikke længere, men jo. Kender godt typen. Sådan er min engelsk lærer *griner en smule for sig selv og nikker atter* Der kan du bare se *begynder at gå mod kantinen*

Kun hvis jeg hedder Alex *griner en smule af hende da man gerne vil beholde sit navn* Ja dig! Det er jo ligesom dig jeg snakker med *blinker drillende til hende* Næsten i hvert fald *mener det lidt lige nu* Ohh.. I en nær fremtid eller er det uvist? *begynder at gå igen og hiver hende med sig*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Man Sep 16, 2013 7:02 am

Det er han heller ikke, han kan bare godt være streng you know *griner ganske let til det med hans engelsklærer og følger med ham mens man ser sig en smule rundt omkring* Ih skoler er bare altid kedelige *siger det en smule henkastet da her ikke ligefrem ser specielt interessant ud*

Fint nok, så hedder du Alex. Men så skal du også ha' et fedt mellem navn og efternavn, ikke det du har nu vel *griner en smule og ryster på hovedet* heller ikke næsten. Vi andre er dum som en dør i forhold til Loke *bider sig i læben ved hans spørgsmål* snart i hvert fald. Hvis hun er heldig, så lever hun stadig ved årets ende og lidt efter det *lader sig hive med*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Man Sep 16, 2013 7:32 am

Ja det har jeg fundet ud af. Ja både og. Jeg kan godt li skoler, men jeg vil heller ikke bare kaste en fremtid væk, men sådan indretningsmæssigt så ja. Så er de kedelige *skubber døren op da de kommer til kantinen og holder den for hende til hun kommer ind af døren*

Jeg har et fedt navn allerede putte så jeg vil gerne beholde det jeg har *siger det med et glimt i øjet* Bare jeg ikke bliver en Cambell *griner en smule over sin egen platte humor* Han er også bare irriterende klog. Du kan være dum sammen med mig så *nikker bestemt da man godt kan li at være middel lige minus nær Loke* Ohh. er jeg ked af at høre. Noget jeg kan gøre?

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Man Sep 16, 2013 7:41 am

Men de ligner bare alle sammen hinanden du ved *siger det ganske roligt og går ind af døren og kigger sig lidt rundt omkring. Tager fat i hans hånd da store forsamlinger af folk man ikke kender, gør hende nervøs da hun til tider kan være ligeså genert som hun er udadvent*

Hmmm jeg ved nu ikke helt! Og hvad er der galt med at være en Campbell? Vi er da dejlige og du kommer sammen med en *blinker drillende til ham* det må man sige og det vil jeg gerne *smiler stort og trækker på skulderen* ved ikke. vil bare være fucked

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Man Sep 16, 2013 7:49 am

Ja det kan vi så godt blive enige om *lader ham tage fat i sin hånd og holder godt fast inden man går op mod der var der er mad og slipper ikke hende hånd selvom man tager en bakke og får mad op på sin tallerken*

Ja jeg kommer sammen med en, men jeg vil godt nok ikke være en. Der er det galt I er skøre i bolten som bare pokker. Underlige danskere og Loke skjulte sin alder for mig fordi han ik vil indrømme han er en vold gammel mand *griner let og nikker så* Fucked? Jamen så er det jo godt du kender mig. Var på vej over til min pusher

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Man Sep 16, 2013 7:55 am

Altid noget *griner og smiler lidt for sig selv da han ikke giver slip. Tager selv en tallerken og får da også mad op på den og køre sit blik rundt for at se, hvor der et ledigt bord til dem. Går hen til et ledigt bord og sætte sin tallerken på bordet* undskyld jeg tog din hånd forresten

Er vi skøre i bolten? Jeg er sikker på det er dig og jeg er ikke dansker! Kun ham som er det. Jeg amerikansk med et gammelt nordisk navn, der er altså forskel din tard! *girner og puffer blidt til ham* jamen det lyder sjovt *følger med ham*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Man Sep 16, 2013 8:12 am

*slipper hende ikke før de kommer hen til bordet og sætter sig så ned* Du skal ikke undskylde. Det er skam helt ok *kan godt høre de andre snakker om at Tyler mon har fået kæreste på, men kan ikke være mere ligeglad*

Jeg er da ikke skør. Jeg er helt normal amerikaner. Kan du selv være din cunt *puffer igen til hende* Jamen der kan du selv se. Hva sku du gøre uden din dejlige svoger huh? *blinker let til hende*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Tirs Sep 17, 2013 7:34 am

*sætter sig ned overfor ham og kigger ned på sin mad inden man stiller det ordentligt på tallerken og begynder at spise det* hmm hvis du siger det *smiler stort og kan godt høre rygterne rundt omkring. Synes dog at Tyler virker ekstremt sød*

Når man er ganske almindelig amerikaner er det også et kodeord for at være skideskør you know dude *griner bare og puffer tilbage* hmmm... jeg tænker.. at jeg måske ikke var så stoned hele tiden *smiler drilsk og kigger rundt da de er der*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Tirs Sep 17, 2013 7:40 am

Jamen gør jeg Freja *smiler let til hende og begynder selv at spise* Smager det godt? *betragter hende let* Det var dog pokkers så travlt skolen har med jeg holder en sød pige i hånden *mumler det lavt og sukker*

Ej nu vrøvler du altså tøsen lil'. *puffer igen* hvad er der nu i vejen med at være stoned om jeg må spørge? *hæver uforstående det ene øjenbryn* Indrøm det. Jeg er røv dejlig og du ville føle dig halv uden mig *Blinker til hende*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Tirs Sep 17, 2013 7:50 am

*spiser og nikker lidt* det smager ganske fint! *smiler stort og høre godt hvad han mumler* hvorfor har de så travlt med det? Og synes du jeg er sød? *smiler bredt da man ikke kan lade være*

Jeg vrøvler aldrig *griner lidt og hører hvad han siger* loool! Ingenting, det var bare en konstatering Alex *hæver et øjenbryn og bryder ud i latter* den der må du fandme diskutere med Loke, og ikke med mig

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Tirs Sep 17, 2013 7:52 am

Fordi de ikke har set mig rande rundt efter nogen *nikker let* Ja jeg gør. Ellers sagde jeg det jo ikke

Jo du gør så. Helt vildt endda *griner en smule af hende* Jamen du gjorde mig jo lige bange et øjeblik her jo *hæver atter sit øjenbryn* Jamen nej nej.. Det gælder også dig du

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  JeromeWinther Tirs Sep 17, 2013 7:59 am

Nåååh, hvorfor ikke? *kigger rundt* der er da mange fine piger her og hvor er du sød *smiler for sig selv og spiser færdig*

Nej jeg gør ej! Jeg er i familie med Loke, vi vrøvler ikke *blinker let til ham* gjorde jeg virkelig det? Skal vi ikke se at komme i gang med at købe, huh? *rækker tunge* Det tror jeg så ikk liiii'.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Admin Tirs Sep 17, 2013 8:06 am

Fordi pigerne på skolen seriøst ikke siger mig en meter. Kan ikke helt svare på hvorfor, men er de bare ikke *spiser selv færdig og har ikke lyst til at sige det er fordi man finder dem hjerneløse, kedelige og bare seriøst ikke noget for ham*

Jo I gør nemlig så *blinker let drillende* Ja man. Det lød som om du ikke brød dig om at være stoned ofte *ryster ganske let på hovedet* Ja man.. Vi skal bare lige *hiver hende ned af en sidegade* Det tror jeg så nok honey. Dig og Loke har en halvdel hver *Griner let og er nu glad for kun at være i forhold med Loke. Elsker bare at drille hende*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place Empty Sv: Freja/Tyler - Alex/Gersimi - The world is a fucked up place

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum