Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

2 deltagere

Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Ons Jul 03, 2013 6:43 am

åhh jeg savner min Loke!

hehe xD

*giver sig bare til at sniffe når Loke ik er her*

åh du emo Alex

ja hurra. Det kan jeg også være

magter jo ikke emoer

Dont make me fall then -.-

kan ikke være min skyld, dig der havde sex med Blaze jo

Ja fordi jeg kan -.- Jeg er single ffs! Jeg må alt.

jamen siger jeg noget? siger bare, det ikke kan være mit ansvar at du har det godt.. i Århus skal vi alle klare os selv

jeg har det fint, men du fucking nakker mit hjerte og kan jeg fucking ik ha!

det har jeg ikke gjort

Har du så jo

de siger tid læger sår, men sprut det renser (music) nej jeg har jo så ikke

har du så jo

nej jeg har så ej

du vil bare reddes fra dig selv, men jeg er desværre ikke her for at hjælpe (music)

Jo du har så Loke. Seriøst. Synes du skal gå nu

Okay, så går jeg bare?

*ligger sine arme om Loke* drik med mig

*kigger op på ham* tid læger sår, alkohol renser, huh?

*nikker ganske let* drik med mig.

mmh okay

*finder en Jack D og rækker den ud mod Loke*

*tager en stor tår og rækker den tilbage*

*tager selv en stor tår af flasken* jeg fucking hader dig Loke

*kigger bare på ham* okay. det vælger du bare Alex. ingen ved, hvem jeg virkelig er
min verden brænder sammen og løber mod en glad slutning

vælger og vælger. Jeg kan bare ikke det der med følelser for helved *rækker flasken tilbage til ham*

DEt er også at hade mig *tager endnu en tår og sætter den hen til ham igen*

Ja for du gør det her mod mig og jeg hader det. Jeg hader dig for at gøre det mod mig. Helt seriøst. Jeg aner aldrig hvor jeg skal gøre af mig selv og jeg er bange for at gøre dig ondt *tager selv en stor tår*

Hvorfor ikke bare gør mig ondt og så ikke være bange mere? Jeg kan ikke gøre for, hvad jeg gør mod dig *kigger bare stadig på ham med rolige øjne*

fordi jeg kommer til at stikke af Loke. Jeg kommer til at fucke rundt til jeg får styr på det. Jeg kommer sikkert også til at være utro hvis jeg nogensinde komme tættere på dig. Jeg er bange for hvad der sker med mig for det har aldrig ført godt med sig

det jeg siger, så fuck mig op før det er begyndt for så kan du ikke gøre det igen, Alex.

Når flasken er væk er jeg også for noget tid Loke. Jeg er nød til at ha styr på det her

For det hjælper at stikke af fra tingene *siger det koldt og rejser sig* du skal drikke flasken færdig alene.

Vil jeg heller ik. Vi skal dele den og det hjælper for mig *rækker flasken tilbage til Loke*

du har lige sagt, at når flasken er væk er du også *siger det koldt og tager igen flasken og drkker en stor tår*

Er jeg også. Sagde bare ikke jeg ville drikke den alene

og jeg siger, at det kan du gøre, for jeg har fået det jeg skal ha *siger det stadig koldt*

Jamen jeg vil ik drikke den alene. Jeg vil dele den med dig *tager flasken ud af Loke's hånd* desuden har du lige taget en stor tår *blinker let til ham og ved godt at man ik kan drikke resten alene og Loke derfor nok vil ha man bliver på den måde*

jamen jeg vil ikke ha en tår med dig, Alex *tager den tilbage da han tager den fra en* hold nu bare kæft, eller jeg hælder hele indholdet ud. Skrid for helved, skrid!

Det gælder kun hvis det bliver drukket. Ik hvis det bliver hældt ud *tager en stor tår og kan virkelig snart ik mere selvom man er van til at drikke*

*kigger bare på ham og er vred* din fucking coward!

Er du sød at fortælle mig noget jeg ikke ved? *tager en tår mere og taber flasken da man selv vælter. Dog redder man sig selv* lader til du er stucket med mig

*kigger vredt på ham da han vælter og har lyst til at sparke ham* nej jeg gider ikke ha' dig her, gå nu!

Så går jeg bare. Troede ellers du nød jeg ik ku drikke det hele *griner en smule for sig selv og ligger sine arme om Loke selvom man godt ved man er små ynkelig lige nu, men kan virkelig bare ikke finde ud af det her*

ja gå nu med dig! jeg vil ikke ha' dig her, skrid din fucking narfisse! *kigger vredt på ham og mærker så hans arme om sig igen og skubber ham væk* go home!

Hvorfor fuck er jeg en narefisse? *mærker skubbet og mærker sin fuldskab hurtigt går over i vrede* Nej jeg vil ej! Du fatter jo ikke en skid!

fordi du fucking er, og jeg gider ikke ha' at du er her.. gå med dig for helved! *kan godt høre han bliver vred* skrid.

Er jeg fucking ikke Loke! Alene det at jeg anerkender det her er en stor del for mig, men fair nok Loke. Så kan du jo kneppe med Tyler! *slipper ham og slår blikket ned* Sagde jo jeg ville ødelægge dig. Det var jo præcis det her jeg var bange for. På nogle punkter er jeg bare en fucking usikker 25 årige ok? At flasken skulle væk var en fucking undskyldning for at blive!

Og hvad får dig til at tro, jeg er interesseret i at høre dig ligge alt over på mig og give mig skylden for det shit? *kigger hårdt på ham og er oprigtig talt meget vred* ja ups, huh? du fandme dygtig. og jeg er fandme ligeglad, du skal gå og det er nu!

*skubber Loke mod den nærmest væg og kysser ham hårdt på munden uden at sige noget som helst*

*skubber Loke væk* stop sgu da for helved, jeg slår dig næste gang!

Så slå mig sq da for helved også din fucking svans! Gamle idiot der går og stjæler hjerter på unge fyrer! Seriøst din gamle nar jeg siger jo ikke det hele er din fucking skyld. Jeg siger bare hvordan fuck jeg er! *skubber ham ind mod væggen igen og kysser ham hårdt igen mens man ligger sin hånd på hans skridt*

Jeg har jo ikke gjort noget, det har du fandme selv ladet ske. Jeg er derudover ikke en gammel nar, bare klogere og langt mere kølig end dig, fordi jeg kan styre mig. Derudover så giver dig mig hele skylden, jeg ved ikke om du kan se det men kan du jo nok ikke *mærker igen læberne mod sine og mærker hånden på skridtet og slår ham i maven* jeg sagde du sku stoppe, er du fukcing døv eller hvad?

Nej jeg gjorde ej. Det skete fordi du er dig og jeg ved godt du er klogere end mig. Jeg har ligesom ingen uddannelse! *mærker slaget i maven og ryster på hovedet* Loke jeg nægter at gå! Fat det nu bare! *er egentlig så meget stærkere med Loke end man nogensinde var med Matti da man kan indrømme sine fejl og mangler* Jeg vil være hos dig

det har intet med min fucking uddannelse at gøre, du tror ikke jeg har været low life eller hvad? Selv der var jeg klog Alex! Jeg lære af mine fucking fejl og mangler i modsætning til dig! *kigger bare på ham og skal styre sig for ikke at slå igen* for helved din fucking møgunge, jeg sagde du ku fucking skride. Døren er lige der, så gå! *kigger vredt på ham*

Jeg har jo lært af mine fejl og mangler. Jeg sagde jeg ville gå. Er jeg gået? Nej vel? *kigger ned af sig selv for at kigge over på Loke igen* Jeg vil være lige her. Kan du ikke bare fatte det og jeg ved godt du har været low life! Jeg prøver fucking hele tiden at gøre tingene bedre. *er en smule mere rolig at høre på da det ik hjælper at skrige af Loke lige nu* Loke for helved jeg er vild med dig og jeg vil bare ikke lade min frygt gå udover dig. Jeg vil gøre det her rigtigt

og derfor vil du skride? Ved du hvad, du kan ligeså godt gøre det med det samme! skal jeg hjælpe dig ud for kan sandelig godt løfte dig, hvis det får dig til at skride. vil fandme ikke se på dig, har du forstået det?

*ryster på hovedet af ham* Loke jeg vil ikke. Jeg vil være lige her. Jeg ville skride fordi jeg er bange. Fordi jeg ved jeg stikker af, men jeg er ikke gået så det betyder jeg faktisk kan gøre noget rigtigt

ja lige nu, men det betyder ikke at du gør noget som helst rigtig om fem minutter, vel? Er det sex du kom for så få det fucking overstået din fucking svans

Så må jeg bare tage mig sammen og gøre det rigtigt igen. For helved Loke. Jeg er så pisse vild med dig. Sex? Nåh ja for jeg tænker jo ik på andet. Var det kun det ku jeg få det hvor som helst

Ih ja, hvor er det mega meget det du vil! du er så fucking low du er.. og nej du er fucking ej, gå nu bare.. og ja det er det eneste du tænker på

Fint så går jeg Loke, men seriøst. Jeg kan jo for helved ik gøre for du har taget mit hjerte. Jeg skal sgu da nok mande mig op og lade være med at flygte. Jeg går kun fordi du beder mig om det. Bare så du ved det *sukker lavt og ryster bare på hovedet af Loke da man egentlig ikke har lyst til at gå og slet ikke når man faktisk ved hvad man føler for ham*

Hvorfor skal du tvinge dine følelser over på mig? Jeg vil ikke have dem! Gå nu for helved.. jeg kunne bedre lide, da det hele var simpelt.. *kigger væk*

Hvis du tror jeg kan li det her tager du fejl og jeg siger ikke du skal gengælde dem din fucking dansker som tror han ved alt! Jeg siger bare du skal have dem. Seriøst der er en grund til jeg hader det her. Det kommer aldrig til at gå fucking godt og du bed mig selv indrømme mine fejl, men nej nej. Nu er det fandme også galt! Ej hvor jeg bare ikke kan følge dig! Og om lidt bruger du vel også mod mig det er fordi du er klogere end mig? Jamen fiiiiint Loke. Hvis du er så fucking klog burde du ha set jeg var faldet for dig. Du burde tro på jeg ville andet og meget mere end sex, men nej så klog er du fandme heller ikke! Du skal ha mine følelser fordi jeg ikke selv vil have dem! Jeg kan ikke holde det ud for jeg ved det kommer til at gå skævt! *tager fat i hans hoved med en hånd og kysser ham dybt i håb om at overføre sine følelser sådan så de kan forsvinde da de helt sikkert kommer til at ødelægge en selv igen*

Jeg siger ikke, at du kan lide det. Jeg kan ikke se hvad min nationalitet har noget som hellst at gøre ved det her, så hvad med at lade være med at have det fucking hele i munden? Du tror ikke, at det ville hjælpe lidt på det hele? Desuden så synes jeg ikke, at du kan være bekendt at tvinge dine følelser over på mig, bare fordi du ikke selv vil ha' dem, du tænker jo ikke en gang over hvordan jeg reagere eller bearbejder de informationer du har. Nej det er dig og din verden, og det kan godt være jeg ikke er særlig klog, men i det mindste kan jeg sætte mig selv udover og ikke kun se verden sådan som jeg selv gerne vil ha' den. *mærker kysset og vil skubbe ham væk, men gengælder det dog også svagt*

Jeg har det ikke bare i munden Loke og det ved du godt. Jeg har fandme tænkt mig at gøre mere end bare smide mine følelser over på dig. Jeg har tænkt mig at få dig til at falde for mig fordi jeg ikke har lyst til at gå rundt med et knust hjerte. Sidste slog det mig fandme halvt ihjel! Hvis du gør det samme så aner jeg ikke hvad fuck jeg skal gøre af mig selv for du er sååååå meget fucking mere end Matti ever was! Og nej jeg sidder ikke fucking cutter i mig selv. Jeg stopper bare med at passe på mig selv. Jeg har drukket. Selvfølgelig fucking tænker jeg ikke over hvordan du har det. Jeg regner for helved ikke engang med det er gengældt. Det gør mig bare endnu mere bange, men denne gang flygter jeg fucking ikke! Jeg stopper ikke før du er min kæreste din lille fucking svans! *kysser ham en anelse mere grådigt og tager fat i hans arme så han ikke kan skubbe en væk og holdte hans håndled ind mod væggen. Loke skal virkelig forstå det her*

Jo du har, alt du gør er at sige en masse pis. Hvorfor skal du blande min hjerne ind i det hele måske så? Fordi du har det hele i fucking munden. Ved du hvad Alex? Forskellen på dig er mig, er at mine ord føre til handling og jeg vil ikke ha' dine følelser over for mig, det kan ikke være mit ansvar, når jeg ikke gør dig noget. Og jeg har ikke bedt om at være mere for dig, jeg vil have at det hele skal være fucking simpelt, så skrid nu.. *gengælder kysset grådigt og mærker sin håndled op mod væggen*

Mine ord bliver også til handlinger din lille fucking mide! Ellers havde jeg nok aldrig solgt mig sidst efter jeg blev forelsket? Jeg er ikke god til det her for fuck sake, men jeg vil gerne fordi det er dig! Forskellen på dig og mig er jeg indrømmer jeg ikke kan finde ud af det, men jeg prøver fucking alligevel you buttmuch! Du gør jo noget. Du er fucking dig din skiderik. Det er nok. Tænk at du ikke kan fatte den slags! Det er stadig simpelt og jeg kan fucking ikke lade have sex med dig når jeg føler for dig. Det er ganske simpelt at være forelsket i en anden. Det er bare ikke fucking simpelt at have et forhold. *tager hans arme over hovedet og kysser ham stadig lige grådigt for at samle hans hænder i en hånd. Lader den anden hånd glide ned i hans nakke for at bore sine negle ganske let ind i den og selvom man har lyst til ham kan man ikke få ens krop til at hoppe på ham lige nu da det vil gøre for ondt*

Så det du siger er, at dine ord føre til handlinger som så gør, at du tror, det er okay at flygte eller hvad? Hvad fuck er der i vejen med dig, huh?! *kigger vredt på ham og er virkelig vred, og prøver faktisk primært t tage det roligt for man ved man har et voldsomt temperament* Så du prøver ved at sige, at du først har lyst til at fucking flygte? Og så siger du det bagefter til mig og prøver at tvinge det over på mig, og forventer jeg ved, hvordan jeg skal tage imod det? Du tænker ikke en gang over, om det er gengældt, nej du gør det bare, din fucking skank! Og jeg har ikke gjort noget, det er noget du selv har valgt, jeg kan ikke tage ansvar for dine handlinger. hvis livet på gaden ikke har lært dig det, så har det fandme ikke været hårdt nok! Det er ikke en skid simpelt noget af det, at have sex med hinanden er simpelt! *mærker sine arme over sit hoved og prøver stadig at komme fri, mens ens mund stadig gengælder kysset og ens hoved skriger, at det HADER Alex. Mærker neglene ind i ens nakke og bider sig i læben*

Nej det er jo ej. Jeg siger det fucking højt for ikke at flygte! For at se om du ville have jeg skulle gøre det og så beder du mig om fucking at skride. Så kan jeg godt se. Så går jeg jo. Indrøm dog for helved du vil have mig til at blive din lille luder? Hvor svært kan det være? Og der er det i vejen med mig jeg er skide bange for det her. Har du ikke snart fattet det?! *ser selv vredt på Loke og forsøger selv at falde til ro igen, men kan slet ikke. Falder dog hurtigt til ro ved hans næste ord og bryder kysset efter lidt tid da hans ord egentlig er trængt ind i hans hoved. Bore stadig sine negle ind i hans nakke* Jamen er det da gengældt….? Og nej jeg tænker ikke over om det er gengældt for jeg ville slet ikke kunne forstå hvis det var. Jeg ville ikke flygte hvis det var, men jeg ville kæmpe hver dag for det blev hvis det ikke allerede var. Loke for helved.. Jeg har aldrig været så forelsket jeg ikke har ville løbe fra det.. *giver slip for at Loke ikke skal skubbe en væk* Er du Loke?

Og hvad fik du ud af det, hvad Alex? At jeg bliver skidesur? er det virkelig det værd? Og ja, jeg bliver sur fordi jeg vil ha' du bliver men også fordi du så meget som overvejer at skride herfra? Hvad fuck bilder du dig ind din fucking kujon! Nej jeg har fattet en skid, for jeg forstår dig ikke! Jeg forstår ikke noget som helst af dig! *kigger vredt på ham og vil ikke svare på hans spørgsmål og kysser bare hans læber* du skal i hvert fald ikke skride din fucking svans..

Ja det er fucking det værd! Jeg kom jo til at se du ville have jeg skulle blive for fuck sake da også! Du aner slet ikke hvor mange ting man kan se ud af din reaktion din kælling! *smiler bare for sig selv da Loke indrømmer man skal blive og ligger sine arme om ham for at hive ham indtil sig* Jeg ved godt jeg er en kujon, men i det mindste var det nok bare at sige det højt så hids dig nu ned for helved. Jeg bliver jo ok? *gengælder hans kys og opfanger slet ikke at Loke faktisk forsøger at sige hvad han føler* Jeg skal nok blive. Og jeg er ingen fucking svans. Hvis jeg ikke passer på så nakker du mig jo bare mens du sover. Gør du ikke din lille hidsigprop? *blinker let til ham og kysser ham dybt på munden igen. Hele det her har faktisk tændt en på en underlig måde*

Det ved jeg ikke om jeg vil mere! Du fucking ynkelig, du er! *kigger på ham og føler sig forskruet af det hele og har bare lyst til at være mere fucked end man er i forvejen og mærker Alex krop ind mod sig og kigger op på ham* Hvorfor fuck skal jeg hidse mig ned bare fordi du bliver? *Forsætter kysset og tror han har opfattet det* Jeg er ingen svans, så hvorfor sku jeg nakke dig mens du sover? *kigger bare på ham og ser godt hans blink og gengælder endnu en gang kysset og kan godt mærke at Alex er tændt og det er man jo også selv*

Det vil du gerne Loke. Og jeg ved sq godt jeg er ynkelig. Prøv at fortæl mig noget jeg ikke ved gider du? Jeg er bare virkelig ynkelig når det kommer til følelser. Lev med det eller smut *siger det med et glimt i øjet da man lidt regner med at Loke faktisk bliver hvor han er. Har også selv lyst til at blive fucked, men ikke helt så fucked som Loke* Fordi jeg siger det skal du se mr. Dansker *har på ingen måde fattet noget som helst af hvad det er Loke forsøger at sige til en* Du er så meget svans honey. Hvem er det liiiige der tager hvem er? *har stadig et drillende glimt i øjet da man virkelig ikke kan lade være med at drille ham lige nu kysser ham endnu mere grådigt. Har dog stadig svært ved tanken om sex uden at vide om Loke kan li en, men vil helt sikkert give pokker i det hvis bare Loke lokker en smule*

Hvem siger, at jeg skal leve med det? Det er dig selv der er det, ikke mig. Og skal jeg fortælle dig noget du ikke ved? Det kan jeg sagtens, for du er tydeligvis dummere end en fucking dør *ser tilbage på ham med et hårdt og bestemt blik trods for det glimt Alex har i øjnene, da man jo stadig er sur. Har bare lyst til at tage nogle stærke stoffer, fordi man ved, at det er det eneste som hjælper mod virkeligheden* Og det skal gøre noget som helst for mig, at du siger det? *siger det ganske kynisk* Måske fordi jeg aldrig får lov til at være øverst, skal du se. Jeg knalder nok Tyler af en og samme grund, skal du se. *gengælder grådigt kysset og tager fat i Alex' trøje og hiver op i den*

Jeg kan sq da sagtens leve med det din dims. Jeg ved godt jeg er super ynkelig når det kommer til følelser. Jeg er bare glad for jeg ikke er helt så ynkelig som jeg kunne have været. Jeg ved jeg kan være det, men jeg er ikke helt dum *Ved godt Loke stadig er sur, men synes bare han er sød lige nu* Ja faktisk og jeg gider ikke høre om hvad du laver med Tyler. Han er også bare en lille svans. Og du får aldrig lov til at tage mig *lader ham hive den af og bryder kysset* Hmm.. Synes ellers jeg sagde jeg ikke ville det her

Så det kan du godt? Hvad få hvis jeg ikke kunne? *kan ikke se hvad det er som er så sødt ved at han rent faktisk er skide sur på Alex lige nu* jamen hvis jeg ikke må være øverst så er du jo selv skyld i at jeg knalder med Tyler, skal du lige tænke over. Og ærgerligt, det vil jeg *kysser ham ned ad halsen*!

Så er det jo godt jeg er i gang med at bekæmpe det ikke sandt Loke? *synes bare det er sødt fordi det viser at Loke vil have en til at blive, men har ikke set den dybere mening i det* Næh du må finde dig til rette med at være nederst du. Her får man ikke lov til at være øverst og jeg gider stadig ikke høre om dig og Tyler
*blotter sin hals og sukker nydende* du lokker. Du gør Loke *hvisker det ganske lavt og har egentlig svært ved at modstå det selvom man godt ved det ikke er godt for ens følelser det her*

Så siger vi det. Det vil jeg se før jeg tror det. Og det tror du jeg kan? Tror det er dig der må finde dig til rette med at jeg er øverst med Tyler, fordi det må jeg jo ikke for dig. Sagde du det samme til Matti? Eller betød han bare mere? *kysser forsat hans hals og nusser hans bryst* mhm det ved jeg godt. Så må du jo give efter.

Jeg gider bare ikke høre om det. Sagde ikke jeg ikke kan affinde mig med det *kigger på ham da han nævner Matti og kan mærke vreden bruse i sig. Havde jo kun givet Matti lov fordi det var gengældt og siden man stadig er sikker på det ikke er med Loke får han ikke lov da det er den ultimative kærlighedserklæring for Alex at give lov til den slags* Faktisk fik han aldrig lov din fucking svans og du skal slet ikke nævne min eks! Han er og forbliver fortid, men du er måske bange for jeg holdte mere af ham end jeg gør dig huh? *blinker let til ham og skubber ham ned fra sit skød for at ligge sig indover ham. Bider ham i halsen og begynder at åbne hans bukser*

Hvis du ikke vil høre om det, hvordan vil du så nogensinde kunne affinde dig med det, huh? *spørger og kigger på ham og kan godt se, at han bliver vred da han nævner Matti* nå, så det gjorde han ikke? Og jeg må ikke nævne din eks, men du må godt hive op i min fortid? Det er jeg ikke interesseret i Alex, det må være noget for noget, ikke sandt? Jeg er ikke din bitch og bliver det heller aldrig, kan da ikke gøre for at Matti sked på dig. Hvorfor skulle jeg være bange for det? Jeg har ikke bedt dig om at elske mig *siger det ganske bestemt og en anelse kynisk. Ved godt man er svær at finde ud ad. Lader sig skubbe ned og ligge og kigger op på ham og mærker så bidet i halsen og sukker nydende. Lader ham åbne ens bukser, og kradser ham ned over ryggen*

*vil ikke kunne affinde sig med det og har heller ikke tænkt sig det da man er vild med Loke og hader tanken om han er sammen med andre* Jeg nævnte en fucking lille ting og du bliver ved. Luk nu bare røven for en gangs skyld Loke. Jeg er stadig sikker på du er bange for jeg bedre ku li ham. Ellers kan jeg ikke se hvorfor du skal nævne det *nyder at høre ham sukke og har bestemt ikke tænkt sig at være sød når han skal nævne Matti og mærker hans negle op af sin ryg hvilket får ham til at lade ryggen let følge hans bevægelse inden man river hans boxers ned med en hurtig bevægelse og uden det vilde varsel trænger hårdt op i ham*

En lille ting? Så det er en lille ting i forhold til Matti? Jeg gik i det mindste hele vejen og slog hende ihjel *siger det ganske kynisk og er da virkelig skide ligeglad, med hvad han mener og synes* og hvad skulle jeg være bange for? At du bedre kan lide ham? Go ahead, igen, jeg har ikke bedt dig om at elske mig *prøver at skubbe ham væk på den måde, da man ikke kan rumme sine egne eller hans følelser lige nu. Lader forsat sine negle glide ned ad hans ryg og mærker ham hårdt oppe i sig og stønner af en blanding af smerte og nydelse* jeg... ha...der dig.

Jeg elsker tanken om du ville slå mig ihjel hvis jeg dummer mig. Det er en større straf for Matti at være i live og vide han går glip af mig skal du se. Nej det har du ikke, men jeg skal stadig nok få dig til at føle for mig og så hårdt du ikke kommer op igen dun buttmuch. Så er jeg da ligeglad med hvad du ligger og siger *lytter efter hans støn og smiler for sig selv* Wrong mr. Campbell *gør stødende en smule hårdere og længere da han skal have lov til at lide under at han nævner Matti*

Du tror det er en større straf? JEg er sikker på, at han ikke en gang er interesseret I hvad du laver, især når han ikke kan se det. Du er fandme dummere end en dør, du er *siger det hårdt og bider sig kort i læben og svare ikke på, at han nok skal få ham til at føle for ham, da man allerede gør, vil bare hellere skubbe ham væk* Not really you fucking twat *mærker stødende bliver hårdere og stønner nydende og borre sine negle ind i ham*

Det er fortid idiot. Jeg er ligeglad med om han kan se nu hvad jeg laver. I moved on. Jeg er ikke dum Loke. Du kan bare godt li at føle dig klog. *aner stadig ikke Loke faktisk føler for en og vil derfor blive noget så overrasket når man finder ud af det* So is *lytter til hans støn og kan ikke lade være med at nyde at lytte til det. Mærker hans negle i sin hud og stønner ganske lavt*

Og derfor tror du, at det er okay at hive op i min? Hvem er det, som er idioten her, om jeg må spørge? Og ja, jeg kan godt lide at føle mig klog, men gør ikke at du er mindre dum. *stadig meget kynisk i sit toneleje og og ryster på hovedet. Stønner forsat og borre sine negle dybere ned i hans hud*

Jeg kan stadig godt li tanken om at hvis folk såre dig nakker du dem bare *blinker ganske let til ham og mener det faktisk. Ikke fordi det gør man bliver bange for Loke, men mere at man bliver tændt over det da det betyder Loke er mindst ligeså fucked som en selv. Mærker hvordan neglene kommer dybere ned i sin hud og stønner højere end før. Trækker sig ud for at løfte Loke op og ligger ham på sofabordet for så at trænge hårdt op i ham igen med et selvtilfreds smil*

I sleep with a gun, you know? *kigger pop på ham og ved godt, at han mener det, men gider ikke at blive mindet om det lige nu, når man i forvejen er sur på Alex og bare vil have ham væk fra sig. Lytter på hans støn og lader ham trække sig ud og lader sig løfte op på bordet og mærker ham inde i sig igen, og stønner nydende*

Frækt alligevel Loke *mener det skam og blinker derfor ikke. Ved godt Loke stadig er sur på en, men fik da i det mindste sin vilje om at komme til at blive. Smiler da Loke lader sig flytte på og river ham ned af siden da man vil se blod på samme tid* Lo.. Ke *stønner det ganske lavt og kysser ham på munden ganske grådigt mens neglene køre over hans side igen hårdt*

Mmh det synes du sikkert *kigger bare op på ham og bider sig i læben, da man trods stadig er skidesur og vil være det længe. Hører hans støn og gengælder grådigt hans kys, og mærker forsat de negle som køre ned af hans side og hvordan blodet langsomt begynder at komme frem*

Synes jeg faktisk ja. Helt oprigtigt og alt muligt. *bemærker han bider sig i læben og lader sin tunge glide henover for at stoppe ham i at bide i sin læbe. Mærker at han gengælder kysset ligeså grådigt og smiler for sig selv da man bemærker blodet der glider ned af Loke og rammer ens hånd. Bryder kysset let for at slikke blodet en smule væk mens man smiler stolt*

Hmm ja det gør du sikkert *mærker hans tunge over sine læber og ved godt, at han vil have at man skal stoppe med det. Gengælder forsat grådigt kysset og mærker hvordan ens blod bare glider ned af ens krop og Alex' hånd stopper det. Kigger på at han slikker blodet væk og ser trodsigt på ham*

*bemærker hans trodsige blik og slikker det atter væk* vil du smage? *blinker drillende til ham og river ham atter for at lege rundt med hans blod så der står Alex på hans mave. Er stadig en smule fuld, men langt fra så meget pga. deres skænderi*

*kigger på ham, forsat trodsigt på ham*tror du, at jeg har lyst til at smage mit eget blod? *kigger på ham og mærker han igen river og stønner nydende. Ser ham skrive på ens mave*

Man kan da aldrig vide. Det smager godt i hvert fald *slikker det af igen og slikker ham så let på kinden* Så. Nu tilhører du mig. Så kan Tyler godt få sine fucking fingre væk at du ved det *blinker let til ham inden man støder hårdt i ham igen for så at kysse ham grådigt på munden stadig med en svag eftersmag af metal i munden*

det gør det sikkert, men vil ikke smage det *siger det ganske bestemt og mærker han slikker det væk igen og derefter slikket på kinden og tørre sin kind med sin håndryg og ryster på hovedet* jeg har lige sagt at jeg ikke er din btich *ignorere det med Tyler og bider sig i læben. Mærker ham hårdt oppe i sig igen og stønner, inden man grådigt gengælder kysset og kan smage blodet*

Du er godt nok kedeligt du *smiler da han tørre sin kind for hans salv* Er du så. Du ved det bare ikke selv endnu *blinker ganske kækt til ham inden man støder hårdt op i ham igen og smiler da han gengælder kysset. Kan virkelig bare ikke andet end nyde det her og ved godt man lige nu er en smule et legebarn, men det også lidt er for at Loke skal falde ned igen*

JEg er ligeglad om jeg er kedelig. *får salven væk og ryster på hovedet til det, da han ikke vl være nogen som helst bitch. Mærker bevægelserne oppe i sig og stønner mellem kyssene som man også forsætter, ved godt Alex vil ha' man falder ned igen, men det er utrolig svært*

Så det er du? Du må gerne smage mit *har sit selvsikre glimt i øjet da man ikke kan lade være. Ved godt det sikkert er svært at køle Loke ned igen, men har nu tænkt sig at gøre et forsøg alligevel om så han vil have det eller ej. Ved også godt han ikke vil være nogens bitch, men kan virkelig bare ikke komme ud med sine følelser anderledes*

det vil jeg gerne, men er du sikker på du kan klare det? *siger det igen trodsigt og ved godt han har tænkt sig at køle en ned, men det er bare umuligt for ham lige nu*

*nikker ganske let* jeg er ingen kylling *støder hårdt i ham igen da man vil ha det her igennem før man begynder at lege vampyr med Loke*

er du nu sikker på det? *mærker igen et hårdt stød og stønner nydende og kradser ham ned langs ryggen*

*nikker ganske let og stønner ved hans kreds over ens ryg og kysser Loke igen dybt og grådigt på samme tid. Har efterhånden begrænset tid at kunne holde i endnu*

*kradser hårdere ned over hans ryg, da Alex også skal bløde og gengælder kysset dyb og grådigt, da man godt kan li det. Kan snart heller ikke holde længere*

*kommer ikke særlig lang tid efter med et højt støn og smiler da Loke får en til at bløde* smag *griner en smule for sig selv*

*mærker han kommer oppe i en og stønner kort, inden man ser op på ham. Lader en finger køre gennem blodet og slikker det så af sin finger og ser på ham*

Smager jeg godt? *blinker let til ham og trækker sig ud og kysser ham på kinden*

mmmh det smager da okay *laderr ham trække sig ud og mærker kysset på kinden og tager sine boxers på og vil gerne af med ham nu* jeg tror det bedst jeg går nu

Hvorfor vil du nu gå? Nu må du fandme holde op Loke. Hvis jeg ik må stikke af.. Hvorfor må du så`?

jeg stikker heller ikke af, jeg skal bare virkelig et andet sted hen lige nu *ser bestemt på ham, da man ikke vil være her mere*

Så lad os gå et andet sted hen. Lad os blive fucked sammen og se hvad der sker?

*kigger på ham og bider sig i læben* ja... okay.. det kan vi godt

*sender ham et smil og er bare glad for at Loke i det mindste vil have en med og åbner døren for ham for at gå ud af døren* efter dig.

*går ud af døren efter at han har sagt, at man må gå først og går ned mod byen, så de kan blive ordentlig fucked*

*får øje på Tyler henne ved pusheren og løfter det ene øjenbryn* what the?!
*Får selv øje på Alex og Loke og kan ikke lade være med at smile for sig selv selvom man godt ved man ikke burde da man sådan set er sammen med en pige lige nu*

*får øje på Germimi, og kigger på hende med et løftet øjenbryn* hvad fuck?
*kigger på Loke og løber hen og krammer ham* HEJ LOKE! *smiler bredt og kigger på den unge fyr ved siden af hende* præsentation? *hiver i Loke's ærme*

Kender du hende? *kommer det ganske roligt fra Alex med et smil og får det lidt bekræftet da hun krammer ham*
Alex hvad fanden laver du her? *Tyler ser en smule undrende på ham selvom man egentlig ikke vil vide det da man er dybt jaloux trods for at man er sammen med Germimi lige nu*

*krammer sin søster igen og kigger på hende spørgende, da man vil vide, hvad hun laver sammen med Tyler* ja, det gør jeg.. har jeg efterhånden gjort ret længe.. Germimi, Alex. Alex, Germimi *får dem præsenterede* Hvor kender I hinanden fra? *spørger henvendt til Tyler*
*hun nikker en smule til at de har kendt hinanden længe og vinker så for at hilse på Alex, inden hun giver slip fra Loke igen*

Hyggeligt at møde dig Gersimi. *vinker tilbage til Gersimi*
Øh.. Randomly mødt hinanden. Sådan. Ud af det blå agtigt. Why? *hæver det ene øjenbryn*

I lige måde, Alex. Hvor kender du Loke fra? Han må være ret gammel i forhold til dig *griner og dasker blidt til Loke inden man kigger mod Tyler, da Loke åbenbart også kender Tyler*
Jeg skal lige noget *hiver fat i Tyler, efter han har snakket færdig og lader de to være alene sammen*

Byen. *trækker let på skulderen* Tja.. 5 år ældre. Det er intet. Han narrede mig i starten. Troede vi var på samme alder
Han er bare min professor *lader sig hive med og ser mod de andre* hva?

Nååh, jamen så giver det hele mening for mig *griner lidt* Ah ja, han ser også ret ung ud. Men du må lige ha' mig undskyldt, jeg skal lige ha' noget til hjernen *peger mod pusheren da ens bror er gået væk med Tyler*
*hiver fat i Tyler og helt væk derfra* hvor kender du hende fra og hvad har du lavet med hende? *siger det bestemt, da det kan tolkes som at han enten er jaloux eller at det så er en han har kær*

*nikker ganske let* Ja lad os start uden dem. *får fat i noget dejlig hvidt pulver til næsen og rækker hende posen*
Jaloux? *hæver det ene øjenbryn da man godt ved det ikke er der den ligger* Vi havde sex

Hell yeah! I like you *tager imod posen og laver en bane til dem begge*
Jaloux? *kigger spørende på ham* havde du sex med hende, dit fjols! *stirre på ham*

*smiler bare og betragter hende inden man tager sin bane da det endelig er ens tur*
Mmmh.. Why do you even care? *ser noget undrende på ham da man ikke kan se det gør så meget*

*får taget sin egen bane først og kigger så på Alex da han tager sin og kan mærke ens egen begynde at virke*
*kigger på ham og kan godt regne ud, han ikke ved det er hans søster og vil ikke sige det* fordi... jeg troede, du kunne lide mig.

Det er her liiiiiiiivet *smiler bare og ser over mod de andre*
Gør jeg også, men du føler jo ikke for mig. Hvorfor så ikke prøve at komme videre? Jeg kan ikke blive ved med det her Loke. Det gør ondt.

*griner lidt* fuuuuuck yeah! *kigger mod sin bror* hvad snakker de om?
*tager fat i Tylers hage* du skal ikke være sammen med hende, okay? *kysser hans læber og udnytter lige nu, at Tyler kan li ham*

*trækker let på skulderen* Pas ligeglaaaaad *mærker en vrede skyde igennem sig da Loke kysser med Tyler hvilket er farligt da man er på stoffer*
*nikker ganske let og gengælder hans kys. Aner faktisk ikke hvad Alex føler for Loke da man så ikke ville gøre det her. Lukker sine øjne i og smiler let for sig selv i kysset selvom man godt ved man bare bliver knust af det her*

*griner lidt og ser Tyler kysse Loke igen og hæver sit øjenbryn, da Tyler nu er med ens bror. Er ikke sur bare lidt chokeret* nåååh, fuck dem! Vi holder vores egen fest, iiiiik Alex?
*holder ham indtil sig og forsætter kysset en smule inden man så bryder det og kigger på ham med et bestemt blik*

Vred. Han er fucking min den lille mide *mumler det sammenbidt med læber og hentyder tydeligt til Loke*
Men du kan jo alligevel ikke li mig sådan *hvisker det ganske lavt og bider sig en smule i læben. Er virkelig naiv og vil lige nu tror på det meste*

*hører hvad han siger og kigger hen på Alex og skubber ham en smule væk derfra* kan du li Loke? *står tæt op ad ham og vil gerne ha' han er rolig*
Jeg har lige kysset dig, er det ikke overbevisning nok? *smiler, dog falsk men det er ikke til at se på ham*

*nikker ganske let og sukker en smule* Ja jeg kan og skal nok falde ned hvis det er det du er bekymret for *sukker ganske lavt da man trods alt er skubbet væk derfra’
Jamen.. Jeg troede *bider sig i læben og kan mærke ens hjerte pumpe rundt med en chance for at alligevel at kunne være med Loke*

*står tæt op ad ham og smiler, da han forsikre en om, at han nok skal falde ned igen* det er godt. *kysser ham på kinden*
Jamen du skal ikke tro, Tyler. Du skal vide *kigger Tyler i øjnene og smiler lidt for sig selv*

Hvis du siger det. Er bare jaloux. Det er alt *mærker kysset på kinden og smiler for sig selv*
Ved jeg godt, men.. *giver op og forsvinder bare ind i hans øjne inden man kigger over mod Alex* Tror ikke han er happy *nikker over mod Alex*

Hmm kan du da godt lide Loke? *spørger med et løftet øjenbryn, da de fleste Loke har været sammen med er nogle en gangs nogen*
*kigger hen mod Alex og ens søster. Er ligeglad, da man vil væk fra Alex' følelser som man ikke kan tro på* er det ikke lige meget?

*nikker ganske let og sukker en smule for sig selv* Mmmh meget. *mærker hvordan det hele begynder at flyde rundt og begynder at grine af sine egne følelser*
Han er min ven Loke. Du gør mig sindssyg. Det er jo slet ikke spor fair det her *bider sig i læben og har lyst til at smutte da Alex er vred, men vil bare være med Loke og overvejer at smutte med ham*

*smiler* tror du, at det bliver seriøst mellem dig og Loke? *hører han griner og smiler lidt af ham og stryger ham over kinden*
Ja, men kan du ikke være ligeglad? *kigger bare på ham og så hen på Alex og Gersimi* desuden er Gersimi med ham, så vi kan vel bare smutte?

*ryster ganske let på hovedet da man er sikker på man kommer til at kæmpe forgæves, men har tænkt sig det alligevel da man er så dybt forelsket og man for en gangs skyld tør*
*åbner munden og skal til at sige noget inden man bare nikker* jo. Dit eller mit sted? *Spørg ganske roligt*


*bliver trist på hans vegne og giver ham et kram* nå.. vi skal ikke være triste, vi skal have en fest, ikke? *smiler*
*Tænker lidt* hvor vil du helst være.. nærmere eftertanke, vi tager hjem til dig...

Jeg kunne ikke være mere enig *griner en smule for sig selv igen og gengælder hendes kram. Er faktisk lige nu ligeglad med hvor Loke er henne bare han er i nærheden*
Så går vi hjem til mig *smiler for sig selv og tager fat i Lokes hånd for at begynde at gå*

*smiler stort da han gengælder krammet* jamen let's fucking party then!
Yes yes *Tager fat i Tylers hånd og begynder at gå væk derfra*

Kunne ikke være mere enig! *nikker let og tager sig ikke af at Loke skrider med Tyler selvom man sikkert vil gøre det dagen efter*
*fletter let hans fingre ind i hans og kommer hurtigt væk fra Alex og Loke’s søster*

*griner* wuuuuuuhu! *tager fat i hans hænder og vil bare ha' det sjovt* hvaaad skal vi lave?
*lader deres fingre flette sammen og lader sig huritigt følge med hjem til Tyler*

*ser ned på deres hænder og presser hende ind mod væggen* This *kysser hende på munden kort inden man flytter sig* Lad os skride! Han behøver ikke se på *nikker mod pusheren*
*smiler for sig selv og låser op for så at tage sine sko af* I’m all yours *bider sig en smule i læben og venter på Lokes træk*

*mærker ryggen ind mod væggen og gengælder kysset. Kigger så pusheren og bider sig i læben* åååh ja det må vi hellere
*tager fat i Tyler og kysser hans læber, mens man presser sig op ad væggen*

*mærker hun gengælder hans kys og smiler en smule for sig* Netop. Hvor hen? *griner en smule for sig selv*
*gengælder hans kys og lader sig presse op af væggen. Smelter virkelig indeni med drømmen lige nu at Loke endelig er hans uden at vide man bliver knust senere*

Uhhhhm, det ved jeg ikke *kysser hans læber endnu en gang*
*forsætter kysset og hiver op i hans trøje, skal bare af med alle sine frustrationer*

Jeg ved det! Lad os skride hjem til Loke den lille taber! *gengælder hendes kys igen og more sig bare over sin egen idé. Ville ikke have det sådan her hvis ikke det var fordi man var langt væk på stoffer*
*smiler for sig selv i kysset og hjælper en smule til inden man begynder at åbne hans bukser*

*hun griner en lille smule* haha, ja vi kan da godt smutte hjem til ham, hvis det er det, som du føler for *griner mens man siger det og begynder at gå mod Lokes lejlighed efter at have kysset ham*
*smiler da han hjælper til og nusser for hans nippels med sine fingre. Lader ham åbne ens bukser og træder ud af dem. Kysser Tyler op ad halsen og er bare glad for man har Tyler i sin hule hånd lige nu*

Jamen det er jeg. Ellers siger jeg det jo nok ikke *blinker ganske let til hende og er egentlig bare glad for hun er med på hans åndssvage idé. Låser døren op og smækker døren i efter dem for at gengælde hendes kys. Trækker hende med ind mod stuen for at skubbe hende op af væggen mens man stadig kysser hende lige grådigt*
*sukker svagt i nydelse da man mærker hans fingre over sin nippel. Smiler da Loke træder ud af hans bukser og blotter halsen for ham mens man sukker begynder at hive hans trøje af*

Nej det er selvfølgelig rigtig nok *smiler da han blinker til hende og går med en af døren. Lader sig trække med ind i stuen og mærker væggen op ad sig og gengælder kysset grådigt*
*åbner Tyler's bukser og køre sin hånd over hans brystkasse og kysser ham forsat op ad halsen. Lader sin trøje falde af derefter*

*begynder at hive hendes trøje af da man lige nu bare vil have noget selvom man dog stadig mangler en smule i at være helt tændt da kysset lige nu kun gør lidt af det*
*lader sine bukser åbne og træder ud af dem mens man mærker hans hånd over sin brystkasse og holder sin hals blottet for ham* Du.. du unfair Loke *hvisker det lavt i nydelse*

*lader ham hive ens trøje af og kysser ham over halsen efter lidt tid og hiver så også op i hans trøje. Skal trods alt også selv tændes*
*Smiler da han er halv nøgen foran en og lytter på hans støn* hvorfor er jeg så det? *smiler*

*lader hende hive sin trøje af og begynder at åbne hendes bukser for at hive dem ned da man vil se hvad pakken indeholder for så at begynde at tænde hende*
*hiver stille ned i Loke’s boxers og ser på ham* fordi.. Fordi jeg ik kan tåle din behandling i længden *hader egentlig lidt man er så underdanig med Loke*

*smiler da man får trøjen af ham og træder ud af sine bukser*
*lader Tyler hive ned i hans boxers* hvilken behandling 'smiler drillende*

*smiler da hun træder ud af sine bukser og lader sin hånd glide ned i mellem hendes ben for at lade en finger køre let uden på hendes hipsters*
Det.. Det.. Ved du godt *bider sig i læben og læner sig frem for at slikke ham over halsen*

*mærker hånden ned mellem sine ben og derefter en finger uden på sine hipsters og sukker nydende. Kysser ham op ad halsen og åbner hans bukser*
Nej, det ved jeg ikke Tyler *blotter halsen og sukker nydende*

*forsætter med sin finger og lytter til hendes nydende suk og blotter sin hals for ham mens man lader hende åbne sine bukser for at træde ud af dem da de falder ned. Lader fingeren glide op for at hive ned i hendes hipsters og gør det samme en gang til mens man begynder at kysse hendes bryst*
Baah *bider ham ganske let i halsen og lader sin hånd glide ind i mellem hans ben for at kærtegne hans lem ved ganske blidt at massere den*

*sukker nydende da han forsætter med sin finger og lader sin hånd glide ned over hans lem og forsætter kyssene på halsen. Lader sine hipsters glide ned og mærker endnu en gang fingeren og stønner svagt og samme ved kysset på sit bryst*
*mærker bidet i halsen og hånden mellem benene som kærtegner hans lem og stønner nydende*

*mærker hendes hånd på sit lem og stønner ganske svagt mens man stadig holder halsen blottet for ham indtil man begynder at kysse hendes bryst*
*forsætter med sin hånd og er lige nu trylbundet af Loke og vil kun se det han siger* se. Jeg kan også være ond *hvisker det ganske lavt*

*forsætter med sin hånd over hans lem og lytter på hans støn. Stønner ved kyssene på sit bryst*
*mærker hånden forsætter og sukker forsat nydende* mmh, men i modsætning til dig så kan jeg styre mine impulser Tyler *smiler drilsk*

*stønner selv svagt og lader sin hånd forsvinde for at løfte hende op da man virkelig har lyst til hende og det skal være lige her og lige nu. Hun ligner trods alt Loke en helt del og har ikke tænkt over det kunne være en søster*
Jeg kan da også godt styre dem Loke *hiver hans boxers ned for at tage fat i hans lem og køre hånden henover*


*lader sig løfte op og ligger sine ben om hans hofter og arme om hans nakke for at kunne holde sig oppe*
Hmm, er du sikker? Træder ud af sine boxers og mærker hans hånd hen over sit lem og stønner nydende*

*bruger et par hårde stød en smule ubevist da hun trods alt ligner Loke ufatteligt meget og man ikke har lyst til at tænke på Loke lige nu*
Helt sikker. Hvorfor skulle jeg ikke kunne det? Du blev ved med at ikke ville have mig så derfor var jeg bare med den første og bedste anden *bider sig let i læben da det var derfor man gjorde det. Han havde trods alt opgivet. *forsætter atter med sin hånd og håber Loke snart er liderlig nok til at hoppe på en da man faktisk selv bliver liderlig bare af at se på ham*

*mærker de hårdere stød og synes det gør en smule ondt* A..Alex det er jeg ikke vant til med det samme
Du var min elev, det er du godt klar over, ikke? *kigger på ham og mærker så hånden forsætter og stønner nydende. Skubber ham ned at ligge efter lidt tid og trænger så op i ham*

*nikker ganske forstående og sætter derfor hårdheden en del ned for at gøre det en smule mere blidt*
Jo jeg gør, men jeg kan jo godt li dig *bider sig ganske let i læben og lader sig skubbe ned og ligge. Er ligeglad med at man er hans elev da det ikke ændre på ens følelser. Mærker han trænger op i ham og stønner*

*nusser hans nakke ganske blidt og stønner nydende, da det bliver gjort blidere*
Det er jeg godt klar over *begynder at bevæge sig oppe i ham og lidt efter lidt bliver hans stød gjort hårdere*

*mærker hans nus i nakken og smiler en smule for sig selv og ligger godt mærke til hendes smil. Kysser hende blidt på munden mens man forsætter de blide stød*
*nikker ganske let ved hans ord og mærker bevægelserne i sig. Stønner nydende og endnu højere da man mærker det bliver hårdere og river ham ganske let ned af ryggen*

*gengælder hans kys mens man forsat nyder bevægelserne og nusser hans hår*
*forsætter bevægelserne og stønner selv nydende. Kysser Tylers læber og har lange hårde stød*

*har ikke lyst til kun at være op af væggen og bryder derfor kysset for at ligge hende ned over det nærmeste bord og starter op igen*
*gengælder hans kys og river ham atter på ryggen dog hårdt denne her gang. Er helt væk i de lange og hårde stød og ville ønske det varede for evigt*

*lader sig ligge ned på bordet og stønner nydende da han starter igen. KRadser ham ned af ryggen*
*forsætter kysset og mærker man bliver revet hårdt ned ad ryggen og stønner nydende. Forsætter bevægelserne og er glad for at få sine frustrationer ud*

*Lytter til hendes støn og mærker ikke lang tid efter at hun kredser ham på ryggen hvilket gør det hele en smule bedre*
*Stønner stadig og vil hade Loke så groft for at blive udnyttet på den her måde da man trods alt er dybt forelsket i ham*

*forsætter med at kradse ham ned ad ryggen, mens man nyder det her*
*ved godt at Tyler vil hade en og forsætter sine bevægelser*

*laver stødende en smule hårdere og dybere, men stadig ikke ligeså hårdt som man plejer at gøre det med Loke da det trods alt er en pige og selvom hun ligner Loke er han ikke vred mere. Han ved trods alt godt det ikke er Loke*
*river ham over ryggen igen for at hive fat i lagnet* Åh.. Loke.. *er virkelig bare væk i det han gør*

*mærker stødende bliver hårdere og dybere og stønner højere og mere nydende derved*
*Smiler over hans reaktion og kysser ham ned af halsen, mens man sætter tempoet op* dumme lille elev *hvisker det ind mod hans øre*

*lytter til hendes fine små lyde og kan blive ved med det her i timer da man lige nu slet ikke kan få nok*
*blotter sin hals og bider sig i læben inden man stønner højt over farten bliver sat op* jeg.. Ikke dum professor *stønner det ganske nydende*

*nyder det her ret så meget og køre sine hænder op af hans ryg og gennem hans nakke*
*bider ham i halsen og lytter til hans støn da de bliver højere ved at tempoet bliver sat op* Jo.. du er *smiler drilsk*

*stopper op igen da man vil skifte stilling for at kunne holde bedre og flytter hende derfor over på sofaen for at forsætte igen*
*mærker det atter bliver sat op og kan mærke på hele sin krop at den snart falder sammen i nydelse og virkelig bare ikke kan mere* neeej *stønner højt og lukker kort sine øjne i for at vride let i nydelse*

*stønner nydende da man er på sofaen*
*sætter tempoet op endnu en gang, da man bare skal væk med alle frustrationer* jo! *forsætter lidt tid og kan mærke man snart ikke kan mere* k..kommer *kommer ikke ret lang tid efter*

*Forsætter og river hende ned af siden*
*bløder ganske let da ens krop faktisk ikke kan holde til at Loke er så hård, men har ikke ville stoppe ham på noget punkt. Kommer selv og skubber Loke lidt væk* Av.. Det gjorde ondt det sidste der *bider sig i læben og kan mærke at der er en grund til Loke har været så hård ved en*

*mærker man bliver revet ned ad siden og nyder det. Bider ham ganske let i halsen*
*mærker godt han bløder,men forsatte nu alligevel. Lader sig skubbe væk og kigger på ham* det er jeg ked af, jeg er stadig en smule fuld *gider ikke fortælle hvad det rigtigt er* vil du med hjem til mig?

*blotter sin hals for hende og nyder selv det her noget så meget*
*ligger hovedet let på skrå* Jeg tror bare ikke det kun er det. Du var mere hård end du plejer *bider sig let i læben og nikker ganske let da man altid kan tilgive ham*

*smiler da han blotter sin hals og forsætter, mens man nyder det meget*
Jamen det er derfor, Tyler. Jeg tror bare jeg blev for ivrig *smiler til ham og begynder at tage tøj på, så de kan tage afsted* er du klar?

*river hende atter ned af siden da man ikke kan lade være*
*hæver let det ene øjenbryn og tror ikke helt på det da man stadig er små i tvivl om Loke’s følelser, men bare gerne vil tro på de er der. Tager sit tøj på og tager fat i hans arm* nu er jeg

*mærker igen revet ned af siden og stønner højt og nydende*
*kan godt se han hæver øjenbrynet, men siger ikke mere. Smiler venligt da han har fat i ens arm* jamen så går vi *begynder at gå og når hen til ens lejlighed og vil låse op, da man opdager døren ikek er lås. Træder ind og høre lyde og går så ind og ser Alex og ens søster sammen* ALEX DIN FUCKING SKANK!

*høre pludselig Loke’s stemme og stopper op midt i sit stød* Gud hey Loke
*bemærker bare hans smil og bider sig let i læben. Opdager også at døren ikke er låst. Får øje på Alex og pigen fra tidligere. Ser skiftevis på de andre og holder bedre fat i Loke da han bliver vred og føler sig en smule skubbet væk over han bliver så vred*

*stønner midt i stødet og kigger så op da man ser sin storebror være sur og griner af Loke's reaktion* Loke, slap nu af
*Mærker at Tyler holder fast i en, men er skide sur lige nu* HVOR FUCKING VOVER DU DIN LILLE KÆLLING! hvad laver du med min fucking lillesøster, huh? Har du et ønske om at dø?! og så på min fucking sofa, din fucking skank! Må jeg advare dig mod, at jeg ikke er blind for at slå dig i fucking hjel din cunt! Og hvorfor fuck har du givet min søster stoffer?! *kan se det i hendes blik og har lyst til at slå Alex synder sammen*

Hva fuck sker der for ham? *spørg Ges grinende så kun hun kan høre det. Vender hovedet over mod Loke* Nåååh ja for jeg vidste jo det var din søster skal du se. Burde så ikke også slå din lille elev ihjel? Han har ligesom også været der *blinker let til Loke og trækker sig ud af hende da det her ligesom er ødelagt* Jeg havde jo nok ikke gjort det her hvis jeg havde vist det var din søster skal du se *sender Loke et smil*
*giver slip da Loke bliver så sur og føler sig udnyttet* Loke.. ingen af os vidste det var din søster

*griner lidt og kan ikke lade være* jeg ved det ikke, tror han er sur *hæver sine øjenbryn og begynder så at tage tøj på, mens Loke skælder ud* for helved Loke, de vidste det jo ikke, vel?
HOLD DIN FEDE KÆFT LUKKET ALEX! og det kan godt være I ikke vidste det, men der er ret klare fucking ligheder, så hvis I er så skide blinde, så må I fandme tilgive mig for at synes I er de mest stupide mennesker, jeg fucking kender! *hidser sig yderligere op* og det kan godt være Tyler har været sammen med min søster, men han knalder hende i det mindste ikke i min lejlighed og lad vær med at være så fucking flabbet og ta' noget seriøst for en gangs skyld, din fucking kujon! *har ikke lagt mærke til at Tyler har givet slip*

*tager selv boxers og bukser på og lader Loke råbe højt* Jeg er en kujon? Ok det er derfor du skrider med min bedste ven efter jeg indrømmer en masse overfor dig? Jeg er født flabet Loke. Jeg tog hende for helved kun med herover for at pisse dig af og det lykkes mig. Mission complete og jeg ku godt se hun lignede dig, men det betyder ikke jeg tænker over det er din søster. Tyler vidste det jo heller ikke så flip ud på ham i stedet for på mig.
*bider sig hårdt i læben og har bare lyst til at forsvinde* Hvorfor overhovedet blive så sur på Alex når jeg også har været med hende? *er sikker på Loke faktisk kan li Alex når det er ham der skal have al balladen*

*ser bare tiil mens de skændes og bider sig i læben* Loke du kan jo også bare indrømme, at du rent faktisk har følelser
Bland dig uden om Gersimi! *kigger bestemt på hende og kigger bare på ham* du tvang dine følelser over på mig. Og du skal fandme ikke bestemme hvem jeg er sammen med, måske kan jeg bedre lide Tyler end jeg kan fucking lide dig *løber ud efter sin pistol og kommer ind igen* du skal bare klappe i, du skal, Alex!

*ryster bare på hovedet af ham da man virkelig ikke orker Loke’s humør lige nu* Ja hør på din søster. Hvis du ikke havde noget for mig ville det være underligt at du kun flipper på mig. *betragter ham bare som han går ind på værelset efter sin pistol* Hvis du elsker Tyler så højt så lad være med at være sur på mig over noget vi begge har gjort. Jeg tvinger ikke mine følelser over på nogen som helst. Hvis du var så vild med ham hvorfor har du så ikke opdaget han har sluppet dig? Det lyser ud af ham at han føler sig udnyttet. *er bare ganske rolig at høre på*
*Tyler står bare lammet til stedet og tror faktisk ikke på Loke’s ord lige nu. Føler sig virkelig bare udnyttet og skal hverken være nær Loke eller hans søster lige nu*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Tirs Jul 09, 2013 8:36 am

*Ser vredt på Alex og lader pistolen* Din fucking pussy. Du taler som du er så stor og hellig, Alex. Du knaldede min fucking søster og jeg har fandme ikke tænkt mig at skille Tyler ud. Han gjorde det fandme ikke i min fucking lejlighed for det første og han opføre sig helelr ikke som om det er så skide sjovt. desuden så dopede han ikke min søster med stoffer inden han gjorde det, ligesom dig, din fucking kujon. Og ved du hvad? Jo du gør, du kommer dine følelser hen på mig og forventer, at jeg gør noget ved dem. Du giver sågar mig skylden for det og du kan ikke tage ansvar for dig selv.

*lader ham lade pistolen* Jeg ved godt jeg er en fucking pussy på det her punkt Loke *ser kort efter Gersimi og Tyler inden han vender blikket tilbage mod Loke* Jeg siger bare du kan lade være med at være dejlig. Det er det som har gjort jeg er faldet. Det er alt jeg siger. Seriøst Loke nu stopper du alts. Pull the fucking tricker if that’s what you want. Jeg synes ikke det er sjovt det her. Jeg hader at jeg føler for dig. Jeg hader at jeg kan li dig, men fandme nej om jeg skal fucking flygte denne her gang. Jeg har ikke dopet din søster. Jeg anede ikke at hun var det for det første og for det andet tog hun det selv. Du udnytter min bedste ven for helved og jeg er skide ligeglad. *går hen til Loke så pistolen rammer ens hud og giver ham et kys*

*kigger vredt på ham og kigger efter sin søster og Tyler og er ærlig talt glad for, at de gør da ens søster ikke skal se det her* fuck ja, hvor jeg udnytter din bedsteven, Alex. Selvfølgelig gør jeg det, for Tyler er i modsætning til dig ikke en konstant fucking pussy. Og du tror du er den eneste der hader noget her? Du går rundt som du er den eneste der har de der følelser, but you really ain't you fucking twat. og ja, det kan godt være jeg skal trykke på aftrækkeren, for så slipper jeg i det mindste af med dig, for fuck hvor du pisser mig af konstant! *lader ham gå tæt på og mærker så kysset ind mod ens læber og har lyst til at gengælde det men også trykke på aftrækkeren. Har sin finger derpå, står i nogle sekunder som føles som år, inden man løfter sin hånd med pistolen i og gengælder kysset mens man trykker på aftrækkeren og der høres et skud, som rammer loftet*

Du udnytter han har følelser for dig din skiderik! Du ved jo godt han er pisse vild med dig og jeg er ikek mere fucking pussy end jeg ikke skrider denne her gang for helved og jeg har ikke tænkt mig at gøre det. Jeg ved godt hvad du er værd din fucking gamle mand. Husk dog for helved på jeg kun er 22 for en gangs skyld! *hæver øjenbrynet ved hans ord om at han tydeligt gengælder hans følelser hvilket også er grunden til at man går hen til ham. Mærker godt at Loke ikke gengælder og selvom man er selvsikker er man et øjeblik faktisk en anelse bange for at det her kys bliver det sidste i ens liv. Høre så skuddet mod loftet og kysser Loke med alle sine følelser for at vride pistolen ud af hans hånd og trækker ham indtil sig* Loke din skøre fucking skid. Jeg er vild med dig *hvisker det og kysser ham igen inden Loke når at sige mere for at kysse ham grådigt*

Ja selvfølgelig udnytter jeg dem! Hvad fuck skal jeg ellers gøre, når jeg ikke fucking gengælder dem? Jamen skal jeg sige tillykke til dig fordi du for en gang skyld beviser du har en lille smule nosser, når du for det meste ikke har, huh? Det har jeg fandme ikke fucking tænkt mig. Og hvorfor skal jeg huske på hvor gammel du er? Bare fordi jeg er ældre end dig betyder det ikke at jeg er mere udviklet *ser bare hårdt på ham og ved godt man lige har sagt, at man har følelser for ham og endda meget direkte. Lader sig trække indtil Alex og lader ham da også tage pistolen. Når ikke at svare før man gengælder kysset og lader kysset blive grådigt*

Fordi han er min bedste ven og selvom jeg sikkert ville have udnyttet en andens følelser for mig ville jeg aldrig have gjort det hvis det var en af dine venner for helved Loke. Den eneste grund til Tyler må ligge og rode med det her selv er fordi han er en fyr. Ellers var jeg blevet rasende på dig. Desuden har jeg nosser. Bare ikke når det kommer til følelser for jeg stinker seriøst til dem og jeg ved godt at din alder ikke betyder du er mere udviklet. Du må bare huske på at jeg ikke er specielt meget og slet ikke når det kommer til følelser *ligger godt mærke til Loke bare ser på en og har for en gangs skyld fattet hans ord. Mærker at han gengælder kysset og nusser ham let i nakken. Pokkers til dumme skiderik der har ligeså svært ved følelser som en selv hvilket egentlig på sin egen underlige måde er med til at gøre man vil kæmpe endnu hårdere for ham. Lader sin hånd glide ned af hans ryg for at nusse ham og hiver op i hans skjorte selvom den egentlig kan åbnes foran, men er ret så ivrig lige nu*

Du gik i seng med min fucking søster så du skal nødig tale om hvad jeg gør ved Tyler. Jeg har udnyttet ham længe og det ved du også godt, så what do I care? Han er min elev g han prøvede alligevel så hårdt på at få min opmærksomhed, så hvorfor ikke bare give efter? Og du ved godt, at det også er ikke at have nosser, ikås? Du kan ikke stå ved en skid *mærker hans arm op af sins ryg og lader ham hive op i ens skjorte og tager hans t-shirt af*

Ved jeg godt du har din store fucking twat. Det gør ikke det er fucking ok hvis det er det som du tror. Han er min ven og han troede på du ville kunne elske ham ved at blive ved med at få din opmærksomhed. Er det noget fucking wonder han tror det hjælper når du knepper ham? Og jeg vidste for fuck sake ikke det var din søster. Så havde jeg ikke rørt hende skal du se! Jeg rørte hende fordi hun lignede dig og så var den ikke fucking længere! *hiver skjorten over hans hoved og må derfor bryde kysset kort for så at åbne hans bukser. Den store fucking idiot har gjort en både små vred og bund liderlig. River ham hårdt op af ryggen og ville slet ikke kunne pirre ham da man bare har lyst til ham lige nu*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Ons Jul 10, 2013 9:43 am

Og du kunne ikke tænke dig til, at når jeg præsentere Gersimi at hun nok i det mindste bare er en af mine veninder eller hvad? Så hvis jeg præsentere dig for mine venenr må du godt kneppe dem fordi det ikke er at udnytte dem eller hvad? Og det rager ikke dig hvad Tyler og jeg vi fucking laver, det kan på intet tidspunkt være dit problem bare fordi du er venner med ham. Hvad hvis jeg kneppede din lillebror, huh? Ville du så blive sur? *kigger bare på ham og er ret så bestemt på ham og lader kysset bryde. Lader ham åbne ens bukser og mærker man bliver revet op af ryggen og stønner nydende*

En ting er sikkert. Du skal ikke lave noget med Tyler mere og jeg tror slet ikke han vil se på dig for tiden efter det her. Nej det er ikke mit problem for Tyler er ingen pige. Og min såkaldte lillebror har kæreste på så ham skal du slet ikke røre! *siger det sidste bestemt da man ikke vil have at Blaze skal komme i mere knibe end man allerede har skaffet ham selvom Skylar tilgav det* Jeg ville blive rasende, men du ville også vide at Blaze er min lillebror. Jeg troede bare hun var en veninde. Den eneste grund til det er et problem med Tyler er fordi han er vild med dig, men det går nok over nu *hvisker det ganske blidt da man faktisk ikke ser Tyler som noget problem længere for nu er Loke ens. Får hans bukser af og kyssede ham ned af hans hals. Han rev ham atter hårdt og nød virkelig det her lige nu. Loke skulle aldrig få lov til at slippe ud af hans fucking hænder igen. Koste hvad det ville. Alex var drevet endnu mere sindsyg over sin kærlighed til Loke end han nogensinde havde været over Matti*

Jeg kan ikke være mere ligeglad om han vil se på mig eller ej, kan det overhovedet være mit problem? Og jeg er da ligeglad, men se, ham vil du heller ikke hat jeg er sammen med, vil du vel? Og så du må godt kneppe en af mine veninder fordi der ikke er følelser i det? Det er helt okay, men jeg må ikke kneppe Tyler, jeg gider ikke din dobbeltmorale. Sex er sex, så er det fuldstændig ligegyldigt om der er følelser i det eller ej, det er jo bare sex. Og ja, det går sikkert over *hjælper til med bukserne og stønner ved kyssene på sin hals og mærker igen hans negle bore sig gennem sin ryg og stønner af smerte og holder bare fast i Alex*

Den eneste grund til du ikke måtte kneppe Blaze er fordi han har kæreste på og har det en del værre end Tyler. Ellers ville jeg faktisk være skide ligeglad. Så det er ikke en skid dobbeltmorale. Man skal bare ikke udnytte at folk har følelser for en. Det er alt jeg siger. Og ja sex er sex, men fra nu af har du kun sex med mig you son of a bitch *lytter til hans støn og smiler for sig selv. Mærker hvordan Loke holder fast i en og kan ikke lade være med at smile. Bider ham hårdt i halsen og skubber hans bukser ned for at begynde at bevæge sin hånd over hans lem* Du er min. Forstår du det Loke? *spørg ganske bestemt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Tors Jul 11, 2013 8:13 am

Og du er måske bedre på det punkt eller hvad? Jeg vil vædde med du har udnyttet folk ligeså meget som jeg har udnyttet Tyler og helt sikkert også af samme årsag - men fordi det er din ven, så har man gjort noget forkert. Og hvem har bestemt at jeg kun har sex med dig? Så vidt jeg ved, er vi ikke kærester *mærker et hårdt bid i halsen og lader ens bukser falde ned og mærker hans hånd over sit lem og stønner nydende* hvis du lader være med at bestemme over mig, så kan det overvejes. *siger det ganske flabet*

Ikke af hvad jeg ved af nej. Jeg bestemmer du kun har sex med mig og jo vi er så. Nu er vi. *lytter til hans støn og kan ikke lade være med at smile en smule for sig selv over det* Du har selv lige sagt dine følelser Loke. Nu hænger du på mig *blinker ganske let til ham og overvejer faktisk lidt at lave den ultimative kærlighedserklæring til ham hvis Loke siger de er et par ved at lade idioten tage en for en gangs skyld*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Tors Jul 11, 2013 9:09 am

Hvad er det for en måde, at sige vi er sammen på? Gør det ordentligt, Alex *siger det ganske bestemt og kysser hans læber ganske blidt en enkelt gang* Ja, hvis du gør det ordentligt, så hænger jeg på dig *siger det ganske bestemt endnu en gang og ville gerne kunne styre fordi man ville vide, at det er fordi Alex elsker en*

Jeg har gjort det ordenligt *skær en grimasse da man godt ved at man ikke har og gengælder hans kys. Svare ikke da man bliver bedt igen om at gøre det ordenligt. Forsætter med sin hånd over hans lem. Kysser ham på halsen og gnider sig en smule op af ham ved siden selvom man godt ved det ikke har den helt store effekt* Luk nu røven Loke, vær' min kæreste og fucking tag mig. Gider du? *ved godt det er en underlig måde at sige det på, men har virkelig svært ved det her*

Nej du har ej, Alex *forsætter kysset kort tid og bryder det for at stønne. Bllotter sin hals og mærker Alex gnider sig op af ham og åbner hans bukser, og ved godt han gør det her for at undgå at sige det. Høre hans ord og kigger på ham og nikker lidt* du sku bare spørge *hvisker det mod hans øre og hiver hans boxers af, men vil tænde ham ordentligt først. Bukker sig ned og køre sin tunge over hans spids*

Jo jeg har så *bemærker at han blotter halsen og ved godt at Loke sikkert kan regne en ud lige nu, men har virkelig svært ved det indtil sex-delen er ovre og sådan er det bare. Smiler let da han åbner ens bukser og lader ham. Kan slet ikke lade være med at smile da han nikker ved ens ord* Mmmh.. Om lidt.. Skal liiige *lader ham hive sine boxers af og hiver fast i Loke for at han vil være øverst og mærker hans tunge over sin spids. Lukker sine øjne i og river fat i lagnet mens man stønner svagt* Jeg hader dig seriøst Loke *mumler det på en måde så det er tydeligt man på ingen måde mener det. Man hader bare at man skal sige tingene ordentlig og seriøst elsker ham så højt at man lader ham gøre det her*

*har regnet ham ud og ryster bare en smule på hovedet og ved at Alex har lettere v ed det bagefter. Nikker da han siger om lidt og mærker at Alex hiver fat i ham og er så øverst derefter. Lægger mærke til at han hiver fat i lagerne og smiler af ham. Hører hans ord* nej du gør ej. Du elsker mig *ved godt han ikke mener det og lader sin tunge glide ned langs op af hans lem og op igen*

Jo jeg gør så Loke. Jeg fucking hader dig din røvpuller. Motherfucker. Jeg kan ikke døje dig! *ved godt at det på ingen måde passer og Loke har regnet en ud, men lige nu er man pissed over at man faktisk er forelsket i en og man lader ham gøre det her. Åbner sine åbne igen og tager fat i hans ord* Fucking lille luder unge. Pisse irriterende møg dansker *stønner atter og denne gang en smule højere da Loke virkelig kan ramme alle de rigtige knapper lige nu*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Søn Jul 14, 2013 9:00 am

Ih hvor er du stor i munden i dag, Alex *smiler af ham og forsætter med sit hoved over hans lem efter det man havde sagt det* ja det fint, Alex. *forsætter bare*

Luk nu fucking røven Campell! *han stønnede stadig nydende og kunne slet ikke vride sig fri af denne nydelse selvom han prøvede. Han hadede et sted at hans krop kunne li det, men på den anden side var det også rart når han gerne ville have at Loke skulle tage ham for at bevise sin kærlighed* Loke din lille fucking elev knepper. Jeg hader dig som dagen er lang. Skrid ud af mit fucking liv din små pædofile idiot! Hvor jeg dog ville ønske du var død

Jamen den er skam lukket *forsætter og bevæger sin tunge rundt om hans spids og lytter på hans støn, da han trods alt skal nyde det, ellers vil han ikke. Stopper så og kysser hans læber* du burde virkelig holde kæft, Alex. Og du kan skyde mig med pistolen bagefter *smiler drilsk og kysser hans læber endnu en gang og trænger op i ham*

Det sagde hun fucking også igår! *lukker sine øjne i ganske kort og river ham let i håret bare for ikke at føle sig helt afmagtet. Gengælder hans kys og smiler for sig selv* Jeg skal fandme nok skyde dig din fucking iiiidiii.. *Skubber ham let på brystkassen da man mærker Loke på vej op i en mens han tydeligt lukker kæften på en ed at kysse ham. Gengælder hans kys mens man virkelig forsøger at holde imod da der trods alt ikke er nogen der har taget en længe og man derfor ubevist stritter en smule imod. Får skubbet ham nok væk til at bryde kysset efter Loke er noget helt i bund efter lidt tid* Kræft idiot. Skrid hjem til Danmark. Hop ud foran et tog din møgfisse! *hiver Loke ned til sig ved at ligge sine arme om ham og kysser ham på munden mens man skær en grimasse da det gør en anelse ondt*

Jeg er da ligeglad med hvad hun sagde igår *smiler ganske let til ham og mærker man bliver revet i håret og siger ingenting til det. Forsætter kysset og hører hans ord og griner bare indvendig* jamen så gør du det. Pistolen er alligevel lige derover *smiler bare for sig selv og forsætter kysset og mærker godt han stritter en smule imod og ved godt det ikke er med vilje. Mærker man er helt i bund og stønner nydende. Hører godt hans ord men kigger bare på ham* det fint Alex *lader sig presse ned til ham og gengælder kysset. Ligger mærke til grimasen og vil jo gerne passe på ham*

*er bare glad for han intet siger noget til at man river ham i håret* Ohh.. Just watch me *ved godt man ikke ved og Loke i sidste ende nok vil kalde en nosseløs, men lige på det punkt med at slå Loke ihjel på nuværende tidspunkt der vil man faktisk gerne være nosseløs. Er glad for at han ikke siger noget til man stritter imod da man trods alt virkelig ikke gør det med vilje. Skær en utilfreds grimasse og Lokes ligegyldighed overfor hvad man siger. Ved godt Loke vil passe på en lige nu. Er egentlig bare glad for han kun viser det og intet andet. Nusser ham let på ryggen for at vise man er glad for han passer på en*

Jamen jeg glæder mig allerede Alex. Du kommer bare og skyder mig. I can't fucking wait *hvisker det ind i øret på ham. Vil så ikke sige noget noget til det, da man godt ved at han ikke mener det. Mærker man bliver nusset over ryggen og nyder det ret så meget. Begynder at bevæge sig inde i ham og sukker nydende*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Lør Aug 10, 2013 7:32 am

*Alex vælger ikke at sige mere i den sag da man virkelig bare er pissed på Loke et eller andet sted og blot er skide frusteret over at man er nød til at vise sin kærlighed selvom man også gerne vil det. Stønner ganske lavt da Loke begynder at bevæge sig i en og nusser ham forsat let på ryggen. Kommer dog til at rive ham en smule da man stadig skal vende sig en smule til det at blive taget*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Lør Aug 10, 2013 7:49 am

*mærker man bliver revet en smule og stønner nydende, ved dog godt det næppe er med vilje ved siden af det. Forsætter sine bevægelser inde i ham og kysser ham så en smule ned af halsen. Man vil gerne have at Alex trods alt har en god oplevelse, så man kan få lov til det her igen på et eller andet tidspunkt da man ikke vil tages hele tiden*

*blotter halsen for ham og gemmer sit hoved en smule i hans skulder* Loooke.. du.. du.. Unfair *stønner det en smule højere og nyder det faktisk lige nu. Sikkert fordi Loke passer så godt på en uden at tage ens stolthed og mandighed fra en selvom man ikke har meget lyst til at indrømme hvor godt det er*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Lør Aug 10, 2013 8:15 am

*mærker han gemmer sig mod ens skulder og smiler en smule for sig selv* jeg synes ellers... at jeg er meget fair *Stønner det selv ud fra ens læber og forsætter sine kys ned af hans hals. Vil trods alt gerne passe på Alex, men heller ikke have det skal være mega tydeligt*

*ryster uenigt på hovedet ham. Ved godt at Loke ikke har tænkt sig at være nederst hele tiden, men vil nu stadig forsøge at få ham til at være det i 1 ud af 100 gange siden man virkelig ikke er klar for det. Smiler for sig selv da Loke stønner og kan ikke andet end nyde det endnu mere. Har faktisk ikke helt opdaget at Loke passer på en, men kan godt mærke det et eller andet sted. Bare ikke mere end det er til at holde ud*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Lør Aug 10, 2013 8:32 am

*sætter tempoet en smule op, da det virker som om at han bare har vænnet sig en lille bitte smule til det tempo som der er lige nu. Nyder virkelig bare det, som de har gang i, mens man indimellem stønner nydende*

*river Loke ganske let ned af ryggen, men denne gang for at udvise at man faktisk nyder det. Lukker sine øjne kort i for at nyde det en smule mere og mærker så at Loke sætter tempoet op. Bore kort sine negle i hans ryg. Ikke fordi det gør ondt, men fordi det er godt og man hengiver sig til det som de har gang i*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Lør Aug 10, 2013 9:08 am

*mærker man bliver revet ned af ryggen og lader sin ryg bevæge sig til hans negle. Lukker selv øjnene og nyer det her noget så meget. Mærker at han bore sine negle ind i ens ryg og stønner. Ved godt det er fordi han nyder det* Min Alex, min.. *hvisker det, da man har ejerfornemmelser og Alex nødvendigvis ikke skal høre det*

*høre det godt og smiler for sig selv* ikke.. officielt *stønner det blot for at drille ham en smule da man stadig mangler at spørge ham helt officielt, men da ens parader virkelig er nede lige nu vil man kunne spørge rigtigt når man er kommet*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  JeromeWinther Søn Aug 11, 2013 1:46 am

Hold nu kæft. Lige nu er du min *siger det bestemt og kysser hans læber, mens man forsætter sine bevægelser inde i ham. vil bare have mere, meget mere*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Tirs Aug 13, 2013 3:28 am

Jeg holder kæft når jeg... Vil *gisper let og har ikke lyst til at holde kæft bare fordi Loke siger det. Stønner forsat og river ham ned af ryggen. Nyder det virkelig lige nu og vil selv have mere inden man spørg om de skal være officielle*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  JeromeWinther Fre Aug 16, 2013 4:38 am

Eller bare lige nu, Alex *siger det bestemt, da man mener det. Man ejer Alex. Mærker man bliver kradset ned af ryggen og stønner nydende derved*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Fre Aug 16, 2013 5:14 am

*ryster på hovedet* fuck nej Loke! *river ham atter over ryggen da han virkelig nyder det lige nu* min fucking Loke! *stønner det højt og vil have mere denne ene gang og er sikker på Loke kan mærke man er vild med ham*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 19, 2013 1:00 am

*bevæger sig en smule hurtigere ved hans ord om man er ejet af Alex* heller ikke officielt *hvisker det i øret på ham og kan mærke Alex' følelser*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Man Aug 19, 2013 1:09 am

Luk! *Stønner det da Loke siger det stadig ikke er officielt. Har ikke tænkt sig at spørge mens Loke er godt igang med at tage en, men vil vente til bagefter. Kan mærke at Loke igen sætter tempoet op og har faktisk svært ved at holde til særlig meget mere*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 19, 2013 3:24 am

Mmh *smiler bare til ham og kan godt mærke Alex snart ikke kan mere. Tager fat i hans lem og bevæger sin hånd over det, så de kan komme sammen* kommer *stønner det lidt efter og kommer dybt oppe i ham og stønner nydende i de man kommer*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Man Aug 19, 2013 4:06 am

*smiler en smule da man mærker at Loke tager fat i ens lem og ved det er fordi de skal komme på samme tid. Nikker let til hans ord og bider sig i læben hårdt* Mig.. med.. *stønner ganske lavt og kommer ikke særlig lang tid efter. Gemmer sit hoved ind mod hans skulder da man stadig ikke har den vilde lyst til at indrømme man nød det mens man bore sine negle ind i hans ryg igen* Vær' min Loke. Jeg vil ikke dele dig med nogen *hvisker det ganske lavt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  JeromeWinther Søn Aug 25, 2013 8:47 am

*smiler bredt da de kommer samtidig og nyder det da også helt ekstremt. Trækker sig ud og holder ham indtil sig og mærker hans negle i sin hud og sukker kort. Hører hans ord og smiler* selvfølgelig vil jeg det Alex *kysser hans læber ganske blidt og ligger sit hoved på hans brystkasse* Og du skal ikke dele mig med nogen

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Søn Aug 25, 2013 8:56 am

Sådan for alvor? *ved godt det er dumt at spørge om, men har lige nu behov for at vide at Loke forstår det som man mener det. Gengælder hans kys og mærker hovedet på hans brystkasse. Kan mærke glæden strømme igennem en ved hans sidste ord og smiler bare dumt for sig selv* In your face Tyler *mumler det let for sig selv idet man lidt har ondt af ham, men det lige nu overstråler ens egen lykke*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  JeromeWinther Søn Aug 25, 2013 9:11 am

Mmmmh sådan for alvor *hvisker det indmod hans brystkase og kysser den enkelt gang. Putter sig tættere indtil ham. Er også rigtig glad, men viser det bare ikke da man har det svært ved sådan noget. Høre godt hans ord om Tyler og griner bare kort* vi skal sove Alex

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Søn Aug 25, 2013 9:17 am

*smiler for sig selv og bider en smule i læben da Loke forstod det rigtigt. Mærker hvordan hans ånde kilder en smule fordi han siger det mod ens brystkasse. Ved godt at Loke har svært ved at udvise glæde og er sikker på han er for træt til det lige nu. Høre hans grin over sin kommentar med Tyler* Mmh helt enig. Gider bare ik flytte mig. Ser du. Jeg har sådan en dejlig kæreste liggende der *peger på Lokes pande*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  JeromeWinther Ons Aug 28, 2013 7:31 am

Så kan vi godt sove her *putter sig længere indtil ham og har tydeligvis heller ikke tænkt sig at flytte sig og lukker bare sine øjne i. Har intet imod bare at putte, da man ikke synes det gør en underlegen bare totalt træt* godnat skat *falder i søvn kort tid efter*

//out?

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Admin Ons Aug 28, 2013 7:51 am

Også min tanke. Så er vi også tættere *smiler ved hans ord da han kalder en skat og nikker let* godnat... skat *har af en grund svært ved at få det over sine læber. Falder i søvn da man er sikker på Loke sover*

//out<3

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Alex + Loke (Tyler+Gersimi) Empty Sv: Alex + Loke (Tyler+Gersimi)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum