Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tyler+Loke+Alex

2 deltagere

Go down

Tyler+Loke+Alex Empty Tyler+Loke+Alex

Indlæg  Admin Søn Apr 21, 2013 5:12 am

Så kommer Loke sådan: måske sku man leve i cølibat XD

NEJ LOKE!

Uhm jo?

Nej -.-! *to fyrer i kor*

*glor bare* Uhm jo.

øh nej! *Alex og Tyler jumper Loke med kram*

Uhm jo, det tror jeg nok *bliver krammet og krammer lidt igen* jeg tror det er nok kram nu

*Tyler slikker Loke på halsen* næææh det tror jeg nemlig ikke det er *Alex vender bare øjne af Tyler* lad nu en voksen komme til her

*mærker slikket på halsen og sukker* tror det er fint, Tyler og kigger så på Alex* jeg tror det er fint nu, så kan vi læse om vikinger, lad os gøre det!

VIKINGER! *Tyler hopper rundt i glæde*
*Alex skubber til Loke og bider ham i øret* synes vi skal brænde noget ned. Kat og Damon skal jo ikke overgå os vel?

Ja se, jeg har en masse gamle sten herinde med runeskrift på, dem kan vi læse *peger derhen* senere Alex, vi skal kigge på vikinger. De var seje

uuuh! *er bare glad*
*ryster på hovedet* Så du siger altså en 19 årig tøs og en selvfed unge er mere seje end os? Og her gik jeg lige og troede du var ungdommelig bedstefar

*smiler og finder en sten frem til Tyler* den her siger noget om min navnegud
*ruller med øjnene kort* jamen så må du jo gøre det alene, mens jeg giver Tyler opmærksomhed

*lytter og nikker for sig selv*
så du vil altså heller hænge ud sammen med fyren som har et seriøst crush på dig og være bedstefar end at være ung med mig og finde en fed? Wow Loke

Som du nok husker, så var han far til fenris ulven osv. Men i den her, høre man om, hvordan han blev straffet *forklare det til Tyler*
Han har ikke et crush på mig, for det første. Og for det andet, ja lige nu vil jeg. Så kan det være jeg vil det andet senere, men lige nu får Tyler min opmærksomhed.

*rødmer en smule over Alex's sandhed mens man nikker atter*
øh jo han har. HVordan vil du ellers forklare det der`? *peger på de røde kinder* fint. så ryger jeg mig skæv alene. Kan jo altid finde en villig tøs

han fik gift ned i håret fra en slange blandt andet *fortæller videre og ruller igen øjnene til Alex* han kan ikke lide mig og han er vel genert? Gør du bare, så får han bare min opmærksomhed *hiver Tyler indtil sig og nusser ham i håret* så ved jeg da også, hvem der er interesseret i at høre på mig. Desuden skal jeg ikke ryge i dag, det er dårlig timing

*bider sig let i læben* meget genert endda *gemmer lige det faktum man bare på ingen måde er det og lader sig blevet hevet ind mod Loke og slikker hans hals igen*
nej ok han er tydeligt ikke vild med dig Loke. for det kan man jo ikke og hvorfor er det dårlig timing? Jeg vil gerne lytte. bare ik når han er her *peger på Tyler*

ja se selv han er genert. Han er bare en sød genert dreng *lader sin hånd glide op af hans mave og sukker ved tungen på sin hals* nej han er ikke, forstår ikke hvor du kan se det fra? og jeg betror mig ikke til andre mennesker og kan ikke se hvad der er galt med ham. Han er min elev.

hvorfor fuck sidder han så og ligger op til dig på det groveste?
*sukker over hånden på maven og bider blidt Loke i halsen* og vi prøver igen. Joint og trekant?

Det gør han heller ikke *kigger hårdt på Alex* jeg skal ikke ryge, siger jeg til dig. I dag er ikke nogen god dag *bider sig i læben ved bidet i halsen*

nåååh nej det gør han ikke. Det er sandt. Det kan jeg godt se *ryster på hovedet mens Tyler smiler i fryd over Alex* hvorfor ik? *vender sig om og sætter sig på skødet af Loke og bider ham atter i halsen og stryger ham over brystet*

Det gør han ikke, det har jeg sagt og ti nu stille ellers begynder jeg at tale engelsk med dansk accent blandet med den dialekt jeg har i Danmark og det ønsker du ikke! *bider sig hårdt i læben* jeg betror mig ikke til andre mennesker, siger jeg jo. Men der var en der døde i dag for nogle år siden, lad os bare sige det sådan *sukker nydende og nyder at blive strøget over brystet*

Gør han så jo og jeg er faktisk ligeglad. Så slår jeg bare over i mit indgroet New Yorker accent som man kun har i the hood! *er stolt over at være fra Brookelyn* jamen jeg bliver jo også skæv og så bliver jeg nød til det samme og jeg hader det også
*begynder at løfte op i Lokes trøje og smiler bare hånligt mod Alex*

Og den tror du ikke jeg har, bitch? Min far kommer fra New York og jeg har vokset op med hans dialekt og i modsætning til dig, kan jeg da tale dansk, svensk, norsk, finsk, engelsk, tysk og fucking oldnordisk, så hvis det skal være en konkurrence.. og jeg har ikke tænkt mig at ryge,s å hvis det er det du er her for, så kan du gå. *kigger bare på ham og ruller med øjnene* jeg ryger mig stadig ikke skæv i dag... så Tyler, jeg tror det er fint *griner lidt*

Jeg går på en betingelse. Du indrømmer din elev er forelsket i dig *Tyler ser tiggende på Loke og kysser blidt hans hals og lader hånden glide under hans trøje i stedet for at nusse hans mave*
og fint. Så ryger jeg mig skæv alene og nailer dig anyways Loke

Min elev er ikke forelsket i mig, Alex *kigger på Tyler som ser tiggende på en, blotter halsen let og sukker nydende ved hånden på sin mave* så bliver jeg rumskæv, din idiot *bider sig i læben* så Tyler, jeg tror det er fint. Skal lige have en scotch.

så bliver jeg *smiler for sig selv*
*lader hånden glide en smule længere op og kærtegner den ene nippel*
ik hvis jeg går udenfor og kommer igen. Vi prøver igen. Trekant? *Alex finder en scotch til Loke*

Dit eget loss, men han kan ikke lide mig *bider sig hårdt i læben og skubber Tyler lidt væk* Tyler det er fint nu! Det kan vente det der *ved godt man ikke ligner sig selv i dag og tager imod sin scotch* i kan da selv have sex hvis I har brug for noget *bunder sit glas og rækker det ud mod Alex*

Såååå siger vi det
*lader sig skubbe ned og ser på Loke uforstående for så at blive hevet væk af Alex og smidt ud af rummet* hey smukke hva sker der?

stop nu bare *kigger undskyldende på Tyler og kigger på Alex da han smider ham ud* hey, det behøvede du ikke gøre, og ingenting. Fortæller ikke ting til folk

jo jeg gjorde så *ligger sine arme om Loke og stryger ham over kinden* ved jeg godt. På det punkt minder du om mig, men hvis du siger det så siger jeg selv noget dybt hemmeligt

*mærker stryget over kinden og prøver at skubbe sig selv væk* så skal du sige dit først

har jeg fortalt dig hvorfor jeg hedder Angel og hvorfor min bedste ven hedder Murder? *holder fast lige nu dog ikke særlig hårdt*

Nej det har du ikke fortalt mig *bider sig i læben og kigger op på ham*

Da jeg var 13 år levede vi på gaden og vi overfaldte en hjemløs og slog ham ihjel. Jeg ved ikke helt hvor stolt jeg er af det idag, men vi havde været på gaden i en uges tid. Det vil sige. Det var ham der overfaldte os og ville tage vores mad, men vi lod ham ikke gøre det *ser Loke ind i øjnene*

*kigger ham ind i øjnene og bider sig i læben ved hans ord* det var i det mindste i selvforsvar

men jeg har ikke sagt hvorfor vi boede på gaden. Lig mærke til vores alder *siger det ganske roligt*

Det er rigtig nok. Hvorfor gjorde i det? *ligger sit hoved mod hans skulder*

Ser du. Det er her hemmeligheden ligger. Det er kun os 3 der ved det. Mig, Murder og vores bedsteveninde. Vi blev venner på et børnehjem i Brookelyn. Vi blev smidt ud fordi vi hele tiden lavede ballade og stjæl som bare pokker *synker engang da man virkelig hader at snakke om det og nusser Loke i håret*

*ligger godt mærke til han synker og nusser ham en smule i nakken, mens man lytter* og så holdt I selvfølgelig sammen bagefter.. men hvad skete der så?

*slapper en smule mere af fordi man bliver nusset i nakken* Jamen altså. Vi blev naturligvis sammen og stjæl med arme og ben for at overleve. Vi dannede en bande og Murder og jeg beslaglage en lejlighed i en gammel faldefærdig bygning hvor vi flyttede sammen. Vores veninde flyttede med os

*nusser ham forsat i nakkken og lytter forsat på det han siger* mmh. bander.. men ja?

Ja bander. Vi skulle jo klare os. Tænk på vi er alle kommet fra ingenting og jeg er næstkommanderende. Faktisk er Tyler med i det også og tro mig. han er vild med dig. Jeg kender den lille skid *nusser Loke på ryggen* så hva gemmer du så?

Men du havde venner, som du kunne stole på, så helt ingenting havde du ikke *hvisker det ind i hans øre og bider sig i læben* og det tror jeg ikke på, at han er. Forelsket i mig. *nyder at blive nusset på jorden* har du nogensinde hørt hvordan en 9 mm lyder? Du er amerikaner, så må du næsten.

Rigtigt nok, men vi havde heller ikke andet udover det og selv den dag idag stoler Murder på mig. Selvom det er over 10 år siden. *nusser stadig hans ryg ganske blidt* oh but he is. Just look after it *nikker ganske let* ja da

Se det er så et rigtigt venskab *smiler lidt qf ham og nyder det meget* har ikke tænkt mig at se efter det. Han er min elev *bider sig i læben* hmm.. gider ikke forklare hele min fortid, så du må finde dig I at du ikke kommer til at fatte særlig meeget af det. I en alder af 13 havde jeg allerede prøvet at være stiv - og ja, jeg havde også haft sex på det tidspunkt. Jeg begyndte at lade være med at gå i skole og jeg hang ud med well, det der senere blev til en bande. Det var fucking fedt, det betød druk, hor og hash hver dag. Aarhus er meget fucked... Men man bliver jo ældre..

hva har det med en 9 mm at gøre? *undlader den del med Tyler selvom man ved man har ret* men bander er også godt. Brooklyn siger jeg bare

Åh det kommer *ved godt han undgår det* nej, det er det ikke, for sådan nogen de stikker folk i ryggen, selvom man er noget så gode venner og har været det gennem 5 fucking år, hvor man har stjålet og andet kriminelt og løbet fra politiet med dem, ja kom du til 8210 ku jeg vise dig, en masse ting som jeg har været med til at ødelægge.. men atså.. Derfor man ingen venner skal ha, for de stikker sgu alle sammen i ryggen. Nå, men jeg var ret så skudt i låget.. men ja. Jeg fik en kæreste. Langt hår, grønne øjne... bløde perfektformede læber.. Men bedstevenner er ikke til at stole på.

Det lyder i hvert fald værre end i Brooklyn, men nej det er de ikke. Ikke alle sammen *vil på ingen måde mindes om Matti lige nu. Nok er han ikke ens svaghed mere, men den idiot havde virkelig ikke fortjent en del af ens liv. Lytter forsæt og kysser Loke på panden* fortæl videre

jo de er, alle sammen. Man kan ikke stole på nogen som helst, ikke en gang dem man har været venner med i lang tid *bider sig i læben* ikke en gang dem, som skulle forestille at elske en.. men jeg finder hende i seng med min bedsteven, fucking luder. Præcis som min mor, ikke? finder ud af den fucking skank har gjort det hele tiden, tæsker hende, den fucking so.. det er her 9 mm kommer ind.

skød du hende eller ham? *er ganske rolig og ville godt kunne forstå det faktisk*

Ja hun lever i hvert fald ikke mere og det gør han da i hvert fald heller ikke *siger det køligt*

*stryger Loke over kinden og kysser den let* jeg kan godt forstå dig. Burde jeg også have gjort. Du er faktisk ret sej Loke. Det må jeg indrømme.

*mærker kysset* hmm sej? Næste dag kørte den eneste ven jeg havde tilbage galt, og jeg fandt ud af bagefter, at han havde elsket mig siden.. well yeah.. nærmest fucking altid. Det gjorde mere ondt, end jeg havde slået den fucking ko ihjel *hæver et øjenbryn* hvem sku duha skudt?

Det er jeg så ked af at høre, men nu har du mig *griner en smule for sig selv* Loke jeg har været hitman. Jeg har slået en del ihjel, men jeg burde ha gjort det ved min eks den lille luder

Jeg kunne ikke lide ham igen. Men jeg havde hverken min far eller min mor, fordi jeg var smidt ud hjemme fra og min far boede på et andet kontinent. Men havde det ikke været for ham, var jeg ikke blevet professor. *smiler bare let* det ved jeg godt du har.. men hvad gjorde din eks?

*nikker let forstående til hans ord* så er det jo godt han var der selvom det var et dyrt tab *bider sig i læben* Åhh.. Bare knaldet udenom.. Med sin bedste veninde. Det lille fucking svin. Hvor skulle han dog dø *griner en smule for sig selv* men ok. Murder smed ham ud af banden for noget tid og det er ikke nemt at stå alene når man har været van til at være pusher for en bande. Må han rådne i fred

Jeg behandlede ham aldrig godt, mens han levede. Så er jeg lgieglad med alt det andet, det er den eneste del af mit jeg sådan rigtig kan huske. *sukker kort, da man ikke vise at det gør ondt og tale om, så virker ret kølig* Det er nærmest som at vågne op. og se, at man overhovdet ikke kender sig selv og man bare skal få smidt i hovedet, at man skal holdes nede og vide, man er galt på den konstant. *lytter og nikker en gang i mellem* nej det er det ikke.

Men kommer jeg aldrig til at sige til dig Loke. Jeg kan bedre li at være nær dig som du er *nikker for sig selv og stryger ham over kinden igen inden man hiver ham indtil sig* men altså Loke. Jeg bliver hvor jeg er og det at du har delt noget med mig er stort *ved godt det gør ondt på Loke det her da man kan se det*

*bider sig i læben og lader sig bare trække indtil ham og ligger sit hoved på hans skulder* mmh det har du også med mig *kysser hans skulder* vi burde lukke Tyler ind igen

ved jeg godt Loke. Jeg er også helt stolt af mig selv og hvis du siger det så kan jeg godt hente den lille mide *kysser Loke på panden*

Det er godt du er det og det siger jeg, for han skal ikke bare stå derude *mærker kysset på panden og kigger på ham*

*smiler for sig selv og går ud og henter Tyler som står op af døren med ryggen og dermed falder bagover* oh hey! *udbryder Tyler og griner let over sig selv*
han er dalme dygtig. hvordan er han blevet klog nok til at være din elev?

*kigger på Tyler som vælter og griner lidt* er du okay? *kigger på Alex* han er vel god nok til så meget andet end at holde balancen, I guess

*Tyler nikker let og giver Loke et kram*
Også fair nok. Jeg undrede mig bare en smule. Det er skam alt *griner let for sig selv over Tyler atter prøver*

*giver Tyler et kram igen og nusser ham lidt i håret* Eller også bestod han bare en form for mjød konkurrence inden

*Smiler for sig selv og nikker let til Lokes ord* Nemlig ja, men sir jeg tror jeg har det fint nok *Smiler igen da man godt ved det ikke er vejen frem her i verden*
Ah det kan være. Hvem ved. Det er kun ham der gør det *peger på Tyler* So still no weed?

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tyler+Loke+Alex Empty Sv: Tyler+Loke+Alex

Indlæg  Admin Fre Apr 26, 2013 7:33 am

Ja men man ved aldrig om dit kønne lille hoved har taget skade vel? *nusser ham i håret med et grin* Jeg ved det i hvert fald ikke, men ja, kun Tyler ved det *kigger over på Alex* hmm, opfordre normalt ikke til at ryge når mine elever er til stede

vil du tjekke? *bider sig ganske let i læben og ser på Loke med et smil*
Så se ham som en af mine venner og drop professor delen lidt. Du kan da godt holde på en hemmelighed kan du ikke dude? *griner let mens Tyler nikkede let*
Selvfølgelig dude. Alt kan holdes hemmeligt når der er hash indblandet

Det kan jeg da godt hvis det er *smiler lidt til ham og griner så hjerteligt af ham og lytter på hvad Alex siger* hmm, ja, men nu er jeg jo ikke typen der løber fra, at det er min elev. Men ja, what the fuck. Kan da godt tage en joint

*smiler let og lader Loke se om ens hoved har det fint* Men jeg er stadig hans ven Loke så er det ikke fint nok bare denne ene gang? *Ser en smule spørgende på ham da Loke endelig giver op*
Se sådan skal det lyde og gæt hvem der har det med sig som altid! *fisker sin velkendte metalæske op med smøger og sørme så om der ikke også er en joint* Vil du have æren Loke? *sender ham et kækt smil*

*tjekker om hans hoved nu også har det fint og klapper ham på hovedet* yups det har ikke taget forfærdelig meget skade! *smiler lidt til ham og hører på det han siger* hmm så lad gå da *kigger på Alex og peger på ham, da han pørger hvem der har det med sig* jo *tager fat i jointen og smiler let til Alex. Køre sin lighter hen ad den, inden man tager den i munden og tænder den. Tager et hvæs og holder det godt nede i sine lunger*

ikke forfærdelig meget? Jeg ville ikke være skadet så jeg ikke kan tage dine timer Loke. Historie er alt og når jeg bliver ældre vil jeg læse nordisk mytologi *smiler let da man egentlig bare gerne vil være nær Loke, men på den anden side godt kan li området*
*Smiler for sig selv og lader Loke tage jointen efter man har taget den op af sin æske og ligger den så tilbage i baglommen*

Jamen altså, det er jo ikke fordi du bliver hjerneskadet imorgen, vel? MEn jeg er da glad for at jeg inspirere dig til at læse videre *smiler til ham og klapper ham endnu en gang på hovedet. Tager endnu et hiv inden man rækker jointen ud mod Tyler*

Selvfølgelig gør du det. Du er jo min yndlingsprofessor og jeg har altid elsket historie *nikker let og smiler ved klappet på hovedet. Tager imod jointen og gør det samme som Loke*
*Alex griner bare en smule for sig selv inden han får jointen rakt over til sig af Tyler* This is going to be awesome

Er også kun glad for at undervise nogen som faktisk er interesseret i det jeg har at sige *puster røgen ud og lader bare virkningen indtræffe ganske langsomt* fucking awsuuum

Tror jeg gerne på du er *smiler og nikker mens man selv lader virkningen vente på sig*
helt ekstremt. Pas nu på casanova ik ligger an på dig igen *peger på Tyler og griner en smule inden man selv puster sin røg ud*

hvorfor hev han så tøjet af dig lige før? *hæver det ene øjenbryn og ryster let på hovedet af Loke mens betragter Loke inden virkningen slår ind*
*ligger sine arme om Loke bedre og nusser hans ryg* ved du hvordan vi gør Alex jaloux? *hvisker det blidt ind i Lokes øre*

Fordi han havde lyst? det betyder ikke at han ligger an på mig *kigger bare på ham og griner så lidt, da man ikke kan tage noget seriøst. Mærker Tylers arme om sig og nyeder at blive nusset på ryggen* nej? *er uforstående overfor hvorfor han sku blive jaloux over noget*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tyler+Loke+Alex Empty Sv: Tyler+Loke+Alex

Indlæg  Admin Søn Apr 28, 2013 10:23 pm

Hvis du siger det Loke *griner kun fordi Loke begynder at grine, men mener det skam at Tyler ligger an på Loke*
Vil du gerne have han bliver jaloux? *hvisker det atter ind i hans øre og napper det ganske blidt inden man hiver hans trøje af og kærtegner hans ene nippel ganske blidt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tyler+Loke+Alex Empty Sv: Tyler+Loke+Alex

Indlæg  JeromeWinther Man Apr 29, 2013 4:30 am

Det gør jeg *lytter på hans grin og hører så Tylers hvisken og sukker nydende ved at mærke hånden over hans nippel* det har jeg ikke behov for at gøre *hvisker det tilbage og presser ham så ind mod væggen og bider hans hals*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Tyler+Loke+Alex Empty Sv: Tyler+Loke+Alex

Indlæg  Admin Man Apr 29, 2013 5:39 am

Er du helt sikker på du ikke vil gøre ham det mindste smule jaloux? *hvisker det igen og lader sig presse ned mod gulvet for at blotte sin hals mens Alex ser en smule utilfreds på*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tyler+Loke+Alex Empty Sv: Tyler+Loke+Alex

Indlæg  JeromeWinther Man Apr 29, 2013 6:23 am

Mmmh jeg er helt siker *smiler ganske lidt og forsætter med at bide ham i halsen og kigger nogle få gange diskret hen på Alex*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Tyler+Loke+Alex Empty Sv: Tyler+Loke+Alex

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum