Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Freja/Todd - The first date

Go down

Freja/Todd - The first date Empty Freja/Todd - The first date

Indlæg  JeromeWinther Tirs Jan 14, 2014 11:50 pm

*Tyler havde fundet sin tvilling Todd og havde fundet ham til at være en ganske fin fyr. Da Tyler selv var blevet ret så vild med Gers havde han besluttet at sætte Todd på en date uden at sige med hvem. Det samme havde han med Freja. Han havde sagt til dem de skulle møde op på en café den dag ved en 12-tiden og nu var klokken 11.55. Todd var allerede ankommet og så sig rundt efter Tyler, men i stedet fik han en besked om at skulle møde en pige der ville spørge bartenderen efter Tyler*

*Freja gik i sin egen verden mod den café, som Tyler havde sagt hun skulle tage hen til. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle udover hun skulle møde en eller anden som Tyler nok kendte. Hun trådte ind i caféen og så sig lidt omkring, faktisk også efter Tyler da hun regnede med at han var der for at lede dem lidt på vej og lige fortælle hvem hinanden var selvom Freja langt fra var genert*

*Todd havde fået af vide hvordan Freja så ud og havde også fået et billede af hende på sin mobil. Han vendte sig derfor om efter han havde bestilt en kop kaffe og sig rundt efter pigen. Han var også den eneste der vidste at Tyler ikke ville komme*

*Freja kommer ordentligt ind og kører nogle finger gennem det blonde hår for at rette på det. Kigger rundt og ser sig rundt omkring og kan ikke finde den person som det så er meningen man skal finde og Tyler er der jo som sagt ikke*

*får øje på en pige der lidt ligner den man har billede af på sin mobil og vinker let til hende uden at tænke over at hun for det første er fremmet og man for det andet ligner Tyler en smule*

*Kigger da nogle vinker til en og kan nu man er opmærksom egentlig godt se ligheden mellem ham og Tyler men de kan jo være søskende og går over mod ham med et smil* jamen hej med dig *smiler venligt*

Jaylen: Hej er du Freja? *sender hende et varmt smil* Tyler sagde jeg skulle mødes med en smuk pige der hedder Freja og siden du er den smukkeste her så må det være dig

Jerome: Ja jeg er Freja. Og du er...? *griner lidt over hans vattede scorereblik til sidst, men synes nu det er meget sødt* synes du? *smiler lidt op til ham*

Todd. Tylers tvilling som har fået æren af at møde dig *smiler og nikker let for sig selv* Ja jeg synes. Ellers sagde jeg det ikke *har ik tænkt sig at bruge det som vattet scorereplik, men er egentlig bare høflig*

Ah jamen hyggeligt at møde dig også *smiler og griner lidt* nåh ja, det giver nu ret meget mening men altså.. hvad ved jeg? *ser det lidt som en scorereblik, men er vant til folk kun vil score en*

Jaylen: Jamen det er jo det jeg mener. Så er der noget jeg kan byde frøken? *Får selv sin kaffe stilt på bordet og ser mod Freja igen*

Jerome: *smiler lidt over hvor høflig han er* hmm bare en kop varm kakao ville være fin *kigger op mod ham da man ikke rigtig føler sig gammel nok til at drikke kaffe*

*nikker ganske let og bestiller en kop kakao til hende og betaler også for den da den bliver sat på bordet* så du kender min bror? *Smiler*

tak *tager en tår af sin kakao da den bliver sat foran en og nyder at få noget varmt da det egentlig var ret koldt udenfor* ja, gennem min søster og storebror. er i, i familie?

Så lidt *tager selv en tår af sin kaffe og nikker til hendes spørgsmål* Ja vi er brødre har Tyler fundet ud af for en mdrs tid siden

Ah, jamen det var da noget af en nyhed. Det har han ikke sagt noget om *bider sig lidt i læben* Går du i skole så?

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Todd - The first date Empty Sv: Freja/Todd - The first date

Indlæg  JeromeWinther Ons Jan 15, 2014 1:39 am

Fordi han ville lære mig at kende først tror jeg *sender hende et smil og nikker ganske let* Ja jeg gør. Gør du?

ah. forståeligt nok. Altså jeg har kendt Loke altid, men jeg så ham kun sådan hver femte år på et tidspunkt så.. *smiler og nikker* high school eller college? og ja, det gør jeg.

Hvorfor kun hver 5. år? *ligger hovedet kort let på skrå* College. Er et år yngre end Tyler. Loke det er Tylers professor ik? *vil gerne være helt med her*

Fordi han boede i Danmark i en periode og havde ikke råd. Så var der også noget andet, men det vil far og mor ikke sige. Han har jo så ikke samme mor *smiler lidt* hvordan kan det være, at dig og Tyler ikke har kendt hinanden? Og jo Loke er professor i historie og nordisk mytologi.. han har stor lidenskab til det

Ahh ja ok. så kan jeg godt se. Ved du hvad det andet er? *sender hende et varmt smil og taget en tår af sin kaffe* Fordi vi begge blev anbragt på et børnehjem da vores mor døede og dem der adopterede Tyler var ikke interesseret i os begge så derfor har vi først lige fundet hinanden *Forklarede han roligt da han ikke så nogen skam i det. Det var trods alt en af Tylers veninder* ja siger Tyler altid selvom han ik snakker så meget om ham mere

Jeg tror Loke havde store problemer i Danmark. Han sover i hvert fald med pistol under puden og han er ikke så amerikansk igen, så tror de har været meget store eller også er han bare psykopat *bider sig i læben og griner så lidt* aaah.. ej det er da dumt når der ligesom er et sæt agtigt *smiler op til ham og drikker videre af sin kakao og synes Todd er både venlig og ser godt ud* Tyler kunne også lide Loke.. det har Loke i hvert fald sagt

Eller en blanding måske. Hvem andre end Loke ville nogensinde kunne vide det *kan godt li at høre hende grine, men Freja virker også både sød og så er hun smuk* Jamen det er jo det, men det er der intet at gøre ved nu. Sket er sket og så gælder det bare om at få det bedste ud af livet. Desuden er det hverken min eller Tylers skyld og så må vi prøve at indhente det forsømte *nikker let for sig selv* Har jeg også hørt, men er usikker på om han stadig kan for at være ærlig*

Ja og så måske hans kæreste. Far ved det vist også, men sådan er det jo bare *smiler op til ham og nikker forstående til det han siger. Han har jo ret* mmmh det er også det. Så længe i har glæde af hinanden nu, så er det jo også det, som er vigtigst. *ryster på hovedet* det er han ikke, for han kan lide min storesøster *tager en tår kakao og får lidt skum over sine læber med vilje*

Altså Lokes kæreste? *vil bare være helt med* Jamen det er jo det *nikker enigt med hendes ord* Så han kan ik li Loke længere, men han kan li din søster? *tørre hendes læbe med en finger ganske blidt* Piger er ikke kønne med skæg. Du er kønnere uden

Ja Lokes kæreste. Det er helt okay *smiler da han giver en ret og nikker* ja helt præcist. Men ja han lide min søster *smiler da han tørrer ens læbe og griner lidt over det han siger* synes du? Jeg synes ellers jeg er rimelig ligger med mælkeoverskæg

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Todd - The first date Empty Sv: Freja/Todd - The first date

Indlæg  JeromeWinther Ons Jan 15, 2014 9:37 am

*nikker let da han er med igen* Er du sikker? For er jeg ikke. Sidst han nævnte din søster var han ikke glad for hende af nogen art *tørre sin finger i en serviet* Ja jeg synes. Piger er smukkest uden skæg. Også selvom det er mælkeskæg

Mmmh jeg er hel sikker. Jeg er trods alt en kvinde og vi har en intuition og vi tager sjældent fejl. *smiler bredt og griner lidt af det næste han siger* hmm, jeg er nu lidt uenig, du har tydeligvis ikke set mig med et skæg så altså. Desuden er det en god undskyldning for at røre ved nogen *blinker let til ham*

Det er så sandt nok, så skjuler han det enten eller også ved han ikke hvad der foregår i hans hoved *ryster ganske let på hovedet over Tyler* På ingen måde en undskyldning. Jeg er ikke som min bror Freja *sender hende et varmt smil. Har trods alt på ingen måde nogen intutioner udover maks et kys*

En af delene, men det er Tyler… så hvem ved? Hvis ikke han selv gør det, så kan man jo så kun gætte sig til det *sukker også lidt af ham, men ville jo også gerne ha’ at han skal kunne lide en* har du ikke sex med folk du bare sådan lige møder? *lægger hovedet på skrå da det er mærkeligt*

*nikker ganske let* Ja det er jo det. Og ikke sig det til ham. Så vil han bare sige dig imod om så du har ret eller ej *ryster let på hovedet* Nej aldrig. Jeg kysser ikke engang før efter første date. Jeg vil altid mene det er er at se en kvinde som et objekt og det er det sidste en kvinde er i mit hoved

Jeg har nu heller ikke tænkt mig at sige det til ham. Det ville være dumt og tror ikke Gers kan se en skid af hvad der foregår alligevel *kigger bare mærkeligt på ham* sådan helt seriøst? Vile jeg ikke mene det var. Ikke hvis hun selv vil for hun har jo også en fri vilje og det er ret mandschauvinistisk at fornægte den på det grundlag hun ikke er et objekt, for så bliver hun det bare på en anden måde. Men altså, hvis den anden ikke vil, så er det jo noget andet. *er tydeligvis en Campbell i sin måde at tænke på*

Kan Gers li ham da? *hæver det ene øjenbryn* Jamen jeg mener det er at gøre kvinder til et objekt så jeg kysser kun piger efter første date. Kald mig gammeldags, men sådan er jeg. Jeg vil helst ikke have sex med en pige før jeg har været på mindst 3 dates så hun ved det ikke er hendes krop, men hende jeg går efter hvis det er *nikker let for sig selv*

Det ved jeg ikke om hun kan. Har aldrig spurgt hende og vi er ikke ligefrem på talefod lige for tiden.. så det *bider sig i læben* det er det kun hvis de ikke vil. Og det kan stadig godt være hendes krop man bare vil ha, også selvom man er på date 501.. ren logisk *kigger bare på ham og er helt forundret over, han ikke vil ha’ sex med hende*

Hvorfor dog ikke det om jeg må spørge? *selvom man ik forventer hun forklare hvorfor hun ikke snakker med sin søster. Ryster let på hovedet* Ikke for mig frøken. For mig handler det ligeså meget om at bevare en vis form for gelanthed og jeg ynder virkelig ik at gå i seng med en pige jeg lige har mødt. Ja det kan ligeså godt være hendes krop efter 501 dates, men siden man kan holde så mange dates ud må der også være noget over hendes personlighed

Det er ligemeget. Det skal du ikke bryde dit hoved med mig, som du selv siger. Du kender mig knapt *smiler lidt og smiler da han snakker ret så gammeldags* Fordi det ville gøre hende til et objekt? Det er en mærkelig optik, men du må gerne have dem *har virkelig aldrig prøvet at folk ikke vil ha’ sex med hende og det ikke trak i dem* Kommer an på hvor stort et svin man er. *drikker resten af sin kakao*

Men det er en del af at lære dig, men hvis du ikke vil så er det også fint nok med mig *smiler til hende ved hendes ord om hans holdninger* jeg takker mange gange Freja *ryster let på hovedet* ikke når det er mig

Ja, men så tror jeg du skal kende mig bedre. Ellers virker jeg bare desperat *smiler let til ham og kigger lidt på hans smil. Kan virkelig ikke forstå, hvorfor han i det mindste ikke bare vil kysse hende og det irriterer hende faktisk lidt* Det var da så lidt.. og nej.. *kigger lidt ned i bordet og tegner lidt med sin finger* men hvorfor vil du ikke kysse mig? *udbryder det, ikke højt, men sådan lidt så man godt kan høre det er uvant for hende*

Du kan ikke lyde desperat i mine øre da der altid er en grund til ens handlinger og du skal slet ikke være bange for jeg ændre holdning til om jeg vil i seng med dig grundet du lyder desperat *smiler blot til hende med et varmt smil og betragter hende tegne på bordet. Stryger hende over kinden ganske blidt* Siden det her kan ses som en date så vil nok når vi siger farvel, men ikke før. Freja du skal sætte mere pris på dig selv. Du er en smuk kvinde. Jeg vil gøre mig fortjent til at kysse en smuk kvinde som dig og ikke tage et blot fordi du er smuk

Hmmm det har så intet med det at gøre. Det har slet ikke noget med sex at gøre grunden til vi er uvenner, men jeg lyder desperat når jeg tager den af på dig.. som om jeg ikke har andre at snakke med *lægger godt mærke til det varme smil, men forstår virkelig ikke det her. Mærker strøget over kinden og kan ikke huske, hvornår nogle sidst har behandlet hende pænt, hvilket man egentlig også godt kan lide* Men… og hvorfor skal jeg det? Og jeg er dybt uenig med dig
*ryster let på hovedet* ikke i mine øjne Freja. Det udviser bare at du mener jeg virker som en man kan stole på *stryger hende atter over kinden inden man ligger hånden tilbage på ens kop og tager sidste tår af sin kaffe* Jeg skal gøre mig fortjent til at kysse en smuk kvinde som dig selv og derfor vil jeg vente Freja. Man går ikke bare rundt og kysser med en hver kvinde og smider dem væk igen. Man gør sig fortjent til det og køre heller ik med flere heste på en gang

Sådan kan man jo være så forskellig *bider sig lidt i læben og mærker endnu en gang hans hånd over sin kind og følger den tilbage med øjnene til hans kop og betragter ham drikke det sidste af sin kaffe* Det er stadig bare underligt… og det ville også være mærkeligt bare at kysse folk.. men stadigvæk. Er du også sådan der når du er fuld eller hvad? *griner lidt og synes jo ikke det er forkert, så det er ikke dømmende men venligt ment*

Jeg skal være utrolig fuld for at jeg ikke kan holde mig i skindet ja. En kvinde er for mig noget af det mest guddommelige i verden og hun skal vide hun er det. Jeg har intet behov for at kysse eller ligge an på alle så hvis jeg kysser en pige er det fordi hun er noget værd *smiler ganske varmt til hende og mener det virkelig*

Wow alligevel. Det er ret vildt. Hvad så hvis det bare er en af dine venner og I begge bare sådan lige pludselig får lyst til at lave noget sammen? Gør du det så? *kigger på sin tomme kop* men tak for kakao i hvert fald. Er der noget du gerne vil nu? *smiler venligt til ham*

Jeg får ikke bare sådan lyst til noget Freja. Jeg er van til at holde det inde så meget at lysten bare ikke opstår ud af noget som helst. Jeg har aldrig oplevet bare at få lyst til at give pokker i mine principper på den der måde *ligger mærke til hendes blik og nikker let* Enten en kop mere eller en gå tur måske?

Gør du ikke? Det lyder nærmest som om du prøver at bekæmpe den lyst og det er altså ikke sundt. Men jo lad os da gå en tur… det vil jeg gerne. *rejser sig op og tager sin jakke på igen og venter på ham, så de kan komme ud af døren sammen*

*ryster på hovedet* gjorde jeg i starten, men det er mange år siden Freja. Ikke længere. *rejser sig op og trækker stolen ud for hende for at løfte hendes jakke så hun kan tage den på inden man tager sin egen jakke på. Holder også døren for hende da de skal ud af den*

*lytter på det han siger og bider sig i læben* nå.. det var da altid noget *lader ham hjælpe en og smiler da han holder døren for en, selvom det er en smule mærkeligt* øh.. tak.. *er virkelig ikke vant til det der og synes slet ikke ham og Tyler bure være brødre* dig og Tyler er meget forskellige *mumler det lidt*

Ved jeg godt vi er. Vi er jo også opvokset i hver sin familie. Er sikker på det har haft en indvirkning*

Det er så rigtigt nok *begynder at gå mens de så er derude* Men der for kunne det godt være i også havde nogle ens personlighedstrak. Men det der har nok mere noget med værdier at gøre. Din mor må virkelig ha’ sat sig i respekt hos dig

Har hun også. Dybt endda. Det er min mor *sender hende et varmt smil og nikker igen* men altså sådan er det. Tyler og jeg har også lidt. vi har begge god smag i kvinder

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Todd - The first date Empty Sv: Freja/Todd - The first date

Indlæg  JeromeWinther Tors Jan 16, 2014 9:45 am

Det kan jeg så godt høre *smiler til ham mens man går og nikker lidt* det har I nok. Men så vil du måske også kunne lide min søster, for tvivler på Tyler synes jeg er smuk *smiler igen til ham*

Hvorfor tror du ikke han synes du er smuk? *ligger hovedet kort på skrå da man ikke ville kunne forstå hvis Tyler havde det på den måde da hun er smuk*

Det gør han bare ikke. Tror han syntes det en gang, men mistede interesse *bider sig i læben og kan jo egentlig godt lide Tyler, men synes Todd er sødere end ham*

Betyder ikke han synes du ikke stadig er smuk Freja. Der er forskel på at have interesse i en og mene om de stadig er smukke. Hvis han har mistet interessen for dig er det højst sandsynlig blot fordi han er forelsket i en anden og det må være hans tab ikke at være faldet for dig. På den anden side er det min bonus for så har jeg chancen for at gå på date med dig

Det er det, som det betyder. I mit hoved og jeg kan ikke se andet.. desuden hvordan kan det være en win win for dig, når du hverken vil kysse eller gå i seng med mig? Det kan jeg ikke se, for at gå på date med mig er jo kun lige at sige hej i princippet. Men det jo mine principper og ikke dine *bider sig i læben, mens man går videre, synes som sagt Todd er sød og han er også flot, men kan simpelthen ikke vænne sig til at han er så sød mod hende lige nu*

Er det ikke i mit hoved. Er sikker på han stadig synes du er smuk, men det lyder som om han er gået hen og blevet forelsket i en anden. Det gør ikke dig mindre smuk Freja og det kan være en win win for mig da for mig er date lidt ala det nu og jeg har aldrig sagt jeg ikke vil kysse dig *stopper op og trækker hende indtil sig og giver hende et blidt kys på munden* Du er nød til at lære at nogen er god mod dig og ikke har en dagsorden der hedder at komme i dine bukser Freja. Du er en ung og smuk kvinde og sådan skal du også behandles *stryger hende over kinden og smiler varmt*

Hmm… Mener han jo nok han ikke er og det er mærkeligt at miste interessen bare sådan lige pludselig under alle omstændigheder. Nej men du opfører dig ikke som om du vil kysse mig *stopper op da han gør og lader sig trække indtil ham og føler bare ens ben bliver fejret væk under en. Gengælder kysset og kigger op på ham ved hans ord. Det giver nærmest en lyst til at græde at han bliver ved* men det er det, jeg er vant til at folk vil… og så kan man sige det andet nok så mange gange..

Jeg tror han enten ikke ved det eller fordi han benægter det Freja. Det behøver du slet ikke bryde dit kønne hoved med hvis du spørg mig. Og jeg ved godt hvordan jeg opføre mig, men det betyder ikke at jeg ikke vil *smiler for sig selv da hun gengælder kysset* Men Freja du er mere værd i mine øjne. Det gør dig ikke lykkelig at jeg hopper i seng med dig når jeg bare gerne vil sætte pris på hvor smuk en kvinde du er. Jeg har langt fra tænkt mig at udnytte dig og jeg er en gentleman. Jeg er opvokset i en rig familie og har brugt det meste af mit liv på at spille musik. Jeg er slet ikke som andre fra min generation

Jamen stadigvæk.. og det gør jeg, for jeg hader når folk ikke gider mig mere. Nej det kan jeg jo så se.. men stadigvæk.. skal vi ikke lave noget sjovt? *har bare brug for at lave noget andet end at tale om Tyler og kan slet ikke klare nogen er så venlig. Det er virkelig sjældent man oplever det, men kan jo godt lide det selvom man virker skeptisk* Nej.. det… *ved ikke helt hvad man skal sige, da man virkelig bare er paf* hvad spiller du?

gider han dig slet ikke mere da? *skær en skæv grimasse da det virkelig ikke er pænt af Tyler hvis han på ingen måde gider Freja da hun virker sød og skøn* Jo selvfølgelig. Har du nogen idéer? *smiler varmt til hende og kan godt mærke hun slet ikke er van til nogen er så sød ved hende, men man egentlig bare er sådan overfor alle* Klaver

Det ved jeg ikke.. det føles ikke sådan *skær selv en skæv grimasse i det man siger det og er rent faktisk ikke hel sikker på, hvad det er som sker med Tyler andet end det virker til han kan lide Gers* hmm.. vi kunne tage i byen? Eller vi kunne gå hen i parken og lege på legepladsen.. eller klatre i træer *tænker bare højt og nikker til det han siger* det må du lære mig en dag. Har jeg altid gerne ville kunne

Jeg vil gerne på legepladsen eller i byen med dig frøken. Det lyder som gode forslag *smiler varmt og nikker ganske let* vil jeg med glæde gøre Freja. Det er helt klart en aftale fra min side af og jeg er en mand der holder mine løfter

Hmm.. lad os tage byen og legepladsen senere… så er der heller ikke så mange mennesker *tager hans hånd og går ind på det nærmeste diskotek man finder* det vil jeg glæde mig til så *bestiller noget at drikke til dem begge og tager en tår af sit da det bliver serveret for dem*

Det er en aftale *lader hende tage sin hånd og følger med hende mod diskoteket* Også mig *smiler til hende og betaler da hun har bestilt da man ikke kan lade være. Tager selv en tår og ved man kan benytte det her til at vise at man faktisk ikke går i seng med nogen bare fordi man er fuld*

Det er jeg glad for *tager endnu en gang en tår og kigger lidt på ham da han betaler* du behøver altså ikke betale for det hele bare lige så at du ved det *smiler til ham og tror skam også på ham, når han siger at han ikke går i seng med nogen med mindre han er meget meget fuld og har ikke tænkt sig at drikke ham så stiv alligevel. Der går dog ikke længe før man selv har drukket nok til at være beruset*

Jeg ved det. Kald det en form for dårlig vane Freja *siger det med et smil da man faktisk har svært ved ikke at være så gelant overfor hende. Drikker selv en tår mere og da hun er beruset er man kun selv påvirket mest af alt fordi man trods alt er en fyr og der skal mere til*

Det kalder jeg det også.. jeg har mine egne penge og du har allerede givet en gang i dag.. nu to *synes det sødt af ham, men vil også gerne give noget igen. Møder en af sine bekendte som har nogle piller og tager en af dem og ligger på tungen* skal du også ha’ Todd? *griner lidt*

Jamen jeg kan ikke gøre for det Freja. Det er lidt som en kronisk sygdom der ligger dybt i mig må du forstå *skær en grimasse ved hendes spørgsmål* Nej ellers tak.. Jeg har det ligeså fint

Det kan jeg forstå, måske har du brug for hjælp til den. Kan godt finde en læge som kan hjælpe dig *blinker ganske let til ham og sluger så sin pille* det er ellers ret så sjovt Todd.. men hvis du ikke vil skal du i den grad heller ikke tvinges

tror ikke en læge kan få mig af med den slags for at være ærlig *sender hende et smil og lader hende sluge pillen selvom man ikke er spor glad for det* Ellers tak. Jeg har det ligeså fint. Jeg ser ingen grund til at ødelægge kroppen med det

*bliver lidt utålmodig da han bare ikke flirter igen og synes virkelig det er underligt* jeg tvinger dig jo heller ikke til det. Men drak noget mere *køber noget til ham og betaler da også for det, da han ikke selv skal betale. Lægger mærke til der er en fyr som stirre på en og begynder at flirte lidt med ham da pillen virker, da man trods alt er blevet utålmodig*

*flirter skam også tilbage på sin egen galente måde og finder hurtigt ud af at Freja ikke kan mærke det da hun begynder at ligge an på en anden. Tager en stor tår af det glas hun har bestilt til en og tager fat i Frejas håndled for at hive hende væk fra fyren og kysser hende dybt på munden*

*opdager det ikke rigtigt da der ikke er noget kropsprog og gå ud fra eller en bestemt tone i hans stemme og kan derfor ikke se det. Mærker en hånd om sit håndled og lader sig hive væk. Gengælder dybt kysset og ligger sine arme om hans nakke for at nusse blidt i den. Ved ikke rigtig hvad der lige skete men nyder bare det her lige nu*

*mærker hendes arme om sin hals og nusser hende blidt på ryggen mens man stadig kysser hende. Føler trods alt hun er hans date for aften og vil derfor ikke dele hende med nogen som helst og da slet ikke en eller anden stiv fyr der sikkert ikke ville kunne respektere hende af nogen art. Lukker sine øjne i for at nyde det mere*

*holder sine arme om hans hals og nusser ham forsat. Kan godt følge hans tankegang for hun havde helt sikkert gjort det samme. Nyder at blive nusset på ryggen og lader kysset forsætte og lader sine øjne glide i og nyder det helt vildt. Lægger ikke mærke til om ham den stive fyr man flirtede med holder øje med dem eller ej, men er også ret ligeglad*

*bryder kysset efter noget tid for at stryge hende over kinden* selvom jeg ik tager piller er du stadig min aften Freja. *siger det ganske blidt dog højt nok til at hun kan høre det og lader hende virkelig ikke få et valg lige nu*

*griner lidt* ja det kan jeg se at jeg er *nusser ham på brystkassen og vælger bare at hive fat i hans hånd* vi skal danse kom! *griner lidt og hiver i ham igen og begynder og danse da man trods alt sagde man ville have det sjovt*

Godt Freja. Så ingen snaverier med andre *blinker let til hende da man trods alt er beruset. Lader sig hive med ud på dansegulvet og danser med hende og more sig faktisk lige nu*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Todd - The first date Empty Sv: Freja/Todd - The first date

Indlæg  JeromeWinther Tors Jan 16, 2014 9:46 am

Nej nej, men så skal du jo også sørge for at holde på mig *blinker til ham og griner lidt. Danser videre og danser ikke decideret op af ham eller noget som helst, men faktisk bare helt normalt for en gangs skyld og synes det her er ret så sjovt*

Skal jeg nok Freja. JEg havde jo nær betalt dyrt for ikke at gøre det jo *more sig nu også og er faktisk glad for at Freja respektere ens valg. More sig også med at danse med hende og udviser virkelig overfor alle hun er hans selvom de ikke danser helt tæt*

Det kan jeg godt fornemme at du er mand for *blinker igen til ham og kan godt se at han more sig lige nu, hvilket man da bare er glad for. Tager fat i hans hånd igen da sangen er slut og hiver sig selv indtil ham* til næste sang kan vi godt danse let tættere hvis du vil *hvisker det ind i hans øre og ligger sine arme om ham*

*nikker let da man er det. Vil trods alt ikke dele Freja for den aften da hun er hans lige nu. Mærker hun hiver ham indtil síg og lader hende gør det. Nikker let til at man godt kan danse tættere og ligger sine arme om hendes hofter. Kan trods alt godt danse tæt uden det føre til noget*

*kan jo godt fornemme at han ikke vil dele og ville så i princippet heller ikke selv bryde sig om at sku dele sin date med nogen. Danser så tæt med ham indtil sangen er slut og synes også det var sjovt* kan være vi skal have hos noget at drikke nu *smiler let da det trods gav en tørst og havde det også meget sjov med det* og så kan vi tage hen på legepladsen

*nyder tydeligt at danse med hende og har intet mod at danse så tæt med hende da hun er en smuk pige* drikkelse er godt *nikker med et smil og trække hende med op til baren og bestiller 4 shots til dem hver hvilket gør en mere beruset og nikker til de skal på legepladsen* hell yeah! så skal jeg ikke dele kys med nogen *griner og hiver hende med udenfor*

*smiler da han siger drikkelse er godt* ja fucking altid! *griner og bestiller nogle øl til turen, og bunder de 2 shots som er hendes sammen med ham og bliver da også mere beruset. Rækker ham en øl da han siger han ikke skal dele køs med nogen* nej selvfølgelig ikke! *griner og tager hans hånd og går mod legepladsen* det her bliver sjovt

præcis! *tager øllen og smiler varmt til hende for at begynde at gå* seriøst Freja du er jo fucked *griner let og nyder det tydeligt. siger det da de er kommet udenfor* Jeg kunne ikke være mere enig *griner bare mens man går da man trods alt er mere påvirket og tager en tår af sin øl*

*griner af ham og tager en stor tår af sin øl og nikker* mmmh det ved jeg sgu da godt jeg er… men du kan li det, kan du! *griner igen og smiler da han siger han er enig* så er vi her! *siger det da de er der og drikker resten af sin øl og sætter den i sandet. Kysser hans læber inden hun giver slip og kigger hen mod gyngen* den der kommer først til gyngen, skal gynges af den der kommer til sidst! *skynder sig at løbe*

Det siger jeg heller ikke jeg ikke kan. Gør jeg? *griner ganske let. Ser hvor de er og smiler for sig selv* Cool nok *drikker selv resten af sin øl og gengælder hendes kys. Sætter selv sin flaske og sætter i løb. Lader dog hende vinde selvom det kn er på et hængende hår* damn! *griner og begynder at skubbe hende*

Nej det gør du ikke, jeg konkluderer det bare for dig *griner også og elsker virkelig at være ved legepladser* ja da *ved godt han sikkert lader hende, men nyder det. Sætter sig på gyngen og griner, da han begynder at gynge hende. Spreder sine arme så man holder fast med armhullerne nærmest, så man nærmest flyver* Jeg flyver, Todd! *er ret så begejstret*

Jamen godt så *Griner bare og synes det her er sjovt* Nu flyver du ikke væk uden mig vel Freja? Så bliver jeg ked af det at du ved det *Griner let, men det er dog mest af alt fordi man er beruset selvom man har en connection med Freja man aldrig har oplevet før og vil gerne vide mere om hende*

Ja da *griner da man flyver og hører godt hvad han siger* det kunne jeg aldrig nogensinde finde på Todd! Så ond er jeg altså heller ikke at du ved det *griner og lader gyngen sænke farten, til man er helet nede på jorden igen. Føler så også man har en connection med Todd. Rejser sig op og skubber ham ned på gyngen og sætter sig på ham så godt man nu kan det* nu er vi her sammen *kysser hans pande*

Godt for ellers så finder jeg din bror og klager over hans søster smutter fra mig før jeg kan nå at lære hende at kende *griner en smule og lader sig skubbe ned på gyngen. Ligger sine arme om hende og nikker med et varmt smil* så kan vi flyve væk sammen Freja *nusser hende i nakken for at få hendes hoved ned så man kan kysse hende igen*

Finder du ligefrem Loke? Hmm, det ville jeg være ked af for så får jeg altså skæld ud og det magter jeg jo hat *griner og mærker hans arme om en og nyder det* mmmh vi kan flyve langt væk sammen *hvisker det ind mod hans øre og nyder at blive nusset i nakken. Flytter sit hoved ned til ham og kysser ham dybt på munden og lukker øjnene med det samme*

Ja jeg vil så og så må du jo bare lære ikke at blive væk fra mig *nikker ganske let bestemt til sine egne ord* hvor skal vi så flyve hen smukke? *gengælder hendes kys og lukker selv sine øjne for at nyde det inderligt*

Mmmh det skal jeg også nok lære altså… *griner let og smiler da han bare nikker bestemt* hmm til et sted langt, langt, langt væk og måske hele verden rundt *forsætter kysset og køre sine hænder ned af hans ryg og sukker nydende i kysset da det er skønt*

Det godt Freja *griner let af hende, men mener det ikke spor ondt* uhh det vil jeg gerne faktisk. Det kunne være ret så fedt og hyggeligt på samme tid! *nyder også kysset og kommer også med små lyde af nydelse. Nusser hende blidt på lænden da det her er godt og man lige nu føler sig heldig over at have mødt hende*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Todd - The first date Empty Sv: Freja/Todd - The first date

Indlæg  JeromeWinther Søn Jan 19, 2014 8:33 am

Mmmh det ved jeg godt det er *griner lidt og ved godt han ikke mener det ondt* ja ikås? Det kunne være lidt ligesom med Aladdin og alt det der! *griner og hører godt hans nydelseslyde i kysset. Lader det forsætte og nyder at blive nusset på lænden og er glad for hans selskab. Nusser ham i håret og lader kysset blive en smule dybere*

Godt *griner lidt af det næste hun siger og nikker ganske let for sig selv til det kunne være sådan* jamen kan vi da godt sige Freja. *følger hende da kysset bliver dybere og mærker godt hun nusser ham i håret. Nyder det også virkelig nu og er stadig væk i at det føles som om man har kendt hende længere end man faktisk har*

Mmmh *tænker kort på at det faktisk kunne være meget sjovt at gyngeflyve hele verden rundt* jamen så er det altså også en aftale nu *smiler bredt og lader kysset forsætte. Nusser ham forsat i håret og føler godt nok også man har kendt ham en smule længere end man endelig har. Lader sin tunge glide over hans læber, da man gerne vil forsætte kysset*

Ja det er så *sukker lavt nydende da det er dejligt at blive nusset i håret på den her måde og lader sin mund åbne for hende. Lader sin tunge finde hendes og lader den glide rundt om hendes for at lege en leg. Nusser hende forsæt på lænden og holder kysset lidt tid før man bryder det da man er nød til at have vejret og sender hende et varmt smil* Jeg sagde jo jeg gerne ville kysse dig

Så skal du også overholde den Todd! *hører godt hans lave suk i nydelse og lader sin hånd glide ned af hans nakke og ned over hans ryg. Lader sin tunge mødes med hans og lader sin lege med hans og sukker også nydende i det kys og ved at blive nusset på lænden. Holder også kysset og flytter hovedet væk for at trække vejret og nikker* mmmh det kan jeg fornemme.. to sekunder *rejser sig op for at hente nogle flere af de øl man købte og giver en til ham, og sætter sig på hans skød igen* jeg blev helt tørstig

selvfølgelig Freja. Du kan trygt stole på mig *lader kysset bryde da man trods alt selv har brudt det* Godt smukke *nikker let til hendes to sekunder og ser efter hende inden man tager imod øllen* det var også en god tanke smuke

Mmmh det er jeg glad for *smiler bredt til ham og nikker* jeg synes også det var en ret så god tanke *tager en tår af sin øl for at få stillet sin tørst og nusser ham i håret derefter. Er sådan på det punkt, hvor man ikke skal have mere af drikke, men er så også ret høj samtidig*

Var det bestemt også *tager selv en tår af flasken og nyder at blive nusset i håret* Tror du egentlig snart du skal have mere når du også har rørt andet end alkohol?

Ja ikke? *griner og nikker* jo jeg skal snart ikke hav mere, men du skal jo heller ikke blive ædru vel Todd? *smiler til ham og nusser forsat hans hår og betragter ham lidt, og tager endnu en tår af sin øl*

For der sker jo noget ved jeg er fuld? *griner let af hende og ryster på hovedet* Jeg bliver ik bare sådan lige ædru Freja. Vi er jo udenfor *tager selv en tår af sin øl og smiler varmt til hende*

Det er jo ikke det jeg siger altså *griner lidt og smiler lidt* nej det ved jeg godt, men det er godt at holde det ved lige *kysser ham på næsen og stiller sin øl i sandet*

Nej jeg ved det. Jeg kan bare godt li at drille dig *glimt i øjet og nikker let enigt med hendes ord* Ja det er nemlig. Ingen grund til at blive ædru lige med det første nej *griner let da hun kysser ens næse for at rynke let på den inden drikker sin øl ud og sætter den ved siden af hendes*

Du er også bare en ond ond mand, som burde straffes Todd! *griner let og ser godt glimtet i øjet og kan se at han godt vil flirte nu, da der er kropssprog* nej lige præcis! Det ville jo bare være trist *griner let og smiler da han rynker på næsen. Lader ham drikke øllen ud og nusser ham på hagen*

Hvorfor er jeg nu ond? *griner let og ryster på hovedet af hende* Ja det ville nemlig. Jeg kan godt li at være fuld bare en gang i mellem. Det er så hyggeligt *mærker nusset på hagen og ryster let på hovedet af hende* For satan Freja. Er min hage hyggelig? *Griner*

Fordi du driller mig hele tiden og så er du altså ond Todd *griner og nikker bestemt for at understrege det* det er også fucking dejligt bare ikke at skulle tænke hele tiden *griner over hans spørgsmål* ja, det synes jeg faktisk at den er.. jeg ku den altså godt *griner*

Hele tiden og hele tiden. Det passer vist ikke helt Freja *glimt i øjet og griner så en smule* Ja det er så også det. Det er faktisk skønt til tider. *griner bare endnu mere af hende* kunne en hage? Ej come on. Nu er du jo bare skør

Jo altså hele tiden Todd! Jeg får min bror til at komme efter dig gør jeg altså! *griner lidt og ser godt glimtet i øjet og er bare glad for det* mmmh det er det nemlig! Du må da godt komme med mig ud og drikke, hvis du vil *smiler bredt og griner* ja, jeg kunne godt din hage. Jamen jamen, du vil jo ikke vel, så jeg gør det bare med din hage *griner*

Avs. Så er jeg på røven så vidt jeg kan forstå på Tyler *griner dog lidt af det* Jamen vil jeg gerne en anden gang. Bare jeg ikke skal tage det der lort du selv tager. Det gør jeg ikke forstår du *griner af hende* nej jeg vil ikke før om 2 dates så du må jo bare aftale flere dates med mig Freja. Du lyder virkelig needy lige nu

Det er du også. Han kan være rigtig, rigtig farlig altså! *griner også og betragter ham lidt* det behøver du heller ikke. Som sagt så spurgte jeg om du ville have, jeg tvang dig ikke til det eller noget som helst *griner lidt da han mener man er needy* nej det ved jeg godt du ikke gør og kan vi godt finde ud af. Det er jeg også, ret så meget. Det går dog nok

Ja siger Tyler godt nok, men jeg er ik så ond at jeg tror han vil gøre mig noget. Godt for kommer aldrig til at ske *nikker ganske let* Åhh Freja da. Det er noget skidt. Du må prøve se om du klare den så. *stryger hende over kinden*

Hmm det kan godt være, hvis jeg får lagt nogle gode ord ind Todd. Så ved man aldrig hvad ham der Loke kan finde på.. så tag Tylers advarsel seriøs *griner og mærker strøget over kinden og smiler* det tror jeg godt jeg kan.. måske. Ellers må vi bare gå hver til sit og kalde det en date

Gør jeg skam også Freja, men nu er jeg ikke Tyler. Jeg er Todd og jeg er uden at være alt for selvglad end del sødere end han er. *nikker ganske let til hendes ord* Jeg kalder det allerede en date Freja. ellers havde jeg ikke kunne kysse dig heller

Det ved jeg godt og du er meget sødere end han er.. rigtig meget.. men altså stadigvæk *griner lidt og bider sig i læben* jeg mener hvis jeg ikke kan holde det ud, må vi jo bare tage hjem

Det er jeg da glad for du synes Freja. Jeg kan godt li at være sødere end Tyler selvom jeg holder af min bror *griner selv, men mest fordi man er beruset* ahh ja på den måde

Det kan jeg godt forstå. Du er også pænere end Tyler, hvis du gerne vil have det at vide også *lytter på han griner og smiler lidt. Kysser ham blidt på munden* så må du nok hellere følge mig hjem

Er jeg? *ligger hovedet kort på skrå. Gengælder hendes kys igen og nikker let* det vil jeg meget gerne Freja *lader hende rejse sig og tager hendes hånd så hun kan føre an*

Mmmh det er du i hvert fald *lader kysset bryde og lader ham tage ens hånd* du må også godt komme med ind hvis du vil.. jeg tror jeg er ret alene, når jeg kommer hjem og jeg bryder mig ikke så meget om det. Og du må også godt sove ved siden af mig… hvis du ikke vil hjem

Jamen jeg vil gerne sove ved siden af dig Freja *smiler og nikker let da man sagtens kan det da Freja ikke skal følge sig ensom* Det lyder hyggeligt nok må jeg indrømme *nikker let og holder godt fast i hendes hånd uden at klemme den*

Det er jeg glad for *smiler bredt og ville føle sig ensom, da ens mor er på hospitalet og ens far ligesom også er der* hvad lyder hyggeligt? *mærker godt han har godt fat og låser døren op og sådan, da de er hjemme. Går ind på sit værelse og kysser hans kind*

Du skal ikke føle dig ensom Freja. Det er helt sikkert *nikker let bestemt for sig selv da man faktisk mener det* At sove hos dig ved siden af dig i din seng lyder hyggeligt *smiler varmt til hende. Ved godt man holder fast, men har også en idé om at Freja er ensom og vil have at hun ikke skal føle sig sådan. Smiler ved kindskysset og ser sig omkring* her er hyggeligt

Det gør jeg ikke, hvis du bare er der *smiler lidt da han siger det lyder hyggeligt* aaah nåh.. ja det håber jeg da det bliver *er ret ensom derhjemme da Gers ikke bor der mere og ikke har gjort det noget tid. Faren er aldrig hjemme og så stinker her af hospital og medicin når moren har været der* Synes du? *smiler lidt og bider sig i læben*

Nej det var jo det jeg tænkte. Vi kan ikke have du føler dig ensom Freja *smiler varmt til hende og går stadig med hende. Nikker let* jeg ville ikke sige noget som jeg ikke mente har jeg jo sagt.

Hvor er du sød *smiler lidt* nej det er så rigtig nok. Hvis du er sulten kan vi godt finde noget mad for resten. Jeg tror vi har pommes frites et eller andet sted *begynder at tage sit tøj af da man vil ha noget mere afslappende på og er ret ligeglad med at han kan se på*

det ville være skønt *nikker ganske let i mens* Uh det ville være dejligt *betragter hende faktisk ikke skifte, men begynder at se på lejligheden i stedet for da man ikke vil kigge på mest af alt fordi man bare er en gentleman*

Så finder vi en film og spiser noget mad *lagde godt mærke til han ikke kiggede. Går ud og laver pommes frites til dem og tager to tallerkner og sætter ind på værelset og hvad de ellers skal ha’ til* så er der mad *lader ham vælge en film*

lyder som en virkelig god afslutning på en skøn aften og dag *nikker let for sig selv. Går efter hende da hun er færdig og følger hende efter ind på værelset. Finder en film da hun har vist hvor de er henne og sætter den på for hende og finder hendes fjernbetjeninger* så

Mmmh det synes jeg også *smiler til ham og smiler over han gider at sætte den på også og laver et hyggehjørne til dem i sengen. Hælder op på hans tallerken og giver ham den. Tager noget bagefter. Sætter tallerkenen da man er færdig og putter sig indtil ham. Kysser hans læber og er ret ligeglad med filmen, vil bare gerne kysse og putte*

*smiler da hun laver et hyggehjørne til dem og sætter sig ned da man har sæt filmen på. Spiser selv og ligger sin ene arm omkring hende for at putte med hende. Gengælder hendes kys blidt og hygger sig virkelig lige nu* er det egentlig ikke rart det her?

*mærker hans arm rundt om sig og putter sig helt indtil ham. Smiler da han gengælder ens kys og nikker* jo meget *kysser endnu en gang hans læber og nusser ham på ryggen* det dejligt ikke at være alene også

Bare du hygger dig og ikke føler dig ensom Freja så er jeg glad *nusser hende ned af siden og nyder at sidde sådan her med hende og hun faktisk ik virker til at have noget større behov for sex end hun kan undertrygge det for ens selskab*

Det gør jeg og det gør jeg ikke. Der er jo selskab *nyder at blive nusset ned af siden og skal virkelig også holde sig igen for ikke at jump ham, og vil jo også hellere ha’ at han er der og putter sammen med en og at han går fordi man er liderlig. Nusser hans brystkasse og kysser ham endnu en gang*

Jamen det er jo det *er nu også glad for at hun heller vil have en at putte med og have selskab end en eller anden random idiot der glemmer hendes navn dagen efter. Mærker nusset over brystkassen og gengælder atter hendes kys. Har trods alt også valgt en film man har set før da han regnede med de skulle nusse og kysse. Nusser hende blidt på lænden*

Mmmh *putter sig tættere indtil ham da han for det første er dejlig varm og for det andet er rar at være sammen med. Forsætter kysset og har sjovt nok også set filmen før, da man ligesom ejer den. Mærker han nusser hendes lænd og sukker nydende i kysset*

*bryder kysset efter noget tid for at se ham ind i øjnene* det er virkelig den bedste aften for mig i lang tid det her

*kigger op på ham og smiler lidt* det er det også for mig.. tak fordi du ville være her *kysser hans kind og putter sig oven på ham*

Skulle det være en anden gang smukke? *smiler varmt til hende og nusser hende i håret inden man gaber let da man faktisk er ved at være en anelse træt*

Det kan vi godt finde ud af *ser godt han gaber og rejser sig op og går ud og finder noget han kan sove i* her *giver det til ham og gør sengen klar. Lægger sig ned og lægger sig indtil ham da han bliver klar til det*

Lyder godt *smiler til hende og griber t-shirten og tager den på og er ligeglad med om hun kigger selvom man helst ser at hun ikke gør. Ligger sig ned ved siden af hende og nusser hende igennem håret*

Ja ikke? *smiler til ham og ser ikke mens han skifter da man godt kunne regne ud at han nok ikke var så meget til man kiggede. Regnede jo også med han ikke ville lægge med bar overkrop og derfor fandt en t-shirt. Hiver dynen op over dem og nyder at blive nusset i håret. Falder i søvn ikke længe efter* //Out?

*nikker ganske let. ville normalt ligge med bar overkrop, men vil gerne holde tingene skjult så hun ikke bare bliver fristet og såret over noget hun ikke får. Falder selv i søvn ikke længe efter og har virkelig bare nydt det her* //out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Freja/Todd - The first date Empty Sv: Freja/Todd - The first date

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum