Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skye/Tate - Not Just A Normal Date After All

Go down

Skye/Tate - Not Just A Normal Date After All  Empty Skye/Tate - Not Just A Normal Date After All

Indlæg  JeromeWinther Lør Aug 13, 2016 8:18 am

Tate vidste godt han var gået en smule overboard med det hele, men for det første skulle det være nu det skulle være nu og for det andet så var Skye ved at være kendt og derfor skulle han vise hende at han stadig var hende ganske værdig selvom det ikke lige fremme var penge hun gik allermest op i og det var han også godt klar over. Han mødte derfor op på hendes dørtrin iført habitjakke blot fordi han kunne og havde da også sat sit hår som han plejede at gøre det. Han havde en buketblomster i sin ene hånd og havde pænt gemt sin lille æske med en halskæde i sin lomme. Det var ved at være 19 om aften, men det gjorde ikke noget de fik lidt sen aftensmad for det var trods alt storslået. Han vidste også godt hvor de skulle hen og han havde da også planlagt at dette ikke bare skulle være en normal date som dem de havde været på de sidste mange gange. Tate havde egentlig været over Lucien længe, men han ville være sikker på Skye ikke kom i klemme når hun trods alt havde haft et par singler der skulle udgives ikke længe efter hans brud med Lucien og derfor kunne han ikke bare bede hende om at blive kærester for så ville hun få dårlig omtale og han måtte vide det af alle da han trods alt passede deres hjemmeside og lagde en masse fede ting ud til deres fans selvom det langt fra var hans eneste arbejde. Han glædede sig virkelig til at tage røven på hende og overraske hende på alle de måder han kunne komme til det.


Skye var i gang med at gøre sig klar. Hun havde været i bad, barberet ben og haft skønhedsprodukter i hovedet og på resten af sin krop for at kunne blive pæn. Hun gjorde altid meget ud af sig selv, når hun skulle på date med Tate, også selvom hun var begyndt at føle det var en smule nytteløst. Hun havde iført sig en sort cocktail kjole, der sad tæt ind mod hendes krop. Der var tyl i bunden som gik hende til omkring hendes knæ. Kjolen havde en sweetheart neckline uden at afsløre for meget barm, derudover havde hun nylonstrømpebukser på og sort undertøj, så det hele matchede. Hun var iført et par røde stiletter, mens hendes make up var ganske naturlig, da hun mente tøjet talte for sig selv. Hun havde en stofhalskæde i sort rundt om sin hals med røde perler i midten af bordringerne. Hendes lange hår sad oppe med en knold og fletninger i hver sin side. Skye var normalt ikke tøset, men hun kunne godt lide at stadse sig ud og føle sig pæn. Hun havde derudover en taske til sine ting, mest af alt fordi sådan nogle forbandede kjoler aldrig havde lommer. Da hun hørte han ankom og gik ud mod døren og smilede, da hun åbnede. "Hej Tate" sagde hun og så han havde habit på og smilede ganske let.

Da Skye åbnede døren kunne Tate ikke lade være med at vise hot dam n til sig selv uden at ordene kom over hans læber. Hvor var hun dog smuk at se på og nøøøj hvor han fortrød han ikke havde rykket på hende en del før. Hun var virkelig den perfekte kombination af feminin og ikke feminin som han var ganske vild med. Han rakte blomsterne frem mod hende og gav hende et kys på kinden. "Hey Se xy. Tænkte du ville ordne blomsterne og så var du klar" sagde han med et smil over sine læber da han var ganske sikker på at hun var klar når de havde en aftale. Han glædede sig virkelig bare til at skulle overraske hende med hvor de skulle hen og endnu mere at afslutte det med at spørge om de skulle være officielle for det var jo ikke fordi de var kærester eller noget endnu, men det var da helt bestemt det som han håbede på efter den her aften var omme. Det var både sikkert og vist. Hun var altså virkelig gudesmuk som hun stod der i sin cocktail kjole og han fortrød ikke så meget som et sekund han havde bedt hende om at være pæn i tøjet da de trods alt skulle ud på en fornem restaurant da han virkelig gik all in.

Skye kunne godt se på ham, at hun var betaget af hendes udseende, hvilket gjorde hende glad. Det var jo trods alt ham hun havde gjort sig pænt for. Hun betragtede også ham. Hun elskede når han havde jakkesæt på. Det gjorde ham så flot (hvilket han selvfølgelig også var i forvejen) på en anerledes måde end ellers. Hun tog imod blomsterne og mærkede kysset på kinden. “Tak” sagde hun og duftede så til blomsterne. Hun smilede ned i dem, da hun blev kaldt for se xy. De ord kunne hun nu en gang godt lide at høre. “Meget gerne” sagde hun og trådte et par skridt tilbage for at gå længere ind i sin lejlighed. Hun havde ikke ret mange vaser ved nærmere eftertanke, men hun havde en ødelagt flaske, buketten kunne være i. Flaskehovedet var nemlig den ødelagte del. Hun vaskede den kort og hældte vand op i den og tog det pulver, som oftest var med til buketter og hældte i, inden hun satte buketten ned I og satte den frem på det skrivebord hun havde i sin stue. “Sådan” sagde hun med et smil og gik ud mod ham endnu en gang.

Tate hjælp hende med blomsterne og havde blot sendt hende et smil da hun havde takket ham for der havde ifølge hende slet ikke været noget at takke for. Han gav hende endnu et kys på kinden inden hun låste døren og tog fat i hendes hånd. Han begyndte at gå mod restauranten og lagde sine hænder foran hendes øjne da de kom lidt tættere på inden han fjernede dem så hun kunne se hvor de skulle hen. Han smilede let for sig selv og hev hende tættere på efter hun havde kommet med en reaktion. ”Du ved. Den dejligste pige skal på date det bedste sted” sagde han med et smil over sine læber og fik da også anvist deres plads. Ikke længe efter de havde bestilt lidt mad fandt han da også æsken frem og skubbede den over mod hende. ”Skye? Du ved. Der er noget jeg har ville spørge om længe” sagde han stille og bed sig let i læben og tog sig ikke af tjeneren satte deres drikkevare foran dem og vidste godt det før eller siden ville komme for pressens øre alligevel når hun var kendt og han tog sig trods alt af deres fanside. ”Jeg vil gerne mere end bare det her date noget. Jeg vil gerne være den eneste fyr du er med og have lov til at kalde dig min kæreste.. Altså hvis du vil” sagde han med et smil og nikkede til at hun skulle åbne hans gave.

Skye var glad for, at han ville hjælpe med blomsterne. Hun mærkede kysset på kinden, hvilket fik hende til at smile. Hun tog fat i hans hånd og lod dem flette sig sammen og gik mod den retning, som Tate gik. Hun lukkede øjnene da han lagde hænderne foran hendes øjne, for at være sikker på det hele var helt en overraskelse, også så han kunne holde hænderne et par millimeter væk fra hendes øjne, så hendes make up ikke blev ødelagt. Hun lod øjenene åbne da han fjernede sine hænder og lod hendes syn komme ordentligt tilbage og så på restauranten og smilede til ham. "Hvor er det fint" svarede hun glad. Hun kunne godt se, at han havde valgt et godt sted. Det gjorde hende glad. "Hvor er du fjollet. Så dejlig er jeg heller ikke" sagde hun og rødmede en smule. Hun kunne ikke lade være. Det gjorde hun oftest, når han gav hende komplimenter også trods for hun havde været forelsket i ham i så mange år. "Ja?" spurgte hun og var ikke sikker på, hvad hun kunne forvente nu. Hun kunne mærke hvordan hendes hjerte begyndte at banke hårdt mod hendes bryst og hvordan hun fik det varmt og blev nervøst. Mere nervøs end når hun skulle optræde, til trods for at det også var en intens oplevelse. Når hun skulle optræde vidste hun dog oftest hvad hun kunne forventet. Hendes hjerte sprang nogle slag over, da han spurgte hende om de kunne v ære kærester. Hun kiggede på den gave, som han lagde foran hende og lagde hånden omkring den. Efter så mange år, hvor hun havde dedikeret sit hjerte til ham, men elsket en anden... kunne hun endelig få ham? Det var en surrealistisk tanke, selvom de havde datet længe. Hun var ikke helt sikker på, om hun overhovedet kunne forstå det. Hun blev en anelse rød i kinderne, da hun begyndte at få det varmere. Var hun stille for længe? Der føltes som at der var gået lang tid, selvom der i princippet slet ikke var gået ret længe. "Selvfølgelig vil jeg være din kæreste" svarede hun og fjernede sin hånd fra gaven og begyndte at åbne den. Hun måtte indrømme, at hun var meget spændt på at se hvad gaven indeholdte, men Tate ramte nu sjældent forkert med sådan nogle ting. Hun kunne ikke mindes, at hun nogensinde havde oplevet ham vælge forkert.

”Kun det bedste er godt nok til dig Skye. Jeg vil ikke risikere pressen kommer og forstyrre dig” sagde han med et varmt smil over sine læber og håbede da virkelig også at de holdte sig væk fra hende lige der. Mest af alt fordi hun skulle have en aften væk fra dem og deres irriterende indblanden i alt. Han var godt klar over det ikke var pænt af ham at trække det ud på den der måde. Hans eget hjerte hoppede dog også virkelig meget rundt og han skulle bruge lidt tid på at samle sine ord for de blev helt korrekte da han ikke ville misforstås. Nu var han godt klar over chancen nok ikke helt var til stede, men han ville nu stadig gerne være sikker på det ikke var sådan. Han havde jo ikke vist hun kunne li ham. Så havde han slet ikke tværet sit forhold med Lucian ud i hovedet på hende som hun sikkert havde følt han havde gjort. Han havde dog fået sine øjne op og han havde mistet sit hjerte hårdt og brutalt til hende så selvom han ikke regnede med det var han nu stadig bange for at blive afvist af hende. ”Det er jeg glad for” sagde han med et varmt smil over sine læber og tog fat i hendes hånd for at løfte den og gav håndryggen et ganske blidt kys. Han lod hende åbne op for æsken der indeholdte en kæde med et lille sødt vedhæng for bandets logo og et hjerte ved siden af. Han havde virkelig brugt mange på at skulle finde den og fået logoet lavet på den der måde da det ikke bare var nogle af dem som de solgte til deres fans. Han kunne ikke lade være med at forkæle hende og slet ikke efter han havde fået sine øjne op for hende. Hun var virkelig den kvinde som han ville have og det var han slet ikke spor i tvivl om.


"Hmm, det bedste er ellers når jeg er i nærheden af dig. Og jeg tror næppe pressen kommer og forstyrre mig, mens jeg er på date." svarede hun med et smil. Hun var ved at være vant til, at livet som sangerinde i et band betød, at man nogle gange måtte finde sig i at svare på en masse spørgsmål og være beredt på, at privatlivet ikke altid var så privat mere. Skye tog heldigvis nogle forbehold, der gjorde, hun sjældent blev opdaget på tidspunkter, hun ikke ville opdages på. Skye havde kunne lide Tate virkelig længe. Det havde været hårdt, for de havde været venner altid. Men pludselig en dag, så havde han bare været den hun ville have. Hun havde haft en idé om, at hun ville komme ud i problemer af at kunne lide ham. Hun havde aldrig haft så ondt i hjertet, som hun havde haft de seneste år. Med de ord, han lige havde sagt havde det lykkedes ham at hele så mange års smerte. Hendes hjerte havde været helt sort af smerte. Hun smilede bredt, og kunne næsten ikke stoppe. Hun kunne mærke der trillede en lille tåre ned af hendes kind, som hun skyndte sig at tørre væk. Det var godt nok af glæde. For hun var glad. Helt oprigtigt. Hun kiggede på ham med et intenst blik, da han tog hendes hånd. Hun mærkede kysset og smilede varmt til ham. Hun åbnede æsken og kiggede på kæden og smykkevedhængende og smilede. "Hvor er den flot" sagde hun med et nik for at understrege, at hun mente hvad hun sagde.

"Hvor er du sød Skye, men jeg kunne godt forstille mig de var ganske interesseret i du er på date med ham den dumme ven som har været mere langsom end hvad godt er" sagde han stille da det var ganske sandt. Ikke alene havde de været venner en evighed, men Tate havde også valgt at date sin bedste ven i stedet for sin bedste veninde og først virkelig sent langt mærke til at Skye faktisk kunne li ham. Til gengæld havde han så også siden det var gået op for ham hevet hende på dates. Han var hurtigt blevet glad for hende på den rigtige måde, men brugt tid på at sikre sig at hverken pressen eller Skye vidste noget om han var vild med hende da det skulle gøres rigtigt. Derfor havde han snøvlet sig igennem 3 år på den måde. "Jeg er glad for du kan li den" sagde han med et varmt og kærligt smil over sine læber. Han havde trods brugt tid på den skulle blive helt korrekt til hende. Han havde planlagt denne aften om og om igen. Hvad han skulle sige og hun skulle have et bevis på hans kærlighed. "Er jeg så langsom du skal græde smukke?" spurgte han med en kærlig drillende da han godt var klar over det sikkert var af glæde. Hun var virkelig det dejligste og han fortrød ikke så meget som et sekund af dette. Han fortrød kun han havde været så langsom som han havde, men det måtte han bare rette op på.

Hun smilede til ham. "For det første er jeg faktisk slet ikke sød. Det burde du vide efterhånden. For det andet, så ja, men jeg tror ikke bandet er stort nok til at de vil komme efter mig på en date, en hel almindelig aften. Jeg ser jo nærmest helt anerledes ud end jeg gør til hverdag" påpegede hun selvsikkert og med et enkelt nik. Tate skulle ikke bekymre sig om pressen lige nu. Nærmest tværtimod. Skye så jo aldrig sådan her ud ellers. Det hørte til sjældenhederne. "Selvfølgelig kan jeg det. Den er altså virkelig flot" sagde hun med et smil. Hun betragtede den i sine hænder, og tog den om sin hals. Den var lige præcis lang nok til at gå udover den hun ellers havde omkring sin hals. Den sad jo så også helt tæt og gik ikke ret lang ned. Hun grinte nervøs, da han lagde mærke til den tåre, der var faldet fra hendes øjenkrog og ned af hendes kind. "Ja. Nu har du endelig taget dig sammen og så er det bare så... skønt og romantisk... altså nok er jeg en drengepige, men mit hjerte er altså en piges!" forsvarede hun sig med et grin. Nu kunne hun endelig sige de var kærester, og hun kunne ikke huske sidst, hun havde været lykkelig på lige netop den her specielle måde. Følelsen af at have det mest hellige i sit liv; sand kærlighed.

"Jeg kender dig nok til at vide du er helt vildt sød smukke og altid har været det" sagde han med et varmt og kærligt smil over sine læber. Hun var helt igennem perfekt på sin egen måde og helt bestemt en af de sødeste piger han kendte. Den eneste grund til han bekymrede sig om pressen var ikke fordi han ville have noget imod at blive vist frem. Det var fordi han helst bare ville have hende for sig selv lige nu. "Jeg er glad for du kan li den" sagde han med er hjerteligt smil da det virkelig betød en helt del for ham. Det ville han ikke ligge skjul på for det gjorde det virkelig. Han betragtede hende med halskæden og kunne ikke lade være med at finde hende utroli smuk. Den sad lige i skabet. Det var hans slet ikke i tvivl om. "Så er det godt du har et glas smukke" sagde han og nikkede mod hendes glas og var langt fra færdig med at forklare sig. "For jeg smelter jo helt over dig lige nu" sagde han med et smil og bed sig let i læben. Han lænede sig ind over bordet uden at vælte noget og gav hende et blidt kys på kinden og så på munden. Han flyttede sig igen hurtigt for at sikre sig at han ikke væltede noget.

"Det kan man så heldigvis være to om at beslutte. Jeg synes nu ikke jeg er specielt sød" svarede hun med et skuldertræk. Sådan så hun i hvert fald på det, men det var jo også fint at Tate så anerledes på det. Selvfølgelig var det sjældent man havde høje tanker om sig selv; men Skye havde aldrig nogensinde tænkt på sig selv som værende et individ, der besad egenskaber som kunne beskrives som sød. "Selvfølgelig kan jeg det" sagde hun med et stort smil plantet på sine læber. Hun følte sig helt varm inden i og lidt som en lille pige, der havde fået det legetøj, som hun bare havde ønsket sig de sidste lange stykke tid. Nu var Tate så ikke legetøj, men følelsen kunne tilnærmelsesvis godt beskrives sådan. Hun kiggede så på sin mad og tog fat om sin gaffel. Nu var hun altså sulten! Hun begyndte så og spise og så undrerende på ham, da han sagde det var godt hun havde et glas. Hun begyndte så at grine, da han forklarede sig. "Du er altså virkelig cheesy, Tate. Det ved du godt ikke?" spurgte hun med et løftet øjenbryn og lagde hovedet lidt på skrå, for at lege lidt bedreviden på dette område. Han var skør og cheesy, men hun elskede det. Det sagde sådan set mere om hende end det reelt set gjorde om ham, hvis man skulle være nøjagtig. Hun elskede jo de sider af ham.

”Nej det ved jeg godt du ikke synes. Din mening tæller bare ikke her” sagde han med et glimt i øjet da han godt vidste hun var uenig. Det kunne han bare ikke tage sig af for han vidste han ikke var ene om at synes det. Han havde så nogenlunde høje tanker om sig selv, men han var så også en Mason så det havde nok noget med hinanden at gøre.”Det er jeg glad for. Jeg var en anelse bange for jeg havde ramt forkert for at være ærlig” sagde han med en ganske let skæv grimasse selvom en stor del af ham godt vidste den havde siddet lige i skabet. Han selv tog også en bid af sin mad selvom han nær havde glemt den. De havde trods alt haft travlt med alt muligt andet han til en hver tid ville finde mere vigtigt. ”Jo det ved jeg godt jeg er. Hvor vil du hen med det? Jeg troede du kendte mig” sagde han med en ganske mild latter da han jo godt selv vidste han var en anelse cheesy. Han kunne ikke gøre for det. Hun gjorde ham bare på den der måde. Så var den faktisk bare ikke særlig meget længere end det.


Skye grinte lidt. "Tate, min mening tæller altid. Det er derfor jeg er i et band, og du ikke er" svarede hun drilsk og blinkede tilbage til ham. Skye var rimelig beskeden på det punkt. Hun kunne ikke se, at hun var sød. Hun kunne godt godt se, hvorfor nogen mente hun var køn. I Skyes hoved var hun dog bare den hun var, og var ret ligeglad med hvilke egenskaber man knyttede til den person. Det var ikke ordet der definerede hvem hun var, det var hende selv. Med andre ord; Hun skabte sig selv. "Ramme forkert? Hvorfor ville du dog tro det?" spurgte hun og så på ham med et alvorligt blik i et kort sekund. Han kunne aldrig ramme forkert hos hende. Ikke hvis man spurgte hende. Så længe det kom fra ham, så betød det nemlig noget. "Selvfølgelig kender jeg dig. Jeg vil bare nævne det for dig, i tilfælde af du nu var blevet i tvivl" drillede hun tilbage med et grin, og spise videre fra sin tallerken. Skye havde også helt glemt maden, for nej, den var netop ikke vigtig lige nu. Men den smagte nu meget godt, og hun var altså ret sulten!

"Og jeg styre jeres hjemmeside plus jeg er i politiet. Hvis mening tror du tæller mest?" spurgte han med et ganske let drillende glimt i øjet da han godt var klar over man slet ikke kunne sige det sådan, men hvis hun kunne bruge bandet som undskyldning kunne han også bruge det andet. Han træk let på skulderen. "Fordi før var du min veninde og nu vil jeg være mere så vil da være sikker på at ramme rigtigt" sagde han med et varmt smil over sine læber. De første år havde han knapt set hende som pige, men de havde jo også kendt hinanden i virkelig mange år. Det var da også en anelse sjovt at det var lige hende som han var vild med når de havde været så meget igennem, men det var altså bare hende som hans hjerte ville have. "Så er vi enige" sagde han med et kærligt smil og tog en bid af sin mad. Han følte sig virkelig som verdens mest heldige mand. Tænk at have fået en chance hos hende.

"Altså, Tate, må jeg minde dig om at det er mig der er i band? Ergo, så tæller min mening altså mest" svarede hun med et grin. Hun nød at være omkring Tate. Han forstod altid hvordan man fik hende til at grine, hvis hun skulle være oprigtig. "Nåååh." sagde hun med et smil og krukkede sig en anelse. Han var al for sød ved hende hvis hun skulle være ærlig. Hun kunnne slet ikke have det. "Ja da" svarede hun. Hun spiste stille og rolig sin mad og også den dessert hun fik efterfølgende. Hun havde dog mere travlt med at ville hjælp og nyde deres forhold, hvilket de da også kom, og ja, sengen knirkede da også en anelse!

//out//

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum