Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Alastair+Collin+Leslie - I Love Cheap Thrills

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Darcel

Go down

Alastair+Collin+Leslie - I Love Cheap Thrills  Empty Alastair+Collin+Leslie - I Love Cheap Thrills

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 07, 2017 2:51 am

Leslie Marsters & Collin Kieran Fitzgerald
Outfit

Alastair havde skaffet tre flasker vodka. En flaske til dem hver og var sikker på at Collin ville skaffe nogle stoffer. Han vidste godt det var et skummelt sted at mødes ude foran den lukket forlystelsespark, men han havde lyst til at lave ballade og han var faktisk ganske sikker på at Collin havde behov for det. Han kunne i hvert fald godt forstå hvis Collin havde behov for det ovenpå det med Ray. Det gav virkelig god mening hvis man spurgte Alastair. Han havde de 3 flasker i sin favn og var ligeglad med at andre han havde mødt på sin vej kunne se hans sprut for han kunne godt lide tanken om det. Han havde et hvid tanktop på der var løs i halsen fordi han godt kunne lide at vise sit chestpeace, en sort deminjakke selvom det egentlig var håbløst ude af mode, men det skulle være tøj der gerne måtte gå i stykke og et par sorte slidte jeans der allerede på nuværende tidspunkt havde huller ved knæene. Han sætte flaskerne ned på jorden og tog sin mobil frem for at se hvad klokken var. De burde være der om lidt. Det var en time siden parken var lukket og det var tid til at bryde ind og rive så meget som muligt ned uden selv at komme til skade. Alastair gav ikke en fuck omkring virkelig mange ting. Han udnyttede pigerne fordi.. Han kunne. Han havde gået et år om på aurorstudiet og selvom han egentlig burde være et pragt eksemplar gik han mest af alt på uddannelsen for at have noget at lave. Ikke fordi han egentlig havde lyst til det. Han fandt en smøgpakke op af sin baglomme og lagde hovedet let på skrå for at tænde sin smøg. Ofte hvis man tændte en smøg så skete der noget ikke særlig lang tid efter når man ventede på noget bestemt så det håbede han også ville ske nu.

//OOG: We are dirty as f**k Wink//

Leslie havde nok altid været ret rebelsk, men det var vel også forståeligt med den barndom hun havde haft. Hun havde de første ti år af sit liv, levet blandt dødsgardister, skønt hun huskede sin far, som værende den bedste far i verden. Hun havde på den anden side fået en smule kontakt til Alexandra, selvom det ikke var meget de sås.
Leslie havde nok lidt en idé om, at hun aldrig ville blive god nok, til at være i Alexandras liv igen, selvom de havde været uadskillelige som børn, men efter deres forældre var røget i Azkaban, var de blevet placeret i hver deres plejefamilie, og da de endelig var begyndt i skole, var de kommet på hver deres.

Der var nok ret mange årsager til, at Leslie var endt der hvor hun var. Hun var ligeglad med sit liv. Hvilket nok også var grunden til at hun var 21 år, og stadig ikke havde nogen uddannelse, eller job for den sags skyld. Hun sov for det meste hos forkellige venner og veninder, og ellers på gaden, det tog hun ikke så tungt.
Som hun kom gående mod forlystelsesparken, fik hun hurtigt øje på Alastair, hvilket fik hende til at smile, utroligt hun kunne genkende ham bagfra. "Go' røv," kaldte hun efter ham med i et grin, som hun gik mod ham. Hun havde et par korte, sorte shorts på med et par hvide hænder bag på ballerne. En stram, lysegrå strop bluse med skriften 'I don't want easy, I want crazy'.

Outfit


Collin var på vej mod Alastair og Leslie, som aftalt. Han havde skaffet 7 gram kokain, som egentlig var ret meget. Der skulle dog være nok og det var han sikker på det var. Desuden var det altid rart at have noget til eget forbrug. Collin havde iført sig en hvid løstsidende t-shirt og udover den havde han en sort jakke på med en hel del lynlåse. Han var derudover iført et par skinny jeans i sort og par navy blå converse sko. Han havde en smøg stoppet i kæften, som han i øjeblikket gik og hyggede sig med. Collin var vred på Ray og det var tydeligt i hele hans kropsprog at han var vred. Han gav dog lige nu ikke udtryk for det, men lige snart han fik noget indenbors ville det komme frem. Ligeså snart han gav sig til at smadre noget. Collin hadede generelt også sig selv, for han vidste at hvis man indledte noget som helst med nogen, så endte man med at blive såret. Sjovt nok var det også det han var blevet. Han ville aldrig have noget med kærlighed at gøre igen, og det var denne gang et løfte han havde tænkt sig at overholde. Han fik øje på Leslie og Alastair "Hey guys" sagde han, da han var nået ordentligt over til dem. Han nikkede til dem for at hilse.

Alastair vendt sig ved lyden af en kvinde stemme og vidste godt hvem det var. "Jamen jo tak sexy. Jeg gør også alt hvad jeg kan for at være lækker nær dig må du forstå" sagde han med et glimt i øjet og blinkede så til hende. Alastair selv brød sig heller ikke specielt meget om kærlighed, men det var mere fordi han havde været vild med den her pige hvor han virkelig havde dummet sig. Han havde været sammen med hende, mobbet hende, været sammen med hende igen og forklaret hende at hun var speciel og alt muligt. Hver gang de havde været alene havde han dog sagt sandheden. Han havde sagt hvad han mente. At hun var noget særlig og han var glad for hende, men da hun var Gryffindor havde han været lidt af en røv overfor hende når hans venner havde været der. Det havde Leslie heldigvis ikke set. Selvom de kun var venner så behøvede hun ikke se alt det dårlige ved ham. Heller ikke selvom hun vidste meget af det. Han vidste jo også godt det var hans egen skyld at denne pige sikkert stadig den dag idag så ham som en røv, men det ændrede ikke på at han var vild med hende. Heldigvis var det ikke noget han skulle tænke på lige nu, men blot være der for Collin lige nu.

Han vendte hovedet igen da han hørte Collins stemme. "Der har vi jo the hot fucker named Collin" sagde han med et mindre grin for selvom han var hetero hvilede han nok i sig selv til at sige sådan til Collin. De var trods alt bedste venner så det var lidt noget andet. Alastair kunne så godt forstå hvis Collin var vred på den nar til Ray. Det var præcis derfor han holdte sig til at være sammen med random chicks. Det var meget bedre end at skulle have følelser for dem. Desuden var der kun plads til en i hans hjerte og hende havde han ikke set i mange år.. Sådan da.. Han sørgede nogle gange for at støde ind i hende for at se hende på afstand hvilket blot holdte på hans følelser, men det var noget andet. "Did you bring the stuff?" spurgte han med et smil og hentydede til mirakel pulver.

Alastairs ord fik Leslie til at grine, "Det forstår jeg sgu godt, bare rolig en dag skal det nok lykkes dig at komme i bukserne på mig," drillede hun og blinkede tilbage til ham. Hun var ikke sart af sig, det kunne man ikke rigtigt tillade sig med det liv hun levede, desuden havde hun nok altid været lidt en drengepige, med drenge humor og masser af fis og ballade.
Hun vendte blikket mod den nye stemme som lød, eller nye og nye, hun havde jo hørt den stemme mange gange. Et roligt smil meldte sig på hendes læber, "Hey you," sagde hun, hun elskede at være i selskab med de to fyre, ikke fordi der var andet end venskab mellem dem, hun havde det bare godt i deres selskab. Hun havde altid haft flest drengevenner, og der var mange som faktisk troede hun var til piger, men hun havde været sammen med et hav af fyre, hun talte bare aldrig hørt om det, for oftest så var det blot for at have et sted at sove om natten.
Hun hævede kort begge øjenbryn, "Uha, skal vi ha det så sjovt i aften?" spurgte hun, som Alastair hentød til stoffer, og vendte så blikket mod Collin, "Skal vi ik gå ind først?" spurgte hun, og gjorde et nik med hovedet, som tegn på, at de nok blev nødt til, at krave over hegnet indtil forlystelsesparken.

Collin så lidt på Alastair. Han var nu overbevist om at han var den hotteste af de to, så han tog gerne komplimenten til sig. Generelt kunne man ikke sige at Collins selvværd fejlede noget som helst. Heller ikke hans selvtillid for den sags skyld. "Selvfølgelig har vi det," sagde han med en selvsikker stemme. Lige lignede han mest af alt en som ikke gad at lave noget som helst. Det var dog ret generelt, da han oftest først gad at lave noget når han havde fået sine streger og sit alkohol. Han så mod Leslie og smilede lidt "Og vi har sørme også en hotty with a body" sagde han og blinkede til hende, for at bekendtgøre at der kun var lækre mennesker i deres nærhed. Sådan var det jo. "Og selvfølgelig gjorde jeg det. Var det måske ikke meningen?" spurgte han henkastet og så endnu en gang mod Leslie. "Selvfølgelig skal vi det. Har vi det ikke altid det?" spurgte han med et lille nik, da han ville mene det var sådan det hang sammen. Han nikkede ganske let til at de først skulle ind. Der var ikke en grund til at begynde at drikke og sniffe, hvis man ikke kunne komme indendørs, hvor al det sjove var. "Klatre vi bare eller?" spurgte han, da han havde klatret over mange hegn da han var yngre. Det var ikke så svært, når man spurgte ham.

"Hvem siger jeg vil i bukserne på dig Leslie? Du ved jeg har mit legetøj Olive" sagde han med et selvsikkert glimt i øjet og rystede ganske let på hovedet af hende. Friends and pleasures didn't mix hvis man spurgte ham. Det var for dumt at gå i seng med sin bedste veninde og han ville slå Collin halvt ihjel hvis han gik over den streg. En ting var at gå i seng med andre veninder, men ikke sin bedste. Der stod for meget på spil hvis man spurgte Alastair.
Alastair synes så selv at han var på linje med Collin og det var også derfor han tillod sig at sige den slags til ham. "Selvfølgelig skal vi have det sjovt. Har du ikke hørt at Ray...?" fik han startet sig selv inden han bed sig hårdt i læben da han ville stoppe sig selv. En del af ham vidste jo godt at Collin var ret så glad for Ray. Eller havde i hvert fald været det, men nu var han bestemt ikke mere. Alastair kunne godt lide at omringe sig selv med smukke mennesker. Det var nu en gang sjovere på et eller andet plan og så alligevel var det ikke fordi det betød mest for ham når det var hans venner, men et plus var det da helt bestemt. Det ville han da gerne indrømme. "Selvfølgelig skal vi ind først baby girl. Easy now. Skulle jo lige have mine lækre venner med mig synes du ikke?" spurgte han med et let grin og pakkede vodkaen ned i den taske han havde med da det var gået lidt stærkt med at komme derned. Han tog den på ryggen og nikkede til Collin om de bare skulle klatre. For Alastair var det også en smal sag at klatre over hegnet. Han vendte blikket mod Leslie. "Klare du den selv eller?" spurgte han med et smil. Ikke fordi han ikke regnede med at hun kunne for hun var trods alt ret så drenget af sig. Nej mere fordi at modsat når det kom til Collins var han måske mere villig til at give en hånd.

Leslie måtte slippe et kort grin, "Som om, det ikke er det eneste I drenge vil," grinte hun, det var nok tydeligt, at hun aldrig havde været forelsket eller haft et fast forhold, hun havde generelt aldrig oplevet særlig mange mænd være søde ved hende, udover på et helt almindeligt venne-plan.
Hun tippede hovedet lidt til den ene side, og så på Collin, "Endnu mere hot under tøjet," svarede hun og blinkede tilbage til ham, hun havde intet imod måden de alle tre snakkede til hinanden på, for hende var det hele bare sjov og en del af venskabet, som hun ikke ville undvære for noget som helst. De to mænd, var de eneste som altid havde været der for hende, og hun var sikker på, at hvis hun fortalte dem, at hun rent faktisk var hjemløs og arbejdsløs, så ville de være der for hende, men det var nok noget hun var for stolt til at fortælle nogen som helst, selv ikke Alexandra vidste det.

"Jo, og du plejer at skaffe gode sager smuk'sak," sagde hun i et smil, hun glædede sig faktisk til, at blive fuld og skæv og bare glemme hverdagens problemer, det var altid det nemmeste. "Læs toppen hottie, I don't want easy, I want crazy," sagde hun med en understregende bevægelse med den ene hånd over teksten på hendes top.
"Ja? Altså med mindre du har en kost gemt somewhere," svarede hun da Collin spurgte om de skulle klatre, og tog sig selv i at hendes blik gled lidt op og ned af ham, før hun vendte blikket mod Alastair, "Pff, fordi jeg er en pige?" spurgte hun en kende fornærmet, selvfølgelig kunne hun selv finde ud af at klatre over et hegn, det ville da heller ikke være første gang. Hun gik hen til hegnet og gav sig til at klatre over det, selvom det var ret højt og hun led helt forfærdeligt meget af højdeskræk. "Kommer I, eller tjekker I min røv ud fra jorden?" spurgte hun morende, som hun næsten var nået toppen.

"Kneppe? Sure thing. Vi laver ikke andet" svarede Collin med en rolig stemme. Han skulle aldrig prøve at forelske sig igen. Han havde været for dybt inde, og det havde gjort alt for ondt til han overhovedet kunne bære det. Det hele gjorde så ondt inde i, at han nærmest var sikker på han skulle dø. Han var nu med garanti blevet bekræftiget i at følelserne ikke florerede begge veje, og det var fint. Collin var ligeglad. Han skulle da ikke binde sig til nogen! Han ville ikke kravle tilbage... Han var vred. "Det ved jeg da godt jeg er," sagde han og sendte Alastair et selvsikkert smil. Han ville hellere gemme smerten væk bag et smil, end at han ville lade den vise på overfladen. Han var jo for helvede ikke en eller anden svækling. Han måtte bare tage en lykkepille og komme videre i sit liv. Videre til næste fest, næste fuck up og næste kaos! Collins øjne blev mørke da Alastair nævnte Ray's navn, hvilket fik ham til at slå ud efter hegnet. Ikke at han kunne ramme særlig godt på det, da det ikke sådan lige gik i stykker af det. Han rystede lidt på hovedet for at vågne op fra sin vrede. "Uhm, ja, selvfølgelig gør jeg det. Det hele handler trods alt om at have en god dealer" svarede han Leslie og sendte hende et bredt smil. Han smilede sjældent i folks nærvær, men disse to mennesker kunne godt få ham til at smile. Han kiggede lidt på Leslie mens hun forklarede sin trøje. Han vidste ikke hvordan Alastair havde det, men det var nu sjældent han bemærkede hvad der stod på folks trøjer. For Collin gav det sjældent mening at der stod et eller andet for at få en trøje til at se sej ud. Band t-shirter var derimod en anden sag. Collin kunne ikke lade være med at grine da Leslie spurgte om de skulle blive nede på jorden. "Alastair er en gammel mand må du forstå" sagde Collin drillende inden han klatrede op af hegnet og hoppede ned på den anden side.

"Collin har vist behov for noget snart i hvert fald" sagde han med et grin og puffede let til Collin som han sagde det. Alastair havde prøvet at være forelsket en gang og han var det egentlig stadig. Det ville sige. Det var vel et sted mere et crush nu for han havde jo ikke set heller ikke set hende længe. Han var dog ganske skrækkelig sikker på at hvis han så hende igen ville han falde for hende på få sekunder, men han havde ikke lyst til at udfordre skæbnen for hun ville sikkert ikke se på ham.
Alastair kunne også godt lide måden de snakkede på. Han kaldte også altid sit forhold til Collin for en bromance. Det eneste han dog nægtede var dog at være intim med Collin. Der sætte han altså sin grænse. Nu boede Alastair og Collin så også sammen så det gjorde ikke lige fremme tingene bedre end det allerede var. Desuden var der altid plads til en til. I hvert fald i deres lejlighed. Alastair bed sig let i læben da han bemærkede Collins øjne. Var det sådan man så ud når man var vred og forelsket? Alastair havde heller ikke lagt mærke til teksten på hendes trøje og hævede det ene øjenbryn. Det var altså kun når han skulle bruge det som en god undskyldning for at nedstirre en kvindes tits at han faktisk undskyldte sig med det var fordi han skulle læse på trøjen. Sådan når man blev taget i at glo på dem og bruge det som en lame undskyldning. Den virkede hver gang. Nok mest af alt fordi pigerne jo godt vidste det var deres egen skyld. Især hvis de havde en kavalergang ligeså dyb som den dybeste sø.
Han rystede på hovedet. "Nej ikke fordi du er en pige, men fordi jeg faktisk godt kan være en gentleman og jeg gider ikke hjælpe ham den grimme" sagde han med et grin som han hentydede til Collin. "Av ja.. Hele 2 måneder ældre end dig Collin. Det må jeg sige. Vildt gammel" sagde han med et grin og stirrede kort på hendes bagdel nu hvor hun så fint havde lagt op til det var ok inden han kravlede over hegnet og skulle blære sig med at han kunne hoppe ned fra kanten og faktisk lane på sine fødder. Nu var han jo også aurorstuderende. "Fik jeg nævnt at ironi kan forkomme omkring min alder huh grimme? Jeg tror jeg skal tvangsindlægge dig til at jeg sover på dit værelse i nat" grinte han let og rystede på hovedet af Collin. Han vidste at Collin ikke kunne fordrage når Alastair var i puttehumør, men faktum var at han havde behov for det når han havde set Keira. Dog stadig kun på afstand. Han turde ikke snakke med hende. Hun var sikkert stadig sur og han kunne faktisk godt forstå det. Han havde trods alt udnyttede hende gentagende gange da hun kun havde været 14.

Et lettere drilsk smil meldte sig på Leslies læber, "I det mindste lægge I ikke skjul på det," svarede hun dem begge, nu havde hun aldrig været sammen med nogen fordi der havde været følelser i blandt, men kun af rent praktiske årsager, så hun vidste ikke hvordan det ville være, rent faktisk at være forelsket, så lige det kunne hun nok ikke udtale sig om.
"Og hvem er så din dealer? Eller afslører du aldrig en god dealer?" spurgte hun som Collin sagde, det hele handlede om en god dealer. For hende var det bedst, når det virkede hurtigt og længe, selvom det egentlig ikke var så tit hun tog stoffer, udelukket fordi hun vidste hun ikke havde råd til det, så var det billigere at drikke hjernen væk, hvilket hun så også gjorde ret så tit, som i stort set hver dag, med mindre hun vidste hun skulle være sammen med Alexandra, hun ville ikke have hendes søster fandt ud af, hvor fucked Leslie rent faktisk var.

Hun måtte slippe et grin, som Alastair sagde han godt kunne være en gentleman, "Kan du? Det vil jeg glæde mig til, at opleve," grinte hun, og var egentlig ret ligeglad med at hendes bagdel blev stirret på, hun opdagede det faktisk ikke engang, hun havde travlt med, at prøve at få sit fokus væk fra, hvor højt hun var oppe. Hvorfor skulle det altid være sådanne nogle høje hegn? Hvorfor kunne de ikke bare lige være en eller maks to meter? Men næ nej, de skulle da være tre-fire meter høje. "I er begge gamle," sagde hun morende som hun også var kommet over på den anden side af hegnet.
Hun fandt et smøgpakke frem og fik hurtigt tændt en, for lige at tage nerverne over, at hun rent faktisk var kommet over, og tilsyneladende uden nogle af de andre, havde bemærket hendes højdeskræk, det var nok lidt en indre sejer. "Hvad er planen så nu?" spurgte hun som røgen forlod hendes lunger og roligt sivede ud af hendes næse.

"I ved begge to at mit liv handler om følgende principper: Stoffer, sprut og kællinger." svarede han med et lille nik, inden han sendte dem et kort smil. Collin følte ikke han havde meget at smile for lige nu, men det betød ikke at han ikke var i stand til det. Om ikke andet, så et lille et. Så skulle han heller ikke deale med spørgsmål om hvordan han havde det, for så ville folk automatisk tro han havde det fint. Han gad det ikke. Han gad ikke følelser, de var forbandede og de gjorde ikke en lykkelig. "Leslie, du burde vide at man aldrig fortæller navnet på en god dealer. Men hvis du er sød kan det være jeg siger det en dag." sagde han og blinkede til hende. Collin ville så også kalde ham og Alastairs forhold for en bromance. De havde også efterhånden kendt hinanden længe, så deres lille flirt kom bare ret naturligt. Det var trods alt også meningen at ens bedsteven skulle få ens forældre til at stille spørgsmål ved barnets seksualitet. Nu var Collin så også biseksuel, men det var en hel anden side af sagen. Det gik ikke udover Alastair, for nej, han havde heller ikke tænkt sig at være intim med ham. Collin rystede på hovedet da han kom til sig selv igen. Han skulle bare have en smøg, en vodka og en bane. Ja, så ville Ray være ude af hans hoved. Så var der ikke mere at være vred over... Så ville han bare være flyvende. "I'll have you know, at han er. Han skal nok sørge for at få dig hjem inden 24, og hvis du er for stiv så skal han nok også bære dig" sagde Collin med et drilsk grin, da han ikke kunne lade være med at blande sig, især når Alastair havde udtalt sig om at Collin var grim. "Du er gammel og vi skal fandme ikke cuddle, din homo." svarede han kortfattet og stirrede også på Leslies bagdel. "Betyder det, at vi må tage dig på røven?" spurgte han kækt og blinkede lidt til hende. Collin gav sig til at klatre op og hoppede også ned derfra, så han kunne komme hen på den anden side. Collin var ikke den store menneskekender, så selv hvis han havde set Leslie var højdeskræk, var det ikke sikkert han kunne aflæse. Sandsynligvis nok også fordi han ikke gad. Han holdt af hende og ville gerne være der for hende, men han forstod ikke fobier som højdeskræk, måtte han indrømme. Ifølge Collin var han så heller ikke bange for en skid, selvom det ikke passede. Han fandt sine smøger frem og tændte den. "Well, we drink, get high and destroy" svarede han Leslie inden han indhalerede røgen ned i lungerne og pustede ud igen.

"Nu har jeg også kendt den grimme unge siden første skoledag næsten så er det any wonder vi ved hvad hinanden har behov for?" spurgte han med et grin. De havde gået på samme kollegium, samme årgang og det hele og ærlig talt havde de bare klikket nærmest siden starten. De havde da også hurtigt udviklet deres lille bromance da de var blevet ældre og det var en sund måde at holde sine flirting skills ved lige på. Collin var ikke bare hans bedste ven, hans bedste bro, men også helt igennem hans wingman. "Kællinger kun? Ej nu skuffer du mig bro. Hva så med mig?" spurgte han med et grin da han trods alt ikke rigtig svingede den vej, men han var så selvsikker i sin seksualitet at det ikke var et problem at være sådan overfor Collin. Alastair svingede sådan set kun en vej, men derfor var hans mor da tit i tvivl med en ven som Collin.
"Du kan ligeså godt droppe det Leslie. Han deler kun stofferne og ikke dealeren og så slipper vi andre også for at gøre arbejdet" sagde han med et ganske let nik da han heller end gerne lod Collin tage sig af det med stoffer og så kunne han skaffe billig booze. Mest af alt fordi det hele ikke lige var skaffet lige lovligt. Han var egentlig slet ikke en særlig god auror studerende, men det var han så også jævnt ligeglad med. Han skulle til at sige til Leslie at han sagtens kunne være en gentleman da Collin brød ind i samtalen. "Se selv. Du skal høre på Collin" sagde han med et grin og nikkede enigt med hans ord. Han skær dog en utilfreds grimasse over at Collin ikke ville putte. "Du lyver blot fordi der er damer til stedet og hvem er det lige der faktisk er til fyrer for det er bestemt ikke mig" sagde han bestemt og nikkede ganske let bestemt. Meget kunne man sige om Alastair, men den eneste fyr han ville være tæt med var Collin og bestemt ikke all the way så at sige.
"Uff må vi nu rage på hendes ass? Det ville være ret så nice. Hun skal passe på hun ikke ender i en trekant" sagde han med et grin og var egentlig ret så ironisk da han virkelig havde sine grænser omkring Collin, men skulle en dumme sig med Leslie så skulle det bestemt være dem begge to. "Whatever han sagde" sagde han for at give et sammentykke på Collins plan for så at tage den første flaske vodka frem og rakte den til Leslie så hun kunne tage den første tår. Desuden var der en flaske til dem hver så det var ikke fordi de ville løbe tør når de også havde stoffer og de kunne altid bryde ind i en af de små salgssteder der var i parken efter mere booze.

"Shit, I har kendt hinanden længe alligevel," sagde hun en smule overrasket, som Alastair fortalte han og Collin havde kendt hinanden siden Hogwarts. "Jeg kan godt li dine principper, men kan vi ikke skifte kællingerne ud, til fyre?" spurgte hun Collin med et smil på læberne, Leslie var på ingen måder til piger, jo hun havde da kysset og snavet med et par veninder i gennem tiden, men det havde kun været fordi de havde været fulde. Hun tændte bare ikke på andre kvinder.
"Heey, jeg er altid sød," svarede hun Collin, hvorefter hun vendte blikket mod Alastair, "God pointe," anerkendte hun i et mildt grin, det var selvfølgelig en fordel ikke selv, at rende rundt med stoffer på sig, og hvis hun kendte Collin ret, så var han helt sikkert typen som ville kunne tale sig ud af hvad som helst, inklusiv hvis han blev stoffet af mugglernes politi med stoffer på sig.

Hendes smil blev dog en smule halvhjertet, da Collin begyndte at snakke om, at han var sikker på, at Alastair ville sørger for hun kom hjem i god behold, det var nok sådanne en ting som ville hjælpe, hvis hun altid havde et hjem at komme hjem til inden 24. "Oh God, godt nok er jeg yngre end jer, men jeg er ikke 15 år mere, jeg kan godt finde ud af, at drikke med stil" grinte hun, og undlod bevidst at fortælle noget omkring sit boligforhold. Hun havde været hjemløs lige siden hun var gået ud af Durmstreng, så hun var vant til det.
Leslies mund gled op i et lille o, som hun så skiftevis fra den ene fyr til den anden, "Gu' må I ej, rage på min røv, den er min," grinte hun og rystede lidt på hovedet af dem, som hun lod sine hænder glide om på sin bagdel, og tog selv lidt på den, bare for at understrege at hun selv måtte. Okay når hun først ville blive fuld og ikke mindst skæv, så ville hun nok være meget mere ligeglad, og så kunne de da bare rage og pille alt det de ville, og det vidste hun inderst inde godt. "Se, nu er vi tilbage til den fact, at fyre ikke tænker på andet end sex," lo hun mildt, og tog i mod vodka flasken som Alastair rakte hende, lukkede den op og tog en tår, ret så upåvirket af den smag hun efterhånden havde vendet sig så meget til, og rakte den så videre, og tog et nyt hvæs af sin smøg. "Jeg har aldrig.. Er I friske?" spurgte hun, bare for at få lidt alkohol indenbords.

"Det har vi da. Tror det er lige før vi kunne have været kåret som årets par, hvis altså Hogwarts udlovede sådan en pris." sagde han med et lille nik for at understrege, at det med garanti var sådan det ville finde sted. "Okay, okay. For jeres skyld kan jeg da også inddrage fyrerene. Jeg er ligeglad. Jeg kan knalde begge køn uden problemer" sagde han med et glimt i øjet. Han ville bare glemme, at han nogensinde havde knaldet Ray og været så tæt på, at være eksklusiv med ham. En anden ting er, at han med garanti havde fucked op, så det var nok alligevel for det bedste. Kærlighed stank anyways og der var ingen grund til at spile sin tid på hvad der kunne have været, når det ikke var sådan. "Min dealer, mine stoffer og så kan I få af dem. Og ved ikke, tror da du er en ret slem pige en gang i mellem, er du ikke?" spurgte han og blinkede ganske let til hende, da han ikke kunne lade være. Collin var god til at tale sig ud af enhver tænkelig situation og han var også god til at løbe fra politiet, da han havde haft flere års træning. Han var aldrig blevet påbudt bøder eller noget som helst for det han havde haft på sig, men nu var det heller ikke fordi han var blevet opdaget særlig tit, og han var foruden det idiot nok til at plante det på nogen andre, hvis han vidste der var stor risiko for at blive snuppet. Han tænkte altid på sig selv først. Collin lagde ikke mærke til det halvfesne smil, der kom fra Leslie. Han var som sagt ikke så god til at aflæse, fordi han ikke ret tit gad at se det. Havde folk noget de ville sige, måtte de komme direkte. Ellers var der sgu ikke meget, han kunne gøre ved det. "Det er jo det jeg siger. Jeg er fucking klog. Hvornår lære I at forstå det?" spurgte han og så alvorligt på dem begge, inden han sendte dem et smil. "Et par måneder, tops. Vi er alle sammen fra 2032..." sagde han med et flabet smil over sine læber. "Ved godt jeg er til fyrer. Det er også derfor jeg får dobbelt så meget på den dumme, Alastair. Det synes jeg lige du skal tage til eftertanke." svarede han endnu en gang flabet og sendte ham et blink med øjet. Det havde da sine fordele, at man kunne lægge an på begge køn. Collin valgte at overhører Leslie, men betragtede hende nu alligevel rage på hendes egen røv. "Så vi må godt rage på hendes røv" sagde han med et bredt idiotisk smil over sine læber. "Vi har været ærlig med hvad det er vi tænker på fra starten af. Vi kan ikke gøre for, at vi kan lide sex så meget, vel?" spurgte han skarpt. Collin svarede ingen ting til det med trekanten, mest af alt fordi han ikke vidste hvad han skulle sige. "Fint nok, bare indtil vi er stive og kan smadre ting. Kan jeg tilbyde en streg?" spurgte han og fandt posen frem med kokain og vidste den frem. Han tog imod flasken og drak en stor tår, inden han gav den videre mod Alastair. Han lagde en streg ud på sin egen arm og rakte ud mod Leslie til hvis hun ville tage først. "Og i den forbindelse kan jeg starte med den første jeg har aldrig...." sagde han og tænkte. Hun kunne trods alt nå at tage den, hvis hun ville, mens han tænkte. "Okay, here goes. Jeg har aldrig tømt en vodka flaske. Alene." sagde han og understregede det sidste.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alastair+Collin+Leslie - I Love Cheap Thrills  Empty Sv: Alastair+Collin+Leslie - I Love Cheap Thrills

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 07, 2017 2:56 am

"Ja vi burde snart giftes" sagde han med et grin og blinkede ganske let til Collin. Nogle gange burde han virkelig styre den der humor of his, men det var svært at stoppe igen når først man var gået igang. Han nikkede let med et grin til Collins ord om det var lige før de burde have været årets par. "Vi bliver bare gift i stedet for baby" kørte han videre på sin egen dårlige joke og rystede let på hovedet over sin egen dårlige humor. "Du ved godt den eneste fyr i mit liv er dig Collin. Jeg er stadig hetero for f**k sake" sagde han med et let ryst på hovedet. Det med fyrerne ville helt klart ikke være for hans skyld. Han var trods alt ikke til fyrer. Han ville ikke engang være til Collin. Kun når det handlede om at putte og det var trods for han godt vidste at Collin hadede det. Alastair var bare nogle gange lidt mere følsom end han selv havde lyst til at indrømme og det var primært Collin der fik lov til at se den side af ham. "Dig sød? Ej Leslie nu lyver du vist. Du kunne slet ikke være i det her selskab hvis du var en sød pige. I only like them bad girls" sagde han med et glimt i øjet til hende inden han kort skuede over mod Collin der i hvert fald på ingen mulig måde skulle nævne Keira lige nu, ligesom han ikke skulle nævne Ray. Det var kun fair at de ikke nævne deres sårbare punkter lige nu. Nok var Leslie deres bedste veninde, men det betød ikke hun behøvede at vide hvor stor en sucker han var for hende for det var en blød side han slet ikke havde lyst til at dele alt for meget.
"Ja uha.. Du er nogle få mdr. yngre end mig. Havde du gået på samme skole som os havde vi gået på samme årgang Leslie" sagde han med et grin og valgte med vilje ikke at sige den rette skole, men faktum var at de alle sammen var årgang 2032. Og med Collins interesse for mørk magi kunne man vel egentlig diskutere om det ikke var dem der havde gået på den 'forkerte skole'. Alastair derimod lagde mærke til det halvhjertet smil, men han var også en anelse bedre til at aflæse folk end Collin var. "Ey putte.. Hva sker der for smilet?" spurgte han og lagde en arm rundt om hendes skulder og gav hende et klem. Nu havde han også mest brugt det for at køre folk ned, men når det kom til Collin og Leslie var det straks noget andet. "Jeg har det fint med bare at være til tøser tak, men det er fordi du bare gerne vil i bukserne på mig Collin" sagde han med et grin og rakte let tunge til ham. Alastair ville gerne være der for hende, men det var svært at styre sig når hun stod og ragede på sin egen røv og han var så tæt på så han forsøgte at ramme hende i bagdelen med en flad hånd. "Jeg tror sgu også vi må rage på den når hun står sådan der" sagde han med et grin hvilket også lidt understregede at de tænkte meget på sex. Det var bare sådan han var og især i det selskab. Alastair valgte med vilje ikke at sige noget til Collins udtalelse om han var klog. Nok var det Collin der gik på uni og ikke ham, men derfor var han nu ikke helt sikker på hvor klog han synes han var. Han tog imod flasken og tog en stor tår inden Collins ord om han aldrig havde tømt en vodka flaske alene for det ville han ikke kunne drikke på. "Jeg har aldrig haft en kæreste" sagde han med et smil og tog en tår af flasken. Hans smil var egentlig ganske falsk da han ville ønske han havde været kærester med Keira, men det vidste de jo sådan set godt begge to. Han var den eneste af de tre der stod ved han faktisk havde haft følelser for nogen. Dog var det kun Collin der vidste han stadig så hende på afstand og stadig følte for hende. Han gav sig til at vælte et par skraldespande for at sætte ild til en af dem da der skulle smadres ting for at komme væk fra den der følelse han havde for Keira.

Leslie kunne ikke undgå at slippe en kort latter, "Seriøst, hvis I nogensinde skal giftes, så vil jeg være best-man," sagde hun morende, udelukket fordi brudepige var udelukket, da hun ikke engang ejede en eneste kjole. "Fair nok.. Heey, jeg kan altså godt være sød," modargumentere hun og blinkede til dem, da de begge hentød til hun var en bad girl. Ja, okay, det var hun nok også det meste af tiden, men det var nok lige så meget fordi hun var ret drenget.
"Meget klog, men lad det ikke stige dig til hovedet," grinte hun, som Collin selv mente han var meget klog. Hun nikkede lidt, som de snakkede om deres aldre, "Jah, true, I må have gået på årgang med Alex så," sagde hun blot, egentlig var hun ret ligeglad med deres aldre, alder var jo bare et tal, så længe folk behandlede hende pænt, så gjorde hun det samme. "Ik noget?" svarede hun Alastair, som han spurgte ind til hendes smil, og lagde ligeledes armen om ham, "Nu kysser du mig vel ikke?" spurgte hun i et grin, og blinkede til ham, for at finde et mere ægte smil frem. Nogengange hadede hun Alastiar lidt for, at kunne se så hurtigt igennem hende, for hun vidste jo godt, at han kunne både se og høre på hende, at hun løj.

Hun satte hænderne i siderne og skulle lige til, at svare Collin, at det var hende selv som måtte rage på hendes bagdel og ikke dem, da hun mærkede Alastairs flade hånd ramme hendes ene balle, "Din gris," grinte hun og puffede blidt til ham, "Hvad ville I sige til, hvis jeg bare rendte rundt og ragede på jeres røve?" spurgte hun, dog uden at være sur eller noget, hun lagde ikke noget i det, og det regnede hun da heller ikke med, at de gjorde.
Hun nikkede og smed skødet af smøgen, "Altid," svarede hun, som Collin tilbød hende den første streg. Hun stolede på ham, så hun regnede ikke med, at det var et eller andet som fuckede deres hjerner helt op. Hun tøvede derfor heller ikke, med at sniffe banen, som Collin havde lagt på sin arm. Hvor hun dog elskede dette her. "Been there, kan ikke anbefales, endte til udpumpning," svarede hun til Collins 'jeg har aldrig' og måtte jo så også tage en tår. Hun kunne dog ikke drikke på Alastairs, hun havde aldrig haft en kæreste. "Jeg har aldrig mødt fuld op på arbejde," sagde hun, og drak ikke selv, da hun jo sjovt nok ikke havde noget arbejde. Det var jo sjovere at få de andre til at drikke, frem for en selv.
Hun hævede kort det ene øjenbryn, da Alatair væltede skraldespanden og satte ild til den, hun fandt så en smøg frem, og gik hen for at tænde den på de flammer som Alastair havde fået frem. Hun indhalerede og vendte så blikket i mod ham, "Er du okay?" spurgte hun og pustede røgen ud.

"Jeg siger ikke ja til noget, før du går på knæ" svarede Collin som et svar til joken. De to kunne sikkert godt havne en situation, hvor de rent faktisk blev gift og havde en idé om at de skulle have børn - altså, hvis deres kærlighedsliv fuckede helt op. Collin måtte indrømme, at han ikke havde et og slet ikke efter Ray havde forrådt ham på den måde, som han havde. Han havde brug for at smadre alting. Han ville gå efter noget stort, en forlystelse måske. Få den til at springe i luften, for det var jo så heldigt han altid havde sin stav på sig. "Selvfølgelig skal du have en stor rolle ved vores bryllup, Leslie. Det bliver smukt. Der bliver streger, spliff og vodka." sagde han med et lille nik for at understrege hvordan brylluppet skulle være. "Du spurgte hvad med mig, så bliver jeg også nød til at udvide til fyrer... Ellers kan jeg ikke være sammen med dig vel, bro?" spurgte han og sendte ham et blink. "Oh well... good girls eksisterer altså ikke" sagde han med et glimt i øjet og sendte hende et fjoget smil. Det var i hvert fald en del af hans livsfilosofi. Alle dem der for alvor havde lyst til at påstå at være gode, undertrykte et eller andet hvis man spurgte ham. Han gad slet ikke det med tøjler, han kunne ikke lide det. Havde han lyst til at gøre noget, så gjorde han det. Livet var så simpelt, og skulle ikke gøres svære end det var. "Det jeg siger, jeg er klog!" sagde han da Leslie gav ham sammentykke til han var det. At det så steg ham til hovedet, det var ganske vist en hel anden ting. "Jeg tror ærlig talt at Alastair og jeg havde travlt med at kende hinanden. Jeg kan ikke huske så mange fra den tid." sagde han med et grin. Han var jo selvfølgelig også begyndt at drikke i en tidlig alder. Der havde altid været alkohol i det hjem han kom fra, i særdeles hed da hans mor og far stadig boede sammen. Collin havde dog lagt rigmandsdrengen på hylden, selvom han godt vidste han nogle gange kom frem, men hvis man ikke vidste hvor han kom fra, så ville man heller ikke mistænke at det netop var det. "Jeg drømmer om det hver nat, Alastair" sagde han med et grin. Collin kiggede mod Leslie og bukkede sig lidt frem så hun kunne blive inviteret til at slå ham i røven. "Du kommer bare" inviterede han. Han smilede da hun tog stregen. Collin sørgede altid for det var gode streger, da han havde prøvet et dårligt trip. Det var ikke det sjoveste. Han drak på sin egen jeg har aldrig, og derefter også på Leslies. Hans arbejde v ar jo egentlig studerende og det var et arbejde, og der havde han mødt stiv op. Han havde også drukket mens han havde lavet street art, hvilket sådan set også var hans arbejde. "Du mener vel, at du aldrig, aldrig har haft en kæreste?" spurgte han, og kunne heller ikke drikke på hans udsagn, da han ikke havde haft en. "Eh, dude, sikker på du ikke bare skal have en streg?" spurgte han bekymret inden han tog en selv. Han kunne ikke lade være, men det var bare den rareste følelse. Han følte sig altid frigjort.

"Jeg skal sgu nok ligge på knæ for dig en dag dude. Bare vent og se" sagde han med et glimt i øjet da han var ret så sikker på at han en dag i fuldskab faktisk ville fri til Collin hvis han virkelig strickede out med Keira. Han kunne godt finde på det. Han lod Collin svare på at Leslie selvfølgelig nok skulle have lov til at have en stor del i deres bryllup. Han forventede så heller ikke andet og aldrig om han ville se Leslie i en kjole. Han ville ganske simpelt ikke kunne styre sit tredje ben hvis hun nogensinde mødte op i en knælang kjole og han ville give kjolen skylden. "Alex? Alex?" sagde han ganske eftertænksomt og kløede sig let i nakken. Han havde det ligesom Collin. Han kunne ikke huske så mange andre end Collin og så Keira naturligvis. Han kunne knapt huske navnene på dem han havde været i seng med. "Alex? Var det ikke det hende der som ligner Leslie hed? Alexandra something?" spurgte han en anelse eftertænksomt og skær en grimasse da han virkelig vrid hver en lille hjerne celle der var tilbage i det coke/alkohol/spliff helvede han kaldte sin hjerne. "Ja og du synes ikke du har noget turning me into you for at jeg kan være med dig huh mate?" spurgte han med et grin til Collin da Alastair virkelig slet ikke kunne forestille sig det der med at være sammen med en fyr. Det var ikke fordi han havde noget imod at andre fyrer var sammen med sit eget køn, men han var det virkelig ikke selv. Han vendte blikket mod Leslie der brokkede sig over han var en gris. "Se baby. Dit problem er at du kan li det. Har du nogensinde tænkt over det?" blinkede han let selvsikker til hende. Hun havde jo også set til hudløshed hvordan han var nær andre piger og træk den ene hjem efter den anden mens han var et gigant svin overfor dem. Nogle af dem faldt endda for ham selvom han var sådan et giga svin. "Men tilbage til dine små løgne Leslie for du har det ikke godt og nej jeg kysser ikke min bedste veninde så gider du godt sige hvad der er?" spurgte han med et hævet øjenbryn da han så lige igennem hende og godt kunne se der var noget galt. Måske havde de mere behov for det her alle sammen end Alastair lige havde regnet med. "Ved jeg godt du gør dude. Så hvornår sker det?" spurgte han med et grin til Collin om hans såkaldte drømme om at kneppe med Alastair. "Jeg er sikker på Leslie ville elske at på" sagde han med et grin og lagde atter sin arm om Leslie bare fordi han kunne. Nu var Alastair også bedre til nær kontakt end Collin var. Han slap Leslie igen for at hun kunne gå hen for at få sin streg. "Jo jeg mener at jeg aldrig, aldrig har haft en kæreste" sagde han med et ganske let suk og så kort Keira for sit indre blik. Han havde været så tæt på, men så havde han mobbet hende nær nogle af de andre slanger for så at gå tilbage til at være med hende og så mobbet hende igen. Det var hver gang Collin enten havde haft været sammen med andre eller haft brug for sine alene perioder for det havde han nogle gange. Så røg Alastair i og var et svin selvom han virkelig elskede hende og så hende som en prinsesse. Alastair drak heller ikke på Leslies, men nu var han også tatovør ved siden af sit studie så det ville være dumt at være stiv. "Tatovør og auror.. Fuld? Doesn't mix guys" sagde han med et grin da det var direkte uansvarligt. Han nikkede til om han ikke bare skulle have en streg. "I saw her" mumlede han lavt og sparkede til skraldespanden der ikke var ild i inden han gik hen til Collin for selv at få sig en streg.

Leslie måtte ærligt indrømme, at hun elskede deres venskab og ikke ville bytte det for noget som helst. "Jeg vil se frem til, at modtage invitationen til brylluppet," sagde hun morende, hun kunne lige se det for sig. Dog vidste hun ikke helt hvem af de to, der ville kunne være en kvinde i et forhold, de var jo begge ret maskuline af sig. "Det lyder som et drømmebryllup," grinte hun og blinkede til Collin, hun kunne lige se for sig, hvordan alle ville lægge fulde og skæve inden midnat.
"Well, good girls findes faktisk," sagde hun, og sendte mentalt en tanke til Alex, Leslie havde en eller anden idé om, at Alex aldrig havde lavet ballede, og bare var helt i gennem den gode tvilling, hvorimod Leslie var den mere fucked af dem.
"Yo, darh, Alexandra Marsters er min tvilling hotte," sagde hun i et grin og blinkede til Alastair, da hun godt kunne fornemme, at der måske var en lille klokke inden i hans hoved som ringede ved Alex's navn.
Hun rystede lidt på hovedet, dog med et smil på læberne, "Ja for helvede da, jeg elsker simpelthen når I rager på min røv," svarede hun Alastair ironisk, men kunne alligevel ikke modstå fristelsen da Collin vendte bagdelen mod hende, hvilket fik hende til at give ham et klap bag på, "Aaav, hey, du kunne godt lige have advaret mod de der baller af stål," grinte hun og rystede lidt på hånden, selv den begyndte at snore let. "Se på? Ej nu er du kedelig, så hellere være med, ellers er der sgu ikke noget ved det," sagde hun morende, hun ville nok være en ret så dårlig tilskuer, ligegyldigt hvad det end ville handle om, enten ville hun slet ikke vide, hvis de gik i seng sammen, eller også ville hun dæleme være med.
Hun åbnede munden for at svare Alastair, da han 'bad' hende fortælle hvad der var galt, men lukkede den så igen, da hun ikke helt vidste hvad hun skulle svare. "Du vil gerne knalde Collin, som er din bedste ven, men du vil ikke kysse mig, fordi jeg er din bedste veninde? Og så påstår du, at du er hetero?" sagde hun og hævede kort det ene øjenbryn, "Anyway.. Der er ikke noget nyt under solen, og BTW så hader jeg dig lidt lige nu," sagde hun, og undlod derved, at svare på Alastairs spørgsmål omkring hendes smil, dog uden at mene at hun hadede ham, det var jo kun fordi hun godt vidste hun ikke kunne lyve sig ud af det her, han kunne se lige i gennem hende, det havde han af en eller anden grund altid kunnet. Det var egentlig ret utroligt, at hun havde kunne holde det hemmeligt for ham så længe som hun havde.
"Arh, I see," sagde hun som Alastair hentød til at hans arbejde krævede man var helt clean når man mødte op. Hun rynkede dog lidt på panden ved Alastairs mumlen, og vendte så blikket mod Collin, som hun prøvede at regne ud, om han vidste hvem Alastair snakkede om. "Hvem så du?" spurgte hun så og tippede hovedet lidt til den ene side.

"Det vil jeg glæde mig til" svarede han Alastair med et lille nik, inden han brød ud i grin. Skulle han giftes med nogen, så kunne det ligeså godt være hans bedsteven. Hovedsagen var sgu nærmest det ikke var Ray, da han ikke ville være sammen med nogen der løj for ham på den måde og på den måde var Collin egentlig meget kynisk. Man havde en chance og forspildte man den, så var man død for ham. Han ville ikke have noget med den person at gøre. Det plejede dog normalvis ikke at gøre så ondt, som det gjorde lige nu. Han hadede det, og han havde lyst til at hive sit hjerte ud, så han ikke have ondt længere. Heldigvis kunne det være hans streger hjalp. Det plejede de. "Det bliver stortslået, Leslie. Det lover jeg dig," forsikrede Collin hende med et lille nik, da han godt lige kunne videre på joken en sidste gang. "All good girls are bad girls" svarede Collin og blinkede lidt til Leslie. Collin tog et sidste hvæs af sine cigaretter, da de snakkede om Alex, selvom han nu godt kunne huske hvem hun var, men det var ikke decideret en, han havde snakket med. Hun var trods alt en pæn pige.. og selvom Collin kom fra en rigmands familie og længe også havde været en del af den, så havde han aldrig hængt ud med de 'pæne' mennesker. "Du skal bare kigge på og så turner du." sagde han selvsikkert og med et fjoget smil over sine læber. Collin var egentlig heller ikke sikker på, hvem der ville være damen i deres forhold. De ville sikkert ende med at være sexløse, selvom en af dem til sidst måtte føje sig. Collin havde dog intet imod at blive styret, men han ville ikke være det hver gang. "Du elsker det, Leslie" sagde han med et lille nik. Han mærkede slaget på røven og grinte ved hendes kommentar. "Tænkte det var bedre hvis du nu selv mærkede det" sagde han og lagde sin arm rundt om hendes skulder. Collin kom trods alt i et langt kærligere hjørne, når han var påvirket, næsten uanset hvad det var. Det vil sige ved coke blev han ret ofte liderlig og han kunne også blev aggressiv. En ting var sikkert, han var altid sjov. Han grinte da hun hellere ville være sammen med dem end at se på. "Det er selvfølgelig også sjovere. Tror du vi skal tage det som en invitation, bro?" spurgte han henvendt til Alastair. Han nikkede lidt. "Se det klinger bedre" sagde han med et drilsk smil plantet solidt på hans læber. Han kunne mærke stregen påvirke hans hjerne efterhånden og rakte ud efter flasken for at drikke på det rettede. "Som studerende kan jeg godt.... som street artist burde jeg ikke." sagde han med et skuldertræk, da han var ligeglad. Han vidste dog godt det var farligt. Collin træk Leslie indtil sig. "Keira" hviskede han og bed sig en anelse i læben. "Hvaaa, skal vi brænde nogen forlystelser sammen?" spurgte han så mere ud i lokalet så at sige for at lette stemningen.

"You guys do that" sagde han med et lille let nik da han synes de skulle tage og se frem til det fede bryllup som ham og Collin ville komme til at have. Alastair var ret så sikker på at de før eller senere ville ramme et punkt hvor de faktisk ville kunne finde på det. Heldigvis var han ikke der lige nu, men der ville sikkert ikke skulle meget til før at han ville det. Man kunne heldigvis aldrig vide og det var fedt at muligheden var til stede.
"Not into good girls som sagt, men jeg kan godt svagt huske hende. Det er bare som om du er way more hot" blinkede han let til Leslie selvom han dog mente det ret så meget. Det var ikke fordi han havde noget imod feminine piger for det havde han bestemt ikke. Langt fra, men de der pæne piger der. Det ville svare til han skulle til at snakke posh engelsk og det gjorde han godt nok ikke. De ikke gjorde intet for ham og slet ikke efter Keira ikke var helt så pæn mere fordi han selv havde ødelagt hende."Se selv dude. Hun giver os totalt lov til at rage hende på røven" sagde han med et grin og valgte med vilje at overhøre ironien i hendes udsagn. Alastair kunne også godt lide at styre, men selv kvinder måtte godt få magten over ham bare det ikke var alt for meget. Nu gad han så heller ikke tænke ud i teorier om hvordan det ville gå hvis han faktisk var i et forhold med Collin for det ville helt sikkert aldrig ske alligevel. "Det er Hawkins logik 101 for you dear" sagde han med et grin da han godt vidste det slet ikke gav mening. Egentlig var det jo også mest af alt fordi han faktisk ikke ville gå i seng med Collin. "Nul putte du elsker mig og du vil aldrig andet end elske mig. So what's up with the smile?" spurgte han atter ganske bekymret selvom han godt kunne forstå hvis hun ikke ville snakke om det lige nu. "Jeg tror sgu også det er en invitation" sagde han og blinkede let til Collin. Nu var det i hvert fald Leslies egen skyld hvis de endte med en trekant for nu havde hun mere eller mindre inviteret til det. Han lod Collin svare på hvem det var han havde set og selvom han godt vidste det var hans egen skyld så gjorde det stadig ondt. Han nikkede let til om de skulle brænde forlystelser af. "Indeed. Brænde stedet ned så folk ved vi har været her, drikke os sanseløse og så hjem til os og hygge" sagde han det sidste med et glimt i øjet da han pludselig godt kunne have lyst til at jumpe i kanen med de to andre når han havde fået sit kick af at brænde ting af.

101 betydning
Posh engelsk - betydning

Leslie grinte let, "Jamen som sagt, ser jeg frem til min invitation," sagde hun morende, det værste var nok, at det ikke engang ville overraske hende, hvis de to en dag endte med at gifte sig, fordi kærligheden blev for meget for dem. Lige på det punkt var Leslie ret god til, at passe på sig selv, hun tillod ikke sig selv at få følelser for andre end sig selv, hun havde derfor aldrig været forelsket, og hun vidste med sig selv, at det skulle hun heller aldrig blive.
"Aarh, tro mig good girls findes, de tror bare de er bad girls og så længe de har en go' røv og et par faste patter, så er I drenge sgu nemme at narre," sagde hun morende og blinkede til Collin, velvidne om, at hendes sprog til tider kunne være virkelig grimt, det var nok lidt der drengepigen kom frem i hende, hun var ikke god til, at pakke tingene ind. "Som om jeg er? Alastair, please, jeg er mere hot," sagde hun med et smil på læberne og sendte ligeledes ham et blik med det hele øje.

Hun hævede lidt det ene øjenbryn, "Sig mig, er det længe siden I har raget på en go' røv eller hvad?" spurgte hun, og svarede ikke på om hun elskede det eller ej, sandheden var nok, at hun selvfølgelig elskede opmærksomheden, hvilket pige ville ikke gøre det? Hun lagde hovedet mod Collins skulder, som han lagde armen omkring hende, "Du tænker for meget," sagde hun i et smil, "Men go' røv, by the way," sagde hun og vendte blikket mod hans bagdel, uden at være diskret omkring det, bare fordi.. Ja bare fordi.
Hun sukkede lidt, det var en tabt kamp, at blive ved med at prøve at holde det hemmeligt for dem, Alastair havde gennemskuet hende og der var intet at gøre. "Det vil være svært for dig, at være en gentleman og følge mig hjem, hvis jeg bliver for stiv... Den slags kræver et hjem," svarede hun så, og regnede med at de godt kunne lægge to og to sammen.
"En invitation til en trekant? Er I helt væk eller hvad?" spurgte hun i et grin, da hun fuldt og fast regnede med, at de lavede sjov. Hun lod dog alligevel Collin trække sig ind til ham, og vendte blikket mod ham. Okay han var meget tæt på lige pludselig, og hun kunne ligeledes mærke den bane hun havde taget, var begyndt at virke. Hun blev dog revet ud af sine tanker, ved navnet som blev hvisket til hende. "Oooh.." sagde hun og vendte blikket mod Alastair, hun vidste ikke helt om hun bare skulle lade det lægge, eller sige noget til det, selvom hun havde mest lyst til det sidste. Hun sendte lidt bekymret smil i retning af Alastair, "Vi kan starte der," foreslog hun og pegede mod et pariserhjul.

Collin valgte ikke at køre videre i med brylluppet, selvom det var en sjov tanke. Det var dog rent fantasi, men hvis det skete var det da sjovt... Selvom det sikkert ikke ville være så morsomt dagen der på for nogen af dem, især hvis de rent faktisk var blevet viet for real, og det ville de sikkert blive, for let's face it, det var trods alt Alastair og ham. De havde gjort mange skøre ting i årernes løb, og der var mange flere ting de skulle gøre. "Jeg er ikke enig Leslie. Og hey, de skal helst også være pæne, men det er så en anden sag. Jeg tager altså ikke en fisse, bare fordi den er en fisse..." svarede han med et fjoget grin. Ikke desto mindre var det sandt, for Collin var meget overfladisk, når det gjaldt one night stands, og pt. var det, det eneste det hele handlede om. Collin ville ikke tænke på Ray, da det havde været mere end bare det overfladiske og det var langt uden for hans comfort zone.

"Selvfølgelig giver hun os lov. Hun ved sgu da, at der er ingen som kan grab dat arse som vi" svarede han denne gang på gardin irsk. "Ja," svarede han kortfattet og med et skuldertræk til om det var længe siden, de havde raget på en god røv. Det kunne hun vel høre. Det var ikke altid nemt at få hele pakken, hvilket var god røv og gode patter. Collin måtte dog erkende, at han var mere til bagpartiet end han var til bryster, selvom han nu godt kunne lide dem. Collin smilede da han mærkede hendes hoved ind mod sig. Han lagde sit hoved ned mod hendes, så han kunne mærke hendes hår mod sin kind. "Tror nogen vil mene jeg gjorde det modsatte" svarede han gennemgående sandfærdigt, da han det meste af tiden rent faktisk mente at livet var for kort til at tænke. Man skulle have alt ud af livet, som var muligt. Mange vil dog mene at det var umuligt at få alt ud af livet, men Collin vidste godt han havde en hel anden livsfilosofi end de fleste. "Det ved jeg godt hottie." sagde han selvsikkert og klemte hende et kort øjeblik indtil sig. Collin så mod Alastair, da hun sagde hun intet hjem havde. "Las, vi bor i en stor lejlighed. Er sikker på konen og jeg godt kan acceptere at vores fælles elsker bor der." svarede han roligt, men dog ganske alvorligt, for det kunne han trods alt også være. Han var ret sikker på Alastair var okay med det, og det var også derfor han havde sendt et blik i hans retning. "Ikke helt endnu" grinte han, selvom han var godt væk. Han fandt vodka flasken og drak videre af den, da man altid kunne være længere væk. Og der var sådan set mere pulver i posen også. Collin betragtede hende da han hevet hende tættere indtil sig og følte sig i et kort øjeblik fristet til at kysse hendes læber, da hans coke gjorde ham opstemt og euforisk. Han nåede dog ikke at ty til handling, da hun reagerede på hans ord. Det fik ham til et kort øjeblik at ryste på hovedet og give slip fra hende, hvilket led hans opmærksomhed over på Alastair. "Always" svarede han og så mod det sted som Leslie udpegede. "Fine, så gør vi det" sagde han entusiastisk og løb over mod pariserhjulet og fandt sin stav frem. "Incendio" sagde han sigtede mod en af vognene.

Alastair selv kunne heller ikke se hvorfor han skulle forsætte snakken om et bryllup når det ikke var en reality lige nu alligevel. Så var det en anelse spild af tid og han kunne ærlig talt ikke holde fokus på det som alkoholen og nu også stofferne begyndte at sprede sig i hans krop. "Hvis de er engelsk snakker good girls posh og så er de faktisk ret så nemme at spotte to be honest" sagde han med et glimt i øjet og nikkede let for sig selv. Posh var virkelig skrækkeligt hvis man spurgte Alastair. Det der high class engelsk var slet ikke ham. "Nej ved I hvad man skal bruge good girls til? Smadre dem totalt psykisk til de ender op som bad girls" sagde han med et ganske let grin selvom det egentlig ikke var spor sjovt da han havde gjort det da han var yngre, men selvironi ejede han skam masser af. "Se nu siger jeg jo netop du er hot Leslie. Jeg tror du skal have det spliff ud af dine øre" drillede han let Leslie selvom det næppe var sundt med hash i sine øre. Alastair kunne godt lide at være venner med drengepigerne, men hvis han skulle have et one night var det normalt ikke hans stil. Han var mere til de der hard-to-get-girly piger uden det var så slemt at de var pæne piger. Høje hæle gjorde et eller andet ved ham som han ikke kunne forklare, men de skulle have ben i næsen på samme tid. "Whatever Collin said" sagde han med et nik og tog en tår af sin vodka inden han pegede mod Collin. Alastair var også mest til røv end han var til patter. Jo det var da rart med en pige der havde begge dele, men i sidste ende betød en god røv altså mere end gode patter. Det eneste han ikke var til var gigant bryster. Sådan nogen større end en honning melon var bare.. Eww. Han nikkede let til Collins ord om deres lejlighed. "Der er fandme altid plads til en til, men Collin dude. Det er sgu dig som er konen for your information" sagde han det sidste med et blink. "Jeg er trods alt kun til piger så det må være dig som er konen for at det går op med at jeg er til kvinder. Det kan du godt selv se ikke?" argumenterede han med et grin da det virkelig var en tåge snak. Det var dog noget af det han elskede ved dem så det var ikke lige fremme en ringe ting. "Væk? Nej jeg flyver kan du vel se?" sagde han med et grin og hentydede dels til de stoffer og det alkohol han havde taget og dels til hans armbevægelser der bestod i at han tog sine arme ud til hver sin side så det lignede han forsøgte at flyve med sine arme. Alastair var dog glad for de to andre lod det om Keira ligge. Han havde ikke lyst til at snakke om det. Han var stadig lige vild med hende og det var kun i det her selskab han faktisk ikke havde noget imod at indrømme det. Alastair løb også efter og fandt sin stav frem for at sætte ild til det fra den anden side af. Da han havde gjort det greb han fat om Leslie fra siden af for at hive hende indtil sig og kyssede hende kort på munden da han havde det godt lige nu. Godt selskab, godt påvirket og stofferne fik ham til at have lyst til en masse han normalt ikke havde.

"Jeg troede ellers alle fyre havde en anden holdning.. Et hul er et hul," sagde hun med et kort skulder træk. Hvad vidste hun, hun var ligesom ikke til piger, så det måtte drengene vide mere om end hende. Hun havde dog selv været sammen med ret mange fyre i gennem årene, primært fordi hun havde været taget med både fremmede og venner hjem, for at have et sted at sove, og få et bad, hvilket også var den eneste grund til, at hun altid var ren og altid havde rent tøj osv.
"Jesus Christ, så rag da og få det ud af jeres systemer," grinte hun, hun regnede dog ikke med, at de ville gøre det, men på den anden side, hvis hun kendte dem ret, så kunne de godt finde på det, om ikke andet, så bare for at drille hende. Det var faktisk ret rart, at stå så tæt på Collin lige nu, både fordi hun altid blev virkelig kærlig og i putte humør når hun var skæv og beruset, men også fordi hun faktisk frøs en smule, hvilket var hendes egen skyld, da hun bare kunne have taget mere tøj på. Hun grinte let, "Der er sgu ikke noget spliff i mine øre, hvis der var, så havde jeg røget det for længe siden," grinte hun og blinkede til Alastair. "Det tænkte jeg nok, du gjorde, men jeg syntes nu alligevel jeg ville gøre dig opmærksom på det," svarede hun Collin, som han sagde han godt vidste han havde en god bagdel. Hun grinte let og lagde en hånd mod hans brystkasse, som han gav hende et klem.
Hun rystede lidt på hovedet, "Det er sødt af jer drenge, men jeg har ingen penge, så jeg ville ikke kunne betale jer noget for det," sagde hun ærligt, nu kunne hun jo ligeså godt lægge alle kortene på bordet, selvom hun ville elske at bo sammen med de to, det ville virkelig være fantastisk.
"Det skulle man ellers tro. Jo, for den da Alastair, pas nu på du ikke flyver væk," grinte hun, som de sagde de ikke var helt væk endnu. Hun rynkede dog lidt på panden, da Collin rystede på hovedet, før han slap hende. Havde hun gjort noget forkert? Men som de begge to satte i løb, glemte hun det lidt igen, og begyndte at grine, og trak selv sin stav, som hun fremkaldte nogle mindre eksplorationer, hvilket fik det til, at slå gnister fra pariserhjulet. Dog kom et morende hvin fra hende, da Alastair pludselig hev i hende, da hun blot regnede med, at han lavede sjov og ville løbe afsted med hende eller noget i den dur. Derfor kom det også utroligt meget bag på hende, da han pludselig kyssede hendes læber. Men hun nåede ikke at reagere på det, før han havde sluppet hende igen, "Hell no," sagde hun en kende mere hårdt end meningen, og greb fat i hans krave og trak ham ind i et nyt, langt mere dybt, kys. Han kunne da ikke bare give hende sådanne et lille et. Hun lavede en lokkende bevægelse med sin ene pegefinger mod Collin, som tegn på, at han skulle komme hen til dem.

"Selv piger, der snakker posh engelsk, er slemme. De er altid med på den værste, de har bare et fint ydre. Dog, skal de bare holde sin kæft inden, mens og efter man er sammen med dem," sagde han med et lille nik for at understrege det. I Collins erfaring, var alle piger slemme, ligeså snart man fik udløst the beast. "Hun skal sgu da også være lækker, ellers er der ingen grund til at være sammen med hende, vel?" spurgte han med et smil over sine læber. De fyrer han var sammen med skulle også have udseendet med sig. Collin så alvorligt på Alastair, da han synes han snakkede om at lave en Keira all over igen. Han var ligeglad med det var ironisk eller ej, for det han havde gjort mod Keira var skrækkeligt. Collin havde da også ødelagt nogen, men ikke gang på gang, når de prøvede at komme op igen. Hans tid var simpelthen for dyrebar til at spilde tid på at ødelægge nogen gentagne gange. Det var ikke fordi han ville gøre sig bedre, for det vidste han skam godt han ikke var. Collin lod sin hånd finde frem til Leslie's bagdel, da han trods alligevel stod sammen med hende. Han klemte semihårdt på den, dog uden det ville gøre for ondt. "God røv" sagde han så og blinkede til hende, da han ikke kunne lade være. Han nikkede lidt til at han havde ret og så lidt på hende ved hendes ord. "Det er jeg også glad for" sagde han og blinkede til hende inden han så mod Alastair. Han mærkede Leslies hånd mod sin brystkasse og smilede ganske let. "Du er konen. Jeg er lækrest, jeg bestemmer." sagde han med et grin, selvom hans logik endelig var sandfærdig nok. "Og det er da ligemeget om du kan betale noget. Du kan lave mad med Alastair eller et eller andet. Eller gøre rent... Eller et eller andet, så er det sgu da heller ikke være Leslie." sagde han med et kortvarigt varmt smil plantet på hans læber, hvilket ellers var en sjældenhed fra ham. Collin kunne ikke lave mad, så derfor var det ikke en opgave han påtog sig. Leslie havde skam ikke gjort noget forkert, men han havde været tæt på at kysse hende og det var trods alt ikke det han skulle, og derfor blev han nødt til at vække sig selv fra det. Han smilede stort da pariserhjulet stod i flammer og synes det var fucking smukt, hvis han skulle være ærlig. Han fandt en af de børneforlystelser med heste og vogne og svang sin stav i den retning for at sætte ild til den, inden han så mod Alastair, som var i gang med at råsnave Leslie. Han vendte hovedet en anelse på skrå. Han havde intet problem med det, men det var nu stadigvæk ret sjovt at glo på. Han smilede fjoget, da han så Leslies finger, der inviterede ham med. Han tog selvfølgelig imod invitationen, da alt andet ville være dumt og bevægede sig over mod dem begge.

Alastair kunne ikke lade være med at grine over Leslies tro at fyrer bare tænkte på at et hul var et hul. "Nåh ja for man vil jo have en hvor man skal give hende pose over hovedet jo" grinte han videre og nikkede let til Collins holdning på det subjekt. Fandme nej om et hul bare var et hul. Han havde altså standarder hvis han skulle være ærlig. "True that bro'" sagde han til Collins holdning om piger der snakkede posh bare skulle tie stille og se godt ud. Fandme nej om han ville nøjes. Så ville han faktisk langt heller gå hjem og ordne hans business selv hvis han kun kunne finde ugly chicks. Det var ikke nok bare at få sine spændinger ordnet hvis han skulle være ærlig. "Er du nu sikker på det Leslie? Det er bare siden du ikke kan høre jeg kalder dig hot" sagde han med et drillende glimt i øjet. Man kunne da aldrig vide hvor hun gemte det henne siden hun tydeligvis ikke kunne høre efter hvad der blev sagt til hende. Hvad var pointen i at kalde hende hot hvis hun ikke hørte efter? "Ja man. Det er jo heller ik nemt at få et job uden at have et sted at bo. En ting af gangene missy. Så længe du gider give en hånd med at holde vores hjem så er alt andet ligemeget. Både Collin og jeg tjener en shit load af penge så jeg tror godt vi kan forsøge en kvinde i nød" sagde han med et charmerende smil over sine læber og nikkede let. På samme tid var hans smil ganske drenget og utrolig drillende. Han vidste godt hun næppe ville kaldes for den slags ting, men lige nu var hun altså en kvinde i nød. Han betragtede let Leslie og Collin stå tæt op og ned af hinanden. Han kunne godt se på Collin at han virkelig gerne ville kysse Leslie. Han havde trods alt kendte Collin virkelig længe. Desuden var det svært ikke at have lyst til det når man ligesom langt væk på stoffer og endda et stof der lige netop tændte lysten i en. "Jeg flyver kun på mine stoffer og det er verdens bedste følelse. Almost better than sex" sagde han med et glimt i øjet og havde med vilje lagt vægt på ordet næsten. I sidste ende ville han trods alt foretrække sex for det meste. Det var yderst sjældent at han havde oplevet sex være så piv ringe at han ville foretrække sine stoffer. Han kunne dog ikke lade være med at grine en anelse da Leslie brokkede over hans svage kys samtidig med at tingene var begyndt at brænde ned. Det var virkelig for nice det hele og han glemte alt om Keira på ganske få sekunder og det var vel næppe det værste her i verden at glemme hende lige nu. Han selv var langt væk i at gengælde kysset fra Leslie og lagde sine hænder på hendes hofter for at trække hende en smule længere ind i kysset selvom han godt vidste han ikke kunne få hende for sig selv. Han brød det derfor også efter lidt tid for at kysse hende ned af halsen. "Vi burde virkelig se at komme videre inden det hele brænder ned om ørene på os" mumlede han ind mod hendes hals.

Leslie kunne ikke lade vær med at grine lidt, "Det gælder sgu også jer mænd," sagde hun morende og blinkede til Collin, ingen tvivl om, at hvis det kun var one night stand, så skulle mændene altså også bare være stille, både før, under og efter. Okay det var måske de færreste piger som havde det sådan, men nu var Leslie heller ikke som så mange andre tøser. For hende kunne det være ligemeget, for fyrene kom fra, hvad de hed, hvor gamle de var og alt det der, hvis det bare var et knald hun ville have. "Ved I slet ikke, at det er det indre som tæller?" spurgte hun ironisk og lagde en hånd for sit hjerte, dog kunne hun ikke holde masken ret længe, da hun overhovedet ikke mente det, men var helt enig med dem.
Hun slap et kort grin, som Collin tog hende på bagdelen, "I know, tænk I har været i selskab med den så mange gange siden vi mødte hinanden, uden at bemærke det," svarede hun med et drillende smil på læberne, og blinkede tilbage til Collin, da han sagde hun havde en god bagdel. "Du sagde, at det var som om, at jeg var mere hot end Alex, jeg rettede dig og sagde jeg er mere hot," sagde hun og blinkede til Alastair.
"Jobbet er sikkert nemt nok at få, kan altid blive trækketøs," sagde hun og trak lidt på skulderne, måske det egentlig ville give god mening, eftersom hun i forvejen hyggede sig med så mange foreskellige fyrer, så kunne hun jo ligeså godt tjene penge på det samtidig. "Og det er I helt sikre på?" spurgte hun, bare for at være sikker, selvom hun nu var ret sikker på at de mente det, for selvom hun aldrig snakkede om hvor mange hun havde været sammen med, så regnede hun med, at de begge to godt vidste hun ikke ligefrem var jomfru. "En kvinde i nød? Seriously? Er I klar over hvor mange år jeg ikke har haft hjem?" spurgte hun med et hævet øjenbryn og rystede så lidt på hovedet med et smil på læberne. Ja okay, hun var en kvinde og hun var vel i en eller anden form for nød.
Leslie fangede ikke, at det var fordi Collin havde haft lyst til, at kysse hende, at han havde trukket sig, lige på det punkt var hun nok ret blind og man skulle være ret direkte med hende, hvis der var noget man ville. "Aarh, der er nu intet som slår et godt knald," sagde hun og blinkede til Alastair, selvom han også kun havde sagt næsten.
Hun mærkede Alastairs hænder mod sine hofter, og lod per automatik sine hænder glide om i nakken på ham, efter at have lokket Collin over til dem. Der skulle ikke meget til, at tænde hende når hun var fuld og påvirket af stoffer, så lige nu lød den trekant de havde foreslået i sjov, slet ikke som nogen dum idé. Som Alastair brød kysset og flyttede sine læber til hendes hals, tippede hun hovedet en smule til den ene side, for at give ham bedre plads. Hun sukkede stille, og nikkede så lidt til hans ord, og slap ham så, før hun så vendte blikket mod Collin, "Vil du også ha' et, før vi skrider?" spurgte hun og blinkede til ham og hentød selvfølgelig til et kys. Selvom det selvfølgelig også var fair nok, hvis han ikke ville.

Collin kunne ikke lade være med at grine en smule fjoget over Alastairs kommentar med pigerne så bare skulle have en pose overhovedet. For ham var et hul heller ikke bare et hul. Der var altså nogle huller der var at foretrække frem for andre huller. Han nikkede til det var sandfærdigt i forhold til piger og deres pisse posh engelsk. Hvis pigerne snakkede posh, så ville han hellere tage hjem uden fisse på krogen. Collin så mod Leslie, da hun sagde det også gjaldt for mænd. ”Gør det?” spurgte han og blinkede til Leslie. Selvfølgelig kunne Collin sige sammentyggende til det meste af det, for han var jo også sammen med mænd, og de skulle helst være som hans piger. Der gjaldt selvfølgelig dog altid andre regler for ham selv. Det var klart, ja, nærmest en universel regel. Collin flækkede af grin ved Leslies spørgsmål. Det var aldrig det indre der talte hos ham. Han havde jo ikke ligefrem sex med dem for at lære dem at kende. Det var også sjældent han virkelig brød ud i latter, som han gjorde lige nu. Men med coken forsvandt også alt med hans hjerte var tungt og smertefyldt. Han havde lyst til at rive det ud og gemme det langt væk. Det var det som alkohol og stoffer gjorde for ham og han så ingen grund til adresserer hvorfor det gjorde ondt og om han havde et problem eller ej. Sandheden var jo, at det bare var den vej han virkede. Være fucked og glemme. ”Jeg ved det. Nogle gange er drenge bare langsomme,” svarede han hende og blinkede ganske let til hende. Collin nikkede til det Alastair sagde om det var svært at få job, når man intet fast hjem havde. Collin havde selv været hjemløs en årrække, men det var ikke noget han bare sådan lige fortalte om. En åben bog var ikke et karakteristika der kunne tilknyttes ham. ”Hvis vi var sikre, ville vi så måske sige det til dig? Og fandme nej om du skal være trækkertøs.” sagde han med en hård stemme og så bestemt på hende. Han tog en tår af vodkaen og rystede lidt på hovedet. ”Svært når du ikke siger det,” lød hans stemme en smule mildere i denne omgang. ”Men kun næsten,” svarede han på Alatairs udsagn og grinte lidt.
Collin svarede ikke da han blev tilbudt et kys. Han tog som end bare fat om hendes hofter og træk hende indtil sig i en voldsom hurtig bevægelse, og lod sine læber ramme hendes. Der gik dog hellere ikke længe før han lod kysset blive en anelse dybere ved at sætte sit hoved på skrå. Han hørte Alatairs ord og tog fat i ham med sin frie hånd. ”Klar til at koncentrere Jer?” spurgte han dem begge, da det for alvor krævede alles koncentration. De kunne jo sådan set ikke blive her. Der gik da heller ikke længe, før han med hjælp af sprektral tranferens stod i eget hjem. Han havde selvfølgelig også sørget for at holde godt fast i de andre, så de rent faktisk havnede samme sted.

Alastair havde det ikke sådan at alle bare skulle holde deres kæft. Det var kun når det kom til piger der snakkede posh. Han kunne slet ikke med det og ligesom Collin ville han ærlig talt heller bare undvære at have sex end at skulle høre på en pige der snakkede posh. Det der overklasse noget var slet ikke noget for ham. Det ville det næppe heller ikke være. "Ironi kan forekomme missy" sagde han med et grin til Leslies udsagn om det var det indre der talte. Det vidste de også godt alle sammen at det var sandt. Nok måtte hun da gerne have en nice personlighed, men ikke hvis det bare var for one night. Så var han faktisk sygt ligeglad med hvordan de var og ikke var.
"Ok så lad mig sige det sådan her. Du er pisse hot" sagde han med et drenget smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv.
"Hvis du bliver trækkertøs så smadre jeg samtlige af dem som nærmer sig dig. At du godt kan lide sex er fair, men fandme nej om jeg vil være vidne til at du hiver fyrer med hjem for penge" sagde han ganske bestemt og var ret så sikker på at Collin havde det på nogenlunde samme måde. Så ville han heller forsøge for hende end han ville se hende være trækkertøs. Der var heller ingen grund til at påpege at de var sikre Ellers havde de jo nok ikke sagt at hun kunne flytte ind. Det ville jo være enormt dumt. "Sandt nok er sex godt, men det er stoffer fandme også" sagde han med et lille let bestemt nik og desuden var det mest af alt fordi han sætte det på spidsen.
Han smilede let for sig selv da han mærkede hendes hænder omme i nakken da det trods alt var en prisværdig reaktion fra hende af. Der skulle heller ikke meget til at tænde Alastair i den her tilstand. Normalt ville han slet ikke gøre det når det var hans bedste veninde, men fordi han var påvirket og ikke den største humørspreder lige nu så det ville være rart at komme til at tænke på noget andet. Han smilede let mod hendes hals da hun tippede hovedet så han bedre kunne komme til. Han flyttede sig kun fordi han godt kunne regne ud at Collin også ville til ved hendes spørgsmål og lod dem kysse en anelse i fred. De var trods alt ikke gået igang så det var fint at give Collin plads.
Han nikkede ganske let om han var klar til at koncentrere sig. Lige her var det godt han var auror studerende. Han betragtede ganske let ilden der begyndte at sprede sig inden han fandt sin stav og svang den for at ende ikke mange skridt fra Collin af. Det var virkelig kun ved hjælp af flammerne at han havde kunne koncentrere sig nok til at komme afsted for ellers var han virkelig noget så påvirket og det kunne gå grueligt galt hvis han ikke koncentrede sig. "Så mangler vi bare aftens stjerne" sagde han med et ganske let og hentydede til Leslie.

Leslie vidste egentlig ikke, hvor hendes ellers ret så drengnet humor kom fra, hun havde jo ingen storebrødre, som typisk kunne påvirke. Måske det havde været drengene på børnehjemmet, eller også var det bare hendes måde, at lægge følelser fra sig på. "Øh ja? Hvis det kun er et knald, så kan det sgu være lige meget med, hvor gammel han er, hvad han hedder og alt det der shit," svarede hun i et grin det havde skam været dybt ironisk, alt det kunne være ligemeget, hvis bare det var sex.
Hun blinkede let til Alastair, da han sagde hun var hot, "I lige måde, frække," svarede hun, hun vidste godt hun så godt ud, men det var alligevel altid dejligt, at blive bekræftet i det.
Hun slog let ud med den ene hånd, som Collin gav hende ret, i at drenge kunne være noget som langsomme i opfattelsen til tider, på trods af at hun også kunne, som foreksempel før, da hun ikke havde bemærket, at Collin havde trukket sig fra hende, fordi han havde haft lyst til, at kysse hende, som Alastair havde bemærket, dog uden at sige noget, så det var hun stadig ganske ubevidst om. "Præcis, tak, endelig en fyr, som selv kan se det," sagde hun morende og blinkede tilbage til ham.
Hun spærrede øjnene en smule op, som de begge sagde hun i hvert fald ikke skulle blive trækkertøs, "Okay far et og to, men så er det jo godt, det er min krop og ikke jeres. Prøv lige at overvej, at tjene penge på sex. Det er sgu da et drømmejob, og om jeg hiver fyrer med hjem bare for sex, eller hiver dem med hjem og tjener penge på det, det kan vel være ligemeget?" spurgte hun helt seriøst, dog i en rolig stemme. Hun kunne godt se det for sig, hun ville dog ikke have nogen alfon, som skulle bestemme over hende, hun ville selv have lov til, at vælge sine kunder. Hun trak lidt på skulderne, "Well, I fortæller sikkert heller ikke mig alt, vel?" svarede hun som Collin sagde det var svært, at vide, når hun ikke havde fortalt det før nu.
Dette her havde ikke lige været hendes plan, da hun var taget afsted for at mødes med dem, men det var faktisk virkelig dejligt, at mærke Alastairs læber mod sin hals. Selvom hun godt vidste, at det ikke var noget som ville have været sket under normale omstændigheder. Hun så begge fyre som hendes bedste venner, og alligevel kunne hun ikke lade vær med at nyde, at blive kysset på af ham.
Leslie lod sig trække indtil Collin, som han tog fat om hendes hofter, og kunne ikke lade vær med, at smile lidt i kysset, da hun godt kunne lide den voldsomme bevægelse. Hun havde altid godt kunne lide, når fyrer turde røre hende, godt nok var hun tynd og lille af sig, men hun gik altså ikke i stykker. Hun gengældte kysset og fulgte hurtigt trop som han gjorde det dybere. Hun slap kysset igen, og nikkede så til hans ord, "Klar," sagde hun roligt, og lod ham tranfere hende med sig.
Hun dukkede ligeledes op hjemme i deres lejelighed, mellem de to fyre, lige præcist tids nok til, at høre Alastairs ord, "Stjernen er her," sagde hun og blinkede til ham.

Collin så på Alastair, da han sagde det kun var stjernen der manglede. "Og der kom hun sørme" sagde han med et smil, da Leslie havde meldt sin ankomst. Collin tog fat i Leslie og regnede med at Alastair enten ville følge med eller Leslie ville tage fat i ham. De var trods alt landet i stuen, og Collin vidste at hans værelse nok var det bedste at være på, da hans værelse var det største af dem, så der var mere plads at udfolde sig på, så at sige. Han åbnede døren og tændte lyset med sin frie hånd. Collin drejede sig om mod Leslie, da han var kommet ind på hans værelse og lod sine læber ramme hendes i et ret så grådigt kys. Han var trods alt fuld og høj på coke, så det hele skulle ske bare lige nu og her. Han lod sine hænder bevæge sig ned mod hendes ryg og ned mod hendes bluse, mens han prøvede at sørge for at der var plads til at Alastair også kunne komme til. Han tog fat i kanten af hendes trøje og løftede den op over hendes overkrop og op over hendes hoved, og brød et kort øjeblik kysset for at få den ordentligt af. Han lod kysset blive en anelse dybere ved at glide hovedet på skrå, og lod sine hænder ramme hendes mave for at køre sine fingre ned mod hendes bløde hud og lande ved hendes bukser efter kort tid. Han lod sine hænder finde knappen og åbnede dem. Han var ikke vant til at dele sine piger, men lige nu gjorde det ham ikke noget. Han havde ikke selv nogle regler om at lade være med at gå i seng med sin bedsteveninde, men det var nok mest af alt fordi han ikke gik og regnede med det ville komme til at ske. Det var trods alt ikke en af dem man direkte prøvede på at score, fordi man netop var venner.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Darcel

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum