Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair

2 deltagere

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

Go down

Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair Empty Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair

Indlæg  Admin Man Aug 07, 2017 4:29 am

The outfit
London, UK
Juli 2054
Collin Kieran Fitzgerald, Leslie Marsters
Alastair og Collin havde været i byen for at tage coke sammen fordi Alastair stadig var trist over det med Keira selvom det var et halvt års tid siden, men det var heller ikke så voldsomt nemt at komme videre når der var nogen man havde været så forelsket i som han var i hende og alligevel havde de aftalt det nok var det bedste eftersom de teknisk set var søskende uden at være blodrelateret. I byen havde Alastair og Collin fået den idé at alle andre ligeså godt kunne rande dem et vis sted og kærlighed slet ikke var noget for dem og det ville være meget bedre hvis de var gift med hinanden for så kunne man jo altid afvise folk med at man desværre var gift og derfor ikke kunne være sammen med dem.
Alastair låste derfor døren op da de var kommet hjem for at stå og grine en smule for sig selv mens Collin holdte den kjole som de havde stjålet fra en butik på vejen hjem. ”Tror du egentlig Leslie sover?” spurgte han med et grin Collin inden han fik døren op og væltede mere eller mindre ind så hvis hun sov ville hun i hvert fald ikke gøre mere. Det gjorde heller ikke noget for Leslie skulle alligevel ikke sove lige nu. Hun skulle med dem ned til en præst og få dem viet. Alastair og Collin havde trods alt været ude hele natten og det var gået hen og blevet morgen så kirken ville have åben igen.

Outfit
Collin var så høj på kokain, at det halve kunne være nok. Han var ved højt humor, da de dårlige sider ved at tage det endnu ikke var kommet frem. Hans aktivitetniveau var så højt, at han nærmest kunne kravle på vægge, mens han havde trippet urimelig meget på turen hjemad, da spændingen kørte rundt i hans blodbane og pulsen var svag, men føltes som om, den var på vej ud af ham. Han kunne alt lige nu. Han var årvågen, sanserne kørte derudad og han kunne nærmest høre alle lyde på flere kilometers afstand og nærmest lugte folks opkast inden de var nået så langt til, at det kom ud. Collin havde været med på giftemål, mest af alt fordi han virkelig ikke magtede hverken Rays, Charlies eller sin egen eksistens.
Som de nåede hjem og Alastair væltede ind i deres hjem, grinte han kort. "SSSSH!" sagde han højt og tog pegefingeren op til sine læber for at vise overfor Alastair hvordan man holdte sin kæft. "Vi må finde ud af det," sagde han højt, som han gik ind i deres hjem med sine tyndslidte beskidte converse og skubbede døren hårdt op til Leslies værelse. "LESLIE," sagde han højt og med et grin over sine læber. "Vi skal ud!" grinte han og så på Alastair med et bredt smil og klaskede ham i bagdelen inden han rettede på sin blomsterkrone, han havde fået af en pige som han havde forsøgt at score inden han var blevet enig med Alastair om at hele det game, gad han ikke.

Outfit
Leslie havde selv været ude det meste af natten, men var gået tidligt hjem, primært fordi Seth allerede havde tilgivet hende én gang for at være utro og hun var bestemt ikke sikker på, at han ville gøre det igen. Hun var stadig ikke kommet sig over, at han rent faktisk havde sagt, at han elskede hende. Det var en underlig følelse for hende, som hun ikke kunne beskrive, selv ikke hvis hun virkelig prøvede.
Hun lå trygt og godt i sin varme seng, da hun blev vækket af hoveddøren som gik op. Typisk Alastair og Collin. Hun rullede lidt med øjnene og vendte sig om på den anden side, for at sove videre. Eller det troede hun i hvert fald, at hun ville få lov til, men næææh nej. Ikke længe efter gik døren ind til hendes værelse op med et lidt for højt brag. "Gider I lige? Jeg prøver at sove guys," sagde hun lettere irriteret, men endte alligevel med at sætte sig op i sengen, "Hvad fuck har I taget?" grinte hun let og rystede lidt på hovedet af dem, før hun rakte ud efter sin smøgpakke på hendes natbord, som hun tændte ved hjælp fra sin stav. Hun rykkede sig tilbage så hun kunne læne sig op af væggen og tog et hvæs af sin smøg. Hun hævede lidt det ene øjenbryn, "Ud? Hvor fanden vil I tage hen klokken 11 om morgen?" spurgte hun og lod røgen svie ud af næsen og munden.

Outfit


Sidst rettet af Admin Søn Dec 10, 2017 6:03 am, rettet i alt 3 gange

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair Empty Sv: Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair

Indlæg  Admin Man Aug 07, 2017 5:23 am

”Sove? Du kan sove når du bliver gammel missy” sagde han med et ganske let grin og tog fat i den kjole som han havde givet til Collin og lagde den på hendes seng efter Collin havde givet ham et klap i røven. Ikke at han regnede med at hun ville tage den på, men det var helt bestemt et forsøg værd. Han vendte sit blik for at se over mod Collin. ”Hvorfor tror hun at vi har taget noget?” spurgte han med et ganske let grin og forsøgte at virke virkelig dramatisk ved at ligge sin hånd på sin brystkasse som om han da bestemt ikke kendte noget til at have taget noget som helst for det gjorde han sig jo næsten ikke i. Alastair tog fat i hendes hånd og hev hende op at stå mens hun tændte sin smøg for at stikke i grin igen. ”Nu skal du bare gøre som Collin siger ikke puttenlil. Du må forstå sådan er det at bo sammen med to mænd. Det er dem som bestemmer” sagde han med et ganske let grin og begyndte at skubbe hende imod badet da Leslie da bare kunne se at komme i bad og i tøjet. Det kunne da slet ikke være så svært. Uanset hvordan hun var blevet vækket på. ”Honey hvorfor skal hun være så besværlig?” spurgte han med et grin henvendt til Collin mens han stadig skubbede hende trods for det havde været nemmere bare at give hende et forklaring. Det var de sikkert kommet en del længere med, men det tænkte Alastair da ikke lige på.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair Empty Sv: Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair

Indlæg  Kaya Man Sep 11, 2017 6:11 am

"Du har sgu da ikke tid til at sove, når vi skal skabe historie, for fuck sake Leslie!" jagede Collin hende tæt ind mod hendes ansigt, da de var kommet ind på hendes værelse. Collin så mod Alastair, da Leslie spurgte hvad fuck de havde taget. "Jamen jeg ved det ikke," svarede han Alastair og sendte ham et drilsk smil. "Men lidt af det hele. Kom nu bare ud. Skal vi give dig tøjet på eller hvad?" spurgte han utålmodigt, mens han tippede frem og tilbage på sine fødder. Collin havde en vane med at blive hurtig utålmodig, og når han var langt væk forsvandt det enten eller blev langt værre. Lige nu blev det sidstnævnte. "Præcis Alastair," sagde Collin med et smørret smil på sine læber, mens han utålmodigt så sig omkring på hendes værelse. Han var glad for de alle tre boede sammen igen, men det ville han ikke sige højt. Der var mange ting, som Collin helst ikke ville sige højt. Undskyld var en af dem. At han havde været forelsket i Ray var en anden ting. Sidstnævnte af flere årsager, deriblandt at sige sådanne ting højt, gjorde det mere virkeligt og Collin ville ikke forholde sig til virkeligheden. Collin lagde en arm om Alastair og kyssede hans kind. "Det ved jeg ikke. Her vil vi have, hun skal være med til at crashe et bryllup og så gider hun ikke en gang være med.." svarede Collin og så på Leslie med et stort grin over sine læber.


"Okay, okay, Fred og George, jeg står op, men I får mig ikke, under nogen omstændigheder, i den kjole," sagde Leslie, mens hun pegede mod kjolen som Alastair lagde på hendes seng, uden at bryde øjenkontakten til Collin, eftersom han var helt oppe i hovedet på hende. "Ja, man undres," mumlede hun, hun kunne jo tydeligt både se og mærke på dem, at de havde taget et eller andet, som ikke var bagepulver, men havde samme farve. "Woow, hey! Rolig, jeg kan godt gå selv, tak," sagde hun en smule snærrende, da Alastair hev hende ud af sengen og skubbede hende mod badeværelset. Hun havde aldrig været god til, at blive vækket, men det var nok det gode ved det lige præcis var Collin og Alastair, de vidste hun stort set altid var virkelig morgensur, uanset hvad tid på døgnet hun vågnede, men de vidste også, at hun bare lige skulle have fem-ti minutter til at vågne i og så var hun sig selv igen og med på den værste. "Gi' mig tøj på? Den var ny, I plejer ellers at pille det af mig," sagde hun stadig en smule grumpy og gned sine øjne.
"Jeg er en kvinde, det er mit job at være besværlig, det burde du have fundet ud af by now," gabte hun og begyndte at smide nattøjet, fuldstændig ligeglad med, at de stadig stod der, selvom hun godt vidste, at det nok ikke var noget Seth ville sætte pris på, men ligesom han gik nøgen rundt i sin lejlighed, så ville hun også have frihed til, at gøre det samme. Hun tændte for vandet og gik så i bad, "Hvilket bryllup? Hvad snakker I om?" spurgte hun fra badet af.

Kaya

Antal indlæg : 97
Join date : 10/10/16

Tilbage til toppen Go down

Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair Empty Sv: Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair

Indlæg  Admin Tirs Sep 26, 2017 5:43 am

Alastair kunne ikke lade være med at grine over Collins formulering om at hun ikke havde tid til at ligge og snue lige nu. Der var vigtigere ting her i verden. ”Tak for at sammenligne os med to grimme gingers. Det var lige det jeg stod her og manglende” sagde han med et ganske let ryst på hovedet da det virkelig var en fornærmelse af den anden verden. ”Så det er kun din lille kæreste du kan være femi for? Se hvor lidt vi betyder Collin” sagde han og tog sig til hjertet for at hive let fat i sin bluse som om det var verdens undergang inden han begyndte at grine fordi han bare ikke kunne holde masken. Han vidste også godt det var noget som Collin være med på i løbet af ganske få sekunder. ”Kan du også det? Jeg holder med Collin. Jeg tror også vi skal hjælpe hende” sagde han med et grin og vidste godt han var virkelig langt væk lige nu, men det var morsomt og han havde behov for en opmuntring ovenpå alt det med Keira. ”Jamen så fik du ligesom ham der den kedelige og så må vi ikke det mere. Stakkels os” sagde han rigtigt teaterisk da han virkelig fandt det enormt morsomt. Han lagde hånden på sin panden med håndryggen ned af for ligesom at understrege at det var ham og Collin som var ofrene her og ikke denne der Seth. ”Ja eller også er de ens søster og det finder man ud af efter man har knaldet med dem så det er bare great” sagde han med et ganske let glimt i øjet inden han blinkede let. Det var så også lidt en af grundene til at han ikke gad det her shit mere. Alastair flettede sine fingre ind i Collins. ”Vi skal bare giftes lille frøken. Jeg er træt af kvinder og Collin har så smukt fået mit navn på hans mås. Så vi tænkte vi skulle have ring på” sagde han med et grin og vidste at hun helt sikkert ville stikke sit hoved ud af bruseren med den oplysning.

"Altså jeg ved godt at Alastair er min bro fra en anden hoe, men under ingen omstændigheder vil vi gå med til at være gingers!" påpegede Collin for at bakke sin bedsteven op. Som Alastair gav sig til at være teatralsk, lagde Collin sin håndryg på banden og lod som om han besvimede for at falde bagover mod Alastair. "Og det får hun ikke en gang noget ud af. Han er gay..." kommenterede Collin med et grin over sine læber. Selvfølgelig var de på noget. Collin var altid på noget fordi virkeligheden var al for forfærdelig at holde sig til. Hvis ikke det var det ene, så var der sgu altid det andet og han havde altid et lager af noget inde på sit værelse. Det var derfor hans fætter Jace kunne komme og spørge fra dag til dag, når han manglede supplies. "Sikker, jeg hjælper gerne," svarede han Leslie. Han var jo alligevel ved siden af hende, så hun behøvede slet ikke. Collin havde virkelig ikke nogen hæmninger i forhold til det. Han havde været der før og mange gange. Hun havde ikke noget han ikke havde set før og på den måde, var hun ikke særlig speciel. I og med, at hun var hans veninde, var hun speciel for det var få mennesker, Collin i sandhed kunne holde ud. "Ja, Leslie.. Det er faktisk os, der er ofrene at du ved det..." svarede han med en understrengende stemme og skar en grimasse, der med vilje så ked af det ud. Collin så bare skiftevis på Leslie og Alastair som hun begyndte på at kvinder var besværlige og Alastair med sine søster issues. Han lod Leslie gå i bad og lod hende tage tøj på, da hun kom tilbage. "Ja, vores bryllup sgu da. Eller det har du bare tænkt dig at gå glip af?" spurgte han anklagende, inden han grinte højlydt og fandt en cigaret frem.

Leslie rullede med øjnene, "Whatever," sagde hun blot, aldrig om hun ville blive et morgenmenneske, bare nej. Hun hævede lidt det ene øjenbryn af Alastairs hentydning til Seth, "Ja, nu du spørg," svarede hun roligt, hun var jo kun feminin overfor Seth fordi hun vidste, at det gik direkte i bukserne på ham og hun kunne bedre håndtere tanken om, at hun kun var sammen med ham for sex, end hun kunne håndtere sandheden og håndtere sine egentlige følelser for ham. Hun sendte Collin et hårdt blik, "Luk røven, Collin, eller skrid ud af mit værelse," sagde hun hårdt, hvilket nok bare var et tydeligt tegn på, at Seth var mere end bare sex for hende, ellers havde hun ikke forsvaret ham.
"I er seriøst nogle af de mest liderlige mænd jeg kender," svarede hun mumlende, nok mest for at skjule hvor fristende det egentlig var, men hun havde allerede været Seth utro én gang, og hun vidste godt, at han nok ikke ville give hende en chance mere og slet ikke hvis hun var det igen med Collin og Alastair.. Hvilket hun nok godt kunne forstå et sted. "Yeah.. Stakkels jer.. Tsh, det er ikke jer som er gået flere måneder uden at få noget, siger det bare.." hun blev så pokkers irritabel når der gik for lang tid, det var nok en af hendes mere drengede sider. Hun vendte blikket mod Collin, "I bet you do," svarede hun og gav ham et blidt puf og rystede lidt på hovedet af dem begge to.
"Har du knaldet din søster?" spurgte hun overrasket og så på Alastair med store øjne. What.. The.. Og de mente hun var klam for at være sammen med Seth? De var i det mindste ikke i familie, han var bare hendes søsters eks-kæreste.
Hun kom tilbage ind på værelset med et håndklæde omkring sig, "Jer? I to skal giftes? Hell no, det skal jeg fandme ikke gå glip af," grinte hun og begyndte at tørre sig og finde noget tøj frem, fuldstændig ligeglad med, om de stadig stod der og så alt eller ej. Hun gloede på Alastair og derefter Collin, "Seriøst?" spurgte hun mens hun tog tøj på og tændte en smøg, som hang i mundvigen, mens hun tog bukser og en bluse på, "Lad mig lige se den," sagde hun med et smil på læberne, mens hun stillede sig over til Alastiar og rakte ham sin halskæde, "Gider du lukke?" spurgte hun og holdt sit hår væk fra sin nakke så han kunne komme til, mens hun afventede at få lov til, at se Collins tatovering på ballen.


Sidst rettet af Admin Man Okt 16, 2017 1:43 am, rettet 1 gang

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair Empty Sv: Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair

Indlæg  Admin Man Okt 16, 2017 1:41 am

”Av stakkels os. Hun vil heller gøre sig i stand for en homo end os” sagde han med et ganske let grin da Alastair bare ikke kunne li Seth fordi Collin ikke kunne. Det var virkelig kun for Leslie og Collin han kunne finde på at være sådan overfor nogen. Han kunne dog ikke lade være med at daske Collin blidt mod skulderen da hun bad Collin om at holde kæft. ”Vi må ikke fornærme hendes lille kæreste dude” sagde han med et ganske let grin mest af alt fordi han ikke kunne tage noget seriøst lige nu da han var alt for påvirket lige nu til det kunne lade sig gøre. Han måtte trods alt kun tage stoffer sammen med Collin fordi han ikke kunne styre det og det passede ham sådan set også meget godt lige nu for han havde virkelig behov for ham og Leslie i sit liv. De var det eneste lyspunkt hvis han skulle være ærlig. ”Sikke hun er ude med de der beskyldninger i dag man” sagde han med et ryst på hovedet og forsøgte mest af alt at se uskyldig ud selvom han godt vidste han ikke var det. ”Det ved du da ikke noget om jeg er. Jeg ved Collin ikke er, men du ved da ikke om jeg er. Det er prisen for at være kæreste med en sanger” sagde han ganske drillende da det bare var så svært at lade være med at drille hende på det punkt. Han selv havde bare ikke haft synderligt lyst og havde faktisk heller ikke rigtig kunne fordi han havde været så langt væk på stoffer indtil Collin havde reddet ham. ”Ikke rigtig søster. Min far og hendes far er gift så ikke rigtig søskende” sagde han med et ganske let suk da han stadig ikke kunne lade være med at hade sin far en smule for det her. Tænk at han faktisk havde valgt hende over ham for det første og for det andet ikke lige gidet bruge tid på at sige han kendte hende bedre end han troede. For ikke at nævne at han jo ikke var adopteret af Kenji som var Keiras far så egentlig var de vel slet ikke søskende? ”Ja os giftes. Jeg tror hun skal have renset sine øre nu hvor hun var i bad. Tror du ikke skat?” spurgte han med et grin til Collin og blinkede ganske let til ham. ikke fordi han havde følelser for Collin, men det var bare en rar måde at kunne flygte på hvis han skulle være ærlig. ”Skat bøj dig frem og lad kvinden se dit mesterværk. Jeg har helt selv lavet den” sagde han med et ganske let nik da han trods alt var tatovør ved siden af han var auror selvom han måtte erkende nu hvor han havde fået uddannelse så overvejede han at droppe jobbet og bare fokusere på at være kunstnerisk. Han tog fat i halskæden og gav hende den på for at lukke den i hendes hals.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair Empty Sv: Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair

Indlæg  Kaya Ons Okt 18, 2017 9:26 pm

”Ja, jeg ved sgu heller ikke hvad fuck der sker. Vi er hendes bedstevenner, men det betyder åbenbart ingenting,” svarede Collin Alastair med et grin, inden han lod sit blik rette sig på Leslie, hvor han skar en grimasse. ”Seriøst, don’t tell me at du rent faktisk kan lide den fucktard,” svarede han hende hårdt tilbage, da han virkelig ikke kunne forstå, at nogen overhovedet kunne falde for Seth. Han havde generelt også svært ved at forestille sig, at ham og Seth nogensinde havde været venner. Det føltes som om, det var en hel livstid siden. ”Nåh nej, tydeligvis ikke,” kommenterede han på Alastairs ord, mens han himlede lidt med øjnene. Han lod dog Leslie gå i bad eller hvad fanden det var hun skulle. ”Ja, hun er bare ked af, hun ikke kan få pik af os mere,” svarede han med et drenget grin over sine læber, der bare fik ham til at fremstå som en endnu større idiot. ”Leslie, babe. Du ved du bare kan sige til, hvis du mangler..” grinte han velvidende hun ikke ville, for hun havde jo kæreste på. Collin ville godt nok ikke lade sig låse af et forhold. Han havde brug for at få noget fremmede på den dumme, ellers ville han blive sindssyg. Foruden det, så var han bare heller ikke forholdsmateriale. ”Yups,” svarede han med et drenget smil over sine læber.
Som Alastair gav sig til at forklare alt det med Keira, valgte han at holde kæft. Han havde hørt historien og han havde prøvet at fortælle Alastair, at det ikke betød noget, men det var lidt som om, han ikke ville lytte og det ville han så heller ikke dømme ham for, for samtidig kunne han godt forstå han synes det var ulækkert. ”Ja, giftes… Og jo babe, det tror jeg,” svarede han medgivende til Alastairs ord, inden han så på Alastair og Leslie med brændende øjne, da han ikke var specielt stolt af at skulle vise sin bagdel frem med Alastairs navn på, omvendt var det bedre end at ytre ordene undskyld. Han træk derfor ned i sine bukser og underbukser, hvortil hans blege, ja nærmest hvide bagdel kom til syne og Alastairs navn ganske rigtigt stod på den ene balle.




Leslie knyttede sin ene hånd, da Alastiar også begyndte at kommentere på Seths seksualitet, "Sagde jackass'en som vi giftes med sin bedste ven," kommenterede hun og kneb øjnene en smule sammen. Havde det være hvem som helst andre end lige de to, som havde snakket sådan om Seth, havde hun stukket dem en, men hun slog ikke på sine bedste venner, kun i sjov måske, men så bad de også selv om det. Hun hævede lidt det ene øjenbryn da Collin svare hende tilbage i samme hårde tone som hun selv havde brugt, "Hvorfor? Bli'r du jaloux?" spurgte hun direkte og blinkede til ham, stadig en smule hårdt, men blidere end før. Hun rystede lidt på hovedet af dem begge to, da det virkede til, at Alastiar om ikke andet, havde opfanget at det, at fornærme og snakke grimt om Seth foran Leslie, måske ikke var nogen helt god idé. Hun snakkede jo heller ikke grimt om, hverken Ray eller Keira.
"Det er ikke beskyldninger, det er facts," svarede hun Alastiar og blinkede til ham med et smil på læberne. "Ja, jeg græder mig selv i søvn, hver nat," svarede hun med et toneleje, som gjorde det svært at høre om hun lavede sjov eller rent faktisk mente, ja til at hun ved ked af, at hun kunne ikke være sammen med dem mere, nu hvor hun var kærester med Seth. Hun skar en lille grimmasse, "Jeg kender jer, Alastiar, hvem tror du smider alle jeres tøser ud, når I er færdige med dem?" spurgte hun og grinte lidt, hun havde ikke noget imod det, egentlig så nød hun det nok lidt for meget. Hun valgte dog ikke at svare på, at det var prisen for at være kærester med en sanger. Et sted vidste hun det jo godt, men det gjorde det ikke nemmere for hende, slet ikke når tilbudene kom, så var det svært for hende at afslå. "Du har fristet mig før, Collin, don't do it again," svarede hun en smule sammenbidt. Hun vidste jo godt, at både Alastiar og Collin altid ville kunne friste hende, hvis de virkelig ville.
Hun rynkede lidt på panden, ved Alastiars forklaring omkring hans søster, hvorefter hun trak lidt på den ene skulder, "Hvad er så problemet? Hvis I ikke er biologiske søskende, så er der vel ikke noget galt i det," sagde hun roligt, okay hun kunne godt se det måske var ret uheldigt, at gå i seng med sin stedsøster, men lige på det punkt var Leslie nok bare ret åben omkring det meste.
"Okay, jamen hvad venter vi så på?" spurgte hun, som om det var hende som hele tiden havde været klar og faktisk bare ventede på dem, selvom det havde været den anden vej rundt. Hun smilede lidt som hun mærkede Alastiars fingre ved sin nakke, mens han lukkede hendes halskæde. Hun kunne godt mærke at hendes hud var utrolig sulten efter berøring, men hun vidste også godt, at hun kun lige skulle holde ud en måneds tid endnu, så ville Seth komme hjem igen. Hun kunne dog ikke holde et grin tilbage, da Alastiar fik Collin til, at blotte sin blegere end bleg bagdel, og Alastiars navn ganske rigtigt kom til syn. "Hvor smukt," kommentere hun med et smil på læberne, "Skal vi komme afsted?" spurgte hun og tog sin jakke og sko på, så hun var klar til at tranfere dem væk, da det nok ikke skulle være nogen af de to andre, da de var langt væk på stoffer lige nu og hun havde ikke lyst til, at ende i to dele, fordi en af dem fuckede op. "Hvortil?" spurgte hun og trak sin stav.

Kaya

Antal indlæg : 97
Join date : 10/10/16

Tilbage til toppen Go down

Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair Empty Sv: Champagne, cocaine, gasoline and most things in between - Leslie + Collin + Alastair

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum