Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Til tjeneste frk. Lavoie? (Camden + Amedee)

Ciel+Sebby :: MF :: Tråde

Go down

Til tjeneste frk. Lavoie? (Camden + Amedee) Empty Til tjeneste frk. Lavoie? (Camden + Amedee)

Indlæg  Admin Tors Feb 26, 2015 11:25 pm

Tilegnet: Amedee Émilie Lavoie

Camden var taget til indtil London midtby. Det var ikke meget mere end en halv time siden at Amedee havde ringet til Camden. Det ville sige det var nogle af Amedees der havde lånt hendes mobil og havde ringet til ham. Klokken var 2 om natten og Camden havde egentlig været på vej i seng, men fordi Amedees venner havde ringet så var han hoppet i sine bukser og sin skjorte igen for at tage indtil midtbyen. Camden havde været på arbejde hele dagen da det var fredag og som altid havde han arbejdet over i længere tid. Camden havde siden sidst fået snakket med sin eks og derfor en anelse mere bevist om at alderen ikke havde nogen betydning, men ikke desto mindre var der stadig et problem i Darcel. Camden trådte ind i den klub hvor han havde fået af vide at Amedee ville være og begyndte at lede rundt efter hende. Der var virkelig en del flere mennesker derinde end Camden brød sig om.

Amedee lå en anelse død op ad en af hendes venner og var virkelig alt for langt væk på alkohol lige nu. Hun havde jo ikke prøvet at drikke ret meget før, og derfor havde det været ligesom en rutsjebane. Det var gået langsomt, og så hurtigt. Hun havde startet med at kaste op inden de overhovedet var taget i byen og nu var hun bare døddrukken. Det havde dog været meget fedt indtil hun så til sidst bare havde fået nok. Hun havde fået en cola og havde fået drukket halvdelen, da de havde tvunget hende til at drikke noget væske. Hun vidste ikke de havde ringet til Camden, men vidste godt at de havde ringet til nogen. Hun troede bare det var Nathan da det virkede mest oplagt da de ligesom havde noget kørende, og hun var skuffet over Camden trods for hun havde tilgivet det lidt. Hendes venner pegede mod en mand med krøllede hår og puffede blidt til hende. "Er det ham Camden?" spurgte hun og pegede. Amedee stirrede en anelse og var stille noget tid inden hun nikkede. Hun gad ikke sige noget, og hun undrede sig også over han var der. De sendte en vennerne hen for at prikke til ham, så han vidste hvor de var.

Camden blev pludselig prikket på skulderen og vendte sig om. Han havde fået påpeget det var Amedees venner inden han fulgte efter dem. Han rystede ganske let på hovedet af Amedee. Egentlig var Camden så småt begyndt at få et eller andet for hende, men han kunne ikke lide hendes nye tøjstil og da slet ikke at hun virkede til at være blevet mere bad girl. Det var slet ikke hans type hvis han skulle være ærlig. Camden kunne godt lide søde og godhjertet piger, men det var også fordi han ikke var typen der udnyttede dem. Han rakte ud efter hende og begyndte at løfte hende op. "Jeg kender en der skal hjem" sagde han ganske roligt og sendte hende et varmt smil. En ting var sikkert og det var at hendes storebror i hvert fald ikke skulle vide noget om det her. Camden håbede bare lidt hun ville tage med. Han så hende som en form for veninde og derfor ville han gerne beskytte hende, men nu var hun også Darcels lillesøster så det var nok også lidt der den lå.

Amedee kiggede på Camden som om hun havde set et spøgelse. Hun blev en anelse bleg i huden og så så væk fra ham. "Jeg vil ikke hentes af dig" sagde hun hårdt og kunne mærke hendes hoved faldt ned fra oprejst position og ned mod hendes mave, da hun på ingen måde kunne styre sine bevægelser på grund af sin promille. Hun mærkede hvordan Camden så begyndte at løfte hende op og ville have gjort modstand, hvis ikke det var fordi hans arme var så store og brede, og stærke... og hun selvfølgelig var ædru. Hun troede Camden kunne lide bad girls, hvilket først og fremmest var grunden til hun havde ændret sit udseende så radikalt som hun havde gjort det, derudover, så ville hun ikke have et 'sød lille pige' udtryk længere. Hun løftede sin finger en anelse og så lidt på ham en anelse trodsigt. "Camden din bitch. Sæt mig så fucking ned" sagde hun og kunne mærke hendes hoved falde en smule forover igen, trods for hun blev løftet. Hun kiggede en anelse op på ham derefter og bemærkede end ikke at hendes øjne skiftede farve fra den sædvanlige hazelbrun hun blegede at have, til blå, som egentlig var hendes oprindelinde øjenfarve. Det vil sige, det var den hun var født med, i hvert fald.

”Jamen jeg blev ringet til så det kan du sådan set komme til” sagde han med et lille let suk og rystede ganske let på hovedet af hende. Han begyndte da også at hjælpe hende op og var et sted glad for at hun var så fuld at hun ikke kunne gøre modstand. Han gad virkelig ikke stå og diskutere med hende lige nu. Det var også derfor han ikke længe efter nærmest smed hende henover sin ene skulder og rystede bare på hovedet af hende selvom hun ikke kunne se det derfra hvor hun var. ”Er jeg en bitch siger du? Hmm det er da ellers ikke mig der har ændret udseende og jeg ved ikke hvad” sagde han med et dybt suk inden han begyndte at gå. Da han ikke havde haft hende i sin favn længe og smidt hende over skulderen ved hendes kommentar om han var en bitch havde han ikke nået at bemærke hendes øjnefarveskift og så også fordi belysningen ikke var særlig god. Camden ville egentlig bare gerne have en godhjertet og sød pige. Det var det eneste der sådan for alvor træk i ham. Nok var han selv kold som is hvis det ikke var en han kendte og var det egentlig også ret så meget lige nu. En del af Camden var jo egentlig begyndt at få sine øjne op for Amedee, men fordi hun havde ændret sig til at være sådan der havde den smule der havde været ændret sig tilbage til han bestemt ikke var interesseret på nogen måde. Da han havde snakket med Kayla havde han da også godt kunne mærke han måske havde øjnene op for Amedee, men nu hvor hun ikke var den søde og godhjertet pige han havde troet han havde kendt bare en smule var han da også tilbage til det da aldrig ville ske. Han gad ikke engang at kysse hende når hun var sådan der. Camden fik hende ud af døren og begyndte at gå ned af gaden. Han havde tænkt sig at passe på hende hele natten og indtil den lyse morgen selvom hun virkelig bare ikke fortjente det lige nu. Han kendte vejen som var det hans egen bukselomme da han vidste deres forældre ikke havde flyttet. Han havde trods alt kommet der da Darcel havde boet der, men alligevel valgte han dog at vende vejen mod den nærmeste metro og slæbte Amedee hjem til sig selv så han var helt sikker på hun ville komme til at sove ordenligt og skrev til Darcel at han kunne hente sin søster der næste morgen. Han åbnede døren og sætte hende ned i sofaen da de kom indenfor.

"Det bestemmer jeg selv! Jeg er gammel nok til selv at bestemme! Lad vær med at behandl mig som et barn!" sagde hun vredt og gad ikke finde sig i, at han var sådan. Hun var så også virkelig fuld lige nu og hun havde aldrig været så fuld før. Heller ikke den gang hun drak sammen med Camden første gang. Hun kiggede opgivende på ham med sine blå øjne ved hans kommentar om hvem det egentlig var som var en bitch. Det gjorde hende ked af det, at han sagde sådan. Hun prøvede at åbne munden, men der kom ikke rigtigt noget ud. I stedet fjernede hun sit ansigt fra hans og så ned mod jorden mens hun gik. Hun kunne også mærke, hvordan hun langsomt begyndte at få kvalme som i den grad også kun blev værre af at de tog med metroen. Hun var ligeglad med hvor de tog hen. Hun vidste at hendes forældre sov, desuden var Darcel kommet meget mere stiv hjem hun var. Hun blev dog overrasket over at det var hos Camden de skulle være. Da hun blev sat ned i sofaen, så hun en anelse op på ham, og kunne mærke hvordan hun nærmest havde en fornemmelse af at blive kvalt, indtil hun kastede op ud over Camdens skjorte. Det var egentlig et godt comeback på det, som han lige havde fortalt. Han var et fucking fjols! Hun grinte da hun endelig var færdig med at kaste op og smed sig en anelse tilbage i sofaen med det største smil. "Hahahaha, så kan du fucking lære det, dit klamme svin!" sagde hun godt tilfreds og tørrede sig så en anelse om munden. Hun var ligeglad med hvor ulækker hun var lige nu. Hun var skide sur på ham af mange årsager, men mest over den måde han havde været sidst. "Desuden hvorfor skal jeg være her?" spurgte hun en anelse trodsigt, hun ville trods alt helst ikke være her. Hun var godt klar over hun havde skiftet stil og det var for ham, så nu kan han se den og måske elske hende.

”Jeg behandler dig heller ikke som et barn” sagde han med et dybt suk. Han følte bare at han gjorde det som han var blevet bedt om lige nu og tænkte ikke som sådan over det kunne tolkes som at hun blev behandlet som et barn. Camden havde egentlig ikke forsøgt at kalde hende for en bitch, men han var bare så irriteret over hendes stilskift at det var gledet sådan ud af hans mund. Han var trods alt begyndt at kunne accepterer at hun så godt ud og været mere ligeglad med hendes alder, men så havde hun skiftet stil på den der måde og så mente han slet ikke hun var seriøst nok med hvordan hun havde det og derfor gået væk fra bare det at måske invitere hende på en date. Camden mærkede pludselig der kom bræk ned af hans skjorte og tog det egentlig ganske roligt. Han åbnede sin skjorte en smule for oven og træk den over sit hoved for at smed den ud i håndvasken i køkkenet der trods alt ikke var langt væk fra stuen og gik derefter tilbage. Da han var gået havde hun godt nok siddet og svinet ham til, men han tog sig slet ikke af det lige nu. Han sætte sig på knæ foran hende da han kom tilbage. ”Fordi jeg ikke ønsker dine forældre skal se dig sådan her Amedee og så kan jeg ikke passe på dig i nat til du får det bedre” sagde han med et varmt smil og tørrede hende ved mundvigen for at få det sidste væk der havde siddet fast ved hjælp af en våd klud. Han sendte hende et varmt smil. ”Så kan dig og Trille sove inde på mit værelse” sagde han med sit forsat varme smil og strøg hende let over kinden. ”Jeg forstår bare slet ikke du pludselig skal skifte sådan stil, men det er nok bare ikke alt jeg skal forstå” sagde han ganske roligt og rejste sig op og rakte hende hånden så hun kunne komme ind i hans seng og sove sin rus ud.

"Jo lige nu gør du, og det er jeg ikke" svarede hun bestemt og hævede sin finger for at være mere bestemt. Hun ville ikke behandles som et barn af ham, og hun syntes hun blev det. Hun var virkelig al for stiv, så hun opfattede alt som værende irriterende lige nu. Dette skyldes nok hun var sur på Camden et eller andet sted, og var såret over den måde, som hun var blevet behandlet på af ham. Hun havde skiftet fordi hun troede, at han kunne lide hende bedre sådan. Han var bad boy, så ville han vil også hellere ha en bad girl. Hun ville jo aller dybest inde bare gerne have, at han elskede hende og gengældte hendes følelser. Var det nu også for meget og for lange? Amedee kiggede efter ham da han gik væk derfra efter at have taget sin skjorte af. Hun så overrasket på ham da han kom igen og bed sig i læben ved hans ord. Hun rødmede lidt og så væk. "Det er da lige meget Camden. De har nok set mig værre end når jeg er fuld.. Og jeg kan godt passe på sig selv.." mumlede hun lavt og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv. Slet ikke når han sagde sådanne ord. Det varmede, men hun ønkede ikke det skulle varme på den måde, som det gjorde. Hun skulle slette de følelser hun havde for ham. Det var alt hun havde lyst til. Hun havde jo Nathan, og han var jo sød... Han var dog ikke den eneste ene, og hun var ikke sikker på, om hun elskede ham på samme måde, som han kunne lide hende. Hun lod ham tørre hende om munden og bed sig lidt i læben. "James har voldtaget mig" sagde hun stille, så lidt ind i hans øjne og lagde så sit hoved mod hans skulder. Hun havde godt bemærket det varme smil han havde haft over sine læber lige før, og det varmede inde i. Det ar nok også noget der bidrog til hun bare sådan slyngede sådan noget ud. Det var underligt. "Jeg vil ikke sove alene" sagde hun og så op på ham da han strøg hende over kinden. Det var dejligt. "Kan du slet ikke lide det? Det er da sådan noget som du selv er. Der er ingen som kan lide søde piger" forsvarede hun sig, og sagde indirekte hun godt kunne lide ham. Det var med vilje. Hun tog fat i hans hånd og rejste sig op.

Han rystede Ganske let på hovedet da han ikke selv synes han behandlede hende som et barn, men det kunne jo være han tog fejl. Han kom jo egentlig kun og hentede hende fordi hendes venner havde kaldt på ham. Ellers havde han ikke kunne vide det og hvis de synes hun skulle hjem, jamen så var det også det han ville have hende. Camden var jo egentlig begyndt at overveje at give pokker i Amedees alder hvis han fik tilladelse af Darcel til at date hans lillesøster, men han var aldrig kommet til længere end at overveje det da hun havde ændret så markant stil at det bare ikke sagde ham noget mere.

”Jamen jeg vil gerne passe dig Amedee. Det er det mindste jeg kan gøre efter den måde jeg behandlede dig på første aften vi mødte hinanden igen” sagde han ganske roligt og sendte hende et varmt smil. Desuden skulle hun ikke miste ansigt foran sine forældre. Hun fortjente det ikke lige nu. Hun fortjente at blive passet på og have det godt.

Camden hævede det ene øjenbryn ved hendes ord om James og skulle lige tænke det igennem en ekstra gang. ”Han gjorde hvad?” spurgte han en anelse vredt da det trods alt ikke var hendes skyld og det var også derfor det ikke var hende han ville være vred på eller nær. ”Jeg håber satme den lille lus har fået tæv for det her” mumlede han ganske lavt og dog vredt da det virkelig pissede ham af. Ingen skulle gøre den slags mod andre og da slet ikke mod Amedee.
”Jamen Trille er der jo, men jeg kan da godt sove ved sin side hvis det er” sagde han med et varmt smil over sine læber og gav hende et kys på kinden. Han ville heller end gerne være der for hende hvis det gjorde hende glad. Det skulle da ikke skille dem af.
Han rystede ganske let på hovedet. ”Nej.. Eller… Jo det er kønt til dig, men altså. Bad girls siger mig intet. Jeg er typen der gerne vil beskytte en pige og det er mere noget man gør med søde piger” sagde han med et hjerteligt smil og lagde sine arme om hende da hun havde rejst sig op. Han løftede hende op i sin favn for at gå hen mod sit soveværelse og åbnede døren. Han skubbede den op og lagde hende på sengen. Det med at børste tænder var ikke smart når hun allerede havde kastet op og ikke skulle gøre det igen. Han gik hen til sit skab og fandt en t-shirt og kastede den over mod hende for hun kunne tage den på hvis hun ville


”Det mindste du kan gøre? Du kan ikke gøre en fucking skid. Du er virkelig et asshole, du er” sagde hun irriteret, da hun trods alt var ked af det og ikke kunne lide at tale om det. Hun ville gerne have det på afstand. Ligesom hendes brormand. Han kunne heller ikke lide det.
”Du hørte det godt. Han voldtog mig” sagde hun og så en smule ned. Hun vidste at Darcel havde været efter ham, men var ikke helt sikker på, hvad det var han havde gjort. Hun havde en idé og hun var ikke sikker på, om hun ville have det bekræftiget det som sådan. Hun trak lidt på skulderen til det han sagde ganske lavt, da hun ikke ønskede at svare på det. Det var ubehageligt at snakke om. Det var bare gledet ud af hendes læber. Hun ville gerne skubbe det væk og det var nok også derfor hun blev så fuld som hun gjorde.
”Jamen jeg vil gerne have du også er der. Det kan være Trille hun bare går midt om natten og så er jeg jo bare alene. Og tak” sagde hun og gengældte hans smil, selvom det nærmere var en smule nervøs. Hun mærkede kysset på kinden og kunne ikke lade være med at smile oprigtigt et kort øjeblik.
”Du virker som typen der bedre kan lide bad girls. Desuden kan man ikke blive ved med at være sød, tilsidst vil folk bare gerne udnytte en, fordi de alle sammen tror man er noget så fucking let. Det er faktisk ikke særlig sjovt” forsvarede hun sig. Hun gad ikke have at folk bare skulle udnytte hende sådan der. Hun mærkede han lagde armene om hende og lod sig løfte af ham. Hun holdt fast i ham Hun lod sig sætte på sengen og greb den t-shirt han kastede. Hun tog sit tøj af og tog den på. Den var tydeligvis al for stor til hende, og gik hende til lige omkring numsen.

“Hvis du siger det Amedee. Jeg gider ikke engang diskutere det” sagde han ganske roligt da han efterhånden synes han havde lidt nok under sit fejltrin med hende tidligere på året. Der var ingen grund til at blive ved med at hænge sig selv i hvad der var sket når han havde forsøgt at undskylde overfor hende.

”Det lille svin. Jeg håber seriøst nogen skære den af på ham” sagde han med et dybt suk og rystede på hovedet af det. Han havde virkelig lyst til at gøre James fortrød, men omvendt kunne han heller ikke se at han behøvede det hvis Darcel allerede havde gjort det. Han skulle dog heller end gerne gøre det hvis James gjorde noget dumt igen. Præcis som han heller end gerne ville skade dem der gjorde Kayla fortræd selvom det i det her tilfælde var Theodor Jarvis og ikke en mindre mide som James Parker.

”Og jeg skal nok være der hvis det er. Trille er dog ikke typen der forlader folk i løbet af natten så det skal du ikke være bange for” sagde han med et varmt smil og lagde godt mærke til hendes oprigtige smil da han havde kysset hende på kinden. Han håbede de snart ville blive bedre venner igen. Hun var trods alt en sød pige. Eller det havde hun i hvert fald været indtil hun havde skiftet stil.

”Jeg udnytter ikke søde piger og jeg er bestemt ikke til bad girls. Hvor har du dog fået den skøre idé fra?” spurgte han og hævede det ene øjenbryn ganske let da det overraskede ham en helt del hun kunne tro den slags. Han vendte sig først om da hun var klar og stod selv kun i boxers, men hun havde trods alt set det før så det skulle nok gå. Han gik ud på sit badeværelse ved siden af sit værelse for at børste tænder og havde i mellemtiden fundet en til Amedee hvis hun ville børste sine tænder også. Han sætte sig op i sengen og klappede på den for at vise hun skulle komme op. Der gik da heller ikke længe før Trille hoppede op i sengen i fodenden. ”Så håber jeg du kommer til at sove godt søde” sagde han med et varmt smil og gav hende et kys på panden da hun havde lagt sig ned og hev dynen over hende.

Amedee svarede ikke rigtigt på nogen af de ting han sagde. Hun var næsten faldet i søvn, og hun skulle ikke børste tænder. Så ville hun bare kaste op endnu en gang. Det kunne hun mærke. Hun kiggede lidt på ham da han lagde sig ved siden af hende, hørte ikke hvad han sagde, mærkede bare kysset på panden, tog fat i ham og faldt inden længe i søvn.

//out//

Han lod hende sove som hun lagde sig ned og smilede for sig selv. Han hviskede ganske blidt godnat til hende og lod hende falde i søvn. Han hjælp hende hjem dagen efter ved at følges med hende blot for at vise han var en god fyr når det kom til hende og han fortrød stadig det han havde gjort mod hende.

//Out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: MF :: Tråde

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum