Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

This is My Paradise - Celina og Seth

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Kaya

Go down

This is My Paradise - Celina og Seth Empty This is My Paradise - Celina og Seth

Indlæg  Admin Tors Feb 01, 2018 4:58 am

[div style="text-align:center;"][span style="font-size:10pt;"]@seth [/span][/div][div style="text-align:center;"][span style="font-size:10pt;"]Hjemme hos Celina.[/span][/div][div style="text-align:center;"][span style="font-size:10pt;"]Januar 2055 - Omkring klokken 12.[/span][/div][div style="text-align:center;"][a style="font-size:10pt;" href="https://www.polyvore.com/cgi/set?id=233586928"]Outfit[/a][a href="https://www.polyvore.com/cgi/set?id=233586928"]
[/a][/div][div style="text-align:center;"][a href="https://www.polyvore.com/cgi/set?id=233586928"]
[/a][/div]
[a href="https://www.polyvore.com/cgi/set?id=233586928"]
C[/a]elina var netop trådt ind af hoveddøren derhjemme. Hun vidste hendes lillesøster var i børnehave og hendes mor var med al sandsynlighed på arbejde, hvilket passede den unge, nu fem måneder henne, gravide teenager pige ganske fint. Hun havde nogle ret slemme bækkenbundssmerter, hvilket gjorde hun fik lov til at tage hjem når hun havde brug for, at slappe af i kroppen og i hovedet. Hun havde dog ikke haft benyttet sig af det, før nu. Hun havde ikke været hjemme hverken til jul eller nytår, da hun havde været hos sin far dette år. Hun havde derfor ingen anelse om, at der var en fremmede ung mand som brugte hendes værelse fordi han var i vidnebeskyttelse.
Hun stillede sin kuffert fra sig i gangen og forsatte så op på første salen, hvor hendes værelse var. Hun fløjtede let med på den sang som spillede i hendes hørebøffer, som hun gik op af trapperne, selvom hun kunne mærke det tog en del mere af hendes lunger, end det plejede. Hun tog sine hjemmesko på, som stod ved siden af trappen, før hun åbnede døren indtil sit værelse. Hun måtte dog hurtigt spærre øjnene op og det gav et hvin fra hende, da hun på ingen måder havde forventet at finde en ung mand på sit værelse. Måske efter en druktur, men på ingen måder sådan her. "Liam?! Hvad fanden laver du her?!" spurgte hun overrasket og skubbede sine hørebøffer ned, så de hang om nakken på hende, mens hun mærkede hvordan hendes hjerte bankede hurtigt på grund af chokket, selvom det hurtigt lagde sig igen. Hun lagde en hånd på sin mave, som man tydeligt kunne se ikke bare var tyk, men der var noget som var godt på vej til at forme sig til en baby, derinde. Hun var helt overbevist for, at det var Liam som på en eller anden mystisk måde var kommet ind på hendes værelse. Tanken om, at det kunne være Seth York slog hende overhovedet ikke, nok primært fordi hun havde gået på kollegium med Liam, men også fordi, helt ærligt, hvad ville chancerne for at det var Seth være? En ud af en milion.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This is My Paradise - Celina og Seth Empty Sv: This is My Paradise - Celina og Seth

Seth sad på sengen og forsøgte at skrive sange i manglen på andet at lave. Det var bare som om sangene ikke ville komme ud fra blyanten som de plejede at gøre det. Han savnede de andre fra bandet, han havde stadig utroligt ondt efter bruddet med Leslie og var ret så sikker på hun var hoppet ind i favnen på Gabriel. Det var i hvert fald noget nemmere at tænke det sådan for han ikke selv skulle have ondt. Som om han ikke havde betydet noget for Leslie og hun hurtigt var gået videre til Gabriel. Også selvom en stor del af ham godt vidste det ikke passede, men det gjorde smerten var mindre slem hvis han skulle være ærlig. Han havde selv siddet så langt ind i sin egen verden at han ikke havde hørt nogen var kommet ind af døren og op af trappen. Det var ofte det som skete når han var langt væk i sine sange. Det og han så også var skide irriteret over han ikke kunne være der for Erica som han havde lovet hende og hvad skulle der blive af Erica, hans baby og ikke mindst Kaya når han ikke var der? For ikke at glemme han vidste Marc ville gå ind i sig selv og de andre bandmedlemmer havde brug for ham. Ligesom han havde for dem. Han så derfor op fra sit arbejde da han hørte en lyd og hævede sit øjenbryn ved det hun sagde. Han kunne ikke lade være med at grine en anelse. “Umiddelbart er jeg Way mere lækker end sådan en Fitzgerald” sagde han med et ganske let grin og skubbede nogle alle de papirer til side der lå i hendes seng for at rejse sig op. Han rakte sin hånd ud imod hende. “Du må være Celina” sagde han med et smil da Seth ofte gik ud fra han ikke behøvede at præsentere sig selv. Man kunne diskutere om det var fordi Seth var too full of himself, men skulle han selv sige det så var det ikke tilfældet.

Admin
Admin

This is My Paradise - Celina og Seth Empty Sv: This is My Paradise - Celina og Seth

Celina lod en hånd glide i gennem sit lange blonde hår med de mange forskelligt farvet totter, men stoppede midt i sin bevægelse og så på ham hun først havde antaget var Liam. Godt nok havde hun aldrig haft noget helt vildt tæt venskab eller noget til Liam, men det der, det var ikke Liams stemme. Hun rynkede på panden og fulgte ham med blikket, da han skubbede papirerne til side og rejste sig fra hendes seng. Havde det ikke været fordi stemmen ikke lød som Liam, havde hun sagt han skulle stoppe med at lave sjov. Hun fulgte ham stadig med blikket da han kom mod hende og rakte hånden ud mod hende. Uden at tænke ret meget, mærkede hun hvordan hendes hånd som før havde hvilet på hendes mave, trykke hans hånd ganske blidt. "Ja.." svarede hun og slap hans hånd igen og trak den til sig som havde hun brændt sig på ham, da det gik op for hende, hvem det helt præcist var hun stod overfor.
"Oh.. My.." lød det stille fra hende, som den hånd som var stoppet i hendes hår, blev lagt over hendes mund, mens de lysebrune øjne så overrasket på ham. Alene det faktum at han vidste hvad hun hed, havde freaket hende ret så meget ud. Hun gik et par skridt bagud, væk fra ham. Hun mærkede et spark fra babyen i hendes mave, hvilket fik hende til, meget kort at vende blikket mod sin mave, men vendte det hurtigt tilbage på Seth. "Ehm.. Det er ikke for, at være.. Uhøflig eller noget, men.. Hvad laver du på mit værelse?" spurgte hun, før det gik op for hende, at hun nok burde slukke for musikken som stadig spillede i hendes hørebøffer. Hun slukkede sin ipod og lagde den og sine hørebøffer på sit skrivebord.

Admin
Admin

"Jamen hyggeligt at møde dig så" sagde han med et varmt smil over sine læber og var glad for hun tog imod hans hånd. Han forstod godt hun var overvældet det at møde en kendt, men han var faktisk ganske van til det. Især hvis hun var fan af lige netop det band som han var en del af. Så ville det give mening. Og da især også når hun tydeligt vidste hvem Liam var. "Oh my der er en fremmede på dit værelse eller oh my du er fan af Faded Exit og er lettere freaket ud over at møde en kendt?" spurgte han ganske drillende selvom en han nok måske lidt håbede på det var en blanding og da især med kraftigt tryk på det sidste. "Desuden høre du god musik lige nu så går lidt ud fra det er det sidste som freaker dig mest ud" drillede han videre da det var utrolig svært at lade være. Han bemærkede dog hurtigt hun lod sit blik glide ned mod sin mave. Han bed sig en anelse i læben for det gjorde måske en anelse ondt på ham at kunne se at Celina var gravid og Erica gik derhjemme og var gravid uden han var der. "Det er en snak du må tage med din mor, men skal vi ikke bare sige jeg bor her lige for tiden og har gjort det noget tid" sagde han med et ganske let suk og rodede sig ganske let i håret. "Så nu ved du hvorfor dit store idol har været væk siden oktober. Er det ikke bare rart?" spurgte han en anelse sarkastisk da han nok måtte erkende at han faktisk bare gerne ville hjem og han faktisk bare gerne ville være der for Erica. Han håbede snart at Gabriel ville miste interessen for ham. Det var den eneste gode ting ved at Leslie havde været i kanen med Gabriel. Måske kunne hun presse lidt fornuftigt ind i hans bullerhoved og bare lade ham og Kaya være. En tanke som kun fik ham til at tænke på præcis hvilken god veninde som han egentlig havde i Kaya og ej hvor han dog skulle kramme hende helt flad når han så hende igen.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Søn Feb 25, 2018 12:16 am

"I lige måde," svarede Celina og så en smule mistroisk på ham, som hendes hjerne stadig prøvede at fortælle hende, hvem det var hun stod overfor, vel og mærket på hendes værelse i hendes hjem. Det var utroligt urealistisk for hende. Hun kunne ikke finde ud af, om det her rent faktisk skete eller om hun drømte, eller hvad der helt præcist skete lige nu. Hun kløede sig lidt i nakken, "Oh my, en blanding, tror jeg," svarede hun en del tøvende, selvom det nok mest var det sidste. Hun bed sig lidt i læben, da han antog udfra hende musik som havde spillet i hendes hørebøffer, at det mest var det sidste, "Bosted," svarede hun med et let grin og slog blikket lidt mod gulvet igen, selvom hendes mave var lidt i vejen for hendes blik, så det nok nærmere var maven hun kiggede på.
Hun vendte blikket tilbage på ham med en let panderynken. Hvor dum troede han lige hun var? "Såh.. Du er i vidnebeskyttelse," konstaterede hun og bed sig i læben på ny. Hun var 16 år og vidste udmærket godt, hvad hendes mor arbejdede som og hvilken afdeling. Et let fnøs lød fra hende, "Ærligt, så troede jeg nok lidt bare, at rygterne talte sandt, men man skal ikke tro på alt, hvad man høre, vel?" svarede hun og vendte samtidig hans spørgsmål. Hun mærkede et plukve, hvilket hurtigt fik hende til at tage sig til maven i en grimmasse og et let gisp, som hun klemte øjnene en smule sammen. Hvor hun dog glædede sig til, at graviditeten ville være overstået og hun ville sidde med sin lille baby i armene, samt slippe for alle de komplikationer som fulgte med.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Søn Feb 25, 2018 12:39 am

"Hvorfor så mistroisk en stemme over at jeg synes det er hyggeligt at møde dig?" spurgte han med et hævet øjenbryn selvom han udmærket kunne forstå det. Havde det været omvendt var han heller ikke så sikker på han ikke havde reageret på samme måde som hende. Nu var det bare sådan Seth var van til at der var kommet kendte ind og ud af hans hjem da han var lille da hans mor trods alt også var verdens kendt sanger. Så han ville aldrig have reageret på samme måde medmindre han var hundred procent i hendes sko med en mor der ikke selv var kendt. Så i bund og grund havde han faktisk svært ved at sætte sig ind i det når han var så van til det som han var. Det var også derfor han i en alder af blot 12 år havde haft selvtillid nok til at kunne ligge an på en der var en del år ældre end ham selv selvom det aldrig havde været planlagt. Han kunne ikke lade være med at grine en ganske mild latter der var ganske hjertelig så man godt kunne høre det ikke var ondt ment. "Nu det er noget vi er inde på" sagde han med et ganske drillende glimt i øjet til at hun var busted i at høre FE. Han nikkede ganske let til at han var i vidnebeskyttelse. Det var i det mindste bedre at hun selv nævnte det. Han havde ikke tænkt sig at være ham som gik ind i deres sager i hvert fald. "Jeg ved ikke hvilke rygter der går. Jeg sidder fanget her" sagde han med et ganske let suk da han godt nok hyggede sig i Zoellas selskab, men han ville heller være der for Erica og det kunne han ikke. Han håbede virkelig Kaya havde styr på det hele derhjemme. Om ikke andet at Charles havde det. Da hun tog sig til maven bed Seth sig hårdt i læben og flyttede sig til siden. "Vil du ikke sidde ned? Er der noget jeg kan gøre?" spurgte han og nikkede mod hendes mave for ligesom at hentyde til han mente i forhold til den. "Og jeg ved godt det er et underligt spørgsmål, men må jeg egentlig røre?" spurgte han stille og hentydede igen til maven. Det gjorde godt nok ondt på ham, men hende og Erica måtte være ca. Lige langt henne og det var det tættest han kunne komme på at være der for en anden.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Lør Mar 03, 2018 8:25 am

Celina bed sig let i læben, da Seth spurgte hvorfor hun lød så mistroisk, "Fordi du er Seth York," svarede hun som om at det var det mest åbenlyse svar i verden, men hun havde virkelig ingen idé om, hvordan hun lige skulle få drejede sig ud af den her, uden at lyde som en alt for stor fangirl, hvilket nok allerede var lidt for sent. Et lidt nervøst smil meldte sig på hendes læber, "I det mindste har jeg god musiksmag," sagde hun og førte en hånd igennem det lange blonde hår med de mange farvede totter i. Heldigvis havde hun ikke plakater eller sådan noget hængene med dem eller noget i den dur. Hun elskede deres musik, det lagde hun ikke skjul på. "Oh.. Min mor har forbudt dig teknologi og magi? I det mindste har du ikke levet med hende, hver dag i snart 17 år," sagde hun med et lille smil på læberne i håb om at løfte stemningen lidt. Hun havde kun en gang før oplevet hendes mor havde en hjemme i vidnebeskyttelse, men dengang havde det også været hendes værelse som var blevet brugt til gæsteværelse, fordi hun havde været på skolen det meste af tiden.
Hun pustede tungt ud et par gange og nikkede lidt til, at hun gerne ville sidde ned og fik sat sig på sengekanten, "Nej, nej, det er bare et plukve. Det går over om lidt," svarede hun og rettede ryggen så godt hun nu kunne, for at mindste smerterne. Hun vendte blikket mod ham, da han spurgte om han måtte røre hendes mave. Det var underligt med en som virkede interesseret i hendes graviditet, på trods af at der ikke var en eneste chance for, at det var hans. Hun satte hænderne i madrassen bag sig, for at blotte sin mave for ham og nikkede så lidt, "Selvfølgelig," svarede hun og sendte ham et smil. Der var godt gang i den lille i hendes mave, så han ville nok kunne mærke et par spark.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Lør Mar 03, 2018 9:04 am

"Så fordi jeg er kendt, willieblod og hedder Seth Engel Minore York så kan jeg ikke synes det er hyggeligt at møde dig?" spurgte han og lagde sit hoved en anelse på sned. "Du ved godt Engel er et dansk ord for Angel ikke også? Jeg ville godt nok ikke lyve og da slet ikke overfor en fan" sagde han med et ganske let ryst på hovedet. Det ville gå imod hans navn. Ok det var heller ikke fordi han var specielt engle agtig altid, men det lød sgu da meget godt. "Det kan vi så godt blive enige om du har" sagde han med et ganske let glimt i øjet til at hun havde musiksmag. "Ja hun har. Jeg føler jeg dør. Ikke fordi jeg gider læse sladder alligevel, men jeg savner menneskerne derhjemme" sagde han med et ganske let suk. Seth havde aldrig læst sladder. Han var van til hvordan man skulle håndtere det at være kendt trods alt, men det betød ikke at han ikke savnede dem derhjemme og ikke gerne ville kunne snakke med dem. Især bandet, Erica, Heather og faktisk også Leslie. "Men det er flot du ikke er død over så mange år uden elektronik. Det må jeg gi dig" sagde han med et ganske let nik for sig selv og sendte hende et varmt smil.
"Det ændre ikke på jeg synes du skal sidde ned" sagde han med et ganske let bestemt nik og havde da også flyttet sig fra sengen af så hun kunne komme til. "Tak" sagde han stille og lagde hånden roligt på hendes mave. Han håbede bare at hendes barn ville sparke. Det lykkes ham da også efter hun havde guidet ham til hvor han skulle have sin hånd og mærkede en svag tåre glide ned over hans kind. Han havde ikke selv bemærket den var der og ville næppe medmindre hun påpegede det. Det skær i hans hjerte lige nu da han bare ville være der for Erica. Og så på samme tid var han bare glad for han fik lov til at få denne oplevelse på et eller andet plan.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Søn Mar 18, 2018 4:24 am

Celina rystede langsomt på hovedet, "Det.. Det var ikke dét jeg sagde," svarede hun stille, selvfølgelig måtte han synes det var hyggeligt at møde hende, hun havde set mistroisk på ham, fordi hendes hjerne ikke havde kunne finde ud af hvad hendes øjne havde set og hendes øre hørt. Hans næste ord fik hende dog til, at slippe et lille grin, "En kendt som ikke lyver overfor fans? Dét var en løgn. Hver gang I står på scenen og lover at komme tilbage til det land I er i, men ikke gør det? Eller hver gang I siger det land I er i, er jeres ynglingsland? Endnu en løgn. Hvide løgne måske, men det er stadig løgne," sagde hun og sendte ham et lille smil og trak lidt på den ene skulder.
Hun bed sig lidt i læben, da han gav hende ret i, at hun havde god musiksmag. Hun så på ham med et blik som var fyldt af medlidenhed, "Rygterne siger bandet er gået i opløsning. Ashton og Evanna er gået fra hinanden. Der går rygter om, at Charles er begyndt at se Flora igen. Der er ikke rigtigt nogen, som ved ret meget om Marc," fortalte hun, selvom hun ikke var helt sikker på om han ville vide de ting. "Jeg går på skole med Saga og Kimberly. Jeg tror det tager ret hårdt på Kimberly," tilføjede hun efter en kort tænkepause. Hun kunne godt mærke, hvordan hans willieblod påvirkede hende, især da han sendte hende et varmt smil, men hun slog det hurtigt væk igen, "Hun tager dem ikke hele tiden, men når hun gør så har jeg min gamle mobil og computer gemt," svarede hun og blinkede til ham med et smil på læberne.
Hun nikkede lidt og satte sig på sengen. Hun smilede lidt, da han takkede. Det var nu ikke noget at takke for i følge hende, men det måtte han om, hvis han ville takke om det. Hun tog blidt fat om hans hånd og førte den en smule længere ned, for at placere den, hvor hun selv oftes mærkede sparkene. Hun bed sig lidt i læben, "Ku du mærke det?" spurgte hun blidt, hvor hun dog glædede sig til, at babyen ville komme ud. Hun vendte blikket mod ham, selvom det var meget underligt for hende, at sidde på tæt på ham, hun fik øje på tåre på hans kind, "Er.. Er du okay?" spurgte hun lidt usikker.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Søn Mar 18, 2018 4:25 am

“Jamen så vil jeg gerne ha lov til at holde mig til det er hyggeligt at møde dig” sagde han med et ganske let nik da han faktisk synes det var hyggeligt uanset hvad hun troede. “Og hvis vi ikke kommer tilbage er det ikke os, men vores manager som bestemmer det. Så er det godt du bor i Uk og vi aldrig ville hoppe hverken UK eller Frankrig over. Heller ikke Sverige for den sags skyld” sagde han med et ganske let nik. Det var trods alt de steder som de havde rødder. Det samme når det kom til Australien nu hvor de var mere verdens kendte. “Og de hvide løgne jeg selv kan styre der lyver jeg ikke. Dine eksempler er ikke nogle jeg selv kan styre” sagde han med et ganske let glimt i øjet da det var sandt. Det var PR eller deres manager. Intet de selv bestemte over. “Men bandet er ikke gået i opløsning. Bare på pause fordi jeg er fanget her. Og hvis Charles ser Flora igen så håber jeg han behandler min kære kusine godt” sagde han med et smil over læben selvom han var ganske sikker på det. Seth selv havde heller intet sladder om Marc da han hverken vidste han havde været med Miles da det var mens Seth havde været væk og han vidste ikke Marc havde set Benji heller da Marc havde holdt det skjult for alle. Selv for Charles. “Jeg ville ønske jeg kunne holde min søster i min favn og fortælle hende alt er ok, men jeg må nøjes med at håbe Dorran er mand nok til den opgave” sagde han med et ganske let suk da det ikke huede ham. Han ville heller selv og han stolede stadig ikke nok på Dorran til at tage sig af den opgave. “Det er da altid noget. Jeg har måtte nøjes med at skrive musik og læse. Det er ikke lige min valgte livsstil udover det med sangene” sagde han med endnu et lavt suk. Han forstod hende jo ganske godt. Det var slet ikke det. Han ville bare heller lave musik i andre omgivelser og det var svært at lave musik når man bare ville hjem. Han nikkede ganske let til om han kunne mærke det. “Ved du om det er en dreng eller pige?” spurgte han ganske interesseret. Han nikkede ganske let til om han var ok. “Ja Sorry. Er bare lidt rørt over sådan en lille størrelse” undskyldte han og sendte hende et varmt smil. “Ser du jeg vil virkelig gerne bare hjem så jeg kan være der for mit eget barn” sagde han stille og var lige nu ligeglad med at han afslørede noget som meget få vidste. Han var ik engang klar over om det var kommet i medierne endnu at Erica var gravid og med hvem. Derfor tænkte han lidt det ikke var at afsløre en masse.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Søn Mar 18, 2018 4:25 am

Et mildt smil meldte sig på Celinas læber og nikkede lidt, "Okay, jamen i lige måde," sagde hun og førte en blondt hårtot om bag det ene øre. Puha, han så altså virkelig godt ud, især i virkeligheden og ikke bare på en eller anden skærm. Hun kunne godt mærke at han var af willieblod. Hun grinte let og nikkede, "Okay point taking, men stadig," sagde hun og bed sig lidt i læben, mens hendes øjne hvilede på ham. Det var næsten helt uhyggeligt, hvordan willieblodet kunne påvirke hende.
"Det er altid noget," svarede hun til, at bandet kun holdt pause, fordi Seth brugte hendes seng som lejerplads, indtil hvad end for en fare han var i, var ovre. Hun vidste jo godt at folk ikke bare kom i vidnebeskyttelse fordi der var for mange fangirls efter ham på gaden, men der var nok en større mening med det. Hun gik hen til sit skrivebord og åbnede en skuffe, hvori en blok og en blyant lå i, "Skriv en besked til hende, så skal jeg nok give hende den. Bare ikke et ord til min mor om det, for hun vil gå amok og vi vil få en lang præken om, hvad meningen med vidnebeskyttelse er," sagde hun og rullede let med øjnene, dog med et smil på læberne, hun vidste godt hun ikke burde tilbyde ham det, men hun forstod godt, hvis det gjorde ondt at sidde her og intet kunne gøre, mens hans lillesøster gik og kun kunne forstille sig de værste ting. "Altså, du må gerne låne min computer, du kan bare bruge mine logins," tilbød hun og trak lidt på skulderen, dog vidste hun ikke om han ville, han ville jo ikke rigtigt kunne bruge det til noget, andet end at følge med i, hvad der skete i verden udenfor rækkehuset.
Hun smilede lidt da han nikkede til, at han kunne mærke sparket. Hendes nik blev dog hurtigt skiftet ud med en hovedrysten, "Nej, jeg vil gerne have det som en overraskelse, når den komme ud," svarede hun, de havde kunne se det på hendes sidste skanning, men hun ville ikke vide hvilket køn barnet var, så længe den var sund og rask, så var hun ligeglad med kønnet. Hun sendte ham et lille smil, "Det okay," svarede hun og bed sig lidt i læben igen, på grund af det varme smil han sendte hende. Hvor var det dog ondt. Hun måtte dog spærre øjnene op ved hans stille ord, "Dit eget barn? Er Leslie gravid? Jeg troede I var gået fra hinanden," sagde hun overrasket og glemte hans blod for et øjeblik.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Søn Mar 18, 2018 5:20 am

Seth vidste jo godt selv at han så godt ud så det var ikke fordi han ville have noget imod at hun indrømmede det. Lige nu ville det måske bare være lidt underligt i denne her situation. "Ikke noget stadig. Det er ikke os der bestemmer det hele. Jeg ville aldrig med vilje lyve. Heller ikke for at score. Undlade ting, men aldrig lyve" sagde han med et ganske let bestemt nik da han faktisk mente det. Han følte ikke han var typen der løj. Han kunne finde på at udskyde at sige ting så som han havde brugt meget lang tid på at sige til sin mor han datede hendes veninde, men han følte ikke han var typen der løj med vilje. Det havde jo også kostet ham forholdet til Leslie at han ikke bare løj. Han vidste godt han var i en virkelig stor fare når han var der, men det ændrede ikke på at han savnede dem derhjemme og især Kim. Ikke fordi han ikke savnede Saga for det gjorde han bestemt, men Saga kunne måske bare bedre klare sig. Hun virkede en del stærkere på så mange punkter. Han fulgte hende med blikket da hun gik hen til sit skrivebord og hævede ganske let det ene øjenbryn. "Mener du det?" spurgte han og kunne ikke lade være med at være helt glad indeni. "Nok har jeg også Saga, men Saga virker bare som om hun bedre ville kunne klare det" sagde han stille og bed sig ganske let i læben. han vidste godt det ikke var pænt at udstille Kim som den mere skrøbelige, men det var jo nok desværre ganske sandt. Han var bange for at Kim ikke kunne holde til det faktum han ikke var der og han stolede ikke på Dorran kunne klare det og slet ikke når han ikke længere gik på skolen.
Han rystede ganske let på hovedet. "Nej det er fint nok. Jeg har skrevet en del musik. Jeg læser alligevel ikke sladder og ville sikkert bare komme til at se hvad folk skrev om Faded Exit. Det orker jeg ikke" sagde han med et ganske let suk da han godt var klar over at Kim kunne finde på at læse det og han ville slet ikke sidde med endnu mere ondt i hjertet over hvad hun skulle udsættes for. Han nikkede ganske let forstående til hun ikke ville vide hvad køn det var. Han ville sikkert også selv havde haft det som en overraskelse hvis han havde haft et valg. Han rystede ganske let på hovedet til om Leslie var gravid. "Nej det er Erica McSeeley" sagde han stille og bed sig ganske let i læben. Han flyttede sin hånd og vidste godt han sikkert ville komme til at forklare hvad der foregik, men det gjorde ham så heller ikke noget. Han vidste godt hans forhold var underlige, men Seth var måske heller ikke altid den nemmeste at elske heller så det gav bare god mening.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Man Mar 19, 2018 6:01 am

Et lille skævt smil meldte sig på Celinas læber, "Se dét er en løgn. Alle mennesker lyver, om det så bare er hvide løgne eller et helt spindelvæv af løgne," sagde hun og trak lidt på den ene skulder. Hun indrømmede da gerne, at hun havde løjet før, hun var ingen engel, selvom hun måske kunne ligne en.
Hun nikkede lidt, "Ja, selvfølgelig," sagde hun og rakte ham en blok og en blyant, så han kunne skrive en besked til sin lillesøster. Hun trak lidt på skulderen, "Jeg snakker ikke rigtigt med Saga, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men du kan også skrive en besked til hende, så skal jeg nok sørger for de begge to får dem," svarede hun og sendte ham et venligt smil. "Hør.. Der går mange rygter på en skole som Hogwarts og halvdelen af dem passer helt sikkert ikke, men jeg har hørt det ikke går så godt for Kimberly, hendes karakter daler, hun har fået eftersidninger, nogle snakker om, at hun skal have en mentor for at bestå sine U.G.L’er til sommer. Jeg ved ikke om det passer, eller ej," fortalte hun og bed sig lidt i indersiden af kinden, ikke helt sikker på, om det overhovedet var noget han ville vide, da han trods alt ikke kunne gøre noget herfra, andet end måske skrive nogle opmuntrende ord til hende.
Hun nikkede lidt til, hvad han sagde, "Det kan jeg godt forstå," svarede hun og slog blikket lidt ned, hun vidste trods alt godt hvordan det var at læse ting om sig selv, især efter hun havde afsluttet sin første spillefilm, som kørte i mugglernes biografer, var hun kommet i søge lyset hos journalister, fordi de ville vide, hvem den unge, nu gravide, upcoming skuespiller var. Hun var vant til, at se sig selv i diverse blade fordi hun havde været børnemodel siden hun havde været 8 år, men der havde de jo ikke skrevet noget om hende.
Hun spærrede overrasket øjnene op ved hans svar, "Erica McSeeley? Som i Joey McSeeleys søster? Waow.." føj det ud af hende. Hun bed sig lidt i læben, da han flyttede sin hånd fra hendes mave igen. Hun vidste ikke helt hvor meget eller lidt hun kunne tillade sig, at spørger ind. "Men, ehm.. Tillykke, hvor langt er hun henne?" spurgte hun og satte sig en smule bedre til rette på sengen, med blikket hvilede på ham ganske kort, men vendte det hurtigt væk igen, da hun kunne mærke willieblodet i hans åre, satte nogle upassende lyster i gang i hende.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Man Mar 19, 2018 6:27 am

"Det ved jeg godt, men nogle gør det mere bevidst end andre" sagde han med et ganske let glimt i øjet da det sådan set var sandt. Man kunne heller ikke undgå helt at lyve. Om så det var for at beskytte andre man gjorde det. Det betød bare ikke at han prøvede på ikke at lyve. I hvert fald så lidt som det var muligt. Han vidste godt han havde været en frygtlige player, men derfor havde han aldrig løjet for at komme i bukserne på nogen. End ikke om sin alder heller. Blot brugt sine gener selvom de kun kunne få ham så og så langt. "Det er ok. Bare du gider at give dem en besked" sagde han stille og bed sig hårdt i læben ved hendes ord om hvordan det gik for Kim. "Ikke gi mig dårlig samvittighed Celina" sagde han stille og slog blikket ned som han skrev dem begge en kort besked. Han ville ikke have de skulle miste modet. Det hele skulle jo nok løse sig og Gabriel den lille skid skulle bare lade ham komme hjem. Han kunne virkelig ikke gøre noget for sin søster og hun havde det tydeligt ikke specielt godt. Han vidste at Kim havde behov for ham og han kunne bare intet gøre når han sad der. Det hjælp bestemt ikke på hans samvittighed. Han havde virkelig lyst til bare at være der for sin søster. Han var sikker på at Saga var langt bedre til at klare sig uden ham. Især fordi hun trods alt var tættere med Cleon. "Prøvet det?" spurgte han roligt da hun sagde at hun godt kunne forstå det. Ikke fordi han vidste om hun havde prøvet det eller noget, men mere fordi så ville hun i hvert fald fuld ud kunne forstå hvordan han havde det.
Han nikkede ganske let til som det var lige netop hende. "Ja hende og jeg har arbejdet sammen som model før i tiden. Desværre betyder det også bare hun er Lucas' søster og ham kan jeg ikke have" sagde han med et ganske lavt suk og rystede let på hovedet. "Lad mig se. Vi var sammen i juli så hun må være sat til april" sagde han og forsøgte at tælle frem og tilbage på sine fingre ved at bruge begge hænder. Han selv satte sig på sengen ved kanten så der var masser af plads til hende. Han havde ikke noget imod hun spurgte en smule ind. Han skulle nok selv lukke samtalen når han ikke ville snakke om det mere.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Fre Mar 23, 2018 4:25 am

"Se dét, er så en helt anden side af sagen," svarede Celina med et lidt drillende glimt i øjet, selvom hun hele tiden sørgede for, ikke at kigge på ham for længe af gangen, da hans willieblod påvirkede hende, selvom hun prøvede ikke at lade sig påvirke af det, så var det jo ikke noget hun selv kunne styre, præcis ligesom han ikke kunne gøre for det. Hun nikkede lidt, "Selvfølgelig, bare vi som sagt ikke siger noget til min mor om det," sagde hun og sendte ham et venligt smil, hvorefter hun bed sig lidt i læben. Hun ville hellere end gerne sørger for, at Saga og Kim fik en besked fra deres storebror, om at han var okay, men hun vidste godt at det ikke var vildt smart, hvis nogen opdagede at beskeden blev leveret af hende, da det nok ikke var så svært at lægge to og to sammen, omkring hvor Seth så var henne, så hun måtte nok være nødt til smugle den i en af deres tasker, eller sådan noget. "Undskyld, det var ikke for, at give dig dårlig samvittighed," sagde hun hurtigt i en undskyldende tone, hun havde bare prøvet at give ham et indblik i, hvordan hans mindste lillesøster havde det.
Hun nikkede lidt, da han spurgte om hun havde prøvet det, "Et par gange. Jeg prøver stadig at vænne mig til det," svarede hun stille og bed sig lidt i læben, det var stadig underligt for hende at læse noget om hende selv, læse ting som ikke passede, læse andre folks meninger om hende, uden de overhovedet kendte hende. Men hun kunne jo ligeså godt begynde at vænne sig til det, for hun vidste, at så snart hun var færdig på Hogwarts, så ville hun søge ind på skuespillerskolen.
"Arh.. Jeg har også arbejdet sammen med hende. Hvorfor kan du ikke li' Lucas?" spurgte hun og så lidt undrende på ham. Det var godt nok længe siden hun havde været til et photoshoot med Erica, Celina havde nok været omkring de 9-10 år dengang, men nogle ting glemte man aldrig. Hun sendte ham et nyt smil, da han regnede på sine fingre og kom frem til et resultat. "Det er jeg også," sagde hun og lod sin ene hånd stryge let over maven. Hun glædede sig virkelig til at blive mor. "Tror du dit barn arver dit williegen?" spurgte hun og vendte blikket tilbage på ham og bed sig lidt i læben, måske lidt indirekte for at fortælle at hun godt kunne mærke den ekstra tiltrækningenskræft han havde.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Fre Mar 23, 2018 4:43 am

Han nikkede ganske let til det første. Han følte sig selv klog lige der, men Seth var jo heller ikke dum. Han havde faktisk fået ret så gode karaktere i skolen. Han var bare lazy as flying fuck og han ville heller det han lavede nu end han ville ind og tage sig en uddannelse. Han var ikke typen der var til det mere borgerlige og normale liv udover når det kom til det med at han gerne ville have et barn. "Tak Celina og min mund er lukket" sagde han med et let grin som han lod som om han lynede sin mund til. Han ville i hvert fald ikke sige noget for han ønskede at få kontakt til sine søstre om så det skulle gå igennem en fremmede på den her måde, men noget sagde ham at han kunne stole på Celina pga. hendes mor lavede det som hun gjorde. "Det er helt ok. Jeg ville bare ønske jeg kunne være der for dem og især Kim" sagde han stille og havde en skæv grimasse over sine læber. Især når Dorran ikke engang kunne nå Kim. Så kunne han ikke lade være med at bekymre sig for hende.
"Må jeg spørge om dit erhverv? For jeg ville have husket dig hvis du havde været model" sagde han med et varmt smil over sine læber da han selv følte han havde ret så godt styr på ret så mange modeller. Ikke lige altid ved fornavn, men så af udseende da. Også selvom denne pige var yngre end ham. Det kunne han trods alt ikke lige se på hende udover han så vidste det pga. Zoella. Og så var hun ganske køn trods hun ikke lige var den type han normalt ville gå efter ville han bestemt stadig kunne huske en med hendes udseende.
"Åh længere og meget kedelig historie om playeren der fik mindre vilje end han ville" sagde han med et ganske let grin da han ikke ville kede hende med historien om han havde fået en del mindre hos Isadora end han havde ønsket sig. Playeren i dette tilfælde var så helt igennem ham selv og faktisk ikke Lucas. "Så er i lige langt henne" sagde han med et ganske let nik og kunne ikke lade være med at smile over han havde skudt hende meget godt uden at have den store viden om piger der var gravide. Han rystede ganske let på hovedet. "Nej. Jeg er kun willieblod så tror mit gen er ebbet en helt del ud og hvis jeg skal være ærlig? Så håber jeg det faktisk. Især hvis det bliver en pige. Jeg kan se hvordan det påvirker mine søstre og hvis jeg skal være ærlig ville jeg ønske jeg kunne pakke dem ind i bobbleplast så fyrene ikke gloede på dem på præcis samme måde som jeg selv kigger på piger" sagde han med et ganske let suk og rystede let på hovedet af sig selv. Han ville rive bollerne af fyrene hvis de ikke behandlede hans søstre pænt. Også hvis det var overfor Saga. Han ville bestemt også smide Sagas professor på pindebænken hvis Seth vidste der var følelser hos Francesco. "Og så håber jeg i øvrigt ikke mit gen påvirker dig alt for kraftigt" sagde han stille da han ikke havde lyst til at skulle have lyst til sex med datteren af den kvinde der passede på ham. Det ville være underligt at skulle se på Zoella bagefter. Og så havde han faktisk bare mest lyst til at se Heather og ikke så meget andet. Det ville sige også Leslie, men den bro vidste han godt var brændt og da især nu.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Fre Mar 30, 2018 3:44 am

Celina havde egentlig aldrig rigtigt tænkt over det med, at få børn. Hun havde haft så travlt med, at følge med i skolen og være model og skuespiller ved siden af, plus hun jo havde en lillesøster som ikke var meget mere 5-6 år. Men nu havde Celina heller ikke lige en alder, hvor børn var det som man typisk ønskede sig allermest, men hun havde ikke været i tvivl om, om hun ville beholde det eller ej. "Selv tak," svarede hun med et stort smil på læberne, hun kunne ikke se, hvad der skulle kunne gå galt, ved at hun afleverede en seddel til Kimberly og Saga, hvorpå Seth havde skrevet han havde det fint og de ikke skulle bekymre sig. Der ville jo ikke komme til at stå hvorfra han havde skrevet den, eftersom hun afleverede den direkte og hvis hun bad Kim og Saga om at brænde papiret når de havde læst det, så kunne det virkelig ikke gå galt.
Hun grinte let da han spurgte om hendes erhverv, "Jeg er model, det har jeg været siden jeg var 8 år, og så er jeg skuespiller, men det har mest været reklamer og små roller i serier og den slags, men nu er min første store film kommet i biografen, hvor jeg havde en af hovedrollerne," fortalte hun roligt, det var først efter filmen var kommet i biografen, at hun var kommet i søgelyset hos journalister, så hun var stadig ved at vænne sig til det, samt folk på gaden var begyndt at stoppe hende og bede om billeder og autografer. Det var en underlig følelse og hun havde svært ved at håndter det, men hun skulle jo nok lærer det, hun var mere bekymret for, hvad der ville ske når hun havde født.
Hun grinte let og nikkede, "Okay," svarede hun og sendte ham et smil, hun ville ikke presse på, hvis han ikke havde lyst til, at snakke om det, hvilket hun antog udfra hans svar. Hun nikkede til hende og Erica var lige langt henne, "Cirka, i hvert fald," svarede hun og bed sig ganske let i læben. Hun glædede sig til graviditeten var ovre og hun kunne få sin krop tilbage og ikke mindste, det at sidde med sin lille guldklump i armene, selvom det også var ret hyggeligt at være gravid, på nogle punkter i hvert fald.
Hun lyttede til hans svar, det var egentlig et ret sødt svar han kom med. "Jeg tror ærligt talt, det ville være bedre at lærer dem, hvordan man siger fra, i stedet for at pakke dem ind. Heldigvis forstår de fleste fyre jo et nej," sagde hun og sendte ham et venligt smil, selvom hun igen hurtigt vendte blikket væk fra ham igen. Hun kunne dog godt forstå ham, hun ville også gå amok, når hendes lillesøster kom i den alder og hvis en fyr på sårede hende eller udnyttede hende. Hun bed sig en smule hårdere i læben, ved hans stille ord som kom efterfølgende. "Det er ikke din skyld, det ved jeg godt, men jeg ville lyve, hvis jeg sagde det ikke påvirker mig, men så længe du ikke begynder at danse rundt i bar overkrop eller sådan noget, så kan jeg godt styre mine lyster," svarede hun en smule drillende, da det lige var den nemmeste måde for hende at håndtere det på.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Fre Mar 30, 2018 4:20 am

Han havde ikke lyst til at give hende en lang tale om det var meget for ham for han var sikker på at hun godt selv kunne fornemme det var en stor ting for ham at hun ville hjælpe ham sådan. Han elskede sine søskende og da især sine søstre så var der var nærmest ikke den ting som han ikke ville gøre for dem. Nok mente han ofte at Saga var stærkere og kunne mere selv, men det ændrede ikke på at han ikke ville gøre alt for hende også. Også selvom han var sikker på at Saga var mere i tvivl om han havde det sådan.
"Cool nok. Den må jeg se når jeg kommer hjem så" sagde han med et ganske let nik. Han måtte nok desværre erkende at han faktisk ikke kendte meget til Celina. Havde hun været model i hendes nuværende alder så havde chancen været en hel del større for han havde vidst hvem hun var. "Ikke fordi jeg ikke vil snakke om det, men jeg var 17 og det er en meget kedelig historie om lille mig der tror han kan få alt hvad han peger på" sagde han med et ganske let ryst på hovedet da han godt vidste han havde det sådan og på nogle områder var han jo stadig sådan selvom han var blevet mere voksen i det af at have været i forhold med Leslie. Også selvom der var mange punkter endnu hvor han sagtens kunne være mere voksen. Han nikkede ganske let og var glad for han havde skudt rigtigt. "Gør de også. Mor er willie, men det ændre ikke på jeg ikke bryder mig om det. Jeg ved hvordan jeg selv kan være overfor en pige og det er bare ikke det jeg ønsker de bliver udsat for" sagde han med en ganske skæv grimasse og havde lige indirekte indrømmet at han godt selv vidste han var en frygtelig player og en virkelig idiot når det kom til hvordan han til tider behandlede en pige. Han selv hadede jo også tanken om hvordan fyrene kiggede på hans søskende. Han ville virkelig ønske han kunne skåne dem begge mod fyre som ham selv. Det var derfor han havde brugt lang tid på at godkende Dorran. For slet ikke at snakke om han godt vidste at hans far havde været en ligeså stor spade som ham selv. "Jeg skal nok lade være med at smile min trøje. Nok er du pæn og at du er gravid genere mig ikke det mindste, men jeg har ikke lyst til at skulle gøre din mor sur ved at ligge an på hendes datter" sagde han med en mild latter bare for at sige at han sagtens kunne hende, men han bestemt ikke havde lyst til at gøre noget. Han var sikker på Zoella ville blive rasende.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Lør Apr 07, 2018 7:45 am

Celina var slet ikke i tvivl om, at Seth virkelig var taknemlig for, at hun ville aflevere en seddel til Kim og Saga, da hun jo også selv skrev ugler hjem når hun var på Hogwarts, ikke at det var det samme som vidnebeskyttelse, men der gik der jo også nogle gange flere uger eller måneder, før hun så sin mor og lillesøster og hvor hun dog savnede dem til tider.
Hun smilede lidt, da han sagde han ville se den film hun var med i, når han kom hjem, om det var høflighed eller han rent faktisk mente det, vidste hun ikke, men hun vidste det var ret urealistisk at høre ham sige. "Hvor længe skal du være her?" spurgte hun med et smil på læberne, det gjorde hende intet at han var der, men samtidig begyndte tanken om hvordan de skulle sove så mange mennesker i deres rækkehus, at melde sig.
Hun smilede lidt "Du har min udelte opmærksomhed," sagde hun med et mildt grin, da hun da gerne ville høre, hvad end han havde på hjertet. Desuden var det nemmere når det var ham som talte og hende som lyttede, for så behøvede hun ikke være 'bange' for at sige noget forkert. Hun trak lidt på den ene skulder, "Hvis du ikke ønsker fyre skal være som du selv er, overfor dine søstre, hvorfor gør du det så selv? Jeg mener; de piger du gør det imod, har måske også en storebror, som har det på samme måde som dig," sagde hun roligt og bed sig lidt i læben, ikke helt sikker på om det var okay af hende, at stille sådanne et spørgsmål, hun kendte ham jo ikke, foruden hvad hun havde læst om ham i de forskellige blade og magasiner, og på nettet selvfølgelig, men det var begrænset og hun vidste jo ikke, hvad der var sandhed i eller hvad der var rent løgn og latin.
Hun grinte let, da han sagde han nok skulle lade vær med at smide sin trøje, og slog blikket lidt ned, da i hendes øre lidt indirekte indrømmede at han godt kunne hende. "Well, jeg tror ærligt talt jeg har gjort hende sur nok i år, da jeg kom hjem og fortalte hende jeg er gravid og ikke er helt sikker på, hvem faren er. Især fordi hun virkelig forgudede min daværende kæreste," fortalte hun med et skævt smil og trak lidt på skulderen. Hun var nok ikke så uskyldig som hun så ud, så om Zoella ville blive direkte sur, vidste Celina ikke, men hun vidste hendes mor ikke ville tage imod det med klapsalve, selvom det var fedt at være ung sammen med sin mor, så havde det også nogle ulemper.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Lør Apr 07, 2018 8:46 am

Seth savnede i hvert fald sine venner og sine søskende og da især sine søstre, men han var et sted mere sikker på at hans venner ville kunne klare sig uden ham. Også selvom han selv ville gå i stå hvis der manglede en af hans venner. Seth ville så rent faktisk se den når han kom hjem. Han gad ikke være alt for meget ham som løj og var fuld af lort længere. Han ville gerne forsøge at være mere voksen. Han træk ganske let på skulderen. Han vidste ikke selv hvor længe han skulle være der, men han håbede bare ikke det skulle være alt for længe. Han havde trods alt været der siden oktober og han ville faktisk gerne snart hjem igen. "Det er sådan set meget simpelt. Der var den her kvinde jeg gerne ville slå mine fingre i. Jeg var 17 så hun var ikke specielt interesseret og derfor slog hendes eks klørende i hende lige foran snuden på mig. Det var ikke så skide fedt at det gør noget, men jeg fik tilladelse senere" sagde han med et ganske let nik og kløede sig ganske let i nakken da han ikke vidste hvad han ellers skulle sige til det. "Og den eks var så Lucas McSeeley så jeg blev skide fornærmet på ham" sagde han med et ganske let opgivende suk over sig selv. Og så var det også bare for at afreagere over det at have mistet det barn som han troede havde været hans.
"Fordi jeg er et fuck hoved på mange punkter. Jeg var 13 da jeg fik min første kæreste. Hun var 10 år ældre så det med at skulle elske ordenligt. Det har jeg bare haft svært ved" sagde han med et ganske dybt suk og rystede let på hovedet over sig selv. Han vidste jo godt selv han var enormt dobbelt moralsk på det punkt. Kate havde virkelig smadret ham på mange punkter. Han synes også blot det var rart at få stillet tingene sådan op for hun havde jo helt ret, men så langt havde han bare heller aldrig tænkt før. Og så bare det faktum at hans første kærlighed havde udnyttet ham på det groveste så han var først begyndt at lære det med at elske mange år senere end så mange andre var det. Ikke fordi det skulle være en undskyldning og så alligevel nok lidt et sted. "Så din eks er ikke faren til barnet?" spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn. Ikke fordi han dømte hende, men mere en undrende mine. Seth ville bestemt heller aldrig nægte at han godt ville kunne Celina, men lige nu forsøgte han faktisk at finde dydens vej.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Søn Maj 06, 2018 10:41 pm

Som Seth trak på skulderen, da Celina spurgte hvor længe han skulle være der, så hun en smule overrasket på ham. De andre gange hendes mor havde haft nogen i vidnebeskyttelse, var det fordi de havde skulle i retten, så der havde der været en slutdato. "Har du fået en eller anden syg stakler eller?" spurgte hun lidt ind, selvom hun godt vidste hendes mor sikkert havde fortalt ham, at han ikke måtte udtale sig. Hun lyttede oprigtigt interesseret i det han fortalte, selvom det stadig var en smule urealistisk for hende, at sidde og snakke sådan her med ham. For ikke mere end max en time siden, havde hans stemme kun været i hendes øre i form af musikken som havde spillet i hendes headset, men nu sad han der og snakkede med hende. Det var vel ikke så underligt, at hun lige skulle have lidt tid til lige at sluge det hele. "Lucas McSeeley? Som i Dorran McSeeleys bror?" spurgte hun, da hun trods alt ikke vidste noget om, at Dorran havde fået bekræftet at Lucas var hans far og ikke hans bror.
Hun rynkede lidt på panden, i hendes hoved gav det ingen mening, at bare fordi hans første kæreste havde været ti år ældre end ham selv, så kunne han ikke elske ordenligt. "Alder er jo bare et tal, så måske det mere er historien bag tallene, som har givet dig den udfordring?" spurgte hun lidt forsigtigt, da hun trods alt heller ikke ville sige ham imod, da han nok bedst vidste hvad der var sket, eftersom han havde været der, og det havde hun ikke. Hun var nok bare utrolig moden af sin alder, og så meget objektivt på alting. Hun rystede ganske let på hovedet, da han spurgte om hendes eks var faren til hendes kommende barn. "Nej, men han er en fantastisk ven, meget støttende og alt det," svarede hun og vendte blikket tilbage på ham med et lille smil og trak lidt på den ene skulder, "Lad os bare sige, at du ikke er den eneste som er et 'fuck hovede' her," tilføjede hun og bed sig lidt i læben.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Søn Maj 06, 2018 10:50 pm

Som Seth trak på skulderen, da Celina spurgte hvor længe han skulle være der, så hun en smule overrasket på ham. De andre gange hendes mor havde haft nogen i vidnebeskyttelse, var det fordi de havde skulle i retten, så der havde der været en slutdato. "Har du fået en eller anden syg stakler eller?" spurgte hun lidt ind, selvom hun godt vidste hendes mor sikkert havde fortalt ham, at han ikke måtte udtale sig. Hun lyttede oprigtigt interesseret i det han fortalte, selvom det stadig var en smule urealistisk for hende, at sidde og snakke sådan her med ham. For ikke mere end max en time siden, havde hans stemme kun været i hendes øre i form af musikken som havde spillet i hendes headset, men nu sad han der og snakkede med hende. Det var vel ikke så underligt, at hun lige skulle have lidt tid til lige at sluge det hele. "Lucas McSeeley? Som i Dorran McSeeleys bror?" spurgte hun, da hun trods alt ikke vidste noget om, at Dorran havde fået bekræftet at Lucas var hans far og ikke hans bror.
Hun rynkede lidt på panden, i hendes hoved gav det ingen mening, at bare fordi hans første kæreste havde været ti år ældre end ham selv, så kunne han ikke elske ordenligt. "Alder er jo bare et tal, så måske det mere er historien bag tallene, som har givet dig den udfordring?" spurgte hun lidt forsigtigt, da hun trods alt heller ikke ville sige ham imod, da han nok bedst vidste hvad der var sket, eftersom han havde været der, og det havde hun ikke. Hun var nok bare utrolig moden af sin alder, og så meget objektivt på alting. Hun rystede ganske let på hovedet, da han spurgte om hendes eks var faren til hendes kommende barn. "Nej, men han er en fantastisk ven, meget støttende og alt det," svarede hun og vendte blikket tilbage på ham med et lille smil og trak lidt på den ene skulder, "Lad os bare sige, at du ikke er den eneste som er et 'fuck hovede' her," tilføjede hun og bed sig lidt i læben.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Man Maj 07, 2018 12:00 am

Han rystede ganske let på hovedet til om det havde noget med en stalker at gøre. "Nej dog ikke. Gabriel Mason har set sig sur på mig" sagde han med et ganske let suk og rystede ganske let på hovedet af det. Det kunne godt være det på nogle punkter var bedre end en stalker, men omvendt var det så en helt mere alvorligt at Gabriel Mason var sur på en. Den lille sølle kujon der lod det gå udover Kaya! Han kunne slet ikke have det og fandt det virkelig kujon agtigt fra Gabriels side af. Seth vidste også godt han ikke måtte udtale sig, men han havde jo heller ikke tænkt sig at gå i detaljer med det. Mest af alt fordi han godt vidste han nok ikke burde det. Nu var hun dog Zoellas barn så det var derfor han valgte at dele bare en lille smule detaljer. Han nikkede ganske let. "Ja the one and only" sagde han med et ganske let suk og rystede ganske let på hovedet af det. "Som så er hans far, men fair enough" sagde han med et ganske let grin da han synes det var en smule sjovt at folk troede det var Lucas' bror. Det var det gode ved at ens lillesøster datede Dorran. "Mere at hun aldrig elskede mig rigtigt, men blot var med mig for mine gener" sagde han med et ganske lavt suk og rystede atter på hovedet. Han var godt klar over at alder bare var et tal. Det var jo slet ikke det. Faktum var bare at hun aldrig rigtigt havde elsket ham netop fordi han havde været så ung som han havde. "Det er da bestemt det halve af det og især hvis faren ikke er der for en" sagde han med et ganske varmt smil over sine læber og nikkede let for sig selv. Han ville jo også selv ønske han kunne være der for Erica, men lige nu var det bare ikke muligt desværre. Det irriterede ham også ganske grænseløst når det nu var det som han gerne ville. "Hvordan det?" spurgte han ganske roligt da han trods alt havde delt en dybere historie om sig selv som han ikke delte med alle og en hver.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Søn Maj 20, 2018 1:42 am

Celina gjorde store øjne, da Seth fortalte, hvorfor han var i vidnebeskyttelse, eller i hvert fald den overordnet årsag til det. "Dødsgardens leder? Waow, du må virkelig have gjort noget slemt, for at pisse sådanne en sindssyg mand af," konstaterede hun, selvom hun jo i bund og grund ikke kende grunden bag og derfor ikke vidste, at det nærmere var Kaya som var målet i alt dette. Selvfølgelig vidste hun hvem Gabriel Mason var, det vidste alle magiker nok, med mindre de havde levet under en sten eller var under ti år. Han var en af grundene til, at Celina hadede det arbejde hendes mor havde sig. Hun frygtede altid, at der ville ske hendes mor noget, når hun var ude på missioner, men mest når det havde noget med dødsgarden at gøre.
"Hans far?!" udbrød hun overrasket, "Er de ikke kun brødre?" spurgte hun, da hun var helt overbevist om, at Lucas og Dorran kun var brødre, ikke fordi hun havde noget tæt forhold til Dorran, hun havde faktisk aldrig rigtigt snakket med ham, men fordi det i hendes hoved altid havde været sådan. Men de var ærligt talt også så mange McSeeley'er efterhånden og havde det ikke været fordi Joey var verdens kendt sanger, så havde ingen nok vidst, hvem de andre var heller. Et svagt 'oh' lød fra hende, da han fortalt om hans eks, som kun havde været sammen med ham på grund af hans gener, "Det williegen lyder ærligt talt mere som en forbandelse, end en gave?" spurgte hun lidt ind, for det lød da på ingen måder rart, at være sammen med nogen, som kun var sammen med en, fordi man havde nogle gener som gjorde det svært at afvise.
Hun trak lidt på smilebåndet, "Ja," svarede hun og så lidt på ham, dog vendte hun hurtigt blikket væk fra ham igen, da hun kunne mærke hans gens påvirkning af hende, endnu mere når hun kiggede på ham, end når hun ikke gjorde. Han var uden tvivl virkelig charmende og flot at se på. Hun bed sig lidt i læben ved hans spørgsmål, "Jeg ved ikke hvem der er faren til mit barn. Jeg ved hvem de to mulige er og ingen af de to, er min eks-kæreste, men derimod er den ene min mors eks-kæreste og den anden er hans lillebror," besvarede hun hans spørgsmål med en smule skam i stemmen. Hun følte sig ærligt talt virkelig billig når hun sagde det højt, men nu havde han betroet sig til hende, så ville hun gerne gøre det samme.

Admin
Admin

Indlæg  Admin Tirs Maj 22, 2018 3:16 am

Han træk ganske let på skulderen. Han vidste trods alt ikke helt hvad han havde gjort. Og han vidste heller ikke at det kun var pga. Kaya, men faktisk også fordi han i sin tid havde været efter Gabriels lillebror Cillian. Uanset hvad så havde Seth ikke tænkt sig at sige den smule han vidste og sætte sin bedste veninde i dårligt lys. "Desuden er jeg muggler sympatisør ligesom resten af min familie" sagde han med et ganske let nik da det trods alt var sandt nok. Det var ret alment at familien York var imod mugglerhadere. Han synes det var for lamt at hade folk på deres blod. De kunne jo ikke gøre for hvad de var født med. Det var jo ikke noget man selv valgte.
Han rystede ganske let på hovedet. "Nej Lucas er hans far. Jeg må vide det. Dorran dater min yngste lillesøster" sagde han med et ganske let nik og smilede for sig selv. Han vidste intet om Dorran faktisk havde troet de var søskende på et tidspunkt. Og hvis han gjorde så havde han i hvert fald glemt den del. Han kunne dog godt huske at Lucas var Dorrans far. Han træk ganske let på skulderen. "Nogle gange er det lidt ja, men omvendt så er det intet jeg ikke kan leve med. Jeg har også selv udnyttet mit gen mange gange så lidt af det er sådan set også min egen skyld" sagde han med et let varmt smil og vidste godt han delte en masse med en fremmede, men lige nu var det bare rart at have et andet menneske end blot Zoella at snakke med. Seth følte sig ærlig talt enormt ensom. Han savnede sine søskende, ja selv Cleon. Og han savnet sit band. En ting han aldrig rigtig havde troet han skulle i sit liv. Altså han vidste godt han ville savne sine venner, men han havde aldrig regnet med at han skulle have været endt i et band.
"Det lyder godt nok kompliceret Celina. Vidste du de var søskende da du var sammen med dem?" spurgte han ganske roligt og med frit spil til at hun ikke behøvede at svare. For ham lød det ærlig talt som om hun ikke havde vidst noget som helst om de var søskende. Så havde hun sikkert ikke været sammen med dem begge. "Din mors eks? Jeg må sige. Du får en smuk anden plads som den mest fucked op i det her rum, men uanset om du vidste din mor havde været kæreste med ham eller ej så behøver du ikke have så meget skam i din stemme. Jeg har gjort en helt del værre ting, men med fare for at det kommer ud til pressen har jeg ikke lyst til at dele det hele, men de fleste ved jeg har været sammen med en af mine bedste venners lillesøster og det er virkelig heller ikke for smart" sagde han med et ganske let ryst på hovedet. Han havde ikke lyst til at afsløre han havde været sammen med sin egen kusine. Ja faktisk set på hans egen kusine havde været sammen med hans bedste veninde. Han havde også haft trekant med en af sine bedste venner og hans daværende flirt. Seth havde gjort mange dumme ting og derfor dømte han heller ikke Celina for at have været med sin mors eks. "Måske vi skulle gå ned og joine din mor og så finde ud af hvor vi skal sove henne?" spurgte han med et smil da han var sikker på de nok skulle finde ud af det og samtalen måske også var ved at være lige lovligt dyb til noget han var klar til at dele for nu. Han ville dog ikke have noget imod at hænge ud med Celina når han kom derfra for han var sikker på han skulle blive hængene der i lang tid endnu.

Admin
Admin

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Kaya

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum