Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

I catch fire (Warning)

Go down

I catch fire (Warning) Empty I catch fire (Warning)

Indlæg  Admin Man Aug 15, 2016 7:49 am

Olive stod lige nu alene inde på det store værelse, der var fyldt op med diverse pige ting. Hun havde sat noget musik på, og rendte rundt i sin egen lille verden. Hun havde iført sig en lyserød kjole med korset i rykken og tyl forneden. Hun ville trods alt gerne være ligeså pæn som sin mor, i hvert fald i forhold til hvordan Papa havde beskrevet hende. Og som teenager, var det jo trods alt meningen man skulle begynde at finde sig selv, så når Papa og Far ikke var hjemme, ja så blev der eksperimenteret med tøjet. Mest af alt fordi hun ikke ville have nogen kommentarer på, hvordan hun så ud. Det ville hun gerne selv bedømme. Hun stod foran sit spejl som vidste hele sin krop. Hun betragtede sin tynde krop, der dog var begyndt at få kvindelige former. Hun drejede sig om og så om på sin ryg. Så det okay ud? Hun var ikke sikker. Hun vendte sig om igen, og fikserede sine øjne på sit brystparti. Hun var trods alt begyndt at gå med bh, og det var underligt, men hun følte hendes bryster var pæne. Hun sukkede. Nej, hun ville ikke rende rundt i huset med den på. Hvad hvis hun stødte ind i Victor? Hun vidste ikke om han stadig sov eller hvad fanden han nu gjorde. Hun begyndte at tage sin kjole af og kiggede så i ind i spejlet kun iført sit undertøj. Hvordan kunne hun blive pæn?

Vic selv var ikke helt begyndt at tænke på sin krop, men han var også dreng så det var måske logisk nok kunne man sige. Han var heller ikke kommet i puberteten endnu, men han var bestemt så småt begyndt at få sommerfulge i sin mave når han så på den her pige selvom han godt vidste han ikke måtte. Der var bare så skide svært når hun var så sød og dejlig at se på. Han gik dog op i sit tøj, men det var også svært ikke at gøre det med de forældre han havde sig. Vic var trukket i et par jeans og en skjorte da han trods alt bare var derhjemme. Han havde tænkt sig at spørge Olive om de skulle finde på noget. Han fik derfor også gået ind på sin søster der stod i sin BH. "Eh... Hey Olive" sagde han med en fin rød kulør i sine kinder. Det var ikke lige sådan han havde forventet at se Olive og han kunne slet ikke lade være med at synes hun var helt enormt smuk. Da han fik set ned over hende lagde han mærke til hun faktisk kun havde trusser på også og hans kinder blev derfor endnu mere farvet. Han kunne altid undskylde sig med at det var fordi det var hans søster. "Ehm.. Når du er færdig med det der vil du så ikke lave noget?" spurgte han og var stadig utrolig forlegen

Olive fik et chok, da der pludselig var en stemme. Hun faldt dog til ro, da hun genkendte den, og vendte sig mod ham. Han var nemlig i en blind vinkel, så spejlede afslørede desværre ikke meget. Hun overvejede at lave om inde på sit værelse, så hun kunne se alt hvad der foregik. "Hey Victor" sagde hun med et smil og fik så øje på hans kinder. "Hvorfor rødmer du sådan?" spurgte hun og sendte ham et roligt smil. Hun kunne ikke se hvorfor hun skulle gemme sig væk fra sin egen bror. De var alligevel i familie og det var jo ikke fordi hun stod helt uden tøj på. Så havde hun trods alt gjort det, også selvom hun kunne mærke hun ret tit fik sommerfugle i maven, når han var i nærheden. "Lave noget?" spurgte hun med et smil og så eftertænksom ud. "Jo, det kan vi godt" svarede hun med et lille nik og hen mod sit skab, som selvfølgelig var et walk in closet. Papas lille pige skulle ikke falde ned på de smarte ting. "Hvad har du lyst til at lave?" spurgte hun og fandt en en meget stor t-shirt, som hun kunne tage på. Den ville alligevel fungere som en kjole. Hun gik ud igen og stillede sig hen foran spejlet og holdt trøjen ud foran sig, for at se om det egentlig var det hun ville. "Og kom da ind på mit værelse i stedet for at stå der." sagde hun så med et grin.

”Fordi du kun har undertøj på” røg det ud af hans mund da han virkelig ikke kunne tænke lige nu. Hun var så smuk og det her gjorde det ligesom bare ikke spor bedre. Han vidste godt at hvordan han så på hende ikke var spor normal, men åh altså.. Han nikkede ganske let til om de ikke skulle lave noget. ”Ja lave noget” sagde han og bed sig let i læben som hun gik igennem rummet så han endnu bedre kunne se hende hvilket da for alvor fik hans hjerte til at hoppe rundt og han skulle virkelig huske at trække vejret. ”Ehm.. Jeg tænkte du ville smage på noget jeg har” sagde han med et lille let nik og hev den flaske frem han havde gemt bag sin ryg. Han nikkede ganske let og gik ind for at sætte sig på hendes seng hvilket bare gjorde han havde et endnu bedre udsyn over hendes smukke krop. Han ville drikke fordi han ville prøve på at give hende et kys. Han ville ikke gå rundt med de her sjove følelser uden hun vidste noget og så kunne hun kalde ham klam alt det hun ville.

Hun så på ham med et hævet øjenbryn. "Men jeg er jo din søster. Så det vil du nok komme til nogle gange" sagde hun med et smil. Hun havde da også flere gange set ham kun i boxers, men hun var ikke sikker på om han overhovedet var klar over det. Hun så over mod ham, da han gik gennem rummet og så så hvad han havde i hånden. Hun kunne godt se det var alkohol. "Hvor har du fået den fra?" spurgte hun overrasket og smilede kort, da han satte sig på hendes seng. Olive lov trøjen glide over sig, som gik til ca midten af hendes lår, så hendes krop var stadig ret bar. Hun gik over til sin seng og satte sig foran ham, og sendte ham så et smil. "Nåh, men skal vi så smage eller hvad?" spurgte hun og lænede sig en anelse tilbage. Hun havde aldrig sådan rigtig smagt alkohol før. Hun havde selvfølgelig tidligere prøvet at smage lidt vin her og der, men da slet ikke nok til at det kunne påvirke hende på nogen som helst måde. Olive havde også nogle mærkelige uforklarlige følelser i nærheden af Victor, som hun ikke helt kunne sætte ord på. Hun vidste godt et eller andet sted de var forkerte.

"Har du set mig kun i undertøj da?” spurgte han ganske forundret da han virkelig ikke havde lagt mærke til det. Idet mindste havde hun ikke også set ham lege med sig selv. Det ville bestemt ikke have været godt for det var han også begyndt på når det kildede. ”Papas kælder skal du se” sagde han med et grin da det trods alt var vin. Han vidste godt de ikke måtte røre det da de slet ikke var gamle nok til det, men han var faktisk ret så ligeglad med hvad de måtte og ikke måtte lige nu. Han gjorde som det passede ham og ikke så meget andet. Han nikkede ganske let og fik den åbnet med lidt møg og besvær inden han tog en tår af det selvom han godt vidste han ikke skulle drikke det sådan der. Han gad bare heller ikke finde nogle glas og det var altid godt man kunne bruge den oplukker han havde med til at åbne den med. Vic havde drukket alkohol før. Mest bare når han havde smagt af deres fædres, men også en enkelt gang til en fest. Der havde det bare været øl i stedet for. Han rakte flasken ud mod hende og sendte hende et smil. ”Det smager ikke godt sådan der, men jeg kunne ikke finde andet og jeg vil drikke” sagde han med et lille let grin da han havde taget en ret så stor tår.

"Ja et par gange efterhånden" svarede hun og kunne godt fornemme at han var overrasket. Hun havde godt nok aldrig nogen sinde set ham, når han var for sig selv. Og hvis hun nogensinde hørte det, ville hn heller ikke gå ind og fange ham i det, med mindre hun virkelig var i humør til drillerier. "Det må du da ikke" sagde hun alvorligt, inden hun sendte ham et smil, der sagde hun også kunne være med på ballade. Olive forstod godt hun havde et rygte af hun var en lille prinsesse, der altid gjorde det rigtige. Sådan hang det dog sjældent sammen. Det var dog ikke mange der vidste, hun faktisk kunne være med på lidt ballade. Hun betragtede ham åbne flasken og smilte da han drak af den. Hun tog imod flasken, da det var hendes tur og så lidt på ham. "Nej jeg kan godt regne ud, det ikke smager godt sådan her" sagde hun og tog en tår af den. En ganske stor tår, faktisk, hvorefter hun skar en grimase. Hun kunne godt lide vin, men nej, det smagte ikke godt på den her måde. Hun rakte flasken ud Victor igen. "Du har måske drukket før?" spurgte hun med et smil. Olive havde faktisk stjålet et par cigaretter fra deres fædre, som hun havde gemt væk i en skuffe, men hun havde ikke røget dem. Ikke endnu. Hun så så på Victor. "Her mangler musik!" udbrød hun og hoppede op fra sengen, og gik mod den computer, hun havde. Hun bøjede sig forover, så man kunne se hendes trusser, da hun ikke lige frem tænkte over det. Hun satte så musik på, inden hun bevægede sig tilbage og tog ud efter flasken, og drak så endnu en tår.

”Hvornår din lille lurer? Jeg har virkelig aldrig lagt mærke til noget” sagde han ganske overrasket da han virkelig slet ikke havde lagt mærke til det. Nu var det så heller ikke ham der stod og gloede sig selv i spejlet kun iført undertøj og det kunne vel sagtens være derfor? Han ville bestemt ikke bryde sig om hun så ham i gang med at lege med sig selv da det ville være endnu mere pinligt end det her. ”Jamen jeg er ligeglad. Papa opdager intet for det er ikke mors yndlings” sagde han med et bestemt nik da han godt vidste hvilke flasker han ville blive slået halvt ihjel for at røre. Han selv kunne jo godt lide hun var denne der lille prinsesse. Det var bare noget som gjorde hende endnu dejligere og han ville slet ikke tænke på tingene på den måde. Han kunne ikke lade være med at grine af hende da hun snakkede om hun godt kunne regne ud det ikke smagte godt på den der måde. Han nikkede ganske let. ”Ja jeg var til en fest for nogle uger siden og blev opdaget af en af de fyrer fra Vals klasse” sagde han med et lille let nik da han godt kunne huske den del. Han nikkede let til at der manglede musik og måtte bide sig hårdt i læben som hun gled henover gulvet. Han lod hende tage en tår mere inden han sætte den fra sig og tog fat rundt om hendes talje for at dreje hende rundt som han nogle gange så papa og far gøre det. Han blev da også revet en anelse med og gav hende ved et uheld et kys sådan som far og papa gjorde når de var sådan der.

"Det kan jeg da ikke huske. Men det er ikke ret længe siden dog" forklarede hun og smilede lidt. Det undrede hende ikke, at han ikke havde lagt mærke til noget. Hun havde jo heller ikke påpeget det overfor ham, men hun vidste heller ikke hvorfor han synes det var så pinligt. De var jo søskende, og hun synes det virkede ret naturligt, at selvfølgelig vidste de hvordan hinanden så ud på den måde. "Det kan jeg så fornemme og kan godt se det ikke er hendes ynglings. Så ville han nok også slå dig halvt ihjel" sagde hun med et grin, men det var rigtigt. Papa var meget streng omkring sin vin, og der var vin han helt sikkert aldrig ville åbne. Ikke desto mindre, så var kælderen altså fyldt op med det. "Nåh, det har du da ikke fortalt mig" sagde hun med et drilsk blik i øjnene. Hun mærkede taget rundt om sin talje og så kort op på ham, inden hun så lod sig dreje rundt, hvilket også afslørede de trusser hun havde på inden under. Hun så op på ham, og mærkede så læberne mod sine og lod øjnene glide en anelse i, og gengældte det svagt. Ikke desto mindre, så var det en gengældelse.

”Ej Liv altså!” udbrød han og rystede let på hovedet af hende. Hun var da også bare underlig for at gå og se ham på den der måde. Den eneste grund til han synes det var pinligt var fordi han var vild med hende og det var ikke lige sådan der han ville have hun skulle have haft set hans krop. ”Bare lidt måske. Jeg er heller ikke dum” sagde han med et grin selvom det var sandt. Hvis der var noget han havde styr på så var det bestemt hvad han måtte tage og ikke tage i den kælder hvor papa ville opdage det. ”Undskyld. Jeg vidste ikke det var noget for dig” sagde han med et uskyldigt smil over sine læber. Desuden var det eneste han havde brugt aften på var at føle sig ældre end han var og hænge ud med ham der Nick som gik i Vals klasse. Han ville jo ikke være sammen med piger fordi han var glad for Olive. Han lod sine øjne glide i da hun gengældte hans kys og smilede let for sig selv. Han slap det dog ikke længe efter. ”Liv? Hvorfor gengælder du?” spurgte han en anelse forvirret og havde virkelig lyst til at kysse hende igen.

"Hvad?" sagde hun med et grin. Olive synes det var ganske naturligt. Selvom hun godt kunne lide Victor, så var det ikke noget hun blev sådan flov ved. Der var så andre måder, hun blev helt forlegen. Blandt andet når han var tæt mod hende, men hun forsøgte jo at bevare kontrol fordi det var forkert, og det vidste hun godt. "Nej har jeg nogensinde sagt du var det, Vic?" spurgte hun med et drilsk glimt i jet. Hun kunne ikke lade være. Olive vidste ikke om fester som sådan var noget for hende, for hun havde ikke været til en rigtig en. Der var da nogle piger, hun kendte der var gået sammen om noget men der havde ikke været alkohol involveret. "Nå, men du må sige til næste gang så" sagde hun til ham. Hun nød deres kys helt ekstremt, og så så op på ham da han brød kysset. "Det ved jeg ikke." svarede hun og greb ud efter vinflasken og tog en tår af dem. "Skal vi ikke bare feste eller hvad? Jeg har nogle smøger et eller andet sted, øhm.." sagde hun og begyndte at danse med på musikken.

Vic rystede let på hovedet af hende og begyndte at grine. Han vidste ikke hvorfor det gik ham på at hun havde set ham sådan der. Vic blev flov over det på et eller andet plan, men det var sikkert også fordi han var en fyr og han slet ikke var ligeså moden som hende. ”Nej lige præcis og jeg ved godt hvilke man ikke må tage uden papa går amok” sagde han med et grin og rakte let tunge af hende da han havde helt styr på det. ”Jeg skal nok” sagde han med et smil og nikkede let bestemt mens han lod som om han skrev sig det bag øret. Han ville heller end gerne have hende med næste gang for han havde mødt nogle ret seje mennesker og måske kunne de få ham ind næste gang. Vic greb fat i hendes arm idet hun havde grebet flasken og sætte den ned på gulvet igen inden han lod sine læber finde hendes igen da hun var begyndt at danse. Hvis hun kunne gengælde det så kunne han bestemt også kysse hende igen! Mon han følte det samme som hun gjorde?

"Det er godt. Men gør det nu ikke til en vane" sagde hun med en bestemt tone. Hvis han blev ved kunne det jo være Papa opdagede det. Hun regnede ikke med, at det var meningen. Hun rakte tunge tilbage, da hun ikke kunne lade være. Hun smilede, da han sagde han nok skulle og begyndte at grine, da han lod som om han skrev det bag ørene. Hun kunne godt regne ud, at han nok gerne ville have hende med, når han rent faktisk lovede, at han ville huske det til næste gang. Olive kunne godt mærke alkoholen. Hun var også petit, så der skulle ikke meget til før den steg hende til hovedet. Hun lod ham fjerne flasken endnu en gang og mærkede så taget i sine hænder. Hun nåede kort at se på ham, inden hun endnu en gang mærkede hans bløde læber mod sine egne læber. Hun lod øjnene glide i, og gengældte det endnu en gang. Hvordan kunne noget så forkert, føles så rigtigt? Hun forstod det virkelig ikke, og det var virkelig konfliktdannende for hende.

Han rystede ganske let på hovedet. Han havde nu tænkt sig at gøre det alligevel, men han var også begyndt at lege med reglerne helt vildt. Han kunne ikke være mere ligeglad med dem efterhånden og han kunne virkelig godt mærke han var nød til at gøre oprør fordi han muligvis havde fundet ud af det var James der havde dræbt deres mor. En ting han ikke havde sagt til Olive og heller ikke ville. Han ville bestemt gerne have hende med og han ville aldrig lave et løfte til hende som han ikke holdte. Han mærkede hun ikke strittede imod og kom med et svagt glad suk da han virkelig gerne ville det her. Han selv tog sig ikke af den konflikt der dannede sig inde i ham. Når nu hun selv gerne ville hvordan kunne det så være forkert? Han lagde sit hoved en anelse på skrå og kyssede hende en anelse dybere og måtte efter lidt tid kun bryde det for at få luft. Hans læber var dog ikke langt væk fra hendes. ”Undskyld Liv.. Det er bare.. ” mumlede han og fangede atter hendes læber. Han kunne slet ikke få nok. De var så søde og fine. Hun smagte næsten ligesom vingummibamser og det kildede sådan i ham lige nu.

Olive brød som sådan ikke reglerne, i hvert fald ikke åbenlyst. Hun vidste godt alle troede hun var en prinsesse, men det var hun ikke. Nogle gange kunne hun godt lide at tage sig nogle friheder, men en ren rebel... ja, det var hun altså ikke helt endnu. Det ville nok komme, men indtil videre handlede det om at finde ud af hvordan hendes stil skulle være, syntes hun. At gå op i sit udseende var jo ligeså meget en del af det at være teenager. Olive vidste godt, at han ikke ville lave et løfte som han ikke kunne holde, og derfor troede hun også på hans ord. Hun stolede jo på ham. Hun lod selv kysset glide en anelse på skrå for at gøre kysset dybere og nød det. Hun havde set hvordan de kyssede på film, så kysse kunne hun godt sådan lidt. Hun var ikke sådan mega dårlig til det, men hun var heller ikke verdensmester på den måde. Hun så på ham, da han brød det og hev kort efter vejret. Hun nåede ikke at svare ham førhen hun mærkede så endnu en gang hans læber mod sine. Hun lod kysset forsætte fra der hvor det slap, og lod sine arme flette sig ind over hans skulder og lande bag ved hans nakke. Sådan gjorde de også nogle gange på film.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

I catch fire (Warning) Empty Sv: I catch fire (Warning)

Indlæg  Admin Man Aug 15, 2016 7:57 am

Vic løftede hende let op for at holde hende endnu tættere. Det var helt fortryllende og han var nærmest sikker på at han drømte. Det kunne næsten ikke være andet når han stod her og kyssede med Olive. Desuden ville hun jo tydeligvis gerne selv. Han var nu glad for de var store nok til at være alene hjemme for deres fædre ville klart være rasende hvis se de så det her. Han ville slet ikke slippe hende, men måtte efter nogle minutter bryde kysset igen. Han ville virkelig godt lære hvordan man holdte vejret når man kyssede for lige nu havde han svært ved det. Det hele kørte rundt i ham og han kunne slet ikke få nok. "Jeg drømmer ikke vel Liv?" spurgte han i en lav hvisken inden han kyssede hendes kind ganske blidt. Alle de her følelser der kørte rundt i ham ville slet ikke stoppe. Hun var så fantastisk og han ville ikke dele hende med nogen. Det var jo også en af grundene til han altid trængte sig på når de havde timer hver for sig. Han var bange for nogen ville tage hende væk fra sig. De andre drenge i klassen var jo også begyndt at kigge på piger og han vidste godt nogle af dem havde et godt øje til hans Olive. "Jeg ved godt det er forkert, men jeg vil ikke dele dig med nogen" hviskede han ganske lavt og blidt

Hun lod sig løfte op af ham og nød at mærke hans krop helt tæt på hendes. Det var næsten som hun kunne mærke hans hjerte slå mod hendes eget, og at deres hjerter var i gang med at vokse sig sammen og blive til et. Det føltes i hvert fald sådan, for hun var sikker på at hendes hjerte var på vej ud. Det hamrede hurtigt og hårdt mod hendes bryst. Hun var også sikker på både Papa og Far ville blive sure, hvis de så det her. Men det gjorde de heldigvis ikke, og deraf var der heller ikke noget at blive sur over. Hvad de ikke vidste, havde de ikke ondt af. Sådan så hun i hvert fald på det. "Nej, du drømmer ikke." forsikrede hun ham i en hvisken og mærkede kysset på sin kind og smilede. Hun kunne godt regne ud, at der var en grund til at han gerne ville være i nærheden af hende hele tiden. "Jeg vil heller ikke dele dig med nogen" hviskede hun tilbage og strøg ham over kinden. Hun nød at være i nærheden af ham.

Han mærkede strøget over kinden og kunne ikke lade være med at smile for sig selv. "Sådan på ingen måde Liv. Hverken som min søster eller noget andet" hviskede han blidt og vidste godt det var forkert, men derfor havde han nu stadig tænkt sig at sige det for han ville ikke holde det tilbage mere. Han var virkelig alt for glad for hende. "Jeg er virkelig vild med dig" mumlede han ganske lavt og kyssede hende igen. Han kunne ikke lade være med at være glad for at det var kommet ud over hans læber, men han var også ganske bange for at hun ville til at skubbe ham væk. Han var også ret så ligeglad med om deres forældre ville blive sure for de kunne jo ikke blive sur over noget de ikke vidste noget om. Hvordan kunne Liv være så fantastisk? Han ville hade idéen om at nogen skulle ende op med at være kærester med hende.

"Nej det ved jeg godt" svarede hun med en stille hvisken. Hun kendte ham. Hun vidste godt hvornår han mente hvad og hvornår han var oprigtig med sine følelser. Hun havde det præcis på samme måde som ham. Hun havde bare ikke helt vidst, hvad hun skulle gøre ved det. Hun rødmede en anelse ved hans ord, om han var vild med hende. "Jeg er også vild med dig" hviskede hun og mærkede hans læber mod sine. Hun lod sine øjne glide i og gengældte kysset. Hun nød at mærke hans bløde læber mod sine egne. Det var virkelig en af de mest behagelige følelser, hun havde prøvet og som lige nu løb igennem hendes krop. "Det kunne være vi skulle drikke vinen færdig.." sagde hun så med et smil. Han havde jo fundet den frem alligevel.

”Gør du?” spurgte han stille da det kom en anelse bag på ham selvom han godt vidste hun til tider kendte ham bedre end han kendte sig selv. Nogle glemte han det bare. Især fordi han ikke selv var klar over hvor tydelige hans følelser var. Vic havde jo heller ikke selv vist hvad han skulle gøre ved det. Han vidste jo godt han ikke måtte have de følelser som han altså havde og havde været sikker på Olive ikke gengældte det. Vic havde et øjeblik overvejet om Olive virkelig gengældte hans følelser, men valgte at bare tror på hvad hun sagde. Det var ikke nødvendigt at spørge for han havde jo godt hørt det og han kunne godt mærke det. Han rystede ganske langsomt på hovedet af hende og tog fat om hendes talje endnu bedre og hev hende indtil sig mens han skubbede ind mod væggen. Han lod sin ene hånd ind under hendes trøje. Hun var virkelig helt ufattelig uimodståelig i den der mundering og han kunne ikke styre sin teenage hormoner og pressede sin hånd ned mod hendes bagdel for at gribe fat om hendes bagdel. ”Liiiv? Du er smuk. Ved du godt det?” spurgte han i en blid hvisken og gav sig til at kysse ned af hendes hals som han havde set Darcel gøre ved James i det skjulte bare for at kombinere det med det porno han så.

"Ja, jeg gør" svarede hun med et nik. Hun vidste godt hun til tider kendte Victor bedre end han selv gjorde. Nu var de jo også tveæggede tvillinger, så selvom de ikke lignede hinanden, kunne de stadig godt have et tæt bånd. Det følte hun de havde. Olive hun mente hvad hun sagde. Hun måtte dog tage sig selv i at være en anelse paf. Det var alt sammen meget nyt og hun kunne ikke helt forstå det. Hun havde lige stået der og kysset med sin egen bror. Det var underligt et eller andet sted, men samtidig også noget af de mest behagelige hun havde oplevet. Hun så han rystede på hovedet og kiggede afventende på ham til hvad de så skulle. Hun mærkede taget på sin talje og så ham dybt i øjnene i et par sekunder, før hun mærkede væggen mod sin ryg. Hun bemærkede hans hånd forsvandt ind under hendes trøje og bed sig i læben ganske kort. Hun mærkede taget på sin bagdel, hvilket fik hende til at gøre et lille spjæt. Hun smilede derefter, for det var jo egentlig ret behageligt. "Nej jeg er ikke" hviskede hun tilbage og mærkede kyssene på halsen. Hun blottede sin hals for ham og sukkede nydende. Det varmede sådan i hele hendes krop og sendte små stød igennem den, som hun ikke helt forstod. Hun holdt fast i hans trøje og lod nogen nydende suk forsat glide hendes læber forbi.

Han kunne ikke lade være med at smile over hendes svar. Han vidste godt de havde et tæt bånd. Det var vel også derfor at han kunne få sådan følelser for hende som han havde? De havde et virkelig tæt bånd og nogen ville måske endda mene alt for tæt. Han var dog ret så ligeglad. Han vidste jo godt selv hvad han ville have. Vic selv var også paf, men på en helt anden måde. Mere som i at han fik lyst til meget mere og han vidste godt det var forkert, men det var også bare lidt frækt. Han kunne ikke lade være med at smile for sig selv da hun bad sig selv i læben. Han bemærkede godt hendes lille spjæt og kunne ikke lade være med at smile for sig selv. ”Men det er du Liv” hviskede han blidt imod hendes hals og bed let i den. Han begyndte at massere hendes bryst ganske blidt. Han kunne heller ikke lade være med at smile for sig selv over at hun blottede sin hals for ham. Han var noget så frygtelig nysgerrig og lod da også hurtigt hånden glide op under hendes BH. Han tænkte ikke over den sad i vejen. Han kunne godt li de lyde der kom fra hendes læber. Det var sådan en smuk lyd fra hende af og han kunne ikke lade være med at blive glad og varm indeni.

Olive rystede på hovedet. Hun var ganske bestemt ikke dejlig, hvis man spurgte hende. Hun mærkede så bidet i halsen, hvilket fik hende til at stønne ganske lavt. Hun mærkede hånden mod sit bryst og mærkede endnu en gang en kildende stødende fornemmelse gennem hendes krop, som gjorde hende helt varm. Hun kunne ikke helt forklare, hvad det var der skete med den. Da Victor lod sin hånd glide under bh'en kunne hun godt mærke, det var for besværligt. Det var som om, at der ikke var plads til begge dele. Det strammede, hvilket gjorde en anelse ondt. Hun derfor sine hænder glide om bag hendes ryg for at spænde bh'en op. Hun havde hverken taget sin trøje eller noget af, men ikke desto mindre, så sad hendes bh nu en anelse løsere, så han nu kunne komme til bedre. Hun lagde sine arme omkring ham, så tæt som overhovedet muligt. Hun var også nysgerrig på ham, og de instanser hans krop havde og hvordan han kunne blive stimuleret. Lige nu, følte hun sig dog overstimuleret på en eller anden måde, og det lammede hende fuldstændigt.

Han synes hun var dejlig og det havde han synes noget tid efterhånden og han kunne ikke lade være med det. Det var dog for alvorlig svært at holde det tilbage nu hvor han faktisk havde en chance for at vise hende hvor dejlig hun var. Han kunne ikke lade være med at smile for sig selv over de lyde som hun lavede. Det var sådan en skøn fornemmelse at vide han var skyld i de var der. Han var glad for hun fjernede sin Bh da han slap for at stå og skulle være klodset med den. Han havde jo aldrig været med en pige før så for ham var det lidt af et monster at skulle stå med. Da hun løsnede sin bh og lod den hænge slapt på hendes skuldre flyttede han sin hånd fra hendes bryst og hev op i hendes trøje et par mm. ”Er det ok?” spurgte han stille da han ikke ville overfalde hende heller, men han ville bestemt tættere på hende og lige nu var de alligevel alene hjemme. Han ventede på tilladelsen inden han flyttede den af hende og træk sin egen trøje af for det var mere fair inden han vendte hende rundt og skubbede hende blidt over mod sengen for at skubbe hende ned og ligge. ”Din dør er låst ikke?” spurgte han stille da han ville være helt sikker på ingen ville forstyrre dem. En låst dør var bestemt et must inden han lagde sig ind over hende og kyssede hende igen. Vic fik da også låst døren. Han begyndte igen at lade sin ene hånd massere hendes bryst ganske blidt selvom han ikke helt vidste hvad han lavede udover det porno han havde set og han vidste egentlig heller ikke om de var kærester eller hvad man skulle kalde dem, men få hende til at nyde det ville han gerne prøve.

Hun smilede da han spurgte om det var ok og nikkede ganske let til at det var det. Hun ville jo virkelig gerne det her med ham, selvom hun ikke helt sikker på hvad det egentlig var de lavede. Hun lærte det jo nok på et tidspunkt. Desuden så var alt hun vidste lige nu, at det her var ganske rart og at det lige nu ikke måtte stoppe. Hun lod ham tage trøjen af hende og betragtede ham tage sin egen af. Hun så på hans overkrop og kørte sin hånd over den for så at lade den glide den over hans ryg. Hun vil gerne mærke hans hud mod sin egen. Hun trak lidt på skulderen, da hun faktisk ikke var hel sikker på om den var låst eller ej. Hun smilede da han fik den låst. Hun ville jo heller ikke afbrydes af nogen som helst, selvom hun godt vidste at de ville være alene det meste af dagen. Foruden det, så vidste en del af hende jo også at det her var forkert, hun kunne bare ikke forstå det. Hvordan kunne noget der var forkert føles så dejligt? Hun stønnede da han masserede hendes bryst og prøvede at kysse ham ned af halsen. At følge sine instinkter lidt.

Victor forstod jo heller ikke helt det skulle være forbudt når nu det var så dejligt. På den anden side vidste han godt det var fordi se var søskende, men når nu han var vild med hende så mente han et sted også han skulle have lov til at være med hende hvis hun selv ville. Han var også selv glad for at han havde fået lov til at være så tæt på hende. Hun var virkelig helt igennem fantastisk og han ville virkelig ønske at hun ikke var hans søster så han kunne have været sammen med hende uden den der følelse af han ikke måtte som han ikke havde lyst til at tænke på lige nu. Han vidste heller ikke helt hvad han lavede udover det porno han havde set, men han ellers var det udelukkende ud fra hvad hans sanser fortalte ham. Han masserede stadig hendes bryst og lod sin hals fange af hendes læber. Han flyttede sig en smule for at åbne sine bukser udelukkende fordi det var uretfærdigt at hun kun havde trusser på mens han selv havde bukser på. Han var vildt nysgerrig på det hele og han ville heller end gerne have lov til at gå hele vejen, dog kun hvis hun ville. "Du er virkelig smuk Liv" hviskede han ganske blidt ind i hendes øre og nippede ganske blidt og kærligt i den.

Olive var ikke sikker på, at hun forstod hvad der foregik. Hun vidste at hans berøring, hans kys, åndedrag og krop føltes så fantastisk godt, at det var svært for hende at modstå det. Hun stønnede nydende ved den masserende bevægelse på hendes bryst. Hun smilede, da han tog bukserne af og lod sine hænder bevæge sig ned af hans ryg og ned på hans numse. Hun klemte den mellem sine fingre og sendte ham et smil til ham. Hun mærkede bidet i øret og stønnede. Det kildede gennem hele kroppen og den blev hel varm og underlig. "Jeg er bare mig" hviskede hun tilbage og kyssede Victor ned af halsen. "Victor... min krop føles sjov" hviskede hun og lod sin ene hånd bevæge sig op til hans hår og nussede ham. "Victor?" spurgte hun og så op på ham med et kort alvorligt blik. Hun ville gerne have mere, men hun var ikke helt sikker på det. Og hun havde hørt det gjorde ondt.

Han kunne ikke lade være med at smile for sig selv da han mærkede hendes hænder over sin ryg og skød ganske let i ryggen inden hendes hånd nåede til hans bagdel. Han nød hvordan deres kroppe stille og roligt næsten smeltede sammen til en masse selvom de aldrig kunne forenes helt medmindre de gik hele vejen og guderne måtte vide at han havde lysten til det hvis hun havde lyst til det. Han ville mærke hende så meget som han overhovedet kunne komme til det. "Du er den eneste jeg finder så smuk så du er unik om så du er enig" sagde han en anelse bestemt da han virkelig mente det. Han havde ikke set så smuk en pige før som hende og han var stensikker på det aldrig ville ændre sig. Han lagde sit hoved på sned for hende så hun bedre kunne komme til og stønnede ganske lavt af ren nydelse. "Sådan skal det være" forsikrede han Olive i en blid hvisken og mærkede hende hånd forsvinde op i hans hår. Victor stoppede let op for at se ned på hende. "Tør du?" spurgte han stille da han slet ikke kunne styre sin lyst til hende så længe hun selv ville. Han var selv ligeså jomfru som hende så han skulle nok være ganske blid ved hende. "Bare stille og roligt" tilføjede han for at sige at han nok skulle være blid

Hun bemærkede han skød i sin ryg, og nød at han så ud til at nyde hendes berøring. Hun klemte blidt omkring hans numse og smilede for sig selv, da hun mærkede den faste hud mellem sin egen hånd. Hun måtte erkende at blot det at røre ved ham, fik det til at brænde af lyst gennem hele hendes krop. Hun var ikke sikker på, at hun helt forstod var der foregik. Hun vidste godt hvad det hele skulle føre til, men hun forstod det dog stadig ikke helt. "Du er underlig nogle gange Victor" hviskede hun ind mod hans øre, og kunne godt høre, at han mente hvad han sagde. Det ændrede dog ikke på, at hun ikke var enig i hans ord på nogen som helst måde. Hun hørte hans støn, hvilket fik hende til at forsætte med at kysse ham ned af hans hals. Hun bed ham ganske let i den, og følte bare hvad hendes impulser fortalte hende og hvad Victor selv havde gjort. Det føltes jo godt på hende, så det kunne være, at det også føltes godt for ham. Hun lyttede til hans hvisken og nikkede ganske let, hun forstod. Hun ville i hvert fald gerne indvilge ham i, at hun troede at hun forstod det. Hun så op på Victor, da han gik i stå og nikkede ganske let til hans ord. Ja, hun turde godt. "Ja" indvilgede hun og forsøgte at lægge sig til rette.

Han nød ganske bestemt hendes berøring fuldt ud. Han nød at være tæt på hende. Hun var virkelig den smukkest pige han overhovedet kendte. Han mærkede godt hendes klem af hans bagdel og skulle virkelig passe på ikke at lade sig hylde ud af den pga. hendes klem. Ikke fordi han ikke brød sig om det, men mere fordi han var en anelse bange for at det var en anelse for gayish. Han havde en rimelig god idé af hvad der foregik, men så alligevel vidste han godt at han egentlig ikke måtte når det var hans søster. Han kunne ikke lade være med at smile for sig selv da hun sagde at hun turde. Han træk blidt ned i hendes trusser så hun ikke længere havde noget på og træk ned i sine egne boxers. Han lod sin ene hånd glide ned i mellem hendes ben blot for at sikre sig at hun var våd inden han træk sin hånd til sig. Han lagde sig en anelse mere indover hendes og tog fat i sit lem for at stille og roligt føre sig ind i hende. Han var virkelig ganske forsigtig og var virkelig ganske bange for at skade hende.

Hun kunne godt fornemme på ham, at det ikke var fordi han brød sig om at blive klemt på måsen. Hun synes dog ikke der var noget gayish over det, men det kunne også skyldes at de endnu var unge og man derfor ikke kendte grænser, men samtidig vidste man lidt om hvad, man troede man kunne lide ved nogen ting. Hun kunne dog godt lide hans numse, hvis hun skulle være ærlig. Hun mærkede hans hånd dernede og så på ham med et nervøst smil. Hun måtte indrømme, hun var ret bange for at det lige om lidt skulle komme til at gøre ondt. Hun mærkede ham så oppe i sig, hvilket fik hende til at bide sig hårdt i læben, da der var en snert af smerte, hvilket fik hende til at holde fast i ham. "Du... du lover at passe på, ikke?" spurgte hun i en hvisken og krammede hans krop.

Det var ikke fordi han ikke brød sig om det, men det var mere fordi han ikke var van til det og han skulle derfor vende sig til det. Det var jo heller ikke fordi han havde noget imod gays når deres fædre var sammen, men mere at han lige nu ville skulle vende sig til det og hvis han skulle være ærlig ville han sagtens kunne vende sig til det med tiden. Victor var nemlig ung og derfor skulle han vende sig til en masse grænser, men det var bestemt ikke en af dem. Han lagde godt mærke til hendes nervøse smil og han kunne faktisk godt forstå hende. Nok var det her også første gang for ham, men ikke desto mindre så var det hende det kunne gøre ondt på og ikke så meget ham. Han nikkede ganske let til at han nok skulle passe på og stoppede da også en smule op i ny og næ inden han kom helt op i hende. Han vidste godt han sikkert ikke kunne undgå det hele at det ville gøre en smule ondt, men han ville da bestemt gøre sit for at det ikke var alt for meget. ”Det gør ikke ondt vel?” spurgte han stille og kyssede hende blidt og ganske kort blot for at sikre sig hun havde det godt inden han ville begynde at gøre mere lige nu.

Hun vidste godt at der var meget man skulle vænne sig til. Hun skulle også vænne sig til at mærke ham inde i sig på den der måde, og lige nu skulle hun holde ud at det gjorde en anelse ondt lige nu. Hun ville dog ikke vise det al for meget, da hun ikke synes det skulle fjerne den nydelse, han havde i det her. Hun prøvede dog at slappe af i sin krop, men det var svært. Hun trak vejret roligt, og kunne mærke, hvordan det begyndte at gøre mindre ondt, som han begyndte at være længere oppe i hende. "Nej" hviskede hun og fangede hans læber i et kys. Hun lod sine øjne glide i, og kysset fik hende til at slappe det mere af. Hun ville gerne kunne slappe af trods alt. Hun havde jo lyst til ham og kunne mærke lysten gennem hele sin krop. Og den var tilsigtet ham. Kun ham. Hun nød hvordan deres kroppe var i gang med at smelte fuldstændig sammen, og de nu kunne blive et. Som om at de nu var fuldendte. De kunne ikke gå tilbage til hvordan det var for bare 1 minut siden. Hun ville dog heller ikke gå tilbage til hvordan det havde været. Hun havde et eller andet sted længe vidst, at hun havde følelser for Victor, men hun havde aldrig helt vidst hvordan hun skulle få det formidlet.

Han havde så også mere nydelse i at vide at hun nød det. Det var jo ikke kun for hans skyld at de lå og gjorde det her. Det var ligeså meget fordi hun skulle nyde det. Han var trods alt ikke særlig egoistisk når det kom til Olive som en af de eneste her i verden. Han var godt klar over at hun forsøgte at slappe af og vidste godt hujn ikke kunne gøre så meget andet hvis hun gerne ville det her. ”Godt” hviskede han ganske lavt og så alligevel kunne hun godt høre det. Victor ville så heller ikke gå tilbage af nogen art. Han vidste han var vild med hende og han var virkelig noget så ligeglad med om de overhovedet måtte være sammen eller ej for han vidste jo godt at de ikke måtte. Han var glad for at det hjælp hende at slappe af da han kyssede hende og kunne ikke andet end være lykkelig over det. Hun var helt igennem fantastisk og han fortrød ikke noget som helst. Han bevægede sig ganske roligt for at sikre sig at hun ikke ville lide alt for meget smerte selvom det sikkert var svært ikke at opleve bare en smule smerte ved det her.

Hun hørte hans godt, hvilket fik hende til at smile. Generelt så hjalp det, han var meget afslappet omkring det her, for det gjorde hun også kunne slappe af og nyde ham fuldstændig. Hun mærkede, han begyndte at bevæge sig i ganske roligt, og mærkede en snert af smerte, som det egentlig gik i gang. Det gjorde dog ikke så ondt, at hun ikke kunne holde det ud. Hun kunne mærke hvordan smerten begyndte at aftage, hvilket fik et par små nydende støn til at glide forbi hendes læber. Hun slog armene omkring ham og lod sine negle glide ganske elegant og blidt ned af hans ryg. Det at være nær ham betød alt for hende lige nu, og hun kunne slet ikke få nok af at kunne dufte ham og mærke hans krop mod sin. Hun kunne ikke lyve: Hun elskede ham.

Han håbede heller ikke det gjorde ondt på hende. Det var trods alt det sidste han ønskede sig. Det var ikke meningen at hendes første gang skulle gøre ondt. Det var der slet ingen tvivl om. Han var godt klar over at noget af det ville gøre ondt, men det ændrede ikke på at det skulle gøre så lidt ondt som muligt. Han mærkede godt hendes negle ned over sin ryg og fulgte ganske let med hendes bevægelse over hans ryg og kom med små nydende støn. Ikke alene over hendes negle, men også over at hun brugte sine negle over hans ryg. Hun var virkelig helt igennem fantastisk. Han kunne heller ikke få nok af hende. Han var virkelig vild med Olive og han ville gøre alt for hende. Han vidste godt de aldrig kunne være officielt sammen, men det var også nok bare at andre vidste det.

Olive nød generelt bare at Victor var i nærheden af hende lige nu. Det var nok den rareste følelse i hele verden, hud mod hud, åndedræt mod åndedræt. Hun kunne godt høre og se på ham at han nød at mærke hendes negle ned af hans ryg. Hun selv lod øjnene glide i og lod sig om slutte af den nydelse som der trods alt, trods smerte var i det. Hun prøvede at fange hans læber i et ivrigt og lystent kys. Hun følte sig altid hel sammen med ham, og trods for at hun et eller andet sted godt vidste at hun var mindre afhængig af ham end han var af hende, så følte hun nu alligevel ikke at hun kunne undvære ham. De to havde jo altid haft hinanden; de var jo tvillinger og derfor skulle de heller aldrig nogensinde adskilles, ikke hvis man spurgte hende i hvert fald.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum