Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Charles + William - You are mine and I am yours

Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:01 am

*Charles var ved at være godt træt af at William hele tiden ignorede ham og ikke ville snakke med ham. En eftermiddag ude på vinteren en kold janaurdag blev det også for meget for Charles. Han gik ind på Williams kontor efter han havde banket på* William? Kan vi snakke?

*Ignorerer ham jo af en god grund og havde da også haft travlt med at høre om det bryllup som var forude. Kigger op på da Charles kommer ind og lægger sin bog fra sig* Hvad tror du selv Charles? Jeg er egentlig ikke specielt interesseret, jeg ved ikke om du kan mærke det. Desuden så har jeg travlt, og du har vel også dit eget.

*er stadig ligeglad med at William skal giftes da man elsker ham og man gerne deler ham for at ingen opdager hvad man har kørende med ham* Jeg har mit ja, men intet er vigtigere end dig. Har du virkelig så travlt med at blive gift at du stadig nægter hvad jeg føler for dig?

*kigger op på ham* ja det kan du vel høre. Desuden så havde jeg følelser for dig Charles. Følelser som du brugte og du regner vel ikke med jeg tilgiver dig? Men ifølge dig ved jeg vel ikke hvad smerte er, fordi jeg er blevet forkælet hele mit liv og derfor bude være naiv og har ikke oplevet at folk kan vende mig i ryggen.. Så spar mig.

Ved jeg godt jeg gjorde William og på samme tid faldt jeg for dig. Jeg ved godt du ikke tro mig, men det gjorde jeg. Jeg ved også jeg ikke har været med din skide lillebror og jeg alligevel er sluppet udenom han meldte mig. Ja du er forkælet, men derfor kan jeg jo godt li dig alligevel og du har haft det en del hårdere end din bror når man tænker på du har et barn *går hen til bordet og stiller sig foran det* Accepter nu bare jeg føler for dig William *tager fat i hans hage og holder fast inden man kysser ham selvom man er sikker på William ikke lader en*

Men jeg gider ikke høre på det der. Jeg er ligeglad, for jeg tror ikke på du kan lide mig. Du brugte mig og du udnyttede mig. Og hvad så hvis du ikke var sammen med min skide bror? Det er ikke det, det handler om. Det handler om at jeg ikke gider være sammen med dig og du skal gå. Og jeg er ligeglad du tænker sikkert alligevel jeg har det let, så kan du da blande dig med pøblen der vil ha’ det samme som jeg har. *kigger op på ham og ryster på hovedet* nej *mærker taget i ens hage og kigger op på ham. Mærker hans læber mod sine og skubber ham væk* stop. *kan godt mærke hvor dejligt det der føltes*

Du har det jo ikke let William. Du har en søn du knapt må se. Din bedste ven og trofaste ansætte udnytter dig for sin egen egoisme og får knust dit hjerte til en du har kunne li i flere år. Hvis nogen har det let så er det mig. Mig der har væltet mig i drenge og piger som om livet er en leg og overset med vilje hvordan jeg havde det *lader sig skubbe væk for et sekund for at gå om til hans side og hiver hans stol til siden og kysser ham igen*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:02 am

*kigger bare på ham da han udtaler sig og bider sig i læben* ti nu bare stille for helvede. Jeg gider ikke snakke om det her. Og du er selv skyld i alt det der er sket.. du kan ikke tro tingene kommer til dig når du udnytter det *mærker hans læber mod sine igen og gengælder kysset da man trods alt gerne vil kysse ham og har længtes efter det længe*

Jeg tror skam heller ikke de kommer til mig. Jeg håber bare at det synker ind i dit hoved og lader mig føle for dig uden at mene jeg er klam og alt muligt andet du nu ellers kan fyre af *mærker han gengælder det og smiler let for sig selv i kysset. Nusser ham blidt i nakken og har ikke tænkt sig at bryde det her kys lige nu da man trods alt også har længtes efter det*

Hvorfor tror du jeg fyre sådan noget af? For at få dig til at holde dig væk fra mig. Fordi du har forvoldt mig mere smerte end du nogensinde har gavnet mig.. Jeg vil ikke mere Charles. Jeg vil ikke være en del af et eller andet spil, som du leger eller som vi kommer til at lege med det her *Mærker man bliver nusset i nakken og lader kysset forsætte som han vil ha’ det og holder lidt fast i hans frakke*

Jamen jeg er færdig med at lege med dig William. Det er ovre. Jeg har forandret mig *mærker godt hans tag i ens frakke og smiler en anelse for sig selv i kysset. Holder stadig kysset og bryder det kun fordi man har behov for at få vejret* tror du stadig jeg vil lege med dig? *hvisker det ganske blidt*

Forandring? Kender du virkelig til det eller er det bare en helvedes dårlig joke? *kigger på ham og lader kysset holde sig. Trækker sig også væk for at få luft og kigger op på ham. Bider sig lidt i læben og kigger ned i gulvet* nej jeg gør ej *siger det lavt*

selvfølgelig kan jeg det William *nusser ham blidt over kinden* og du er helt sikker? *sender ham et varmt smil*

Hmm det vil jeg nu gerne se at du kan *mærker man bliver nusset over kinden. Kigger op på ham da han snakker og nikker* ja jeg er helt sikker *kigger på det varme smil* ellers havde jeg ikke nogen grund til at ytre mig om det, havde jeg?

vent og se *smiler til ham og kan ikke lade være med at være helt igennem glad* godt. Jeg har virkelig ændret mig William. Jeg vil ik lege med dig. Jeg vil heller have du ved jeg føler for dig

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:02 am

*tager fat i hans hånd og holder om den* jeg skal nok give det en chance og se om du virkelig har ændret dig, men lige nu er jeg ligeglad. Du skal bare være her *siger det roligt og rejser sig op til ham, da man trods alt sad ned før og kysser hans læber*

*lader ham tage fat i ens hånd* Det er bedre end ingenting for mig Willliam og jeg skal nok blive her. Trust me *ligger sine arme om William og gengælder hans kys. Er bare glad for at man får en chance*

*klemmer blidt hans hånd og smiler lidt* det kunne jeg godt tænke mig til og godt så *mærker hans arme om ind og stiller sig helt tæt på ham. Holder om ham og lader kysset forsætte. Kan godt mærke hvor meget man har længtes efter bare at kysse ham*

Kommer du også til William. Jeg vil have den del af dig som jeg kan komme til at få *nikker ganske let til sine egne ord inden man kysser ham. Nyder virkelig det også bare da man virkelig har savnet at komme til at kysse med ham*

Det skal du også. Og den del skal du ikke dele *hvisker det til ham og lader kysset forsætte derefter. Bryder det for at få luft og ligger hovedet ind mod hans skulder for at nyde at han er der. Vil bare have alle sine sanser tilfredsstillet lige nu og mærke og røre ham i alle aspekter da man virkelig har længtes efter ham*

Vil jeg heller ikke. Min del er min del *lader ham bryde det for at få vejret også og nusser ham blidt igennem håret da man mærker hans hoved mod ens skulder* hvor har jeg dog savnet dig William

Ja den er nemlig *mærker man bliver nusset i håret og lukker øjnene for at nyde det mere end man gør i forvejen* jeg har også savnet dig Charles. Rigtig rigtig meget *tager fat i hans tøj*

*smiler for sig selv og nusser ham stadig i håret. Et smil der bliver større da William siger man har været savnet. Mærker han holder fast i ham. Nusser ham blidt ned af ryggen og kysser ham blidt på munden*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:03 am

*ser godt at hans smil kun bliver større da man siger man har savnet ham og holder forsat godt fast i ham. Nyder at blive nusset ned af ryggen og gengælder blidt kysset og lukker sine øjne i for at nyde det sådan helt optimalt*

*lukker selv sine øjne i for at nyde det helt igennem og følger lidt lige nu Williams tempo da man ikke vil blive beskyldt igen for at man bare prøver på at udnytte ham*

*nusser Charles ned af brystkassen. Vil gerne være sammen med ham også seksuelt, men vil så heller ikke ha’ at Charles skal tro at det er alt det som de er, så tør ikke helt lægge op til det. Lader kysset forsætte og lader det blive en anelse dybere*

*bliver en anelse mere grådigt i kysset da man virkelig har savnet ham og lader sin ene hånd glide under hans tøj for at nå hans ryg. Har tænkt sig at tage det roligt, men kan godt mærke på sig selv at man ikke kan det i længden*

*lader kysset blive mere grådigt og sukker nydende deri og har virkelig også bare savnet Charles. Mærker en hånd glide under sit tøj og hånden over ens ryg og nyder det. Knapper hans skjorte op en knap efter en og er også rolig, men vil stadig gerne have mere*

*mærker godt han knepper ens skjorte op og smiler en anelse for sig selv da det betyder at William vil det samme som en selv. Desuden siger hans måde at kysse på og hans nydende lyde en helt del også. Åbner Williams skjorte og hiver den af og er faktisk ligeglad med de er på et kontor lige nu. Tænker ikke over noget som helst andet end lysten til Willam*

*Får knappet skjorten helt op og tager den af ham og køre sin hånd over hans brystkasse for at mærke den lige nu. Er virkelig bare hel trangende efter ham på flere måder også rent seksuelt hvilket godt kan mærkes på ham. Lader ham åbne ens skjorte og lader den blive hivet af. En af de få steder man så slet ikke bliver forstyrret er faktisk her, så synes det er rimelig perfekt timing*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:03 am

*kan virkelig godt mærke at William har lyst til en og har trods alt også selv inderligt lyst til William. Begynder at kysse William grådigt igen og begynder at åbne hans bukser da man virkelig næsten ikke kan holde igen af lyst til ham*

*Smiler lige inden at Charles begynder at genoptage det grådige kys. Gengælder det ligeså grådigt og lader Charles åbne ens bukser. Åbner også hans og hiver ned i dem da man bare skal ha’ ham så hurtigt som muligt og det kun kan gå for langsomt*

*lader William hive ned i ens bukser og løfter William op på bordet da man har ryddet bordet lidt så William kan sidde på det. Løfter ham kort op kun for at fjerne hans underbukser og sætter ham på bordet igen uden man bryder det grådige kys*

*Lader sig løfte op på bordet og sætter sig til rette deroppe. Løfter sin bagdel for at hjælpe Charles med ens underbukser. Lader det grådige kys forsætte og hiver ned i hans underbukser og lader sin hånd glide over hans lem*

*smiler for sig selv da William sætter sig til rette på bordet og lader ham hive ens underbukser ned. Stønner da man mærker hånden over sit lem og mangler ikke meget før man er klar til at jumpe William faktisk*

*smiler da man hører Charles stønne og forsætter med sin hånd indtil han er klar til at jumpe en. Sukker forsat nydende i deres kys da det virkelig bare er noget af det man har længtes efter og at man lige om lidt kan få lov til at mærke ham inde i sig*

*smiler da William flytter sin hånd og trækker ham ud på kanten for at trænge op i ham med et støn da man virkelig nyder at kunne mærke William igen og man kan få lov til at være nær ham*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:04 am

*lader sig trække ud over kanten og mærker så Charles oppe i ham og stønner nyydende derved. Ligger sine arme omkring hans nakke og kan mærke hele ens krop og psyke blive tilfreds lige med det samme*

*mærker hans arme omkring sin nakke og nyder virkelig også bare det her* Åhh William *stønner det da man kommer i bund inden man begynder at bevæge sig i ham. Er lige nu ligeglad med resten af verden da man bare er lykkelig over at kunne være tæt på William*

*holder forsat sine arme rundt omkring hans nakke og stønner da han kommer helt i bund. Smiler over han stønner ens navn* mmmh min Charles *stønner det da han begynder at bevæge sig og er bare fanget i sin egen verden af lykke og vil egentlig ikke ud af den*

*nikker let til at man tilhøre William og er virkelig lykkelig lige nu selvom man ved man er nød til at dele den mand man elsker, men det kan man blive nød til af rent praktiske grunde og har det fint med det faktum i sidste ende. Smiler for sig selv da William begynder at stønne og forsvinder selv ind i sin egen lille verden mens man genoptager kysset med ham da det er skønt*

*synes egentlig ikke det er fair at Charles skal dele en med ens forlovet, men kan ikke rigtig gøre noget ved det. Skal forloves under alle omstændigheder og man har også kun tænkt sig at have sex med hende når det er nødvendigt og folk vil jo ha' børn så hurtigt som muligt. Forsvinder ind i en verden hvor det virkelig kun er dem. Gengælder kysset og lukker øjnene for at nyde det mere*

*har dog tænkt sig at gøre krav på William så meget som muligt og mene at han kun skal være med hende for at holde deres forhold skjult selvom det nok også skal give den hel problemer. Lukker selv sine øjne i da man vil være væk i nydelse med William lige nu og stønner stadig nydende*

*Vil heller ikke gøre det med andre. Det har man trods alt haft mulighed for imens man bare har været forlovet og single og det har trods alt været helt lovligt for ham da han er en mand. Stønner også nydende og holder godt om ham for at mærke ham på flere forskellige måder*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:04 am

*mærker at han holder godt fast i en og ved faktisk ikke at William ikke har været med andre. Må trods alt egentlig også selv da man har en forlovet der er død, men har ikke haft lyst da man kun har haft William i tankerne. Holder selv godt fast om ham og begynder at kysse ham igen da man trods alt også har savnet ham noget så grusomt*

*Selvfølgelig har man været med andre især i sine yngre dage. Ikke på det seneste dog og ikke efter alt det med Charles men inden det. Nyder at han holder godt fast i en og gengælder hans kys og har virkelig også bare savnet ham af hele ens hjerte og det har man trods alt kun prøvet med ham før da man har været forelsket i ham siden han var 16*

*Har ikke været med nogen siden man er begyndt at falde for William hvilket ca. passede med da hans bror forsøgte at presse en til at kysse ham. Smiler for sig selv da man mærker han gengælder ens kys og nusser ham blidt på lænden. Ved godt William har været forelsket i en i mange år, men først opdaget det senere. Holder stadig samme tempo og har et både blidt, men også let bestemt tempo for at understrege at William tilhøre ham*

*Nyder at blive nusset på lænden og kære sin hånd igennem Charles hår mens man forsat nyder og forsætter kysset med små støn ind i mellem da han nøder hans blide tempo men alligevel bestemt og føler virkelig også at man ikke tilhøre andre end Charles men vil så heller ikke være hos andre*

*bryder kysset for at kysse ham ned af halsen* William du min. Ved du det? *siger det en anelse bestemt og vil et sted bare høre ham give ret i det man siger. Er virkelig bare langt væk i ham*

*blotter sin hals for Charles mens man stønner nydende af det* mmh.. kun din! *stønner det nydende og ved godt man kun er hans og vil heller ikke give ham uret*

*smiler for sig selv og bider ham i øreflippen inden man begynder at kysse ham på munden igen da man trods alt fik man ville have. Nyder virkelig bare at være så tæt på William og det faktum det virker til at William tror på ens ord som også er ret så sande*

*mærker bidet i øreflippen hvilket får en til at stønne en anelse højere Gengælder kysset og sukker endnu en gang nydende i kysset. Nyder også at være tæt på sin Charles og tror skam også på hans ord og ved de passer for en gangs skyld*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:05 am

*er sikker på William ved det passer for ellers havde man slet ikke fået lov til det her. Sætter tempoet en smule op mens man stadig holder det ganske blidt og bestemt. Føler sig en anelse grådig lige nu omkring ham*

*Charles ville aldrig få lov til det hvis det ikke var rigtigt. Mærker han sætter tempoet op hvilket får en til at stønne en anelse højere i kysset og har det fint med Charles er grådig da man lige nu selv er ret så grådig og bare vil ha' alt det man nu en gang kan få

*ved godt William selv er grådig og nyder det faktum ret så meget. Nyder det stadig og stønner i kysset da det her virkelig godt. Kysser ham en anelse mere grådigt*

*lader kysset blilve mere grådigt og kradser ham blidt ned af ryggen da man vil mærke hver eneste centimeter man kan komme til at mærke af ham og man jo som sagt er grådig*

*mærker hans kreds ned af ryggen og stønner mens man bevæger ryggen i takt med hans kreds. Nyder virkelig stadig det her og elsker at William er ligeså grådig som en selv*

*Smiler da han bevæger ryggen i takt med hans negle og forsætter med at kradse ham ned af ryggen. Kan også godt lide Chales er grådig for det gør bare det hele bedre*

*kan godt mærke at William var helt væk i det her hvilket bare gør det endnu bedre end bare at være grådig selv. Bevæger sig stadig lige bestemt i ham og fordi man er så grådig så kan man næsten heller ikke mere*

*kysser Charles ned af halsen og synes også det er bedre at de begge er grådige end det ligesom bare er en. Kan godt regne ud at Charles nok ikke snart kan mere, hvilket sådan set også er ret så forståeligt taget i betragtning hvor grådige de begge er*

*blotter sin hals for ham og stønner stadig* William... Kom... Kom *stønner det og må give slip på sin krop da man ikke kan mere og glemmer helt at sige sidste del af det da man virkelig har været så grådig*

*bider ham blidt i halsen ind i mellem og smiler ved hans ord om at han kommer snart da man føler man har gjort ham tilfreds. Stønner nydende da han kommer oppe i en og er helt i ekstase*

*kommer dybt oppe i ham og kan godt både se og fornemme at William ikke er kommet hvilket man ikke er helt tilfreds med. Trækker sig ud af ham for at sætte sig ned på knæ for at tage hans lem i munden og begynder at bevæge sit hoved da man har fået det helt i munden. På den måde kommer det heller ikke til at svine så de bare bliver boosted*

*Lader Charles trække sig ud og skal til at sætte sig lidt mere op da man mærker Charles' mund rundt om sit lem, hvilket får en til at stønne en smule. Begynder at nusse ham i håret da han bgynder at bevæge sit hoved og vil så helst ikke lige frem bustes inde på sit kontor i at have sex med en mand.* C...Charles *stønner det nydende*

*smiler for sig selv mens man stadig bevæger sit hoved over hans lem og mærker godt hans nus af ens hår. Vil heller ikke bustes i at have sex med en mand og da slet ikke når det er kronprinsen da man godt ved man selv bliver syndebukken og vil miste livet pga. sin kærlighed mens man får lov til at være vidne til at William kommer til at miste alt*

*forsætter med at nusse ham i håret og stønner nydende. Kan godt mærke man inden for ret kort tid snart ikke kan mere* C...charles!! K..kommer *stønner det nydende og kommer ikke ret længe efter. Vil så heller ikke kunne bære at Charles skulle væk fra ham overhovedet*

*nikker let til hans ord og lader ham komme i ens mund så man slipper for at rydde op bagefter. Sluger det og rejser sig op bagefter for at kysse William blidt på hans dejligt bløde læber*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:06 am

*sætter sig op efter man er kommet og hiver lidt efter vejret. Betragter ham så ganske let og mærker så hans læber mod sine egne. Gengælder kysset og ligger sine arme om ham* min Charles

*mærker hans arme om en og kan ikke lade være med at smile for sig selv. Nikker ganske let til hans ord og smiler kærligt* ja William og du skal aldrig nogensinde dele mig med nogen *hvisker det blidt og har ikke noget mod den lette unfair fordeling da man ved at William holder det på et minimum med hans forlovet*

*ser godt hans smil og krammer sig indtil ham og ligger hovedet mod hans brystkasse* det vil jeg heller aldrig nogensinde. Selvom jeg er ked af, at du skal dele mig med en anden *hvisker det ligeå lavt og kysser hans brystkasse*

*gengælder hans kram og kysser ham blidt i håret* jeg deler dig gerne for at holde os i live William. Det er en lille pris for den kærlighed vi deler og ved jo godt du i sidste ende er mere vild med mig end du er med hende så det er godt nok for mig *siger det ganske mildt*

*smiler da han gengælder ens kram og nusser ham i håret, da man nyder det ret så meget og lytter til hans ord* jamen stadigvæk. Det er ikke fair jeg har dig helt for mig selv, men du ikke har mig uden at skulle dele med nogen.. *sukker*

som sagt. Jeg deler dig gerne for at vi kan overleve William. Hvis jeg får behov for mere end det må jeg sige til og så ved jeg du vil lade mig for ikke at være egoistisk. Jeg ville ønske tiderne var til at jeg måtte elske dig i fred, men du er vores kronprins. Det ville aldrig gå. Selv jeg som din rådgiver må ikke sige jeg er til mænd også

Det ved jeg godt.. og jeg ved godt ingen af os kan sige det, men.. jeg synes stadig det er uretfærdigt du skal dele mig. Havde jeg været prinsesse måtte jeg jo heller ikke være sammen med dig og havde du været en pige, så måtte jeg heller ikke. Du skulle have en anden adelig slægt så.. *bider sig i læben*

Ved jeg godt William og jeg er kun en sølle rådgiver. Uanset hvad vil det altid være forbudt, men det havde stadig set bedre ud hvis en af os var pige. Især fordi prinser gerne må have affære ved siden af deres koner. Bare ikke med en af samme køn *kysser ham på håret*

Det ved jeg godt men jeg gider ikke snakke om det her mere. Jeg vil gerne lave noget andet *bider rsig i læben og mærker kysset i håret*

hva vil du lave min smukke? *holder ham stadig indtil sig og nyder at stå der med ham selvom man skal dele ham*

Jeg er faktisk ret sulten.. for sådan at være ærlig *smiler til Charles*

så lad os gå i køkkenet. Eller vil du heller ud i byen et sted hvor du ikke ligeså meget behøver at gemme vi er sammen

Jeg vil hellere ud og spise. Jeg synes aldrig rigtig der er noget interessant på den her tid at spise udover dessert *griner lidt og smiler op mod ham* og så vil jeg gerne ryge en cigaret

Det er så rigtigt nok. Så må vi se om vi ikke kan finde et sted hvor vi lidt mere kan være os og et par som vi plejer *sender ham et varmt smil da der trods alt findes mere lumske steder* var da en god idé

Det synes jeg var en god idé.. og så skal vi også have noget at drikke ikke? *smiler til ham og finder sine cigaretter frem. Giver en til Charles og tager en selv. Tænder dem begge og begynder at gå ud så de kan komme afsted*

Jo selvfølgelig skal vi det. *tager imod den og lader ham tænde for den* se det gjorde godt det her

Det lyder godt! Så lad os gå? *siger det med et smil og inhalerer så fra sin smøg og puster røgen ud* ja gjorde det ikke?

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:08 am

Jamen så gør vi det *nikker let og ryger selv sin smøg hvilket er skønt* jo helt bestemt

*smiler bredt og rygere videre* jamen så lad os komme afsted Charles. Så er der ingen grund til bare at blive her. Smøger kan man altiid få når man er kronprins.. det er jo ikke fordi de koster meget for mig *smiler ganske let*

Ved jeg godt man kan *griner en smule for sig selv og begynder at gå så de kan komme ud og drikke og glemme at deres forhold er forbudt og bare nyde det i stedet for*

*smiler ganske let til ham* mmmh *begynder at gå efter ham så de kan komme videre ud og drikke da mann virkelig bare gerne vil have det sjovt*

*Ved godt hun gør det for at tænde en yderligere og det virker da også. Ville sagtens kunne være i et forhold hvis man elskede personen, men ville stadig skulle holdes fast og ved at det ikke er nemt at møde den slags piger selvom de findes og hvis man ved man begynder at få følelser for sådan en tøs vil man også gøre alt for at jage dem*

*ryster let på hovedet og kysser Hiro-chan på kinden* Nej Hiro-chan. Du er mit liv. Det er du nød til at lære at indse. Jeg er så ked af jeg har såret dig

*forsvinder ind i en verden kun med de to og ingen andre da man er så langt væk i nydelse. Begynder at kysse ham igen og stønner stadig*

*åbner døren og holder den da de kommer frem for at gå op og bestille noget at drikke til dem. Er nu ret så glad for at man har fundet dette her lille hjørne af London hvor man føler man kan være mere offentlig med William selvom det altid er farligt*

*lader Charles åbne døren og går ind og kigger op på ham. Bestiller noget at drikke til dem og går hen til der hvor de plejer at være* så skal vi have det sjovt

*nikker enigt med hans ord* Jamen jeg er helt enig, men det er det jo altid når vi går i byen *begynder at drikke da man bare vil more sig med William lige nu*

*begynder også selv at drikke og er efter lidt tid også blevet rigtig godt stiv og har det mest af alt bare sjovt*

*er også selv stiv efter noget tid og griner. Er dog ikke helt så stiv som William* William du er godt nok stiv *griner lidt af ham og prikker til hans side*’

*griner da Charles konstaterer man er stiv* selvfølgelig er jeg det!! *griner og sætter sig på hans lår* du er deeeeeeejlig

*ligger sine arme om ham da han sætte sig på sit lår* Jeg gør i hvert fald hvad jeg kan prins charming

*smiler da man mærker hans arme om sig og nusser Charles en smule i håret mens man bare er glad for at sidde på hans lår* du behøver ikke rigtig gøre noget

*mærker nusset af sit hår og nikker let* Jo jeg gør William. *kysser ham blidt på håret og nusser ham let på låret*

Nej du gør ej *mærker man bliver kysset på håret og mærker man bliver nusset på låret og griner en smule. Betragter ham så en smule*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:09 am

Jo jeg gør prince charming *blinker let til ham og nikker bestemt. Bemærker godt at William betragter en* du er virkelig stiv lige nu William *griner en smule for sig selv*

Jeg er prins og jeg siger anderledes så du skal lytte på hvad jeg siger nå! *griner lidt og nikker* iiih det ved jeg da bare godt du er. Hvad vil du gøre ved det? *smiler kækt til ham*

Jamen jeg adlyder ikke en stiv prins *Griner for sig selv og ryster på hovedet af ham* Det er da dig som er stiv *kysser ham ganske blidt på halsen*

Jamen jo du gør. Du skal altid adlyde mig om jeg så er stiv eller ej *griner for sig selv og ja og hvad vil du gøre ved det hva? *blotter sin hals og stønner nydende*

*ryster på hovedet med et grin* stive prins. Jeg tror jeg vil udnytte det *hvisker det blidt ind i hans øre og bider ham ganske blidt i halsen og nusser ham stadig på låret*

*ryster på hovedet med et grin* stive prins. Jeg tror jeg vil udnytte det *hvisker det blidt ind i hans øre og bider ham ganske blidt i halsen og nusser ham stadig på låret*

Jeg er dejlig og vil du nu også det? *smiler efter at han har hvisket en i øret og mærker bidet i halsen og stønner en smule ved både det og hænderne op af hans lår*

Ved jeg bare godt du er William. Behøver du skam ikke fortælle mig. Ellers kunne jeg jo nok ikke li dig vel? *bider atter blidt i halsen og nikker let* ja jeg vil

Jamen ja. Så er jeg heller ikke stiv men dejlig! *griner* og nåååh ja… baaaaah *griner og blotter halsen en anelse mere og åbner Ethans skjorte*

Jo du er både stiv og dejlig William *griner let inden man nikker. Lader ham åbne ens skjorte* baah selv William *begynder selv at åbne hans skjorte og ved godt man måske burde finde et mere afsidigtet rum*

Jeg er bare dejlig altså! *griner endnu en gang og nusser hans brystkasse en smule og kigger lidt på ham da han åbner ens skjorte* vi burde måske gemme os lidt *smiler*

Ved jeg da bare godt du er, men du er stadig noget så stiv og mærker hans nus af ens brystkasse. Nikker ganske let* Ja vi burde, men jeg har lyst til dig *overvejer et split sekund at blive ved hvor man er og bare være dæmpet, men på den anden side vil man ikke sætte William i fare og klapper ham derfor på låret* så rejs dig. Så mødes vi udenfor om 5 minutter

Neeej jeg er i hvert fald ikke stiv! *griner lidt og smiler da han siger at han har lyst til en* jeg har også lyst til dig *hvisker det ind mod hans øre og mærker klappet på låret* okay! *spænder sin skjorte og rejser sig. Bevæger sig udenfor og venter så på Charles*

Joooo du er *griner let og smiler bare bredt ved hans ord om han også har lyst til en. Lader ham rejse sig og efter lidt tid rejser man sig selv op og går udenfor da man trods alt godt ved man skal være en anelse mere forsigtigt når man er ude i offentligheden og især for Williams skyld. Ser sig rundt for at lede efter William*

Nej jeg er ej *griner og ser godt hans sprede smil. Da han opdager at Charles er kommet udenfor, prikker han Charles på skulderen* Jeg er lige her. Hvor skal vi tage hen Charles, hva? *griner lidt*

Jo du er *griner af ham. Mærker prikket på skulderen da man kommer ud og tager fat i Williams hånd for at give den et kort klem* Kan en gyde bruges? Der er næsten ingen der kommer i denne del af byen *da de trods alt er i den mere fattige del af London*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:09 am

Nej jeg er ej *tager hans hånd og mærker klemmet. Smiler lidt ved det og kigger på ham* ja det tror da det kan og nej det ved jeg godt.. det er dejligt *tager hans hånd og begynder så og gå*

Så lad os finde en. Min smukke prins skal jo helst ikke tages i at lave unoder med rådgiveren vel? *driller ham kærligt, men mener det nu da man til en hver tid altid vil sætte William forreste på den måde og være ligeglad med om man selv blev taget sammen med en fyr. Finder hurtigt et sted der lader til at være øde og kysser William på halsen* ingen lyde

Mmmh det ville være en god idé og nej jeg skal så ej, tænk så ville England og dets fremtid afhænge af min lillebror. Det ville jo ikke gå. *blinker til ham og ved godt at Charles altid vil sætte en på sin øverste række, selvom man ikke altid helt kan lide den tanke da man ikke vil være egoistisk. Lader sig hive ind i gyden og mærker kyssene op af sin hals og nyder det* okay *nikker til man har forstået det*

Ja og så ville England gå nedenom og hjem. Det lille fjols på tronen ville aldrig være godt *ryster let på hovedet ved den tanke og vil helst ikke have den slags. Smiler for sig selv da William høre efter og bider ham let i halsen. Det vil sige William må gerne, men han selv må ikke i tilfælde af nogen høre dem. Åbner hans skjorte igen for at komme til at have noget at se på inden man åbner hans bukser. Har virkelig bare den her ustyrlige lyst til William, men er trods alt også lige blevet kæreste med ham. Ved godt William ikke ønsker at være forreste, men heller det end at risikere at Williams snothas af en bror kommer til tronen*

Jeg giver dig helt ret *lægger mærke til hans smil og sukker lavt da man bliver bidt i halsen. Vil nu gerne prøve at være så stille som mulig da folk også kan blive nysgerrige ved lyde. Lader ham åbne ens skjorte og åbner også Charles’ skjorte da man gerne vil se hans overkrop. Lader ham åbne ens bukser og gør det samme ved Charles og har virkelig også bare lyst til ham*

*ved godt at William vil forsøge at være så stille som muligt så de ikke bliver fanget i noget de ikke må. Smiler for sig selv da William lader ham åbne ens skjorte og lader ham betragte en inden man åbner hans bukser. Lader William åbne sit tøj og hiver ned i sit eget og Williams tøj inden man løfter ham op. Kysser ham på munden grådigt og trænger op i ham*

*Betragter Charles’ overkrop og smiler for sig selv da man er ret så tilfreds ved synet og lader sig løfte op. Lægger sine arme omkring hans nakke og gengælder kysset. Mærker ham oppe i sig og sluger sit støn. Kysser ham forsat grådigt og nyder det da også virkelig*

*smiler let i kysset da William gør alt for at holde stønnet inde og det er også bare endnu en grund til at kysse ham dybt lige nu. Begynder at bevæge sig ikke længe efter man er trængt op i ham og holder ham godt oppe ved hofterne*

*mærker godt smilet i kysset og kan ikke andet end også at smile selv. Nyder kysset og det hele de har gang i. Mærker hans bevægelser og kommer ind i mellem med nydende suk i kysset. Prøver at hjælpe til med at holde sig oppe*

*Nyder også selv tingene og ville ønske man kunne stønne lige nu og endnu mere stønne Williams navn ud da man stadig synes det er ret så uretfærdigt et sted at to fyrer ikke må være sammen hvis de elsker hinanden, men ville aldrig gå i spidsen for at få det ændret da det ville skabe røre. Har heller intet mod nydende suk da de ikke larmer ligeså meget og begynder derfor at gøre det samme med fare for man giver helt efter*

*Nyder også selv tingene og ville ønske man kunne stønne lige nu og endnu mere stønne Williams navn ud da man stadig synes det er ret så uretfærdigt et sted at to fyrer ikke må være sammen hvis de elsker hinanden, men ville aldrig gå i spidsen for at få det ændret da det ville skabe røre. Har heller intet mod nydende suk da de ikke larmer ligeså meget og begynder derfor at gøre det samme med fare for man giver helt efter*

*lytter til hans nydende suk og smiler for sig selv da det gør en glad trods for man godt ved at han nyder det og han sikkert har ligeså svært ved det som en selv. Synes også det er uretfærdigt men forstår godt loven og har da også undersøgt tingene til bunds for at finde ud af om der er regler hvor man kan slippe udenom, hvilket der på ingen måde er da det giver dødsstraf either way*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:10 am

*ved også godt at William nyder det, men derfor ville man nu stadig gerne kunne give mere udtryk for det og høre det fra ham mere kraftigt end nu. Har skam også selv undersøgt det og kan heller ingen smuthuller finde udover hvis en af dem havde været kvinde og især Charles selv. Giver hans hofter et klem for at vise han ikke har tænkt sig at tabe ham*

*ville også gerne give mere udtryk for det hvis ikke det var så umuligt da man vil have at han også bare kan høre det. Ved også godt der ikke er mange smuthuller i hvert fald ikke for dem begge. Mærker klemmet på sine hofter og smiler lidt. Ved godt at Charles vil passe på en*

*bryder kysset for at få vejret og kysser ham ned af halsen i stedet for* Du er så dejlig William *stønner det lavt ind i hans øre. Forsøger virkelig at holde sine lyde inde selvom det ikke er helt så nemt lige nu*

*blotter halsen og nyder at blive kysset ned af den* t..tak det du også *stønner det også ind i hans øre og kan godt høre at Charles har svært ved at holde sig tilbage*

*smiler for sig selv ved hans ord og er glad for at William i det mindste kan høre hvordan man har det. Ved også godt det er tydeligt at man ikke kan holde sig tilbage og det sikkert også kommer af man bevæger sig i faste og bestemte stød*
*nyder de bestemte og faste stød virkelig meget og køre sine hænder gennem hans hår, da man virkelig nyder at være så tæt med ham. Prøver virkelig også at holde støn tilbage, og sukker derfor nydende ind i mellem* Min Charles *hvisker det ind i hans øre*

*nikker til hans ord og bider ham blidt i øret* Min Willliam *sætter tempoet en anelse op da man ikke kan holde sig fra ham på noget punkt*

*mærker bidet i øret og sukker endnu en gang nydende* kun din *mærker tempoet bliver sat op og skal virkelig gøre alt for at holde sine støn tilbage*

*smiler bredt ved hans ord. Er dog tæt på at komme efterhånden fordi det er deres anden gang og man skynder sig en smule fordi de er udenfor selvom det er en øde gade*

*er også selv ved at være oppe over da det er virkelig godt det her* j..jeg kommer snart *hvisker det og kommer ikke ret længe efter sin advarsel*

Mig.. Mig med *kommer ikke mange sekunder efter William da man ikke kan mere*

*smiler da han også kommer og ligger sine arme godt omkring ham. Hiver lidt efter vejret da de er færdige* skal vi gå tilbage til slottet? *hvisker det ind mod hans skulder*

*mærker hans arme om sig og smiler for sig selv. nikker let og sætter William ned mens man stadig holder om ham* Om lidt.. Skal liige *vil bare nyde det her lidt længere*

*lader sig sætte ned på jorden igen og holder stadig om ham* i orden *hvisker det og kysser ham på skulderen* min dejlige Charles

*smiler ved kysset på skulderen og holder ham tæt indtil sig. Er virkelig glad for de har fundet sammen og fortryder det ikke et øjeblik* Min smukke William. Hvor er jeg glad for du har åbnet mine øjne

*nyder at blive holdt så tæt og fortryder heller ikke at de er kommet sammen* jeg er glad for du kan lide mig igen *hvisker det stille og nusser ham på ryggen. Nå skal vi? *siger det efter lidt tid og hiver op i sit tøj for at de kan gå tilbage. Er ved at være ret træt*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  JeromeWinther Man Mar 10, 2014 8:10 am


Fordi du åbnede mit hjerte og mine øjne William. På den hårde måde *bider sig let i læber og nyder at blive nusset på ryggen. Nikker let til at de nok heller må og tager selv sit tøj på for at gå mod slottet og ved godt det ik vil se underligt ud de går ind sammen da alle ved de også er venner*

Det ved jeg godt jeg gjorde *hvisker det stille og ser godt han bider sig i læben. Går ind mod sit værelse da de er gået tilbage. Tager Charles med og sørger for ingen ser dem gå derind sammen. Låser så sin dør* sov sammen med mig *smiler bredt og kysser hans læber inden man begynder at tage sit tøj af for at skifte til nattøj*

*lader sig hive med og sikre sig også at ingen andre ser dem. Lader ham låse døren og nikker med et smil* heller end gerne dear. *gengælder hans kys og låner noget at Williams nattøj da man trods alt har sit eget hos sig selv*

*Smiler bredt* det er jeg glad for *begynder at gøre sengen klar og ligger sig i den. Putter sig indtil ham da han også kommer derhen og lukker sine øjne. Falder i søvn ikke længe efter* //Out

Der er intet her i verden jeg heller vil end at gøre dig glad *smiler varmt til ham og ligger sig i sengen. Ligger sine arme om ham og betragter ham noget tid inden man selv falder i søvn* /Out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles + William - You are mine and I am yours  Empty Sv: Charles + William - You are mine and I am yours

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum