Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Cian + Ryan

2 deltagere

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Ons Okt 30, 2013 11:33 pm

Jeg er langt væk okay.. jeg er langt væk for ikke at mærke virkeligheden... Og jeg har det skidt med det... og jeg gider ikke snakke om tingene! Folk de skrider eller giver dig væk til andre og lader dig belaste dem alligevel, så hvorfor fuck sku jeg? *bider sig i læben* U-u...undskyld... *holder endnu bedre fast i ham og bider sig i læben* undskyld..

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Ons Okt 30, 2013 11:36 pm

Fordi jeg ikke er som alle andre Cian. Jeg holder af dig og selvom jeg kun må det som en ven så kunne jeg aldrig finde på at finde dig som en belastning *ligger sine arme om ham og hiver ham indtil sig* Du er nød til at lære jeg holder af dig Cian *ganske roligt* og lad os så gå et sted hen og se på de fucking sår *er stadig en smule kølig, men kan dybt inde ik li at se Cian sådan her*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Ons Okt 30, 2013 11:48 pm

Og hvordan skal jeg vide, at du ikke er som alle fucking andre når det andet er det eneste jeg fucking kender til, huh? *er virkelig ked af det, men kan jo ikke gøre andet end at vise man er det* Næææ det er jeg egentlig ikke *nikker og kan man mærke man får det fysisk dårligt lidt efter lidt* jeg har det ikke så godt

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Ons Okt 30, 2013 11:55 pm

Hvis jeg var som alle andre hvorfor skulle jeg så bekymre mig for dig Cian? Hvorfor skulle jeg så udvikle noget jeg godt ved ikke kommer til at blive gengældt? *nikker ganske let* Jo du er Cian. Nok er du ikke van til det, men du er nød til at lære en holder af dig *stryger ham over kinden og løfter ham op* kom vi tager hjem til mig *får ham ind i bilen og ligger ham på bagsædet og køre hjem til sig selv. Hjælper ham ud af bilen og lader ham hoppe op på ens ryg og bære ham hele vejen ind til sofaen i stuen*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tors Okt 31, 2013 12:13 am

Det ved jeg ikke, jeg har ikke bedt dig om at være bekymret for mig. Jeg har ikke bedt dig om noget som helst og jeg har slet ikke bedt dig om at elske mig. *bider sig hårdt i læben og kigger op på ham. Mærker strøget over kinden og lader sig løfte op. Ligger sig på på ryggen og kigger ud af vinduet* vi skal kigge på dine sår *lader sig løfte ind igen og holder fast i ham* ta' tøjet af.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tors Okt 31, 2013 12:19 am

Ved jeg godt du ikke har. Det gør jeg fordi du er dig Cian.
*ryster på hovedet til man skal have tøjet af* Nej det er ligemeget Cian. Du har det ikke godt. Lig dig i sofaen *har ham trods alt stadig på ryggen og sætter sig ned på sofaen så han ikke skal så langt* har du taget stoffer igen?

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tors Okt 31, 2013 12:37 am

Jo Ethan. Ta' nu tøjet af *siger det bestemt da man kender ens venners styrke og derfor bliver nødt til at se det. *holder bare fast i ham, da man ikke vil sætte sig ned. Tager fat i hans trøje og trækker op i den* jeg vil se og ja jeg har, men det er lige meget.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tors Okt 31, 2013 12:41 am

*ryster på hovedet* Cian jeg vil ikke. Jeg har det fint *mærker godt Cian ikke flytter sig og kort tid efter begynder at tage trøjen af en* Det betyder en helt del at du ved det *lader ham egentlig bare fjerne trøjen* Så giver dine handlinger mere mening og det er vigtigere du har det godt end jeg har

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tors Okt 31, 2013 8:14 am

Nej du har ej, de slog dig og sådan noget *får trøjen af ham og ser på hans overkrop. Køre sin hånd over den for at mærke om der er sket noget slemt andet end udenpå* nej det er ej og det er ingen undskyldning. Du skal ikke sætte mig før dig selv, forstår du det? *siger det faktisk meget alvorligt og bider sig hårdt i læben* du skal ha' dine sår og mærker renset. Eller du vil måske ha' jeg skal kysse dem, når jeg er skyld i du har fået dem? *prøver at joke lidt, og vil ikke ha' det fysisk dårligt lige nu så prøver at ignorere det*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tors Okt 31, 2013 8:30 am

Ja og hvad så hvis de slog mig? Gør ikke jeg ikke har det fint *lader ham betragte sin overkrop da man virkelig er ligeglad lige nu og bare vil have at Cian har det godt. Mærker hånden over sin krop og ryster på hovedet* Nej Cian. Du skal forstå jeg holder af dig og du ikke skal bekymre dig om mine ting når du selv har det skidt. *ryster på hovedet af ham igen* Jeg skal ik ha renset dem eller have dem kysset. Jeg vil bare gerne have du har det godt Cian og så er den ikke længere

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tors Okt 31, 2013 8:36 am

Man kan ikke ha' det fint, når folk lige har slået en Ryan *kigger stadig og betragter alle de små og store mærker han helt sikkert har fået* du skal ikke komme mig før dig *siger det lige alvorligt, da man virkelig mener det og sjældent er så alvorlig* Det kunne da godt være og lad vær med at bekymre dig om at jeg har det dårligt, det er jeg selv skyld i. Jeg er efterhånden vant til det og desuden får jeg det bedre af ikke at tænke på det. Hvis jeg tænker for meget på det, skal jeg brække mig.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tors Okt 31, 2013 8:53 am

Jamen jeg har det fint nok Cian. Lad nu være med at bekymre dig *nikker let for sig selv da man altså selv mener man har det fint selvom man godt kan mærke det gør ondt* Jamen jo jeg skal Cian. Jeg holder af dig som du er og jeg vil ikke have du skal have det skidt. Du kan jo ikke gøre for dine venner overfaldte mig. *kan godt se han mener det alvorligt, men vil virkelig ikke have den omsorg lige nu da man mener Cian har det værre end en selv* Gør ikke jeg skal holde op med at bekymre mig for dig søde. Det vil jeg altid gøre om så du vil det eller ej *nusser ham over kinden*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tors Okt 31, 2013 8:57 am

Jamen nej for det skal renses *vælter Ryan ned i sofaen og vælger at lægge sig demonstrativt oven på ham og ved godt det nok kommer til at gøre ondt på ham* så, nu er det mig der skal tage mig af dig. Basta. Jeg tænker ikke på det, hvis jeg er beskæftiget desuden er jeg selv skyld i det her, så lad vær med at have ondt af mig *siger det bestemt og bider sig hårdt i læben og mærker man bliver nusset over kinden* og jeg bestemmer

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tors Okt 31, 2013 9:20 am

*ryster på hovedet og mærker Cian der vælter ned over en og kommer med et svagt støn af smerte* Jamen nej Cian jeg har det virkelig fint. Og selvom det er din egen skyld vil jeg stadig passe på dig *nusser ham atter på kinden* Nej du gør ej. Gør jeg så *griner for første gang efter man blev overfaldet og sender Cian et smil*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tors Okt 31, 2013 9:24 am

*Hører godt det svage støn og vælger at kysse en af de steder han formoder det gør ondt, bare for at være lidt venlig* no homo! *skynder sig at sige det, da det bare var fordi hans mor plejede kysse de steder han havde ondt da han var mindre* jamen skal du ikke *smiler da han griner* jeg er yngst, så derfor bestemmer jeg Reje

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tors Okt 31, 2013 11:04 pm

*mærker kysset på sin overkrop og ryster let på hovedet af ham* Cian for pokker. Jeg er ok *nusser ham i håret og synes han er en smule fjollet. Opfatter hurtigt at Cian ikke mener det ondt og smiler for sig selv* Jamen jo jeg skal så Cian *ryster på hovedet af ham* Det er den ældste der bestemmer søde og ikke den yngste

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tors Okt 31, 2013 11:18 pm

*ser godt at han ryster let på hovedet* ja for nu har du fået et kys af mig på mavsen og så er man altså helt okay igen *smiler til ham og ryster på hovedet* nej du skal ej og det er altså de yngste der bestemmer. Det er en ny regel som er blevet lavet.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tors Okt 31, 2013 11:29 pm

Du er skør Cian. Ved du godt det? *nusser ham i håret og finder ham bare sød lige nu* Du drømmer virkelig nogle gange. Ved du det? Men seriøst. Fra nu af skal du ikke lyve om noget for mig. Hverken følelser eller andre ting. Jeg vil ikke have det. Næste gang tilgiver jeg dig virkelig ikke for det

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tors Okt 31, 2013 11:32 pm

Mmmh det er jeg vel *smiler og nyder at blive nusset i håret* Mine drømme bliver altid til virkelighed, så det er sgu egentlig også okay synes jeg *griner lidt og kigger op på ham* okay, så skal du ikke tænde mig mere bare fordi jeg siger nogle ting, okay? *smiler lidt og bider sig i læben*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Fre Nov 01, 2013 12:32 am

Så er det jo godt det ikke gør mig noget du er en smule skør *griner en smule af sig selv* Så det gør de? Jamen må jeg da huske så. *ligger hovedet let på skrå* Tænde dig mere?

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Fre Nov 01, 2013 12:38 am

Jamen du er selv skør *griner af ham og nikker* jamen ja.. det gør de nemlig. så alt jeg dørmmer om det bliver rigtigt. *nikker* ja du tændte mig derinde. Så skal du jo ikke tænde mig igen jo når jeg siger ting

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Fre Nov 01, 2013 12:50 am

Jamen jeg ved godt jeg er skør og jeg kan godt li at være det. Kan du? *sender ham et smil* Og hvad så hvis jeg tænder dig Cian? Hva er der nu galt i det og hvad har det at gøre med du lyver om dine følelser måske? *er virkelig dybt forvirret*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Fre Nov 01, 2013 1:01 am

At du er skør eller at jeg er skør? For det kommer virkelig an på hvordan man er skør Ryan *smiler lidt til ham og kigger stadig på ham* det er dumt og mener bare at du ikke skal tænde mig, når jeg siger ting som gør dig glad

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Fre Nov 01, 2013 1:03 am

At vi begge er skøre er godt og vi er det kun på den der måde der er god *nikker let for sig selv* Så du siger at du lyver om dine følelser fordi jeg tændte dig og du troede det gjorde mig glad? *er virkelig stadig lost*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Fre Nov 01, 2013 1:08 am

mmmmh det kan man godt lide *bider sig i læben og trækker på skulderen* jeg mener bare jeg sagde noget der gjorde dig glad inden du fandt ud af jeg løj, og det første du gjorde var at tænde mig. Så mener jeg bare at næste gang jeg gør dig glad, at du ikke skal tænde mig

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 6 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum