Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Tirs Jul 16, 2013 11:59 pm

*Cian står på køen til Fairy Tale. Er iført sin gangsterhat og ellers bare en al for stor Nirvana t-shirt, samt et par røde bukser med en masse bælter på og et par slidte converse. Keder sig en smule i køen og prøver at holde sig selv nede, men det bliver svære og svære som han står der, helt stele*

*Ethan selv kommer gående forbi da man trods alt bare betaler sig fra at komme ind og får øje på den unge fyr der tripper i køen uden at bide sådan synderligt meget mærke i ham udover han tripper og stikker en smule ud tøjmæssigt. Har selv en skjorte og et par jeans på*

*kigger på manden som kommer gående forbi og hæver et øjenbryn. Kan trods alt godt lide penge og overvejer at snige sig hen til ham for at se, om han kan lokke ham til at komme med ind. Kommer her så også kun for at bruge fyrerne med mange penge. Kan mærke festen bare skal i gang. Har jo tilfældigvis også set, at han kiggede så går over mod ham* hey, nu når du sådan bare springer køen over og beglor mig sådan, så kan du godt lige tage mig med ind. Jeg hader køer.

*hæver øjenbrynet ved fyrens kommentar og får øje på det var ham der trippede* Glor og glor. Du trippede selv. Det var der ikke mange andre der gjorde, men fair nok *betaler for at fyren også kan komme ind* nu skylder du mig et navn *har et svagt glimt i øjet og er glad for man er alene idag*

*kigger kort på ham og smiler* jeg har mine grunde til at trippe, som sagt, jeg hader køer. *smiler da han betaler og takker ham da også for det, mens de går ind* Okay, okay. Jeg hedder Cian, hvad hedder du selv?

Ja kan jeg så næsten regne ud *nikker ganske let for at udvise man lytter* Ethan hedder jeg. Skal du så også ha en drink mr. jeg hader køer? *smiler med sine øjne da man bare driller lidt og er sikker på at Cian bliver aftens underholdning når han så fint melder sig*

*er i et kort øjeblik ret så uopmærksom, og vågner først op da han siger sit navn, dog en smule forsinket, da man var i sin egen verden* E...Ethan, siger du? *smiler kort ved hans spørgsmål* jamen det vil jeg gerne *har tænkt sig at holde sig nær Ethan, da han virker som en med en masse penge* festen jo hurtigt i gang, ikke? Livet skal leves, trods alt

*ligger godt mærke til det forsinket svar og dømmer ham lige nu ikke. SElvom man er læge har man fri lige nu og derfor ligger man den slags tanker af derhjemme* Ja Ethan *understreger det for at sige at Cian fik rigtigt fat i det* Du har et meget specielt navn Cian. Er du ligeså unik som dit navn? *ser på ham med et glimt i øjet og nikker let til at festen kun lige er gået igang* Tør du konkurre om hvem der kan drikke flest shots? *nikker mod baren for at se hvad han kan holde til*

*gider heller ikke mindes om en ADD lige nu og ved godt, hvis man ikke bliver ved med at sige Ethans navn, så har man også glemt det på et eller andet tidspunkt* Ethan *gentager det, og nikker så lidt* er det en form for scorereplik, huh? *griner lidt, inden man nikker. Selvfølgelig er man unik. Er jo egentlig hetero, men har intet imod at lege gay for en aften og har også ret så løse håndled* Hahaha, fuck ja, om jeg tør!

*ligger godt mærke til at han siger navnet igen, men det kan ligeså godt være at han bare ikke er så god til at huske. Nogle skal ha det ind et par gange. Vil på ingen måde nævne hvis man får mistanke om ADD. Ryster let på hovedet af ham* Nej hvis det var en scorereplik ville den ikke være så kliché og lam *blinker ganske let til ham. Bruger trods alt ikke den slags* Jamen så deal. 5 shots og første der bunder får en præmie?

*har jo også svært ved at huske, men det bunder jo så også i at man har ADD. Hader så at blive mindet om det, så ville derfor være glad, hvis Ethan ikke sagde noget som helst om det* nååh, jamen det er jeg glad for. *ser godt blinket, men tager sig ikke rigtigt af det* fint! hvad er præmien? *kan mærke hvordan man hurtigt kan mærke, man har svært ved at vente*

*dømmer ikke og mere derfor bare at det er normalt for nogle ik at huske godt* Ja ik? så lame er jeg nu heller ikke. hvorfor skulle man når man kan bruge andre midler? *trækker let på skulderen* hva ku du tænke dig at vinde?

jamen man ved aldrig. Der er så mange mærkelige og lame mennesker her, just saying. Og hvad er det for nogle midler? *magter ikke rigtig tænke, så har bare lyst til at slynge et eller andet ud, om man så kunne tænke sig det eller ej* fri bar for den der vinder hele aften?

Jeg ved det, men jeg er bestemt ikke en af dem så det slipper du for idag hvis du holder dig til mig og det siger jeg ikke. Så virker det jo ikke vel? *nikker let da man acceptere det* jamen det er en deal og hvis jeg vinder så giver du en dans

*smiler ved det han siger, trods for man ikke rigtig høre efter* øøh.. nej, nej okay *tænker lidt over det, og smiler så da han acceptere det* jamen fint nok, så gør jeg det.. så lad os komme i gang, vi kan ikke stå her og blomstre hele natten

*nikker let til de skal i gang og går op til baren for så at bestille 10 shots så de kan komme i gang. Har tænkt sig at kæmpe for at vinde da man ikke vil tabe lige nu er og er sikker på at fyren faktisk vil blive i nærheden med chancen for at Ethan laver et væddemål mere. Om ikke andet har man tænkt sig at betale hans drinks hele aften alligevel for selskabet*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Ons Jul 17, 2013 8:49 am

*Går med Ethan derop og har heller ikke tænkt sig at tabe. Er trods alt ikke homo, så vil helst ikke give en dans, har dog tænkt sig aet spille lidt på sine løse håndled for drinks og mens de står deroppe og han synes de venter lang tid, dagdrømmer han bare en smule for sig selv*

*endelig bliver de 10 shots sat foran en. Tager den første op til munden og skåler med ham. Får hurtigt de 5 shots ned og har faktisk ikke styr på hvem der vinder og hvem der ikke gør før at man er helt igennem da det er ret så lige*

*reagere først, da der bliver sagt skål og skynder sig så og tage fat i en, og når da også at komme godt med, men når ikke at blive færdig med den sidste før Ethan, og bander inde i hovedet over man er så dum* nåå.. du vandt vist *glæder sig bare over, man snart kan mærke virkningen*

Ja denne gang. Vi kan jo altid gøre det igen. Aften er jo ung ikke? *har et glimt i øjet og har virkelig ikke tænkt sig at tabe med vilje bare for at gøre ham glad. Rækker sin hånd ud imod ham og føre ham ud mod dansegulvet. Er nød til at se hvordan han danser da det som regel siger noget om hvordan man er i en seng*

Det synes jeg vi skal *smiler for sig selv og begynder ret hurtigt at kunne mærke shotsene. Havde godt set hans glimt i øjet, ved det han sagde, men ignorere det bare endnu en gang. Giver ham sin hånd og ved godt, man skal danse ordentligt, da man vil ha' drinks resten af aften. Lytter til musikken og giver sig så til at danse op ad ham*

Jamen så er det sådan vi gør *er bare glad for at han vil da det betyder at drengen vil være nær en hele aften og man vil bestemt ikke have noget imod det da han er køn. Bemærker at han danser op af en hvilket var lige netop dem som man havde håbet på og nyder det lige nu. Han har virkelig nogle moves og lysten til at forføre ham bliver sat igang hos Ethan*

Ja lad os gøre det *smiler kort for sig selv med tanken om at man får flere gratis shot og dermed kan blive fuld igen i aften. Forsætter med at danse helt tæt op ad ham og ved man har sine moves da man tit har scoret fyre, fordi de gider at bruge penge på en, men ved som regel også godt at det man sætter i gang er at man skal scores og de tror, man er til samme køn*

*Har bestemt en idé om at drengen er til fyrer, men han godt kan være biseksuel. Kommer til at bliver overrasket den dag man finder ud af at han er hetero, men har bestemt tænkt sig at passe på ham alligevel hvis man når at holde af ham og han virker som en fyr man kan holde af hurtigt*

danser op af ham indtil sangen er slut og smiler så drilsk til ham* så , nu fik du din dans. Er du tilfreds nu? *smiler forsat drilsk og står helt tæt på ham. Synes nu at Ethan er meget hyggelig*

Ja meget endda *tager hans hånd for at rive ham med op mod baren og køber en øl til dem hver. Ikke kun fordi man har lyst til at gøre ham fuld, men også bare fordi man hygger sig i hans selskab*

Jamen det er jeg glad for *griner en smule og lader sig rive op mod baren og tager imod sin øl* tak *tager en tår af og hygger sig også lige nu*

Så lidt. Tag det som en tak for dansen *har et glimt i øjet og stryger ham ganske let over kinden. Er godt klar over det idag er tydeligt at man er til begge køn eller i hvert fald til fyrer, men det ville også være ok underligt hvis en hetero fyr kom til en homo bar helt alene uden at være til fyrer*

*mærker man bliver strøget over kinden og kigger op på ham* ehm.. du er godt nok høj *er ikke selv specielt høj, da man er koreaner og stadig er i voksealderen. Tager en tår af øllen og skal bare være mere end snalret* har du en smøg?

Og det bemærker du først nu? *spørg en smule drillende da man ikke kan lade være med at skulle drille en smule over at han faktisk først ser det nu. Har godt lagt mærke til at han ikke er særlig høj, men han er tydeligt også asiater så det gør en del* Ja da. Selvom det ikke er pokkers sundt *mumler det sidste og trækker en pakke smøger op. Det er virkelig en af de laster man har*

*griner lidt* jeg er lidt uopmærksom, så ja, det gør jeg faktisk. Men i det mindste går jeg ikke med høje hæle ligesom nogle af de homoer som er her, vil jeg gerne påpege *griner lidt og synes ret tydelig, at man er hetero og ved jo godt det fordi man er asiater* Hmm, er det ikke lige meget om det er sundt? *griner kort og betragter smøgerne*

Nej det er altid noget. Det er lige en anelse for meget for at være ærlig *ryster på hovedet af den slags fyrer. Det er kun ok til piger* I hvert fald til fyrer. Piger i stilleter er derimod godt *vil gerne lige have en chance for at understrege man faktisk er bi* Jo det er nemlig. Tag en *rækker pakken ud mod ham*

Jeg er helt enig *ligger godt mærke til, at han vil understrege, han er til piger ved det han siger* jamen jeg er helt enig, selvom jeg ikke bryder mig om når piger er højere end mig. Man må ikke ryge indenfor, men fuck det. *griner og tager imod en* tænder du mig? *smiler drilsk*

Forstår jeg så godt du ikke gør. Ville jeg heller ikke bryde mig om, men det er ikke lige fremme en ting som sker så tit *hæver sit ene øjenbryn da Cian spørg om han tænder på ham* Tænder og tænder? Det er måske så meget sagt, men du er da smuk. Kan ikke tænde på folk ud fra udseende alene *ryster let på hovedet af ham og tænder hans smøg da man lige nu er ligeglad med at skulle gå udenfor*

Nej det er jo så det *griner da han ikke forstår hvad man har ment* uhm.. det var ikke det jeg sagde eller i hvert fald ikke det jeg mente, jeg mente min smøg.. øh.. E.. *kan ikke huske hans navn og går derfor i stå* men tak skal du da have *smiler og tager et sug af sin smøg, da Ethan har tændt den*

Ahh nu er jeg med. *indser sin misforståelse og er sikker på det er fordi man har fået noget at drikke* Og så lidt *tænder sin egen smøg og ligger sin lighter tilbage i lommen* Måske skulle vi smutte hen i en krog hvor ingen kommer til at opdage hvad vi laver. Ellers bliver vi smidt ud lige om lidt *blinker let til ham*

*griner lidt og kan ikke rigtig lade være da det er en smule sjovt* altså nok er jeg uopmærksom, men altså stadig væk? *griner forsat og nikker så til hans ord om de hellere må gå hen i en krog og tager fat i hans hånd og hiver ham hen i et*

Tror mere det var mig der var denne her gang end det var dig *smiler ganske svagt da man faktisk havde hørt galt selvom det ikke plejer at ligne en at gøre den slags. Lader sig hive med over i krogen* Så hvor gammel er du egentlig? *har ikke lyst til at gå for langt hvis han ikke er mindst 15 hvilket han også ligner at være og endda ældre*

Jamen det kan godt være, men i det mindste blev min smøg da tændt *tager et stort sug og nyder at røgen kommer ned i lungerne* Jeg er 16, hvor gammel er du selv? *smiler drilsk, da han er en del ældre end selv*

Ja det er jo det *tager selv et hiv og nyder det bare lige nu* 25 *stryger ham over kidnen igen og kysser den så ganske blidt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Ons Jul 17, 2013 8:59 am

hmm, så er du 9 år ældre end mig alligevel *mærker strøget over kinden og så kysset* hmm, du kan da også bare kysse mig ordentligt? *smiler, da man trods alt gerne vil ha han bruger penge på en resten af aftenen*

*kysser ham atter på kinden for så at tage fat i hans hage og kysser ham rigtig. Kunne nu godt finde på at bruge sine penge på ham alligevel, men lige nu har man lyst til at skulle score en og vil heller ikke forvente sex hele tiden hvis Cian spiller sine kort rigtigt og kommer ind i hans liv*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Lør Aug 10, 2013 7:48 am

*mærker taget i ens hage og det rigtige kys. Gengælder det og vil som sagt egentlig bare gerne have, at der bliver brugt penge på ham end så meget andet. Ligger sine arme om Ethan og smiler ganske drilsk til ham* har du slet ikke en kæreste?

*ryster ganske let på hovedet* Neeej.. Tiden er ikke til det. I stedet for kan jeg jo forkæle dig hele aften ikke? Så er der mere du vil have? *har et glimt i øjet, men smiler stadig ikke lige nu*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Lør Aug 10, 2013 8:16 am

*smiler ganske let for sig selv* hmm, hvornår er tiden til det? Er det ikke meget federe at have frihed? *Griner inden man tænker* jeg vil have at du giver mig et smil og.. hmm... en omgang

*trækker let på skulderen* Nej det er jo lige mine tanker *ser let på ham da han beder om et smil* så må du gøre dig fortjent til det smukke *blinker ganske let til ham og nikker til at han vil have en omgang og bestiller nogle øl til dem denne gang*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Lør Aug 10, 2013 8:46 am

*kigger op på ham og nikker, inden man tænker lidt over det han sagde* det vil min personlighed ikke være i stand til under alle omstændigheder, bare lige så du ved det *tager imod en øl og giver sig til at drikke den* vi skal lave noget sjovt! festen bliver for hurtig kedelig

Det tror jeg nu ikke på den ikke er. Alle ville kunne bringe et smil frem på mine læber ved at være sig selv. Jeg smiler blot kun når folk fortjener det *smiler med sine øjnene. Drikker selv en tår af sin øl og kan ikke lade være med at smile en smule over Cians ivrighed* Ja vi skal. Vi kunne danse igen?

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Lør Aug 10, 2013 9:08 am

Jeg er mig selv, men jeg tvivler nu stadig på, at det får dig til at smile *tager endnu en tår mens man tænker* nej det er kedeligt.. det skal være vildt. Fx... at få noget til at springe i luften, du ved..

Er jeg sikker på du kan *nikker ganske let for sig selv* Jamen så lad os komme ud her fra og lave rag i gaden? *drikker sin øl færdig og tager hans hånd inden man sender ham et smil for at sige man gerne vil*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  JeromeWinther Søn Aug 11, 2013 1:41 am

*tømmer sin øl og kigger op på ham med et stort smil, da man er glad for, at han er med på den* Jamen så gør vi det! *lægger mærke til hans smil og lader sig så hive hive ud derfra*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Tirs Aug 13, 2013 3:23 am

*tager ham med udenfor og ser sig omkring. Har tænkt sig at brænde noget ned hvis det får hans opmærksomhed og kunne godt finde det sjovt lige nu* kan du se nogen bygninger?

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  JeromeWinther Fre Aug 16, 2013 4:56 am

*kigger sig en smule omkring, for at se om man kan se noget og tager fat i Ethans arm* lige herinde, kom! *går med hastige skridt derover imod, er dog tydeligt stiv så det ligner tit han skal til at falde. Peger så op mod huset* det har været min fars, han gik konkurs.. og ingen har ville have det... *

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Fre Aug 16, 2013 5:31 am

*lader sig hive i armen og går med ham* jamen jeg med *griner en smule som man går med. Hæver øjenbrynet ved hans ord* jamen det er da ikke så godt. Så kan vi jo ligeså godt få det væk jo

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 19, 2013 12:59 am

Er du sikker? *Griner for sig selv og nikker til at det ligeså godt kan komme væk* også det jeg tænker! Så er der ikke noget at bruge det til mere jo.. *griner og smadder en rude for at ku komme ind*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Man Aug 19, 2013 2:50 am

*nikker ganske let* Ja helt sikker. Ellers sagde jeg det jo ikke Cian. *nikker enigt med hans ord* Jamen det er jo det og så er det synd hvis det bare ska stå der og falde hen *betragter let Cian og venter på han får dem indenfor*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 19, 2013 2:56 am

Nåååh, det kunne da godt være du løj fordi du var gammel og ikke kunne følge med *smiler drillende til ham og hopper ind af den smadrede rude, peger til at han også skal den vej ind og går og kigger sig omkring, åbner en masse døre og leder efter ting som brænder flot*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Man Aug 19, 2013 4:00 am

*ryster let på hovedet* Nej dog ikke. Jeg er ikke ældre end jeg sagtens kan følge med. *nikker let til hvilken vej man skal gå og begynder at gå den vej som Cian peger. Kommer da også indenfor og begynder at hjælpe Cian*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  JeromeWinther Søn Aug 25, 2013 8:32 am

*smiler stort og griner så* er du sikker? Du ser gammel ud *griner lidt* jeg ved han har alt muligt shit til at ligge, så vi kan brænde hvad som helst *går rundt og finder så noget sprit og hælder det ned på gulvet og danser rundt mens man hælder*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Søn Aug 25, 2013 8:53 am

*smiler stort og griner så* er du sikker? Du ser gammel ud *griner lidt* jeg ved han har alt muligt shit til at ligge, så vi kan brænde hvad som helst *går rundt og finder så noget sprit og hælder det ned på gulvet og danser rundt mens man hælder*

Gammel? Jeg er kun 26. Jeg er bestemt ikke gammel. *ryster på hovedet af ham* Jamen lyder godt. Let's burn this shit down! *nikker bestemt og hjælper til med at brænde ting af*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  JeromeWinther Søn Aug 25, 2013 9:01 am

*danser forsat bare rundt mellem flammerne og giver sig til at skrive på væggene, da det alligevel bare skal brænde det hele. Smiler da det ser stort og flot ud, da det hjælper ens arrogance* du er en gammel mand, kom nu! vi skal ud herfra! *griner og tager fat i hans arm og løber ud*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Tirs Sep 03, 2013 6:14 am

Jeg er på ingen måde gammel *ryster på hovedet af ham og griner inden man stikker i løb sammen med ham og skubber ham op af en væg for at kysse ham dybt da de er kommet lidt væk*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  JeromeWinther Tors Sep 05, 2013 7:23 am

Sikker? *griner og mærker så væggen op ad ryggen og mærker hans læber og gør store øjne* j..jeg er ikke til mæ...mænd. Jeg bliver betalt for sådan noget h...her *er en smule forskrækket*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Tors Sep 05, 2013 7:30 am

Så får du bare penge for det *er lige nu ret så ligeglad da man bare vil have mere* Så forstår jeg bare ikke hvorfor du kyssede mig inde på baren, men fair fair..

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  JeromeWinther Tors Sep 05, 2013 7:39 am

O..okay *bider sig i læben og ved godt at han sikkert bare vil have mere* Der var vi på en homobar, det er altså noget andet at du ved det

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Tors Sep 05, 2013 8:30 am

Kan jeg så forstå, men du skal nok få penge og rigeligt af dem. Plus du fik alkohol også. Intet øje tørt her bare lad mig.. *åbner hans bukser og køre hånden over hans lem da man vil have mere og det er nu*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  JeromeWinther Fre Sep 06, 2013 7:21 am

Okay så *lægger mærke til ens bukser bliver åbnet og mærker hånden over ens lem og sukker nydende*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Admin Fre Sep 06, 2013 8:17 am

*hiver ned i hans boxers og åbner så sine egne bukser* kan du tag det hårdt? *har et drillende glimt i øjet*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ethan + Cian - Night in the city (how they met) Empty Sv: Ethan + Cian - Night in the city (how they met)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum