Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Cian + Ryan

2 deltagere

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tirs Okt 29, 2013 8:07 am

*Bider sig ganske let i læben og mærker ens hjerte stikke af med en og bider sig selv i læben let* Ja du får penge nok Cian, men jeg bliver rasende hvis du ik mener det *selvom man ikke kan se han lyver har man dog stadig visse forbehold og nyder at blive nusset i håret. Kysser ham på munden og vil bare have ham tæt på lige nu*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tirs Okt 29, 2013 8:12 am

Mmmmh det ved jeg godt Ryan *kigger op på ham og smiler ganske kærligt til ham. Ved godt at Ryan bliver rasende, men gik jo kun med på det pga. ens venner og ved ikke hvilke bagtænker de har. Og man er i øvrigt også bare så langt væk man kan få ham til hvad som helst lige nu. Gengælder kysset og stiller sig helt tæt på ham*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tirs Okt 29, 2013 8:19 am

*mærker Cian gengælder kysset og er allerede inde i sin egen verden lige nu. Lader sin tunge glide henover hans læber og lukker sine øjne i af bare nydelse. Lader sin hånd finde hans nakke og nusser ham i nakken for at have ham tæt indtil sig da man virkelig bare vil have ham ved sig lige nu*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tirs Okt 29, 2013 8:28 am

*forsætter kysset og mærker hurtigt Ryans tunge over sine læber og lader sin mund åbne sig. Lader deres tunge mødes og ser godt han har lukket øjnene. Lukker dem halvt i, så man stadig kan fornemme hvad der foregår. Mærker hans hånd i sin nakke og sukker nydende og står som egentlig også tæt på ham*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tirs Okt 29, 2013 8:31 am

*smiler for sig selv i kysset da Cian lader tungen lege med ens egen. Sukker ganske nydende da man ikke kan lade være og trækker ham længere indtil sig. Bryder kysset for at kysse ham ned af halsen* hvor har jeg savnet dig Cian *åbner let hans bukser da man vil have det hele af ham*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tirs Okt 29, 2013 8:33 am

*blotter sin hals da han begynder at kysse ham ned af halsen og hører så hans ord* jeg har også savnet dig *det eneste man siger, man rent faktisk har ment i løbet af den tid de har været her. Lægger godt mærke til at han åbner ens bukser og smiler bare. Gemmer det lidt ind mod Ryans krop, da de trods alt er et offentlig sted*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tirs Okt 29, 2013 8:43 am

Hold op med at smelt mig Cian *hvisker det og smiler bare for sig selv ind mod hans hals da man virkelig har savnet Cian. Er ligeglad med de er et offentligt sted og lader sin hånd glide over hans lem udenpå boxerne inden man grådigt kysser ham. Denne gang mere grådigt end lige før*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tirs Okt 29, 2013 8:49 am

Hvorfor smelter det dig? *kan slet ikke mærke den dårlige samvittighed man ellers ville have fået, da man selv har det så skidt man bare hellere vil være langt væk hele tiden da man hader følelsen af at være trist og føle sig afvist mere end noget andet. Den følelse har man trods alt konstant for tiden, men vil ikke vise det. Mærker hans hånd over sit lem uden på sine boxers og sukker lavt i nydelse. Gengælder grådigt kysset og holder fast i ham*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tirs Okt 29, 2013 9:02 am

Fordi sådan er jeg bare *forsvinder virkelig bare ind i en verden kun med dem og er lidt ligeglad med om andre ser dem medmindre det er Cians venner som man jo så ikke ved er der der. At Cian sukker nydende gør faktisk bare man bliver mere grådig og en smule tændt over deres kys. Er stadig virkelig ligeglad med der er andre da ingen kigger alligevel*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tirs Okt 29, 2013 9:04 am

Du er en mærkelig mand Ryan *Ved godt de er der, men har sikret sig at de ikke kigger på ham lige nu selvom det selvfølgelig lige nu bare ser ud som om han spiller godt. Mærker godt Ryan begynder at gøre kysset mere grådigt og lader det forsætte. Nusser ham op af ryggen og holder nogle gange øje med om folk kigger da det af mange grunde vil være uheldigt for dem begge to. Kan godt mærke Ryan begynder at virke tændt*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tirs Okt 29, 2013 9:14 am

Ved jeg godt Cian *er virkelig ligeglad med konsekvenserne lige nu da man bare nyder grænseløst at være nær Cian og har faktisk glemt hvilket miljø man er i lige nu. Mærker nusset over ryggen mens man stadig kysser ham grådigt og lader hånden glide forsat over hans lem udenpå boxerne. Kan slet ikke slippe ham lige nu*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tirs Okt 29, 2013 9:16 am

Det er altid noget du selv er klar over det. Ellers ku man godt blive bekymret *smiler lidt og kan så ikke rigtig glemme hvor man er lige nu, da man har flere 1000 tanker til at køre gennem sit hoved. Forsætter kysset og stønner som også ind i mellem, og kan mærke at ens lem ligeså småt er begyndt at reagere*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tirs Okt 29, 2013 9:25 am

*bryder kysset da man mærker Cians lem begynder at reagere på det man gør og hiver efter vejret fordi man er så tændt som man er* Cian hold op med at tænde mig.. Det er ikke sådan det bør være lige nu *hiver stadig efter vejret og har dog lyst til at give pokker i sine principper lige nu da man er væk i ham*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tirs Okt 29, 2013 9:33 am

*lægger godt mærke til at han hiver efter vejret og smiler lidt til ham* Sorry. Men du lyder som om du ikke kan få luft? Skal vi gå udenfor? Skal alligevel ha' en smøg og du vil vel ikke lave noget herinde.. vel? *smiler venligt til ham*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tirs Okt 29, 2013 9:38 am

Er så tændt jeg ikke kan så det var nok en god idé *nikker let til om de skal gå udenfor* Nej ikke når du ikke er her *tager hans hånd og har ikke tænkt på Cians bukser der stadig står åbnet i lynlåsen*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tirs Okt 29, 2013 9:40 am

Det var også lidt det jeg tænkte *lader ham tage ens hånd og tænker heller ikke over det lige nu. Tænker dog over ens bukser sidder lidt løst og kommer i tanke om det inden de når ud. Tager en hånd og lyner dem. Finder sine smøger frem derefter og går så ud. Når lige præcis at tænde ens smøg og tage et hiv, da ens venner hiver fat i Ryan og slår løs på ham og råber alverdens grimme ord*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tirs Okt 29, 2013 9:43 am

Ej du skal da ikke lukke *griner let for sig selv inden man bliver revet fat i og når ikke at forsvare sig før noget tid efter selvom det dog ender med man bukker under da man trods alt ikke kan klare så mange på en gang når man ikke er forberedt på det og ser kort Cian ud af øjenkrogen og håber han gengælder tjenesten fra sidst selvom man er mere i mindre tal denne gang*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Tirs Okt 29, 2013 9:45 am

*kigger lidt på dem og bliver rent faktisk sur over de slår på Ryan, men kan ikke rigtig gøre det store* For helved! Det var ikke vores aftale, lad nu fucking vær med at slå på ham!! HEY LYT EFTER! *høre bare de griner og de slår videre. Smider sin smøg efter den ene af dem, og går ind foran Ryan efter de har slået ham lidt tid* Stop for helved drenge.. vi skulle jo bare lege med ham, ikk? vi sku jo ikke slå ham!

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Tirs Okt 29, 2013 9:55 am

*høre godt hvad Cian og mærker en vrede skyde igennem sig da Cian indrømmer de bare skulle lege med ham. Slår den nærmeste ned og kommer faktisk også fri efter noget tid da man er så vred man har styrke. Begynder at gå da man virkelig ikke vil snakke med Cian mere ovenpå den her og er klar over han ikke føler for en alligevel og sikkert heller ik har savnet en*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Ons Okt 30, 2013 9:25 am

*kigger efter Ryan da han begynder at gå efter han er kommet fri* Lad nu for helved vær, gå ind igen *Råber det efter sine venner og løber efter Ryan* for helved Ryan.. jeg er ked af det.. det var ikke meningen de skulle slå dig okay... er du kommet noget til? Skal du på skadestuen? Jeg bor tæt på ved du nok, vi kan tage hjem til mig se på det *tager fat i Ryans arm*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Ons Okt 30, 2013 9:11 pm

*kigger ikke engang tilbage da man ikke vil se på Cian* Så det er ok at såre mine følelser ved at påstå du havde nogen når du ikke har huh? *går stadig uden at se sig tilbage. Hvor Cian dog pisser en af lige nu* Jeg har det fint. Bare skrid din lille mide! *river sin arm fri og går videre*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Ons Okt 30, 2013 9:17 pm

Jeg har det ikke særlig godt og jeg har det skidt med det jeg har gjort!! Det var ikke meningen, undskyld for helved *løber efter ham igen og tager fat i ham efter han har skubbet en væk* nej jeg vil ej.. please Ryan, stå nu stille.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Ons Okt 30, 2013 9:21 pm

*Ignore det første og stopper først op efter hans ynkelige please* Så du synes det er helt ok at lyve om nogle følelser når du godt ved jeg ik vil føle for dig? Det er helt ok at lege rundt med mig bare fordi jeg er homo? Er det, det du siger? *ser vredt på ham* Jeg sagde jeg ville blive fucking sur og alligevel lovede du mig det passede! Hvad fanden bilder du dig ind at gå og lege med andre og deres følelser?! *ser stadig lige vredt på ham og ville ønske han forsvandt lige nu*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  JeromeWinther Ons Okt 30, 2013 11:23 pm

Nej det er ikke det jeg siger Ryan! Jeg siger bare jeg ikke har det særlig godt og derfor gør jeg mange dumme ting. jeg er ked af det jeg har gjort.. undskyld.. og mine venner synes det er okay, fordi du er homo... men det er det ikke... undskyld *bider sig hårdt i læben og mærker godt det vrede blik som hviler på ham* Jeg ved det sgu da for helved godt!! *holder godt fast i ham* men jeg... undskyld *kan godt mærke nedturen af de stoffer man har taget snart kommer*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Admin Ons Okt 30, 2013 11:31 pm

Jeg ved godt dine venner synes det er ok, men gør du jo åbenbart også Cian. Ellers havde du ikke gjort det! Hvis du har det så skidt så burde du stole på din ven og komme til mig i stedet for at det hele fucking udover mig! Selv du ved den slags Cian! At lege rundt med mig ved at kysse med mig er fint, men fuck nej om du skal lyve om dine følelser når du ved jeg kan li dig. Sådan kommer jeg fandme aldrig over dig Cian! *mærker hvor godt han holder fast i en og har lyst til at skubbe ham væk* Undskyld hjælper helt vildt meget på du lyver overfor mig

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cian + Ryan - Page 5 Empty Sv: Cian + Ryan

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum