Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Callum + Ciri - Light A Fire

2 deltagere

Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  JeromeWinther Lør Dec 01, 2012 11:40 pm

*callum var på besøg hjemme hos Ciri. De havde taget nogle dage fri efter Callum havde været på strang afvænning. Han havde nogenlunde holdt sig fra det, men var faldet i et par gange. Lige nu var de alene og Callum var stået op og havde lavet morgenmad. før han fik vækket ciri var han dog faldet om på sofaen og hele huset duftede af mad*

*Ciri lå i sin seng og havde ikke rigtig tænkt over at Callum ikke var der, da hun lige nu sov rigtig tungt og drømte om ham. Hun vidste at hans afvænning havde været streng, men hun havde hjulpet ham så godt hun kunne. Hun begyndte langsom at vågne op da duften af mad kom ind på hendes værelse. Hun strakte sin krop og rejse sig. Hun havde trods alt top og shorts på. Hun gik ud mod køkkenet og fandt på sin vej Callum liggende på sofaen. Hun skubbede blidt til ham* Callum…

*callum vågnede stille op. Der stod en masse mad på bordet. Der stod bacon, æg af tre forskellige slags, pandekager, juice, te og boller på bordet. Han gabte let* oh.. sov jeg?

*Hun smilede kærligt som han begyndte at vågne op og kiggede på maden* mmmh.. det gjorde du. Er det dig der har lavet alt maden? *hvisker det mod hans øre og kysser hans kind*

*nikker ganske let og bider sig i læben* mmh.. det er som tak for din hjælp *smiler ved kysset på kinden* og fordi det her skal være en speciel dag du aldrig må glemme

*smiler stort da han nikker* jamen det er alt for meget *smiler stort mens man kigger på alt den dejlige mad* aldrig må glemme? Hvad da? *kigger på ham og stryger ham gennem håret*

nej det er så ej. *ligger sine arme om hende og hiver hende ned til sig* var der ik noget med jeg for nogle måneder siden sagde noget inden sex som du skød hurtigt væk igen? hva jeg sagde jeg egentlig?

Jo det er *mærker hans arme om sig og putter sig indtil ham og nusser hans bryst en smule og kigger op på ham* uhm.. jo.. øhm…. Du sagde at du elsker mig *bider sig en smule i læben og kigger ned på hans bryst mens man siger det*

nej det er så ej *nusser hende blidt på ryggen* du ved godt det er sandt ik? *løfter hendes hoved for at se hende ind i øjnene og stryger hende over kinden* at det ikke kun var stofferne

jo det er altså *mærker hans hænder på sin ryg og nyder det en del* elsker mig? *kigger på Callum da han løfter hendes hoved og stirre bare på ham* som en søster?

nej det er så ej *kysser blidt hendes kind* ville jeg gå i seng med min søster? nej vel? Sådan.. For real. Mærk selv efter *ligger hendes hånd på sin brystkasse* og som bevis på det skal vi på date senere

Jamen jo det er *mærker kysset på sin kind og smiler kærligt til ham* jamen man ved da aldrig hvilke tendenser folk har… okay.. *lader sin hånd ligge på hans bryst og mærker efter og rødmer kort* ser..seriøst?

jeg gør ikke. Jeg ville aldrig gå i seng med en der føles som min søster *smiler ved hendes reaktion og fletter deres fingre sammen* helt seriøst Ciri og husk på jeg er ik påvirket lige nu *kysser hende kort på munden med et smil* men spis din morgenmad

Det ved jeg så nu *smiler stort og lader deres fingre flette sig sammen* det ved jeg godt du ikke er. Det er dejligt… *gengælder kysset og nikker lidt* mmh skal nok *begynder at tage noget af den morgenmad han har lavet og spiser med stor glæde*

nemlig *smiler ved hendes reaktion* jamen jeg er enig så nu kan jeg sige det samme og være sikker på du ved jeg mener det *spiser selv morgenmaden og kigger på hende med et smil* seriøst du er et smukt syn at vågne til

*kigger lidt på ham og smiler stort* mmh… *læner sig frem til hans øre og hvisker ind i det:* jeg elser også dig *kigger på ham da han siger at hun er et smukt syn at vågne op til* det tvivler jeg på.. har jo nattøj på og alt muligt

så må jeg jo heller score dig på en ordentlig måde smukke *efter hendes søde hvisken i ens øre* ja netop. Der er lige præcis nok til resten er oppe til fantasien og du er en naturlig skønhed Ciri. ingen tvivl om det

Score mig på en ordentlig måde? Du synes ikke det her er nok? *smiler lidt af ham og kysser så ganske kærligt hans læber* hmm, hvis du siger det. Jeg vil dog nu gerne have lov til at påpege at jeg bare er mig *smiler kærligt og nusser ham i håret*

jo, men vil stadig gerne ha dig med på date. Det fortjener du *gengælder hans kys og smiler for sig selv* gør jeg. Du er trods alt ikke i mit hoved vel? *smiler over at blive nusset i nakken* maden smukke

det ved jg godt, men nu intet stort vel? *smiler lidt og lader kysset forsætte* nej det e jeg ikke og vil heller ikke videe, hvilke dirty minds og alt mulig der er derinde *griner lidt* ja jeg spiser også

*ryster let på hovedet* nej, nej smukke. har jo heller ikke så mange penge. vi kunne jo stå på skøjter i parken og så sige det var det. *gengælder kysset og griner så lidt af hende* jeg aner ik hva du snakker om. desuden er det hele ikke dirty mind at du ved det. mmh.. du spiser mig og ik din mad *griner igen*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 9:24 pm

Det vil jeg i hvert fald gerne… og vil især gerne se dig stå på skøjter *smiler drillende til ham og kan heller ikke lide tanken om at han bruger penge på hende alligevel* er det ikke det? Det troede jeg lidt *smiler drillende og griner da han påpeger at hun er i gang med at spise ham* mmmh du smager også godt *spiser færdig*

Jamen så synes jeg vi skal det og jeg kan meget mere end du tror at du ved det *blinker let til hende. Ved da godt hun ikke kan li at man bruger penge på hende, men gør det bare alligevel* jamen jeg ved da godt jeg smager godt, men bliver du ikke mæt af. Spis op og så kan du spise mig i badet *blinker let til hende med sit charmende smil over sine læber og spiser selv noget af maden og tager hendes hånd for at gå mod badet*

Jamen siger heller ikke at du ikke kan. Jeg siger bare at jeg har en forestilling om, at det ser sjovt ud. Det er da noget helt andet *griner lidt inden man smiler lidt og nikker så til det han siger* det er da godt du selv er klar over det *griner så igen og nikker* yeah *går med ud tl badet og tænder for vandet inden man kysser hans læber*

finder du jo ud af ikke sandt smukke? Jamen selvfølgelig er jeg det smukke. *hiver hende med ud på badeværelset og lader hende tænde for vandet og gengælder hendes kys og nusser hende i nakken og hiver så hendes top af for at kysse hende på munden igen. Har selv kun boxers på*

Jo det er rigtig nok *smiler til det han siger og lader sig hive med på badeværelset. Får tændt for vandet og nyder at han gengælder kysset. Nyder at blive nusset i nakken og lader sin top hives af inden man gengælder hans kys endnu en gang og køre sine hænder ned af hans krop og stopper op ved hans boxers, mens man smiler frækt*

*gengælder hendes frække smil og massere ganske blidt hendes ene bryst mens man kysser hende igen da man virkelig kan få lyst til hende på ingen tid da hun er så fandens lækker*

*stønner nydende derved inden man gengælder hans kys endnu en gang og har også den største lyst til ham lige nu. Bryder kysset for at kysse ham ned af halsen og hiver ned i hans boxers*

*blotter sin hals for hende og begynder at hive ned i hendes trusser* Ciri du er virkelig dejlig du er. Min smukke pige *massere atter hendes bryst og hiver dem ud under vandet da man ligger mærke til at det er blevet en del mere klar nu*

*lader sin tunge køre ned af hans hals og smiler over a han blotter den, lader ham hive ned i trusserne og træder ud af dem* det er du også og kun din *hvisker det mod hans hals og stønner igen nydende og lader sig hive ned under vandet*

mmh. Tænk at jeg har fået mig en kæreste. Det er en lidt sjov tanke egentlig *sukker selv nydende over hun behandler hans hals sådan og nusser hende let ned over hendes mave og ned mod hendes inderlår* hvor du dog let kan tænde mig

Det er meget sjovt at tænke på i forhold til hvordan du var da jeg mødte dig *hvisker det og høre på hans suk og smiler frækt oer det. Nyder at blive nusset på maven og mærker hånden der glider ned mod sit inderlår og nyder det* mmmh jeg ved det *smiler frækt og bider kærligt hans øre*

mmmh.. Randomly på vej til skolen på en station, men du elskede min maske *nusser ganske tæt ved hendes underliv uden at gøre noget ved det endnu* kan jeg jo også dig. bare indrøm det *sukker nydende og køre hånden op over hendes mave igen*

Mmmh, jeg husker det godt.. og din maske var altså fin *nyder det og sukker også ganske nydende og kigger på ham med et frækt blik i øjnene og køre sin hånd ned mod hans lem og smiler* det indrømmer jeg skam også gerne *mærker hånden på vej op over sin mave endnu en gang og sukker nydende*

gør jeg også selvom jeg var ret så wasted den dag også. Jeg kan bare huske hende den smukke pige der elskede min maske og jeg senere købte en til dig *mærker hendes hånd på sit lem og smiler for sig selv* der kan du selv se *lader hånden glide ned igen og kysser hende på munden mens man lader en finger glide op i hende for at sikre sig at hun er klar*

Det kan jeg så også huske at du gjorde.. men ja du var pænt wasted men sød nok *smiler lidt over ham og bevæger sin hånd pirrende over hans lem og smiler frækt til ham* mmmh, det ved jeg *mærker hans hånd glide ned over sin mave og ned mod sit underliv og gengælder hans kys og mærker hans finger oppe i sig og stønner nydende*

mmh, men er du sød at fortælle mig hvornår jeg ikke var det? *griner let or sig selv og mærker hendes bevægelse hvilket får ham til at stønne ganske lavt. Forsætter med sin finger og er faktisk slet ikke tvivl om hun allerede er ved at være klar, men har ikke travlt lige nu så længe hun holder i hans lem alligevel og kysser hende ganske ivrigt*

Hmm jeg kan ikke ligefrem huske et tidspunkt, hvor du ikke var påvirket *griner også selv og høre hans støn. Smiler for sig selv og køre sin hånd op og ned i en fast bevægelse, og mærker hans finger inde i sig der forsætter og stønner forsat nydende. Gengælder kysset ivrigt og har heller ikke travlt lige nu, nyder bare de er sammen*

Der kan du selv se. Derimod nu kan du godt finde tidspunkter hvor jeg ikke er det *grinte han let af sig selv og stønner stadig over hendes bevægelse over sit lem* du pirre mig *hvisker det let få mm fra hendes læber inden man kysser hende igen og holder pause ved hendes underliv for at massere hendes bryst i stedet for*

Ja og det er jeg glad for *smiler stolt af ham og forsætter det man har gang i og smiler af hans konstatering om man pirre ham* mmmh det ved jeg *gengælder hans kys og mærker han massere hendes bryst og stønner ind mod hans læber* mmmmh Callum

godt for kan ikke holde mig tilbage når du er sådan der *høre hun stønner hans navn og løfter hende op da han ikke kan holde sig tilbage når hun er sådan der og trænger op i hende efter at have skubbet hendes fingre væk*

Mmmh det tænkte jeg nok… det har jeg heller ikke bedt om *lader sig løfte op og ligger sine ben omkring hans nakke og mærker ham oppe i sig og stønner lavt i nydelse og ligger sine ben rundt omkring hans hofter, for at være helt tæt på ham*

nej jeg ved det godt og kommer jeg heller ikke til når det er dig *stønner stadig da det er virkelig skønt og mærker hendes ben rundt om sine hofter og mærker man for alvor kommer dybt i bund lige nu*

Nej det ved eg godt *høre hans støn og nyder virkelig at høre, at han kan lide det. Køre sine fingre gennem hans hår og mærker ham helt dybt oppe i sig og stønner nydende derved* mmh Callum *stønner det mod hans øre*

*mærker hendes finger igennem sit hår og smiler da hun stønner hans navn* Ciri *stønner selv hendes navn og kysser hende på halsen mens han bevæger sig dybt oppe i hende til stor fornøjelse*

*nusser ham forsat i håret og høre ham stønne sit navn og smiler frækt, mens hun bare nyder at være så tæt ved ham. Blotter sin hals for ham og stønner nydende og ind i mellem hans navn da det virkelig er godt*

*stætter tempoet en smule op da hun igen stønner hans navn da man virkelig elsker at høre hende stønne det. Napper hende let i halsen og masser atter hendes ene bryst da man trods alt har hende op af væggen så hun ikke falder nogen steder*

*stønner nydende og højere da tempoet bliver sat op og mærker nappene i halsen og blotter sin hals ydereligere. Mærker at han igen massere hendes bryst, hvilket får hende til at stønne en smule højere, mod hans øre og holder trods alt også sig selv oppe*

*lytter på hvordan hun stønner højere og nyder det virkelig til fulde. Hvordan kan man dog andet? ikke alene er det Ciri, men det er også ens kæreste lieg nu hvilket bare gør det hele bedre. Masser stadig hendes bryst da man ikke kan lade være og nyder hvordan hun stønner mod hans øre på den der måde* sexyass chick *hvisker det inden et støn pryder ens læber*

*nyder det faktum at de er kærester og det faktum at de er sammen lige nu da man virkelig heller ikke kan holde sig fra ham på noget som helst punkt lige nu og heller ikke kunne se, hvorfor man skulle andet. Nyder forsat at mærke ham og stønner ved hans berøring af hendes bryst og høre hvad han siger* mmmmh *lytter til ham stønne og smiler frækt*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  Admin Søn Dec 02, 2012 10:36 pm

*glæder sig til at være sammen med hende i lang tid og er virkelig sikker på de kommer til det da man virkelig bare er så langt væk i hende. Nyder at høre hendes støn forsæt og sætter igen tempoet en smule op og elsker at vide hun smiler på den der måde*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 9:02 am

*glæder sig også selv til, at de skal være sammen i rigtig lang tid da man virkelig elsker ham mere end nogen anden. Mærker at tempoet igen bliver sat op og stønner en smule højere og bider ham ind i mellm kærligt og pirrende i øret, mens man køre sine hænder op igennem hans hår og bare er i en hel anden verden lige nu*

*mærker bidene i ørene og nyder det bare endnu mere. Mærker hendes hænder i ens hår og smiler en smule for sig selv. stønner forsat selv højt og kan slet ikke forstå hvor højt man faktisk elsker Ciri da man trods alt har været vild med hende i noget tid, men ikke rigtig vidst det. Er bare så ufattelig glad for at møde hende og hun er der for en no matter what* Ciri.. din.. dejlige tøs *stønner det højlydt*

*Ser ham smile og nusser ham forsat i håret og nyder at være så tæt på ham og mærke ham helt dybt oppe i sig på den her måde. Forstår heller ikke at Callum rent faktisk har indrømmet at han elsker en igen, da det føles helt abstrakt, dog skønt. Smiler smigret ved hans ord og nyder at høre dem* mmmh, min dejlige Callum *stønner det mod hans øre*

*har heldigvis ikke noget problem med at indrømme det når man er forelsket og behøver ikke at være påvirket for at kunne indrømme det. gjorde det dog kun sidst fordi det var en fejltagelse og ved det er sandt når man allerede har sagt det en gang og langt fra er i tvivl om man elsker hende* altid *stønner højtlydt forsat og lader hånden glide ned til hendes hofte for at være hele tæt på hende*

*er glad for at han intet problem har haft med det og ikke skal være påvirket for at indrømme sådan noget. Var bare overbevidst om ens følelser ikke var gengældt og ville ikke ødelægge deres venskab ved at sige noget om ens følelser og smiler ved hans altid* Callum… mmh *stønner det mod hans øre og mærker hns hånd mod sin hofte og mærker ham tættere på sig*

*kan godt forstå hvis hun havde det sådan da man var dum nok til at indrømme det første gang mens var påvirket, men håber da man har fået bevist nu man faktisk mener det* smukke Ciri *bruger lange og blide bevægelser og er faktisk ret så tæt på at komme efterhånden*

*har nu også fået bevist at han rent faktisk mener det og er virkelig glad for det. Og tror også på at han mener det, og smilr da hendes navn igen bliver stønnet* din Ciri *hvisker det ind mod hans øre og mærker de lange og bide bevægelser og stønner nydende og kan også godt regne ud, at han er tæt på a komme*

*mærker hjertet der løber afsted med en når hun hvisker ind i øret på den der måde. Ved godt det er tydeligt at man er tæt på, men det nok går da man trods alt er holdt rimelig godt taget i betragning af man stadig kun er under afvænning* kan.. ik mere.. *stønner det og kommer ikke særlig lang tid efter*

*kan mærke hans hjerte banke og smiler for sig selv og synes nu også han har klaret det rimelig godt i forhold til hans afvænning* så kom dybt oppe i mig *hvisker det mod hans øre i et støn og smiler frækt da han kommer oppe i en*

*sætter hende stille ned* seriøst du får mit hjerte til at hamre sexy *begynder at tage shampoo på hånden og begynder at sæbe hende ind så de kan komme videre og vasker hendes hår for at skylle det hele ud igen*

*lader sig sætte ned og kigger op på ham med et stort smil* det gør du også med mit skat *lader ham sæbe en ind og lader det blive skyllet ud og gør det samme ved ham bagefter*

ved jeg godt. jeg nyder hvert lille sekund af det *smiler da hun gør det samme. Går ud og finder håndklæder i hendes skab da man trods alt har været der før og tørre hendes hår inden man kysser hende blidt på munden* lad os komme i tøjet og af sted

det er jeg glad for.. det gør jeg også *lader ham tørre sit hår og kigger op på ham og kysser så hans læber ganske blidt og tørre så også hans hår og nikker en lille smule* jeg er helt enig

Ciri din lille tosse *griner en smule for sig selv og smiler ved at hun gengælder hans kys* nemlig *nikker for sig selv og går ind og finder noget tøj og betragter let Ciri mens hun tager tøj på*

Det ved jeg godt, det er derfor du elsker mig *griner hjerteligt og nyder bare at de går og har det sjovt lige nu. Går med ind og finder selv noget tøj og tager det på og smiler så til Callum* er klar til at tage af sted nu *smiler stort*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  Admin Tirs Dec 04, 2012 10:42 pm

Mmh.. Alt andet ville sq være at lyve smukke. Du kan ligesom også li jeg er tosset *griner let for sig selv og nyder det ligesom meget som hun selv gør* Er jeg også så lad os komme ud af døren og ned og se mig vælte rundt *griner let igen og ryster let på hovedet af sig selv inden man går ud i gangen og tager sko på og åbner døren for hende. Smutter ud af døren og lader hende låse inden man begynder at gå ned af gaden hånd i hånd med Ciri*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  JeromeWinther Tors Dec 06, 2012 9:42 am

Det kan jeg i hvert fald *smiler en smule og ved jo godt han har ret så kan ikke se, hvorfor man skal benægte det på noget som helst punkt da man ikke ser nogn som helst grund til det* det vil jeg i hvert fald gerne! *går ud efter at have fået varmt tøj på og låser døren efter dem og tager hans hånd og går med ham*

Der kan du selv se Ciri. Du elsker nemlig helt igennem jeg er super skør *griner let for sig selv og nikker en smule* jamen tænkte jeg jo nok du gerne ville så derfor må vi jo heller komme afsted *begynder at gå da hun tager ens hånd. efter lidt tid kommer man da også til et sted og lejer skøjter til dem begge to som man betaler som lovet og rækker hende det ene par*


Jamen det kan jeg heller ikke benægte *siger det med det et charmerende smil over sine læber og kan ikke lade være med kort at grine* ja det er jo det *går med og smiler da han lejer skøjter og sætter sig ned sted, for at tage dem på. Har så fået dem på og tager hans hånd og skøjter ud på isen, er selv ret god til det da man har gjort det meget*

Tænkte jeg nok. Ville du heller ikke få det vilde ud af for det ville jeg slet ikke tro på *griner let og blinker en smule til hende. Nyder at hun smiler på den der måde og bider sig derfor let i læben. TAger dem selv på og rejser sig op. Lader kort som om man er en idiot til det, men blot kort tid efter er det tydeligt at han har prøvet det før* der vlev du skuffet huh?

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  JeromeWinther Lør Dec 08, 2012 9:23 am

Nej det ved jeg godt. Også en af grundene til at jeg ikke kan se, at jeg skal lyve om det *griner også en smule og kigger på at han leger idiot og griner hjerteligt og smiler drislk, da han kan finde ud af det, da man godt kan finde på at gøre det til en konkurrene* faktisk meget, men nu kan vi jo se hvem der er bedst

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  Admin Man Dec 10, 2012 10:09 pm

Jeg er da bedst at du ved det. Du aner slet ikke hvor meget min egen lille kedsomhed i barndom har ført mig hen *blinker ganske let og selvsikkert til hende og skøjter rundt om hende blot for at drille en smule* du troede nok jeg ikke kunne huh? *griner en smule for sig selv da man bare more sig*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  JeromeWinther Lør Dec 15, 2012 8:39 am

Hmm så det er du? Jeg gik til skøjteløb da jeg var yngre, så du ved heller ikke hvad jeg har lavet i min kedelige verden*griner en smule og rækker tunge af ham og kigger på at han begynder at snore rundt* nej det gjorde jeg ikke *griner og tager fat i hans hænder og skøjter baglæns mens man kigger på ham*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  Admin Søn Dec 16, 2012 3:01 am

Og jeg har kedet mig en helt del. Jeg havde trods alt ikke råd til den slags og jeg vil væde med jeg til en hver tid kan slå dig *blinker let til hende og ligger sine arme om hende da hun får fat i ens hånd og kan ikke lade være med at drille hende ved at danse en smule rundt med hende som om det er professionel skøjtedans*

Nå så du tror du kan slå mig? det tror jeg ikke.. Hvad får vinderen andet end ære? Retten til at bestemme i sengen? *griner fjollet over ens foreslag* og skal også betale for aftensmaden *danser en smule med ham og kigger ham i øjnene imens*

ja det tror jeg faktisk. Og ja sq! det var da et godt foreslag *blinker let til hende og er sikker på man vil vinde* har du kun mad i hovedet? Ej.. Jeg betaler nu gerne hvis jeg taber, men det gør jeg ikke *ser tilbage i hendes øjne og smiler let for sig selv mens man danser med hende og synes selv det går godt*

Ja det synes jeg nemlig også. Jeg har kun gode foreslag, ikke? *smiler for sig selv og griner* nej, men det er mere så at der er noget andet i vores væddemål også.. men jeg ved at du taber! *griner og danser forsat med ham* jeg kan dreje rundt på et ben *smiler drilsk*

Jo sådan da. Det er nu ikke altid, men næsten *griner for sig selv mens man ryster på hovedet* jeg vinder! bare vent og se *nyder virkelig det her selvom det er en smule borgerligt når de danser på den der måde, men synes nu stadig der er en form for romantik over det* jamen så lad mig da se *slipper hende for at se*

Næsten? Hmmm *griner lidt og ryster på hovedet* nææh, du gør ikke! gør jeg, for jeg kan alt... desuden er det mig der bestemmer, når det kommer til stykket *peger kort ned mod sit underliv og smiler drilsk og bider sig sexet i læben* fint *skøjter lidt væk fra ham for at få lidt fart på og strækker sit ben lidt op for at dreje rundt på det andet*

Ja næsten *griner let og ryster let på hovedet* ej du drømmer altså honey. Du bestemmer på ingen måde alt. Det er mig der bestemmer i sengen og du ved jeg elsker vores kampe *ligeglad med at andre kigger på dem for at være så åben* mmh *betragter hende let og er ganske imponeret over hende* ok det der kan jeg så ikke lige fremme. Måske vinder du alligevel *klapper let af hende i mens*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  Admin Søn Dec 16, 2012 12:07 pm

jeg drømmer? tror mere det er dig *griner lidt og ligger godt mærke til at folk de kigger, men ignorerer dem sådan set bare lige nu og er ret så ligeglad* og ja ved godt du elsker vores kampe *smiler da han klapper* jeg sagde jo også jeg havde gået til det, ikke? *kysser hans læber og tager fat i hans hænder igen*

Jeg drømmer kun om en og hende har jeg allerede *blinker ganske selvsikkert til hende og ignorerer selv alle andre omkring dem* gør du det? er det så tydeligt jeg holder af dem da? *griner en smule for sig selv* mmmh og jeg har bare kedet mig på diverse søer, men så må jeg jo nok heller lade dig vinde huh? *gengælder hendes kys og fletter deres fingre sammen*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  Admin Man Dec 17, 2012 5:15 am

*kigger en smilende ned da han siger sådan og gemmer sig indtil hans skulder* ikke sig sådan og ja det er det fatisk *grine lidt oglytter til det han siger* det kan jeg se.. du er nu heller ikke dårlig. Men gik til skøjter og hockey, så kan det bare. men det syns jeg *lader deres fingre flette sammen og kigger lidt på ham*

*mærker hende ind mod sin skulder og smiler for sig selv* hvorfor må jeg ikke det? Det er jo sandt. Ja det kan jeg ik komme op på siden af, men så må jeg jo bare betale aftensmaden og lade dig styre senere din sexy kitten *Kysser hende på munden ganske blidt og nyder virkelig det her selvom det er en smule kliché*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  Admin Man Dec 17, 2012 6:00 am

fordi du bae ikke må *gider ikke sige grunden da det egentlig er fodi es hjerte begynder at banke helt vildt* det synes jeg er en god idé.. du får også lidt af en overraskelse *smiler drilsk og gengælder hans kys og nyder også det her*

og hvorfor må jeg så ik det? Kan du ik tåle at vide du er det eneste jeg har drømt om længe? Ik mit skyld du huggede mit hjerte ved at være dig selv *nikker let for sig selv og lyser op ved hendes ord* ush det glæder jeg mig sq til hon! *nusser hende let i nakken med den frie hånd inden man bryder kysset* min smukke. skal vi komme viderE?

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  Admin Man Dec 17, 2012 6:21 am

Jo jeg kan som nok godt tåle at høre det.. det ikk så meget det *mumler det stlle for sig selv og ser hvordan han lyser op ved hendes orrd* det burde du også *smiler drilsk og nyder at blive nusset i nakken og lader kysset bryde og kigger op på ham* jo lad os det

er sikker på du ikke kan tåle det. Mon ik dit hjerte bare går amok? *smiler bare kærligt da ens eget hjerte trods alt gør det bare af at kunne dufte hende* nemlig. Så vidt jeg ved var det kun det her jeg havde lovet så skal vi ud og spise eller skal jeg lave noget til dig? *ved godt Ciri faktisk aldrig har oplevet en lave mad da man har været for påvirket*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  Admin Man Dec 17, 2012 8:21 am

Jo det gør det og derfor må du altså ikke sige sådan noget *ser hans kærlige smil og smiler lidt for sig selv* Hmmm du må meget gerne lave maden selv! vil gerne se dig lave mad *smiler og kysser hans kind*

Gør mit af bare at dufte dig så mon ik du overlever? *griner let for sig selv* tænkte jeg jo nok du ville. Så skal vi bare lige handle ind på vej hjem for en sikkerheds skyld. Så skal du se mig trylle *smiler ved kysset på kinden og skøjter ud til kanten for at skifte om igen og aflevere støvlerne til manden der er der for at tage Ciri's hånd igen og går mod en butik for at handle ind inden de går tilbage*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  JeromeWinther Ons Dec 26, 2012 9:29 pm

Gør mit af bare at dufte dig så mon ik du overlever? *griner let for sig selv* tænkte jeg jo nok du ville. Så skal vi bare lige handle ind på vej hjem for en sikkerheds skyld. Så skal du se mig trylle *smiler ved kysset på kinden og skøjter ud til kanten for at skifte om igen og aflevere støvlerne til manden der er der for at tage Ciri's hånd igen og går mod en butik for at handle ind inden de går tilbage*

Måske gør jeg. Det ved jeg ikke rigtig. *smiler drillende til ham og nikker lidt til det han siger og bider sig en smule i læben* jo det synes jeg vi bude tage at gøre *skøjter med ham ud til kanten og tager sine skøjter af og raker dem til Callum så han kan aflevere dem til manden og tager fat i hans hånd og holder godt fast i hans hånd, går med ind i butikken og følger så med tilbage og låser dem indenfor*

Kan du blive nød til. ellers mister jeg jo min nye kæreste. Det ville da være øv når jeg endelig har lært at elske ik? *tager imod dem og får dem afleveret. Fletter deres fingre sammen og får handlet ind inden man kommer tilbage og lader hende låse op så man kan komme igang og begynder da også mere eller mindre da man kommer ind af døren*

Rigtig nok. Det ville også være trist men jo du har helt ret det ville være ret så øv *smiler da han går i gang og betragter ham kort og smiler* jeg går lige udenfor og ordner noget, ok? *smiler og giver ham et kys og stryger drillende sin hånd op af hans inderlår og går udenfor. Tager sin cigaretpakke og tænder sin smøg og ryger*

*hæver det ene øjenbryn* ordner.. noget.. udenfor? *ser en smule uforstående på hende og gengælder så hendes kys. Mærker hånden over inderlåret og gå efter hende udenfor ikke lang tid efter da man har sørget for tingene ikke brænder på i mens* eh? hvorfor har du aldrig sagt du ryger?

*kigger op på ham* ja, uden for *smiler lidt uskyldigt og er glad for han gengælder hendes kys og høre ikke rigtigt at han er på vej ud, men står bare i sin egen verden og får lidt et chok* de gange jeg har røget har du været påvirket, så tror ikke du har opdaget det. Desuden er det ikke de ting vi har fokuseret mest på, når vi har været sammen jo, så har ikke tænkt over det

*hæver det ene øjenbryn* jamen du ved da jeg ryger som en skorsten så hvorfor skjule det når du ku ryge sammen med mig?

*smiler lidt* jamen har rent faktisk ikke rigtig tænkt over det. Har været for meget sammen med dig *smiler drillende og betragter ham*

så du siger det er min skyld du ryger? *griner let for sig selv og ryster en smule på hovedet af hende. Går om bag hende og fisker hendes smørger op af hendes lomme* gi en til din kæreste

Ja det er faktisk lige det jeg siger. Det er jeg glad for, at du er forstående overfor *Griner selv en smule og mærker ham om bag sig og mærker hans hænder ned i sine lommer og tager pakken ud af hænderne på ham og finder en smøg til ham* hmm så vil jeg have noget til gengæld.

jamen selvfølgelig hon. Altid skønt at vide man præger ens lovergirl. Så kommer du jo aldrig til at glemme mig *griner bare let for sig selv og tager smøgen* jamen du får da aftensmad og du vandt stadig over mig tidligere så hvad mere vil du ha?

Hmm kun hvis jeg stopper med at ryge *smiler drillende og får røget sin egen smøg færdig og kigger stadig en smule på ham og tænker* hmm, jeg vil gerne have… et lille kys, måske. Jah… det tror jeg *smiler sødt og uskyldigt til ham*

hvorfor sku du dog stoppe med det? *begynder selv at ryge sin og nyder det inderligt* det kan du da godt få *kysser ciri på munden med et smil og stryger hende over kinden*

Hmm jeg ville stoppe hvis jeg fik børn og sådan. *smiler og betragter ham ryge. Lægger sine arme om ham og gengælder hans kys og nyder han stryger ind over kinden og putter sig en smule indtil ham*

vil du da gerne den slags? *ville egentlig godt kunne forestille sig det om nogle år og er faktisk langt fra skærmt af tanken. Kysser hende stadig blidt og nyder at mærke hende indtil sig og bryder kort tid efter kysset* færdiggøre lige min smøg og så maden. ok?

Mmh det vil jeg gerne om nogle år. .Når jeg er færdig med en uddannelse og sådan *smiler lidt ved tanken og er glad for han ikke virker skræmt og gengælder forsat kysset og holder sig forsat indtil ham og lader kysset bryde og nikker en smule til det han siger* ja det er okay

Kan da nok godt ske. Nu må vi da se. *smiler til hende ganske kærligt* ellers får du aldrig mad *griner let for sig selv*

Det må vi ja *smiler kærligt tilbage til hende og griner* oh nej! Det ville være forfærdeligt! *venter på at han får røget færdigt*

Ja synes du ikke? Synes jeg i hvert fald det ville. *ryger færdig og går ind og laver mad*

Jo det synes jeg da i hvert fald *går med ham ind og betragter at han laver mad, synes kun det er rart at se ham lave noget*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  JeromeWinther Fre Dec 28, 2012 12:05 pm

*bliver færdig og servere det på bordet med nogenlunde pæn opdækning* så min skat *hiver stolen ud så hun bare kan komme til at sætte sig ned og skubber den også ind for hende inden man selv sætter sig ned*

*betragter ham servere og dække op og smiler for sig selv, da man ikke rigtig kan andet* jeg glæder mig *sætter sig ned på stolen og lader ham skubbe stolen ind og kigger over på ham, da han selv sætter sig ned*

kan du også sagtens. Jeg er bedre end du tror du *griner let for sig selv så det ik helt lyder som om man faktisk mener det* se.. jeg er en gentleman når jeg selv vil. Er du ik bare stolt huh? *hælder lidt at drikke op til hende og lader hende tage mad før man selv vil*

Jeg har skam heller aldrig sagt du er dårlig, har bare aldrig nogensinde set dig lave mad før og det r noget helt andet *smiler og griner lidt* det ved jeg da godt, på et tidspunkt kaldte jeg dig jo også Gentleman, remember? *griner lidt* men jo, jeg er skam meget stolt af dig, rigtig meget. Det er også derfor du får en overraskelse senere *smiler og tager mad*

nej ved jeg godt du ikke har, men har du så nu *nikker let for sig selv og synes egentlig det er blevet meget godt da man har smagt lidt undervejs* mmh. havde bare lige glemt det Psyke. Mig og mine stoffer du ved. Tager alt. *bider sig let i læben* glæder jeg mig sq til

nej ved jeg godt du ikke har, men har du så nu *nikker let for sig selv og synes egentlig det er blevet meget godt da man har smagt lidt undervejs* mmh. havde bare lige glemt det Psyke. Mig og mine stoffer du ved. Tager alt. *bider sig let i læben* glæder jeg mig sq til

Nej det ved jeg godt *smiler og smager på maden da de begge har fået og synes også selv det smager meget godt* det smager godt.. og det er også fint nok. Forventer heller ikke du husker det, når det er lang tid siden du ved *smiler for sig selv og betragter ham så lidt* det burde du skam også.. det er en god overraskelse

men jeg kan da huske hvad jeg kaldte dig. bare ikke omvendt. my mind works in mysterious ways *kigger på hende med et hjerteligt smil* regnede skam heller ikke med andet for at være ærlig. Det er jo dig vi snakker om

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  JeromeWinther Fre Dec 28, 2012 1:31 pm

Det kan du men du har ret…. Er ikke sikker på, at jeg vil vide hvordan den som sådan fungerer… *smiler drillende og sender ham så et hjerteligt smil igen* rigtig nok, jeg kan bare det der *griner lidt og spiser videre*

hvorfor ikke? Det er jeg da sikker på kunne være rart til tider for at være ærlig *griner let for sig selv og blinker så let til hende* tror jeg vist du har meget godt ret i. du er virkelig en kitten og jeg kan slet ikke modstå det på noget punkt. Om så det er sensuelt eller ej *spiser selv videre og husker at drikke lidt også mens man en gang i mellem kigger kærligt på hende*

Fordi jeg tror jeg ville tænke på alt for mange mærkelige ting i løbet af dagen. Men ved ikke hvor meget der rent faktisk foregår derinde, så ved ikke helt om jeg tør udtale mig om det *griner lidt igen og smiler af det han siger* hmm det er jeg meget glad for et sted *smiler og får også drukket ind i mellem og får sendt ham nogle kærlige blikke igen og får gjort sig færdig med at spise*

det er så rigtigt nok. jeg tror primært min bare tænke: sex, sex med Ciri, Ciri, sove, mad, sex, sex med ciri og andre ting i den der stil *griner let for sig selv da man finder sig selv morsom lige nu* hvem ville ik også være glad for det hvis man ik vil modstås af den person? *sender selv kærlige blikke og er overrasket over hvor romantisk man selv kan være*

det er så rigtigt nok. jeg tror primært min bare tænke: sex, sex med Ciri, Ciri, sove, mad, sex, sex med ciri og andre ting i den der stil *griner let for sig selv da man finder sig selv morsom lige nu* hvem ville ik også være glad for det hvis man ik vil modstås af den person? *sender selv kærlige blikke og er overrasket over hvor romantisk man selv kan være*

*lytter til hvad han fortæller og kan ikke lade være med at grine en smule kærligt af ham* ved du hvad Callum? Det overrasker mig faktisk ikke overhovedet *trækker en smule på skulderen* det ved jeg faktisk ikke *smiler og finder ham virkelig bare dejlig nu* tusind gange tak for mad *kysser hans kind og glæder sig til at man skal overraske ham*

hov, hov. hva skal det nu sige? Min tankegang er sq da wonderful at du bare ved det. Ganske smuk og fyldt med dig og sex *griner bare videre over sig selv og ved godt Ciri nok et sted har ret* så lidt smukke *smiler ved kysset på kinden og begynder at tage ud hvilket resultere i man får tabt en tellerken og da man tager den op får skåret sig på kanten*

Hmm hvad tror du, at det skal sige? Jamen du har da helt ret.. har aldrig nogensinde hørt noget mere wonderful end din tankegang… men synes da det er sødt du tænkte så meget om mig.. nok derfor du konstant var liderlig *griner lidt videre over ham og det man selv siger og begynder at hjælpe med at rydde op og kigger på ha* du bløder.. kom *hiver ham med ind på værelset og sætter ham på sengen.. vent to sekunder *går ind på toilettet og skifter til et slutty nurse kostume og kommer ud med en førtehjælpkasse, mens ens trøje kun lige går en til lidt over røven og ens barm er meget blottet, mens ens ben ikke er dækket med noget*

Mig? konstant liderlig? *peger på sig selv* ej det kan da ikke passe huh? *bider sig i læben for ikke at flække af grin* ja jeg er satme dygtig du. det er hva jeg får ud af at gå og være sød ved dig *nikker for sig selv og smutter med. Bider sig hårdt i læben ved synet af hende* heee.... tror jeg skal komme mere til skade

*griner over han spørger sådan indtil det og peger på sig selv på den måde* hmm er nu ret så sikker på det er det du er *smiler drillende for sig selv* ja det er det da *smiler over det han siger og sætter sig overfor ham* hmm så det mener du? *hvisker det ind mod hans øre* hvor er du kommet til skade? *hvisker forsat ind mod hans øre og læner sig frem mod ham*

ja gu' er jeg da så! det er da godt du endelig har opdaget det. Jeg er helt sikker på jeg aldrig ville kunne tage en skønjomfrues uskyld heller. Hva er det dog du mistænker mig for? *griner virkelig bare indeni over sig selv* ja synes jeg faktisk også du skulle *nikker for sig selv og lader hende fjerne skjorten* kan du se noget?

nej da på ingen måde. Jeg er da sød og artig. Har aldrig beskidte tanker om dig skat. Never ever. Kan du ik se min glorie? *lader som om man pudser den og skal virkelig gøre alt for ikke at grine* ja det mener jeg faktisk. Jeg tror også jeg kom til skade på brystkassen.. kan pludselig mærke sådan en smerte *tager sig til brystkassen og lader som om det gør ondt*

*gør alt for ikke at dø af grin, da han pudser hans ikke eksisterende glorie og mener at han aldrig ngensinde har haft beskidte tanker om hende* neeej da.. .du er jomfru.. det er det du er søde.. helt og addeles *smiler lidt da han siger han er kommet til skade på brystkassen* så må vi jo hellere tjekke efter *åbner hans skjorte for at tjekke hans brystkasse*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Light A Fire  Empty Sv: Callum + Ciri - Light A Fire

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum