Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Callum + Ciri - Private Party, eh?

Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 9:42 pm

Ciri var ved at gøre sig klar til at skulle hen til Callum. Hun havde taget et bad lidt tid inden, så hendes hår kunne tørre. Hun skulle nu til at tage tøj på. Hun havde lovet, hun skulle have kjole på. Hun havde derfor fundet en sort en frem, der udlukket bestod af tyl ved nederdelen, corsettet af kjolen var sort med en sort tyl sløjfe ved brystet. Hun havde et par hullede leggins på og så ellers et par slidte lyseblå converse sko. Hun havde en masse farverige armbånd på. Hun tog det på og gav sig til at ordne sit hår. Hun satte det en anelse pjusket og puffet op, som det så oftest var. Hun var nu klar til at tage afsted. Hun fandt så sin ynlings jakke frem. Den sorte med de amerkanske flag ved lommerne. Hun skrev en sms om, at hun var på vej hen til ham, så det ikke kom som nogen overraskelse. Hun tog derefter sin ipod og gav sig til at høre musik, mens hun gik. Hun satte I Just Don't Feel The Same til at spille på repeat mens hun gik. Hun vidste at han boede i D.O.G, så nu var det bare med at finde det, men det var intet problem. Hun smilede svagt da hun fandt det og gik målrettet hen mod døren. Hun åbnede den og gik så ind. Hun skulle nu bare finde hans værelse, hvilket nok kunne blive et større problem. Hun slukkede sin ipod og gav sig til at lede..

Da Callum havde læst og svaret hendes sms tilbage gik han ned i forhallen og fandt hende en anelse lost midt i det hele. Han bed sig en anelse i læben som hans blik gled henover hende og synes det var ret så pænt. Han selv havde et par skinny jeans på og en skjorte på. Begge dele var sorte og man kunne se hans nittebælte svagt under skjorte der stod let åben for oven. Hans skjorte var dog ikke nede i bukserne så man kunne svagt se hans bælte når han stod rigtigt. "Well, well hvad har vi dog her? Hey Psyche" sagde han med et varmt og let charmende smil til henden inden han tog sin arm lidt ud fra sig så hun kunne tage fat i hans arm og hun kunne blive vist til hans værelse. "Vi skal ovenpå. Leaders og co-leader bor på anden sal" forklarede han med et varmt smil. Han havde dog først give hende et kram da hun havde fået øje på ham og holdte kun sin arm sådan for hende fordi hun kaldte ham sin gentleman og derfor kunne man ligeså godt spille lidt på det. Da han kom ovenpå skubbede han døren op til et værelse der for engangs skyld ikke var så rodet, men man kunne godt se at det var en fyr der boede der alligevel. Normalt lå dynen bare smidt på sengen og tøjet rundt omkring. Lige netop fordi hun var der så var hans dyne lagt på plads og tøjet lagt til vask.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 9:45 pm

Ciri smilede da hun så hans sms. Så ville han komme og hente hende. Men hun ville stadig se, om hun kunne finde ud af det selv indtil da. Men kunne hun ikke, hun havde trods alt aldrig være hende. Og hun regnede da også godt nok med at forblive uafhængig. Ikke om hun ville kunne bo sådan et sted med så mange mennesker. Hun ville langt fra føle at hun havde nok privat liv, men det var jo nok hende. Og så var hun bare bedre stemt uafhængig. så var hun kendt for den hun var og ikke hende fra et eller andet sorority. Ciri hørte Callums stemme og vendte sig om. Hun smilede let til ham. "Det er jo lige det det er" sagde hun roligt. "Og Hey gentleman" tilføjede hun med et stort smil. Hun gengældte krammet og tog så fat i hans arm. "Nå, så man skal se, at der er forskel" drillede hun. Hun gik med Callum op til hans værelse. Hun tog sine converse af, da hun gik derind og kiggede rundt. hun smilede. hendes eget værelse kunne være virkelig rodet. "Du bor vel nok hyggeligt" sagde hun roligt og smed også sin jakke, så hun ikke havde alt det på. Hun havde glædet sig til at se Callum igen, da det trods alt havde været ret hyggeligt sidste gang. det kunne jo være det ville blive det igen. Og i hvert fald, så nød hun generelt bare Callum's selskab

Han grinte lidt af hendes modsvar til hvem det mon var der var der og nikkede så let da hun sagde hans kælenavn. "Forskel på hvad?" spurgte han og så en smule forvirret på hende. Da de var kommet indenfor slap han hende stille. "Tjaa. Jeg har ryddet op for min valentinsdate jo" grinede han og rystede let på hovedet af sig selv. Hans masker hæng på væggen. Der var måde Hello Kitty han havde haft på sidst, en med svampebob firkant og nogle forskellige andre. Han åbnede et skab og fandt nogle flasker som han sætte på bordet og nogle glas så de kunne forpeste kærlighed sammen. "Har desuden gyser film på min pc hvis det er så vi kan gå helt udenom det der kærlighedsfis medmindre du vil drikke dig stiv og grine af dårlige kærlighedsfilm" sagde han med et mindre grin og så lidt over på hende inden han fandt sin pc frem der havde en masse små klistermærker af forskellige arter og noget så random som hans taske havde været det.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 9:46 pm

Hun smilede kort. "Ikke noget, gentleman" svarede hun roligt. Hun kiggede rundt på værelset og kiggede på maskerne. Hun synes virkelig at de var seje. "Det var sødt af dig, men virkelig ikke nødvendigt. Jeg lever selv i rod, så jeg har ikke imod når andre mennesker roder. Rod er en nødvendighed" hun virkede nok mere som en person der havde meget mere styr på tingene. Hun havde også styr på tingene, men hun kunne allerbedst finde det, nu når det hele var helt rodet. det gjorde det hele meget lettere at finde. Hun kunne genkende lyden af flasker og drejede ansigtet for at se, hvad han havde. Det så nu dejligt ud. Det var sjældent hun var stiv, men det var nu dejligt at være en gang i mellem. Hun blev det så også desværre for hende selv ret hurtigt, da hun overhovedet ikke var vant til at drikke. Hun smilede. "Det lyder spændende begge ting, det ser vi på til den tid.. kunne også være jeg skulle vise dig yaoi" drillede hun og blinkede let med det ene øje, selvom det fik hende til at ligne en dinosaur der prøvede på at danse. Hun betragtede kort hans pc og tog så en af flaskerne med sprut og hældte dem op i et glas til dem begge, så de kunne starte på et eller andet.

"Det passer jo ikke Psyche" sagde han og rystede let på hovedet af hende. Han synes også selv hans masker var ret så seje og det var derfor han havde hængt dem sådan op så andre kunne se dem. Også selvom han ikke var skuespils interesseret. "Hvis du så det som det ser ud normalt ville du sige det ligner en pusher bolig så det ville ikke gå" sagde han med et varmt smil og så over på hende. Callum kunne aldrig finde rundt i sit rod. Kun sine stoffer og sit sprut. Det var ikke som hende der havde orden i rodet. "Hvad var det nu det der yaoi var igen?" spurgte han og lagde hovedet let på skrå da han virkelig ikke kunne huske særlig godt medmindre det var noget som var mega interessant for ham selv. Ellers kunne han ikke. Han tog sin pc og satte den på bordet inden han satte sig på sengen og tog glasset. "Regner ikke med du er så tøset at du skal have det blandet op" sagde han og blinkede let drillende til hende inden han løftede glasset for at vise at de skulle skåle på en god aften. Han håbede i hvert fald det blev godt. Hun virkede som en sød pige og hun var så dejlig meget nede på jorden at han havde nemt ved at snakke med hende og det gjorde det en delt del nemmere.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 9:48 pm

Hun smilede. "Måske får du det at vide senere" sagde hun roligt. Hun kunne virkelig godt lide de masker. Hun måtte have nogen også. Men lige nu var hun mest interesseret i at leve i nuet og ikke tænke på imorgen. Hellere end dag ad gangen. "Ville jeg sige det? Det tror jeg ikke. Så dømmende er jeg heller ikke, men jeg ville nok bare synes det var sjovt" grinte hun. Ciri kunne ikke se, at man kunne finde rundt i ting, der var ordentlige. Hendes værelse var organiseret kaos ned til punkt og prikke og en haj til at gøre rent var hun heller ikke. Kun når der virkelig trængte til det. Men hendes værelse var heller ikke stort og det med at gøre rent når der kun var en.. så meget svinede hun i hvert fald heller ikke. "Yaoi er boys love" forklarede hun ham roligt. Hun satte sig ved siden af ham og sendte ham et smil. Selvfølgelig skulle hendees ikke blandes op, det smagte meget bedre uden. "Selvfølgelig ikke. Så tøset er jeg heller ikke Gentleman" sagde hun roligt. hun løftede glasset som en skål. Hun tog en tår af det. Hun håbede også selv aften ville blive god, men hun var i godt selskab, så kunne den blive andet? Ciri tvivlede da i hvert fald på det.
Efter et par timer var Ciri stiv. hun var i godt humør.. sådan bedre end det plejede, for hun var stortset altid i godt humør. Hun var også i lidt af et kramme humør lige pludselig. "Gentleman.. må jeg få et kram?!" spurgte hun helt storsmilende og i et hjerteligt og halv barnligt tonefald. Hun var i følge sig selv ikke særlig charmerende når hun var fuld, men det afhang så også lidt af det humør, hun havde været i drikke. Men når hun nu altid var i godt humør, så var hun oftest sådan her. Hun tog en tår af sit glas og ventede på, at hun måtte blive krammet.


"Så glemmer du det jo bare din dumme tøs" sagde han med et lille let grin og rystede let på hovedet af hende. Han nikkede let og grinte så. "Ja du ville så. Seriøst det ligner jeg ved ikke hvad normalt og har ikke engang orden i rodet" sagde han med et grin da han virkelig synes det var noget så sjovt. Han var et seriøst mega stort rodehoved og han indrømmede det endda gerne. "Nåååh ja det var sådan set var. Du er jo hel vild med tanken om to fyrer sammen. Seriøst en dag finder jeg en fyr og snaver ham i gulvet hvis det virkelig kan gøre dig så lykkelig" sagde han med et grin og bed sig selv en anelse i læben da han fandt det ret så morsomt. Piger der kunne li homo fyrer eller bare generelt to fyrer sammen havde han godt nok aldrig hørt om før. "Sådan skal det lyde honey. Jeg kan bedre og bedre li dig" sagde han og blinkede let til hende fordi hun sagde hendes sprut ikke skulle blandes op. Det var syn dog skam for de våde vare hvis han skulle være ærlig. Især fordi han faktisk brugte penge på det skulle være af nogenlunde kvalitet.
Han selv var ikke særlig stiv. Højst i en smule bedre humør og små fjollet, men langt fra stiv. Nok fordi han var van til at være på stoffer eller langt væk på alkohol så man kunne næsten ikke mærke forskel på ham før og nu. "Klart du må" sagde han med et smil og lagde sine arme om hende da han selv havde sat sit glas fra sig. Seriøst hun var virkelig smuk hvis han skulle sidde og bruge tid på at tænke over det. "Men så vil jeg ha et kys" sagde han med et grin

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 9:50 pm

Ciri grinte. "Nej nej.. jeg husker det jo nok. Jeg husker i hvert fald ret så meget, hvis jeg selv skal sige det.." grinte hun og blinkede let med det ene øje. Men hun var ikke særlig god til det og kom igen til at ligne en dinosaur, der prøvede på at danse. Det så i hvert fald virkelig sjovt ud. "Det tror jeg altså ikke. Du kan rode lige så meget du vil. Det er dejligt, når man kan se nogen bor her. Så rod er helt fint. så længe der ikke kravler kryb over det hele, så begynder det altså at blive en smule klamt" hviskede hun drillende. Hun nikkede til at det var det og smilede stort da han sagde, han ville snave en fyr i gulvet for hende. Det var sødt! "årh tak! Det må du meget gerne! Det sååååh sødt når drenge kysser hinanden. Og ikke mindst tiltrækkende Jeg kunne virkelig se på det i dagevis!" sagde hun med et par bestemte nik. Ciri mente virkeig ikke sådan noget skulle blandes op. Det smagte jo helt perfekt uden og man ødelagde egentlig også bare smagen af det. Men hun var ikke kræsen og var heller ikke rigtig som de fleste piger var det. "Årh, jamen det vælger jeg at se som noget godt" drillede hun.
Ciri smilede da hun mærkede hans arme om sig. Han puttede sig lidt intil ham og gav sig til at kramme. "taaaaaaark" sagde hun barnligt lykkeligt. Hende selv havde virkelig fået en væsentlig forskel på ikke særlig lang tid, men hun drak noget så sjældent og hun tog da i hvert fald aldrig nogensinde stoffer. Det lagde slet ikke i hendes natur at gøre sådan. Ciri smilede da han sagde han ville have et kys. "Så må du få det.. alle dem du gerne vil have" hviskede hun med et stort smil og grinte kort inden hun så fandt hans læber i et kys. Callum kunne stort set få hende til alt lige nu, hvilket jo egentlig var godt for ham. Hun var virkelig let at lokke og overbevise ting om, når hun var stiv.


"Så siger vi det" sagde han med et grin og rystede let på hovedet af det. Han selv ville i hvert fald glemme den slags, men det var også fordi han generelt ikke kunne huske så godt. Han bed sig hårdt i læben for ikke at grine over at hun forsøgte at blinke til ham. Det så ikke super godt ud som når han selv blinkede til en, men han gjorde det nok også noget mere end hun selv gjorde da han var typen der lagde an på folk. "Men der er stadig grænser" sagde han med et mindre grin og sendte hende så et varmt smil. "And no bugs" sagde han med et grin over hendes ingen kryp kommentar. "Jamen så find mig en fyr jeg kan snave i gulvet foran dig så" grinte han videre da han synes det kunne være sjovt at føre det ud i livet hvis hun virkelig kunne finde det så sjovt og så attraktivt. Så måtte hun jo bare finde en eller anden random fyr. Ligegyldigt hvem. Han kommenterede intet til det sidste. Hvad skulle han næsten sige til det? Han sagde jo bare sin mening.
Han mærkede godt hun puttede sig indtil ham og nussede hende blidt igennem håret. "Så vil jeg have en masse" sagde han med et glimt i øjet og gengældte så hendes kys. Callum ville gerne udnytte det for han tænkte mindre når han var i det her humør. Han lod sien fingre løbe op igennem hendes hår og ned til hendes nakke. Lige nu havde han ikke planer om sex, men hvis hun fik rørt hans punkter ville han hurtigt begynde at tænke på det fordi han var en smule trængende og han kunne godt blive voldelig, men det skete heldigvis ikke så tit.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 9:53 pm

Ciri's hukommelse var god til nogen ting og dårligt til noget andet. Det afhang også lidt af, hvor meget hun sådan egentlig ligeglad og huske det. Det var ikke alting der var lige vigtigt og tværtimod, var det heller ikke alt hun skulle huske. "Selvfølgelig" sagde hun og smilede lidt. Hun havde det fint med kryb, men der skulle ikke være kryp over alt på gulvet. Hun kunne godt lide slanger og edderkopper og sådan noget, de var søde. Faktisk kunne hun godt finde på at holde dem som kæledyr, når hun var færdig med skolen. Hun smilede kort. "Grænser er noget man selv sætter og for at vise hvor man må gå til og hvad man ejer" svarede hun roligt . Ciri var ikke typen der lagde an på folk, hun var mere til kærlige drillerier og sådan noget. Og det med at blinke med det ene øje var heller ikke noget, hun skulle kunne. Hun synes egentlig det var sjovt, at hun slet ikke kunne finde ud af det. Men hun var nu også nok en gang hende selv. Hun smilede af det han sagde og klappede så lidt i hænderne. "Det skal jeg nok!" sagde hun med et stort smil. Hun havde allerede en i tankerne, som hun ville spørge. Men det måtte hun så få spurgt ham om, næste gang, hun så ham. Der kunne ikke gå lang tid, for de havde lovet at de skulle spille musik sammen.
Hun nød at være tæt på ham lige nu og smilede da han nussede hende i håret. Hun kunne meget godt lide det og blev derfor helt afslappet. Hun bed ham kærligt i øret og hviskede så: "Så det vil du? Så må du få, lige så mange, dom du nu end gerne vil have" hun bed ham i øret endnu en gang. Hun lod kysset forsætte og mærkede hans fingre ned gennem sit hår og derefter at han havnede ved hendes nakke. Hun sukkede nydende. Ciri havde aldrig nogensinde haft sex, så hun vidste ikke, hvad punkterne var på nogen var. Eller jo, hun vidste hvad der var fra yaoi, men ramte dem, ramte hun dem ikke med vilje. Hun håbede dog ikke, at han blev voldelig. Han kørte sine fingre ned af hans ryg ligeså stille.

Han blev som regel kun voldelig hvis han var blevet tændt og blev benægtet tingene, men han ville allerede nu være splittet i mellem han synes Ciri virkede sød og det at blive voldelig så der ville skulle meget til for han blev det overfor hende. Han havde bare mumlet et mmh til at han ville have en masse kys. Han vidste ikke hun var jomfru eller ej og han havde egentlig heller ikke den helt store moralske skrubler om den slags ting. Han kunne ikke se hvorfor han skulle have det. Han vidste heller ikke hun kun havde forstand på den slags ud fra yaoi, men det ville ikke hjælpe meget her da det ikke var to fyrer. Det her var jo en af hvert køn. Han træk hende lidt indtil sig og nussede hende mere kærligt i nakken. Han nød at høre hendes lyde lige nu og var godt klar over at hun var pænt stiv. Det gjorde egentlig bare det hele en smule mere sjovt lige nu.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 10:16 pm

Hvis Callum blev voldelig skulle han da I hvert fald ikke regne med, at hun gad være sammen med ham nogensinde igen. Hun kørte forsigtigt en hånd op til hans hår og nussede ham forsigtigt der og lod en anden hånd nusse ham kærligt på halsen kort. Hun lod kysset forsætte, uden at vise om det skulle stoppes eller ej. Hun lukkede øjnene helt i og nød at blive nusset i nakken. Hun sukkede stadig nydende, da hun virkelig slappede af virkelig meget lige nu. Han skule dog også passe på for Ciri blev let træt når hun var stiv. Hun vidste godt at yaoi ikke vil være til nogen som helst hjælp, år det var to forskellige køn, men det var det eneste hun vidste noget ud fra. Hun ville under alle omstændigheder bede Callum være en anelse forsigtig, da hun regnede med at det ville gøre ondt. Selvom det var en indbyrde ting, men hun havde ikke hørt andet. Og det var vel heller ikke for meget at forlange af ham? Hun stoppede kort kysset og kyssede hans hals en enkelt gang. Hun regnede med, at han også ville kysses andre steder.

Callum ville ikke blive voldelig. Ikke fordi han ikke kunne være det, men fordi han faktisk sjældent gik ind for vold. Vold var altid sidste løsning på tingene og det var uanset hvad det var og uanset hvad det handlede om. Callum gik som sagt mere op i at nyde livet og betragte det som en kage end at være den vrede og voldelige type. Han kunne godt fornemme hun ikke ville have det stoppede hvilket dog blot var lidt en fordel lige nu da han heller ikke selv ville have det stoppede. Han nød det trods alt. Han hørte godt hendes nydende lyde og var klar over han ramte rigtigt. Han var godt klar over han skulle passe på for mange blev hurtigt træt når der var alkohol indover. Det gjorde han ikke selv, men mange gjorde. Han lod hende bryde kysset og mærkede så hun begyndte at kysse ham ned af halsen hvilket fik ham til at bide sig selv let i læben. Det var noget så dejligt. "Du tør ikke bide i den" sagde han drillende og så ned på hende. Det ville nemlig tænde ham, men det vidste hun jo så ikke. Han ville dog gerne være forsigtig og især hvis hun begyndte at snakke om det var hendes første gang.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 10:19 pm

Ciri så ligesom Callum heller ikke nogen grund til at blive voldelig. Det var aldrig en løsning og når det var, var det altid fordi man ikke kunne finde en bedre løsning. Dog var det forsvar, så så Ciri at man godt måtte slå fra sig, men ikke udvikle det til en direkte slåskamp, hvis man kunne komme væk. Ciri blev let træt af alkohol. I perioder af det kunne hun også blive træt. Når hun havde drukket en lille smule var hun træt, men fik hun drukket en smule mere så var hun frisk igen Det kom sådan lidt løbende, Men sådan var det vel for nogen. Men at blive nusset hjalp ikke med at holde trætheden tilbage, for Ciri kunne faktisk sagtens falde i søvn bare ved at blive nusset. For hun blev noget så døsig af det. Hun kyssede endnu en gang hans hals og hørte, hvad han sagde. "Jo jeg gør. Jeg tørre alt i heeeele verden!" sagde hun en anelse bestemt. Selvfølgelig turde hun det? Hvad skulle der ske ved det? Ciri tænkte slet ikke i de baner lige nu, så hun bed ham i halsen et par gange. Hun havde tænkt sig at sige til hende at hun ikke havde haft sex før. Men lige nu vidste hun ikke, hvor det her førte hen, så lige nu sagde hun ikke noget. Det ville også virke som totalt underlig snak, når der ingen sammenhæng var for at sige det lige nu.

Han grinte lidt af hende og rystede let på hovedet. "Vel gør du så ej Psyche" sagde han med grin mere og mærkede så hun bed ham i halsen. Han bed sig selv let i læben. Det havde en direkte forbindelse til han blev tændt og han havde godt vidst det. Det gjorde hun så ikke og det var måske hendes ulempe. Det var nydelsesværdigt af den anden verden. Han lod sin hånd glide ned for at finde hendes lænd og træk hende indtil sig mens han lagde sig ned i sengen. "Du er sørme modig Psyche. Tør du så også at slikke min hals?" spurgte han en smule udfordrende og lod sin hånd glide fra hendes lænd og ned på hans bagdel for at give den et lille let klem. Det ville være nemmere at få hendes kjole af hvis hun lå øverste, men hvis hun begyndte at kæmpe lidt imod var det jo bare stille at vende dem om for hans lyst til hende voksede lige nu. Han skulle nok få hvad han ville på en eller anden snedig måde.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 10:23 pm

"Jo jeg gør så! Jeg er nemlig rigtig rigtig sej. Den sejeste i hele verden" sagde hun en anelse bestemt, da hun virkelig kunne og turde alt lige nu. Hun vidste ingen ting om det, hun havde så heller ikke nogen chance for at vide det. Hun bed ham endnu en gang i halsen og smilede svagt for sig selv. Han mærkede hans hånd ved sin lænd og lod sig falde blidt ned oven på ham. Han betragtede ham lidt og smilede ved hans ord. "Ja, det synes jeg da. Hvorfor skulle det også være farligt at bide dig i halsen? Og ja, det tørre jeg også" sagde hun med et drilsk smil. Hun slikkede ham så op og ned ad halsen. Hun mærkede det klem hun fik på sin røv og grinte bare. Hun tænkte ikke rigtigt, hvad det her kunne føre til. Men det ville hun, når de kom lidt længere. Hun gjorde ikke modstand og det ville hun hellere ikke gøre. Hun ville bare gerne have at han behandlede hende ordentligt og ikke andet end det. Men det regnede hun da også med at han ville, når hun aldrig havde prøvet det før. - eller i hvert fald, når han havde fået det fortalt.

"Undre mig så ikke Psyche" sagde han med et lille let grin og så på hende. Det var virkelig for sjovt at lokke hende på den her måde til tingene, men hun var også stiv så hun kunne ikke være ligeså meget på vagt som han var sikker på hun nok normalt var da hun virkede som en fortrinsvis klog pige og derfor regnede han langt fra med at hun gjorde den her slags normalt. Eller i hvert fald ikke var så dum hun kunne lade sig lokke af den her slags ting. Så dum så han hende bare ikke til at være. "Fordi det tænder mig" sagde han efter hun havde slikket ham et stykke tid på halsen. Han havde fået så ret meget lyst til hende på ingen tid. Han ville gerne indrømme det tændte ham. Det var der virkelig intet galt i hvis man spurgte ham. Han begyndte at skubbe hende kjole ligeså stille op da han ville have mere og ikke så nogen grund til at trække alt for meget på at skulle få tøjet af. Om ikke andet nok til at han kunne få hendes bagdel blottet da han godt kunne li den og havde en ting for den slags. Han skulle nok være blid ved hende hvis hun bad om det. Så stort et røvhul var han heller ikke når det kom til stykket.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 10:25 pm

Hun grinte "Haha, nej vel? JEg er så sej og sød.. og alle elsker mig" hviskede hun i et sagte tonefald og grinte så derefter. Hun blev alt for glad, når hun fik alkohol. Hun var langtfra så let at lokke til noget. Det var kun fordi hun havde fået noget at drikke og nok at drille til hun havde en rimelig stor promille. Der var dog aldrig nogen der havde prøvet på lokke hende til særlig meget før. Ikke til andet end at prøve alkoholen men når hun var blevet fuld, så hade de ikke. Callum var den første. Hun hørte hvad han sagde og kiggede lidt på ham. Hun smilede kort. "Ah derfor. Men så må jeg jo sige til dig, at jeg aldrig har været sammen med nogen før.. så jeg er jo nok ikke særlig sjov at være sammen med" svarede hun lavt til det. Hun vidste ikke, hvad hun ellers skulle sige til det. Hun gjorde ingen modstand da han skubbede op i hendes kjole men nussede ham bare lidt i nakken. Hun smilede svagt da han stoppede. Hun havde regnet ud, hvad det var han gerne ville se. Det gjorde hende ikke rigtig noget. Ciri regnede som heller ikke Callum for et svin, hun kunne bare ikke se, at hun kunne være speciel dejlig at være sammen med, når hun aldrig nogensinde havde prøvet noget som helst før.

"Ved jeg ikke noget om. Kender jeg dig ikke godt nok til Psyche, men du kunne godt bilde mig det ind" sagde han med et lille og grinte bare med hende. Han kunne i hvert fald godt se det seje og søde i hende. Om alle elskede hende vidste han nu ikke, men det kunne nok også godt passe. Hun virkede i hvert fald elskværdig. Han ville i hvert fald sige de ting om sig selv hvis han skulle være oprigtig, men det var også fordi han var skide selvglad og det var ret så generelt. Han så lidt på hende ved hendes ord om hun aldrig havde været sammen med nogen før. "Så meget mere desto grund til at være sammen med dig Psyche" hviskede han og blinkede let til hende. Han ville elske at være hendes første. Det var nærmest en ære hvis man spurgte ham. Han skubbede derfor op i hendes kjole igen og mærkede godt hendes nus af nakken hvilket var ret så nydelsesværdigt. Han skulle nok guide hende til at det ville blive godt for dem begge to. Han fik hendes kjole helt op over hende og begyndte at tage den helt af for at smide den på sit gulv og vendte dem så rundt inden han træk dynen indover dem så hun ikke ville fryse af nogen art mens hans begyndte at kysse hende på halsen og ned over hendes krop. Han skulle dog tændes en smule mere selv og tog derfor fat i hendes hånd for at guide den ned til hans lem mens han kyssede hende på brystet. Han ville have hende og det skulle være her og nu.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 10:30 pm

Hun grinte kort over hans svar. Hun var generelt ikke selvglad, men synes det var sjovt at være det for sjov. Hun var dog ligeglad med om andre var det eller ej. Men det kunne godt komme til et punkt, hvor det var decideret ulideligt og hun ikke gad høre på det længere og så var hun så også god til at lukke ørerne af. Men så selvglad troede hun så heller ikke Callum var. Han virkede ikke til at være det så meget, det blev irriterende selvom hun godt vidste, at han var selvglad. Det havde hun trods alt fundet ud af at observere. "Jamen det passer sgu egentlig også..." sagde hun med et stort og selvtilfreds smil. Hun hadede ikke sig selv, men hun elskede heller ikke sig selv. Hun var meget neutral hvad det angik. Dog, så så hun ikke sig selv som elskværdig. Bare sig selv, for hun var jo egentlig ikke nogen anden end det. Hun hørte hans ord og var først helt mundlam. "Hvad.. mener du det?" spurgte hun overrasket men dog stadig I en sagte hvisken. Hun kunne ikke så meget for hans vedkommende se æren i at han skulle være den første, men sådan var det vel nok en gang. Hun lod ham skubbe op i kjolen og nussede videre i hans nakke. Hun lod så kjolen glide af og var glad for at der kom noget dyne over dem begge, da andet hurtigt kunne blive koldt. Hun var glad for, at han ville guide hende. Så vidste hun jo også, hvad hun skulle gøre. Hun blottede halsen og sukkede nydende. Hun mærkede at han tog fat I hendes hånd og kunne mærke hvor hendes hånd endte. Hun åbnede Callum's bukser ligeså stille og trak ned i dem og nussede så for hans lem uden på hans boxers. Hun gjorde det så godt hun kunne og prøvede sådan at gætte på, hvad det var han gerne ville have hende til

"Jeg er sq bange for jeg er mere selvglad end du er honey" sagde han og blinkede let drillende til hende for han var faktisk ret så selvglad af sig. Han kunne godt li opmærksomhed og det var uanset hvad slags det egentlig var det for han var ligeglad hvad omtale det var bare det var omtale. Omtale var omtale og så var den bare ikke længere. Callum kunne godt elske sig selv og endda ret så højt til tider, men han stod ikke og så sig selv i spejlet og mente han var guds gave til verden af nogen art. "I mean that I want you. Right here. Right now" svarede han tilbage som det var det mest normale at sige her i verden. Han ville være hendes første og udnytte hun var stiv var virkelig ikke det største problem her i verden for ham. Han var også sikker på hun havde forstået det da hun lod ham tage hans kjole af mens hun nussede videre i hans nakke og virkede noget mere afslappende omkring det. At hun blottede halsen for ham og kom med små nydende suk da han kyssede hende på halsen gjorde blot det hele bedre. Han lod hende åbne sine bukser og trække let ned i sine bukser. Han løftede sig derfor en smule for hende og mærkede så hendes hånd udenpå sine boxers. Det her skulle nok blive godt for selvom hun måske var helt ny til det her så var der stadig nok alkohol i hans blod til han blev hurtigere tændt og især fordi han havde fundet sig selv i at tænde på yaoi selvom det måske ikke var det mest normale for ham her i verden. Han lagde sin ene hånd på hendes bryst og begyndte at massagerer det blidt inden han begyndte at kysse hende henover det ene bryst inden han lod hænderne glide op for at løfte hende let op med den ene hånd og åbnede bh'en med den anden. Da han havde gjort det lod han en hånd på hver sin arm glide ned af hendes arme for at tage hendes bh af og lod kys placere på hendes ene bryst mens han atter begyndte at massagerer det andet inden han lod sin tunge glide rundt om hendes ene nippel. Her forsætte han lidt tid inden han lod sin hånd glide ned for at begynde at skubbe ned i hendes trusser. Det gik jo ikke hvis hun begyndte at blive træt på vejen så det med at vente for længe gik ikke

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 10:33 pm

Hun smilede lidt. "Kan godt være.. så behøver jeg jo heller ikke fortælle dig at du er sød, vel?" hviskede hun med et smil i hans øre. Hun slikkede ham lidt ved øret. Ja hun havde sin erfaring fra yaoi bøger og vidste, hvad de gjorde. Men der var det meget sort og hvidt og semen der gjorde det meste. Men hun gjorde bare lidt af de ting, som semen gjorde. Hun var dog også en anelse nervøs for at gøre det helt store, for tænk nu hvis det ikke var dejligt for ham? Men det måtte da være ret for ham at hun ikke kæmpede imod. Hun rødmede omkring næsen ved hans ord og bed sig hårdt i læben. "You can't mean that.." hviskede hun I en flov undertone. Hun var ikke vant til at høre ordene, så for hende var det langt fra normalt at sige. Den eneste grund til at hun virkede så afslappet omkring det var netop nok på grund af alkoholen og hun ville heller ikke være så afslappet nu hvor de var tættere på at gøre det. Men alkoholen gjorde også helt klart hun så meget lettere blev tændt af det og så meget lettere var forfalden til at synes det var helt okay. Hun var nærmest ligeglad med at det var med en hun overhovedet ikke elskede, for det gjorde jo ingenting. Hun tvivlede alligevel på at hun nogensinde ville finde kærligheden. Men det var så også godt for hende at der var nok alkohol i hans blod til at det var let at tænde ham. Hun bed ham lidt I halsen mens hun forsat nussede hans lem uden på hans boxers. Hun mærkede at han begyndte at massere hendes bryst og stønnede svagt og nydende. Han mærkede så kysset og det fik hende igen til at stønne, dog ikke helt så svagt som før. Hun lod sig løfte op og lod ham tage hendes bh af. Hun mærkede endnu en gang hans kys på sit bryst og det at han masserede hendes bryst igen. Hun stønnede og kunne så mærke hans tunge der legede med hendes nippel, hvilket forudsagede at hun stønnede en anelse højere. Hun fik en underlig følelse i hele kroppen. Følelsen kaldet lyst til ham. Han gjorde underlige ting ved hendes krop, hvilket forudsagede i at hun jo selv blev tændt. Der skulle så heller ikke så meget til. Hun mærkede en hånd der gled ned til hans trusser og mærkede de langsomt gled af. Hun lod ham gøre det men kunne mærke hun blev nervøs. Hun skubbede hans bukser lidt længere ned og tog fat i hans boxers og hev dem lidt ned, så hans lem kom til syne. Hun begyndte så at nusse hans lem igen.

"Jo du gør Psyche for jeg kan godt li beskæftigelse" sagde han og blinkede let til hende. Det var altid dejligt at få af vide at man var sød når det ikke bare var en selv der sagde tingene- Det ville altid betyde en lille smule mere når andre bare sagde det samme som han selv synes. Han mærkede slikket ved øret og sukkede svagt af nydelse og kunne mærke hvordan han blev mere tændt af det her. Det var ligeså meget hende som ham der skulle blive tændt trods alt. I sidste ende var det dog vigtigst hun blev så det ikke ville gøre ondt på hende. I den virkelig verden var alt ikke bare sort og hvidt. Han nikkede let da hun sagde det næste. "Yeah I mean it. I want you" hviskede han stille og mente det faktisk ret så meget. Han mærkede hun atter bed ham let i halsen. Det var virkelig en dejlig følelse lige nu mens hun forsætte med at kærtegne hans lem udenpå hans boxers. Han lagde mærke til de lyde der kom over hendes læber da han gjorde de forskellige ting som han gjorde. Det var virkelig skønt at høre at han nød det og fik skubbet hendes trusser end uden de helt store problemer. Han lod hende skubbe sine boxers end kort tid efter og mærkede hun atter tog fat i hans lem og stønnede selv ganske svagt. Hans lem var begyndt at reagere ret så meget på det her. Han skubbede derfor let op i hendes ben så han bedre kunne være der inden han lod sin hånd glide ned i mellem hendes ben og lod en finger glide op i hende blot for at mærke hvor klar hun var da han ikke ville skade hende. Så røg muligheden for at kunne se hende igen og gentage det her hvis det blev en succes hvilket han var ret så sikker på det ville blive og derfor ville han ikke slippe sin mulighed for det. Da han var helt sikker på hun var helt klar begyndte han at kysse hende igen på munden ganske blidt inden han begyndte at trænge op i hende og mærkede hvor varm hun var.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 10:35 pm

Hun smilede glad over det han sagde. Så kunne hun jo trods alt godt fortælle ham at han var sød. Så ville det jo nok ikke gøre det hele bedre, men hun var ærlig talt ret så ligeglad med hvor selvglad han var. Hun synes nu stadig at han var sød og det stod hun ved. Og det ville hun også synes efter det her, selvom hun nok kort ville undgå at se ham. Men hun ville nok ende med at ville se ham alligevel og det var svært at undgå nu når de alligevel gik på samme skole og sådan. "Jamen så kan det være, du skal have det at vide nogen gange" sagde hun og kunne ikke lade være med at smile over at han sukkede nydende over at blive slikket ved øret. Hun bed ham kærligt ved det og hørte hans ord. Hendes næse rødmede forsat. "Oh.. how much do you want me then?" spurgte hun. Hun lod derefter sin tunge kører ned af hans hals og smilede kort. Hun brød sig ikke om at hun sagde alle mulige lyde, det var en anelse flovt, syntes hun. Men hun havde regnet ud at Callum godt kunne lide at høre på det. Hun lod sine trusser forsvinde og betragtede Callum kort. Hun kunne mærke at hans lem langsomt var reageret og hørte også hans støn. Hun nussede det forsat og smilede blidt til ham. Hun mærkede at hendes ben blev spredt og mærkede den finger der kort var oppe i hende. Hun ville godt gøre det igen, hvis det var. Men det skulle være i ædru tilstand. Hun bed sig i læben og skar en grimase, da det gjorde ondt. Hun lagde sine hænder på hans bryst da han ville ind i hende. "Callum.. du mangler noget..." hviskede hun blidt i hans øre. Hun ville i hvert fald ikke uden det.

Han ville ikke have noget mod at hun sagde han var sød og han ville da også gerne have at hun sagde det når han var færdig med det her for hun virkede færdig nok og det med at lukke folk ind var ikke det her i verden han var bedst til. Der var ikke plads til så mange i hans liv da han ikke gad alt for mange mennesker i hans liv fordi han brugte så mange facader at folk ikke kom inde bag den selvom han nu holdte af at have mennesker nær sig og de måtte også godt vide hvem han var, men de måtte ikke kende hans indre. "Ville da være dejligt i hvert fald. Det skal du da ikke høre for. Så håber jeg bare det er i orden at sige du er smuk" sagde han og blinkede let til hende da han virkelig synes at hun var ret så smuk. Han mærkede hvordan hun bed ham kærligt i halsen og kunne lige nu ikke andet end nyde det. Han så godt hvordan hun rødmede og valgte ikke at kommentere det. "A lot" sagde han bestemt da han gerne ville have hende og endda ret så meget. Han ville gerne have hende lige nu og lyttede til hvordan hun kom med små lyde bare af det han lavede. Det var trods alt også for at tænde hende og netop komme med de lyde. Han så godt hendes grimasse og stoppede op da han trods alt kun var kommet ind med sin spids og mærkede så hendes hånd på sin brystkasse. "Oh sorry" sagde han og bed sig selv let i læben inden han rakte ud efter sine bukser og fandt et kondom som han åbnede og satte på sin spids inden han rullede det på. Han så lidt på hende og lod sin ene finger glide op i hende igen og lod kort tid efter en finger mere glide op i hende for at sørge for at der ville komme til at være en smule mere plads til ham og hun ikke skulle komme for meget til skade og begyndte at kysse hende på halsen. "Vi skal jo ikke skade den smukke Psyche" hviskede han og nappede hende blidt i øreflippen. Det var trods alt hendes første gang det her.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 10:37 pm

Hun ville stadig synes han var sød, når de var færdige her. Men hun ville stadig prøve at undgå ham. Det ville være svært for hende, at se ham I øjnene. Men hun ville jo ende med at se ham igen og være venlig. Hun ville nok heller ikke være sur, for hun ville det jo trods alt selv. Hun havde selv været med til at lægge op til det. Hun selv havde kun facader op at køre når hun var trist og ingen skulle se det. Hun hadede at skulle blande andre ind i ting. Hun kunne jo godt selv og folk havde også deres eget. Hun smilede lidt ved hans ord. "Hmm... det må du vel godt så, hvis du absolut synes at det passer" svarede hun. Hun hørte hvor meget, han ønskede hende og kunne ikke lade være med at rødme lidt mere. Hun bed sig i læben og prøvede at holde sin rødmen nede. "Oh... then you maybe may get me" hviskede hun stille. Hun brød sig stadig ikke om de nydende lyde hun lavede, da hun stadig synes det var noget så flovt. Hun var glad for han forstod det med det samme og nussede ham kort over håret, for at sige det ikke gjorde noget bare han nu fik det på. Hun betragtede ham tage det på og mærkede så en finger inde i sig. Hun bed sig i læben, da det gjorde ondt og hun havde svært ved at slappe af. Da hun havde vænnet sig til en finger og det ikke gjorde særlig ondt mere kunne hun mærke nummer to, hvilket gjorde ondt. Hun skar igen en grimase, men vænte sig også til den følelse. Hun blottede sin hals for ham og sukkede nydende. "Så det siger du" hviskede hun. Hun var glad for at han ville passe så godt på hende. Hun følte sig virkelgi beskyttet.

Callum lukkede par ikke folk indenfor. Han stolede ikke særlig nemt på folk og fortalte dem derfor ikke når han var andet end glad. Typen der sendte hele verden et smil om så han hadede dem. Det var kun hvis man generede dem som han elskede at han gjorde noget ved det så var der nogen der rørte hans søster ville han slå dem halvt ihjel, men gjorde de ham selv fortræd ville han være langt mere ligeglad. Han kunne godt tage et par knubs her og der. Det var ikke fordi han havde et rygte at leve op til og det var ikke fordi han søgte at komme op at slås. Han ville helst bare passe sig selv og lave det han elskede at lave. "Synes jeg du er smuk. Ellers ville jeg ikke sige det" sagde han bestemt da han mente det. Han fandt hende ret så smuk. Ellers havde han ikke sagt det og det var uanset om han var små beruset eller sit almindelige beruset. Han var typen der sagde hvad der lige faldte ham for om så det var godt eller ej. Han kunne nu ikke se det skulle være så pokkers pinligt at sige en masse nydelseslyde. Han mærkede godt hendes nus i håret og var klar over hun tilgav at han i første omgang, men bare at han fik det på og endda før der skete noget. Han havde ikke tænkt over at en jomfru jo nok ikke var på pillen. Desuden var det altid smart at bruge ved one-nights. "Smukke du skal slappe af.. Ellers gør det ondt" hviskede han ind i hendes øre på nærmest gentleman agtig manér, men nu var han jo også hendes gentleman så man kunne ligeså godt leve lidt op til det. Da han regnede med hun var ved at være klar kyssede han hende blidt på kinden og ned ved hendes øre. "Trust me" hviskede han inden han begyndte stille at trænge sig op i hende for derefter at begynde at kysse hende på munden og massagerer hendes ene bryst så hun kunne tænke på noget andet i mens og samtidig havde det godt for han ville trods alt gerne have hun også skulle nyde det.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 10:38 pm

Ciri var bare ikke god til at lægge noget over på nogen andre. Hun bar meget på sine egne skulder og hun var også den ældste derhjemme, så folk forventede at hun var stor nok til at klare sig selv. Hun hjalp alle dem hun selv kom i nærheden af og tænkte meget på andre og lige meget, hvor meget Callum mente at han havde bygget et skjold op om sig selv, så kunne man stadig se på ham, hvis han havde det dårligt. Alt man skulle have var bare nogen gode øjne. Man skulle bare se ham i øjnene og de ville fortælle sandheden. Ciri var langt fra dum og hun havde skam også en ven der havde studeret psykologi og havde fortalt hende alt om det. "Det ville du vel ikke, gentleman.. men så vil jeg gerne have lov til at sige tak" hviskede hun med et lille smil. Hun var selv dårlig til at give komplimenter, men de kom indimellem og så var det virkelig også nogen hun mente. Hun kunne dog ikke selv lide at få for mange og få for meget ros. Hun havde jo ikke selv prøvet noget som helst før, så for hende var det hele pinligt og det gjorde også hun havde svært ved at slappe af. Hendes vejrtrækning havde for længst ændret sig til noget tungt. Hun tog ikke p-piller, da hun ikke så nogen god grund til det. Hun havde sikkert taget det, hvis hendes menstruation var helt ulidelig eller at hun havde en kæreste. Men ingen af dem var sagen - desuden ville han skulle bruge beskyttelse under alle omstændigheder - med mindre det var hendes kæreste selvfølgelig. Men hun havde regnet ud, at hun ikke var den eneste han gjorde det her med. "Jeg skal nok prøve.." hviskede han tilbage og hørte godt hvor Gentleman agtig han var. Det var kun dejligt. Hun mærkede kysset på kinden og ned mod sit øre. Hun sukkede nydende og hørte hans ord. "Skal... prøve.." hviskede hun tilbage og mærkede ham oppe i sig. Hun bed sig hårdt i læben, da det gjorde ondt. Hun prøvede at gøre sit bedste for at slappe af. Hun gengældte kysset og mærkede at han massagerede hendes bryst. Hun sukkede nydende kort

Callum hjælp langt fra alle der kom nær ham. Han var alt for egoistisk til at skulle hjælpe andre af nogen art. Han nægtede det pure medmindre det var nogen han holdte af på enten den ene eller anden måde. Han ville ikke. Der var ikke andre her i verden der var vigtige end ham selv. Han var godt klar over at hans øjne sagde alt, men nu var det sjældent nogen gav sig til at se dybt ind i dem og derfor kunne han holde sig på den rette side af at holde sine facader oppe. Han ville ikke engang gøre modstand for der var som sagt ikke mange der så ind bag det ligeglade yder. Hvis hun fik kommet bare lidt inde bag ville han også frivilligt begynde at åbne sig for hende derefter og nok ikke før. Ellers skulle han selv stole på hende og det ville tage tid.
Han rystede let på hovedet. Han ville nemlig ikke sige at hun var smuk hvis han ikke mente det. Der var ingen grund til at lyve om den slags ting. Han selv var bedre til at gi komplimenter end at modtage dem. Det betød dog ikke at han ikke kunne finde ud af at modtage dem. De gik bare direkte ind og fodrede hans ego og selvtillid. Han sendte hende et varmt smil da hun sagde hun nok skulle forsøge at slappe af. Ellers ville hun få en skidt første gang og det havde han jo lovet hende at det ikke skulle blive. Han hørte hendes forsætte nydende sukkende lyde og hendes mindre gisp og stammen da han begyndte begyndte at trænge op i hende igen. Han ville helst ikke have hun kom. Da han var kommet helt i bund stoppede han op for at hun kunne vende sig til det og lod sin hånd glide ned til hendes mave og nussede den let. Han forsætte kysset for hun skulle slappe en smule mere af inden han brød det for at se hende ind i øjnene og smilede varmt til hende inden han stille træng sig en smule ud for at hun skulle nå at vende sig til det.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 11:24 pm

Ciri var typen der ville hjælpe alle og en hver. Hun elskede at lytte til hvad andre havde og sige og var også ret god til det. Hun var meget ærlig, men sagde dog ikke særlig meget når hun lyttede. Det skulle man heller ikke. Man skulle bare holde kæft og lytte efter og så var der bare ting, som man ikke måtte sige. En af de ting kunne fx være det skal nok gå eller stakkel. Hun hadede når folk sagde sådan. Hun ville gerne kigge ham dybt ind i øjnene. Det var ikke særlig svært og de sagde meget. Ciri kunne ikke forstå, folk der ikke kunne kigge et andet menneske i øjnene og bilde sig ind at mennesket havde det fint, når de godt vidste noget andet. Ciri skulle nok bemærke at hans øjne ikke sagde det samme som hans mund.
Ciri var ikke så god til at modtage dem, da hun for det meste ikke kunne se det andre sagde. Sådan noget som skønhed for eksempel. Altså hun syntes ikke at hun var grim, men hun synes heller ikke hun var smuk. Hun havde sådan et meget neutral syn på sig selv. Hun så godt hans varme smil og gengældte det halvt. Hun ville gøre sit bedste. Hun træk vejret tungt, mens hun virkelig prøvede på at slappe af, så godt som hun nu kunne. Hun prøvede at holde sine lyde tilbage, mens hun prøvede på at slappe af. Det var dog svært, men hun gjorde det så godt hun kunne. Og det lykkedes hende også at slappe nogenlunde af. Hun mærkede han var helt inde i hende og bed sig i læben. Hun begyndte at vænne sig til følelsen i det, han ikke bevægede sig længere. Det føltes varmt og smeltende. Hun mærkede at han nussede hendes mave og sukkede let. Han lod kysset forsætte, hvilket også fik hende til at slappe mere af. Hun lod det bryde og se ham ind i øjnene og gengældte svagt smilet. Hun mærkede han trak sig ligeså stille ud i igen og lagde sine arme om Callum. Hun skulle nok vænne sig til det, men lige nu gjorde det stadig ondt blandet med svag nydelse.


Callum kunne godt se det smukke i sig selv, men det var ikke noget han blærede sig med som en anden lille popdreng der ville skilte konstant med at de var lækre, det var i hvert fald hvad hans fordomme sagde ham. Han havde nok fordomme om andre, men det var ikke fordi det forhindrede ham i at kunne snakke med andre for han ville stadig gerne være social så det med fordomme kom ikke så tit op til overfladen heller. Kun hvis han var i skidt humør. Han hørte godt hun forsøgte at holde sine lyde tilbage. Han havde ikke noget mod hvis hun havde svært ved at give udtryk for sine lyde for det var trods hendes første gang og hun fandt det vel pinligt eller noget i den stil? Han var glad for hun kom til at slappe en smule af. Det hjælp trods alt på hendes nydelse og han ville gerne vende hende til det her med den skjulte dagsorden at han kunne komme til at få mere en anden gang hvis det var godt. Desuden var der altså bare noget over at skulle lære en jomfru op til noget man selv kunne nyde det fremover. Han mærkede hendes arme om sig og valgte derfor at støde langsomt op i hende så det var lange og blide stød i stedet for hårde og hurtige. Det var sådan man ville behandle en kæreste, men der var bare ikke følelser i det her. Han havde hverken et crush eller noget som helst på hende. Han synes bare hun var sød og så godt ud og nød tanken om at være hendes læremaster på det seksuelle plan.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 11:26 pm

Ciri kunne nu også se det smukke I Callum. Men hun kunne ikke se noget smukt i sig selv, hun havde egentlig bare et meget neutralt syn på sig selv. Dog blev hun da meget glad for at høre, at Callum synes hun var smuk. Hun kunne måske ikke rigtig bruge det til noget, men man kunne vel næsten ikke blive andet end bare en lille smule glad. Ciri havde næsten ingen fordomme og der skulle meget til at hun hadede et andet menneske. man kunne som regel heller ikke fornemme på hende, hvis hun nu var i dårligt humør eller havde en dårlig dag. Det var jo noget, hun skulle klare selv, for alle andre havde deres. Dog stod hun altid parat, når folk havde brug for hjælp Hun var så også god til at se på andre, at der faktisk var noget. Han mærkede at han stødte langsomt og kærligt op i hende. Hun kunne mærke svag nydelse ved det og stønnede af den smule hun kunne mærke. Hun prøvede stadig på at slappe af så godt hun kunne. Hun nussede ham ned af ryggen. Hun var heller ikke på nogen måde forelsket I ham. Hun havde på ingen måde et crush på ham. Men hun ville sagtens kunne se ham som en ven på et eller andet tidspunkt. Hun prøvede langsomt at fange hans læber i et kys.

Han lyttede efter hendes lyde og kunne ikke andet end smile indeni. Det var skønt at vide at hun nød det de lavede og fik så øje på hun forsøgte at fange hans læber i et kys. Han lod hende fange sin læber og begyndte at gengælde kysset. Han forsætte de blide bevægelser i hende da det trods alt var hendes første gang og hun ikke skulle skræmmes helt væk. Det ville være synd at skræmme hende væk taget i betragtning af at det ville stemple hende for resten af livet hvis han ikke var blid ved hende nu. Han kunne risikere at det ville ende med at hun aldrig mere ville have sex med nogen og som det virkede lige nu ville han gerne kunne have lov til at komme igen en anden gang. Han lod hånden på hendes mave glide op til hendes hår for at lade sine fingre løbe igennem hendes hår for at han kunne komme lidt tættere på hende i stedet for. Han ville ikke sætte farten op endnu, men stødte blot langsomt og præcist op i hende. Han var godt klar over at der var mange piger der var mere ømskinet første gang for det havde han oplevet før, men det gjorde ikke at han ikke nød at være en piges første gang. Det var virkelig sjovt at kunne komme til at forme dem som man gerne ville det i det lange løb. At han så havde drukket Ciri fuld for at måtte det her var så noget andet. Han havde faktisk taget sig selv i at være blevet tændt af det yaoi de havde set. Ellers havde han nok ikke rigtig tænkt på at han skulle ende her med hende af nogen art. Han lagde hovedet let på skrå og kyssede hende en anelse mere krævende inden han valgte at gøre tingene end smule mere hårdt for at ramme de rette punkter bedre

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 11:27 pm

Hun mærkede så hans læber mod sine og kunne ikke lade være med at lade kysset forsætte. Hun lukkede nydende sine øjne halvt i, så de blev helt små. Hun kvalte et par svage støn i kysset, dog ville nogen af dem ud og ud kom de. Hun var vrkelig glad for at Callum var blid, som en rigtig gentleman. Hun ville nok ende med at blive skræmt væk, hvis han var direkte voldelig og havde han været hård ved hende, ja måske så også. Men det kom an på, hvordan det var hårdt. At han så ville prøve det her igen, vidste hun intet om. Men han skulle da nok få lov. Hun mærkede nusset op af maven og hans fingre gennem sit hår og nød det virkelig. Hun sukkede nydende. Hun lod sine hænder køre gennem as hår, kærligt. Ciri synes ikke det gjorde så ondt, som hun havde forestillet sig. Hun var så også god til at slappe af og det var blandt andet på grund af alkoholen. Selvfølgelig gjorde det ondt, men hun kunne helt klart også føle noget dejligt i det. Det føltes virkelig varmt og som om man var ved at smelte. Smerte gjorde hende så ikke så meget, da hun ikke var så pivet. Ciri ville dog ikke kunne se det sjove i at udvikle et menneske seksuelt. Men okay, hun accepterede da, at nogen synes det kunne være det. Ciri blev ikke tændt af yaoi. Hun synes bare det var noget af det sødeste I hele verden. Hun mærkede så at han begyndte at støde hårdere op i hende. Det gjorde en smule mere ondt, men der var stadig noget dejligt i det. Hun lod et par støn glide over sine læber igen og lod så kysset blive mere krævende. Hun lagde også hovedet svagt på skrå, så det kunne blive en anelse dybere.

Han lagde ikke mærke til om hun lukkede sine øjne i da han selv havde lukket sine øjne i. Han kunne dog fornemme det ret så meget. Det var så straks en anden side af sagen. Callum var også ret så blid fordi hun kaldte ham for gentleman og han gerne ville leve op til det navn lige nu. Han ville ikke være voldelig. Han fik jo det som han gerne ville have så han så ingen grund til det. Han hørte efter hendes nydende suk og kunne ikke andet end nyde det lige nu. Det gjorde virkelig tingene så meget bedre at hun reagerede på det han gjorde. Han mærkede hendes hænder i sit hår og nød det ret så meget. Han var glad for hun ikke synes det gjorde ondt. Så havde han kunne høre hvis hun synes det. Det ville være skidt hvis hun synes den første gang gjorde alt for ondt for så ville han helt sikkert blive nægtet at være med ham igen. Han hørte hvordan hendes nydende suk blev forvandlet til støn da han begyndte at gøre det hårdere. Han mærkede hun begyndte at gengælde hans kys. Det her var virkelig noget for sig selv fordi hun var jomfru. Han skulle virkelig sørge for at hun ville komme til at nyde det her. Han havde lukket sine øjne da kysset var begyndt og var forsvundet langt ind i en verden hvor der kun var de to og den nydelse de havde sammen. Han var sikker på det her nok også skulle dræbe rygterne om at han var homo for det var ret så tydeligt at høre støn fra hans værelse af der bestemt ikke tilhørte en fyr, men en pige. Hun var egentlig også en smule blevet et middel for ikke at udstille sig selv som homoseksuel. Godt nok nød han omtale, men nu hvor han havde fundet ud af at Cyril og ham var fjender ville han ikke mindes noget om folk troede de var i et forhold.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 11:35 pm

Det gjorde ondt, men ikke særlig meget. Det var ikke slemt, fordi hun virkelig prøvede på at slappe af. Hun kunne mærke noget dejligt i det, men hun kunne helt klart også mærke smerten ved det. Hun ville dog koncentrerer sig på det der føltes godt og det var det, der fik hende til at stønne. Hun havde dog ingen svag smertetærskel. Hun kunne holde til meget af det, før det blev for meget. Hun forsatte med at nusse ham i håret. Hvis første gang gjorde alt for ondt, så var det jo nok hendes egen skyld, fordi hun ikke slappede af. Men hun slappede rimelig godt af og ja, det gjorde ondt, men ikke så skrækkeligt meget. Der skulle meget til, at hun gav til udtryk at det gjorde ondt, men gjorde han det hårdere end det her, så ville han netop give det til udtryk. hun lod kysset forsætte mens hun kørte sine hænder ned af hans hår, ned af hans nakke og ned af hans ryg. Hun sukkede nydende et par gange I kysset og var sikker på, at hun var helt væk fra den normale verden, den føltes helt glemt og væk. Som om den aldrig nogensinde havde eksisteret. Hun var ligenu ligeglad med om han bare var en ting og et middel for Callum lige nu. Hvad hun ikke vidste, havde hun ikke ondt af. Hun ville dog for en gangs skyld benytte vold, hvis hun fik det at vide. Og hun kunne som godt slå og sparke hårdt. Hun var trods alt fodboldspiller og hun slåssede altid med drengene da hun var lille.

Han var glad for hun slappede af for han ville jo gerne passe lidt på hende lige nu. Det ville han så nok gøre i mindre grad næste gang for så var det jo ikke hendes første gang mere. Det her var noget helt andet. Han hørte godt hendes støn og kunne ikke andet end nyde det. Det var altid skønt at vide at man gjorde den anden tilfreds trods alt. Hun mærkede hendes forsatte nus i sit hår hvilket også lidt gav ham en idé om hvor afslappet hun var omkring det her hvilket ville gøre hun fik mere nydelse ud af det. Det var mindst ligeså vigtigt at hun nød det som at han selv gjorde det. Han holdte stadig kysset og mærkede hendes hænder ned af sin nakke og ned af hans ryg hvilket fik ham til at svaje let i ryggen i takt med hendes hånd gled fra hans nakke af og ned over ryggen. Han brød let kysset kort for at få vejret og se ned på hende for at se om hun var ok inden han atter valgte at fange hendes læber i et kys. Han var godt klar over man aldrig skulle sige til en pige, eller en fyr for den slags skyld, at de kun var et redskab af en art. Han stønnede selv højlydt over det de havde gang i lige her og nu. Han havde slået hjernen helt fra. Han vidste ikke kun var fodboldspiller, men nu var det her også kun deres andet møde og det havde ikke helt fra starten af været meningen at de skulle være endt der.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 11:36 pm

Ciri var skam fodbold spiller og hvis hun nogensinde fik det at vide, så ville hun virkelig sparke ham der, hvor det gjorde allermest ondt. Ingen skulle bruge hende som et form for legetøj på den her måde. Det pissede hende virkelig af sådan noget og det var noget af det eneste, der kunne gøre hende sur. Men ellers skulle der faktisk rigtig meget til. Hvilket Callum jo nok skulle være glad for. Hun mærkede, hvordan han svajede i ryggen og kunne ikke lade være med at forsætte med at nusse ham over ryggen. Hun spindede kort som en kat, da han mindede hende om en kat lige nu. Hun kunne efter lidt tid mærke hun snart var færdig og ikke kunne mere. Hun bed sig i læben, da hun egentlig ikke brød sig om at spørge, men hun kunne virkelig ikke mere. "Callum.." hviskede hun og kyssede hans læber kærligt. Hun brød derefter kysset og betragtede ham. "Er du snart færdig, for jeg kan ikke mere..?" spurgte hun en anelse flovt og var svag rød i hovedet.

Han lod sin ryg bevæge sig i samme rytme som hun nussede ham ned over ryggen på. At hun spindte som en kat gjorde faktisk ikke tingene bedre. Han lod hende bryde kysset og så ned på hende da hun snakkede inden han nikkede let. Han holdte tempoet og gav nogle sidste lange ryk inden han måtte advare hende om at han kom da han virkelig ikke kunne mere for nu. Han gispede efter vejret da han kom og stønnede højlydt hvilket betød han virkelig havde nydt det noget så grænseløst. Da han var færdig træk han sig ud og så ned på hende. Han havde svedperler på ryggen da det trods alt var ham der havde lavet det hele og strøg hende let ned over kinden. "Shit det var dejligt" mumlede han lavt og trillede lidt ned af hende. Om hun havde travlt med at komme væk eller ej det vidste han ikke. "Vil du sove her forresten?" spurgte han som den gentleman han var da han ikke regnede med at hun ville ud i natten da den sådan set stadig var ung og det måtte være død koldt udenfor.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 02, 2012 11:37 pm

Ciri mærkede de lange ryg og stønnede svagt, blandet med smerte og nydelse. Hun forsatte med at nusse ham ned af ryggen og kunne høre og se, at han kom. Hun var selv kommet, uden at hun vidste det, men hun havde en behagelig følelse kørende gennem kroppen lige nu. Hun mærkede sveden på hans ryg, da hendes hænder trods alt stadig var der. Hun mærkede så, han træk sig ud af hende og mærkede strøget over kinden og hørte hans ord. Hun lagde sin hånd indtil hans kind og nikkede kort, da hun ikke rigtig kunne sige andet lige nu. Eller gøre andet for den sags skyld. Hun satte sig op. "Ja" hviskede hun og rejse sig, for at finde en af hans skjorter. Hun tog den på og lagde sig i sengen igen. Hun lukkede øjnene og faldt så hurtigt i søvn.

//out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - Private Party, eh?  Empty Sv: Callum + Ciri - Private Party, eh?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum