Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Callum + Ciri

2 deltagere

Go down

Callum + Ciri Empty Callum + Ciri

Indlæg  Admin Søn Okt 07, 2012 11:23 pm

Det var midt om natten på GLC. Alle lå og sov. Callum var blevet færdig før sommerferien, men Ciri var ikke blevet færdig endnu. Han havde fundet vejen til sin gamle skole i den mest vilde rus han nogensinde havde haft og han var noget så skæv. Han havde sin Hello Kitty maske på hovedet som han plejede det. Han tog en sten op og smadrede en rude for at komme ind i huset. Han havde bare ikke lige tænkt over helt præcist hvor det var at Ciri boede og var endt ude på badeværelset. Som han havde fået ruden op og dum som han var lige nu fået ramt glasskårene med den ene fod. Han humpede derfor mens han støttede sig til væggen for ikke at larme for meget og fandt vejen ned til Ciri's værelse hvor han bankede på for at kunne komme ind da hun jo sikkert havde låst den. "Ciri vågn op. Det er mig Callum og hvis du ikke snart vågner op så bliver jeg taget" sagde han ganske alvorligt for så at bryde ud i et grin da han seriøst ikke kunne holde sin maske lige nu. Det var faktisk en anelse ubehageligt for aldrig havde han haft det så dårligt før. Han havde sådan savnet hende og kunne ikke håndtere det og havde derfor slået sig ganske voldsomt på flasken.

Ciri lagde i sin seng og sov ganske rigtig også. Hun sov i sine shorts og en lang t-shirt. Hun savnede Callum, men mente også at han skulle stoppe med alle de stoffer. Han vile ende med at dø af det eller en dag, eller ende som Kurt Cobain og det ville Ciri ikke kunne leve med. Hun vågnede ved en høj banen på sin dør og blinkede let med øjnene for at vågne ordentligt. Hun bevægede sig over mod døren og hørte godt hans latter derude fra. Hun låste døren op og kiggede på ham og trådte til side, så han kunne komme til uden at sige noget.

Callum havde jo ligeså meget valgt at forsvinde på den der måde fordi han ikke kunne håndtere at hans musik ikke slog igennem. Det var sikkert også derfor han ikke kunne sammenligne sig selv med Kurt. Han væltede ind af døren og lagde sine arme om hende og skubbede let døren i. "Jeg har savnet dig" sagde han med et lille let grin inden han kiggede hende ind i øjnene. Han havde opdaget at hans fod gjorde ondt, men det var ikke helt gået op for ham hvorfor han egentlig havde det."Jeg har altså af underlige grunde ondt i min fod" sagde han med et grin mere og kunne virkelig bare ikke tage noget som helst seriøst lige nu. Han var alt for langt væk

Ciri kunne få hans musik til at slå igennem. sjovt nok så ejede hendes familie et pladestudio som var godt og anerkendt og havde da også produceret musik for en del, som nu var ved at være kendte. Hun kiggede bare på ham, over den måde, han sådan koom ind på og lagde sine arme om ham, for at passe på ham. "Det fint, Callum" sagde hun med et smil og klappede ham lidt på hovedet, da han var på stoffer lige nu og kunne i bund og grund og sige en masse pis. Hun hev ham ind i sin seng da han snakkede om at have ondt. Hun skubbede ham ned at sidde og tog fat i hans fod og kiggede lidt på den "hvad har du lavet?" spurgte hun og kiggede efter glasskår i den. "jeg renser den.."

"Jamen jeg har savnet min Ciri at du bare ved det ja jeg har så" sagde han med et lille let bestemt nik. Mange ting kunne han når han var så påvirket som han var, men han kunne ikke lyve om at han savnede folk eller ej. Han lod sig skubbe ned på sengen og kiggede op på hende. "Jamen, jamen Ciri jeg har det fint" sagde han med et grin og forsøgte at tage sin fod op for at se på den. "Jeg kom bare til at smadre sådan et lille bitte vindue" sagde han og holdte sin hånd op for at holde en lille afstand op mellem to fingre. "Sådan lidt meget og så var det jo ikke dit værelse vel? så var jeg jo nød til at komme ind og så trådte jeg i noget og så gjorde det avs" sagde han mens han grinte lidt videre nikkede så let til at hun skulle rense det. Alt kørte bare virkelig rundt for ham. Langt mere end det plejede for ham.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Man Okt 08, 2012 4:10 am

"Det kan jeg godt høre" sagde hun med et smil og klappede ham endnu en gang på hovedet. Hun kunne ikke forholde sig til at høre det lige nu, nu når hun egentlig var bekymret for ham. "Derfor skal det stadig renses" sagde hun og rejste sig og fandt bandage, pincet og saltvand. "Det kommer til at svig og gøre ondt, så ved du det. Du må godt holde ved min bamse derhenne" sagde hun med et kærligt smil og kiggede på ham, da han fortalte historien "Det var jo heller ikke det mest smarte Callum" sagde hun og hev de små glasskår ud, som hun kunne se og rensede det. Hun lagde bandaget om hans fod og gav ham et kys på kinden "Du skal til at stoppe med at tage alle de der stoffer.."

Han kiggede bare en smule efter hende og nikkede let. "Ja, ja. Jeg skal nok klare den. JEg er jo en mand" sagde han med et bestemt nik, men tog nu alligevel hendes bamse kun fordi han kunne regne ud den duftede noget så godt af hende og rigtigt nok gjorde den det også. Han krammede den derfor tæt indtil sig og kunne ikke lade være med at dufte til den. "Jamen ved jeg da godt det ikke er altså. Jeg ville bare så gerne se dig og jeg kunne ikke finde dit værelse, men jeg kunne jo huske hvilket hus du boede i. Nogen af os er jo færdige" sagde han stille og nikkede let for sig selv. Callum havde slet ikke tænkt på at hun kunne hjælpe ham med hans musik. Han havde været så fokuseret på at ville det selv og han havde været sikker på han kunne, men da han langt fra havde brugt sin studietid fornuftigt, jamen så havde han jo heller ingen kontakter af nogen art. Han bed sig en smule i læben da hun hev glasskårende ud fordi han kunne mærke noget komme ud af foden, men han kunne slet ikke fornemme smerten. Heller ikke da hun rensede det. Han kiggede let ned på sin fod da hun var færdig og smilede let for sig selv. Især da hun kyssede hans kind og viftede let med sin fod. Han greb let fat i hendes tøj og holdte stadig bamsen. "du skal hjælpe mig. kan ik selv" hviskede han tiggende da han godt kunne mærke noget var galt

Hun grinte lidt af ham og nikkede så lidt "Hmm, men rigtige mænd vil ha' deres mor, når de kommer til skade i krig" svarede hun med et lille grin og lagde da også godt mærke til, at han duftede til hendes bamse da han krammede den tæt indtil sig "Nogen af os er færdige næste år og kommer ud med et snit på A, og du kunne jo ha' ringet så var jeg vågnet op" svarede hun og klappede ham igen lidt på hovedet. Han kunne ikke lade være. Ciri havde masser af kontakter inden for musikbrancen, men hun måtte først lave musik når hun var færdig med college. Det havde hendes far og hende aftalt og så skulle hun uddanne sig ved siden af. Men det var ingen sag. Ciri kiggede ham i øjnene, da han greb fat i hendes tøj og kiggede lidt på ham "Jeg skal nok hjælpe dig med at komme væk fra det.. men så skal vi lave en aftale, okay?" spurgte hun og strøg ham gennem håret.

"Jamen jeg skal alligevel ikke i krig" sagde han med et grin og rystede ganske let på hovedet. "Jamen jeg havde ikke lige tænkt på at ringe. Jeg savnede dig sådan og jeg kom sq ikke ud med et A. Det er jeg slet ikke klog nok" sagde han med et grin og rystede en smule på hovedet. Han havde sådan haft et behov for hende at han slet ikke havde brugt sit hoved. Han mærkede klappet på hovedet og rystede bare af hende. Callum ville jo også gerne lave musik med hende. Han havde trods alt hurtigt sagt at han ville lave musik med hende da han havde mødt hende. Han nikkede ganske let til de skulle lave en aftale og holdte hende tæt indtil sig. Han vidste jo godt han havde det virkelig skidt og han ville have hendes hjælp. Hun var den eneste han stolede på. "Alt i verden bare du hjælper mig. Jeg kan ikke det her uden din hjælp" hviskede han og lukkede sine øjne i da han mærkede hendes strøg over håret. Det gjorde ham en del mere rolig.

"Jamen er der ikke en krig udenfor hver dag?" spurgte hun hjerteligt og lyttede til hvad hun sagde. "Nej det kan jeg godt fornemme. Så er det bedre at komme til skade, bare for at se mig.. men tror som nok du var klog nok til det, jeg tror bare ikke du rigtig magtede det, det er noget helt andet" sagde hun og smilte kærligt til ham. Hun ville skam også rigtig gerne lave musik med Callum, men lige nu skulle hun blive færdig med skolen og havde da også kun det her år tilbage. Hun vidste godt, hvad der skullle til for at hjælpe. "Min far ejer et pladeselskab. Hvis du holder dig clean, så kan jeg sørge for at du får en pladekontrakt. Han har arbejdet med stjerner før og han er meget professionel og tager enhver kunster seriøst. Men kun hvis du holder dig clean, ok? Men det skal jeg nok hjælpe dig med" hviskede hun og kyssede hans pande.

Han nikkede ganske let og slog sit blik ned. Hun havde jo ret. En svag latter kom dog over hans læber i mens, men det var pga. de ting han havde taget. Han så op på hende og rakte let tunge af hende. "Ja jeg kommer bare til skade hver gang. Så kan du være min slutty little nurse. Fuck det kunne da være for frækt alligevel" udbrød han og blinkede let til hende. Han bed ikke rigtig mærke i den del med ikke at være klog nok. Han havde jo faktisk fået B hele vejen og A for sin musik. Han vidste bare ikke hvordan han var kommet til de gode karakterer af nogen art for han kunne ikke huske det. "Lover du mig så en ting?" spurgte han stille og hev hende en smule tættere på. "Du skal lave musik sammen med mig" hviskede han ganske blidt inden han kyssede hende let på munden. Callum var egentlig så småt faldet for Ciri, men han vidste det ikke og så var han bare så langt væk at man ikke kunne forklare ham det lige nu.

Hunh vidste godt at han gav hende ret på den mmåde. Hun smilte lidt da han begyndte og grine og komme med sine frække fantasier og lænede sig frem til hans øre "Det kunne vi da godt aftale, er du kommet til skade flere steder?" hviskede hun. Ciri vidste at Callum var klog og B var jo også rigtig godt. At han så kunne huske, hvordan han egentlig havde fået de her karakterer, var så måske ikke lige det aller bedste. Hun lod sig hive tættere på ham og lyttede på hvad han sagde. "Ja selvfølgelig" sagde hun med et smil og gengældte så hans kys. Ciri var faldet for Callum, men hun vile så tilgengæld helst ikke indrømme det. Hun kunne så heller ikke se, at Callum kunne lide hende. Hun prikkede ham blidt på næsen. "er det en aftale så?" spurgte hun.

"Ja jeg tror sørme jeg slog min arm på vej ind af vinduet. Tror heller du må se efter" sagde han med et lille let grin da han ikke kunne lade være. Det var sådan set det eneste som stadig virkede på Callum stadig. Hans tusind af frække sexfantasier, men selve hans lem var så tæt på at lide under hans stoffer hvis han ikke snart passede på. Den virkede dog stadig lige nu. Callum smilede bare da hun sagde at det ville hun gerne og mærkede hun gengældte kysset hvilket gjorde ham glad. Han mærkede godt prikket på næsen og grinede bare en smule af hende. "Mmmh selvfølgelig har vi en aftale, men du skal stadig hjælpe mig. Jeg har ikke lyst til at have det sådan her" hviskede han let og kyssede hende igen. Callum ville nemmere kunne vise det når han ikke var påvirket for det var ikke nemt når man ikke vidste det og slet ikke når man var evigt påvirket.

"Hmm så må jeg jo hellere kigge på den" svarede hun med et frækt smil over sine læber og grinte så lidt, da han gjorde. Hun kunne ikke rigtig lade være, men hun var skam bekymret. hun vidste jo godt, hvor galt det kunne gå når man tog stoffer. Det havde hun oplevet, for nogen hun kendte, og hun ville ikke have at det samme skulle ske for Callum. Hun grinte da han grinte af hende og strøg ham lidt gennem håret, da han ikke kunne lade være. "Selvfølgelig. Jeg havde også tænkt mig, at jeg skulle hjælpe dig. Du er jo min bedste ven, ikke? Og jeg vil ikke have min bedste ven har det sådan" sagde hun og gengældte så hans kys og kørte sine hænder ned over hans ryg. Det var jo altid lettere at vise sine sande følelser, hvis man rent faktisk ikke var påvirket af noget, der kunne skifte dem hver femte sekundt.

"Ja synes jeg faktisk du skulle frække. Vi må jo heller se om det hele virker jo nu hvor vi er igang" sagde han med et glimt i øjet og vidste hende sin albue der sjovt nok ikke var sket noget med. Derimod kunne man godt se at hans hånd havde været ridset af ruden da han havde stukket hånden ind for at skulle åbne vinduet. Der var dog ingen skår i, men bare blevet ridset let så det blødte en smule. Heldigvis havde skårene gjort at der ikke rigtig var dannet noget blodspor efter ham for så havde hun haft et problem. "Jo jeg er nemlig og så elsker jeg dig nemlig også" mumlede han lavt uden at han vidste hvad han havde sagt til sidst og ville derfor nægte det. Han mærkede hendes strøg over sin ryg og sukkede ganske lavt i nydelse. Når han ikke var påvirket vidste han det godt og da han var sikker på hun ikke kunne li ham tilbage var det med til at gøre at han synes det var ok at forsvinde sådan.

"Men du må finde dig i det tøj jeg har på, indtil du giver mig et slutty nurse kostume" hviskede hun i hans øre og bed ham så lidt i det, inden hun så på hans albue, hvor der ingen ting var. Hun lagde så mærke til, at der var blod ved hans hånd og tog fat i den. Hun slikkede blodet væk med sin tunge og så så på ham. "Tror du, der er flere steder, hvor der er sket noget?" Ciri håbede nu også for Callum at der ikke var kommet blod ude på gangen. Det ville være ganske uheldigt - og så stoppede de jo uden for hendes dør, kunne man sige. hun stivnede kort, da han sagde at han elskede hende. "Mener du det?" spurgte hun og hørte godt hvordan han sukkede nydende. Hun smilte ganske kærligt til ham og kyssede så hans læber endnu en gang, da hun ikke kunne lade være.

"Jamen jeg skal nok give dig et missy. Bare rolig. Du kender mig. Gør du ikke?" spurgte han og blinkede ganske let til hende. Han mærkede hun slikkede blodet væk og kunne ikke andet end smile af det og bed sig ganske let i læben. "Ja jeg er helt sikker på du ligeså godt kan begynde at tjekke hele min krop for at være sikker på jeg ikke er kommet mere til skade" sagde han med et bestemt nik og så lidt på hende med et kærligt smil over sine læber. Han havde ikke lagt mærke til at hun havde stivnet på den der måde. "Mener hva?" spurgte han og så på hende en smule uforstående på hende da han ikke kunne huske hvad han lige havde sagt. Han nussede hende blidt på ryggen og hev let op i hendes t-shirt og holdte hende helt tæt inde til sig.

"Jo det gør jeg. Det er jo derfor jeg tænkte, at jeg nok skulle få et af dig, ikke?" spurgte hun tilbage og blinkede tilbage til ham. Da hun havde slikket blodet væk kiggede hun op på ham med et smil og nikkede lidt. "Jamen det vil jeg da bare gøre så.." hviskede hun og kyssede så hans læber inden hun begyndte at knappe hans skjorte op, knap for knap. "Ikke noget, Callum" hviskede hun og lod sig hive tættere ind mod ham, og mærkede da også at hendes trøje glide en smule mere op. Hun fik knappet hans skjorte op og kørte sine hænder ned af hans ryg, ganske langsomt mens hun sukkede nydende mod hans læber.

"Ja det er jo det. Jeg skal også nok give dig et din frække tøs" sagde han med et glimt i øjet og bed sig bare i læben da hun sagde at det skulle hun nok gøre. Han mærkede hun begyndte at knappe hans skjorte op og kunne ikke andet end smule for sig selv i kysset. "Sikker?" spurgte han stille da han virkelig ikke kunne huske hvad han havde sagt. Det betød dog ikke at han ikke mente det. Faktisk var det fordi han mente det, men var godt og grundigt påvirket. Han hev hendes t-shirt længere op og hev den stille af hende og måtte derfor bryde deres kys. Han havde sådan en lyst til hende lige nu og så igen ville han egentlig bare gerne være nær hende. Han kunne jo godt li hende. Bare ikke nemt at opdage når man var påvirket. Hun ville til gengæld aldrig være i tvivl når han blev clean for han havde faktisk skrevet kærlighedssange til hende som han heller ikke kunne huske noget om.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  JeromeWinther Man Okt 08, 2012 8:14 pm

”Det kan jeg høre. Det vil jeg glæde mig til så” sagde hun med et frækt smil, prydende på hendes læber. Hun mærkede efter skræmmer på hans ryg og smilte lidt ”der er ikke nogen på din ryg” hviskede hun mod hans læber og kørte sine hænder ned af han mave, ganske blidt og intenst. Hun nikkede. ”Ja..” sagde hun med et beroligende blik i øjnene. Hun gad ikke nævne det igen, for egentlig var hun i et kort sekund blevet glad, men nu ville hun ikke såres hvis bare det var i øjeblikkets hengivenhed, han havde sagt det og det kunne hun jo ikke vide om det var eller ej. Hun lod sin t-shirt glide a, og havde jo ikke noget indenunder, da hun trods alt lige havde sovet. Hun smilte frækt til ham og kyssede ham en smule ned af halsen. Hun åbnede stille og roligt han bukser imens.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Man Okt 08, 2012 8:50 pm

"Synes jeg også du burde" sagde han med et bestemt nik da han bestemt synes hun burde det og blinkede ganske let til hende. Han elskede hendes frække smil. Det kunne altid få ham op at køre på ingen tid. "Jeg er altså sikker på der er nogen. Har du set ordentligt efter?" spurgte han med et grin og måtte virkelig bide sig i læben for ikke at grine alt for meget. Han vidste jo godt et sted der ikke var sket mere, men han nød tanken om hun tjekkede efter. Han mærkede hendes hånd over sin mave og sukkede ganske lavt af nydelse. "Ok" sagde han med et smil over sine læber. Egentlig havde han jo ment det. Han kunne bare ikke huske en skid af det. Han var jo oprigtigt glad for hende og mere end venner. Det var bare ikke nemt når man var så langt ude som ham. Da hendes t-shirt kom af lod han sin ene hånd glide om i hendes nakke for at holde hende tæt mod sig mens den anden gled op over hendes mave og op til hendes ene bryst for at massere det ganske blidt. Hvor det hele dog rev og flåede i ham bare det han kort havde set hendes nøgne overkrop. Han blottede sin hals for hende mens han sukkede i nydelse. Han stoppede hende langt fra da hun begyndte at åbne hans bukser.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  JeromeWinther Tirs Okt 09, 2012 3:49 am

”Det tænkte jeg jo nok” sagde hun og betragtede ham en smule med et smil. Hun vidste godt, hvad der skulle til for at få ham om sin lillefinger, dum var hun trod ikke og slet ikke på det punkt .”Jamen jeg leder også stædigt videre” sagde hun med et smil og kørte forsat sin hånd af hans mave med et frækt smil over sine læber. Hun skulle nok forføre ham. Hun troede nu bare han havde været væk i det øjeblik, de lige havde hat og derfor havde hun svært ved at tro på, at det nu også var rigtigt. Netop fordi han netop også var så langt væk. Men hun skulle nok hjælpe ham, men hun var bare virkelig langt væk i ham. Nærmest ligeså langt væk, som Callum var væk på stoffer. Hun lod sig være helt tæt ind mod ham og smilede for sig selv. Hun stønnede nydende, da han masserede hendes bryst og lod sin tunge glide legende op af hans hals, mens hun hev en smule ned i hans bukser.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Tirs Okt 09, 2012 6:06 am

"mmmh er bare en anelse utålmodig fordi jeg ikke vil bløde på din seng" sagde han med et glimt i øjet selvom det faktisk hvilede på at han ville have hende til at fjerne sit tøj. Han vidste jo godt at han var ret så busted og det havde han heller ikke det vilde imod. Han ville ikke være verdens sværeste at forføre for nok havde han været med andre i mellemtiden efter han havde været med hende sidst, men når det var hende så gik det bare hurtigere. Han var jo vild med hende. Det var bare godt gemt under hans stoffer og alkohol indtag. Den konstante forgiftning af hans krop og hans hjerne. "har du også bare at gøre" hviskede han blidt og løftede sin bagdel for hende. Han begyndte at hive hendes natbukser ned som han betragtede hende let og fik så atter fat i hendes bryst for at massere den igen nu hvor der var mulighed for det igen. Han var vild med hendes bryster.

"Er du det?" spurgte hun med et frækt smil prydende på sine læber og vidste jo også godt, det var fordi at han ville have, at hun lige præcist fjernede hans tøj. Hun kendte ham jo trods alt godt. Hun vidste jo også godt, at Callum ikke lige frem var den person her i verden, der var sværest og forføre og slet ikke lige nu. Men det ændrede da ikke på, at hun hellere ville prøve og gøre små ting for det, end at vide at hun havde ham bare ved at gøre et par ting og så var det det. Selve legen i det hele, var spændingen. Ciri var jo også bekymret over hele hans indtag af alkohol og stoffer, og ikke destro mindre så kendte hun en der i forvejen var død af det. Hun kunne da godt ryge en joint i ny og næ, og når hun drak så drak hun da også igennem, men det var slet ikke på Callum's niveau. Hun fik fjernet hans bukser helt og kiggede ned mod hans boxers og smilte endnu en gang frækt og bed sig i læben, ganske pirrende. Hun hjalp til med sine natbukser og mærkede igen hans hånd ved sit bryst og stønnede nydende mod hans øre.

"Ja helt bestemt smukke. Det er kun det som bekymre mig" sagde han med et selvsikkert glimt i øjet selvom de begge vidste det nok var den største løgn der var til her i verden. Lige nu ville han da gerne have hende, men han var langt fra derude hvor han ikke kunne holde sig fra hende. Han elskede trods alt også at blive pirret i sidste ende og Ciri var den her i verden til at prikke til hans punkter og svage sider. Han kunne ikke andet end bide sig selv i læben da han fik øje på den måde hun bed sig i læben mens hun kiggedde mod hans underliv. Han hev hende blidt ned til sig for at kysse hende på munden ved at presse hende ved nakken hvor han stadig havde sin ene hånd og lod sine fingre blidt løbe rundt om hendes ene nippel. Ciri var så fræk og forførende at Callum ikke kunne modstå det af nogen art.

"Det tænkte jeg jo nok" hviskede hun mod hans øre og vidste jo godt det var løgn, men fandt ham egentlig bare ret så underholdende lige nu. Hun vidste jo godt, hvilke knapper hun skulle trykke på hos Callum. Det havde hun jo efterhånden lært og det var virkelig også bare sjovt at trykke på alle hans svage punkter og se, hvor lang tid han havde tålmodighed. Hun lod sig hive ned til hans læber og kyssede dem ganske pirrende. Hun mærkede, hvordan hans fingre gled rundt om hendes nipple og måtte endnu en gang stønne nydende - denne gang mod hans læber. Hun kørte sine hænder ned af hans ryg og ned til hans boxers, hvor hun pirrende lod sin hånd køre uden på hans lem og uden på hans boxers. Hun vidste jo godt at Callum havde svært ved at modstå hende.

"fordi det passer" hviskede han tilbage velvidende hun vidste han var fuld af løgn. Callum forsøgte altid at stå imod hende så længe som muligt, men han vidste godt at han ville tabe i sidste ende og ikke kunne lade være med at rive hende rundt. Han vidste godt hun nød at prikke til hans punkter og han ville nyde hvert lille øjeblik hun gjorde det. Han elskede jo også selv spillet mellem om hvor længe hun kunne prikke til hans punkter før han var nød til at give efter. Han nød at vide han fik hende til at stønne sådan mod hans læber og kyssede hende selv ganske intens. Han mærkede hendes hånd over sit lem uden på sine boxers og sukkede ganske lavt i nydelse inden han lod sin tunge glide over hendes læber for at kunne komme til at få lov til at få adgang til hendes mund mens han stadig legede med hendes nippel ganske kærligt med sin ene finger.

"Det siger du jo" sagde hun med et kærligt smil over sine læber, og grinte kort. Hun kunne ikke rigtig lade være. Ciri elskede virkelig det her spil. Selve idéen om, hvordan hun skulle sno ham om sin lillefinger og hvilke metoder hun skulle bruge - og hvordan hun kunne gøre Callum mere og mere utålmodig. Hun elskede det virkelig. Om hun så var den eneste Callum havde sex med eller ej, så nød hun det. Desuden kunne hun ikke have tanken om, at han var med andre så det var han ikke i hendes hoved. Hun ville virkelig også blive jaloux, hvis hun fandt ud af andet men hun ville som ikke spøge. Det ville bare være mærkeligt. Hun lod sine læber åbne sig og mødtes med hans tunge i en intens leg. Hun kørte sin hånd ned under hans boxers og tog fat i hans lem og nussede for det, mens hun nød at mærke fingeren rundt om sin nipple, som fik hende til at stønne i ren nydelse endnu en gang.

Callum ville aldrig sige at han var med andre end hende. Det var langt fra uhensigtsmæssigt og han kunne som regel ikke huske det når det var andre end Ciri. Callum ville nok en dag komme til at sige det ved et uheld, men det ville nok mere være i forbindelse med at han ville fortryde det og det var mere end han gjorde lige nu. Lysten til sex ville også falde en smule af at skulle på afvænning så det handlede et sted også om at lade Ciri være hans sidste gang hvor han virkelig bare ikke var til at styre på 10 tønderland. Han lod sin tunge glide rundt om hendes ganske grådigt. Callum begyndte at stønne da han mærkede hvordan hun havde fat i hans lem. Han lod sin hånd glide roligt fra hendes bryst af og ned mod hendes underlig for stille at begynde at skubbe ned i hendes undertøj ved at bruge en enkelt finger. Ej hvor var hun dog fræk og lokkende.

Ciri vidste et sted godt at Callum aldrig nogensinde ville sige det til hende. Det regnede hun som heller ikke med. Hun ville også miste lysten til ham en del, men kun for nogle dage. Ikke permament. Bare mens hun stadig tænkte over det og det var jo ikke fordi, at det var i et forhold og hvad Callum gjorde påvirket, kunne han jo ikke altid være herre over, og hvis han ikke kunne huske det, ås var det jo heller ikke værre. Ciri vidste godt at lysten til sex forsvandt, men hun regnede så heller ikke med at skulle hoppe på ham i den tid. Den tid skulle handlke om musik og det at blive clean. Ikke om sex. Hun kørte forsat sin hånd op af hans lem, mens hun grådigt legede med hans tunge og hørte, hvordan han stønnede. Hun smilede da hun kunne mærke han skubbede ned i hendes undertøj og hjalp skam også let til ved at hejse sin krop en smule, så han kunne få dem af.

Han ville jo heller ikke kunne li tanken om at hun var med andre, men han var nu sikker på hun var det. Han ville bare ikke høre om det. Han var jaloux anlagt selv, men ikke så længe det bare var en flirt. Så længe hun ikke kendte hans følelser så måtte hun gøre lige hvad hun ville. Det var straks noget andet når man kendte til den andens følelser. Så blev han jaloux for så vidste den anden jo godt at man ville blive såret. Han ville ikke have noget mod at hans lyst ville blive mindre bare hun respekterede det og var der. Det ville også gøre det mere tydeligt for ham at han var forelsket i hende og han ville kunne vise andre og mere seriøse sider af sig selv der kunne vise at han kunne li hende. Han ville også kunne regne ud hun var jaloux hvis hun nægtede ham sex nogle dage bare fordi han ville få sagt at han havde været med en. Han fik dem stille og roligt hevet ned af hende og lod løfte sine ben så hun kunne komme helt ud af dem mens han stadig kyssede hende grådigt. Han kunne slet ikke lade være det. Han lod sin hånd glide let tilbage over hendes ben og henover hendes inderlår og holdte sig pænt fra hendes underliv for at forsøge at holde sig tilbage.

Ciri havde ikke tænkt sig at fortælle det, men selvfølgelig var hun med andre. Hun var overbevidst om at Callum ikke elskede hende og derfor måtte hun jo gøre sit, for at glemme det og komme videre i sit liv. Hun var dog forelsket i ham og kunne ikke komme over det. Han var den første, hun nogensinde havde været forelsket i - og sådan noget tog jo tid og især med den første. Hun ville respektere at hans lyst var lav, og som sagt hvis noget blev til sex var det virkelig minimalt, for Ciri havde tænkt sig at være utrolig seriøs. der skulle arbejdes og tiden skulle ikke bare fordrives; Callum skulle være clean og faktisk ret så meget tage en kold tyrker. Det var sidste gang, han I Ciri's optik overhovedet skulle tage stoffer. Men hun ville nu glæde sig til at se flere seriøse sider af ham og glæde sig, til et tæt samarbejde. Hun hev dem helt af sig og bed sig igen pirrende i læben og hev ned i hans boxers med sin frie hånd, mens hun grådigt legede med hans tunge, og den anden hånd gled op og ned i en fast bevægelse over hans lem, dog pirrende. Hun mærkede hans hånd glide over hendes ben og inderlår og sukkede nydende og vidste godt, at han holdt sig tilbage og hvor meget det egentlig krævede.

Callum var jo også forelsket i hende. Han skulle bare lige ud af sine stoffer for at kunne se det og han ville hurtigt vide hun kunne li ham. Han ville gøre alt for at vinde hende i sidste ende. Han havde jo heller aldrig været forelsket i andre så derfor ville han også få svært ved at slippe hende igen. Han ville også langt heller knokle på og tage en kold tyrker hvis bare hun passede på ham i mens. Det var dog langt fra den slags der var i hans tankegang lige nu. Han havde kun hende sine tanker lige nu og ikke så meget det som skulle ske efterfølgende. Han havde jo heller ikke ment at han seriøst skulle stoppe for så var han slet ikke kommet til hende og bedt om hjælp. Han mærkede at hans boxers forsvandt og løftede atter sin bagdel for at det skulle gå en smule nemmere at få dem ned og af. Han stønnede en smule højere idet hun forsætte med at have fat i hans lem hvilket var en ufattelig stor nydelse og det var virkelig en kamp for ikke at lade hans hånd glide op mod hendes underliv. Han lod den derfor finde vejen til hendes lår inden og lod let en finger glide henover uden at gå mere intimt til værks. Han kunne slet ikke styre sig og lod derfor sin finger let glide henover for at kærtegne hendes klitoris

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Ons Okt 10, 2012 4:12 am

Ciri kunne jo ikke se det af den grund, at han var så langt væk at man ikke mærke eller se det på ham. Hun var dog alligevel blevet glad over at høre de tre ord, men havde ikke lyst til at nævne det lige nu. Hun ville hellere høre dem en gang til. Hun ville passe på ham og hun ville virkelig sørge for at være der og sørge for, at han ikke tog stoffer. Det ønskede hun jo ikke og hendes far ville heller ikke arbejde med en, der var så langt væk og det vidste hun. Så han skulle også først møde ham, når han var clean. Hun vidste jo også godt at hun virkelig mente, ellers var der jo ikke nogen grund til at komme og bede om hjælp. Hun smilede da han hjalp hende og fik dem da også fjernet. Hun lod sin finger lege med spidsen af hans lem, og vidste godt at Callum virkelig havde en indre kamp med sig lige nu. Hu mærkede en hånd glide ned mod hendes underliv og hev kort efter vejret og mærkede den mod over sit lår og derefter at han måtte give op for lysten og mærkede en finger glide hen over hendes klitoris og stønnede nydende mod hans øre.

Callum nød at høre hvordan hun stønnede og kunne på ingen holde igen. Hun var virkelig bare så fristende. Han forsætte med sin finger over hendes klitoris og lod sin finger glide en smule op i hende. Hans lem var så småt begyndt at reagere. Ciri var virkelig bare så tiltrækkende på alle leder og kanter og han havde ikke det vilde imod at hun kendte til hans kamp. Han havde jo alligevel tabt en lige nu. Han vidste det jo godt og han var et sted også sikker på at Ciri ville have han skulle vente lidt endnu. Han kunne bare ikke holde tilbage når hun fik ham til at blive fyldt af nydelse på den der måde og han trængte bare sådan til hende.

Ciri stønnede forat og mærkede så hans finger oppe i sig og stønnede blidt og nydende inde i hans øre, dog en smule højere. Hun kørte endnu en gang sin hånd ned af hans lem, i en fast men pirrende bevægelse og kunne skam også mærke, at hans lem var begyndt at reagere. Hun kunne ikke lade være med kort at smile frækt. Ciri nød bare tanken om, at hun gjorde ham utålmodig og nød det faktum, at han virkelig længtes efter hende. "Mmmh, Callum" sukkede hun nydende ind mod hans øre og bed ham kærligt i det, drillende, for at se hvor utålmodig han egentlig kunne blive og hvor længsesfuld også. Hun nød virkelig den her leg.

Han hørte godt at hendes støn tog til og mærkede hvordan hun begyndte at køre mere pirrende over hans lem. Efterhånden var hans lem blevet så stift at det ville kunne bruges til noget. Især da hun stønnede sådan ind i hans øre. Han vendte dem derfor om da han virkelig ikke kunne vente meget længere og spredte hendes ben for at løfte dem op og ligge dem ved hans albuer. Han var godt klar over det var en små kedelig stilling, men lige nu skulle han mærke hende og kunne kysse hende. Han ville altid kunne skifte stilling igen senere. Han lænede sig ned mod hende og kyssede hende grådigt på munden let inden det pludselig slog ham at han havde glemt noget. "hov for satan!" udbrød han med et grin. Han måtte derfor fjerne sig og var ved at vælte ned af sengen da han skulle have fat i sin lomme og fiskede et kondom op af sin pengepung. Han havde en anelse besvær med at få det åbnet og rakte det derfor ud mod hende.

Hun mærkede godt hvordan hans lem efterhånden blev mere og mere hårdt og begyndte at reagere på det, hun egentlig gjorde. Hun forsatte dog lidt endnu og vidste jo godt, at hun kørte ham op. Det var jo fuldkommen med vilje. Hun smilede da han spredte hendes ben og bed sig frækt i læben og var nu ligeglad med stillingen lige nu og ja, de kunne jo skifte senere men det var ikke det, der var vigtigt for hende. Hun lagde sine arme om hans nakke og kyssede grådigt hans læber igen og ukede nydende mod hans læber. Hun kunne godt regne ud, hvad han havde glemt da han udbrød hov for satan og satte sig kort op. Hun tog fat i kondomet og fik det åbnet og lod det glide ned over hans lem og smilede så frækt op til ham og kyssede hans læber ganske intenst og grådigt.


Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Ons Okt 10, 2012 9:58 am

Han kunne godt mærke det var fuldt ud med vilje hun kørte ham op og det gjorde det bare endnu frækkere. Han ville bare have stillingen sådan fordi han ville være nær hende og kysse hende lige nu. Han havde sådan behov for den mere slags blide sex da hans følelser trods alt var lige der under hans påvirket tilstand. Han gengældte hans kys på samme grådige måde som hende selv. Han grinte en smule af sig selv da han ikke kunne få kondomet op og smilede da han så hun begyndte at hjælpe ham. Han mærkede hun fik det på og smile let til hende inden han gengældte hendes kys og skubbede hende let ned at ligge igen for at løfte hendes ben igen for at hjælpe sit lem en smule for at han kunne trænge blidt op i hende. Hans lyst til hende og hendes nærvær var ikke til at modstå og fik ham til at kysse hende en blanding af kærligt og intens.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Søn Okt 14, 2012 1:49 pm

Hun havde det også fint med, at de skulle være helt tæt og at det skulle være blidt. Hun elskede ham trods alt, selvom hun ikke ville sige det til ham. Hun ville ikke såres lige nu eller hun troede jo, at hun ville blive såret, da hans følelser var godt gemt væk bag stoffer, hvis man spurgte hende. Hun hørte godt hans grin over, at han ikke selv kunne finde ud af det og smilte bare lidt som reaktion på det. Tålmodighed havde hun masser af. Hun lod sig skubbe ned i sengen igen og hev ham med sig. Hun lod ham løfte hendes ben og mærkede ham oppe i sig og stønnede nydende. Hun lagde sine hænder om hans nakke og gengældte intest, grådigt og kærligt hans kys. Hun kunne ikke lade være med at køre en hånd op igennem hans hår, for at rode det en smule til.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Søn Okt 14, 2012 11:12 pm

Hun havde det også fint med, at de skulle være helt tæt og at det skulle være blidt. Hun elskede ham trods alt, selvom hun ikke ville sige det til ham. Hun ville ikke såres lige nu eller hun troede jo, at hun ville blive såret, da hans følelser var godt gemt væk bag stoffer, hvis man spurgte hende. Hun hørte godt hans grin over, at han ikke selv kunne finde ud af det og smilte bare lidt som reaktion på det. Tålmodighed havde hun masser af. Hun lod sig skubbe ned i sengen igen og hev ham med sig. Hun lod ham løfte hendes ben og mærkede ham oppe i sig og stønnede nydende. Hun lagde sine hænder om hans nakke og gengældte intest, grådigt og kærligt hans kys. Hun kunne ikke lade være med at køre en hånd op igennem hans hår, for at rode det en smule til.

Callum havde jo kun grint fordi han faktisk fandt det en smule morsomt at han ikke havde kunne få det på. Han mærkede hendes indre varme og stønnede lavt for sig selv i kysset. Han var glad for at mærke hendes arme omkring sig for han nød inderligt det faktum at være nær hende lige nu. Han smilede en smule for sig selv da han mærkede hendes hånd i sit hår og begyndte at bevæge sig til sin store fornøjelse. Hvor havde det dog været længe siden han havde været med hende. Han holdte stadig hendes ben oppe selvom han havde sådan en lyst til at komme endnu mere nær hende selvom at det gjorde at han kom dybere op i hende. Han begyndte derfor at vikle hendes ben rundt om sig for at trygge sig selv længere ned mod hende og lod sin ene hånd finde hendes bryst for blidt at massere det. Man kunne godt mærke på ham at han ikke havde spor travlt lige nu.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Man Okt 15, 2012 12:53 am

Hun stønnede selv en smule i deres kys og kørte sin anden hånd ned af hans ryg, for at mærke hans krop. Hun lod den glide langsomt, men langt fra forsigtigt. Den var undersøgende og kærlig. Den anden hånd rodede kærligt hans hår til, mens hendes krop blev helt varm og fyldt op med nydelse da han begyndte at bevæge sig. Hun lagde sine ben tæt omkring ham og pressede ham en smule indtil sig me dem også. Hun mærkede hvordan hans hånd fandt hendes bryst og begyndte at massere det, hun lod sit hoved glide en smule tilbage og hev nydende efter vejret, hvorefter et støn forbi passerede hendes læber. Hun nød også, at han ikke havde så travlt. Hun nød nu decideret bare at være så tæt på ham, som de var lige nu. Hun fandt endnu en gang hans læber, for at give hans læber et kærligt og dybt kys.

Han mærkede den anden hånd ned af sin ryg og nød egentlig bare at vide hvor tæt på hende han egentlig var lige nu. Det var som om at når han var sammen med hende sådan her så forsvandt rusen som han trængte ind i hende. Verden omkring dem forsvandt stille og roligt og det samme gjorde alle de problemer der havde været med til at han tog stoffer og hele grundlaget for det forsvandt bare han var nær hende. Ikke bare når de var det sådan her, men generelt og det var ikke gået op for Callum hvorfor han havde det sådan. Han mærkede at hun træk ham længere ned til hende og lod sig hive derned for han ville jo selv gerne være der. Han smilede let for sig selv i kysset da han hørte hendes nydende støn og lod sin finger glide let rundt om hendes nippel en gang i mellem for at få hende til at nyde det yderligere. Han havde virkelig ikke travlt og var derfor passonet i sine bevægelser og ganske blid.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Man Okt 15, 2012 5:10 am

Hun kørte sin hånd langsomt op igen og smlede for sig selv. Det var deligt at mærke ham så tæt på sig. HUn vidste ikke hvordan han havde det omkring hende. Alt hun vidste var, at han blev glad omkring ham og at hun helst og mest af alt, ville være omkring ham altid. Hun ville så gerne have at han stoppede med at tage stoffer, nden han blev helt og addeles ødelagt. Selvfølgelig måtte han have en form for problemer, siden han var blevet så afhængig og det skulle de også nok komme igennem. Ciri havde så også nogen, men hun kunne aldrig nogensinde finde på at drukne sig i rusmidler eller euforiserende stoffer. Hellere i musik. Hun smilede da hun lod sig hive ned til hende. Hun mærkede hvordan hans finger nogengange gled omkring hendes nipple og stønnede nydende ind mod hans øre. Hun kyssede ham kærligt ned af halsen og berørte stadig hans krop med sine hænder.

Han synes jo også det var skønt at mærke hende tæt på sig og han ville jo gerne stoppe med alt det han havde gang i. Mest af alt fordi han ikke længere kunne styre det og han kunne slet ikke li at være så langt væk mere. Det var ligeså meget fordi når han var nær hende, hvilket han også havde lyst til hele tiden, var lysten til at dykke ned i alle de der ting mindre. Han vidste godt at der ikke var nogen vej udenom og selvom han sikkert ville falde i, nu og da, ville han også hade sig selv for at gøre det. For at udsætte Ciri for sorgen at se ham sådan igen så han ville også undskylde overfor hende og indrømme det ligeså snart han var faldet i, igen. Han forsætte med sin finger og lod sin tunge glide over hendes læber for at tvinge sig adgang til hendes mund. Hun var virkelig bare noget særligt og han kunne slet ikke slippe hende lige nu og helst bare aldrig.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Man Okt 15, 2012 7:03 am

Hun var glad for, at han ikke vlle være så langt væk længere. Hun var glad for, at han var kommet og bedt hende om hjælp da hun rent faktsik også troede på, at hun var en af de eneste der reelt set kunne hjælpe ham da hun kendte ham og sikkert ogå var en af de eneste venner han havde, der ikke tog stoffer regelmæssigt eller overhovedet. hun holdt sig til rusmidlerne. Hun ville heller ikke skælde ham ud, når han faldt i, det var det der kunne ske, når man en dag skulle stoppe. Hun ville bare ruse ham for den tid, han var holdt op i. Hun lod sin mund åbne sig og lod sin tunge mødes med hans.

Hun var den eneste ven han havde der ikke tog stoffer regelmæssigt, men det var ikke kun derfor. Hun var også den eneste han anså som en rigtig ven. Alle de andre var jo bare nogen han hæng ud sammen med og blev skæv sammen med mens Ciri var noget nær det andre ville kalde hans bedste ven. Han ville også meget nemmere kunne holde op hvis han ikke fik ballade for når han faldte i, men på den anden side ville han også have ret dårlig samvittighed når han vågnede en smule op af sin rus for han ville jo ikke svigte hende. Hun var den bedste støtte her i verden man kunne finde sig og han holdte inderligt af hende som ven. Han lod sin tunge glide ind i hendes mund da hun åbnede den for ham og lod den sno sig rundt om hans mens han stadig gled sin finger over hendes nippel og sætte farten en smule op så det var længere stød, men stadig lige blide.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Man Okt 22, 2012 7:35 am

Hun så jo også ham som sin bedste ven. Hun var typen der havde mange venner, selvom hun ikke havde brug for det. Hun var bare automatisk vellidt, og det var ikke fordi hun stolede lige meget på dem alle sammen. Hun stolede på Callum og et par stykker af sin drengevenner. Hun havde en pige ven hun stolede på, sådan rigtig og så var, dem der var venner, når man sku i byen eller lave lektier og sådan noget. Hun hang mest ud med drenge. Hun ville aldrig nogensinde skælde ham ud for at ryge i. Hun vidste godt, at det ikke hjalp. Hun kendte ham trods alt godt og det var ikke motiverende, når folk råbte af en. Man havde jo forsøgt i det mindste. Hun lod sin tunge mødes med sin og lod den sno sig rundt om hans. Hun mærkede hans finger rundt om sin nipple og sukkede nydendei deres kys. Da farten blev sat op stønnede hun nydende og nussede ham ned af ryggen.

Callum havde også flere venner end Ciri, men hun var den eneste af hans bedste venner som ikke var på stoffer. Han selv havde jo ligeså skarpe opdelinger som hun selv havde det. Han havde jo også en del venner, men mange af dem generelt tog stoffer og derfor var det nogen han var nød til at komme væk fra med tiden selvom han ikke havde lyst til det.
Han lod sin tunge sno sig rundt om hendes ganske blidt og var stadig ret så grådig i deres kys. Han kunne blive ved med det her ud i al evig tid. Han måtte dog lade deres kys slippe da han sætte farten en smule op selvom det på ingen måde huede ham at han skulle det. Han svajede ganske let i sin ryg for hende som hun nussede den da han ikke kunne lade være. "ååh.. Ciri.. Din.. Frække tøs" stønnede han da han slet ikke kunne lade være og var egentlig ligeglad med om hendes naboer kunne høre dem.

Hun vidste godt, at han inddelte sine venner på samme måde som hende. Det havde hun efterhånden fundet ud af, og på nogle punkter var det faktisk virkelig ens, mens de samtidig var vidt forskellige.
Hun var selv grådig i deres kys og nød virkelig bare det her noget så meget. Hun ville helst ikke have det skulle stoppe. Hun smilede da han svajede i sin ryg og kørte sine hænder yderigere ned af hans bløde hud. Hun hørte hans støn og smilede frækt. "Mmmh, Callum" stønnede hun mod hans øre og var også ret ligeglad ed om nogen kunne høre dem. Hun kunne da ikke tage sig af deto g hun havde haft sex en hel del gange med ham på sit værelse uden at de var blevet afbrudt i det.

Han selv ville ønske det blev ved i en evighed. Hans stofros aftog altid voldsomt når han var sammen med hende og især når de havde sex. Hans stoffer blev stille og roligt udskiftet med hende i stedet for de stoffer han nu tog. Det var også det han skulle begynde på når han kom på afvænning. Dog skulle hun også overbevise hende om at det var sandt det han følte og ikke bare fordi han ikke længere havde sine stoffer. Det kunne i starten sikkert godt komme til at virke sådan. Han bed sig hårdt i læben da han hørte hendes ord og kunne mærke hvordan han blev fyldt op med nydelse. Han kunne stadig en smule, men der var begrænset for hvor meget længere selvom hans stoffer trods alt holdte det kunstigt oppe. Han vidste godt de havde haft en del sex efterhånden og han nød det ligemeget hver gang. Hun var langt fra ligeså jomfrulig mere da hun vidste hvad hun lavede og han benægtede i sit stille sind det var fordi hun havde andre hun også gik i seng med. Hans vejrtrækning blev gradvist tungere.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  JeromeWinther Man Okt 22, 2012 11:22 pm

Hun vidste godt at hans stoffer nærmest forsvandt og sådan mærkedes det også. Det var rart et sted og vide, at man var en form for antidote. Hun vidste det ville blive hårdt, og det skulle nok ordne sig. Hun regnede ikke med, at han nogensinde ville bruge hende bare for at få noget på den dumme. Ellers ville han ikke være kommet og bedt om hjælp på den måde, han havde gjort det på. Det ville ikke give mening. Hun hørte hvordan hans vejrtrækning gradvis blev tungere og smilede. Hun kunne ikke rigtig lade være med at smile og stønnede ham ganske blidt ind øret. Det her var virkelig godt, og hun var ligeglad med hvornår det stoppede, for den tanke havde hun ikke lige nu. Hun var nået så langt væk i nydelse – og ikke mindst i ham. Hun hev nydende efter vejret og kørte sin hånd ned af hans ryg og ned mod hans bagdel. ”Mmh, Callum…” stønnede hun mod hans øre og bed ham så kærligt i øret.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Tirs Okt 23, 2012 6:52 am

Callum kunne ikke finde på at bruge hende som sådan. Hun var hans veninde så han brugte ikke hende på samme måde som han gjorde med så mange andre han var sammen med. Hun var noget helt andet, men grunden lå stadig gemt bag hans stoffer. Lige nu kunne han dog godt mærke at hans hjerte hamrede løs fordi det var nær hende, men han havde for travlt med at nyde at være sammen med hende og var sikker på det var fordi de havde sex det løb sådan afsted med ham. Han bemærkede godt hendes vejrtrækning også blev tungere. Han ville ikke have det skulle stoppe fordi han et sted godt vidste det var sidste gang i lang tid, men på den anden side var det svært at holde igen når hun var så dejlig og især når hun sådan stønnede hans navn ind i hans øre. Han mærkede hånden på vej ned mod sin bagdel og blottede en smule af sin hals for det var nemmere at komme til øret hvilket fik ham til at stønne endnu højere. "Kom.. Kommer snart" hviskede han i et højlydt støn og det var tydeligt det irriterede ham inderligt

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Admin Tirs Okt 23, 2012 7:19 am

Ciri vidste jo godt, at Callum aldrig nogensninde at kunne finde på at bruge hende. Hun stolede jo på ham og der skulle meget til at Ciri stolede på andre og Callum havde fået den tillid og så var det ualmindeligt dumt at misbruge den. Hendes eget hjerte pumpede ind mod hendes bryst og hun måtte hive efter vejret kort. Det her var virkelig godt, men bare det faktum at hun kunne væren ær ham, gjorde at hendes hjerte fór afsted og bare ikke vile stoppe. Hun nussede ham nede ved enden af hans ryg og lagde godt mærke til, hvordan han blottede sin hals og smilede for sig selv. hun stønnede en smule højere ind mod hans øre og kunne godt høre, det irriterede ham, da han sagde han snart kom. Hun smilte frækt. "Så kom" hviskede hun ind i hans øre og bed det så. Hun havde virkelig nydt det her noget så meget.

Han havde det på samme måde. Man skulle heller ikke misbruge hans tillid. Det ville få slemme følger. Han ville blive så opædt vred og ville have svært ved at stole på ham igen. Han mærkede hendes nus ved enden af ryggen og smilede let for sig selv inden han bed ganske let i sin læbe. Han hørte godt hvordan hun stønnede yderligere ind i hans øre hvilket fik ham til at gribe fat i lagnet og kramme det en smule til det blev til en knytnæve. "jeg.. vil.. ik" sagde han stædigt selvom hans krop ikke var spor enig og kort tid efter måtte han da også komme mens han var dybt oppe i hende selvom det ikke havde helt samme effekt når der var et kondom der tog effekten. Han knyttede hånden mere sammen om lagnet og hev en smule efter vejret. Han kunne godt mærke hvordan han havde sved på sin ryg og lænede sig ganske stille frem for at kysse hende let på munden. Hvor det dog gik ham på at kroppen ikke ville mere når det havde været så dejligt.

"Det ved jeg" hviskede hun mod hans øre og kunne som ikke rigtig mærke han kom. Hun hev en smule efter vejret og gengældte hans kys. "Du må godt sove hos mig" hviskede hun stille ind mod hans øre og kørte sin hånd ned af hans svedige ryg. Hun var godt klar over, at han var sur på sin krop, men de kunne altid forsætte når han en gang var stoffri. Hun mærkede som også godt at han stadig havde en smule fast i lagnet. Hun duftede en smule til ham og nød bare at have Callum nær sig og han måtte helst ikke gå. Hun havde et år tilbage og så var hun færdig. Hun skulle barre lige holde det ud. "Jeg er træt" hviskede hun og lod sine øjne glide i. Hun faldt i søvn ikke ret lang tid efter og holdt sig tæt indtil ham.
//Out

Han træk sig stille ud og træk kondommet af og bandt det sammen så det ikke skulle glide ud. "Det vil jeg rigtig gerne. Så kan du også begynde at hjælpe mig med at få det her lort ud af min krop" hviskede han ganske blidt da han seriøst ikke ville have det der mere. Det var kun fordi han var vågnet en smule op. Han lagde sig ned ved hendes side og træk hende indtil sig. "Så sov smukke. Så starter vi på tortur af min krop i morgen om så det skal tage en evighed. Bare husk jeg sikkert bliver dårlig og skal passes" hviskede han blidt og kyssede hende i håret. Han havde ikke prøvet det før, men han holdte på en kold tyrker var det bedste. Han selv faldt i søvn da han var sikker på hun sov.
//out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri Empty Sv: Callum + Ciri

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum