Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Cyra+Trystan

Go down

Cyra+Trystan Empty Cyra+Trystan

Indlæg  Admin Søn Aug 31, 2014 9:11 am

Cyra tænkte jo også kun sådan fordi hun gerne ville kysse med ham, men heller ikke helt kunne forklare, hvorfor hun netop havde den slags lyst. Hun var ikke typen som bare ville gøre noget galt med mindre sådan en som Trystan spurgte. Hun ville heller ikke stå tilbage for nogen, og det var der hendes perfektionisme nogle gange var en begrænsning. ”Ja” svarede hun med et smil. Hun smilede over han blev ved med at holde fast i hendes hånd. Det var kun rart et eller andet sted for så var han tæt på. Hun tog sine egne sko af og nikkede. ”Ja det er jo Camden vi snakker om” sagde hun og gik ind mod hans stue. Camdens kat kom da også kravlende hen til hende og hun nussede den bag øret, inden hun gik hen til hans barskab. Hun fik det så åbnet og lod Trystan se hvad der var derinde, så han kunne bestemme hvad det var de kunne drikke. Hun vidste ikke helt hvad de forskellige ting var nemlig, men det lugtede bare af alkohol. Det kunne hun i hvert fald lugte. ”Finder du noget du tror, er spændende?” spurgte hun.

Trystan betragtede ganske let katten der lagde sig på hendes skød og kunne ikke lade være med at grine hjerteligt. "Den kat elsker dig virkelig huh?" spurgte han med et varmt smil over sine læber og lod hende rejse sig op. Han nikkede let til hendes spørgsmål da han havde kigget lidt på tingene. Han blandede et par ting sammen i et glas og tog en tår. "Smag engang" sagde han med et grin. Det smagte en anelse sjovt da det tydeligt ikke var meningen det skulle blandes sammen, men det var også det som fik det til at smage sødt og gøre det var farligere at drikke. Da han havde fået lavet hende et glas også og drukket sit første glas ret hurtigt op kunne han da også mærke en svag sitren. Han landede sig frem mod hende. "Jeg har egentlig altid godt kunne tænke mig at prøve noget mere" sagde han med et grin og lod sine læber finde hendes

”Hvem? Trille? Ja, men jeg er også tit på besøg hos Camden når jeg ikke er derhjemme eller på skolen” sagde hun med et varmt. Hun tog en tår af glasset og hostede ganske let, da det var ret stærkt og det var første gang hun smagte alkohol. Det var dog ikke fordi det smagte dårligt. ”Det smager meget godt” sagde hun og lod ham lave et glas til hende. Hun tog en ny tår af det hun lige havde fået, og kunne nu smage sødmen i det, i stedet for at fokusere på den alkohol der var deri. Hun drak sit glas i samme tempo som Trystan da hun ikke ville være bagud. Hun kunne dog mærke en sjov trykkende følelse i hovedet, og kunne godt rene ud det var alkoholen. Hun kiggede ham i øjnene da han lænede sig frem mod hende. ”Prøve hvad?” spurgte hun nysgerrigt, og gengældte så kysset da hun mærkede hans læber mod sine egne og nød det en hel del.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum