Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Aiken+ Mika = Everything goes wrong

2 deltagere

Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Admin Tors Maj 08, 2014 9:41 pm

*Aiken er taget over til Mika da man vil invitere hende i byen. Har virkelig behov for en tur i byen og sammen med hende behøver man ikke engang bruge energi på at score*

*Mika åbner døren da Aiken kommer og smiler lidt til ham* hey hva så? har du savnet mig? *går til siden så han ka komme ind*

*nikker ganske let og blinker til hende* self har jeg det prinsesse *går indenfor* hvis jeg ik savnede dig hvorfor skulle jeg så være her huh? Kan du lige fortælle mig det? Din psykofar er ikke hjemme vel?

*smiler stort da han siger han har savnet en* jeg har også savnet dig.. men det har du selvfølgelig ret i.. og nej alle mine fædre er ude i aften, så vidt jeg ved. Hvad da? *ligger sine arme om ham og trækker sig selv indtil ham*

*ligger selv sine arme om hende og trækker hende indtil sig mens hun trækker ham indtil sig* Jeg gider sq da ikke se på dine fædre når det er dig jeg kommer for at besøge vel? Det ville jo være underligt *blinker let til hende inden man kysser hendes læber*

*smiler da man mærker hans arme om sig og nyder det* nåååh nej.. det kunne jeg vel egentlig godt gætte mig til *griner lidt for sig selv og mærker hans læber mod sine og gengælder hans kys*

Ja ikke? Du er altså ikke så kvik idag Mika *griner lidt over hende og smiler for sig selv da hun gengælder ens kys. Nusser hende ganske blidt på lænden og nyder lige nu at stå her inden man bryder kysset let* hva så baby? havde du nogle planer for i aften?

Jo... og nej det kan jeg godt fornemme jeg ikke er. *mærker godt hans smil i kysset hvilket selv får en til at smile og forsætter kysset. Mærkerh an nusser en over lænen og nyder også det her en hel del og lader kysset bryde* hmm nej ikke rigtigt. Hvad med dig?

det ligner ellers ikke dig prinsesse *mærker godt at hun smiler i kysset hvilket får en til at nyde det en anelse mere* tænkte på at bruge min aften med dig. så det gør mig da glad du ikke skal noget

nej det er nok bare i dag jeg er så dum *griner lidt og tager fat i hans hænder og hiver ham med hen i sofaen* aaah hvor er du sød. Hvad skal vi så lave? *smiler til ham*

Ja for du plejer da ikke være det *lader hende tage fat i ens hånd og lader sig hive ind mod sofaen* Jeg er mig. Er det at være sød? *ryster let på hovedet af hende* jeg overvejede lidt byen, men hvis du har andre planer så høre jeg dem gerne

Nej det ved jeg godt *smiler da han går med en og nikker* mmmh det er det faktisk. Du er altid sød ved mig så.. ja *kigger på ham og trækker lidt pås skulderen* ved ikke om jeg vil i byen.. men jeg vil gerne indvige dig i en hemmelighed

Godt prinsesse *nusser hende blidt over kinden* Fordi du er dig prinsesse og jeg har jo kendt dig hele mit liv. Selvfølgelig er jeg sød ved dig *ser hende ind i øjnene* og det er?

mmmh jah.. *mærker man blivier nusset over kinden og smiler for sig selv* hmm men der er ikke ret mange som er søde ved mig så jeg kan godt lide når du er det *ser også ham ind i øjnene og bider sig nervøst i læben* jeg elsker dig

Ved jeg godt der ikke er, men det forstår jeg ikke de ikke er. Du er jo dejlig Mika *stryger sin finger over hendes læber da hun bider sig i den for at kysse hende blidt på halsen*

Jamen der er altså ikke nogen der er søde ved mig udover dig og Rijo.. der er ikke meget at forstå *smiler lidt. Mærker hans finger over sine læber og mærker kysset på halsen, og blotter den*

De er også bare underlige. Du er skøn prinsesse så man skal være sød ved dig *smiler for sig selv da hun blotter halsen og bider hende blidt i den. Har ikke lyst til at snakke om følelser, men egentlig bare lyst til at komme i bukserne lige nu på hende. Massere derfor hendes ene bryst*

Ja det må man sige de er. Og nej jeg er ej.. jeg er bare mig du ved *mærker det blide bid i ens hals og stønner nydende derved og tænker ikke over at han undgår det. Mærker han massere ens bryst og stønner endnu en gang og køre sine hænder ned af hans ryg*

Jamen jeg er også bare mig og du mener også jeg er sød så nu står vi vist lige. *Ved godt hun ikke vil tænke over man undgår det og lige nu er man faktisk også ret så glad for det. Massere stadig hendes bryst og begynder at hiver op i hendes top*

Jamen det er ikke helt det samme *griner lidt og er ret nem og nare når det kommer til ham men er det så også decideret. Får fat i hans trøje og hiver den af. Mærker igen hans masserer hendes bryst og lader ham hive op i ens top*

Jooo det er det helt bestemt *Ved godt hun er nem at narre, men det er egentlig mest af alt fordi man ikke tænker og man bare gerne vil have det man plejer at få da man slet ikke har opdaget man selv er vild med hende. får hendes top af og åbner hendes bukser* Du er så skide smuk Mika. Ved du det?

Nej det tror jeg altså ikke at det er og jeg er ældst så jeg bestemmer altså *smiler drilsk. Har aldrig rigtig tænkt over man er skide naiv, da man bare er venlig i følge sig selv. Ved man er vild med ham i hvert fald lige nu.. Lader ham tage ens top af og lader ham åbne ens bukser* nej jeg er ej.. så nej det ved jeg ikke

Ej nu drømmer du prinsesse. Bare fordi du er ældst og du er en prinsesse så bestemmer du altså ikke *blinker let til hende ved hendes drilske smil og hiver ned i hendes bukser inden man ser ind i hendes øjne og nikker let* Jo prinsesse hvis der er noget her i verden så er det smuk og det er du altså nød til at lære at forstå *siger det ganske bestemt da man mener det og faktisk gerne vil have hun forstår det*

Jeg drømmer aldrig og hvis jeg gjorde, så havde jeg ligesom fået alle mine drømme i opfyldt ikås? Især når jeg er prinsesse *blinker til ham og lader ham hive ned i ens bukser. Kigger lidt på ham* hmmm du er bare mærkelig *åbner hans bukser og hiver ned i dem

Men du er en prinsesse Mika sådan er det bare *nikker let og har ikke tænkt sig at snakke om hvorvidt hun skal have alle sine ønsker opfyldt da han selv mener han intet har i det her udover et væddemål* Så siger vi det, men du ved jeg har ret *lader hende åbne ens bukser og hive ned i dem for at hjælpe en smule til. Skubber hende ned at ligge og kysser hende på halsen inden man massere hendes bryst igen*

Ja og ergo så må jeg ligesom også bestemme en hel del... ellers er der ikke noget ved at være prinsesse, det ved du godt ikke? *griner lidt og ved heldigvis ikke en skid om det væddemål lige nu* jeg ved at du ikke har ret *smiler da han hjælper til. Lader sig så skubbe ned og ligge og mærker kyssene på halsen og hans hånd over sit bryst og stønner nydende.. Kører sine hænder ned af hans krop*

Jo det kan jeg godt se, men sådan er det altså lige nu. Du kommer først til at bestemme når du er færdig med skolen og ikke længere bor under dine forældres tag. Sådan er det at være pige Mika *har heller ikke tænkt sig at fortælle hende om væddemålet før man har snakket med sin bror når man kommer hjem herfra* Jamen jo jeg har så *blinker let til hende og mener det bestemt. Mærker hendes hånd ned over ens krop og bider i hendes hals for at hive ned i hendes trusser og lader hånden glide over hendes krop og ned i mellem hendes ben*

Hvor er du gammeldags og mandschauvinistisk. Man skulle næsten tro det var dig der havde 3 fædre, huh? *kigger bestemt på ham og er bare glad og uvidende lige nu* nej du har ej. Mænd har altid taget fejl.. eller drenge har i hvert fald *griner. Tager fat i hans boxers og hiver ned i dem. Mærker bidet i sin hals og stønner højt. Hjælper med at få sine trusser af og mærker hånden over sin krop og derefter nede mellem sine ben og stønner nydende*

Jamen jeg har 2 honey. Det er mere end rigeligt at du ved det *ryster på hovedet af hende* Og det dig som har 3 fædre. Hvad tror du de siger til at du mener mænd ikke har ret? *smiler drillende da man synes det er sjovt det her. *Lader hende hive ned i ens bukser og bider hende atter i halsen. Lytter til hendes støn og kan ikke andet end nyde det. Lader en finger glide op i hende for at gøre hende klar*

Jamen du er så mandschauvinistisk man skulle tro at det var dig der havde haft tre. Og jeg tror kun det er far Pierce der bliver sur over at han ikke har ret. Tror de andre er ligeglade *blinker ganske let til ham og synes også det her er ret så sjovt. Mærker endnu en gang et bid i sin hals og stønner nydende. Mærker fingeren oppe i sig hvilket endnu en gang får en til at stønne af nydelse*

For din far Judas er så mandig at han tæller for en hel mand jo. Jeg tror også din far Pierce vil blive ok sur hvis han ikke har ret *griner let for sig selv og har tænkt sig at stoppe samtalen om deres forældre og især hendes da det faktisk er en smule turn-off selvom det er ens egen skyld. Lytter til hendes støn og nyder det virkelig. Sætter tempoet en anelse op med fingeren og bider hende i halsen for at få hende til at blive klar så hurtigt som muligt*

Hmmm det er vel relativt *stopper samtalen der, da man ikke gider snakke om det. LAder sin hånd hånd bevæge sig over hans lem og mærker igen bidet i halsen og tempoet som bliver sat op og stønner endnu en gang. Er også ved at være godt klar* mmmh Aiken

Mmmh *nikker let for selv at være med til at lukke samtalen. Mærker hånden over sit lem og stønner da det er godt. Ved godt hun er ved at være der og smiler derfor en anelse for sig selv. Trækker sin finger ud da hun stønner ens navn og fjerner hendes hånd for selv at trænge op i hende med et støn*

*smiler da han stønner da det gør en glad at høre han k an lide det man gør. Mærker han trækker sin finger ud af hende og mærker ham lidt efter oppe i sig og stønner nydende*

*begynder at bevæge sig i hende med et støn og fanger atter hendes læber for at kysse dem ganske grådigt. Det her var virkelig helt igennem fantastisk og lige nu var han glad for han var kommet på besøg. Det var virkelig noget af det bedste og hun var så dejlig nem at score hver gang*

*mærker hans bevægelser og stønner nydende ved det. Gengælder grådigt hans kys og ligger sine arme tæt om ham og køre sine negle ned af hans ryg ganske blidt. Ved slet ikke hvad han tænker, men er nok mest af alt også glad for det lige nu* mmmmh..

*Mærker hans arme tæt om sig rykker sig derfor tættere ned på hende for at få det hele med. Mærker hendes negle ned af ryggen og nyder virkelig at mærke det da det gør hende mere grådig. Er virkelig væk i sin egen verden lige nu hvor alt det handler om er at gøre Mika tilfreds* Miii.. ka.. *stønner det*

*smiler da han rykker sig tættere på hen og kan godt mærke han er grådig, men har ikke noget imod det da det er virkelig dejligt. Er også væk i en hel anden verden og ridser ham forsat ned af af ryggen og høre så han stønner ens navn, hvilket man smiler af* A...aiken

*Ved godt hun næppe har noget mod man er så grådig og ved godt hun selv nyder når man er det. Lader sin ryg følge hendes hånd over ens ryg og nyder virkelig at mærke hun selv er så grådig lige nu og tydeligt gerne vil have det hele med. Smiler selv da hun stønner ens navn og gør stønnende en smule hårdere*

*smiler selv da man ligger mærke til hans smil, da det gør en glad. Mærker at han gør stødene en smule hårde og kan ikke kan lade være med at stønne en smule højere og lader sine hænder følge hans ryg*

*Bemærker godt hun bliver glad over ens smil og nyder at høre at hendes støn tager til. Forsætter sine hårde stød og nyder virkelig bare hvor meget hun nyder det og kan se på hende at hun er helt væk i nydelse. Begynder at kysse hende ned af halsen og bider hende hårdt*

*mærker kyssene ned af halsen og derefter de hårde bid, hvilket får en til at stønne i nydelse. Er virkelig væk i sin egen naivitet lige nu og tror virkelig kun Aiken vil en det bedste og kan genkende og acceptere de følelser hun har. Nyder de hårde stød som der er og stønner også af dem, kan mærke man forsvinder i seksuel ekstase*

*Kan sagtens acceptere hendes følelser, men tror ikke selv man gengælder dem. Vil virkelig få det af helveds til over at man udnytter Mika, men tænker lige nu ikke over det da man har sådan en lyst til hende og kan slet ikke få nok af hende lige nu. Forsætter med de hårde stød da man virkelig er væk i det de laver. Begynder at rive hende ned af siden for at få mere af hende med* Mi.. ka… *stønner det*

*mærker forsat de hårde sted og stønner ind mod hans øre da det her virkelig bare er godt. Kan slet ikke få nok af ham lige nu. Mærker man bliver revet ned af siden og stønner højere der ved* mmmmh Aiken *kan mærke man herefter snart ikke kan mere* Ai..k..en... kan snart ikke mere

*Kan heller ikke få nok af Mika lige nu da det her er helt igennem godt. Høre godt hendes støn ind i øret og kan ikke andet end nyde det. Det var i hvert fald svært ikke at nyde når hun sådan pirrede ham yderligere ved at gøre det ind i øret* mig… Me… meed *stønner det og gør de sidste stød mere bestemte for så at komme ikke særlig længe efter*

*ved godt at han bliver pirret af man stønner ham i øret, hvilket er derfor man gør det. Smiler da han kommer og gør det også selv. Ligger sine arme om ham da de er færdige og kysser hans kinder* dejlige Aiken *hvisker det ind mod hans øre*

*Ved godt hun stønner en ind i øret fuldt ud med vilje, men det gør ikke mindre nyder det mindre. Smiler for sig selv da hun kommer med en da det betyder hun har nydt det ligeså meget som en selv. Mærker hendes arme omkring sig og smiler for sig selv igen over kysset på kinden* Eeej Prinsesse. Det er dig som er den dejlige her har jeg fortalt dig noget nær en million gange *har et glimt i øjet og mener faktisk hun er dejlig*

Hvor er du dum. Jeg har ret til at kalde dig dejlig hvis jeg vil det. Desuden er det jo ikke mig som er dejlig af os to.. *kigger på ham og nusser ham op af ryggen* Aiken? Jeg kan virkelig godt lide dig *hvisker det lavt ind mod hans øre, da man gerne vil sige det til ham så mange gange som muligt*

Nej det tror jeg ikke du har. Det er mig som er bestemmer og jeg synes du er den dejlige her *nikker ganske bestemt og mærker hendes nus op af ryggen. Høre hendes ord og skal til at bide sig i læben, men lader dog være* Hør baby jeg skal i byen *flytter sig for at tage sit tøj på og tager af sted. Har det virkelig ikke godt med Mika kan li en da man pludselig får den vildeste skyldfølelse over det man har gang i og derfor flygter*

Hvorfor bestemmer du? Jeg er den ældste af os to så det er mig som bestemmer og jeg synes du er det *griner lidt og kigger på ham da han siger at han skal i byen og rejser sig op. Tager et tæppe omkring sig og bider sig i læben* øøøh okay.. vi ses.. ikke? *kigger på at han forsvinder men tænker ikke over det var pga. det man sagde*

Fordi jeg er fyren og derfor bestemmer jeg *blinker let til hende og synes selv man har ret. Ser godt ud af øjenkrogen at hun trækker sit tæppe op og nikker let* Jo self gør vi det prinsesse *blinker til hende og går ud af døren. Har det lige nu skidt over at man udnytter hende og vil have følelsen til at gå væk ved at drikke eller tage stoffer*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Admin Man Jun 02, 2014 10:55 pm

*Tager i byen næste dag da man er blevet inviteret af en af sine veninder og har ikke ville drikke forinden, da det ikke rigtigt er sådan noget man lige gør og har ikke tænkt over at måden Aiken opførte sig på var lidt mærkelig. Kommer ind på selve diskotekket og stiller sig bare tæt op ad sin veninde og ser sig omkring*

*Har selv taget i byen dagen efter også da man virkelig har det underligt med sådan at være skredet fra hende, men har det virkelig ikke super godt med følelser og alligevel er der et eller andet som plager én en hel del. Har et eller andet sted tænkt sig at fortælle hende hvad der foregår inden hun finder ud af det på anden måde, men på samme tid har man heller ikke helt lyst og går derfor op i baren for at begynde at drikke*

*Ved virkelig ikke hvad fuck der foregår for det hele, men regner med det hele egentlig er meget fint. Ser Aiken op i baren og hiver sin veninde i armen for at fortælle hende at man vil hen til ham. Begynder at gå op mod baren ganske langsomt og er egentlig mest af alt lykkelig for at se ham da man faktisk har savnet ham. Kan jo så også virkelig godt lide ham, så det er også deri forklaringen ligger*

*Ser hende slet ikke før han ser en af hans veninder på vej hen til hende. Aiken kan godt regne ud hvad der skal til at ske og rejser sig derfor op, men bliver stoppet af en pige der ligger sin hånd på hans brystkasse og skubber blidt til ham for at få hans opmærksomhed. Pigen træder ud foran Mika* Undskyld hej. Jeg ved godt du ikke kender mig, men du er Mika ikke? *smiler hun varmt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  JeromeWinther Fre Jun 06, 2014 7:21 am

*Stirrer lidt på pigen og nikker en anelse forvirret* Øh jo... det er jeg. *stirrer lidt og lader sine øjne lede efter Aiken. Er stadig en anelse uforstående, da man ikke er vant til at folk bare lige sådan der taler til hende. Kan ikke få øje på Aiken efter at have ledt og smiler så til pigen som snakkede til en*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Admin Fre Jun 06, 2014 7:37 am

*Lader Mika kigge rundt efter Aiken og smiler for sig selv da hun tydeligt ikke kan finde ham* Ser du. Jeg har noget vigtigt at sige til dig. Kom med ud så jeg er sikker på du kan høre det *smiler varmt til hende og rækker hånden ud mod hende inden man begynder at gå udenfor. Aiken skubber pigen væk og ser de går og begynder at gå efter, men er stadig ikke synlig for Mika da der stadig er en del mennesker i mellem dem*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  JeromeWinther Fre Jun 06, 2014 8:36 am

*Bliver egentlig lidt ked af det da man ikke kan se ham og falder lidt i staver, inden man ser op på hende igen* Med dig? Ok..okay... Er det så vigtigt da? *kan ikke rigtig forestille sig hvad det er. Især når man ikke kender hende og folk altid har haft en tendens til at mobbe hende. Tager hendes hånd og går med hen*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Admin Fre Jun 06, 2014 8:47 am

*Hun nikker til det er vigtigt og smiler da hun tager hånden. Ved godt et sted Aiken ikke er langt bag dem, men håber alligevel at nå det* Kan du huske den aften Aiken og dig mødte hinanden i byen og han tog dig med hjem? *Smiler til hende og ved godt det er underligt at man ved så meget når Mika ikke kender en. Aiken når da også hen til døren, men da Mika står med ryggen til vil hun ikke kunne se en* Han indgik et vædemål den aften om han kunne score dig for stoffer og hvis han kunne gå hele vejen ville han slippe af med sin gæld også *smiler for sig selv da man får øje på Aiken der tydeligt har hørt det sidste idet han begynder at råbe* Mika! Du skal ikke lytte på hende! *Råber det og løber over mod de to piger*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  JeromeWinther Fre Jun 06, 2014 9:01 am

*nikker da hun begynder at snakke og kan heller ikke høre at Aiken kommer ud efter dem. Stirrer bare på ham ved hendes ord* S...stoffer? Br...uge mig? *mumler det en smule for sig selv og kan mærke hvordan ens øjne bliver fugtige. Tørrer øjnene og kan slet ikke tro det, da man har kendt ham stort set hele sit liv. Hvorfor kunne han finde på sådan noget? Vender sig om da man hører Aikens stemme og lader sin hånd glide ned bag ens kjole, for at holde om ens stav, trods for man ved man ikke rigtig kan bruge den her* Du... dit.... f... jeg stolede på dig...

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Admin Fre Jun 06, 2014 9:10 am

*Pigen nikker bare let trods for at Mika tydeligt mumler det en smule for sig selv.*
*Bemærker godt hun lader hånden glide ned bag sin kjole og er sikker på at hun vil tage sin stav frem da man trods alt kender til magi pga. både Mika og Rijo* Mika du skal ikke tro hende! Det er slet ikke sådan.. Jeg.. Jeg... *bider sig hårdt i læben og høre sin venindes grin og ved godt det er fordi hun er jaloux på den opmærksomhed som Aiken giver Mika* Nu lyver du vist lille Storm. Jeg ved du gjorde det *hun griner atter da Aiken er i vildrede. Aiken tager fat i Mikas arm* Prinsesse kan vi ikke godt snakke sammen?

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  JeromeWinther Fre Jun 06, 2014 9:37 am

hvad er ikke sådan? At du bruger mig for at få din gæld til at forsvinde? At jeg gav dig min første gang, at du drik mig stiv for jeg gjorde det? At vi har kendt hinanden hele vores liv og du gør det der.... at tro det er okay fordi jeg er jo bare Mika... Mika som aldrig har fødderne nede på jorden, som altid er i sin egen lykkelige boble? Hvad er din undskyldning Aiken? Huh? *kigger på pigen. Mærker så Aikens arm om sig og prøver at hive sin arm til sig* snakke sammen? Hvad er der at snakke om?

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Admin Fre Jun 06, 2014 9:49 am

*Aiken åbner sin mund og lukker den igen da han ikke helt hvad der skal ske* Mika for helved. Det er jo slet ikke sådan det hænger sammen. Det var ikke for at såre dig og jeg.. *bider sig hårdt i læben da man virkelig har det skidt over det her og giver slip da hun vrider sig løs. Kigger mod sin veninde* Din fucking sæk! Du vidste godt jeg selv ville sige det her til hende. Hvad sker dig for din din smatso? *vender blikket tilbage mod Mika* Mika jeg... Jeg mente ikke det her skulle ske. Du er min bedste veninde *slår blikket ned og bemærker den anden pige der bare går med et grin da hun more sig over Aikens verden er faldet sammen og Mikas med*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  JeromeWinther Fre Jun 06, 2014 10:03 am

Nej men du sårede mig! Så var det derfor du ikke svarede mig igår. Gud hvor var jeg dum! *slår sig i hovedet af frustration* Jeg gav dig så meget... jeg kan ikke få det igen. Jeg vil aldrig nogensinde se dig igen. *tørrer øjnene en gang til da ens følelser virkelig er i kaos men dog snakker man helt roligt. Lader pigen gå og stirrer på Aiken* Men du udnyttede mig.. *tager fat i sin stav og presser den så ind mod hans kind* jeg mener det. du skal aldrig kontakte mig igen.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Admin Fre Jun 06, 2014 10:10 am

*ryster på hovedet* Nej det var ej. Jeg havde det skidt over det, men kunne ikke få mig selv til at sige det *mærker hendes stav mod sin kind og bider sig hårdt i læben. Er virkelig bange for at miste hende for en gangs skyld og har det virkelig noget så underligt indeni lige nu. Der sker ting man slet ikke kan forklare* Du er min bedste veninde Mika. Jeg giver ikke bare slip fordi jeg er en idiot *lukker kort sine øjne inden man forsøger at fange hendes*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  JeromeWinther Fre Jun 06, 2014 10:28 am

Så hjælper det rigtig meget at tie stille Aiken... Man udnytter ikke sin bedsteveninde Aiken... *vil ikke se på ham* Lammer! *siger det ganske roligt og lader besværgelsen ramme ham inden man skrider væk derfra. Møder Rijo på vejen som spørger hvad der er galt. Snakker lidt med ham og får en krammer og bliver trøstet.*

*Rijo får trøstet Mika. Skynder sig så ud til Aiken og tager fat i ham* dit fucking fjols. Du skal jo behandle piger ordentligt *peger sin stav på ham* mobile.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Admin Fre Jun 06, 2014 10:34 am

*Ryster på hovedet* Nej på ingen måde jeg.. *stopper sin sætning da man bliver lammet og kigger blot efter Mika. Sukker indenvendig da man ser Rijo og høre hans ord. Er dog glad for han vækker en igen* Jeg ved godt jeg er et fucking fjols. Jeg ville behandle hende bedre, men da hun begyndte at ævle om følelser gik jeg i baglås.*sukker og ryster på hovedet af sig selv* Tag mig nu bare hjem gider du? Jeg har det vildt underligt storebror *smiler skævt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  JeromeWinther Lør Jun 07, 2014 3:52 am

Gik du i baglås pga. hun talte om sine følelser? *kigger lidt på ham og hæver et øjenbryn* Og hvordan har du det underligt? *kigger på ham og løfter ham op og bærer ham hjem. Åbner døren til Noahs og hans egen lejlighed og ligger Aiken på sofaen. Finder noget chokolade til ham* værsgod.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Admin Lør Jun 07, 2014 3:59 am

*Nikker let* Mmh.. Jeg er ikke god til dem. Jeg har aldrig haft et forhold før med følelser. *Trækker på skulderen og er glad for ens storebror gider rent faktisk bære en selvom man er så stor som man er og ligger sig på sofaen da Rijo smider en og tager så sin chokolade* Jeg har det bare så underligt i kroppen. Da hun fandt ud af det gjorde det ondt sådan lige her *peger mod sit hjerte* Som om noget gik i stykker inde i mig og faldt ned. *tager et stykke mere* Sådan. Som om da sagde hun ikke ville snakke med mig mere så lod jeg hende bare bruge magi på mig

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  JeromeWinther Lør Jun 07, 2014 8:05 am

*ved godt at Aiken er større end en selv men det betyder nødvendigvis ikke at man ikke har muskler nok til at bære ham. Lytter på det han siger og griner så lavmælt* Aiken, det er fordi du godt kan lide hende. Du er forelsket i hende og derfor føles det som om der var noget der gik i stykker. Tror bare desværre at du skal kæmpe lidt mere for at få hende til at tilgive dig nu, hvis du gerne vil være sammen med hende

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Admin Lør Jun 07, 2014 8:11 am

Jeg eh hva? *hæver det ene øjenbryn da man virkelig ikke kan forstå hvad der sker* Ja jeg ved godt jeg skal kæmpe en del bare for at få hende til at bare det at blive min ven igen. Rijo jeg fatter det altså ikke. Jeg ved godt jeg ikke var særlig sød og udnyttede hende, men gal det her gør da virkelig umenneskeligt ondt. Var det sådan du havde det da Noah var dig utro?

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  JeromeWinther Lør Jun 07, 2014 8:36 am

Du er forelsket i hende Aiken *smiler ganske let* det betyder du kan lide hende, at du godt vil være kærester med hende osv, osv. *nusser ham i håret og nikker* ja det var sådan jeg havde det. Det føltes som jeg aldrig skulle blive glad og jeg ville dø af at være ulykkelig. Men når du har det sådan betyder det også du kan lide hende. Du skal dog sove på det, og så finder vi først og fremmest ud af hvordan du vinder hende tilbage som en ven. Nu gik hende og jeg på samme årgang på skolen, så jeg kender hende. Hun blev mobbet rigtig meget, og jeg var hendes eneste ven på skolen, så hun stoler på mig... jeg burde kunne finde på noget.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Admin Lør Jun 07, 2014 8:39 am

*Bider sig let i læben da det lyder meget rigtigt det Rijo siger og stoler på det han siger da man trods alt holder enormt meget af sin storebror og ved han er klog* Hvad skulle jeg dog gøre uden min kloge storebror huh? *smiler da man bliver nusset i håret og nikker ganske let* Bare du ikke føre hende bag lyset for at gøre mig glad Rijo. Jeg ved godt du var hendes eneste ven på skolen, men det bliver svært at tilgive hvad jeg gjorde.. Er det normalt at man bliver så blød når man har det sådan her? *sukker* Men ja. Skal nok gå i seng om lidt Rijo

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  JeromeWinther Lør Jun 07, 2014 9:13 am

Det ved jeg ikke. Uden mig ville du i hvert fald ikke vide, at du var forelsket, vel? *griner lidt og bliver så alvorlig* jeg kunne aldrig nogensinde finde på at føre hende bag lyset, desuden så tror jeg ikke længere hun er let at bedrage. Det gør det men ja det gør man. Men sov nu. Jeg finder en dyne og nogle puder til dig ok? *kysser ham på panden og finder dyne osv. til ham og siger godnat*

//out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Admin Lør Jun 07, 2014 9:34 am

Nej det er jo præcis det jeg mener *nikker ganske let til det Rijo siger* Ved jeg godt. Tror lidt jeg har totalt ødelagt hende, men jeg håber da at hun kommer sig og vil se hvordan jeg har det og ved godt du ikke er et ligeså stort svin som mig *nikker til at han henter dyne og pude og smiler så ved kysset på panden da han kommer igen. Ligger sig da også hurtigt til at sove ved tanken om Mika*

//Out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aiken+ Mika = Everything goes wrong Empty Sv: Aiken+ Mika = Everything goes wrong

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum