Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna

2 deltagere

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Kaya

Go down

It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna Empty It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna

Indlæg  Kaya Tors Aug 24, 2017 2:12 am

Seth Engel Minore York - Ashton Fletcher Edwards - Charles Micheal Lavoie - Marc Calum Lavoie - Evanna Brown
Parken i Frankrig.
August 2054, omkring klokken 20.
Outfit


Skyler havde virkelig nydt, at stå på scenerne rundt omkring i Europa. Nu var det sidste koncert, hvor hende og Evanna skulle være med, resten af turnéen skulle de fire unge mænd klare på egen hånd. Hun havde det underligt i kroppen. Hun havde været alene på scenen for at opvarme for dem, mens Evanna havde stået i det skjulet og sunget for hende. Lige nu stod hun selv på siden og så ind på bandet som gav den gas på scenen, foran de mange skrigene fans. Hun stod og gjorde sig mentalt klar til, at skulle ind på scenen igen og synge, eller lades som om hun sang, for sidste gang duetten med dem, hun afventede blot at det ville blive hendes tur i sangen.
Hun skævede lidt mod Evanna, som så ud til, at være ved at være klar også. Hun havde det skidt med, at det var hende selv som fik al den positive respons på hendes sang og optræden, når det var Evanna som havde sunget alt, uden andre end Skyler og Evanna selv vidste det. Og selvfølgelig Skylers far, som havde lavet kontrakten med Evanna. Hun vidste godt, at hun nok burde have fortalt, om ikke andre så Charles sandheden, eller i det mindste sagt nej til hans tilbud om, at komme med på deres turné, men hun vidste også godt, hvordan hendes far ville have taget det, hvis han havde fundet ud af det og det ville ikke have været noget kønt syn.
Hun havde siden aborten kun gået i højtaljet tøj, da de kunne dækket for arret nederst på hendes mave, men hun havde ikke ændret sig. Ikke udadtil i hvert fald, men stor del indeni hende, havde helt bestemt ændret sig. Det var nok også en af grundene til, at hun havde taget en beslutning om, at afsløre sig selv under den sidste sang hun skulle synge på scenen sammen med de fire unge mænd. Hun havde dårlig samvittighed overfor Evanna, og ikke mindst bandet, hvilket ellers ikke lignede hende. Hendes blik fandt vej tilbage på drengene på scenen, hvortil et lille smil meldte sig på hendes læber. Hun klemte lidt om sin mikrofon og trykkede på knappen som ville få Evannas stemme til at lyde som om, at den kom ind i gennem Skylers mikrofon. Hun vidste godt, at det her ville betyde hun ville være færdig med at lave musik for altid, men det følte hun jo dårligt nok, at hun gjorde i forvejen. Hun havde aldrig selv ville være sanger, det havde været hendes forældre som havde syntes det var en god idé og godt for familien. Skylers drøm havde ikke betydet noget. Nu skulle hun nok vise hele verden, hvem der bestemte over hendes fremtid. For det gjorde hun selv. Hun var klar til, at gå ned med et stort brag.

Kaya

Antal indlæg : 97
Join date : 10/10/16

Tilbage til toppen Go down

It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna Empty Sv: It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna

Indlæg  Admin Tors Aug 24, 2017 3:11 am

Seth selv var ganske ulykkeligt uvidende om hvad der var med Skyler. Ikke alene at det ikke var hende som sang selv, men også det om aborten. Alt han vidste var at lille dumme Philip gik og manglede en hagesmæk hver gang han så Skyler. Seth vidste ikke engang at Skyler var gravid eller rettere. Havde været det for så havde han da bestemt været der for Charles og så havde han bedre kunne forstå hvorfor Charles virkede så trist som han gjorde. Han havde da også forsøgt at få ud af Charles hvad der var med ham, men han havde pænt fejet det hen og så havde Seth ikke kunne gøre så meget andet end at gøre end ligesom at sige man ville være der for ham.
Seth hoppede da også rundt på scenen som han plejede når han var på scenen. Også selvom han havde en guitar i hånden, men eftersom han mest af alt lavede rytmen så havde han mulighed for at hoppe rundt når de andre spillede da det trods alt mest af alt var Seth der sang og ofte havde en vane med at kalde sig den eneste sanger i bandet selvom det ikke helt var sandt. Han var blot forsangeren og så ellers havde rytmisk guitar. Da sangen var slut og det var tid til at de skulle have duet med Skyler var Seth da også holdt op med at hoppe rundt og havde kun travlt med sin mikrofon. Seth nød det sammenspil der var mellem ham og Skyler. Nok havde han ikke følelser for hende og ville heller aldrig komme til det, men han kunne godt li hendes personlighed og kunne bestemt godt forstå hans lille fætter tydeligt var glad for hende. Seth selv begyndte at synge med på sangen og havde virkelig ikke den fjerneste idé om der var noget som det ikke burde være.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna Empty Sv: It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna

Indlæg  Kaya Søn Aug 27, 2017 6:25 am

Evanna havde det utroligt stramt med, at skulle 'optræde' på den her måde. Hun priste sig lykkelig for, at det her skulle være sidste koncert og opvarmingen var overstået og der kun var duetten tilbage. Hun ville slet ikke vide, hvordan hun skulle reagere, hvis Skyler fik hende roddet ud i mere, i form af flere koncerter eller duetter. Hun ville bare gerne tilbage til sit normale liv igen, hun havde ærligt talt en kæmpe respekt for drengene kunne holde til det, selvom hun ikke var i tvivl om, at de selvfølgelig nok også var trætte.
Hun sendte Skyler et lille smil, da deres øjne mødtes. Hun vidste jo et sted godt, at Skyler heller ikke havde haft meget valg, da Charles havde spurgt hende om hun ville optræde med dem. Evanna kendte trods alt også Mr. Brown alt for godt. Hun bed sig lidt i læben, som hendes blik hvilede på de fire mænd på scenen, men da hun så Seth begyndte at gøre sig klar til duetten, sukkede hun lidt. Hun sendte Skyler et lille nik, som tegn til, at hun var klar. Hun så sig godt omkring og da ingen kiggede fik hun gemt sig tæt nok på til, at hun ville kunne se Skyler hele tiden, men langt nok fra til at andre ikke kunne se hende. Hun fandt sin mikrofon frem og satte sin mobil til, rodede lidt mellem nogle app's og fik den til at virke, så hendes stemme ville lyde som om den kom ind i gennem Skylers mikrofon. Hun tog en dyb indånding og holdt hele tiden øje med Skyler og de andre, så hun ikke kom til at synge, når det ikke var hendes tur, hvilket det lidt for hurtigt blev. Hun begyndte da også at synge, da det blev hendes tur.

Outfit

Kaya

Antal indlæg : 97
Join date : 10/10/16

Tilbage til toppen Go down

It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna Empty Sv: It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna

Indlæg  Kaya Tirs Aug 29, 2017 2:13 am

Ashton var en lille solstråle bag sit trommesæt. Han havde sin kæreste med på tour, hvilket kun havde været fantastisk for ham, og så var der selvfølgelig lige alt det der med, at han fik lov til at gøre hvad han elskede stort set hver aften, hvilket var at spille foran et publikum, der sang med på deres sange, skreg deres navne, dansede og havde en fest. Han kunne ikke se meget andet end de andre drenge på scenen fra sin plads, men han vidste at folk jo ikke ville betale for en billet til koncerten, hvis de ikke gad være der, og de havde en ret så loyal fanbase, så han vidste at publikum var glade. De var da også til at høre på deres entusiastiske hyl. Han greb sit håndklæde i pausen mellem sangene, inden de skulle til at spille deres duet med Skyler, for at tørre det meste af sveden af, der piblede frem overalt på hans krop. Han brugte hele kroppen når han trommede, og det var jo en hel træningssession i sig selv, så at han svedte var der slet ikke noget at sige til. Han havde også for længst smidt den t-shirt han havde haft på til at starte med, for den var så våd, at han nærmest kunne vride den. En fra deres crew havde fjernet den, så han ikke ville glide i den, når han skulle ned fra det lille podium hans trommer stod på. Han rakte en arm i vejret og drejede trommestikken rundt mellem fingrene, for at vise at han var klar til at starte duetten. Han hamrede sine stikker ned på huden af hans trommer, da de gik i gang med at spille sangen, og han var komplet uvidende om det der skulle til at ske om et øjeblik.



Marc selv elskede når han havde mulighed for at forsvinde i det han elskede mest af alt her i verden i stedet for at skulle tænke på Benji. Det sad stadig virkelig dybt i ham og han havde virkelig lyst til at se ham, men han vidste han snart skulle til USA og han havde ærlig talt brug for at se Foresti og stikke ham en undskyldning. Ikke kun for at slippe for at få en mega straf for det han havde gjort, men også ligeså meget fordi han bare godt vidste han havde dummet sig. At så at have set Benji under deres tour havde ikke lige fremme gjort hans liv nemmere og han vidste hvordan hans hjerte ikke ville holde op med at bløde for ham selvom han ikke burde det. Når han så på samme tid skulle se på Ashton der var lykkelig med sin kæreste hvor det havde været ham selv året før skær blot i hjertet og derfor var han glad for han kunne hoppe en anelse rundt på scenen ligesom Seth. Mest af alt fordi han godt nok spillede bas, men det var stadig Charles der gjorde største delen af arbejdet.
Da de skulle skifte over til duet tog han sig da også den frihed kort at tage en tår af sin vand da hans skjorte trods alt var varm i spotlightet, men han gerne ville se godt ud. Ikke kun for hans fans, men også fordi en stor del af ham vel drømte om at Benji ville være til stede og opsøge ham efter koncerten trods for de ikke var i Italien længere. Og så vidste han bare op til flere medlemmer af hans familie var til stede da de trods alt var i Frankrig. Hans yndlings sted hver gang de var ude for her blev de forkælet med mad derfra og behøvede ikke sove på hotel. Han lod sit blik glide over på Seth inden han nikkede let til han var klar til de skiftede over til en mere stille sang og begyndte da også at spille som han skulle.



He gots the look

Charles havde aldrig tilbudt Skyler en plads på deres tourné, hvis han havde vidst, at Skyler ikke selv sang selv. Han ville blive så afsindigt vred, og det var ikke fordi han ikke kunne forstå, hun ikke ville sige det og at hun ikke måtte. Primært skyldes det, han tog musik meget seriøs og han elskede deres fans, og ville ikke føle, han førte dem bag lyset. Skyler havde efter hans opfattelse fået stor kærlighed fra deres loyale fans, også selvom ham og hende havde haft flirtet - og mange fans havde haft svært ved det. Det kunne han så på mange punkter ikke tage sig af for han havde været glad for hende og på et punkt var hun nu blevet 'the one that got away' for ham. Han vidste dog godt, det ikke skulle være dem, så det eneste han kunne gøre nu, var at komme videre. Han havde haft et underligt øjeblik med Flora og var kommet væk fra det igen på grund af deres tourné, men det gav selvfølgelig lejlighed til, han kunne tænke tingene igennem. Men det lange og det korte var, Skyler havde fået al kærligheden, mens hendes søster - om hun så opfattede Evanna som sådan, ikke ligefrem havde fået kærlighed. Det var selvfølgelig kun ham, der kendte til den hemmelighed og hans mund var også lukket.
Charles kunne godt mærke de havde været på tour i et par måneder nu, for selvom adrenalinen kørte rundt og energiniveauet derfor var højt, når han stod på scenen så var han udkørt. Heldigvis havde de snart tid til at samle energien igen, inden de skulle videre til staterne og spille videre. For ham havde den her tourné heller ikke været ligeså dramafyldt som den sidste også selvom både Skyler og Marc havde haft brug for ham. Det betød dog også for ham, at han ikke kunne læge sine egne sår, for han satte andre først. Det var trods alt også ham, der havde mistet, men han ville nærmest ikke en gang tænke det, for det var ikke hans krop, der havde mærket det. Som de spillede den sidste sang inden duetten, gik han også rundt på scenen og stod nogle gange tæt ved Ashton, andre gange ved Marc og Seth, mens tusindvis af telefoner var oppe for at filme og tage billeder. Han kunne dog ikke se så meget på grund af lyset, som også gjorde at han var fugtig i panden. Da sangen var slut, tog han ligeledes en tår vand inden han aflagde sin guitar for at tage en ny, som var stemt til den sang de skulle spille. Han gav sig også til at spille, som der blev givet tegn til at gå i gang.



Skyler opførte sig præcis som hun havde gjort, alle de andre gange de havde stået på scenen sammen. Hun dansede, smilede og så glad ud. Tog mikrofonen op til munden, hver gang det blev hendes tur. Så det var vel ikke så underligt, at de andre ikke havde fattet mistanke om, at der var noget undervejs.
Cirka halvvejs inde i sangen, stoppede hun og gjorde tegn til de andre i bandet til, at de skulle stoppe med at spille. "Jeg beklager meget, at ødelægge festen," sagde hun ind i mikrofonen, hvorpå hun havde trykket på knappen, så Evannas stemme ikke længere lød i den. "Kan vi få noget lys ud på jer?" spurgte hun med et smil på læberne, hvortil spotlightet blev tændt mod alle de mange hundrede, hvis ikke tudsin fans. "Det her er min sidste tur til, at stå på scenen med de her fire fantastiske mænd. Ashton, kommer du ikke lige herned til os andre?" forsatte hun og gjorde en gestus mod bandet, mens smilet stadig var på hendes smil. "Men ser I. Jeg synes vi mangler én her på scenen med os, særligt i aften. Én som hele tiden har været med os, men som på intet tidspunkt har fået credit for alt det hårde arbejde, som hun rent faktisk har gjort, uden nogen af jer ved det. Evanna, kommer du ikke også herud til os?" hun vendte sig mod sidelinjen, hvor hun vidste Evanna stod ude. "Tving mig ikke til, at komme og hente dig, for du ved jeg vil gøre det," grinte hun let, da hun havde en fornemmelse af, at Evanna ikke ville have nogen som helst form for lyst til, at komme ud på scenen til dem.
"Nu hvor vi alle sammen er samlet, har jeg en tilståelse. Jeg kommer fra en familie, hvor penge er alt. Hvor min og mine søskendes fremtid er forud bestemt. Vi har to valg, når vi bliver færdige med vores skole gang. 1. blive elev i vores fars firma, som Evanna her valgte. Eller 2. blive kendt, som vores mor. Vælger vi ikke selv inden vi er ti år gamle, så vælger vores forældre for os. Jeg valgte mulighed nummer 3.. Jeg sagde 'fuck jer, I bestemmer ikke over mig, jeg vil være politi,' det skulle jeg aldrig have gjort, for nogle år efter fandt mine forældre ud af, at Evanna her, har den smukkeste sang stemme, jeg i mit liv har hørt. Altså, ingen fornærmelse til jer drenge," hun holdt en kort pause, mens hun sendte et undskyldende blik rundt til de fire unge mænd, selvom blikket på Charles hvilede lidt længe på ham, da det trods alt var ham som havde fået hende ind i alt dette her, og uanset hvad, så holdt hun jo stadig utroligt meget af ham, hvilket hun nok altid ville gøre. Hun vendte så blikket mod Evanna, "Jeg synger ikke selv, jeg skriver ikke engang sangene selv. Det gør Evanna for mig, fordi mine forældre er nogle røvhuller, så da jeg valgte mulighed nummer 3, valgte de at sige, at det skulle de nok bestemme. De gav Evanna et valg; syng og skriv sange for mig, eller vi smider dig ud af familien, fyre dig fra dit arbejde og sørger for du aldrig vil finde et job igen. Evanna, jeg kan godt forstå din beslutning, selvom vi snakkede meget omkring det dengang, så tak for alt hvad du har gjort for mig, men nu er det din tur til, at få credit for dit hårde arbejde, så hvis you guys er klar på det, så syntes jeg I skal afslutte sangen sammen med Evanna, rigtigt, den her gang?" afsluttede hun og så lidt rundt på dem. Aldrig havde hun følt sig så lettet, som hun gjorde lige nu. Hun vendte blikket mod de meget tavse fans, "Men tak, til jer alle sammen, jeg håber I vil have en smule forståelse for, hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Men lov mig, at I ikke vil hade på bandet for det her. Ingen af dem vidste noget," tilføjede hun og vinkede ud til fansene, før hun forlod scenen, men blev stående på sidelinjen.



Evanna stod på sidelinjen og sang for Skyler, præcist ligesom hun havde gjort alle de andre aftener. Selv ikke Evanna havde den mindste smule mistanke omkring, hvis Skyler havde af planer for den her sidste koncert. Det var noget af det mest uhyggelige ved Skyler, hun var en fantastisk skuespiller og det var ikke altid nogen god ting.
Evanna stoppede dog brat med at synge, da hun så Skyler stoppede og begyndte at gøre tegn til de andre også skulle stoppe. Hvad i al verden lavede hun? Evanna kunne mærke, hvordan alt i hendes mave begyndte at samle sig. Åh nej. Det her kunne ingen gode steder føre hen. Hun kiggede lidt på sin mobil, hvorpå hun kunne se, at Skyler havde slået forbindelsen mellem de to mikrofoner fra. Hun mærkede hvordan al blodet forlod hendes ansigt, da Skyler begyndte at snakke. Nej, nej, nej. Det her var en direkte fyringsseddel til Evanna, det vidste hun bare. Hun så stift mod Skyler, da hun bad hende om at komme ud på scenen til dem, hvilket fik hende til at ryste kraftigt på hovedet. Hun måtte da have spist søm. No way, om Evanna skulle stå på nogen som helst scene. Det duede hun slet ikke til, selvom hendes eget arbejde også ofte bestod af en masse øjne rettet mod hende, når hun foreksempel holdt fordrag, så var det bare slet ikke det samme. Der vidste hun alt, der var hun i kontrol. Det var hun på ingen måde på en scene, foran så mange mennesker, hvoraf i hvert fald 50 procent af dem, med garanti hadede hende, fordi de stadig gik og troede, at hun havde være Ashton utro. Alligevel vidste hun godt, at hvis hun ikke selv gik derud, så ville Skyler netop hente hende derud, hun tog derfor et par meget forsigtige skridt ud på scenen, men gik ikke længere end, at hun lige præcis kunne ses. Hun skulle ikke helt derud.
Hun kunne mærke sit hjerte banke utroligt hurtigt og hårdt, mens hendes hænder rystede en smule, jo mere Skyler fortalte og forklarede. Hun rystede lidt på hovedet. Hun var så fyret. Hun bed sig hårdt i læben, mens hendes blik hele tiden var mod gulvet. Hun kunne ikke engang få sig selv til, at kigge på nogen eller noget andet end gulvet.
Hun spærrede dog øjnene helt op, da Skyler foreslog at de skulle afslutte sangen sammen med Evanna. Hun vendte hurtigt blikket mod Skyler og rystede på hovedet, "Skyler, stop. Bevis nu i stedet for, at du sagtens kan synge selv. Dine forældre værdsætter dig ikke, det ved jeg godt, men tro på mig, når jeg siger, du har selv en smuk stemme," sagde hun stille, så det kun var bandet og Skyler selv som kunne høre hende.

Kaya

Antal indlæg : 97
Join date : 10/10/16

Tilbage til toppen Go down

It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna Empty Sv: It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna

Indlæg  Kaya Fre Sep 15, 2017 2:21 am

Ashton var altid i sin egen lille boble bag trommerne, hver gang han spillede. Han lavede dumme ansigter, men var fløjtende ligeglad hvordan han så ud, for han vidste det kom af, at han spillede utroligt passioneret hver gang, og at han gav alt hvad han havde i sig, hver gang han satte sig på scenen bag sit sæt. De eneste andre mennesker der var i den boble var de tre andre på scenen, hans bedste venner, og så nogle gange også fansne de spillede for, ind i mellem sangene, eller når han selv en gang i mellem skulle synge. Derfor blev han helt utroligt forvirret, da Skyler pludselig bad dem om at stoppe med at spille. Normalt aftalte de den slags på forhånd, det der med at holde en afskedstale, og da hun ikke have givet udtryk for at ville holde en, havde han ikke regnet med hun ville gøre det. Hun vidste jo godt hvordan det var at være på tour, der skulle planlægges meget mere end man måske lige gik og troede, for de havde fortalt hende en masse om det, inden touren startede. Han blev dog endnu mere forvirret, da hun bad ham komme ned til de andre. Men han lagde sine stikker fra sig og gjorde som hun sagde. Han missede en anelse med øjnene, da han stod på scenen hvor fansne nu var oplyst, hvilket var en ting han ikke var vant til. Han følte sig en smule akavet som de stod der, fordi ingen af dem anede, hvad i alverden Skyler ville med det her. "Hvad?" mimede han, med panikken tydelig i ansigtet, da Skyler pludselig bad Evanna komme ud på scenen. Han vidste hun stod og kiggede på ude i siden, det havde hun gjort hver aften de spillede, men han kendte jo også til hendes sceneskræk i forbindelse med den slags her, så han forstod virkelig ikke, hvorfor Skyler ville tvinge hende til at komme herud. Han lagde også godt mærke til, hvordan Evanna stirrede ned i gulvet og knapt nok kom ud på scenen, så fansne kunne se hende. Hun stod stadig en smule i skyggen, da lysene jo ikke længere pegede mod scenen. Han kiggede på hende og bed sig i læben, mens han forsøgte at bestemme sig for, om han skulle gå over til hende, for at vise hende at der ikke ville ske hende noget ved at hun stod der. Han havde mest af alt lyst til at give hende et kram, men han vidste det ville se sært ud, hvis han pludselig forsvandt ud i siden, så han blev stående på sin plads. Da Skyler begyndte at tale om, at det slet ikke var hende der sang hendes sange, men Evanna, troede han først ikke sine egne ører. Han grinede en anelse akavet, men rystede så på hovedet, da hun fortsatte sin fortælling, og lød dybt seriøs. Nu stirrede han på Skyler fremfor Evanna, for han kunne virkelig ikke tro, at det var sandheden. Det var så absurd. Hvordan kunne det være rigtigt? Han var sikker på, at fansne ikke bebrejdede dem, som hun bad dem om ikke at gøre, for chokket i Ashtons ansigt var i hvert fald tydelig, og han var sikker på, at de andre så præcis lige sådan ud lige nu. Han kiggede hen på Evanna igen, med et blik der krævede forklaring, og pludselig var det som om hans hjerne fungerede igen. Han kunne ikke stoppe sig selv fra at føle sig udelukket og ført bag lyset, ja faktisk havde hans kæreste decideret løjet overfor ham. Hans ansigt gik fra at vise chok til at vise skuffelse, og han fjernede igen blikket fra Evanna, men kunne ikke få sig selv til at lægge ansigtet i passende folder lige nu. Faktisk anede han ikke hvad de skulle gøre, og han registrerede slet ikke, at Skyler nu bad dem spille resten af sangen, mens Evanna sang. Tankerne fløj rundt i hans hjerne, og han var for forvirret til at tænke over andet, end hvor absurd det her var.


Marc kiggede forvirret rundt på de andre og valgte faktisk at stille sin bas fra sig da de skulle samles. Da Skyler begyndte at snakke om at Evanna skulle ud på scenen hævede han let det ene øjenbryn og bed sig ganske let i læben inden han kiggede skiftevis fra Ashton til Skyler. Han lagde hovedet let på skrå da det gik op for ham at Ashton var ligeså forvirret at se på som alle de andre og opfattede ikke helt hvad det var som egentlig skete. Nok mest af alt fordi den ro der sinkede sig et kort sekund fik ham til at ønske at Benji var til stede fordi han var sikker på noget knapt så rart ville ske og han derfor havde behov for ham og hans familie ligesom stod blandt publikum så det gjorde det ikke meget bedre da Skyler begyndte at snakke videre. Det var så også kun fordi hans familie stod der at han var glad for Benji ikke var der for han var næppe klar til den slags konfrontering. ”Vidste du det?” mimede han ganske let til Ashton da han var sikker på at Charles ikke ville være til at komme i kontakt med lige nu og Ashton var trods alt kærester med Evanna. Han puffede blidt til Ashton. ”Hent dog din kæreste” hviskede han blidt ind imod hans øre da han var sikker på at Charles og Seth ikke ville være særlig hyggelige lige om lidt selvom det ikke var Evannas skyld, men de kendte ligesom begge to Skyler og selvom Marc havde kommet virkelig godt ud af det med Skyler på turnéen og synes hun var sød vidste han godt han ikke ville kunne trænge indtil Charles. Han lod sit blik glide over mod Seth for at sikre sig han gik hen mod Charles for selvom Marc ofte var den som kunne få Charles ned så var det Seth der kendte Skyler bedst.


Charles var gået ind i sin egen boble, hvor han koncentrerede sig om at spille guitar, mens han blev blitzet i hovedet af kameraer. Han var dog meget på det samme sted den her sang, da det ikke var ham der sang og skulle have kemi med Skyler. Han kiggede dog ind i mellem hen på Seth og Skyler og spillede. Han havde sin egen fest lige nu. Da Skyler bad dem om at stoppe med at spille, stod Charles midt i et akkord skift, og fik da også kørt en enkelt gang ned ad strengene mens der var helt stille og der kunne høres nogle stemmer fra fans, der var forvirret. Charles trådte lidt væk for at se ud på fansene, da Skyler bad om at få lysene tændt. Selvom de var tæt kunne han ikke se særlig langt, men han kunne se, der var mange mennesker. Charles hørte på Skylers forklaring og vendte sig også om på siden for at skjule, at han var vred og knyttede sin ene hånd, der var væk fra scenen. Han vendte sig om igen og så hen på Seth med forvirring i blikket, som vreden inde i ham boblede sig op. Han var vred over, Skyler ikke havde sagt det. Kontrakt eller ej. Han forstod det godt, men han kunne virkelig ikke forstå det, når hun var blevet lovet en plads på en tour og der havde været en masse papirarbejde. Hvorfor havde deres far ikke sagt det til dem, om ikke andet lavet en kontrakt hvori der stod, at de ville få røven på komedie hvis de sagde det højt? Det handlede fandme om tillid, når man skulle være sammen så mange måneder og musikalsk omdømme. Charles' øjne var efterhånden blevet ret mørkegrønne af væmmelse og han nægtede at se på Skyler. Han så hen på Evanna, da hun sagde noget og følte han var blevet fanget i en dårlig chick flick film med de ord, som de udvekslede. Han gav virkelig ikke en fucking skid for noget af det her lige nu. Charles blik faldt hen på Ashton for at se, om han vidste noget og for at se, hvor tilgivende han var. På hans forvirrede udtryk, måtte han dog erkende at han nok vidste ligeså lidt som han selv gjorde. Charles vidste så heller ikke, hvordan han ville have det med, at Ashton vidste det. Han ville nok blive kortvarigt sur over, at han ikke selv havde fået det at vide, men igen, mest af alt fordi det handlede om tillid. Han havde dog ikke så meget at sige. Charles' øjne faldt derefter på Marc for at se, hvordan han havde det med det, men det lod til han havde mere travlt med at kommunikere med Ashton. I stedet så han på Seth og sendte et lille nik i hans retning, da han følte han måtte gøre et eller andet ved den chokerende situation. Det var jo ikke kun dem, men også fansene. Hele bandet var gået i stå og det samme var publikum. Deres tanker faldt dog nok mere på om showet var slut, om det var en joke, om det var sandt eller hvad fuck, man tænkte i sådanne situationer. Charles havde troet, han havde kendt Skyler. Tydeligvis ikke, og det sårede ham. Han havde været den, der havde sagt god for hende og han følte sig så røvrendt. Han tog en tår vand og gik mod sin mikrofon. "Hva så, guys, er I klar på at rocke videre?" spurgte han ud i salen og afventede en reaktion. "Eller vil I måske hellere se Marc bære alle os ud på hans skuldre?" spurgte han videre ud i lokalet og smilede lidt ved reaktionen. Han ville ikke lade Skyler se den shitstorm, hun ville modtage fra ham ligeså snart det her show var slut. Han var professionel modsat visse andre.


Skyler vidste udmærket godt, at det her på ingen måder var fair. Hverken overfor bandet, Evanna eller fansene. Men hun havde aldrig i sit liv været så lettet og følt sig så selvstændig, som hun gjorde lige nu. Lige præcis i det her øjeblik. Jovist hun gjorde mange ting uden hendes forældre vidste noget som helst om det, men hvis de sagde de ting hun gjorde fik konsekvenser, så makkede hun også ret. For det meste. Eller... Når deres ord gik i gennem Blair, så gjorde hun.
Hun vidste jo også godt, at det her ikke kun gik udover bandet, især Charles, fordi det netop var ham som havde sagt god for hende, men det ville også gå ud over Evanna. Det ville også gå ud over hende selv. Hvilket var årsagen til, at hun valgte helt at forlade scenen. Hun skulle nok blive og se dem spille færdigt, hvis det var det de havde tænkt sig, og hun skulle nok også stå til ansvar bagefter, tage imod alle de sure opstød som med garanti ville ramme hende, for hun forstod udmærket godt, hvis de var sure på hende, for hun vidste godt det var lort det her.
Hun gik roligt forbi Evanna, "Hold nu bare kæft og gå derud, du får nok kun den her ene chance," sagde hun med et lettet smil på læberne. Hun stillede sig ud i siden, hvor fansene ikke kunne se hende, men hun kunne se ud på bandet og smilede halvhjertet til Charles, da han begyndte at snakke ind i sin mikrofon, for hun vidste godt, at hun havde trådt på ham og det ikke var okay.

Kaya

Antal indlæg : 97
Join date : 10/10/16

Tilbage til toppen Go down

It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna Empty Sv: It's Goin' Down - FE, Skyler og Evanna

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Kaya

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum