Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Marcelle/Seth - 6 liter

Go down

Marcelle/Seth - 6 liter  Empty Marcelle/Seth - 6 liter

Indlæg  JeromeWinther Ons Aug 10, 2016 7:33 am

Seth havde været igang længe med at drikke da han havde aftalt med Marcelle at de skulle i byen. Han var som sådan dog ikke fuld, men bare godt pløret. Desuden så ville han nedlægge veto mod Valentins dag. Han havde taget en stor jakke på som stod åben mens han ventede på Celle på det nærmeste gadehjørne inden de skulle i byen. Seth havde da også et par sorte jeans på og en skjorte indenunder. Han stod og legede let med sin piercing mens han så efter sin yndlings kusine.


Celle havde en champagne flaske i hænderne som hun gik og drik af. Hun havde været på arbejde og fejret, ja hun vidste det egentlig ikke... uafhængighed fra mændene? Hun var ikke sikker på om hun var blevet inviteret fordi hun var feminist eller fordi hun var cheffen, for hun var jo sådan set forlovet. Marcelle havde iført sig en lang sort trench coat og inde under havde hun en rød kort kjole på samt et par stiletter. Make up'en var fejlløs som den plejede at være. Hun var selv en anelse påvirket, men hun havde også drukket tæt med sine kollager. Hun fik så øje på Seth og vinkede til ham. "Hey, cous!" råbte hun efter ham.


"Hey se xy" råbte han tilbage og gik imod hende. Om Celle var hans yndlings kusine fordi de havde været intime eller det blot var fordi han bare havde det bedst med hende havde han egentlig aldrig rigtig tænkt over, men ikke desto mindre så var det sådan det var. Han var også sikker på den eneste grund til ham og Flora ikke svingede var fordi han ikke brød sig om hendes tvilling. Seth skulle lige til at ligge sine arme om Celle da han fik øje på ringen. Han tog derfor fat i hendes hånd. "Hva er den af? Er Cavalier på frier fødder?" spurgte han en anelse drillende og så det måske lidt som han burde tage sig sammen til at fortælle Sylle hvad han følte i stedet for at savle over Kate.

Celle smilte, da hun blev kaldt se xy. Hun vidste godt hun var det, men ikke desto mindre så var det altid rart at blive bekræftet i, at det netop var det man var. Hun smilede ved hans spørgsmål og nikkede. "Ja.. han friede hende på mit arbejde... Han fik selvfølgelig en lussing for det, men altså.. jeg sagde nu ja alligevel" sagde hun med et bredt smil og betragtede sin ring. "Men det betyder ikke, at vi ikke kan party uartig du ved. Det kan vi to altid" sagde hun med et blink i øjet og lagde så sine arme om ham. Hun havde trods alt savnet sin fætter. Celle vidste godt at Aimé og Seth havde sloges om at være hendes yngling af de to. Hun vidste ikke hvorfor hun havde valgt Seth. Det var ikke fordi de havde været intime, det vidste hun godt. Det var mest af alt fordi de nok klikkede bedre personlighedsmæssigt.

Seth kunne ikke lade være med at grine lidt af hendes svar. "For helvede Celle din crazy Ass kvinde menneske" sagde han med et grin da hun virkelig var skide skør. Han havde dog heller ikke regnet med andet for det var virkelig en af de sidder han elskede af hende. "Se det sikkert også meget godt der er ring på din finger så jeg ik kommer til at ligge an på dig og jeg for Once har behov for at score" sagde han med et lille let nik da han virkelig mente det. Han havde ikke lyst til at score idag. Han havde bare lyst til at være sammen med sin elsket kusine. Han hev derfor i hendes hånd som han stadig ikke havde sluppet og tog hende hen til dørmanden. Han fik dem da også ind foran hele køen. Han træk hende op til bardisken og bestilte en flaske champagne for at de kunne fejre det. "Så hvad siger din halvbror til dit valg?" spurgte han drillende da han godt havde hørt at James ikke var specielt vild med Valentin selvom det var blevet bedre. Seth var så heller ikke specielt vild med Valentin, men det var mere fordi han havde en mindre at score end så meget andet og derfor ikke en god grund.

"Du elsker mig, det ved du jo" svarede hun med et selvsikker glimt i øjet. Celle var trods alt en selvsikker kvinde der vidste præcis hvad hun var værd. Hun grinte en anelse over Seths kommentar, men fik et alvorligt blik i øjnene da han faktisk ikke var ude for at score. Det betød han var begyndt at gå mere efter Sylle nu? Det håbede hun i hvert fald, for han havde brug for at vokse lidt op på det punkt. "Nogen er ved at blive voksen" svarede hun til ham og sendte ham et bredt smil. Hun var stolt af, at han kunne se at man ikke nødvendigvis behøvede score når man var i byen. Hun tog med Seth med kluppen og smilede, da de kunne snyde foran i køen. Det var det gode ved familien York; man sad på stillinger, der gjorde der var prestige i det navn. Hun smilede da han bestilte et flaske champagne og kløede sig lidt i nakken med et skævt smil. "Jeg har ærlig talt ikke fortalt det til ham endnu. Mest af alt fordi... jeg ved godt det ikke er en nyhed, han bliver så glad for, du ved" sagde hun med et lille nik, for at bekræfte sig selv at hun nok havde ret i det hun sagde.

"Nu du selv siger det" sagde han med et glimt i øjet og grinte så en smule i stedet for at prøve at benægte noget da det var nærmest umuligt at komme udenom denne her. "Mig? Voksen? HA! Du er fandme sjov" sagde han med et hævet øjenbryn da han pt havde mere travlt med Kate end han havde med Sylle selvom han godt vidste det var skrupforkert. Det hele var bare så meget nemmere med Kate end at skulle ligge sine følelser i det hele med Sylle. "Jeg ved hvad du mener, men du er nød til at fortælle ham det så han ikke smadre jeres bryllup Celle, men nok om det" sagde han med et lille let nik og hældte champagne op til sin kusine i et af de to glas der også var blevet sat foran dem inden han hældte op til sig selv og gjorde klar til at skåle. "Skål for at være en York" sagde han med et smil da det bare var det de skulle varme op på sammen.


"Haha, nu når jeg lige nævner det for dig, så.." sagde hun med et grin og så på ham med et glimt i øjet. Der var en grund til Seth var hendes ynglings, og det var ikke fordi de havde været en intime sammen. De to forstod hinanden på en anden måde, end hende og Aimé forstod hinanden på. På en eller anden måde, var det nemmere at snakke med Seth. Hun kunne ikke helt forklarer hvad det var. Hun grinte lidt af ham. "Hmm, synes nu ellers du skulle blive voksen nok til at prøve at score Sylvia" påpegede hun med et drilsk glimt i sine øjne. Hun mente det dog. Hun vidste godt det ikke ville fungere med Kate. "Jeg skal også nok sige det til ham. Men det er ret nyt og jeg har ikke lige haft mulighed for at fortælle ham det. Men du ved hvordan han er." svarede hun og tog fat i glasset, efter han havde hældt champagne op. Hun løftede sit glas og skålede ud mod Seths glas. "For at være en York" gentog hun og lod deres glas røre hinanden i et kling, inden hun lod glasset ramme hendes læber.


”Ja lige præcis. Ellers ved vi godt det slet ikke passer” sagde han med et drillende glimt i øjet selvom det langt fra var sandt. Han kunne jo godt li Celle og ikke bare fordi de havde været intime sammen, men blot fordi de bare klikkede helt fantastisk. Seth og Celle havde så også mange fælles træk uden at være samme køn og det var bare derfor de faldt i hak. ”Sylle? Jeg aner ikke hvad fu ck du snakker om. Jeg har Kate” sagde han med et ganske let nik da han virkelig ikke turde. Hvordan kunne han have været vild med den samme kvinde så mange år i træk og stadig ikke turde rykke på det? Ikke efter alt det med Alexandria og han sad jo også fast i sit 18 årige jeg pga. den frygt. Han nikkede let forstående til hendes ord og ville bestemt ikke rode mere i det nu hvor de skulle more sig. Det ville smadre hele deres aften. Han tog en stor tår af sit glas og lod sit blik glide kort rundt inden han lod det glide tilbage på Celle. ”Bagefter skal vi have vodka og jeg stopper ikke før vi har drukket så meget at vi ikke kan huske hvordan vi kom hjem” sagde han med et grin da han virkelig bare ville være fuld. Så slap han også for at tænke på han burde gøre noget ved sine følelser for Sylvia.


"Ved vi godt det?" spurgte hun selv med et drillende glimt i sit øje. Hun kunne ikke lade være med at drille Seth en gang i mellem, men det skyldes nu mest af alt også, at hun vidste at han var med på det. "Åh nej, Seth. Du er da ikke gået tilbage til hende? Hun er jordens største luder.." svarede hun med en opgivende tone i sin stemme. Hun mente det. Hun kunne virkelig ikke lide Seth sammen med Kate. Mest af alt fordi hun hadede Kate og vidste, hvor ødelagt Seth havde været efter hende. "Jeg synes du skulle tage og gå efter Sylle i stedet" sagde hun bestemt og lod det passere forbi. For nu. Hun ville trods alt gerne drikke sig i hegnet. Hun tog en står tår af sit glas og nød smagen af alkohol. Hun vidste så også, der ikke skulle meget til at påvirke hende. "Deal!" sagde hun med et grin og skyndte sig at drikke resten af indholdet i hendes glas.


Han nikkede ganske let for ligesom at lukke den der. Desuden vidste han godt at de bare drillede hinanden og det var bare en af de ting han elskede ved Celle. ”For det første er jeg ikke kærester med Kate igen og for det andet vel er hun ej. Hun har ændret sig Celle. Lad nu være med at dømme hende på hvad der skete dengang” sagde han med et dybt suk og rystede ganske let på hovedet. Han var jo ikke helt så naiv længere. Han vidste jo godt hvordan Kate var, men det var bare som om hun ikke var specielt nem at holde sig fra. Altså. Hun var jo ligesom hans første og derfor ville hun altid bare være noget specielt uanset om folk kunne fatte det eller ej. Det ville jo ikke ændre noget som helst og da slet ikke for Seth. Han ville så gerne være kæreste med Kate igen for hun var noget sikkert. ”Nej jeg vil ikke. Jeg vil langt hellere have Kate. Hvad er det som du præcis ikke kan forstå?” spurgte han med et hævet øjenbryn. Det virkede bare virkelig farligt at gå efter Sylle selkvom han godt selv vidste at hans hjerte gik helt amok når han var nær Sylle, men så skulle han jo pludselig til at føle for nogen og det turde han på ingen måde igen efter Kate havde Pised ham op da han var yngre. ”Jeg tænkte jo nok du var frisk” sagde han med et glimt i øjet. Desuden ville han slet ikke tænke på hverken Kate eller Sylle lige nu. Det ville smadre hans aften. Han tog en tår af sit glas og havde blev hurtigt enig med sig selv om det var nemmere at købe en hel flaske og rakte den mod sin kusine for at tage en stor tår og hev hende ud på dansegulvet mens de havde deres flaske hos dem.



"Stadigvæk. Jeg synes jeg har ret til at dømme hende Seth. Hun var en kælling overfor dig den gang, og jeg tvivler på at den kvinde overhovedet kan ændre sig. Og du ved jeg har øjne overalt, så hvis hun er dig utro, så vil jeg vide det med det samme" svarede hun ham med en alvorlig mine. Det var ingen hemmelighed, at Celle virkelig ikke kunne lide Kate og hun ville heller aldrig komme til det. Hun forstod ikke, hvorfor nogen kunne anse den kvinde som smuk eller værd at bruge sin tid på. Celle forstod ikke, at nogen mand overhovedet ville have sit lem ind i hende, for at være ærlig. Og hun var altid direkte med hvad hun mente. Hun var altid hudløs ærlig, hvilket tit havde gjort hende upopulær. Det kunne hun omvendt bare heller ikke leve sit liv efter. Om folk kunne lide hende eller ej, altså. "At du gerne vil have hende, skal du som end nok se" svarede hun roligt og rystede på hovedet af ham. Hun forstod det godt nok nok ikke. "Altid" svarede hun med et grin og lod den da også slutte der med Kate og Sylle. Hun kunne godt regne ud, at det ikke var specielt fedt for ham at snakke om det her, men omvendt så skulle de jo ske på et tidspunkt. Hun lod sig hive ud på dansegulvet og tog en står tår af flasken, inden hun begyndte at danse til musikken. Hun var virkelig i sit es lige nu.


"Har du glemt hvor ung jeg var den gang din retard? Det var ligesom ikke helt lovligt. Så er det vel fair at være med lovlige mænd?" forsvarede han Kate da han ikke kunne lade være. Det de havde lavet var jo ulovligt for hende og han forstod stadig ikke at hun overhovedet havde givet efter for hans følelser. Han var jo ikke andet end et barn dengang og han havde slet ikke kunne styre sine følelser for hende. Hans evner havde også været med skyldig i det for de var begyndt at komme på samme tid. Han synes selv det var ok. Også set i bakspejlet kunne han så desværre også godt forsvare det. "Siger tøsen der er forlovet med sin halvbrors tidligere fjende" sagde han med et glimt i øjet da han var næsten ligeså god til at bitche som hende, men nu havde hun også lært ham det. Han brugte det bare ik ligeså meget som Aimé. "Godt så" sagde han med et grin. Han dansede tæt med hende og var ligeglad med andre måske ville tro de havde noget for der havde han jo ikke mere. Desuden havde han en idé om han skulle være kæreste med Kate igen


"Hun havde sagt til dig at I var kærester. Ergo så synes jeg ikke hun kan være sammen med nogen som helst" svarede hun ganske bestemt, og hun mente det. Hun kunne virkelig ikke forstå, at han ville bruge tid sammen med hende overhovedet. Hun så på ham da han bitchede tilbage. Oh bitch, he didn't! Hvis han kunne bitche, så kunne hun til gengæld være langt være. "I det mindste er det ikke mig der stikker min pik op i en skøge" svarede hun og så på ham med en bitchy attitude, inden hun begyndte at grine. Mest af alt fordi hun var ved at være fuld. Hun var trods alt petit, så der skulle ikke meget til før alkoholen kunne mærkes, men også fordi hun synes det var sjovt at bitche med Seth. Hun dansede tæt op af Seth og nød mest af alt deres aften sammen.

”Jeg kan virkelig ikke se hun gjorde noget forkert ok? Ashton har også forsøgt mig at belære om det er derfor jeg selv ikke dur til forhold, men synes I ligesom det virker?” spurgte han med sit kække smil over sine læber da han virkelig benægtede at det faktisk var sandt. Han ville så heller ikke miste ansigt for han vidste det jo sådan set godt et sted. Han kunne bare godt li at være player. Det virkede jo. Det og gå efter magt. ”Av.. Skulle det ramme mig det der? En skøge ved i det mindste hvad hun laver. Det er mere end hvad skabs homo’er gør” sagde han med et glimt i øjet og et grin. De vidste jo godt begge to at de på ingen måde mente det. Desuden vidste han jo sådan set godt at Valentin var biseksuel, men foretræk kvinder. Seth selv havde da været med fyrer, men også kun for Samleje. Det var ikke fordi han kunne forelske sig i en fyr. Seth vidste godt folk rundt om dem misforstod det og inden længe blev han da også prikket på skulderen. Det ville sige at flasken var næsten tom, men det havde så heller ikke taget lang tid. ”Opfør dig pænt overfor damen” sagde en mand der tydeligvis var ude på at slås. ”Hvilken dame?” spurgte Seth med et grin og klaskede Celle i hendes mås. ”Hun er forlovet dude. Seriøst” sagde fyren og nikkede mod hendes ring på hendes finger. ”Yeah og virkelig meget min kusine douch” sagde Seth med et grin og tog Celles hånd for at flette deres fingre sammen og gav hende et kys på kinden inden han knækkede sammen i grin og gik hurtigt mod udgangen. Han var også godt stiv og han kunne slet ikke være seriøs lige nu.



JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Marcelle/Seth - 6 liter  Empty Sv: Marcelle/Seth - 6 liter

Indlæg  JeromeWinther Ons Aug 10, 2016 7:34 am

"Hun var dig utro. Du er jo dummere end fu cking snot, hvis du ikke forstår det her" forklarede hun ham og så bedrevidende på ham, mens hun mest af alt lignede en diva lige nu. Det var hun så også, så det var ikke fordi hun havde et problem med det. "Hvis du havde været i seng med Loups, ville du også vide han er større og bedre end dig. Den lille pik du render rundt med dernede er ingenting" svarede hun og slog hånden op foran ham. Hun styrede det her spil, og hun var klar over det. Og hun synes det var noget så morsomt at stå her og bitche mod hinanden sammen med Seth. At nogen så ikke kunne finde ud af, at det her var for sjov, det troede hun så gerne på. Marcelle begyndte at grine da fyren konfronterede dem. "Bit ch. Jeg har ikke brug for nogen mand for at klare mine kampe" sagde hun til den fremmed og mærkede så klasket i røven, hvilket fik hende til at smile drilsk til Seth. Hun kunne ikke lade være. Hun grinte over kysset på kinden og håndfletningen. "Ejerfornemmelser much, huh cous?" spurgte hun og knækkede også helt sammen af grin. Hun bevægede sig med ud og lænede sig op af Seth, da de kom ud derfra. "Pis en narrøv" sagde hun med et grin.


”Se det forstår jeg også, men jeg forstår også bare hvorfor” sagde han med et dybt suk og rystede ganske let på hovedet af hende. Han forstod det jo noget så udmærket godt. Det var jo skide ulovligt det som de havde lavet og han kunne bare ikke slippe hende. Hun ville altid være.. Kate.. Noget ganske specielt og det skræmte ham også en helt del. ”For jeg har jo tænkt mig at gå i seng med gamle mænd Celle. Hold nu kæft man” sagde han med et grin og rystede ganske let på hovedet af hende. ”Prøv du at spørge hans bestie om min pik er f**ing lille og om jeg ikke også er bedre… End… Loup” sagde han med en små alvorlig mine indtil det gik op for ham at han havde smadret sit eget comeback. Nu var Seth så også enormt fuld og ikke en ligeså god elev som Aimé havde været og faktum var bare at Darcel var ældre end Valentin. Seth skær en grimasse mens han udtalte de sidste tre ord da han virkelig godt kunne høre hans eget comeback ryge til jorden med et brag. ”Det har du så åbenbart Celle” sagde han med et grin da han virkelig ikke mente det på nogen måde. Han elskede at Celle tog det som han selv gjorde det. Hun var dalme skøn og det ville han slet ikke synes andet end det. ”Skulle jeg have andet?” spurgte han med et glimt i øjet og grinte let mens han stadig gik og grinede som de gik imod døren. ”Det siger du ikke. Hold nu kæft han var da også bare helt blæst” grinede han videre og rystede så på hovedet. De havde også nemt kunne komme igennem folk da de havde flyttede sig for dem. ”Så hvad skal vi lave nu var se xy?” spurgte han med et smil over sine læber og så forventningsfuld på Celle.

Celle rystede på hovedet. Hun forstod virkelig ikke Seth. "Siger manden der har været sammen med Mr. Lavoie" svarede hun med et grin, og vidste hun havde vundet dette argument og overhovedet ikke behøvede at sige mere. Han havde så meget tabt det her argument på forhånd. Hun begyndte at grine og tog sig en smule til maven, da det virkelig var sjovt og det begyndte at gøre en anelse ondt. "Du er så sjov Seth, det ved du godt det?" spurgte hun med et grin og så en smule på ham, inden hun begyndte at grine endnu mere. Da de nåede ud derfra, og han spurgte hvad de nu skulle træk hun på smilebåndet "kom!" sagde hun med et smil og trak ham hjem til hende for at nyde resten af natten.

//Out//

”Han har magt og min p** kan tilfældigvis godt li magt. Lev med det honey” sagde han med et glimt i øjet og vidste egentlig godt han havde tabt for Darcel var jo ældre end Valentin og det vidste han også godt. Seth kunne bare ikke lade være når det kom til smukke mennesker med magt og det var præcis en af de ting der gjorde at han var bange for at han ville være Sylvia utro hvis det endelig var de blev kærester og derfor holdte han sig væk fra det. ”Du er min kusine. Jeg ejer dig som nummer 2 efter din forlovet. Sådan er det bare” sagde han med et grin der hurtigt blev til et kækt smil over hans læber. Han lod sig hive med hende hjem og var glad for det lod til de slap for at snakke om Sylle den nat for der var intet som kunne smadre hans aften som at snakke om kvinden han elskede over alt på jorden.

//out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum