Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

(advarsel) lost innocence (Amedee og Camden)

Ciel+Sebby :: MF :: Tråde

Go down

(advarsel) lost innocence (Amedee og Camden) Empty (advarsel) lost innocence (Amedee og Camden)

Indlæg  Admin Tors Feb 26, 2015 11:16 pm

//OOG: Dette emne indeholder forspil til samleje//

Amedee havde gået ned gennem London by og havde mødt en fuld Camden i byen, og de var sammen blevet enige om at tage hjem til ham for at drikke. Selv havde hun aldrig nogensinde rørt alkohol, men ville gerne prøve at drikke med ham. Det handlede måske også mest af alt om hendes besættelse for at være i nærheden af ham, da hun small girl crushede på ham igen, sådan virkede det i hvert fald. Hun var iført høje hæle og en rød kjole med rød gennemsigtig stof lige over brystpartiet og ud til skulderne. Hendes hår var sat op i dag, dog stadig blondt med hendes hazel farvede øjne. Det hang selvfølgelig ikke sammen da naturlig blondhåret havde blå øjne oftest, men hun brugte jo sine evner som metamorphmagus. Grunden til hun havde været fin klædt var fordi hun havde været reception inden med sine forældre, men var gået derfra da det var begyndt at være for kedeligt. "Bor du så her Camden?" spurgte hun og så hen på ham. Hun kiggede lidt på det blå hus og smilede lidt. Hun havde ikke noget imod at han var fuld lige nu, også selvom hun ikke selv var og heller aldrig nogensinde havde været det. Hun havde ærlig talt bare aldrig haft behovet, hun havde dog smagt alkoholiske drikke. Hun havde bare ikke hældt det i sig, ærlig talt så ville hun også bare gerne være i nærheden af ham. Hun ventede på at han låste op, og glædede sig faktisk til at se hvordan det så ud indvendigt. Hun gættede på det ikke var overvældende stort eftersom det blå hus så ret småt ud som de fleste bygninger i London og generelt England gjorde da det jo en gang havde været arbejderhuse i et frembrusende industriland. Hun kendte trods alt sin muggler historie.

Camden havde bare moret sig grænseløst over at være stiv da det betød han virkelig var bare en smule bedre til mennesker og havde da også været sammen med en han havde kendt fra skoletiden, men da Amedee var kommet havde han ligesom glemt alt om det igen og lagt sit fokus på hende idet hun trods alt var Darcels lillesøster. Da hun så havde begyndt at snakke om hun ville prøve at være fuld også havde han insisteret på at hun ikke skulle gøre det i byen. Han mente trods alt hun slet ikke var gammel nok til den slags endnu. Han havde derfor valgt at slæbe hende med hjem da det virkede som en langt bedre idé i hans hoved lige nu. At hun så ville få hans fulde opmærksomhed var så ikke lige det første der lå i hans tanker. I hans hoved var hun virkelig bare en sød ung pige, men hun var for ung til noget som helst flirt. Camden selv havde sin jakke på, en skjorte inden under og et par pæne bukser. Camden havde med andre ord gjort en anelse ud af sig selv fordi han skulle ud med en af sine venner, men igen var det heller ikke noget han havde brugt timer på.
Camden nikkede ganske let til om han boede der. "Yeah. Mit lille fine mørkeblå hus midt i Londons smukke yderkant" sagde han med et med et grin og fandt sine nøgler. Han tabte dem engang og bøjede sig ned for at få sine nøgler op. "Satans til små størrelser sådan nogle nøgler" sagde han grin mens han fik dem op og fik endelig låst op for det lille hus. Nu havde Camden så godt nok brugt bare en smule magi så huset ville være en lille smule større indeni end udenpå, men heller ikke mere end mugglere ikke ville kunne opdage noget som helst. Han skubbede døren op og holdte den for hende inden han lukkede den i efter dem. Han tog sine sko af og hængte sin jakke op inden han tog imod hendes jakke og hæng den op også. Han lagde en hånd på hendes lænd og skubbede hende ganske blidt ind mod stuen så hun kunne se sig om. "Velkommen til mit hjem Amedee" sagde han med et varmt smil over sine læber og lod hende sig rundt i stuen hvor der faktisk ikke var særlig personligt. Næsten ingen billeder og meget ungkarle agtigt. Inden længe kom der da også en kat ud fra køkkenet og gned sig op af Camdens ben. Han bøjede sig ned og samlede den grå plysset skovkat op. "Mød Trille. Hun er kvinden i huset" sagde han med et smil og nikkede let for sig selv. Egentlig så katten kun tyk ud fordi den var så puffede af dens tykke pels

Amedee havde brugt langt tid på at gøre sig klar, men hun var også en kvinde. Hun ville gerne have at folk skulle bemærke at hun havde gjort noget ud af sig selv. Hun elskede tanken om den anerkendelse hun kunne få. Ikke at hun søgte opmærksomhed. Det var faktisk det sidste, men hun ville da gerne have at fx. sådan en som Camden lagde mærke til, at der var noget særligt ved hende lige nu. At hun ikke så ud som hun plejede. Hun forventede dog ikke nu, hvor Camden var fuld, så det hele var okay. Hun var dog glad for hun havde mødt Camden ude i byen og havde fået hans opmærksomhed. Til hendes skuffelse dog, måtte hun for Camden ikke drikke i byen. Hun kunne ellers godt tænke sig at prøve det, men mest af alt også fordi han var i nærheden. Hun kunne godt gætte sig til at Camden ikke kunne lide at bo midt inde i den store by, som hun tilgengæld godt selv kunne. Der var massere af liv, og massere af mennesker. Man var aldrig alene, og der var lys og larm. For hende var det liv og glade dage, tant og fjas. Hun var også vokset op til at skulle være meget social, og havde derfor også let ved at få venner. "Her er smukt ja, men kunne godt gætte mig til at du ville bo i yderkanten af London. Du er lige typen" sagde hun med et grin og skulle til at bøje sig ned da han tabte sine nøgler, men han kom hende i forkøbet. "Eller, og nu tænker jeg bare lige højt ikås... så er du bare utrolig fuld" mumlede hun med et drilsk smil over sine læber. Hun trådte ind af døren og smilede ganske let ved tanken om at han holdte den for hende. Gentleman. Hun tog sin jakke af og overleverede den til ham. Hun så sig omkring og kunne godt regne ud at han havde brugt magi for at gøre det hele en smule større. "Tak Camden" sagde hun med et smil mens hun forsat så sig omkring. Hun gik ind i stuen og kunne godt se det var en anelse upersonligt. Havde hun boet der alene, havde der været en masse farver. Hun kiggede hen på Camden da han lavede en bevægelse og stirrede en smule på katten. Hun stillede sig en smule tættere på og nussede katten bag øret. "Så det er dig Camden har til at gå og passe hjemmet. Nu er han vel ikke al for utaknemlig?" sagde hun i sjov til katten.

Camden opgav ofte at gøre noget ud af sit hår pga. hans krøller. De havde alligevel sit eget liv og derfor kunne han ikke tæmme dem alligevel. Det var så fordelen og ulempen ved at have krøller. Han gik dog tit op i sit tøj dog, men det var straks noget andet og det kom også helt an på hvad han skulle. Nu var han så også en mand så der var andre krav og forventninger til ham.
Camden ville normalt have lagt mærke til at hun havde gjort noget ud af sig selv, men da han var for fuld til det lige nu så lagde han ikke rigtigt mærke til noget. Det ville han dog sikkert gøre senere da det lige skulle hele vejen op og vende i hans hoved der var en anelse mere langsom pga. alkoholen.
"Lige typen? Var det en fornærmelse?" spurgte han med et grin da han godt kunne høre at hun ikke mente noget ondt med det. Han fandt det dog morsomt alligevel. Han vidste jo godt han lige var typen til at bo hvor han gjorde og han elskede det. Desuden havde han tre dyr og de skulle jo være et eller andet sted.
"Mig? Fuld? Hvor har du dog den sære idé fra Ame?" spurgte han med et grin mere. Det var virkelig mest pga. alkoholen at han formåede at grine så meget og det faktum de var alene. Desuden gjorde hun ham glad og han vidste han kunne stole på hende og derfor var det nemt at smile nær hende. Alle andre mennesker brød han sig virkelig ikke synderlig meget om.
Camden nikkede let til de ord som Amedee sagde til katten. "Ja hun er en god kat og jeg er altid taknemlig. Hvis jeg kunne tog jeg gerne nogle af dyrene hjem fra mit arbejde også, men det er som om de ikke alle er lige smarte at tage med hjem. Det undre dig sikkert heller ikke jeg kunne finde på det vel?" spurgte han med et smil over sine læber og lod hende holde katten inden han gik ud i køkkenet og hældte mad i dens foderskål da den var tom og hældte vand i vandskålen også så den havde det som den skulle bruge. Det var ikke lige altid let at bo så tæt på mugglere når man havde ugle også, men han kunne nu stadig godt håndtere det alligevel. Han kom ud der fra igen med to glas i den ene hånd som han holdte med sine fingre og et par flasker i den anden hånd. Han stilte det på stuebordet og sendte Amedee et smil. Han hældte ildwhisky op i glassene og rakte det ene mod hende. "Jeg advare dig. Det kradser det skidt" sagde han ganske roligt så hun idet mindste var advaret.

Amedee var lige nu også ligeglad med om han lagde mærke til tøjet. Det var heller ikke fordi det var vigtigt, fordi hun havde gjort noget ud af sig selv... det var opmærksomheden omkring det, det at vide, at han lagde mærke til hende. At han så hende. Det ville hun gerne. Hun ville jo gerne flirte med ham, og hun havde også tænkt sig at gøre det nu og hun ville gøre det indtil hun fik succes. Det havde hun jo ikke haft sidst.
"Camden jeg forsøger aldrig at fornærme dig. Det burde du da vide" sagde hun drillende, inden hun blinkede ganske let til ham. Hun grinte lidt af ham og lagde så sin hånd på hans skulder, for at se ham i øjnene. "Du er snaksaglig. Det plejer du ikke ligefrem være, og det er blandt andet derfor jeg ved det... desuden griner du også hele tiden og du er også lidt klodset" sagde hun med et drillende smil over sine læber. Sidst havde hun brugt berøring til at prøve at få en flirt i gang.. måske skulle hun bare flirte med øjnene den her gang? Hun var virkelig i gang med at tænke planer for, hvordan hun kunne få ham og hans opmærksomhed.
"Det undre mig ikke, og jeg tror at hvis du tog alle dyrene med hjem, så ville de også med det samme vide, at det var dig Camden. Du ville være den første de tænkte på.. så det ville faktisk også være ret så useriøst" grinte hun inden hun tog imod katten. Hun gav sig til at nusse den bag øret og snakkede ganske lavt til den. "Ved du hvordan man score Camden, huh?" hviskede hun ind mod dens øre og grinte lidt. Da han kom tilbage stillede hun katten ned på jorden igen, da den helt sikkert også gerne ville hen og have sig noget vand i det mindste. Hun kiggede op på ham da han forklarede om ildwhiskyen. Hun nikkede ganske let. "Jeg tror jeg kan klare det" sagde hun med mod i sin stemme inden hun tog imod glasset. Hun tog en stor tår af det, da der ikke var nogen grund til at sippe. Hun mærkede ret hurtigt en intens brændende fornemmelse i halsen, som derefter spredte sig til hendes krop igennem hendes blod. Hendes hår blev rødt i optakt med at væsken nåede hendes blod og dermed resten af hendes krop. Helt ildrødt. "Stærke sager alligevel" mumlede hun og tog en tår til. Hun skulle virkelig få styr på sine kræfter.

Camden havde jo egentlig bare ikke lagt mærke til hendes flirt pga. hendes alder. Havde hun været på hans alder så havde han til en hver tid begyndt at gengælde flirten ud fra det hun havde gjort sidst. Det var ikke fordi specielle tekniker bed på ham eller ikke gjorde.
"Det tror jeg nu det var alligevel det der Amedee" sagde han med et ryst på hovedet og et mindre grin. Han synes nu det var en anelse en fornærmelse og bestemt en eller anden form for stereotypisk holdning. Dog vidste han godt det ville være sandt og han vidste godt han var typen der boede lidt ude og ikke inde hvor der var så mange mennesker. Faktum var trods alt han brød sig mere om dyr end om mennesker. Han mærkede hånden på sin skulder og kiggede hende da også ind i øjnene.
"Så, så unge frøken!" sagde han bestemt og rystede let på hovedet af hende. Han var også en anelse mindre beruset nu end han havde været for blot et kort øjeblik siden, men alene hendes tilstedeværelse gjorde at han var mere venlig end normalt.
Camden rystede ganske let på hovedet. "Naah.. Min chef har også til tider lyst til det så det er ikke kun mig folk vil tænke på. Selvom min chef af logiske årsager ville tænke på mig" sagde han og kløede sig selv en anelse i nakken da han godt kunne høre at hans egen forklaring lød en smule dum lige nu inden han sukkede lavt og gik ud i køkkenet.
Han betragtede hende ganske let og hævede det ene øjenbryn ved hendes farveskift i håret. "Jamen det sagde jeg jo det var frøken metamorpmagus. Den lille løve skal virkelig lære at høre efter hvad jeg siger" sagde han med et ryst på hovedet inden han grinte med en svag mild latter da det var sjovt at hun virkelig ikke havde troet på ham. En del af ham havde egentlig vist hun var det i forvejen fordi hun trods alt havde så tit blandet sig når han havde været sammen med Darcel, men han havde virkelig glemt det som han havde glemt hendes navn. Han var dog ikke mere fuld end han godt kunne se hvad hun var nu. Han løftede sin ene hånd og strøg hende blidt over kinden. "Den blonde farve klæder dig virkelig bedre" sagde han med et varmt smil og lod sit blik blive på hendes hår

"Det var det ikke. Det var bare dømt ud fra din personlighed.. og ud fra din personlighed, virker du som om en der kan bo lige her" sagde hun med et smil og et glimt i øjet. Det var skam ikke for at være stereotypisk, men hans form for personlighed virkede som en der ville bo herude. Det kunne hun ikke gøre for.
Hun grinte da han rystede på hovedet af ham. "Så så hvad? Skal jeg være en sød pige nu?" grinte hun og sendte ham et uskyldigt smil. Hun lyttede lidt på det han fortalte om at hans chef også kunne finde på at tage dyrene med hjem. "På den anden side, så tror jeg altså at de ikke vil mistænke chefen for det og jeg tror du har ret i, at din chef ville vide det var dig. Så du vil faktisk hurtigt kunne blive afsløret" sagde hun med et grin. Hun var sikker på han var let at regne ud på det punkt.
Hun kunne ikke tro på det var så stærkt som folk de sagde, grundet hun altid følte at folk de havde en tendens til at overvurdere versionen. What did she care? Hun skulle jo smage det alligevel, og hun havde aldrig drukket før. Selvfølgelig skulle det prøves. "Jeg tror du er et dårligt eksempel Camden, desuden har jeg aldrig kampdrukket før og har aldrig været fuld før. Så det skal jo prøves det hele ikke? Man kan ikke bare holde sig tilbage pga. advarsler" grinte hun og tog en slurk mere. Hun kunne godt mærke hovedet, at lortet det virkede. Hun mærkede strøget over kinden og kiggede ham i øjnene. Hun kiggede ned da hun fik en kompliment af ham. Hun skiftede også rimelig hurtigt tilbage til den blonde farve.
"Var det en kompliment?" spurgte hun og tog sit glas og drak resten. Hun fik da også rimelig hurtigt drukket et par glas, og da hun følte hun havde fået nok tog hun fat i hans hænder. "Camden, Camden, Camden" grinte hun og så ham i øjnene og fjernede sin ene hånd for at nusse ham i håret. Hun ville have ham...

"Jeg ved godt du ikke mente noget ondt med det, men stadig" sagde han med et mindre grin. Det var jo også bare fordi det kunne være nogen ville opfatte den slags som kritik. Han drillede hende også lige nu bare på sin egen måde. Det bevidste måske også noget om hvor dårlig han var med mennesker.
Han nikkede ganske let med et mindre grin. "Ja det er lige præcis det som det betyder" grinte han videre og lagde godt mærke til hendes uskyldige smil. "Det her er så her du bare skal shh og give mig ret fordi jeg er voksen" sagde han med et smil over læberne og rystede ganske let på hovedet af sig. Han vidste godt det var et dårligt argument, men lige nu ville han bare gerne have den sag lukket for han vidste det jo godt selv.
"Jeg ville ikke holde dig tilbage. Blot advare om hvor slemt det kan være så du nok ikke tog en stor tår første gang" sagde han og bed sig i sin læbe for at holde et grin tilbage da han virkelig havde fundet hendes reaktion ganske morsom trods for han på den anden side også tog det ganske roligt. Han kom i hvert fald hurtigt i tanke om hendes evner pga. hendes hårskifte og det havde gjort ham rolig et kort øjeblik.
Han bemærkede godt hun skiftede hurtigt tilbage til det blonde hår og kunne ikke lade være med at smile en smule for sig selv ved det. Han nikkede ganske let for sig selv for ja det havde været et kompliment.
Han lod hende fange hans hænder og kiggede på hende. Han selv havde da også fået lidt at drikke igen, men da han allerede havde været fuld og egentlig kun midlertidig været ædru så skulle der ikke meget til for at falde tilbage i at være fuld igen. Han mærkede hendes nus igennem håret og så hende ind i øjnene. "Ja Ame? Hvad er der?" spurgte han med et smil over sine læber og vred sine hænder fri blot for at trække hende op på sit skød.

"Hmmmm. jeg skalnok prøve at være sød ved dig" sagde hun og blinkede ganske let til ham. Hun var jo for det meste alligevel altid sød. Hun grinte til det var det som det betød og rystede på hovedet. "Tror jeg ikke jeg kan, og hey jeg er også voksen så det er bare et dårligt argument Camden, du kan jo bare sige vi skal lukke diskussionen altså" sagde hun med et bredt smil.
"Men det kom jeg altså til, så det må bare være sådan. Desuden smagte det ikke så slemt, det var bare stærkt" sagde hun med et grin. Hun havde stadig svært ved at styre den slags magi når der skete noget. Det var dog blevet bedre, men skete der pludselige ændringer eller var hun i sine følelsers vold så kunne hun ikke nå at kontrollere det. Lidt ligesom sidst, hvor hendes øjne jo rent faktisk var blevet helt grønne af misundelse. Den gang havde Camden ikke lagt mærke til en skid, men han så hende nu. Det kunne hun mærke, og lige nu, måtte hun sørge for at han holdt koncentrationen på hende. Han kunne ikke slippe uden om den her gang. Der var kun dem, og hun følte sig vigtig lige nu. Hun vidste at her var der ingen der kunne forstyre, og ja, nok virkede hun som en der var besat af Camden lige nu, men alt hun ønskede var mest af alt han lagde mærke til hende. Hun smilede da han nikkede til det var en kompliment. Det var sødt af ham.
Hun lod sig løfte op på hans skød og satte sig lidt til rette, inden hun lagde sine hænder omkring hans nakke og nussede hans hår ved nakken. Hun smilede lidt, tænkte lidt over hvad hun egentlig gerne ville sige. "Du er sød Camden" sagde hun glad og kiggede ham forsat ind i øjnene, inden hun lænede sig en smule fremover. Hun var millimeter fra hans læber da hun stoppede. Hun holdt tænkepause. Skulle hun, skulle hun ikke? Hun var så tæt på... Der gik en del sekunder, før hun fik truffet sin beslutning og lod sine læber møde hans.

"Håber jeg da for din skyld" sagde han med et smil og rystede ganske let på hovedet af hende. Han lagde dog godt mærke til hendes blik og vidste jo godt de bare drillede hinanden lige nu. Camden kunne i øvrigt bedst lide søde piger. Ikke fordi han ville udnytte dem på noget plan, men fordi han godt kunne lide at beskytte dem.
"Så ældst da" sagde han med et mindre grin da han trods alt stadig var ældre end hende trods for de begge to var voksne. Han havde bare et kort øjeblik glimt hun var voksen også. Han nikkede ganske let bestemt for at understrege at han var ældst og hun derfor skulle gøre som han sagde lige nu. Det var trods alt ikke altid sjovt bare at bede om at få diskussionen stoppet.
"Men derfor skal du da stadig have en advarsel Ame" sagde han med et varmt smil da han synes hun fortjente det. Han havde desuden ikke sagt hun ikke skulle drikke det. Han havde jo selv serveret det for hende så hun netop kunne drikke det. Det var bare en venlig advarsel.
Han smilede atter da hun lod sig løfte op på hans skød og endnu mere da hun satte sig til rette. Han mærkede hendes hænder om sin nakke og nusset i sit hår. Det var en behagelig følelse. Det ville han gerne indrømme. Han bed sig derfor ganske let i læben af det. Han rystede ganske let uenigt med hendes ord om han var sød selvom han godt vidste han var det et sted. Han så på hende og lagde godt mærke til hendes stop ikke langt fra hans læber af. Det vil sige en det var mere en ubevisthed i ham der bemærkede det da det trods alt var en af de øjeblikke der slet ikke var helt så langt som det føles. Han nussede hende ganske blidt på hendes lår og lod sine læber blive fanget af hendes i et kys. Han lod sine hænder løbe op af hendes ryg og nussede hende ganske blidt i nakken.

Hun nikkede bare til at det håbede han for hendes skyld og smilede til ham. Amedee var så småt ved at blive overbevist om at Camden var mere til bad girls grundet hvordan han var, og også de kvinder han havde set efter sidst. Hun ville jo gerne være hans type, det var dog svært at sætte hele sin personlighed over styr, men hun skulle nok gøre det.. overfor ham.
"Også noget andet, men gør ikke du har ret... men fint fint, du får ret denne ene gang, og jeg får fred" sagde hun for at afslutte den, selvom hun synes det var et dårligt argument. Hun hadede når folk behandlede hende som en lille pige. Hun var 18, så hun var jo voksen i følge papiret, nok var hun ikke fyldt 20 og kunne ikke officielt sige, at hun ikke var teenager længere.
"Det skal du også have tak for, men lortet skal jo prøves ikke?" sagde hun og gengældte derefter hans smil. Hun kunne godt lide hans varme smil, og følte sig speciel når han smilte sådan til hende.
Hun nød at mærke det krøllede dog bløde hår mellem sine fingre og nød at sidde så tæt på ham. Hun nød at være fanget i det øjeblik de havde, og det måtte helst heller ikke slutte for hurtigt, hvilket var en af grundene til hun tøvede med at kysse ham.. hvad hvis han ikke ville have det, og hun blev skubbet væk. Så ville stemningen helt sikkert være akavet resten af aftenen. Det ønskede hun jo ikke. Hun mærkede at han nussede hende op af låret og smilede ganske let, inden hun lod kysset forsætte med ekstase over at han rent faktisk gad at gengælde det, og ikke skubbede hende væk. Hun mærkede hans hænder op af ryggen og i nakken og sukkede ganske nydende. Hun lod sine egne hænder nusse ham ned af ryggen, mens hun lagde hovedet på skrå for at gøre kysset en anelse dybere.

"Jo det gør så. Det betyder jeg har mere erfaring og derfor ved mere" sagde han med et let bestemt nik selvom han godt vidste det var noget pjat lige nu. Han vidste jo godt det var et dårligt argument og var glad for at hun lod den slutte der med at han fik ret og hun fik fred. Han kunne godt regne ud af hun nok ikke var vildt glad for det argument, men så længe han gjorde opmærksom på han var ældst og ikke sagde det var fordi hun ikke var voksen var det idet mindste bedre.
"Sagde jeg jo ikke noget om det ikke skulle vel?" spurgte han med et grin og rystede ganske let på hovedet af hende for det kunne han bestemt ikke huske noget om han havde sagt det ikke skulle bare fordi han advarede omkring det. Det kunne han i hvert fald ikke huske noget om han havde sagt.
Lige nu var hun også speciel, men noget af det hvilede bestemt også på mængden af alkohol han havde indtaget. Udover det var hun en smuk pige og det ville han bestemt ikke benægte. Især med hendes blonde hår.
Han mærkede hendes hænder ned over sin ryg og smilede ganske let for sig selv i kysset. Et smil der blot blev en anelse større da han mærkede hun lagde hovedet på skrå og han derfor kunne kysse hende dybere. Han nussede hende ganske blidt op igennem det lange blonde hår og nød virkelig det her lige nu. Han havde et kort øjeblik virkelig glemt hvor ung hun var og han normalt slet ikke ville kunne finde på den slags fordi hun var så ung som hun var. Han selv var trods alt 25 år og derfor ville det være en anelse underligt for ham og endnu mere med henblik på at hun var Darcels lillesøster. Han lod sin hånd finde hendes nakke for at nusse den ganske blidt inden han brød kysset for at hive vejret en smule. Han bed sig ganske let i læben da det havde været godt og genoptog kysset en smule mere grådigt denne gang.

Hun nikkede bare det til det han sagde, da hun ligesom havde givet ham ret og der derfor ikke var mere at kommenterer på den sag. Hun grinte lidt, "Nej selvfølgelig ikke" svarede hun.
Hun mærkede godt hvordan han smilede i deres kys og hvordan smilet blev større da hun lagde hovedet på skrå. Hun sukkede en smule nydende da kysset blev dybere, da det her rent faktisk var dejligt. Det var nok et af de bedste kys hun havde oplevet sit liv. Hun mærkede hvordan han nussede hende igennem sit hår, hvilket hun også nød. Hun tænkte ikke på hun kunne være for ung til at Camden overhovedet ville gøre noget så uskyldigt som at sidde at kysse med hende lige nu, og for hende var det ligemeget hvis lillesøster hun var, men klart nok det var ligeglydigt for hende. Hun var jo ikke nogens storebror eller søster, og havde ikke nogen tidligere bedsteven som sad og snavede lillesøsteren gulvet, og hun kunne ikke se et problem i alders forskel. Det var kun 7 år, og de var alligevel begge voksne.
Hun mærkede hans hånd i sin nakke og nyd det en hel del, hvilket igen fik hende til at sukke. Da hun brød kysset, så hun op i hans øjne og hev også lidt efter vejret, inden hun lod kysset genoptage og lod det vare grådigt. Hun kørte sine hænder ned af hans ryg og hev op i hans skjorte for at nusse ham på hans nøgne ryg.

"Jamen så er vi enige" sagde han med et mindre grin da han trods alt bare ville give hende en venlig advarsel for at hun ikke skulle få et chok og begynde at hoste af bare chok over den var så stærk som det var. Især når man ikke var van til at drikke den slags kunne det rive en del i halsen. Han kunne godt selv huske da han var begyndt at drikke det i sin tid og havde fundet at det kredsede en del, men i sidste ende var varmen en velkommen ting i ens hals.
Camden kunne ikke lade være med at smile en anelse for sig selv da han hørte hendes nydende suk og var glad for at hun nød det ligeså meget som han selv gjorde. Han var virkelig væk i kysset lige nu da det var så godt som det var. Det var der slet ingen tvivl om. Camden sukkede derfor en anelse selv blot for at vise hende at han selv nød det ligeså meget som hende selv. Han havde virkelig lige nu glemt alt om hvor ung hun var i forhold til ham selv. Det var som om det problem der normalt lå i hendes alder lige nu var væk pga. en blanding af han havde drukket og kysset bare var så godt. Næste dag ville han dog blive ramt af en grim skyldighed over hvad han havde gjort og afvise hende. Dog ville han aldrig afvise hende pga. hun var en good girl da det faktisk var en af de bonusser hun havde i sig. Han sendte hende et varmt smil da kysset blev brudt.
Han mærkede hendes hånd i nakken og lænede sig en smule frem for at gøre kysset mere dybt hvilket også gjorde hans ryg var fri af sofaen da hun trods alt sad på hans skød og dermed havde han haft sin ryg op af ryglænet. Han mærkede sin skjorte forsvinde op bagpå og lod hende gøre det. Han flyttede derfor sine hænder fra hende af for at åbne sin skjorte da han var opslugt i en verden hvor der kun var dem og det kys som de delte.
Han lod sine hænder bagefter glide op af hendes ryg hele vejen op til hendes nakke hvilket fik hendes tøj på ryggen til at glide en smule op selvom det langt fra havde været med vilje at det var sket. Han kunne derfor mærke en del af hans krop der ventede på hendes reaktion i noget som kunne følelses som en evighed selvom det langt fra var meget mere end et par sekunder.

Da hun hørte hans nydende suk, kunne hun ikke lade være med kort at smile for sig selv. Han kunne lide det og tydeligvis mindst ligeså meget som hun selv gjorde lige nu. Det gjorde hende glad, da alt hun ønskede var at han kunne lide hende, og det hun gjorde. Inderst inde vidste hun godt at alder sikkert var the big issue, men hun ønskede det ikke var. De var jo begge to voksne fornuftige mennesker, så hvad var problemet? Ja, sure thing, hun var Darcels lillesøster.. men de snakkede jo slet ikke sammen mere. Hun var good girl af hjerte, og kunne ikke forstå bad girls. Hun ville bare gerne være hans type og være den som han ville elske. Hun ville sikkert ikke være hans første, selvom det var det hun inderligt ønskede. Fandt han ud af, at han havde en eks kæreste ville hun også distancere sig og finde ud af hvordan hun var. Han skulle kunne lide hende. Hun gengældte hans varme smil, hun kunne godt lide at han smilede på den der måde.
Hun sukkede endnu en gang da kysset blev en smule dybere og det var så netop der hendes hænder ramte hans nøgne ryg. Hun nød at mærke den på en eller anden måde. Der var intimitet i det. Hun fik lov til at røre ham. Hun lagde mærke til at han åbnede sin skjorte og smilede ganske let for sig selv. Hun var også selv opslugt af en verden, hvor der kun var dem.
Hun smilede da hendes tøj gled op af hendes ryg og lod sine hænder glide ned af hans brystkasse, da den alligevel var blottet. Hun ville så gerne være tæt på ham.

Han håbede også virkelig at hun kunne høre hvor meget han nød det da det var vigtigt for ham at hun kunne det. Det var altid meget ret at vide at den anden nød det man lavede. Det gjorde også tingene en helt del bedre. Så kunne man også selv bedre nyde det. Det synes Camden i hvert fald at man kunne. Han kunne dog fornemme at hun kunne høre at han nød det da han mærkede hendes smil midt i det hele. Camden havde et problem med hendes alder trods for de begge to var voksne uden han helt vidste hvorfor det var sådan. Sådan var han bare. Det var ikke så meget det hun var yngre eller noget. Havde det været 3 år havde han haft det fint med det, men mere end det kunne han bare ikke. Desuden savnede han jo inderligt hendes bror som sin ven, men følte han havde svigtet ham. Camden havde så intet for hans eks-kæreste mere så det ville man slet ikke kunne sammenligne sig med.
Han mærkede hendes hånd ned over sin brystkasse og smilede let for sig selv i det dybe kys da han mærkede hun ikke stoppede ham i at få hendes tøj til at glide en smule op. Det var trods alt ikke med vilje. Alligevel var der noget i ham som hele tiden kom til at tænke på hvad der skete. Han brød kysset igen da han virkelig følte sig opslugt af det og bed sig ganske let i læben. Han lod hånden der havde fået hevet op i hendes trøje glide op i hendes nakke og nussede den ganske blidt hvilket fik hendes trøje til at glide ned igen på plads. Det hele var så ret lige nu. Han havde ikke svært ved at gengælde hendes flirt lige nu, men han havde svært ved at få sig selv til at gå nogle steder som tingene var lige nu.

Hun kiggede på ham da han brød kysset og mærkede hendes trøje glide ned på plads da han nussede hende i nakken. Hun bed sig også i læben og så lidt ned. "Har du ikke lyst til at kysse mig?" spurgte hun en anelse nervøst. Han gjorde jo ingen ting galt. "Jeg troede nemlig du kunne lide det.. og jeg kunne i hvert fald..... så har jeg gjort noget galt?" spurgte hun forsigtigt og tog fat i hans skjorte og knugede den mellem sine fingre. Hun bed sig i læben endnu en gang og kørte sin hånd op igennem hans hår. Hun havde aldrig været i seng med nogen før, og hun vidste kun hvad hende og James havde gjort i sin tid.. men der ville hun jo ikke. Og jo nok kendte hun ikke Camden særlig godt, men alligevel så stolede hun på ham og mere end hun nogensinde tidligere havde stolet på James. Hun var bare bange for at gøre noget forkert, men det var jo klart når hun var så gennemgående nice girl som hun var. Hun rettede ganske let på sin kjole mens hun ventede på svar, som egentlig også føltes som en evighed. Hun kiggede så op på ham og koncentrerede sig på at styre sin krop så hendes øjne ikke lige pludselig ville ændre farve bare fordi der farede ti tusind tanker igennem hendes hoved. Jo vist, det var deprimerende hvis hun ikke var god nok, men hun behøvede jo nødvendigvis ikke antage noget.

Han nikkede ganske let og bed sig en smule i læben. "Jo mere end noget andet her i verden Ame" sagde han blidt og strøg hende ganske let over kinden. Han kunne ikke lade være med at smile ved hendes næste ord og sørgede da også for ikke at grine af hende så hun bare ville trække sig længere væk. "Du har ikke gjort noget galt smukke" sagde han ikke længe efter og kyssede hende blidt på kinden. "Det er ikke fordi du har gjort noget galt" forsikrede han hende så godt som han nu kunne med en mild og varm stemme inden han kyssede hende ganske dybt igen. Camden var af en grund mere forsigtig med hende. Hun havde en udstråling over hende der sagde en vis form for uskyldighed, men han kunne ikke andet end fange der var et eller andet over hende der sagde ham at han skulle være forsigtig med hende. Han kunne ikke helt sætte en finger på hvad der skulle være med hende lige nu. Han lod da også sine hænder glide over hendes ryg igen og nussede den ganske blidt. Hans fingre begyndte da også at nuller sig en smule om hendes kjole så den atter ville blive hevet op og blottede hendes lænd en smule.

Hun mærkede strøget over kinden og lyttede til hans ord. "Er du sikker?" spurgte hun og vigede en smule med sit blik. Hun ville ikke have han sagde det bare for at gøre hende glad, da det ikke var det hun ønskede. Han skulle helt og oprigtigt nyde, hvad det var de sad og gjorde. "Ikke det?" spurgte hun og mærkede derefter kysset på kinden, hvilket fik hende til at smile en lille smule. Hendes smil blev en smule bredere da han gentog at hun ikke havde gjort noget galt, hvilket betød hun var begyndt at tro på det han sagde. Desuden var han så blid, så hvordan kunne hun andet end at få gåsehud og ellers bare tro helt og fast på det han sagde? Det var jo Camden. Hun kunne nok gætte sig til at der var en grad af uskyldighed over hende, og hun nok virkede en smule uerfaren. Det var hun jo også i høj grad. Det gjorde hende dog ikke noget at hun vidste det til ham. Da hun fik et dybt kys af ham, gengældte hun det ligeså dybt. Hun mærkede så hans hænder over sin ryg igen og at den blev nusset, hvilket fik hende til at sukke nydende. Hun kunne mærke hvordan hendes kjole blev nulret op, og da hendes koncentration var på det gled hendes fingre ned mod hans hals, hvor hun lod sine fingre glide langsomt op af den.

Han nikkede ganske let til hendes ord om han var sikker. ”Ja søde. Jeg er helt sikker. Jeg vil virkelig gerne kysse dig” sagde han med et varmt smil over sien læber og bed sig ganske let i læben. Han mente det faktisk også. Det var virkelig bare fordi der var et eller andet over hende der gjorde at han slappede mere af. Han rystede ganske let på hovedet til hendes næste spørgsmål. ”Nej slet ikke smukke. Du har virkelig ikke gjort noget som helst galt. Så sad vi ikke stadig her” sagde han med et varmt smil over sine læber og strøg hende over kinden. Han havde også gentaget sig selv for at være helt sikker på hun faktisk troede på ham. Hun havde jo virkelig ikke gjort noget galt af nogen art. Det var virkelig det sidste hun havde. Han kunne ikke lade være med at smile en smule for sig selv da hun begyndte at sukke nydende igen. Han mærkede pludseligt hendes fingre over hans hals og sukkede i nydelse. Camden kunne mærke en behagelig sitren igennem hele hans krop. Han kyssede hende derfor en anelse mere intens da han virkelig havde svært ved at styre sig lige nu og lige nu tog alkoholen og hans lyster over. Han begyndte derfor at hive mere op i hendes kjole så halvdelen af hendes ryg nu var blottet mens hans tunge forsigtigt gled ind i mellem læber for at lade sin tunge glide rundt om hendes tunge.

Hun smilede stort og bredt da han sagde at han gerne ville kysse med hende. Det gjorde hende inderligt glad. "Hvor er du sød Camden" sagde hun glad og med lettelse i stemmen. Hun ville ikke gøre noget, han ikke kunde lide og han skulle i hvert fald heller ikke føle sig tvunget til at sidde og kysse med hende. Hun kørte sin finger over hans læber da han bed i sine læber. "Okay... jeg tror på dig Camden... men også kun fordi det er dig som siger det" sagde hun og lod sin finger glide rundt i cirkler ved hans brystkasse da den jo var blottet fra at han havde spændt sin skjorte op for lidt siden. Hun hørte hans suk i nydelse da hun fik kørt sin finger ned af hans hals og kunne ikke lade være med at forsætte med at gøre det, da det lød til at han godt kunne lide det. Hun vidste ikke hvad det var han mærkede sjovt nok, hun ville bare gøre ham glad. Det var så heller ikke fordi Ame var uvidende omkring det, hun vidste godt hvad man skulle gøre sådan basalt for at tænde nogen. Det betød dog ikke hun gjorde det. Hun bemærkede kysset blev en del mere intens, og at hendes kjole gled en smule mere op og lod det stille og roligt bare ske. Hun åbnede sin mund ganske let og lod sin tunge møde hans og sukkede endnu en gang nydende. Hun kørte hånden op til hans skulder og hev ganske let ned i hans skjorte, da hun gerne ville se og mærke mere af ham.

Han rystede ganske let på hovedet. "Nej Ame jeg er bare mig selv og jeg vil have du skal vide du ikke har gjort noget galt" sagde han med et varmt og hjerteligt smil over sine læber og var blot glad for at høre lettelsen i hendes stemme. Han havde trods alt virkelig ment at hun ikke havde gjort noget galt. Det var virkelig kun fordi der var noget over hende og nu hvor hun havde reageret som hun gjorde og endda kredsede ham sådan på halsen så lod han det ligge for nu. "Er jeg glad for Ame for du har virkelig ikke gjort noget og det er virkelig det sidste jeg ønsker du tror" sagde han med et smil over sine læber og mærkede hendes finger rundt over hans brystkasse hvilket gav en behagelig følelse igennem sin krop. Det ville han bestemt ikke ligge skjul på. Han smilede let for sig selv da han mærkede hendes tunge rundt om sin egen og kunne ikke lade være med at sukke i nydelse. Hans nydelse tog også til fordi hun atter havde kredset ham ned af halsen og derfor brød træk han sin tunge til sig for at løfte hende op og ligge hende blidt ned på sofaen. Også fordi hun ikke havde stoppet ham i at hive længere op i hendes kjole. Han holdte dog kysset så godt som hun kunne for at hun skulle vide at han gerne ville have det og fordi han stadig nød det virkelig meget. Han lod sin hånd glide op af siden af og hele vejen op til hendes hoved for at flytte hendes mens han begyndte at kysse ned over hendes kind og ned mod hendes hals. Han kyssede den ganske blidt. Han var virkelig så meget væk i nydelse lige nu og han kunne ikke stoppe.

"Jamen derfor kan du godt være sød, lige meget hvor meget du mener at du bare er dig selv.svarede hun og gengældte hans smil. Hun troede på ham, men det var mest af alt også fordi det var ham som sagde det. "Jeg tror også kun på dig fordi det er dig som siger det Camden" hviskede hun ind mod hans læber da det virkelig kun var derfor. Hun vidste ikke det hun gjorde tændte ham, men havde hun vidst det gjorde det hende ikke noget. Nok kendte hun ikke Camden, men alligevel så følte hun ikke det gjorde noget hvis hendes mødom gik til ham. Hun kredsede ham forsat op af halsen mens hun lod kysset forsætte. Hun sukkede også ind i mellem selv i nydelse. Hun lod tungekysset bryde og lod sig ligge ned på sofaen. Hun lade sine arme om ham mens hun prøvede at hjælpe til med at holde kysset. Hun mærkede hånden over sin krop og op mod hendes ansigt. Hun lod ham flytte på sit hoved og kunne så mærke kyssene på sin kind og de bevægede sig ned mod hendes hals, hvor hun kunne mærke en hel elektrisk og kildende fornemmelse gennem hele sin krop. Et støn gled da også igennem hendes læber, da det her var en anderledes nydelse end hun nogensinde havde prøvet før.

"Baah Ame.. Jeg ved godt jeg er sød, men du behøver ikke nævne det" sagde han med et ryst på hovedet af hende da han ikke altid brød sig om at vise hvor sød han kunne være. Han ville trods alt helst være en loner og derfor skulle man ikke være kendt for at være en sød fyr selvom han dybt inden var det og det vidste han godt. "Det er jeg glad for du gør" sagde han med et oprindeligt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Han var virkelig glad for at hun stolede på det. Han mærkede hendes arme rundt om sin hals og smilede for sig selv i kysset. Han vidste trods alt ikke hun var jomfru, men hvis han fik det af vide kunne han godt linke en sammenhæng mellem det han kunne mærke over hende og det faktum at hun var jomfru. Han var glad for at hun lod sig ligge ned på sofaen på den der måde og ikke stoppede det som han havde gang i selvom han til en hver tid ville stoppe hvis hun bad om det. Han lagde mærke til hendes støn og bed sig ganske kort i læben inden han forsætte med at kysse hende ganske blidt på halsen. Han bed hende ganske blidt i halsen, ja nærmere et nap og begyndte at hive længere op i hendes kjole. Han var virkelig væk i den nydelse som de delte lige nu og ville helst ikke have at det skulle stoppe. Hverken nu eller om en time. Han kunne forsætte det her i dage hvis han kunne komme til det. Hun var trods alt både smuk og sød og han var så langt væk i nydelse det ville være synd at stoppe den igen.

"Nogle skal jo sige til dig at du er sød bare en gang i mellem Camden ellers ender du jo med at tro at du ikke er det" forsvarede hun sig stædigt, da hun mente at han var det og derfor mente hun godt kunne sige det. Hun mente i øvrigt også at hun havde ret i det hun sagde. Han var virkelig sød og det skulle han have at vide, og så var den bare ikke længere. "Ja ikke?" spurgte hun og smilede stort. Hun havde forsat sine arme rundt om hans hals og forsvandt længere væk i kysset da det ligesom var så godt. Amedee var et eller andet sted heller ikke glad for hun var jomfru da det overhovedet ikke hang sammen med hvordan hun opførte sig eller hvilken omgangskreds hun havde haft og havde nu. Det passede sikkert heller ikke med at hun var James' eks kæreste, men drengen var jo for helved syg i potten! Hun vidste et eller andet sted godt at Camden ville stoppe hvis hun begyndte at føle det var ubehageligt. Hun stolede jo på ham, så derfor regnede hun jo også med det. Hun mærkede de forsatte kys og nød det forsat. Hun stønnede endnu en gang da hun mærkede et nap i sin halls, hvilket igen gav en jagende elektrisk følelse gennem hele hendes krop. Hun lod ham hive længere op i sin kjole og fik hans skjorte helt af. Hun var virkelig også væk i en anden verden lige nu hvor der kun var dem og verdenen for mere end alting faktisk gerne måtte stå stille, så længde Camden var lige der ovenover hende og gav hende de her helt fantastiske følelser og sensationer gennem hele hendes krop. Hun havde virkelig aldrig prøvet noget lignende.

"Jamen jeg ved skam godt jeg er det. Jeg bryder mig bare ikke altid om at være det" sagde han med et mindre grin og indrømmede egentlig kun lidt det her fordi han var fuld og så fordi han ikke havde noget imod hende. Hun var trods alt en sød pige. Camden ville helst bare være en loner. Det klædte ikke en loner sådan at være en sød fyr selvom han godt selv vidste han var det. Så han vidste skam godt hun havde ret. Det var slet ikke det. Han nikkede ganske let til hendes ord.
Han var ret så glad for at hun beholdte sine arme rundt om hans hals. Det var virkelig godt det her og det betød at hun ikke havde noget imod hvad der skete lige nu og desuden sagde hendes lyde også det samme. Han smilede en smule for sig selv da hun lod ham hive op i kjolen og endnu mere da hun faktisk begyndte at tage hans skjorte af. Han hjælp en smule til for det skulle være en del nemmere og lod hende betragte sin overkrop hvis hun havde den slags lyster. Han flyttede atter sit hoved og begyndte at kysse hende dybt på munden igen mens hans ene hånd begyndte at massere hendes ene bryst ganske blidt. Camden havde ikke tænkt sig at flytte sig medmindre hun ikke ville have det han gjorde ved hende. Han lod atter sin tunge blidt presse sig ind i hendes mund. Han nød virkelig det her og han ville gerne have at hun vidste præcis hvor meget og hun selv ville komme til at nyde det ligeså meget.

"Jamen nogen skal altså sige det til dig ellers glemmer du altså bare du er det" sagde hun med et bestemt nik. Hun ville have nogen fortalte ham det, da det kunne være han ikke var vant til at få komplimenter. Hun ville i hvert fald gerne komplimentere ham. Hun var nu ligeglad med det ikke passede ind i hans selvbillede at sandheden var en anden end det han egentlig ønskede det var.
Hun lod sin kjole forsvinde helt af hende og kørte sin hånd over hans brystkasse da hun fik fjernet hans skjorte. Hans mave og brystkasse var flot og ekstremt lækker at se på. Hun bed sig ganske let i læben inden hun gengældte hans kys ganske grådigt, da han vækkede nogle ting i hende som hun aldrig nogensinde havde følt før. Hun mærkede hånden ved sit bryst og stønnede nydende i kysset da han masserede det og kunne mærke en varm og dejlig fornemmelse gennem hele sin krop. Hun kørte sine negle blidt ned af hans ryg og vidste virkelig nærmest ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Så meget nydelse havde han aldrig nogensinde prøvet før. Hun lod sin tunge mødes han endnu en gang og sukkede nydende i kysset. Hun kørte sine hænder hele vejen ned til hans bagdel og lod dem glide om til hans mave for at åbne hans bukser.

"Jeg gider slet ikke diskutere det Ame" sagde han med et mindre grin. Han kunne godt høre at han ikke ville komme videre med den her samtale da de virkelig slet ikke var enige og de sikkert heller aldrig ville blive det. Camden var heller ikke van til at få komplimenter og han ville sikkert heller aldrig rigtig blive det. Han vidste godt et menneske havde behov for det, men igen kunne han bare bedre li dyr og de gjorde ikke den slags. Han vidste godt det sikkert ville være mere sundt for hans selvbillede at høre det, men han ville ikke det. Han ville heller have at hun var klar over de gode ting ved hende.
Han mærkede hendes hånd over sin brystkasse og smilede for sig selv da det var en behagelig følelse. Han lagde mærke til hendes bid i læben og kunne mærke en glæde der spredte sig inde i ham. Især fordi det betød hun nød synet og det var trods alt langt fra den værste ting her i verden. Han lod sin ryg følge hendes bevægelser over sin ryg da han mærkede hun lod sine negle løbe ned over den uden det var en alt for tydelig bevægelse. Han mærkede hendes tunge glide sig rundt om hans hvilket fik ham til at sukke en anelse af nydelse. Han smilede dog en anelse for sig selv da han mærkede hendes hånd glide fra hans bagdel og om for at åbne hans bukser. Han brød derfor kysset og løftede sig selv en smule op for at hun bedre kunne komme til og begyndte at kysse hendes hals igen inden han begyndte at skubbe ned i sine bukser. Hendes kjole fik han helt af bagefter hvilket fik ham til at bide sig selv let i læben ved synet af hende kun i undertøj.

"Skal du også bare have lov til l at lade være med det, så længe jeg får ret i den her sag" sagde hun med et bestemt nik. Nu måtte det jo ligesom være hans tur til at gå på kompromis, så hun fik ret og han fik fred. Amedee ville gerne give Camden komplimenter og også gerne til han sejlede af det. Han skulle jo vide der var noget godt ved ham i stedet for han fokuserede på alle de negative ting. Der var mennesker som var søde, og det skulle Camden jo også et eller andet sted lærer ellers så endte det vel bare med han var alene resten af sit liv. Den tanke kunne Amedee ikke lide, mest af alt nok også fordi hun virkelig var bange for at være alene og det at være efterladt lød heller ikke særlig tiltalende i hendes tilfælde.
Hun lagde godt mærke til hans smil da hun havde lade sin hånd nusse for hans brystkasse. Han havde en pæn brystkasse og for at være ærlig så tændte den hende, gjorde hende mere elektrisk og fyldt med eufori. Hun havde aldrig oplevet en så stærk følelse før og hendes øjne tog da også et farveskrift fra haselbrune til røde af ingen tid. Det var selvfølgelig blandet sammen med det faktum han lige havde bidt og kysset hende i halsen og også at han havde maseret hendes bryst. Hun smilede da hun fik hjælp til at åbne hans bukser og fik dem åbnet og hev en smule ned i dem. Hun stønnede da han bed hende i halsen og lod ham skubbe sine bukser resten af vejen ned. Hun lod sin kjole falde helt og adeldes af ham og kiggede op på ham da hun kun var iført undertøjet, en smule nervøs for om han brød sig om det han nu en gang også så. "Er der noget som du ikke kan lide....?" spurgte hun nervøst og bed sig i læben.

"Jamen det har du ikke og sådan er det" sagde han med et grin og rystede ganske let på hovedet af hende. Han ville bestemt ikke give hende ret i det her, men på den anden side ville han bestemt heller ikke mene at det behøvede yderligere og unødvendig diskussion da de tydeligt ikke ville blive enige om tingene alligevel. Han ville bestemt ikke gå på kompromis når det kom til den her slags og det var hun nød til at lære før eller siden. Camden kunne godt li at fokusere på de negative ting og især når det kom til mennesker. Det var også en af grundene til at han mente Darcel havde forladt ham når det eneste han havde gjort var at stoppe på skolen og med god grund for Darcel var trods alt blot et år ældre end Camden selv. Desuden kunne Camden godt li at være alene. Så var man sikker på man ikke ville blive såret og det brød Camden sig endnu mindre om. Camden ville heller være alene end at blive forladt selvom han som sådan ikke var bange for det. I hvert fald ikke mere end den almindelige menneskelige natur tillod ham.
Han var glad for hun stadig ikke havde stoppet ham. Det her var virkelig godt og han ville gerne have tilladelse til at gå hele vejen. Camden var dog fuldt ud en gentleman så han ville aldrig presse på om så han virkelig havde svært ved at styre sine lyster eller ej. "Frøken Lavoie jeg bider mig i læben fordi jeg netop kan li hvad jeg ser" sagde han med et varmt smil over sine læber og lod sin ene hånd nusse hende bare mave ganske blidt inden han atter kyssede hende på munden. Camden lod igen sin hånd glide op til hendes bryst for at massere det igen inden han løftede hende en anelse op mens han brød kysset. "Må jeg?" spurgte han med en blid stemme og hev blidt i hendes BH for at vise han gerne ville tage den af hende.

"Nu er du bare irriterende Camden" sagde hun med et grin. Han skulle bare give hende ret om det så gik udover hvad han kunne være enig eller uenig i. Hun var ligeglad for Camden skulle lære at tage imod når folk sagde noget pænt om ham, især når det var hende for hun ville overøse ham med komplimenter fra nu af og så til han lærte, at nogen mennesker ikke kun så al det negative. Amedee ville slet ikke kunne forstå hvordan Camden i princippet kunne tænke så ulogisk og mene at Darcel havde forladt ham, når faktum var han bare var et år ældre. Så hun ville altså tænke langt mere logisk end han ville i sådan en situation. Nok også fordi hun var langt mere positiv, men hun delte bestemt ikke hans enthautisme omkring det at være alene.
Amedee ville give ham tilladelse til at gå hele vejen, men hun ville virke mere nervøs når de kom helt tættere på selve akten. Hun vidste så tilgengæld godt at hun kunne sige fra og så ville der ikke være mere i det. Camden var jo ikke James. Hun gengældte hans smil og nød at blive nusset på sin mave. Hun smilede bredt ved hans ord om at han godt kunne lide det og derfor bed sig i læben. "Det er jeg glad for. Så er det ikke så forfærdeligt" sagde hun og rødmede svagt. Hun mærkede igen hånden ved sit bryst og stønnede da han begyndte at massere sit bryst. Hun lod sig løfte en anelse op og nød lyden af den blide stemme. "Ja du må" hviskede hun ind mod hans øre.

"Jamen det ved jeg godt jeg er. Hvor vil du hen med det?" spurgte han med en mild latter da han virkelig ikke havde tænkt sig at give hende ret i den her del. Camden var ikke glad for komplimenter. Han ville langt heller give dem til en smuk kvinde han var begyndt at flirte med og ikke modtage den slags selv. Han vidste jo godt et sted dybt inde at det var forkert at give Darcel den slags skyld, men på den anden side kunne han ikke helt slippe tanken om at være efterladt af ham uden helt at vide hvorfor. Sikkert også fordi han intet havde noget mod at være alene at når folk forsvandt på den måde så lå skylden hos dem.
"Ame du skal virkelig lære at du er en smuk pige. Det kan slet ikke være forfærdeligt" sagde han med et varmt smil og lagde tryk på ordet kan. Han havde aldrig så meget som to sekunder ville kunne forestille sig at en smuk pige som Ame ville kunne være grim under tøjet og han havde ret. Han havde dog ikke tænkt over det før denne aften. Han smilede ved hendes næste ord og åbnede hendes bh uden problemer. Han lagde hende helt ned igen bagefter og kyssede hende atter på munden ganske intens og fyldt med passion. Han begyndte at massere hendes bryst igen efter han stille og roligt havde fjernet hendes bh så han bedre kunne nyde synet og hvad der var nedenunder. Ame var virkelig smuk og det ville han slet ikke benægte og slet ikke som tingene var lige nu. Han lod hånden løbe fra hendes bryst og ned til hendes ben for blidt at presse sig ind i mellem for at nusse for hendes inderlår.

"At du bare skal give mig ret som jeg gav dig ret lige før, fordi jeg er sød og det vil du gerne" sagde hun bestemt da hun nu alligevel godt syntes at han kunne give sig på det her punkt. Hun kunne godt regne ud at sådan en som Camden ikke var glad for komplimenter, og hellere ville give dem selv. Ikke destro mindre, så mente hun nu alligevel at han skulle tage imod dem. Hun var god til at tage imod dem som regel med mindre hun havde en dårlig dag og ikke gad høre dem. Lige nu var hun bare ikke så selvsikker fordi det her var noget hun aldrig sådan havde prøvet på den hel rigtige måde som det var lige nu. Hun havde aldrig oplevet at være fuldstændig væk i sådan noget som det her.
"Hmm det ved jeg nu ikke om det kan... jeg er nok bare lidt usikker" hviskede hun lavt, men gengældte nervøst hans smil. Hun havde lagt mærke til trykket på ordet, og hun troede da også på ham, sandheden var jo bare hun var skide nervøs og usikker. Hun lod sin bh glide af sin arme og gengældte kysset mens hun lod sig lægge ned i sofaen igen. Hendes kys var også fyldt med passion lige nu og hun tog sig selv i at sukke nydende et par gange. Hun stønnede da han masserede hendes bryst og mærkede hans hånd lidt efter glide ned af hendes bryst og mave, da han nåede til hendes inderlår spredte hun sine ben en smule og sukkede endnu en gang nydende.

"Ej Ame sådan leger vi altså ikke" sagde han med et mindre grin og rystede ganske let på hovedet af hende da han virkelig ikke havde tænkt sig at give sig lige nu. Heller ikke for at hun skulle blive stille. Lige denne her gav han sig ikke på for han ville ikke have sine gode sider fremhævet. Camden kunne dog godt forstå at man ikke kunne finde ud af det på de dårlige dage. Det var trods alt ganske menneskeligt at man ikke var god til at tage imod komplimenter på de dage hvor man havde en dårlig dag. I hvert fald medmindre det var den ene lille ting der faktisk ændrede ens dag og gjorde den god.
"Du skal være mere sikker på dig selv Ame" sagde han med et varmt smil over sine læber. Han var en smule overrasket over at hun var usikker, men regnede med det mest af alt var situationen der rokkede ved hendes selvsikkerhed lige nu da hun ikke lignede en der var det normalt. Han kunne dog tage fejl. Han var virkelig glad for at hendes kys var ligeså fyldt med passion som hans eget var. Det gjorde tingene en helt del bedre og han var sikker på det her nok skulle gå i sidste ende.

Næste morgen da Camden stod op med en smule ondt i håret og med Ame i let påklædning ved hans side i sin seng listede han sig stille ud af sin egen seng for at gå ud i køkkenet og lave morgenmad. Han var ikke lige just stolt af sin handling, men det hvilede udelukkende på hendes alder. Ikke alene var hun Darcels søster, men hun var også hele 6 år yngre end ham selv. Der var virkelig mange ting der gjorde at det her fuldt ud var en fejl. Han satte noget mad på bordet så hun ville kunne få noget når hun vågnede op, men havde han tænkt sig at holde snakken på et minimum. Det var helt sikkert. Det her havde slet ikke skulle være sket hvis man spurgte ham.

Ame vågnede lidt senere op og kiggede ned af sig selv. Hun smilede lidt. Hende og Camden havde virkelig gjort det! Gad vide om han kunne lide hende nu? Hun håbede det! Det ville være det bedste nogensinde, og tænk, hun ville være så lykkelig. Hun ville virkelig gerne have at Camden skulle gengælde de lille pige følelser hun havde. Hun satte sig op og så sig omkring. Hendes tøj var ikke her. Hun åbnede en af Camdens skabe og tog en af hans skjorter på og lukkede den. Hun rettede sit hår og gik nedenunder. "Godmorgen" sagde hun og satte sig ved bordet og spiste. Hun havde efter at prøvet lidt tid at få samtalen i gang, givet op. Hun var blevet enig med sig selv om at hun ville prøve at se om det hjalp at blive bad girl. Hun måtte i hvert fald gøre et eller andet for at han kunne lide ham. Hun måtte jo gøre noget galt og Camden var jo lidt af en bad boy. Hun gik fra bordet og fandt sin kjole. Hun bevægede sig ud på toilettet for at få den på. "Jamen så farvel" sagde hun da hun var klar til at gå. Hun gik ud af døren, en smule bedrøvet over hvordan Camden havde opført sig.

//Out//

"Godmorgen" sagde han roligt og sendte hende et let smil. Han bemærkede hende godt i sin skjorte og selvom synet var ganske sødt så hadede han sig selv for at nyde det lige nu. Det skulle virkelig ikke være sket. Camden svarede også ganske kort på de ting hun sagde og han lyste virkelig at han ikke var særlig stolt selvom det også kunne tolkes som at han faktisk bare havde brugt situationen. "Farvel blondie" sagde han ganske roligt da hun endelig gik. Camden åndede en anelse let op og så sig rundt inden han valgte at rydde op efter dagen før. Han var virkelig nød til at snakke med Darcel inden han ville høre noget om det her fra Amedee.

//Out//

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: MF :: Tråde

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum