Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Tors Dec 05, 2013 10:49 pm

Benjamin var taget til Hogsmeade da der var nogle ting der skulle købes. Det var ved at være sommer igen og dermed ved at være et år siden han havde søgt ind på aurorstudiet for at bruge sit liv på noget mere fornuftigt. Benjamin var derfor taget til Hogsmeade fordi han vidste at stedet ville vrimle med piger i korte skørter for selvom det var den magiske verden så var det stadig 2040 (eller noget i den stil) så magikere var ikke så gammeldags klædt mere. Han havde sørget for at tage afsted en onsdag så chancen for Hogwarts-elever var en del mindre

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Fre Dec 06, 2013 3:01 am

Thyia var taget til Hogsmeade bare for at have det en smule sjovt. Hun havde iført sig et par shorts og nogle leggins og ellers bare en sort jakke, som gik hende til lidt over låret. Hun havde købt en varm kakao som hun bare gik rundt med, da hun ikke magtede sidde ned. Hun havde også valgt at komme på en onsdag, da hun ikke magtede 3. års elever, som rendt rundt og virkede al for fansinerede af små ting. Nu var det trods alt 2 år siden hun selv gik ud

Benjamin selv havde et par jeans på og en skjorte da han havde det fint med varmen lige nu. Benjamin havde en sød tand selvom han på samme tid også sørgede for at holde sig selv i form og havde derfor fået købt sig en pose slik som han gik og spiste en smule af inden han havde i tankerne at få sig en ingefærøl.

Thyia så sig lidt omkring og fik så øje på Benjamin. Hun havde kendt ham fra den tid hun gik i skole, og de havde jo gået på samme kollegie. Hun gik over mod ham og vinkede lidt. "Hej Benjamin, long time no see!" smilte hun bredt og havde så godt nok tænkt sig til at hun nok højst sansynlig mødte nogle, som hun kendte. Det var jo Hogsmeade og det var kun to år siden, hun selv var gået ud.

Benjamin smilede let for sig selv ved synet af Thyia i det outfit. Han havde faktisk gået og kigget på pigen indtil han havde fundet ud af det var Thyia. "I know. Busy med aurorstudiet" sagde han med et selvsikkert glimt i øjet og sendte hende et varmt smil. "Så hva så? Hva laver man i Hogsmeade mini? Jeg mener. Du er da gået ud af skolen er du ik?" spurgte han ganske drillende. Han vidste jo godt hun kun var to år yngre

Han så godt smilet, men havde Benjamin tænkt sig at lægge an på hende, så havde hun principper. Hun vidste godt hvor meget hun var værd. "Nå.. ej hvor sejt" sagde hun med et smil. Hun så godt hans glimt i øjet efterfulgt af det varme smil. "Mini?.. Og jo jeg gik da ud for to år siden. Og jeg er her bare for at have det sjovt, hvis du ved hvad det er for noget" sagde hun drillende og med et drilsk smil på læben.

Benjamin havde ikke tænkt sig at ligge an på hende som det så ud lige nu selvom der var noget over det at hun hele tiden var så kostbar. "Ja ik?" spurgte han med et glimt i øjet og grinte en smule. "Du stadig mini" blinkede han let til hende og sendte hende et smil. "Selvfølgelig ved jeg det. Jeg er stadig mig selv. Jeg ved skam godt hvad sjov er" sagde han med et grin og rystede let på hovedet af hende


Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Fre Dec 06, 2013 11:18 pm

Thyia havde heller ikke ligefrem tænkt at lade sig ligge an på. Hun vidste godt hvad hun var værd, og desuden så værdsatte hun at man rent faktisk brugte tid på hende og gjorde noget godt før man overhovedet overvejede at komme i bukserne på hende. "Nej jeg er ikke mini. Jeg er stor nu" sagde hun og blinkede tilbage. Hun sendte ham et smil tilbage og lyttede til han sagde. "Åh er du sikker? For der går rygter om du er blevet lidt gammel på det seneste Benjamin" sagde hun med et glimt i øjnene.

"Du stadig mini Thyia. Du er stadig 2 år yngre end mig" sagde han med et drillende glimt i øjet og rystede let på hovedet af hende. "Vrøvl med dig. Der går rygter om jeg er en player, men det vidste du jo godt i forvejen" sagde han med et mindre grin da det derimod var ganske sandt. Han undlod med vilje at tilføje rygtet om han var bange for Achibald når han med sig selv godt vidste det ikke var frygt, men derimod respekt hvilket var en helt anden sag i hans øjne.


Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Lør Dec 07, 2013 12:37 am

"Jeg er ingen mini og det ved jeg da bare godt" sagde hun og grinte bare af ham. Han var fjollet. "Uha, det er no news" sagde hun en smule henkastet og lavede en hurtig bevægelse med hånden. Hun var typen som synes rygter var meget sjove, men var nu også selv offer for dem ret så tit. Sådan var det jo at være forkælet rigmandsunge. "Men vil du med ind og ha' en ingefærøl og så lave noget sjovt bagefter?" spurgte hun venligt.

"Du vil altid være en mini" sagde han med et glimt i øjet og grinte lidt af hendes reaktion. "Ved jeg godt. Det er mere et faktum end noget andet" sagde han med et grin da han synes det var en smule sjovt. "Skulle faktisk til at spørge om du ville med ind og have ingefærøl" sagde han med et nik og nikkede mod den nærmeste pub

"Nej altså.. du er bare dum" sagde hun med et bestemt nik. Hun mærkede klappet på hovedet og grinte bare lidt af ham. Han var altså underlig. "Mmmh, rygter er rygter. Det gør dog ikke at de er mindre sjove at være en del af og hører om. Opmærksomhed er sjovt" sagde hun. Hun havde et drilsk smil over sine læber. "Jo" sagde hun med et grin og smilte da han åbnede døren for ind og betalte det for hende. Hun satte trods alt pris på at en dreng kunne behandle hende ordentligt

"Vidste du jo godt jeg var mini" sagde han med et drillende glimt i øjet og nikkede let for sig selv. "Tja jeg ved nu snart ikke. Når der går rygter om man er player så mister pigerne ofte interessen for en selvom andre mener de kan fixe en og derfor lige skal prøve" sagde han med et ganske let ryst på hovedet da han kunne se det gode i begge ting. SElvom han nu ærlig talt godt kunne undvære det rygte. "så er vi enige" sagde han med et lille let nik. Han vidste godt hun godt kunne li når man betalte for hende. "så skal vi blive stående her eller?" spurgte han da ingefærøllene blev sat foran dem

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Lør Dec 07, 2013 8:30 am

"Ej skip it! jeg er altså ikke en mini altså" sagde hun med et bestemt blink, inden hun så grinte da hun ikke kunne tage det seriøst. "Tja, så må man jo kigge bedre efter sit image. Sådan er det jo bare" sagde hun med en drillende undertone. Hun vidste godt at rygten gik om hun var hard to get. Det var hun jo sådan set også og ikke destro mindre så prøvede fyrene alligevel. Hun havde meget underholdning ved det. Hun nikkede da de var enige og så sig lidt omkring. "Altså hvis vi bliver stående er det jo nemmere at få en ny" sagde hun med et bredt smil.

"Jo, men en nuttet mini" sagde han med et glimt i øjet og nikkede let for sig selv. "Og stoppe med at ligge an på alle pigerne? Ej det kommer ikke til at ske Thyia" sagde han med et glimt i øjet og rystede let på hovedet af hende. Han kunne godt li at ligge an på alle damerne trods alt. Han kendte godt til hendes hard-to-get-rygte og selvom det hev en smule i ham fordi hun ikke var nem at få fat på så var det nu langt fra nok til at gøre mere ved det som det så ud lige nu. Selvom han nu havde svært ved at modstå hendes smil. "Det er så sandt nok, men tror ikke sådan en mini som dig kan tåle så meget" blinkede han drillende til hende inden han tog en tår af sit glas.

"En nuttet mini? Ej, nu må denne galskab da stoppe" sagde hun og blinkede ganske let til ham. "Jeg siger ikke du skal stoppe. Siger bare du må være bedre til at sikre dig at de ikke får lyst til at sladre til veninderne" sagde hun grindene. Hvis man skulle noget med hende, skulle man prøve ihærdigt. Det var ikke fordi hun ikke gik i seng med folk, hun gav sig bare overhovedet ikke let. Hun skulle kæmpes for, og hun var i hvert fald ikke nogens andet valg. Desuden var hun fikseret af udseende. Skulle hun i seng med nogle, skulle hun finde dem tiltrækkende. "Tror du ikke? Hah, jeg skal bevise dig hvad jeg kan tåle" sagde hun hoverende og tog en står tår af sin glas. Hun elskede konkurrencer og sådan noget trods alt

"Ja en nuttet mini" sagde han med et glimt i øjet og rystede på hovedet til at det skulle stoppe. "Nej for på samme tid fortæller de jo hvor godt et knald jeg er og kommer randende alligevel" sagde han med et selvsikkert glimt i øjet og nikkede ganske let da det jo var sandt. Der var vise fordele ved at have det rygte man havde. Så behøvede man ikke altid kæmpe for at finde en der var villig. Benjamin ville sagtens kunne ligge an på en som Thyia og ville sikkert også kunne score hende, men han vidste skam godt det krævede en del af ham og så længe hun smilede som hun gjorde så fik han lyst til at prøve. "Ja det mener jeg mini" sagde han med et grin og nød hun var frisk på den. Han selv tog en tår af sit glas igen. "så hva laver du nu hvor du ik er Hogwarts-elev mere?" spurgte han med et smil over sine læber der var drenget og charmerende

"Du er en idiot Benjamin" sagde hun og havde godt lagt mærke til det glimt han havde i øjet. Hun havde haft et drillende glimt i øjet mens hun havde sagt det og et smil over sine læber. Hun syntes da også Benjamin så godt ud og jo, han var lige hendes type, men det ville hun ikke give udtryk for. Hun nød bare tanken om at folk gik langt for at prøve at score hende. Smiger kom man ikke langt med, når det var hende. Det var i hvert fald sikkert. "Så det mener du godt nok alligevel? Det kommer du da virkelig til at fortryde" sagde hun, selvom det tildels var rigtig. Men også kun næsten. Hun kunne faktisk tåle en del, men heller ikke ligeså meget som en dreng. Hun var dog aldrig frisk på sådan nogle ting, og tog endnu en gang en tår. "Åh, jeg prøver at finde ud af hvad jeg vil. Jeg har rejst lidt og sådan." forklarede hun og trak lidt på skulderen. Det var ikke synderligt spændende. Hun havde godt se det smil han havde kørende og morede sig bare lige nu.

"Du holder af mig mini. Så er den ik længere" sagde han drillende og kunne ikke lade være med at grine over det da han godt kunne høre at hun drillede ham. Benjamin synes at Thyia var gudesmuk og hvis han nogensinde fik hende scoret ville han sikkert også begynde at holde på hende for alvor. "Ja det mener jeg faktisk" sagde han med et grin da han vidste hun ville have grænsen af det at være en pige. "Lyder da spændende nok" sagde han og sendte hende et venligt smil

"Er du nu også sikker på det?" spurgte hun drillende og grinte da han gjorde. Det her var ret så hyggeligt, det måtte hun indrømme. Thyia vidste godt hun var smuk, men gudesmuk var ikke en af de ord hun ville bruge. Så langt rækkede hende selvværd og selvtillid dog ikke. Men hun var stadig glad for at nogle syntes det, selvom hun reelt set ikke vidste det. "Men så kommer du til at fortryde det nåh!" sagde hun og tog resten af den slurk, som var tilbage i hendes glas. "Se jeg er sej" sagde hun grinende og pegede på glasset. "Ikke så spændende som det lyder" sagde hun med et varmt smil.

"Ja det er jeg helt sikker på du gør" sagde han med et bestemt nik da han vidste hun bare drillede ham lige nu. "Jamen så må jeg jo det" sagde han med et grin og nikkede ganske let til at han ville komme til at fortryde det. Det kunne han ikke tage sig af. Så måtte hun jo bevise sig selv. Så var den ikke længere. "Det er jeg da ked af at høre. Bare det ikke har været spildt" sagde han ganske roligt og skær en let grimasse inden han tog en tår igen

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Lør Dec 07, 2013 9:37 am

"Nå nå, det er ellers ikke den overbevisning som jeg havde" sagde hun med et grin. "ja, det må da. for nu har jeg bundet mit glas og der er stadig noget i dit, så jeg er sej" sagde uhn og nikekde bestemt inden hun begyndte at grine. "Det var det ikke. Det var bare ikke så spændende som det ku ha' været. Og det er ikke noget at være ked af. Det kan jo ikke være sjovt hele tiden, vel?" sagde hun og smilede venligt til ham.

"Du lyver" sagde han med et grin og rystede ganske let på hovedet af hende. Nogle gange var hun bare for dum at høre på. "Da ikke andet end en mundfuld" sagde han med et grin og tog den sidste tår inden han smækkede glasset ned i bordet og bestilte to mere. "Det er så rigtigt nok. Så ville de få sjove øjeblikke jo ikke være sjove mere" sagde han med et nik da det jo var sandt nok

"Jeg lyver aldrig. Jeg er jo en sød pige" sagde hun ganske uskyldigt, efterfulgt af et ligeså uskyldigt smil. "Jeg var stadig først færdig" sagde hun grindende og smilte da han drak sidst og der kom to mere på bordet. "Lige præcis. Og jeg oplevede da også sjove ting, men det var meningen det skulle være lærerigt" sagde hun og nikkede lidt. Hun tog en tår af sin ingefærøl og nød bare smagen.

"Ja for pokker da. Hvor har du hørt det rygte henne?" spurgte han med et drillende glimt i øjet og rystede let på hovedet af hende da det nok var det sidste her i verden hun var og han kunne li det var sådan. "Uhhh yeah fordi jeg har travlt med at glo på damer skal du se" sagde han med et grin og blinkede let til hende. Han havde trods alt kigget rundt for at konstatere hun var den pæneste der. "Var det så det?" spurgte han med et smil og tog en tår af det nye glas.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Lør Dec 07, 2013 10:41 am

"Det er da rigtigt. Hvor har du ikke hørt at jeg ikke at jeg er uskyldig, huh Benjamin?" spurgte hun og grinte lidt. Hun vidste jo godt, at hun ikke var uskyldig men det ville hun jo så eller ikke være. "Øh det kunne du jo så evt. bare lade være med. Har du fundet nogen du vil score så?" spurgte hun og grinte lidt. Så ville hun da gerne hjælpe. "Ja det var det skam" sagde hun og tog også en tår.

"Åhh lidt over det hele skal du se mini" sagde han med et glimt i øjet da han var sikker på han havde hørt rigtigt. Så godt kendte han hende nu heller ikke, men hun var en form for bekendt og han havde altid nydt hendes selskab. Han rystede ganske let på hovedet. "Nope her er kun en smule pige og hun spiller kostbar såå" sagde han med et glimt i øjet og nikkede svagt mod hende selv. "Det var da altid noget" sagde han med et smil over sine læber.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Dec 08, 2013 3:08 am

"Nå nå, det vil jeg nu stadig gerne vide. For det er altså en løgn, jeg er mega uskyldig" sagde hun med et bestemt nik, for at understrege det. Hun begyndte dog at grine lidt, for nej det var da i h vert fald løgn. Hun hævede øjenbrynene lidt, da hun gav sig til at forklare om den her pige her. Hun grinte lidt, da han så nikkede mod hende selv. "Jeg ved da bare hvad jeg er værd Benjamin" sagde hun med et frejdigt smil over sine læber. "Yups" sagde hun og drak det sidste i sit glas.

"Åh ja for det tror jeg jo på" sagde han med et grin og rystede ganske let på hovedet af hende. Han troede virkelig ikke på den. "Ja og det er pisse irrenterende Thyia. Nogle gange måtte du virkelig bare godt være en smule mere loss" sagde han og skær en utilfreds grimasse hvilket egentlig bare sagde at han faktisk godt kunne finde på at ligge an på hende. Mest af alt fordi han var væk i hendes smil. "Du er virkelig en lille dranker" grinte han selvom han også selv var færdig med sit glas.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Dec 08, 2013 8:07 am

"JAmen det tror jeg da på at du gør" sagde hun med et grin og kunne nu godt forstå ham. Hun lagde hovedet på skrå. "Jeg er da loss. Jeg lader mig da bare ikke score af hvem som helst. Jeg ved jo at jeg er noget værd og jeg gider ikke være easy" sagde hun og grinte. Han kunne da godt ligge an på hende hvis han ville, men der skulle mere end det til. "Jamen hvad med dig selv så?" spurgte hun og daskede venligt til ham.

"Ej nu tager du altså fejl Thyia" sagde han med et grin og rystede på hovedet. "Du er også noget værd Thyia. Du er smuk og der er heller intet ved kvinder der er alt for nemme" sagde han med et glimt i øjet og blinkede let til hende. "Mig? Jeg er ikke små dranker smukke" sagde han med et grin og puffede hende ganske blidt mod skulderen

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Dec 08, 2013 8:25 am

"Nej jeg tager aldrig fejl. Jeg er sej" sagde hun og blinkede ganske let til ham. "Nej det er der nemlig ikke. Det er jeg glad for du indrømmer og tak for komplimenten" sagde hun roligt og nød kun at få at vidde hun var smuk. "Jo du er, du har da også drukket dit glas" sagde hun og pegede hen på det. Hun kunne godt mærke ingefærøllen lige nu. Hun var dog ikke decideret stiv. Hun grinte da hun fik et puf tilbage og gjorde endnu en gang det samme.

"Ved jeg så godt du er" sagde han med et glimt i øjet og nikkede let. "Jamen selvfølgelig Thyia. Jeg har også standarder selvom du virkelig ikke tror det" sagde han med et smil og nikkede ganske let da han faktisk havde det. Han flirtede godt nok naturligt med folk, men han gik ikke længere med folk han ikke mente var ham selv værdig. "Ja ved jeg da godt" sagde han med et grin og mærkede hendes puf igen. "Jeg foreslår vi tager 2 glas med ned hver til et bord i stedet for at sidde her og få alle til at se på os" sagde han med et grin og nikkede let mod et bord.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Dec 08, 2013 9:11 am

"Jamen det er godt vi er enige om det" sagde hun og smilte så endnu en gang til ham. "Jeg tror på du har standarder, jeg tror bare du går efter lettere piger end mig" sagde hun med et smil over sine læber. Hun havde jo ikke sagt ast han ikke havde stanarder. Hun flirtede jo også selv naturligt, det betød dog ikke at rdet var måden man scorede hende. Så skullle man behandle hende med værdighed. "Jamen godt for dig" sagde hun med et grin. "Det var en god idé" sagde hun og bestilte 4 glas til dem hver og bar to af dem over mod bordet og satte sig.

"Du skal aldrig sige aldrig Thyia" sagde han med et grin og rystede på hovedet af hende. Egentlig talte hun sandt. Nok valgte han tit heller ikke de helt nemme, men de var en del nemmere end hende stadig. Det indrømmede han nu gerne overfor sig selv, men betød ikke at han ikke gerne ville kunne score Thyia. Og det var endda trods for en del af ham vidste at hvis han nogensinde ville få en som hende så ville han også ende med at falde for hende da hun var mere værd end som så. Den sidste del havde han dog langt fra i tankerne. "Jamen jeg er fuld af gode idéer idag" sagde han med et smil og to selv to ned mod bordet. Han satte glassene ned og træk stolen ud for hende.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Dec 08, 2013 9:35 am

"Hmm, skal jeg ikke det alligevel?" spurgte hun og rakte tunge til ham. Hun vidste godt de fleste fyrer valgte nogle der var nemmere end hende. Det var jo ikke fordi hun havde et mål om at score eller skulle scores til en hver fest, men skulle en fyr have hende skulle han bruge lang tid med hende til en fest. Sådan var det bare. Hun var kostbar, men hun var stolt af det. Hun tænkte ikke over noget lige nu, bare at hende og Benjamin kom godt ud af det med hinanden og det var synd de ikke tilbragte mere tid sammen. "Det kan jeg hører alligevel. De kommer bare ud af dig" sagde hun smilende. Hun kiggede op på ham da han trak stolen ud for hende og smilte op til ham. "Sikke en gentleman man er, men tak" sagde hun og satte sig ned.

"Nej det skal du ikke" sagde han med et glimt i øjet og sendte hende et kækt smil. Benjamin var ikke typen der gav op når først han havde sat sig noget i hovedet og lige nu kørte hans hjerne på at få hende scoret for aften for alt her i verden. "Jamen det er jo det. Jeg var jo også slange så jeg er ikke helt dum" sagde glimt i øjet og nikkede let til han var en gentleman. Det vidste han skam godt han var, men det var også en del af den stolthed der hørte til deres gamle kollegium. Han satte sig ned ikke længe efter og tog en tår af sit glas.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Tirs Dec 10, 2013 8:18 am

"Hmmmm" sagde hun og sendte ham et smil igen. Han måtte jo gerne prøve med at score hende, men charmen og det hele skulle jo skrues op. Thyia mente ikke at det var noget som hørte til sit kollgie, for hun havde godt nok mødt mange fyre for selv samme kollegie der ikke var det. Hun tog et tår af sit glas og kiggede op på ham. "Jeg har heller aldrig nogensinde sagt du var dum" sagde hun med sit brede smil over sine læber.

Benjamin vidste godt hans charme skulle skrues op for det ville ske. "Ved jeg godt du ikke har" sagde han med et glimt i øjet og nikkede ganske let. "Men derimod kan jeg fortælle dig jeg er heldig for at må være i selskab med hende den lækre slange tøs i aften. Jeg tror virkelig det er min heldige aften" sagde han med et kækt smil over sine læber. "Så derfor gentlemans stilen og tingene er på min regning" sagde han og blinkede ganske let til hende. "Måske et mindre vædemål om at hvis jeg kan tømme et glas før hende at jeg får et kindkys. Så kostbar er du vel heller ik? Er du Thyia?" spurgte han og bed sig ganske kækt i læben

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Tirs Dec 10, 2013 8:43 am

Thyia grrinte lidt af ham over det han sagde. "Oh god Benjamin. Så der er simpelthen skruet op for det hele bare fordi du vil ha' mig? Hvad er det du er så glad for ved mig, huh?" spurgte hun med et grin og da hun rent faktisk var ret så nysgerrig. Han måtte da gerne tro at han var heldig lige præcis i aften. "Det er fint med det væddemål, og det er jo bare et kindkys og kun fordi det er en konkurrence Benjamin" sagde hun med et grin. Kindkys kunne hun ikke se noget for. Det var jo ikke fordi han bad om et kys på munden, for det skal man kunne gøre sig fortjent til, så der var det ikke nok bare at bunde et glas.

"Jeg har altid skruet op for charmen mini, men du skulle jo ikke føle dig så overrumpet af min charme at du glemte din kostbarhed" sagde han med et glimt i øjet og bed sig ganske let i læben. "For det har jeg tænkt mig at sige. Så skruer du enten op for det eller stopper igen så nej" sagde han med et mindre grin og ryst på hovedet. Benjamin regnede nu mest med det sidste og det ønskede han ikke så længe hun smilede som hun gjorde. "Ja I'm going easy right now" sagde han med et selvsikkert smil over sine læber. "Hva vil du så ha hvis du vinder?" spurgte han med sit varme og charmende smil der på ingen måde lod til at virke på hende

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Ons Dec 11, 2013 8:39 am

"Nååh, har du det? Og jeg føler mig ikke overrumpet, jeg ved stadig godt hvad jeg er værd" sagde hun med et smil og grinte lidt. Hun faldt jo ikke for det lige med det samme, det måtte han jo efterhånden vide. "Gør jeg det?" spurgte hun og grinte lidt igen. Hun vidste godt hun havde et ænt smil, men hvad det smil gjorde for ham vidste hun af gode grunde selvfølgelig ikke. Hun var på ingen måde tankelæser. "Det ka nejeg da fornemme, men det er da godt du gør det" grinte hun og tænkte sig lidt om. "Hmm, hvad må jeg få hvis jeg vinder?" spurgte hun. Selvfølgelig virkede det, hun ville bare ikke vise det.

"Ja det har jeg. Især nær smukke piger" sagde han med et glimt i øjet og nikkede let til at hun godt vidste hvad hun var værd. Det var jo det som gjorde det så meget bedre. "Ja det er jeg sikker på du gør så det siger jeg ikke medmindre det virker" sagde han med et ryst på hovedet da han ikke ville sige den slags medmindre han vandt hende for aftenen. "Jamen det er jeg da glad for så" sagde han med et varmt smil over læben og var godt klar over hun ikke ville fortælle hvis det virkede. "Lige hvad du ønsker dig så du må jo finde på noget" sagde han og nikkede let da hun selv skulle prøve at komme op med noget

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Ons Dec 11, 2013 8:58 am

"Så må jeg da virkelig være smuk, hvad?" spurgte hun og betragtede ham lidt. Hun elskede nemlig komplimenter, så jo flere gange hun kunne få det at vide, jo bedre. "nåå, jamen så må vi jo se om det virker overhovedet, for jeg vil da gerne vide det" sagde hun med et grin. Hun ville nu stadig gerne vide det alligevel. "Er virkelig glad for det? Eller har du tænkt dig at udnytte det lidt?" spurgte hun og hævet et øjenbryn, inden hun smilede. "Jamen så vil jeg gerne ha' en ridetur på din ryg rundt i hogsmeade" sagde hun med et grin.

"Er du også Thyia. Gudesmuk og især nu hvor du er blevet voksen" sagde han med et glimt i øjet og bed sig kækt i læben. Hun var virkelig blevet en del smukkere efter hun var blevet voksen selvom hun altid havde været det. "Nååh så det vil du huh? Så tror jeg bare du bruger det til at tryllebinde mig fremover you foxy little minx" sagde han mens han blinkede til hende da han var helt sikker på hun bare ville udnytte det en anden gang. "Jeg udnytter skam ikke kostbare piger. Kun dem der er så billige de selv beder om det" sagde han med en let latter selvom han dog mente det fuldt ud. "Jamen så er det en deal" sagde han og rakte hånden ud mod hende for at give hende hånden. Gav hendes hånd et let klem inden han tog hånden til sig og drak så hurtigt han kunne.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Dec 22, 2013 5:34 am

"Du har virkelig skruet charmen ppå i dag, hvad? Men tak skal du da have" sagde hun med et grin. Hun lagde godt mærke til det glimt han havde haft i øjnene da han sagde det, men hvis han regnede med at få hende med i kanen så var det ikke i dag. "Jeg er tryllebindende i forvejen så du er allerede kinda doomed" sagde hun og blinkede til ham, inden hun sendte ham sit sædvanelige smil. "Er du sikker? Man kan nemlig aldrig vide" sagde hun roligt og syntes også at nole pigr selv var uden om det. "Fint" sagde hun og rakte også hånden ud mod ham og klemte den let, og tog fat i sit glas og drak da også så hurtigt hun selv kunne. Selvfølgelig kunne hun ikke matche ham, når hun fra naturens side ikke kunne drikke ligeså meget som ham, men hun fulgt godt med. Hun tabte dog alligevel.

"Jamen jeg ved det. Du skal jo have lov til at se min rigtige slange side" sagde han med et glimt i øjet og nikkede let i mens. Han regnede nu heller ikke med det skulle være den dag, men hvis han skulle være ærlig gjorde det ham bare endnu mere nysgerrig på hvor meget der skulle til. Han nød at score nogen der var nemmere, men i sidste ende ville han heller tøser som Thyia der ikke var nemme at lokke. "I know honey.. I'm fucket, men jeg kan li når det er sådan" sagde han med et svagt grin selvom han dog nød det ret så meget. Det var jo det som fik ham til at ville mere. "Ja jeg er helt sikker. Man kan slet ik udnytte en kostbar pige. Det er det som er så fucking nice" sagde han med et kækt smil over sine læber og nød tydeligt i hendes game. Han nød det var så svært med en som hende. Han smilede for sig selv da han vandt. "Damn! Skulle have bedt om et kys på munden" sagde han med sit drenget smil og en svag latter idet han havde vundet.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Dec 22, 2013 6:49 am

"Ej hvor er jeg heldig, det må jeg sgu sige. Skal jeg så også vise dig min eller hvad?" spurgte hun med et glimt i øjet. Hun var ret så lumsk og snedig, men igen brugte hun det bare på en charmerende måde og elskede tanken om at få både drenge og piger til at sukke efter hende. Piger var hun dog mindre kostbar overfor end drenge, da de var sjove at lege rundt med. Især foran fyrerne, der bare ville have en endnu mere og man ellers kunne gå og sige nej. Hun var ret så saditisk på det punkt. "Det kan jeg høre" svarede hun med et smil og kunne godt fornemme at det var noget han var glad for. "Det er så rigtig nok" sagde hun med et grin. "Men det gjorde du ikke" sagde hun med et drilsk smil over sine læber og kunne godt mærke alkoholen. Hun bøjede sig ind over bordet og gav ham et kys på kinden.

"Det ville da bestemt ikke gøre mig noget selvom du er charmende i dig selv Thyia" sagde han med et kækt smil over sine læber og nikkede ganske let. Benjamin var også typen der blev helt skør i hovedet når piger legede med hinanden. Han var trods alt en rigtig drengerøv til tider selvom han burde være en smule mere voksen med hans valg af uddannelse. Det var han bare ikke og det havde Archibald da også været efter ham med. "Nej damn også.. Jeg må heller sætte den der sats op" sagde han med et grin og smilede ved kysset på kinden. "Tør du igen eller vil du heller tage en mindre pause din fulde unge?" spurgte han med et grin da hun troeds alt sejlede en del mere end ham allerede.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Dec 22, 2013 8:49 am

"Jamen det er jeg da glad for du siger" sagde hun med et grin. Hun vidste godt hun var charmerende, hun brugte det skam også når hun var ude efter noget. Hun havde dog lyst til at drille Benjamin lige nu, men det kunne godt vente. Hun elskede bare spillet. Hun vidste godt at de fleste fyrer kunne lide to piger, og kunne også godt forestille sig at det var noget Benjamin kunne lide. "ja du må fandme, ellers så får du ikke meget ud af det" grinte hun og kiggede på ham. "Hmm, jeg skal lige tænke. For jeg er ret så fuld, men jeg kan også godt drikke mere" sagde hun og satte sig tilbage på sin plads. "Vi kan også finde på en ny konkurrence"

"Ja ik? Men du må da gerne skrue op for charmen selvom jeg tror du er ved dit højdepunkt allerede sexy" sagde han med sit kække smil over sine læber og blinkede ganske let til hende. Han håbede det i hvert fald for hvis hun kunne være endnu mere charmende og så med det smil så ville han virkelig være på den. Han ville nærmest vride sig om hendes finger og det ville han ærlig talt ikke bryde sig om. "Nej jeg ved det, men det dur heller ik at presse citron for hårdt og du så går din vej vel? Det kan du jo nok se" sagde han med et grin og rystede let på hovedet af hende. "En ny konkurrence? så som?" spurgte han og lagde kort hovedet på skrå

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Dec 22, 2013 9:18 am

"Åh tro mig, jeg kan være mere charmerende end jeg er lige nu." sagde hun med et grin og mente det nu. Hun kunne være det meget mere, men lige nu var hun fuld og glad så var det hele lige meget. Hun smilede da hun så det kække smil endnu en gang og blinkede tilbage til ham. Hun gik hen til ham og så ham i øjnene "Det er selvfølgelig rigtig nok" sagde hun og fjernede noget af hans hår væk fra hans ansigt og lagde hovedet på skrå for at tænke lidt, hvad for en konkurrence det kunne være. "Hmm, den som kan ramme en flask og få den til at gå i stykker med et eller andet man kan kaste?" sagde hun med et grin.

"Damn" sagde han og bed sig ganske kækt i læben da han virkelig godt vidste han så ville være noget så grusomt fucked hvis hun kunne være det mere end hun allerede var. Han fulgte hende med sine øjne og fangede da også hendes smukke øjne da hun kom helt hen til ham. "Ja ik?" spurgte han med et grin og mærkede hun flyttede på hans hår. Han følte sig virkelig fanget i hendes spil lige nu, men så længe han vidste det var sådan kunne han håndtere det. "En besværgelse er for nemt" sagde han og strøg hende let over kinden mens han smilede. Benjamin var trods alt også ret fuld, men en smule mindre end hende.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Dec 22, 2013 10:00 am

"Ja der er du godt nok på den nu" sagde hun med et drilsk smil over sine læber og nyder bare at drille ham lige nu. Hun kiggede ham forsat i øjnene og nikkede. Hun satte hans hår på plads og tog så sin hånd til sig for at tænke lidt over hvad det kunne være de kunne kaste med "Jeg tror det skal være en bold eller sådan noget, det kunne være der rent faktisk var sådan en her.. hvis vi er heldige" sagde hun og mærkede strøget over sin kind og smilede lidt af ham. Hun kunne godt mærke på ham at han havde drukket. For at være ærlig var hun typen man skulle vinde ja, men hvis man ville have et kys på munden så skulle man som regel bare gøre det. Lov skulle man slet ikke spørge om, så kunne man ligeså godt pakke sine ting og gå.

"Ja det er jo det, men problemet er jeg godt kan li det" sagde han med et glimt i øjet da han virkelig ikke have noget imod det. Det rørte ham ikke det fjerneste. Faktisk nød han det i fulde drag. "Bold på en kro? Ej det tror jeg ikke. Så skal du vist trylle den frem" sagde han med et smil og lænede sig frem mod hende da hun tog hånden til sig. Han bed sig ganske kort i læben inden hans hånd fra hendes kind gled ned om hendes hals ganske blidt for så at plante sine læber mod hendes. Benjamin var godt klar over man ikke skulle spørge og nu hvor hun stod og kiggede ham ind i øjnene kunne han ikke lade være med at kysse hende.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Dec 22, 2013 10:32 am

"Det tror jeg også du kan" sagde hun med et grin og nikkede. "Det er jeg klar over og det kan jeg også sagtens. Tror bare ikke de er glade for at få deres ting smadret" sagde hun med et grin, selvom hun virkelig vare ligeglad, da ddet ikke kunne være hendes problem. Hun kiggede ham forsat i øjnene da han lænede sig ind mod hende. Hun opdagede godt han bed sig i læben og mærkede at hans hånd gled ned mod ens hals. Hun gengældte kysset og smilede lidt i det. Nu havde hun også en idé til at drille ham, for længere end det her ville han ikke komme.

"Jeg vil skide på om de er glade for deres ting bliver smadret eller ej. Jeg har været Slytherin præcis som dig Thyia" sagde han og blinkede let til hende da han virkelig lige nu var fuld nok til at være ligeglad. Han smilede da hun gengældte kysset. Han regnede et sted ikke med at han ville komme længere, men derfor håbede han det stadig. Han var dog endnu ikke nået til det punkt hvor han var overmodig og gav pokker i sin teori om hun var så kostbar han ikke ville komme længere.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Dec 22, 2013 11:33 am

”Jeg vil sgu da også skide på det mand. Det ved jeg da godt, men ikke alle slytherins er sjove nok til at bryde samtlige regler ” sagde hun smilende og blinkede endnu en gang tilbage til ham. Hun var altid ligeglad med at bryde reglerne, hun ville bare have det sjovt. Thyia ville ikke forsætte til second base, men bare gerne have det sjovt. Hun var trods alt ikke nem at komme i kanen med. Hun lod kysset forsætte og kørte sine hænder ned gennem hans hår og ned gennem nakken.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Tirs Dec 24, 2013 7:52 am

"Jamen er jeg. Jeg ånder for regelbrud stadig" sagde han med et glimt i øjet da han virkelig stadig gjorde det langt hen af vejen. Når det kom til hans studie så gjorde han ikke, men han synes stadig det var sjovt at finde smuthuller i tingene for at kunne bryde reglerne uden rigtigt at bryde dem. Han mærkede hendes hånd ned af sit hår og hans nakke hvilket fik ham til at smile en smule i kysset. Benjamin kunne godt lige nu regne ud at han ikke kom længere end kys, men hvis han blev mere fuld ville han glemme det.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Tirs Dec 24, 2013 8:14 am

"Så det gør du godt nok? Jeg troede ellers du havde valgt at følge reglerne til punkt og prikke" sagde hun med en drillende undertone og kunne aldrig nogensinde forestille sig, at han ville følge reglerne i sin fritid. Hun hadede selv regler mere end noget andet, selvom hun i følge sin far aldrig kunne finde på at brude en regel. Det var i hvert fald løgn. Hun lod kysset forsætte og stoppede det efter lidt til "Vi skal lige have noget mere at drikke, skal vi ikke? Så kan det være du kan få et kys bagefter" sagde hun med et smil og gav ham en af de glas der var, og tog et andet til sig selv. Hun sad dog stadig på hans lår.


Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum