Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Chris/Joshua/Benjamin

Go down

Chris/Joshua/Benjamin Empty Chris/Joshua/Benjamin

Indlæg  Admin Ons Jul 31, 2013 7:42 am

Benjamin nød virkelig at have sommerferie. Det betød han havde mere tid til Chris og denne dag var ingen undtagelse. Desuden gik han og grublede med hvordan han skulle få Joshua med i det hele. Ikke så meget for sin egen skyld, men mere for Chris'. Benjamin havde haft lavet morgenmad til ham og været ude og træne en smule og var atter trådt ind af døren da han var kommet tilbage. Han havde spist morgenmad med Chris og var derfor sikker på han var oppe, men man kunne aldrig vide om han var gået i seng igen.

Chris havde haft sine egne tanker omkring det hele. Han var sikker på, at Benjamin ville have Joshua med i forholdet, fordi at Benjamin ikke elskede ham. Han havde tænkt meget over det, også i løbet af denne morgen. Chris havde ferie fra arbejde, så tankerne kunne tit få frit løb. Da Chris var blevet færdig med morgenmaden havde han sat sig ned for at læse. Da han hørte døren gik op, rejste han sig og gik ud til Benjamin. "Hey" sagde han og kyssede Benjamins kind.

"Hey skat" sagde han med et stort smil og drejede let Chris' hoved for at give ham et kys på munden i stedet for. "Hva så? Hva har du lavet mens jeg har været væk?" spurgte han med et varmt smil over sine læber. Benjamin ville jo netop have Joshua med fordi han elskede Chris og var ligeglad med at skulle dele ham så længe Chris var glad og lykkelig. Han havde ikke tænkt over hvilke bereaktioner det kunne vække hos Chris

Han lod sit hoved vende og kyssede blidt hans læber og kiggede op på ham med et drilsk smil "Rykket den af, mens jeg tænkte på dig.." sagde han inden han grinte, han ville helst ikke give udtryk for, at han var i dårlig humør. "Jeg har læst" sagde han roligt og lagde sit hoved ind mod Benjamins skulder. Han ville helst ikke tænke på, at Benjamin måske ikke elskede ham og egentlig bare ville af med ham. Det gjorde alt for ondt.

Han smilede let da han mærkede kysset blive gengældt. "har du? Så skulle jeg jo været blevet hjemme" blinkede han ganske let til ham selvom han dog mente det. "hva har du læst?" spurgte han og lagde hovedet en smule på skrå. Han nussede ham ganske blidt i håret da han mærkede hovedet på skulderen. Benjamin ville for intet i verden af med ham. Faktisk mere modsat

Han kiggede på ham med et smil. "Mmmh, for så kunne du jo have gjort det for mig jo" sagde han og lagde mærke til blinket og rødmede en smule. Han bed sig i læben, da han spurgte hvilken bog, han havde læst. "Uhm, det er bare en af de manga vi har" sagde han og mærkede at han blev nusset i håret. Chris kunne nu alligevel ikke lade gå af de tanker han havde, og blev der bare sagt en ting forkert, så ville han gå amok.

"Jamen det er jo det jeg mener. Hvorfor gå og gøre noget du har folk til?" spurgte han med et glimt i øjet og mente det faktisk. Chris behøvede bestemt ikke gå at gøre den slags så længe han havde Benjamin til det og han ville heller end gerne. "Ahh.. hvilken en?" spurgte han en smule nysgerrigt da han gerne ville vide om det var en af dem han havde læst. "Såå.. har du snakket med Joshua fornylig?" spurgte han ganske roligt og så afventede på ham

"Jamen det er også det jeg tænker. Det er forfærdeligt at det overhovedet kunne passere mine tanker forbi" sagde han og rødmede endnu en gang. Han kunne ikke lade være. Det var Benjamins skyld. "Uhm, det var Yu-gi-oh" sagde han med et smil inden han hørte hans næste spørgsmål. "Hvorfor spørger du om det?" snerrede han ret hurtig efter at have hørt spørgsmålet.

"Ja du er en værre en. Næste gang må du lige tænke på mig først" sagde han med et smil og kyssede ham ganske let på håret og nikkede let til hvilken manga han havde læst. "Fordi jeg da gerne vil vide om du har. Er det nu en forbrydelse?" spurgte han ganske roligt da han godt hørte hvordan Chris han snerrede af ham. Det var ikke lige det han havde forventet. Desuden ville han jo bare gerne have at Chris havde dem begge.

"Jamen det skal jeg jo nok huske. Så må jeg jo ringe og få dig hjem" sagde han og kørte sin hånd ned af hans mave og mærkede kysset i håret og nød det. Han lagde godt mærke til, at han bare nikkede. "Nej, men det er irriterende, det er, hvad det er. Du bliver ved med at fucking snakke om Joshua, du gør" sagde han irriteret og blev bare i sit eget hoved mere og mere bekræftet i, at Benjamin egentlig overhovedet ikke elskede ham.

"Jamen synes jeg da du skal gøre skat" sagde han med et smil og mærkede hans hånd på sin mave hvilket fik ham til at smile endnu bredere og kom med et svagt suk af nydelse. Ikke fordi han blev tændt af så lidt, men fordi det bare var dejligt. Benjamin hævede det ene øjenbryn. "Ja fordi han er din ven som godt kan li dig og alt jeg spurgte var om du havde snakket med ham. Det er virkelig alt" sagde han ganske uforstående overfor hans reaktion. Benjamin anede jo ikke hvad der gik igennem Chris' tanker. "så må jeg vel heller ik spørge om hvordan han har det?" spurgte han ganske roligt da han virkelig bare gerne ville vide det

"Jamen så gør jeg bare det" sagde han og lagde godt mærke til at han smilede bredere da han blev nusset på maven. Han hørte da også godt hans nydende suk, hvilket da fik ham til at smile kort. Han kiggede på ham, da han hævede sit øjenbryn og bed sig i læben. Chris vidste jo godt han ikke var perfekt, men han prøvede. Hvad havde han gjort for at Benjamin ikke elskede ham mere? Havde han sagt noget forkert? Var det bare hans personlighed? Han var stille i noget tid, og lod bare Benjamin tale færdig. Han kunne ikke få fred i hovedet og han var også tæt på at bryde sammen, men han ville ikke give det til udtryk. Han ville ikke være svag og slet ikke foran Benjamin, der var yngre end ham. Han vidste jo, at noget måtte være galt med ham anyways, så hvad ville det hele hjælpe? Han følte sig tom lige nu. "Hvorfor er du overhovedet interesseret? Håber du på jeg går hen og knalder ham, fordi jeg godt ved du ikke elsker mig eller hvad?"

Benjamin nikkede ganske let da han gerne ville have at han gjorde det. Det kunne faktisk være en smule frækt at få sådan et booty-call af sin kæreste der lå derhjemme og var liderlig. Benjamin tænkte virkelig ikke i de baner for Chris var perfekt for ham. Han ville bare gerne kunne give ham hundred procent lykke og følte han ikke at han kunne så længe Joshua og Chris havde noget for hinanden. Benjamin rystede på hovedet. "Nej det er slet ikke det skat. Jeg spørg bare fordi jeg ved at han godt kan li dig og jeg ik vil ha I bliver uvenner pga. mig. Faktisk gik jeg lidt og legede med tanken om at dele dig med ham for at gøre dig lykke" sagde han og bed sig ganske let i læben

Chris kunne nu også godt se det frække i det, men det måtte vente til senere. Han ville ikke tro på noget som helst af det som Benjamin ville sige lige nu. Han kunne ikke. Benjamin kunne ikke elske ham. "For min lykke? Sikker på at du ikke bare skal lege storsindet lige nu, huh Benjamin? Du ved ikke en gang om jeg også kan lide ham eller om vi bare er venner. Desuden, hvis vi bliver uvenner over dig, kan det jo ikke være dit fucking problem, vel?" sagde han vredt og skubbede ham væk fra sig, da han ikke kunne overkomme det psykisk. Skøre mennesker gemte sig jo oftest bag psykologens bord og bedømte klienterne og Chris kunne ikke hævde at være godt fungerende. "Fuck dig.."

Benjamin rystede ganske let på hovedet af ham. "Chris jeg forsøger ikke bare at være storsindet. Det eneste der betyder noget her i verden for mig er hvordan du har det og fordi jeg har set den måde du ser på ham. Du har kunne li ham så lang tid og da vi startede et forhold sagde du netop at jeg skulle vinde dit hjerte over Joshua. Faktisk allerede dengang jeg sagde jeg kunne li dig" sagde han roligt og bed sig atter i læben. Hvad skete der for Chris? "Det kan være mit problem da du er min kæreste og jeg vil gøre alt for dig. Virkelig og bogstavelig talt alt" sagde han og bed virkelig sin frustration i sig. Mest af alt fordi han havde lyst til at forklare hvor meget han ville gøre for ham selvom det ville gøre ondt og Chris virkelig stadig måtte være bange for at blive elsket siden han skubbede ham sådan væk. Benjamin lod sig skubbe væk fra nu, men havde ikke tænkt sig at lade ham gå nogle steder. Hverken bogstaveligt eller fysisk.

"Jo du gør. Det er intet andet end det, for du elsker mig ikke. Du vil gerne af med mig" sagde han bestemt og ville ikke høre på ham. "Stop nu med det pis, Benjamin. Joshua og jeg kan ikke være sammen og sådan er det. Jeg er sammen med dig og det er dig, jeg elsker. Jeg vil ikke ødelægge dig ved at jeg er fucking egoistisk" sagde han bestemt og kiggede væk fra ham. Han ville ikke have det. "Jeg har aldrig nogensinde bedt dig om, at skulle gøre alt for mig" sagde han bestemt og kiggede stadig ikke på ham.

Benjamin rystede bestemt på hovedet. "Nej jeg vil ej af med dig Chris. Det er virkelig det sidste her i verden jeg har lyst til. Så havde jeg ikke kæmpet så længe for dig for bare at smide dig væk igen. Det har virkelig noget at gøre med at jeg synes du skal have alt dit hjerte kan begære om så det er at have to til at være hos dig og passe på dig" sagde han bestemt da han virkelig bare mente det sådan. "Jamen det er jo ikke egoistisk når det er mit eget foreslag og det ville aldrig kunne ødelægge mig når jeg har tænkt over det lige siden vi mødte ham i parken. Jeg kan godt se hvordan I ser på hinanden og jeg vil ikke stå i vejen for det. Så heller dele dig så jeg i det mindste stadig må være sammen med dig og kysse dig" sagde han stadig lige bestemt og lagde sine arme om ham for at hive ham ind mod sig. "Jeg ved det godt. Det er bare sådan jeg er" sagde han med en let skæv grimasse over Chris ikke bare ville tage imod det

"Jo du vil, du elsker mig ikke! du vil bre have jeg går.. du fucking lyver for mig, Benjamin.. din fucking svans.. løgner... hoe..." sagde han og havde forsat lyst til at græde. "nej du lyver... du mener det ikke, du vil ikke ha' mig mere og derfor er det nemmere at sige det på den måde.. du er så fucking low Benjamin.. hvem knalder du så ved siden af? En fra dit studie? For come on, der må være nogle lækre kællinger som er bedre end mig og på din egen alder.." sagde han og så ned i gulvet. "Jamen jeg elsker dig.." sagde han knust, mest af alt pga det han lige havde sagt med kællingerne fra Benjamins studie. Tænk hvis det var rigtigt. "Og jeg kan ikke byde dig, at sku dele mig.. men du elsker mig jo ikke..." mumlede han og mærkede hans arme om sig og mærkede at Benjamin hev i ham, mens han prøvede at gøre modstand

"Nej Chris jeg ville aldrig lyve overfor dig. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle det. Så stod jeg ikke på hovedet for du skulle få det godt" sagde han og rystede atter på hovedet af ham. Selvom han ikke ville så begyndte tingene som Chris sagde at ramme ham. Det var jo slet ikke det han havde ville med det. Da han sagde det med dem fra hans studie af kunne han ikke lade være med at blive irriteret og en smule sur. "Chris for helved. Jeg knepper ikke med nogen ved siden af og jeg er skide ligeglad med om du er på min alder eller ej. Jeg kan godt li du er ældre end mig for at være ærlig" sagde han med en smule irritation i stemmen. Han strøg ham ganske let over kinden da han hørte Chris' knuste måde at snakke på. "Du kan sagtens byde at dele dig. Jeg vil jo gerne og jo jeg gør. Jeg elsker dig virkelig" sagde han bestemt og holdte stadig fast i ham

"Jamen det gør du jo lige nu, din fucking skank! Og du skal stadig bare lege fucking hellig, din fucking ko.. du mener det jo ikke, du gør ikke" sagde han vredt og vidste ikke det ramte Benjamin, for det var ikke det det skulle som sådan. Han kunne godt høre at han blev irriteret ved det han havde sagt med pigerne på hans studie, men kiggede bare fraværende på ham. "Og det forventer du jeg fucking tror på, huh?! hmm sikkert en af de lækre blondiner fra dit studie... og gud hvor kan du lyve.. du vil jo ikke ha' mig" sagde han bestemt og skubbede hans hånd væk, da han mærkede strøget over kinden. "Nej jeg kan fucking ej og nej du gør ikke, du vil af med mig"

"Jeg leger ikke hellig Chris. Jeg mener det jeg siger. Jeg har aldrig og vil aldrig lyve for dig" sagde han ganske bestemt da han virkelig ikke ville den slags. "Hold nu kæft for helved Chris. Jeg knepper ingen og da slet ikke en blondine. Jeg vil virkelig gerne have dig. Jeg er vild med dig for fanden da også" forsætte han lige bestemt da han virkelig ikke var sammen med nogle andre end Chris. Han kunne ikke se hvorfor han skulle. Han rystede på hovedet og tog fat i hans hage da han ville give ham et kys for at vise han ville have han skulle blive. "Chris jeg elsker dig" hviskede han lavt og bed sig let i læben. Hvor havde Chris den sjove idé fra?

"Din fucking svans, du mener ikke noget af det, du gør ej! Du lyver.. du lyver, du lyver!" sagde han og holdt sig så for ørerne, da hans hoved var ved at gå i panik over de tårer, han holdt tilbage. Han så væk da Benjamin bad ham holde kæft. "Fuck nu dig, fuck nu dig, fuck nu dig!!" svarede han og bed sig hårdt i læben. Han mærkede taget i hans hagen og kiggede op på ham og rystede på hovedet "nej!" sagde han bestemt. "Jeg vil væk..."


Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum