Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Blaze + Skylar + Psykolog

2 deltagere

Go down

Blaze + Skylar + Psykolog Empty Blaze + Skylar + Psykolog

Indlæg  JeromeWinther Tirs Sep 25, 2012 11:19 pm

Det var lidt ude på eftermiddagen. Blaze og SKylar havde været på arbejde det meste af dagen selvom de havde mødt sammen omkring 10 tiden fordi Skylar havde skulle undervise ham en smule derhjemme først. Det var nu ret så spændende med at skulle have det konstante mellem det at undervise og skulle arbejde med Blaze selvom det også gjorde de havde så meget tid at Skylar kunne få lov at høre om Harry. Skylar sad ved sit skrivebord og havde sat et skrivebord til Blaze på sit kontor. "skat det er ved at være tid" hentydede han til de havde en aftale hos psykologen

Blaze sad i sin egen verden, men han koncenterede sig ikke meget om arbejde lige nu. Når det var en af de dage, hvor han skulle til psykolog blev han bare ekstra irriteret og magtede ikke noget, mens han bare tænkte på at psykologen mente, at han havde en psykisk lidelse. Det magtede han jo ikke. Han bevægede sit hoved daSkylar talte til ham og bed sig lidt i læben. "Okay" sagde han og rejste sig. Blaze var jo ikke forelsket i Harry mere, hanbetød bare stadig meget for ham.

Skylar vidste godt han skulle være ekstra sød ved Blaze de dage han skulle til psykolog fordi hans hoved kørte rundt i hans egen lille verden. Det var også derfor Skylar som regel startede den med undervisning og gav ham nemme opgaver på jobbet og sagde han bare kunne klage hvis han ville have mere. Skylar vidste jo godt at BLaze ik var forelsket i ham, men hans hoved var begyndt at fokusere på han var en erstatning. Skylar rejste sig op. "Jeg ved godt du ik gider, men nu er der ingen vej udenom" sagde han med et mindre suk

Blaze kiggede bare på ham og sukkede. Han vidste da godt, at han var nødt til det. Det var han, når psykologen havde en idé om at han havde en psykisk lidelse. Han rettede på sin skjorte og fandt sin hue. "Jaja, jeg er klar" sagde han ligegyldigt og viftede kort med hånden. Han kunne godt mærke at der var noget med Skylar og Harry, men han kunne ikke fornemme hvad. Han kunne heller ikke rigtig arbejde med det lige nu. Han var skam også godt klar over, at Skylar tog ekstra hensyn til ham, de dage han skulle til psykolog og han fik mange lette opgaver. det gjorde ham jo heller ikke noget.

Skylar vidste godt at man sikkert kunne fornemme der var noget, men det var faktisk godt dybt begravet at det var godt og grundigt skjult hvad selve grunden var til det her. Skylar var godt klar over at Blaze sikkert bare satte pris på at der blev taget hensyn til at han ku være i sin egen verden og så igen med et vis pres så han ikke kedede sig for meget og faldt for meget ned i sin egen verden. Skylar gav ham et kys på panden. "godt skat" sagde han med et varmt smil over sine læber

Blaze mærkede kysset på kinden og bed sig en smule i læben. "Ja.." sagde han og begyndte at gå ud mod gaden, så de kunne komme afsted. Han kunne jo godt mærke, at der var noget med Skylar, men han skjulte det så tilgengæld ret godt. Der gik ikke længe før de var fremme ved psykologen og Blaze kunne mærke sine hænder ryste og hans irritation over, at han skulle tale med en professionel stige. "Du skal ikke holde fast i mig, den her gang" sagde han en smule bestemt til Skylar.

"som du ønsker, men hvis du vil ha det så siger du til. Jeg er her jo for dig ik sandt?" spurgte han med et smil over sine læber som de stod ude på gangen og skulle til og ind. De fleste ansatte der vidste godt at Blaze og skylar var kærester uden at de så noget galt i det. Det var trods alt en lidt anden verden end den "udenfor" bygningen

Blaze bed sig i læben og holdt fast i sin skjorte, så man ikke kunne se at hans hænder rystede. "Jo det er du vel." sagde han roligt og åbnede så døren indtil psykologen. Han satte sig i skræderstilling på en stol og kiggede på den halv gamle mand, som han havde talt med et par gange nu. "Hej" sagde Blaze irriteret og lagde sin hånd op mod sin kind for at støtte sit ansigt

"Det er jeg skat. jeg er jo din kæreste. Jeg vil gøre alt for du har det godt" sagde han med et smil over sine læber. "Ja lige med undtagelse at tage dig fra det her igen nu hvor det er igang" påpegede han ganske roligt og så på ham. Han selv gik efter og sætte sig på sofaen. Skylar selv hilste på sin psykolog og så på ham

Han bed sig lidt i læben ”Det vil du vel” svarede han fraværende og kiggede igen på dig nikkede bare til det næste han sagde. Blaze kiggede bare på psykologen, og gad tydeligvis ikke være her. ”Hvorfor er det nu, jeg er her igen?” spurgte BLaze klagende, da han ikke følte at der var noget galt med ham. Han var jo, som han altid havde været og selvom folk påpegede det, så følte han sig normal. Men det var ikke blevet påpeget endnu, kunne man så sige.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar + Psykolog Empty Sv: Blaze + Skylar + Psykolog

Indlæg  Admin Ons Sep 26, 2012 4:08 am

Skylar valgte ikke at sige noget til det første. Det var bare med til at skulle såre ham, men han gad ikke nævne det for det var slet ikke ham som det skulle handle om. Det var Blaze det skulle handle om. "Det ved du jo godt det skat så lad være med at spørge" sagde Skylar ganske roligt og havde faktisk lyst til at tage fat i ham igen, men han gjorde det ikke for han havde jo lovet det. Skylar ville nok engang blive pint med at skulle høre om Harry, men han ville ikke lade sig mærke med det da det for ham var langt vigtigere at Blaze havde det godt ved siden af ham selv. Han ville kunne hjælpe og støtte Blaze bedre og det kunne han kun ved at det her blev gjort.
Psykologen ridsede ganske kort op at de sidst havde været inde omkring hans barndom og hans ungdom så det behøvede ikke komme videre ind på. Han havde flere gange set hans impulsive handlinger så derfor var det nu tid til at komme længere ind på hans følelser i visse situationer. Skylar bed sig let i læben og kiggede skiftevis på de to andre. Det var som om tingene blev en smule sløret for Skylar uden det var fordi han lyttede til hvad de sagde, men fordi hans tanker var så fast fokuseret på hvad de snakkede om at omgivelserne forsvandt nærmest for hans indre blik. Hvordan han havde haft det med at Harry ikke var til stede, hvad der gjorde ham sur og andre ting i den der stil. Og frem for alt hvordan han havde det med at være alene. Skylar havde langt fra lyst til at høre om det. Han vidste godt noget af det, men at få det ud på ord på den der måde gjorde faktisk ondt på ham.

Blaze kiggede på Skylar da han talte til ham og rullede kort med øjnene. ”Ja, fordi du tvang mig” sagde han køligt. Han havde heller ikke lyst til at snakke mere om sin barndom og op efter. Det var alt for hårdt. Han bed sig lidt i læben, ved de spørgsmål som der blev ham stilet. Blaze fik da også svaret på at han havde følt sig forladt af Harry og han havde haft det virkelig dårligt med det. Han kunne slet ikke håndtere det den gang. Han fik også forklaret hvad der gjorde ham sur, hvilket var forskellige ting men blandt også, når han følte sig magtesløs. Han fik også svaret på, at han havde det dårligt med at være alene og prøvede på at undgå det.Blaze vippede lidt frem og tilbage med sine fødder og kiggede hen på Skylar. Han bed sig lidt i læben, og kiggede så ned i gulvet.

Skylar tog stille fat i Blazes hånd da han begyndte at vippe. Godt nok havde han selv haft behov for det da der var blevet snakket om Harry, men da han stadig ikke brød sig om at skulle stille sine egne behov ligeså højt som Blaze's var det først da det så ud til at han havde det skidt uden at holde ham fast da han godt kunne forestille han ikke havde det særlig godt. Skylar så over på psykologen da han nævnte hvad Blaze fejlede og hvad de kunne gøre ved det. At han skulle have medicin bl.a. og han helst stadig skulle gå der. Skylar fik lidt af et chok, men han var nu stadig glad for at han havde en idé om hvad han skulle gøre fremover for sin kæreste da han gerne ville han fik det bedst mulige behandling hvilket nok var Blazes fordel lige nu. Skylar tog Blaze med ud af døren og så over på ham med et spørgende blik da han godt kunne bruge et kram

Blaze holdt fast i Skylar’s hånd og kunne mærke hans læbe blævre en smule ved at skulle snakke om det her. Blaze kiggede op, da han fik at vide hvad hans psykiske lidelse var. Hans verden gik nærmest bare i stå. Han havde lyst til at hade alt og alle; hvem havde gjort sådan mod ham?! Hvem havde besluttet sig for, at han skulle være syg?! Han hørte godt, hvad psykologen sagde og så bare ned i jorden igen. Han ville ikke være syg. Han lod sig fraværende hive ud fra lokalet og kiggede op på Skylar, da han så spørgende på ham. Han lagde sine arme om ham og lagde sit hoved mod hans bryst mens han så ind mod væggen. Han sagde ikke rigtig noget. Han bed sig i læben og holdt fast I Skylar’s trøje. ”Jeg vil gerne hjem..”

Skylar strøg ham blidt over håret og ned af nakken for at køre den ned af ryggen. "synes jeg var en god idé min skat. Jeg er ked af du sku ha af vide du har den sygdom, men jeg er glad for vi ved det så jeg bedre kan passe på dig og gøre alt for at det hele bliver lidt bedre uden at du skal behandles for meget anderledes" sagde han stille og kyssede hans pande. Han tog ham med ind på kontoret og sagde til sin sektretær de tog hjem inden han tog Blaze med hjem så han kunne komme til at tænke på noget andet.

Blaze holdt sig indtil Skylar og hørte gdot, at han var ked af det. ”Der er ikke noget man kan gøre ved det som sådan.. det er bare sådan det er” sagde han roligt og skjulte sin egen skuffelse, da han ikke havde lyst til at være syg. Han kiggede på Skylar og kyssede hans læber og nikkede lidt. Han tog med Skylar hjem og satte sig i sofaen og slog til, at Skylar skulle sidde ved siden af sig. ”Vi skal putte”

"Ved jeg godt der ik er skat. Mente mere at holde det hen og sådan uden jeg skammer mig over du er syg" sagde han stille og nussede ham blidt over håret. Han var godt klar over at Blaze næppe ville være syg og han kunne godt forstå ham. Hvem ved sin fulde fem havde lyst til det? Og især en psykisk lidelse der ikke rigtig kunne gøres noget ved. Han gengældte hans kys ganske blidt og fik trukket ham med hem. Han sætte sig ned ved hans side og slog sine arme om ham for at halvt ligge sig ned i hjørnet af sofaen. Han strøg ham blidt over kinden og skubbede noget hår væk fra hans øjne. "Som du ønsker skat" sagde han med et kærligt smil over sine læber

"Nåh" sagde han roligt, men havde svært ved at se, hvorfor Skylar ikke skulle skamme sig over ham. Han kunne sådan set godt forstå det. Han havde netop ikke lyst til at være syg på noget punkt. Faktisk så havde han aldrig troet, at han havde en psykisk lidelse men hvor mange mennesker troede nu også det? Han lod sig trække indtil ham. Han lukkede kort øjnene og lod Skylar flytte noget af hans hår. Han kyssede hans læbre. "Er der noget der går dig på? Du virker så... anderledes for tiden?" spurgte han og kørte sin hånd forsigtigt op af hans ryst.

Skylar skammede sig ikke fordi det var bare endnu en del af Blaze. Han ændrede jo ikke hvem han var lige nu. Han var stadig sig selv og selvom det nok viste sig at Blaze var syg så elskede han jo den person han kendte. Det ville ikke ændre sig bare fordi det vidste sig at han var syg. Der var ingen der sådan nærmest gik og ønskede sig en psykisk lidelse. Der var heller ingen der ville ønske at kende nogen der fik det, men det var altså en del at være menneske. Han gengældte blidt hans kys og rystede ganske let på hovedet. "Nej der er ikke noget galt og tror bare det er fordi jeg er bekymret" sagde han med et kærligt smil over sine læber

Blaze vidste o godt, at det ikke ændrede ham som menneske. Det gjorde at der var en masse ting, han fik svar på. Det ændrede ikke på, at Blaze rent faktisk skammede sig en hel del over, at han var syg. Han vidste godt, at han havde Skylar. Og det var trods for, at hele hans verden den brændte og han var ustabil. Det var en krig i sig selv, når Blaze skulle ud af en dør, fordi han reagerede på sine impulser. Han holdt fast i sin far som et minde, en fortrøstning. Det gjorde han også med Skylar – fordi så føltes det som om, intet kunne såre ham. Hvis han bare kunne holde dem i live inde i sit hoved. Han elskede Skylar meree end noget andet og ville ikke have, at han skulle forlade ham. Han bed sig i læben, da han rent faktisk ikke troede på, at han var okay. Han kiggede Skylar i øjnene og kyssede hans læber. ”Lover du mig det?” spurgte han og pakkede sig indtil hans store arme og sank en klump i halsen, da han mest af alt havde lyst til at græde lige nu men ikke ville. ”Skylar?”

Skylar ville altid være ved hans side. Han elskede ham og selvom han ville blive brudt ned af tanken om Harry ville han være voksen nok til at få en afslutning på for dem begge når det gik op for ham hvad der skete. Han nikkede ganske let til om han ville love ham det efter han havde gengældt hans kys. "Naturligvis vil jeg det skat" sagde han stille og vidste godt et sted at han udstrålede noget andet og så igen følte han ikke det var særlig tydeligt endnu. Nok mest af alt fordi det ik helt var gået op for ham endnu hvad han faktisk var påvirket af. "Ja?" spurgte han og så på ham mens han så ham dybt ind i hans øjne og strøg ham let over kinden

Han vidste jo godt at Skylar elskede ham. Han ville bare ikke have, at han skulle tro at han var stillet lavere end Harry, for det var han på ingen måde ikke. Han kiggede hen på ham og bed sig i læben. "Virkelig?" spurgte han og satte sig op på hans skød og kyssede hans læber ganske kærligt. Han ville bare være helt sikker på, at han havde det fint. Også efter den diagnose, at han havde fået stillet. Han kørte sine hænder ned af hans bryst og kiggede ham selv dybt i øjnene. "Jeg elsker dig, Skylar.." hviskede han og bed ham kærligt i øret.

Han nikkede ganske let og lagde sine hænder på hans hofter. "Ja jeg mener det skat. Nok har du fået stillet en diagnose, men jeg vil jo altid elske dig som du er. Du er jo stadig den sammen. Jeg faldt for en fyr der er impulsiv og som har et stort temperament. På samme tid er han kærlig, fræk og helt sin egen. Jeg elsker ham om han er syg eller rask for han er stadig den fyr jeg faldt for" sagde han med et kærligt smil over sine læber og mente det tydeligt. Det var jo sandt nok. Det var langt fra det som han kæmpede sådan med. Det var Harry der var så småt begyndt at hæve i hans hjerne som væren mere værd fordi Blaze aldrig rigtig havde fået en ordentlig afslutning på det. Han gengældte blidt hans kys og nussede ham hele vejen op af ryggen og igennem håret. "Og jeg elsker dig Blaze Chandler" hvisekde han blidt og sukkede en smule af nydelse

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar + Psykolog Empty Sv: Blaze + Skylar + Psykolog

Indlæg  Admin Lør Sep 29, 2012 6:08 am

Han mærkede hans hænder på sine hofter og kiggede ham i øjnene mens han talte. Han måtte dog indrømme, at han mistede koncentrationen da han gav sig til at tænke på Skylar nøgen. Han ville ridde ham, ja... bare decideret forkæle ham. Hans kæreste var syg, det måtte være hårdt for Skylar... Skylar måtte have behov for, at få vist kærlighed, en form for.. aflastning. Igen tænkte Blaze på alle andres end hans egne behov. Han lukkede bare af, for at han havde lyst til at græde. "Hvis du siger det" hviskede han, da han ikke helt kunne tro på det. Han tænkte ikke på det med Harry muligvis unne gøre ondt på Skylar. Han troede, at Skylar vidste at Harry var ovre. Han mærkede at han nussede ham hele vejen op af ryggen og nød det. Han hørte hans hvisken og smilede. "Jeg elsker også dig, Skylar Luca Evander" hviskede han og bed ham i øret.

Skylar ønskede ikke at vise kærlighed via sex for tiden. Han mente at blaze skulle se det på andre måder. Ik fordi han ik ville have sex med ham, men fordi det var vigtigere for ham med de små ting i stedet for det at skulle være sammen, kysse, nusse og ja.. Nu også til at vise sygdom ikke betød noget som helst. Han var jo godt klar over at Blaze elskede ham og han følte på ingen måde at han var til noget besvær. "Fordi jeg mener det" sagde han med et kærligt smil over sine læber og nussede ham stadig ganske blidt. Skylar vidste også godt et sted at Blaze var over Harry, men på det seneste var det bare som om der var noget der gjorde at han følte sig som en erstatning i stedet for. "Awh skat" hviskede han blidt og sukkede ganske lavt i nydelse over at blive bidt sådan i øret. "så hvad vil du lave hyggetrold?" spurgte han med en kærlig og mild stemme

Blaze kendte kun til at vise sin kærlighed på den måde. Han havde aldrig prøvet det ved andre ting, hvor på man kunne vise. Han havde hørt folk sige til ham at de elsker ham, men handlingen der støttede det op var altid sex og derfor var det, det eneste han kunne tro på. "Det ved jeg godt" hviiskede han og var nu bare glad for, at han ikke vidste at han tænkte på Harry for det ville gøre ham helt vildt ked af det virkelig. Han smilte ved hans awh skat og hørte godt hans su af nydelse, hvilket bare fik ham til at smile frækt. "Jeg vil gerne ind i dit soveværelse..." hviskede han og kyssede ham kkærligt op af halsen.

Skylar kendte andre måder, men han havde jo også været i forhold før. Han havde bare kun været med en udover Blaze som han havde elsket. Han ville gerne have at Blaze skulle lære andre måder at vise følelser på end ved at have sex, men han vidste godt det ville være ret så besværligt. Han fik øje på hans frække smil og var godt klar over hvad det var som Blaze ville. Skylar ville stadig ikke. Ikke pga. det med Harry, men fordi Blaze skulle lære andre måder. Skylar bed sig ganske let i læben og tog fat i hans hage. "skat jeg vil stadig ik ha sex. Det er ik den rette måde at vise du elsker mig på" sagde han roligt, men dog alligevel så bestemt. Han ville langt heller bare nusse ham, kysse ham og andre ting i den stil.

Blaze kiggede på Skylar, da han blev afvist. Han trak på skulderen. "Det er en måde, at vise dig det på.." sagde han roligt og lagde sig ned med hovedet mod hans bryst. Han kiggede lidt op i loftet, og lukkede øjnene. "Men.. så vil jeg gerne i bad.." sagde han stille og kunne mærke, hans krop falde en smule sammen, da det gjorde ham trist. Det føltes faktisk mest af alt, som om Skylar egentlig ikke ville have sex med ham. Han forstod ikke, hvad han havde gjort forkert i forhold til det. Han bed sig i læben og satte sig op.

"Ja det er en måde, men det er ikke en særlig god måde. Jeg vil heller se film, nusse og lave andre ting sammen. Det viser mig du elsker mig på en helt anden måde end det at skulle have sex" sagde han stille og roligt uden at sige det var forkert det med sex, men han ønskede bare at se det på en anden måde. Især nu hvor han var bange for at være Harry's erstatning igen ligesom da Blaze havde stønnet Harry's navn før de var kærester. Skylar ville gerne have sex med ham, men han ville først og fremmeste have at Blaze kunne vise hans følelser på andre måder. "Vi kunne gå i bad sammen. Det viser en del" foreslog han for at hjælpe ham en smule på vej med andre måder.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar + Psykolog Empty Sv: Blaze + Skylar + Psykolog

Indlæg  Admin Søn Sep 30, 2012 12:30 am

"Du vil ikke ha' sex med mig, det er det du gerne vil undgå" svarede Blaze og fik rest sig op. Han følte det som om at han ikke var god nok at have sex med lige pludselig, og det gik ham på. "Desuden har vi ikke haft sex i mega lang tid... og det er bekræftigende.." sagde han opgivende og bed sig i læben. Han kiggede på Skylar, da han sagde badet var en måde at vise det på. Gå i bad på en platonisk måde med sin kæreste? Det havde Blaze aldrig prøvet før. Han tyggede en smule på sin læbe og rejste sig op. "Fint nok, hvis du siger det har noget med kærlighed at gøre... men jeg vil i karbad" sagde han bestemt og fik vredet sig fri og bevægede sig ud mod badeværelset.

"Fordi jeg gerne vil ha du lære at forstå at sex ik er alt her i verden skat. Det har jeg jo sagt før" sagde han og sukkede ganske lavt. Han var godt klar over det var længe siden og han var da også begyndt at længtes efter det, men Blaze skulle bare ikke tro sex var det eneste vigtige fordi Skylar ikke havde sex udenfor forhold udover den ene gang hvor han havde ladet ham hvor det jo rent faktisk havde vist hans følelser. "Ved jeg godt det er. Til begge dele" sagde han roligt og ville helst ikke vise at han faktisk selv var begyndt at længtes for naturligvis gjorde han det. Det havde jo heller ikke været fordi Blaze ikke var god nok mere. Det havde han bare ikke lige tænkt over. "Jamen det er også fint nok. Så kan vi jo netop være tæt" sagde han med et smil og rejste sig op for at gå med ham ud på badeværelset. Han hev ham indtil sig og strøg ham let over kinden. "Skat jeg elsker dig ok?" spurgte han let og forsøgte at give ham et kys selvom en del af ham var sikker på blaze ikke ville lige nu

"Det ved jeg da godt det ikke er.. men det er den måde, man bekræfter sine følelser på.. du har selv kun sex med folk du har følelser for.." sagde han og blev kort stille. I hans hoved kom der som i en manga små kasser med pile der førte videre til nogen andre kasser. Skylar vil ikke have sex med mig mere -> Skylar har kun sex med folk han føler noget for -> Tilbage til at Skylar ikke vil ha' sex med mig -> han elsker mig ikke? "Nøøøh..." sagde han og bed sig lidt i læben og vidste jo godt at Skylar for det første kun havde sex med folk, han havde følelser for og foruden det, helst hvis han var i et forhold med dem. Men han længtes efter at forkæle Skylar seksuelt, for at bevise sin kærlighed... men Skylar ville ikke. "Kan ikke se, hvordan bare at stå tæt beviser følelser" svarede han og mærkede så Skylar's arm om sig og lod sig hive indtil ham. Han bed sig i læben. HAvde Skylar læst hans tanker? Han skulle til at svare, da han mærkede Skylar's læber mod sine egne og gengældte det automatisk, trods for hans hjerne ikke rigtig ville. "Jeg skal have mit tøj af.."

Han nikkede ganske let til det var det og så på ham med et smil i øjet. Han havde ikke tænkt på det hang sådan sammen før Blaze nævnte det. At han kun havde sex med dem han havde følelser for. Det var nemt at regne ud at Blaze sikkert ikke troede at han var elsket mere. Det var nok det sidste som Skylar ønskede. Faktisk følte han jo mere at Blaze ikke elskede ham og Blaze kunne have sex uden følelser. "Nej kan du vel ikke" sagde han stille og strøg ham blidt over kinden mens han mærkede Blaze gengældte hans kys. En indre kamp om morale og det at Blaze skulle føle sig elsket kørte i ham og i sidste ende ville Blaze helt sikkert vinde og få sit ønske. "nu ikke forhaste dig sådan" hviskede han blidt og begyndte at trække hans trøje af og åbnede hans bukser

Blaze havde svært ved at se, hvordan andet end sex skulle bevise, at man elskede hinanden. Jo, ordene men handlingen derefter var altid sex. Gennem små ting i hverdagen? Hvordan? Han kunne ikke se det. Altså jo, han så det da som kærlighed at blive forkælet og på den måde kunne han godt se det - selvom det ikke var noget han foventede. Han kunne nu bare godt lide det. Men han mente nu, at sex var det, der bekræftede det mest og den kunne han ikke helt komme af med. Små handlinger i hverdagen, var det ikke bare for at være sød? Han skulle nok lære det, men at nægte ham sex fik ham nu alligevel til at tro, det var fordi han var uelsket. Blaze kunne godt have sex med nogen han ikke elskede ja, men han kunne tilgengæld ikke være i forhold med en, han ikke elskede. Det var umuligt for ham. Blaze ville så heller ikke føle at Skylar havde sex med ham, bare fordi Blaze bad ham om det. "Jo.." hviskede han og lod Skylar trække hans trøje af og åbne hans bukser. "Jeg kan ellers godt selv.."

Alle de små hverdags ting var jo ikke kun fordi man var sød, men også fordi man faktisk elskede den anden. I hvert fald hvis du spurgte Skylar som lykkeligt havde glemt at Blaze ikke kunne være i forhold med en han ikke elskede, men det havde Blaze jo også selv glemt. Det var længe siden at Skylar havde kunne gøre den slags ting for en han ikke elskede. Det havde været tilbage fra han havde gået i skole med Julian. Skylar havde jo ikke stoppet sex fordi han ikke elskede Blaze, men fordi han skulle lære andre måder og nu hvor Harry var indover kunne han slet ikke det med sex for han følte sig virkelig bare som en ringe erstatning. De havde jo begge glemt en masse ting der ville have gjort de godt vidste de ikke skulle tvivle det mindste på den anden. Skylar ville ikke have sex med ham bare fordi han bad ham om det for det ville jo faktisk ikke bevise noget. "Jamen nu har jeg lyst til at gøre det" sagde han med en let bestemt stemmeleje og kyssede ham let på halsen som han begyndte at hive ned i hans bukser.

Blaze blottede sin hals og stønnede nydende og lod ham hive ned i ens bukser, mens han åbnede Skylars skjorte. Han ville nu ikke have at Skylar skulle føle sig tvunget til at have sex med ham. Han ville jo ikke decideret bestemme over ham. Han vidste jo godt at Skylar ikke kunne være i forhold med en han ikke elskede, men den var langt væk lige nu. Skylar elskede ham ikke - sådan var det i Blaze's hoved. Han fik Skylar's skjorte åbnet og hev den af ham og betragtede hans overkrop. Den var så smuk. Han kørte blidt sin hånd over hans bryst og kunne mærke, hvor meget hans krop egentlig længtes efter ham. Han blottede halsen yderligere, da hans krop bare måtte have mere øjeblikket. "Skylar.." hviskede Blaze og kørte sin hånd gennem hans hår.

Skylar smilede for sig selv da han mærkede at Blaze begyndte at åbne hans skjorte. Han selv ville jo heller ikke have sex bare fordi Blaze ville det. Det var primært fordi Blaze havde mindet ham om hans regler om sex og følelser. Han havde bare aldrig troet at det ville give bagslag i forhold til at Blaze troede at Skylar ikke elskede ham. Skylar kunne ikke lade være med at smile ved tanken om at Blaze betragtede hans overkrop. Han selv længtes jo også efter Blaze, men sex og kærlighed skulle bare ikke være hinandens eneste grundlag. Han mærkede hans hånd igennem håret og begyndte at hive ned i hans boxers mens han stadig kyssede ham blidt på halsen og nappede let i den.

Blaze kunne ikke lade være med at tænke at Skylar tvang sig selv, til at have sex med ham. Det ville han helst ikke have. Han ville hellere have sandheden at vide frem for, en Skylar der tvang sig selv til at være sammen ed ham. Han forgudede Skylar's overkrop, der virkelig bare var et af de smukkeste syn her i verden. Alt ved Skylar var smukt. Han lod SKylar hive ned i hans boxers og åbnede skam også Skylar's bukser og hev lidt ned i dem. Han blottede sin hals yderligere, mens han stønnde nydende ved kyssene og nappene. "mmmmh.." sukkede han nydende, mens han rodede Skylar's hår godt til.

Skylar flyttede sig let for at tænde for vandet så badet ville kunne blive klar til dem inden Blaze havde begyndt at tage hans bukser ned. Selv kunne ikke lade være med at smile for sig selv. Han tvang jo ikke sig selv for Blazes skyld, men fordi han et sted gerne ville og så igen ville han ikke for sex skulle ikke være det eneste der viste kærlighed. Han nød at mærke hans hånd igennem sit hår på den der måde. Han trådte ud af sine bukser og begyndte at kysse Blaze på munden

Han lod Skylar tænde for vandet, mens han fandt den sæbe han gerne ville have i badet og kom den derned. Han så godt Skylar's smil og smilte selv derved. Da Skylar var trådt ud af sine bukser smilte hen frækt og gengældte så hans kys ganske intenst og kørte sin hånd ned til hans boxers for at hive ned i dem. Han vidste jo ikke helt, hvad han skulle tænke om tingene. For ham ville det jo virke som om, at Skylar tvang sig selv.

Skylar smilede en smule for sig selv da han mærkede at han tog hans boxers af og kyssede ham dybt og intens til han kunne høre at karet lød mere eller mindre fyldt op. Han brød kysset for at løfte blaze ned i det og havde nusset ham på ryggen i mens. Han lod sin hånd glide nedover hans brystkasse da de var kommet op i badet og hele vejen ned over hans mave. Først da han var få mm fra hans lem stoppede han kort op da hans dilemma i hans hoved atter begyndte at pumpe på højtryk

Blaze lod kysset forsætte dybt og intenst til at karret var fyldt op. Han lod sig løfte ned i det og nød at blive nusset på ryggen og havde skam også bidt Skylar i øret et par gange. Han lod sig placerer i badet og mærkede Skylar's hånd over sin brystkasse og nød det. Han mærkede hvordan den gled ned over hans mave og mærkede da også, at hans håd pludselig stoppede. Han åbnede sine øjne for at kigge på Skylar, da det kunne være, at han ville drille ham.

Skylar havde sukket nydende over bidet i øret. Han kiggede let på ham da han virkelig ikke kunne det her selvom han faktisk gerne ville det. Han flyttede sin hånd og strøg ham let over kinden. "Det går ik det her skat" sagde han stille og skær en skæv grimasse. "Jeg vil gerne, men når du har sagt sådan så kan det virke som om du tvinger mig og gør du ik så det er bedst at lade være" sagde han stille og så let undskyldende på ham da han virkelig ikke kunne det her

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar + Psykolog Empty Sv: Blaze + Skylar + Psykolog

Indlæg  Admin Søn Sep 30, 2012 3:10 am

Blaze kiggede på ham, da han sagde han ikke kunne. Så det passede? Skyklar elskede ham ikke. Han smilede let og strøg Skylar gennem håret. Ville Skylar ikke have, at han vidste det? "Det er i orden" sagde han med et smil og lod sig synke en smule ned i det varme vand for at få sin krop dækket. Der var ingen grund til at Skylar skulle se hans krop nu eller tvinge sig selv, til at have sex med ham.

Skylar så ned på ham og var ikke så sikker på at Blaze faktisk mente det, men han kunne bare ikke det her. Han bed sig ganske let i læben og betragtede ham. Han lod ham synke lettere ned og strøg ham let over kinden. "Det virker forkert lige nu skat. Det må du undskylde. Jeg vil jo gerne, men det virker forkert og du lære ik at kærlighed kan vises på andre måder når det er sådan her" sagde han stille og så let undskyldende på ham da han virkelig var ked af det var på den der måde.

Han smilede bare stadigvæk, trods for at han egentlig var såret. "Det er fint nok.. jeg ordner det selv senere.." sagde han og tog en gummiand og kom vand i den. Han sprøjtede det blidt ud i Skylar's ansigt og smilede ganske let. "Jeg skal også snart ned og hente min medicin.. sagde han ikke han ville sørge for det kom i dag? så skal jeg ikke være så tosset mere.." sagde han og grinte lidt for sig selv.

"er du sikker?" spurgte han og opdagede ikke der kom vand i hans gummiand før han mærkede vandet i hovedet. Han begyndte bare at grine over det og så let på ham. "Du er skør. Ved du det?" spurgte han med et grin til det med vandet i hovedet og uglede let hans hår mens han grinte. "Jo det skal vi også have gjort, men ikke lige nu. Lige nu skal jeg drille dig for at sprøjte vand i hovedet på mig" sagde han med et grin og prikkede ham ganske let i siden mens han morede sig en helt del lige nu.

Blaze smilte lidt da Skylar grinte og nikkede så bare. "Ja jeg er sikker.. som sagt ordner jeg det bare senere" svarede han. Sandheden var jo gået op for ham, så alt var fint. Skylar elskede ham ikke og gad ikke fortælle ham det. Han nikkede lidt. "Mmh, det har jeg papire på" svarede han og grinte lidt og mærkede, at hans hår blev uglet og rystede lidt på hovedet for at få hans hår på plads. "Næææh, det er jeg for sød til.." sagde han og mærkede prikket i siden. "Hvordan skal det være payback?"

"Hvis du siger det" sagde han med et smil over sine læber og hoppede ret så meget i med begge ben. Sandheden var jo bare at Skylar jo netop elskede ham og endda ufatteligt højt. Ligesom det var sandheden at Blaze gjorde det med Skylar. "ja det ved jeg godt. Jeg var ligesom med, men jeg har også papir på jeg heller ikke er helt normal" drillede han let på en kærlig måde da det sådan set var sandt. Han gik der jo selv. Bare for sit temperament. "neeej det tror jeg ikke lige" sagde han og blinkede ganske let til ham og begyndte at kilde ham i siden for at se om han ikke var kilden.

"Det gør jeg" sagde han roligt og kunne godt fornemme, at Skylar var hoppet i med begge ben. Han elskede Skylar helt ufatteligt højt og ville virkelig være ked af at vide, at Skylar troede han elskede Harry stadigvæk. Selvfølgelig holdt han af Harry, men det havde været den første han sådan rigtig havde elsket og derfor var Harry også stadig hans ven. Han savnede ham som en ven og som en moralsk støtte. Han smilte lidt og nikkede. "Det ved jeg da godt" sagde han og mærkede, at han blev kildet på siden og grinte lidt. "Stop!"

Han nikkede ganske let og sendte ham et smil. Han vidste ikke det ikke havde været sandt. Så havde han ikke givet op så nemt som han havde. Skylar vidste jo godt i bund og grund at Harry ikke var en som Blaze elskede andet end som sin ven, men når han blev nævnt hver gang de var til psykolog mere eller mindre som det eneste gode i Blazes liv så var det måske svært at huske på det når man tænkte på at Harry og Skylar lignede hinanden.. I hvert fald af udseende. "Nej jeg vil så ej. Det er hævn for du sprøjter med vand" sagde han med et grin og forsætte med at kilde ham i siden. Skylar havde det virkelig hyggeligt lige nu og det var som om alt det med sex igen var ude af hans hoved.

Blaze vidste godt at han fik Harry til at fremstå som det eneste gode der havde været i hans liv. Det havde han været i L.A. Selvfølgelig havde Julian, Scott og Jerome også været det men Harry havde været meget central. Han havde hjulpet ham utrolig meget så det gjorde ondt at vide, at han var væk. Skylar og Harry lignede kun hinanden af udseende og faktisk ikke så meget igen. Det havde været meget i starten hvor Blaze med vilje havde lagt mærke til de samme træk. Det gjorde han ikke mere. Personlighedsmæssigt var de som æsel og tiger; vidt forskellige. "Jamen ikk kilde" sagde han bestemt og grinte igen.

Skylar var godt klar over at Harry naturligvis havde været en central del af hans liv, men derfor lød det stadig som om at det var det eneste gode i hans liv og det gjorde en smule ondt hvis det var sådan det hæng sammen. Han ville jo selv gerne selv være en virkelig stor del af hans liv. Sjovt nok fordi de var kærester. Han vidste godt et sted de ikke var særlig ens når det kom til personlighed for Blaze havde jo flere gange brokket sig over at han måtte alt for Harry, men ikke for Skylar. "jo det må jeg gerne" sagde han med et grin og stoppede let op for at se ham i hans øjne inden han kort gjorde det igen og så stoppede op.

Skylar var det vigtigte i Blaze's liv lige nu. Og det, der var godt var Skylar. Selvfølgelig lød det som om at Harry var det eneste gode, når de havde snakket fortid for det meste og det ikke var andet end et år til halv andet at Harry havde været død i. Selvfølgelig savnede Blaze ham og ja, Harry havde givet ham lov til langt mere. Men han elskede Skylar og så var han sgu ligeglad med alt andet. "STOP STOP STOP!" grinte han og kiggede ham så i øjnene og grinte igen og hev lidt efter vejret. "Stop, jeg skal ha' en smøg og jeg skal vaskes!"

Skylar vidste godt de primært havde hørt om fortiden, men fordi han hele tiden hørte om Harry havde det hele bare virkelig gået ind og påvirket ham fordi han kom i tanke om alle de andre ting som Blaze havde sagt om Harry og han helt igennem ville være den bedste. Han var sikker på at Blaze i sidste ende ønskede at få lov til alt og det kunne han ikke gøre. Det var tit og ofte for at beskytte Blaze at han ikke fik lov til alt. "Du kan ryge bagefter kan du. Lige nu skal du drilles at du ved det" sagde han med et grin og kyssede ham så let på munden efter han havde sendt ham et varmt smil

Blaze ville ikke have lov til alt. Blaze elskede at bryde de regler, Skylar satte op for ha og nogle af dem brød han på ingen måde. Når det gjaldt stoffer og alkohol var han ligeglad. Han havde en trang til at ryge og drikke og havde mest af alt lyst til at gøre det konstant. Ikke at han var ulykkelig ædru - ikke når han havde Skylar, men det faktum at han skulle forholde sig til sig selv og så alt det andet, der var gået galt i hans liv, der lå og trykkede. "Jamen der er ikke noget bedre at ryge mens man er i bad" sagde han og kyssede hans læber igen.

"Og så skal jeg udsættes for din passive rygning? Du er ikke så lidt egoist" sagde han med et lille let grin da han tydeligt ikke mente det så hårdt og gengældte blidt hans kys. Han vidste godt at Blaze elskede at bryde hans regler, men det var bare ikke sjældent han blev sur over det. Som regel rystede han bare på hovedet af Blaze og så skete der ikke så meget mere end det. "Tænk hvad du udsætter mig for. Her gik jeg og troede du ville have mig så mange år igen som muligt" grinte han videre og prikkede ham drillende i siden.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar + Psykolog Empty Sv: Blaze + Skylar + Psykolog

Indlæg  Admin Søn Sep 30, 2012 10:40 pm

Han kiggede på ham og var i forvejen i dårligt humør så det der, gorde det i hvert fald heller ikke bedre. Han kunne jo godt høre, at han ikke mente det, men det hjalp ham bare ikke.Han kunne ikke se det sjove i det. "Så må du jo tage en smøg med, så er det ikke passivt" sagde han dybt alvorligt. Han vidste jo godt at Skylar ikke blev sur over, at han brød hans regler. Skylar kunne reelt set heller ikke bestemme over ham. Han kiggede på ham med et alvorligt blik ved det næte han sagde. "Det vil jeg da også.." sagde han og tyggede lidt på sin læbe.

Skylar kunne godt mærke at stemningen pludselig forsvandt. Han havde jo bare ville drille ham en smule kærligt. "Jeg ryger ikke mere og det ved du også godt. Jeg ville bare drille dig" sagde han ganske roligt og så ham dybt ind i øjnene. Han kyssede ham let på munden. "Hvor er de henne? Så skal jeg nok finde dem til dig" sagde han med et varmt smil over sine læber og gad slet ikke kommentere på det mere. Det var jo slet ikke meningen at Blaze skulle tage det så alvorligt og han kunne godt mærke det var fordi han sikkert var i dårligt humør.

Blaze kiggede ham i ønene og vidste jo godt at Skylar ville drille ham, men det var bare ikke det man skulle drille ham med lige nu. "Nej det ved jeg da godt. Det var også bare et forslag og ved godt du ville drille mig. Men jeg tager mine smøger meget alvorligt" svarede han og trak lidt på skulderen Han kiggede ham forsat i øenene og pegede mod sine bukser. "I min bukselomme" svarede han og bed ig lidt i læen. Hvordan kunne han ikke tage det alvorligt?

"Ja sorry jeg faktisk har glemt hvor afhængig man kan være af smøger" sagde han ganske roligt. Det var jo flere år siden så han kunne ikke huske følelsen længere for han ville ikke huske den. Man tog som regel også sine smøger mere alvorlige når man var i dårligt humør end godt humør. Han rejste sig op og fiskede hans smøger op og fiskede så den ene op af pakken. Han tog hans lighter og tændte hans smøg da han fik den i munden og sætte sig så ned i badekaret igen med et smil. "Var det bedre?" spurgte han og betragtede ham let

Blaze bed sig i læben og kiggede så bare på ham. "Jamen kan jeg gøre for, at du har glemt det? Jeg er ikke noget borgerdyr, der foragter alt hvad der er usundt og skadeligt" svarede han og kunne mærke, hvordan hans krop nærmest fik abstinenser på grund af den manglende smøg. Den fik ham altid til at slappe af. Han betragtede ham finde han smøger og tog imod den og lod ham da også tænde den. Han tog et stort hvæs af sin smøg og inhalerede røgen godt ned i lungerne, lod den side der i et par sekunder før han pustede ud. Han smilede da en afslappet følelse gik gennem hans krop og hans hovedet kort snurrede

"Jeg foragter det nu ikke som sådan. Jeg har jo haft røget. Jeg ønsker bare at bruge mine penge på noget andet trods for jeg har rigeligt af dem. Det er noget andet. Det er en protiering" sagde han ganske roligt og var godt klar over Blaze sikkert havde betragtet ham i mens. Dels fordi han var nøgen og dels fordi han hentede hans elskede smøger. "Var det bedre?" spurgte han med et smil over sine læber og havde lyst til at stryge ham over kinden, men gjorde det ikke da han skulle have lov til at ryge sin smøg i fred.

"Det ved jeg godt. Og jeg prioterer at ryge at drikke, frem for at bruge penge på tøj og en anden form for luxury.." sagde han køligt og kiggede lidt på sin smøg. Han kunne ikke andet end at kigge på Skylar's nøgne krop. Han var jo sådan set tændt, men kunne ikke bare give sig til at gøre noget ved det, når Skylar var til stede. Det ville bare være nasty - med mindre man blev bedt om det selvfølgelig men ellers gad han ikke, når andre var til stede. "Mmmh. nu er det eneste jeg mangler en kold øl.." sagde han roligt og tog endnu et hvæs.

"Jeg bruger heller ikke alle mine penge på tøj. Der er også lejligheden og rejser. Nok har jeg råd til at ryge, men det betyder ikke man skal gøre det" sagde han ganske roligt og rystede let på hovedet. Han havde bare ikke den trang mere, men lysten til alkohol var kommet igen da han havde været væk fra Blaze og det der med smøger havde været tæt på at komme igen. Skylar havde skam overvejet at få Blaze til at lege med sig selv foran sig, men han ville ikke kunne holde sig fra ham hvis han gjorde. På den anden side kunne han sikre sig at han faktisk fik det gjort. "Det gider jeg altså ikke hente lige nu selvom jeg faktisk godt kunne bruge en" sagde han med et lille let nik og et glimt i øjet.

"Det siger jeg da heller ikke. Men nu går jeg reelt set kun i High School også ved dig. Og så tjener jeg lidt penge ved dig. Jeg tjener jo ikke mega meget, så ikke råd til at rejse" svarede han og vidste da godt at Skylar ville nyde synet af det, men gjorde ikke at han bare pludselig gav sig til at rykke den af på sig selv. Han rejse sig op i badet, vandet fik hans hud til at glinse og han steg ud af badet og slog et håndklæde rundt om sig selv. "Jeg henter nogen, hold min smøg imens" sagde han og gik ud efter kolde øl og kom så igen, ikke ret lang tid bagefter.

"Nej ved jeg godt du ikke gør og rejser får du jo af mig. Du kan da godt få løn hvis du føler for det. Andet end bare til dine smøger og sådan" sagde han ganske roligt og nikkede let for sig selv. Han så let efter ham og bed sig en smule i læben. Det var virkelig et smukt syn. han holdte hans smøg som han havde bedt ham om og holdte sig da også pænt fra den. Han sad stadig og bed sig let i læben da han kom tilbage. "Sikke da en smuk fyr jeg har som kæreste" sagde han med et glimt i øjet og lagde sine arme om ham uden at der skete noget med hans smøg for at vise han skulle komme ned til ham igen hurtigst muligt.

"Jeg har ikke brug for mere. Jeg køber kun tøj en gang i mellem... har ikke brug for at være en eller anden fashion homo.. desuden har jeg brug for alkohol eller smøger, ellers kommer jeg ikke igennem en hel måned.." sagde han og kiggede på ham, da han var komet tilbage over de ord han sagde. Han gad ikke høre dem, for han mente dem jo ikke. "Du så mærkelig" sagde han, for ikke at sku svare direkte på det. Han mærkede hans arme om sig og nakkede smøgen tilbage. Han satte sig så ned i badet og åbnede to øl og rakte den ene hen imod Skylar "Her" sagde han roligt og tog en tår af sin egen.

"Nej og det behøver du for guds heller ikke for min skyld da. Jeg køber også kun tøj en gang i mellem. Jakkesæt er bare ret så dyre, men jeg kan godt følge dig. sådan havde jeg det også da jeg var yngre selvom jeg altid har haft penge. Det betyder jo ikke at man skal bruge dem alle bare fordi man har mange af dem vel?" spurgte han ganske roligt. Hvis man derimod ikke havde så mange af dem kunne han godt se logikken i at man måske brugte dem alle. "Så siger vi at jeg har det" sagde han og blinkede let til ham. Han lod ham tage sin smøg igen og tog så imod sin øl. Han tog en tår af sin øl og ville når Blaze var færdig pænt bede ham om at lege med sig selv.

"alternativt tøj er også pænt dyrt, derfor det er sjovere selv at lave det og for uden det.. meget billigere og så har man noget, ingen andre har" svarede han og var da enig i, at pengene ikke behøves at blive brugt rup og stup og det havde han da heller ikke noget behov for. Han brugte penge på smøger og alkohol og ellers fik resten stille og roligt lov til a blive stående. "Ja" svarede han og fik røget sin smøg færdig efter lidt tid, da den skulle nydes sammen med øllen. Han kiggede fascineret på sin øl, da han var færdig og tog en tår står inden han stilte den og lagde sig tilbage i det varme vand.

"Ved jeg godt det er. Husk Julian har været mere alternativ end han er, men nu er blevet det i den mere stilet udgave" sagde han med et nik da det trods alt ikke var nogen hemmelighed at han havde været det. Skylar regnede så heller ikke med at han brugte alle sine penge, men når man havde penge var nogen bare bedre til at passe på sine penge. Skylar selv fik drukket sin øl og betragtede ham i mens. "Smukke fyr. Jeg vil være sikker på du får ordnet det selv" hviskede han blidt ind i hans øre da han havde lænet sig en smule frem mod ham. "Kunne du ikke være en skat at gøre det nu her mens jeg ser på?" spurgte han i en mild og let lokkende hvisken da han gerne ville se ham gøre det.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar + Psykolog Empty Sv: Blaze + Skylar + Psykolog

Indlæg  Admin Man Okt 01, 2012 4:48 am

"Det ved jeg godt" svarede han og smilede kort. Han vidste godt at Julian havde været mere alternativ end han var nu, men det havde jo også været på en anden måde end hvordan Blaze var det. Blaze havde blandet alt muligt sammen og foretrak at være beskidt og gå i slidt tøj og så blandede han gerne nogen temaer ind over det. For det meste var han også typen der opfandt en ny mode indenfor det alternative. Han kiggede på ham, da han lænede sig frem og hørte godt, had han hviskede og var faktisk en smule snalret da han aldrig spiste, når han sku til psykolog. Han bed sig i læben og nikkede en smule "Jo" hviskede han frækt ind i Skylar's øre. Hvis det kunne få Skylar til at elske ham igen, så skulle han nok.

Julian havde mere eller mindre altid blandet den mere japanske del ind med den amerikanske til sit eget mix der var mere stil rent et sted og langt fra særlig slidt. Han havde så også været den type der var populær blandt ikke alternative fordi han var sig selv. Skylar derimod havde altid været pæn i tøjet uden det andet end bare almindelig stil rent tøj og det var så blevet mere classisk med tiden. Julian havde nu også været et større ikon da han var ung end han var nu, men han var trods alt stadig kendt og udnyttede tit sine rødder i det alternative miljø ved at gå dem ind i klubben før de var gamle nok og havde sex med dem på sit kontor hvis han ikke slæbte dem med hjem. Skylar lænede sig tilbage og bed sig let i læben. "Så må du jo heller komme igang" sagde han med en blid stemme og blinkede ganske let til ham.

Blaze kunne godt lide at blande grunge, trash og punk ind i sin stil. Selvfølgelig var der også japansk inspiration, men det var utrolig blandet ved Blaze. Ham og Jerome var store ikoner inde for det alternative miljø. Blaze var så populær både udenfor og indenfor det alternative miljø, mens Jerome mest var det indenfor det alternative da de fleste normale mennesker ikke kunne lide ham. Han selv nød så tilgengæld godt af,at han var venner med Julian hvilket betød han med lethed kunne komme ind på hans diskotek. Blaze smilede lidt, da Skylar påstod at han nok hellere måtte komme i gang. Blaze lænede sig tilbage og fjernede noget af den skum der var placerede lige over hans lem, så Skylar kunne se med. Han lod en finger glide rundt om sin nipple først, for at drille Skylar lidt men også for at køre sig selv en smule op mens han så på Skylar. Han kørte så hans frie hånd ned mod sit lem og tog fat i det og kørte sin hånd langsomt rundt om sin spids og sukkede nydende.

Julian havde generelt gjort det nemmere for Blaze. Ikke fordi Blaze ikke havde gjort en masse selv for det havde han skam og det at han hæng ud med Alex gjorde ham blot mere populær, men derfor havde Julian stadig taget Blaze ind i en tidlig alder og hvis man kunne komme ind på The Underground og endda uden at skulle ligge af hele tiden så var man populær og et hit i sig selv da det trods alt var en af de mest populære diskoteker der var at finde i L.A. og som mange i N.Y. også kendte.
Skylar bed sig let i læben som han betragtede ham. Det var ufatteligt ophidsende at se ham på den der måde og han havde lyst til at blande sig, men han valgte ikke at gøre det. Det var tydeligt at se på Skylar at det tændte ham at sidde og se på Blaze der legede med sig selv og en del af Blaze ville helt sikkert også være irriteret over at skylar kunne holde sig tilbage.

Blaze vidste jo godt at Julian havde gjort det en del lettere for ham. Han havde blandet sig i det alternative miljø i en tidlig alder, men det var for alvor gået stærkt da han var blevet de der 13-14 år, for det var der, han havde mødt Julian. Han havde så også gjort en del for det sammen med Jerome.
Blaze bed sig sexet i læben, og lod stadig sin finger glide rundt om sin nipple. Han kiggede kort på på Skylar, der tydeligvis holdt sig tilbage. Hvad var det for noget? Ddet var han ikke vant til. Han lod sin hånd glide ned af sit lem, så op, rytmisk men dog i en rytme der var pirrende ikke mindst for ham selv men også at se på. Han lukkede kort øjnene, hvor en nøgen Skylar også var for hans indre blik. Han stønnede nydende. Hvorfor holdt Skylar sig tilbage, når han gjorde sit bedste?

Julian havde også gjort det lidt lettere for Jerome, men ikke helt ligeså meget som han havde det for Blaze. Blaze var trods alt også nemmere til at blande sig rundt i de forskellige miljø. Det var først efter Jerome var begyndt at komme sammen med Jaylen og var blevet ældre at Jerome var mere vellidt flere steder.
Skylar betragtede hvordan han kørte sin finger rundt om sin nippel og holdte sig virkelig tydeligt igen for han ville ikke, men han kunne stadig ikke have sex med ham. Skylar bed sig hårdere i læben og lænede sig kort frem for at sætte sig ned igen da Blaze lukkede sine øjne. Skylar var godt klar over det var underligt han holdte sig tilbage, men han kunne bare ikke give sig selv lov til at give efter for at han var så fræk og sexet lige nu. Et nydende suk gled over hans læber for at sige at han gjorde det virkelig godt, men det ændrede ikke på han holdte sig tilbage.

Han kunne godt mærke, at noget var galt når Skylar ikke bare hoppede på ham. Hvad var der galt med ham? Han ville have, at han skulle hoppe på ham! Eller i det mindste tage en smule over. Han skulle nok sørge for, at Skylar kom til at hoppe på ham! Det var da ikke meningen at han skulle gøre det her indtil han kom, var det? Ikke at Blaze ville have noget imod det hvis han var alene, men Skylar gad tydeligvis ikke en gang at have sex med ham længere. Han kunne godt ækre at Skylar kort havde lænet sig frem og han åbnede øjnene, da han hørte at et nydende suk gled over Skylar's læber. Han ville have, at han gav efter! Han lod sin finger glide over til den anden nippel og lod forsat sin hånd glide pirrende op og ned, mens han stønnede nydende.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar + Psykolog Empty Sv: Blaze + Skylar + Psykolog

Indlæg  Admin Man Okt 01, 2012 6:51 am

Skylar havde virkelig svært ved ikke at blande sig selvom han godt vidste han ikke burde. På den måde ville Blaze aldrig komme til at føle at sex ikke var den eneste måde at udtrykke kærlighed på. Han var nød til at lære det. Skylar lænede sig let frem for at belønne Blaze en smule som han atter sukkede nydende da det virkelig var en pinsel han havde fået sat sig i ved ikke at ville have sex med ham, men gerne se på ham sådan her. Han begyndte at kysse ham på munden fuld af passion og man kunne virkelig mærke at han havde en indre kamp med ikke at hoppe på ham som han sad der og fristede ham. Skylar fortrød på det punkt at han havde valgt at han skulle begynde på det her.

Blaze kunne jo ikke mærke at Skylar havde svært ved at skulle holde sig væk. Han fokuserede på, at Skylar ikke hoppede på ham, hvilket han så som unormalt. Han bed sig lidt i læben for at holde sine nydende lyde tilbage og hørte igen et nydende suk da Skylar havde lænet sig frem. Han kørte forsat sin hånd op og ned af sit lem og mærkede så Skylar's læber mod sine egne og gengældte kysset. Ville han prøve på noget nu? Det håbede han. Han mistede virkelig lysten til at gøre det, når Skylar ikke bare så meget som hjalp ham en lille smule men bare holdt sig tilbage på den der måde.

Skylar lod sin ene hånd glide ned til hans ene nippel. Han kunne ikke helt stoppe sig selv lige nu og kyssede ham derfor også ganske grådigt lige nu. Han ville dog stoppe med alt efter handjob fordi han ville vågne op igen af sin lyst til ham, men lige nu var den for stor. Han ville også bare hade sig selv endnu mere bagefter for han gjorde det. Han lod sin ene finger glide rundt om hans nippel for at kærtegne den blidt. Blaze vidste virkelig hvilke knapper han skulle trykke på. Nok var Skylar langt fra påvirket, men hans driftcenter i hjernen havde taget over.

Blaze stønnede højt da han mækede Skylar's hånd ved sin nippel, mens han stadig kørte sin hånd op af sit lem. Han gengældte kysset mens lige så grådigt og vidste et eller andet sted han havde vundet. Sådan føltes det i hvert fald, selvom han var sikker på at Skylar ikke længere elskede ham. Han ville jo tydeligvis ikke have sex med ham. Han stønnede nydende ind mod hans læber ved hans berøring. Han vidste godt at Skylar ikke var påvirket som han selv var. Men Skylar vejede jo også mere end ham, og Blaze havde heller ikke spist i dag.

Skylar lod sin hånd løbe længere ned som hans drifter stadig havde et stærkt tag i ham. Han selv sukkede i kysset i ren og skær nydelse over det de lavede selvom han ikke som sådan fik noget direkte ud af det. Han fik nu det ud af det han ville have så han var langt fra utilfreds med det her. Han ville nemlig ikke have sex med Blaze, men det var jo ikke fordi han ikke elskede ham. han havde forklaret den ene hvilket var ulogisk i Blazes hoved, men hvis han kendte den anden ville han helt sikkert kunne forstå skylar en helt del mere. Han nød at høre hvordan han stønnede og blev tilfreds bare af lyden for han vidste at det var ham der fik ham til det lige nu

Han mærkede hvordan Skylars hånd gled længere ned af hans mave og gav slip fra sit lem, da han godt vidste, hvor hans hånd var på vej hen. Det skulle nok blive godt det her. Især fordi det ville gå hurtigere, hvis Skylar gjorde det for ham og han ville være langt mere tilfreds. Han kunne bare ikke lade være med at tænke at Skylar ikke elskede ham, når det her var det længste han ville gå. Han ville kunne forstå den nden grund bedre og hans lyst til sex ville også bare selv forsvinde efter det her. Skylar ville ham jo tydeligvis ikke. Han stønnede forsat nydede ind mod Skylars læber.

Problemet var jo netop at Skylar ville have ham. Efter alt det med Harry begyndte det at tage længere tid før han ville holde op med sin holdning om Blaze skulle lære at vise kærlighed på andre måder. Han vidste godt et sted han skubbede ham væk, men han tænkte virkelig bare ikke over det da han virkelig ikke kunne slippe tanken om at Blaze ikke elskede ham. Han mærkede godt at Blaze havde flyttet sin hånd og begyndte at bevæge hans hånd op og ned over hans lem. Skylar elskede jo stadig Blaze og endda ret så højt, men hvis han havde sex med ham lige nu ville han alligevel svigte sig selv og det ville ligne at Blaze havde presset ham selvom han på ingen måde havde gjort det. Skylar nød at høre hans støn velvidende at han var skyld i dem.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar + Psykolog Empty Sv: Blaze + Skylar + Psykolog

Indlæg  Admin Tirs Okt 02, 2012 8:07 am

Blaze kunne ikke se, at Skylar ville have ham. Han så det som at Skylar ikke elskede ham og ikke ville fortælle ham det. Og ganske rigtigt, ville Skylar jo skubbe Blaze væk men Blaze holdt jo stædig fast. Han var naiv nok til at tro hvis bare han elskede Skylar og gjorde sine følelser synlige på en anden måde, så ville Skylar elske ham. Han ville selv miste al lyst til sex efter alt det her. Han mærkede hvordan Skylar's hånd kørte op af hans lem og sstønnede nydende. Han stønnede nydende ind mod Skylar's øre og holdt godt fast i ham da han lige nu på ingen måde måtte gå eller stoppe. Han nød at være så tæt på ham. Han vidste jo ikke, hvad der foregik i Skylars hoved, for han fortalte ingenting og så var det svært og Blaze havde jo forsøgt.

Skylar nød virkelig at høre hans støn i øret og kunne da også godt mærke at hans lem da også begyndte at reagere på det her, men han ville ikke have sex og han ville ikke have at Blaze rørte ham. Det skulle heller ikke komme til at virke som om at Blaze tvang ham og så havde han bare heller ikke lyst. Han ville meget heller have at Blaze viste han elskede ham på en anden måde ved ikke at ligge op til sex, måske overraskede ham med en hjemmelavet ting eller noget i den stil. Han forsætte med sin hånd til stor nydelse for ham selv. Han vidste ikke Blaze ville miste lysten til sex, men et sted var det trods alt logisk nok. Noget andet godt ville være hvis Blaze f.eks. ville se film eller have læst godnat historie selvom han sådan set var for stor til det sidste. Romantiske gåturer eller noget ville også gøre Skylar glad.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar + Psykolog Empty Sv: Blaze + Skylar + Psykolog

Indlæg  Admin Ons Okt 03, 2012 7:39 am

Blaze stønnede forsat ind mod hans øre, og tænkte lige nu så heller ikke på Skylar da han havde sagt at han ikke kunne have sex med ham. Han kunne tilgengæld godt mærke, at Skylar var tændt men det var så noget helt andet. Han turde ikke gøre noget igen, for han ville jo bare blive stoppet alliigevel. Blaze ville virkelig miste al lyst til sex og med de piller han skulle på, ville han nok miste den endnu mere. Han ville jo så også lære, at han godt kunne undvære det, men det var noget andet. Han bed sig i læben, og stønnede forsat i Skylar's øre. "Hah.. Skylar, jeg kommer.." hviskede han og lagde sine arme rundt om hans nakke for at holde sig helt tæt in mod ham. Han vidste godt at Skylar ville lave noget andet og foventede andre ting fra ham, og det ville han skam også få.

Han ville blive stoppet og var ganske glad for at han ikke gjorde noget lige nu. Han ville seriøst ikke have sex. Han havde heller ikke lyst til at sige hvorfor. Det ville bare ligeså stille sidde og nedbryde ham uden han ville opdage noget før det var ved at være for sent. Dog uden at han ville skade sig selv. Han nikkede let til at han kom og sætte farten en smule op for at få ham til at komme ike særlig lang tid efter. Han mærkede hans hænder i nakken og smilede en smule for sig selv. Han lod ham komme og fik det vasket af med sin hånd mens han kyssede Blaze blidt. "du er dygtig" hviskede han blidt inden han kyssede ham igen da han ikke kunne lade være.

Han bed sig en smule i læben. Han vidste jo godt at Skylar ikke ville have sex, og det gjorde virkelig ondt på ham, men der var ikke noget han kunne gøre ved det. Han mente, det var fordi Skylar ikke elskede ham. Han kunne jo ikke vide, det var på grund af Harry. Alt han vidste, var bare at Skylar opførte sig mærkeligt. Han kunne mærke, hvordan hans muskler begyndte at trække sig sammen og måtte til sidst give efter og kom ikke ret lang tid efter med et højt støn. Han krammede sig selv indtil ham, da han sagde, at han var dygtig. ”Hvor højt elsker du mig?”

Han holdte ham tæt indtil sig og nussede ham ganske blidt igennem håret. "Virkelig højt skat" hviskede han ganske kærligt selvom en del af ham godt vidste at Blaze ikke ville tro på hvad han sagde, men lige nu kunne han ikke se det. Han var små forblindet af sin egen side af historie, men igen så vidste han det godt. "Jeg elsker dig så højt jeg vil være med dig resten af livet skat og det ville jeg til en hver tid mene" hviskede han blidt og kærligt. På selve hans ord kunne man godt høre at han mente det.

Blaze lod sig være tæt ind mod Skylar og lukkede øjnene en smule i. Han nød at blive nusset i håret og troede ikke på det Skylar sagde. Man kunne godt få mening ind i sine ord, selvom det ikke passede. "Jeg elsker også dig mere end noget andet... jeg håber virkelig aldrig nogensinde du går fra mig... jeg ville virkelig være så knust, jeg ikke ved, hvordan jeg nogensinde ville skulle kunne leve igen" sagde han stille og holdt bare fast i ham. Han bed sig i læben og rejste sig op, da hans hoved blev ved med at skrige at Skylar ikke elskede ham. "Men vi må hellere komme op nu" sagde han og gav sig til at tørre sin krop. "Går ud og henter min medicin og nogle smøger.." sagde han efter, at havde fået tøj på. Han gik derefter ud af døren for at hente medicin.

//Out.

"Gør jeg heller ikke. Det er langt fra min plan skat" sagde han med et smil over sine læber selvom Blazes ord ikke trængte helt derind hvor han helt troede på det. På samme plan som hans egne ord i Blazes øre. Ikke så meget elsker-delen for det kom skam ind, men mere den del med at han ikke ville vide hvordan han kom videre. Han nikkede ganske let og lod ham rejse sig. "I orden skat. så laver jeg mad så du ikke skal spise det på tom mave medmindre du vil have jeg går med" sagde han roligt og rejste sig op. Skylar endte dog med at lave mad frem for at gå med ham selvom han ikke ville have noget imod det.

//out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blaze + Skylar + Psykolog Empty Sv: Blaze + Skylar + Psykolog

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum