Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

2 deltagere

Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  JeromeWinther Ons Mar 06, 2013 9:21 am

*Jaylen fik hentet Noah ved toget og lagde sine arme om sin søn* hva er der galt siden du pludselig ringede min skat? *da der alligevel ikke er andre og slet ikke nogle fra Noahs skole af kan det næppe være overdrevet pinligt. Kan godt regne ud at Noah ikke har det godt når han sådan pludselig vil hjem*

*kigger efter Jaylen og mærker så pludseligt hans arme om sig og krammer ham igen. Har sørget for at have kraven godt over sin hals, så de blåmærker ikke kan ses* jeg havde bar ikke lyst til at være der *kigger ned i asfalten mens man siger det. Synes dog så heller ikke det er overdrevent pinligt på noget punkt, da man godt kan lide sine forældre*

*stryger let sin søn over håret* Der må da være en grund kære. Det ligner ikke dig bare at vil hjem *ligger godt mærke til kraven og kan godt regne ud der er noget galt, men vil gerne selv lade Noah sige det

*mærker strøget over håret og bider sig i læben* det er bare fordi jeg gerne vil være sammen med dig og Jerome… du ved *smiler lettere falsk og ved man skal være på vagt på grund af det Noah hviskede til en tidligere, da man ikke vil have det går ud over ens familie. Han vil stadig helst ikke have at folk ligger mærke til de blå mærker*

*nikker ganske let* så siger vi det, men jeg tror nu der ligger noget dybere til grunde. Det kan vi dog vente med *begynder at gå med sin søn RIJO ved sin side. Også fordi andre mugglere ikke behøver at vide hvad der sker. Kommer ud til bilen og åbner døren for ham inden han lukker døren igen og kigger let på sin søn* helt sikker på der ikke er noget mere?

*ignorerer det bare for nu, da man ikke vil konfronteres med det. Går med sin far og ser sig en smule omkring. Glad for at være i verden der ikke virker urealistisk i forhold til den, han går i til hver dag, trods for at han elsker at gå på skolen, det er slet ikke det. Sætter sig ind i bilen og tager sele på* det er bare på grund af min sygdom *mumler det still for sig selv* Og noget med en der hedder Noah. Skal bare være på vagt.

Hva er der med den søde? Du ved jo både jeg og din far er her *betragter ham ganske let inden man vælger at tænde bilen for at komme hjem* Hva er der med ham? En du kan li der har såret dig? *stryger let sin søn over kinden og starter bilen for at Rijo kan se de kommer væk*

Jeg føler bare den er ret meget i udbrød lige for tiden. At stemmerne ikke vil holde deres kæft og jeg skifter mellem at være ond og bare mig selv. Og jeg ved godt i er her. *kigger kort ud af vinduet og så tilbage på Jaylen* jeg ved ikke om jeg kan lide ham. Men der er nogle magikere som ikke er meget for min slags. Altså mugglerfødte. De mener ikke vi har ret til magiske kræfter. Og han har valgt at hade mig på grund af min blod status *bider sig hårdt i læben*

hva siger de da? Selvfølgelig er vi her. Vi elsker dig jo begge to. Endda virkelig højt. *nikker ganske let forstående* ahh. Kan ikke se hvorfor I ikke skulle have ret til at være der. Det er jo fint ifølge skolens regler og så må I være der ligeså vidt som de må. Måske frygter de blot at I er ligeså gode og derfor holder de deres had oppe på denne frygt? *kigger kort på sin søn inden man ser tilbage på vejen* hvordan kan hans had til dit blod pludselig påvirke dig?

Det er svært at sige, hvad det egentlig er de siger. Det er ikke altid de taler engelsk og så er det kun mig der forstår det.. det ved jeg godt, jeg elsker også jer *bider sig i læben* det har noget at gøre med at vi ikke er ren blodet ligesom dem. Du ved, ligesom med hunde. De fleste vil have rene racer. Sådan er der også nogen der er inde for troldmandsverden. Den er ret gammeldags. *kigger på Jaylen* vi var vel en form for venner men mest sexvenner.

Ved jeg godt du gør og det er bare i orden. Jeg kan jo ikke sætte mig ind i det som sådan, men jeg kan altid prøve *ser godt han bider sig i læben* ja jeg forstår, men jeg tror stadig de er bange for at I er ligeså gode som dem og dermed hader jer *kigger tilbage på sin søn* ahh så kan jeg godt se det. Hvis I er venner så burde han jo også komme tilbage hvis det bare hviler på dit blod

Det ved jeg godt *kigger ned og lytter til hvad han siger og ser så op på ham* tror ikke, det er der den ligger. Tror det er noget med at det er deres territorium. Men tror ikke du skal regne med at han kommer igen. Han er tilhænger af Mørkets Herre, som slog en masse mugglere ihjel bare grund af, det var det, de var. Og han truede dig og Jerome på livet, far. Så tro på, at han tilgiver mig… *ved ikke hvorfor det går en så meget på*

Selvfølgelig tilgiver han dig. Hvis I har været venner trods for dit blod om så han har vist det eller ej så kan det være at han finder ud af at han mangler dig og jeg slår ham fandme ned for at være sådan en stor idiot. Du har ligeså meget ret til at være der. *stopper op ved deres hjem og åbner døren for at stige ud og sikker på at Rijo selv kan åbne sin egen. Går op til døren og låser op*

Du skal virkelig regne med at han tilgiver mig, bare fordi at han mangler mig. Han hader mugglere og det kan man ligeså godt affinde sig med. Og du må ikke slå på ham. Lige meget hvor fysisk stærk du er, så vil han altid ha flere kræfter end dig far *bider sig i læben og stiger ud af bilen og træder ind i lejligheden, og tager skoene af*
*Jerome kommer gående ud i gangen og kigger på Rijo og smiler så til ham inden han ligger sine arme om ham for at kramme ham indtil sig og ser en smule bekymret på ham inden han henvender sine øjne til Jaylen*

Det er noget pjat. Hvis han ikke har kendt dit blod hele tiden burde han at holde af dig for hvem du er og ikke for hvad du er. Jeg er ligeglad med om han er stærkere eller ej for jeg har tænkt mig at slå på ham alligevel om jeg så taber til sidst fordi han kan magi. Sådan er det bare *tager selv sine sko af og har virkelig bare lyst til at smadre den fyr for at være sådan mod hans søn*
*kigger på Jerome med et blik af bekymring*

Men det er sådan verdenen hænger sammen lige meget hvor meget man vender og drejer dem. Dem der er sådan, er det bare. Og tror ikke de bare skifter mening *krammer sin anden far igen og kigger sig omkring efter Aiken, nærmest en smule spørgende da man ikke kan se ham*
*Jerome orientere sig kort om hvad der er sket og ignorerer lige nu, at Rijo ser spørgende ud* sæt jer ind i sofaen, så finder jeg noget at drikke.. *kigger på Jaylen, da Rijo går* hvad er der helt præcis sket?

Man kunne nu håbe. De ved slet ikke hvilken dejlig dreng de går glip af. *hva leder du efter? *da Rijo ser søgende ud*
Noget med en af hans venner ikke vil snakke med ham pga. hans blod. Det virker bare underligt at han er så påvirket han er af det og han ville hjem med det samme

Tror sgu ærlig talt Noah er ligeglad. Jeg var intet end et knald for ham alligevel. *bider sig i læben* jeg leder efter Aiken, hvor er han? *går ind i stuen da man får besked på det*
*Jerome lytter og tænker lidt* måske er der mere i det end det bare er nogen venner. For nok er han syg, men han reagere normalt ikke så kraftigt på ting

Kan man aldrig vide før man har spugt. Jeg troede jo også din far kun var knald til Blaze gjorde mig opmærksom på jeg var forelsket i din far.
*kigger kort efter Rijo og nikker let til Jeromes ord* se det var også min tanke, men tror han er ligeså tyk hovedet som mig på det punkt

Det er noget andet. Jeg kender Noah. Jeg ved hvordan han er med sådan nogle ting, desuden er jeg altså ligeglad. Jeg gider bare ikke være på skolen. *bider sig i læben*
det skulle ikke undre mig, hvis det er det han er.. *griner kort og kysser Jaylen på kinden* men man kan jo ikke bare tvinge ham til at se hvad det er. Men ved ikke hvad vi skal ved ham sådan lige nu.

Du skal tilbage før eller senere kære. Der er ingen vej udenom. Lige nu må du dog gerne tage nogle dage fri *vil bestemt ikke have at Rijo stopper på grund af det*
Jeg tror desværre ikke vi kan få ham til at indse det andet end ved at spørge og vi kan næppe få fyren til at falde for vores lille skat

*kan mærke man bliver lidt småirriteret over folk ikke fatter, hvad der kan ske* nej jeg skal fandme ej! Hvis jeg ikke bliver her, kan I ikke forsvare jer mod hans fucking venner, vel!? Der er ingen her der kan finde ud af magi, vel? Og det er heller ikke jer der bliver kaldt mudderblod og taberen ikke kan er mand nok til at slå dig ihjel, men vil have andre til! *hæver stemmen en smule for hver gang der er noget der bare irritere end mere*
Det tror jeg hellere ikke.. *Jerome høre på at han råber og bider sig lidt i læben og lader ham hidse sig op, da man ikke vil be ham om at tage det roligt, da det alligevel ikke hjælper*

*har skam fattet det. Ved godt man intet kan gøre op mod magikere* nej det er det godt nok ikke, men så har vi prøvet så mange andre ting. Og hvis han ikke kan slå dig ihjel så må der være en grund til det kære. Om så du er enig eller ej. *høre godt han hæver stemmen, men er blot ganske rolig*
men jeg vil dog mene det er underligt at ham Noah ikke kunne slå Rijo ihjel. Tror virkelig vores søn er forelsket i den her fyr

Jamen så lad vær med at være så skide ignorante over for det! Og han vil for helved sgu da ikke i Azkaban! Det har intet med mig at gøre om han vil slå mig ihjel eller ej! *hidser sig forsat op*
*tager det stadig roligt og høre bare efter og kan godt forestille sig det er frustrerende* ja, jeg er helt enig.

så siger vi det Rijo *ved godt man lige nu lyder som den der far der ikke forstår noget som helst*
Jeg tror de begge er ligeså tykhovedet som mig. Så kan vi ikke gøre så meget. Vi kan jo heller ikke skrive til ham fyren at han sikkert er forelsket i Rijo. De skal bare have deres tid

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  JeromeWinther Tors Mar 07, 2013 6:16 am

Hvad er det I ikke fatter? Han er dødsgardist, han vil slå os ihjel for det! *Råber stadig og er ved at blive irriteret. Er også helt vildt såret og hjemsøget af stemmer, der bare går amok!*
*Kigger på Jaylen og nikker* det tror jeg også.. Rijo rolig nu. Vi kan godt klare os og tvivler på han mener det.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  Admin Fre Mar 08, 2013 1:20 am

Vi forstår det skam godt Rijo. Rolig nu. Det nytter intet at hidse sig op. Det bliver ting ikke bedre af *kan godt høre at Rijo hidser sig mere og mere op, men ved også godt det ikke hjælper spor på noget som helst især fordi det ikke får stemmerne til at stoppe eller får tingene til at ændre sig*
Tror jeg heller ikke på. Nok vil han ikke dræbe dig selv fordi han ikke vil i fængsel for det, men selvom han pludselig hader dig pga. dit blod så virker det underligt at han ikke har undersøgt det noget før for at være ærlig. Havde han ment det seriøst havde han jo nok fundet ud af det noget før i stedet for at vælge at være din ven og endda ha sex med dig. *forlader dem kort for at finde broderen da Rijo tilsyneladende ikke har fundet ham og rækker den lille dreng ud mod Rijo*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  JeromeWinther Fre Mar 08, 2013 7:02 am

Nej I gør jo ikke! Det kan godt være almindelige mugglere kan være farlige, men det her er noget andet! Og han havde ikke spurgt. Han regnede jo for helved med at jeg vidste, at jeg burde holde mig væk, hvis jeg var muggler! Der er ikke en skid der er mærkeligt over det! *råber forsat men stopper da man ser sin lillebror og smiler bredt og tager imod ham*
*Jerome kigger lidt på dem fra dørkammen* Vent nu bare og se tiden an, Rijo. Han var jo vred da han sagde det og vi lader dig blive hjemme i et par dage, så må vi se. Vi skal nok snakke med din skole.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  Admin Fre Mar 08, 2013 10:43 am

Eller måske mener han det ikke rigtigt taget i betragtning af at han ikke undersøgte det. Min fætter Joshua ville heller ikke stå frem i starten som at være bi fordi dem i hans omgangskreds var hetero. *Jaylen vidste godt det ikke var det samme, men derfor kunne det stadig godt være at Noah var blevet påvirket af sit miljø*
*Jaylen nikker let enigt til Jeromes ord* Ja du skal lytte til din far. Han er ganske klog at du ved det *smiler let til Jerome og mener det. Kan nu meget godt li at se Rijo stå med sin lillebror* Du aner ikke hvor mange ting jeg har sagt til din far i løbet af tiden i vrede

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  JeromeWinther Tirs Mar 19, 2013 7:52 am

Hold nu bare op med at være så skide bedreviden, Jaylen! Kan godt være jeg ligner dig meget, men jeg ligner også den mor, som ikke ville have mig... Hun var spydig, var hun ikke? *kigger trodsigt på dem begge og slapper som sagt af ved synet af sin lillebror og snakker med ham i stedet*
Jeg ved godt du har sagt en masse lort til ham, så det behøver du slet ikke forklare mig
*Jerome smiler kort og kysser Jaylen på kinden* Rijo, det var fordi du havde væsentlig bedre af, at være her.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  Admin Tirs Mar 19, 2013 9:52 am

Jeg er ikke bedrevidende og jo meget endda. Desuden ville hun jo gerne have dig kære. Hun måtte bare ikke og desuden har du været der flere gange. Det er bare primært mig og Jerome som har taget sig af dig. Ikke min skyld din mor aldrig havde tid *siger det ganske roligt og nikker let til Jeromes ord da Rijo faktisk havde haft bedre af det. Desuden havde Rijo jo set sin mor og især i sine yngre dage*
Men altså bliv nu her nogle dage og så ser vi på det om du vil tilbage eller ej. Er stadig sikker på din far er jaloux over du er troldmand og han ikke er

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  JeromeWinther Tors Mar 21, 2013 4:46 am

At hun brugte tid med mig som lille hjælper mig da ikke noget som helst overhovedet. Og det er bare pæne ord for hun ikke gad mig.. og jeg er ligeglad, han kan ikke lide mig om det så er det i tror og han må godt være troldmand i stedet for mig, jeg har ikke tænkt mig at tage tilbage til skolen *siger det alvorligt*
Det tror jeg så ikke du mener, men hvis du siger det *Stadig rolig*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  Admin Fre Mar 22, 2013 10:30 am

Nej jeg ved det godt lille skat. Tror mig. Jeg ville give en del for at du havde set din mor oftere. Det skal du vide og det er ikke fordi hun ikke vil. Du har bare haft det bedre her og det var det som var vigtigt for hende *ved egentlig godt at Rijo desværre har ret, men ved også godt man selv har*
Enig med din far *er selv ganske rolig og ved godt Rijo sikkert gerne vil tilbage om nogle uger* Men jeg har stadig lyst til at slå ham ned. Ingen skal behandle min søn sådan *mumler det lavt for sig selv da det virkelig kan pisse en af*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  JeromeWinther Ons Mar 27, 2013 9:34 am

Ja, det siger du jo. Men jeg er nu ikke helt enig, jeg mener det er fordi, hun ikke gad mig. *bider sig i læben og rejser sig op, da man gerne vil i seng* jeg vil gerne sove.
*hører godt det Jaylen siger ganske lavt og ligger sine arme om ham og kysser hans kind*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  Admin Tors Mar 28, 2013 5:05 am

*siger slet intet da man langt fra er enig i hvad Rijo siger og er faktisk ret så sikker på at ham der Noah gemmer et eller andet* Så synes jeg du skal i seng og hvis du vil må du gerne tage din bror med. Han har sådan savnet dig *kigger let på sin anden søn der ser tiggende på sin storebror*
*mærker Jeromes arme om sig og smiler ved kysset på kinden* jeg smadre den dreng. Min søn skal ikke knuses på den der måde *mumler det lavt da Rijo er gået*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  Admin Tors Mar 28, 2013 11:25 am

Ja, jamen det vil jeg da gøre *bider sig i læben og tageer sin lillebror med sig*
*putter sig indtil ham og lytter på hvad Jaylen siger* lad os se tiden an. Hvis det bliver værre, må du meget gerne smadre ham.

tak *sender Rijo et smil og kan se sin anden søn lyse helt op*
ja og han er jo en fyr så skal styre mig, men altså... Ih! I er mine små drenge og fuck nej om der skal ske jer noget *sukker lavt og ville lige nu ønske man havde piger for så havde man fået lov fra starten af*

Det var så lidt *snakker med sin lillebror mens man går op i seng og sover så lidt efter*
Ja ellers så kommer de til at se Rijo som svagelig og jeg ved det godt søde, det er ikke altid lige let at være så beskyttende *kysser hans læber ganske blidt*

ja jeg ved det godt. Han skal nok komme sig og er altså sikker på Noah kan li vores søn *smiler nu lidt ved tanken om det og gengælder hans kys*

Det er jeg også sikker på.. *ser hans smil og forsætter kysset kort* ellers må du nu gerne få dine frustrationer ud *hvisker det i Jaylen's øre og bider ganske let i det*

sååå du trænger til en hård omgang i sengen eller hva? *bider sig let i læben ved tanken*

hmm det er jo op til dig, det er dig der er manden, ikke? *smiler drilsk*

Jo det var det sidste jeg så efter i hvert fald *blinker let til Jerome og tager hans hånd for at hive ham ud i køkkenet og sætter ham op på bordet da det er længst fra børnenes værelse*

jamen der kan du jo selv se *smiler drilsk til ham og har lagt mærke til blinket. Lader sig hive med ud i køkkenet og sætter sig op på bordet*

selvfølgelig. Selvom du nu heller ikke er et lille femi skævt *blinker let, men mener det jo* frække fyr *åbner hans bukser da man virkelig har en lyst til det skal være hårdt og hurtigt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  JeromeWinther Fre Mar 29, 2013 3:26 am

Ååååh det ved jeg godt, men er jo ikke lige så meget mand som dag *blinker let til ham og lader sine bukser falde af og åbner Jaylens bukser derefter*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  Admin Lør Mar 30, 2013 4:35 am

Nej på ingen måde, men heller ikke en lille fimse fyr. Føj siger jeg bare. Så kunne jeg ligeså godt ha været med en tøs jo *blinker ganske let til ham og mærker ens bukser forsvinder hvilket får en til at smile en smule. Hiver hans trøje af og kysser ham grådigt på munden inden man løfter ham for at fjerne hans boxers*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  JeromeWinther Lør Mar 30, 2013 8:17 am

Det er selvfølgelig rigtig nok men var jeg det, så havde jeg heller ikke kunne holde mig selv ud *griner ganske let og lader ens trøje komme af. Gengælder forsat kysset og lader sig løfte op og hjælper med at få sine boxers af, og smiler da man er helt nøgen foran Jaylen*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  Admin Lør Mar 30, 2013 9:41 am

Nej ved jeg godt du ikke havde *griner let for sig selv over den tanke og finder den egentlig rimelig klam. Lader kysset bryde let for kort at betragte den smukke nøgne krop foran sig inden man hiver ned i sine boxers og trænger hårdt op i Jerome*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  JeromeWinther Man Apr 01, 2013 7:29 am

*kigger på ham og nikker bare til det han siger. Kysser hans læber en enkelt gang og stønner nydende, da man mærker ham oppe i sig og ligger sine arme om hans nakke*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  Admin Man Apr 01, 2013 8:51 am

*bevæger sig med lange og hårde stød da man seriøst lige nu bare har det største behov for at høre Jerome stønne og det gerne skal gå lidt hurtigt. Forsætter indtil man kommer og kysser Jerome dybt på munden*
//out

*stønner nydende ind mod hans øre og roder hans hår tilmens. Mærker han kommer oppe i en og kommer sammen med ham og gengælder hans kys* //out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jaylen + Jerome + Rijo - comfort Empty Sv: Jaylen + Jerome + Rijo - comfort

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum