Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

[Advarsel] X-mas for you and me - Liam + Frej

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

Go down

[Advarsel] X-mas for you and me - Liam + Frej Empty [Advarsel] X-mas for you and me - Liam + Frej

Indlæg  Admin Ons Aug 09, 2017 3:16 am

Frej 'McSeeley' Shantan
Julebal
December 2053
Liam vidste godt at folk helt sikkert ville kigge når han valgte at invitere en af sit eget køn med til julebal, men han var faktisk ret så ligeglad. Han kunne godt lide at bruge sin tid sammen med Frej selvom han havde utrolig svært ved at finde ud af hvad det var han ville med ham og ikke ville med ham. Nu havde de kendt hinanden i ca. 2 måneder og det eneste han havde taget sig sammen til var at kysse et par gange på ham, men det var også bare som om at det gik ham på nerverne at Frej og Blake kendte hinanden og de tydeligvis havde en form for hemmelighed sammen som han ikke måtte vide noget af. Desuden var Liam teengager og det var ikke fordi han havde synderligt styr på hvad det var hans hormoner lavede. Han havde ikke styr på det med kærlighed som den Fitzgerald han var og han tænkte ikke over hvorfor hans hjerte bankede ekstra voldsomt når han var nær Frej og den eneste grund til han ikke havde gået meget længere end kys var fordi han ikke var med på om Frej var klar til mere. Liam havde fundet en skjorte der ikke var særlig traditionel, men det var enten det eller troldsmandsrober når de skulle til julefest på skolen så udover det havde han en traditionel troldsmandsrobe der var sort. Han valgte at troppe op nede i Slytherins krypte for at vente på ham udenfor så han kunne følge ham op i storsalen og på den måde føle han havde hentet ham. Hvis den her date gik godt som han kaldte det havde han da også tænkt sig at rykke lidt mere i forhold til Frej. En del af ham var måske også bange for hvordan Frej så på det hele når Liam flirtede rundt med andre selvom de ikke sagde ham det vilde. Det var vel ikke hans skyld at 3 piger gik og lagde an på ham? Altså han sagde godt nok ikke nej, men Frej var faktisk den eneste fyr han så lige nu og de havde jo ikke aftalt noget om at være ekslusive så det gjorde vel ikke noget? Som han ventede på Frej var der da også nogle af pigerne fra Slytherin der hviskede om Liam mon skulle hente en af dem da han ikke lige fremme havde sagt noget om hvem han havde inviteret da han havde sagt nej til nogle andre tøser.

Frej havde ikke snakket med Blake siden han havde mødt ham til Halloween, ikke fordi han ikke ville, men han havde haft så meget at se til, både med venner, lektier og ikke mindst at lærer Liam at kende. Han måtte nok indrømme, at han var begyndt, at blive ret glad for Liam. Han vidste dog ikke om det var en god ting eller ej.
Han havde dog ikke tøvet med, at sige ja, da Liam havde inviteret ham til juleballet på Hogwarts. Frej lagde så heller ikke skjul på, at han var til begge køn. Han var også ligeglad med, hvad folk mente om det, de kunne tænke hvad de ville. Han havde været sammen med begge køn og havde egentlig ikke et køn han foretrak over det andet.
Han rettede lidt på sit slips og derefter lidt på sit hår, hvorefter et veltilfreds smil meldte sig på hans læber. Han gik så ud af drengenes sovesal og i gennem Slytherins opholdstue, for at forlade den også.
Som han fik øje på Liam voksede hans smil. "Hey," sagde han som smilet blev en smule skævt og drenget. Frej gav Liam et kram og fangede så ganske blidt hans læber med sine egne, dog kun i et kort kys, da han ikke helt vidste, hvordan Liam havde det med, at kysse Frej, hvor andre kunne se dem, selv var han jo ligeglad, folk kunne glo alt det de ville. "Du ser godt ud," sagde han varmt mod Liams øre, før han slap ham igen med et nyt smil på sine læber, "Skal vi?" spurgte han roligt.


Liam var også blevet ganske glad for Frej, men af en eller anden grund var han ikke så god til det der med ligesom at det der med at rykke på det var han ikke så enormt god til. Desuden var det hele ganske rodet og et sted følte han måske også lidt der var en form for forbandelse over det at være en Fitzgerald og det der med følelser for han var jo ikke den eneste der ikke kunne finde ud af det i sin familie. Liam lagde jo heller ikke skjul på at han var til begge køn, men det var bare som om han mest tiltræk pigerne. Det var jo heller ikke for sjov at han havde inviteret Frej til det her. Det var fordi han forsøgte at få styr på det og ville vise ham det ikke generede ham at vise andre han var til begge køn.
"Hey" sagde han med et varmt smil og tog fat i Frejs slips for at hive ham indtil sig igen og gjorde kysset en anelse længere denne gang. "Du slipper altså ikke så lidt Frej" sagde han med et ganske let glimt i øjet og smilede let for sig selv inden han slap hans slips igen. "Du skulle nødig snakke om at se godt ud" sagde han med et drenget smil over sine læber efter han havde tjekket Frejs outfit ud. Han havde jo også selv brugt tid på at komme til at se godt ud for Frejs skyld. Han nikkede ganske let til at de skulle gå. Han tog da også ganske blidt fat i hans hånd for ligesom at vise det var ham han havde med på date og ikke en masse andre og slet ikke en pige. Nok var han til begge køn, men han forsøgte at vise Frej han var glad for ham.

Med Frejs biologiske forældre taget i betrækning, skulle man måske tro, at Frej også havde problemer med, at snakke om følelser og sådanne nogle ting. Men han var jo også blevet tvangsfjernet samme dag som han var blevet født, og han var kommet ind i en rigtigt god familie, som var meget åbne og havde taget ham ind som var han deres egen. Han klagede bestemt ikke i hvert fald. Han havde dog aldrig rigtigt fortalt til nogen, at han var adopteret, fordi han følte det var hans familie. Han kaldte dem jo også for mor og far.
Han kunne ikke lade vær med, at grine let, da Liam trak ham ind i et længere kys, som han ikke var længe om, at gengælde det, hvor til han lod sine øjne glide i, men åbnede dem igen, da Liam slap Frejs slips igen. "Du er altså ikke bleg for, at kysse mig offentlig. Good to know," sagde han med et skævt smil og blinkede til Liam.
Han grinte let, "Du har ret, jeg ser også godt ud. Men du ser lige lidt bedre ud end mig," sagde han med et stort smil på læberne, hans selvtillid fejlede ikke noget, men det var nu heller ikke fordi, at han var egoistisk eller noget som helst. Han tænkte altid på alle andre, før sig selv. Han smilede og tog imod Liams hånd, som han flettede sine fingre ind i mellem Liams. "Er du sprunget ud?" spurgte han lavmeldt, mest fordi, at han ikke ville presse Liam til det, hvis han ikke var.

Collin og Liam havde faktisk kommet virkelig godt ud af det lige indtil ham der Seth fra Faded Exit og Collin var blevet uvenner. Så var det gået udover Liam for han lignede jo Seth til forveksling og nogle gange var der da også kommet folk hen til ham for at spørge om han var Seth der bare havde fjernet sit skæg. Det var ikke fordi Liam havde noget imod det, men det gjorde måske også bare nogle gange at han udnyttede det og det vidste han også godt selv. Han havde selv haft en sådan nogenlunde barndom, men han havde også brugt stor tid sammen med Collin da han var yngre så der var en masse ting der ikke hæng sammen for ham længere. Han smilede let for sig selv da Frej gengældte hans kys og var glad for han fik lov til at gøre det længere. ”Nej hvorfor tror du dog jeg er det?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn. Den eneste grund til han havde holdt det lidt i skjul var fordi han ikke vidste hvor Frej var henne og det var aldrig faldet ham ind at spørge ham fordi de havde det jo fint. At han så også på samme tid havde set nogle piger som han godt vidste bare var for sjov var måske blot endnu en grund til ikke at være så offentlig med sin flirt med Frej. Han havde virkelig glemt hvordan det var at være 15 år selvom det kun var 2 år siden. Det var som om han havde fortrængt alt omkring den tid da han var 15 og ikke bare fordi ham og Collin var blevet uvenner, men også bare der var en masse ting han ikke ville huske.
Han rystede ganske let på hovedet af ham. ”Du er simpelthen fjollet lige nu” sagde han med et ganske let glimt i øjet da han ikke var helt enig, men omvendt kunne han godt lide Frejs selvtillid. Han kunne ikke lade være med at smile over Frej flettede deres fingre sammen. ”Du stiller simpelthen dumme spørgsmål du gør” påpegede han til om han var sprunget ud. Han gik bestemt mod storsalen med Frej i hånden og var ligeglad med at alle kiggede efter ham. Inden de nåede storsalen blev de dog stoppet af en af de piger som Liam havde set. ”Så nu er du til fyrer Fitz?” spurgte hun ganske fornærmet som hun spærrede vejen indtil storsalen. ”Du er virkelig kvik ved du det lille Harris? Jeg har hele tiden været til begge køn” sagde han med et ganske let grin og lagde sin ene hånd på hendes skulder for blidt at presse hende til side.

Frej havde egentlig altid prøvet, at undgå for meget som havde med musikkens verden at gøre, udelukkende fordi han prøvede at undgå al information om sin biologiske familie og eftersom Joey var en del af både musikken og medierne og en del af Frejs biologiske familie, så var det bare nemmere, at undgå musik så meget som muligt, hvilket nok også var årsagen til, at han ikke havde den ringeste idé om hvem Faded Exit var.
Han trak lidt på den ene skulder ved Liams spørgsmål, "Det ved jeg ikke.. Det kunne godt være du ikke kunne lide det," sagde han og sendte Liam et varmt smil. Personligt var han ligeglad med, hvem der så dem og hvem der ikke gjorde. Af en 15 årig dreng at være, aå hvilede Frej utroligt meget i sig selv. Hvilket han nok kun kunne takke sine adoptivforældre for.
Han grinte let, "Yeah, vend dig til det," svarede han morende og blinkede til Liam. Han vidste skam godt, at han til tider kunne være ret fjollet, men man havde jo kun det sjov man selv lavede. Han rynkede dog mildt på panden, "Hvorfor er det et dumt spørgsmål?" spurgte han, da han ærligt talt ikke kunne se det. Det var jo meget rart, at vide om de udad til bare tog sammen afsted som venner, eller som en date.
Frej stoppede brat op, da en pige pludselig blokkerede deres vej mod storsalen. Han så overrasket på pigen, da hun begyndte at snakke til Liam. Han lod sin frie hånd glide igennem sit korte hår, mens han lidt akavet bare stod og så mod gulvet, uden helt at vide, hvad han skulle gøre af sig selv. Han kiggede dog op, da Liam lagde en hånd på pigens skulder, for blidt at skubbe hende til siden, hvilket fik et lidt flabet smil frem på hans læber, som han ikke kunne holde et mindre grin tilbage. Han rystede lidt på hovedet af pigen, før han sendte Liam et smil, "Har du haft mange at vælge i mellem?" spurgte han roligt, før han begyndte at gå igen mod storsalen.

Liam vidste også mest om hvem de var pga. det med Collin og Seth. Det var ikke fordi han selv hørte dem. Det var ikke lige ham. Og så det at han nogle gange udnyttede det faktum at han bare lignede Seth. ”Nej da. Sådan er jeg altså ikke” sagde han med et ganske let ryst på hovedet. Han kunne jo godt lide Frej. Han var bare bange for hvor hurtigt som Frej egentlig ville gå frem. ”Fordi jeg nok ikke inviterede dig på date til årets julebal hvis jeg ikke var sprunget ud vel?” spurgte han med et ganske let glimt i øjet og gav hans hænder et lille let klem. Der var jo en grund til at han havde inviteret Frej ud. Det var jo ikke fordi han havde lyst til at gå som venner. Det havde han troet at Frej havde forstået. Var det virkelig så utydeligt at han var glad for ham? ”Og selv hvis jeg havde så var det ikke noget som du skal bryde dit hoved med. Jeg vil langt hellere vælge dig end så mange andre Frej” forklarede han med et varmt smil over sine læber og håbede bare det var et fint nok svar. Han havde masser han kunne vælge i mellem og det var ikke fordi han håbede at Frej ville føle sig beæret eller noget, men han var ligeglad med hvor mange der ville vælge ham når han selv kun ville vælge Frej. Han var også sikker på at Frej havde mange der godt kunne lide ham.


Da de kom ind i storsalen var han glad for det så ud til de kunne sidde et andet sted end de plejede for ellers kunne han ikke sidde sammen med Frej. Han ville ikke væk fra ham lige nu og slet ikke hvis Frej bare troede at han sikkert gerne ville være med en anden. Han vidste godt et sted at han ikke havde gjort det klart nok hvad han følte for ham, men det var bare ikke helt så nemt som de fleste sagde det var. Han satte sig ned og de fik også hurtigt spist. Da maden var væk og der begyndte at spille musik rejste han sig op og tog fat i Frejs ene hånd. ”Kom” sagde han med et grin selvom han ikke vidste om nogen af dem kunne danse, men det var ligemeget. Ligesom det var ligemeget hvem der kiggede på dem for han var glad for Frej og det duede ikke at han altså ikke vidste det.

Frej var ikke så tilbageholden af sig, og slet ikke når han først vidste hvad eller hvem han ville have, og i det her tilfælde, så var det altså Liam han ville have. Indtil videre gik det da også meget godt, hvis han selv skulle sige det i hvert fald. Han var glad for Liam og han havde ikke tænkt sig, at lægge skjul på det. "Okay, jamen godt at vide," sagde han med et smil på læberne, og gav Liams hånd et kærligt klem.
Han grinte let, "I lige måde, Liam," sagde han ærligt, ikke fordi han havde fået andre tilbud, men selv hvis han havde, så havde han sagt nej til andre end Liam. Frej måtte nok indrømme, at han var blevet virkelig glad for Liam, selvom der var et par år i mellem dem. Han var bare virkelig glad for, at Liam havde valgt ham over de andre, han havde fået tilbud fra.

Han lod blikket glide lidt rundt, da de kom ind i storsalen og kunne ikke lade vær med, at smil lidt, da han fandt ud af, at det var muligt for dem, at sidde sammen, selvom de gik på hvert deres kollegium. Han satte sig ved siden af Liam og begyndte også snart at spise.
Da de var færdige med at spise og musikken begyndte at spille, så Frej på Liam da han rejste sig. Han rynkede mildt på panden da Liam tog hans hånd, "Hvad skal vi?" spurgte han og kunne ikke selv undgå at slippe et grin, fordi Liam gjorde. Han spærrede dog øjnene op, da de nåede dansegulvet, "Danse? Liam jeg ejer ikke en rytme i kroppen," grinte Frej, han havde aldrig kunne danse, eller jo han kunne da godt flytte fødderne lidt, men han var stiv som et brat, lige på det punkt, var han nok ikke så feminin af sig. "Det er på eget ansvar," lo han kærligt og lagde sine hænder mod Liams hofter. Heldigvis skulle der en del til, før han blev direkte pinlig berørt, og han var altid frisk på, at prøve noget nyt.
Han var også ligeglad med om nogen kiggede, og hvad de tænkte. Hans venner vidste jo godt, at han var biseksuel og han ikke var flov over det. Men han havde lyst til, at teste Liam, om han var ligeså seriøs omkring det. "Folk kigger. Hvis du virkelig er ligeglad, så kys mig. Lige her, midt på dansegulvet," sagde han ganske lavmeldt, så det kun var Liam som kunne høre det, og så en smule udfordrende på ham.

Liam havde sagt nej til nogle stykker, men han var ligeglad. Han vidste jo godt hvad det var som han ville have. Han var bare ikke helt sikker på om Frej egentlig ville og derfor var han så langsom i optrækket. Det lignede heller ikke ham, men han tog også alt for meget hensyn til Frejs alder helt uden grund i stedet for bare at spørge ham hvad han ville. En del af ham ville vel bare heller ikke hverken sammenlignes med Seth som han godt vidste han lignede helt vildt eller sine fætre for den sags skyld. ”Du er enormt fjollet. Tænk at ville vælge mig over andre. Jeg forstår dig slet ikke Frej” sagde han med et ganske let ryst på hovedet hvor han normalt ville forsøge at belære alle om var dejlig han var, men omkring Frej røg hans selvtillid kort en gang i mellem fordi han var så vild med ham som han var.


”Og det tror du jeg har?” spurgte han med en ganske mild latter da han godt selv vidste han ikke var den mest rytmiske i verden, men han kunne da lidt mere end bare flytte på sine fødder. Nu var det så heller ikke fordi dans altid var feminint af sig hvis man spurgte Liam, men danse var han ikke specielt god til omvendt var han bare heller ikke et bræt i den sammenhæng. ”Og hvad så hvis det er på eget ansvar? Min fætter var venner med Seth for mange år siden. Tror du ikke jeg kan bare flytte mine fødder en smule?” spurgte han med en mild latter inden han bed sig selv ganske let i læben. Han havde trods alt betragtet dem i fred inden Collin havde slået hånden af sin fætter fordi han var uvenner med Seth. Det var Liam i hvert fald overbevist om det måtte være derfor. Der var da også utrolig mange ting som Liam havde blokket ud af sit liv på den bekostning, men lige de få dansetrin han kunne var bestemt ikke en af dem. Han stoppede op ved Frejs ord og hævede let det ene øjenbryn. Han lagde sine arme blidt om ham til et kram inden han tog fat i Frejs hage for at løfte hans hoved så han kunne se ham ind i øjnene. ”McLow du er for dum du er” hviskede han ganske blidt og lod sine læber fange hans. Nok var de aldrig kommet i gang med at danse, men de stod lige der midt på dansegulvet og Liam var skide ligeglad med alt andet her i verden end Frej. Han hørte godt et par utilfreds gisp fra nogle af de piger han havde afvist, men han var ligeglad for det var ligesom ikke dem der betød noget. Han lod sine øjne glide i inden han brød kysset og træk Frej indtil sig. ”Forstå nu bare jeg er vild med dig og jeg kun har ventet fordi jeg ikke vidste hvor du stod” hviskede han blidt så kun Frej kunne høre det da der trods alt var musik og snakken omkring deres kys inden han forsøgte at få Frej til at bevæge sig på dansegulvet da det heldigt for Liam var en kærlighedssang. Som om magien på skolen kunne fornemme hvad der skete.


Frej måtte rynke let på panden, da Liam stillede sig uforstående overfor Frejs valg. "Hvorfor er det så svært at forstå? Du er lige min type, giv mig bare én god grund til, at sige nej til dig," sagde han med et smil, uden at være en mindste smule flov over sine ord, da han virkelig mente hvert et ord.
Liam var sød, kæk og virkelig lækker, hvorfor i al verden skulle Frej sige nej tak til ham? Nok var han søn af en sindssyg kvinde som Dacoda Shantan og en player som Lucas McSeeley, men selv var Frej ingen af delene, i hvert fald ikke, hvis han selv skulle sig det. Det kunne han så nok også kun takke myndighederne og sine adoptivforældre for.

Han grinte let, "Ja, mere end mig om ikke andet," svarede han morende, da han var ret sikker på, at selvom han var søn af Lucas som virkelig kunne danse, så var det ikke ligefrem noget han havde arvet, men det havde nu heller aldrig sagt ham noget, måske netop af samme årsag. Han ville minde som lidt som overhovedet muligt som sine biologiske forældre, selvom han var kommet på Slytherin som sin mor.
"Yeah netop derfor på eget ansvar, jeg lover ikke, at jeg ikke kommer til, at træde dig over tæerne eller sådan noget," sagde han i et varmt grin og blinkede til Liam. For pokker den dreng kunne virkelig sætte gang i noget i Frejs hoved. Han måtte nok indrømme, at han var faldet godt og grundigt for ham.
Han kunne mærke han blev helt varm om hjertet, da Liam krammede ham, og han lagde derfor også sine arme om ham, og lod ham løfte sin hage og lod sine grå-blå øjne, som han tydeligvis havde arvet efter Dacoda, møde Liams øjne. Han mærkede dog et lille prik i hjertet over Liam ikke kendte sandheden, da han kaldte ham McLow, dog forsvandt det hurtigt igen, da deres læber mødte hinanden, og Frej var ikke mange sekunder om at gengælde kysset, hvortil han lod sine øjne glide i. For et øjeblik var det som om, at alt og alle omkring dem slet ikke eksisterede, men der kun var de to i hele verden. Han nød virkelig kysset så længe det varede, og brød det da også kun fordi Liam gjorde, og lod ham trække sig ind til ham.
Han flyttede sine hænder fra Liams hofter til hans nakke, med et kærligt smil på læberne. Smilet blev dog skiftet ud med et forvirret blik, "Jeg er også vild med dig, det troede jeg var ret tydeligt," svarede han stille og prøvede at følge Liams bevægelser, selvom han ikke selv følte det gik særligt godt for ham. Han smilede varmt, "Det må være vores sang," sagde han og ignorerede både gisp og den snak som hurtigt spredte sig omkring deres kys, eller prøvede på det om ikke andet.

”Fordi jeg er mig Frej. Jeg er lidt retarderet nogle gange” påpegede han med et varmt smil over sine læber da han virkelig havde forsøgt at sige lige der at han var vild med ham, men det virkede bare ikke som det rette tidspunkt. Frej var 15. Som han huskede det der med at være 15 så skulle tingene helst være perfekt, men faktum var at Liam faktisk slet ikke kunne huske særlig meget fra han var 15 år gammel. Det var blokket ud. Han kunne dog godt høre på Frej at han havde ment dem. Nok var han en Fitzgerald og dermed lidt tabt bag vognen når det kom til følelser, men han havde nu tænkt sig at forsøge ikke at være sådan.

”Sgu da også kun fordi jeg er heldig at kende nogen der kan danse. Desuden er jeg ligeglad med om det ser dumt ud eller ej. Vi tiltrækker opmærksomhed for at være to fyrer alligevel” sagde han med et let glimt i øjet og nikkede let for sig selv da det trods alt var sandt. så hvorfor ikke gå all in og tiltrække sig endnu mere opmærksomhed end de allerede ville gøre bare pga. deres køn? Nu vidste han så heller ikke lige hvem Frejs forældre var. Han vidste jo kun han hed McLow og han ville være ligeglad med hvem hans rigtige forældre var. Eller retter. Biologiske for rigtige forældre var dem der var der for ens barn og det havde hverken Lucas eller Dacoda trods alt været for Frej. ”Så træder du bare løs” sagde han med et ganske mildt grin da han var sikker på at han nok skulle klare at Frej fik ramt hans fødder. Så stor var han trods alt heller ikke hvis Liam selv skulle sige det og det var trods Frej faktisk havde en fin højde af en på 15 at være.

Han kunne ikke lade være med at smile let i kysset over Frej gengældte hans kys og lukkede selv omverden ude da han ikke gad høre på den. Han kunne altid håndtere den senere. Lige nu handlede det kun om Frej og hvad han betød for ham at være med ham. Han mærkede Frejs hænder glide om i sin nakke og tog blidt fat ved hans talje for at hive ham helt indtil sig. Liam var helt opslugt af ham. ”Er du?” spurgte han med et hævet øjenbryn da det sikkert havde været tydeligt for alle andre end lige Liam for han havde ikke set det. ”Kun hvis det betyder vi er kærester nu” hviskede han blidt og førte stadig Frej på dansegulvet. Det var trods alt nemmere at føre ham når det var en stille sang for så skulle Frej nærmest kun tænke på sine fødder og ellers tog Liam sig af resten. Liam havde virkelig ikke opdaget at Frej var glad for ham. Han havde kun set at han var nød til at holde sig tilbage fordi Frej kun var 15 og han var sikker på det var det han ville. Liam kunne trods alt på ingen måde huske noget om hvordan det var at være 15 år længere grundet hans blackout.

Frej grinte let, "Well, er vi ikke alle sammen det, på et eller andet punkt?" spurgte han og trak lidt på den ene skulder. Frej vidste godt, at han kun var 15 år, og der var mange ting han endnu ikke havde prøvet, men han nød sin ungdom, han nød at gøre som det passede ham, i nogle henseener om ikke andet. Han ville i hvert fald ikke lade sig stoppe, bare fordi nogle måske mente, at to fyre sammen var ulækkert eller forkert.

Han skulle lige til, at åbne munden for, at svare noget ala, at han havde en biologisk far som ejede en danseskole, samt en moster som virkelig også kunne danse. Det var egentlig en ret forstyrende tanke. Lucas som var hans far, var kærester med Kaya som var Frejs moster. Han gøs lidt ved tanken og vendte tilbage til virkeligheden. "Hva? Oh ehm.. Ja, det gør vi nok," sagde han en smule ukoncentreret og sendte så Liam et smil, som var en smule undskyldende for, at han havde stået lidt i sin egen verden, han havde trods alt godt hørt, hvad Liam havde sagt, det måtte da være det vigtigste.
Han grinte let, "Jeg håber du har taget sikkerhedssko på, så," sagde han morende og blinkede til ham. Liam var virkelig en sød fyr, og Frej følte slet ikke, at han kunne få nok af ham. Han prøvede da også var være ligeglad med, om folk kiggede, selvom det selvfølgelig irriterede ham. Havde de virkelig ikke andet at kigge på?

Han lod sig blive trukket helt indtil Liam, og gjorde dermed kysset en smule mere krævende. Han havde slet ikke lyst til, at stoppe igen, selvom han godt vidste de ikke kunne stå her og kysse hele aftenen, så virkede det bare som verdens bedste plan lige nu. Han nussede derfor Liam ganske blidt i nakken, og slap så kysset. Han smilede varmt til ham og nikkede så lidt, "Mere end du aner," svarede han hviskede, da han var helt skudt i ham.
Han vendte blikket ned mod deres fødder, for at prøve at undgå, at træde Liam over tærene, men som Liams hvisken lød, spærrede Frej øjnene helt op og hans mund gled op i et lille o, som han langsomt lod sit blik glide op af Liam til hans øjne mødte hans. "Kær.." mere nåede han ikke at sige, før han mærkede han kom til, at træde på Liams sko, om han også ramte hans tær vidste han ikke, da han blot hurtigt havde flyttet sin egen fod igen, "Undskyld, men sig ikke jeg ikke havde advaret dig.." mumlede han, og slap Liam ganske forsigtigt. "Men kærester? Liam, du ved godt jeg kun er 15 ik? Du er 17, hvorfor vil du være kærester med mig?" spurgte han overrasket, da han virkelig ikke havde troet, at han ville have haft en jordisk chance hos Liam, når der var to år imellem dem. Han havde nok bare lidt regnet med, at ville have sex eller bare have en og kysse lidt på, når det lige passede ham, hvilket da også ville være fint nok, så længe de var enige om det. Det var jo lidt sådanne et forhold han havde haft til Blake. Der havde de jo begge to godt vidst, at det kun ville være en sommerferie kæreste og intet andet

”Jo, men ikke ligeså meget som du er lige nu” sagde han med et ganske let grin og nikkede let for sig selv. Liam ville så heller ik lade andres holdning om to af samme køn der var sammen være grunden til at han ikke ville være med Frej. Mest af alt fordi han faktisk bare selv var ligeglad. Han var trods alt sprunget ud af skabet for mange år siden så han kunne ikke se noget problem med det hvis han skulle være ærlig.


”Gør vi så hvorfor ikke være ligeglad med du træder mig lidt over fødderne? Så må jeg jo bare styre ordenligt” sagde han med et smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Han vidste jo ikke at Frej var søn af Dacoda og Lucas og selv hvis han havde gjort så ville det virkelig ikke ændre noget som helst for ham. Det ville derimod være noget andet hvis Frej en dag tog fejl af ham og Seth dog, men det ville jo aldrig ske. For hvad var chancen lige for at Frej faktisk ville møde Seth? Liam havde godt lagt mærke til Frej var forsvundet ind i hans egen verden, men lige nu ville han ikke risikere at ødelægge stemningen med at være bekymret for Frej. Det kunne han altid gøre bagefter. Han rystede ganske let på hovedet da han trods alt ikke rigtigt havde sikkerhedssko på, men han var sikker på det nok skulle gå og ellers var han klar på at hive Frej væk fra det der sted kun for at få ham alene. Hovedgrunden til de kiggede var jo bare ikke kun det faktum at de var to fyrer, men også at i hvert fald Liam var en ret så populær ung herre. Han ville bare ikke have dem. Han ville have Frej og ingen andre.


Liam smilede let for sig selv da Frej gjorde kysset mere krævende og havde egentlig ikke spor lyst til at stoppe deres kys igen, men omvendt ville han virkelig gerne fortælle ham om hans følelser og følte virkelig det var det bedste tidspunkt at gøre det på. ”Sorry jeg har gået rundt i min egen lille blinde verden Frej” sagde han med et skævt smil over sine læber da han havde kunne gøre noget ved det her en del før hvis bare han havde set det. Liam var godt klar over at Frej forsøgte ikke at træde ham over fødderne og det var sådan set også fint nok. Han lagde godt mærke til Frejs reaktion og fortrød virkelig et øjeblik at han havde bragt det op på banen og mærkede så Frejs fod over sin egen. Lige nu følte han ikke det gjorde ondt, men det var måske også bare fordi Frejs reaktion gjorde en smule mere ondt. Han reagerede derfor heller ikke på han undskyldte. ”Og det er kun 2 år Frej. Det er jo ingenting” sagde han med et skævt smil over sine læber inden han bed sig ganske let i læben. Han fortrød måske lidt lige nu at han overhovedet havde kommet med det forslag. ”Desuden stopper jeg på skolen om et halvt år. Hvorfor ikke få så meget tid sammen mens jeg stadig går her i stedet for at lade være? Den eneste grund til vi kun har kysset er fordi jeg ikke vidste du var vild med mig” sagde han med en let undskyldende grimasse. Han vidste måske godt han havde taget lidt for meget hensyn til ham, men han havde virkelig glemt hvordan det var at være 15 udover et par små bider han stadig kunne huske. Han overvejede virkelig lidt lige nu at stikke af. Det her var ikke nemt for ham og Frejs reaktion gjorde det bare ikke nemmere.

"Heey, nu er du bare dum," sagde Frej med et morende grin, han var nu ret afslappet og rolig omkring det meste. Han var nok ikke ligefrem nogen typisk McSeeley eller Shantan. Men nu føltes han sig også langt mere som en McLow, og han havde bestemt også tænkt sig, at ændre sit efternavn så snart han blev gammel nok til det.

Frej grinte let, "Jeg tror jeg er en tabt sag, når det kommer til dans, du må ikke tage det personligt, men jeg tror virkelig ikke der findes nogen som helst som vil kunne lærer mig, at danse," grinte han, han havde taget så meget afstand til alt hvad der havde med hans biologiske forældre at gøre, som det overhovedet var ham muligt. Så selvom han måske havde en far som ejede en danseskole, så ejede Frej ikke en eneste rytme, primært nok også fordi han ikke ville. Han ville ikke risikere, at nogen skulle fatte mistanke.
Det var ikke fordi Frej ikke havde venner, det havde han skam, selvom han ikke altid var lige overbevist om, at Luke og Tristan var lige godt selskab altid. De lavede altid så meget lort i den, og af en eller anden grund, så hev de altid Frej med i deres fald. Han ville dog ikke have noget imod, at få Liam lidt for sig selv også, men lige nu hyggede han sig ret godt, og de var jo kun lige blevet færdige med at spise og kommet ud på dansegulvet.

Han rystede lidt på hovedet, "Du skal ikke undskylde.. Jeg har nok lidt gjort det samme," indrømmede han og bed sig lidt i læben, over det skæve smil som Liam sendte ham. For pokker den dreng kunne virkelig gøre Frej helt blød i knæene, hvilket der ellers skulle en del til. Han bed sig lidt i læben og prøvede stadig meget ihærdigt, at følge med Liam, selvom danser ville Frej nok aldrig blive, men nu havde han også en drøm om, at blive auror.
"Undskyld, det var ikke sådan ment.. Jeg.. Jeg er bare ret overrasket," sagde han en smule forvirret, med et undskyldende blik. Han var da ikke sikker på, at hvis han var 17 år, han så så meget som ville kigge på en på 15, men det kunne han selvfølgelig ikke vide. Han følte sig nok bare lidt for heldig lige nu.
Tanken om at Liam kun havde et halvt år tilbage på skolen, huede ikke ligefrem Frej, men det var jo desværre sandt. "Jeg er altså ikke jomfru, Liam, hverken med drenge eller piger," sagde han i et varmt smil, han havde virkelig ikke behøvet, at tage så meget hensyn til Frej. Han bed sig lidt i læben, "Jeg vil gerne være kærester Liam, mere end du tro, jeg var bare overrasket, fordi jeg ikke troede du havde det på samme måde," forklarede han med et skævt smil på sine læber og kyssede så Liam ganske blidt.

Han rystede ganske let på hovedet med et grin. ”Jeg er bestemt ikke dum. Det kan du selv være” sagde han med et ganske let grin da han trods alt kun pjattede lige nu. Han anede så heller intet om hvorvidt Frej faktisk slet ikke var en McLow, men han vidste at han selv var en Fitzgerald og desværre også en vist ret typisk en af slagsen af hvad han havde forstået.


”Jeg kunne nu godt tænke mig at prøve alligevel” sagde han med et ganske let glimt i øjet da han bestemt havde tænkt sig at gøre et forsøg om ikke andet at få Frej til at flytte sine føder. Han havde så heller ikke tænkt sig at foreslå Frej at han da kunne tage ned på McSeeleys danseskole da det måske også var at overdrive igen bare for at de kunne danse på skolens område så længe de ikke blev bedt om nogen speciel dans. Det var så sikkert også meget godt når Lucas var Frejs far. Liam havde så ikke noget mod at lave lort i den og ville faktisk heller end gerne være en del af deres lille gruppe. Bare han også fik mulighed for at få Frej en smule for sig selv også. Især fordi han var virkelig glad for ham. Mere end han nok lige gav udtryk for.

Han nikkede ganske let til at han skulle undskylde for det da han faktisk ikke helt synes det var ok at have været så blind. Heller ikke selvom Frej sikkert havde givet bedre udtryk for det end ham selv. Liam havde faktisk ikke den fjerneste anelse om hvad han ville være hvilket var et problem når han var 17 år og derfor snart var færdig på skolen. Han vidste bare han hverken ville ende hvor Collin og Orin var på nuværende tidspunkt.


Liam bed sig ganske let i læben inden han tog fat i hans hage og gav ham et kys mere blot for at sige det var ok han var blevet overrasket. ”Jeg har glemt hvordan det er at være 15” undskyldte han med en skæv grimasse. Nu regnede han så heller ikke med at en smuk fyr som Frej var jomfru eller noget, men omvendt kunne man aldrig vide. Han selv var jo heller ikke lige fremme jomfru. Han havde bare heller ville behandle ham som en end at gå over nogle grænser. Det var jo ikke fordi 15 var mange år siden. Det havde bare sat et stort traume i ham med Collin og derfor havde han blokeret en masse ud af sin hukommelse.

”Skal du ikke være. De 2 år rør mig altså ikke” sagde han med et varmt smil og gengældte hans kys ganske blidt og tog hans hånd efter noget tid. Han havde lyst til at være alene med ham. Han træk ham da også derfor væk fra storsalen selvom det ikke var folks blikke der irriterede ham. Det var at han bare havde behov for at være alene med ham for hvert sekund gjaldt trods alt. ”Jeg er altså virkelig ked af jeg har været så forsigtig” sagde han stille som de kom ud af storsalen og så sig om før han begyndte at gå ned af en gang.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

[Advarsel] X-mas for you and me - Liam + Frej Empty Sv: [Advarsel] X-mas for you and me - Liam + Frej

Indlæg  Admin Ons Aug 09, 2017 3:19 am

Frej grinte let, "Næh, for jeg sagde det først," modargumenterede han og rakte tunge af Liam, hvorefter han grinte let igen. Det var ikke fordi Frej var umoden af sin alder, han kunne bare godt lide at lave sjov, og som de sagde i deres gruppe, man fik jo ikke andet sjov end det man selv lavede.

"Det er på eget ansvar," sagde han morende, han var virkelig sikker på, at lige dans, det ville han aldrig lærer, selvom det måske lå i hans blod. Mest af alt var det nok også fordi, at han var bange for, at det ville komme frem, at han var søn af Lucas, hvis han begyndte at danse, selvom det nok var en ret åndsvag tanke, da Lucas jo ikke var den eneste mand i hele verden som kunne danse.
Han ville bestemt ikke have noget imod, at have Liam med i gruppen, men det var jo ikke hans valg alene, hvilket var den eneste årsag til, at han ikke havde spurgt Liam endnu. Han vidste dog ikke hvordan de to andre ville have det med, at få Frejs kæreste med i de ting de lavede, men på den anden side, så ville han heller ikke finde ud af det, hvis ikke han prøvede at spørger.

Frejs blik var imod gulvet, eller rettere deres fødder, for så vidt muligt at undgå, at træde Liam over tæerne igen. Han rettede dog hovedet op og vendte blikket mod Liam, da han mærkede hans hånd mod sin hage. Han smilede lidt og gengældte så kysset. Han rynkede dog lidt på panden ved Liams ord, "Puha, det er sørme ikke godt, hvis hukommelsen allerede er begyndt, at svigte dig," sagde han og blinkede til ham, med et smil på læberne, "Jeg hedder Frej, bare lige hvis du også har glemt det," drillede han med et glimt i øjet. Men nu vidste han jo heller ikke noget om Collin, eller hvad der var sket Liam dengang han havde været 15 år.

Han trak lidt på skulderne, "De to år, rør heller ikke mig," sagde han i et varmt smil, og nød så kysset så længe det varede. Han tog imod Liams hånd og fulgte så med ud af storsalen, "Hvor bortfører du mig hen?" spurgte han i et mildt grin. Dog var han glad for at komme lidt væk fra larmen og varmen i storsalen. Han fulgte derfor blot med Liam, og lod ham vise vej. "Det gør altså ikke noget," sagde han roligt og smilede lidt, før han begyndte at gå med ned af gangen som Liam viste vej. "Jeg kunne jo også bare have sagt noget, noget før," sagde han og trak lidt på skulderne.

”Men så er du bare retarderet for det sagde jeg først” sagde han med et drillende glimt i øjet da han ikke kunne lade være med at drille ham lige nu. Liam havde så intet imod at Frej rakte tunge af ham. Han synes ikke det var spor barnligt og kunne ærlig talt finde på det selv så det var ikke fordi det gjorde ham noget.


”Og hva så?” spurgte han med et smil over sine læber da han faktisk var ligeglad med om Frej ville træde ham over tæerne. Han var så også ligeglad med om Frej egentlig var biologisk søn af Lucas. Han kunne jo li ham som han var og ingen forældre der ikke havde været i folks liv kunne ændre på det faktum.
Frej ville nemlig ikke finde ud af det hvis han ikke spurgte og faktum var faktisk bare at Liam ikke lod sig stoppe med at have sjov bare pga. han datede den ene. Han var stadig en virkelig udadvendt fyr og det var ikke fordi han ville give sig til at kysse Frej hvert tredje sekund foran dem medmindre de selv bad om det for han vidste jo godt det var en flok drenge og ingen gad se på et lykkeligt kærestepar i deres ’hvedebrødsdage’.


Han lod Frej blive færdig med at drille ham da han trods alt ikke kunne vide hvorfor Liam havde glemt at være 15 og det var ærlig talt virkelig heavy. Intet han gad lige nu. ”Haha du er så sjov” sagde han ganske ironisk og rystede af ham med et grin for ligesom at spille med på den i stedet for. Han overvejede et kort øjeblik at sige til ham at de kunne snakke om det senere, men lige nu ville han ikke ødelægge øjeblikket. Faktum var at ikke alene havde Collin valgt ham fra, men hans storebror havde også. Der var flere små ting der ligesom var kollideret så alt ved at være 15 år var blokket ud af hans hjerne. Det eneste han kunne huske ved at være 15 år var at der var en chance for man kunne være jomfru.


”Så lad mig være din kæreste silly” sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede let for sig selv inden han grinte mildt til hvor de skulle hen. ”Jeg vil have alene tid med min kæreste. Vidste jeg ik var forbudt cutie” sagde han med et ganske mildt grin som han begyndt at gå. Hans hjerte hamrede virkelig helt ekstremt og han kunne ikke huske hvornår han sidst havde været så lykkelig. Nok var Liam den første Frej havde elsket, men det var Frej sådan set også for Liam. ”Jeg mener med alt Frej. Selvfølgelig er du ikke jomfru i din alder” sagde han med et smil og pressede ham blidt op af væggen da de nåede et godt stykke ned af et par gange og de var helt alene. ”Damn boy” hviskede han blidt inden han lod sine læber fange hans.

Frej skær en grimmasse ved Liams ord, "Well, så er du bare på date med en retarderat," sagde han morende og nikkede ganske let for sig selv, da han mente det var et ret godt comeback, selvom det selvfølgelig kun var for sjov og ren og skær fis og ballade.

Han trak lidt på skulderne, "Sååh... Får du ondt i fødderne," mumlede han og kløede sig lidt i nakken, uden helt at vide, hvad han ellers skulle sige. Han ville helst ikke blive grin, fordi han ikke kunne finde ud af, at bevæge sine fødder. Hvis han skulle blive til grin, skulle det være for noget han blev udfordret til.

Uviden om, hvad der var sket i Liams fortid, morerede Frej sig blot lidt. Havde han kendt til Liams fortid, havde han aldrig nogensinde lavet sjov omkring det, men når han var uviden, hvordan skulle han så tage hensyn? "Ja, jeg kan være ganske morsom," sagde han med et smil på læberne.

Et smil meldte sig på Frejs læber, "Jeg har jo lige sagt ja, Liam," sagde han og grinte let. Han ville gerne være kærester med Liam. Også selvom han var sikker på, at det ville være ligesom dengang med Blake. At det kun ville være til sommerferien denne gang dog, og ikke i sommerferien.
Han grinte let, "Cutie? Jeg er 15, ikke 3 år," sagde han morende og fulgte med Liam som han viste vej, uden at stille flere spørgsmål om hvor de skulle hen. Han ville også gerne bare nyde Liams selskab.
Han trak lidt på skulderne, "Det er da ikke en selvfølge, der er da mange på 15, som er jomfruer," sagde han, men nåede da heller ikke, at sige mere end det, før han mærkede væggen mod sin ryg, hvilket fik et skævt smil frem på hans læber. Han skævede lidt ned af gangene, for også at tjekke om de var alene, da han hørte Liams hvisken mod sit øre, og dermed drejede hovedet tilbage mod ham og sendte en varme i gennem ham. Han lagde sine hænder mod Liams hofter og trak ham helt ind til sig, og gengældte så kysset. Han slap roligt kysset igen, "Syntes du ik vi skal finde et tomt lokale?" spurgte han stille og pressede sit underliv en smule mod hans, som han lod sine hænder finde vej til Liams baller. Det var ikke fordi de behøvede at gå hele vejen lige nu, men Frej ville gerne se lidt nærmere på sin nye kæreste.

”Og det har jeg så tydeligvis heller ikke det vilde imod” sagde han med et ganske let glimt i øjet, men det var sandt nok. I hvert fald ikke hvis den retard der var snak om det var Frej. Han vidste jo også godt selv det var sjov og fis, men det havde han så heller ikke noget imod.

”Som jeg så er ligeglad med har jeg jo sagt” sagde han med et varmt smil og nikkede ganske let for sig selv da han faktisk var ligeglad. At få ondt i fødderne var en fair pris for at få Frej med ud på dansegulvet. Liam ville dog aldrig gøre grin med ham for ikke at kunne danse for han måtte jo bare sørge for at føre ham.

Liam havde så intet mod at Frej lige nu morede sig over det. Han havde ikke lyst til at ødelægge dette perfekte øjeblik med sin ufatteligt nederen historie om at hans bror og hans bror havde forladt hans side plus en masse andet lort. ”Det er også kun godt” sagde han med et let glimt i øjet og nikkede let for sig selv. Han lod sig heller ikke vise at han ikke fandt det morsomt da det trods alt var hans egen skyld.


”Jeg ville bare være sikker” sagde han stille og bed sig ganske let i læben. Liam havde så en god plan om at det skulle være til længere end bare sommerferien, men han kendte heller ikke til alt det med Blake så det var jo ganske klart. ”Man kan godt være 15 og fucking cute dude og du er så lige den person hvor det passer” sagde han med et glimt i øjet selvom han virkelig mente det. Han synes ikke det hæng sammen med at man var ung eller naiv eller noget i den der stil. Han var så lykkelig over at Frej ville være hans kæreste at han ikke kunne lade være med at boble helt af glæde. ”Men chancen er mindre” sagde han stille og bed sig ganske let i læben da det heller ikke var fordi Frej skulle føle han var nem eller noget i den der stil. Han lagde godt mærke til at Frej skulle se om de var alene og lod ham blot gøre det inden han mærkede hans hænder på sine hofter og smilede let for sig selv. Han mærkede hans pressen mod sit underlig og kunne ikke lade være med at suge sin mave helt ind fordi det gav et helt sug i ham. Han nikkede ganske let til de skulle finde et tomt klasseværelse og tog hans hånd for at begynde at gå mod det nærmeste klasseværelse. Liam regnede nu heller ikke helt med at gå hele vejen medmindre han faktisk blev grebet af stemningen, men han ville bestemt gerne se hvad der gemt sig under hans tøj. Der gik da heller ikke mange sekunder fra han havde skubbet døren i til klasselokalet til han kyssede sine kærestes læber og fandt hans bagdel for at give den et klem. Han skubbede ham op mod væggen igen og knappede hans skjorte op måske lidt ivrigt, men han havde trods alt holdt sig tilbage siden første møde med ham

Frej grinte let, "Nej, åbenbart ikke," svarede han morende og blinkede til Liam. Frej var ikke typen som bare sådan lige forelskede sig, ikke fordi han ikke var god til følelser og den slags, det var han sådan set ret afslappet omkring, det var mere fordi han altid gerne ville passe på sig selv. Han var allerede blevet svigtet af de to mennesker som egentlig havde sat ham i verden, han ønskede ikke, at der var flere som fik chancen. Hvilket nok også var årsagen til, at han allerede fra starten af, hellere ville sætte sig i hovedet, at det her forhold med Liam kun ville vare til Liam graduere, for så gjorde det ikke så ondt, når dagen ville komme. Præcis ligesom dengang med Blake, der havde de jo også begge to vidst, at det kun var hen over sommerferien, og når sommerferien sluttede, så gjorde deres forhold også. Dermed var der ikke nogen som var blevet såret. Frej var i hvert fald ikke, og han håbede da heller ikke Blake var blevet det.
Han lo let, da Liam sagde han var ligeglad med, om Frej kom til, at træde ham over tærerne, "Ja det siger du jo, men bare vent til du vågner i morgen, og din lilletå er ligeså stor som sin storetå," sagde han drillende og blinkede kækt til ham. Hvis Frej havde kendt Liams baggrund, så havde han aldrig joket med sådan noget, og han skulle da nok også få dårlig samvittighed, hvis han på et tidspunkt fandt ud af det.

Frej smilede lidt til Liam, "Jeg vil rigtigt gerne være kærester med dig, Liam," sagde han og kyssede ganske blidt hans læber for at understrege det. Han ville ikke have at der skulle være en eller anden form for usikkerhed mellem dem, så ville han hellere lægge de berømte kort på bordet. Han skar en lille grimasse, "Det ved jeg ikke lige, hvordan jeg har det med," sagde han og grinte let som han kløede sig lidt i nakken, da han ikke helt kunne finde ud af, om det var et kompliment eller hvad det var, at være 15 år og cute. Han smilede roligt, "Uanset hvad, så kunne du jo ikke vide det," sagde han roligt og trak lidt på skulderne. Han vidste godt det måske var lidt tidligt, at han havde været sammen med både piger og drenge, men på den anden side, så var det vel ikke så tidligt igen.
Han tog uden tøven imod Liams hånd og fulgte med ham, for at finde et tomt klasselokale. Det burde trods alt ikke være så svært lige nu, eftersom stort set alle andre var samlet i storsalen. Det var ikke fordi, at Frej ville udelukke, at de gik hele vejen, han ville i hvert fald nok ikke være den som stoppede, men det ville helt bestemt også være okay med ham, hvis 'bare' udforskede hinanden lidt. Han kunne ikke lade vær med, at smile lidt for sig selv i kysset, før han gengældte det ganske grådigt, da han mærkede Liams klem på sine baller. Han nåede kun lige, at lægge sine hænder mod Liams nakke, før han mærkede væggen mod sin ryg igen. Han kunne godt lide Liams iver, og han kunne tydeligt mærke, hvordan det smittede af på ham selv. Han fjernede sine hænder, for at give Liam plads til, at knappe hans skjorte op. Han trak da også hurtigt ærmerene ud over sine hænder, og lod skjorten falde til gulvet, før han gav sig i kast med knapperne på Liams skjorte, mens han gjorde kysset en smule dybere. Han kunne dog godt mærke, at han blev en smule nervøs, ikke fordi, han havde jo prøvet det før, men Frej foretrak selv at være aktiv, ikke fordi han slet ikke ville være passiv, men han brød sig ikke helt vildt om det, og hvad nu hvis Liam havde det på samme måde? Han prøvede dog at skubbe tanken lidt væk, og bare være i nuet, som han lod sine ru fingre glide undersøgende ned af Liams brystkasse og mave, og hele vejen ved til hans buskekant.

Liam havde bestemt tænkt sig at de skulle være sammen længere tid end bare indtil han skulle graduere, men nu kendte han heller ikke til alt det med Blake. Så havde han gjort det klart fra starten af at det var mere end bare det han ønskede. Også selvom det ikke var fordi Liam var en af dem her i verden som var bedst til det med følelser. Han forstod sig ikke rigtigt på dem og han brød sig ikke om at noget kunne have sådan en magt over ham så han ville være en del mere følsom i forhold til hvis noget gik galt med Frej. ”Og så tager jeg det med” sagde han med et ganske let glimt i øjet da han virkelig heller ville tage chancen og have en god date om så han ville få ondt i sine fødder af det. Liam var godt selv klar over at han selv var skyld i at Frej drillede ham med det, men han havde bare ikke lyst til at snakke om det lige nu. Det ville ødelægge stemningen og hvis han skulle være ærlig ville han helst leve uden Frej kendte til forklaringen.


Liam gengældte hans kys og kunne ikke lade være med at smile for sig selv. Han følte sig virkelig lykkelig over at Frej ville have ham. Også selvom Frej var den yngste af de to følte han stadig han var den heldige af dem. ”Bare accepter det. Det er godt ment” sagde han med et lille let nik da han virkelig mente det. Frej var virkelig alt for cute og han kunne slet ikke holde sine øjne fra ham. Han rystede ganske let på hovedet til at han ikke kunne vide det. Liam havde også været med begge køn op til flere gange. Han havde ikke været meget mere end 14 år da han havde været med begge køn indenfor et år for det var noget af det sidste han kunne huske inden det store hul i hans hukommelse.


Det var nemlig ikke så svært at finde et tomt lokale idet alle var nede i storsalen. Heller ikke selvom der sikkert var andre hormonfyldte teenagere der havde lyst til hinanden. Liam var så heller ikke den som stoppede. Liam kunne også godt nøjes med at udforske Frej, men blev han grebet af stemningen så lovede han ikke at stoppe igen. Han var utrolig glad for at Frej ikke have noget imod hans iver for faktum var han virkelig havde lyst til at se hvad der gemte sig under hans tøj. Han mærkede Frej fjernede sine hænder fra hans nakke idet han begyndte at åbne hans skjorte og kunne ikke lade være med at kort køre sin hånd over hans maveskind og brystkasse for ligesom at få det ind igennem fingrene inden han lod Frej åbne sin skjorte. Han selv hjælp til med at få den nedover skulderen for at lade skjorten falde til gulvet. Liam var skam ligesom Frej både aktiv og passiv, men foretræk ligesom Frej langt hen af vejen at være aktiv. Liam tænkte dog langt fra over det. Nok mest af alt fordi det lige nu var ham der havde styringen og de slet ikke var kommet dertil heller. Han mærkede Frejs hænder over sin krop og kunne ikke lade være med at kysse ham i mens ganske passioneret inden hans egne hænder fandt til hans buksekant og åbnede hans bukser. Liam holdte stadig Frej godt op af væggen og kunne virkelig ikke få sig selv til at slippe ham lige nu. Det var som om han ville have det hele med og det kunne nærmest kun gå for langsomt og så alligevel skulle det heller ikke gå for hurtigt. Han løftede Frej op i sine arme mens han stadig holdte ham ind mod væggen og brød kun kysset for kysse ham ned af halsen. Frej var virkelig noget af det dejligste i verden.

Frej var virkelig blevet glad for Liam. Han måtte dog indrømme, at deres samtale efterhånden var ret svær for ham, at koncentrere sig om, da hans fokus lige nu lå på alt, hvad der skete mellem ham og hans kæreste. Han vidste godt, at de kun lige var begyndte at lærer hinanden at kende, og der var stadig mange ting de ikke vidste om hinanden, men det gjorde ham nu ikke noget. Han ville hellere end gerne bruge tid på, at lære Liam bedre at kende, selvom han godt vidste det ikke bare ville komme fra den ene dag til den anden, heller ikke selvom de nu var blevet kærester. Ikke fordi han forventede, at de nu skulle sidde og have en lang og dyb samtale til langt ud på natten, mens de så hinanden i øjnene og var helt romantiske.
Frej grinte let, "Jeg regnede nu heller ikke med, at du allerede fem minutter inden i vores forhold, ville begyndte at disse mig," svarede han en smule morende, selvom han godt kunne mærke, at han stadig var en smule fraværende i deres samtale, da han ærligt talt lige nu, hellere ville bruge sin mund til at kysse Liam med, frem for at snakke.

Frej havde egentlig ikke nogen forventning omkring hvad der skulle ske, selvfølgelig ville han gerne på tæt på Liam som overhovedet muligt, men han behøvede heller ikke, at de bare kastede sig ud i det hele på én gang. Han bed sig dog ganske let i læben, som han mærkede Liams hånd ned af sin mave og brystkasse. Han var ikke pumpet på noget som helst plan, men han var let markeret, nok ganske gennemsnitlig af en fyr på 15. Han lod sine egne fingre glide undersøgende hen over Liams mave og om på hans ryg, da hans skjorte også faldt til gulvet. Han havde ikke noget imod, at det var Liam som havde styringen lige nu, og han ville heller ikke have noget imod gennem hele forspillet. De skulle vel nok kunne finde en form for løsning, hvis de begge to bedst kunne lide at være aktive. De kunne jo altid skiftes. Lige det var Frej faktisk ikke så bekymret for, men der var endnu ingen som havde fået ham til, at ramme klimaks, når han var passiv og han tvivlede på om det overhovedet var ham fysisk muligt.
Han gengældte kysset uden tøven, og gjorde det også en del mere krævende og grådigt, da han mærkede sine bukser blive løsnet, hvilket helt automatisk fik ham til, at trække maven en smule ind, som han lod sine hænder glide om til Liams baller, som han gav et bestemt klem. Han kunne stadig mærke den kølige væg bag sig, dog holdt varmen fra Liams krop Frej varm, for slet ikke at snakke om hans handlinger. Han sukkede stille i kysset og skulle lige til, at lade sine hænder vandre fra Liams ryg til hans bukser foran, for at lukke dem op, da gulvet forsvandt under hans fødder, da Liam løftede ham op. Han smilede skævt til ham, da han brød kysset, men måtte hurtigt efterfølgende lade sine øjne glide i, da han mærkede kyssene på hals. Han lod derfor helt automatisk sit hoved tippe bagover, for at blotte sin hals for ham, i et nydende suk. Hans hjerte hamrede løs i hans brystkasse, som han lagde sine hænder mod Liams skuldre for at hjælp med, at holde sig oppe. "Min hals er virkelig følsom, Liam.. Du tænder mig.. alt for meget.. hvis du bliver ved," sagde han stille mellem nogle svage, nydende suk mod Liams øre, før han ganske blidt nappede Liams øreflip, som han lige kunne nå.

Liam ville også gerne vide mere om Frej, men han vidste også godt det ville tage tid og hvis han skulle være ærlig så ville han faktisk bare gerne bare have så meget tid med ham som det var muligt. Så måtte han tage med hvad der end kom af overraskelser hen af vejen. Han var sikker på at Frej ikke bær på en hemmelighed som han ikke godt kunne leve med og lade hans kærlighed til ham sejre i stedet for. At han så ville have svært ved det faktum at Frej havde været sammen med Blake først var så heldigvis en sorg han ikke kendte til lige nu. Han rystede ganske let på hovedet da han ikke havde tænkt sig det. Det ville være direkte dumt t disse ham 5 minutter hen i deres forhold. Frej skulle så aldrig frygte at Liam ville være super romantisk for det var faktisk noget af det eneste om han ikke kunne finde ud af at være. Det eneste der adskilte ham fra andre i hans familie var at han kunne finde ud af at sige ordet undskyld, men ellers det der med at være super romantisk lå altså ikke lige til hans familie og hvis han prøvede på det ville det helt sikkert også gå ganske galt.


Han havde det fint med at Frej ikke var specielt meget større end han selv var. Han var trods alt også kun selv letmarkeret og han var endda 2 år ældre end Frej. Han havde bare heller intet behov for at være specielt stor. Han kunne godt li sin tynde krop og sine letsynlige muskler. Han mærkede hans fingre over sin mave og kunne ikke lade være med kort at suge sin mave ind ved hans berøring. Liam ville i hvert fald gerne skiftes hvis det kom dertil. Han var ret så ligeglad for det meste, men han ville ikke udelukkende være den passive. Ikke fordi han ikke brød sig om det, men mere fordi det faktisk bare kunne gøre enormt ondt og så længe de var jævnalderen ville han heller ikke lade sig underkue på nogen måde. Han vidste dog præcis hvilke knapper han skulle trykke på og hvordan man gjorde for af en på 17 år havde han faktisk været med en del piger og drenge.

Han kunne ikke lade være med at smile for sig selv da Frej gengældte hans kys ganske uden tøven. Hans hjerte føltes virkelig som om det var på vej ud af hans brystkasse. Han mærkede hans baller der fik et let klem og måtte da også komme med et nydende suk over det. Han havde ikke tænkt sig at holde sine lyde tilbage for Frej skulle vide hvor meget han nød det. Han kyssede ham blidt henover halsen for at nå fra den ene til den anden side da han slog hovedet bagover. ”Hvad nu hvis jeg gerne vil tænde dig?” spurgte han ganske blidt og sukkede let over Frej nappede ham i øret. Han sætte da også kun Frej ned for at hive hans bukser ned inden han lod sin hånd glide henover hans boxers for at massere hans lem ganske blidt og dog let bestemt henover hans boxers inden han hev dem ned hvilket på ingen måde var fair når Liam stadig havde næsten alt sit tøj på.

Det var ikke fordi Frej ikke ville have, at Liam kendte til hans fortid med Blake, han var skam ikke flov over det, Blake var en sød fyr og Frej kunne sagtens stadig snakke med ham uden nogle problemer. Han havde dog ikke tænkt sig, at fortælle Liam om Blake, udelukket fordi han havde lovet Blake ikke at sige noget til nogen, da han ikke var sprunget ud, hvilket var et løfte som Frej havde tænkt sig at holde. Desuden så havde Liam sikkert også stadig kontakt til nogle eks-kærester eller flirts.

Frej gik ikke overdrevet meget op i sin krop, men han løb hver morgen før første lektion sammen med Luke, for at holde sig en smule i form, også selvom det kun lige var ned til søen og tilbage igen. Han havde ikke været sammen med ret mange, men nu var han også kun 15 år. Der var også et par stykker hvor det ikke havde været direkte sex, men bare hygge på et lidt mere uskyldigt plan. Derfor var han da heller ikke den mest erfarende, men han var skam heller ikke helt på bar bund.
Han mærkede hvordan Liams lyde, tændte ham endnu mere, om muligt. Han måtte da også bide sig hårdt i læben, efter et nydende suk havde forladt hans læber. Hans hals var virkelig følsom, og Liam vidste tydeligvis hvad han lavede, det var Frej slet ikke i tvivl om. "Så er du godt på vej," svarede han i et nydende suk og smilede skævt til Liam, da han mærkede gulvet tilbage under sine fødder. Han brugte sine fødder til, at skubbe sine bukser længere ned til de til sidste kom helt af. Han kunne tydeligt mærke, hvordan blodet strømmede ned af i takt med Liams berøring af hans nedre, hvilket fik ham til at stønne let og han lod Liam hive dem ned. "Jeg syntes ikke det her er helt fair," sagde han med et skævt smil på læberne, som han nu stod nøgen og Liam stadig havde sine bukser på. Han begyndte derfor, at åbne Liams bukser og trække ned i dem.

Liam var trods alt 17 år gammel så han havde prøvet lidt mere. Han havde trods alt haft 2 år til at få det mere erfaring. ”Det lyder da slet ikke så ringe” sagde han drillende og kyssede igen hans hals for at give den et ganske blidt nap. Det var enormt svært at holde sig fra sin kæreste og især nu hvor han vidste det ikke gjorde noget. Han havde trods alt ikke lavet noget med ham så nu var det som om hans tålmodighed var forsvundet som dug fra solen. Han kunne da heller ikke lade være med at smile over at Frej træk sine bukser af. ”Hvem siger det skal være fair?” spurgte han ganske drillende inden Frej begyndte at åbne hans bukser. Han hjælp ham med at trække dem af inden han lod sin hånd glide over Frejs boxers for at massere hans lem udenpå boxerne inden han stille hev dem ned også. Egentlig havde det ikke været meningen han ville gå hele vejen, men i takt med han pillede tøjet af ham havde han lyst til det hele. Han lod atter sin hånd glide ned over hans lem inden han tog let fat i den for at bevæge sin hånd over den. Han ville have ham og det kunne virkelig kun gå for langsomt. Han var så vild med ham og han havde lyst til at bevise det på alle mulige måder.

Frej følte slet ikke han hverken kunne snakke eller få luft lige nu. Han var så langt væk i sin egen lille bobbel af forelskelse i Liam, at han helt havde glemt alt om tid og sted. Han lod sit hoved tippe en smule bagover, da Liam forsatte sine kys på hans hals, i et nydende suk. Han tog fat om Liams hofter og trak ham ind til sig, da han mærkede nappet på sin hals, i et nydende gips. Han havde virkelig heller ikke lyst til, at holde sig fra sin kæreste lige nu. Han kunne mærke hvordan hans hjerte bankede og hans lyst til Liam hele tiden steg i ham.
"Det gør jeg," svarede han og blinkede til sin kæreste, før han lod sine hænder glide om til Liams baller som han klemte bestemt. Han måtte dog indrømme, at hans koncentrationens niveau dykkede gevaldigt, da Liam trak ned i Frejs boksers og begyndte begyndte, at bevæge sin hånd mod hans nedre, som meget hurtigt reagerede på den kærlige behandling, hvilket fik ham til at stønne. Han vidste ærligt talt ikke hvor længe han ville kunne holde, hvis Liam blev ved, da det efterhånden var noget tid siden han sidst havde fået noget, men han ville bestemt kæmpe for at holde så længe som muligt. Han fangede Liams læber i et ivrigt og grådigt kys, før han trak ned i Liams boksers, for at gengælde den kærlige behandling.

Liam kunne ikke lade være med at smile for sig selv da Frej kom med alle de her små kære lyde i forhold til hans nydelse. Han ville trods alt være helt sikker på at Frej nød det. Det var også derfor han lyttede sådan til dem. Liam kunne også godt mærke hvordan hans hjerte løb af med ham når han stod sådan der overfor Frej. Han havde slet ikke lyst til at stoppe sig selv og regnede også med at Frej ikke havde noget imod han havde det sådan. Slet ikke når han så fint havde holdt sig fra ham i de to måneder hvor de indtil nu havde været kærester. Og så endda på et totalt lamt grundlag.


”Din mening tæller slet ikke skat. Det er ulempen ved at være sammen med en ældre fyr” drillede han ganske kærligt da han ikke kunne lade være. Han mærkede godt hvordan Frej klemte hans baller og kunne ikke lade være med at komme med et nydende suk da det var en rar fornæmmelse. Også bare det at have ham så tæt på. Han kunne ikke lade være med at blive helt glad indeni over Frejs støn. Han selv kom med et højlydt støn over Frejs behandling og kunne godt mærke hvor kort tid der gik før det tændte ham. Der gik derfor heller ikke længe inden han blidt tog fat i Frejs håndled for at fjerne hans hånd og løftede ham op som Frej begyndte at kysse ham kun for at trænge op i ham med et veltilfredsstøn. Nok var det ikke Frejs første gang, men han valgte nu alligevel at være bare en smule blid ved sin kæreste da han trods alt ikke vidste om hvor længe siden det var siden Frej havde haft sex sidst. Han vidste godt op af væggen ikke var det mest romantiske her i verden, men han var så dyrisk indstillet lige nu da han bare måtte have sin kæreste lige her og lige nu.


Frej havde skam ikke det mindste imod, at Liam ikke kunne stoppe sig selv, for det kunne Frej heller ikke selv. Han ville mærke Liam så tæt på som det overhovedet var ham menneskeligt muligt. Han var virkelig forelsket i Liam, han kunne slet ikke få nok af ham. Tanken om, at de nu ikke bare fjollede rundt mere, men rent faktisk var kærester, var helt utrolig dejlig, selvom det virkelig var en underdrivelse.
"Det er noget du tror, skat. Den yngste får altid sin vilje," svarede han en smule kækt tilbage og blinkede til Liam, som han lod sin ene finger glide ganske blidt og forsigtigt op mellem Liams baller, som han blidt og pirrende begyndte at bevæge, mens hans anden hånd stadig havde gang i den kærlige behandling af hans lem. Han måtte slippe endnu et nydende støn, da Liam forsatte, mens han kæmpede en indre kamp for ikke, at komme, det ville jo være alt for tidligt.
Han flyttede begge sine hænder, da Liam tog fat om hans håndled, og lod ham løfte sig op. Han satte sine hænder mod Liams skuldre og kom med et højt og yderst nydende støn, da han mærkede Liam forende dem. Dem velkendte smerte spredte sig, hvilket gjorde hans greb om Liams skuldre blev en del hårdere og han skød hovedet en anelse bagud. "For fanden, du er stor," udbrød han og klemte øjnene en smule sammen, som hans vejrtrækning var blevet en del mere overfladisk. Han vidste dog godt, at de bare lige skulle i gang, og så ville han hurtigt vende sig til det.

Liam var så også vildt forelsket i Frej og han kunne slet ikke huske hvornår han overhovedet havde været så vild med en som han var med Frej. Al hans fornuft røg ud af vinduet når han var sammen med Frej. Det var en underlige følelse at have det sådan når var sammen med et andet menneske, men så alligevel også sådan en rar følelse hvis han skulle være ærlig. Frej var virkelig noget specielt for ham og han håbede virkelig at det ville holde længe mellem dem, men det var jo ikke til at vide når det hele var så nyt. Han rystede ganske let på hovedet af ham. ”Ej det tror jeg så ikke. Det er derfor det er godt at være den ældste” sagde han med et ganske let glimt i øjet og bed sig ganske let i læben efterfulgt af sit drenget smil da han ikke kunne lade være med at drille Frej en smule. Han mærkede hans finger op i mellem ballerne og sukkede ganske lavt da det trods alt var en ganske rar følelse. Liam ville så heller ikke have det skulle ende allerede. Han kunne trods alt ikke vide om Frej var en af de fyrer der hurtigt var klar til en runde mere og derfor ville han bestemt ikke sætte det på spil. Han selv havde jo heller ikke haft sex længe, men han vidste så derimod at han selv havde en god stamina og ikke bare sådan lige kom og kun havde brug for 10 mins pause før han var klar igen.


Han mærkede hans hænder mod sin skulder og regnede mest af alt det var for at have noget at stå imod da han trods alt godt selv vidste at han havde en vis størrelse og især af en på hans størrelse. Liam var så forsigtig han kunne være og derfor bevægede han sig heller ikke før han havde en god idé om at Frej var med. ”Sorry honey” hviskede han ganske blidt og begyndte at bevæge sig ganske langsomt. Det skulle være passioneret og lidenskabeligt. Han ville trods alt gerne vise Frej præcis hvor vild han var med ham.
Frej var også helt utrolig stram og han kunne godt mærke at det faktisk nok i sidste ende ville påvirke hans stamina mere end han havde lyst til det skulle.

Frej havde været vild med nogen før Liam, men aldrig så direkte forelsket som han var i Liam, selvom han stadig prøvede at overbevise sig selv om, at han skulle passe på sig selv og ikke blive alt for glad for Liam, da han havde det på fornemmelsen, at de skulle slå op, når Liam var færdig på skolen til sommer. Han var jo vant til, at det kun skulle være i perioder, at han havde kæreste på.
Han kunne sagtens holde noget tid, selvfølgelig kom det an på, hvor god Liam var og hvor tændt han selv var, men som regel holdt han rimelig længe, og han kunne også sagtens være klar igen efter ganske kort tid, nok bare ikke når det var sammen med en fyr, da han trods alt også blev ret så øm bagefter, med mindre de så selvfølgelig byttede plads.

Han gispede lidt og var glad og taknemlig for, at Liam ventede til han var klar. Han nikkede lidt, da han havde vendt sig til størrelsen og smerten, som tegn til sin kæreste om, at han var okay og han var klar til, at de kunne forsætte. Han fangede Liams læber og kyssede ham ganske ivrigt, da han undskyldte. Han skulle jo ikke undskylde for noget, som han ikke selv var herre over eller kunne gøre for. Man så jo ud som man gjorde, og det gjorde nu heller ikke noget for Frejs vedkommende. Det var bare kommet bag på ham, da de trods alt ikke havde været så intime før nu. Han måtte da også slippe et par nydende støn, i takt til Liams bevægelser.

Liam vidste så ikke hvordan Frej havde det på det punkt. Hvis han havde vist det havde han forsikrede ham at det var mere end bare til han var færdig på skolen. Han vidste godt at han havde formuleret sig lidt dum angående det med at han jo snart ville stoppe på skolen, men han havde jo heller ikke nogen idé om at Frej havde det sådan. Så havde han jo været mere klar i mælet om det jo bare var fordi han ville have ekstra tid med ham mens de begge to gik på skolen. Liam ville så også langt hellere bytte plads hvis han så slet ikke kunne holde sig fra Frej. Det var jo ikke fordi han havde noget imod at være den som modtog. Langt fra og at der var 2 år i mellem dem gjorde ikke at han følte han havde mere ret til det ene frem for det andet. 2 år var trods alt ikke noget.


Liam hørte godt hans gisp og kunne ikke lade være med at være virkelig glad for det. Også mest af alt fordi han blot var ganske bevidst om alle hans lyde. Det var også derfor han var klar over at han var parat igen efter han havde nikket. Han vidste godt han ikke selv var herre over sin størrelse, men det gjorde måske også bare lidt at han havde burdt lade Frej være den styrende når han godt selv vidste at han var veludrustet af en på hans alder af være. Liam smilede for sig selv over hans nydende lyde og bevægede sig forsat ganske blidt, men til sidst dog en anelse bestemt i ham indtil han godt kunne mærke på hans krop at han ikke kunne mere. Han var godt klar over det hele måske lidt var kommet på en gang, men han var blevet ivrig og det lod til at Frej var blevet det samme. Han satte derfor kort tempoet en smule op inden han ramte sit klimaks. Han fik da også advaret ham inden, men sikkert ikke nok til at Frej kunne nå at reagere.

Frej havde det virkelig helt fantastisk sammen med Liam. Selvom han havde en idé om, at det ikke ville vare for evigt, men kun til Liam stoppede på skolen. Selvfølgelig gjorde det ham trist, at de ikke havde mange år, at se frem til sammen, men han ville hellere bruge tiden på, at nyde det end på, at tælle dage ned. Han var virkelig glad for Liam og han havde en god mave fornemmelse af deres forhold, hvilket også var en af årsagerne til, at han regnede med, at det kun var et spørgsmål om tid. Intet godt varede jo forevigt, som man sagde.
Han havde det fint nok med, at det var ham som tog imod her første gang de var sammen, men han vidste også godt, at han ikke ville kunne holde til det hele tiden. Frej mærkede hvordan en hver lille bevægelse Liam gjorde imod ham sendte ham langt op over skyerne. Han var dog glad for, at Liam havde givet ham lidt tid, til lige at vende sig til det og ikke mindst, at hans kæreste opfangede hans nik om, at han var klar igen.
Han nåede kun lige at høre Liams advarsel, før han selv kunne mærke det, han skød hovedet en anelse tilbage, som et støn forlod hans læber, da han selv nåede sit klimaks ikke længe efter Liam. Hans hjerte bankede rytmisk mod hans brystkasse, som han kort lukkede øjnene for, at genvinde kontrollen over sin vejrtrækning. Han åbnede dem igen efter et par sekunder, og fangede så Liams læber i et intens kys, før han gjorde tegn til, at han gerne ville have fodfaste igen.

Liam ville virkelig ikke gå fra Frej bare fordi han stoppede på skolen. Han ville virkelig hade sig selv for at have formuleret sig selv på en måde hvorpå man kunne misforstå det. Han ville jo gerne have år sammen med Frej. Havde de været med i en serie ville Liam håbe at de var end game endda og det var trods for de først lige var blevet kærester, men han var virkelig så meget mere vild med Frej end han havde prøvet med nogen før og det ville han slet ikke ligge skjul på.
Liam havde så heller ikke noget imod at bytte lidt rundt. Han havde ingen præferencer overhovedet. Det var så dejlig nemt at være i stand til at kunne skifte. Han selv nød virkelig denne her følelse helt igennem. Frej var virkelig skøn og det havde bestemt været ventetiden værd selvom de ikke havde været kærester i den ventetid og det slet ikke havde været et faktum som havde haft behov for at være til stede, men lige nu var han glad for at han havde ventet for det virkede ligesom en anelse bedre at være sammen med Frej og dele denne fantastiske oplevelse første gang som et par så begge var sikker på at der var følelser og ikke bare sex i det her. Også selvom han langt fra regnede med at Frej kunne finde på at tænke sådan. Hver eneste lille lyd der kom fra Frej var som at høre engle synge.
Liam selv gengældte hans kys og måtte dy sig fra at drille Frej for at have svinet til da det trods alt svinede en del mere end det gjorde fra Liam af, men på den anden side var han også bare glad for at Frej havde nydt det ligeså meget som ham selv og det betød han havde ramt nogle rigtige punkter når Frej selv kom af det. Han satte pænt sin kæreste ned og fangede hans læber igen da han var helt opslugt af ham. ”Gid du dog kunne sove på mit kollegium i nat” sagde han stille og nussede ham blidt over kinden inden han fandt sin stav for ligesom at få ryddet op efter dem. Han synes det ville være underligt at sove hver for sig ovenpå det her. ”Hvad siger du til at sove her og bare skride i morgen tidlig?” spurgte han og så sig en anelse om da han var sikker på ingen ville savne det tomme klasselokale.

Frej nød virkelig at være i selskab med Liam. Både mens de 'bare' havde været flirts og havde hængt ud, men bestemt også nu, hvor de var blevet kærester. Han manglede intet i Liam, han var sød, sjov og bare helt i gennem perfekt i Frejs øjne. Han måtte da også indrømme, at han faktisk havde haft overvejet at fortælle Liam sandheden omkring hans forældre, men han turde ikke rigtigt. Han var så inderligt bange for, at blive dømt på, at hans far nok var verdens størst player og hans mor var morder. Det var i hvert fald sådan han selv så på Lucas og Dacoda.
Han følte slet ikke, at han kunne finde ro i sin krop lige nu. Hans hjerte bankede, hurtigt, hårdt og rytmisk mod hans brystkasse, at han nærmest følte at det var på vej ud af krop. Han følte sig samtidig også lettet og virkelig godt tilpas lige nu, og hans ben føltes næsten som gelé, da Liam satte ham ned. Han orkede dårligt nok selv, at kommentere på det svineri de havde lavet. Han gengældte Liams nye kys, og lukkede øjnene. "Mmh.. Men vi slanger er desværre eller velkomne i, I ravnes sovesal, eller omvendt," svarede han stille og tippede hovedet lidt ind mod Liams hånd, da han mærkede den mod sin kind, og drejede hovedet lidt, for at tildele hans håndflade et blidt kys. Han smilede lidt, stadig med sine øjne lukket, da han ikke lige kunne overskue at åbne dem igen efter kysset, da han kunne mærke Liam 'ryddet op' efter dem, "Tak," mumlede han og lod sig glide ned af væggen og satte sig på gulvet.
Han åbnede øjnene og så op på Liam og nikkede lidt, "God idé," sagde han med et smil på læberne, og rakte op efter hans hånd, for at få ham ned til sig. Han ville trods alt heller ikke bryde sig særligt meget om, at skulle skilles lige nu, selvom det kun var for at sove, og så ville de jo nok se hinanden igen i morgen, men alligevel. Han lagde sig ned og trak Liam med sig, for at lægge sin ene arm om ham og den anden under hovedet som støtte. "Du er virkelig dejlig," sagde han stille mod Liams øre, og kyssede så blidt hans kind og derefter hans læber, før han smilede kærligt til ham og lukkede så øjnene for, at sove. Han måtte nok også indrømme, at han var pænt træt efterhånden.

//OUT

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum