Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Collin+Jace - What's This Doing?

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Darcel

Go down

Collin+Jace - What's This Doing?  Empty Collin+Jace - What's This Doing?

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 07, 2017 3:40 am

Collin Kieran Fitzgerald
Outfit
Janaur 2054
Jace havde pakket sig godt ind og havde med vilje trukket sin hætte op på sin jakke. Ikke alene fordi det faktisk sneede, men også bare fordi han havde bevæget sig rundt om hjørnet fra Diagonalstræde til Tusmørkegade. Nok var han glad for mørk magi selv og nok havde han tit været der når butikkerne havde åben fordi han skulle se på mørke artifakter, men nu nærmede klokken sig med hastige skridt 22-tiden hvilket altså betød at der var en del mindre lys i gyden og han var mere eller mindre alene. Jace knugede sin stav i sin lomme som han bevægede sig mod Collins hjem. Nu håbede han et sted at han var hjemme for det var ikke fordi han havde aftalt noget. Jace var trods alt løbet tør for Ritalin og han håbede sådan at Collin ville have noget liggende. Hvis der var noget som Jace gik op i her i verden så var det for alt i verden at være den bedste til det hele. Jace bankede på døren da han kom frem og kunne ikke lade være med at kigge sig nervøst omkring. Ikke alene fordi han havde en anelse koldsved over ikke at have sin Ritalin, men også fordi han faktisk var ganske velklædt og lige nu følte at det her sted virkelig ikke var det mest hyggelige her i verden. Han følte virkelig at det var et ubehageligt sted, men det hæng nok også mest af alt sammen med at han faktisk bare var en anelse væk lige nu.

Dressed to impress


Collin var pt. alene i lejligheden. Alastair var flyttet derfra efter alt det med at Collin havde været sammen med Leslie og gud vide, hvor Leslie var. Garanteret sammen med hendes bøsserøv af en kæreste - who knew. I hvert fald var han alene. Han tøffede rundt i køkkenet og prøvede på at lave spaghetti. Efter Alastair var flyttet, var der ikke rigtig nogen til at lave mad - og det var ikke fordi Collin selv kunne finde ud af at lave mad. Han var iført et par sorte skinny jeans med huller i, en sort trøje med skrift og sin højt elskede læderjakke samt en beanie, da han lige havde været ude og handle ind til det her mad.. Eller lige og lige.. Han havde ikke lige fået taget den af, i hvert fald. Han havde et armbånd rundt om venstre arm og en smøg i kæften. Han fik sat spaghettien til at koge og hørte derefter det ringede på. Han sukkede dybt inden han traskede mod døren, uvilligt. Han havde ikke planlagt besøg og han havde en eller anden idé om at Orin stod derude... Han tog fat i dørhåndtaget og åbnede i en hurtig bevægelse, og var fandme lige ved at tabe smøgen, da det til hans store overraskelse faktisk ikke var Orin. "Jace?" spurgte han og tog et hvæs af sin smøg. "Hvad laver du her?" spurgte han en anelse kritisk. Inden han gik ind ad døren og lod den stå åben, så han også kunne komme ind. Han bemærkede end ikke, det var begyndt at lugte brændt i sin egen overraskelse. Hvordan fanden skulle han også vide fra, at pasta kunne brænde?

”Nej julemanden” sagde han med et ganske let ryst på hovedet da Collin havde åbnet døren og kunne ikke lade være med at grine ikke særlig lang tid efter da det var virkelig sjovt at drille ham nogle gange. Hvis ikke det var fordi han virkelig manglede Ritalin lige nu havde han virkelig savlet over Collin var så lækker at se på i det der outfit. Han havde virkelig oppet sig og lignede virkelig bare en bad boy udover alle grænser. Han kunne slet ikke rumme det faktum lige nu og slet ikke når det ikke alene stråledede ud af ham samtidig med at han havde en let koldsved henover sin pande. ”Jeg mangler Ritalin ’cous og siden du plejer at have det hele så tænkte jeg at du havde det” sagde han med et ganske let nervøst smil da han virkelig manglede det og slet ikke havde det særlig godt lige nu. Han havde også en svag rysten på hånden så det var tydeligt at han manglede noget. ”Sig mig er du ved at brænde hele hytten ned din tosse? Kan du ik engang lave lidt mad?” spurgte han og skubbede sig forbi Collin for at gå ud i køkkenet og tog en kop vand som han hældte over hans pasta så det ville stoppe med at brænde. Så langt kunne han da tænke. Nu var det så også mest af alt Ritalin han manglede og kun på start stadiet så det var ikke fordi det var så slemt endnu.

"Hej, julemand," svarede han flabet tilbage og lukkede døren efter ham, da han var gået ind. Han så analyserende på ham som han lagde mærke til koldsveden og det blege ansigt. Han havde ikke set ham længe, men han vidste han nu normalt ikke så sådan ud. Det hele gav dog mening for ham, da Jace forklarede, at han manglede sit skud ritalin. Nok havde Collin mange piller, men ritalin var ikke en af de ting, han havde på sig i øjeblikket. Han var ikke god til at slappe af selv, og hans tanker kørte altid rundt i hovedet på ham, så han vidste hvilke ærter, som fik ham til at slappe af. "Jeg har ikke ritalin... Men jeg har noget chokolade?" spurgte han med et drilsk smil over sine læber, og havde en idé om at Jace ville tro, han mente rigtig chokolade. Han askede sin smøg i en af de mange tomme øller, der stod rundt omkring og sniffede med næsen, da Jace begyndte at snakke om at brænde hytten af. Gud ja, det lugtede da brændt. "Øh, det er et forsøg på at lave pasta," svarede han og løb ud i køkkenet. Han greb sin stav i farten og pegede med den mod gryden. "Aguamenti" lød hans hæse stemme, inden der kom en krystal blå bølge af vand og slukkede ilden. Han satte gryden til siden og så mod Jace. "Så, chokolade?" spurgte han, og fangede et hylster i sit lomme hvor der lå en lille hash klump. Han rakte klumpen ud mod Jace. "Du går bare i gang" sagde han med et drilsk glimt i øjet. Han havde en idé om, at Jace ikke anede hvordan man gjorde.

”Yes det er mit nye seje navn” sagde han med et ganske let ryst på hovedet og kunne virkelig nærmest mærke at han blev mere og mere gradvist bleg. Det var som om han kunne mærke farven der løb ud af sine kinder og føltes som om det forsøgte at løbe helt ud af hans krop. Det var virkelig ikke en spor behagelig følelse. ”Chokolade?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn da han virkelig ikke forstod en skid af hvad det var som der skete. Det gav jo ingen mening. ”Chokolade vil ikke få mig til at få det bedre din retard. Jeg har behov for Ritalin” sagde han med et dybt suk og kunne virkelig slet ikke forstå hvad det var som Collin gik og fablede om. Havde han spist noget han ikke kunne tåle eller kunne han bare ikke se at han havde det dårligt? ”Ja og hvordan synes du så selv det går? Find nu bare noget som hjælper så skal jeg nok vise dig hvordan man laver mad din idiot” hværsede han en smule da han virkelig var begyndt at få det endnu værre og Collin og hans langsomme tempo bare på ingen mulig måde hjælp lige nu. Det her var ikke sjovt. Han overvejede kort at kommentere på at Collin havde brugt magi efter han faktisk havde stoppet branden, men sagde ikke noget til det. Det havde han det virkelig for dårligt til. ”Ja godmorgen din nød for jeg har det jo slet ikke dårligt her. Vær’ nu lige lidt behjælpelig her og hjælp din fætter. Det kan du godt” sagde han med et forsøg på at have et glimt i øjet hvilket ikke gik så godt da han koldsved var begyndt at løbe ned af hans ryg og han virkelig bare havde det enormt skidt. Hvis han ikke snart fik styr på sin krop så ville han også få helt ondt over det hele og det havde han ikke lyst til.

"Fedt," svarede han kortfattet og så på hans hudtone, som den blev mere hvid end så meget andet. "Ja, chokolade," sagde han med et grin over sine læber og med et glimt i øjnene. Han kunne jo godt se, at Jace havde det dårligt og han kendte godt følelsen. Han havde det på samme måde, ligeså snart cigaretterne, alkoholen og alt hans andet dope tvang ham til at mærke virkeligheden. Det var ikke en rar følelse, men når det var alle andre, kunne han ikke lade være med at føle sig i et lunefuldt hjørne. Især når det var hans fætter, for han var da også en idiot for ikke at konstant have et lager, så han ikke løb tør. Især af noget som ritalin, da det var receptpligtigt og han måtte have et netværk som kunne skaffe det. "Chokolade er ikke den slags chokolade, din idiot," svarede han med et forsat grin over sine læber, inden en alvorlig mine trængte igennem på hans ansigt og han slog ham på panden. "Hvilken idiot løber også tør for dope?" spurgte han, inden han rystede på hovedet over hans kommentar om hans mad. "Fint, så laver du det." sagde han bestemt og med armene over kors. Han brød sig bestemt ikke om Jaces tone, også selvom han vidste det var manglen på ritalin, der snakkede frem for hans fætter. Han var dog ligeglad. Han fjernede gryden fra blusset, og så irriteret hen på ham. "Hvem tror du jeg er, din tjener eller hvad?" spurgte han og gik over mod en reol og fandt en grinder og tog hashklumpen fra ham. Han begyndte ganske roligt at dele klumpen op i små dele og lagde dem ved grindens tænder, inden han tog låget og lod den køre 10 omgange. For Collin var dette nærmest et ritual, og det var ret tydeligt på ham, at han havde prøvet det så mange gange. Han åbnede for låget og tog et par cones i en skuffe, inden han begyndte at lægge 'chokoladen' på papiret for derefter at rulle dem tæt sammen. Han tog sin lighter og begyndte at køre den over papiret for at riste den tilstrækkeligt inden han tog den op til mundvigen og tændte den. Han rakte den ud mod Jace med et drilsk smil over sine læber. "Det her er bedre end ritalin, dit fjols." sagde han hårdt, inden han tog sin egen og ristede den, tændte den og tog et langt hæs af den og den søde smag af plante ramte hans smagsløj og røgen fyldte hans lunger. Han ekshalerede og lod den tykke røg ramme lokalet.

”Er du så påskeharen?” spurgte han med et ganske let smil henover der virkelig stadig var det bredeste han kunne komme til da han virkelig bare manglede sine stoffer. Det var helt skrækkeligt. Jace forstod virkelig på ingen måde hvad det var han mente. Hvor skulle han dog kende det udtryk fra? Han røg ligesom normalt ikke hash. Normalt havde Jace så også et lager, men på magiskvis var han løbet tør for han vidste godt Ritalin ikke var helt så nemt at slå sine fingre i som han selv gerne ville have det skulle være. Jace valgte bare kalde ham for en idiot da det ligesom ikke speedede processen op på nogen måde. ”En idiot der gav til en lækker pige og fik fisse ud af det” sagde han i en lav mumlen og kunne mærke at hans rysten blot tog til og han virkelig bare snart skulle have et eller andet for ellers ville han få et anfald og selvom han vidste hvordan man skulle håndtere det så gjorde det ikke at det var rart. Han nikkede let til at han nok skulle lave det når først han havde fået noget til at stoppe han havde det dårligt. Han havde også tænkt sig at sige undskyld bagefter for det var skam hans dårlighed der gjorde det. ”Ikke mere end jeg var nærmest din sexslave da jeg var 15. Skynd dig nu bare” sagde han og bed sig hårdt i læben da han virkelig godt vidste han skulle tale pænt, men det var svært når man vare havde det så helt enormt dårligt som han havde det lige nu. Han havde virkelig tænkt sig at prøve på ikke at svare mere lige nu for han vidste jo godt hans tone var lidt hård. Han sagde da heller ikke noget da Collin faktisk gik i gang og sagde intet da han kaldte ham fjols, men bed sig bare hårdt i læben for ikke at sige mere inden han tog imod hans joint. Han tog et hvæs og kunne straks mærke at det så småt fik en virkning. Han kunne mærke at han blev en anelse mere rolig ganske hurtigt inden han lænede sig frem og gav ham et kys på kinden. ”Du er verdens dejligste fætter og jeg ved godt det var mig selv der kom til dig dengang” sagde han stille for ligesom at sige undskyld inden han tog et dybt hvæs mere og gik straks i gang med at kigge i Collins skabe efter mad han kunne lave om til noget god mad til ham. Nok var Jace rig, men lave mad det kunne han sq godt finde ud af.

"Nej, jeg er tandfeen," svarede Collin skarpt igen, da han sgu godt nok ikke gad at være en kanin eller hare eller what fucking ever, det skulle forestille at være. Så ville han sgu hellere være en fe. Hans job involverede da i det mindste penge og ikke noget om at skide et chokoladeæg ud ad røven. Collin kunne godt se Jace havde det dårligt, men det var nu stadig fristende at drille ham med det. Han vidste, at Jace fandt sig i en desperat situation, hvor han ville gøre alt for at få sit fiks. Jace skulle ærlig talt bare lykkelig over, at han ikke bare udnyttede det. "Man har altid et lager. Om man så får fisse ud af det eller ej," svarede Collin hårdt og pegede på hans pande med to fingre og skubbede til hans hoved. Collin løb aldrig tør, og han ville da slet ikke løbe tør over en eller anden tøs med et hul. Han kunne altid få hvad han ville have på et andet tidspunkt. Han så på ham en anelse uforstående. "Vi var sammen én gang, hvordan gør det dig til min sexslave?" spurgte han undrende, inden han forsatte med at lave den cone, han var i gang med. "Og du giver ikke ordre her" lød hans stemme denne gang hård og bestemt. Han havde godt lagt mærke til at Jace bed sig i læben, og han vidste godt det var hans måde at sige undskyld på, men det betød ikke, at han ville lægge øre til den måde at tiltale ham på. Han skulle forstå, at hvis han talte sådan til ham næste gang han var i mangel, så ville han ikke hjælpe ham. Ganske enkelt. Han var noget så kold i sin røv på det punkt. Han mærkede kysset på kinden og tørrede det væk med sin håndryg. Han hadede den form for kærtegn. "Okay, fag. Det ved jeg sådan set godt jeg er. Og selvfølgelig var det det." svarede han selvsikkert, inden han tog et hvæs af sin joint. Han satte sig op på køkkenbordet og betragtede Jace forsøge at finde noget spiseligt i køkkenet. Den eneste grund til der skulle være noget, var hvis Leslie havde handlet ind.

”Tandfeen? Cool. Så hvis jeg slår nogen fyr ned og hans tænder falder ud så kommer du simpelthen? Det er lige før jeg må afprøve det” sagde han i en noget mekanisk latter fordi han virkelig bare havde det af helvedes til. Jace var så også glad for at han ikke udnyttede det mere. For han jo godt klar over at Collin kunne finde på det. ”Havde jeg også siger jeg jo. Kan du hjælpe eller ej?” spurgte han en anelse desperat og vidste godt han lød en smule mere vred end det var meningen, men hvis Collin ikke kunne var han nød til at finde et andet sted at skaffe noget fra og hvis han skulle være ærlig ville det tage alt for lang tid. Da Collin sagde det kun havde været en gang gled hans smil da også af hans læber da det langt fra kun var en gang. At Collin ikke kunne huske dette gjorde faktisk ondt et eller andet sted og han vidste ikke helt hvorfor. Måske fordi Collin havde været den første som han faktisk havde været rigtigt forelsket i. ”Jeg er ikke fag” sagde han med et dybt suk og vidste godt hans lyserøde jeans virkelig ikke gjorde det specielt meget bedre inden han endelig fandt en smule som han kunne bruge som mad og begyndte at skære noget i stykker. Det var ikke fordi det at finde noget brugbart i det køkken var nemt, men det var nu lykkes ham alligevel. ”Og det var mere end en gang. Desuden er du 3 år ældre end mig. Du ved godt jeg så op til dig” sagde han roligt og havde med vilje sin ryg til ham for at han ikke skulle se at det gjorde ondt at han ikke kunne huske det.

"Det er sgu da kun børn der får besøg af tandfeen, din narrøv," sagde han hårdt og skubbede endnu en gang til hans pande. Jesus. Havde Jace ingen hjerne eller hvad? Collins svar fristedes nærmest til at være at det havde han ikke, men okay. Der var nok nogen, deriblandt Collins egen mor, der ville mene at Collin heller ikke havde en. "Kan du hjælpe eller ej?" gentog Collin med en flabet undertone, og et glimt i øjet. Han kunne trods alt godt lide at drille Jace, især når Jace var derude hvor han ikke kunne holde til det. Collin lagde ikke mærke til, at smilet forsvandt fra hans læber. Ikke at han var interesseret uanset hvad, for det kunne ikke være hans pligt at sørge for at Jace var glad eller blev trøstet hver gang han var ked af det. Han var pisse ligeglad, for at endda at sige det mildt. "Oh yeah?" spurgte han henkastet, da Jace mente han ikke var en fag. Han tog et hvæs mere sin joint, mens han så på han begyndte at lave mad. Collin forstod nu godt, at Alastair var skredet - det var ikke det. Han kunne bare ikke finde ud af at undskylde for sine handlinger. Det var ikke ligefrem et ord, han nogensinde havde sagt til nogen og han havde heller ikke bare lige tænkt sig, at det skulle være et ord, som han sagde. Fortrydelse og skam var ikke rigtig noget som Collin som sådan kendte til følelsesmæssigt. "Jeg husker det som en gang.. Og hvad så? Hvad har det med noget at gøre?" spurgte han med et hævet øjenbryn og satte sig til rette på køkkenbordet. Han vidste ikke hvornår maden var færdig og han havde det ret hyggeligt med sin joint.

”Se det er en teori vi må afprøve. Jeg slår en eller anden dude ned og så må vi se om det får dig til at komme forbi for at samle hans tænder op” sagde han med et ganske let nik da han synes det virkede som en sjov idé. Nu var Jace så heller ikke altid lige normal på det punkt. ”Selvfølgelig kan jeg hjælpe” sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv da det lige præcis var noget af det som han kunne. Han var ikke dårlig til at lave mad, men nu var det også nemt at være god til at lave mad ved siden af Collins manglende evner til at lave mad. Jace vidste også godt at Collin ikke skulle være den som sørgede for at han var glad og det var sådan set også fint med ham. Det var ikke fordi det var den slags behandling han havde brug for, men mere at det faktisk bare gjorde ondt på ham at Collin ikke kunne huske det. ”Det var det altså ikke. Det var ret så mange gange Collin” sagde han roligt mens han begyndte på at stege noget på en pande og sætte vand over til pasta. Jace vendte sig rundt mod ham ganske kort for at betragte Collin sidde med sin joint og sukkede lavt inden han vendte sig om for at forsætte med at lave mad til ham. Han selv røg et hvæs mere på sin joint for at komme til at slappe ordenligt af. Han kunne virkelig godt mærke virkningen da han trods alt ikke var van til det. ”Det har med mange ting at gøre Collin. Det er ikke fedt at vide man blottede sin svage side for at du så bare glemmer det og lader som om det kun var en gang. Jeg hader at vise min svage side ligeså meget som du gør” sagde han roligt og bed sig selv hårdt i læben. Hvorfor kunne Collin stadig gøre det her ved ham? Han var jo ikke 15 og forelsket i ham mere, men alligevel var Collin stadig den eneste som fik lov til at se hans svage sider og især når han havde det så skidt som han lige havde haft det. Han valgte at slukke jointen for ellers ville han være så påvirket at han ikke kunne lave mad. Det var virkelig en mærkelig følelse mod den selvtillid som Ritatlinen gav ham. Det her var mere bare afslappende og det var ikke en følelse han havde haft i sin krop i mange år. Han var næsten altid anspændt på en måde, men nu fik han også bare nemt angst anfald og især når han var usikker. Han havde ikke en ligeså høj selvsikkerhed som Collin selvom han var ligeså dygtig som ham.

"Med mindre det er et barn du slår ned, så kommer jeg ikke og samler hans tænder op, din narrøv," svarede han og rystede på hovedet. Var Jace døv eller sådan noget i den stil? Han kunne ikke andet end at sukke over at høre på ham. Collin var ikke decideret voldelig, men han kunne godt finde på at ty til vold, hvis det skulle være. Han vidste hvordan man slog og sparkede ordentligt, men da han helst ikke ville slås i ansigtet, så var slåskamp faktisk noget han undgik. "Aha," sagde Collin en anelse kritisk. Collin vidste sådan set godt, at alle var gode til at lave mad ved siden af ham. Det var på ingen måde svært, for han kunne virkelig ikke finde ud af det og han vidste det godt. Nogen gange var det et mirakel han overhovedet havde fået noget at spise - især fordi han samtidig faktisk var utrolig kræsen. Han havde også tabt sig af ikke at have Alastair i sin nærhed, men det var bedre end at gå at sige undskyld. Collin havde aldrig sagt det til nogen og ikke om han havde tænkt sig at få ordene udover sine læber. "Jeg husker det kun som værende en gang, kan du høre," svarede han med et nik og gad ikke til at sige, det ikke kunne være særlig godt, når han kunne huske det en gang. Hvis Jace havde været 15, så havde Collin selv været 17. På det tidspunkt boede han ikke en gang hjemme, for han var stukket af hjemmefra to år forinden, plus han på det tidspunkt tog stoffer og drak som et hul i jorden - præcis ligesom nu. "Jeg har ingen svage sider," sagde han selvsikkert og tog et langt hvæs af sin joint. Det var ikke fordi Collin ikke kunne mærke virkningen. Han havde med vilje kommet mere hash i sin egen, da han vidste der skulle mere THC til at han blev påvirket af det. Han så på Jace, da han slukkede sin joint. "Er min mad snart færdig?" spurgte han og bed sig i læben. Selvom røgen mættede, så havde Collin gået hele dagen uden mad, så han havde brug for den og var ret så sulten.

”Jo jo. Det er det nye Collin” sagde han med et ganske let nik. Han vidste godt at tandfeen normalt ikke kom hos andre end børn, men ik desto mindre gjorde han nu gerne den slags hvis det rent faktisk fik Collin til at dukke op når han havde brug for det. Jace var heller ikke direkte voldelig, men han gjorde de mest skøre ting hvis det kunne få opmærksomheden fra Collin selvom han ikke var forelsket i ham mere. Han var bare stadig ganske afhængig af hans opmærksomhed. Jace havde faktisk lært at lave mad. Han gjorde det helst ikke, men det var mest fordi han var god til at brænde sine penge af på færdig lavet mad eller tage steder hen hvor han slap for at lave mad. ”Ja det er sørme fedt at vide du husker det som en gang når det var flere gange. Sikke dårlig jeg må have været” sagde han med et dybt suk og rystede ganske let på hovedet. Han måtte da også erkende for sit indre at det faktisk stak ham en helt del. Jace havde kun været 15 og faktum var at Collin faktisk havde været hans første af næsten det hele. Ja lige minus kæreste, men ellers. Første crush, første kys og første gang. Det var ikke så sært at Jace ikke havde været den mest fantastiske i sengen. ”Vrøvl. Alle har svage sider. Også dig” sagde han med et ganske let suk selvom han var ganske sikker på at Collin ville benægte det hvis han forsat og så måtte det være sådan. ”Rolig nu” sagde han med et dybt suk inden han kiggede let til maden og rodede ganske let i det inden han tog maden af og sætte den hen foran ham. Jace var så også ganske sikker på at Collin ikke skulle mindes om at han havde været Jaces første crush. Han var ret så sikker på der ikke ville komme noget godt ud af det.
Han sætte sig ned ved bordet og lod Collin øse op så han kunne komme til at spise.

”Gu er det ej,” sagde han bestemt og rystede på hovedet af ham. Collin måtte sgu indrømme, at han tvivlede på at Jace overhovedet havde evner til at slå nogen som helst ned, men det var så en anden sag. Han havde på ingen måde brug for at se det, for han vidste godt hvem det ville ende grimmest for, og det var så sandelig ikke den, som Jace slog ned. Langt fra. Collin havde lykkelig glemt, at Jace rent faktisk havde været forelsket i ham. Han fortrængte den slags ting, præcis som han havde fortrængt omfanget af, hvor mange gange eller hvor lidt, de havde haft sex. Jace burde sådan set være lykkelig over, at han ikke havde fortrængt det helt, hvis man spurgte ham. ”Nu du nævner det, så må det have været problemet,” påpegede han med et grin over sine læber. Han kunne ikke lade være med at give Jace medhold, da han havde en fornemmelse af at Jace faktisk ikke ville blive helt lykkelig over de ord. Han var ligeglad, for det var sådan set ikke hans ansvar. Collin rystede på hovedet, da Jace mente at også han havde svage sider. Det havde han virkelig ikke. Han stod i hvert fald ikke ved dem, og hans svageste side var hans virkelighedsflugt og hans fornægtelse af virkeligheden. Collin levede og åndede i sin egen verden, hvor ingen kunne såre ham og han havde alle de slags happy pills, som han kunne komme i nærheden af. Collin betragtede kortvarigt sin joint inden han tog det sidste hiv og slukkede den. ”Jeg er helt rolig, retard,” svarede han med et drenget, fjoget smil over sine læber inden han så på maden. Han øste glædeligt op af den og gav sig til at spise af den. Han nærmest proppede sig med den, selvom det var sjældent han var sulten efter en joint. Var han i dag, for det var det første han havde fået at spise i dag. ”Det kan sgu alligevel godt ædes,” pointerede han, inden han tog lidt mere af det.

”Så må jeg bare slå et barn ned hvis det får dig til at komme” sagde han med et ganske let glimt i øjet og nikkede let for sig selv. Jace kunne så sagtens slå nogen ned. Han gjorde det bare helst ikke fordi han ikke ville have beskidte hænder, men det betød ikke at han ikke kunne det. Han kunne også sagtens hakke til hvis det kom dertil. Han gjorde sig bare ikke specielt meget i meningsløst vold. Mest af alt fordi han ofte havde andre til at gøre det grove. Han skulle ikke risikere end eller anden sag om han havde slået nogen ned uden vidner der kunne få ham til at fremstå som det ikke var ham der havde startet. Og ellers var der heldigvis ikke det som penge ikke kunne klare. Collins ord og latter ramte da også ham ganske dybt. Det fik en smerte til at sprede sig i hans hjerte. En del af ham vidste jo også godt at Collin gjorde det for at ramme ham, men det gjorde ikke at han synes det var specielt fedt. ”Nu må du så også huske at du var min første. Du tror ikke det har noget med hinanden at gøre?” spurgte han med et dybt suk og forsøgte ikke at vise at de ord ikke havde gjort ondt selvom han godt vidste at Collin godt kunne se det. Hvis ikke det var fordi han sådan hungrede efter accept fra Collin af så var han da også gået, men Jace havde en form for lyst til at torturer sig selv ligeså snart det kom fra Collin. Det var ikke fordi han stadig følte for ham, men et eller andet i ham gjorde nu alligevel at det bare var sådan han havde det. Jace sukkede bare lavt da Collin påstod at han ikke havde nogle svage sider. ”Ja for fanden da” sagde han med et ganske lavt suk og kunne ikke lade være med at smile da Collin faktisk åd hans mad. Om det så kun var fordi han ikke havde spist længe eller det også var fordi det faktisk smagte godt var ham ligegyldigt. Det gjorde ham lykkelig at se Collin kunne li hans mad. ”Noget for noget du ved” sagde han med et smil over sine læber i et forsøg på at sige tak for hjælpen mens han nikkede mod jointen. ”Andet jeg kan gøre for herren?” spurgte han med et ganske let glimt i øjet da der næsten ikke var det han ikke ville gøre for Collin.


JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Collin+Jace - What's This Doing?  Empty Sv: Collin+Jace - What's This Doing?

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 07, 2017 3:43 am

”Haha, selv det barn ville være stærkere end dig,” svarede Collin med et grin over sine læber. Han kunne virkelig ikke forestille sig Jace slå nogen ned overhovedet. Han så på ham med et undrende blik. ”Sådan noget husker jeg sgu da ikke på, og det kan da godt være. Men synes du ærlig talt det er mit problem, huh?” spurgte han en anelse hårdt, inden han rullede med øjnene af ham. Collin var ligeglad om han så var den eneste, Jace nogensinde havde været sammen med. Collin var sjældent sammen med den samme flere gange i streg, så meget vidste han. Når han var, betød det dog ikke at folk skulle føle sig ophøjet til gudestatus eller bare føle, at deres status var ophøjet generelt. Det betød, at han havde en back up, når alt andet gik galt eller det var fint nok, indtil han fandt en anden, han kunne bytte ud med. Collin kunne godt se, det havde gjort ondt på Jace, men han valgte at ignorere at han lignede en efterladt lille missekat. Jace var simpelthen al for følsom. Det var livet simpelthen for kort til at gå op i andres, eller for den sags skyld, sine egne følelser. Collins hjerte var en sten på det punkt. Han lod ikke nogen komme ind gennem det hårde ydre, og de få der var kommet igennem… De var efterhånden ved at glide fra ham. Han var rent faktisk alene, og han brød sig ikke om det. ”Hvad ved du om det?” spurgte han henkastet. Collin følte ikke han havde nogen svage sider og selv hvis han havde, så ville han aldrig lade nogen se dem. ”Må du sgu nok sige.. Jeg giver dig min premium hash,” sagde han, inden han kom noget nyt mad i munden for at tygge videre på sin mad. Han satte sig tilbage i stolen og kiggede på ham ved hans spørgsmål. ”Hvorfor?” spurgte han kritisk. Han var langt fra vant til, at folk var venlige overfor ham lige for tiden, og han kunne heller ikke forstå hvorfor nogen ville gøre noget for ham, når de havde betalt ham tjenesten tilbage. ”Tak for mad,” mumlede han, da han følte han var mæt. Han var tydeligvis ikke glad for at sige tak, men han fik det nu alligevel fremmanet.

Han rystede ganske let på hovedet og sukkede ganske lavt. ”Vel ville det ej. Lad være med at gøre mig slapper end jeg er” sagde han med endnu et lavt suk da det ikke passede. Nok var Jace ikke den stærkeste i verden, men det betød ikke at han faktisk var så slap af et barn ville kunne slå ham ud. ”Jeg synes det er dit problem du ikke har styr på hvem du knalder ja. Du er fandme så ufølsom nogle gange” sagde han stille og bed sig selv let i læben. Det gjorde virkelig ondt på ham at Collin ikke kunne huske det. At han var ufølsom var ingen nyhed, men det gjorde bare ikke at det gjorde mindre ondt hvis man spurgte Jace. Desværre var det også den ufølsomhed han lidt var faldet for i sin tid. Det var virkelig skidt. Jace var så også altid langt mere følsom når det kom til Collin. Mest af alt fordi han havde været vild med ham i sin tid. ”Fordi alle har svage sider. Også dig. Hvor er ham din ven henne? Ham der du hæng ud med da vi gik i skole” sagde han roligt og så sig let omkring. Han kunne ikke huske navnet Alastair, men han vidste at Collin stadig snakkede med ham og han synes ikke det så ud til at Alastair boede der længere. ”Undre mig ikke” sagde han med et ganske let smil over sine læber da Collin fortalte det var det noget af det helt gode hash han havde givet ham. ”Fordi jeg skylder dig det skal du se. Havde det ikke været for dig så havde jeg fået det virkelig dårlig. Det hedder taknemlighed” sagde han med et ganske let nik da han trods alt godt kunne sige den slags ting. Især når det var Collin. Jace var dog opdraget til at være venlig. Det var bare ikke alle og enhver der fik lov til at se det. Collin var en af de få i verden. ”Velbekomme” sagde han med et smil og flyttede tallerken for at skylle den af nu hvor Collin var færdig. Det varmede også hans hjerte at Collin faktisk kunne sige tak da han var ret så sikker på det ikke var noget han gjorde sig i normalt. Han bed sig ganske let i læben. Han blev så lille når han var nær Collin. Det var ganske skrækkeligt. Det var jo ikke fordi han nød at have det sådan. ”Er du sikker på du ik vil have noget for det?” spurgte han med et drenget smil over sine læber.

Han kunne ikke lade være med at lade et drenget grin slippe hans læber. "Øh, jeg gør dig så hellere ikke slappere end du er, fag," påpegede han og morede sig ret tydeligt over ham lige nu. Han kunne altid more sig på Jaces bekostning, han ville gå så langt som at sige han nærmest ikke skulle gøre noget som helst for det. Når Jace var i nærheden kom den mordskab faktisk nærmest helt af sig selv. "Ufølsom?" spurgte han og tog sig til hjertet og lod som om, det var det værste han havde hørt nogensinde. "Det kan også være jeg bare er fucking ligeglad. Har du nogensinde overvejet det?" pointerede han skarpt. Han kunne sgu da ikke holde styr på alle dem, han havde haft sex med og hvem han havde hand stuff med. Hvis han skulle skrive ud til alle, han havde en sexsygdom, ville han ikke en gang vide hvem han skulle kontakte, da han med garanti havde smidt deres nummer ud, ligeså hurtig som han fik chancen. Jace skulle med andre ord, føle sig beærede over, at han kunne huske den ene gang! Hvad fanden bildte han sig ind? Der var slet ikke nogen grund at være så følsom omkring det her - det kunne godt være Jace ikke havde været særlig gammel den gang, men det havde Collin da teknisk set heller ikke været. Han kunne da ikke tage sig af, at en eller anden rigmandsdreng fik ondt i hjertet over, at Collin var ærlig. Ja okay, teknisk set var Collin jo også rigmandsdreng, men han havde sagt nej til det liv forlængst. Han modtog dog stadig mange penge fra sin kære fader, mens han nægtede at have noget med sin mor at gøre. Så simpelt var det. "Jeg har ingen svage sider," påpegede han stædigt og en anelse irriteret, da han ikke ville snakke om Alastair. "Jeg aner foruden ikke hvem du taler om. Der har aldrig boet andre end mig og Leslie her og jeg havde ikke nogen bedsteven, mens jeg gik på Hogwarts," påpegede han mens han knyttede begge sine hænder hårdt sammen, da han skulle koncentere sig om ikke at være tydeligt irriteret. "Ku være jeg rent faktisk skulle give dig en joint med, når du skrider.. Før du kommer til skade og dræber rotter og lever på gaden," drillede han og blinkede til ham. I hans hoved var Jace længere ude end Collin selv var, for Collin havde slet ikke et problem. Jovist, han tog stoffer hverdag, men det var på ingen måde det samme som at have et misbrug. "Øh?" spurgte han uforstående, da Jace begyndte at snakke om taknemlighed. Det var vist en følelse, Collin ikke ejede. Han gad sgu da ikke sige tak til nogen som helst, ligeså vel som han ikke gad at sige undskyld. Han havde dog sagt tak for måltidet, hvilket havde krævet en del af ham. Mere end Jace kunne forstå, han så derfor også undrende på ham, da han sagde velbekomme. Prøvede han at drille ham?. Collin fandt en smøg frem, da Jace fjernede hans tallerken og begyndte at skylle den. "Hvad skulle det dog være? Din booty eller hvad?" spurgte han, mens han tog et stort sug af smøgen.

”Jeg er ingen fag Collin. At min første gang var med en fyr gør mig ikke itl fag” sagde han med et ganske let suk og rystede ganske let på hovedet af ham når det ligesom var fordi han var ligeså biseksuel som Collin var. Jace foretræk faktisk langt hen af vejen piger. Det var bare nogle gange nemmere at score fyrer fordi de var bedre til at forstå at det bare var sex og ikke noget som helst andet. Han nikkede ganske let til at Collin var en anelse ufølsom nogle gange. Jace sukkede lavt for sig selv da han reagerede på den der måde ved siden af for han vidste jo godt det bare var en form for akt for at gøre ham endnu mere irriteret. ”Ja det har jeg faktisk” sagde han med et dybt suk og bed sig ganske let i læben. Den eneste grund til at Jace kunne finde ud af det var fordi han havde en lille sort bog hvor han noterede det ned i hvem han havde været sammen med og ikke havde været sammen med. Ellers kunne han sgu heller ikke huske det, men han skulle bare heller ikke risikere at have været så meget rundt om bloggen at han endte to gange helt ubevidst. Mest af alt fordi kvinder bare var så skide følsomme på det der punkt hvis man ikke kunne huske dem og det orkede han sådan set bare heller ikke. Så skulle man til at forklare sig selv med at det jo bare var sex og intet andet. Jace ville så aldrig skrive ud til folk hvis han havde fået en sexsygdom. Mest af alt fordi han faktisk var ligeglad med om andre førte det videre. Jace kunne ikke se hvorfor man skulle sige nej til at være rigmandssøn. Han nød det liv og han elskede virkelig endnu mere at man kunne føre sig frem og bruge det til at få det man ville. Jace valgte bare at lade den del ligge da faktum var at alle have svage sider. Også Collin. Også selvom han ikke havde lyst til det skulle være sådan. Jace kunne godt høre på Collin at det måtte betyde at der var en eller anden konflikt i mellem dem og han havde ikke lyst til at nævne mere i den der retning. Han vidste jo godt at Collin og Alastair havde været næsten ud adskillige så selvom Collin ikke var tydeligt irriteret så kunne han jo godt mærke han havde ramt en næve hos ham.”Det ville da være skønt” sagde han med et smil over sine læber og lod den ligesom glide videre derfra. Også selvom han så heller aldrig ville ende på gaden eller noget af det, men nu hvor Collin var venlig så handlede det bare om at lade ham drille en og bare tage imod det. Jace vidste også godt han var langt ude, men han ville stadig mene at Collin var længere ude. Jace vidste skam godt at det tog en del af Collin at sige tak. Det var så også derfor at han faktisk ikke borede mere i det for så ville Collin bare ikke gøre det igen. ”For eksempel” sagde han bare roligt til Collins forslag da det trods alt var lige netop det som han gerne ville have.


"Det er så heller ikke det jeg siger. Jeg siger bare du er en fag, fordi du ikke kan tæske nogen. Stor forskel," pointerede han skarpt og så på ham med en ryst på hovedet. Collin havde ikke noget han foretrak som sådan, så længe han ikke skulle være sammen med nogen af dem i et forhold. Skulle han foretrække noget som helst, så ville det dog være piger, mest af alt fordi de var nemmere at have sex med, da man kunne gøre det de fleste steder, så længe man havde et kondom. "What the fuck dude. Hvorfor have styr på dem? Et hul er et hul og så er den da vist ikke længere," forsvarede han sig og kløede sig lidt i nakken, med et fjoget smil over sine læber. Han gad sgu ikke sætte sig ned og huske, hvem han havde været sammen med og slet ikke, når der var så mange han ikke havde været sammen med. Han gav slet ikke besværer sig med, at have problemet i at skulle huske, hvem han havde knaldet. Hvis han så endte med at møde en pige eller en fyr, som han havde knaldet fyr, jamen så måtte de enten få omgang nr. 2 eller blive sur på ham. Collin havde godt nok fået smidt mange drinks i hovedet, men han var pisse ligeglad. Han gik da bare videre til den næste – havet var nemlig fyldt op med fisk. Collin gad virkelig ikke snakke om Alastair af flere årsager. En af dem var ganske simpelt, at det gjorde ondt at høre hans navn. Han vidste godt, han havde fucket op, og han kunne ikke lide at forholde sig til virkeligheden. Han vidste, at hans boggart var at blive konfronteret med virkeligheden, og derfor gjorde han også alt for at flygte fra den. ”Nåh, så er det ikke så galt jeg ikke kan huske det eller hvad?” spurgte han med et afslappet, dog drenget smil over sine læber og fandt en smøg frem og tændte den.

”Men jeg kan så godt tæske nogen” sagde han og skær en let grimasse og vidste godt at Collin ikke ville tro på ham. Det var for åndsvagt at ligge og diskutere det når de ikke havde nogle beviser for noget af det og de i øvrigt aldrig ville blive enige om tingene på det punkt. Faktum var også bre at Jace ikke så en grund til bare at være oppe at slås bare for at bevise noget overfor Collin. Og det var trods for at alt hvad Collin bad ham om havde han lyst til at gøre blot fordi.. Det var Collin. ”Sådan er det bare. Det er ikke alt her i verden som du skal forstå” sagde han med et ganske let ryst på hovedet da han faktisk bare havde valgt at have styr på det. Så var den ikke længere og han havde sine grunde til det for ellers var han ganske enig i at et hul blot var et hul og en pik kunne vaskes. Han selv havde jo også været sammen med en hel del. Det indrømmede han gerne, men det var også blot en grund til at have bare en smule styr på det. Det og så hans skide perfektionisme. Han rystede ganske let på hovedet selvom det virkelig var en af grundene til at han netop ville være med ham igen. Så kunne det være at han kunne huske at det var sket mere end en gang. Jace hadede han havde en svaghed i Collin og han var sikker på at han aldrig ville komme fri af den. Det var også en af grundene til han faktisk slet ikke kunne få sig en kæreste hvis han virkelig havde ville. At han sad sådan fast i hvad han havde følt for Collin at han ofte bare legede skødehund for ham. ”Så hvad siger du?” spurgte han med et selvsikkert glimt i øjet og regnede ikke med at Collin ville sige nej til noget der tilbød sig så nemt.

Collin så på Jace med et sigende blik. Han havde ikke tænkt sig at forsætte med at diskutere med ham, da han sådan set ikke var enig med Jace. Han lignede ikke en, der vidste hvordan man overhovedet begyndte. Collin var som nævnt ikke en der var i mange slåskampe generelt, men han vidste godt hvordan man gjorde og det var ikke fordi han var en svag person. Han var hurtig, hvilket han brugte til hans egen fordel. ”Hvorfor ikke?” spurgte han. Collin hadede ting, han ikke vidste og ikke forstod. Collin gad sgu ikke holde styr på hvem han havde været sammen med. Han kunne slet ikke forstå det var noget man gad. Hvis de ville selv, kunne man komme igen, men det var ikke noget han normalt gjorde sig i. Han havde været sammen med Melvin et par gange, Ray et par gange og nogle af de tøser han havde været sammen med, men nogle af dem havde også været så dumme at tro, at det var fordi han var seriøs omkring dem. Sådan var det ikke, og han følte heller ikke han havde været seriøs omkring Ray, men han havde stadig ondt over det. Det forstod han ikke, og derfor var det bare nemmere at flygte fra smerten gennem alkohol og stoffer, som han plejede. Han havde trods alt aldrig været en stor fan af virkeligheden og alle hans gode historier, startede som oftest med han var fuld, høj eller skæv. Det var dog utopi at bilde sig selv ind, at han ikke kunne mærke det på sin krop, for det kunne han. Han huskede ikke specielt godt og han havde brug for mere og mere for at holde sin rus oppe. Han havde dog ikke tænkt sig at stoppe. ”Tjo, hvorfor ikke?” spurgte han retorisk og rejste sig op og lod sine læber fange Jaces.

”Fordi du alligevel ikke forstår hvorfor jeg har en lille bog over folk så der er ingen grund til at køre rundt i det. På det punkt er vi bare ganske forskellige” sagde han med et ganske let nik da det trods alt var en endeløs diskussion. Ligesom om hvorvidt Jace ville kunne slå fra sig eller ej. Nogle ting var bare dumme at blive ved med at rode rundt i hvis han skulle være ærlig. Desuden var Jace jo godt klar over at Collin ikke brød sig om ting som han ikke forstod. Det gjorde han jo heller ikke selv. Så det kunne han sagtens sætte sig ind i. Jace havde egentlig bare tvangstanker om det med at være sammen med den samme flere gange og så ville han bare godt kunne skrive til dem hvis han ville komme igen eller skrive til dem hvis de havde givet ham noget lort udelukkende for at svine folk til. Især hvis det var mænd. Nu var Jace så også bedre til at komme tilbage til de samme hvis han havde haft et godt knald og han var langt bedre til egentlig også at kontakte dem igen. Det var også derfor det var så ironisk at han synes at Collin var bedre end ham selv på alle områder. Jace nåede ikke at sige noget før han mærkede Collins læber mod sine egne. Han gengældte hans kys uden at betvivle det så meget som for 2 sekunder. Han kunne heller ikke lade være med at sukke lavt af tilfredshed selvom han godt vidste det måske var dumt, men han var glad for at han lod til at have vundet den her og ville få lov til at mærke Collin. Give efter for hans lyster og hans træng blot for at blive ændret til at være Collins genstand for en tid.
Han lod da også sin ene hånd for at glide op til hans hals for at kredse ham ganske let da han regnede med at Collin havde det bedst med at være in control.

"Derfor kan jeg da godt diskutere det med dig," påstod han hårdnakket, men havde også tænkt sig at lade den gå. Han blev trods alt tilbudt noget, som var langt bedre end at stå at diskutere hvor vidt man skulle skrive sine sex partnere ned - ja, han var jo ligesom blevet tilbudt sex. Collin levede i sin egen virkelighed og han flygtede gerne var den virkelige virkelighed. Den var trods alt ikke ligeså fed, som den verden han havde opbygget omkring sig. I princippet stammede alt det lort han lavede fra et destruktiv sted. Han havde dog ikke været kontakt med sine følelser siden han var 13 år gammel og det var efterhånden ved at være en del år siden. Det var trods alt for alvor der, han var begyndt at ændre sig. Han var jo også blevet gjort hård, de mange gange han havde boet på gaden fordi det var bedre end at være hos hans mor. Faren kunne han dog bedre forstå, for han ville det samme som Collin; drikke sin hjerne væk.
Han var glad for, at Jace fulgte med ham i det her. Han mærkede hvordan Jaces hånd gled op til hans hals og mærkede hvordan han kradsede ham, hvilket fik ham til at tage fat i Jaces hofter og trak ham ind mod sig, for at hive den lyseblå skjorte i en hurtig bevægelse så knapperne gik op. Han trak skjorten af ham, inden han hev den ned af hans arme for at lade sin hånd glide op af hans mave inden han fangede hans nippel med to fingre for at klemme den medium hårdt mellem sine fingre, mens han lod kysset blive langt mere ivrigt.

”Ikke når du ikke kan følge det. Det er spild af tid. Du er nød til at acceptere at det bare er sådan jeg er” sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Han vidste heller ikke helt hvorfor han havde den tvangstanke om at skrive dem alle sammen ned, men det havde han altså bare. Det var nu engang sådan tingene lå og han kunne godt li at der var bare en smule orden i noget her i verden og lige det var bare en af tingene. Jace var også ret så glad for den verden han havde opbygget sig. Den bestod bare mere af Ritalin og det at være perfekt end den omhandlede at være høj eller fuld konstant. Jaces stammede så bare fra et sted hvor han mente at Collin var langt bedre end ham selvom han et godt selv vidste at Collin ikke var bedre end ham. Jace havde så heldigvis været i kontakt med sine følelser og mange ville da også mene at hans problemer var typisk rigmandsproblemer. At han så godt vidste det var sådan var så straks noget andet.

Han mærkede taget i sine hofter og lod sig trække ind imod ham. Han var faktisk en anelse imponeret over at Collin var så smooth at han fik skjorten af i løbet af ingen tid. Han mærkede hånden over sine mave og træk den ganske let ind inden han mærkede hans hånd over sin ene nippel. Han stønnede ganske lavt i kysset og tog fat i Collins krave for at hive dem længere ind mod bordet inden han åbnede Collins bukser. Da han mærkede bordet mod sin bagdel stoppede han da også op og begyndte at åbne sine egne så han bedre kunne tillade sig at hoppe op på bordet. Jace vidste godt at man kunne mærke at han blev ivrig, men det var jo Collin og han ville virkelig gerne bare have lov til at mærke ham igen efter alle de år.

"Har jeg sagt, at jeg ikke kan acceptere, at du er sådan?" påpegede han skarpt, og så på ham med et arrogant blik. Han havde aldrig nævnt, at han skulle stoppe det, blot påpeget, at han ikke kunne forstå det.

Collin vidste godt han var smooth. Han havde efterhånden gjort det her, så mange gange at det var svært ikke at blive det. Han lagde mærke til, at Jace trak sin mave sind i det han kørte sin hånd over hans mave, hvilket fik ham til drillende at glide sin pegefinger i en langsom, pirrende bevægelse rundt om hans nipple. Han klemte den ganske blidt mellem to fingre efterfølgende og kyssede ham op ad hans kindben, inden han lod sine tænder ramme hans øreflip for blidt at bide ned i den. Han mærkede Jaces tag i sin krave og lod sig da også hive længere ind mod bordet for så at lade Jace åbne hans bukser, inden han hev ned i sine bukser og trådte ud af dem. Collin lod Jace åbne sine egne bukser, inden han tog fat i kanten af dem og hev dem ned af ham. Han lod ham hoppe op på bordet, inden han smilede en anelse drilsk til ham. "Du er ikke ivrig, er du?" spurgte han med en tydelig ironi i sin stemme, inden han betragtede Jaces bar overkrop og hans lår og ben. Han lod drilsk sin hånd bevæge sig langsomt op ad hans inderlår, mens hans læber berørte hans hans i et par pirrende kys, inden han igen lod sine tænder nappe, denne gang dog i hans hals. Dog ikke så blidt denne gang, men heller ikke så hårdt, at han ville begynde at bløde af det. Collin kunne ikke være blid ret længe ad gangen, så det var lidt et mirakel at han havde været det indtil nu. Han lagde sin frie hånd omkring hans hofter, for at trække ham så langt imod sig selv, som han kunne komme til, når han var på bordet. De skulle helst tiltrækkes som plus og minus ved magneter og et eller andet sted, så manglede Collin berøringen. Han var ensom. Han var dog så virkelighedsfjern, han ikke kunne mærke det og ikke kunne forstå det.

Han rystede ganske let på hovedet til at Collin aldrig havde sagt sådan. Det var han jo godt klar over et sted. Det var bare sådan Jace et kort sekund havde haft det. Jace synes bestemt også at Collin var ganske smooth. Det var jo en af de ting som han kunne li ved ham. Han var jo dybt afhængig af ham om så han selv ville indrømme det eller ej. Han stønnede lavt da han mærkede Collin havde fat i hans nipple hvilket blot endnu mere gjorde ham pirreligt ophidset. Han havde virkelig lyst til Collin. Alt i ham sitrede og han havde intet imod at skulle være den som modtog blot for at komme til at være i nærheden af Collin. Han var så også en af de få der faktisk fik lov til at have kontrollen over ham på den der måde. Han holdte sin hals blottet for ham da han mærkede hans tænder i sin øreflip. Han kredsede atter Collin ned af ryggen blot for at have ham helt tæt indtil sig og for at Collin skulle føle han fik noget igen for så at lade sine negle glide over hans overkrop for at understrege at han ikke behøvede at være så blid. Det var jo nærmest ren tortur at han var. Han rystede på hovedet til om han var ivrig. ”Nej det var da en sjov idé du har dig” sagde han ganske drillende selvom det var sandt. Han var virkelig ivrig. Han ville have mere og det kunne kun gå for langsomt. Han ville bare ikke indrømme det lige nu og han vidste godt at Collin ville få ham til at tigge når han kom med sådan en kommentar blot for at knække hans stolthed. Og han vidste han ville lade ham køre ham derud. Han mærkede hans hånd over sit lår og bed sig ganske hårdt i læben for at styre sig selv. Han lod dog sin læbe slippe idet Collin kyssede ham hvortil han kyssede ham tilbage så grådigt som Collin lod ham. Han skubbede ned i Collins bukser for at lade sin hånd glide over hans lem blot for at tjekke hvor ophidset Collin var og for ligesom at kunne komme til at gøre noget godt for ham som han lod sin hånd kærtegne hans lem udenpå boxerne. Han stønnede da også denne gang højere som han mærkede hans nap af hans hals. Han lod sig trække ind imod ham og holdte stadig sin ene arm rundt om ham. Jace havde det jo heller ikke særlig godt og med Collin virkede alting bare meget bedre.

Collin lyttede til alle de lyde som Jace kunne komme med. Han synes det var ufatteligt morsomt at drille ham og han vidste godt, det ville være tortur for ham ikke at være helt så hård, som han kunne være. Han var trods alt ikke typen, der holdt sig tilbage i forhold til hvor hård sex skulle være med mindre han vidste, at den anden ikke var til det. For Collin var sex stadig sex. Ganske primitivt ja vist, men hellere at der var fisk i farevandet end at de alle samme stak af, når hajen svømmede mod dem. Collin klemte middelhårdt omkring Jaces nipple mellem to af sine fingre, inden han kærtegnede den med en langsom bevægelse med sin tommelfinger. Collin havde tydeligvis erfaring med hvordan han skulle bære sig an og havde fundet sin hel egen rutine i forhold til hvad han havde lyst til. Han var ikke god til at aflæse mennesker, mest af alt fordi han ikke gjorde et forsøg men hvad de var til seksuelt, det kunne han nu alligevel rimelig godt regne ud. Han havde foruden været med til at forme hvad det var Jace kunne lide, da han jo havde været sammen med ham da han var yngre. Han smilede over han holdt hans hals blottet for ham og nappede ham endnu en gang i øret mellem to tænder. Han mærkede at Jace kredsede ham ned af ryggen og bed ham denne gang en anelse hårde i hans øre af den grund. Det var helt korrekt. Collin ville have ham til at tænke og begge om at få lov til at have ham inde i sig, da det var så meget sjovere. "Synes du? Så må du jo sige hvad det er du vil have, Jace," bad han med en bestemt tone i sin stemme, en tone der tydeligt beviste hvem det var der bestemte mellem de to. Collin mærkede hvordan Jace grådigt gengældte kysset, inden han så mærkede ham fjerne hans bukser og mærkede Jaces hånd mod sit lem uden på sine boxers. Collins lem var da efterhånden også begyndt at reagere, da blodet var på vej ned af. Han var der dog ikke helt endnu.

Jace var heller ikke specielt god til det med at satte tempoet ned og slet ikke når det var Collin. Han ville mærke hver lille detalje af ham så det kunne holde nok til de næste mange år og længere tid end det hvis nu Collin ikke ville røre ham igen eller komme igen så skulle følelsen jo holde længere. Det skulle den i hvert fald hvis man spurgte Jace. Nu var han så også dybt afhængig af Collin selvom han selv nægtede at det var sådan det hæng sammen. For Jace var sex også bare sex. Den eneste han havde haft følelser for var trods alt Collin og det havde han aldrig gjort noget ved så det var ikke fordi han havde noget specielt i klemme med den slags ting. Han sukkede dybt da han mærkede hvordan Collin middelhårdt klemte hans nipple og generelt bare behandlede den. Det sitrede virkelig i hele hans krop og han ville bare have mere lige nu. Collin havde virkelig en evne til at torturer ham og det var også kun fordi der skulle ingenting til at Collin faktisk bare tændte ham. Det var virkelig irriterende hvis han selv skulle sige det. Collin var bestemt den som havde sået flest frø i hvad han var til og han ikke var til. Collin havde trods alt været hans første og han skulle bestemt ikke være hans sidste. Han stønnede ved hans behandling af hans hals og kredsede ham atter blot for at vise at han godt kunne li hvad det var han havde gang i. ”Du får mig ikke til at tigge” sagde han i et støn hvilket bare ikke var spor overbevisende for han ville give op på et tidspunkt og nærmest trygle Collin i at tage ham. Han lod et par fingre glide op over hans mave for at lade hånden glide ned igen og efter at have været en kort vandre tur om hans nipple inden han begyndte at hive Collins boxers ned. Han lod sin hånd tage fat i Collins lem for at bevæge sin hånd over for at få hans lem til at være mere med da han godt vidste han ville give efter for Collin inden længe. Mest af alt fordi det var så længe siden og han var opsat på at vide om der var kommet en forskel i løbet af alle de år fuldstændig ligeglad med at Collin var en af de få der fik lov til at styre ham og hans krop ville blive smadret af det. Han forsatte lidt tid inden han flyttede sin hånd udelukkende for at løfte sin egne baller og træk sine boxers ned mens han stadig sad på bordet. ”Collin.. Tag.. Mig” tiggede han i en blid hvisken der alligevel var en anelse højere så Collin ikke om lidt ville bede om at høre det igen selvom han sikkert fandt det ganske morsomt og Jace ville give ham hvad han ville have.

Collin mærkede Jaces hånd over sit lem, hvilket fik ham til kort at sukke nydende. Collin var trods alt ikke en mand, der sagde mange lyde når han havde sex eller at hans lem blev kærtegnet. Hovedsagen var vel også, at han vidste hvad han selv kunne lide og han nød det samtidig med han gjorde, hvad han egentlig gjorde bedst. Det var trods alt ikke fordi Collin ikke synes det skulle være godt for den anden, tværtimod. Han ville dog til enhver tid gøre hvad der var bedst for ham inden for de grænser, som blev stillet for ham. Han ville bare heller ikke have, at fyrerne og kvinderne talte grimt om ham ude i byen - derfor gjaldt det trods alt også om at have sine tricks i orden.
Collins lem begyndte da også så småt at blive mere erigeret, som hans blod nåede ned mod det ved Jaces berøring. "Du kommer til at trygle," sagde Collin med et selvsikker smil og glimt i øjet. Han vidste, at han kunne få af Jace lige hvad han ønskede sig at få og i sidste ende havde han da også ret. Tydeligvis. Et tilfreds, hoverende smil meldte da også sin ankomst på sine læber da han bad om mere. "Hvad siger du?" spurgte han selvtilfredst smil over sine læber og havde godt lagt mærke til han selv havde taget sine boxers af, da berøringen fra hans lem var forsvundet. Han hev da også Jace en anelse tættere på sig i en hurtig bevægelse, inden han løftede ham op og i stedet løftede ham op af væggen, for at trænge ind i ham med en hård bevægelse. Han begyndte også ganske rytmisk at bevæge sig med skiftevis hårde og bløde stød. Nogle gange tog de til i fart, andre gange var det langsomt og hårdt, mens få lyde gled forbi hans læber. Han nød det nu dog alligevel.Han kendte jo sine tricks. "Kommer," advarede han efter noget tid og trak sig ud i en hård bevægelse, inden hans krops muskler spændte sig helt sammen, og alt han kunne mærke var en stramhed ved hans bagdel og lår, i hvad der svarede til et nanosekund inden han fik forløsning og kom på Jaces mave. Han tørrede sig rundt om munden med en knyttet næve, da han synes at kunne mærke sved, hvilket mest af alt nok bare skyldes den hash han havde røget en halv time forinden. "Heh," fnøs han, inden han gav Jace noget papir. "Det var sgu meget godt," lød det fra Collin med et drenget smil over de violette læber, inden han fandt en smøg frem og plantede mellem sine læber. Der var intet rare end en smøg lige bagefter.


JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Collin+Jace - What's This Doing?  Empty Sv: Collin+Jace - What's This Doing?

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 07, 2017 3:44 am

Jace havde blot rystet på hovedet til at han ville komme til at trygle for så at forbande sig selv langt væk efter noget tid hvor han faktisk havde gjort det og endda sagt det højere blot for at gøre Collin glad for komme til at få det som han godt selv vidste han hungrede sådan efter. Nemlig at mærke Collin. Han holdte sig selv oppe i mens ved at have sine ben rundt om ham og klemte en anelse ved hans skuldre og da især ved de hårde stød ligeglad med at det hele blev blandet med smerte og kom da også med støn der udviste begge dele. For faktum var at det ikke alene gjorde noget så ondt, men det på samme tid var en af de bedste følelser i verden og kun fordi det var Collin. Han regnede så heller ikke med at falde for ham igen så det var ikke det han var nervøs for, men han satte Collin op på en trone hvor han var noget af det bedste og den største svaghed han ejede sig i denne dødelige verden. Han skulle lige til at protestere da Collin træk sig ud som han var ved at komme da han godt vidste hvad det betød. At Collin mest tænkte på hans egen nydelse rørte ikke Jace for han havde jo selv bedt om det her og faktum var bare han ville være nær Collin. ”Du er simpelthen en gris du er” sagde han da han mærkede ikke alene Collins, men også sit eget sæd der nærmest blandede sig på hans mave. Heldigvis var det meste fra ham selv endt på Collins gulv og det var da altid en form for trøst. Han begyndte også at tørre sin mave af da han fik stukket papiret i hånden inden han bukkede sig ned og tog det som var landet på gulvet. Det skær dog frygtelig i hans hjerte ved hans udtalelse. Hans næse begyndte også at dirre en anelse og var lige nu glad for han var i gang med at rydde op. Han rejste sig op og tog hans smøg ud af munden og ind i sin egen. ”Det var jo meget godt ikke?” spurgte han i et let irriteret tonefald da han virkelig selv hungrede efter anerkendelse fra Collin inden han gik hen for at finde sine boxers og smed sig på hans sofa. ”Jeg sover her i nat” sagde han en anelse bestemt og nikkede ganske let og havde skam også tænkt sig at gå inden det blev alt for sent dagen efter. Han havde lyst til at sige til Collin at han bestemt heller ikke var den bedste han havde prøvet, men lige hvad at blive styret så var Collin den bedste han havde prøvet. Han ville bare ikke lade Collin få den fornøjelse at vide det. At Collin så altid kunne komme igen hvis han virkelig manglede var han slet ikke i tvivl om at Collin vidste. Han fandt da også endelig ro efter noget tid mens han forbandede langt væk at Collin havde den form for magt over ham.


//Out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Collin+Jace - What's This Doing?  Empty Sv: Collin+Jace - What's This Doing?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Darcel

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum