Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Lør Jan 11, 2014 9:01 am

Han rystede ganske let på hovedet. "Nej på ingen måde Thyia. Det er kun noget jeg lader som om når jeg er under uddannelse" sagde han med et glimt i øjet og nikkede ganske let for sig selv. Han ville allerhelst stadig bryder regler og især når det var sammen med hende. Det var helt sikkert. Den side ville hun altid kunne vække i ham og det var der intet der kunne ændre på så på den måde var det meget godt hun ikke ville ind på auror uddannelsen. Hun ville bare bringe den side frem i ham så han aldrig ville få sin uddannelse. Han nikkede ganske let til om de skulle have mere at drikke. "Selvfølgelig skal vi det hvis du kan tåle det" sagde han med et glimt i øjet da han var i tvivl om hun kunne holde til mere. "Og jeg skal have mange kys bagefter Thyia at du bare ved det" sagde han med et lille let bestemt nik. Han nød virkelig at kysse hende og hun sad der på hans skød selvom de var gamle venner, men altså det var Thyia. Så forsvandt hele akavetet delen.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  JeromeWinther Man Jan 13, 2014 8:50 am

"Hmm, så du ville godt nok være klar på lidt sjov i gaden?" spurgte hun og så på ham, da de var i øjenhøjde, nu når hun sad på hans lår. Det var jo ikke fordi hun var mega lav, han var bare stadig højere end hende. Det kunne der dog laves om på, hvis hun tog nogle høje stiletter på. Thyia havde et behov for at lave ballade. Det behøvede nødvendigvis ikke være noget direkte kriminelt. Hun var også vant til ikke at få konsekvenser for det. Hun var fars lille prinsesse og kunne snog sig ud om alt. Sådan var hun bare, ja, man kunne sige det nærmest lå i hendes gener. Hun fik også altid, hvad hun ville have. "Jeg kan altid tåle mere at drikke. Kan godt være jeg er en pige Wilson, men jeg kan satme godt drikke. Jeg kan også drikke dig under bordet, hvis det skulle være" svarede hun og blinkede lidt til ham. Hun gav ham hans glas og kiggede på ham. "Mange lige frem? Det ved jeg nu ikke, jeg har altså standarder Wilson" sagde hun og blinkede til ham inden hun drak fra sit glas.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Man Jan 13, 2014 10:16 am

Han nikkede ganske let. "Selvfølgelig er jeg det Wolfie" sagde han med et glimt i øjet. Han vidste godt han var højere end hende, men det var egentlig også en anelse normalt når man var fyr så det kom ikke bagpå ham. Dog havde han noget for piger i stilletter hvis de ellers kunne finde ud af det og det kunne Thyia i hvert fald godt. Benjamin var heller ikke van til de vilde konsekvenser. Det var så ikke fordi han var nogens lille dreng, men bare at han havde en taleevne der fik ham sneget ud af det meste. Han havde charme og han var ikke bange for at bruge den som den drengerøv han var. Han havde nu nydt at hun havde siddet på hans skød da det gjorde hun kom ned i en passende højde. "Små piger kan ellers ikke tåle så meget" sagde han med et mindre grin selvom han godt vidste at Thyia nok godt kunne tage fra. "Yeah og præcis fordi du har standarder vil du rigtig gerne kysse en masse med mig" sagde han med et selvsikkert glimt i øjet og nikkede for sig selv

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  JeromeWinther Tirs Jan 14, 2014 8:27 pm

”Hmm, det er jeg glad for. Ellers er det simpelthen for kedeligt,” grinte hun og havde også selv et glimt i øjet. Hun havde det så også fint med folk var højere end hende, men i forhold til at hun var mere koreaner end hun var englænder, var hun jo faktisk langt over gennemsnittet. Thyia elskede stiletter og kjoler samt diverse. Hun var også ret så feminin. Thyia kunne snog folk om sin lillefinger, og havde da også sine taleegenskaber i orden. Hun havde bare mange ting at spille på og hendes køn, var en af dem. Samtidig var der hendes udseende og hendes sex appeal som hun jo også besad, trods for ikke at gå i kanen med alle. ”Jeg er satme ikke en lille pige. Jeg er sgu da voksen din so” grinte hun ”Hmm, vil jeg nu også det?” sagde hun med et sit eget selvsikre smil og drak lidt mere af sit glas, inden hun satte det fra sig. ”Jeg er nu ikke så sikker på din logik der Benjamin” forsatte hun.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Tirs Jan 14, 2014 9:58 pm

"Og jeg som troede du kendte mig. Så meget ændre jeg mig heller ikke bare fordi jeg læser til auror" sagde han med et glimt i øjet og nikkede ganske let for sig selv. Benjamin kunne godt li en kvinde i stiletter og kjoler. Desuden så vidste Thyia hvad hun lavede og så var det bare sexet. Det var værre med dem der som bare ikke kunne finde ud af at gå i tingene. De burde pænt holde sig fra det hvis man spurte Benjamin. Benjamin kunne så ikke køre så meget på sit køn, men han kunne derimod køre på sin drengerøvsside som mange kvinder godt kunne li når det kom til stykket. Lige den del gjorde Benjamin nu så ikke for at komme nogle vegne med det, men bare fordi det var en del af ham selv. "Du stadig lavere og yngre end mig og en so er en hungris smukke. Jeg er fyr" sagde han med et drillende glimt i øjet og nikkede let for sig selv. Han selv tog også en tår af sit glas. "Jamen jo for jeg lever totalt op til din standard Wolfie" sagde han med sit selvsikre og kække smil over sine læber da han selv mente det hæng sådan sammen[/b]

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Ons Jan 15, 2014 7:32 am

”Ved sgu da godt du er med på ballade. Jeg skulle jo bare sikre mig at du stadig var med på beatet og ikke var blevet mega kedelig. Det sker altså for nogen ikås” sagde hun med et grin. Selvfølgelig var Thyia en kvinde for stiletter og hun var både fræk, elegant og kvindelig i dem. Hun kunne sagtens gå med dem. Hun var så enig i hans synspunkt trods for man aldrig lærte det, hvis ikke man prøvede. ”Jeg er også ret meget koreaner og meget lidt englænder Benjamin. Samtidig så vejer jeg så også mindre end dig og jeg er også lige det mere tiltrækkende end du er” sagde hun med et grin. ”Er du nu også det? Sidst jeg tjekkede var du ikke. Så havde jeg jo nok kysset dig for længst, skal du se. Jeg ved godt at jeg er smuk og alt det der Benjamin og du derfor godt vil ha mig” sagde hun og blinkede let til ham. Hun havde dog højst kys gemt til ham, da hun trods alt ikke gav efter for smigrer.  Der skulle langt mere til at score hende end bare nogle søde ord, let berøring ved måsen og et par kys. Man kunne nærmest tale om at gøre sig fortjent, fremfor at skulle forføre hende. Man var kun Thyia værdig, hvis man ville kæmpe for det.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Ons Jan 15, 2014 7:59 am

Han pegede let på sig selv mens han rystede på hovedet. "Mig? Blive kedelig? Seriøst Thyia. Det der må du til mugglernes verden med for det er nok det sidste jeg bliver" sagde han med et glimt i øjet og rystede atter på hovedet af hende. Benjamin havde bestemt ingen plan om at blive kedelig og ikke være med på ballade. Benjamin havde intet mod at folk skulle lære den slags, men man burde spare pinlighederne en del ved at starte derhjemme og det var der nogen der ikke gjorde. Selvfølgelig kunne man aldrig lære alt hjemmefra først og slet ikke når det kom til f.eks. at gå på brosten som dele af London stadig havde, men man kunne starte med det basiske derhjemme så som at gå som man plejede i stedet for dem der nærmest bukkede sig helt frem for at holde balancen. "Jeg er ligeså tiltrækkende som du er Wolfie" sagde han med et glimt i øjet. Benjamin vidste godt at Thyia var en del værd og det træk da også i ham, men i sidste ende var det nu mest af alt bare hendes smil. At hun så var kostbar gjorde bare tingene bedre for ham. I øvrigt hvis han endelig en dag skulle have en kæreste ville han tusind gange heller have en pige som alle fyrene sukkede efter, men aldrig var kommet så langt som ham selv med. "Du må heller tjekke efter igen så. Jeg er standard nok til kys" sagde han med et kækt smil og bestilte dem noget mere at drikke. Benjamin ønskede virkelig ikke andet lige nu end at kysse mere med hende. Det var jo nærmest værre end en wilie. Hvis Thyia havde været det også havde han været en tabt sag

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Ons Jan 15, 2014 9:07 am

"Jamen jeg er på ingen måde kedelig Wolf og jeg bliver det heller aldrig" sagde han med et glimt i øjet og nikkede ganske let for sig selv da han virkelig mente det var sådan det hæng sammen. Han ville heller dø end at blive kedelig. Han mærkede hendes finger op over sin hals og over sin hage. Han bed sig ganske let i læben som hun nussede hans hage. Benjamin mumlede bare nogle lyde da han bestemt ikke var enig. Nok var han ikke ligeså mugglerhadende mere som han havde været, men de havde stadig nogle sære idéer. "Nåh ja putte for min mor siger den slags til mig. Jeg troede du vidste jeg ik er nogen mamas boy" sagde han med et let fnys da det nok var det sidste han var. Han mærkede hendes hånd igennem sit hår. "Fuck jo jeg er Wolf!" sagde han en anelse bestemt selvom han godt vidste han ikke kom langt med det. Han hungrede virkelig lige nu efter et kys fra hende og hvis han drak bare en smule mere ville han være totalt hooked.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Ons Jan 15, 2014 9:26 am

”Hmm man skal aldrig sige aldrig Wilson, det troede jeg da at du havde lært” sagde hun med et drillende glimt i øjnene. Thyia ville heller aldrig nogensinde med vilje blive kedelig. Hun kunne ikke have tanken om det. Hun elskede at have det sjovt, og hvis hun nogensinde fik børn skulle hun ikke kendes som en kedelig mor. Han lod ham mumle det han nu end havde lyst til, for hun vidste jo godt de ikke var enige. ”Det ved jeg da godt, men skulle man næsten tro med den selvtillid du ligger for dagen” sagde hun med et glimt i øjet. Hun rullede lidt med. øjnene, da han var bestemt overfor hende og klappede ham på  hovedet. ”Så så, vi kan ikke alle sammen leve op til mig, det ved du godt” sagde hun med et bredt smil. Hun gad ikke være sammen med nogen, som ikke kæmpede for hende. ”Lad os prøv e igen med den der drikkekonkurrence. Den der vinder, får hvad de vil ha. Og jeg vil gerne ha’…” hun trak lidt på det og så sig rundt omkring. ”At du forhekser den der mand derhenne… til noget sjovt,” sagde hun og var tydeligt ude på ballade. ”Og du vil ha’?” spurgte hun og satte et glas klar til dem hver.


Sidst rettet af Admin Tirs Feb 11, 2014 11:40 pm, rettet 1 gang

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Tors Jan 16, 2014 10:47 pm

"Har jeg også Wolfie, men jeg mener aldrig. Jeg bliver aldrig kedelig at du ved det" sagde han med et selvsikkert glimt i øjet da han faktisk mente det. Han kunne ikke se hvorfor han skulle ændre sig på nogen måde og slet ikke når det kom til ballade.
"Av ja for selvtillid har noget at gøre med hvad ens mor siger. Du drømmer putte" sagde han og rystede ganske let på hovedet af hende. Nogle gange gav hun virkelig bare ikke mening. Han mærkede klappet på hovedet og skær en let grimasse. "Ved jeg godt vi ikke kan, men jeg er en af dem" sagde han lidt mindre bestemt da det ikke huede ham at hun sagde at han bestemt ikke var indenfor hendes standarder. Især fordi han gerne ville være det. Han tænkte jo ikke på det var fordi han flirtede med så mange som han gjorde at det var derfor han mistede værdig.
Han nikkede let til de skulle tage en drikkekonkurrence mere og lod hende bestemme sig for hvad hun ville have først. "At du forvandler den pige der henne som snart har stirret på mig hele aften til en fugl" sagde han og nikkede let hen mod pigen der bare bed sig i læben og sendte Benjamin et smil. Han skulle nok komme til at vende det her og i øvrigt tage sig den frihed at kysse Thyia bagefter. Han tog sit glas og så på Thyia for at vise han var klar inden han begyndte at drikke igen.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  JeromeWinther Fre Jan 17, 2014 6:51 am

"Uha, det er altså stadig store ord at du ved det" sagde hun med et bestemt nik, da hun mente det. Man kunne ikke bare sådan sige aldrig. Det mente hun i hvert fald ikke. Hun bemærkede godt det selvsikre smil og grinte lidt. Ballade var fedt, men man vidste aldrig om man blev kedelig med årerne. "Det kunne det godt være med dig lille skat" sagde hun og blinkede ganske let til ham. Hun drømte ad deles ikke. Hun bemærkede godt hans grimasse, men sagde ikke rigtig noget til det. "Hvorfor er du så opsat på at være en del af mine standarder Wilson?" spurgte hun og grinte lidt. Hun vidste jo godt han var sammen med mange forskellige og det ødelagde bare ens chancer hos hende. Det var sådan det var, og hvis han tænkte, så vidste han det sikkert godt inderst inde. "Jamen okay så," sagde hun og nikkede som i at hun havde forstået konkurrencen. Hun vandt dog ikke da hun fik bundet sit glas til sidst. Hun hev sin stav frem og pegede hen mod pigen og nonverbalt fik hun fortryllet pigen om til en fugl. "Nåh, det var da fint ikke?" sagde hun med et grin, da hun havde forvandlet hende.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Fre Jan 17, 2014 8:17 am

"Yups, men sådan er jeg Wolfie og det ved du godt" sagde han med et selvsikkert glimt i øjet da han var helt sikker på at han ikke bare sådan lige ville gå hen og blive kedelig og han ville da i hvert fald slet ikke gøre det med vilje. Det var helt sikkert. Han vidste godt man aldrig kunne vide hvad man blev med tiden, men derfor satsede og håbede han nu langt fra på det. Det var også derfor han var så selvsikker omkring det at ikke blive kedelig.
"Den er god med dig Thyia" sagde han med et let hovedryst. "Fordi jeg siger det" sagde han med et let nik da han ikke helt vidste hvorfor at det var så vigtigt for ham. Sådan var det bare. Han vidste jo godt inderst inde det var fordi han var med så mange som han var, men han tænkte virkelig ikke over det.
Han nikkede let og grinte en smule af pigen. "Det hjælp virkelig det der. Så kan det være jeg slipper af med hende" sagde han mens han grinede videre og gav Thyia et kys på kinden af ren lykkelig over hun havde gjort det ved pigen

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  JeromeWinther Søn Jan 19, 2014 3:01 am

"Ja det ved jeg godt, men synes bare stadig man skal passe på sine ord Wilson" svarede hun selvsikkert, og det lød også bare en anelse moralsk og bedrevidende. Det var bare måden hun var blevet opdraget på. Hun ville jo heller ikke blive kedelig med vilje, men hun vidste jo aldrig om det en dag kom til at ske. At hun bare vågne op og ikke elskede ballade eller noget som helst længere. "Det kunne godt være det var sådan med dig. Nogle må jo bilde dig noget ind, som ikke passer. Derfor kunne det jo godt være din mor. Og jeg er ret ligeglad med hvad du siger, det er ikke en reliable source og det er bestemt heller ikke nogen grund" sagde hun med et grin. Hun grinte også af pigen da hun var pænere som fugl. "Ja, med mindre hun flyver over til dig og sætter sig på din skulder" sagde hun og mærkede kysset på kinden. Hun smilede lidt og gav ham et kys på munden. "Nu gør hun i hvert fald ikke"

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Søn Jan 19, 2014 3:51 am

"Naah.." sagde han med et ryst på hovedet. Han tog sig ikke af hendes selvsikkerhed da han virkelig ikke så det som et minus, men kun et plus. "Jeg synes det er en virkelig god grund og det er bare fordi du ik har set efter at du slet ikke ved at jeg har ret" sagde han med et glimt i øjet og nikkede let for sig selv. Det gik ham på at Thyia ikke ville se ham bare som en anelse af hendes standarder. Det var jo ikke kun fordi han ville i bukserne på hende selvom det også træk en del af det, men ligeså meget fordi han gerne ville have lov til at kysse hende så meget som han nu ellers gad. Han havde dog ikke tænkt sig at give så let op i sidste ende. "Ej fuck nej. Det må du ikke engang joke med. Jeg har øje på noget meget mere værdigt til at sidde på mit skød" sagde han med et glimt i øjet og gengældte hendes kys. "Nope not really. Tak fordi du skræmmer dem væk for mig i aften" sagde han med et taknemligt smil over sine læber da han trods alt kun gik efter en pige af gangen så længe det var indenfor samme døgn

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  JeromeWinther Søn Jan 19, 2014 8:32 am

"Hmm hvis du siger det" sagde hun og blinkede let til ham. Thyia havde alle dage været selvsikker, selvom der selvfølgelig var to sider af samme person. Ligeså selvsikker som hun var udenpå, ligeså usikker kunne hun være indeni. "Jeg vil bare gerne vide hvorfor det er vigtigt for dig, at leve op til mine standarder Wilson, det er alt" sagde hun og blinkede endnu en gang til ham. Det var mærkeligt han var så ivrig efter det. Thyia ville ikke gå i seng med ham sådan lige med det samme. Der var mange grunde til det, men en af grundene var at hun vidste Benjamin kunne score hvem han så end ville og havde været sammen med mange og også ville være sammen med nogen i morgen, hvis han kunne. Det tog chancer fra ham. Derudover, så skulle man vise sig værdig, for Thyia havde en vis værdi. Hun skulle behandles med respekt og ikke som en eller anden pige. Skulle man kysse hende, så skulle man også gøre sig fortjent til det. Hun kunne nærmest slå mænd og fyrer ihjel på det punkt, hvis man var ivrig nok efter at få hende. Hun kunne i hvert fald sagtens være nattens trofæ, men sådan ville hun ikke ses. Man skulle ikke vinde hende; man skulle gøre sig fortjent, hvilket var en væsentlig stor forskel. Og ja, gud var hun kostbar. Hun grinte lidt. "Så det synes du alligevel at du har? At jeg udgør en eller anden form for værdi?" spurgte hun og blinkede let til ham. "Jamen det var da så lidt" sagde hun og så godt det taknemlilge smil. Hun kyssede ham endnu en gang på munden og nussede ham i håret.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Lør Jan 25, 2014 9:16 am

"Gør jeg kan du vel høre?" spurgte han roligt og rystede ganske let på hovedet da han virkelig synes et sted den der kommentar var en anelse dum selvom han også selv brugte den. Da Thyia spurgte hvorfor det var så vigtigt blev Benjamin pludselig mundlam. Han vidste ikke hvorfor det var det. Sådan var det bare. Han kløede sig ganske let i nakken. "Fordi det betyder at jeg er af en høj standard og derfor kunne det være så meget federe at score en som dig end så mange andre Thyia. Det er en sejer og et triumf udover alle grænser" røg det ud af munden på ham ikke særlig længe efter, men det var mest af alt fordi han var så fuld at han snakkede ud af posen. Egentlig var det jo kun den halve sandhed, men Benjamin anede ikke det var fordi han faktisk havde et crush på hende. Han vidste jo godt han skulle gøre sig fortjent til overhovedet at nærme sig hende mere end venner og han havde også tænkt sig at gøre alt for det skete trods for at han ville gå ud og score andre en anden dag. Det var også bare sjældent at han gik efter den samme pige flere gange og kæmpede så meget for en pige som han ville med Thyia fordi hvis man kunne lave noget med hende betød det netop man var en helt del værd. "Selvfølgelig udgør du en værdi. Du er en man gør sig fortjent til. Det gør dig ufatteligt meget værd" sagde han med et glimt i øjet og nikkede ganske let. Han gengældte atter hendes kys og mærkede hendes nus i håret. Hvor hun dog var tryllebidende.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  JeromeWinther Søn Jan 26, 2014 6:31 am

Thyia vidste godt det var en dum kommentar, men det var hun ret så ligeglade. Hvis drenge måtte være næsvise så måtte hun også godt. Hun kiggede forventningsfuldt på ham, da hun trods alt gerne ville have svar på, hvorfor det egentlig var så vigtig for ham. Det var lidt mærkeligt, at det bare var noget han sådan lige pludselig havde fået lyst til. Hun lagde godt mærke til hans reaktion. Det virkede lidt som han ledte efter en grund, fordi hun ikke måtte vide den hele sandhed eller bare sandheden decideret. Det kunne selvfølgelig også være, at han ikke vidste det. "Hvorfor er det vigtigt at være af en høj standard? Så jeg ville være lidt et trofæ for dig?" sagde hun og hævede sit øjenbryn. Hun ville jo ses som nattens trofæ, så nu skulle han passe på. Thyia ville jo også lægge mærke til, at han ville bruge tid på at prøve at score hende. Det var jo det som netop talte op. Hun vidste jo godt hvordan Benjamin var på det punkt. Hvis den første ikke virkede, så gik man bare videre til den næste. Thyia var bare en kamp at få fat i og man måtte jo selv bedømme om det var det værd i sidste ende. Hun formåede trods alt også at varetage sine standarder uanset hvor fuld hun var. "Hvorfor er jeg meget værd for dig, huh Benjamin?" spurgte hun da hun var meget nysgerrig. Hun smilede da han gengældte hendes kys og nød tanken om at han helt sikkert var væk i hende lige nu. Hun lod kysset kysset forsætte og nussede ham ned af nakken.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Ons Jan 29, 2014 9:17 am

Benjamin havde intet mod hun var næsvis. Slet ikke når hun nærmest var flabet på samme tid. Han kendte hende trods alt da han havde kendt hende i flere år og trods for han ikke havde set hende i 2 år så havde hun næppet ændret den del af hvem hun var. Desuden gjorde det bare det hele en smule sjovere. Benjamin var et sted godt klar over det lignede han ikke kendte svaret, men sådan var det slet ikke skruet sammen. Det var faktisk mere fordi han var lidt fuld og derfor skulle formulere sine sætninger. En del af ham vidste godt der var et eller andet mere i hans begrundelse for det var vigtigt, men siden han ikke kunne finde den så lod han sig selv stille tilfreds med at det var grunden til at det var så vigtigt for ham at være blandt de bedste og dermed kunne score hende. Han rystede ganske let på hovedet. "Hvordan kan det gøre dig til et trofæ når det er mig som skal oppe mig? Mig som skal bevise jeg er blandt de bedste for overhovedet at må give dig et kys?" spurgte han med et hævet øjenbryn da han virkelig ikke selv kunne se det. Benjamin så det mere som han måtte være et trofæ eller noget. Bare en del ringere at vinde end hun var. Benjamin ville netop ikke se hende som et trofæ. Et trofæ var noget som var en del mere billigt og det var mere de andre piger han scorede. Thyia var så meget mere end det. Benjamin bed sig ganske let i læben. "Hør Thyia jeg har kendt dig så mange år. Jeg ved hvor kostbar du er. Alene det gør dig så ufattelig værdig at en hver mand som kan score dig er heldig. Så lige nu er jeg bare en brøkdel heldig" blinkede han let til hende inden han mærkede hun gengældte hans kys. Benjamin var væk i hende lige nu. Det var Thyia for helved. Skolens sværeste pige og endnu værre nu hvor hun var voksen. Han følte sig som en lucky son of af bitch. Han mærkede nusset i nakken og kunne mærke hvordan det hele træk i ham efterhånden efter mere

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  JeromeWinther Tors Feb 06, 2014 9:28 pm

"Hmm det er så rigtigt. Sådan skal du heller ikke tænke jeg er.. Ellers så er det ikke fedt at være dig homeboy" sagde hun med et grin. "Og mine kys er også specielle. Det skal du bare vide.." grinte hun og smilede lidt til ham. Hun grinte lidt ved hans forklaring, selvfølgelig ville han være heldig. "Stadigvæk. Du går nærmest helt målbevidst efter mig som om det er noget mere i det. Det synes jeg er lidt underligt" hviskede hun ind mod hans læber efterfulgt af et drilsk smil og et drilsk glimt i øjnene. Hun vidste godt hun havde været den på skolen som havde været sværest at få fat i og score, men hun havde haft nogle flirts men hun havde været på skolen. Hun smilede lidt til ham og nussede ham forsat i nakken, inden hun endnu en gang kyssede ham.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Tirs Feb 11, 2014 11:51 pm

"Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle se dig sådan Wolf. Du er jo min veninde" sagde han med et glimt i øjet da han virkelig ikke kunne se hvorfor han skulle se hende som et trofæ. "Nåååh så det er de huh?" spurgte han med et kækt smil over sine læber og lagde hovedet kort på skrå. "Kun fordi du er så fandens kostbar Wolf. Der er virkelig ikke andet i det" sagde han med et let nik da han gerne ville understrege at det virkelig bare var der den lå. At hun var så kostbar gjorde at han ville gøre alt for at 'vinde' til sidst. Han mærkede hendes nus i nakken og gengældte atter hendes kys inden han brød det igen. "Måske skulle vi gå et andet sted hen smukke? Vi fylder trods alt en del" sagde han med sit selvsikre glimt i øjet da han gerne ville videre med hende end bare det her og måtte derfor prøve at lokke hende væk

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  JeromeWinther Man Feb 17, 2014 1:26 pm

"Man ved aldrig hvordan du tænker Wilson. Du er trods alt stadig en dreng og du virker ret ivrig efter at score mig," svarede hun og grinte ganske let. Hun kunne jo godt mærke at han var ivrig efter at få kys fra hende og han havde jo også prøvet at få sit i løbet af aftenen. Thyia syntes så af underlige grunde også at det var sjovt at lege med en drengs hoved og selvopfattelse. Ligeså snart en dreng lagde an på hende, så havde hun magten over dem indtil de gav op eller hun fandt dem værdige. "Det er de faktisk, ellers var der ingen grund til at sukke så meget efter dem vel Wilson?" sagde hun og blinkede ganske let til ham. Hun var speciel og hun var altid blevet behandlet sådan, så det lave selvværd tøser rendte rundt med omkring deres udseende og deres værdi... det havde Thyia i hvert fald ikke meget til overs for, for det eksisterede ikke hos hende. Tilgengæld havde hun andre usikkerheder, men de var svære at se medmindre man kendte hende rigtig godt. "Det siger du jo, det må virkelig rive og hive i dig efter mig så" grinte hun og hævede et øjenbryn. Hvad regnede han med? At de skulle knalde allerede? "Hmmm synes du det? Sikker på at du ikke bare vil ha' mig med i seng nu?" sagde hun og så ham lidt i øjnene.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Man Feb 17, 2014 4:13 pm

"Nej jeg ved det og jeg er altid ivrig efter at score en smuk kvinde. Jeg troede du kendte mig" sagde han med et glimt i øjet og vidste at den del med faktisk at være ivrig efter kvinder, men han var endnu mere ivrig efter Wolf og han vidste virkelig ikke hvor det kom fra. Sådan var det bare. Han ville også gerne have flere kys og han ville helst gerne gå hele vejen med hende den aften. Benjamin var godt klar over at Thyia sikkert godt kunne li at lege med fyrer og han var også sikker på at hun var skide god til det. Det var helt sikkert. Han håbede bare ikke hun var så god at han også ville falde i fælden. I hvert fald ikke med mindre at han faktisk ville være værdig af det. "Point taken" sagde han med et glimt i øjet da hun trods alt havde ret i den del om hendes kys med det argument. "Gør det godt nok også" sagde han og bed sig ganske let i læben. Han kunne ikke lyve om den slags og slet ikke når han havde drukket. "Seng? Jo sådan kunne man jo også gøre" sagde han med et charmende smil over sine læber og nikkede let for sig selv.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  JeromeWinther Tirs Feb 25, 2014 12:23 am

”Det kan meget vel være. Du har bare aldrig været ivrig efter at score mig… ikke så vidt jeg ved. Du har i hvert fald aldrig lagt op til det” sagde hun med et bredt smil. Hun var ret sikker på denne ivrighed var noget nyt med hende. Thyia havde ikke tænkt sig at gå hele vejen med ham, da hun sjældent gik i seng med en fyr bare fordi han havde fået æren af at kysse hende. Hun vidste også godt Benjamin havde gang i flere på en gang og det var hun ikke interesseret i. Hun var virkelig god til det så Benjamin kunne hun helt sikkert sagtens lokke i den fælde. ”Jamen det er jeg da glad for” sagde hun og blinkede ganske let til ham. ”Du troede da ikke at vi skulle have sex, gjorde du Benjamin? Du er slet ikke min standard værdig til det” sagde hun med et grin.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Admin Tirs Feb 25, 2014 6:03 am

"Jo jeg har. Du har bare ikke lagt mærke til det før nu" sagde han med et mindre grin selvom han godt vidste det var fuldt ud løgn. Han havde aldrig lagt an på Thyia før, men han vidste ikke hvorfor han havde nu. Desuden var hun gået hen og blevet sådan en smuk kvinde. De havde trods alt ikke snakket efter han var færdige på skolen. "Desuden sidst jeg så dig var du 15. Nu er du blevet en voksen kvinde jo" sagde han med et glimt i øjet og synes det var en god forklaring da det var en stor del af grunden. Benjamin ville heller end gerne gå hele vejen med Thyia, men han vidste godt han var røget i en fælde ved hendes ord. Benjamin bed sig hårdt i læben ved hendes ord om hun havde standarder og han bestemt ikke var blandt dem. "Jeg skal nok vise jeg er værdig Wolf. Just watch me" sagde han roligt og brød sig virkelig ikke om nederlaget.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  JeromeWinther Ons Feb 26, 2014 6:26 am

"Jeg tror sådan pænt meget at jeg ville have set hvis du lagde an på mig Wilson" sagde hun med et grin og vidste godt han løj. Hun var hverken dum eller naiv, så hun kunne godt se igennem det. Hun vidste jo godt de ikke havde set hinanden længe, men det betød dog ikke, at hun ikke kunne huske hvordan det hele plejede at være. "Det er så rigtig nok, men der var du selv 17. Så det er ikke fordi det er stor forskel" sagde hun og blinkede ganske let til ham. "Nå det mener du alligevel. Jeg tror bare du skal følge mig hjem nu Wilson, du kan vist ikke tåle mere for i aften" grinte hun og tog fat i hans hånd så de kunne komme videre via magi. Det var meget nemmere og livet var trods alt dejligt med magi i det. Da hun var blevet fulgt hjem sagde hun farvel til Benjamin. //Out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

A day in Hogsmeade  - Thyia & Benjamin - Page 2 Empty Sv: A day in Hogsmeade - Thyia & Benjamin

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum