Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Callum + Ciri - heading back to school

Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:18 am

Ciri steg ud af toget og gik ud på stationen. Hun fandt en kiosk, hvor hun købte en sodavand og gik så ud derfra. Hun tog en tår af colaen inden hun lagde den i sin taske. Hun var iført en lang vinterjakke og et par sorte tætsiddende jeans og ellers bare et par slidte Dr. Martens støvler. Hendes hals var pakket ind i et tørklæde og hendes hår en anelse pjusket som det plejede. Hun gik ud mod byen uden egentlig at vide, hvor hun ville hen. Klokken var 21:25 og det var en søndag aften, som så mange andre. Hun havde besøgt sine forældre og sine søskende, men var egentlig glad for at komme væk fra dem. Hun synes de havde spurgt lidt for meget til, hvordan det gik på skolen. Det gik jo fint, som det plejede. Hun havde musik i det ene øre, som hun så ofte havde. Den eneste grund til det andet øre var frit, var så hun stadig kunne høre trafikken. Hun kunne høre en masse mennesker der talte og en masse biler. Hun kiggede på mennesker, der var på vej til fest og rystede lidt på hovedet af dem. Nogen af dem havde endda drukket sig fulde inden de var nået nogen steder.


Callum selv havde som sådan ikke det velkendte musik i ørene. Han havde godt nok musik i ørene, men det var uden tekster. Ikke fordi det var techno eller noget andet elektronisk, men ganske simpelt fordi det var en af de sange han skrev på han gik og lyttede til i håb om at komme i tænke om en tekst. Callum elskede godt nok stoffer, alkohol og livet, men han elskede fandme også sin musik som han ellers levede og åndede for. Nogle gange tog han ind til byen for at finde inspiration og dette var en af de aftener. Livet på en banegård var perfekt til den slags. Han havde siddet nogle timer på banegården og nogenlunde skrevet nogle stikord ned og ville nu tilbage til skolen for hans hjerne savnede mere alkohol. Lidt skulle han have i en jævnstrøm så han var i godt humør. Han havde et par slidte sorte Converse på der egentlig var for kolde til vejret, men da han var taget afsted havde han været bagstiv så han havde ikke lagt mærke til hvad han havde taget på. Han havde desuden en tyndudseendet sorte jakke, et par sorte jeans og i sin kedsomhed havde han valgt at tage en Hello Kitty plastik maske på som han havde sat på skrå nedover det sorte hår. Han tog sin smøgpakke frem og tog sin smøg i den ene mundvig. Han havde lagt teksten i sin skuldertaske der ligeledes var sort med skeleton Jack på og en hvid underskrevet tekst hvor der stod drugs for life nedeunder hans hoved. Det var bare ikke lovligt at ryge indenfor i den store hal og derfor kom vagten susende forbi Ciri og hen til Callum. Han tog sine øretelefoner af og så spørgende på vagten. "Ikke ryge herinde" sagde vagten mens Callum lod sit blik glide rundt og fik øje på Ciri lidt væk

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:23 am

Ciri gik videre og kiggede ned på de fliser der var langt rundt omkring på stationen. Hun prøvede at få dem til at blive alle mulige forskellige mønstre. Hun hørte på de mennesker, der gik forbi hende. Snakke om alt muligt, der havde med deres liv og travlhed at gøre. Hun smilede let. Hun elskede stationen, den havde alle mulige sære sammenkommenster af alle mulige mennesker. Den var travl og så på en eller anden facon meget fredfyldt samtidig. Lige nu skulle hun egentlig hen til skolen. Men så skete der noget ... Ciri gik i sine egne tanker i det en vagt sussede forbi hende. Hun var lige ved at falde på grund af overbalance, men nåede at få sin balance igen. Hendes høretelefon røg ud af hendes øre i farten. Hun kiggede lidt på den og bed sig i læben. Hun valgte så at pakke sin ipod sammen, så der ikke ville ske noget. Hun hørte så vagtens stemme og drejede hovedet, for at se hvad det egentlig var der sket, siden vagten næsten havde væltet hende. Endda uden at undskylde for noget først. Ikke at hun krævede det, men han måtte da have haft travt et sted. Hendes blik faldt på Callum. Havde hun ikke set ham et eller andet sted før? Hun kunne ikke huske hvor. Hun kiggede diskret væk, i det han kiggede tilbage. Hun var altid blevet opdraget med, at det var uhøfligt at stirre. Hun kiggede dog stadig diskret derhen ad. Hun kiggede så lidt på vagten. Hun forstod godt at man ikke måtte ryge her, det var trods alt et offentligt sted. Men hun var også imod rygning. Hun havde ikke decideret noget imod rygerne som sådan, det var mere sådan at hun aldrig nogen sinde selv skulle prøve noget af den ting. Hun havde heller aldrig drukket i hele sit liv og ej hellere havde hun taget stoffer. Og der var ingen i denne verden, der kunne få hende til at prøve det. Hun kunne ikke se, det sjove i at miste kontrollen over sin krop. Hun var vel på et eller andet punkt også bange for at miste den og bange for at gøre noget virkelig dumt. Hun lærte af sine fejl ja, men de fejl man kunne begå på stoffer kunne være farlige og det samme med alkohol. Eller at ryge sig skæv. Hun ville jo helst besvare sin fornuft. Og også kunne koncentrerer sig i timerne.

Callum nikkede bare let til vagten der stod og skældte ham ud mens hans blik nu stadig var igang med at tjekke hende ud. Han kunne ikke huske hende. Ikke fordi hun ikke havde været mindeværdig, men fordi deres møde havde været så kort at han ikke kunne huske det for de stoffer han havde taget. Han kunne huske Coraline, men de havde også været tæt på at havde sex hvis ikke det var fordi han var faldet hen lige inden hvilket var en ting han gang på gang kunne blive irriteret på sig selv. Hun så sq egentlig ret godt ud. Hans blik gled tilbage til den lille mand af en vagt der stod foran ham. "Hør mester. Jeg skal nok slukke nu.. vi kan jo ikke have du får en blodprop vel?" spurgte han med et kækt smil over sine læber og blinkede le drillende inden han slukkede sin smøg ved at smide den og den vrede vagt slukkede den ved at træde på den selvom den kun vr halvt røget. Han gik forbi vagten og over mod pigen. Han forventede lidt hun nok sagde noget om han havde stirret sådan på hende, men altså.. Callum tænkte med sin pik og sådan var det bare.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:23 am

Ciri kunne ikke helt præcis sætte en finger på, hvor det egentlig var, hun havde set ham. Det var vel også lige meget, for det kunne være det bare var hende der bildte sig selv noget ind. Hun havde set så mange mennesker i sit liv, hurtigt, så måske lignede han bare et af de andre hun kort havde skimtet. Hun hørte hendes kommentar og kunne ikke lade være med at grine lidt over det. Vagten behøvede i hvert fald heller ikke være så sur over at han røg. Han kunne vel bare pænt bede ham om, at gå udenfor hvis det var ham og andre mennesker et problem i stedet for at skælde ham ud og hidse sig op. Hun kiggede overrasket på ham, da han nærmede sig hende. Hun kiggede lidt ned mog sine støvler. "Hvorfor kiggede du egentlig på mig?" spurgte hun stille. Hun synes ikke ligefrem at hun var så interessant. Ikke til at blive stirret på i hele tiden i hvert fald. Hun havde et meget neutral syn på sig selv og hun havde selvværd og hun havde også selvtillid. Modsat Callum spildte sex aldrig nogensinde en del af hendes tanker. Hun havde aldrig haft det.

"Vidste ikke det var forbudt at tjekke kønne piger ud. Må være en lov jeg ikke kender du har der" sagde han og blinkede let til hende. Han selv kunne som sagt desværre ikke huske hende. "Desuden ligner du en der godt kunne gå på GLC og så tænkte jeg bare på at en smuk pige som dig måske hvad brug for selskab tilbage til skolen, men ja.. Bare et gæt" sagde han med sit drenget smil over sine læber og havde faktisk helt glemt at han havde sin maske på hovedet over håret. han var virkelig random til tider og havde faktisk glemt det. Det virkede bare sjovt da han havde gjort det og måtte egentlig lidt ligne en tumpe med den på. Han selv var fuld af selvværd. Der skulle meget til for at knække den og han havde mere eller mindre altid været sådan der. "Men skyder jeg helt forbi eller?" spurgte han kort tid efter før hun ville kunne nå at svare ham. Hun havde sikkert ligeså meget kigget på ham fordi han havde den maske på og så bare det at han var god til at tiltrække sig opmærksomhed da han nød den i stor stil. Verden måtte faktisk godt dreje rundt om ham og hans ego der i sig selv burde have et værelse på skolen

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:24 am

Hun lagde sin hånd kort foran sin næse for at holde en rødmen tilbage. Hun nægtede at rødme, når hun egentlig ikke kendte ham. Det vil sige, generelt der nægtede hun egentlig bare at rødme. Nogen gange skulle der meget til og nogen gange skulle der ikke. For det meste skulle der meget til og det var ikke fordi hun følte sig tiltrukket af Callum. På ingen måde, det var bare overraskende at høre fra en man ikke kendte. "Det er heller ikke øhm, ulovligt.." svarede hun stille og kiggede lidt på ham, da han spurgte til det med GLC. Hun lod blikket glide op til hans maske og smilte lidt. "Øh nej, du skyder ikke fordi. Jeg går på GLC, men jeg kan sagtens gå selv. Men nu hvor du er her og du vist alligevel går her, så kan vi godt følges" sagde hun venligt. "Foresten, så er det en meget pæn maske du har på hovedet" kommenterede hun, da hun ikke kunne lide være. Hun kunne også godt selv lide Hello Kitty. Og Svampebob.. og ja en hel del andet. Hun kunne være ret så barnlig, men hun var ligeglad med hvad folk synes om hende. Hun var den hun var, færdig, slut. Ingen kunne lave om på hende. "Hvad hedder du forresten?" spurgte hun så ud af nysgerrighed.

Han så godt hun lagde en hånd over næsen. Det var godt nok enormt nuttet til hende hvis man spurgte ham. "Jamen fint. Hvis det ikke er ulovligt så kan det jo ikke skade jeg kigger på dig vel?" spurgte han og sendte hende et varmt og charmerende smil over sien læber. Han så godt hun reagere da han spurgte om hun gik på skolen. "Nice ramt alligevel og er da godt klar over du nok kan selv, men ja.. Det er jo bare en anden måde at sige jeg gerne vil følges ikke?" spurgte han med et lille let grin og lod sig egentlig ikke slå ud lige nu af at hun ikke bed på hans cheesy lines. Han lod blikket glide op og tog fat i sin maske for at tag den af. "Gud har jeg stadig den på" grinte han da han faktisk havde glemt det helt. Selv da han havde siddet der på stationen på en bænk. "Ohh well. kan kun være enig, men man må da gerne hylde frk. hello Kitty i ny og næ. Hun er jo en ældre kvinde" grinte han lidt og lagde sin maske ned i taksen så hun ikke skulle slæbes med alle de blikke der ville komme på hende hvis hun gik med ham sådan der. "Navnet er Callum" præsenterede han sig selv og havde ikke lige tænkt på at han var DOG co-leader, men det gjorde nok ikke at hun kendte ham. Gjorde folk sq så sjældent. "Så hvad hedder sådan en smuk pige så?" spurgte han og lavede et nik med hovedet mod hende. En smuk pige havde sq nok også et unikt navn

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:27 am

Ciri kune tit finde på at gøre det, da hun helst ville holde sin rødmen tilbage når det nu en gang skete. Det var dog ikke altid det lykkedes. Heldigvis var det lykkedes hende lige nu. Hun strøg noget af hendes hår væk fra øjnene og smilede et stort smil til ham. "Nej det gør ikke nogen skade" sagde hun venligt. Hun var glad for, at hun havde mødt en anden der gik på skolen. Det var altid dejligt at have noegn at følges med, men nu kunne hun også godt selv lide at møde nye mennesker og problemer med at føre samtaler eller snakke med andre mennesker, havde hun ikke. Hun kunne dog hurtigt regne ud, hvor folks grænser gik og dem overholdt hun også. Hun nikkede. "Jo, det havde jeg også gættet på" grinte hun. Hun synes han var vældig charmerende, men hun bed ikke på krogen bare sådan lige. Hun grinte mildt. "Jeg synes da, du skal beholde den på. Den er helt vildt sød og mega catchy.. og den klæder dig også helt fantastisk" smilte hun og kiggede lidt mere på masken, da han havde taget den af. "Ja, det er lige før hun skal til at gå på pension" svarede hun og prøvede at holde et grin tilbage. Ciri var ligeglad med blikke der stirrede, dem var hun vant til selvom hun egentlig i sit eget hovede ikke skilte sig så forbandet meget ud. Hun gik bare i det tøj hun havde lyst til og så ud, som hun nu en gang havde lyst til. Hun kunne så godt lide ekstrem make up og ekstremt hår.. så nogen gange kunne folk godt kigge på grund af det. Hun nikkede lidt tilh ans navn. Hun havde ikke hørt det før, men hun gik heller ikke meget op i hvad der på skolen af sådan noget som DOG og hvad der ellers var. Hun var heldigvis uafhængig. Hun kunne ikke lade være med at smile, da han kaldte hende smuk. "Åh bare Ciri"

Han rystede på hovedet af det første og bed sig selv let i læben i den ene side. hun så jo godt ud og sådan. "Av klog er hun er også. Dang jeg føler mig gennemskuet" sagde han med en mild latter på sådan hjertelig måde for at hun ikke skulle tage det for tungt. Han var godt klar over at han var charmende. At hun så ikke bed på sådan lige var ok. For nu.. Han ville dog ikke være så tilfreds med det i længden. "Jamen så gør jeg da det" sagde han og sætte den op igen inden den var røget ned i tasken. Han rystede på hovedet. "Nej for hun er jo også evigt ung og hun skal respekteres" sagde han og lød et kort øjeblik alvorlig, men han mente det faktisk også. Hun blev i hvert fald mere respekteret i hans verden end hans skeleton Jack taske der trods alt havde fået hvid skrift indover tasken. Dog ikke på selve Jack. Hvis hun lagde mærke til den skrift på tasken ville hun nok også en dag finde sammenhæng mellem hans elskede stoffer og teksten der. "Altså et smukt navn, til en smuk pige" sagde han og blinkede let til hende inden han begyndte at gå. "Skal du have noget med inden vi tager tilbage til skolen?" spurgte han med et varmt smil over sine læber og lod sit blik kort betragte hendes ansigt inden han lod det glide lige ud for ikke at støde ind i noget. Hende her var om muligt mere lækker end Aida havde været, men de var også uvenner fordi han var kommet til at sige at han havde kneppet Cyril i pissehamrende skæv tilstand. Bare hende her ikke også kendte de to når man tænkte på at pigen nok kunne være uafhængig

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:28 am

Hun kiggede lidt på ham og grinte kort. "Jamen jeg vil gerne følges med dig, så du skal ikke være ked af at du er gennemskuet" sagde hun roligt. Hun tog det ikke så tungt, da hun egentlig var en smule ligeglad med om han ville følges med hende eller ej. Hun synes i hvert fald at han var meget charmerende, men hun bed ikke sådan bare på krogen lige med det samme. Hun smilede stort "Godt, for den klæder dig altså" sagde hun en anelse bestemt og nikkede så. "Ja, men jeg vil godt vide, hvordan hun gør" sagde hun roligt. Hun havde selv to Hello Kitty halskæder på. Hun kiggede lidt på tasken og bed sig i læben. Hun kunne aldrig nogensinde selv drømme om at tage stoffer, men hun dømte ham ikke på det."Tak.." sagde hun og lagde igen sin hånd lidt foran sin næse, for at holde en rødmen tilbage. Han fulgte så med hende og kiggede lidt på ham ved hans spørgsmål. "Nej jeg skal ikke noget. Skal du?" spurgte hun, for så kunne hun ligeså godt følge med. Hun vidste godt hvem Aida som sådan var, da de gik på samme årgang. Men hun havde aldrig talt med hende. Hun vidste også godt hvem Cyril var, men det var fordi han var alternativ og han havde set Aida og ham gå sammen. Men igen, ham havde hun heller ikke snakket med.

"Bonus alligevel" sagde han og lavede et lille let anerkende nik til at hun indrømmede hun gerne ville følges med ham. Det gjorde ikke noget at hun ikke hoppede på hans charme lige nu, men hun måtte godt i længden og det handlede egentlig også om hvor tålmodig han var den dag. Han var trods alt ikke typen der troede på kærlighed så derfor skulle hun bare hoppe nok på den til at han kunne komme til måske at gi hende et kys eller to en anden god gang og helst mere senere. "Jamen så er det jo godt jeg har den, men det er nu ikke min eneste maske. Har et par stykker" sagde han med et grin. "men jeg ved godt den klæder mig" sagde han ret så selvsikker da han ikke kunne lade være med det. "Jamen Kitty kan bare et eller andet altså.. She gots her own secrets" sagde han med et grin og satte en finger op foran munden for at vise det var en hemmelighed. Han kunne simpelthen ikke lade være. Hun skulle nok nå at lære stoffer at kende hvis hun lod sig selv tillade at lære ham at kende da han nok ikke kunne lade være med at teste effekten af det. "Så lidt, men jeg mener det altså Ciri" sagde han og smilede bare varmt over at hun igen forsøgte at gemme sin rødmen. Han havde egentlig også fået en smule indenbords for ellers ville han slet ikke være glad, men han var ikke så påvirket af alkohol at man kunne mærke det som sådan da det ikke var meget mere end en genstand han havde fået. Han rystede let på hovedet. "nææh ikke lige nu. Jeg tror jeg klare mig" sagde han med et smil mere. Han havde dog ingen idé om hun var uafhængig eller ej. "Så.. Bor du så i et hus eller?" spurgte han og så over på hende inden han gik udenom en fyr der ikke ville vige for dem. Han havde bare brug for en smøg lige nu

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:31 am


"Mmh, men du skal huske at være sød" sagde hun kærligt. Hun havde aldrig været typen der havde hoppet på charme. Hun havde heller aldrig været sammen med nogen og ej hellere haft en kæreste. Hun havde højst kysset et andet menneske, men ellers ikke andet. Hun havde ikke været forelsket før og hun vidste ikke, om hun skulle tro på kærlighed eller ej. Hun troede på musik. Hun havde oplevet at nogen var forelsket i hende - hun havde mistet en veninde af det. Ciri kunne godt lokkes til at prøve at tage dem. Og argumentet kunne et eller andet sted være: Du skal vide, hvorfor du er imod dem. Når hun så havde prøvet dem, kunne det godt være hun kunne finde på at prøve dem igen. Men det vidste hun overhovedet ikke lige nu. Hun vidste overhovedet ikke hvad fremtiden ville bringe. Men ville han have kys, måtte han godt få det. Hun havde ikke noget imod at kysse folk hun ikke kendte, da hun trods alt godt kunne lide at få kys. Hun kyssede oftest med hendes venner eller veninder og der lagde jo ikke noget i det. Det var bare noget man gjorde, fordi det var sjovt. "Ser de så forskellige ud alle sammen eller er de ens?" spurgte hun af ren nysgerrighed. Hun kunne i hvert fald godt lide masken. "Oh yeah.. Then I'm just gonna spy her!" sagde hun bestemt og grinte kort. Hun smilte lidt af ham, da hun synes det var sødt at han havde sin finger foran munden for at fortælle det var en hemmelighed. "Det må jeg jo tro på så.." sagde hun sagte. Hun fjernede hånden da hun fik holdt sin rødmen nede. "Hehe okay så" sagde hun og gik videre. Hun kiggede kort på ham da han spurgte om noget og drejede så bikket lige ud for at holde øje med om der var mennesker foran hende. Hun kunne ikke mærke på ham, at han havde drukket noget, så alt var egentlig fint for hendes vedkommende. Hun var bare glad for, at have en at følges med. "Jeg bor ikke i hus. Jeg har flere gange overvejet et par stykker.. men ja, jeg ved det egentlig ikke.." svarede hun. "Hvad med dig?"

"Jeg er sq da altid sød pretty" sagde han og blinkede let drillende til hende. Callum havde været sammen med en del af både drenge og piger. Han var som sagt typen der tænkte med pikken og lagde an på hvem ever the fucking passede ham at ligge an på om så det vidste sig det var en eller anden hetero dude.. Han skulle nok finde en både at få hende lokket med på at tage stoffer en gang for han skulle nok finde et argument der passede til hendes holdninger og på samme tid komme til at sno hende mere om sin finger end hun nok ønskede han gjorde. Kys skulle han også nok få da han havde en fantastisk stædig evne. "Forskellige. Begyndte at samle dem da jeg boede i Brookelyn" sagde han med et smil og rettede let på sin maske så den sad bedre på hans hår. "If you spy on her can I then join you?" spurgte han med et grin og et kækt smil over sine læber. Han kunne ikke se det søde i at han ville vise det var en hemmelighed og knækkede kort sammen af grin. "Well du kan ikke gøre andet og bad dig jo ikke om at være enig" sagde han med et smil hvorefter han havde måtte flytte sig fra hendes side af for den fyr der skulle igennem dem. "Some is way to stressed" mumlede han efter fyren da han ikke kunne fatte at nogen skulle tonse igennem folk på den måde. Det var jo bare søndag for helved. "DOG skam.. Co-leader og det hele.. Musikken styre livet" sagde han med et lille let nik da han var kommet tilbage til hendes side. Han blære sig ikke meget med at han var co-leader, men en kommentar skulle der da falde. "Er det ikke øv at være uafhængig? Jeg mener. Der kan sq da ikke være samme sammenhold som vi andre" sagde han og rystede let på hovedet af det

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:33 am

Hun blinkede let og drillende med det øje. ”Er du sikker på det, smarte?” sagde hun i et drillende tonefald, for at give lidt igen. Hun havde aldrig været sammen med nogen. Men hun var dog til begge køn og det vidste hun. Han kunne godt lokke hende på stoffer, men han skulle dog være smart og bruge hendes argumenter mod hende på en smart måde også. Sådan så hun slet ikke kunne sige fra overhovedet. Kys kunne han også sagtens risikerer at få af hende, hvis det var det. Hun havde trods alt ikke noget imdo at kysse og kramme folk. Hvis det gjorde folk i godt humør, ville hun somregel gøre meget for dem. ”Brokelyn? Der har jeg været! Jeg synes nok jeg har set dig før.. du var ham der solgte mig en cd med My Chemical Romance!” sagde hun så en anelse bestemt. Hun kunne i hvert fald huske det nu, så det var godt han havde nævnt Brokelyn. ”Yeah of course. We just have to some kind of ninjas!” sagde hun meget bestemt og så meget ninjaagtig ud i følge hende selv. ”Indeed” mumlede hun til det og kiggede kort efter ham der havde haft travlt. Han skulle vel nå toget eller sådan noget i den stil. Eller også prøvede han bare på at komme væk fra stedet, hvilket en var trist. Her var jo vildt hyggeligt. ”Spændende.. men jeg er enig i det med musikken.. den er skøn..” svarede hun og tænkte lidt over hendes spørgsmål. ”Nej det er det faktisk ikke. Det er på sin egen måde faktisk utrolig hyggeligt. Man er ikke kendt fordi man kommer et eller andet sted fra, men kendt som den man er” svarede hun som svar på hans spørgsmål.

Han nikkede en gang. "Ja sq ellers sagde jeg det jo ikke vel?" spurgte han med et grin og rystede på hovedet af hende engang. Hun måtte sq godt give igen. Det var jo bare fedt hvis han skulle være ærlig. Han selv havde været med en del og deriblandt Cyril den store jubelidiot, men hey.. Sex var sq sex og han havde da tilfredstillet ham. Så var alt andet ligemeget lige nu hvis han skulle være ærlig. Han skulle nok lokke hende med kloge argumenter for selvom man ikke skulle tro det kunne han faktisk godt være ret så klog af sig. Han lignede bare ikke sådan en. Han nikkede let til hendes kommentar om Brokelyn. "I have? Ser man det.. Sorry jeg ikke kan huske dit smukke ansigt så, men hukommelsen er sq ikke hvad den har været" sagde han og bed sig selv let i læben. Det var sq da meget sjovt det vidste sig at hun kendte ham. Godt nok kort, men hvad fanden. "Men jeg må sige. Du har sq smag hvis det var det jeg solgte dig" sagde han og blinkede engang til hende. Han skubbede let døren op ud til og tog en ny smøg i munden. "Ja det er sq det bedste. Kan bare forsvinde i musikken, men altså. Der er en grund til jeg er DOG.. Skriver da også selv mit eget" sagde han og bed sig selv let i læben i den ene side på sådan en let drenget måde. "Det er så rigtig nok. Jeg ville bare ikke et sekund undvære at være en hund.. " sagde han med et lille let bestemt nik. Han fik tændt sin smøg og tog et hvæs. Hvor var det dog egentlig ret så skønt at få røgen ned i lungerne. Han sørgede selvfølgelig for at puste en anden vej end hvor hun stod

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:34 am

Hun grinte lidt og kyssede så hans kind med et drillende smil. Kysset havde egentlig også været for at virke mere drillende. ”Er du sikker på det?” sagde hun drillende. Ciri tænkte ikke på om han var dum eller klog. Hun tænkte ikke om noget menneske at de var uintellegente, for alle havde en eller anden form for intellegens. I hendes hoved fandt der ikke nogen dumme mennesker, der fandtes kun mennesker, der ikke brugte sit hoved. Selv var hun vel bare sig selv, om folk så hende som klog eller uintellegent interesserede hende ikke. Og hendes karakterer var da alt topkarakterer, men de fortalte ikke om hun var klog. De forklarede bare, hvor god præsentationen egentlig var. Så ja, hun var hende selv men samtidig var hun også den, andre mennesker gjorde hende til. Hun grinte. ”Yeah.. men du ser vel også mange mennesker, når du arbejder sådan et sted” svarede hun. Hun havde regnet ud at han tog stoffer, men det var hun ligeglad så hun ville ikke bruge det som argument. Og sandt nok så han jo også mange mennesker på en dag. Så hun havde været ærlig, men også holdt en tanke tilbage. ”Jamen tak. Og det var det. Jeg købte dog også andre cd’er men det har ikke været af dig” sagde hun stille. Hun hørte næsten alt musik, der var dog ting hun ikke kunne klare at høre på. Deriblandt var opera og country en sikker favorit til ting, hun ikke gad at høre på. Hun ville en gang kalde det for musik, men bare en form for tortur til ørerne. ”Skriver du også dit eget? Sejt. Det gør jeg også. Lige før jeg skulle se dit en dag, hvis jeg altså må?” spurgte hun og strøg noget hård væk fra øjnene. Hun kiggede kort på den smøg hun havde i munden og kiggede rundt i Toronto by. Den lignede sig selv, men hun var jo så også vokset op her hele sit liv. Hun var egentlig glad for at han forsøgte at holde røgen væk fra hende ad. ”Ah jeg forstår dig nu godt” svarede hun stille og kom hænderne ned i jakkelommen, da det ærlig talt var en smule koldt.

Han mærkede godt hendes kys på kinden og lagde ærlig talt intet i det. Det havde været i drilleri og sådan så det gik jo nok. Desuden var der intet at råbe op om at man havde fået et kys på kinden. Han nikkede let uden at sige mere til hendes sikke for ligesom at lukke den der. Han selv havde ikke topkaraktere i alt. Han gad ikke. Han havde et gennemsnit på high school der vist nok hed B og han gad ærlig talt ikke at gøre mere ud af det. Han gad gøre noget ud af musikken, men det var da også mere eller mindre det. Alt andet kunne faktisk være lidt ligegyldigt hvis man spurgte ham. Hvad skulle han bruge det til? Han regnede stærkt med at få scholarship til sin musik på universitet alligevel. Hvis han da gad læse videre og ikke bare blive musiker. Rygtet om at han var bøsse var ikke kommet så langt endnu. Det ville først komme senere og når det gjorde ville han gøre alt for at det skulle slås ned hvis han skulle være ærlig. Han nikkede roligt. ”Ja jeg gør nemlig, men stadig. Ville sikkert kunne huske en del mere hvis.. Ja” sagde han med et lille let grin og var godt klar over at han selv var skyld i det. ”Livet er min kage og jeg lever hver dag til fulde” grinte han lidt og rankede sig en smule stolt over hans holdning til livet. ”Ej burde du. Så kunne det jo være jeg kunne huske dig” sagde han og blinkede let til hende. Han nikkede og så ned mod sin tekste. ”Jeg skriver mit eget ja. Ville også gerne sætte instrumenter på, men lige nu kan jeg kun keyboard og det er ærlig talt lidt små kedeligt i længden så forsøger at lære mere” grinte han og bed sig selv let i læben inden han havde fået gang i sin smøg. ”Jamen klart du må. Jeg ville da ikke have noget mod at dele det med en anden musikelsker” sagde han med et varmt og let drenget smil over sine læber. Han tog hurtigt et hvæs mere og lod sit blik glide let henover hende inden han valgte at lade det glide kort rundt. ”Du.. Vil du ikke med over for at få en kop kaffe derover?” spurgte han og nikkede let mod en lille café over på den anden side af vejen da han var sikker på hun begyndte at fryse af at stå her og vendte på han fik røget.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:36 am

Hun lagde som heller ikke noget i kysset og det var også ment i spøg. Hun synes dog alligevel at han skulle have det, bare for at give lidt igen. Hun kunne godt lide at drille andre, så længe det var kærligt ment og det ikke gjorde nogen skade. For hende var det vigtigt at få topkarakter i det meste. Det havde så noget at gøre med at hun for det første var perfektionist og det var for hende en form for bekræftelse på, at hun kunne finde ud af at gøre noget rigtigt og hun vidste, at hun bare skulle forsætte det på den måde hun kørte den på nu. Men det var ikke ligefrem fordi hun behøvede at arbejde for at få topkarakterer, for det gjorde hun ikke. Hun fortalte bare ikke hver mand om sine karakterer. Det var egentlig kun hende selv og hendes familie der vidste af dem. Selv var musik også noget af det, der betød meget. Men Ciri vidste at det var svært at blive noget inden for musik. Hun ville derfor gerne have nogen flere ting hun kunne. Hun vidste, hvor meget hårdt arbejde der lå i det. Hun overvejede også mest at blive producer, sang skriver og sanger eller sådan noget i den stil. Men ellers kunne hun godt tænke sig at arbejde med pskyologi eller design. Hun havde trods alt gået på Toronto’s musik og design skole. Helt personligt så var hun ligeglad med folks seksualiteter. Hun mistænkte dog så ikke ærligtalt Callum for at være bøsse. Desuden afskyede hun rygter og gossip langt væk. Den måde medier ofte kunne fremstille de kendte på, kunne virkelig ødelægge et andet menneske. Hun så det som at blive offentligt slagtet. Det samme gjorde hun med underholdningsprogrammer. Dem var hun på ingen måde den store fan af. ”At du ikke have taget stoffer?” spurgte hun venligt. ”Ej helt ærligt. Det er jo ikke vigtigt om du husker mig eller ej. Det vigtigeste er at jeg fik en cd og du sikkert har haft mange gode stunder, hvis det der står på din taske altså er rigtigt.” sagde hun venligt. Det var tydeligt at hun intet havde noget imod det. Hun skulle bare ikke selv prøve det. ”Er der så ikke nogen der må få en bid af den?” spurgte hun nysgerrigt og strøg noget hår væk fra sine øjne. Hændes hænder var efterhånden begyndt at blive en smule kolde. Hun smilede. ”hvis det er kan jeg putte bas, guitar eller violin på” sagde hun til det. Hun kunne så også spille klaver, men det var alt for tæt beslægtet med et keyboard lige i den sammenhæng. ”Eller trommer” sagde hun så, da hun kunne slå på dem. ”Fedt og tak” sagde hun venligt og smilte stort til ham. Hun så hen mod cafeen og nikkede. ”Det kan jeg godt” sagde hun stille.

Han nikkede engang da det gik op for hende at hun vidste han tog stoffer. Han træk let på skulderen. ”Well yeah.. Ellers havde jeg ikke gjort det. Carpe diem hvis du spørg mig.. Sådan er jeg bare” sagde han med et varmt smil og tog det egentlig ikke så pissetungt at hun vidste det. Så vidste hun da hvad han var for en. Han havde haft mange gode stunder og så også stunder han seriøst ikke kunne huske han havde haft. Han kunne f.eks. godt huske han havde set Coraline før, men han kunne seriøst kun huske hvad de havde lavet i sin tid hvis hun kunne minde ham om det. Andres folks mening var ikke det som talte.. Al omtale var god omtale for han var virkelig lidt af en attentionwhore og ville gerne have alle blikke var på ham hele tiden og helst i store mængder om så det var for at ligge an på lærer, lave ballade i timerne eller kendt for at tage stoffer og knalde gud og hver en han kunne komme tæt på med en puls. Han nikkede roligt. ”Ja rigtig nok, men seriøst.. Kan ikke huske alt jeg har lavet” sagde han med et mindre grin og virkede faktisk ikke som om han ikke var stolt af hvad han lavede. Det var hans liv og det ragede sq andre om han gjorde det eller ej. ”Men min taske lyver skam ikke” sagde han med et smil og tog et hvæs mere af sin smøg inden han pustede røgen ud. Han kløede sig selv let i nakken mens han pustede røgen ud og så lidt undret på hende ved hendes ord om en bid af det. Ved det næste hun sagde gik det dog en smule mere op for ham at det sq nok var hans tekster hun mente. Eller? Nej det kunne fandme ikke passe. ”Bid af hvad?” spurgte han da han havde pustet det sidste røg ud og var virkelig en smule lost. ”Min kage? Har sq ikke planer om at dele min kage med andre medmindre en eller anden får mig til at falde for sig og tror jeg sq ikke sker” sagde han og rystede let på hovedet mens han smilede drenget og små grinte. Ville hun have en bid af hans ’kage’ måtte hun fandme vække hans døde hjerte. Han kunne virkelig ikke se sig selv med nogen. Han lænede sig let frem. ”Deler ikke engang min kage med mine venner” hviskede han ind i hendes øre og tog så et sidste hvæs inden han tog fat i sin smøg helt inde ved fliteret inden han smed den og trådte den ikke engang ned. ”Du skal da være velkommen i hvert fald.. Du ved vel for helved hvor DOG huset ligger.. Så kan du jo bare droppe ind hvis det er” sagde han go blinkede let til hende. Han begyndte at gå over mod caféen og skubbede døren op. Han så sig lidt omkring og fik øje på en plads til dem. ”Ved du hvad? Jeg har faktisk mere lyst til kakao” sagde han med en indre plan om at stoppe flødeskum i hendes hoved og lokke sig frem til et kys. Han selv synes han var ret så smart. ”Hvad skal du ha?” spurgte han og fik fat i en tjener der kom ned med det bestilte kort tid efter.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:37 am

Hun smilede lidt. ”Man skal også være den man er og være ligeglad med hvad andre synes. Og gøre det man gerne selv vil” svarede hun roligt. Hun var jo ærligtalt ligeglad med om han tog stoffer eller ej, han ville bare ikke selv prøve dem. Hun mente det var decideret dumt. Men hun vidste så heller ikke at denne dreng i nærmeste fremtid ville lokke hende til at prøve det. Hun kunne så heller ikke spå og hun havde ikke lyst til at have evnen hellere. Det ville ærlig talt være et meget trist liv. Hun kunne så godt tænke sig til at der var ting han huskede bedre end andre og ting, han slet ikke kunne huske. Og det var blandt andet noget af det, hun afskyede ved stoffer. Og så det, at man hurtigt kunne blive afhængig af dem og det havde hun jo ikke lyst til. Selv var Ciri det modsatte af attentionwhore. Hun hadede når hun fik alt for meget opmærksomhed og hun kunne til tider decideret ikke en gang lide det. ”Hehe nej okay. Det kan jeg heller ikke forstille mig du kan. Men ærlig talt, hvem kan det?” sagde hun så med et smil. Selv kunne hun sgu knapt huske, hvilket minder hun havde fra sin barndom, men der var også mange nyere ting, hun ikke kunne huske. Hun smilede som svar, da han sagde hans taske ikke løj.Han vidste faktisk ikke rigtigt, hvad hun ellers skulle sige til det. Det var jo hans valg og det var også fint for hende. Igen hun dømte ikke nogen på noget som helst, det der gjorde hun ikke gad et andet menneske, kunne kun være deres personlighed. Men der var mange få mennesker hun ikke gad og hun gav alle en fair chance. Hun betragtede ham ryge lidt. På ene ller anden måde så klædte det ham egentlig med den smøg i munden. Hun havde lyst til at ryste på hovedet af den tankegang men det gjorde hun ikke. Hun så dog hans underlige blik. Hun hørte så hvad hun sagde og forstod det bedre. Hun forstod ham egentlig godt. ”Det var også bare mest ment i spøg. Men det med at vinde hjerter... hmm, det er bare ligesom sådan en tøsehistorie.. altså sdan en klam en. Nej ved du hva,d yaoi er altså meget bedre end det..” sagde hun til det han svarede. Han havde hørt hans hvisken i hendes øre og det havde givet hende kuldegysninger, fordi det var kommet så pludselig, at han bare gjorde det. Men hun havde ike noget i mod det. Men selv troede hun ikke på den eneste ene eller kærlighed. Mere fordi, hun aldrig havde elsket et andet menneske, sådan rigtigt elsket. Og et eller andet sted, var hun vel også skærmt fordi det betød at man forpligtede sig en hel del – og hvad hvis hun ikke kunne det? Hvad hvis hun havde forventninger og det slet ikke var sådan? Hun rystede på hovedet for at smide tankerne ud af hendes hoved. Det skulle hun i hvert fald slet ikke tænke på, på et tidspunkt som lige nu. Lige nu skulle hun være nærverende. Hun smilede lidt da han slukkede hans smøg og sagde, at hun skulle være velkommen. ”Ja, det ved jeg skam” sagde hun smilende. Hun havde jo gået forbi det mange gange. Hun trådte ind og med Callum til deres pladser. ”Jeg køber også noget kakao” sagde hun smilende. At der var bagtanker med det her, vidste hun ikke. Hun var heller ikke tankelæser.

Han træk let på skulderen. ”Kommer vel an på hvem man er ville jeg mene” sagde han i mens han træk på skulderen da han ikke selv havde det på den måde. Han selv gik op i at folk i det mindste kendte ham. Han elskede at folk vidste hvem han var om så det var for noget godt eller ej. ”Awh var det et kompliment?” spurgte han drillende da det næppe kunne være et kompliment at man havde en hukommelse som en si. Han var bare sig selv og han ville altid være det. Han kunne ikke se hvorfor han skulle være andet og lyve om at han godt kunne li at være lidt skæv i ny og næ. Det var virkelig ikke nogen stor hemmelighed af nogen art overfor nogen. Han træk på skulderen. ”Ved ikke.. Hello Kitty måske?” spurgte han med et grin da han igen var kommet tilbage til deres samtale om Hello Kitty. Han gad faktisk ikke lyve om den slags ting. At han elskede stoffer var en del af ham og kunne folk ikke acceptere det. Jamen så var det jo bare deres problem. ”Yaoi?” spurgte han og lagde hovedet let på skrå. ”Og ærlig talt er det der med kærlighed slet ikke mig. Tror slet ikke mit hjerte kan åbnes for nogen” sagde han med et lille let grin og rystede på hovedet. Det var i hvert fald hvad han selv troede på. Der var ingen der havde rørt det endnu og han var altså 19 år gammel. Han havde da haft kærester før, men sq ikke noget af alvor hvis han skulle være ærlig. Han vidste ikke det gav hende kuldegysninger at han kom tættere på, på den måde. Det ville dog ikke gøre ham noget. Så ville hun da huske ham igen. Han fik bestilt kakao til dem begge to og kort tid efter kom det. Han lod let sin finger finde flødeskummen og satte det drillende på hendes næse med et drillende glimt i øjet. ”Ej hov det må du undskylde.. Nu skal jeg gøre noget ved det” grinte han og blinkede let til hende inden han lænede sig ind og slikkede det let af med sin tungespids. ”Tror noget gled længere ned” sagde han med et drenget og kækt smil over sine læber inden hans tungespids let gled henover hendes læber mens han kom med et mindre mmh. Han glædede sig som et lille barn til at se hendes reaktion. Han var trods alt stadig et sted fremmede for at de havde mødt hinanden på den tid det tog at finde en cd og betalte den kunne ikke være et møde der var meget længere end sølle 15 min. Hans øjne strålede drillerier som bare pokker, men han var bare typen der lagde an på folk da han ikke helt kunne lade være med det. Han var typen der lagde an på en person hvis han synes de så godt ud. Og han fandt hende ærlig talt ret så køn. Han flyttede sig let tilbage for at se hvad hendes modspil ville være.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:38 am

”Det er selvfølgelig rigtigt. Men der er så meget, der kommer an på hvem man er” sagde hun stille og bed sig lidt i læben. Hun kiggede lidt på ham og sendte ham et svagt smil. Ciri var ligeglad med om folk vidste hvem hun var eler ej. Hun var der sådan set bare. Hun havde det helt fint med at være ukendt for de fleste og hun havde aldrig ønsket at være populær og at de fleste kendte til, hvem hun var. Hun havde altid været den man ikke lagde mærke til, men det nød hun i store drag. ”Det kan vi godt sige, det var” svarede hun drillende tilbage. Det havde givet hende kuldegysninger fordi det var kommet så pludselig og så at hun samtidig frøs oveni. Det var virkelig ikke en god kombination.”Det kan godt være” sagde hun og kunne ikke lade være med at girne kort af ham. Hun mindes også kort deres Hello Kitty snak. Hun kiggede på ham da han spurgte indtil det med yaoi. Ikke at hun ikke ville forklare det og hun var ikke flov over at hun læste og så det.. ”Yaoi er manga og anime. To drenge sammen, du ved...” svarede hun med et smil. Hun havde selv en stor samling af yaoi og hun havde også massere af yaoi på dvd og hun tegnede det også selv. Hun kunne godt finde på at tegne det i timerne, hvis hun virkelig kedede sig. Hun smilede lidt ved det han sagde og bed sig lidt i læben. ”Det må tiden jo vise” svarede hun bare til det. hun kunne ikke spå om fremtiden og hun var også sikker på, at han ville møde en der ville åbne hans hjerte, om det var gengældt vidste hun selvfølgelig ikke. Hun havde det bare sådan at hvis kærligheden ikke dukkede op var hun ligeglad. Og hun havde det også fint med at hun ikke havde været forelsket før og sådan noget. Hun vidste ikke om hun skulle tro på kærligheden, men hun var også gift med musikken. Det var hendes livskærlighed. Hun kiggede kort på kakaoen og betragtede den let. ”Tak” sagde hun med et stort smil da kakaoen kom. Hun nåede kun at ænse hans finger inden hun fik fløde på næsen. Hun grinte let og kiggede op på ham. ”Ø...øhm okay” sagde hun med et smil. Hun mærkede så at han slikkede det af og rødmede svagt. Hun nåede ikke at svare før han mærkede hans tungespids over sine læber. Hun skubbede ham ikke væk, da hun ikke havde noget imod han gjorde det. hun rødmede bare lidt stærkere, men ikke noget der var meget synligt. Hun kiggede på ham og smilte. ”Du har også noget fløde.. lige der..” sagde hun og pegede inden hun så en enkelt gang kyssede hans læber. Hun sendte ham så et lille smil.

Han nikkede let anerkende til det første hun sagde. ”Rigtigt nok” istemte han bare i stedet for at forklare hvor meget han elskede at få opmærksomhed. Han kunne ikke lade være. Al omtale var god omtale hvis han skulle være ærlig selvom de rygter om at han tog stoffer bestemt havde en dårlig indflydelse når stoffer var forbudt i DOG og han heller ikke ville miste sit hus sådan lige. Han ville jo heller ikke miste sit hus på nogen måde, men han havde bare svært ved at ændre sig når han var ret så afhængig. ”Synes jeg ærlig talt vi skulle for komplimenter har du ikke givet mig..” sagde han med et lille let grin. ”Endnu” sagde han og blinkede let til hende da han var sikker på de nok skulle komme. Hun skulle bare lige lære ham at kende en smule. Han rystede let på hovedet af hende. ”Hvorfor ser en pige på to fyrer sammen om jeg må spørge?” spurgte han og så en smule undret på hende. Han selv var dog ret så bi, men han ville da tusind gange heller kysse en eller anden fyr end læse om det og jo han kunne da finde på at se film om to piger, men så var det jo ikke lige fremme noget med kærlighed. Det var bare ganske almindelig porno. Han træk let på skulderen. ”Well tja måske. Jeg har i hvert fald ikke spor travlt at nogen art for at være ærlig. Tror ikke nogen kan varme det kolde hjerte op” sagde han med et svagt grin efterfulgt af et drenget smil over sine læber. Han så godt hendes rødmen og fandt den bare sød. Lidt ligesom da Aida havde rødmet. Han så lidt på hende da hun nævnte det med fløden selvom han godt vidste det bare var en dårlig undskyldning som hans havde været og gengældte da også hendes kys ganske blidt inden han lod hende stoppe det. ”Mmh. Soft lips” mumlede han lavt for sig selv og bed sig en anelse i læben. ”Det der skal du ikke høre noget for hvis det sker igen egentlig” sagde han med et drillende glimt i øjet, men på samme tid mente han det faktisk. Han ville ikke have noget mod at kysse hende igen. Hun skulle virkelig softness op til at han kunne få lov til at gøre andet end bare det her, men det hele skulle nu nok komme. Det var han helt sikker på.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:39 am

Hun smilede lidt. Hun var selv ligeglad med om hun blev talt om eller hvad folk sagde om hende. Hun var dog ikke tilhænger af rygter, da hun ikke kunne se hvorfor folk skulle slagtes offentligt. Det var også en af grundende til at hun ikke kunne se det sjove i de underholdningsprogrammer der var. Dem der ikke var gode, så hun som nogen der blev offentligt slagtet og hun havde egentlig ondt af dem. Hun vidste at den tid, hvor man brændte mennesker på bål var ovre – men det var næsten det man gjorde nu, ved at fremstille folk på den måde. Eller, det syntes hun i hvert fald. Hun kunne dog ikke se idéen i at være en del af et fællesskab. Hun havde det helt fint med at være uafhængig. Hun havde faktisk heller ikke lyst til at være afhængig. Bare ideen af at være afhængig af et andet menneske eller stoffer forekom i hendes øre en smule trist. Musik var noget hun var afhængig af, men det var det eneste. Det var hendes kærlighed og hendes et og alt.. musikken var det hun var blevet gift i.. og hendes første forelskelse. Og siden hun forelskede sig i musik, havde hun ikke været forelsket i noget andet. Det forekom måske i andres øre en smule trist. Men sådan var folk jo så forskellige. ”Det kan godt være, du kommer til at få nogen” sagde hun med et grin. Hun havde aldrig rigtig kunne lide at give mennesker hun ikke kendte komplimenter. Hun var heller ikke gode til at give dem, men når hun gav dem kunne man høre at hun mente dem. Hun tænkte lidt over hans spørgsmål. ”Altså, for nogen mennesker er det jo nok at det er to gange hotness på samme tid og så ser det godt ud. Og i mit eget hoved er det bare vildt sødt og tiltrækkende” sagde hun med et smil. ”nej det kan godt være, men så må du jo rive dit hjerte ud og komme det i en æske og derefter i en dybfryser, så er du sikker på, at dit hjerte ikke tør op” sagde hun med et kort grin. Hun smilede lidt ved hans kommentar om hendes læber. Hun kunne ikke lade være med at smile lidt større over at han ikke ville have imod at få et mere. Men mere end kys kunne det ikke blive til, medmindre hun var påvirket af et eller andet og det blev hun højst sandsyneligt ikke bare sådan lige pludselig. Hun kyssede så endnu en gang hans læber og smilede svagt. Hun burde nok snart til at tage tilbage til skolen, selvom det her var ganske hyggeligt.

Han selv elskede også musik en helt del, men han ville så heller ikke undvære fællesskabet på DOG. Han kunne godt li at være en del af et fællesskab da han var ret så socialt anlagt. Det var nok også derfor han gerne ville være en del af et hus. Han kunne godt li livet og han nød det, men han ville helst ikke dele det med andre. Han ville ikke have folk for tæt på sig andet end det var uden følelser. Han rystede let på hovedet. ”Ærlig talt kan jeg godt nok ikke forestille mig det, men ja.. Måske bliver jeg klogere og nogen får en bid af min kage” sagde han med et lille let grin og tog det ærlig talt ikke så seriøst lige nu. Han skulle fandme ingen kæreste have hvis man spurgte ham. Tænk at være afhængig af en anden på den måde. Det ville være nasty hvis han skulle være ærlig. Han ville bare slet ikke den slags ting. ”Så hvis jeg går hen og snaver en lækker fyr så ville du bare synes det var nuttet?” spurgte han med et grin og rystede let på hovedet af det. ”Yes har man hørt det med. Min være til fyrer også side giver pludselig mening” sagde han og rystede på hovedet mens han grinte. Han selv var ret så stolt over at han var bi. ”Men nej putte. Du tager helt fejl. To piger sammen er hot” sagde han og blinkede let drillende til hende. Han begyndte at grine helt vildt ved hendes kommentar om hans hjerte. ”Jamen så gør jeg da det. Jeg tror bare jeg dør på halvvejen” sagde han med et grin og tabte det flødeskum der var på hans ske da han morede sig så meget over det. Det var dog værd at overveje. Han trods alt aldrig følt for et andet menneske før så han kunne ikke vide hvordan det ville være. Han var dog sikker på det var et langt følelsesmæssigt mareridt. Han gengældte nok engang hendes kys og sendte hende et varmt smil. Han tog fat i sin kop og så lidt ned i den. ”Men skal vi slutte af og tilbage til skolen?” spurgte han roligt da han fik kigget på klokken med det samme inden han drak sin kakao. Han hyggede sig dog og ville ærlig talt gerne se hende igen hvis han skulle være ærlig. Hun skulle lokkes ud i flere ting. Han rejste sig op da han var færdig. ”Du har ikke et nummer man må få så du kan se de sangtekster en anden gang vel?” spurgte han med et charmende smil over sine læber og var glad for den undskyldning. Han fik sin jakke på igen og sin taske med sig inden han gik ud fra den lille café.

//out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  JeromeWinther Man Dec 03, 2012 7:40 am

Ciri var social, men hun kunne også rigtig godt lide at være alene. Så hun havde ikke brug for at bo i et hus på samme måde som han gjorde det. Hun havde ikke brug for at mærke sådan et fællesskab. Hun havde alligevel også altid været den pige, ingen lagde mærke til sådan rigtigt og det havde hun nydt og det gjorde hun egentlig stadig. Opmærksomhed var på ingen måde nødvendig for hende, ligesom det var for Callum. Hun smilede lidt. ”Jeg kan nu godt forstå dig. Men jeg gider så heller ikke spilde tid med at forestille mig noget” sagde hun med et svagt smil. Hun levede i nuet og ikke i en eller anden forestilling om en fremtid. Kun angående hendes karriere og realitiske ting, da hun trods alt var realist. Hun kunne også se positivt på tingene og negativt. Det afhang lidt af situationen. Hun grinte lidt. ”Hmm ja eller noget i den stil” sagde hun med et smil. Hun var også selv biseksuel. Men det var ikke noget hun sådan gik og kæftede højt op da hun ikke lagde an på folk eller flirtede med dem. Hun havde egentlig aldrig været typen der flirtede og sådan noget, men hun havde heller aldrig haft lyst til det.Hun smilede da han sagde han var bi. ”Det gør den da og hvis du så en dag vil kysse en fyr for mig, så bliver det jo kun endnu bedre” sagde hun med et grin. Hun smilede lidt, det var så typisk drenge at synes to piger var hot sammen. Hun havde i hvert fald næsten ikke hørt andet. ”Det er så typisk drenge at tænke sådan.. men well, piger er nu også fantastiske” mumlede hun egentlig mest for sig selv, men han kunne jo nok godt høre det. hun grinte lidt og synes det var sødt han grinte så voldsomt over det hun havde sagt. ”Oh dear.. så skal jeg nok komme med til din begravelse og forkalre, hvorfor det var du døde.. og hvis skyld det egentlig var” drillede hun og kunne ikke lade være med at grine kort. Hun mærkede han gengældte hendes kys og smilede kort inden hun lod kysset bryde. Hun kiggede kort på ham og nikkede. ”jo selvfølgelig” sagde hun for sig selv og gav sig til at drikke sin kakao. Da hun havde drukket den rejste hun sig op. Hun nikkede og gav ham hendes nummer inden hun gik ud af cafeen og hjem mod skolen.

//out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Callum + Ciri - heading back to school Empty Sv: Callum + Ciri - heading back to school

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum