Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

When girls talk boys - Kim + Seth

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

Go down

When girls talk boys - Kim + Seth Empty When girls talk boys - Kim + Seth

Indlæg  Admin Man Aug 07, 2017 6:10 am

Outfit
December 2053
Kimberly Aya Minore York
Seths lejlighed
Seth havde inviteret sin lillesøster hen på besøg for at tage en seriøs snak. Han vidste godt et sted at det ikke helt var hans pligt, men han synes måske omvendt også bare at hans forældre tog alt for let på at deres lille 14 årige pige var begyndt at have sex for faktum var at han havde busted hende i at være sammen med Charles og selvom han godt vidste han måske selv lidt var skyld i at han var havnet i den situation som han var så synes han stadig han burde være sikker på at hun havde styr på alt det der med beskyttelse og ting i den der stil. Især fordi han helst ikke ville have at hun endte med at være gravid. Han havde også tænkt sig snart at tilgive Charles for det for han var jo selv udenom det. Faktum var at han ikke alene havde været i seng med Charles' eks, men det var også kommet frem nu at han for et halvt års tid siden havde været sammen med hans lillesøster. Ingen af delene havde været fuldt overlagt og han havde været påvirket af enten sprut eller stoffer i begge sammenhængen, men det gjorde bestemt ikke at det var helt ok det han havde haft gang i og det vidste han også godt. Desuden var han sammen med Leslie nu og som han havde sagt så ville two wrongs, make it right og indtil videre passede det skam også virkelig godt.
Seth havde ikke gidet at gøre noget stort ud af det da han trods alt bare skulle have besøg af sin lillesøster som han virkelig elskede helt ubeskriveligt meget og det var også derfor at han så hurtigt havde tilgivet hende for at være en del af den handling som han på ingen måde synes var i orden. Han havde sat noget sodavand og nogle godter frem til hende så han var sikker på at samtalen ville glide nemmere ned da han havde påstået overfor hende at de bare skulle se film og hygge da han savnede sin lillesøster og jo også godt vidste hun elskede at putte med sin storebror.

Kimberly havde aldrig nogensinde før følt sig så langt ude og skide, som hun havde gjort siden Seth havde bosted hende sammen med Charles. En ting var Dorran som var tre år ældre end hende selv, med Charles var 10 år ældre end Kim, hun var da heller ikke sikker på, at hun nogensinde ville være i stand til, at se ham i øjnene igen. Der var det noget helt andet med Dorran, for selvom hun ikke ligefrem havde været sød ved ham, så var det jo kun fordi hun var bange for, at blive såret, for hvis hun skulle være helt ærlig overfor sig selv, så vidste hun jo godt, at hendes hjerte bankede for ham.
Hun frygtede virkelig, at det ville blive akavet, at se Seth igen, men på den anden side, så ville hun heller ikke lade sådan noget, som i realiteten var en helt naturlig ting, stå i vejen for en hyggeaften med sin storebror. Hun trak hætten på sin vinterjakke godt omkring sit ansigt, som hun stod ved opgangsdøren. Bare lige i tilfældet af, at hun skulle støde på Charles i opgangen, så ville hun måske have en chancen for, at nå at gemme sig. Hun sukkede lidt og tog sig så sammen, selvom det blev til et halv løb op af trappen og banken på døren indtil Seths lejlighed, var nok en smule mere ivrig end den plejede at være.

Seth var virkelig mest af alt sur over at han følte det var hans skyld at Charles havde sådan gået efter hans lillesøster. For det havde sikkert været en del mere med vilje end det havde været fra Seths side af og uanset hvad så var der 10 år i mellem dem. Der var kun 4 år mellem ham og Chaney så det var måske lidt noget andet. Uanset hvad så ville Seth hurtigt tilgive det hos dem begge to. Han kunne ikke lade være med at grine en smule da hun tydeligt i sin banken havde travlt med at komme indenfor. Han åbnede døren og var stadig lige flad af grin og bed sig hårdt i læben for at stoppe sig selv i at grine over hende. "Hvad er du dog bange for Kim? At støde ind i Charles?" spurgte han med et grin da han virkelig ikke kunne dy sig. "You know. Jeg har en nøgle til hans lejlighed. Er du sikker på du ikke heller vil derind?" spurgte han drillende inden han flyttede sig fra døren af så hun kunne komme til at komme ind. Det var virkelig straffen for at rode rundt med en 10 år ældre fyr. At hun ville blive drillet på den der måde. At han så derimod ville være en helt del anderledes omkring det med Dorran var så en anden sag. Ikke fordi han var 3 år ældre for det var sådan set fint i hans øjne, men det der med han sikkert var en McSeeley. Lige på det punkt så var Seth virkelig en anelse omvendt.

Kimberly trippede lidt ude på den anden side af døren. Et sted inderst inde vidste hun jo godt, at hun nok ikke ville kunne undgå Charles resten af livet, men hun havde bestemt tænkt sig, at gøre det så længe som det overhovedet var hende muligt. Men det var langt fra af samme årsager, som hun havde undgået Dorran. Dorran var hun virkelig glad for, mens Charles bare havde været en dum fuldefejl. Hun var dog virkelig glad for, at hun havde nået, at få sin første gang inden.
Hun bed sig hårdt i læben, da Seth langt om længe åbnede døren, "Det er IKKE sjovt," sagde hun ildrød i hovedet, men okay, hun ville langt hellere have, at han grinte af det, end han var sur over det. Det gjorde det meget nemmere for hende, at håndtere. Hun havde dog haft et latterligt lille håb indeni om, at han havde glemt alt om det, men det var Seth. Det her skulle hun nok mentalt forberede sig selv på, at høre for resten af sit liv.
Hun spærrede øjnene helt op, da han påpegede at han havde nøglen til Charles' lejlighed, "Du.. Din.. Jeg hader dig så meget, nogengange," sagde hun i mangle på ord, og trådte indenfor da han gjorde plads til hende. Hun vendte hurtigt rundt inden i lejligheden og lukkede døren efter sig, med et lettet åndedrag. Så langt så godt. Hun lynede jakken op og hang den, hvorefter hun tog sine sko af og vendte blikket mod Seth med et lidt mistænksomt blik, "Hvis han sidder inde i stuen, tilgiver jeg dig aldrig," sagde hun med en bange anelse, og skævede ind mod stuen, før hun lagde sine arme om sin bror og holdt ham lidt ind til sig.
Ingen tvivl om, at hun elskede Seth over alt på jorden. Hun vidste godt, at søskendes venner og veninder var forbudt område, hun ville nok selv blive ret så sur, hvis han var sammen med en af hendes veninder. "Undskyld," sagde hun stille mod hans øre som hun stadig holdt om ham i et kram.

Seth ville så i sidste ende også gå amok hvis det vidste sig at Charles havde været andet end en fuldefejl og da især hvis han så også havde været hendes første, men det gjorde ikke at han synes det var ok bare fordi han kunne joke om det. Heller ikke selvom han godt lidt vidste var var hans egen skyld.
"Det er skide sjovt Kim" sagde han med et grin da han virkelig synes det var helt enormt morsomt at drille hende med. Seth havde ikke glemt det og det ville han heller ikke bare sådan lige gøre. Sådan fungerede han bare ikke. Slet ikke når det ikke var ham der havde fucked op for en gangs skyld. "Hader du mig? Her gik jeg og troede du elskede mig. Så kan du da lige få en omgang mere af en 10 år ældre fyr Kim. Det er da helt i orden" sagde han med et drillende glimt i øjet da han virkelig var helt igennem dybt ironisk lige der. Han var dog glad for hun trådte indenfor da han gjorde plads til hun kunne gå indenfor. "Gør han så ikke. Der er kun dig og mig" sagde han med et smil over sine læber og nikkede let for sig selv for at hive sin søster i hånden så hun kunne se at der ikke var andre end bare de to. Han mærkede ikke lang tid efter hendes arme omkring sig og kunne ikke lade være med at klappe hende let på hovedet. "Kim det er ok. Jeg vil faktisk heller vide om det var første gang for det ville jeg ik rigtig bryde mig om når han er så gammel" sagde han stille og gav hende et kys på panden da hun sagde undskyld. Faktum var at han ik kunne være sur på hende for evigt

Kimberly bed sig hårdt i læben, "Ja, ha ha meget morsomt, kan vi lade det ligge nu?" spurgte hun stadig med den fine røde kulør på sine kinder, selvom hun havde en ret god idé om, at hun ville komme til, at høre for det hele dagen og aftenen med. Hun var da også sikker på, at det kun var fordi det lige var hende og ikke Saga, Cleon eller Seth selv som havde fucked op den her gang, at hun ville komme til at høre for det. Det måtte være ulempen ved at være den yngste.
"Ej du får det virkelig til, at lyde klamt, når du siger det sådan," sagde hun i en grimmasse og rystede lidt på hovedet, for at få tanken ud igen. Det værste ved det hele var nok, at det jo faktisk havde været ganske godt med Charles, det var dog ikke en information hun valgte at holde for sig selv, for nu om ikke andet, hun turde ikke love for hvad hun ville sige, hvis han blev ved med, at drille hende. "Men pas på jeg ikke tager dig på ordet," tilføjede hun og blinkede til ham, bare fordi han ikke skulle have lov til, at tro han var den eneste som kunne drille.
Hun tog i mod hans hånd og gik med ind i stue, hvor de tydeligt var alene, "Hvor er Ashton?" spurgte hun roligt, hun havde intet imod Ashton overhovedet, men det var nu dejligt, at have sin storebror for sig selv, især efter alt dette her med Charles.
Hun lagde hovedet mod hans brystkasse, da han trods alt var en del højere end hende, især når hun havde taget sine stiletter af, og smilede lidt, da han klappede hende på hovedet. Det varmede indeni, at han sagde det var okay, det var nærmere hans efterfølgende ord, som fik hende til, at bide sig i læben, som hun kort lukkede øjnene da han kyssede hendes pande. Hun åbnede dem igen og trak sig lidt fra ham, dog uden at slippe ham, men bare for at kunne se op på ham. Hun blev hurtigt enig med sig selv om, at sandheden nok var bedst i det her tilfælde. Hun rystede derfor lidt på hovedet. "Nej.." svarede hun ærligt, og væmmede sig lidt ved tanken om, hvor gammel Charles faktisk var, det havde hun jo bare ikke tænkt over, da hun havde været fuld og han havde været lige der. "Han er faktisk ret gammel.. Ewww han er ældre end dig," halvt udbrød hun, som det egentlig først gik op for hende i dette øjeblik.

Han rystede ganske let på hovedet til om de kunne lade det ligge da han virkelig havde tænkt sig at drille hende med det her trods for at hun fik røde kinder af det. Han gjorde det også mest fordi han faktisk bare havde et bedre forhold til hende end han havde til de to andre. Cleon havde han trods alt nægtede havde været til fra han var 5 til han var 16-17 år eller noget i den stil. Han havde nægtet han havde haft en bror for Cleon var bestemt ikke hans bror hvis man spurgte Seth.

”Fordi det er klamt Kim. Han er min ven og han er 10 år ældre end dig. Han laver ikke andet end at bruge piger for at få Flora tilbage og hævne sig på din bror. Er du klar over hvor mange broer jeg har brændt hos ham?” spurgte han med et ganske let suk og rystede let på hovedet. Ok en del af ham vidste måske godt lidt at Charles ikke helt havde gjort det med vilje, men en del af ham følte også han havde gjort det med vilje for at hævne sig på Seth selv.

”Hvis du gør det så må du jo spørge Cleon om det er fedt at jeg benægter din eksistens” sagde han hårdt til hendes drillerier om hun da kunne få en tur mere af Charles. Nok havde han pjattet med det, men det ville han bestemt ikke være vidne til. ”Ham har jeg sendt i byen. Tror han flirter rundt med hende Brown tøsen igen” sagde han med et ganske let grin da han godt lige kunne forestille sig Ashton flirte og det var ikke fordi han havde den store lid til at han var specielt god til det. Han strøg hende over ryggen da hun lagde sit hoved mod hans brystkasse. Det var faktisk en virkelig dejlig fornemmelse og åh hvor han tit savnede hende. ”Så du har været sammen med ham fyren vi mødte?” spurgte han roligt og var lige nu ret så voksen omkring det selvom spørgsmålet om han var en McSeeley virkelig pressede sig ganske meget på. ”Ja 2 år ældre faktisk” påpegede han blot for at gnide lidt salt i såret.

Kim vidste jo godt, at det fra Charles' side heller ikke havde været andet end sex, muligvis et hævntogt mod Seth, men det var faktisk ikke noget hun havde lyst til, at tænke på. Det fik hende blot til, at føle sig utrolig billig, hvilket ikke ligefrem var den fedste følelse i en 14-årigs hoved, og da slet ikke når hun var en pige.
Det gjorde det da bestemt heller ikke bedre, da Seth blot bekræftede hende i, at det var klamt. Hun vendte derfor blikket skamfuldt mod gulvet. "Det ved jeg godt.. Jeg var fuld Seth, jeg tænkte ikke," sagde hun og bed sig lidt i læben. "Er I uvenner nu?" spurgte hun, uden helt at vide om hun ønskede, at høre svaret, da hun ikke ville være skyld i, at de to mænd var uvenner.
Denne gang var det Kims tur til, at grine let, "Så kan du sgu da bare lade vær med, at sige go for it," svarede hun drillende og satte en eftertænksom finger mod sin hage, "Jeg kunne selvfølgelig også prøve Ashton eller Marc næste gang," tilføjede hun og blinkede til Seth, som hendes selvtillid vendte stille og roligt tilbage igen.
Hun grinte let med ham, da han fortalte Ashton var i byen og flirte rundt en af Brown tøserne, dem havde hun trods alt hørt om, og hun gik jo på skole med fire af dem. Hun gjorde dog hvad hun kunne for at undgå Skyler, hun var da nok den største kælling på jorden.
Hun smilede lidt da hun mærkede hans strøg på sin ryg. Hun elskede virkelig Seth utroligt højt og savnede ham hele tiden, han var virkelig verdens bedste storebror, selv når han drillede hende. Hun nikkede lidt, "Ja, men kun én gang," svarede hun og slap ham, kun for at trække ham med hen til sofaen, hvor hun satte sig op af ham. Hans påpegning af Charles alder, gjorde det ikke ligefrem bedre. Hun skar derfor en grimmasse på ny. "Tak for at pointe det ud for mig," sagde hun og gøs lidt, "Har du sagt noget til mor og far?" spurgte hun en smule bekymret.

Han vidste godt at hans ord fik hende til at føle sig billig, men han havde måske også lidt tænkt sig at få hende afskræmt fra at gøre den slags igen. Hun behøvede ikke at være ligesom sin bror på det punkt. Det var bestemt ikke en skæbne han ønskede for hende. Det var ikke en sti der var værd at gå ned af hvis man spurgte ham. ”Du behøver slet ikke ligne din storebror på det punkt. Det er virkelig ikke ønskværdigt Kim” sagde han med et ganske skævt smil over sine læber. Kim var det reneste der var i hans verden og han havde ikke lyst til det skulle forholde sig anderledes på noget punkt. Han træk ganske let på skulderen. ”Jeg ved det ikke Kim” sagde han med et suk da han faktisk ikke vidste det. Han vidste dog han ikke var direkte sur på Charles for at negle hans søster selvom han på den anden side også var en smule. ”Det var en joke tøs” sagde han med et let hævet øjenbryn og skulle tydeligvis til at tælle ned inde i sit hoved da hun sagde hun bare kunne være sammen med Marc eller Ashton. ”Ashton flirter med Brown og Marc er heldigvis homo. Om så du var willie ville du ikke kunne ligge Marc ned og du skal slet ikke prøve. Så slår jeg hånden af dig som min søster” sagde han ganske dybt alvorligt da han faktisk synes hun kørte joken for langt ud lige nu. Seth var så død ligeglad med Skyler. Hun sagde ham intet. Ikke alene fordi Charles havde været der, men også bare fordi hun i sig selv ikke sagde ham noget. Han havde fået hvad han skulle fra Skyler og så var den ikke længere. Mere var hun heller ikke værd i hans øjne.

”Og han er i familie med Joey og Lucas?” spurgte han ganske roligt da han forsøgte at stykke sammen hvorfor denne Dorran havde hængt ud sammen med Lucas. Han vidste at Kim vidste at Joey hed McSeeley til efternavn trods alt. ”Sorry, men det er sandt” sagde han og bed sig ganske let i læben inden han rystede på hovedet til at han ikke havde sagt noget til deres forældre. Især fordi deres far intet havde at sige i den her sag hvis man spurgte Seth.
Han vidste hende an til at hun skulle sætte sig ned og havde tænkt sig at holde om sin lillesøster for at vise hende at han ikke var sur på hende.

Kim lagde hurtigt sine hænder for sine øre, "Ew Seth, jeg vil ikke vide noget som helst om dit sexliv," protesterede hun i en grimasse, "Så hellere gå tilbage til at drille mig," tilføjede hun og fjernede sine hænder fra sine øre igen, dog stadig med et ret utilfredst blik. Det var nok det sidste hun havde behov for, at høre om. En ting var at hun jo selvfølgelig godt vidste han havde et sexliv, det var bare virkelig ikke noget hun havde behov for at høre om. Så ville hun hellere slev blive busted igen, end det her.
Hun bed sig lidt i inderside af sin ene kind, da han sagde han ikke vidste om han var uvenner med Charles, som et lille suk forlod hendes læber. "Du må ikke være sur på ham på grund af mig.. Han tvang mig jo ikke til noget. Jeg ville også," indrømmede hun og lod en hånd glide i gennem sit lange hår, som hun vendte blikket mod ham, lidt usikker på, om det var en info han helst ville have været foruden. Men i det mindste sagde hun ikke noget om, hvordan det havde været eller noget i den dur.
Hun grinte let, "Det ved jeg godt, rolig nu," sagde hun med et smil på læberne, da han sagde havde det været en joke. Hun skulle lige til, at køre joken bare en smule videre da han sagde hun ikke engang skulle prøve, det kunne jo være det var ment som en udfordring, men valgte at lade vær, da han efterhånden ikke virkede som om, at han syntes det var sjovt mere, "Ved du godt, at jeg elsker dig?" spurgte hun i stedet og sendte ham et stort smil. Hun elskede at han var så beskyttende overfor hende, selvom det nogengange var mere som at have en ekstra far, så gjorde det hende ikke det mindste.

Hun rynkede lidt på panden, "Han er adopteret af deres forældre, mere ved jeg ikke. Vi nåede ikke at snakke så meget før..." hun tav ret hurtigt, da hun heldigvis nåede at tænke sit sætning til ende, før den kom helt over hendes læber, "Før vi faldt i søvn," sagde hun så og rømmede sig lidt.
"Jamen alligevel.. Oh my.. Det er faktisk ulovligt," hun syntes der dukkede flere og flere dårlige ting frem, jo mere de snakkede om det. Ikke fordi hun nogensinde ville drømme om, at melde Charles for noget som helst, hun havde jo selv været med på alt hvad der var sket, men bare tanken. Hun smilede lidt som han rystede på hovedet, "Tak," sagde hun og puttede sig godt ind til ham. Alene hans duft gjorde hende tryg og varm om hjertet. "Skulle vi se film?" spurgte hun så og så lidt på ham med et kærligt smil.

”Det kommer du altså heller ikke til. Det kan du læse i diverse medier hvis du føler for det” sagde han med et ganske let grin da han trods alt ikke regnede med at Kim havde spor lyst til at læse om det heller. Seth havde så heller ikke lyst til at dele sit sexliv med hende. Ikke fordi hun var hans søster, men fordi hun var 14 og i hans hoved burde han ikke selv have et. Det var alt for tideligt. Mest af alt fordi hun var en pige. Så skulle hun ikke. Hun skulle forblive ren. Nogle gange var det sikkert godt at Seth intet barn havde for han ville virkelig gå ud af sit gode skind hvis hans børn ikke forblev sådan indtil de var i hvert fald 15.

”Men det er slet ikke derfor Kim. Du aner ikke hvor mange dumme ting jeg har gjort for at gøre den mand sur og siden du ik vil høre om mit sexliv så er det svært at forklare” sagde han det sidste med et drillende glimt i øjet selvom det var sandt. Det hæng trods alt virkelig godt sammen. Det var ikke lige fremme den info han hungrede mest af alt i verden for at få, men han var nu glad for at hun idet mindste havde været frivilligt med i det. Det hjælp da en helt del hvis man spurgte Seth. ”For at gøre en lang historie kort. Jeg har været med hans lillesøster. Forskellen er bare hun ligesom kun er 4 år yngre end mig” sagde han med et ganske lavt suk selvom det kun var halvdelen af det. Hun behøvede ikke også vide at han havde været sammen med Flora for det var trods alt deres kusine. Det var han ikke helt så sikker på at Kims øre havde behov for at høre. Han nikkede ganske let til at han godt vidste det. ”Og du ved vel jeg elsker dig?” spurgte han stille og bed sig let i læben da han ville være helt sikker. Nok var der mange kvinder i hans liv, men hvis der var en han altid ville elske ubetinget så var det Kim.

”Så en McSeeley?” spurgte han med et hævet øjenbryn og en ganske let hævet stemme da det nok gjorde ham langt mere hidsig end det faktum hun havde været sammen med Charles. ”Ja gu’ fanden er det ulovligt for Charles at gå i seng med dig. Hvorfor tror jeg ik siger noget til vores forældre, men en McSeeley Kim. Det kan du ikke mene?!” udbrød han, men dog mest af alt pga. det sidste. Det var jo slet ikke i orden. Han kunne slet ikke fordrage Lucas på nogen måder eller noget han stod for. Måske fordi de mindede så fandens meget om hinanden. Han lagde sine ene arme omkring hende. ”Ja vi skulle, men Kim.. Man kan ikke være med en af Lucas’ søskende. Den mand er player og jeg river bollerne af denne Dorran gut hvis han er sammen med dig bare for at komme i trusserne på dig” mumlede han det sidste mest af alt i sit eget skæg da han trods alt havde et par hår på sin hage.

Kimberly skar en ny grimmasse, som en masse indre billeder for hendes øjne viste sig, som hun bestemt ikke havde lyst til, at få fremkaldt. "Ja, tak, den fejl har jeg begået én gang. Jeg er færdig med at læse noget som helst om dig i medierne," sagde hun og gøs lidt. Hun var ikke ret stor fan af sladder, så hun prøvede mest af alt, bare at undgå, at læse det. Man vidste jo heller aldrig, hvad der var sandt og hvad der bare var noget som havde set forkert ud.

Hun mærkede en lettelse over, at det ikke var på grund af hende, at de to venner var uvenner pt. "Hvad har du gjort Seth?" spurgte hun dog med en lidt bange anelse for, om hun ville fortryde sit spørgsmål. Men hvor ville hun dog ønske, han ville lade vær med, at omtale Charles som en mand, kunne han ikke bare sige dreng? Det fik ham ikke til, at lyde så gammel, selvom hun godt vidste, at de begge to var over 18 og dermed mænd og ikke drenge mere.
Hendes mund gled op i et lille o, "Oh my God, Seth helt ærligt, du er jo ikke en skid bedre selv. Du har slet ikke ret til, at være sur på ham så," sagde hun og lagde armene over kors, uviden om, at hun nok skulle passe lidt på, med hvad hun sagde, eftersom aldersforskellen stadig også spillede en rolle.
Hun smilede lidt og nikkede så, "Ja, men det er altid dejligt, at høre dig sige det" svarede hun med et varmt smil på sine læber og blinkede til ham. Især når der skete sådanne nogle ting her.

Hun trak let på skulderne, uforstående overfor, hvorfor Seth reagerede sådan, "Ja, det er han vel? Han tror Joey er hans far," sagde hun en smule eftertænksomt. Hvis hun skulle være helt ærlig havde hun ikke hørt så meget efter, efter han var begyndt at pille ved hende og kysse hende.
Hun spærrede øjnene overrasket op, da han begyndte at hæve sin stemme af hende, men hans ord gjorde hende blot forvirret. "Vent hvad? Du får det til, at lyde som om, at en McSeeley er værre end at jeg har knaldet din 10 år ældre ven?" røg det ud af munden på hende, hvilket hurtigt fik hende til, at holde sig for munden.
Hun rystede kraftigt på hovedet, "Nej, nej, nej, Seth, du har misforstået det hele, sådan er det slet ikke," sagde hun og bed sig lidt i læben. Hun kunne virkelig ikke få sig selv til, at snakke om sin første gang med sin storebror, men hun ønskede bestemt heller ikke, at det var sådan han gik og troede Dorran var, da det trods alt var Kim selv som havde været kællingen i det her.

”Og sådan bør det også være. Jeg er et fuck up på mange punkter og jeg vil ikke have din kærlighed til mig bliver farvet af et par lorte medier” sagde han med en skæv grimasse da hendes kærlighed virkelig betød en masse for ham. Han var ikke helt så sikker på hvordan han ville have det uden den. Hun var en af de få personer der elskede ham uden betingelser og han havde behov for denne kærlighed i sit liv.

Seth ville ikke holde op med at omtale Charles som en mand da han virkelig bare ikke kunne komme sig over hvor klamt det var selvom han på samme tid godt kunne forstå lidt at Charles lidt havde gjort det. ”Men Kim. Forskellen gør en helt del forskel. Jeg skal også nok tilgive ham, men du må forstå jeg elsker min lillesøster helt vildt og jeg kun vil dig det bedste” sagde han med et ganske let bestemt nik og lagde sine arme om hende da hun krydsede sin arme. ”Og i lige måde dejlige” sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Han kunne trods alt ikke være sur på Kim mere end 2 minutter af gangen. Det kunne simpelthen ikke lade sig gøre hvis han skulle være ærlig. Han elskede trods alt sin lillesøster virkelig højt.


”Men hvor gammel er han da?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn da han nu lidt betvivlede på Joey havde været player nok til at være sådan i den alder selvom han naturligvis kun vidste hvad der var i medierne for han kendte dem ikke specielt godt. Seth ville så godt kunne forstå hun havde hørt mindre efter med den form for behandling, men det gjorde ikke at han synes det var cool at hun havde haft sex med en ældre fyr. Han så hende trods alt allerhelst som uskyldig og det syn med hende og Charles gjorde det stadig ikke bedre. Han prøvede lidt at glemme det var sket. ”Fordi det er værre” påpegede han en anelse hårdt da han faktisk heller ville tilgive Charles end denne Dorran. Meget gjorde man, men ikke en McSeeley. Desuden havde Kate jo også været godt 10 år ældre da han havde været kæreste med hende så derfor kunne han bedre forholde sig til det. ”Så du forsøger at bilde mig ind at din første gang var med Charles og ikke en McSeeley. Hvem vil du helst være Kim? Hende der havde sin første gang med en familie jeg ikke bryder mig om eller hende der havde sex første gang med en der er 10 år ældre?” spurgte han direkte da han faktisk gerne ville vide det lige nu. Uanset hvad synes han at hun skulle have en belæring om beskyttelse også for hun skulle heller ik spild sit liv med at blive gravid lige nu.

En mild panderynken viste sig på Kimberlys pande, "Hey, uanset hvad de end skriver om dig, så vil du altid være min storebror, Sethy, jeg vil altid elske dig, lige meget hvad," lovede hun og sendte ham et blik hvori hendes kærlighed til ham stod tydeligt skrevet. Om de så skrev han havde taget stoffer og slået en husalf ihjel, så ville hun stadig elske om, og selvfølgelig ikke tro på det.

Hun bed sig en anelse i læben og vendte blikket mod gulvet. "Det ved jeg godt, men du må også forstå, at jeg er i starten af mine teenage år, det her bliver nok ikke sidste gang jeg gør noget dumt. Jeg er nødt til, at lærer af mine egne fejl også," sagde hun stille, da hun trods alt ikke var meget for at indrømme, at det havde været en fejl, at gå i seng med Charles. Ikke fordi hun direkte fortrød, men hun vidste godt det nok ikke havde været hendes klogeste trak her i livet. Hun smilede dog mildt, da han lagde armene om hende og hun lagde ligeledes sine om ham, uden ord. Det var bare dejligt, at vide han ikke var sur på hende, og at han stadig elskede hende. Hun havde dog ikke lyst til, at give slip på ham igen. Han var perfekt i hendes øjne.

"Kan det ikke være ligemeget, hvor gammel Dorran er? Alder er bare et tal.." det sidste kom dog kun som en mumlen. Hun vidste ikke om det var Joey eller Lucas eller en helt tredje som var far til Dorran, og hvis hun skulle være helt ærlig, så var hun faktisk også ligeglad, det var jo ham hun kunne lide, ikke hans far, hvilket nok var meget heldigt et eller andet sted.
Denne gang var det ikke kun øjnene hun spærrede op, men også hendes mund som gled en smule op, da han sagde det var værre. "Hvordan i al verden, kan det overhovedet være i nærheden af, at være værre?" spurgte hun og rystede så lidt på hovedet, "Nej, bare lad vær med at svar. Jeg vil ikke blandes ind i dig og Lucas' uvenskab," sagde hun og så på ham med et lidt flakkende blik.
Hun rystede på hovedet, "Jeg forsøger ikke, at bilde dig noget som helst ind Seth. Jeg vil være hende som ikke snakker med sin storebror om sin første gang eller i det hele taget sex, please stop, Seth," sagde hun og mærkede en mild varme i sine kinder, som sikkert havde en hvis rødlig kulør efterhånden. Meget kunne og ville hun snakke med sine søskende om, men ikke sex, der var der alligevel en grænse. Måske Saga, men hun var også en pige, så det var noget andet.

”Jeg det ved jeg godt, men derfor er det stadig skønt at vide du har det sådan. Også selvom du godt ved langt over halvdelen af det er løgn” sagde han med et ganske let nik og bed sig selv svagt i læben. Nu ville han så aldrig slå nogen ihjel, men så gjorde han så mange andre dumme ting til gengæld. Godt nok ingenting ved siden af at slå ihjel, men stadig utrolig dumt.


”Og det er også fair, men behøver dine fejl være ligeså dumme som mine?” spurgte han med et ganske dybt suk og rystede ganske let på hovedet af hende. Han havde virkelig intet behov for hans søster lå ham så meget op af dage. Det var nok mest af alt det som gik ham på. At han godt vidste hun bare lå ham alt for meget op af dage og han ville helst se hende som jomfru ud i al evighed. Han havde så lige nu heller ikke lyst til at give slip på hende. Han elskede hende så forbandet højt. Også selvom hun virkelig alt for ofte lignede lidt ham selv. Hvor han dog håbede hun ikke var willie.


Han rystede ganske let på hovedet. ”Ikke i forhold til dig. I forhold til det med Joey” mumlede han ganske lavt og kløede sig let i nakken. Ok det var så ikke kun det, men det behøvede Kim jo sådan set ikke vide noget om. ”Fordi hvis den dreng er i familie med Lucas så gør det bestemt alt værre. Charles er en af mine tætte venner. Ham kan jeg tilgive, men jeg kan ikke tilgive en McSeeley” forklarede han sig selv han godt selv vidste det lød enormt dumt hvis man ikke kendte historien. ”Nogen skal bare lade være med at nakke den tøs jeg havde sat mine næse op efter. Så svært er det faktisk heller ikke” sagde han med et dybt suk og rystede ganske let på hovedet. Det var virkelig en ego ting og han vidste det godt selv. ”Og hvad er der så i vejen med at snakke med din bror om sex? Du har måske glemt at beskytte dig? Jeg har et helt hav af gummi nu hvor du ik mener du skal være jomfru til du var 30 som jeg ellers lidt havde håbet” sagde han ganske alvorligt for ja han havde tænkt sig at tage den del af samtalen også.

Kimberly nikkede lidt, "Det er jo præcis derfor, jeg ikke gider at læse det," sagde hun i et lille suk. Til tider hadede hun virkelig, at Seth var kendt. Både fordi aviserne skrev alt muligt lort om ham, men også fordi det var forfærdeligt at hører på sine veninder, som fangirlede over hendes bror og hans venner. Men selvfølgelig støttede hun ham alt, hvad hun overhovedet kunne, og hun ønskede jo ikke, at han skulle stoppe med det han elskede, hvilket nok var årsagen til, at hun aldrig havde fortalt ham det.

"Det ved jeg ikke, fortæl mig dine dummeste fejl, så skal jeg nok svare dig," sagde hun med et lidt drilsk glimt i øjet og et smil på sine læber som matchede. Hun vidste jo godt, at hun havde lavet et par dumme ting eller to her på det sidste, men så længe hun passede sin skole og fik gode karakter, så mente hun, at det måtte veje op for det. Det var ikke fordi hun ville være Seth, men ingen tvivl om, at hun så utroligt meget op til ham, fordi han bare gjorde hvad er passede ham. Hun håbede dog heller ikke selv, at hun var willie, da hun var inderligt bange for, at miste sig selv på det.

Hun trak lidt på skulderne, "Jeg aner altså ikke, hvor gammel Joey er.. Dorran er 17," sagde hun lidt usikker på, hvad Seth ville sige til Dorrans alder. Hun lagde hænderne mod toppen af sit hoved, "Det giver jo ingen mening Seth.." mumlede hun en smule opgivende, og lænede hovedet mod hans skulder og lod sine hænder falde ned igen. Hun vendte dog blikket overrasket mod ham, "En tøs? Er det dét, det handler?" spurgte hun, det kunne han bare ikke mene.
Hendes mund gled mere og mere op, i takt med ordene som forlod Seths mund. "Okay, for det første, så tvivler jeg virkelig på, at du har lyst til, at høre om, hvordan Dorran eller Charles stak sin pik op i mig, for det andet, så vil jeg ikke vide noget som helst om dit sexliv, så derfor skal du heller ikke vide noget om mit," svarede hun og så på ham med et blik som tiggede om, at han ville stoppe den her samtale nu. "30?! Ej helt ærligt, stop nu," sagde hun og rykkede lige ukomfortabelt på sig, da hun meget bevidst undgå, at svare ham på det med beskyttelse. Shit. Havde hun egentligt tænkt på det? Hun var ret sikker på Dorran havde, men havde Charles?

”Ændre ik på det er dejligt du har det sådan” sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Seth ville så nok heller ikke bare stoppe med det han lavede. Han elskede det selv. Også selvom han faktisk savnede til tider at være model, men det var ikke fordi han ville brokke sig. Hvad var der ikke at kunne lide ved at være sanger? Et helt hav af kvinder der bare måtte have en. Ulempen var bare at han havde Leslie. Og på samme tid var det en fordel for han var faktisk ret så vild med Leslie hvis han skulle være ærlig. Hun var noget for sig selv på den gode måde.


”Der er så mange af dem at vi ikke bliver færdig i dag. At være Alex utro, at jeg troede jeg kunne få en voksen kvinde til at være mig tro når jeg kun var 13, at skyde Cleon væk igennem flere år blot for at nævne et par stykker” sagde han ganske roligt og rystede let på hovedet af sig selv. En del af Seth håbede faktisk heller ikke at Kim var willie. Han hadede allerede tanken om at der var fyrer der så på hans lillesøster og han ville dræbe dem 10 gange hvis det var fordi hun var willie. Ingen skulle skade hans lillesøster. Så ville de i hvert fald få en røvfuld af den anden verden og helt ind i det næste århundrede.


Han nikkede ganske let til Dorrans alder. Det var ganske passende i forhold til hende, men han var ret så sikker på at han ville komme til at finde ud af hvad der var med den tosset familien McSeeley. Medierne skulle sikkert nok opfange det hvis der var noget og han ville fryde sig noget så groft. ”I mit hoved gør det” sagde han med et ganske let bestemt nik da det gav mening for ham. Han rystede ganske let på hovedet. ”Nej en voksenkvinde Kim. Stor forskel” sagde han med et ganske let suk da Isadora ikke var bare hvem som helst. Det måtte Kim også forstå. ”Jeg kvaler dem seriøst. Ingen skal røre min søster på den der måde” sagde han en anelse irriteret og rystede ganske let på hovedet. ”Ja 30 Kim. Det er ikke for meget at forlange” sagde han med et dybt suk da det virkelig var en fin alder for hende at begynde at have sex i. ”Så du har glemt beskyttelse? That’s fucking great Kim” sagde han atter irriteret da han ikke ville til at være onkel til noget barn.

Kimberly trak lidt på den ene skulder. "Det ved jeg ikke om det er.. Jeg gider bare ikke læse alt muligt lort og løgne min storebror," sagde hun roligt og sendte ham et kærligt smil. Hun fik rigeligt af vide af sine veninder, når de havde læst noget om ham. Nogen gange tvivlede hun på, om de overhovedet var veninder med hende fordi de kunne lide hende, eller fordi de kunne Seth. Det var nok også årsagen til, at hun skrev meget dagbøger. Dem kunne hun stole på. De sladrede ikke til nogen.

Hun så overrasket på ham, "Var du Alex utro? Og kærester med en voksen, mens du kun var 13?" spurgte hun og så en smule bebrejdende på ham, uden at fortælle sine egne fejl. Hun var nok ikke så uskyldig som Seth gik og troede hun var, men hun var jo heller ikke noget totalt problembarn. Hun vidste dog godt det med Cleon.
Hun vidste endnu ikke selv om hun var willie, men hun vidste godt, at Seth ville komme efter enhver fyr som ikke behandlede hende pænt. Uanset om hun var willie eller ej.

Hun rystede lidt på hovedet, "Så en kvinde. Det er ikke fair, at det går ud over mig, at du har stridigheder med Lucas," sagde hun stille og bed sig lidt i læben. Hun var jo virkelig glad for Dorran.
Hun så ham lidt ind i øjnene, "Jeg ville jo selv, Seth. Både med Dorran og Charles. Du må ikke være sur på dem. Vil det hjælpe på det, hvis jeg fortæller Dorran var virkelig sød og forsigtig? Og det var mig som lagde op til Charles, ikke omvendt," fortalte hun, selvom hun havde det virkelig skridt, med at snakke med Seth om sex, så var det faktisk også ret rart, at fortælle ham sandheden, selvom hun ikke vidste om han overhovedet ville tro på hende.
"30 er meget at forlange. Hvor gammel var du måske, din første gang?" spurgte hun en smule nysgerrig, men hun ville gerne vide om det var hende som var tidligt på den, eller om hun var billig.
Hun mærkede dog en mild panik sprede sig i hendes krop. Hun vendte blikket lidt væk fra ham. "Jeg ved Dorran beskyttede sig, men.. jeg kan ikke huske om Charles gjorde.." hun lod sig glide lidt ned i sofaen, som hun satte hænderne for ansigtet, men så ramte en tanke hende. "Men hvis han ikke gjorde, kan det være ligemeget, jeg har ikke haft min første menstruation endnu alligevel," sagde hun og mærkede roen i kroppen vende tilbage igen, hun kunne jo ikke blive gravid, når hun ikke havde fået menstruation endnu. Det var hun i hvert fald helt sikker på.

Han nikkede blot ganske let da han ikke kunne se hvorfor han skulle blive ved med at køre rundt i det. Han var vel egentlig bare glad for at hun havde det sådan. Han ville jo heller ikke selv bryde sig om at læse om løgne om hans lillesøster. Slet ikke Kim for hun var så lille og uskyldig. Han nikkede ganske let til hendes ord om det var sådan verden hæng sammen. ”Ja og nu prøver jeg at være virkelig meget mere moden omkring virkelig mange ting” sagde han med et ganske let nik da det trods alt var sandt. Han havde virkelig forsøgt at ændre sig med mange ting. ”Det går jo ikke udover dig. McSeeley er bare bad news Kim. Så er den faktisk ikke længere” sagde han med et virkelig dybt suk og bed sig ganske let i læben da han godt selv kunne høre hvordan det lød, men det ville bare ikke få ham til at ændre noget som helst. Han ville ikke se sin søster med en McSeeley. De var intet værd i hans øjne. ”Jeg er da ligeglad med hvor forsigtig Dorran var. Du skal ikke have sex før du er mindst 30. Jeg river bollerne af en hver som ikke er sød ved min søster og jeg som fyr ved at mænd bare ikke er det værd” sagde han med et dybt og helt opgivende suk. Desuden havde han virkelig svært ved at forholde sig til at hun var ved at blive ældre og hun endda ikke var så uskyldig som han gerne ville have hun skulle være. Nok var det ikke ham som var faren til hende, men han elskede hende bare virkelig højt. Han ville så gerne tro på hende. Det var slet ikke det. Det var bare så forkert at hun havde haft sex med Charles. Og Dorran gjorde det ikke lige fremme bedre. ”Det kommer ikke sagen ved. Jeg er ikke pige. Og tænk hvis du nu er willie. Du kan godt selv se det ik?” spurgte han og lagde hovedet ganske let på sned da han lige kunne se det for sig. At de kun ville være med hans søster fordi hu havde det dumme blod i årene som han selv udnyttede til fulde. ”Nej! Det der sagde du bare ikke Kimberly. Det er ikke ok. Jeg kan leve med du har sex før jeg regnede med, men det der..” sagde han en anelse irriteret over at hun faktisk kunne begynde at tænke på om hun overhovedet havde beskyttet sig. ”Kim? Jeg ved virkelig lidt om det med mens ik? Men du ved godt mens er fordi du skyller alt det der æg pjat ud ikke? Hvis du absolut skal have sex så hav da i det mindste beskyttelse på dig” sagde han stille og træk sin søster indtil sig for at give hende et kys på panden. Han skulle i hvert fald nok hjælpe hende hvis hun havde været så uheldig. Lige på det punkt ville han ikke blive sur. Han var trods alt sikker på han havde gjort Kaya gravid i sin tid.

Kimberly så lidt på Seth, som var et lys gået op for hende. "Jeg kan godt forstå, at prøver at beskytte mig fra fyrer, når du selv er en røv, sorry, men det er du," sagde hun og sendte ham et undskyldende blik, for at have kaldt ham en røv, det havde jo ikke være ondt ment, for selvfølgelig elskede hun sin bror utroligt højt og hun ønskede ikke, at fornærme ham.
"Og er du klar over, hvor mange som siger det samme om vores familie?" spurgte hun roligt. Kim var mange ting, men hun prøvede så vidt muligt ikke, at dømme folk udfra hvor de kom fra. Selvfølgelig var der nogle træk som gik igen i de forskellige familier, men hun ville ikke dømmes udfra, hvad hendes søskende rendte rundt og lavede.
Hun slog blikket ned mod sine hænder, som hun legede lidt med en af sine ringe. "Dorran er sød, det var mig som var kælling overfor ham.." mumlede hun stadig uden at se på sin bror. Hun vidste jo godt, at Seth havde en eller anden idé om, at Kim var sød og uskyldig, hvilket hun da også var på mange punkter, men der kom nok bare flere og flere sider frem i hende jo ældre hun blev, som var knapt så uskyldige og søde. "Tror bare jeg bliver homo, så er vi udover det problem," tilføjede hun og lænede hovedet tilbage i et suk.
Hun vendte dog blikket mod med et lidt mistænksomt hævet øjenbryn, da han ikke ville ud med, hvor gammel han selv havde været. "Så du var enten på alder med mig eller yngre," konstaterede hun, hvorefter hun trak lidt på den ene skulder, "Joh.. Men jeg tror altså ikke, at jeg er willie, Seth," sagde hun og rystede lidt på hovedet. Inderst inde, var det nok nærmere fordi hun ikke ønskede, at være det.
Hun slog hurtigt blikket skamfuldt mod sine hænder igen, "Jeg var fuld, Seth, jeg kan ærligt talt ikke huske ret meget," svarede hun med skam i stemmen. Det var værre for hende, at Seth blev sur/irriteret på hende, end når det var deres forældre. Hun vendte blikket mod ham med væmmelse skrevet tydeligt i hele ansigtet, "Nej, og det havde jeg heller ikke brug for, at vide, men tak. På mig? Har du tænkt dig, at jeg skal rende rundt med et kondom i baglommen hele tiden eller hvad?" spurgte hun roligt og lod sig trække indtil ham, hvor hun mærkede kysset på sin pande. Hun smilede kærligt til ham og lagde sit hoved mod hans skulder og lod en hånd hvile på hans mave, som hun puttede sig indtil ham. Det her var et af hendes ynglingssteder. I Seths trygge arme, med hans velkendte duft. Det var lige præcis dér, hvor hun vidste, at ingen nogensinde ville kunne gøre hende ondt.

”Og det tror du ikke godt jeg selv ved at jeg er?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn da det trods alt ikke lige fremme var en nyhed for ham. Han vidste godt selv hvad det var han var. Ligesom han godt vidste at han udnyttede piger og fyrer blot fordi han var willieblod. Han havde dog ændret sig en smule i det han havde startet et forhold med Leslie og var faktisk tro denne her gang. ”Ja og jeg er sikker på at jeg har største delen af skylden i det så det undre mig ikke” sagde han med et ganske let nik da han trods alt godt selv vidste hvad han havde gang i. Det var også derfor at han et sted vidste det var enormt fjollet, men det var også bare svært at ligge på hylden igen. ”Min søster kan sgu ingen kælling være” sagde han med et ganske let ryst på hovedet da han slet ikke kunne se det for sig. ”Det ændre ikke det vilde” sagde han med et ganske let glimt i øjet selvom han var ret så sikker på at Kim så ikke var tiltrukket af piger og han ville stadig slå dem halvt ihjel hvis nogen sårede hans dejlige søster. ”Se det kommer slet ikke dig ved” sagde han med et ganske bestemt nik da han trods alt havde været 12 og dermed yngre ned Kim havde været første gang. ”Se det tror jeg nu du er, men det er så en anden sag” sagde han med et ganske let suk da han lidt hadede og elskede tanken om hun skulle have det blod i sine åre. ”At være fuld er ingen undskyldning. Det siger Ashton til mig dagligt og vi ved alle han er en del klogere end mig på det punkt” sagde han med et let bestemt nik da han måtte give Ashton ret på det der punkt. Han havde så ikke tænkt sig at blive irriteret på sin lillesøster. Hun var alt for dejlig til den slags. Han var derimod en anelse irriteret på Charles over det når han trods alt var ældre end hende. ”Ja faktisk. Nu du selv siger det” sagde han med et ganske let suk da han ikke kunne se hvorfor det skulle være så slemt at have det på sig hele tiden. Han nussede hende ganske blidt i håret som hun lagde sig på den der måde. ”Jeg kan slet ikke være sur på dig mere end 5 min af gangen” sagde han i en næsten helt blid hvisken da han faktisk bare havde svært ved det. Hun ejede hans hjerte mere end nogen anden kvinde her i verden. Bare på en helt anden måde end Leslie og Heather.
Og han kunne da slet ikke være vred på hende når hun lagde sig op af ham på den der måde.

Kimberly hævede lidt det ene øjenbryn, "Og det går dig slet ikke på, at vide du selv er en af de fyrer du sidder og advare mig i mod?" spurgte hun i et eller andet forsøg på, at få lukket hans øjne op for, at han ikke bare kunne sidde og sige de andre ikke skulle røre hans lillesøster, når han sikkert selv var den type fyr, som andre storebrødre advarede deres lillesøstre imod. Hun rystede lidt på hovedet af ham, "Altså ligesom Lucas har for McSeeley familien, hvilket hverken har noget med mig eller Dorran at gøre," pointerede hun i en rolig stemme og sendte ham et lidt prøvende smil.
Hun måtte bide sig lidt i læben, da han ikke troede på hun kunne være en kælling. Åh gud, hvor skulle han dog bare vide nogengange. "Dorran holdt om mig hele natten, jeg skred inden han vågnede om morgen og jeg har undgået ham lige siden. Han ved ikke engang jeg er 14," sagde hun og vendte blikket lidt mod sine hænder igen. Hun havde det virkelig skidt med, at have behandlet ham på den måde, men hun kunne ikke håndtere de følelser han havde sat i gang i hende, og hun havde nok lært af den bedste, at det var bedre at såre end at blive såret. Hun rystede lidt på hovedet, nej det ændrede nok ikke noget.
"Det er ikke fair, du ved hvor gammel jeg var, så vil jeg også vide hvor gammel du var," sagde hun stædigt og så en smule tøsefornærmet på ham. Hun mærkede sit hjerte slå et ekstra slag, som hendes læber gled en smule overrasket fra hinanden, "Tror.. Tror du?" spurgte hun, hun vidste slet ikke hvordan hun ville have det med, at være willie, men hun var ret sikker på, at det var langt mere en forbandelses end det var en 'gave'. Hun grinte lidt ved hans ord om Ashton, "Og hvis han er så klog på det punkt, hvorfor er det så dig og ikke ham, der har den her samtale med mig?" spurgte hun drillende og smilede til Seth. Hun så lidt opgivende på ham, "Fint, hvis det gør dig glad, så stik mig da et kondom og så skal jeg nok sørger for det ligger i min baglomme, men hvem siger, at næste jeg er sammen med er ligeså.. Har samme størrelse som dig?" spurgte hun og mærkede hvordan hendes kinder blev indtaget af en rødme, som hun dog ikke håbede han så, når de sad som de gjorde.
Hun mærkede hans blide nus i sit hår og lukkede et kort øjeblik øjnene. "Tak, fordi du altid passer på mig, Seth," svarede hun kærligt, selvom det egentlig ikke var et rigtigt svar på det han havde sagt. Hun placerede et blidt kys på hans kind, før hun lænede sig frem og fangede fjernbetjeningen, "Kan vi se film nu?" spurgte hun og tændte fjernsynet. Hun kunne dog mærke, hvor træt hun blev cirka halvvejs inde i filmen, hvilket nok skyldes, at hun havde været så nervøs for, hvordan alt dette her havde skulle forløbe, og nu slappede hun ordenligt af, hvilket ganske enkelt fik gassen til, at gå af ballonen.

//OUT

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum