Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

I'm not just a fuckboy - Leslie + Seth

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

Go down

I'm not just a fuckboy - Leslie + Seth Empty I'm not just a fuckboy - Leslie + Seth

Indlæg  Admin Man Aug 07, 2017 6:03 am

Leslie Marsters
London midtby
November 2053

Det var ved at være nogle måneder siden at Seth havde mødt Leslie. Han havde mødt hende i byen og havde faktisk brugt stort set hele aften på at kalde hende for Alex da hans fulde hjerne ikke havde opfattet det ikke var hans smukke eks-kæreste før de var kommet ud fra klubben af så han faktisk havde kunne høre at hun hed Leslie. Han var da også ganske imponeret over at han overhovedet havde kunne komme hjem til hende når han havde kaldt hende ved søsterens navn, men ikke desto mindre var det lykkes ham. Om det så havde været fordi hun ville bevise overfor sin ene roomie at hun ikke var sammen med den anden eller noget i den stil var han faktisk ligeglad med for faktum var at han var endt hjemme hos hende. Seth havde da også brugt mere tid med Leslie på det seneste og især nu hvor han havde skubbet Heather så langt væk at hun var taget tilbage til USA for nogle måneder. Det var ved at være midt i november og det var ved at være en mdr siden at Kaya havde sagt han skulle finde en pige han kunne være fucked med og det med Charles og Flora var for alvor nemt at mærke nu og derfor kunne han godt mærke at han var desperat for at bevise sit værd overfor Charles for det var begyndt at gå udover bandet mens deres manager lidt pressede på for at de snart skulle på turné da det var ved at være længe siden de havde været det og især nu hvor de havde fået et nyt medlem. Der skulle også laves et album og det hele ramlede bare sammen med den måde som Seth havde behandlet Charles på selvom det var ubevist.
Seth havde inviteret Leslie på en shopping tur og stå på rulleskøjter selvom hun ikke var den mest feminine her i verden af opførsel, men det var faktisk noget af det han godt kunne lide ved hende så længe hun bare hoppede i højhælede for hans skyld.

Normalvis ville Leslie aldrig have gået efter en eks-kæreste til Alexandra, da hun trods alt var den eneste som Leslie rent faktisk holdt af. Men Seths willieblod og hans charme, havde simpelthen ikke været til, at stå for. Desuden havde det været en ganske god måde, at vise Alastair, at der ikke foregik mere mellem hende selv og Collin, selvom det kun havde været sex, og intet andet.
Hun havde dog alligevel sagt ja til, at tage med Seth på shopping tur, selvom hun nok var lidt for meget mentalt dreng til. Når hun skulle have nyt tøj, så gik det som regel ret hurtigt. Hun gik ind, fandt det hun ville have, stjal det og skred. Hun var heldigvis aldrig blevet taget i det, men nu havde hun også en del års erfaring efterhånden.
Hun havde da heller ikke lige fortalt Alexandra, at hun snakkede med Seth, for selvom de to søskende var tætte, så var de også som nat og dag. Hun gik ned af gaden, hvordan Seth så end havde fået hende overtalt til, at sætte en fod i mugglernes verden, var hende en gåde. Ikke fordi hun var gået i sine forældres fodspor og blevet dødsgardist, men hun mente bestemt ikke, at muggler hørte til på jorden, eller nogen andre steder i universet.
Hun smilede lidt som hun fik øje på ham lidt længere fremme, og tog så et hvæs mere af sin smøg, som hun satte retningen i mod ham. "Hey," sagde hun roligt som hun nåede frem til ham, og gav ham et roligt kram. Hun gjorde dog ikke tegn til, at kysse ham eller noget, da hun trods alt stod med en smøg, og det var jo ikke alle som syntes det var lige fedt, at kysse en ryger som smagte af askebæger.

Nu var det heller ikke fordi Seth helt selv vidste hvordan han havde lokket hende til at gå med ud og shoppe, men det var sikkert fordi han havde brugt sin charme. Seth var godt nok en fyr, men han var også tidligere model så derfor gik han ufattelig meget op i sit udseende og det gjorde det bare ikke spor bedre nu at være med i et band for så var han trods alt en del af et brand og derfor ville han være sikker på han gjorde det ordenligt og derfor så ordentlig ud. Seth ville egentlig heller aldrig normalt gå efter en eks’ søster, men han havde behov for at vise Charles at han ikke havde ment noget med det ved at gå i seng med Flora og det havde jo også været et uheld. Han havde været utrolig stiv og havde troet det var en anden eller noget i den stil for nok havde han været sammen med en kusine før, en det var bare ikke det samme med Flora som med Marcelle for Flora havde altid virket en del mere uskyldig. ”Hey” sagde han med et smil og lagde den ene arm om hende til et kram inden han hev hende indtil sig for at give hende et kys. Han var noget så ligeglad med hun røg, men han røg også selv når han var stiv så det var mest af alt derfor. ”Hader du mig ikke bare for at hive dig med ud for at købe tøj?” spurgte han drillende da han trods alt godt vidste hun var drenget af sig og lige nu var det bestemt også det som tiltræk ham en helt del. Det var ikke fordi han var forelsket i hende, men han havde bestemt fået sig et crush på hende og nok til at han ville kunne finde på at indlede et forhold med hende.

Ingen tvivl om, at Seths charme og hans willieblod havde en stor indflydelse på Leslie, måske endda også det faktum, at han var en smule forbudt. Den sidste del havde hun altid haft en svaghed for. Hun havde nok altid været lidt ved siden af loven, selv de uskrevne regler.
Hun smilede lidt, da han lagde armen om hende i et kram, og kunne da heller ikke lade vær med, at smile lidt i kysset han tildelte hendes læber. Hun var da heller ikke længe om, at gengælde det. Hun rynkede dog lidt på næsen, da han spørgsmål lød, "Jeg hader dig for, at stoppe med at kysse mig, bare for at spørger om jeg hader dig," svarede hun og blinkede til ham, hvorefter hun tog fat i hans krave på hans jakke, for at trække ham ind i et nyt kys, som nok var lidt mere grådigt end hans havde været.
Hun slap så både kysset og ham, og blinkede til ham, "Men ja, jeg hader dig også for, at hive mig ud og købe tøj," sagde hun drillende, og tog et nyt hvæs af sin smøg. Hun røg sig da i det mindste ikke skæv lige nu, det var blot en helt almindelig smøg. Hun var ikke direkte forelsket i ham, men hun kunne godt mærke, at han satte gang i nogle følelser som ingen andre før havde sat gang i hos hende. Det skræmte hende helt utroligt meget, men på samme tid, var det faktisk også en smule rart. Desuden bildte hun nok bare sig selv ind, at det udelukkende var fordi han var willie og intet andet.

Hvis Seth havde vist at det var Collins veninde så havde det været endnu mere forbudt end bare det at det var søsterens eks-kæreste. Seth vidste jo også godt det var lidt forbudt, men der var altså noget over Leslie som han ikke bare kunne slippe igen. Nu var det jo heller ikke fordi han havde haft sine følelser fuldt ud med i forhold til Alex så det var måske også lidt derfor at han ikke tænkte det vilde over det.

Han smilede let for sig selv da hun gengældte hans kys. ”Jeg kunne kysse dig hele dagen Leslie så det skal du slet ikke hade mig for” sagde han med et glimt i øjet inden han lod sig hive ind mod hende og gengældte hendes grådige kys. Han lod først kysset stoppe da hun gjorde det. ”Jeg kan ellers godt li når jeg kan lokke dig til at være bare lidt girly og gå i heels. You know. If you where heels, I’m missing my pants” sagde han med et ganske drillende glimt i øjet selvom det var præcis hvad der skete. Nok var det ikke stiletter hun gik rundt i, men de virkede fint for ham. Desuden kunne han jo heller ikke tillade sig en masse for han ville jo heller ikke ændre på hende. Det var kun lige det med hælene han havde manglet. For ellers var det netop hendes flabethed der gjorde at han ikke behøvede en ligeså feminin pige som han egentlig gerne havde ville. Han tog fat i hendes hånd og flettede deres fingre sammen. ”Vi skal også stå på rulleskjøter. Så får du lov til at være led mod mig på næste date” blinkede han til hende og havde et charmerende smil over sine læber.

Leslie havde mange undskyldninger i sit hoved, som gjorde det okay, at hun hyggede sig lidt med Seth, at ingen af de undskyldninger så var gode eller retfærdige, var en helt anden side af sagen. Blandt andet mente hun, at det var okay, fordi hun jo ikke havde snakket med Alex dengang, mens en anden undskyldning lød på, at hun jo havde været fuld da de havde mødt hinanden.

Hun hævede lidt det ene øjenbryn med et lettere udfordrende smil på læberne, "Hvad så med, at droppe shoppingen og gå direkte hjem til en af os?" spurgte hun og blinkede til ham, hun havde vel lov til, at prøve, og så var hun faktisk ret ligeglad med om de tog til ham eller hende, men nu vidste hun heller ikke, at Seth og Collin var gamle venner.
Hun grinte let, "Nyd det mens du kan, er du klar over hvor ondt i fødderne man får af det lort?" spurgte hun morende, og sendte ham et lidt sigende blik, over hans udtale, "Det er sgu også det mindste du kan gøre," sagde hun og blinkede til ham, ja, hvis hun skulle rende rundt i høj hælede sko, så var det mindste han kunne gøre, at smide bukserne for hende, selvom hun dog godt kunne acceptere, hvis det ventede til de var alene og ikke stod midt på gaden.
Hun vendte blikket mod deres hænder, da han flettede deres fingre sammen, hun var slet ikke vant til den slags, hun havde aldrig sagt til nogen hun holdt af dem eller elskede dem, og hun havde aldrig gået og flettet fingre med nogen. Hun slap derfor ret hurtigt hans hånd, og lod sin hånd glide ned i hans ene baglomme i stedet for. Det virkede lidt mindre farligt, fordi det var en smule mere offensivt og ikke så kærligheds-artigt. Desuden gav det hende en undskyldning for, at gramse lidt på hans ene balle, hvilket hun da også gjorde. "Stå på hvad?" spurgte hun, da hun ikke havde den ringeste idé om, hvad rulleskøjter var, hun kom fra en blodfanatisk familie, så hendes kendskab til mugglernes verden var meget begrænset. "Bare vent, pay back is a bitch," sagde hun og blinkede tilbage til ham, og kunne ikke stå for hans smil, så hun endte med at kysse ham igen.

”På en betingelse smukke” sagde han med et kækt smil over sine læber da han gerne ville skippe det hvis altså hun prøvede at stå på rulleskøjter først. Han holdte da også sin ene finger oppe for at understrege det med at det skulle være på en betingelse. Seth var ærlig talt ligeglad med at det faktum at han godt vidste man burde holde sig fra sin eks’ søster. Det var bare som om Leslie passede sådan ind i alt hvad han havde behov for lige nu at han ikke ville lade sig stoppe af hvad man burde og ikke burde.

”Nej ikke helt, men jeg har heller ikke lyst til at vide det. Og tro mig jeg nyder det i fulde drag. Her gik jeg og troede du gjorde det fordi alle ved jeg mangler min backbone når kvinder har hæle på” sagde han med et ganske let glimt i øjet da det bestemt var en ting der gjorde ham helt vild i varmen. Han forventede så heller ikke at Leslie ville gøre det hver gang. ”Deal. Så ved du hvad der sker når vi kommer væk fra kulden” sagde han med et ganske let grin da han da sagtens kunne smide sine bukser for hende. Heller end gerne faktisk da han var helt igennem sikker på at hun måtte være utrolig smuk inden under sit tøj for hun havde en fantastisk figur. Han lod hende slippe hånden og hævede let det ene øjenbryn inden han rystede ganske let på hovedet. ”Stå på rulleskøjter kvindemenneske. Jeg glemmer lidt nogle gange du ikke er i den her verden” sagde han det sidste i en lav mumlen. Han selv var jo også magiker, men han var van til mugglernes verden. ”Jeg glæder mig allerede” sagde han med et drenget smil over sine læber inden han tog fat i hendes hånd uden at flette dem sammen denne her gang og kun for at trække hende med mod et sted han vidste de kunne leje et par rulleskøjter for at betale for dem begge inden han anviste hende til at sætte sig ned. ”Jeg ved godt du er en moderne kvinde og alt det her, men vil du ikke for once lade mig hjælpe dig?” spurgte han med et smil og sætte rulleskøjterne på hendes fødder for at binde dem inden han skyndte sig at tage sine egne på. ”Du er nød til at stole på mig” sagde han med et varmt smil og rakte sin hånd ud imod hende. Hun ville næppe kunne stå uden hans hjælp alligevel og han vidste godt det ville være kærligt og det var imod hendes natur, men han ville gerne vise hende at nogle drenge var gode nok og han var virkelig glad for hende.

Leslie så en smule skeptisk på Seth, da han kun ville gå med til hendes forslag, på en betingelse, "Okay, og hvad er den betingelse så?" spurgte hun og grinte lidt af hans pegende finger, som hun blidt tog fat om, for at sænke den og i stedet for placere et nyt kys på hans læber. Hun vidste virkelig ikke, hvad det var ved ham, men der var noget over ham, som gav hende lyst til, at kysse ham hele tiden, og selvom hun blev ved med, at bilde sig selv ind, at det var på grund af hans willieblod, så vidste hun jo inderst inde godt, at det nok ikke var meget af skylden.

"Det kan jeg godt forstå du gør, jeg får en ret go' røv af dem. Nej, det er bare en bonus," svarede hun og blinkede til ham. Hun havde ikke noget imod at have sko på med den slags hæle som der var på dem, som hun havde på lige nu, men hun kunne bestemt godt mærke, at hun slet ikke var vant til, at gå i dem og hendes fødder havde været fuldstændige ødelagte dagen efter første gang hun havde haft dem på.
Hun så dog en smule overrasket på ham, da han rent faktisk gik med på hendes deal, dog ville hun langt fra brokke sig over det, hvilket derfor blot fik hende til, at blinke til ham og nikke, "Deal," sagde hun med et smil på læberne.
"Ikke hvis jeg kan undgå det," mumlede hun selv, hun var en Marsters, havde gået på Durmstrang og var på ingen måder særligt glad for mugglere. Hun gjorde dem ikke noget, hvis de altså heller ikke gjorde hende noget, men hun var blodfanatisk.
Hun fulgte med ham, selvom hun godt kunne mærke, at det her nok ville ende galt. Hun havde aldrig prøvet at stå på skøjtende ruller. Hun satte sig ned, som han gav hende tegn på det. Hun bed sig lidt i læben og nikkede lidt, "Så pyt da," svarede hun med et lille skævt smil, selvom hun ikke var meget for, at skulle have hjælp til noget, men hun havde en fornemmelse af, at det her umuligt kunne være værre end at gå i høje hæle. Hun så på hans hånd da han rakte den mod hende, efter, at have givet hende rulleskøjterne på og selv taget sine egne på. Hun bed sig lidt i læben og vendte så blikket mod hans ansigt og tog imod hans hånd, "Du er sød Seth, skøn, sjov og alt det der, men jeg stoler ikke på nogen, det er ikke personligt," sagde hun roligt og smilede til ham, som hun kom op og stå. Hun greb dog hurtigt fat i hans skulder, for ikke at miste balancen, hvilket fik hende til, at grine let, "Undskyld," sagde hun med et smil på læberne.

”At vi går hjem til dig” sagde han med et ganske let glimt i øjet. Det var ikke fordi Ashton som sådan var sur på ham, men det betød ikke at han yndede at hive piger med hjem sådan i en nær fremtid. Han kunne ikke lade være med at grine da hun tog fat om hans finger og gengældte hendes kys. Seth var nu også virkelig glad i hendes selskab, men måske var det bare nogle gange nemmere med en pige der var ligeså fucked som ham selv. Desuden hjælp det en helt del at Heather ikke var i landet for han vidste jo godt han havde skubbet sine følelser væk for hende for at kaste dem over Leslie.


”Det er jo lige præcis det som du gør og det har sådan en sjov effekt på mig må du forstå” sagde han med et ganske let glimt i øjet selvom det var sandt nok. Seth kunne virkelig godt nøjes med kilehæle. Han vidste jo også godt det ikke var sundt for kvindernes fødder, men det ændre bare ikke på at virkelig slet ikke kunne modstå højhælet. Det havde bestemt heller ikke altid været lige sundt for ham at have det sådan da han havde været model, men det var så hvad det var.
”Hvad er der nu i vejen med det? Baby du er nød til at forstå jeg er kendt i begge verdner og op til flere i min familie er kun halvt” sagde han med et drillende glimt i øjet og kunne ikke lade være med at smile hjerteligt. Nok var Leslie blodfanatiker, men det var nok det sidste her i verden Seth var. Han var godt nok selv fuldblods, men det ændre ikke på at han kom fra en blandet familie. Alene hans fætter Philip var halvblod.

Han kunne ikke lade være med at smile da hun sagde det var ok han hjælp hende, men faktum var at når hun ikke havde prøvet det før var det ikke smart ikke at få hjælp til det der. Det kunne ende grueligt galt. ”Det kan du blive nød til Leslie. Jeg har nemlig en dagsorden med det her” sagde han med et smil og var glad for han fik lov til at hjælpe hende lige nu. Han mærkede hun greb fat i ham og kiggede let på hende med et hævet øjenbryn da hun begyndte at undskylde. ”Hvad undskylder du for?” spurgte han med et smil og rystede ganske let på hovedet af hende. ”Jeg vidste jo godt det var svært. Det var derfor du er nød til at holde fast i mig” sagde han med et smil og tog bedre fat i hendes hånd for selv at rulle baglæns så han havde styr på hende. Han havde trods alt ganske styr på det her så det var ikke så svært for ham. Desuden så han det måske lidt som en tillidsøvelse. ”Ser du Leslie. Når du kan udvise mig den lille smule tillid så kunne du måske tænke dig at vi blev kærester i stedet for det her date halløj” sagde han med et smil og kunne ikke få sit blik fra hende da han ville høre hendes reaktion.

Leslie grinte let, "Deal," sagde hun, hun havde ikke noget imod, at hive fyrer med sig hjem. Alastair var flyttet ud alligevel og hun havde ikke været sammen med Collin siden, at Alastair havde bosted dem, selvom hun stadig boede sammen med Collin. Hun smilede lidt i kysset. Hun vidste godt, at Seth havde willieblod og det var en af årsagerne til, at hun følte sig tiltrukket af ham, men hun vidste også godt, at det ikke kun var dét. Selvom det bare ville være så meget nemmere hvis det var.

Et skævt smil meldte sig på hendes læber, "Hm, jeg havde ellers troet du var en bobs fyr, og ikke en ass," sagde hun og vippede kort begge mundviger ned af, før et nyt smil meldte sig på hendes læber, som var en del mere morende end det forrige. Dog gjorde det hende ikke det mindste, han skulle da have lov til, at kigge og gramse på hendes bagdel, alt det han ville, det var hun faktisk ikke så sart omkring.
Hun så lidt på ham, "Og det skal du også have lov til, alt det du vil, bare du blander mig uden om det," sagde hun og trak let på den ene skuder. Hun havde ikke så meget imod halvblods, det kunne hun lidt bedre acceptere, men mugglerfødte og muggler, holdt hun sig så langt væk fra, som det overhovedet var hende muligt.

"Så det kan jeg? Stoler du måske på mig?" spurgte hun morende og rystede let på hovedet. Det var ikke fordi hun slet ikke havde nogen som helst form for tillid til ham, men hun stolede ikke på nogen, selv ikke sig selv.
Hun rynkede mildt på panden, "For, at tage fat i dig," svarede hun, da han spurgte hvad hun undskyldte for. Hun bed sig lidt i læben, og tog så imod hans hånd, da han sagde hun var nødt til, at holde fast i ham, "Okay, nu blærer du dig bare," sagde hun morende, da han begyndte at rulle baglæns.
Hendes blik var meget koncentreret og fokuseret og hele tiden mod deres fødder. Eller i hvert fald lige indtil Seth brugte K-ordet. Hun spærrede øjnene op og mærkede hvordan hendes hjerte nærmest gik helt i stå. Meget langsomt, tvang hun sit blik fra deres fødder og op af Seth til hendes grøn-blå øjne mødte hans blå. Hun havde aldrig nogensinde følt sig SÅ mundlam før, i hele sit liv. "Hvad?" var det eneste ord hun kunne få over sine læber, og det var i en næsten helt hæs stemme. Hun havde aldrig haft en kæreste, både fordi hun aldrig havde haft følelser for nogen før, men også fordi hun vidste, hun nok ikke ligefrem ville være verdens bedste kæreste.

Det var heller ik fordi Seth havde noget imod at hive piger med sig hjem, men Ashton ville helt sikkert blande sig når han opdagede Seth var sammen med Alexs søster for det var Ashton der i sin tid havde leget nærmest helt far til Seth og sagt han skulle slå op med Alex nu hvor han havde været hende utro med Kaya. Så havde Ashton helt sikkert også noget at sige til det her og han ville ikke ødelægge det før det var startet ordenligt.

Han rystede ganske let på hovedet. "Nope. Ass all The Way baby" sagde han med et glimt i øjet. Det var også en af grundene til han elskede højhælet. Det fremhævede ligesom røven. Desuden ville det være ulogisk at være boob mand når han ofte havde været sammen med nogen der ikke havde alt for store kasser. "Og jeg har ikke tænkt mig at blande dig ind i det andet end du må leve med at der altså kommer piger hen til mig af alle blod arter" sagde han med en ganske let nik da det var sådan at date ham. Så længe hun kunne leve med det så var det fint. Han selv havde aldrig selv hadet nogen pga deres blod og han ville heller aldrig komme til det.

Han nikkede let til om han stolede på hende. "Selvfølgelig gør jeg det" sagde han med et varmt smil da han faktisk stolede på hende. Nu havde Seth så heller ikke den dybeste mistillid til andre hvilket nok primært hvilede på han selv vidste det var ham der altid fuckede op. "Det er bedre end du falder" påpegede han til hendes undskyldning. Desuden var han sikker på sine ben så det var fint nok at hun greb fat i ham for ikke at falde. Han nikkede let til hans blærede sig selvom det ikke kun var derfor han gjorde det. Han sætte farten lidt ned og tog fat i hendes hænder da hun begyndte at se op på ham da han godt var klar over han havde gjort hende mundlam. "Kærester Leslie" sagde han med et varmt smil og stoppede op udelukkende for at gribe hende og lagde dermed sine arme om hende. "Jeg vil gerne være kærester. Du ved. Ikke se andre end den anden" sagde han med et kærligt smil over sine læber og denne gang en anelse lavere da han følte folk omkring dem betragtede dem og det kunne ikke udelukkende være pga Leslies manglende rulleskøjte evner

Et lettere drillende smil meldte sig på Leslies læber, "Heldigt for dig, at jeg har en god røv så, huh?" sagde hun morende og blinkede en smule flirtende til Seth. Problemet ved det hele var nok, at hun inderst inde godt vidste, at hun det sekund hun havde fundet ud af, at Seth var Alexs eks, burde have stoppet det hele, men hun var glad for ham på et eller andet plan.
"Jeg er blodfanatisk, ikke morder Seth, rolig nu, jeg gør dem ikke noget, så længe opføre sig pænt, så skal jeg nok også," sagde hun og sendte ham et roligt smil. Det var jo ikke fordi hun var dødsgardist, selvom hun var en Marsters. Hun havde kun slået ihjel én gang, men det var jo bare et foster, så det talte ikke. Ikke hvis man spurgte Leslie i hvert fald.
Hun så en smule overrasket på ham, "Well, så er det officielt, du er mere godtroende end nogen andre jeg kender," sagde hun med et mildt skulder træk. Hun mente bestemt ikke selv, at hun var til at stole på, eller jo i nogen henseender, men langt fra alle.
Hun grinte let, "For jeg kan tage dig med i mit fald eller hvad?" spurgte hun morende, dog glad for, at han gerne ville hjælpe hende.
Som Seth satte farten ned og tog fat i begge hendes hænder, kunne hun ikke gøre så meget andet, end blot trille ind i hans arme. Hendes blik var fuldkommen uforstående. Hun lod sine hænder hvile på hans hofter, mens hun så ham ind i øjnene. "Jeg ved godt hvad kærester er, Seth, men jeg er 21 år gammel, jeg har aldrig haft en kæreste før. Det.. Det ved jeg slet ikke om jeg kan finde ud af," svarede hun og bed sig lidt i læben. Det var jo ikke fordi hun ikke ville, hun vidste bare ikke lige hvordan hun skulle håndtere det. "Du er ikke rigtigt klog, ved du godt det?" spurgte hun med et smil som rent faktisk havde følelser gemt i sig, hvilket ikke var ret ofte at spotte.

Han nikkede ganske let med et selvtilfreds smil over sine læber. Han burde også selv havde stoppet det hele da han havde fundet ud af hun var Alexs tvilling hvilket var virkelig tydeligt når de lignede hinanden og han havde kaldt hende for Alex hele den første aften fordi han havde været for fuld til at forstå det ikke var Alex, men Leslie.
”Jeg ved det godt Leslie. Det var heller ikke sådan ment” sagde han med et let bid i læben da det ikke var fordi han ikke stolede på at hun ikke gjorde dem noget. Han var jo godt klar over det. Han ville blot have det på bordet så det kunne være fjernet ligeså hurtigt og det blev det så. Om hun så ville have sidste ord i sagen eller ej var han ligeglad med for han havde ikke tænkt sig at sige mere til denne sag.

Han rystede ganske let på hovedet. ”Nej det synes jeg ikke. Jeg er selv ret så fucked og der er folk der stoler på mig så hvorfor skulle man ikke kunne stole på dig?” spurgte han med et varmt smil over sine læber da han virkelig mente det. Han vidste jo også godt selv han var ret så fucked, men det betød ikke folk ikke havde tillid til ham. Selvom det igen var en person mindre her i verden der stolede på ham efter det med Flora. ”Fordi jeg har styr på det og hvis du falder og hiver mig med så sikre jeg mig du i det mindste lander blødt” sagde han med et ganske let nik da han ville gøre alt for at sikre hendes flad. Han havde trods alt prøvet det her ret så mange gange før.

”Og min sidste kæreste Leslie var din søster. Synes du selv det gik så fantastisk? Måske skal der to fucked personer til at få tingene til at gå rigtigt, måske skal der ikke, men jeg har bestemt tænkt mig at finde ud af det hvis du tør” sagde han med et lille let nik og holdte hende stadig tæt indtil sig. Han håbede at ordsproget two wrongs makes it rigth virkelig passede lige her for han vidste jo godt et sted de begge to ville doomed det forhold før det overhovedet var kommet i gang, men det betød bare ikke at han ikke ville tage chancen. Han havde behov for at være fucked med nogen og Leslie var virkelig den bedste han kunne finde og det var mere ment som der slet ikke var andre der kunne måle sig med ham selv. ”Det ved jeg godt tak. Det behøver du ikke minde mig om baby” sagde han i en mild hvisken og kyssede hendes læber blidt.

Meget kunne man sige om Leslie, men selvom hun var blodfantisk, så havde hun aldrig slået nogen ihjel på grund af deres blod. Hun havde været oppe og slås med mange muggler, mugglerfødte og halvblods, men så havde de også selv bedt om det, og så var det jo ikke hendes skyld, at hun var stærkere end hun så ud, eller havde en god 'vennegruppe' som altid havde hendes ryg.
Hun valgte dog ikke, at kommentere mere på det, da hun trods alt ikke ville have ødelagt deres dag sammen. For selvom hun godt vidste, hun var ret dobbeltmoralsk omkring Seth, så var hun jo blevet ret glad for ham, hvilket hun jo blot måtte snakke med Alex om, hvis det skulle blive nødvendigt.

Hun lod en hånd glide i gennem sit halvlange hår, med blikket mod jorden, mens hun bed sig lidt i læben. "Jeg er ikke Alex.. Du kender sikkert den gode søster, men den søster er ikke mig," sagde hun roligt, selvom der gik lidt før hun vendte blikket tilbage på ham. Hun mente bestemt ikke selv, at hun var til, at stole på, men hvis han stolede på hende så kunne det vel ikke være helt forkert?
Hun kunne dog ikke lade vær med, at grine, da han sagde hun i det mindste ville lande blødt, hvis hun hev ham med i sit fald. "Well, for vores begges skyld, er det nok bedst, bare at lade vær med, at falde," sagde hun med et smil på læberne. Selvfølgelig ville hun gøre alt hvad hun kunne for, at blive på sine fødder. Også for at skåne sig selv for ydmygelsen.

Hun rystede lidt på hovedet, da han spurgte om hans forhold til Alex havde været fantastisk, og kunne ikke undgå, at mærke en eller anden form for vrede, over at han havde været hendes søster utro, selvom hun ikke sagde det. "Jeg vil ikke såre dig, men jeg vil gerne give os en chance," sagde hun med et lille smil på læberne og lod ham holde sig ind til ham, hvortil hun selv lagde armene omkring ham.
Hun skulle lige til, at svare ham da hun mærkede hans læber mod sine egne. Hun droppede derfor ret hurtigt, at svare ham, for i stedet blot, at gengælde kysset som hun ikke var længe om, at gøre en smule mere grådigt. Hun brød kysset, men holdt sine læber kun få millimeter fra hans, "Jeg syntes vi skal finde et lidt mere privat sted," hviskede hun stille mod hans læber, og kyssede dem igen, lidt mere blidt end før.

Seth vidste godt hun ikke var morder. Så havde han slet ikke kunne være sammen med hende. Nok var han ikke fan af hun var blodfanatiker, men det var bare ikke det som skulle definere om de kunne være sammen eller ej. Det var blot det eneste samtaleemne som de skulle holde sig fra og det havde han det faktisk ganske fint med det var sådan. Seth kunne jo godt lide hende alligevel præcis som hun var.

”Og hvem siger jeg vil have en good girl der adlyder ordre? De kan ikke håndtere hvor fucked jeg er og giver mig så fri line at det går galt for det er begyndt. Jeg har brug for en der er ligeså fucked som mig Leslie og let’s face it. Du er ligeså slem på mange punkter som jeg er” sagde han roligt og bed sig let i læben. Han var nød til at have en der strammede linen lidt ind når han var ved at køre fri hjul. En som Alex havde ikke kunne det, men han var sikker på Leslie kunne. Desuden var hun helt igennem fantastisk og selvom han virkelig ikke burde så var han glad for hende. Ikke bare fordi de begge var fucked, men bare fordi der var noget over hende som han bare ikke kunne forklare. Noget han bare måtte være med. Noget han virkelig var faldet hårdt for.
”Jeg skal nok lade være” sagde han med en mild latter og havde da også det hele under kontrol. Han havde trods alt prøvet det virkelig mange gange før så det var ikke fordi det var noget nyt for ham at stå på skjøter.

Han vidste godt det ikke var smart han havde været Alex utro og så endda med Kaya, men sket var sket og han havde kun været 17. Der havde han tænkt endnu mindre end han gjorde nu. Det var jo ikke fordi han havde haft sine følelser med da han havde været med Alex, men mest af alt havde det været jagten der havde gjort det hele. Det var det ikke denne gang selvom en del af ham stadig også var vild med Heather. Det havde han bare gemt godt nede så han faktisk ikke kunne mærke andet end de følelser der var til Leslie da han var mere som ham selv. Han var også glad for at hun faktisk gerne ville give dem en chance. Han kunne ikke lade være med at smile for sig selv da hun valgte at gengælde hans kys. ”Så gør vi det. Hjem til dig ikke?” spurgte han med et smil og i en mild hvisken inden han gengældte hendes kys. Han var helt igennem opslugt af at kysse med hende. Han brød det dog også kun for at minde hende om de skulle gå og hjælp hende væk derfra og ud af mugglertingene som hun kaldte dem så hun kunne tage sine egne sko på. Han lod hende føre an da hun kendte vejen bedst.

Leslie valgte ligeledes, at lade deres samtale ligge der. Bare han vidste at hun altså ikke var en morder, så var det fint med hende. Det kunne godt være hun ikke altid var lige sød ved mudderblods, og hun havde da før slået et par stykker ned, men hun havde aldrig slået dem ihjel.

Hun lyttede roligt til hans ord og nikkede så lidt, "Så du vil gerne lege med den fudked søster? Okay, men det bliver efter mine spilleregler," sagde hun roligt, hun gik gerne med til, at indgå i et forhold med Seth, da hun nok måtte indrømme, at hun efterhånden var blevet ret glad for ham. Men det skramte hende en smule, da det betød, at han også havde en magt over hende, i form af, at han kunne knuse hendes hjerte, hvis det var dét han ville, og den form for magt havde hun aldrig givet nogen før.
Hun grinte let, "Yeah well, jeg lover ikke det samme," sagde hun morende, da hun trods alt ikke havde den mindste smule styr på, hvordan man stod på rulleskøjter, hun holdt blot fast i ham, og regnede med, at han havde styr på det, hvilket det da også så ud til, at han havde. De var da i hvert fald ikke faldet endnu.

Hun vidste godt, at det var et virkelig lamt træk af hende som søster, at finde sammen med Seth, men hvad skulle hun gøre? Hun ville for det første gerne bevise overfor Alastair, at hende og Collin var færdige med at gå i seng sammen, men for det andet, så var hun jo også virkelig glad for Seth, han satte gang i en masse følelser i hende, som ingen andre før havde gjort. Hun mærkede en varme i sin krop, da han gengældte hendes kys. "Kan vi godt, men pit-stop på vejen," sagde hun og blinkede til ham.
Hun fik sine sko på igen. Hun vidste næsten ikke hvad der var værst, dem med hjul under som hun lige var kommet ud af, eller dem med de høje hæle. Hun kom på benene og rakte så ud efter hans hånd, "Kom prettyboy," sagde hun og nikkede i den retning de skulle. Som de kom ud på gaden, tændte hun en smøg og gik om på anden side af ham, for han ikke skulle gå og få røgen lige i hovedet. Hun drejede så ned af en sidegade, og endnu en, og en endnu, indtil de til sidst endte i den lidt mere skumle del, hvor ikke alt der foregik var lige lovligt. "Har du prøvet stoffer?" spurgte hun med et lidt udfordrende smil på læberne, han kunne ligeså godt vende sig til, at det var en del af den Leslie var, selvom hun godt kunne gå en dag eller to uden.

Han vidste skam godt hun ikke var morder og at hun ikke altid var lige sød ved mugglere gjorde ham intet. Bare han helst ikke skulle se på det for han var trods alt ikke enig i den behandling fra hendes side af på det punkt. Det betød dog ikke at han ikke kunne se igennem fingre med det.


”Og hvad er så de spilleregler?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn. Seth ville bestemt heller den fucked for hun ville kunne håndtere hvordan han selv var. De der good girls kunne ikke styre ham på 10 tønderland og så var det at han endte med at være dem utro. Han var nød til at have en der kunne holde ham en anelse i snor og det var han ganske sikker på at Leslie ville kunne. Han var trods alt selv ligeså fucked så det var bestemt langt bedre end så meget andet hvis man spurgte Seth. Seth var jo også ganske skræmt over den måde hun virkelig havde taget ham med storm på. At han så i sit stille sind mindte det var ok når nu Heather ikke var i landet var straks en anden sag. ”Jamen så er det godt jeg kan samle dig op hvis du falder” sagde han med et ganske let nik og et varmt smil over sine læber. Han skulle nok gøre alt for at hun ikke ville komme til at falde i hvert fald. Det var helt sikkert.


Leslie havde virkelig også sparket hans hjerte i gang og han anede slet ikke sine levende råd. Det var også derfor han havde kastet det hele op for at hun kunne gribe det. Han var sikker på at de nok skulle finde ud af det langt hen af vejen og hvis en af dem fuckede op så ville han personligt ikke blive ked af det for det var virkelig den indsats de var nød til at tage med som en del af deres forhold. Han nikkede let til om de kunne tage et pit-stop på vejen og det ville han da bestemt ikke stoppe hende i. Han tog fat i hendes hånd og fik hende op at stå. ”Hold da op. Jeg er sgu ingen pretty boy” sagde han med et grin og hev hende indtil sig da hun begyndte at ryge for selv at tænde en smøg da han trods alt selv røg. ”Undskyld, men hvem tror du jeg er? Jeg har været model. Selvfølgelig har jeg prøvet stoffer” sagde han med et grin efter han havde hævet sit øjenbryn. Desuden havde han været venner med Collin så det gav lidt sig selv. Han havde prøvet det mange gange. Det var ikke noget han gjorde sig for meget i, men naturligvis havde han da prøvet det.

Et skævt smil meldte sig på Leslies læber, som hun trak uskyldigt på skulderne, "Regel nummer 1, jeg har altid ret, selv når jeg tager fejl, så har jeg ret," sagde hun morende og blinkede til ham, det var jo meget nemmere at undgå disksutioner og skænderier, hvis den ene bare altid havde ret. Hun tænkte sig lidt om, "Regel nummer to, ingen blomster, søde hilsner på puder, spejle eller andre steder," sagde hun så, hun var ikke god til romantik, da det slet ikke var noget hun var vant til på noget som helst plan. Hun var vant til to ryk og en aflevering. Hun var ikke engang vant til, at dele sin seng med nogen, så alt dette her ville uden tvivl vende op og ned, på hele hendes hverdag. Hun grinte let, "Jeg føler mig meget heldig," svarede hun og blinkede til ham. måtte da hellere end gerne samle hende op, lige meget hvorfra det så end måtte være.

Hun grinte let da han trak hende indtil sig, og så lidt udfordrende på ham, "Det kan du blive," sagde hun morende, "Jeg troede kun du røg til fester?" spurgte hun og tændte hans smøg med sin egen, ikke at det gjorde hende det mindste. Hun røg jo selv, så det var ikke ligefrem fordi hun havde noget imod han også gjorde.
Hun tippede hovedet lidt til den ene side og så på ham, "Model? Før bandet eller hvad?" spurgte hun nysgerrig og tog et nyt hvæs af sin smøg. "Kommer om lidt," sagde hun og slap ham. Hun gik over mod en mand som nok var i slutningen af 30'erne. Hun kendte det her miljø uhyggeligt godt efterhånden og vidste hvem det var smartest at købe af, og hvem man skulle holde sig fra. Efter en kort snak med manden, stak han en lille pose med noget hvidt pulver i hendes lomme, hvorefter hun trykkede hans hånd for at give ham pengene, og vendte så rundt for, at gå tilbage til Seth.
"Så. Hjem til mig?" spurgte hun som om, at det var da det mest normale i hele verden, det som der lige var sket. Hun lagde en arm om på ryggen af ham, og lod sin hånd snige sig ned i hans ene baglomme og gav hans bagdel et let klem, før hun kyssede hans læber ganske blidt.

”Men sådan er alle kvinder jo” sagde han med et drillende glimt i øjet for ligesom at sige til hende at han lidt regnede med hun på nogle punkter ikke var frøken hvem som helst og det var lige netop det som han faktisk godt kunne lide. At hun ikke var som alle de andre. Nu var han så heller ikke den der brød sig mest om at skændes eller diskutere for den sags skyld. ”Jeg har skam godt forstået du ikke er til romantik. Det skal du slet ikke være bange for Leslie” sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv da han skam godt vidste hun ikke var til det. Han havde også tænkt sig at holde det på et minimum. Han var trods alt heller ikke pladderromantisk. Så det var ikke fordi hun skulle frygte en masse fra hans side af. Desuden vidste han godt at hun skulle vende sig stille til det med at have en kæreste og det passede ham ganske fint. Mest af alt fordi han ikke havde haft en fast kæreste i nogle år og derfor selv var lidt rusten på det punkt og netop ville gøre det bedre end det forhold han havde haft til Alex i sin tid. ”Om så det er her eller et andet sted” sagde han med et smil og nikkede let for sig selv selvom han godt vidste det lød en anelse cheesy.


”Ikke kun nej. Jeg ryger skam også kun en gang i mellem udenfor fester” sagde han med en ganske mild latter og nikkede let for sig selv da det var sandt. Desuden var det godt for så fik de lært hinanden lidt at kende. ”Ja model før bandet. Og før det var jeg ganske kort bartender” sagde han med et smil og nikkede let til hun lige skulle gå kort. Han betragtede hende let på afstand mens han stod og røg sin smøg som hun trods alt havde tændt for ham. Han var godt klar over hvad hun havde lavet, men det var kun godt hun behandlede det sådan så de ikke skulle vække opsigt. Han ville trods alt ikke have sin karriere røg på det her. Han nikkede let til de skulle hjem til hende og mærkede hendes arm om sig. Han gjorde det samme ved hende og lagde sin hånd på hendes skulder i stedet for så han kunne holde hende tæt indtil sig. ”Hey det er min den der” sagde han med et grin til hun gav hans balle et klem og gengældte hendes kys inden de begyndte at gå videre mod hendes hjem.

Et skævt smil meldte sig på Leslies læber, "Kender du udtrykket: Stilheden før stormen? De andre kvinder er stilheden, jeg er stormen," svarede hun og blinkede til ham med et morende smil på læberne. Hun vidste ikke om hun skulle tro på, at hendes og Seths forhold ville blive langt og lykkeligt, faktisk var hun slet ikke sikker på, at det var meningen hun nogensinde skulle blive lykkelig, men han så fandens godt ud og så var han nok også en smule forbudt område. De følelser hun havde udvirkelet for ham, prøvede hun stadig at blide sig selv ind, kun var fordi han havde willieblod i årene, men hun vidste inderst inde godt, at det ikke kun var derfor. Et smil meldte sig på hendes læber, "Godt," sagde hun, hun var virkelig ikke til romantik, hun vidste ikke hvordan hun skulle håndtere det. Men nu havde hun siden hun var ti år, heller ikke haft kærlighed i sit liv overhovedet, så det var uden tvivl noget hun lige skulle vende sig til. Hun hævede lidt det ene øjenbryn af hans ord, "Hvad så hvis jeg hellere vil have dig med i mit fald?" spurgte hun med en knap så cheesy bagtanke som hans.

"Hm, det er ikke sundt, ved du nok," sagde hun drillende og blinkede til ham, bare fordi det var utroligt dobbeltmoralsk af hende, at sige. "Bartender?" spurgte hun og satte sin frie hånd mod sit hjerte, "Hvor har du været hele mit liv?" sagde hun i en næsten drømmende tone og grinte så let, før hun forsvandt over til manden.
Hun vidste godt, at det nok ikke var super smart, hvis Seth blev set sådanne et sted her, og slet ikke med Leslie som i forvejen var rimelig kendt i miljøet. Hun løftede en pegefinger af ham, da han sagde hans bagdel var hans, "Arh, regel nummer tre, dit er mit, mit er stadig kun mit," sagde hun drillende, på et eller andet tidspunkt skulle det da nok gå op for ham, at hun lavede sjov med ham med alle de regler. Men for nu var det bare meget sjovt, at drille ham lidt.
Hun smilede lidt i kysset, da han gengældte det, og gav så hans bagdel et klem mere, bare fordi den var lige der ved hendes hånd. Hun holdt dog hele tiden udkig, da hun vidste mugglernes politi ofte kørte rundt, her omkring fordi de godt vidste der foregik en masse ulovligheder. "Kom, vi skyder genvej," sagde hun og gik ned af en ny lille sidegade, hvor hun slap ham og så lidt op på hegnet. Hun hadede virkelig højder, selvom hegnet de skulle over ikke var meget mere end tre meter højt, så var det stadig meget højt for hende og hendes højdeskræk. Hun tog sig dog sammen og kravlede over hegnet og hoppede ned på den modsatte side, hvilket dog bragte hende en smule ud af balance, da hun trods alt ikke var vant til de høje hæle.

”Men jeg kan nu godt li tanken om stormen” sagde han med et glimt selvom det var sandt. Han kunne virkelig godt lide tanken om at Leslie var anderledes end så mange andre. Det var jo en af de ting ved hende som havde fanget ham hvis han skulle være ærlig. Han følte virkelig at to der var fucked kunne kun gøre tingene bedre. Om ikke andet kunne det i hvert fald være at han lærte at være tro denne gang for han havde slet ikke tænkt sig at være hende utro hvis hun ikke var den som begyndte. Seth havde nu heller ingen idéer om deres forhold skulle være langt og lykkeligt og en del af ham var ganske sikker på at det ikke ville ende sådan, men man kunne jo ikke vide noget som helst før man havde prøvet vel? ”Du tager mig bare med ned i dit fald. Så får jeg os op igen” sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let til sig selv.


”Siger du” sagde han med et ganske let til grin til hendes dobbeltmorale. ”Ja bartender” sagde han med et smil og nikkede ganske let for sig selv. ”Jamen sorry jeg ikke kom tidligere så” sagde han med et glimt i øjet og kunne ikke lade være med at grine. ”Jeg var faktisk på vej hele tiden og her gik jeg og undrede mig over hvor jeg skulle hen og så var det bare dig jeg skulle finde” sagde han med et ganske let og vidste godt han var cheesy lige nu, men han synes selv det lød godt uden det var alt for pladderromantisk at høre på. Seth var nu godt klar over det her ikke var det bedste sted at blive spottet så han regnede godt lidt med at Leslie ville være hurtigere. ”Men altså jeg vil gerne have lov til at påpege at din røv nu tilhøre mig uanset om du kan li det eller ej” sagde han med et ganske let grin og vidste godt han var dum at høre på, men han kunne bare ikke lade være med at drille tilbage. Han mærkede hendes klem af hans bagdel og rystede ganske let på hovedet af hende mens han grinte mildt. Det var ikke fordi det gjorde ham det helt store. Han var trods alt van til at gå i seng med lidt af hvert. Også fyrer. Han nikkede let til hvor de skulle hen og gik med hende. Seth overvejede et øjeblik at spørge om hun skulle have hjælp, men valgte ikke at gøre det. Han selv kravlede over da han var sikker på at hun havde styr på det og hoppede selv ned. Han elskede virkelig hendes bad girl side og fulgte stadig med hende for at komme til hendes lejlighed.


Et roligt smil meldte sig på Leslies læber, "Er du nu sikker på det?" spurgte hun og blinkede til Seth. Han var virkelig en dejlig fyr, hun kunne godt lide hans udstråling, hans personlighed og alt derimellem. Leslie havde skam ikke planer om, at være Seth utro, men nu havde hun så heller aldrig haft en kæreste før og hun vidste dermed ikke, hvordan hun ville reagere, hvis der pludselig stod en pæn fyr eller tøs og tilbød sig, da hun ikke havde stået i situationen før. Hun så lidt på ham, med et lidt skævt smil, "Deal, men forbered dig på, at det ikke bliver uden skrammer," sagde hun og smilede til ham. Hun vidste godt, at hun ikke altid var lige god til, at rejse sig selv op igen, hvis først hun faldt. Nogengange var der bare meget rart i faldet, hvor alkohol og stoffer var ens bedste ven.

"Mh, det kunne du da høre jeg gjorde," sagde hun og grinte let, som hun tog et nyt hvæs af sin smøg. Hun smilede lidt, da han sagde ja, hun kunne nu godt se for sig, Seth som bartender. Hun kunne dog ikke lade vær med, at grine som hans forklaring lød, "Havde du mistet dit røverkort eller hvad?" spurgte hun med et smil på læberne. Hun var ikke til pladderromantik, men han var nu meget sød, når han sagde sådanne nogle ting.
"Så har du også bare, at behandle den pænt," svarede hun og blinkede til ham, hun kunne godt gå med til, at hendes bagdel tilhørte ham, hvis han vel og mærket behandlede den godt. Som de begge var kommet over hegnet, tog det ikke meget mere end fem minutters tid, før de stod ude foran hendes og Collins og Alastairs lejlighed. Hun låste døren op og lukkede den efter dem. "Nogen hjemme?" kaldte hun, og afventede lidt, men der kom intet svar. Hun tog sko og jakke af. Hendes fødder var virkelig døde af, at gå i de sko. Det var jo ikke noget hun var vant til. Hun gik roligt om bag ham, og lagde sine arme omkring livet på ham, som hun lod sine læber ganske blidt kysse hans nakke, "Hvad har du lyst til?" spurgte hun stille mod siden af hans hals, før hun forsatte sine blide kys.

Han nikkede ganske let da han bestemt var langt mere til stormen end så meget andet. Især fordi han virkelig ikke anede noget om hvordan man var i et forhold for det sidste forhold han havde haft havde været noget lort og denne her gang ville han bare gerne ha det til at fungerer. Han kunne ikke gøre end at tage det i stiv arm og så se hvordan de ville klare den og det havde han tænkt sig at gøre. ”Så må jeg tage det med Leslie” sagde han med et ganske let smil og vidste godt de ikke kun snakkede om selve det fysiske fald. Han selv kunne godt drikke og nogle gange tage stoffer, men det sidste var sjældent. Dog var han heller ikke typen der stilte sig på bagbenene og benægtede Leslie det. Faktisk ville han sikkert bare hoppe med på det uden at være helt så langt ude som Leslie. Han ville dog omvendt heller ikke forsøge sig med at frelse hende.

”Dobbeltmorale much honey” sagde han med et drillende glimt i øjet. ”Nej, nej jeg kom bare til at gå den forkerte vej inden jeg fandt tilbage på rette spor” sagde han med et ganske let grin og nikkede ganske let for sig selv. Han havde trods alt hverken været klar til forhold eller kunne holde sit vedhæng fra andre. Han havde trods alt været med sin tidligere chef og samtidig været i bukserne på et helt hav af modeller. ”Jeg skal nok behandle den pænt” sagde han med et kækt drenget smil over sine læber. Hvis der var noget han ville behandle pænt så var det hendes bagdel. Han lod hende låse op og gik med indenfor. Seth var klar over hun havde roomies, men vidste ikke den ene af dem var Collin og det var sikkert også meget godt lige nu. Han selv tog sko og jakke af og så sig en anelse omkring. Han mærkede hendes arme om sit liv og kunne ikke lade være med at smile for sig selv. Seth var ellers en høj dreng, men nu var Leslie så heller ikke den laveste. Han mærkede kuldegysningerne igennem sin nakke som hun kyssede ham. Han blottede sin hals for hende. ”Hvad med at pille tøjet af min kæreste?” spurgte han drilende selvom han godt vidste at det ikke var enormt sexet sagt, men det var nu stadig det som hun gav ham lyst til.

Leslie havde aldrig før haft en kæreste, hun havde ikke engang været forelsket i nogen før. Hun kunne godt mærke, hendes hjerte sprang et slag over, hver gang hun kiggede på Seth, og hvis hun skulle være helt ærlig overfor sig selv, så vidste hun også godt, at hun følte lidt mere for ham end, at han bare var endnu en fyr til samlingen over dem hun havde været sammen med. Der var noget over ham, og det ikke 'bare' hans williegen. "Du er en utrolig tålmodig mand, ved du godt det?" spurgte hun og smilede lidt til ham. Det var ikke fordi Leslie tog stoffer hverdag, hun drak nok mindst en øl om dagen, men stofferne tog hun kun når hun havde lyst, men det var nok ligeså meget fordi hun syntes det var en rar følelse. Hun ønskede ikke sin hverdag skulle være anerledes. Hun var fint tilfreds med sit liv som det var, selvom hun selvfølgelig gerne ville have sig et job på et tidspunkt, når hun følte sig klar til det.

Et skævt smil meldte sig på hendes læber, "Nej da," svarede hun drillende, selvom hun udmærket godt var klar over, at det var virkelig dobbeltmoralsk af hende, at stå med en smøg i hånden og fortælle ham, at det var usundt. "Arh, så det er stedsansen, den er gal med," sagde hun morende og blinkede til ham. Hun havde ligesom Seth også været sammen med en del, dog ikke modeller og den slags. "Godt, for ellers kommer du over skødet," sagde hun med en løftet pegefinger, før hun grinte let. Hun kunne godt gå med til hendes bagdel var hans ejendom, så længe han var behandlede den godt, ikke nødvendigvis altid sødt, bare godt.
Hun lod ham se sig lidt omkring, det var ikke fordi lejligheden var noget helt vildt og fancy, men hun var nu meget glad for at bo der, især fordi det jo var bedre end gaden eller pendle fra sofa til sofa, eller hos random fyrer, som hun havde gjort fra hun var gradueret fra Durmstang til hun var flyttet ind hos Alastair og Collin. Hun lod sine fingre snige sig indunder hans bluse for, at nusse hans maveskin ganske blidt, mens hun forsat kyssede hans nakke, selvom hun måtte stå en smule på tær for at nå ordenligt, da han trods alt var højere end hende. Hun smilede dog lidt, da han blottede sin hals for hende. Havde han været en pige, havde Leslie stået ret godt til at gramse lidt på et par bryster, men det var dog en tanke hun valgte at holde for sig selv, om ikke andet så bare for nu.
Hun smilede lidt som hans svar lød, "Det kan nok godt arrangeres," sagde hun roligt og slap ham, kun for at tage hans hånd og fører ham med ind på sit værelse, hvor hun lukkede døren efter dem. Hun låste den dog ikke, Collin var alligevel ikke hjemme, og nu var hun heller ikke så sart på den punkt. Hun tog en smule bestemt fat i hans krave og trak ham ind i et kys.

Seth havde været forelsket før. Dog kun et par gange og kun 2 gange sådan virkelig for alvor. Han havde faktisk været forelsket i Alex, men ikke noget nær så meget som han var i Leslie. Den eneste anden han virkelig havde følt for var Heather, men det duede ligesom ikke. Hun var i USA og han ville heller ikke smadre noget med hende. Så i stedet for havde han ladet sit hjerte give efter og var gået efter Leslie i stedet for. Det var jo ikke fordi han ikke var vild med Leslie for det var han virkelig. Helt igennem faktisk og det var ikke blot for at lyve overfor sig selv om noget som helst. ”Hvor utålmodig baby?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn da han ikke selv kunne se det. Seth havde taget stoffer et par gange, men det var ikke noget han gjorde sig synderligt i. Han var faktisk langt mere til at være fuld, men så skulle det også helst være af den der slags hvor man næsten ikke kunne gå. Ellers var det ikke gjort ordenligt.


Han nikkede let til hun var dobbelt moralsk og blinkede ganske let drillende til hende. ”Ja sorry hon’. Jeg prøvede” sagde han med et grin til at hun mente det var hans stedsans den var galt med. Det var nu meget sjovt at ligge det op på den der måde hvis han skulle være helt ærlig. Seth havde så været sammen med en del modeller, men det var klart når han selv havde været en. Så var det trods alt nemmere at være nær dem. ”Det lyder ellers ret så kinky. Er du sikker på det er en straf?” spurgte han med et drillende glimt i øjet da han faktisk havde svært ved at lade være med at drille hende. Desuden var det en kinky tanke at skulle over hendes skød. Seth skulle skam nok behandle den godt. Det skulle hun ikke være i tvivl om. Bare hun ikke forventede han var sød ved den. Han bemærkede godt hendes fingre under hans bluse og stoppede hende ikke. Det var trods alt en rar følelse. ”Det er jeg da glad” sagde han med et glimt i øjet og lod sig hive med indtil hende. Han selv var nu heller ikke spor sart. Nu havde han så også været lidt på kryds og tværs og der var da også røget et par trekanter i hans retning. Han lod sig trække ind i et kys inden han hev hendes trøje over hovedet hvilket gjorde de kort var nød til at bryde kysset inden han begyndte at åbne hendes bukser da han trods alt godt vidste hvad han ville have og løftede hende så op for at ligge hende ned på hendes seng. Ellers var det svært at hive de stramme bukser af hende.

Leslie vendte blikket mod Seth, "Jeg sagde tålmodig, ikke utålmodig," sagde hun med et smil på læberne og blinkede til ham. Hvis han var villig til, at skulle hive dem begge to op, hver gang Leslie hev ham med i sine fald, så skulle der godt nok noget af en tålmodighed til. Hun vidste jo godt selv, at hun langt fra var den nemmeste, at være i nærheden af i længere periode af gangen. Både fordi hun havde sine meninger og holdninger og dem stod hun ved, men også fordi hun ikke var god til, at holde sin mund lukket, hvis der var noget hun var utilfreds med.

Hun rystede lidt på hovedet med et smil på læberne, selvom hun godt vidste hun var meget dobbeltmoralsk. Hun grinte let, "Well, du er her nu, så bare vent til du ser regningen," sagde hun drillende og blinkede til ham, det var ikke penge som det ville komme til at koste ham, nej, det var noget helt, helt andet. Leslie ville nu ikke kalde sig selv billig, men hun havde været sammen med virkelig mange, både fyre og tøser. Det havde ikke altid været fordi hun havde haft direkte lyst, men hun bare havde haft brug for et sted at sove eller stoffer. Det var dog ikke noget hun nogensinde havde fortalt til nogen.
Et lidt udforende smil meldte sig på hendes læber, "Det bliver det, når jeg finder pisken frem," svarede hun og blinkede til ham. Hun var skam ret kinky af sig, ikke at det behøvede at gå direkte over i s/m, men ingen tvivl om, at hun godt kunne lide når det ikke bare var det samme hver gang. Selvom hun måske var spinkel af bygning, så kunne hun sagtens svinge en fyr rundt og være noget så dominerende, dog havde hun heller ikke noget imod, hvis fyren kunne det samme.
Hun nød virkelig, at have Seth så tæt på sig. Han var virkelig dejlig og selvom hun prøvede at passe på sig selv, ved ikke at ville falde for ham, så vidste hun godt, at det var for sent. Hun var blevet virkelig glad for ham, selvom hun havde ret dårlig samvittighed overfor Alex. Det var dog ikke noget hun tænkte på lige nu, da hendes tanker var på det de lavede. Hun lod ham bryde kysset, og stak sine arme i vejret, for at lade ham hive hendes trøje af, hvilket efterlod hende med en blottet overkrop, da det var meget sjældent hun gik med bh, hun mente selv hun havde pæne nok bryster til at lade vær. Hun gav sig hurtigt i kast med, at knappe knapperne på hans skjorte op, da han gik i gang med at åbne hendes bukser. Hun lod ham løfte hende op, og kyssede hans hals til han lagde hende på sengen. Hun mærkede hvordan lysten til ham steg i hende, som hun fangede hans læber i et ivrigt kys, og trak skjorten af ham.


Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum