Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

I ain't doing much healing - Doran/Caden

Go down

I ain't doing much healing - Doran/Caden Empty I ain't doing much healing - Doran/Caden

Indlæg  Admin Man Aug 15, 2016 7:18 am

Caden var på vej ud til Doran. Han vidste ikke hvorfor han var gået med til at se ham. Sikkert fordi han alligevel var i byen i forbindelse med, at han havde fået et job hos Shawn. Han savnede dog også Doran på mere end en måde. Han var hans bedste ven, det var den ene. Den anden var den mest pinefulde; Doran var også ufrivilligt et objekt for Cadens kærlighed. Caden var forelsket i Doran og havde været det siden han var 16 år gammel. På det seneste var det dog som om, han ikke havde kontrol over det. Han havde kontrol over sig selv når han dræbte og torturerede folk. Faktisk var han fuldstændig kold. Gjorde mordene ham bevidst om hvad han manglede? Nej, det var ikke det. Var det hans alder? Var han efterhånden ved at blive så moden, han havde brug for nogen at dele sit liv med på den måde? Det lød mere sandsynligt. Caden havde iført sig en læderjakke og derunder en hvid skjorte samt et par stramme sorte jeans og et par støvler. Det mellemlange hår sad løst og en smøg var plantet i hans mund. Han stod uden for Dorans dør og trak vejret tungt. Han bankede så på og afventede der ville blive svaret på hans henkaldelse.

Doran havde lidt glemt at Caden skulle komme. Eller det ville sige. Han troede det først var en time senere end aftalen egentlig var. Sikkert mest af alt fordi han tidligere på dagen havde stået på den her café og denne her smukke brunette var kommet hen til ham og så havde han ikke kunne sige nej på noget punkt og dermed bildt sig selv ind at Caden først ville komme en time senere så der var tid nok til begge dele. Doran vidste ikke Caden kunne lide ham og ville sikkert heller ikke bryde sig synderligt om det. De havde da kysset lidt da de var yngre ja, men det var jo bare for at eksperimentere som teenagere nu engang gjorde det og så var det gået op for Doran at han altså bare kun var til kvinder og ikke noget andet. Doran havde aldrig i sin vildeste fantasi regnet med Caden havde lagt noget i det og da slet ikke noget som stadig sad i ham. Doran vidste godt Caden var til begge køn, men det gjorde ham intet for de var bedste venner og når det var Caden kunne Doran bare godt blive i nussehumør, men kun rundt om ham da han ikke havde nogle følelser for nogen og det var kun Caden og hans eks-kæreste der kendte til denne svage side hos ham. Doran hørte pludselig en lyd og lod sit blik falde mod sit armbåndsur. Shit! Doran rev sine bukser til sig der lå henover en stol og gik ud for at åbne døren mens man kunne høre en kvinde stemme der spurgte efter sin BH. ”Eh.. Hey dude.. Var det allerede nu?” spurgte han en anelse forvirret mens han holdte sin ene hånd sine bukser foran sit lem og den anden brugte han til at klø sig i nakken.

Caden afventede i spænding og da døren gik op, og han så Doran i bar overkrop, ja faktisk næsten helt nøgen, lod han sit blik glide ned af ham og så op igen. Han kunne mærke han blev helt varm i huden og var det ikke fordi han var lyserbrun i huden i forvejen, så havde han rent faktisk rødmet. Caden strammede sine hænder sammen. Han kunne mærke han blev ked af det. Hvorfor? Han vidste det jo godt. Han kunne lide den fandens mand, der stod helt bar foran ham. Synet af ham var til gengæld ondskabsfuldt. Den måde han havde glemt deres aftale på, var også ganske skrækkelig. Hvorfor var Doran sådan en idiot? Caden drejede sit hoved for at se ind i Dorans lejlighed og fik øje på en pige vimsede rundt efter sit tøj. Det var virkelig en ondskabsfuld joke det her. Han var dog godt klar over, at Doran ikke vidste han havde følelser for ham. Det ville dog næppe ændre noget. Desværre for Caden. Caden tog fat i døren og åbnede munden: "Det er lige meget!" sagde Caden med en hård stemme, smækkede døren i og drejede om på sin hæl for at gå væk med hastige skridt. Han skulle satme ikke være der mere! Han kunne ikke se på Doran. Han ville allerhelst bare løbe væk. Ikke for at græde, for Caden var ikke svag. Han var ikke den slags mand, selvom han godt kunne være ret fimset. Han prøvede altid at holde sig selv ved høj ånd. Det gik ofte også godt på starten af dagen og aftenen, men som natten skred frem blev hans egen ensomhed tydeligere for ham.

Da Caden begyndte at gå slap Doran sine bukser en smule for at begynde at hive dem på og hoppede let efter ham. Doran havde intet indenunder og han havde aldrig gjort det her hvis han kendte til hans følelser. ”Caden for satan bliv så her! Hør så Pising efter!” råbte han og tog sig ikke af hvad hans bevægelser fik hans krop til at gøre. Doran fik da også sine bukser på ikke længe efter og sætte i et små løb for at hente ind på Caden. Han var ligeglad med han havde været professor for ham i sin tid for det var slet ikke det som talte lige nu. Det var det faktum at de var bedste venner. ”Hvad fanden går der af dig dude? Du virker jo som om du er forelsket i mig eller sådan noget” sagde han med et let hævet øjenbryn da han slet ikke var med. Hvorfor Pis var Caden bare skredet på den der måde som han var? Det gav jo ingen mening. Der var da ingen grund til at blive så skide sur over han havde troet aftalen var senere end den endelig var.

Caden stoppede op, da Doran bad ham blive. Han havde ikke lyst. Caden ville meget hellere bare skubbe Doran så langt væk som overhovedet muligt. "Du bestemmer ikke over mig!" råbte han og så kort tilbage og kunne godt se, hvilke bevægelser hans krop gjorde. Doran var en stor fristelse for ham, og det havde han ikke lyst til han skulle være. Caden havde kendt Doran i mange år. Selvfølgelig havde han for alvor kendt ham i 20-21 år, da han som 15 årig begyndte at få nogle adfærdsproblemer. Han var i hvert fald oftest vred den gang. Doran var dog alligevel endt med at blive hans bedsteven og den person, han ville give sit hjerte til. Caden spærrede øjnene op ved Dorans ord. "Vild med dig? Hvad fanden tror du om mig?!" svarede Caden koldt og vendte sig om. Han så vredt på ham. "Jeg har ikke sådan nogle følelser for dig. Jeg gider bare ikke forstyre dig, når du knalder en eller anden luder." svarede Caden isende koldt.

”Lige nu gør jeg så. Hvem af os to er ældst huh?” spurgte han og hævede ganske let det ene øjenbryn da han virkelig synes at det her var en anelse underligt. Det var det måske også lidt? Sådan der plejede Caden slet ikke være. Det var virkelig bare underligt. ”I don’t know. Du virker bare så.. Anderledes. Som om der er nogle følelser der sidder på tværs for at være ærlig” sagde han med en ganske let skæv grimasse da det ville være grumt. Ikke fordi han følte for nogen anden, men blot fordi han altså kun var til kvinder og han ville ikke engang så meget som eksperimentere med at være med fyrer mere. Det havde været nok at kysse en før i tiden. ”For det første er jeg ikke i gang længere. Vi er færdige og for det andet så er hun ikke nogen luder. Så er dem du score også luder. Kan du selv høre hvordan det lyder?” spurgte han og forstod ham virkelig ikke. Det lignede slet ikke Caden at være så vred. Det var sket før og der havde han ikke været så meget oppe at ringe. Han greb fat i hans arm da han havde fået bukser på. ”Hvorfor er du pludselig så vred over den slags?” spurgte han ganske uforstående og pressede Caden ind mod væggen stadig kun iført sine bukser.

"Du skal ikke spille det kort. Du er ikke min professor mere" svarede Caden ganske koldt og hurtigt tilbage. Han ville ikke behandles som et barn, når sandheden var, at han aldersmæssigt var en fuld voksen mand med et rigtigt voksen arbejde og så mafiaen ved siden af. "Jeg har ikke nogen følelser der sidder på tværs" svarede han kortfattet. Han ville ikke indrømme, han havde følelser for Doran. Han vidste jo godt, at Doran kun var til piger. Det gjorde ondt, men det var sandheden. Caden ville bare ønske Doran kunne finde ham, finde hans hjerte og gengælde de følelser, han havde. Så han kunne mærke Dorans stærke arme omkring sig og generelt hans kærlighed. Han elskede ham ganske ubetinget, men han vidste også at alle de tanker han gjorde sig var ønsketænkning. Det kunne aldrig blive til virkelighed, med mindre han blev til en pige. Caden bed sig i læben. "Den eneste måde du kan få på, er ved at betale for det. Der ligger forskellen mellem dig og mig, Doran" svarede han ganske flabet tilbage og en anelse henkastet, med et lille fnøs efterfølgende. Han mærkede taget i hans arm og gik en anelse i stå. Han kunne mærke han begyndte at falde ro. Han tog sin arm til sig. "Du skal ikke røre ved mig" bad han bestemt. Caden hadede berøring. "Jeg har haft en hård uge på arbejde." svarede han som svar. Det var langt fra rigtigt, men det var det nemmeste at skyde det hen på.

”Meget muligt, men jeg har været det. Og derfor vil jeg altid kende dig på en anden måde” sagde han ganske bestemt. Desuden var det ikke kun at han havde været hans professor. Faktum var bare at Doran var en enormt gammel mand. ”Så siger vi det. Jeg tror dig virkelig bare ikke at du ved det” sagde han med et ganske let bestemt suk da han bare ikke troede på hvad han sagde. Doran ville så sikkert forsøge at dæmpe sin træng til at være med kvinder nær Caden. ”Det ved du så også godt ikke passer. Jeg score ligeså godt som dig. Hvorfor fanden går det dig pludselig på og du snakker så grimt om dem jeg score?” spurgte han en anelse uforstående da han virkelig slet ikke kunne sætte sig ind i det. Det lignede bare slet ikke Caden det her. Han kunne godt mærke Caden begyndte at falde til ro og bemærkede slet ikke at kvinden var smuttet forbi dem. ”Og det gør du skal hidse dig sådan op? Det tror jeg slet ikke på. Gider du godt bare sige sandheden? Vi er venner” sagde han bestemt og løstnede grebet en anelse blot for at ligge sine arme om ham ved hoften så Caden ikke gik nogle steder og lagde den ene hånd på hans hage for at tvinge hans hoved til at være lige ud.

"Den måde gør på ingen måde at du skal bestemme over mig!" svarede han flabet tilbage, da han sagde at han altid ville kende ham på en anden måde. Caden ville aldrig have nogen skulle bestemme over ham og han gjorde gerne oprør. "Så lad vær med at fuc king tro på mig. Det er der sgu heller ikke nogen der beder dig om" svarede han køligt tilbage. Caden var så kold, han nærmest kunne give frostmærker, når først man var frosset ude. Han kunne dog aldrig være kold overfor Doran ret længe ad gangen. "Fordi hun er fuc king grim. Du kan gøre meget bedre. Gider da ikke se på du har været sammen med en der er så grim ens øjne brænder af" svarede han tilbage med en ret bitchy attitude. Caden havde efterhånden accepteret at han på nogle punkter var ret så gay. Han så på Doran og bed sig i læben. "Jeg siger sandheden" svarede Caden hårdt og mærkede hans arm omkring hans hofte og hans hånd omkring hans hage. Han så ham direkte i øjnene. Han var bange for Doran kunne se lige igennem ham og ind til hans al for mørke sjæl. "Det har været en hård uge på arbejde" svarede Caden og prøvede ikke at holde øjenkontakt med ham. Det her var ret ubehageligt, især når han bare gerne ville kysse ham.

”Jeg er ligeglad. Lige i dag bestemmer jeg altså og sådan er det bare. Det må du leve med” sagde han med et let glimt i øjet og nikkede ganske let for sig selv.
Han var sådan set ligeglad med om Caden brød sig om det eller ej. ”Hold nu kæft man. Skal vi absolute lege teenager nu?” spurgte han med et dybt suk da han virkelig ikke magtede Cadens humør lige nu. Det var jo ikke med vilje hvis han skulle være enig. Doran vidste godt Caden ikke kunne være kold længe, men det var nu ikke noget han tænkte over bevist. ”Jeg tror virkelig du skal pudse dine øjne for hun er mega hot” sagde han med et hævet øjenbryn da han bestemt vidste at Caden normalt ville finde den slags kvinder smukke. De havde trods alt stort set samme smag så det virkede underligt at Caden pludselig var så helt igennem negativ. Han rystede ganske let på hovedet til at Caden sagde sandheden da han virkelig ikke troede på ham. ”Jeg tror bare ikke på det kun er det. Nu holder du virkelig op. Jeg har en fornemmelse af du undertrykker nogle følelser” sagde han med en ganske let skæv grimasse. Han mærkede hvordan Caden forsøgte ikke at holde øjenkontakt med ham. ”Jeg vil virkelig gerne have du er ærlig. Du er min ven. ” sagde han med et ganske let suk og rystede let på hovedet af ham.
Han kunne godt forestille sig at det ikke var rart at skulle undertrykke dem, men stadig.

"Det vil jeg ikke leve med" påpegede han skarpsindigt. Caden gad ikke at Doran kørte det der med at være ældre end ham og slet ikke, når han var en tidligere underviser. "Jeg leger fandme ikke teenager. Jeg påpeger bare sandheden. Det er ganske enkelt" svarede han og bed sig i læben. Han ville ikke fortælle sandheden. Han ville ikke sige til ham at han var helt vildt med ham og han havde været det længe. "Ku er hun røv. Hun er mega klam! Hun er jordens største luder. Har du ingen smag eller hvad?!" svarede han koldt tilbage. Lige nu var hans taktik at fryse Doran fuldstændig ud. Han ville ikke have ham tæt på sig, han ville ikke mærke hans berøring, høre hans stemme.... han ville ikke blive svøbt væk og det ville han ikke lige nu. Han bed sig i læben ved hans ord og så væk. "Jeg undertrykker ikke noget som helst." svarede han hårdt tilbage og forsøgte på ikke at se ham i øjnene. "Jeg er ærlig overfor dig. Hvorfor skulle jeg nogensinde lyve over for dig, Doran?" spurgte han med et suk og så stadig så godt han kunne væk fra ham. Han følte ikke for at indrømme noget som helst for ham nu. Han vidste jo godt Doran var hetero og han vidste godt at han aldrig nogensinde ville kunne gengælde de følelser Caden havde for ham. Det havde han affundet sig med for længst.

"Din opførsel leger teenager og det er jeg ærlig talt ikke i humør til lige nu. Jeg er ikke på arbejde lige nu" sagde han en anelse bestemt da han ikke gad høre på Cadens nærmest teenage agtige humør. "Er du snart færdig eller hva?" spurgte han med et let hævet øjenbryn til hans ord om kvinden når Doran godt vidste det ikke var sandt. Han ville aldrig hive en grim kvinde med hjem. Så var det bedre ikke at score end at hive noget grimt med hjem hvis man spurgte Doran. Han lod caden snakke videre da han virkelig ikke troede på hans ord lige nu. Caden var nemlig fuldt ud hetero og ville bestemt ikke kunne overbevises om andet. Han var kun til kvinder og ikke noget andet her i verden. Da det lod til Caden var færdig med at snakke tog Doran fat i hans hage. Han vidste Caden havde noget at skjule når han ikke ville se ham i øjnene. Han havde trods alt kendt ham længe. Han lod sine læber ramme Cadens for at se hans reaktion. Han kunne aldrig finde på at lege med hans følelser af nogen art. Sådan var Doran ikke, men han ville gå langt for at få syn for sagen.

"Så gå, hvis du ikke er i humør til det! Der er ikke nogen der tvinger dig til at høre på mig!" svarede Caden køligt. Det kunne godt være han opførte sig om en teenager, men det ville han langt hellere end at være ærlig omkring sine følelser. Han vidste jo for helved godt at de aldrig ville gengælde de følelser han nærede for ham. Caden vidste jo også godt at Doran ikke ville hive en kvinde hjem, som han synes var grim. Det ville Caden jo heller ikke selv, og han synes da også hun var ganske køn, men det ville han ikke indrømme. Han var jaloux over, at de to kunne være sammen. Caden mærkede taget i hagen og så på ham og mærkede så hans læber mod sine. Han spærrede sine øjne fuldstændig op. Han gengældte ikke kysset, men han måtte indrømme han nød det. Han lod sine øjne glide i og skubbede ham så væk og så chokeret på ham. "H..hvad laver du?" spurgte han og så på ham med lystne øjne. Han ville have mere.

”Det var meningen vi skulle være sammen så nej jeg har ikke det vilde af valg. Jeg gider ikke det her Pising pis. Jeg vil være sammen med min ven. Hvor svært kan det lige være?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn da han virkelig synes at Caden skulle tage sig lidt sammen. Doran ville til en hver tid elske at vide hvad det var Caden følte så han bedre kunne hjælpe ham og være mere forstående. Han kunne jo ikke behandle ham som han burde hvis han ikke vidste hvordan han havde det. ”Hvad jeg laver? Jeg vil vide om du føler for mig. Jeg er virkelig sikker på du føler for mig og jeg vil gerne vide det så jeg kan behandle dig som du fortjener og ikke vifte med scoringer foran dig” sagde han med en skæv grimasse da han virkelig gerne ville vide hvad der var med ham. Han var virkelig helt utrolig anderledes og han forstod det slet ikke. Han havde da også ladet sig skubbe væk. ”Så seriøst dude. Hvad sker der for dig?” spurgte han og så afventende på ham.

"Svært, når du absolut skal glemme vi har en aftale og lade en eller anden luder være vigtigere end mig." svarede han med en kølig stemme og så på ham med lynende øjne. Han var ikke sikker på han gad at tage den her ude på gaden, men omvendt så ville han heller ikke med ham ind. Det hele var bare et kaos, hvis man spurgte ham. Ingenting var sjovt. "Du tror forkert. Det kan godt være jeg også er til mænd Doran, men du er ikke min type" spottede han. Det var en løgn. Doran var præcis den person han ville have. Caden lod to af sine fingre lande på sine læber. Doran havde ganske lige kysset ham, og hans læbeprint var på hans læber. Den følelse måtte ikke forsvinde, og han ville være sig hengiven overfor det. "Der sker ingenting" svarede han en anelse irriteret og så væk fra ham. "Skal vi i fuc king byen eller hvad? Jeg gider ikke det her shit" svarede han med et skuldertræk. Han ville hellere prøve at snige sig uden om.

”Åh hold nu op man. Jeg troede ligesom det var en time senere end det var. Slap nu af dude” sagde han og rystede ganske let på hovedet af ham. Der var slet ingen grund til at flippe ud på den der måde. ”Så siger vi det og kan vi så lade den ligge der?” spurgte han med et hævet øjenbryn selvom han nu lagt fra troede på Caden lige nu. Det virkede underligt, men han gad bare heller ikke spilde mere af sin aften med det her. Doran så ikke hvordan Caden tog sine fingre op til sine læber. Havde han det havde han ikke nikket til de skulle i byen. ”Ja. Jeg skal bare have nogle boxers på og alt det shit. Jeg kan ikke rande halvnøgen rundt i byen vel?” sagde han med et lille let grin og gik ind for at tage sit tøj på hurtigt. Han lod sine fingre glide igennem sit hår inden han gik ud og låste døren efter sig inden han gik mod Caden så de kunne komme af sted. Ikke længe efter ramte de da også byen og Doran gik op mod bardisken for at bestille dem et par øl og et par shots hver som han betalte for at undskylde for at han havde glemt tiden inden han tog det første shot og lod øllen hurtigt glide efter fordi han ville være fuld nu.

Han svarede ikke til at han havde troet det var en time senere. Han vidste ikke hvad han skulle svare, og han ville også gerne undgå at skulle konfronteres med, at han godt kunne lide ham. Mest af alt fordi han vidste at sandheden ville komme ud før eller siden og det skulle bare ikke være i dag. Han vidste jo sådan set godt at Doran ikke var til fyre overhovedet. "Er sikker på at nogen ikke ville have noget imod, hvis du ankom nøgen ude i byen" svarede han. Han ville selv gerne have det syn med sig over alt, også selvom han kendte hans krop godt nok til at vide at den ville reagere på det. Da de ankom til det sted, de oftest gik i byen, ventede Caden på at Doran fik bestilt. Selv lod Caden de par shots og de øl, som Doran havde købt glide hurtigt ned. Han ville gerne være fuld så hurtigt som muligt, og efter en times tid med intensiv druk, måtte han da også indrømme at han var ved at være der. Caden så på Doran med store betagede øjne. "Doran!" sagde han og slog den øl han havde i hånden ned i bordet, hårdt, men ikke nok til den gik i stykker. Han ville om end bare gerne have hans opmærksomhed. "Jeg synes.. ålå... heh.. vi skal skabe ballade!" sagde han med et nik for at understrege det.

"Det er jeg så også, men i aften skal jeg ikke score" sagde han med et ganske let glimt i øjet da han ligesom synes han havde haft nok af det for den dag. Nu handlede det bare om at være sammen med sin ven og ikke så meget andet hvis han skulle være ærlig og det skulle jan vel?
Han fik da også hoppet i tøjet og ankom til stedet med Caden præcis som det hele tiden havde været meningen. Den eneste grund til at Caden skulle kæmpe om hans opmærksomhed var fordi pigerne havde valgt at flokke sig om Doran og Caden selvom Caden havde forelagt at forklare dem at han ikke var interesseret. "Så hvad vil du lave af ballade var lille Caden?" spurgte han med et ganske let drillende glimt i øjet. Doran overvejede da også at give Caden et kys for at slippe af med alle de kvinder der var rundt om dem

"Er du sikker?" spurgte Caden en anelse skeptisk. Han kunne næsten ikke forestille sig Doran tage i byen uden at score. Caden ville normalt gerne score når han var i byen, men lige i dag gad han ikke. Han havde det som om, at hans følelser for Doran var ved at tage overhånd, og det var ikke meningen. De skulle jo allerhelst bare forsvinde. "Vi kan starte med at lave den her slags ballade" sagde Caden og gik tæt ind på Doran. Caden var tydeligvis meget fuld og han måtte indrømme, at han ikke havde nogen idé om hvad det var han havde gang i. "Du ville jo ikke score" pointerede han og lænede sig ind mod ham for at fange hans læber i et kys, for at drille de piger der var omkring ham. Det var ligesom ikke nemt at lave ballade, når de følte de skulle hægte sig på dem.

"Jeg er helt sikker. Jeg gider ikke score idag" sagde han med et smil over sine læber og nikkede ganske let for dig selv. Desuden hvorfor skulle han score? Han havde jo allerede fået noget på den dumme. Netop for hans fokus for en gangs skyld kunne være på Caden og ikke på en masse kvinder og det var trods for de begge to plejede at score når de var i byen.
Doran hævede let det ene øjenbryn da Caden gik tættere på ham, men så alligevel gjorde det ham ikke noget da han trods alt selv havde overvejet at kysse Caden for at få en smule luft fra alle de kvinder omkring dem. Han gengældte da også hans kys ganske kort og kunne ikke lade være med at more sig indeni da det virkede og kvinderne forlod deres side og slap Cadens læber igen. "Du kysser sgu godt dude" sagde han med et ganske let glimt i øjet og tog hans hånd. "Skal vi finde på noget andet ballade? London trænger til en seriøs omgang" sagde han med et ganske let grin da han havde lyst til at brænde noget ned

“Fordi du har fået noget en gang idag eller hvad?” spurgte han kritisk. Når Caden tænkte over det, så var det egentlig ret underligt, at han stod her, og efterhånden i mange år havde været bedste venner med Doran. Han havde jo været hans professor en gang. Og han havde kunne lide ham on/off længe. Caden havde jo heller aldrig haft en rigtig kæreste. Han havde bare haft nogen, som han nød at være sammen med rent seksuelt flere gange. Han lod øjnene glide i, mens de kyssede. Han havde sådan lyst til at kysset aldrig nogensinde skulle stoppe og at hans egne følelser for Doran ville passere ind i Doran, så de to kunne være sammen. Han havde sådan lyst til, at det var sådan verden skulle hænge sammen. “Det ved jeg godt jeg gør. Du kommer bare efter mere” sagde han og blinkede ganske let til ham, selvom han godt vidste at Doran næppe ville kysse ham en gang til. Heller ikke selvom han ønskede det mere end noget andet I verden. “Ja, selvfølgelig skal vi det!” sagde han med et bestemt nik. Han var altid klar på ballade. “Skal vi ud?” spurgte han og kunne næsten godt tænke sig til, hvilken slags ballade det var, som Doran gerne ville lave.

"Lige præcis. Ingen grund til overdrivelse" sagde han med et ganske let glimt i øjet da han trods alt havde været med hende tøsen inden han regnede med Caden ville komme så hans ven kunne få den opmærksomhed han fortjente. "Det ville du kunne li" sagde han med et ganske let grin da han var sikker på at Caden ville elske at Doran kyssede ham igen. Han havde trods alt mest af alt selv gjort det for at pigerne ville lade dem være for nu og de kunne komme videre. Han nikkede ganske let til om de skulle ud og begyndte at gå mod udgangen. Det var også meget nemt når der ikke var nogle kvinder der var i vejen. Han hev da også Caden med sig udenfor da han trods alt holdte hans hånd.
Da de kom ud var han godt klar over at Caden sikkert kunne regne ud hvad han ville og gik derfor mod en efterladt bygning. Han vidste godt han ikke burde når han var underviser og han burde være et bedre forbillede, men det var nok det sidste han var. Han var trods alt tidligere troublemaker og han var bare en lidt anden når han var sammen med Caden. "Shall we?" spurgte han med et glimt i øjet og fandt nogle handsker han havde i sin lomme da det trods alt var koldt. De var trods alt begge alkymister så det med brandstiftelse skulle være en smal sag.

”Nej du må også holde din pik i bukserne” sagde han med en anelse hård tone, da han var stadig var en anelse jaloux. Han kunne ikke rigtig styre det, men han havde jo været on/off forelsket i Doran længe, og lige i dag kunne han bare ikke klare at være jaloux. ”Nu du nævner det, så kunne det da helt sikkert godt være nydelsesværdigt” kommenterede han og blinkede ganske let til ham. Caden var fuld og kunne derfor ikke lade være med at være en smule flirtende. Caden lod sig hive med udenfor. Han ville gerne være i nærheden af Doran, så han var ret ligeglad med hvor de tog hen. Han var virkelig fuld, så han var ikke sikker på han var klar over, hvad det egentlig var der foregik. Han kunne dog godt regne ud hvilken slags ballade de skulle lave, det betød bare ikke han havde en fjerneste idé om hvad der overhovedet skete. Hans fulde hjerne tænkte jo totalt anerledes end hvad den ellers ville, og derfor fortolkede den også situationen anerledes. Caden fandt selv nogle handsker frem, da han altid havde nogen med sig mest af alt fordi folk ikke skulle kunne aflæse hans fingertryk. ”Ja, mand!” sagde han og følte sig et eller andet sted super hyped. Ild var en smal sag, det var faktisk næsten ikke nogen sag overhovedet.


Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum