Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Valeria/Sébastien - Happy home? Nah!

Go down

Valeria/Sébastien - Happy home? Nah!  Empty Valeria/Sébastien - Happy home? Nah!

Indlæg  JeromeWinther Søn Aug 14, 2016 8:14 am

Valeria var taget i parken, da hun havde ferie. Normalt boede hun egentlig på gaden i England, men lige for tiden lånte hun Shawns hus, da der var ting hun skulle skaffe til ham i Cardiff. Det her var dog en af hendes såkaldte fridage. Det var sidst på eftermiddagen, solen skinnede og der var mange mennesker netop af den grund, at det var sommerferie. Valeria var iført et par sorte stramme shots der gik hende til cirka midt for knæet og en løstsiddende hvid trøje med noget print på, der gjorde det var muligt at se hendes røde bh i siderne. Hun havde et par sorte converse på og hendes hår sad løst. Hun havde sort make up på og hendes øjne var lige nu ravgule. Hun holdt lige nu øje med de mennesker der var omkring hende, og prøvede at spotte et sted hun ikke ville blive opdaget i at stjæle et par kontanter. Hun fik øje på en mand iført jakkesæt, som havde travlt med at skælde ud på telefonen. Hun bevægede sig elegant over mod ham og sneg sig om bag ham og fik fat i hans pung uden han bemærkede det. Hun skyndte sig så at løbe derfra, med et stort smil på læben. Det betød hun kunne få mad i dag.

Sébastien havde egentlig fri og det var slet ikke hans område, men som en del af politiet kunne han ikke bare tillade sig at lade det passere. Han havde stået en smule i sine egne tanker og betragtet gaden for han kunne komme over den iført et par jeans og skjorte idet han havde fået øje på noget han vidste han var nød til at handle på. Han sætte derfor i løb efter pigen og kom da også ret hurtigt efter hende. "Stop!" råbte han efter hende og var ligeglad med at det ville afsløre at han var i politiet. Han kunne virkelig ikke tage sig af det lige nu. Han var mere væk i at hun skulle stoppes. Han havde desværre ikke nået at se hvor køn hun var for så kendte han godt proceduren. Sébastien var trods alt ligeglad med sit job i sidste ende blot han kunne få de smukke unge piger til at sprede ben. Det var vel ikke for meget at forlange mod de ikke kom i fængsel? Det synes han i hvert fald ikke selv det var. Sébastien var i virkelig god form så han havde ikke det store problem med at skulle følge efter hende selvom hun havde fået et forspring og efter lidt tid kom han da også så meget ind på hende at han kunne skubbe hende ind mod den nærmest væg. Han var ligeglad med om hun ville slå sig på vejen. Sådan en skide tyv var intet værd.

Valeria hørte godt, der blev råbt stop efter hende. Det eneste hun i det øjeblik tænkte var, hun skulle skynde sig væk derfra, i tilfælde af der blev ringet til panserne. Hun var dog ikke forberedt på, at manden rent faktisk ville løbe efter hende. Hun begyndte derfor at løbe langt hurtigere, da hun trods alt var i en alder, hvor hun var begyndt at kunne styre sine evner en anelse bedre. Hun var trods alt fyldt 15 i år. Hun fik et chok, da han lige pludselig havde fat i hende og hun blev skubbet ind i en væg. Hun ramte væggen en del hårdt og kiggede ned på sit knæ da det blev ramt, og det begyndte at bløde. "f uck dig" råbte hun og viste da ham også sin langefinger meget aggressivt. Hun lod sine øjne glide rundt, da hun gerne ville væg derfra. "Lad mig så fuc king være, jeg har ikke gjort en skid" svarede hun med et ligegyldig blik i sine øjne. Hun skule bare væk derfra. Hun havde slet ikke tid til at skulle sidde i et eller andet walisisk lortehul, hvis der blev ringet efter politiet.

Sébastien kunne ikke lade være med at smile over hendes agreessioner da han desværre var den nederen type der nød den slags. Han selv var også varulv og endda 50 år ganmel. Han var dog rent mentalt noget nærmere de 28 år end han var de 50 år han var på papiret. "Jamen snut dog vi ved begge to godt at du stjæl fra den stakkels mand og det er din lucky dag for jeg lader dig ikke bare gå" sagde han med et kækt smil over sine læber og træk sit politi ID op. Han var da virkelig ligeglad med hendes problemer med at være fanget for han skulle nok udnytte situationen. "Jeg er en af de slags politimand der lader smukke kvinder slippe hvis de gør en lille ting for mig" hviskdede han ind i hendes øre som han lagde sit skilt tilbage igen og holdte hende stadig i spind ind mod muren. Han var ligeglad med det han lavede var dybt ulovligt. intet her i verden kunne rage han mindre lige nu.

”Jeg stjal ikke. Han kunne sgu da bare være mere varsom på hvad det er han laver!” svarede hun vredt og fnøs af ham. Hvorfor skulle han blande sig i hvad fanden hun lavede. Hun så på ham med et overrasket udtryk, da han hev sit bagde frem. ”F uck dig, din f ucking panser!” sagde hun og så væk fra ham. Hvorfor skulle det også ske lige i dag? Hun så på ham, da han tydeligvis tog imod bestikkelse i form af Samleje. Hvor var han dog ulækker! Omvendt kunne hun ikke blive meldt ind for tyveri. Hun ville ikke have hendes mor skulle vide hvor hun var, da hun trods alt var blevet smidt ud hjemmefra. Fanden tage det hele. ”Og det er at sutte din gamle klamme pik eller hvad?” spurgte hun med en flabet undertone og prøvede at hive sine arme fri. Hvis hun kunne ville hun langt hellere sætte i løb for at komme væk herfra.


”Han havde al mulig ret til at være i sin egen verden uden du går med fingrene i hans lommer” sagde han med et lille let suk og rystede ganske let på hovedet. Forfærdelige tyve tøs. Hvor han dog ikke kunne have den slags. Og så alligevel plejede han at udnytte det. Han havde så heller ikke den vilde morale hvis han skulle være ærlig. ”Og hvad så hvis jeg er en fu cking panser huh? Hvad vil du gøre ved det lille tyvetøs?” spurgte han med et kækt smil over sine læber og træk på y’et i tyvetøs. ”Den er bestemt ikke hverken gammel eller klam, men ellers ja” sagde han med et smil over sine læber og var virkelig noget så ligeglad med om hun ville det eller ej. Hun kunne bare se at komme i gang hvis hun ville af med den straf hun faktisk lå til. Han kunne ikke være mere ligeglad og han var ret så ganske sikker på at hun var gammel nok . At hun ikke var hans alder var lige meget, men han var sikker på hun var lovlig og så længe det var denne engang kunne han ikke se hvorfor han også skulle tjekke hende. Han holdte hende godt fast og udnyttede bestemt sine varulve evner når det kom til hans arbejde.

"Hvis man ikke vil have folk skal stjæle fra en, så må man lade være. Er du fuc king dum eller hvad?" spurgte hun med et fnøs. Hun kunne ikke se hvorfor hun skulle holde fingerne væk, når manden havde været så upåpasselig. Selvfølgelig ville folk stjæle fra ham, hvis ikke han holdt sine ting tæt! Turister vidste det, så at den mand ikke selv gjorde var hende da godt nok et mysterium! Hun blev irriteret, da hun blev kaldt for tyvetøs og prøvede at skubbe hårdt til ham. Forbandede fjols! "Hvis du som panser beder mig om at sutte din pik? Så vil jeg melde dig, dit forbandede røvhul!" svarede hun med en flabet stemme. Hun var slet ikke gammel nok til overhovedet at kunne være sammen med en på hans alder. Ikke det normalt ville stoppe hende, men politiet var simpelthen så klamt! Det eneste de ville var at sætte en stopper for hendes frihed, og for at være ærlig, så gad hun det ikke. "Den er fuc king klam og lille. Og lad mig så være, pansersvin!" sagde hun vredt og prøvede at snige sig om om ham. Hun ville væk derfra, og så var hun i denne sammenhæng faktisk pisse ligeglad med pengene.

”Jeg er bestemt ikke dum lille ven, men du er godt nok naiv hvis du tror andre ikke ville se hvad du laver og du tror du kan løbe fra en varulv så er du godt nok selv utrolig stupid” sagde han med et glimt i øjet da han bestemt mente han var hende overlegen. ”Og så får du sørme din straf for at stjæle. Så vælger du sådan set selv” sagde han med et glimt i øjet da det var sandt. Han havde jo en klemme på hende. Så i sidste ende ville de begge ende med en klemme på hinanden. Det var lige præcis der hvor han gerne ville have hende. Han vidste så ikke hvor gammel hun var. Han troede faktisk hun var gammel nok. Han vidste jo godt hun skulle være 18 fordi han var politimand. Han var dog stadig sikker på hun var gammel nok, men det var også svært at se forskel på de unge nu om dage. Omvendt havde han pligt til at spørge. Og egentlig slet ikke tilbyde den slags til en kriminel. ”Den er hverken lille eller klam” sagde han hårdt og tog fat i hendes hånd for at føre den ned mod hans lem for det sidste den var, var faktisk at være lille.

"Jeg er selv varulv og jeg er yngre end dig. Så i princippet er min yngre krop langt mere adræt end din, gamle mand!" svarede hun med en knivskarp tone. Hvis der var en ting man kunne være sikker på, ja, så var det at Valeria altid havde en skarp kommentar på hvad der foregik omkring hende. "Du har ikke noget bevis for, at det var mig der tog pungen. Jeg kunne have samlet den op og været på vej mod stationen." svarede hun ham med overlegen tone i stemmen. Han kunne i princippet ikke bevise, at hun havde stjålet noget som helst. Det ville være hans forklaring mod hendes, og i den her sammenhæng var han ligeså civil som hun var. Hvis man spurgte hende. Valeria så trodsigt på ham, da han prøvede at presse hendes hånd ned mod hans lem. Hun knyttede hånden, da den landede der, inden hun slog ham ganske hårdt og skyndte sig at løbe væk derfra. "Fuc ktard!" råbte hun efter ham og prøvede at skynde sig at komme væk derfra. Hun var virkelig ligeglad med hvor ondt det havde gjort på ham. Hun skulle bare væk fra ham! Klamme gamle mand.

”Det tror jeg nu ikke for du har ikke kontrol over dine evner på samme måde” sagde han med et mindre fnys da det var sådan han så på det. Han nød dog bare hendes skarpe kommentarer. Det var nydelsesværdig. ”Jeg så det lille De” sagde han med et glimt i øjet velvelvidene at han ikke direkte kunne bevise det. Det var dog også lige meget nu. Han mærkede slaget i hans skridt og måtte da også ømme sig uden han knæk alt for meget sammen. Han knæk dog nok sammen til at hun kunne komme væk og sætte i løb efter hende igen. Hun skulle virkelig ikke slippe godt fra det her. Det var helt sikkert. Denne gang skubbede han hende dog nedad så hun ville komme til at falde.


"Hvad ved du om mig?" spurgte hun i et fnys. Hun vidste godt det var rigtigt, men Valeria syntes selv, at hun havde stor kontrol over sine evner, i forhold hvor ung hun var. "Og hvad så? Det er påstand mod påstand. Er du idiot eller hvad?" spurgte hun med et grin. Hun havde en højrøvet attitude, og troede oftest hun var mere end hun var. Det var sådan hendes slags overlevede, så at sige. Hun grinte, da hun kunne se han knækkede sammen. Nu gjaldt det om at komme derfra! Hun fik dog et chok, da hun mærkede en hånd mod sin ryg, der skubbede hende ned af. Hun landede denne gang på asfalt og kunne mærke, hendes knæ ramme jorden med hele tyngdekraftens kraft. Hun skar en grimasse, da det gjorde ondt, men hun havde ikke lyst til at vise ham det. "Hvad fanden har du gang i bøsserøv?!" råbte hun vredt.


”Du virker slet ikke gammel nok til at have styr på dine evner tøs. Ganske simpelt” sagde han med et glimt i sit øje og et ganske kækt smil over sine læber. Han var dog ikke sikker på han havde ret, men hun virkede nu bare ikke til hun var rent mentalt stærk nok til det endnu. Desuden var det ikke spor nemt. Han rystede ganske let på hovedet af hende. ”På ingen måde frøken” sagde han med et smil over sine læber. Han vidste jo godt hvordan tingene foregik. Han var trods alt i politiet. Han var endda leder af sin egen gruppe. Han vidste derfor en helt del om hvordan tingene var og ikke var. Han kunne jo godt mærke at hun faktisk var typen der troede hun var en helt del og han var noget så ligeglad. Det var nærmest bare frækt hvis man spurgte ham. ”Du skal fandme ikke løbe fra mig din lille møg unge” sagde han bestemt og tog fat i hendes krave for at løfte hende op. Hun skulle nok komme til at fortryde det her. Det var både sikkert og vist.

"Du ved ingenting om mig!" svarede hun vredt. Det gjorde han ikke. Selvfølgelig var hun ung og havde ikke ligeså meget styr på sine evner. Hun var dog hurtig og adræt. Desuden var hun ret god til at styre det. Hun havde jo på ret meget og havde jo gået på den magiske skole i noget tid nu. "Skulle man tro" svarede hun flabet tilbage. Hun kunne mærke han trak op i hende og kom op på sine fødder igen, og skælvede kort da det sveg i hendes knæ, som ganske vist blødte, præcis som hun havde forudset de ville. Hun var ikke så fantastisk til at bruge sine evner til at heale sine sår endnu, hun havde primært fokuseret på at blive hurtig. Hun bed sig hårdt i læben og så trodsigt på ham. "Så kan du lade være med at tvinge mig til at give dig et blowjob. Så kunne det være jeg ikke løb væk fra dig" svarede hun og krydsede sine arme som en anden lille fornærmet teenager. Hun kunne ikke udstå ham, og ville faktisk hellere se om hun kunne flygte inden hun ville overveje at give ham et blowjob, og sådan var det!

”Jeg ved nok at du ved det” sagde han med et ganske let glimt i øjet da han bestemt vidste nok til at kunne gøre som han ville. Desuden var det nemt at se hun var ganske ung så hvorfor skulle det kunne andet end passe hun ikke kunne styre sine evner endnu? Det kunne han i hvert fald ikke se. ”Du skal slet ikke tro. Du skal vide” sagde han med et glimt i øjet og nikkede ganske let for sig selv. Han skulle desuden nok komme til at få hvad han ville og så var han da ligeglad med hvad hun ville og ikke ville. Han var også ligeglad med at hendes knæ var begyndt at bløde. Hun kunne jo bare høre efter og give ham hvad han bad om. Det kunne slet ikke være så svært. ”Eller også kunne du bare adlyde og slippe for at komme i klemme” sagde han med sit selvsikre smil over sine læber da han virkelig var ligeglad med hvad hun ville og ikke ville. Der var kun en vej frem og det var at følge ordre.

Til sidst fik han da også hvad han gerne ville have og gav hende et selvtilfreds klap på kinden. ”Det var jo slet ikke så svært” sagde han med et glimt i øjet og stak hende et kort med sit nummer på så hun altid kunne kontakte ham hvis hun var i knibe og skulle have en easy way out.



//out

Valeria gav ham til sidst, hvad han ville have. Hun ville trods alt gerne ud af problemer, mest af alt også fordi hun ikke ville indblande sin mor i det hele.

//out//

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum