Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nightout with Sis - Kat & Tigris

Go down

Nightout with Sis - Kat & Tigris Empty Nightout with Sis - Kat & Tigris

Indlæg  Admin Man Aug 18, 2014 8:56 pm

Kat var kommet til London for nogle uger siden og havde endnu ikke set sin søster. Hun glædede sig så inderligt til at komme til at se hende igen. Hun havde valgt at ikke sige noget til hende, men havde bare troppet op på hendes dørtrin og overrasket hende. Nu var de to søstre på vej i byen og stod og ventede på et tog indtil byen. Kat selv havde et par strømpebukser på der var godt hullet, en sort læderjakke og et par små shorts. Hun vidste godt at alt hendes tøj var mørkt og hun det kunne misforstås som at hun var ude på et eller andet, men det var nødvendigvis ikke det hun var. Det var kun hvis hun var heldig at falde over den rette den aften. Kat havde som altid sine sorte streger rundt om sine øjne der gjorde at hendes øjne var endnu tydeligere på den måde. Klokken var ca. 23.50 så der var ikke så mange skumler typer ude endnu. Kat kiggede sig let omkring som musikken i undergrunden blandede sig med varmen fra de lange tunneler og lyden af et tog der stoppede op foran dem. ”Er det der vi skal med?” spurgte hun med sit amerikanske accent der ikke var noget at forsvinde endnu, men det ville det jo nok snart. En mand var ved at støde ind i de to piger hvilket fik Kat til at tage fat i Tigris’ arm. Ikke fordi hun var bange, men fordi han kiggede efter dem med elevatorblik og Kat havde lyst til at være fucked. Hun sagde intet, men lænede sig ind mod Tigris nærmest som de var sammen hvilket fik ham til at støde ind i en pæl da han havde travlt med at kigge efter dem. Det var en ung mand på Tigris’ alder som var iført jakkesæt. Kat begyndte at grine som hun steg ombord på toget og slap Tigris igen. Hun gik hen til ruden og sætte sig på de stole der var der for at række fuck-finger til fyren mens hun grinte hjerteligt inden toget begyndte at køre.

Tigris var blevet glædeligt overrasket den dag, hendes kære søster havde stået i døren. Hun havde savnet noget familie og nu fik hun sin søster her. Så manglede hun bare sin kære tvillingebror og så havde hun det godt. Tigris lyttede til musikken i undergrundsbanen, da det var en af grundene til at det her var en af hendes ynglings steder. Hun havde iført sig et par netleggins og et par stramme shorts og en t-shirt der fremhævede hendes figur. Hun havde en let synlig make up på og hendes hår sad løst. Tigris var ligeglad med det var koldt udenfor, hun havde det på som hun havde lyst til. Hun ville jo også gerne have, at folk kunne se de tatoveringer hun havde. "Ja" svarede hun og betragtede manden, da han gik ind i en pæl og grinte lidt af ham. "Det er så det man får ud af at glo" sagde hun mens hendes læber lavede en drilsk bevægelse, der formede sig til et smil. Hun havde normalt britisk accent, men ligeså snart hun var sammen med en amerikaner, så slog den over i at være amerikansk. Det havde hun det så tilgengæld også fint med. Hun gik ind i toget og satte sig ved hendes søster og kiggede så ud på manden sammen med hende. Hun rakte selv tunge, da hun bare ikke kunne lade være. "Nåh, hvor vil du hen? Et lille eller et stort sted?" spurgte hun langt mere roligt, da toget var kørt forbi manden. Også herinde blev de to søstre kigget på, men nu skilte de sig også ud fra mængden. For alle dage havde det jo været ulovligt at ytre sig om noget andet end den fælles mening der herskede eller skille sig ud, fra den fælles stil, som herskede. Tigris var påvirket af det autonome miljø, hun gik i. Hun havde ikke samme holdninger til det. Tigris skulede rundt i metroen, for at se, hvem det var som egentlig var med. Der var mennesker af forskellig slags, men ingen hun kendte sådan umiddelbart.

Kat nikkede enigt med et grin og puffede blidt til hende da Tigris rakte tunge. ”Sådan en glo abe. Fisse fornemme menneske. Seriøst. Han skulle bare vide” sagde hun med et grin og vendte sig rundt for at finde ud af de igen blev betragtet. Kat selv blev påvirket af næsten det samme miljø som Tigris, men de var også rebeller begge to så det var måske ikke så underligt. Kat havde en alt for stor top inde under sin jakke hvor man kunne se hendes bh i siden. Hendes jakke stod åben så man kunne se en smule af hendes tøj inden under. Hun frøs heller ikke særlig nemt, men hun havde ikke sin jakke åben for at vise tatoveringer, men blot fordi hun godt kunne li at vise sit tøj frem. Hun var virkelig ligeglad med hvad folk tænkte om hende. Hun fandt det bare virkelig morsomt at provokere dem for at se deres reaktion. Hvis hun dog ikke kunne fremprovokere en reaktion var det også fint nok. ”Bare drikke min hjerne ud og jeg går hjem med den tøs jeg kommer med” sagde hun og blinkede ganske drillende til Tigris. Mest af alt fordi hun stadig var ny i byen og så længe hun var med hendes søster så gad hun ikke ende hjemme hos en anden. Det kunne hun gøre en dag hvor hun ikke var sammen med hende. Det var jo ikke fordi hun ikke kunne li at blive lagt an på eller ligge an på nogen, men lige nu havde hun behov for sin søster uden at skulle bruge alt for mange ord.

Hun kunne ikke lade være med kort at grine af sin lillesøster dog også med, da hun synes det var sødt at hun på nogle punkter godt ville være som sin storesøster. Hun kunne dog også godt se problemerne i det, da Kat helst ikke skulle gøre samme fejl som hun selv havde gjort i tidernes løb. ”Åh, vær sød ved den unge mand.. det kunne være han var desperat… og ensom” sagde hun og skar en grimasse efter hun havde sagt det, da det tydeligvis var i sjov at det var røget ud fra hendes læber. Tigris var stolt af sine tatoveringer – hun kunne godt lide at gå klædt i det tøj hun havde på og hvorfor ikke vise sig frem? ”Jamen så kender jeg et hyggeligt sted til det.. og forhåbentlig havde du heller ikke tænkt dig andet” sagde hun med et drilsk smil og prikkede lidt til hende. Hun rejste sig roligt op og begyndte at gå ud. Da metroen stoppede var de på en ny station. Hun gik op ad trapperne og sørgede for at have Kat med sig og gik nogle få meter inden de var foran et lille sted, gemt væk, men med høj musik – lidt forskelligt og mange forskellige typer var da også derinde. Unge og dem, der var lidt ældre, stedet var dog hyggeligt og havde et blåligt og rødt lys indvendigt. Hun smilede til vagten udenfor døren, der genkendte hende og nikkede lidt til hende for at fortælle, hun godt måtte komme ind. Hun tog sin søster ved hånden og førte hende med sig, hvor den høje musik straks kunne mærkes i hele bygningen. Tigris smilede og fik hurtigt bevæget sig op i banen, for at bestille 5 shots til dem begge. Skulle lillesøster være fuld, skulle hun også have lov og det skulle være i aller bedste stil – så hurtigt som overhovedet muligt.

Hun rystede let på hovedet med et grin. ”Nej jeg vil da ej. Han kan da bare lade være med at glo sådan. Altså ved godt vi er spændende ikke, men alligevel” sagde hun med et grin og morede sig tydeligt bare. Kat kendte ikke alle sine søsters fejltrin, men hun skulle sikkert komme til at lave sine egne og sikkert en del flere til. Det hele hvilede så ikke på at hun ville være som Tigris, men også det at tabet af hendes veninde lå så dybt i hende stadig selvom det var 9 år siden. ”Nej da. Jeg er jo ikke desperat så jeg gider da ikke væde hjem med en eller anden dude når jeg er i byen med min yndlingspige” sagde hun med et bredt smil over sine læber og mærkede hendes prik. Kat rejste sig også og gik efter sin søster. Hvis der var nogen hun ikke ville forlade i byen så var det hende. Om så der kom en op som hun gerne ville score. Så ville hun kysse personen og hvis de bad om at komme med hjem ville hun stikke dem en finger og sige hun sov hos en pige. Kat lod hende tage hånden og fulgte bare med. Hun kiggede let efter vagten og håbede han ville huske hende med tiden også da hun jo egentlig ikke var gammel nok til at gå i byen. Kat smilede for sig selv da hun opdagede hvor mange shots der var. Hun stilte sig en smule på tæer da Kat var lidt lavere og kyssede Tigris på kinden. ”Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg sige du forsøgte at få mig under bordet. Nu ikke noget med at dele mig med en fyr” sagde hun med et grin og vendte sig mod baren for at tage sit første glas i hånden og tog det op for at skåle med sin søster. Hun skålede og førte glasset til munden for at tømme indholdet hurtigt og de næste 4 shots fulgte efter på samme måde. Hun rystede ganske let på hovedet for ikke at skære en grimasse selvom hun dog godt kunne klare en masse og rakte så tunge af Tigris. Hun tog fat i hendes hånd og førte den over sin skulder for at begynde at gå mod dansegulvet. Nok var Tigris hendes søster, men hun var også hendes veninde. Kat havde lagt sin jakke af ude i garderoben og man kunne derfor se hendes top nu.

Hun grinte lidt af hende, da hun ikke kunne lade være. Hendes søster var underholdende på det punkt. ”Kat, du skal huske at tænke på de desperate mennesker. Ikke alle er lige godt stillet” drillede hun og var tydeligvis stadig meget ironisk, hendes læber lavede igen en drilsk bevægelse og det formede sig til et smil igen. Tigris havde også ting, der lå dybt inde i hende, forskellen var bare, at hun holdt alt for sig selv og fortalte ikke noget til nogen overhovedet. Hvorfor skulle hun fortælle noget? Verden ville ikke lytte alligevel og hun havde opgivet at have en, man elskede så meget, at man kunne fortælle dem alt. For i virkeligheden, var alle bare ude på at såre en mest muligt; det havde Tigris lært og derfor havde hun ikke datet siden den sidste kæreste hun havde. Hun var ovre ham og alt det, men hun gad ikke flere forhold – så skulle hun virkelig være sikker på at det var den rigtige og fandtes ham eller hende? Hun tvivlede. Tigris havde lavet rigtig mange fejl i løbet af årerne, nogle fortrød hun, andre værdigede hun ikke en tanke, mens nogen, ja nogen af dem var hun faktisk stolt af. Det var uforklarligt, for hvordan kunne man være stolt af at lave en fejl? Men sådan var Tigris, ikke specielt komplekst, dog heller ikke let at gå til, nej hun var bare Tigris. En pige – eller nærmere en kvinde på 21 år, der brugte sit liv på at lave kunst og have det fedt og række fingeren til de folk, der var imod hende. Hun sked dem ikke et eneste stykke. ”Jamen den vil jeg så huske på, ingen fyrer eller piger så længe du er med mig. Vil du vade hjem med nogen, så kan det altså kun være mig og jeg vil sørge for, at du ikke får lov” drillede hun, da hun ikke kunne lade være. Trods for stedet var lille var der faktisk mange der ville ind. Tigris kendte dog vagten og kunne derfor snyde lidt. Han stillede aldrig spørgsmål til hvem det var hun havde med – og de var i sandhed også ligeglad med, hvor gamle deres gæster egentlig var. De tjente jo stadig penge på dem. Tigris mærkede kysset på kinden og smilte ganske let til hende. Tigris var vant til at drikke, men hun vejede ikke så forfærdelig meget, så fuld blev hun alligevel forholdsvis hurtigt. ”Jamen du skal skam være ordentlig fuld” grinte hun, selvom 5 shots nu ikke var meget i hendes verden, men hun vidste godt at hendes søster ikke var vant til at drikke lige så meget som hende. Hun lænede sin arm ud efter det første shot, bøjede hoved tilbage, mens armen fulgte med. Hun tømte glasset hurtigt og elegant – uden at skære en grimasse. Det samme gjorde hun hurtigt ved de fire glas, der var tilbage. Hun skulle være fuld og det kunne kun gå for langsomt. Hun mærkede Kat havde fast i hendes arm og smilte. Hun lod sig trække med på dansegulvet – Tigris kunne nu ikke se hvad der var galt i, at danse med sin søster. Hun havde ikke rigtig nogle grænser, da hun havde prøvet lidt af hvert.

”Jamen altså. Det gør da ikke de skal glo på min røv selvom jeg godt ved den er fantastisk altså” sagde hun med et grin og rystede ganske let på hovedet af det da hun virkelig ikke synes det var en god undskyldning selvom hun godt kunne høre ironien i sin søsters stemme. Det gjorde det bare ikke mindre sjovt at køre den længere ud af den grund. Kat havde stadig en som hun kunne fortælle alt og det var Tigris. Der var så heller ikke andre end lige netop hende. Kat gad heller ikke forhold, men det var mere fordi hun aldrig havde oplevet en som for alvor kunne slå hende væk og de kærester hun havde haft havde hun været utro gang på gang og så var der ingen point i det. Kat havde virkelig svært ved at binde sig da hun var bange for at folk bare blev taget fra hende igen. ”Jamen jeg vil heller ikke. Kan jeg finde når jeg er alene” sagde hun og blinkede ganske let til hende. Kat havde aldrig lavet andet med en pige end at kysse, men det gjorde også at hun ikke ville afvise hun kunne lave mere med en. Hun var noget så nysgerrig og den dag hun faldt for en pige ville hun kalde sig selv for biseksuel. Indtil da var hun bare nysgerrig. Kat vejede heller ikke særlig meget, men hun var også lavere end Tigris så det var naturligt nok. Hun var en tynd pige hvor man tydeligt kunne se hendes skulderblade. Hendes mave var ganske flad og der var ikke et gram fedt for meget på hende. Hendes bryster var små og det havde hun det ganske fint med. Kat var også van til at drikke trods hendes unge alder, men hun sked også højt og flot på reglerne. ”Jamen deal” sagde hun med et grin. Kat kunne godt mærke det for hun var netop ikke så van til at drikke som Tigris, men hun var alligevel lidt. Kat havde heller ikke de vilde grænser, men det var fordi hun elskede at eksperimenter. Kat dansede let op af Tigris med et smil over sine læber og et drillende glimt i øjet. Et syn der fangede ret så mange af gæsterne selvom de sikkert havde set Tigris danse med piger før, men derfor fangede det nu stadig dem hver gang.

”jo for helved, det står i reglerne over tabere, der alligevel ikke har andet at lave end at være klamme. Har du aldrig læst dem? Nu skuffer du mig sis” sagde hun i et grin, da hun fandt det virkelig sjovt. På nogle punkter skulle der virkelig lidt til egentlig og underholde hende. Tigris havde ikke nogen hun kunne fortælle alt til. Det var lige meget hvor meget hun stolede på dem; hun kunne ikke stole på dem nok. Egentlig, så mente hun jo også at verden var et ondt sted, Men at det var meningen, at verden skullee være ond. Hun mente ikke, at man skulle komme let til tingene overhovedet. Hun var ikke decideret bange for at folk blev taget fra hende; nej hun var bange for at folk de forlod hende, som hendes eks kæreste havde gjort – eller at de ikke var hende tro, og gjorde hende ondt bag hendes ryg, men det havde hun aldrig fortalt nogen, og det ville hun heller ikke. Livet var for kort til at være emo og derfor var Tigris altid glad, i hvert fald næsten altid og hun kunne sagtens lade som om og ikke være det. Hun nikkede lidt til at hun ville gøre det, når hun var alene. Det var en aftale. Hun ville jo normalt også være ligeglad med at hendes søster tog nogen med hjem. Det kunne jo som sådan ikke være hendes problem. Hun mente nok hendes lillesøster kunne passe på sig selv på det punkt og hun var sikker på, at hun nok ikk fortrød det. Det skulle vel lige være hvis hun blev gravid. Det havde Tigris prøvet og hun ville vide, hvordan hun skulle hjælpe sin søster. Hun ville dog ikke indrømme hvor hun vidste sin viden fra og hvor hun havde sine erfaringer. Hun havde ikke fortalt det til andet end den kæreste, hun havde haft på det tidspunkt og han var skredet, så hun havde stået med det alene. Tigris kunne da også mærke alkoholen en lille smule, men det var ikke så slemt. Hun var ikke snalret endnu, men kun ved at være på stadiet inden. Hun ville også hellere tage stoffer eller ryge noget, så det ville hun gøre om et par timer. Hun smilede drillende da hende søster dansede op af hende og begyndte at gøre det samme. Hun viste at folk de stirrede, men det var hun vant til. Hun vidste hvorfor de stirrede; og ja, de var skam vant til synet. Tigris havde også scoret på det rigtig mange gang før, for var der noget fyre kunne lide, så var det når to piger dansede op af hinanden.

Hun ganske let på hovedet. ”Ej det har jeg altså ikke. Det må du da virkelig meget undskylde, men vi kan jo skrive en sammen som er officiel” sagde hun med et grin da hun godt kunne se det sjove i det hvis hun skulle være ærlig. Kat var bare bange for at de ville blive revet væk fra hende, men hun ville sagtens kunne forstå Tigris hvis hun kendte til hendes frygt. Mest af alt fordi det faktisk lå så tæt op og ned af hinanden i hvad det var de frygtede. Hun selv stolede kun på en og det var hendes søster. Hun kunne godt være venner med andre, men hun ville aldrig anerkende sine dybeste følelser for dem og maks lade dem komme tæt på hende igennem flirt og det var alligevel ikke særlig tæt når man tænkte over det. Hun kunne også ha andre tætte venner, men de fik kun lov til at se hendes gode humør og hendes fucked up holdning til alt her i livet. Kat synes også livet var for kort til at være emo, men det var langt nok til at række verden en finger. Kat ville sikkert også en dag ende med at blive gravid eller noget andet fucked. Hun ville dog kunne regne ud at Tigris nok havde erfaring fra et sted hvis hun hjælp hende med det, men hun ville kun ligge sine bekymringer af hos Tyler da det trods alt ikke var sorger, men bekymringer da han var en af dem som hun kunne snakke med den slags om. Nok også fordi Tyler var Tigris’ ven og når det handlede om hende så virkede det naturligt. Der skulle dog meget til. Synet fangede dog en helt bestemt fyr. Han holdte øje med dem på afstand for nu. Kat kunne ikke lade være med at finde det morsomt at danse en smule sensuelt og kyssede sin søster på kinden mens hun lagde sine arme rundt om hendes hals. Kat forsatte til sangen var færdig og gik mod baren igen hvor de på vejen blev stoppet af fyren med et smil over sine læber. Kat holdte sin søster i hånden og så på ham med et hævet øjenbryn. ”Må jeg ikke byde jer på et glas?” spurgte han med sit smil mens Kat nikkede ganske let. Hun var stadig langt fra stiv nok endnu selvom hun faktisk godt kunne bruge en joint.

Hun grinte lidt – det kunne hun også godt selv se det sjove i, hvis hun skulle være ærlig. Så var alle i hvert fald sikker på, hvad reglerne var. Men så igen, Tigris hadede regler. De holdt hende tilbage for at gøre, som det passede hende. Regler var kun gode, hvis der kunne drages fordel af dem. Hun hadede forpligtelser og hun hadede, at hun skulle leve op til noget med bestemte rammer. Det ødelagde kreativiteten, det spærrede den inde og slog den ihjel. Men behovet for kunst var stort, det var løsningen på alle problemer. Det var magtfuld. ” Så skal vi også kunne drage fordel af det – ellers er det jo ikke ordentligt! Dem der skriver reglerne får altid en eller form for bonus, du ved” sagde hun med et smørret smil over sine læber. Hun kunne ikke lade være. Man kunne ligeså godt udnytte situationen – det mente hun i hvert fald. Tigris hadede folk der brugte tid på at være ”Hey se mig, er det ikke synd for mig? Har ondt af mig, jeg er emo, jeg er trist og deprimeret” I virkeligheden havde de det godt. Det var bare fordi de oplevede en lille bitte modstand, de kunne ikke håndtere den virkelige verden. Tigris havde klaret sig gennem mange ting og aldrig nogensinde pivet – så ingen kunne bilde hende ind, at det var okay at pive over hvor dårligt man havde det. På det punkt var hun ret kynisk. Hun gad ikke udtryk for det, men hun tænkte det tit. Hun vidste godt, at der var nogle ting, deriblandt det. Hun mente at Tyler var hendes bedste ven, hun stolede da også på ham, det var ikke det. Hun betroede sig bare ikke til ham. Tigris mente ikke at man kunne være venner med nogen uden at stole på dem. Det hang sammen med ordet ven, at man troede på dem. Det var vigtigt. Selvfølgelig havde Tigris erfaringer med det, men hun ville aldrig indrømme at det var erfaringer på egen krop. Fik hun en ny kæreste ville hun fortælle ham og hende om det og også advare hvis det var en ham; ville man ikke blive, kunne man lige så godt gå med det samme. Tigris smilede og lod sine hænder glide ned af sin søsters hofter og havde fået øje på manden der kiggede. Da de gik hen mod dem og han tilbød en drink, takkede hun nej. ”Jeg vil hellere have noget tryllepind,” sagde hun med et drilsk og flirtende smil over sine læber, mens hun holdt sin søster i hånden.

Kat var heller ikke glad for regler, men hun kunne bare godt se det sjove i at lave dem til alle andre og ikke følge dem selv. ”Ja nemlig og ikke nok med det, men vi behøver jo ikke følge dem selv. Vi skal have køer af folk der gerne vil i seng med os og en kæmpe bonus vi kan bruge på booze og drugs” sagde hun med et grin selvom hun rent faktisk mente det. Hun synes det var en god idé. Hun ville sgu gerne have en masse sex og alt det andet i bytte for at lave nogle regler de ikke selv skulle følge. Kat var ganske enig i at man ligeså godt kunne udnytte det. Manden nikkede let og kiggede så på Kat. ”Hvad med din lille veninde?” spurgte han mens han så på Kat. Hun nikkede ganske let. ”Ja ærlig talt. Kan man altid bruge” sagde hun med et grin og nikkede ganske let inden hun så over på sin søster. Hun lod sin tungespids glide ganske let op af Tigris kind hvilket fik manden til at tage fat i Tigris’ hånd og træk de to piger en smule med til side. Han lod sin hånd glide ned i sin lomme og fandt en pakke cigaretter. Han åbnede pakken og fandt en joint frem. ”Jeg har en ligther” sagde Kat med et grin og skulle til at tage jointen ud af hans hånd da han træk den tilbage. ”Hvad vil I gi?” spurgte han og så skiftevis på de to piger. Kat så på Tigris for at se om hun havde nogle forslag. ”Trekant?” forslog Kat med et grin da hun virkelig bare ikke havde nogle grænser lige nu og heller ikke generelt.

Tigris ville også godt lave regler som hun ikke selv skulle følge. Det var det regler var til for. Hun holdte sig kun indenfor normens grænser, hun kunne forstå. For eksempel at man ikke skulle slå nogen ihjel. Det var jo forståeligt nok, det ville hun jo heller ikke gøre. Hun var jo ikke decideret unormal oppe i sit hoved og ikke forstod normens grænser og regler, hun fulgte bare ikke de fleste af dem og det var noget helt andet. ”Det er selvfølgelig rigtig nok” sagde hun med et grin. Det var jo også en god idé. Hun kiggede mod sin søster, da han spurgte om hun også ville. Hun smilede drilsk da hendes søster sagde ja tak og lod sig lige nu trække med. Det var altid sjovt at gå med fremmed i byen, selvom man for det meste ikke skulle. Men Tigris kunne godt forsvare sig selv, så han ville få et spark og så ville hun gå. Der var ikke nogen medlidenhed at hente hos hende, på det punkt var hun kold. Tigris smilte da hun så jointen og hørte at hendes søster havde en lighter. Det skulle nok blive godt. Hun grinte, da han spurgte, hvad de ville give. Tigris var ligeglad – hun ville dog elske at lege lidt med den arme mand, og lade ham tro det helt store, ja et episk drama i sengen, måtte han vel gerne blive sig selv ind det ville blive. Tigris havde som sagt prøvet lidt af hvert, så hun var ligeglad. ”Ja lad os bare sige det” sagde hun med et smørret smil.

Kat var også sikker på det her nok skulle blive godt. Hun kunne skam også forsvare sig, men når der var stoffer i farevandet tænkte hun som regel en helt del mindre end Tigris. Han nikkede let og rakte demderes joint. Kat tændte den og tog et hiv og et mere inden hun rakte den mod Tigris. Det var skønt med den anderledes røg i sine lunger. Hun glædede sig virkelig til at virkningen ville begynde at sprede sig i hendes lille krop. Hun var trods alt mindre så hun behøvede ikke helt ligeså meget. Kat havde faktisk ment sit forslag, men det var kun fordi der tå mulighed for en joint og hun ingen nykker havde. Hvor godt eller dårligt det blev vidste hun ikke. Hun havde aldrig andet end kysset en pige og hun havde også drukkep alkohol selvom det var en små dum blanding. Hun så let på sin søster og over på fyren

Tigris havde lært man skulle tænke. Hun var til gengæld også to år ældre end sin søster, så hun klarede sig nok med at kunne tænke bare en lille bitte smule. Hun vidste at man nogle gange skulle bruge sin hjerne hvor end man gerne ville det eller ej. Hun var også nået til en alder, hvor hun var nød til at tænke bare ind imellem. Tigris tog i mod den og tog et hiv, holdt røgen ned i lungerne i 10 sekunder inden hun pustede den ud og smilede. Hun tog så endnu et hiv, da hun godt ville være ordentlig skæv. Hun gjorde det samme som sidst inden hun rakte den ud mod manen, som sikkert også ønskede det. Tigris var da også gåete med på det, fordi hun mente det. Hun kunne dog godt lide at fucke lidt med folk, så de troede de fik noget, som de egentlig ikke fik. Det var sjovt at lege med dem, som var desperate. Hun kendte bare typen; de var påtrængende og belastende og ville have ens nummer. Hun havde dog også hurtig lært både nattelivets og gadernes regel nummer et; noget for noget. Hun kunne ikke bare forvente, at hun fik ting gratis eller de blev foræret til hende. Jo nogle ting, men hvis de blev foræret skulle hun oftest alligevel kæmpe hårdt for det alligevel.

Kat skulle jo nok lære det på den hårde måde før eller senere, men da hun ikke havde været udsat for det helt vilde endnu så tænkte man kortere. Visse ting lærte man bare bedre af når man var ældre eller havde oplevet det selv på sin egen krop. Kat smilede let for sig selv da hun ikke kunne lade være over det faktum hun havde fået hash. Hun glædede sig sådan til at være skæv. Manden tog imod sin joint og to selv et par hvæs. "så hvor skal vi gå hen?" spurgte han og så lidt på de to piger. Kat træk let på skuldrene. Hun gik trods alt stadig i skole så hos hende kunne det ikke være. En mild latter gled over hendes læber da virkningen så småt var ved at komme. "ja i hvert fald ikke hos mig" grinte Kat atter og kyssede blidt sin søster så kinden og gav sig til at holde i hendes arm i stedet for hendes hånd. Kat ville hverken give sit navn eller nummer. Hun ville kalde sig kathy med en som ham selvom han var en køn mørkhåret fyr på 25 og en hun normalt ville knalde med, men derfor gav hun det stadig ikke op og det var hun sikker på Tigris vidste

Tigris vidste godt man lærte bedre på egen krop, det var nu også derfor at hun havde lært så godt. Hun lærte af de fejl hun lavede og det var virkelig ikke alle hun havde lyst til at gentage sig. Derfor var man også nød til at vælge noget fra og Tigris havde valgt at den del skulle være følelser. Det var det der havde såret hende, så det var det, der var mest logisk. Hun vidste at ligeså snart man lod et menneske, bare et menneske, komme ind i ens liv skulle man vinke farvel til alt det der hed glæde. For der forsvandt den. Mennesker var skyld i andres mennesker ulykke og var man alene kunne man være lykkelig. Det var i hvert fald det Tigris havde tænkt sig frem til. Og Tigris var en stædig pige. Hendes tanker stod ikke til at ændre. Tigris kunne mærke virkningen langsomt tage til – hvordan hendes hjertes banken kort steg og hun lod øjnene kort glide i for langsomt at lade dem glide op igen. Hendes blod syntes at strømme langsommere end det plejede og hendes hoved føltes tomt og fri fra bekymring. Hun smilede. ”Jeg er fandme ligeglad, vi kan sgu godt tage hjem til mig hvis det er. Men det er langt herfra” sagde hun med et flirtende smil over sine læber og lod sine fingre bevæge sig op af hans bryst. Hun mærkede kysset fra sin søster og smilede ganske let da hun holdt fast i hendes arm.

Kat var typen der blot let fik ”venner”, men hun kunne ikke komme til dem. Hun kunne kun vise dem sin glade side og det var ikke hendes rigtige venner når det var på den der måde. At de derimod synes de kunne komme til hende var jo ikke hendes problem. Hun kunne ikke rigtigt knytte sig til andre end Tigris og i lettere grad Nathan og Tyler, men stadig langt fra på samme måde som til Tigris. Kat betragtede ganske let Tigris stod ved fyren. ”Så gør vi det” sagde hun med et nik og sendte et kækt smil til Tigris. Fyren rystede let på hovedet. ”Nej vi tager hjem til mig. Jeg bor næsten lige rundt om hjørnet” sagde han og blinkede ganske let til Tigris. Han nikkede let med hovedet for at få de to piger til at følge med ham den vej han gik. Kat holdte stadig fast i sin søster og grinte en smule for sig selv. Kat var trods alt allerede ved at være påvirket. Hun var lavere, spinklere og mindre van til at indtage ting end Tigris. Kat så sig en smule omkring for at se om hun kunne finde ud af hvor de skule hen. Hun ville også hellere hjem til ham for at fyren ikke skulle komme randende ud til Tigris hele tiden. Efter ikke særlig lang tid kom de til et lejlighedskompleks. Han begyndte at gik op mens Kat stadig grinte og holdte fast i Tigris. Kat ventede spændt på han åbnede døren og gav sig til at kysse Tigris let på halsen mens han låste op. De kom ind i en lille lejlighed hvor der var tydeligt der kun boede en person. Kat så let på Tigris for at se om de skulle gå indenfor.

Tigris fik let folk omkring sig, som opfattede hende som sin ven. I virkeligheden havde hun ganske få og så var der nogen, hun kunne have det sjovt med. De folk hun stolede på, betegnede hun som sine venner. Tigris var aldrig verdens centrum og ville heller ikke være det i modsætning til så mange andre. Hun krævede ikke samme opmærksomhed og derfor havde hun ikke brug for at betegne folk, hun ikke stolede på som sine venner. Hun havde ikke behov for andre end sig selv og kunne godt leve foruden nogen at betro sig til. Hun kunne klare sig selv i modsætning til så mange andre mennesker. Hun var heller ikke af den opfattelse at hun havde det værre end andre. Tigris nikkede bare og smilede kort. Nok var Tigris vant til at ryge det, men hun havde haft røgen nede i lungerne længere tid og taget flere hiv af den grund, hun gerne ville være hurtig påvirket. Tigris fulgte med manden og havde bare lyst til at lege med ham. Nok var han pæn, men for Tigris’ vedkommende var han ikke sex materiale. Hun var mere til folk, der var vovede og lidt af en freak i sengen – og han lignede ikke sådan en. Tigris mærkede kyssene på halsen og sukkede nydende. Hun fik dog øje på smøgerne i hans lomme og da de skulle til at ind. Hun nikkede til sin søster og tog sine sko af. Hun stillede sig hen til manden og kyssede hans læber ganske blidt og kørte sin hånd drillende over hans ryg og åbnede hans skjorte, og fik fat i hans pakke med smøger ganske roligt.

Kat ville ikke være verdens centrum, men alligevel skete det tit for hende blot fordi hun var sig selv. En ting der helt sikkert også skete ofte for Tigris også. Kat havde det dog fint med bare at være til stede og kunne forsvinde med en fyr helt alene. Kat kaldte også kun dem hun stolede på for venner og dem var der ikke mange af. Hun havde også en vane med at skubbe folk væk når de kom for tæt på. Kat havde ikke lyst til at hendes første gang hvor der var en pige med skulle være med hendes søster, men at kysse på hende kunne hun nu godt. Kat lagde mærke til hvad Tigris lavede og tog selv sine sko af. Hun kyssede let fyren op af halsen og derfor lagde han ikke mærke til at Tigris tog hans smøger inden hun bukkede sig ned og tog deres sko. Hun rejste sig op og lod sin hånd glide op af Tigris ben for at vise nu var det tid til at stikke af. Hun gav Tigris et klap i røven og satte i løb velvidende at hendes søster ville komme efter hende. Tænk at han havde kunne være så naiv. Kat og Tigris var trods alt søskende så de havde en evne til at kunne kommunikere uden at sige noget og det var også den de havde brugt nu. Kat skubbede døren op ud til og fyren stod en smule målløs i døren og hævede det ene øjenbryn. Kat skyndte sig at hoppe i sine sko da de kom udenfor og så lidt på Tigris idet hun hørte en lyd af fyren der var på vej ned af trappen mens han råbte da han havde fundet ud af han manglede noget. Kat havde naturligvis rakt Tigris hendes sko inden hun havde taget sine egne på. Kat grinte let inden hun satte i løb ned af gaden for at komme væk fra ham. Det her var virkelig hyldende morsomt og noget hun helt sikkert ville gøre igen.

Tigris var tit centrum for opmærksomhed ja, men det var ikke fordi hun var i centrum på den måde. Hun gad ikke være det, da hun bare ville have lov til at leve sit liv sådan som hun nu en gang ønskede det skulle være. Tigris skubbede ikke folk væk som sådan, hun fortalte dem bare ikke ting og det var heller ikke fordi at folk spurgte. Tigris skulle være ualmindelig meget skæv for at gå i seng med sin egen søster eller ualmindelig meget liderlig. Sex fik hun nok af så at sige, så det var ikke det hun var det meste af tiden. Men at kysse hendes søster var hun også skide ligeglad med. Hun ville også gerne være så provokerende som overhovedet muligt. Tigris smilede til ham, da hun var færdig med at kysse ham og mærkede klappet på røven og satte i løb efter sin søster og kunne ikke lade være med at grine mens hun løb. Tænk han kunne tro, at han kunne få to piger ind i sin seng bare på baggrund af at han havde givet dem et par hiv af en sølle joint. Der skulle mere til at få Tigris med i kanen. Hun løb ned af trapperne og ud på gaden og stoppede op ved siden af hendes søster og tog dem på. Tigris vidste ham den pakke hun havde stjålet og rakte fuck til ham, inden hun løb videre. Hun stoppede op lidt væk derfra og gik roligt ved siden af sin søster igen og gik tilbage til metroen, så de kunne komme hjem. Da de kom ud af undergrunden tog hun pakken frem igen og kiggede lidt på smøgen. ”Vi tager hjem til mig og ryger resten” grinte hun og var godt påvirket af det hun havde røget tidligere.

Kat beundrede ofte Tigris for at være så ligeglad med at være i midten. Det var hun også selv, men derfor kom hun stadig i midten og ville langt hellere have det som Tigris. Hun så virkelig op til sin søster på alle leder og kanter trods den lille aldersforskel. Kat ville normalt heller ikke kunne finde på at gå i seng med sin søster. Hun kunne dog sagtens snav hende i gulvet i sin platoniske kærlighed til sin søster. Kat ville også gerne være provokerende, men det var i bund og grund fordi hun blot så op til hende og ikke kunne lade være. I virkeligheden havde Kat jo ikke haft det særlig hårdt, men hun ville så gerne være som Tigris var. Det var lige før hun ønskede hendes liv blev fucket op blot for bedre at kunne være som sin søster. En ting som hun dog godt vidste Tigris ville stoppe hende i før hun kom så langt som hun gjorde. Kat grinte blot af sin søster og morede sig over den måde Tigris havde vist pakken og rakt fuck til fyren. ”For satan sis” sagde hun med et grin inden hun satte i løb. Hun fulgte efter sin søster og sætte farten ned da Tigris gjorde det. ”Jamen du mente jo også jeg skulle være stiv så i stedet bliver jeg bare skæv” grinte hun let og blinkede ganske let til hende. Kat ventede på toget med Tigris da hun jo ikke havde styr på hvilket tog hun skulle tage. Det var kun Tigris der havde helt styr på de der ting. Kat var trods alt stadig forvirret over byen.

Tigris vidste godt at hendes søster beundrede hende for at være ligeglad. Det havde hun efterhånden regnet ud, men hvor meget det var hun beundrede hende havde hun ikke helt fundet ud af. Det var også lige meget for hun var glad for hendes søster havde nogen at se op til – det havde hun ikke selv haft og derfor var der måske også mange ting der var gået godt og grueligt galt – som egentlig kunne have gået bedre. Men hun var som hun var og det var fint. Tigris kunne ikke lade være med at grine som hun havde løbet mens hun havde rakt for til ham. Især af mandens tilråb – det var da noget så synd at han ikke havde fået sex – eller noget! Hun kunne ikke være mere ligeglad – hvor naiv og dum var han også lige? Hun grinte af sin søster. ”Hvad? Jeg synes sgu lige han fortjente det.” grinte hun og stoppede op og gik roligt igen. Hun var trods alt i god form trods for al den rygen og drikken, sex hjalp en del på at være i form blandt andet – men også bare fordi hun decideret gik meget op i sin krop og trænede nogle gange om ugen. ”Det er sgu da også meget sjovere at være skæv” grinte hun. Da de var kommet ud af metroen gik hun hjem mod hende af. Da de var nået hjem åbnede hun døren og gik ind. Hun smed pakken på bordet og fandt sin lighter. ”Nu skal der fandme ryges!” sagde hun med et grin.

Nok kunne det måske have gået bedre for Tigris, men det kunne man jo egentlig aldrig vide for man kunne ikke spole sit liv tilbage og gøre det om hvis det var det som man ville. Kat holdte desuden af sin søster som hun var så et sted ville hun ikke have hun ændrede sig blot fordi hun havde haft et bedre liv. På den anden side ville ingen af dem sikkert være som de var hvis Tigris havde haft et bedre liv. Kat selv var også i fin nok form, men hun hev nu alligevel en smule efter vejret da hun ikke var i helt ligeså god form som Tigris var det. Hun nikkede med et grin. ”Helt enig. Hvad fuck tror han vi er? Et par billige kællinger?” spurgte hun med et grin og rystede ganske let på hovedet. Hun ville godt nok heller ikke i seng med ham. Hvis hun skulle være med en pige første gang skulle det være kun de to og langt mere forsigtigt fordi hun ikke havde prøvet det endnu. Hun nikkede let og grinte en smule til hendes ord. ”Yeah man” sagde hun ganske enigt og nikkede atter. Hun kunne godt li at ryge sig skæv, men det var som om det blev bedre når Tigris var i hendes selskab. Det var sådan en ting man kunne lave sammen som to fucked op søstre. Kat gik med og nåede kun at lukke døren efter dem da Tigris snakkede om at ville ryge. Hun tog lighteren fra Tigris for at tænde den for hende så Tigris ville kunne tage det første hiv. Det fortjente hun når det var hende der havde nakket det fra hende. Hun flyttede lighteren igen da Tigris havde fået liv i den og betragtede ganske let sin søster. Hun kunne mærke røgen fra Tigris mund glide ned i sin lunger og åbnede ganske let sin mund da Tigris havde fået et par hiv for at hun kunne satte den i hendes mund. Kat tog selv et par hiv da det blev hendes tur og holdte det næsten ligeså længe som Tigris i lungerne, men dog ikke helt. Hun pustede den tunge røg ud af munden og kunne godt mærke hun nok snart ikke skulle have mere da virkningen kom en smule hurtigere. Hun kyssede blidt sin søster op af halsen og rakte hende jointen igen.

Tigris havde ikke lyst til at spole tiden tilbage. Hun var jo i bund og grund tilfreds, hvilket var en a grundene til hun ikke var trist over ting. Hun havde prøvet ting og udrettet ting, som de fleste kun turde drømme om. Som hendes egen søster havde hun en stærk karakter og faldt ud fra normen med hele sin væremåde. Normen var kun for dem, der ville passe end. Det var ikke Tigris’ hensigt. Livet var for kort til at passe ind for alle samfundets små kasser. Hun kunne alligevel ikke placeres i nogen af dem og hun syntes det var trist at komme mennesket i bås. Hun levede sit pis som hun ville og hun elskede den fattige del af London. Hun ville ønske man ikke gjorde det. ”Åbenbart,… fucking skabshomo, det er hvad han er!!” sagde hun med et grin. Manden var ikke fulgt efter dem, selvom man godt kunne komme ud for,, at de gjorde det nogle gange. De havde altså bare været heldige. Tigris havde haft sex i lange baner og var ligeglad. Hun havde prøvet lidt af hvert så der var næsten intet der var nyt for hende. Selvfølgelig havde hun grænser, men det var virkelig få og så til gengæld også nogle forståelige grænser. Hun lod sin søster tænde for sig og smilede lidt. Hun tog et par hiv og lod det være længe ned i sine lunger. Hun skulle være rigtig skæv. Hun lagde godt mærke til at hendes søster indåndede den samme røg som havde været inde i hendes mund. Hun grinte lidt og rakte jointen til sin søster. Tigris kunne heller ikke tåle mere uden at det ville være for farligt, hun var skæv på den måde, hvor det føltes helt tilpas. Når man svælgede mellem at være til stede og så alligevel ikke at være det. Hun mærkede kyssene op ad halsen og sukkede nydende. Hun slukkede jointen da hun havde fået den igen og lagde den tilbage i pakken, da den kunne ryges igen i morgen. Hun satte musik på for at de kunne holde deres egen lille fucked up på hash fest. Det var så bare mere rock musik i forhold til det musik der havde været på den natklub de havde været med på. Det var mere Tigris.

Kat ønskede heller ikke som sådan at spole tiden tilbage. De var jo som de var netop formet af hvad der var sket med dem igennem livet selvom Tigris helt sikkert havde haft et værre liv end Kat havde. Det havde bare taget hårdt på Kat den smule som hun havde oplevet. Hun var dog blevet stærk med tiden og var ligeglad med hun stak udenfor ligesom Tigris var det. De havde hinanden og så længe de passede sammen der så kunne Kat sådan set ikke være mere ligeglad med normen. Hvorfor skulle nogle af dem bruge en masse tid på at passe ind? Hvis omverden ville dem noget så kunne de jo bruge tid på at passe til Kat og Tigris is stedet for. Det måtte da være langt mere rigtig siden ingen af dem havde et ønske om at passe ind. ”Må du nok sige” sagde hun med et grin og rystede let på hovedet af manden. Hun var nu meget glad for at han ikke kom efter dem. Klamme stodder alligevel. Kat havde ikke prøvet helt ligeså meget som Tigris. Hun havde trods alt kun været sammen med fyrer, men hun havde virkelig ikke nogle grænser af hvad hun vidste af, men det kom sig også af hun ikke havde prøvet ligeså meget til at kunne udtale sig om det. Kat lyttede efter hendes lyde og kyssede hende stadig op af halsen. Hun bed hende ganske blidt i halsen efter Tigris havde sat musik på. Kat var allerede godt påvirket og var derfor kommet i sit kærlige hjørne. ”Og her havde jeg ellers glædet mig til at være med dig og så skrider vi” sagde hun med et mindre grin og smilede en smule for sig selv.

Tigris ville ikke sige hun havde haft det værre. Hun gik bare ikke efter oplevelserne fordi hun havde et forbillede der havde været igennem det eller ville være mere som den person. Nej, det var konsekvenser af et valg hun hav de taget om at være anderledes selvom valget mere eller mindre var at vise det, og ikke så meget at være det. Men sådan var verden nu en gang bygget op og Tigris elskede at live. Hun havde det sjovt og det hele var en fest; verden var åben overfor hendes fødder og hun kunne træde og skide på den lige så meget hun ville – hvorfor ikke udnytte det? Hun nikkede og grinte lidt til det første hun sagde. Det havde været sjovt at løbe fra ham manden. Det sjove havde været at han virkelig havde troet at han ville få noget, bare sådan lige. Tigris var ikke bare en man kunne score på 5 minutter bare fordi man havde tryllepind – nej! Hun skulle kæmpes for – også selvom det bare var en enkelt aften i byen. For Tigris var speciel og unik – og sådan var alle andre også, så hvorfor skulle nogen behandles anderledes? Hun smilede ved de kys der forsatte op af sin hals og sukkede forsat nydende inden hun mærkede bidet og smilede for sig selv. Hun kunne godt mærke at hendes søster var i det kærlige hjørne og det var så også til gengæld ret så tydeligt, og så dum var Tigris jo ligefrem heller ikke. ”Nååh, så du havde glædet dig til at være sammen med din egen søster?” sagde hun med et drillende smil på sin læbe og skubbede hende blidt hen mod sofaen, bare for at se hvor langt Kat ville gå og hvor hun egentlig havde hende lige nu. Tigris var trods alt en smule legesyg.

Hun nikkede ganske let. Kat var vildt meget i det kærlige hjørne. Hun tog sin hånd op til sin mund og pegede sin pegefinger op af ogtyssede let på Tigris. "shh" sagde hun med et grin inden hun nikkede igen. "men ja dumme. Det min store drøm. Ved du ikke det?" spurgte hun med et grin i en ret ironisk stemme. Hun mærkede skubbet og lod sig lille ned på sofaen. Hun lagde sine arme om hendes hals og hev hende ned til sig. "men ville bestemt ikke have noget mod det" blinkede hun ganske let til hende og lod sin ene hånd glide ned over hendes skulder og ned over hendes ene bryst for at massere det ganske let. Hun havde ingen grænser lige nu. Hun havde virkelig den her sære lyst til at prøve og slog sin hjerne helt fra. Hun vred sig en ganske lille smule under hende og bed sig selv ganske let i læben inden hun lænede sig op for at kysse hende let på munden. Lige nu så hun bare dem som veninder lige nu og derfor var der ingen morale i det

Hun grinte ved hendes ironiske stemme. ”Det tænkte nok. Tænkte nok også at du havde våde drømme om mig om natten. Jeg er fandme også så lækker og fantastisk, at du ved det” sagde han med et grin, da hun ikke kunne lade være. Hun var ved at blive svimmel og havde også pletter for øjnene. Hun vidste, at hvis hun ikke snart lagde sig ned, ville det gå galt. Det ønskede hun ikke. Hun smilede da hendes søster faldt ned på sofaen og mærkede hendes arme om sin hals. Hun smilte ved hendes ord og hviskede med en blid stemme ind mod hendes øre; ”Det må blive en anden gang. Tror vi begge er for skæve og så har jeg det heller ikke lige helt optur lige nu. Men du kan komme med i seng kan du” sagde hun med et grin og rejste sig op. Hun træk sin søster med sig ind mod soveværelset og tog sit tøj af, og lagde sig ned. Hun lagde sine arme om sin søster, da hun var ved siden af hende og faldt i søvn. //Mwuaha, out.//

”Hold nu kæft Tigris. Du er simpelthen så dum at høre på til tider” sagde hun og rakte en smule barnligt tunge af hende. Ok det passede delvist, men det skulle hun da slet ikke vide og slet ikke når hun sagde tingene på den der måde. ”Lover du så det?” spurgte hun med et smil over sine læber og nikkede let. Hun rejste sig op og gik med ind til soveværelset. Hun selv tog sit tøj af og lagde sig på sengen. Hun mærkede sine søsters arme omkring sig og smilede let for sig selv. ”En anden gang” mumlede hun ganske lavt og faldt selv ikke særlig lang tid efter da hun kunne mærke at Tigris sov. //out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum