Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Yoshiki + hide

2 deltagere

Go down

Yoshiki + hide Empty Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Man Maj 20, 2013 8:10 am

*hide vågner op efter gårdagens koncert, tidligt da han hader at sove. Han får taget tøj på og går ned for at spise morgenmad, føler sig en smule i dårlig humør*

*Yoshiki sidder allerede nede ved morgenmaden og hæver det ene øjenbryn da man ser hide* noget galt her til morgen? *spørg ganske roligt og kan mere eller mindre altid fornemme når der er noget galt med ham*

*hælder kaffe op til sig selv og tænder en smøg, gider ikke en gang kigge på Yoshiki trods for man har fået øje på ham* næ. *begynder bare at spise, så man hurtigt kan komme væk*

*ryster ganske let på hovedet* Tror ikke rigtig på dig, men ok *ved godt de ikke er alene og betragter bare let hide der spiser inden man selv spiser videre og er sikker på det her nok skal blive en lang dag*

det kan ikke være mit problem *får spist færdig og ryger en smøg mere inden man beslutter sig for, at man nok hellere må gå, da man ikke gider Yoshiki* nå, jeg skrider igen

Hvis du siger det *orker ikke at skændes med ham lige nu. Dagen går og først hen på eftermiddagen finder Yoshiki vejen til hide's værelse. Banker på* Vil du med i byen senere?

*kigger op da det bliver banket på ens værelse og sukker en smule og åbner og kigger så bare på Yoshiki* uhm... ja okay, det kan jeg da godT?

Sådan. Om nogle timer. Bare dig og mig. Tror du kunne have god af det *sender ham et smil og glæder sig egentlig bare til mere tid med hide og har ingen idé om hvilken backfire det vil komme til at få*

Skal vi ikke have andre med? hvad med Toshi og Pata? *ser væk fra ham mest man taler og er også en smule kølig i stemmen*

Jeg håbede lidt det bare kunne være dig og mig, men kan vi vel godt.. *siger det i en noget spørgende stemme og hæver let sit ene øjenbryn* hide hvad er der med dig? *er godt bekymret. Ikke kun fordi man er hans ven, men også fordi man er begyndt at få det anderledes omkring ham end man plejer*

jeg plejer at drikke med Pata.. så det synes jeg. Toshi er vel også din bedste ven, så kan ikke se hvorfor det skal være alene *siger det forsat koldt og kigger ikke ppå ham og bliver bare irriteret over hans spørgsmål og har lyst til at ligge døren* ikke noget

Selvfølgelig er han det, men er du jo også hide *kan godt høre hans forsæt kolde toneleje* Jamen så tager vi dem med og tror stadig ikke på der ikke er noget med dig, men det får jeg nok ikke bare sådan lige svar på *sukker for sig selv og giver op for at gå sin vej igen*

Og jeg er ligeglad, så længe de kommer med *siger det køligt og ryster bare på hovedet af ham og lukker døren. Gør sig klar til at gå i byen senere på aftenen og har drukket lidt med Pata inden, for det er sjovt med det samme*

Skal de nok *har drukket en smule med Toshi inden for at få det bare en smule bedre, men har svært ved at ryste fornemmelsen væk at noget er galt med hide. Mødes de andre ved morgenbordet så de kan komme afsted og kan ikke lade være med at kigge mod hide da man ser ham mens man smiler inde i sig selv over hvor smuk han er*

*står og snakker med Pata inden de kommer og har en flaske i hånden, som han bare drikker af og kigger så på Toshi og Yoshiki* nå skal vi skride?

*Yoshiki nikker let for sig selv og vender blikket mod Toshi* Ja lad os *kommer det fra Toshi der godt kan se der er noget med Yoshiki som han ikke vil snakke om. Toshi går sidst ud af døren mens Yoshiki går først på ingen måde i humør til det her alligevel*

*hide griner en smule, da han trods alt er en smule påvirket da han nægter at gå ikke påvirket i byen. Tager fat i Yoshikis arm* så er du min heeeeeeele aften og skrider du en enkelt gang, så du dum *griner lidt*

*smiler let for sig selv* Jeg går ingen steder hide *griner en smule af ham og kan mærke humøret stiger en helt del og håber hide har tilgivet en. Ankommer da også til klubben sammen med de andre og nyder bare at have hide ved sin side uden at få ham til at afgive et løfte om ikke at forlade ham da man ikke regner med han gør det*

*holder fast i hans arm og trasker afsted og høre godt hans grin* you bet you don't! *griner da man taler engelsk og kommer så ind i klubben* vi skal ha' en drink

Jamen selvfølgelig. Jeg henter hvis jeg da må efterlade dig de to sekunder *griner let for sig selv og ryster på hovedet af hide*

jamen jeg kan godt gå med *tager ham i hånden og trækker ham med derop og ser nysgerrigt på bartenderen*

Jamen så gør vi det sådan *lader ham tage sin hånd og lader sig trække med derop. Bestiller nogle drinks til dem alle og får dem sat foran sig. Tager dem med på et lille fad og stiller det på et bord de to andre har fundet*

Jaaaa *kigger på de drinks som bliver bestilt og bevæger sig med Yoshiki tilbage til de andre og tager et glas* skåål og så ses vi på den anden side, hahaha!

*tager selv et glas og nikker ganske let* We do *griner over man selv kort snakker engelsk og bunder sin drink da man bare vil have det sjovt lige nu*

*griner over Yoshikis engelsk og bunder sin egen drinks, da man bare skal være så fuld som overhovedet muligt*

*overvejer lidt om man mon skal danse med hide selvom det er et offenligt sted hvilket gør det egentlig ikke er særlig smart, men man bare har den her hæng til at være tæt på ham*

*stiller sig tæt på Yoshiki da de andre har travlt med noget helt andet og krammer ham bare* Yo...shi...ki! *smiler*

*krammer ham igen og smiler let* hide du er ret dejlig. Ved du godt det? *har lyst til at ligge hele sit hjerte ud, men kan ikke helt få sig selv til det lige nu. Et par drinks mere og så ville han kunne gøre det*

jeg tror du er mærkelig, skal vi ikke bare tage nogle shots så du kan komme til fornuft?

*nikker ganske let til hans ord og hiver ham med op i baren for at få bestilt nogle drinks*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Tirs Maj 21, 2013 7:39 am

Vi tager 6 shots! *nikker bestemt, da man trods alt gerne vil være sådan lidt fuldere*

6 hver eller 6 i alt? *griner en smule for sig selv og ryster en smule på hovedet af ham uden at tænke over hvad man kommer til at sige i stiv tilstand*

6 i alt! Så kan vi altid tage nogle flere senere *smiler og får rækket shotsene og deler dem over, så der er 3 til hver* klar?

Jamen fair *nikker let til om man er klar og drikker dem ret så hurtigt. Da man har været bekymret for hide påvirker de også en ret så hurtig. Tager fat i hans arm og hiver ham mod toilettet da man skal snakke med ham og det skal være lige her og nu. Som om det ikke kan vente så meget som 3 sekunder længere*

det tænkte jeg nok *får dem drukket hurtigt også, og er i forvejen pænt påvirket men drikker ret tit med Pata, så kan godt holde til mosten. kigger op på ham og lader sig hive med og kigger mærkeligt på ham* hvad er der?

Jeg skal sige noget *skubber ham let ind i en bås så de kan være bare en smule alene* Jeg.. Jeg har på det seneste haft det virkelig underligt nær dig.. *tager fat i hans hånd og bider sig ganske let i læben da det her ikke er så nemt som man troede* Jeg er gået hen og blevet.. Ret.. Så vild med dig.. *ser kort ned* Tror jeg. Det hele raser i mig. Mærk selv *ligger hans hånd på ens brystkasse og forsøger at give ham et kys*

uhm.. eh.. okay *kigger op på ham og lader sig skubbe ind i en bås, og kigger op på ham mens han snakker og lader ham holde ens hånd og ved ikke rigtigt hvad man skal sige. Man har det på samme måde, men kan ikke rigtig sige det og mærker efter, da han beder en om det. Gengælder hans kys*

*smiler for sig selv i kysset og holder stadig hans hånd på sin brystkasse inden man bryder kysset ganske let selvom hide på ingen måde har sagt om han gengælder følelserne, men lige nu er det også ligemeget lige nu da man sådan set bare ville ud med tingene så hide ville vide det*

*kigger op på ham da kysset er brudt og bider sig kort i læben, tager fat i hans trøje og kysser ham endnu en gang, da man gerne vil ha' flere*

*lader sig hive ind mod ham og gengælder kysset igen. Kan seriøst mærke hvordan det hele raser i en og kan slet ikke få nok af det lige nu. Har egentlig bare lyst til at få hele verden til at vide han er langt væk i hide selvom man godt ved man ikke kan*

*lader kysset forsætte og lader sine hænder nusse ham blidt over ryggen og sukker nydende ind i mellem. Har ikke samme behov for hele verdenen skal vide det, da han mener det kun vedrøre dem*

*nusser ham blidt op af siden og op igennem hans hår mens hjertet pumper løs. Har kun behov for at verden skal vide det for at ingen skulle røre det man selv synes tilhøre en selvom at man godt ved man ikke er et par af at sige hvad man føler*

*nyder at blive nusset op af siden og bryder så kysset og ligger hovedet mod hans brystkasse og kysser den uden på hans tøj, og holder ellers fast i ham stille og roligt. Er dog stadig en smule rundt på gulvet over det Yoshiki lige har sagt, da man har prøvet på at undgå ham hele dagen og ikke bryder sig om at stå ved man har følelser for ham*

*lader ham bryde kysset og nusser ham let i håret* Kan du se nu hvorfor det har gjort så ondt du har ignoreret mig hele dagen? Jeg er jo vild med dig hide. Jeg ville sådan ønske vi kunne. Bare dig og mig. *kan ikke få sine øjne væk fra ham og har bare lyst til at stoppe tiden*

*nyder at blive nusset i håret og kigger bare op på ham mens han forklare og nikker lidt da man er en smule mundlam og ikke rigtig ved hvordan man skal reagere overhovedet og kysser så endnu en gang hans læber*

*gengælder nok engang hans kys ganske blidt da man ikke kan lade være med det. Nusser ham atter i håret og ville ønske et sted hide kom med andre reaktioner, men vælger dog ikke at ligge pres på ham lige nu da man bare vil nyde det her*

*kan ikke rigtig finde ud af at reagere anderledes og føler sig også en smule ambivalent og bryder endnu en gang kysset for at prøve at åbne munden, men kan ikke rigtigt og ligger hovedet på hans skulder* du må ikek gå.

Jeg går ingen steder hide. Jeg bliver lige her ved dig hvor mit hjerte er. Jeg. Jeg ville bare ønske du kunne komme med et bedre modsvar end det her *bider sig ganske let i læben*

du må heller ikke *holder bedre fast i ham og lytter til det han siger og bider sig i læben* jamen det jeg vil sige er jo allerede blevet sagt af dig, så hvis jeg skulle finde et modsvar ville jeg jo bare sku svare det samme

Gør jeg heller ikke *smiler let for sig selv ved hans ord* Kom. Lad os gå ud til de andre *sender ham et smil og tage hans hånd for at gå ud mod de andre igang da de sikkert er begyndt at undre sig over hvor de er*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  JeromeWinther Søn Maj 26, 2013 3:17 am

Åh uhm... okay.. *kigger op på ham og vil egentlig helst ikke ud til de andre, men lader sig hive med ud til dem og bider sig lidt i læben, da Toshi tydeligvis ser ud til at have det ret skidt*

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Søn Maj 26, 2013 3:29 am

Bare gå med ham smukke *sender ham et smil og vælger at gå med Toshi for at sikre sig han har det bedre*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Man Maj 27, 2013 9:21 am

*får det ikke hørt og ser ikke at Toshi og Yoshiki gå og ser forvirret rundt og føler sig i stedet forladt af ham*

*aner ikke hide ikke har hørt det og sikre sig bare at Toshi har det godt*

*hide ser stadig forvirret rundt og føler sig såret. Går op til baren og bestiller noget at drikke i stedet*

*En pige sidder allerede deroppe og får øje på hide for at gå hen imod ham* hey?

*kigger på pigen og smiler venligt, da alt man tænker er at det bare er en fan* hey

Må jeg slå mig ned? *spørg ham med et charmende smil over sine læber. Er både fan og synes han ser godt ud. Dog ikke en af de der creepy fans der ikke lader sine idoler være*

Det må du gerne *smiler venligt tilbage til hendes charmerende smil* kan jeg byde dig et eller andet at drikke?

*sætter sig ved hans side og nikker til hans spørgmål og siger hvad man gerne vil have* Så er du her med de andre eller? *kigger sig en smule rundt og bider sig ganske let i læben*

*bestiller det til hende og giver hende det derefter* ja men Toshi og Yoshiki de gik åbenbart og Pata og Heath er derover. Er du fan? *peger mens man fortæller*

Oh.. *kigger den vej han peger og vender blikket tilbage mod ham* Må jeg jo nok indrømme ja. Håber ikke det gør noget dog *bider sig ganske let i læben og takker for drinken for at tage en tår*

*smiler til hende da hun vender det tilbage til ham* det gør ikke noget overhovedet! *smiler og vælger så at skåle med hende inden man tager noget at drikke fra sit eget glas*

Er jeg bestemt glad for. I er trods alt mit yndlingsband, men må indrømme jeg startede lidt med at høre jer pga... *rødmer en smule* dig

*smiler da hun begynder at rødme* hmm det er jeg glad for at høre *smiler charmerende til hende*

*tager en tår til at sin drink* kun fordi det altid er skønt at høre man har talent og er smuk *bider sig atter i læben*

er jeg smuk? Oh no no. Men det må man sige at du er *smiler charmerende til hende* ikke bid dig sådan i læberne

*nikker ganske let* Tak. Hva vil du gøre ved det? *Smiler charmerende og bider sig med vilje i læberne*

*læner sig fremover* hvad jeg vil gøre? *kysser hende på læberne*

*gengælder hans kys og stryger ham ganske let over kinden*

*mærker strøget over kinden og forsætter kysset med et smil*

*sukker ganske svagt i kysset da man trods alt nyder det. Og så det faktum at man får lov til at kysse ens store idol er heller ikke ringe*

*bryder kort kysset og kigger hende i øjnene* er det okay? for hvis det ikke er..

Det er mere end ok hide *læner sig frem og kysser ham igen da man nød det ret så meget*

*smiler ved hendes ord og gengælder hendes kys og ligger en arm om hende og skubber hende tættere ind mod sig*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Søn Jun 09, 2013 9:26 pm

*lader sig hive længere ind mod ham og kysser ham stadig*

*lader kysset forsætte og køre sin hånd ned af hendes ryg*

*sukker ganske nydende da det er skønt og lader sin hånd løbe henover hans brystkasse*

*mærker hånden hen over sin brystkasse og lytter på hun sukker, smiler kort ved det*

*lader sin hånd løbe om i hans nakke for at nusse den ganske blidt og sukker igen da man gerne vil have det her kommer til mere og viser det på den måde*

*mærker de hånden løbe ned af sin nakke og høre igen hendes suk og kysser hende ned ad halsen*

*blotter sin hals for ham og bider sig ganske let i læben* hide vi er på en bar. Tror du ikke vi skal gå et andet sted hen?

*smiler da hun blotter sin hals og kigger op, da hun snakker* åh jo... det rigtigt

Havde du også kort glemt det? *bider sig selv i læben igen da man faktisk havde glemt det da man var helt væk i ham*

ja for at være ærlig, så havde jeg *smiler og kigger hende i øjnene* hos dig eller mig?

hos dig. Jeg vil se hvordan du bor og regner med de andre har for tralvt med at se vi smutter *smiler let og ser sig omkring da de andre faktisk har travlt*

*smiler lidt ved hendes ord og nikker så* jamen så er det det vi gør.. og det har de.. i hvert fald nok til at Yoshiki han skred *mumler det sidste og tager hendes hånd* det ikke så langt herfra, så vi kan godt gå

*høre slet ikke den del med Yoshiki og er et sted også glad for det da det egentlig ville afsløre hvorfor man bliver samlet op. Lader ham tage sin hånd og sender ham et smil* lyder dejligt

*er også glad for hun ikke syntes at reagere og tager så hendes hånd mens man følger hende op til lejligheden og snakker lidt undervejs. Låser døren op, lader hende gå først ind og smider så skoene*

*går ind først og sætter selv sine sko og ser en smule afventede på ham* viser du rundt lidt? *dårlig undskyldning for egentlig at se stedet lidt inden man har tænkt sig at kysse ham igen da han trods alt er ens store idol*

*nikker ganske let* jamen selvfølgelig.. og bare føl dig hjemme *viser hende rundt i sin lejlighed*

Jeg takker *sender ham et smil og tager hans hånd igen. Da man har set stedet stiller man sig helt tæt op af ham og kysser ham igen*

*mærker hende helt tæt op af sig og smiler roligt for sig selv, inden man gengælder hendes kys og holder hende tæt ind mod sig*

*nusser ham i nakken og ned over brystkassen for at bryde kysset* hvor kom vi fra? *hvisker det ganske blidt*

hmm vi kom fra det her *hvisker det mod hendes øre og kysser hende ned af halsen*

mente jeg nok *sukker let nydende og blotter atter sin hals for at stryge ham over brystkassen ganske blidt*

*mærker hendes hænder over sin brystkasse og sukker nydende, bider hende blidt i halsen og lader sine hænder køre ned af hendes side*

*sukker nydende ved bidet i halsen og lader sin hånd glide let ned for at nusse hans mave ganske let*

*mærker hun nusser hans mave og smiler, løfter op i hendes top for at nusse hendes bare hud og kysser så grådigt hendes læber og sukker nydende*

*lader ham tage sin top af og gengælder kysset ligeså grådigt og sukker selv nydende da det er skønt det her for så at åbne hans skjorte og nusser hans bare mave*

*smiler da hun grådigt gengælder hans kys og forsætter det. Høre hendes nydende suk og køre sin hånd op af hendes ryg for at åbne hendes bh og lader sin skjorte åbne og sukker nydende ved at blive nusset på maven*

*Lader ham åbne sin bh og bryder kysset for at kysse ham ned af halsen og nyder hans nus på maven. Begynder at åbne hans bukser og bider ham ganske let i halsen*

*massere hendes bryster ganske blidt og stønner nydende ved kyssene ned halsen. lader hende åbne ens bukser og mærker bidet i halsen og stønner igen nydende*

*massere hendes bryster ganske blidt og stønner nydende ved kyssene ned halsen. lader hende åbne ens bukser og mærker bidet i halsen og stønner igen nydende*

*Stønner svagt da han begynder at massere hendes bryster og bider ham atter i halsen ganske blidt mens man får hans bukser op og lader hånden let glide henover hans lem*

*forsætter med det inden man hiver ned i hendes nederdel. Mærker atter bidet i halsen og mærker så hendes hånd over sit lem og stønner*

*smiler for sig selv da han fjerner nederdelen og nusser ganske blidt hans lem udenpå hans boxers*

*Sukker nydende og trækker også ned i hendes trusser og nyder det hele*

*bider sig i læben da han tydeligt betragter en stå der nøgen foran ham* skal du bare stå og kigge eller? *giver hans lem et blidt klem*

*smiler for sig selv og kigger så på hende* om jeg skal *mærker lemmet blive klemt blidt og sukker nydende og skubber hende blidt ind mod væggen*

hvor er du gunsten hide *lader sig skubbe op mod væggen og ser på ham* er det virkelig alt du har?

siger du? ikke mig som er starfucker *Smiler drilsk og river hende ned af siden* dig som kommer til at tigge og bede

Er jeg så heller ikke. Har aldrig været med en kendt før og du kigger jo bare *stønner da man bliver revet ned af siden* Tror jeg så ikke jeg gør. Tror mere det er dig *giver hans lem endnu et klem og denne gang en smule hårdere*

har man vel ret til og gør dig nu stadig til en efter det her *stønner nydende ved klemmet og ryster på hovedet* næ.. *lader en finger kærtegne hendes klit*

Jeg ved nu snart ikke. Jeg kunne også bare gå og så skal du starte forfra med en anden pige *blinker ganske let selvsikkert til ham og mærker hans finger hvilket får en til at stønne svagt. Begynder at hive hans boxers ned og ryster på hovedet* du drømmer hide *sender ham et forførende smil*

DEt tror jeg ikke du har lyst til. Jeg er jo dit store idol, ikke? *smiler selvsikkert selv og forsætter med sin finger og lader hende tage ens boxers af. Ser det forførende smil, og smiler for sig selv, river hende ned af siden inden man bukker sig for at lade sin tunge forsætte i stedet for ens finger*

Og det betyder jeg lader dig glo eller hvad? *griner en smule lavt for at slå over i et støn da man mærker han river en ned af siderne igen. Kigger en smule efter ham og lader sine hænder glide igennem hans hår for at holde blidt fast. Mest af alt for at holde balancen*

mmh, det gør det faktisk *høre hendes støn da man river hende ned ad siderne og går det derfor en gang til. mærker hendes hender i sit hår og smiler ved hendes tag. vil løfte hende ind i sengen, ligeså snart hun har givet op. Forsættter med tungen og lader en finger glide blidt op i hende efter lidt tid*

Tror jeg så ikke det gør. Du drømmer virkelig *stønner og vrider sig en smule ved at blive revet ned af siden igen og lukker sine øjne* Du.. Du er unfair hi.. hide *stønner det ganske nydende og ved godt man taber det her*

og mine drømme bliver tydeligvis altid til virkelighed *smiler for sig selv ganske selvsikkert og charmerende* det tror jeg ikke, at jeg er *smiler og forsætter med det, man har gang i*

Tror jeg ikke de gør *bider sig hårdt i læben da man ikke vil bukke under* jo du.. er så.. *stønner det og bider sig atter i læben* hiiiiide... me.. me.. ere

jo du gør *kan godt se hun kæmper imod og smiler bare over det* nej jeg er ej.. er jeg aldrig *smiler ved hun beder, løfter hende og smider hende ind på sengen for så at trænge op i hende*

nej de gør ej *smiler da han endelig løfter en op og lader sig smide på sengen for at stønne højt*

mmh *begynder at bevæge sig inde i hende og kysser hende ned ad halsen*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Ons Jun 12, 2013 1:48 am

mmh *begynder at bevæge sig inde i hende og kysser hende ned ad halsen*

*kommer efter noget tid og giver ham et kys på munden* tak

*kommer selv og gengælder hendes kys* for hvad? *kigger kort på hende*

*smiler bare og ligger sig ind mod ham uden at svare ham* jeg tror du skal sove din rus ud nu *griner en smule for sig selv og kan selv godt sove*

*ligger sine arme om hende og nikker lidt* det kan sgu godt være *griner kort, inden man falder i søvn ret hurtigt*

Tror jeg *falder selv i søvn sammen. Næste morgen bliver man vækket ved at en står og kigger på en og prikker derfor til hide*
*Yoshiki var kommet tilbage for at sove og ville vække hide om morgen for at se hvordan han havde det og kan mærke vreden boble inde i sig da man får øje på en pige i hide's seng uden man siger noget i noget tid*

*mærker et prik og kigger kort på hende og gnider sig træt i øjnene og får så øje på Yoshiki og stirre kort bare på ham* jeg tror det er bedst du går. Yosihki har vist noget han vil sige *kigger på hende, og smiler så venligt, men kan godt fornemme Yoshiki er sur*

*Knytter bare sin hånd sammen og nikker enigt med hide's ord. Yoshiki er ikke bare sur, men lige fremme rasende. Han havde jo sagt hvor han var og endda sagt sine følelser og så gør hide det her*
*nikker svagt og finder sine ting for at skyde sig ud af værelset, finder badeværelset og tager tøj på for at skynde sig væk derfra*

*ved godt at Yoshiki er sur over det man har gjort og kigger bare op på ham, da han er sikker på, at hun er skredet* ja dig som skred fra mig igår, så du er fandme selv skyld i det *rejser sig op og tager boxers og bukser på i det mindste og kigger på ham* du har ingen ret til at være sur, hvad lavede du selv? Kneppede med Toshi eller hvad? For lige pludselig var I der bare ikke.

Jeg sagde til dig jeg gik ud for at passe på Toshi. Har du lort i ørene eller hvad? *betragter ham let og kan slet ikke forklare hvor vred man er* Jeg har ikke en skid været sammen med Toshi. Alt jeg gjorde var at passe på ham som han lå og brækkede sig for at få ham hjem i seng. End of story you son of a bitch! Her går man og forklare dig hvad man føler og så jumper du den første og den bedste tøs *forsøger virkelig at være rolig, men er så indædt vred at man ikke kan*

NEj du gjorde ej! Du nævnte ikke noget som helst om det, og du havde lovet ikke at lade mig være alene hele aften, din fucking homo! Jeg ville i forvejen ikke være en del af dit fucking homodrama, men hvad tvinger du mig til? AT VÆRE FUCKING HOMO MED DIG DIN FUCKING DIVA *kan mærke ens temperament gå amok, da man på ingen måde har en lang lunte* og ih, ja hvor du fucking gjorde.. og i det mindste skred hun ikke, hun ville være bedre til at holde et løfte end dig, din fucking svans.. *kigger køligt på ham, og vil ikke finde sig i, måden han taler til en på*

Av ja pas på. hide kan faktisk føle for nogen for så at rive deres hjerte ud! Det er fandme flot og jo jeg gjorde så hide! Jeg sagde til dig jeg ville tage ham hjem og komme igen at det så tog længere tid end jeg regnede med er ikke min skyld! Og jeg regnede ikke med jeg brød et løfte når jeg sagde til dig hvor jeg var! *har normalt selv en lang lunte, men ikke når det er det her* Godt for dig? Var hun så værd at skide på mine følelser for?

Jeg føler addeles ikke for dig, din fucking skide svans. Nej du sagde ikke en skid til mig, du skred! Du gik med Toshi og brød et skide løfte til mig, så hvorfor sku jeg tro på dig, huh? Du er så fucking klam.. Ja, det var hun faktisk, hvis du skulle spørge fra nogen! Og rigtig god i sengen, sjovt at høre hende stønne mit fucking navn!

Du sagde selv igår du følte for mig og nu gør du pludselig ikke! Jamen det er da bare skønt hide. Seriøst jeg kan virkelig slet ikke se på dig lige nu. Kan godt være jeg brød et løfte, men du skal ikke stå og sige du ikke føler en skid for mig når du sagde noget andet igår! Så er du bare en lille fucking løgner! Jamen godt for dig! How to lose your friend you idiot!

Jeg er ingen svans, hvorfor sku jeg ha' fucking følelser for dig, huh?! Hvorfor sku jeg sige at jeg har følelser for dig, nu fucking lyver du! BARE GÅ! Jeg kan ikke se på dig heller, jeg kan ikke være venner med en svans, and I never fucking neeeded you anyway!!!!

Jeg lyver jo ikke en skid! Jeg sagde til dig jeg gik for at få Toshi hjem! Jeg kan da ikke gøre for du ikke kan høre en skid din store idiot! Og så siger vi bare at du ikke havde behov for mig! Jeg skal fandme ikke være ven med en der skal være på den der måde og jeg er stolt over mine følelser for dig. Eller jeg var det for ikke at jeg vil føle for sådan en idiot som dig! Tænk at jeg har brugt næsten det sidste år på at få dig til at føle for mig for så at få mit hjerte revet ud på den der måde! *Slår til væggen og vender sig for at gå* godt hun var et venskab værd

*bliver endnu mere vred ved hans ord* fordi det er mig som er den dårlige ven! Jeg prøver ikke på at tvinge mine følelser over på andre, din fucking twat! Jeg synes virkelig bare du skal gå herfra! virkelig ikke en skid, at jeg har behov for dig, din fucking hoe... bare fucking gå! *kigger på ham gå og vender så ryggen til*
*Toshi høre råben og har besluttet sig for at vente på Yoshiki uden for døren*

Jeg har ikke tvunget dig en skid! Du ville selv ha sex med mig til at begynde med. Kom ud af det fucking skab din taber! *smækker døren i efter sig og får øje på Toshi* Oh.. Hey

*kigger på Yoshiki da han kommer ud og bider sig kort i læben* Hej, er der noget? I råber ret højt.. og tak for igår, jeg er glad for du hjalp mig.

*ryster på hovedet* Nej. Nej det er ingenting. *sender ham et smil* er glad for jeg kunne være til hjælp

*kan godt fornemme at det er noget* hmm, er du sikker? For I råbte altså ret højt. *gengælder smilet* du skal sige hvis der er noget, jeg kan gøre for at takke dig.

Jeg kunne ærlig talt godt bare bruge at blive fucked lige nu. Det er alt jeg har behov for *har ikke tænkt sig at sige hvad der er for selvom man gerne vil råbe sine følelser højt til hide så vil man ikke have lige nu de er der og derfor behøver ingen kende til dem og selv hvis man ville have de var der ville man stadig ikke råbe dem højt da hide ikke har anerkendt han er bi*

*smiler ganske lidt* så lad os gå ind til mig. Jeg har to joints *smiler ganske let og har selv følelse rfor Yoshiki, som man ikke rigtig kan rumme, men har haft dem længe. Ved dog ikke det med hide, men ville også blive jaloux, hvis han vidste det*

Lyder godt. Kunne jeg ærlig talt godt bruge lige nu. *sender ham et smil og nikker for at vise han skal begynde at gå. Kender på ingen måde til de følelser Toshi har da man selv er langt væk i hide og derfor ikke kan se dem*

Jamen så kom med *smiler igen og begynder at gå mod sit værelse. Åbner døren og går ind og finder de to joints frem og rækker Yoshiki den ene*

*nikker let og går efter. Tager imod den og tænder for den* Tak Toshi. Du er en god ven *lader røgen komme godt ned i sine lunger og nyder det virkelig lige nu. Efter et par hvæs begynder der da også så småt at komme en virkning*


Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Man Jun 17, 2013 2:26 am

Det er da ingenting *smiler og betragter Yoshiki. Mærker langsomt virkningen efter at have røget sin joint og kigger på Yoshiki endnu en gang og har lyst til at sige, at man elsker ham*

*sender ham et varmt smil og mærker virkningen hvilket får en til at give ham kys på munden mens hadet til hide bare begynder at boble op i en*

*mærker Yoshiki's læber mod sine og gengælder det inden man afbryder og kigger op på ham* Yoshiki.. jeg uhm.. jeg kan godt li dig.. *bider sig i læben og holder fast i ham* 

*går en smule i stå ved hans ord om han kan li en og mærker taget i sig. Smiler en smule for sigs selv inden man kysser ham igen og man ligger hånden mod hans strube da man virkelig ikke har lyst til at høre om flere følelser da man bare er vred over hide ikke gengælder sine alligevel*

*opdager hans smil og gengælder kysset og mærker hånden på sin strube og bider sig hårrdt i læben, og kigger op på ham* hvad laver du? 

Jeg vil ha dig *hvisker det ganske blidt og strammer en smule da alt man ser for sig lige nu er en blanding mellem Toshi og hide lige nu og hide delen gør en vred fordi den har såret en*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Tirs Jun 18, 2013 9:16 am

Vil.. vil du? *rødmer en smule, da man aldrig nogensinde havde troet det og mærker han strammer grebet til og hiver en smule efter vejret* 

*nikker let for sig selv. Ligger godt mærke til hans rødmen. Ved godt et sted man udnytter sin ven og hans følelser med det at man føler sig bedraget sådan af hide gør at man glemmer det hele lige nu. Desuden er man langt væk i sin egen verden. Begynder at åbne hans bukser og har virkelig lyst til at gå amok*

*mærker ens bukser forsvinde og køre sine hænder ned af Yoshiki's ryg og tager hans trøje af. Ved intet af hvad der sker i Yoshiki's hoved og er ret glad for det, da man ville føle sig sønderknust*

*lader ham tage sin trøje af og smiler for sig selv. Hiver hans bukser af og skubber ham bagover for at han kan komme ned at ligge på sofaen for at rive ham ned over brystkassen og ned over maven*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Ons Jun 19, 2013 8:44 am

*lader ens bukser falde af og lader sig falde ned i sofaen og mærker man bliver revet over maven og nyder det meget* 

*får Toshi's bukser af og river ham ned af siden og flår nærmest hans boxers af ikke lang tid efter*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Fre Jun 21, 2013 4:47 am

*stønner forsat ved at blive revet med ad siden og lader ham flå ens boxers op og holder fast i ham. Havde ikke lige troet at yoshiki faktisk var så voldsom*

*er normalt heller ikke så hård, men er det fordi man skal have hide ud af sit system. Tager fat i hans lem for at lade hånden glide over lidt tid og ligger Toshi's hånd på sit eget*

*stønner nydende og lader sin hånd glide henover Yoshikis lem. Nyder dog også at være sammen med ham til trods for at han er så hård* 

*smiler for sig selv og stønner lavt da Toshi gør det man nærmest bad ham om for at gøre og har også mere eller mindre tænkt sig at trænge op i ham uden det helt vilde varsel medmindre han pludselig siger han ikke har været med en fyr før*

*har skam været sammen med fyre før, så har ikke tænkt sig at sige noget som helst. Lader forsat sin hånd glide over hans lem og nyder bare, man endelig må være sammen med Yoshiki, trods for man har set på ham, at det er en anden han elsker*

*skubber hans hånd væk for at trænge op i ham. Tænker ikke over om Toshi kan se man er vild med en anden da man lige nu kun er ude efter en ting alligevel*

*mærker ham oppe i sig og stønner nydende. Kan jo godt se på ham, at hans egne følelser ikke er gengældt og det er en anden, Yoshiki føler for og har også på fornemmelsen hvem det er* 

*smiler for sig selv da han stønner nydende og ved godt et sted man er nem at læse da Toshi trods alt kender en ret så godt. River ham let ned af siden og stønner selv. Holder sig dog lige nu fra at stønne nogle navne da man stadig bare er vred på hide*

*Mærker man bliver revet ned ad siden og lytter på hans støn, mens man selv stønner. Glad for at være sammen med ham, men ved jo godt der ingen følelser er i,fra Yoshikis side* 

*bevæger sig en smule hårdere og hurtigere da alle ens forstillinger om hide skal stoppe og det er lige nu*

*mærker han gør bevægelserne hårdere og hurtigere og ved at man ikke kan holde til at han skal være så voldsom i længden* 

*Ved godt at Toshi næppe kan holde til det i længden, men er ligeglad da man inderligt har behov for det er voldsomt lige nu og kun tænker på sig selv lige i den her situation*

*har heller ikke tænkt sig at sige noget, da det er det faktum at han er sammen med ham, som betyder noget for ham*

*sætter atter tempoet en smule op og har virkelig ikke tænkt over de konsekvenser det her kommer til at få som man kysser ham igen*

*gengælder Yoshiki's kys og køre sine negle ned af hans ryg* 

*smiler let da han gengælder kysset og forsætter med sine negle. Bryder kysset igen* say my name *stønner svagt og vil høre Toshi sige ens navn*

*kigger op på ham da han stopper kysset og høre hans ord* Y...os...hi..ki *stønner det nydende ind mod hans øre og har stadig en trang til at fortælle, hvor meget han elsker ham* 

*nyder virkelig at høre ens navn blive stønnet på den der måde og bider sig let i læben* bedre *hvisker det ganske blidt ind i hans øre for at belønne ham med et hårdt stød*

*høre hans hvisker bedre og mærker et hård sted og hiver efter vejret. Kan snart ikke mere, og holder fast i ham*

*Mærker hans tag i en og ved godt et sted at Toshi ikke kan mere. Vil dog på ingen måde sætte farten ned da man bare vil have mere*

*holder forsat fast i ham, og ved inden længe alt det gode vil blive til smerte. men siger ingenting til ham*

*ved godt et sted man vil påføre Toshi en masse smerte, men er lige nu bare dybt inde i sin egen verden og tænker derfor slet ikke over hvordan han ville have det bagefter. Forsætter de hårde stød*

*hiver en smule efter vejret og holder godt fast i stoffet for at bide smerten i sig, stadig glad for, at Yoshiki bare vil være sammen med ham, trods for han ved, at Yoshiki ikke elsker ham igen* 

*Er egentlig tæt på heller ikke at kunne mere da man virkelig har været så opkørt på flere måder og nydt det her så pokkers meget. Vil kort tid efter man er kommet komme i tanke om hvad man har gjort og vide verden falder ned om ens øre. Kommer ikke særlig lang tid efter og bider sig hårdt i læben inden man trækker sig ud*


Sidst rettet af Admin Lør Jun 22, 2013 6:57 am, rettet i alt 3 gange

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Fre Jun 21, 2013 8:25 am

*mærker han kommer og hiver efter vejret og kan mærke at man ikke skal sætte sig op* Yoshiki? *bider sig i læben* 

Ja? *stryger ham over kinden inden man giver det et blidt kys og ser let på ham for at se hvad han vil sige*

*kigger på ham og gengælder kysset og ligger hovedet ned* tak *hvisker det ganske stille og bider sig i læben* hvem end du elsker, burde du finde dem, i stedet for at være her 

Tak for hvad? *kigger undrende på ham og ryster en gang på hovedet af hans kommentar* Hvorfor sku jeg? Det er ikke fucking gengældt alligevel. Så vil jeg snart heller ha dig. Du kan i det mindste li mig som jeg er

for at være sammen med mig den her ene gang *bider sig selv i læben ved hans ord* det ved du ikke, Yoshiki. Det er ikke alle som er direkte med deres følelser ligesom du er. Du bliver lettere såret og viser det også, sådan er alle ikke. Nogen holder for sig selv og ved at undertrykke det, gør de dumme ting. Og du kan jo ikke lide mig, så hvorfor være sammen med mig, hvis det ikke er gengældt? *bider sig hårdt i læben*

Selvfølgelig. Havde jeg kendt dine følelser havde jeg nok gjort det. *nikker ganske let* Jeg er ligeglad. Jeg kan ikke det her konstant. Så heller være med dig og lære at elske dig. Så bliver det gengældt

*Bider sig rigtig hårdt i læben og sukker en smule* Nej det  vil de jo ikke nødvendigvis. Jeg vil se dig lykkelig sammen med den du elsker nu, frem for ulykkelig med mig *kan godt mærke man snart ikke kan mere af samtalen* vær sød at gå nu.. 

Jamen jeg vil ik Toshi. Han sårede mig dybt. Det skal bare ud af min krop og så er den ikke længere og gjorde det her *lukker sine øjne kort i og vågner nærmest op til en klam virkelighed. Tager sine boxers* Toshi.. Jeg.. Du min ven for pokker. 

Nej det skal ej, du burde snakke med... ham... i stedet *har regnet ud, at det er hide* og jeg kan se det i måden han kigger på dig.. han kan godt li dig.. *bider sig hårdt i læben* ja.. vær sød at gå.. 

*ryster på hovedet* Nej han kan ej. Så havde han ikke såret mig så skide dybt. Jeg vil meget heller være med dig. Du kommer ikke til at såre mig *stryger ham over kinden* Toshi.. *køre sin hånd op igennem håret* Jeg.. Det var ikke meningen..

Man såre vel altid dem man elsker, primært fordi de gør en magtesløs.. er det ikke altid det, du laver sange om måske? *mærker et strøg over sin kind og bider sig i læben, og ser hide i baggrunden, som bare står og stirre* 
*hide kigger på dem begge med vrede i sit blik, men også jalousi. Hare bare lyst til at smadre noget i hovedet af dem begge men samtidig også løbe væk. Er bare mundlam, for kan godt se, hvad der er foregået. Lugten er i hele lokalet og det faktum, at hans to "venner" ikke har tøj på eller i hvert fald meget lidt* du.. du gjorde det med Toshi.. dit forbandede... svin *siger det vredt og stemmen knækker ind i mellem* 

Jo, men altså.. Betyder fandme ikke han skal... *når ikke at gøre sin sætning færdig da man får øje på hide og mærker en endnu mere klam smag i munden* Ja nu, men ikke igår som du troede! *tager sine hænder op for øjnene og flytter sig fra Toshi bagefter. Klør sig let i nakken og samler sit tøj op for så at klø sig på den modsatte arm* Jeg tror bare jeg går nu.. Virkelig. Jeg har vist lavet lort nok for idag

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Søn Jun 23, 2013 1:07 am

*kigger på Yoshiki og så på Toshi og har lyst til at slå Toshi ihjel* Men du er nu! *kigger vredt på ham* hvis du er så hellig, skal du nok ikke kneppe den bøsserøv bagefter! *ser vredt på ham igen, da Yoshiki vil gå. Går vredt ud derfra og sætter så i løb, da man vil væk derfra* 

Jeg er jo ikke hellig hide og helt ærligt så anede jeg jo ikke noget om han var til fyrer for helved. Styr dig nu *følger efter hide selvom man stadig kun har sine boxers på og sætter i løb efter ham* hide! Vent! *råber det af ham og løber stadig efter ganske ligeglad med at man faktisk kun har boxers på da man vil stoppe ham og det er lige her og lige nu. Kunne han da bare for fanden have været kommet ind bare 2 min før*

det må du være og det gjorde du så nu, og du gjorde sikkert ingenting for at stoppe det, dit fucking klamme svin! hvis man taler om at gøre nogens navn til skamme, så er det hvis dig, som har gjort mit! *råber det vredt inden man er nået ud derfra og løber væk. Løber så hurtigt man kan for at komme væk* lad vær med at løbe efter mit, dit fucking fjols! 

hide for helved. Jeg anerkendes mine følelser og så skrider du ud og knepper en eller anden tøs efter du har sagt hvad du selv føler for så at benægte det dagen efter. Jeg ville bare have det her til at stoppe. Problemet var bare at Toshi godt vidste jeg følte for en anden og jeg ved godt det ikke er smart at være sammen med en ven *løber selv efter og ligger så sine arme om hide bagfra da man endelig kommer op bag ham* Fanget! og nu slipper jeg dig ikke før du forstår jeg seriøst føler for dig. Intet er anderledes efter det her. Så kan jeg være så stort et fjols som du end mener jeg er, men jeg er et forelsket fjols og vidste faktisk ikke Toshi var til fyrer.

*mærker Yoshiki's arme om sig og vil ha' ham væk derfra* hold nu kæft! jeg hørte ikke at du sagde det og jeg blev såret. Jeg tænkte ikke på dig, mens jeg knaldede hende, jeg gjorde ikke! jeg vr ked af, at du havde brudt et løfte! det siger intet om mine følelser om de så er til stede eller ej, det rager i hvert fald ikke dig mere! Jeg synes du burde lade mig være i fred, du gør!

Jo det rager mig for selvom du sårede dig kan jeg jo stadig godt li dig og jeg er ligeglad med om du tænkte på mig i mens. Faktisk ville en lille del af mig ønske du havde for det betød du kunne li mig. hide jeg giver ikke slip. Jeg er vild med dig og jeg ved godt nu du ikke hørte det. Jeg var bare så ked af det og da Toshi tilbød at ryge joint tog jeg imod det. Jeg blev ved med at se dig for mit blik og selvom jeg godt vidste det var Toshi når han snakkede så glemte jeg bare alt om tid og sted. *har bestemt ikke tænkt sig at slippe da man vil have hide skal forstå det her* jeg brød bare ikke et løfte og jeg burde ikke havde reageret sådan her. Jeg ved godt jeg er det største svin.. Jeg valgte en af vores venner.

*prøver desperat at komme fri, da man ikke vil høre på ham* gjorde jeg ikke, for i modsætning til dig vil jeg ikke tilsvine nogens navn! Og jeg ville i hvert fald ikke gå ind og kneppe Toshi, Heath eller Pata, som jeg skal se på næsten hver dag og skulle kunne se i øjnene bagefter! Toshi kan lide dig for helved, du har bare været alt for blind til at kunne se det og nu har du besudlet både mit og hans navn, dit fucking svin! *sprætter for at komme fri, da man virkelig ikke vil være der* Jeg er ligeglad, jeg vil ha' du går!

Jeg vidste ikke han kunne li mig. Jeg har haft travlt med at være forelsket i dig og prøve på at få dig til at falde for mig til at se den slags. Jeg ved godt jeg har været blind. Der var ingen grund til at se den vej når mit hjerte pegede på en anden. *mærker godt hvordan han spræller og vil bestemt ikke slippe ham lige nu* Jeg vil ikke slippe dig. Jeg ved godt jeg har dummet mig.  Jeg ved godt I vil hade mig begge to fremover, men jeg elsker dig hide

Jamen det hele fer forsent nu, Yoshiki! Jeg kan ikke tilgive at du har været sammen med en af mine venner, hvad er det for noget, huh? *prøver at spakre sig fri, da man bare gerne vil fri* og jeg vil ikke elskes af dig, fordi når man bliver det, bliver man ikke andet end såret gang på gang!

Nej det er ej. Lær' at tilgive mig. Jeg elsker dig så højt *holder stadig fast selvom hans ord gør frygteligt ondt* Gør du jo også mig. Du har skubbet mig væk, vadet over mig, skubbet mig længere væk selvom du har nydt hver lille ting jeg har gjort. Havde det ik været for Toshi havde jeg slet ikke vist du gjorde det fordi du er bange for jeg såre dig. Jeg troede ikke du var sådan når du var forelsket. Ja jeg ved godt jeg har været med Toshi og det var det dummeste jeg kunne gøre, men havde jeg vist hvad I følte havde jeg aldrig gjort det. Bare bidt den smerte du forvoldte mig sammen og elsket dig. *hvisker det sidste og selvom man egentlig burde slippe hide holder man fast for at vise man mener det*

Hvorfor fuck skal jeg tilgive dig, for at ligge i med Toshi? Af grunden at du elsker mig? *spørger køligt og prøver på at slå for at komme fri, da man bare skal væk fra ham* jeg vil ikke Yoshiki! Jeg vil ikke såres længere og no wonder jeg skubber folk væk fra mig, har du forventet andet, når du kender min opførsel ellers? Jeg vil ikke være forelsket i dig og jeg vil ikke ha' at du skal ødelægge mit liv eller mit forhold til Toshi eller mit venskabelige forhold til dig, jeg vil ikke ha' det, forstår du det overhovedet? Jeg ved da godt jeg har forvolden dig megen smerte, men det har du også med mig, og jeg vil ikke, Yoshiki... jeg kan ikke være sammen med dig *bider sig hårdt i læben ved sine ord*

Du sårede mig. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg ville såre dig. Jeg tog den bare for langt ok? Jeg skal nok gøre det hele godt igen. Jeg skal aldrig såre dig så meget som et sekund mere. Og jeg regnede ikke med du ville skubbe mig væk når du kan li mig. Siger Toshi også. Jeg vil ikke give op hide. Jeg er så frygtelig vild med dig og alt kan gøres godt igen. Jeg skal nok sørge for det kommer til at ske. Desuden er det måske en god afslutning for Toshi kort at mærke noget han ik ville kunne få på anden måde. Jeg ved godt jeg har såret dig og såret dig dybt, men aldrig mere *holder ham stadig godt fast ind mod sig*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Man Jun 24, 2013 8:22 am

*vil helst ikke høre på ham, da man godt ved, man til sidst er nødt til at give op da man ikke kan holde sig tilbage fra Yoshiki* du burde kende mig efter alle de ord og hold nu kæft Yoshiki.. jeg vil ikke høre på dig... du kan jo gå ind og kneppe Toshi igen og så se, om du hellere vil være sammen med ham, for han kan jo i det mindste sige sine fucking følelser..

Jeg ved det. Jeg lavede en fejl ok? Og jeg vil ik ha Toshi. Jeg ved jo godt du kan li mig hide. Nok kan han li mig, men det nytter intet når jeg kan li dig. I sidste ende ville jeg ikke kunne være med en jeg ikke selv elsker. Jeg har ik behov for at høre dine følelser. Jeg har behov for at se dem *hvisker dem ganske blidt og kysser ham blidt i nakken*

DEt vil du jo tydeligvis, når det er ham du fucking knalder og det skal være en af vores fucking venner *har lyst til at græde, men ikke foran Yoshiki* og jeg gider ikke vise hvad jeg føler.. jeg gider ikke Yoshiki, du skal bare gå *mærker kysset i nakken og bider sig i læben* 

Jeg ved godt det var en fejl og at jeg var skæv er ingen god undskyldning. Jeg vil gøre alt for at gøre det godt igen *hvisker det ganske blidt og ryster på hovedet af ham* jo du vil hide. Toshi siger også du føler for mig. Jeg troede bare jeg drømte en sød drøm om du gjorde *kysser ham i nakken igen ganske blidt*

Jamen du kan ikke gøre det godt igen. Du kan ikke tage tilbage, det som du har gjort. Det kan jeg heller ikke, og det ved jeg godt. Men... det ændre ikke på, at når jeg ser på dig, vil jeg se dig, være sammen med Toshi *bider sig i læben* hvad rager det mig, hvad Toshi siger? *mærker igen kysset i nakken*

Jamen jeg kan godt tilgive dig for at såre mig igen. Jeg vil bare gerne være sammen med dig og hvis jeg røre dig så vil du jo ikke se det mere. Du kan altid erstatte hans hænder på min krop *nusser ham blidt i nakken* fordi jeg er vild med dig hide. Jeg havde ikke set det. Undskyld

Jo, jeg vil se ham hver gang du røre ved mig. Jeg vil se ham, hver gang vi kysser og hver gang vi er en smule intime sammen. *mærker man bliver nusset i nakken* hold nu kæft, Yoshiki

Også hvis du erstatter alle hans hænder med dine? Det var mere mig der rørte ham end omvendt og du må gerne tage mig hvis du mener det gør det bedre *kysser ham blidt i nakken* jeg elsker dig så dybt *hvisker det blidt*

Hvorfor tror du, at det hjæler, Yoshiki? *ser bare på ham og har rigtig svært ved at håndtere det her*

Fordi jeg ik vil give slip på de følelser jeg har for dig hide. Så simpelt er det. JEg vil heller ikke give slip på du holdte af mig til jeg var sammen med Toshi

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Fre Jun 28, 2013 6:47 am

Du skal give slip. Der er ikke noget os to, Yoshiki. der er et dig og mig, men ikke et hide og Yoshiki eller Yoshiki og hide, som et os, de er forskellige individer.. *bider sig i læben og vil bare væk*

hide.. Jeg vil ikke. Jeg ved godt jeg har dummet mig, men det er dig jeg vil ha. Ikke Toshi, men dig. Sådan har det været i flere år. Jeg vil ikke give slip hverken fysisk eller psykisk. *kysser ham blidt i nakken og nusser hans mave ganske blidt*

Det kan du være nødt til, ellers er jeg tvunget til at forlade bandet, for jeg vil ikke kunne holde ud til, at skulle være her *siger det ganske bestemt og mener faktisk, at man ikke vil kunne holde det ud. Mærker kysset i nakken og nussen på maven og bider sig hårdt i læben* giv slip, Yoshiki.

Jamen jeg vil ikke hide. Jeg har tænkt mig at beholde mine følelser om så du knuser mig eller ej. Jeg ved godt jeg skulle have tænkt sådan fra starten af og været ligeglad med om du vil såre mig. Jeg indrømmer jeg lavede en fejl *stiller sig ind foran ham og stryger ham over kinden* Et sidste kys?

Hvorfor beholde nogle følelser, som bare vil pine dig på længere sigt? Det er dumt at minde sig selv om de fejl, man har begået *kigger på ham og mærker strøget på kinden og kysser hans læber*

Fordi jeg er så vild med dig som jeg er hide. Heller det plager mig end det gør dig. Du fortjener bedre end det. Du skal ikke pines og du skal ikke mindes om mine fejl. Vil jeg selv. Jeg har intet mod at blive pint over mine følelser til dig. Det er det hele værd *gengælder hans kys og har en sjov følelse af smerte og lykke på en og samme tid. Vil have det her skal vare ved, men ved godt man drømmer lige nu*

*bider sig i læben ved hans ord og kan ikke se hans grunde* du burde stoppe med at torturere dig selv, med at minde dig om de ting. Det er ikke godt for dig *lader kysset forsætte og lukker øjnene en smule'

Jeg er ligeglad. Jeg er vild med dig hide og du er hver lille øjeblik af tortur værd. Så er den bare ikke længere *ligger sine arme om ham og nusser ham ganske blidt i nakken mens ens egne øjne glider i da man virkelig bare er helt væk i det her lige nu*

Det tror jeg ikke du synes, ligeså snart de følelser forsvinder, for følelser er oftest kun midlertidlige *forsætter kysset og mærker hans arme om sig og putter sig indtil dem. Nyder at blive nusset i nakken*

*ryster ganske let på hovedet* Ikke dem her. Jeg har haft dem så længe at intet kan fjerne dem og intet skal fjerne dem *hvisker det ganske blidt og mærker han putter sig indtil sig på den der måde og nusser ham blidt ned af ryggen. Det her øjeblik må virkelig ikke stoppe*

*kigger op på ham ved hans ord* du burde lade dem gå i stedet for at holde fast i noget, du ikke kan holde ud i længden *bider sig i læben. Mærker han forsat nusser ham ned af ryggen og holder bare fast i Yoshiki*

Jeg er ligeglad. Det er så meget du er værd. Det er der intet som kan ændre på. Jeg er vild med dig om så du kan li det eller ej og bare fordi du trækker tilbage du kan li mig så stopper jeg ikke for der vil altid være et mindre håb om du vil kunne li mig igen *nusser ham blidt på ryggen og giver ham et kys på håret*

Det er ikke noget værd, når det ikke er noget du kan ændre på. Om du så vil ha' mine følelser er gengældt eller ej, kan det aldrig nogensinde tage tilbage det du har gjort *mærker kysset på håret*

Det er noget værd så længe det er dig. Det kommer ikke an på om du gengælder eller ej, men hvad du er værd som person *kan ikke slippe ham nu hvor han står der og ikke skubber en væk*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Fre Jun 28, 2013 9:03 am

Men det er jeg jo ikke værd som person, Yoshiki *kigger på ham bestemt og ligger sine hænder på hans nøgne ryg og nusser den ganske let. Kysser ham så op ad halsen, da man vil ha' Toshi væk fra ham*

Det er jo lige netop det som du er. *blotter sin hals og stønner ganske lavt. Har ikke tænkt sig at stoppe ham da man virkelig nyder det og godt et sted kan regne ud at hide vil have Toshi's berøring væk og vil derfor ikke stoppe ham. Og selv hvis det ikke var det ville man ikke gøre det alligevel*

NEj jeg er ej *vil bare have han tier stille med det. Høre hans støn og bider ham ganske kærligt i halsen. Skubber ham ind mod en dør og åbner den og lukker dem efter dem

Jo du er hide *stønner atter og lader sig skubbe mod døren* hva så nu hide? Det er dig som bestemmer *har tænkt sig at tage over når hide virker mere tilfreds med at Toshi er væk og er derfor lige nu mere hengivende end normalt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Lør Jun 29, 2013 10:00 am

Nej jeg er ej *siger det bestemt og er glad over han lader sig styre og har da også tænkt sig at bestemme. Skubber Yoshiki hen mod sengen og åbner hans bukser imens*

*Ved godt hide næppe vil høre på det, men har ikke tænkt sig at stoppe med at bevise det i det lange løb da hide virkelig er det værd at skulle pine sig selv. Ikke bare pga. at man har været sammen med Toshi, men generelt. Lader sig skubbe ned mod sengen og smiler da han åbner ens bukser for så at gøre det samme ved hide. Lader sig lige nu styre til hide måske vil have en til at tage over da han trods alt skal have en chance for at fjerne Toshi's hænder*

*vil virkelig ha' ham helt væk og vil under alle omstændigheder skulle have et behov for at styre ind i mellem* hvor har han rørt dig? *spørger bestemt og skal jo helst fjerne alle de steder han har været. *Får hans bukser af og kysser ham ned over hans brystkasse*

Sådan.. Over det hele. *vil ik have noget mod at erklære sin kærlighed fuldt ud ved at lade sig tage lige nu og vil godt kunne forstå hvis hide ikke vil have noget op i sig som lige har været ved Toshi* Vi lavede ik rigtig andet end.. Du ved.. *lader ham trække sine bukser ned og mærker hans kys ned over sin brystkasse og bider sig en smule i læben*

*nikker ganske lidt, da man havde regnet det en smule ud. Vil ikke som sagt også på grund af det lige med Toshi og generelt så skal Toshi helt væk fra Yoshiki og så langt væk som overhovedet muligt* ååååh.. ja okay *kigger på ham og forsætter sine kys*

*bider sig ganske let i læben og betragter bare hide. Er lige nu egentlig lidt glad for man ikke har lavet så meget andet med ham end bare det da det er en smule mindre klamt selvom det stadig bare er klamt og især for hide. Trækker sin mave lidt ind i håb om at han vil forsætte sine kys en smule længere ned end ens brystkasse*

*kigger kort op på Yoshiki da han bider sig i læben og ligger mærke til, at han trækker sin mave ind og kysser ham ned over maven og hiver fat i hans boxers. Han hev en smule ned i dem og vil slet ikke tænke på Toshi lige nu og gør derfor alt for at holde sine tanker væk fra det*

*mærker kyssene over maven og hide trækker ned i hans boxers hvilket får ham til at smule en smule for sig selv. Venter bare stadig i spænding over hvad der skal ske og vil fuldt ud lade hide bestemme det her og håber han kan holde Toshi ude at sine tanker* Lige nu har du mig i din hule hånd *siger det med en lav og blid stemme*

*forsætter kyssene og får hans boxers af og tager fat i hans lem med sin hånd og lader hånden glide rundt om hans spids og prøver stadig virkelig på at ignorere Toshi inde i hovedet* mmmh det ved jeg

*smiler da han mærker sine boxers komme af og mærker hånden om sit lem. Mærker hvordan spidsen bliver kælet for og stønner ganske lavt* hiiiide *har tænkt sig at gøre alt for at hjælpe ham med det*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Man Jul 01, 2013 12:57 am

*forsætter emd at kærtegne hans spids og lytter på hans støn. Høre han stønner ens navn og kigger op på ham, og smiler for sig selv inde i hovedet. Toshi skal bare væk*

*lukker sine øjne i og bider sig ganske let i læben. Har lige nu kun hide i sine tanker da man ikke vil have andre og har bare lyst til at han skal gøre alt for det kommer væk så man har en ny chance hos ham*

*betragter ham en smule og kysser så Yoshiki's læber, mens man lader sin hånd glide op og ned ad hans lem*

*gengælder hans kys og stønner i det da man mærker hans hånd over hans lem. Har virkelig ikke tænkt sig at tage over på nogen som helst måde da man skylder hide det her lidt*

*forsætter kysset og lytter til hans støn. HAr ikke tænkt at lade Yoshiki bestemme heller, da man vil bestemme lige nu*

*Holder bare kysset så længe hide gør det. Har ikke tænkt sig at tigge for at får ham til at tage en, men blot vente til hide er klar. Lader sin egen hånd få fat i hide's lem for at bevæge sin hånd henover det for at gøre ham tændt*

*mærker Yoshiki's hånd over sit lem og stønner ganske nydende, inden man igen kysser hans læber og køre en hånd ned af hans krop*

*gengælder atter hans kys og mærker hans hånd over sin krop hvilket får en til at smile i kysset mens man forsætter med sin hånd blot for at være sikker på han bliver tændt*

*bliver efter noget tid tændt og trænger så ganske blidt op i ham*

*stopper ham ikke og stønner ganske svagt for at nusse ham på ryggen* åhh.. hide *stønner det i en lav hvisken*

*mærker man bliver nussen på ryggen og høre ens navn blive stønnet og smiler for sig selv. Begynder at bevæge sig inde i ham og stønner selv nydende*

*Mærker at han begynder at bevæge sig og nyder det virkelig lige nu. Nusser ham blidt ned af ryggen og forsvinder virkelig bare i nydelse da det her om lidt er bedre end andre gange. Nok kan man godt li at styre, men det her beviser ens kærlighed*

*mærker hænderne ned af ryggen og nyder det meget. Har selv et behov for at styre bare en gang i mellem og stønner nydende mens man bevæger sig*

*elsker det faktum at hide nyder det her ligeså meget som en selv og forsvinder derfor længere ind i en verden af nydelse hvor der kun er de to og ingen andre*

*forsvinder også ind i en verden, hvor det kun er dem og forsætter isne bevægelser inde i ham. kysser så hans læber ganske grådigt*

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Ons Jul 03, 2013 6:18 am

Bedre *åbner sine egne bukser og hiver dem ned for så at hive undertøjet samme vej. Spreder hans ben let og trænger op i ham*

*Mærker hans negle ned af sin ryg og stønner nydende i deres grådige kys*

kan.. snart.. ik.. mere *stønner det ganske nydende da man virkelig snart bare ikke kan holde til mere*

H..heller ikk..e j..eg *stønner det nydende og kommer ikke ret lang tid efter*

*kommer samtidig med hide og hiver ham ned til sig da man faktisk har behov for at have ham tæt på lige nu. Fordi man ikke vil miste ham helt*

*lader sig trække ned til Yoshiki og ligger sig helt tæt indtil ham*

*nusser ham ganske blidt i håret og kysser ham blidt på panden*

*mærker man bliver nusset i håret og nyder det. Smiler ved kysset på panden og kigger op på ham*

Dejlige hide *hvisker det ganske blidt og nusser ham stadig igennem håret. Håber lidt at Toshi er kommet væk fra ens krop lige nu*

Jeg er ikke dejlig *Toshi er ikke kommet helt væk, men så meget som han kan lige nu. Nyder dog at blive nusset gennem håret*

Synes jeg du er *regner godt med at han ikke er kommet helt væk, men bare nok til at man kan få en chance hos hide* du er virkelig dejlig *hvisker det blidt*

hmm du er også mærkelig og nej jeg er ej *kigger bestemt på ham og ryster lidt på hovedet*

Jamen jeg ved godt jeg er mærkelig. Jeg er jo også din bedste ven. Og så er jeg vild med dig. *nusser ham bare i håret og nyder virkelig at ligge nøgen med ham*

Jamen så lad være med at være så mærkelig og synes alt muligt mærkeligt *prikker ham på næsen og nyder forsat at blive nusset i håret og ligge helt tæt på ham*

Jamen kan jeg altså ikke *mærker prikket på næsen og nusser blidt hide på ryggen da man nyder det her virkelig meget*

Jamen så vil du altid være mærkelig nåå *kigger bestemt på ham og nyder at blive nusset forsat og kysser ham på kinden*

Jamen ved jeg godt jeg vil. Jeg ved ikke med dig smukke, men jeg er udmættet. Skal vi ikke bare ligge os til at sove sådan her? *spørg ganske kærligt*


Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Admin Tirs Jul 09, 2013 8:34 am

*kigger op på Yoshiki og smiler lidt* jo *lukker øjnene og putter sig indtil ham og falder i søvn* //out - hide og Yoshiki//

*falder selv i søvn med hide i sin arme og giver virkelig ikke slip lige nu* //out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Yoshiki + hide Empty Sv: Yoshiki + hide

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum